Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van Gelder komt met bizar gerucht: 'Kishna naar PSV'

Laatste update:

De samenwerking tussen Ajax en Ricardo Kishna verloopt niet helemaal naar wens. De aanvaller was in de eerste seizoenshelft ontevreden over het gebrek aan speelminuten en zijn zaakwaarnemer, Mino Raiola, beklaagde zich over de manier waarop Ajax met zijn cliënt omgaat. Zaterdag werd bekend dat Kishna 'om disciplinaire redenen' niet meegaat naar het uitduel bij sc Heerenveen.

/

De linksbuiten beschikt over een contract dat volgend jaar zomer afloopt en het is maar zeer de vraag of deze verbintenis verlengd zal worden. Raiola heeft diverse topclubs in vooral Italië al gewezen op Kishna en Jack van Gelder slingert nu een opmerkelijk gerucht de wereld in: de presentator van de NOS schrijft op Twitter dat hij heeft begrepen dat Kishna naar PSV gaat.

Mocht dit gerucht op waarheid berusten, dan kan PSV wraak nemen voor het vertrek van Riechedley Bazoer. Hij speelde in de jeugdopleiding van de Eindhovenaren, maar maakte de veelbesproken overstap van Ajax, waar Bazoer inmiddels een basisplaats heeft veroverd. Bij PSV houdt men rekening met een zomers vertrek van Memphis Depay; wellicht zal Kishna hem dus opvolgen.

Ricardo Kishna zou een goede opvolger zijn voor Memphis Depay

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ha, dan mogen ze wel flink de knip gaan trekken. Of ze krijgen een transfervrije speler die een jaar niets heeft gedaan. Lijkt me niets van waar dus.

14 maart 2015 om 14:39

Ik zie Overmars hem nog wel gratis de deur uit doen

14 maart 2015 om 15:40

Wraak nemen... Telegraaf keer tien, deze website

14 maart 2015 om 15:51

Jack wil gewoon weer interressant doen en heeft dit gerucht waarschijnlijk zelf bedacht.

14 maart 2015 om 16:21

Ik neem aan dat Jack van Gelder niet zomaar wat de wereld inslingert hoor.

Om een paar duizend supporters zomaar in de maling te nemen en zo zijn geloofwaardigheid op t spel te zetten? Neuh, ik denk t niet... Waar rook is is vuur!!!

Wij dachten ook dat Wijnaldum niet de stap zou maken en Fer ook niet, maar t is toch gebeurd.

Ajax kan hoog in de boom zitten en heeft geld "niet nodig", dus zal Psv nog een half jaartje moeten wachten of Ajax moet cashen.

14 maart 2015 om 16:33

Ze moeten sowieso nog tot de zomer wachten want het is geen transferperiode nu.

14 maart 2015 om 16:38

Jack heeft inmiddels alweer ontkracht dat hij naar psv zou gaan. Een club uit het buitenland heeft de voorkeur, aldus van gelder en riaola. Dus ik ben er vrij van overtuigd dat hij dit inderdaad uit zn duim zoog.

14 maart 2015 om 14:41

Kischna heeft deze zomer dus sowieso nog maar een contract voor een jaar dus zo duur zal hij niet zijn. Misschien bied PSV Bakkali wel als ruilmiddel aan haha .

14 maart 2015 om 14:48

Ajax heeft toch ook nog een optie voor een eenjarige verlenging?

14 maart 2015 om 14:57

Ja dat hebben ze

14 maart 2015 om 15:31

Thijs Slegers zegt dat PSV (nog geen) interesse heeft in Kishna en er ook geen contact is geweest. Dat zegt niets over de toekomst, maar wel iets over het feit dat Jack weer aan de Jäger heeft gezeten voor 12 uur.

14 maart 2015 om 15:37

die haakjes moet je alleen om de (nog) zetten. anders hebben ze of nog geen interesse of gewoon interesse.

14 maart 2015 om 15:42

Thijs Slegers heeft het over (op dit moment). Lijkt me hetzelfde toch?

14 maart 2015 om 15:43

Ik erger me zolang Kishna bij Ajax is al aan hem. Laat maar lekker oprotten. Ik zie Overmars hem ook wel voor een appel en een ei hem wegdoen net als Vermeer. Maar Vermeer gun ik het. Kishna niet. Als ik hier zou zeggen hoe ik over hem denk, krijg ik vast weer een ban van VZ

14 maart 2015 om 15:52

Dat lijkt me toch niet. Vermeer kreeg een beloning voor bewezen diensten en pas nadat dit bekend was kwam hij ineens met Feyenoord waardoor Overmars niet meer terug kon. Bij Kishna wordt het Italië of PSV (blijkbaar). Ajax zal wel aansturen op Italië en anders kan PSV veel betalen voor Kishna, wat ze niet gaan doen.

14 maart 2015 om 17:46

Waarom misgun je Kishna?

14 maart 2015 om 21:55

ja extreem negatief , lijk net of je hem persoonlijk niet moet , zo vervelend is hij nu ook weer niet. Jonge mensen zijn vaak onzeker, en komen arrogant over ,zeker als ze op handen gedragen worden. Uiteindelijk komt iedereen zichzelf wel tegen en moet aanpassen , maar geef die gasten ook de kans het te leren. Kijk hoe hard je bent in je oordeel , mensen kunnen bij jou vast niet veel fouten maken of je maakt ze meteen af.

14 maart 2015 om 23:01

de enige die Kishna op handen draagt, is Kishna zelf. Hij heeft nog vrijwel niets gepresteerd toch?
Goed dat je dan arrogant wordt, is inderdaad niet mijn ding maar kan ik doorheen kijken. Maar hoe hij zich nu misdraagt, is onacceptabel. Voetbal is een teamsport. En als meneer Kishna zich boven Ajax verheven voelt dan dondert hij maar gewoon op. Wat zal deze jongen zichzelf nog gaan tegen komen.

14 maart 2015 om 14:44

Flink betalen? Contract loopt na volgend seizoen af, hij wil niet verlengen en Ajax ook niet. Willen ze er iets voor krijgen moeten ze hem deze zomer verkopen.

14 maart 2015 om 14:47

Alsof ze hem voor een prikkie aan de concurrentie verkopen.

14 maart 2015 om 14:53

Of ze zetten hem 1 jaar op de bank. En PSV krijgt een speler die 1 jaar niet gespeeld heeft. Raiola speelt spelletjes, dan zeg ik: terugkaatsen die bal der misselijkmakendheid.

14 maart 2015 om 14:53

Met een optie voor nog een seizoen hoor. Echter weet ik niet of dit een eenzijdige optie betreft.

14 maart 2015 om 14:54

Vermeer is ook voor een prikkie van de hand gedaan

14 maart 2015 om 14:54

Vermeer kuch

14 maart 2015 om 15:00

Vermeer was een vriendendienst voor bewezen diensten, een soort herenakkoord. Dat gaat Kishna niet krijgen hoor. Overigens heeft Vermeer dat vertrouwen ook flink geschonden door te zeggen naar AZ te gaan en vervolgens bij Feyenoord te tekenen.

14 maart 2015 om 15:06

Een speler een jaar op de bank zetten om hem en PSV te pesten zou wel typisch ajax zijn maar daar hebben ze zelf ook niks aan.
Hij kost ze dan een jaar extra salaris en gaat transfervrij weg.

14 maart 2015 om 15:07

Vermeer heeft nooit gezegd dat hij naar AZ ging dat was hooguit een aanname van ajax.

14 maart 2015 om 15:12

Gevalletje Kenneth Vermeer.

All zal het geen 1 miljoen worden. Ik gok 4 miljoen. Maar wat is dat als je 25 krijgt voor Memphis Depay.

14 maart 2015 om 15:14

Nee hoor, er zit nog een eenzijdige optie in het contract. Als Ajax deze licht, dan ligt hij dus totaal 2 jaar vast

14 maart 2015 om 15:31

Deed PSV niet ongeveer hetzelfde met Bazoer destijds? Waardoor hij geen wedstrijden mocht spelen voor Ajax. Iets met pot verwijt de ketel?

14 maart 2015 om 15:33

Maar ze zullen toch niet weer een speler verkopen aan een concurrent het is wel een aanwinst voor PSV

14 maart 2015 om 15:49

@peterhf

Ajax heeft ook nog een optie voor verlenging met een extra jaar. Dat zou dus neerkomen op twee jaar bankzitten voor ie gratis weg kan. Is trouwens niet typisch Ajax, Bakali speelt toch bij PSV ?

14 maart 2015 om 16:01

"en Ajax ook niet"

Ajax wil juist wel heel graag verlengen. Anders hadden ze hem wel van de winter laten gaan zoals Raiola wou.

14 maart 2015 om 16:03

spedy, ik ben geen PSV-er hoor.
Maar ik gun het ajax gewoon wel als ze een koekje van eigen deeg krijgen.

14 maart 2015 om 16:07

Wat voor koekje heb je het over dan? Bazoer is transfervrij weggehaald (tegen opledingsvergoeding). Voor Kishna moet je diep in de buidel tasten, hij staat nog twee jaar onder contract. Rialo brengt hem gewoon naar Italie, daar zijn ze wel bereid dik te betalen (zie Strootman) en kan hij veel verdienen.

Ajax is altijd bereid spelers te verkopen, zolang er maar goed betaald wordt.

14 maart 2015 om 16:09

Peter waarom is dat typisch Ajax dan? Kun je ook met voorbeelden komen of ben je zoals altijd lekker simpel aan het provoceren?

14 maart 2015 om 16:11

@joost92 Geen idee wat je denkt te weten over de transfer van Bazoer naar Ajax, maar je kan er niet meer naast zitten. Die jongen tekende in het midden van het seizoen een contract bij Ajax, waarop de KNVB zei dat hij heel het seizoen niet mocht voetballen. PSV liet hem daarop het seizoen bij Ajax trainen. Ze hadden ook kunnen eisen dat hij bij PSV bleef en daarna niks meer met hem doen.

14 maart 2015 om 16:28

2 jaar salaris betalen, en hoofdpijn binnen de club.

14 maart 2015 om 16:35

Als PSV 25 miljoen voor Depay krijgt dan denk je toch niet dat ze Kishna voor 4 miljoen kunnen overnemen? Denk dan naar eerder aan 10/12 miljoen.

14 maart 2015 om 17:07

PeterHF dat is geen spelletje, jij bent gewoon dom aan het ouwehoeren. Ajax heeft het beleid dat wanneer een speler besluit niet bij te tekenen en wil vertrekken, hij zijn minuten in Jong Ajax maakt, of op de tribune zit. Dit weten de spelers en is dus niet "Typisch Ajax". Beetje een club zwart maken terwijl het ze goed recht is...

14 maart 2015 om 17:09

Typisch Ajax? Psv deed dat precies zo met Bazoer

14 maart 2015 om 17:21

En jij vind hem 10-12 miljoen waard? Achterlijk

14 maart 2015 om 17:27

Ajaxxxlove waarom speelt moisander dan regelmatig bij het eerste van ajax?

14 maart 2015 om 17:28

dat Bazoer gratis is weggejat maakt het alleen nog maar erger voor Psv.
En ons hebben jullie hetzelfde geflikt met Lang en de broertjes Maduro.
En ook Fernandez en Chong hebben jullie proberen weg te kapen.
Dus daarom een koekje van eigen deeg.

14 maart 2015 om 17:38

Acers,
Echt zo'n grote onzin heb ik nog nooit gehoord. PSV heeft helemaal niks verkeerd gedaan met Bazoer. Die jongen heeft zijn keus gemaakt om naar Ajax te gaan en die hebben ze geaccepteerd. Dat hij niet speelgerechtigd voor Ajax was ligt aan de Knvb. Denk jij nou echt dat er ook maar 1 club op deze wereld is die tegen een jeugdspeler gaat zeggen speel hier nog maar lekker een half jaartje wedstrijdjes en ga dan naar ajax. Nee je geeft een verkeerd signaal af naar andere jeugdspelers en in plaats van Bazoer stelt psv een andere speler op die zich daardoor beter kan ontwikkelen. Daarom was de beste optie voor hem om een half jaar met ajax te trainen.

14 maart 2015 om 17:44

@peterhf

Waar heb je het allemaal over? Wegjatten? Koekjes? Voetballers zijn geen eigendom, ze mogen bij een andere club spelen, als ze dat willen. En wanneer hun contract nog door loopt, moet er een vergoeding betaald worden. Zijn ze nog jeugdspelers zonder contract, dan moet er een opleidings vergoeding betaald worden.

Dus in dit geval moet er een contract afgekocht worden van een jaar waarop ook nog een optie voor een extra jaar zit. De hoofdprijs dus.

En Ajax doet nooit moeilijk over het verkopen van spelers zolang de vraagprijs maar betaald wordt. Elke speler is te koop. Voor PSV is de vraagprijs alleen iets hoger aangezien het een directe concurrent is. Dus voor tien miljoen plus is hij op te halen.

14 maart 2015 om 17:45

Naat.. Kishna is dat zeker wel waard. Hij en Ghazi zijn de spelers waar mensen voor naar het stadion gaan.
Alleen krijgt Kishna nooit het vertrouwen en wordt hij afgeserveerd. Waarom! Omdat Frank niet met u aanspreekt? In potentie de beste voetballer van Ajax

14 maart 2015 om 18:04

joost,

jij zou een goede peter r de vries zijn zeg, je verzint zelf het halve verhaal namelijk

want hij heeft nooit tegen ajax gezegd naar az te gaan ipv naar feyenoord, ajax ging er alleen vanuit dat hij naar az zou vertrekken, maar vermeer heeft dat nooit gezegd

dus vermeer heeft helemaal geen vertrouwen geschonden, hij had met overmars afgesproken dat hij voor 1 mln weg mocht, heeft gevraagd of dat zwart op wit gezet kon worden, vervolgens heeft overmars een documentje opgesteld waar zn toezeggingen in stonden en met dat document is hij met zn zakwaarnemer naar feyenoord gegaan en toen is hij voor het bedrag dat hij met overmars had afgesproken vertrokken

dus vermeer heeft geen vertrouwen geschonden, overmars en de anderen in de top bij ajax hebben wel een lesje geleerd op het gebied van zorgvuldigheid

14 maart 2015 om 14:49

bazoer had ook bijna een jaar niets gedaan voordat hij aan de slag kon en moet je nu eens zien waar hij nu staat!

14 maart 2015 om 16:46

In de basis van Ajax momenteel, maar hij is er nog niet hoor. Overigens had die nu ook in de basis gestaan bij Psv, op de plek van Hendrix. Kansen waren er wel voor hem.

14 maart 2015 om 17:01

Sowieso is dat achteraf gebler, want bij PSV kwam hij niet eens in aanmerking voor een plek op het middenveld. Mede daardoor ging hij weg.

14 maart 2015 om 17:35

Nee hoor. Bij PSV had hij CV gestaan, met Hendrix voor hem.

14 maart 2015 om 19:31

klopt, ik als PSV fan baal daar natuurlijk enorm om, maar wat is bazoer toch een stabiele voetballer.

14 maart 2015 om 15:04

Nog maar een jaar contract dus zoveel zal hij niet kosten.
Zou wel leuk zijn als ajax een koekje van eigen deeg krijgt maar ik weet niet of het verstandig is voor Psv.

14 maart 2015 om 15:20

Hahaha lekker op de hoogte! Eenzijdige optie van Ajax voor nog een jaar

14 maart 2015 om 16:04

ik heb het citaat net gelezen en daarin stond alleen dat er een optie was.
Niet of het eenzijdig was en ook niet voor wie het dan eenzijdig zou zijn.
Dus jullie blijdschap is een beetje voorbarig.

14 maart 2015 om 16:45

@ Peterhf

Jij hebt het er steeds over dat het leuk zou zijn als Ajax een "koekje van eigen deeg" zou krijgen, maar wanneer kom jij nou eens met concrete voorbeelden ? Dit is jou nu al een paar keer gevraagd maar we wachten nog steeds op een antwoord.

VI melde in 2014 toen hij bijtekende dat het contract tot medio 2017 liep, dat lijkt mij een goede indicatie dat die optie een eenzijdige optie is. Ook al zou blijken dat het geen eenzijdige optie is, zal PSV ondanks dat hij nog maar een contract voor een jaar heeft gewoon de portemonnee moeten trekken als men niet wilt wachten totdat hij eventueel transfervrij is.

Daarbij ga ik er dan ook vanuit dat de vraagprijs voor een binnenlandse concurrent hoger ligt dan de vraagprijs voor een buitenlandse club. Hoe je het ook went of keert, PSV zal hem nooit voor een prikkie krijgen; tenzij PSV bereid is om te wachten totdat hij transfervrij is.

14 maart 2015 om 16:45

Als je op de hoogte was geweest wist je dat het eenzijdig was

14 maart 2015 om 17:14

ik ken niet alle contracten van alle vage spelers uit mijn hoofd hoor.

14 maart 2015 om 17:21

Reageer dan zelf ook niet zo vaag alsof je weet wat er speelt @ Peterhf
Met je nog maar een jaarcontract.

14 maart 2015 om 17:24

Oke dan een paar voorbeelden.
Bazoer van Psv, Noa Lang en de broertjes Maduro van Feyenoord.
Ook Rashaan Fernandez en Tahith Chong van Feyenoord hebben ze geprobeerd weg te kapen maar waren gelukkig verstandig en blijven bij Feyenoord.

14 maart 2015 om 17:42

En Fernandez en Chong dan?
Die wilden niet weg bij Feyenoord maar ajax probeerde hun wel weg te kapen.
Gelukkig waren zij verstandig en kozen zij niet voor het geld maar voor Feyenoord.
Zeker Fernandez gaat een hele goede speler worden.
Als B-junior traint hij nu al regelmatig mee met de selectie.

14 maart 2015 om 17:46

Nogmaals, Ajax kaapt niet, Ajax jat niet, Ajax doet spelers een voorstel. Indien de speler akkoord gaat, ontvangt zijn club een opleiding vergoeding. Alles keurig volgens de regels.

14 maart 2015 om 16:23

jack van gelder ‏@jackvangelder 4 min.4 minuten geleden
Leuk hoor al die (felle) reacties over het gerucht dat Kishna wellicht naar PSV zal gaan. Raiola probeert eerst club in buitenland hoor.

Hij was aan het trollen.

14 maart 2015 om 17:10

Flink in de knip gaan trekken?? ik denk het niet hij is wel goed maar heel duur denk ik niet

14 maart 2015 om 17:25

Kishna als vervanger voor Depay haha, ik mag toch hopen dat er een fatsoenlijke linksbuiten komt als Depay vertrekt..

14 maart 2015 om 17:57

Psv mag kishna hebben voor zoveel als je kan vangen en dan gewoon dudzak halen voor 15 mil ofzo .
Mag ik trouwens vragen waarom radiola hem naar Juventus wou daar gaat hij nog minder spelen.

Hahahaha, geruchten ja, dat is alles. Zelfs van Gelder wil nu echt openlijk scoren met Ajax.

Achja niet al te erg we hebben genoeg vleugelspelers en het zou wel fair zijn omdat wij bazoer hebben gekregen dus ik zou niet moelijk doen

14 maart 2015 om 15:19

precies, Bazoer voor een paar ton gehaald die genoeg gaat opleveren. Kishna weg voor een paar miljoen want die ligt nog 2 jaar vast. En allemaal blije Psvers in de comments hieronder die het een slimme zet vinden. Ik zeg win-win situatie.

14 maart 2015 om 16:40

Bazoer was gratis en Ajax laat Kishna nooit naar een concurrent gaan. Ajax heeft geleerd van Vermeer daarom mocht Denswil afgelopen winter ook niet naar PSV en Feyenoord. Hoezo Kishna dan wel?

14 maart 2015 om 16:48

@ Rugu

Precies, het is mij ook een raadsel waarom mensen denken dat hij voor een prikkie naar Amsterdam zal gaan. Ik neem aan dat Ajax dezelfde tactiek nu gaat hanteren zoals veel Nederlandse clubs doen wanneer Ajax zich meld; dus twee verschillende vraag prijzen. Een lagere vraagprijs voor een buitenlandse club en een hogere vraagprijs voor een directe concurrent.

14 maart 2015 om 16:56

@rugu & Afca_leeds
Blijkbaar was het uiteindelijk 75k wat Ajax betaalde aan PSV voor Bazoer. 12,5k per opleidingsjaar.

Verder hebben jullie gelijk hoor, hij zal waarschijnlijk alleen voor een behoorlijke zak extra naar PSV vertrekken. Dikke kans dat Ajax een overgang naar PSV zal blokkeren en er in deze situatie door Raiola wel een buitenlandse club uit de hoed zal worden getoverd.

Ik zou er iig ook niet rouwig om zijn net als maurootje. Het is best een leuk jong die Kishna maar dit soort gedonder elke maand kan je niet gebruiken.

14 maart 2015 om 17:34

@ Joecartoon

Hoeveel Ajax voor Bazoer betaald heeft weet ik niet precies, wel was ik op de hoogte dat er voor hem een opleiding vergoeding betaalt moest worden. Goed 75.000 Euro is natuurlijk een prikkie voor zo´n talent, de kans dat PSV zo´ n buitenkansje krijgt is inderdaad nihil. Wat dat betreft vind ik het ook normaal dat Ajax zal proberen om te voorkomen dat een potentiële goede speler naar PSV zal gaan, uiteraard geldt dit natuurlijk ook andersom

Nu ik er nog even over na denk is er een kleine mogelijkheid, maar dan moet hij transfervrij zijn, dan hangt het af van de tijd die Kishna in de opleiding van Ajax heeft gespendeerd, als ik het goed heb was dat niet echt lang. Nu weet ik niet hoe hoeveel een jaar waard is in een opleiding, maar dit zou de enige manier zijn voor PSV om hem voor een lager of gelijkwaardige prijs te halen zoals Ajax toen des tijd voor Bazoer betaalde.

Precies, er is altijd wel wat en dan met name die zaakwaarnemer van hem. Die is altijd aan het stoken, op een gegeven moment werk dat ook tegen zijn eigen cliënt. Nu het lijkt dat bij jullie de rust weer is teruggekeerd zou ik ook niet het risico nemen, tenzij hij van de buitencategorie is, maar dat moet hij nog maar eerst zien te bewijzen.

14 maart 2015 om 17:43

PSV en Feyenoord wilden Denswill ook helemaal niet hebben.

Zoals ik in ander artikel al zei zie ik Kishna graag komen, groot talent en helemaal niet zo lastig als de hoge heren bij Ajax beweren.

14 maart 2015 om 14:40

En hoe weet jij dat?

14 maart 2015 om 15:11

Omdat Kishna zich altijd puur op de wedstrijd focust en veel inzet toont. Zeg eens wat hij verkeerd gedaan heeft dan?

14 maart 2015 om 15:18

O ja Menez, jij weet er meer vanaf dan de hoge heren bij Ajax. *Proest*

14 maart 2015 om 15:30

Kishna focust zich alleen op dat Kishna schittert. Hij verdedigt niet mee, creëert weinig ruimte voor anderen, lijdt ongelofelijk veel balverlies en is vele momenten in een wedstrijd volkomen onzichtbaar. Voor Ajax is het beter als hij op rot.

14 maart 2015 om 15:35

Kishna pas naar mijn mening ook beter bij PSV hoor. Geen miljoenen taken op de flanken.

14 maart 2015 om 16:18

Je hoeft amper verstand te hebben om te snappen dat Ajax niet met iets te lastige spelers kan omgaan. Dat is algemeen bekend.

14 maart 2015 om 16:56

@ oranje88

Die "zogenaamde" vrijheid is ook geen enkele garantie, anders zou Narshing ook wel de pannen van het dak spelen.

14 maart 2015 om 17:08

El Ghazi lijd mindstens zo vaak balverlies als Kishna..

Daarnaast gaat Ajax spijt krijgen als ze Kishna wegdoen, want zijn talent hebben er niet veel. Het zit alleen in z'n koppie..

Kan niet wacht tot hij de winnende tegen Ajax zal maken

14 maart 2015 om 18:04

@viswoestijn

Nee dan kan hij beter naar PSV gaan. Die hebben laten zien uitstekend met Labyad en Bakkali om te kunnen gaan.

14 maart 2015 om 20:36

@jordinhoo
Ja echt waar hè? PSV kon totaal niet omgaan met mensen die 18 werden en geen contract wilden tekenen... Wat een blunders van PSV zeg. En die ene, Memphis Depay heet ie vgm, die jongen die wordt al helemaal niet in toom gehouden zeg. Die doet echt alles fout, niet te houden zeg...

Kishna naar PSV? Ik denk dat er 20% kans op is, PSV weet namelijk ook wel wat het dan in huis haalt...

14 maart 2015 om 14:48

Ah jij maakt hem dagelijks mee natuurlijk dat jij het beter weet.

14 maart 2015 om 15:06

Welke hoge heren bij Ajax zeggen dat hij lastig is dan?

14 maart 2015 om 15:08

de Boer, anders krijgt hij geen disciplinaire straf.

14 maart 2015 om 18:27

Ik vind het vreemd dst er zp gepraat wordt. Net alsof je zomaar opeens disciplinair gestraft wordt? On: die kishna is het hoofd op hol gebracht door die pizzabakker Mino Rioola. Wat een vervelende zaakwaarnemer is dat.

14 maart 2015 om 15:07

Welke hoge heer heb jij horen beweren dat hij lastig is? Alles wat rondgaat over Kishna zijn speculaties die door de pers worden gedaan.

14 maart 2015 om 15:09

hij krijgt geen disciplinaire straf als ze hem niet lastig vinden.

14 maart 2015 om 15:19

Hij kan wel een keer de regels hebben overtreden dan is dit gewoon een straf. Als ik een keer een boete krijg voor te hard rijden wil dat niet gelijk zeggen dat ik een gevaar op de weg ben.

14 maart 2015 om 15:17

Ken je hem?

14 maart 2015 om 15:35

Niet mee eens, ik vind kishna een voetballer met een leuke techniek maar te weinig oog voor zakelijk voetbal. Het voetbal dat PSV speelt. Kan een wedstrijd beslissen maar de volgende wedstrijd weer als een zoutzak spelen.

PSV gaat geen geld steken in Ajax-talenten. Waarom de concurrent helpen. PSV zal wel wat jongere talenten proberen te halen tegen een vergoeding van 0 euro.

14 maart 2015 om 15:01

top reactie, geloof inderdaad ook niet dat PSV hier geld voor uit gaat geven.

14 maart 2015 om 15:20

Vergoeding van 0 euro? Hoe wil je dat gaan doen want dat kan namelijk niet in de hedendaagse voetballerij. Zelfs als je een speler van een amateurclub maakt dan moet je een opleidingsbijdrage betalen als je hem laat debuteren.

Ook vooral slim om m niet mee te nemen naar Heerenveen. Moet Schone weer aan de buitenkant..

14 maart 2015 om 15:43

Schone idd en El Ghazi zullen wel spelen morgen.

14 maart 2015 om 16:33

En wie z'n schuld zou het zijn dat De Boer Kishna niet meeneemt?

Het lijkt me niet dat PSV dat moet willen. Ik vind Kishna niet zo'n uitzonderlijk talent, heeft nog niet één periode constant gepresteerd bij Ajax. Daarnaast haal je dan zo'n Raiola-klant binnen en dat zorgt altijd voor onrust. Ik zou het niet doen.

14 maart 2015 om 14:52

Ben je serieus? Kishna is echt veel beter dan die Depay hoor. Depay is kracht en power. Kishna is de betere voetballer. Wil je een bril ofzo?

14 maart 2015 om 14:55

Uit welke wedstrijden bleek dat dan? Ik heb ook nog niets bijzonders in deze jongen gezien!

14 maart 2015 om 14:57

Hij heeft veel talent. Alleen hij laat het inderdaad niet vaak zien. Maar heeft wel klasse, vooral individuele klasse. Echt geloof me, voetballend beter dan Depay.

14 maart 2015 om 14:58

Die rood-witte bril van jou zeker.
Ik ben zelf ook ajacied, maar Depay is gewoon verder dan Kishna.

14 maart 2015 om 14:58

Depay is op dit moment beter dan Kishna in potentie zou ik het niet weten.

14 maart 2015 om 15:03

Icurvasud, je maakt jezelf helaas belachelijk hier. Ik zal je dan ook nooit meer serieus naar jou reacties lezen.

Depay is niet alleen verder dan Kishna, Depay is al verder dan dat Kishna ooit zal komen. Kishna is een groot talent en kan ver komen. Maar Depay is met de juiste coach (zoals Van Gaal) een wereldtopper. Depay is een ego bij PSV en heb het idee dat hij boven de groep staat. Maar denk dat psv rustig 30 miljoen gaat krijgen voor hem.

14 maart 2015 om 15:04

Bij Ajax moet je precies de passen van de Boer lopen. Denk dat hij bij PSV meer vrijheid zal krijgen op het veld, wat zijn ontwikkeling te goede zal doen. Denk dat het op dit moment de beste vervanger van Depay is die er op dit moment te krijgen is (binnen de eredivisie dan).
Wie er werkelijk beter is zal de toekomst moeten leren, allebei erg veel potentie alleen is Depay wat verder is zijn ontwikkeling

14 maart 2015 om 15:06

hahaha, man man man, waar Bazoer jij dat op dan?

14 maart 2015 om 15:11

icurva: die bril heb je zelf nodig.
Depay is veel en veel verder dan Kishna.
Kishna heeft af en toe leuke acties maar speelt de meeste wedstrijden onzichtbaar.

14 maart 2015 om 15:24

Welke bril? Kishna beter depay? Ga je schamen kishna heeft nog niet het halve talent wat depay heeft. Ongekend domme reactie van jou, mag in de VZ Guinness blok voor meest achterlijke reactie

14 maart 2015 om 15:24

Tuurlijk, de topscorer van de Eredivisie, Oranje international en meest gewilde speler van de Eredivisie zou minder zijn dan die overschatte Kishna. Heel grappig, maar van nu maar weer serieus reageren.

14 maart 2015 om 16:08

@ gigabol

Niemand hoeft erom te lachen....., maar "waar Bazoer jij dat op" vind ik geweldig.
Duimpje van mij

14 maart 2015 om 16:27

Sorry icurvasud, denk dat jij je bril schoon moet maken.

14 maart 2015 om 16:36

Robus, als jij niet ziet dat Kishna over ontzettend veel talent beschikt dan ben je gewoon blind. Fantastische techniek en aannames, mooie crosspass, mooie dribbel en heel erg explosief. Depay is een powerhouse maar puur qua talent vind ik Kishna beter. Ik hoop echt dat hij Depay opvolgt en weggaat bij dat smaakloze Ajax van De Boer. Bij PSV zal hij de kans krijgen om te schitteren.

14 maart 2015 om 17:10

Depay een potentiële wereldtopper lol! Wat kan hij nog meer dan van links naar binnen toe trekken en knallen en af en toe van ver uithalen? Lang niet genoeg om een 'potentiele' wereldtopper te worden...kishna heeft meer talent, die gaat verder komen

Mooi gerucht, maar het lijkt me vrij sterk. Daarnaast is het nog maar de vraag of Kishna bij PSV wél ook die basisplaats kan afdwingen, want ik vind hem eigenlijk bij lange na nog niet klaar voor het topniveau van een team als PSV (of Ajax dus)

14 maart 2015 om 14:44

Ajax is nou niet echt top niveau, en psv ook niet dus het lijkt mij een prima opvolger voor depay.
Als ajacied zijnde hoop ik van niet natuurlijk want kishna heeft de meeste potentie van alle buitenspelers in de eredivisie in mijn ogen.

17 maart 2015 om 12:55

Nee maar Ajax, PSV en Feyenoord zijn wel nog steeds de top van Nederland én spelen in Europa. Voor alsnog vind ik Kishna in de eredivisie niet zo dusdanig presteren dat ik er vertrouwen in heb dat hij dit jaar/volgend jaar ook goed presteert in Europa.

Daarnaast vind ik het eerlijk gezegd wel meevallen hoeveel potentie hij heeft. Ik vind spelers als Manu, El Ghazi, Depay, Narsingh eigenlijk meer potentie hebben (voor hoever een speler als Narsingh nog potentie heeft). Daarnaast ben ik zelf helemaal geen fan van spelers die diva-gedrag vertonen, zoals bij Kishna het geval is. Maar dat laatste dat is puur gericht op de persoon zelf dus.

Nee dank je... Alleen al het gezeik/onrust dat dit gaat opleveren moet je niet willen als PSV zijnde

Nou ben benieuwd wat hiervan waar is. Ik heb het idee dat het al lang breed rond is dat Depay naar United gaat en dat Psv toch serieus op zoek gaat naar een vervanger. En dan zal Kishna met zijn kortdurige contract wel op het lijstje staan. Laten we het maar afwachten. Dat hij niet bij de selectie zit is sowieso een teken dat hij gaat vertrekken.

14 maart 2015 om 14:51

Lijkt mij een erg mooi alternatief voor in de overbruggingsperiode tot Bergwijn goed genoeg is. Normaal gesproken zou dat Bakkali moeten zijn, maar dat verhaal is bekend. Als je dan mogelijk een groot talent als Kishna kan halen en die over twee of drie jaar laat vervangen door Bergwijn heb je een geweldige zet gedaan. Ik kan zo snel ook geen beter (haalbaar) alternatief bedenken.

14 maart 2015 om 14:59

PSV zal wel met geld over de brug moeten komen aangezien zijn contract nog een jaar doorloopt. Raiola kan voor Kishna ook een mooie transfer naar Italië regelen. Ik denk dat Ajax liever daar aan mee werkt dan aan een transfer naar PSV omdat PSV een directe concurrent is.

14 maart 2015 om 15:06

Denk dat Kishna zich zelf niet zo snel in Italie laat stallen. Denk wel dat hij verstandig genoeg is om de beste keus voor zijn ontwikkeling te maken ipv voor het geld. En Raiola zal m daar wel goed in begeleiden.

14 maart 2015 om 16:51

Raiola zal juist goed aan Kishna willen verdienen. Een transfer naar een club in Italië zal vele malen meer voor hem opleveren dan een transfer binnenlands naar Psv. Raiola heeft meer oog voor geld dan voor een speler.

14 maart 2015 om 17:34

Jij denkt volgens mij echt dat Raiola alles kan. Raiola werkt voor Kishna niet andersom. Denk jij nou echt dat die gast spelers tegen zijn wil in gaat verkopen aan clubs. Als Kishna naar PSV zou willen zal Raiola dit voor hem regelen. Narsingh heeft hem bijvoorbeeld ook en die speelt toch ook gewoon bij Psv.

14 maart 2015 om 15:46

Wil niks zeggen dat hij gaat vertrekken we weten niet wat hij gedaan heeft.

14 maart 2015 om 15:51

@joenepsv

Niks kortdurend, Ajax heeft nog een optie voor een extra jaar. Twee jaar is een normaal contract dus zal er gewoon de hoofdprijs betaald moeten worden. Zie hem dus eerder naar Italie vertrekken maar wie weet is PSV bereid meer dan tien miljoen te betalen?

Geloof er niks van. Is geen raiola transfer, aangezien de zaakwaarnemer volgens een percentage van het salaris van de speler betaald krijgt. Dan moet je dus buiten nl om binnen te lopen...

Als dit waar is dan zal Depay zeker weggaan. Toch denk ik niet dat dit waar is, Raiola zal niet graag hebben dat Kishna in de Eredivisie blijft lijkt me.

14 maart 2015 om 14:52

Heeft Raiola in principe niks over te zeggen. Hij kan wel Kishna proberen te laten geloven dat de Serie A beter is voor hem.

14 maart 2015 om 16:11

Investering in de toekomst noemen ze dat....

Het lijkt mij wel een goede stap in z'n carriere. Bij PSV is hij verzekerd van Champions League spelen volgend jaar.

koekje van eigen deeg ?

14 maart 2015 om 17:18

@ diekertjedap

Nog zo´n eentje, leg eens uit, ik neem aan dat hij ook concrete voorbeelden hebt ? Voordat je over Bazoer begint kan ik je nu alvast vertellen dat die cases helemaal niet overeenkomt met die van Kishna. Het enige wat wellicht overeen zal komen is dat beide spelers (in kisnha zijn geval is het speculatief) bij hun huidige werkgever weg wilde. Daar waar Bazoer voor slecht een opleiding vergoeding te krijgen was omdat hij zijn contract niet wilden verlengen heeft Kishna nog een contract voor een jaar met daarin nog een eenzijdige optie voor nog een jaar.

PSV zal hem dus nooit voor een prikkie kunnen krijgen, tenzij "psv" bereid is om twee seizoenen te wachten wat mij sterk lijkt. Ook zal zou blijken dat het geen eenzijdige optie betreft, dan nog zal PSV moeten schuiven waarbij ik er vanuit gaat dat de vraagprijs voor PSV ten alle tijde hoger zal liggen dan voor een buitenlandse club.

Nu ik er nog even over na denk slaat het helemaal nergens op om het een "koekje van eigen deeg" te noemen. Simpelweg omdat Ajax de Eindhovenaren geen kunstje heeft geflikt, de speler maakte duidelijk dat hij niet in Eindhoven wilde blijven, vervolgens namen zijn vertegenwoordigers contact op met Ajax omdat het een kwestie van tijd was voordat zijn contract afliep; en dus kon gaan en staan waar hij wilde.

14 maart 2015 om 17:42

boeit niet of er zwart op wit een afspraak stond , er was een gentleman agreement . ik zou het een goeie truuk vinden van psv . als die speler zijn kont tegen de krib gooit kan je vragen wat je wil , het krijgen wordt dan een heel ander verhaal .

14 maart 2015 om 18:00

Dikkertjedap: krijgen ze het niet, blijft hij gewoon!

14 maart 2015 om 18:18

geld en ajax is niet zo'n gelukkige combinatie , dan breekt mark het zweet uit als de mogelijkheid bestaat dat hij transfervrij vertrekt .

Waarschijnlijk een storm in een glas water.
Ik hoef hem in ieder geval niet

14 maart 2015 om 16:28

Wie zou je dan willen als Depay vertrekt? Eigen jeugd of toch maar weer een aankoop?

14 maart 2015 om 17:04

Aankoop iemand met een goede voorzet. Een beetje de oude Narsingh maar dan aan de linkerkant

14 maart 2015 om 20:59

Maar welke speler met ongeveer dezelfde kwaliteiten als Depay zou dan naar PSV willen? Ik denk als de verhalen waar zijn van Van Gelder, dan zou een Kishna gewoon een welkome zijn voor Psv.

Onzin. Volgens mij heeft hij een contract tot 2016 en ik verwacht niet dat Ajax hem voor een appel en een ei laat vertrekken en al helemaal niet naar de concurrentie. Jack zit maar een beetje te zwammen.

Vermeer naar Feyenoord was ook een gerucht...

14 maart 2015 om 15:53

Vermeer had toestemming om voor een laag bedrag te vertrekken. Kishna heeft die toestemming niet dus zal PSV de hoofdprijs moeten betalen, minimaal tien miljoen.

14 maart 2015 om 18:19

waar haal jij nou in godsnaam dat rare bedrag vandaan ?

14 maart 2015 om 18:31

Belachelijk bedrag? De man is jong, iedereen kan zien dat hij zeker potentie heeft. En hij ligt nog 2 jaar vast. Lijkt mij niet gek hoor. Als hij in portugal had gespeeld had ie voor 40 weg gemogen

14 maart 2015 om 18:33

Omdat hij 2 jaar vast ligt, niet weg hoeft en een talent is misschien

14 maart 2015 om 18:47

dus ajax koopt die speler 2 jaar terug voor een stuiver van den haag en nu moet hij 10 miljoen opbrengen , voor een speler die nog helemaal , maar dan ook helemaal niks gepresteerd heeft ? ha ha ha .

14 maart 2015 om 19:23

Nee hoor, niets hoeft. De speler mag nog gewoon 15 maanden bij Ajax spelen om dan alsnog verkocht te worden. Ajax is een steenrijke club, er is helemaal geen noodzaak om te verkopen en al helemaal niet aan de concurrent. Vandaar tien miljoen plus of anders niet.

De vraag is waarom een van Gelder, die toch weinig baat heeft bij dergelijke geruchten en een reputatie heeft hoog te houden, zulke berichten de wereld in slingert.

14 maart 2015 om 14:44

In het wereldje is van Gelder zijn reputatie al lang en breed kwijt.

Praat vrij vaak onzin en komt vaak met geheime info die totaal niet blijkt te kloppen.

14 maart 2015 om 14:44

Aandacht he, je zit niet voor niks met je kop op de buis.

Hij gaat niet aangezien hij een contract tot 2018 heeft. En Overmars heeft al eerder gezegd dat een speler van Ajax niet meer naar een rivaal vertrekt. Deze situatie wordt alleen maar erger gemaakt door de media hier. Wacht gewoon lekker tot morgen 14 uur af dan verteld Frank wat er aan de hand is. Maar 1 ding is zeker Kishna gaat niet naar PSV.

Vind het trouwens jammer dat VZ hier al een nieuws artikel over maakt omdat een Jack van Gelder op twitter een troll in de wereld stuurt. Zonder een bron ook te vermelden.

14 maart 2015 om 14:45

VZ doet niets anders Nicky, de bron is unser aller Jack.

14 maart 2015 om 14:47

Hij heeft contract tot 2016.. En als Ajax hem niet verkoopt loopt hij over een jaar transfervrij de deur uit.

14 maart 2015 om 14:57

Ik heb een fout gemaakt. Hij mag tot 2017 blijven. Ajax heeft een optie die ze mogen inlichten.

14 maart 2015 om 15:14

jammer Nicky maar jouw informatie klopt totaal niet.
Hij heeft een contract tot 2016 en het lijkt er op dat de Boer het niet in hem ziet zitten.
Anders zou hij een zwakke speler als Schone niet de voorkeur geven.
En zijn disciplinaire schorsing is ook al een teken aan de wand.

14 maart 2015 om 15:23

Ajax heeft een optie om het contract met 1 jaar te verlengen.

14 maart 2015 om 15:54

Citaat van Ajax, januari 2014:

Ajax en Ricardo Kishna hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract dat liep tot en met 30 juni 2014. De nieuwe en verbeterde verbintenis loopt tot en met 30 juni 2016, met een optie voor nog een seizoen.

Jammer peterhf, jouw informatie klopt niet.

14 maart 2015 om 15:56

Bedankt !

14 maart 2015 om 16:00

daar staat niet bij of het een eenzijdige optie is.
En ook niet of het dan ajax is of Kishna die die optie kan lichten.
Dus je citaat zegt nog helemaal niks.

14 maart 2015 om 16:27

Tweede citaat:

Kishna verlengde onlangs zijn verbintenis bij Ajax tot medio 2016, met een optie voor een extra jaar. Volgens Raiola was dat alleen maar gedaan om te voorkomen dat hij gratis de deur uitloopt.

Duidelijk toch? Er zal gewoon betaald moeten worden voor de afkoop van twee jaar contract. De hoofdprijs dus.

14 maart 2015 om 16:38

dat betekent dat hij nog 2 jaar bij jullie op de bank zit want de hoofdprijs krijg je niet voor hem.
succes er mee.

14 maart 2015 om 16:45

Natuurlijk komt er een mooie transfersom uit Italie voor hem, en anders gaat hij gewoon weer spelen in het eerste. Prima speler hoor, niks mis mee.

14 maart 2015 om 17:31

als hij niet verlengd zal hij waarschijnlijk in het 2e gaan spelen.
Op zich mis je daar niks aan maar het betekent wel dat je een hoge transfersom wel kan vergeten.

14 maart 2015 om 17:49

Hij hoeft niet te verlengen, hij kan nog vijftien maanden spelen in het eerste van Ajax en dan vervolgens verkocht worden aan een Italiaanse club. En voor een een-jarig contract worden nog steeds miljoenen betaald.

En anders blijf hij nog 27 maanden in het eerste spelen, maakt hij Ajax twee keer kampioen op rij en gaat ie tegen een mooie opleidings vergoeding van enkele miljoenen alsnog naar Italie.

PSV heeft gewoon nog bakkali ze moeten het gewoon goedmaken is een groot talent die bakkali.

ajax terug pakken? hoe dan? door een flinke transfersom aan ze te geven voor een speler die weg wil?

14 maart 2015 om 14:46

Flinke som? Onzin. Nog maar een 1 jarig contract dus zo duur zal hij niet zijn.

14 maart 2015 om 15:07

@noury
2 jaar. Ajax kan eenzijdig een optie voor een jaar lichtten. Prima dat Jack dit de wereld inhelpt. Overmars zal vast niet nog een keer een Vermeertje toestaan en wanneer Depay
vertrekt heeft PSV genoeg poen.

Lekkere positie manoeuvreren Kishna en Raiola zich in op deze manier.

14 maart 2015 om 15:55

@nouryalmis

Kishna staat nog twee jaar onder contract als Ajax dat wil. De hoofdprijs dus, minimaal 10 miljoen.

14 maart 2015 om 16:12

Dan moeten ze eerst die optie lichten. En zal me niks verbazen als aan de optie ook nog haken en ogen zitten. Dus een forse salaris verhoging of een gelimiteerde transfersom om maar wat te noemen.
Want je kan veel zeggen over Riaola maar hij regelt de zaakjes voor zijn clienten over het algemeen zeer goed. En omdat de onderhandelingen toen der tijd zo moeilijk gingen zal het me niks verbazen als er zulke voorwaarden in zijn opgenomen...

14 maart 2015 om 16:25

Nouryalmis,

PSV heeft in het verleden wel vaker bewezen om teveel te betalen voor een speler. Maher, Ruiz, Narsingh, Matavz. dus ik denk dat ze voor een Kishna ook wel diep in hun buidel willen tasten als Depay vertrekt.

14 maart 2015 om 16:49

@henkr

Tja je kan wel gissen over bijzondere voorwaarden, wat we weten is dat hij gewoon nog twee jaar te gaan heeft als Ajax dat wil. De hoofdprijs dus.

14 maart 2015 om 18:12

Je kan je afvragen of je "de hoofdprijs" kan krijgen voor een speler die, ondanks hhet overduidelijk aanwezige talent, nog vrij weinig gepresteerd heeft, zelf weg wil (zeker na zo'n situatie als vandaag), een zaakwaarnemer heeft die hem weg wil hebben en ook nog eens niet goed is met de trainer...

14 maart 2015 om 19:24

Dan blijft hij toch gewoon? Ajax hoeft niet te verkopen en al helemaal niet aan Psv.

Ik geloof er niks van. Jack van Gelder kan van alles zeggen, maar ik vind hem allesbehalve een geloofwaardige bron. Maar het zou wel een typische Raoia streek zijn.. Maar Ajax zou Kishna nooit aan PSV verkopen, eerder aan een buitenlandse (italiaanse?) club.

Het is leuk tendentieus geschreven "wraak nemen op...." maar volgens mij heeft Kishna een contract bij Ajax en gaat hij zonder een akkoord van die club dus helemaal nergens heen. Wraak waar het slachtoffer zelf actief aan meewerkt lijkt me geen wraak...

Overigens zou ik het een tamelijk onverklaarbare stap vinden. Zie niet wat PSV op dit moment te bieden heeft dat Ajax niet ook te bieden heeft. Ik hoop althans dat voetballers verder kijken kunnen dan de waan van de dag en hun keuzes niet laten afhangen van welk team toevallig even lekker draait..

14 maart 2015 om 14:47

en voor Kishna 10 anderen. Waarom je concurrent beter maken. Het is een typische v Gelder-kulbericht, waar speler en clubs niet op zitten te wachten, alleen v Gelder zelf.

14 maart 2015 om 14:49

Bij PSV hebben spelers meer vrijheid om hun ding te doen op het veld, waar ze bij Ajax in het stramien moeten lopen en geen risico's mogen lopen als ze een aanval opzetten. Depay had zich bij Ajax ook niet zo ontwikkeld als dat hij bij PSV deed. Voor een aanvallende creatieve speler is PSV op dit moment beter voor zijn ontwikkeling als Ajax. Voor defensief ingestelde controlerende spelers is Ajax beter. PSV heeft wat dat betreft een Kishna wel degelijk meer te bieden.

14 maart 2015 om 16:42

Klopt helemaal, de Ajax aanvallers krijgen amper een bal aangespeeld van hun collega's die prefereren om de bal in hun eigen zestien naar elkaar rond te spelen.

Van Depay naar Kishna zou wel een stapje terug uit zijn, en zo'n moeilijke jongen is misschien niet de slimste aankoop voor Psv dus geloof hier niet zo in.

14 maart 2015 om 14:50

Hoezo is Kishna een moeilijke jongen? Omdat hij zijn contract niet wilt verlengen?

14 maart 2015 om 15:56

Wat is dit nu voor onzin, Ajax heeft hem nog helemaal geen aanbieding gedaan. Hij staat nog minimaal een jaar onder contract en Ajax heeft nog een optie voor een extra jaar.

Lekker de boel opstoken, zo voorspelbaar dit soort berichten. Ajax zal Kishna nooit naar directe concurrent PSV laten gaan. Of hij moet transfervrij de overstap maken en eerst een jaar als een soort dissident rondlopen op de trainingen.

Nee, met de contacten van Raiola zal hij wel in Italië terecht kunnen.

In een eerder topic gaf ik al aan dat FdB er alles aan doet om de wedstrijd tegen Heerenveen te winnen, maar om van Gelder in te zetten in een dwaze poging om PSV zich bezig te laten houden met Ajacieden is wel heel ver gaan. Maar petje af als het hem lukt.
Kishna is een leuke voetballer en die gaat heus nog wel goede wedstrijden spelen voor een goede club, maar niet voor PSV en mss ook niet meer voor Ajax. Jammer voor hem, maar hij zal best een leuk clubje vinden in Italie, Spanje of Portugal met zijn zaakwaarnemers.

Ja ja natuurlijk Jack.
Dat laat ajax niet gebeuren.
Die houden hem eerder nog een jaar in jong ajax dan dat hij naar psv gaat.

Ajax kan zijn contract verlengen met 1 jaar geloof ik en dan staat ie nog 2 jaar onder contract. Dan moet PSV dus rond de 10 miljoen gaan lappen voor Kishna. Volgens mij brengt van Gelder zelf nu dit gerucht de wereld in.

14 maart 2015 om 14:47

van Gelder heeft gewoon even zijn aandacht nodig.
Geef die man even wat vaker een aai over zijn bol

Van Gelder roept niet zomaar iets..
Welkom bij de beste club van NL !

14 maart 2015 om 15:08

Ja precies! breng even een zak geld naar Amsterdam en veel plezier met deze voetballer. Ik ben hem inmiddels liever kwijt dan rijk.

Ga maar lekker PSV talenten in de weg zitten in Eindhoven.

14 maart 2015 om 15:12

Depay gaat weg , daarachter komt Bergwijn maar die is nog te jong..
Kishna zou een prima opvulling zijn..

Brands weet wel hoe die moet handelen , Overmars niet...

14 maart 2015 om 15:17

Ja precies, dat zeg ik. Voor een zak met geld voor een speler die in 20 wedstrijden 5 goaltjes een 4 assists heeft gegeven en denkt dat hij de absolute vedette binnen de ploeg is. Brands weet echt hoe hij moet handelen. Dat wist hij ook met Bakkalli toch?

Kishna ligt nog 2 jaar vast bij Ajax. Dus veel succes met overnemen.

14 maart 2015 om 15:24

Wauw na al die jaren eindelijk weer eens kampioen. De beste club van Nederland ben je nog een tijdje bezig. Ik zou zeggen kijk even naar de erelijst van Ajax

Hahahaha geniale actie zou dit zijn van Psv

14 maart 2015 om 15:11

Ja absoluut, ik hoop dat de beleidsbepalers bij PSV er hetzelfde over denken. Ajax betaalde een opleidingsvergoeding voor Bazoer en Kishna is een stoorzender bij Ajax die nog 2 jaar onder contract staat.

aangezien ze in Eindhoven vaker met geld smijten zou dit zeker een geniale actie zijn van Psv. Of was je niet sarcastisch?

14 maart 2015 om 15:23

Maar je weet wat ze zeggen, de moeilijkste spelers zijn vaak ook de beste. Psv heeft bewezen met moeilijke jongens zoals Depay om te kunnen gaan. Bovendien zou hij bij Psv in de CL voetballen en dus ook sneller beter worden.

Ik snap zijn keuze dan ook zeker wel. Bovendien worden spelers bij Psv echt daadwerkelijk beter en bij Ajax blijven ze stilstaan in hun ontwikkeling. Of vind jij dat Boilesen, v Rhijn, Veltman etc. beter zijn gaan voetballen? want dan ben je nog dommer dan je nu al overkomt..

14 maart 2015 om 15:33

Ik heb niet het idee dat Messi zo'n lastige jongen is hoor. En dat is in mijn ogen wel een van de beste voetballers. Weet je wat het is met "moeilijke jongens"? die moeten in het veld het verschil laten zien. Dat doen spelers als Ibrahimovic en Suarez bij hun clubs, maar dat niveau kan je niet vergelijken met Ajax. Sterker nog, met geen enkele club uit de eredivisie. Dus, conclusie: Kishna heeft geen recht van spreken.

haha en sorry?! bij PSV gaan ze beter voetballen? Zal ik er dan maar even serieus op ingaan?

Ja, Veltman en van Rhijn zijn beter gaan voetballen dan hun eerste wedstrijd bij Ajax, dat is natuurlijk ook niet gek. Want ze zijn op jonge leeftijd bij Ajax in het eerste gekomen.is dat zo'n lastige constatering? Boilesen zakt wat mij betreft wel door de mand dit seizoen, maargoed dat kan gebeuren. De grote vraag is of dat aan Boilesen of aan Ajax ligt. Persoonlijk denk ik het eerste.

Maar dan weer terug naar Psv. Welke voetballers zijn er (door en bij Psv) betere voetballers geworden dan toen ze kwamen dan? Toivonen? Hiljemark? Maher? Zoet? Rekik? Bruma? Narsingh?

14 maart 2015 om 15:45

Haha jij hebt dan echt geen verstand van voetbal als je vind dat v Rhijn en Veltman beter zijn gaan spelen. Zeker als je het afgelopen jaar de spelers vergelijkt met dit jaar kun je alleen maar constateren dat de spelers die vorig jaar ook speelden dit jaar niet beter zijn geworden. Vooral de gehele verdediging blijft maar op dit matige niveau acteren.

Bij Psv is afgelopen zomer de gehele selectie intact gebleven en die zijn allemaal stuk voor stuk inderdaad betere voetballers geworden. Willems de beste linksback van Nederland. Centraal achterin ook beter dan vorig jaar. Het middenveld verreweg de beste van Nederland en 2 of misschien wel 3 maatjes beter dan het middenveld van Ajax en dan natuurlijk de voorhoede waar alleen Narsingh nog niet weet te overtuigen.

Kortom bij Psv worden spelers wel degelijk beter en bij Ajax dit seizoen zeker niet!

14 maart 2015 om 15:56

Je kijkt duidelijk naar spelers met een gekleurde bril op. Dat je dan zelf dingen vaststelt en daarmee voor jezelf bevestigd dat jij er wel kijk op hebt zegt genoeg. Het heeft in ieder geval geen zin om er nu op in te gaan aangezien het zinloos is en voor mij verder niet echt veel nut heeft. Bovendien gaat het ergens anders over in dit draadje.

Ik spreek je aan het einde van het volgende seizoen wel weer

14 maart 2015 om 15:59

Dus Maher, Hendrix, die Scandinavier wiens naam mij ontschoten is, Schaars, Zoet, Narsingh zijn dit jaar echt beter geworden ?

En Cillessen, El Ghawazi en Bazoer vind je dit jaar niet beter geworden?
Het is maar naar wie je wilt kijken.

14 maart 2015 om 16:01

Haha dat komt omdat je hier geen weerwoord meer op hebt.

Lastig he om toe te geven dat de gehele basis van Psv beter is gaan spelen en dat van Ajax niet :P Ik heb het al vaker gezegd, de meeste Ajax supporters zijn niet kritisch en daardoor zijn ze veel te snel tevreden, wat het beleid van Ajax zelf niet ten goede komt. Ze zullen immers het roer eerder drastisch om gaan gooien als de supporters zich gaan roeren.

Zolang Overmars dus blijft strooien met zogenoemde B-garnituur spelers die ze veelvuldig kopen zal het dan ook nooit wat worden met Ajax zeker Europees niet.

Hopelijk gaat het roer tijdig om anders zie ik Psv de komende jaren nationaal heersen gevolgd door Feyenoord waar het roer gelukkig ook om is gegaan.

Nu Ajax nog...

14 maart 2015 om 16:08

dus jij vind van jezelf dat jij wel kritisch kijkt?
bovendien lees je niet wat ik schrijf en vul je voor mij een ander antwoord in, om vervolgens weer door te gaan met je eigen betoog over dingen waar dit topic niet over gaat.. Voer je vaker van dit soort discussies met jezelf, want je bent nu best provocerend bezig.

14 maart 2015 om 17:16

Maher is zeker beter gaan spelen dan vorig jaar. Kon ook niet veel minder daar niet van, maar hij is zeker beter dan vorig seizoen.

Hendrix is zeker beter geworden dan vorig seizoen. Was helaas een poos geblesseerd, maar eigenlijk kun je volgend seizoen pas echt oordelen of hij dan doorbreekt of niet.

Schaars is geen basis dus daar ga ik niet op in en Narsingh zeg ik hierboven ook dat dat de enigste speler is die niet beter is geworden.

Goed lezen is dus kennelijk lastig voor jou?

14 maart 2015 om 17:19

@ joecartoon

Ja hoor ik vind dat Narsingh geen stap verder is gekomen dit seizoen dat is absoluut kritisch en ik vind dat Zoet ook stilstaat in zijn ontwikkeling. Verder zijn alle basisspelers dit seizoen beter gaan spelen ten opzichte van vorig seizoen.

Ik ben niet provocerend bezig ik probeer jou in te laten zien dat het beleid van ajax niet deugt, maar kennelijk ben jij nog niet in staat dat in te zien. Hopelijk zien ze het in Amsterdam deze zomer wel eindelijk in, want het is er na de revolutie van Cruijjf jaarlijks niet beter op geworden. Sterker nog het wordt elk jaar minder wat we te zien krijgen van Ajax.

14 maart 2015 om 17:28

Psv heeft dat bewezen met Depay? Kan je net zo goed zeggen dat ze het juist niet hebben bewezen met Bakkali of Labyad.

Maar goed, wanneer je zegt dat Ajax supporters niet kritisch zijn bewijs je wel dat je uit een ei komt en dus niet echt serieus te nemen bent.

Van mij hoeft het niet, vind het geen erg aansprekende speler. Ook niet erg goed. En als blijkt dat het een lastpak is dan moet je het al helemaal niet willen. Teveel gedoe.

Jack heeft sinds 1993 geen bronnen meer bij Ajax. Dit is gewoon een beetje de boel opstoken. Beetje de populaire journalist uithangen.

14 maart 2015 om 14:54

Jij denkt dat ie zomaar iets roept?
Zit 100% een kern van waarheid in...

14 maart 2015 om 14:56

Ik weet wel zeker dat het onzin is.

14 maart 2015 om 14:58

De media in Nederland staat bekend als slecht. Kijk maar naar de 3 a1 spelers van Ajax. Is ook overdreven gemaakt door de media.

14 maart 2015 om 15:02

Jack roept nie vaak iets , als ie iets roept klopt het meestal..
Die gaat echt nie zijn reputatie op het spel zetten.

Vind Kishna sowieso beter passen bij Psv

14 maart 2015 om 15:05

Jack zijn reputatie is toch al gedaald tot een knuffeljournalist die iedereen te vriend wil houden, dus wat dat betreft hooft hij zich niet zo'n zorgen te maken over reputatie. Ofja, vooral slijmen bij de Feyenoorders dan.

Waarom vind je Kishna beter passen bij Psv?

14 maart 2015 om 15:19

@ Fwajacied

Kun jij uitleggen waarom jij 'zeker' weet dat dit onzin is?

14 maart 2015 om 15:23

Omdat anderen blijkbaar kunnen zeggen dat het zeker waar is. Alles spreekt tegen een mogelijke transfer van Kishna naar Psv, maar Jack mag blijkbaar maar wat onzin roepen.

14 maart 2015 om 17:04

het is wel algemeen bekend dat Jack best wel van zijn portie aandacht houd en een behoorlijk arrogant mannetje is die geen bronnen bij Ajax heeft. Bovendien zou het echt een onmogelijke transfer zijn waar voor iedereen alleen maar alles goed fout mee kan gaan. Voor Ajax, voor PSV en voor Kishna.

Dat zou een gigantische blunder zijn van Ajax. Erg getalenteerde voetballer die het verschil kan maken. Ik weet niet waarom hij disciplinair is geschorst, maar het zou erg jammer zijn als Ajax hem laat gaan en al helemaal als ze hem naar een concurrent laten vertrekken.

Wat mij betreft is hij welkom bij PSV , Kishna is een ruwe diamant die nog geslepen moet worden.

14 maart 2015 om 15:18

Misschien dat Cocu beter met moeilijke jongens om kan gaan dan de Boer.
Want de Boer kan dat overduidelijk niet.

14 maart 2015 om 15:25

Ik denk niet dat dat aan een de Boer of Cocu is.

Kijk even hoe lastig PSV het heeft gehad de afgelopen jaren met moeilijke jongens als Toivonen, Bakkali en Labyad.

Ik vraag me af of het verstandig is voor Psv. Ja, Kishna is best een leuk voetballertje maar heeft bij Ajax nog niets meer laten zien dan een Bakkali of Labyad hadden gedaan bij Psv. Wanneer ze in Eindhoven dit soort gedrag gaan belonen met een (ongetwijfeld) opgewaardeerd contact ten opzichte van dat wat hij in Amsterdam kreeg is het gewoon vragen om problemen binnen de selectie.
Want hoe denk je dat jongens als Rekik, Maher of Wijnaldum hier tegenaan kijken?

Als ajacied zal het me verder eigenlijk een worst zijn hoor. Kishna is goed bezig zich onmgelijk te maken. Dat wel.

14 maart 2015 om 17:19

Ja nu hij volgens de geruchten naar Psv kan is het een ruwe diamant maar als hij bij Ajax voetbalt kan hij er geen klote van. Jullie moeten je echt schamen dat jullie blij zijn met zo'n speler.

Dit gerucht is alleen logisch als Kishna transfervrij is of contractbreuk kan plegen. Beide lijkt me absoluut niet aan de orde. Vreemde vogel die van Gelder.

Dit is echt een van de grappigste leugens haha. Waarom zou je naar de concurrentie gaan ?

14 maart 2015 om 15:00

Hij wil misschien een stap omhoog en CL spelen...

14 maart 2015 om 15:32

Hij speelde al CL en hij bakte er niks van.
Die CL is zo overated. Dat sommigen echt denken dat CL een reden is om te komen.

14 maart 2015 om 15:20

en om ajax en de Boer een hak te zetten.
Ik zou dat wel mooi vinden.

14 maart 2015 om 17:22

Als je het alleen daarom zou willen ben je nog zieliger dan ik dacht. De afgelopen weken heb ik hier vele malen gelezen dat El Ghazi en Kishna er geen klote van kunnen maar nu kan Psv hem misschien binnen halen en dan is het ineens geweldig. Wat een grap ben jij!

14 maart 2015 om 17:35

Ik ben geen PSV er hoor maar Feyenoorder.
En bij Feyenoord wil ik hem ook niet zien.
En niet omdat hij van ajax komt maar omdat hij inderdaad niet goed genoeg is.

nou ben benieuwd. Leuke speler, maar Ajax gaat voor PSV zeker de hoofdprijs betalen. Dan heb ik liever die buitenspeler van Sparta Prague (?), die is wat goedkoper waarschijnlijk en dan heb je dat gezeik tussen de clubs niet.

14 maart 2015 om 15:22

Ajax gaat de hoofdprijs betalen? Knap als die van Ajax naar PSV zou gaan.

OT: Geloof hier geen snars van. Raiola zal wel weer bluf pokeren. Om Ajax weer meer onder druk te zetten. Ajax moet zaakwaarnemers als Raiola gewoon buiten de deur houden. Wat een simpele gast is dat.

Geloof er niks van. Raiola wilt kishna gewoon naar juventus brengen want hij brengt al zijn cliënten naar juventus zowat.

Lijkt me onzin. Hij staat nog tot 2016 onder contract bij Ajax. Dus als Ajax niet wil dat hij voor 2016 naar PSV gaat, dan kan hij hoog en laag springen, maar dan gaat hij gewoon niet...

Van mij hoeft hij ook niet te komen. Eén van de redenen waarom het bij PSV nu zo goed gaat, is omdat de sfeer in de spelersgroep uitstekend is. Daar moet je niet zo'n probleemgeval als Kishna tussen gaan zetten.

14 maart 2015 om 15:06

Probleem geval ?hoezo
Net als Depay...?

PSV kan goed overweg met ""moeilijke"" jongens.
Laat maar komen !

14 maart 2015 om 15:08

Vorig jaar ging het nog bijzonder moeizaam bij PSV met al die 'moeilijke' jongens. Maak jezelf ook niet te veel wijs nu je dit jaar een fantastisch jaar hebt.

14 maart 2015 om 15:21

zoals Bakkali bedoel je?

14 maart 2015 om 15:23

@catenacciopsv:

PSV kan goed overweg met moeilijke jongens? Dat hebben we gezien, ja. Bakkali, Toivonen, Labyad, Lazovic, Reis... Allemaal niet echt succesverhalen met voor PSV een happy end, toch?

Depay heeft een ego, maar is geen probleemgeval. Volgens mij is dat zelfs best een collegiale speler. Ik vond die 0-2 tegen Go Ahead Eagles wel een mooi voorbeeld. Brenet had die bal af moeten geven aan Depay, die er veel beter voor stond. Maar toen die bal er toch in ging vloog Depay Brenet direct juichend om zijn nek. Een echte egoïst zou zo niet reageren.

En Kishna, tja... Ik heb het gewoon niet zo op spelers die gaan lopen zieken bij hun club om zo onder een contract uit te kunnen komen. Want die vinden zichzelf belangrijker dan het team en zulke figuren zie ik liever niet bij Psv. Je zet met je volle verstand je handtekening, dan moet je dat contract ook netjes uitdienen, tenzij je kunt vertrekken op een manier waar ook je club een goed gevoel aan overhoudt.

14 maart 2015 om 15:30

Denk dat je Kishna kan vergelijken met Depay...
Ook een ego maar geen probleemgeval.

14 maart 2015 om 15:55

Precies, enige probleem is die raiola

ik lees veel reacties waarbij mensen zeggen dat ze kishna niet meer hoeven te zien bij ajax omdat hij zich zogenaamd groter dan de club opsteld. maar mede ajax fans, waar zijn die tijden van bravoure? waar zijn die tijden dat spelers voor zichzelf opkwamen? spelers als ibrahimovic, sneijder, van der vaart, davids en zo kan ik nog wel ff doorgaan, dit zijn allemaal spelers die zich hetzelfde hebben gedragen als kishna nu en kijk waar die nu staan. ajax heeft zulke spelers nu juist nodig ipv alle spelers die netjes in een rijtje lopen onder Fdb.

ik erger me dit seizoen aan het feit dat ajax niet eens fatsoenlijk van een club als excelsior kan winnen terwijl ze hier normaliter met dubbele cijfers van horen te winnen. het spel is niet om aan te zien en dit komt mede door de boer met zijn rare opstellingen en wissels.

komop ajax, krijg je gezicht eens terug!

14 maart 2015 om 15:08

ik krijg steeds meer het gevoel dat het niet aan kisnha ligt of aan raiola. in het verleden/ recent is gebleken dat de boer niet om kan gaan met " mannetjes" kijk naar suljemani el ham zivkovic en nu kishna.

probleem is dat de boer alleen maar schooljongetjes wilt en laat dat nou net niet het gene zijn dat ajax verder helpt. Kijk naar het verleden 95' bijvoorbeeld dat waren niet alleen maar mannen die in de pas liepen , dat waren straatschoffies die zo werden begeleid dat ze in de pas gingen lopen.

nee ben een beetje klaar met de boer, rare wissels , rare opstellingen, spelers die worden bestraft om...?? en daarbij het zwakke voetbal dat wordt vertoont. als de bal maar in de ploeg blijft , en het liefst in de goal lopen als het ff kan.

waar is het ajax dat aanvallend voetbal speelt ,schoten op doel lost en gooit met kansen?? al 4 jaar onder de boer Niet.. zucht

14 maart 2015 om 15:15

@dbet88
wie was het straatschoffie bij Ajax dan in 95?
Kluivert? Litmanen? Rijkaard? Blind? George? Kanu? Overmars? Silooy? Reiziger?

Brengt Kishna het aanvallende voetbal? nee.
Deed Sulejmani dat? nee.
Of El Hamdaoui? ook niet.

Nee, dan is het echt tijd dat Ajax coaches aanstelt die het verschil kunnen maken. Zoals een Fred Rutten, Ron Jans of Martin Jol.

14 maart 2015 om 15:32

Me dunkt dat Kluivert nogal een straatschoffie was. Vraag dat maar aan zijn buren van vroeger. Verder had je Davids en Bogarde ook nog. Om er maar eens een paar te noemen.

14 maart 2015 om 15:39

Davids werd pas later echt lastig, maar bij Ajax niet echt.

Kluivert was niet zo'n slimme jongen in zijn acties buiten het veld, maar heeft altijd een zweem van ideale schoonzoon over zich heen gehad. Is altijd correct gebleven in het veld en was welbespraakt in de pers.
Daar komt bij dat hij in het veld gewoon meer dan 20 goals per seizoen maakte, en dat is het grote verschil met een type als Kishna. En ook waarom de carrière van Kluivert ondanks blessures hem langs clubs als Barcelona en AC Milan (toch iets ander niveau die tijd) heeft gebracht.

Bogarde geef ik je wel kado, maar de meeste mensen wisten wel hoe serieus je die moest nemen. Zeker later in Londen.

14 maart 2015 om 15:40

De namen die jij opnoemde lieten het op het veld zien. Als je de arrogante gozer uithangt en vervolgens niet presteert dan kun je beter een paar toontjea lager zingen.

Frank de Boer moet heel snel weg bij ajax. Dit is al eerder gebeurt met el hamdoui. Hij kan niet met mensen omgaan en laat ajax belabberd voetbal spelen. Daarnaast worden spelers niet beter onder de Boer. Dit zou nu al de 2e keer zijn dat er een geweldenaar weggaat wegens de Boer.

14 maart 2015 om 15:10

De geweldenaar El Hamdaoui die nergens aan spelen toe komt en alleen maar naar de nepvedette zit uit te hangen? Grof schandaal dat zo'n speler niet meer heeft gespeeld onder De Boer.

14 maart 2015 om 15:14

Natuurlijk. Als je bijna 2 jaar niet op niveau heb mogen spelen is het logisch dat je helemaal uit je ritme bent. Bij ajax heeft hij wel fenomenale dingen laten zien.

14 maart 2015 om 16:02

het enige dat hij bij ajax liet zien was dat hij een fenomenaal slechte mentaliteit heeft.

Iets dat hij verder nog liet zijn bij Malaga en Fiorentina. Dus Ajax had 100% gelijk.

14 maart 2015 om 15:31

@analist00:

Ajax moet Frank de Boer juist koesteren. Een trainer met een groter Ajax-hart zul je niet snel meer krijgen en vier landstitels en één tweede plaats in vijf seizoenen is een ongelooflijk mooie staat van dienst. Als je nu ineens denkt dat De Boer er niets van kan omdat er toevallig voor het eerst in vijf jaar één club beter presteert, dan ben je mijns inziens behoorlijk kortzichtig.

14 maart 2015 om 15:55

die prijzen kunnen me gestolen worden ik kom voor het voetbal en als dat dan uiteindelijk je naar de prijzen brengt is dat mooi. de afgelopen 4 jaar hebben we alleen maar bagger gezien 1 knappe wedstrijd thuis tegen az , daar kan ik niet blij van worden hoor. ieder jaar de prijzen van sc en wedstrijden omhoog maar kijk naar hetzelfde kut spel. ik koester frank niet meer hij heeft wat mijn betreft te veel rare dingen gedaan : opstelling wissels beleid tis soms van de gekken!

14 maart 2015 om 15:56

Dit basseer ik niet op een seizoen. Die 4 kampioenschappen verbloemen alles. Ajax heeft nooit goed gespeeld onder de Boer. Met slecht voetbal 4 x kampioen worden is een prestatie, maar als je kijkt naar het aantal punten waarmee ze kampioen werden is dat niet om trots op te zijn. Dit jaar doen ze qua punten ook niet onder voor de afgelopen 4 jaar. Het enige verschil is dat PSV dit jaar geen punten laat liggen.

14 maart 2015 om 16:00

Dan weet jij de oorzaak niet van die bagger en heb je geen benul van het probleem wat Ajax al jaren heeft. Wil je fatsoenlijk voetballen en op een Ajax waardige manier, dan moet je minimaal een team 2 jaar bij elkaar houden. Schijnbaar ben je weer zo'n supporter die mee praat met de menigte, maar eigenlijk weinig minder verstand hebben van voetbal. Maar als het goed gaat Frank de hemel in prijst en vooraan staat bij een kampioenschap en nu het even tegen zit moet de Boer vertrekken. Ajax staat op het punt weer te etaleren waar ze goed in zijn, geduld is een schone zaak.
Wat Frank een dikke plus krijgt, is hij mede verantwoordelijk voor de situatie waar ze nu staan. Gezondste club van Nederland, een selectie die niet uit elkaar word getrokken en eindelijk een basis heeft voor de toekomst. De jeugdopleiding begint eindelijk zijn vruchten af te werken.

14 maart 2015 om 16:15

analist00,

De Boer kan volgens jouw niet met mensen omgaan? Weet jij dan wat er binnenskamers allemaal gebeurt of is dat jouw conclusie dat je baseert op veelal sprookjes dat jij leest in de media over El Hamdaoui?

De Boer hanteert bij Ajax een discipline wat de huidige Playstation-generatie niet gewend is. De huidige generatie is gewend dat ze alles van hun pappie en mammie krijgen wat ze maar willen. El Hamdaoui was blijkbaar ook zo'n verwend mannetje.

Discipline is tegenwoordig zeer schaars onder de huidige spelers. En als er een coach is die discipline hoog in de vaandel heeft, dan moet hij weg volgens jouw, omdat hij dan niet met spelers om zou kunnen gaan?

Voor de grap de meningen van de psv supporters over Kishna Op vz eens teruglezen. Nu het gerucht gaat dat hij naar psv komt ben ik benieuwd hoeveel er bij hun eerdere mening blijven.

14 maart 2015 om 15:14

Ik ben PSVer, ik blijf gewoon bij mij mening.

Hou hem alsjeblieft weg uit Eindhoven..

14 maart 2015 om 15:39

Dat kan ik waarderen, gewoon bij je mening blijven.

14 maart 2015 om 15:40

Waarom ?

14 maart 2015 om 16:32

Ik ook, ten eerste omdat we en transfersom moeten betalen. dus dan gaat hij alleen voor de hoofdprijs. daarnaast zorgt Raiola altijd voor problemen en gezeik.

Ik vind dat het predikaat probleemjongen nogal snel geplakt wordt op spelers. Tenminste in het geval van Depay vind ik het onterecht en ook in het geval van Kishna snap ik niet helemaal waar het vandaan komt. Kan iemand me enkele ernstige incidenten noemen?

No way dat Ajax Kishna naar PSV zou laten gaan. PSV is een directe concurrent en ze waren bij Vermeer en zijn transfer naar Feyenoord niet scherp. Ajax zal wel nu veel scherper zijn.

Als ik een Ajacied zou zijn, dan lag ik van deze info echt niet wakker. Ik verbaas mij trouwens al geruime tijd over de getoonde tolerantie van Ajax t.a.v. deze speler. Soms wordt de toeschouwer geconfronteerd met een aantal aardige acties tijdens een wedstrijd. Bewust zeg ik "soms". Immers, over het algemeen kan men dit seizoen bepaald niet genieten van het voetbal van deze Kishna en hetzelfde geldtt voor El Ghazi. Trouwens dit geldt in principe voor nagenoeg het gehele team van Ajax.

Wordt er niet uitermate vervelend veldspel getoond? Het eindeloze getik naar opzij en weer terug wordt erg vervelend en is Ajax onwaardig. Waar is het sprankelende spel gebleven? De Ajax-supporters zijn dit seizoen wel erg tolerant t.a.v. dit team en hun trainer! Slechts 3 à 4 spelers halen dit seizoen een voldoende, namelijk Cillessen, Moisander, Slinkgrave en Bazoer.
Het hele seizoen roep ik al dat het roer om zal moeten, omdat anders de afstand tot PSV (en niet alleen in de competitie) te groot zal gaan worden.
Ik realiseer mij terdege dat ik wel erg kritisch ben, maar ik ben dan ook opgegroeid in de tijd dat men door Ajax verwend werd, door spelers zoals Cruijff, Keizer, Swart, Danielson, Vasovic, Bals, Muller en noem maar op. Het huidige spel doet pijn aan mijn ogen en ik voorspel dat Ajax nog heel veel moeite zal moeten doen om de tweede plaats in de competitie te kunnen vasthouden!

14 maart 2015 om 15:16

De buitenspeler is niet de speler waar je het eerste verwijten moet maken als het veldspel niet goed is.

14 maart 2015 om 15:58

4 is nog te veel moisander hoort niet in je rijtje thuis dan zie ik liever serero op die plek is gretig loopt gaten dicht en speelt met zijn hart

Ik zeg, lekker laten gaan. Als hij dat wilt en PSV wilt dat ook dan is het toch een goede deal. Zij blij, wij van een lastpak af, wel ff vijf miljoen aftikken.

Ajax deed in het verleden iets soort gelijks met Aisatti en dat is ook nooit geworden wat wij ervan dachten. Het probleem met dit soort jongens is dat ze een zekere mate van zelf reflectie missen. Ze vinden zichzelf heel goed terwijl ze eigenlijk nog heel veel te leren hebben. Dat gebrek aan zelf reflectie breekt je op een gegeven moment op.

Hij maakt ook minder stappen dan verwacht. Het is nog te veel een momenten voetballer en te weinig van constant niveau.

Hij zou wel passen bij Psv, Zelfs als Depay blijft kan hij nog wedstrijden mee pikken in verband met CL en Knvb wedstrijden.

Weet je wie f de boer zou moeten schorsen? zichzelf hij bakt er namelijk heelhet seizoen als trainer niets van alleen maar schelden en chagerijnig iedereen te woord staan en ongelijk kijken als hij kritisch word benaderd,tactisch bakt ie er helemaal niets van en op menselijk vlak is het een drama. Kishna naar psv lijkt me een geweldig lan aangezien psv de kampioen is en cl speelt en ajax vecht om europeesvoetbal en niet eens kan winnen van dnepr

14 maart 2015 om 15:36

Bijna met alles eens, helaas voor jouw en voor Nederland ligt PSV er alweer uit en mag Ajax wel spelen in de 16e finale

14 maart 2015 om 17:32

Hahaha wordt jij ff uitgeluld door je eigen mede supporters. Wat een giller!!!!

Van dnepr wonnen wij ook niet Robert8. Maar goed ik geloof er weinig van , mocht er iets van waar zijn dan mag hij best naar psv komen, maar wel met de juiste instelling.

Ik denk dat Jack van Gelder Vrijdag de 13e verwisseld met 1 April.

Grappig dat Ajacied Van Gelder niet serieus wordt genomen door zijn mede Ajacieden.

14 maart 2015 om 15:38

Hohoho. Hij is een zeer fanatieke supporter van AFC en vindt daarnaast Feyenoord een superleuke ploeg met het fantastische legioen! Verre van een fan van Ajax.

14 maart 2015 om 15:39

Geloof je het zelf haha..

100% ajacied

14 maart 2015 om 16:07

En omdat Van Gelder volgens jou 100% Ajacied moet zijn, denk je dat het allemaal waar is wat hij zegt of denkt?

14 maart 2015 om 16:07

Hij is Ajacied in hart en nieren, daarom kan die wel sympathie hebben voor Feyenoord, niks mis mee. Tevens moet die als journalist onafhankelijk zijn, al is die dat vaak niet.

14 maart 2015 om 16:17

Hij is nu juist te veel aan het verbergen dat hij een Ajacied is. Dat zorgt ervoor dat hij totaal niet eerlijk kijkt naar de zaken. Overcompensatie richting de andere clubs ten opzichte van Ajax.

14 maart 2015 om 16:35

Dus hij is voor Feyenoord en aan het verbergen dat die een Ajacied is, je bent je aan het tegen lullen.

14 maart 2015 om 16:46

Ik als PSV-er stoor me er ook ontzettend aan. Van Gelder is 100% Ajacied, maar doet juist alsof ie alle clubs leuk vind behalve Ajax. Heel frappant gedrag, probeer of journalistiek te bedrijven en neutraal te zijn of volg je hart. Maar niet je eigen club meer naar beneden halen dan nodig

14 maart 2015 om 16:55

Nee, wat steven zegt.

14 maart 2015 om 16:06

Als je weet dat Raiola zijn zaakwaarnemer is, dan weet je ook, dat er vaak een spel word gespeeld en de heer van Gelder heeft niet echt een slecht beeld van Raiola.

14 maart 2015 om 16:09

Natuurlijk wordt dat niet serieus genomen omdat PSV extra zal moeten betalen. Ajax verkoopt hem liever aan een Italiaanse club dan aan de directe concurrent. Vandaar ik het niet serieus neem.

14 maart 2015 om 16:37

Je weet toch wel hoe dat gaat.

Telefoon rinkelt bij de heer van Gelder!!! "hey Jack, primeur, Kishna tekent bij Psv, wil je dit even mee delen?"

Met andere woorden druk leggen bij ajax

Laat maar komen als ie niet te duur is! Heeft zeker potentie. Gaat alleen nooit gebeuren lijkt me.

Bergwijn naar PSV en Bazoer naar Ajax en daar bij laten

14 maart 2015 om 16:48

Los van dat het 2 verschillende situaties zijn. Bergwijn moest weg, Bazoer ging weg voor t geld en doorstroomkansen. Heb ik niet het gevoel dat PSV Ajax hier niet voor zal gaan terug proberen te pakken.

Misschien kan PSV hem er voor de breedte van de selectie bij pakken? Heeft wel specifieke kwaliteiten, maar moet nog veel leren! Als hij voor max 2 miljoen op te halen is, zeg ik doen Brands!

14 maart 2015 om 16:14

Twee miljoen, hahahahaha. Dit is echte de beste grap van vandaag!

Denk dat je er een miljoen of tien bij moet optellen, en anders is het jammer voor PSV en gaat ie gewoon voor tegen de tien miljoen naar italie.

14 maart 2015 om 16:48

Echt waar Speedy... voor een speler die niet eens zeker is van een basisplaats bij een zwak draaiende ploeg? Enige realiteitszin mag best!

14 maart 2015 om 17:11

Auw ik krijg buikpijn.... nou moet je echt stoppen hoor...

Waarom zou Ajax het risico nemen dat Kishna bij PSV het licht ziet en lekker gaat draaien? PSV dus sterker maakt volgend jaar en daarna door PSV door verkocht voor aan een Italiaanse ploeg met een dikke winst? Waarom ?

Denk je nou echt dat Ajax niet meer dan twee miljoen kan vangen van een Italiaanse ploeg? Je onderschat Riola echt, Ajax heeft zelfs miljoenen ontvangen voor Emanuelson!

14 maart 2015 om 18:12

Ik denk met een 1-jarig contract max 4/5 miljoen... maar vanwaar deze consternatie en ophef ineens? Wees gerust PSV gaat hem echt niet halen voor die prijs, heeft namelijk nog veel te weinig laten zien om zo'n prijs te rechtvaardigen! Wellicht inderdaad een buitenlandse club waar ze niet kijken op een miljoentje meer of minder... Beterschap trouwens!

14 maart 2015 om 19:27

Ah gelukkig, het is nu 4 tot 5 miljoen voor een jaar i.p.v. max twee miljoen. en gelukkig heeft Ajax nog een optie voor een extra jaar dus gaan we richting de dubbele cijfers. Buikpijn trekt alweer aardig weg.

14 maart 2015 om 17:13

2 miljoen..,serieus

Ik denk dat hij zo tussen de 7-11 miljoen op gaat brengen.

14 maart 2015 om 18:07

Ik denk met een één jarig contract max 4/5 miljoen...

Als dat zo is; dan Kishna houden aan zijn contract tot zomer 2016. Daarna mag hij lekker na Brabant verkassen. Tot die tijd laten trainen bij de A-selectie en hem alleen wedstrijden bij jong-ajax geven !

14 maart 2015 om 15:44

Loopt die dan niet alleen maar jeugd in de weg los van alles?

14 maart 2015 om 16:14

En de optie lichten, dus tot de zomer van 2017!

14 maart 2015 om 17:03

Optie lichten betekent vaak salaris verhoging? Of je dat zou willen om alleen die jongen te pesten vraag ik me af.

14 maart 2015 om 17:14

Pesten? Je bedoeld zoals bij Bakali? Nee hoor, hij speelt regelmatig in het eerste van ons aller Ajax. Scoorde hij niet onlangs tegen PSV ? Prima speler dus, niks mis mee. Moet alleen nog e.e.a. leren voor hij een echte meerwaarde wordt maar goed, heeft hij nog alle tijd voor met zijn doorlopende contract.

denk dat dat het beste is voor hem kan die direct depay opvolgen

PSV speelt tenminste wel met vleugelaanvallers dus ik zou het van hem wel begrijpen. Bij Ajax doen ze alleen aan tactiekloos de bal rondtikken dus ach

14 maart 2015 om 15:55

PSV speelt al jaren onaantrekkelijk op de counter. Niets mis mee maar als ze het spel moeten maken tegen sub en of top komen ze in problemen. Laat staan dat ze met een echte links en rechtsbuiten spelen

14 maart 2015 om 16:10

Moet even lachen om je commentaar. Buitenspelers. Die buitenspelers zijn veredelde spitsen die hard kunnen rennen, niks met buitenspelers te maken.

14 maart 2015 om 20:33

Als jij Narsingh geen buitenspeler noemt moet je stoppen met voetbal volgen. Depay is van nature ook gewoon een linksbuiten, maar de media heeft hem het idee gegeven dat hij een vedette is en daarom loopt ie overal en nergens. Ajax en Feyenoord spelen met middenvelders op de flanken dus spelen eigenlijk nieteens 4-3-3 ga je mond maar spoelen en bedje in,

Als hij zo moeilijk blijft doen, zou ik er als Ajax zijnde niet eens zo over treuren. Ik weet het fijne er natuurlijk niet van, maar het komt een beetje over alsof hij niet echt een makkelijke kerel is.

Ik ben een van de weinige Ajacieden die Kishna niet zo'n toptalent vindt.
Hij heeft af en toe een leuke actie, maar vind het een matige buitenspeler.
Johan Derksen en Rene van der Gijp hebben gewoon gelijk, hij speelt 1 keer in de 5 wedstrijden leuk, en daarna weer een tijd niet. Ik zou er niet rouwig om zijn als hij weggaat en Ajax er een leuk bedrag voor terugkrijgt!

14 maart 2015 om 16:10

ik zou er ook niet rouwig als hij een jaar op de bank zit en daarna gratis weg gaat.

Dit zou ik echt heel mooi vinden als psv fan laat kishna maar lekker komen laten we ff wraak nemen voor bazoer

14 maart 2015 om 16:01

Geen probleem hoor, als PSV tien miljoen plus wat extra clausules mbt doorverkoop wil betalen mag hij zo gaan. Anders blijft hij nog gewoon twee jaartjes in Amsterdam.

14 maart 2015 om 16:41

Je haal een hoop onrust in huis he en Bergwijn is volgens de meeste psvers een aardig talent. Je haalt ook die rat van een Raiola nog binnen die veel jeugdspelers zal gaan 'bijstaan'.

De hele discussie hier gevoerd gaat nergens over.
Ook spelers vergeijken met elkaar heeft geen enkele zin.
Als Rutte morgen twittert dat vermeer naar PSV gaat gaan we
dan weer zo dom kletsen.

Dat zou wel een dilemma zijn dan voor Ajax. Of Kishna komende zomer verkopen aan de grootste concurrent of over anderhalf jaar transfervrij zien vertrekken. Bijtekenen lijkt me geen optie meer. Overmars kennende zal het dan wel tot een verkoop komen.
Voor Kishna zou het een mooie stap zijn. Volgend seizoen Memphis opvolgen en in de CL voetballen.
Het is afwachten wat er van waar is, maar waar rook is, is vuur.

14 maart 2015 om 16:19

De optie is eenzijdig. Als die naar PSV wilt kan Ajax hem gewoon twee jaar alleen laten trainen en dan pas kan die overstappen.

Oh my , ik dacht hier een paar dagen geleden nog aan of het een mogelijkheid zou kunnen zijn dat Kishnna naar PSV zou komen waauw.

14 maart 2015 om 16:11

Die mogelijkheid is er altijd echter de kans is zeer klein. PSV zal extra veel moeten betalen omdat het een directe concurrent is en of ze daartoe bereid zijn?

Hahaha kishna zou never nooit naar psv gaan. Raiola mag lekker lullen en doen wat die wil uiteindelijk bepaald de speler

14 maart 2015 om 16:15

En de club, zeker met een contract dat nog twee jaar door loopt.

Iedereen roept hoe slecht Kishnna wel niet is maar toen hij scoorde voor hun team was hij 1 van de beste spelers van de eredivisie hoe snel kan het gaan hahaha.
Ik hoef kishnna er niet bij in iedergeval.

Me de voor geschiedenis van Kenneth Vermeer kan Marc Overmars zich niet permitteren om dezelfde fout te maken met Kisha, dan wordt zijn positie namelijk onhoudbaar.. Voor hem zijn er maar twee mogelijkheden (1) verkopen aan een buitenlandse club (2) verkopen voor de absolute hoofdprijs aan Psv, maar dat gaat PSV natuurlijk niet doen.

14 maart 2015 om 17:09

De positie van Overmars kan een transfer van Kishna naar PSV echt wel aan.. Kishna is geen sterspeler of zo.

Kishna de vervanger van Depay? Ik weet niet of het allemaal waar zou moeten zijn, maar wilde PSV niet iets met hun jeugd doen of gaat PSV toch maar weer over op aankopen als er een bepalende speler vertrekt?

14 maart 2015 om 17:06

Blijkbaar.. Ik vind dit trouwens geen heel raar gerucht. Dit kan zomaar waarheid zijn of worden. Ik zou trouwens niet heel rouwig erom zijn. Kishna heeft duidelijk talent, maar sinds hij in het eerste speelt heeft hij dat slechts enkele momenten getoond. Het is nog erg pover..

14 maart 2015 om 21:06

Talent is iets wat je eenmaal in je hebt. Kwaliteiten moet je keihard voor werken en dat is wat spelers vaak vergeten. Spelers denken vaak dat ze met alleen talent de top kunnen bereiken.

Dat Kishna momenteel teleurstelt is vaak te zien bij talenten zodra ze speelminuten krijgen in de eerste. Kishna moet beseffen dat hij nu keihard moet werken en dan zal zijn zijn kwaliteiten wel weer zichtbaar worden.

Denk niet dat PSV Kishna 1 mil per jaar gaat betalen. Raiola wil je ook niet bij je club hebben en Ajax gaat hem niet verkopen voor onder de 5 miljoen. Desondanks kan Frank beter maar weg gaan als hij niet met deze jongens om kan gaan, dan gaat t namelijk net de A1 van nu ook niks worden want daar zitten ook aardig wat moeilijke spelers bij!

Heel leuk en aardig allemaal maar van mij mag hij lekker bij Ajax blijven. Die jongen heeft een vervelende uitstraling en doet me bijzonder veel denken aan Labyad en Bakkali. Dan kun je talent hebben maar zulke jongens ben ik als Psver liever kwijt dan rijk.

Blijkt ook maar weer wat voor instelling hij heeft, als dit klopt, het gaat even niet zoals meneer dat wenst en hij wilt gelijk vertrekken.

14 maart 2015 om 16:51

Kishna is volgens mij altijd al bezig met een transfer hoor..

Het kan. De relatie tussen Kishna en De Boer is niet top, als de berichtgeving daarover juist is, en PSV zal op zoek zijn naar een vervanger voor Depay. Best logisch dat PSV dan bij Kishna uitkomt. Ik zou het ook begrijpen dat Kishna ook interesse heeft in een transfer naar PSV. Zoals Kishna dit seizoen speelt, zou ik hem niet heel erg gaan missen.

Lijkt me niet dat PSV daar veel zin in heeft. Ajax zal em niet voor weinig naar PSV laten gaan en ik denk dat PSV die problemen met Raoila ook niet hoeft. Kishna heeft mazzel gehad met de lange blessure van Fischer en kon zichzelf op de kaart zetten. Ik denk dat het voor Ajax niet slecht is om hem voor 7 miljoen ofzo te verkopen want met Andersen en Fischer hebben ze al twee spelers voor die positie.

Hij zou misschien wel de beste opvolger van Depay zijn. Ik weet namelijk niet wie anders de nieuwe linksvoor zou moeten worden. Jozefzoon is veel te slecht, en Bergwijn is nog te jong.
Op het middenveld heeft Psv, als Guardado blijft, geen nieuwe aankopen nodig. Hendrix kan een basisplaats krijgen, met Maher en Guardado voor hem. Maar een aankoop als Pröpper/vejinovic kan ook zeker geen kwaad.

Ik zou naar België komen als ik hem was, kom maar naar RSC Anderlecht om op de linkerkant Marin te vervangen. Hij met als back-up Kawaya zou perfect zijn.

Peterhf
Jij doet net of je het licht hebt uitgevonden. Je bent alleen een irritant mannetje die het leuk vind om een beetje na te trappen. Vast thuis niet al teveel te vertellen

Ik ben het met je een "de Toekomst", zoals Kishna dit jaar speelt zie ik hem ook liever gaan als komen.
Laat het maar lekker naar Italie gaan, raiola blij hij financiel binnen. Echter zal hij niet verder dan een invalbeurt gaan krijgen bij welke club dan ook. Hij is op dit moment gewoon niet goed genoeg

14 maart 2015 om 17:14

Hij maakt nog altijd zijn eigen beslissing en niet mino

Ik ga er van uit dat Kishna in de zomer naar het buitenland vertrekt. Na de blunder met Vermeer kan Overmars zich echt niet nog zoiets permitteren. We worden ook geen kampioen meer en de ex speler ligt in mijn mening bij de fans best onder vuur.

Dat Kishna in de zomer vertrekt lijkt me 99 procent zeker. Moeilijke jongen ja of nee, dat weet ik niet. Wel weet ik dat Raiola al maanden aan het stoken is. Van mij mag Kishna naar Psv, maar dan wel voor de hoofdprijs. Ik zie weinig kans dat Kishna naar Eindhoven vertrekt omdat als Ajax het slim uitspeelt PSV heel veel geld kwijt zal raken. Denk niet dat hun 'wraak' zo groot is.

14 maart 2015 om 18:01

Hoe kom je daarbij ? Kishna gaat helemaal niet weg hij stond zelfs op het punt om ze contract te verlengen bij Ajax. En daarbij komt dat Kishna een slimme vader heeft die zich met zijn carriere bemoeid.

Ajax wil hem niet weg hebben anders hadden ze dat al in de winter gedaan, maar misschien is het juist goed voor hem om weg te gaan naar een club waar hij het vertrouwen wel krijgt.

Persoonlijk is het voor kishna wel beter om verder te groeien bij een club die meer ambities heeft.

Ik denk dat hij bij Psv wel beter tot zijn recht zou komen, in de omschakeling met veel ruimte voor hem om acties te maken en op snelheid zijn tegenstander de passeren.

Van mij mag Kishna komen als Memphis deze zomer vertrekt. Ik snap niet waarom Ajax zo moeilijk doet met hem hij is samen met El Ghazi en Klaassen het beste wat er op dit moment speelt. Dat is denk ik ook het enige minpuntje aan Frank de Boer met alle spelers die niet op hun mondje zijn gevallen heeft hij telkens problemen.

14 maart 2015 om 18:20

Dat is Frank zijn manco... spelers die wat mondiger zijn en niet precies in de pas lopen bij Frank, raken uit de gratie. Prrsoonlijk vind ik het een tekort van de trainer, moet hier beter mee kunnen dealen!

Ik denk dat psv meer heeft aan berghuis.. Vind hem beter en ook nog eens meer een teamspeler

Woordenwisseling over de warming-up. Vind ik dan nogal een reden om iemand uit de selectie te houden.

14 maart 2015 om 18:17

Heb ook wel sterk het gevoel dat Frank hem zoekt! Als je bij Frank als persoon niet in het pulletje valt...

14 maart 2015 om 21:18

En waar baseer jij je gevoel op? Als jij zegt dat je het gevoel hebt dat Frank de Boer hem opzoekt dan neem ik aan dat niet zomaar verzint. Dus vandaar mijn vraag.

Grappig al die reacties dat Kishna zo slecht is, vele vergeten dat hij 2 jaar een zware blessure heeft gehad,en dit pas ze 1e jaar is in het 1e van Ajax.

14 maart 2015 om 21:11

Dat klopt, maar dan wilt het niet meteen zeggen dat hij goed is.

Topsport is gewoon hard. Blessure in het verleden geeft geen garantie dat je meer kansen krijgt dan menig andere speler. Als Kishna teleurstelt en andere spelers zijn beter, dan is hij gewoon zijn plek kwijt.

Kijk bijvoorbeeld naar Richard Knopper. Destijds ook zo'n groot talent en in zijn eerste seizoen topscorer van Ajax. Na zijn blessure is hij ingehaald door andere spelers en heeft nooit meer zijn kwaliteiten terug gekregen om te knokken voor een basisplaats bij Ajax.

Ik heb toch liever Boetius als opvolger van Memphis bij Psv.
Als dat niet lukt mag PSV best voor Kishna gaan. Het lijkt misschien lullig om te profiteren van verslechterde verhoudingen tussen de speler en ajax maar als jij er niet in springt dan doet een ander het.

Frank de Boer heeft het teambelang hoog in het vaandel. Daarom denk ik dat wat er gebeurd is te maken heeft met het teambelang. Geen enkele speler bij Ajax is groter dan het team. Daarom lijkt het alsof Frank de Boer niet met moeilijke spelers om kan gaan. Daardoor is hij al 4 keer kampioen geworden, puur en alleen omdat hij een tam kan smeden. Kishna is niet de eerste die dit doet en de conseqenties ervaart. Er gingen hem veel spelers voor. Deze spelers zijn alleen maar verder afgezakt, dus heeft de Boer het goed gezien. Hij heeft een hekel aan onprofessioneel gedrag, tenminste ik denk dat geen goede warming_up doen door een speler die al twee keer langdurig geblesseerd geweest is zeer onprofessioneel is. Hiermee benadeel je het team, net als met een gele kaart voor het uittrekken van je shirt na een doelpunt en dan nog beweren voor de camera's dat jij dat wel mag.
Als hij deze instelling houdt wordt hij geen geweldige voetballer. Hij legt het nu al af tegen el Ghazi die over meer gezond verstand beschikt.
Zullen er nu echt veel clubs zijn die hem willen?
Persoonlijk verdenk ik Raiola er van dat die door een Italiaanse club benaderd is om Kishna binnen te halen. Hij zag hem al als grote ster van Juventus. Dat past in het plaatje van die jongen het hoofd op hol te brengen.
Ajax overleeft dit wel: er zijn nog 5 andere spelers die linksbuiten kunnen spelen. Die zijn misschien niet allemaal zo talentvol als Kishna, maar als ze zich professioneler opstellen kunnen ze het zo maar verder schoppen dan Kishna.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren