Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Kevin De Bruyne voert City in wonderbaarlijke comeback langs Real Madrid

Laatste update:

Manchester City heeft woensdagavond het uitduel met Real Madrid in de achtste finale van de Champions League met 1-2 gewonnen. De manschappen van manager Josep Guardiola leken na de openingstreffer van Isco op weg naar een nederlaag, maar vrijwel uit het niets bogen de Engelsen de achterstand om. Dat was mede te danken aan Kevin De Bruyne, die met een briljante assist én een penalty belangrijk was.

Beide managers verrasten met hun basisopstelling: Zinédine Zidane zette bij Real Madrid Gareth Bale en Toni Kroos op de bank, terwijl Guardiola bij Manchester City geen basisplek overhad voor Fernandinho, Sergio Agüero én Raheem Sterling. Van de spelers die wél op het veld stonden maakten beide doelmannen in de teleurstellende eerste helft de meeste indruk. Real-goalie Thibaut Courtois redde uitstekend op een schot van dichtbij van Gabriel Jesus, die op aangeven van Kevin De Bruyne het strafschopgebied was bestormd.

Aan de andere kant van het veld pareerde Ederson op een gevaarlijke kopbal van Karim Benzema, die bijna scoorde uit een voorzet van linksback Ferland Mendy. In de rebound leek Vinícius Júnior te kunnen profiteren, maar de negentienjarige Braziliaan maaide al glijdend half over de bal heen. Op slag van rust werd City gevaarlijk uit een hoekschop van De Bruyne. Courtois bokste de bal voor de voeten van Gabriel Jesus, waarna Federico Valverde de bal in de scrimmage met hangen en wurgen van de lijn kon werken.

De tweede helft begon voor de neutrale toeschouwer een stuk interessanter. Dat was vooral te danken aan Manchester City, dat met meer aanvallende intenties dan in het eerste bedrijf verscheen. Het leidde direct tot een enorme kans voor Riyad Mahrez, die oog in oog met Courtois zijn meerdere moest erkennen in laatstgenoemde. City leek sterker en sterker te worden, maar in de tegenstoot sloeg Real Madrid toe. Balverlies van Gündogan leidde een vlijmscherpe counter in, die via een passje van Vinícius Júnior bij een intikker van Isco eindigde: 1-0.

Real Madrid leek op rozen te zitten, maar de Spanjaarden gaven het duel in de slotfase volledig uit handen. Kevin de Bruyne draaide in de vijandelijke zestien prachtig om zijn as en bereikte met een lepe voorzet Gabriel Jesus, die the Citizens op gelijke hoogte bracht: 1-1. Even later werkte Dani Carvajal invaller Raheem Sterling met een te late sliding naar het gras, waarna De Bruyne vanaf de strafschopstip mocht aanleggen: 1-2. Real Madrid was het helemaal kwijt en zag Gabriel Jesus enkele minuten later richting Courtois snellen. Sergio Ramos voelde zich genoodzaakt aan de noodrem te trekken, waardoor de aanvoerder van Real met rood kon vertrekken.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Real compleet weggespeeld in eigen huis, voor een tweede seizoen op rij. Mogen van geluk spreken dat ze een doelpunt hebben gemaakt en dat City zo laks met hun kansen omging..

26 februari 2020 om 22:54

Schandalig dat die Ramos nog op dit niveau mag acteren, echt wekelijks ondermaats. Ze kunnen beter die gozer van Vallodid halen, lekker fel spelertje is dat.

26 februari 2020 om 22:56

Pijnlijk verhaal vanavond maar we moeten ook realistisch zijn, Real Madrid heeft aanvallend echt geen kracht, te weinig voor een echte top ploeg, Zidane mag hopelijk zijn selectie aardig versterken voorin want met deze middelen ben je niet speciaal genoeg om een prijs te winnen, een heel seizoen al zonder Hazard en nu gaan we dat weer voelen, net als vorig jaar. City speelde leuk voetbal, aanvallend en mooi om te zien, ik hoop dat Etihad net zo exciting wordt!

26 februari 2020 om 22:57

Prc eerst die penalty en dan die goal en dan nog rood slechter kan niet

26 februari 2020 om 22:59

Zit het zo diep PsvMadness? Lijkt echt alsof iedereen een waas voor de ogen krijgt als het om Madrid gaat. Ik begrijp het we zijn te succesvol voor jullie geweest en het doet erg pijn waarbij de haat voor zich gaat spreken.

26 februari 2020 om 23:02

Soms mag iets best met een korreltje zout genomen worden, heb er vanavond om kunnen lachen. Dat is het belangrijkste toch?

26 februari 2020 om 23:05

Succesvol met behulp van de scheidsrechters.

26 februari 2020 om 23:06

Ik moest wel lachen om beide Mendy's, die kunnen er niet veel van. Iedere keer dat ze op kwamen was het balverlies op een paar balletjes terug na.

26 februari 2020 om 23:09

Die vazquez is toch veel te slecht voor real? Die zou bij ajax niet eens in de basis staan. Zal wel kind van de club zijn, die zou bij sevilla of valencia niet eens opvallen

26 februari 2020 om 23:10

Fenomeno ze lonk mee spel uiterlijk op elkaar ook zelf postuur. Je zou denken dat het tweeling zijn.

26 februari 2020 om 23:12

@Branquinho Haha als supporters met dit soort reacties op de proppen komen dan weet je dat het diep zit. De prijzenkast puilt weliswaar uit, maar daar heb je op dit moment, net als afgelopen seizoen, geen ene reet aan. En ik vind het wederom fantastisch!

26 februari 2020 om 23:15

Wil niet veel zeggen maar ferland deed het niet slecht hoor, was heletijd de baas over walker en mahrez(alleen 1x kwam mahrez erdoor)

26 februari 2020 om 23:20

Klopt, en wij vonden het fantastisch toen we al die prijzen wonnen. Supporter ben je in goede en slechte tijden toch? Gelukkig hebben wij vaker goede (vooral Europees gezien)

27 februari 2020 om 00:37

Het is niet de schuld van ramos maar van casemeiro die een ziekenhuis bal terug speelt. Ramos heeft geprobeerd om jesus af te stoppen maar ten koste van een rode kaart. Persoonlijk vind ik het heel slim want als jesus de 1-3 had gemaakt was het over en uit. Nu is er nog een klein beetje hoop

27 februari 2020 om 06:12

@RealMadrid-96 Zo hoort het inderdaad. Evenals een klein ‘pesterijtje’ over en weer op z’n tijd toch.

26 februari 2020 om 22:54

Matige eerste helft, boeiende tweede helft. Ramos speelde heel, heel erg slecht. Niet alleen om die rode kaart, maar alles leek verkeerd uit te pakken bij hem. Ik zie dit Real Madrid het niet meer omdraaien in de return.
Oja, kan iemand mij vertellen waarom die Lucas Vazquez nog steeds bij Real speelt? Niet dat hij bijzonder negatief opviel vandaag, maar wat vind ik dat een verschrikkelijk middelmatige speler.

26 februari 2020 om 22:55

Weggespeeld dan nog wel. Dat Real onmachtig was is een feit. Maar om nu te zeggen dat City er een show van gemaakt heeft...

26 februari 2020 om 22:55

Nou nou vond City ook niet heel best hoor. Guardiola begon weer met een enorm rare opstelling. Waarom kreeg Ramos uberhaupt rood?

26 februari 2020 om 22:57

Omdat de speler doorgebroken js lijkt me. Wat een domme overtreding weer

26 februari 2020 om 22:57

Doorgebroken speler en hij moest op de noodrem trappen. Wel terecht een rode kaart overigens.

26 februari 2020 om 22:58

Ramos krijgt hier rood omdat zijn 2 collega's enorme fouten maken, maar Ramos had hem ook de volgende goal kunnen laten maken ja. In dat kader wel dom inderdaad dat hij Jesus niet liet scoren

26 februari 2020 om 23:00

Ik bedoelde meer van raakte hij hem uberhaupt. Mijn gevoel zei van niet.

26 februari 2020 om 23:02

Hij krijgt rood omdat Jesus loopt te duiken.

26 februari 2020 om 23:04

Je moet je ogen vertouwen niet je gevoel

26 februari 2020 om 23:04

Hij raakt hem inderdaad nauwelijks. Jesus gaat belachelijk makkelijk liggen. Maar Ramos raakt hem natuurlijk wel bewust even aan en geeft Jesus zo de kans om te gaan liggen. Is gewoon dom, zeker voor iemand die al zo veel wedstrijden op dit niveau heeft gespeeld. Blijf er af, zo simpel is het. Dan krijg je geen kaart. En de kans was vrij groot dat Jesus -sowieso niet de beste afwerker- nog maar eens op Courtois was gestuit, die aan een goede match bezig was.

26 februari 2020 om 23:05

Nee hij raakte hem wel degelijk. Kijk de herhalingen er nog maar op na. Dat Ramos ook nergens van stond te kijken, nam mijn eigen twijfel ook al wel weg moet ik zeggen.

26 februari 2020 om 23:06

Hoedan?!?! Ramos maakte zelf een schwalbe bij die goal van Jesus, maar Jesus maakt hier een nog grotere schwalbe!! Er is minder contact bij die rode kaart dan bij de goal en toch kijkt de VAR niet of oordeelt het niet

26 februari 2020 om 23:09

Hij tikt hem toch vrij duidelijk aan? Jesus maakt gewoon goed gebruik er van. Erg slim en geslepen. Had iets voor Ramos kunnen zijn. 100% rode kaart.

26 februari 2020 om 23:12

R.madridista: de VAR corrigeert alleen grote scheidsrechtelijke dwalingen en die waren het geen van allen. Vond die van Jesus geen overtreding, maar had hem ook wel kunnen geven evt. Die penalty gaat ie makkelijk liggen, maar je moet hem niet de mogelijkheid geven Carvajal zijnde en die rode kaart was ook heel makkelijk neergaan, maar bij contact gaat Jesus naar de grond blijkt. Doet ie ook op zaterdagmiddag in het winkelcentrum 😳

26 februari 2020 om 23:14

Dan had Vinicius een penalty moeten krijgen werd ook licht geraakt door Mendy.Jij ben waarschijnlijk Barca fan en dan kan je niet objectief zijn.Gelijk door Jesus terecht niet gefloten.Penalty twijfel geval en rood van Ramos ..

26 februari 2020 om 23:14

Die rode kaart was gewoon terecht was een doorgebroken speler

26 februari 2020 om 23:20

Formus: Inderdaad vond het ook geen penalty, maar was heel dom van Carvajal om op zo’n positie die sliding te maken. Bovendien vond ik het 100% geen rode kaart voor Ramos. Gewoon doorgaan of vrije trap Real, want dit is gewoon een zuivere schwalbe. Ramos raakt hem eventjes ja inderdaad! Maar Jesus raakte Ramos ook bij die goal (nog meer zelfs) en hij kreeg geen vrije trap (terecht). Dus wat zijn de standaarden? En dat de VAR alleen grote scheidsrechterlijke dwalingen corrigeert vind ik ook onzin. Waar ligt de grens precies voor dat begrip? En kan de VAR niet gewoon alles wat de scheids fout doet corrigeren?

26 februari 2020 om 23:21

Ben niet zo zeker erover.
Uiteraard, terechte overwinning van M.City

26 februari 2020 om 23:22

Zie hem net weer terug, en gaat sneller naar de grond dan mijn zoon van een paar maanden

26 februari 2020 om 23:32

Als dit Neymar was dan waren we met zn allen moord en brand aan het schreeuwen. Oh wait....Neymar deed hetzelfde tegen Real Madrid/ramos. En laat ik maar geen copy paste doen van wat de meesten toen hadden gezegd. Dit van Jesus is een schwalbe eerste klas punt uit.

26 februari 2020 om 23:32

R.madridista: Conclusie: die aanvallers van City gaan liggen zodra ze de kans krijgen. Geef ze vooral geen kans dus. Je kan er voor fluiten, maar eigenlijk moet je dit gedrag niet belonen.

26 februari 2020 om 23:39

Formus: blij om te zien dat jij als objectieve supporter toch nog mijn mening deelt. Inderdaad die City-spelers vallen wanneer het kan, beetje matennaaier gedrag, maar het is gewoon dom van Carvajal om zo’n sliding neer te zetten. En Ramos tja wat moet ik zeggen, iedereen doet alsof hij een doodtrap heeft uitgedeeld, maar heeft het enige juiste gedaan en dat is hem zoveel mogelijk proberen te hinderen. Daarin tikt ie hem aan op zijn schouder, lijkt mij te weinig contact voor een overtreding (beetje vergelijkbaar contact als met die 1-1). Maar de meningen zullen er toch altijd over verdeeld zijn.

26 februari 2020 om 23:48

Maar dat deden spelers van madrid toch ook constant. Als je het niet doet krijg je tegenwoordig niks meer mee.

26 februari 2020 om 22:55

De Bruyne is gewoon te goed, zelfs als spits de beste speler op het veld! Wat een speler, nu al de beste speler die City ooit gehad heeft en de beste middenvelder ter wereld

26 februari 2020 om 22:58

Dat is ook niet zo moeilijk, want de historie van City als relevante Europese club reikt nog geen 8 jaar. Wel een geweldige speler overigens.

26 februari 2020 om 23:03

Maar er hebben daar (en spelen nog steeds) wel geweldige spelers gespeeld met Yaya Toure, Aguero, David Silva, Kompany, Tevez en sommige van hen horen of hebben bij de absolute wereldtop gehoord.

26 februari 2020 om 23:03

Ik durf zelfs te zeggen beste middenvelder van dit decennium.

26 februari 2020 om 23:08

El Fenomeno ik zou nog even letten op je woorden, decennium pas net begonnen.

26 februari 2020 om 23:12

Iniesta, Pirlo, Xavi?

26 februari 2020 om 23:13

De Bruyne is completer en heeft een betere traptechniek dan de drie legendes die jij opnoemt.

26 februari 2020 om 23:18

Decennium is letterlijk 10 jaar. Welke 10 jaar, vul maar zelf in. Van 2010-2019, 2011 tot 2020 of van 2013-2023? Kies maar 😉. Zelf enorme fan van David Silva, vind (vond) ik een technisch fijnere speler om naar te kijken. Maar De Bruyne laat met zijn klasse het voetbal heel simpel lijken, wat een enorme kwaliteit is. Heel goede speler, voor mij de beste na David Silva

26 februari 2020 om 23:22

El Fenomeno wooow, serieus. Pirlo heeft 100% zeker wel een betere trap dan De Bruyne, ik vind De Bruyne echt fantastisch, maar je mag een legende als Pirlo echt niet zo disrespecten.

26 februari 2020 om 23:27

Hangover, even tussendoor, het decennium is 9 jaar oud. Het volgende begint in 2021 en loopt tem 2030. Immers, het jaar 0 bestaat niet. We gingen van het jaar -1 naar het jaar 1. Dat decennium liep dan dus van jaar 1 tot en met jaar 10. Dan van 11 tem 20. Dan van 21 tem 30. Enzovoort. Het huidige decennium begon in 2011 en loopt tot 31/12/2020. Het nieuwe begint op 01/01/2021.

26 februari 2020 om 23:55

@El Fenomeno; hahah beter dan die drie, je bent niet goed joh :P. Ze kunnen er allemaal wat van maar vooral Iniesta heeft dingen getoond die ik nooit eerder heb gezien. En dat deed die keer op keer. Giga sterk aan de bal, terwijl die klein van stuk is. Meedogenloos in kleine iniemini ruimtes. Hij en Xavi waren van een andere planeet. Pirlo ook briljante speler.

27 februari 2020 om 00:06

@bon Jovi: Dat is niet waar. Nieuwe decennium begon 1 jan 2020. Om een moeilijk antwoord simpel te maken, is er hiervoor gekozen zodat men makkelijker de decennia in woorden kan uitdrukken: 60s, 70s en 80s etc.

27 februari 2020 om 06:01

@regulatorer zijn 2 verschillende systemen.systeem 1: 2010-2019Systeem 2: 2011-2020Systeem 1 wordt doorgaans veel gebruikt terwijl systeem 2 rekenkundig correct is zoals Hangover aangeeft. Er wordt veel gebruikt gemaakt van systeem 1, terwijl systeem 2 eigenlijk technisch correct is. Dankjewel Google.

27 februari 2020 om 07:40

Completer zeker, maar betere traptechniek dan Pirlo? Nooit

26 februari 2020 om 22:56

Ze waren echt niet compleet weggespeeld man. Compleeet weggespeeld heeft toch een andere betekenis bij mij. Ik zie Real madrid dit niet meer goed maken zonder sergio ramos

26 februari 2020 om 22:58

Jij hebt denk ik een andere wedstrijd gezien dan ik. De eerste helft was Madrid ietjes beter de tweede helft was City inderdaad een stuk gevaarlijker maar om nou te zeggen dat ze Real compleet hebben weggespeeld lijkt me wat overdreven.

26 februari 2020 om 22:58

Ik heb me scheel geërgerd aan Mahrez, die werkelijk alles zelf probeerde te doen en praktisch alles verkeerd deed. Hij lijkt in niets meer op die goede speler van Leicester. Mahrez en Otamendi (die volledig schuldig acht aan die goal van Real) waren echt de slechtste mensen aan de kant van City, en het is jammer dat zij bijna een verder geweldige wedstrijd van City om zeep helpen.. City had deze pot echt met vier goals af moeten sluiten..

26 februari 2020 om 23:01

Inderdaad Yoeri! Compleet met jou eens. Mahrez gaat continu voor eigen glory en loopt zichzelf dan vast, waarna je KdB dan ziet kijken van: Gast, kom op man...

26 februari 2020 om 23:18

Ga jij maar eens tegenover Ferland Mendy staan, die laat je alle hoeken van het veld zien (alhoewel die aanvallend veel moet verbeteren.)

26 februari 2020 om 23:23

Risico’s of niet, er was een tijd dat Mahrez in wedstrijden zoals deze met twee/drie assists van het veld afgestapt zou zijn. Die tijden zijn lang voorbij. Ik vind hem al een tijd ondermaats (tov zijn eigen topvorm) presteren en vanavond was jammer genoeg geen uitzondering, eerder een bevestiging dat Mahrez niet die echte top speler meer is.

26 februari 2020 om 23:34

Wat had hij die bal aan Walker moeten geven zeg. Wat een egoist idd.

27 februari 2020 om 06:03

Het is natuurlijk anders voetballen met City dan bij Leicester. Dat seizoen was hij in bloedvorm. Hij doet het ook dit jaar prima, maar heeft oogkleppen. Vooraf vorig seizoen was het echt niet normaal hoe egoïstisch hij speelde en terecht moest banken. Vind het een goede winger (pre-Guardiola moesten we het doen met Navas, Nasri of zelfs David Silva op de flanken). Sane en Sterling vind ik beter. Bernardo moet op het middenveld. Daar is hij echt een geweldenaar.

26 februari 2020 om 23:00

Wat voor wedstrijd heb jij gekeken ? Tot de 1-1 was er niks aan de hand beide kanten ging het op en neer City wat sterker uit de startblokken de 2de helft. Carvajal gewoon dramatisch zo slecht heb ik hem nog nooit zien spelen. Hij moet blijven staan dan is er niets aan de hand. Vind dat hij Kroos in had moeten brengen. Real is matig omdat we gewoon geen goede buitenspelers hebben van wereldtop die er meteen staan. We moeten doorselecteren en 2 toppers gaan halen. Ze hebben jaren lang veel prijzen gewonnen en dan komt er een tijd dat het even niet gaat. De meeste zijn al 30 plus. Ik hoop dat ze wakker worden en scherp blijven voor zondag en de return anders is het weer 0. #HalaMadrid

26 februari 2020 om 23:02

Overdrijven is ook een vak...

26 februari 2020 om 23:59

Kijk wat meneer Butragueno zegt: "they had the ball, but they weren't causing us any harm and then that moment came in which Gabriel Jesus leans just enough on Sergio so that he can't get there and he scores.ff serieus er is amper geleund man hoe kan je jezelf zo verlagen

Wat een klassespeler De Bruyne! Eerst voor de ommekeer zorgen met een geweldige assist. Daarna het helemaal afmaken met de penalty. Was weer alom tegenwoordig vandaag. Het grootste verschil tussen beide ploegen. Courtois hield Real lang recht, maar het moest ooit breken.

26 februari 2020 om 22:56

Kevin echt masterclass. Bij die assist op Jesus draait ie persoonlijk de halve rechterkant van Real scheel en geeft achteloos een voorzet op Jesus z’n pan. En dan brengen ze Sterling van de bank die Carvajal gelijk te grazen neemt, hoe lekker is het om dat te kunnen. Wij staan met Pedro in de basis😭 Maar gefeliciteerd!

26 februari 2020 om 23:06

Achterlijke tackle van Carvajal, maar Sterling nam meer de scheids in de maling dan dat het een daadwerkelijke overtreding was. Had zijn val al ingezet omdat ie die bal nooit meer zou halen. Maar ja, des te dommer de sliding van Carvajal..

26 februari 2020 om 23:12

Je zag ook daarna dat Carvajal niks durfde tegen Sterling. Dan heb je als vleugelaanvaller je directe tegenstander in de pocket en vroeger of later kan je er dan wel op wachten dat de verdediger wat doms doet. En niet dat Sterling nou niveau Messi is, maar Carvajal zakte toch best door het ijs. Die heb ik betere avonden zien beleven.

26 februari 2020 om 22:59

Kevin de Bruyne met afstand de beste van het veld vandaag . Courtois daarentegen... wat een onruststoker. En die 1-1.... De Bruyne kan uit die positie met 2 of 3 spelers om hem heen nooit schieten. Dan moet zon hoog balletje in het zes meter gebied altijd voor de keeper zijn.courtois staat daar helemaal verkeerd. Hele dure fout. Vreemd dat iedereen lyrisch is. Ook bij het live meepraten. Alle ballen leken warme kroketjes bij Thubaut. .

26 februari 2020 om 23:04

Die redding toen Mahrez alleen op doel ging was wel een wereldredding hoor. Stond echt goed te keepen. Ik vermoed dat je Courtois niet graag hebt

26 februari 2020 om 23:30

De Bruyhe helemaal in de hoek van de 16 bij de achterlijn. Twee spelers om hem heen. Waar staat Courtois op het moment dat de voorzet gegeven wordt? Voorbij de eerste paal! Waarom voorbij de eerste paal? Heeft totaal geen functie. Als hij gewoon goed had gestaan - 1 meter voor de 1e paal - dan had hij de bal gewoon kunnen plukken uit de lucht. Positionele blunder van Courtois die de 1-1 oplevert. Mag best gezegd worden. Kun je toch gewoon eerlijk over zijn?

26 februari 2020 om 23:34

Courtois en Hazard, daar heeft ie iets tegen. Eerst dacht ik tegen alle Belgen, maar dan zou hij niet zeggen dat De Bruyne de beste man op het veld was. Het moet iets anders zijn, iets dat diep zit

26 februari 2020 om 23:35

En nu normaal discussieren...

26 februari 2020 om 23:50

Hoeveel mensen hadden verwacht dat de Bruyne die voorzet uberhaupt nog zou kunnen geven met zoveel mensen om zich heen? Op het moment dat die bal bij Ramos/jesus is staat Courtois al gewoon weer midden in het goal, die bal is op dat moment alleen onhoudbaar omdat die tegendraads word ingekopt. Lijkt wel alsof je wat hebt tegen Courtois, bij de live reacties plaatste je ook al dit bericht. Fijne avond verder.

27 februari 2020 om 00:18

Ik vrees dat dat met jou niet mogelijk is. Dat heb ik al een hele dag geprobeerd

27 februari 2020 om 07:53

Courtois stond op het moment van de voorzet echt niet midden in de goal. Dan had hij de voorzet in het zes-meter-gebied eenvoudig kunnen uit de lucht kunnen plukken. Al ehlemaal omdat hij langer dan 2 meter is. Hij staat voorbij zijn eerste paal, wat nergens voor nodig is en uiteindelijk de 1-1 tot gevolg heeft.

27 februari 2020 om 09:23

Voor wat moet je overal maar opgooien dat een persoon een Belg is? (ben zelf Nederlander) voor je weer op je teentjes getrapt gaat doen. Slaat toch helemaal nergens op? Bij het topic over die Bulka begon je ook al moeilijk te doen tegen mensen die Hazard een top speler vinden.

27 februari 2020 om 09:44

waar heb je het over? En mensen begonnen moeilijk te doen omdat ik Hazard overschat vond. Jij draait de zaken om.

26 februari 2020 om 23:04

Hij ziet er totaal niet uit als een topsporter, maar elke keer als ik de Bruyne zie spelen, bedenk ik me weer wat voor goudhaantje Chelsea heeft laten lopen. Echt een van de meest sierlijke spelers en een van mijn favoriete spelers van dit moment. Het gemak waar hij iedereen 1 op 1 mee zet en voorzetten panklaar legt is echt genieten. Bovendien dribbelt hij iedereen zoek en is hij ook nog volledig tweebenig.

26 februari 2020 om 23:14

Kevin speelt defensie na defensie aan gort en nou moet Chelsea met Barkley tegen Bayern starten. Pijnlijk, pijnlijk, pijnlijk..

26 februari 2020 om 23:27

Zeg dat wel. Dat moet ik toegeven. Hij zit echt op een andere level. Hij had wel wat hulp voorin nodig en dat kwam er ook met Sterling maar KdB was wel top. Alles is perfect, steeds de juiste keuze maken.

Een top racepaard met een terminale ziekte, dit is hoe ik Real het beste kan beschrijven.
Geen mentaliteit, geen lust, geen tactiek, geen spel filosofie, geen uitstraling.
11 individuele spelers zie ik daar en geen team.
Veel vedettes maar weinig strijders. Enige strijder vamavond was Valverde.
Team moet onderste boven gegooid worden en vanaf 0 iets nieuws beginnen te bouwen want dit is het niet

26 februari 2020 om 22:57

Ik zou beginnen met Carvajal eruit gooien. Wat is die slecht zeg. Wel apart dat Real zo in een keer helemaal instort terwijl ze voor minuut 75 gewoon goed speelde. Ze moeten een speler halen die scoort en een speler met diepgang. Sterling zou perfect zijn.

26 februari 2020 om 23:01

Wat dacht je van die Vinicius dan? Die vind zichzelf heel wat zeg. Rendement 2%. Prima assist na gigantisch geklungel achterin bij City hoor, maar op eigen kwaliteit was het nooit zover gekomen. Die man moet even terug de realiteit in en nederig worden.

26 februari 2020 om 23:05

Het is niet opeens instort, Real kampt al minstens 2 seizoenen met een probleem. Het lijkt alsof zij maar 40 minuten hun concentratie kunnen behouden en "goed/Okeish" kunnen spelen. Erna valt de concentratie weg en dan zie je de raarste foute passe (casemiro, Varane, Isco, Modric) gebeuren dat je denk: zelfs bij NEC maken ze niet zulke fouten.

Ik blijf erbij sinds Pellegrini tot nu is het beste real die ik gezien heb de seizoen voor Ancelotti werd ongeslagen. Dat was een Real met een spelopvatting namelijk: Domineren. We domineerde de middenveld, we hadden zoveel meer aanvallende dreiging (ja mede dankzij CR7) en achterin stond het ook stevig.

27 februari 2020 om 00:13

Beetje raar om Vinicius te bekritiseren, terwijl hij bijna alle aanvallen via hem gingen. Gast is 19, kreeg daarnaast bijna geen aansluiting vanaf het middenveld of lb.

26 februari 2020 om 23:01

Eerder een racepaard die te oud wordt. Ze hebben te veel spelers die hun beste niveau al achter zich hebben liggen en de jonge spelers ontstijgen het niveau van de gevestigde Europese subtop niet zozeer. Die zijn nog lang niet bepalend genoeg en maken nog te veel fouten. Vinicius was vandaag overigens wel goed, maar is te voorspelbaar met z'n hakjes achterlangs en z'n flink gebrek aan scorend vermogen.

26 februari 2020 om 23:09

Hulde voor je beeldspraak, moest hardop lachen. Ben het ook nogeens met je eens, Real Madrid heeft een fout gemaakt door terug te gaan naar Zidane. Hij heeft het goed gedaan met dit team maar het elftal was al uitgeperst toen hij wegging en in die anderhalf jaar zijn er weinig nieuwe namen in de basis gekomen. Real heeft vorig seizoen geprobeerd een nieuw team te bouwen maar toen dat niet direct succes opleverde zijn ze toch weer vast gaan klampen aan het oude vertrouwde. Voor de lange termijn is dat heel onverstandig. Ze zouden toch ooit afscheid moeten nemen van deze geneatie. Dat konden maar beter geleidelijk doen als ze niet willen eindigen als een soort Manchester United.

26 februari 2020 om 23:22

Nope Neymar is wisselvalliger dan de beurzen momenteel door de corona virus. Ja hij heeft het talent mast VERRE van een consistent hoog niveau. Fernandinho.. ja maar het is ook niet dat hij een wereld top niveau heeft maar indd vrij consistent

26 februari 2020 om 23:30

Aan de andere kant: Barcelona heeft het geleidelijk gedaan, dat heeft ze 750 miljoen euro aan transfersommen gekost in drie jaar en zijn er alleen maar slechter op geworden. De Europese top heeft het in de huidige markt ontzettend moeilijk. Zeker de oude(re) ploegen worden met het jaar zwakker.

Bedankt Carvajal... ik heb in de 10 jaar dat ik de club support nog nooit zo n slechte rechtsback gezien. Die man heeft ons al zoveel punten gekost. Ik heb ooit tegen mijn vrienden gezegt dat Carvajal de beste rechtsback ter wereld was. Sinds zijn hartoperatie kan hij niks meer. Komende zomer Hakimi op back. Enige lichtpuntjes waren Modric en Vini. De selectie moet kei en keihard aangepakt worden. En als Zidane ze blijft beschermen moet hij misschien ook maar aangepakt worden.

26 februari 2020 om 22:55

Ik heb dat ook gezegd als barca fan dat ik carvajal de beste rechtsback ter wereld vond, maar nee man hij is alleen maar slechter gaan spelen.

26 februari 2020 om 23:12

Dat was ook zo man wat een heerlijke back was het vroeger. Maar nu wat slecht zeg ik kan niet wachten op Hakimi die verdedigend stabiel is en aanvallend echt fantastisch

26 februari 2020 om 22:57

Zidane heeft ons supporters ook iets belooft bij zijn aanstelling. Lijkt Rutte wel bah bah.

26 februari 2020 om 23:03

Gaat daar dan echt wat veranderen? Carvajal kan nog enigszins verdedigen en gematigd aanvallen. Hakimi kan goed aanvallen, maar is niet echt een verdediger te noemen. Die heeft echt een driemans-verdediging nodig om z'n ding te kunnen doen op een dergelijk niveau.

26 februari 2020 om 23:05

Ik verwacht dat hij het niet veel slechter dan Carva zal doen. Er moet in ieder geval gewoon een goede rechtsback komen. Dit kan echt niet langer meer. Zowel aan de bal als van de bal.

26 februari 2020 om 23:44

Na die operatie is het inderdaad niet best meer die tackle op sterling was zo ongelofelijk dom en onnodig.

27 februari 2020 om 00:38

Hij zou spelers gaan verversen en vervangen , dat heeft hij niet gedaan de zelfde spelers als Benzema, Modric, Carvajal, Varane blijven gewoon spelen.

Real Madrid dat de wedstrijd helemaal onder controle had tot de 1-1. Na de 1-1 stortte real helemaal in. Ik snap niet waarom Zidane Vinicius eruit heeft gehaald, die jongen zorgde voor zoveel dreiging waar ze geen antwoord op hadden. Ik heb al vaker gezegd Vinicius is een monster. Hij was de enige voorin die zijn niveau haalde en misschien wel oversteeg vandaag. Real Madrid moet die carvajal echt weggooien, want die jongen beheerst zich nooit en nog wel in de laatste minuten gaat hij zo grof de fout waardoor real nu uitgeschakeld lijkt. De kans is heel groot dat real eruit ligt maar je weet het nooit, er gebeuren gekke dingen alleen zie ik city dit nooit meer weggeven. Real was echt goed heel goed maar Zidane maakt hier fouten dat je weer gaat denken is hij tactisch nou sterk of heel zwak. Van volledige controle naar een instorting.

26 februari 2020 om 22:56

Ik weet niet welke wedstrijden je kijkt maar Vinicius heeft een rendement van 1 op 10. 9 acties verpest hij en 1tje lukt. Die moet echt dringend verhuurd worden om wat maturiteit op te doen, heeft geen nut hem op te stellen bik een team als Real waar de druk zo hoog ligt.

26 februari 2020 om 22:58

Ik heb nergens gezegd dat zijn acties allemaal gelukt zijn. Ik zeg duidelijk dat hij voor veel dreiging zorgt

26 februari 2020 om 23:09

Niet mee eens. Extreem voorspelbaar, lopen lopen lopen kap naar binnen, of voorzet of balletje terug. De reden waarom hij gevaarlijk linkt is omdat de rest van Madrid statische pionnen zijn die te veel verdienen en het niet meer waard zijn om in dat tenue te mogen voetballen. Dan lijkt Vinicius indd gevaarlijk maar hij is momenteel een sub top niveau. Leuk voor een Levante / athletic Bilbao team maar verre van geschikt voor teams in de kaliber van Real.
Kaliber Real, daarmee bedoel ik eerder op de naam en historie want ons team momenteel is ook maar subtop niveau

26 februari 2020 om 23:22

Julloe praten elkaar gewoon na...als Vini verkocht moet worden dan moet de hele voorhoede van Madrid verkocht worden...tuurlijk maakt hij fouten omdat hii probeert..die jongen is gewoon de gevaarlijkste aanvaller van Madrid......

26 februari 2020 om 23:43

Precies dat ja, z’n acties hoeven niet allemaal te lukken, belangrijkste is dat hij het probeert anders had je niemand die wat zou doen daar voorin. Hij was super gevaarlijk alleen willen sommige dat niet inzien

26 februari 2020 om 22:57

Al zou het me ook niet verbazen dat City laks aan de wedstrijd begint. Probleem bij Madrid is gewoon aanvallende stootkracht. Zie ze dus moeilijk meermaals scoren ginder. En heel bizar inderdaad hoe ze zijn ingestort. Dit City vond ik echt helemaal niet imposant en zie ik zeker niet als CL favoriet.

26 februari 2020 om 23:00

Ik vond dat ze de wedstrijd gewoon onder controle hadden er gebeurde niet veel hoor. City had nou ook niet echt 100% kansen dat je zegt real heeft geluk. Je had momenten vooral in de tweede helft dat city het overnam maar dat gebeurde echt bij de 1-1 en de rode kaart. Ik vind city heel slordig vooral die Mendy

26 februari 2020 om 23:05

City begon ook echt verkeerd aan de wedstrijd. Mahrez, Jesus, Bernardo Silva, Gundogan, KdB willen allemaal de bal in hun voet. Totaal geen diepgang. En daarom werd het niet gevaarlijk en bleef het rond tikken.

26 februari 2020 om 23:09

Het is met name gewoon ontzettend voorspelbaar. Na 70 minuten ga je een goal tegen krijgen. vorige wedstrijd was dit zo, Celta scoorde in de 85ste minuut. De ploeg lijkt 90 minuten aan concentratie niet aan te kunnen.

26 februari 2020 om 23:56

Carvajal moet de prullenbak in. Ik heb hem zoveel kansen gegeven. Zelfs toen Real vaak de CL won was hij matig! Ik ben helemaal klaar met hem. Zo roekeloos. Lijkt wel alsof hij met oogkleppen speelt. Ik pleit al heel lang voor Hakimi.

27 februari 2020 om 00:22

blink182, hier geef ik je volledig gelijk. Verdedigend zwak, en aanvallend brengt hij ook niks meer, zo goed als nooit komen zijn flanken nog terecht

27 februari 2020 om 00:30

Hakimi werd in het begin ook afgeschreven door heel veel. Er werd geroepen dat hij niet het niveau heeft om te slagen bij real en moet je nu eens kijken wat een ontwikkeling die jongen aan het meemaken is. Hij levert zoveel assist, haalt altijd de achterlijn, heeft een actie in huis, kan goals maken kortom die jongen heeft alles. Dat gebeurt er als je in iemand gelooft en hem steunt met vertrouwen. Een speler moet voelen dat er in hem gelooft wordt. Hij is fenomenaal bezig echt waar. Ik als Marokkaan ben trots op hem.

27 februari 2020 om 09:58

@MSN10, Hakimi is een genot om bezig te zien. Ik kan niet wachten hem terug bij Real te zien spelen.

26 februari 2020 om 23:13

Duwt hem omver? Hahahah weet niet waar jij naar hebt gekeken.. gewoon een duikeling. Maarja voetbal is tegenwoordig ook een soort ballet geworden dus wel slim..

Real doet zich hier ernstig te kort. Gelijkspel had er wel ingezeten. En ze zijn bij de 1-2 genaaid door de scheids. Sterling ging al leunen en liggen voordat Carvajal hem raakte. Moet de VAR toch zien.. 1-1 was wel terecht want ramos liep en leunde naar achter en Jesus hield hem van zich af en dus niet duwen. Ramos viel ook niet na voren. De rode kaart van Ramos was ook verdiend.

Real heeft dit aan zichzelf te wijten. Wedstrijd was grotendeels onder controle op de eerste 10 minuten in de tweede helft na. Stom balverlies wordt afgestraft tegen City. Penalty was 100 terecht, maar die eerste goal had afgekeurd mogen worden. Ramos verliest dat kopduel anders niet. Goed dat hij die kaart pakt want dat was gegarandeerd de 3-1. Militao is een topvervarnger, die hadden we vorig seizoen niet. Maak me eerder zorgen om Varane die toch onzeker oogt zonder de coaching van Ramos.ik weet niet of Real doorgaat, ze hebben moeite met scoren. Hoop dat Perez dat nu eindelijk ook in ziet en de portemonnee gaat trekken voor een Sancho en/of Mbappã© en een scorende middenvelder (of Asensio krijgt een basisplaats op de 10) want van Vinicius alleen kun je dit nog niet verwachten. Carvajal was drama, Hakimi moet snel zijn plaatsovernemen.

26 februari 2020 om 22:58

Zie Real ook niet 2 keer scoren ginder. Daarbij verliezen ze met Ramos al een van de grootste gevaren op stilstaande fases. Ben er wel van overtuigd moest Madrid winnen zoals City hier, we weer mochten horen wat een omgekochte boel het was. Was ook te denken dat de enige Engelse ploeg die een resultaat ging halen, tegen Madrid ging zijn.

Verbind je conclusies er nu eens aan Perez. Doorselecteren van deze slappe ongeïnspireerde hap.

26 februari 2020 om 22:59

Hij moet zichzelf doorselecteren... snap niet dat we Perez nog steeds aanbidden we hebben al jaren lang veel te weinig titels gewonnen, en daarnaast wonnen we de champions Leaque grotendeels door de extra klasse van CR7. Daarnaast is perez totaal gefaald in het doorselecteren van de selectie en ook de vervanging van Ronaldo is hij totaal in gefaald...

26 februari 2020 om 23:11

Als dit seizoen weer zonder prijzen eindigt mag Perez van mij ook weg. Real heeft weliswaar 3x op rij de Champions league gewonnen, maar in de competitie en beker is het gewoon erg matig. Daarnaast zijn ze inderdaad te laat met doorselecteren wat ik ook al vaak heb gezegd.

26 februari 2020 om 23:17

Perez weg? Jeeitje. Wat een nederlaag kan doen met iemand. Besef je wel wat je zegt?

26 februari 2020 om 23:30

Perez weg? Hij handelt juist fantastisch ( op de verkoop van Ronaldo na dan) met aankopen als Jovic, Mendy, Militao en voor Vini, Rodrygo en Kubo. Jovic en Hazard leken zeer goede aankopen, maar dat loopt nog niet helemaal goed, maar Perez heeft ontzettend veel jong talent gehaald waar ik als Barca fan enorm jaloers op ben. Voor nu zijn de talenten misschien nog niet genoeg, maar Real is al goed bezig met het denken aan de toekomst.

26 februari 2020 om 23:46

Het gaat niet om de nederlaag, maar het moment dat het gebeurt. Vorige week laten ze ook belangrijke punten liggen en daar draait het om. Verliezen hoort bij het spel alleen verliezen ze nu wel op een hele belangrijke moment daar gaat het om bij de fans.

26 februari 2020 om 23:48

Ben ik het niet mee eens, hij heeft alvast voor de toekomst ingekocht en nu hebben we veel van de beste top talenten. Het enige is dat hij gefaald is met een opvolger vinden voor ronaldo en denken dat je het wel gaat redden met spelers als benzema en bale.

26 februari 2020 om 23:51

En wat met theo hernandez, brahim diaz, mariano diaz, ceballos, llorente, vallejo, etc... dat je zegt dat ie het fantastisch heeft gdn met jovic? Slaat nergens op.

27 februari 2020 om 00:08

Toen Jovic werd gekocht sprak iedereen terecht van een goede aankoop. Die man was een beste spitsen vorig seizoen. Niemand had verwacht dat hij zo slecht zou presteren. Brahim Diaz, Ceballos en vooral llorente waren goede aankopen, maar hebben het uiteindelijk niet helemaal waargemaakt, maar het waren bijna allemaal logische aankopen.

27 februari 2020 om 01:06

Ja blink182! Vertel me dan wat Perez ons nu dat Ronaldo onze club niet meer kan redden gebracht heeft? In de competitie staan we weer achter op Barcelona terwijl zij op een enorm laag aantal punten staan, daarnaast is onze selectie dramatisch verouderd, zijn de talenten ook weer niet op het niveau wat we willen (vinicius, joviale etc.) en is zelfs de coach weer teruggehaald om het team te gaan redden... daarnaast zijn er mensen die zeggen dat er veel talent is gekocht, klopt in zekere zin, maar dat is toch allemaal nog veel en veel te licht voor het niveau dat we nastreven? We hebben spelers nodig die er gelijk staan, en niet weer een Braziliaan voor x aantal miljoen waar we maar van moeten hopen dat het op het niveau van een Bale kan komen...

26 februari 2020 om 23:09

Real Madrid mag dan rijk zijn, maar geen enkele club kan doorselecteren in de huidige markt. Spelers van het kaliber Real Madrid zijn astronomisch veel waard geworden, waardoor je tegenwoordig minstens 2-3 jaar moet wachten voordat je echt weer een topploeg hebt (mits je de juiste spelers haalt). Daar hebben topploegen ook overduidelijk moeite mee.

Voordat mensen gaan zeiken op de scheids, het waren gewoon 3 terechte beslissingen. Real heeft dit echt aan zichzelf te danken.

26 februari 2020 om 22:58

Die rode kaart was echt niet terecht. Dat je een overtreding geeft oké maar dit is toch geen voetbal. Echt een verpeste sport zo. Jesus voelt een vinger en valt als een zwaan. Penalty kan je inderdaad geven maar vind het eerder oliedom van Carjaval. Sterling kan nooit meer bij die bal en ligt al voordat hij hem raakt..

26 februari 2020 om 22:58

Dat was het niet. De eerste goal van City was geen overtreding dus oke. Maar bij de penal lag Sterling er al overheen voordat er ook maar sprake was van contact. En de rode kaart van Ramos slaat nergens op. Jesus naait hem die kaart gewoon aan met niet voor het eerst deze wedstrijd een mooie fopduik.

Verongelijkte real madrid fans kom er maar in. Alle beslissingen van de scheids waren uiteleggen en te begrijpen, real heeft dit echt zichzelf aan gedaan!!

26 februari 2020 om 22:59

Real had beter EL kunnen spelen. Die had al heel moeilijk geweest om te winnen. Maarja liever nu eruit dan in een halve finale, scheelt weer dat er minder wedstrijden gespeeld worden.

Guardiola en Zidane 0% haar, 100% voetbal. Wel een leuke wedstrijd als neutral toeschouwer ( ben totaal niet neutraal ahahha zat zwaar voor city te duimen). Ramos pakt wel heel dom die rode kaart, had wel meer verwacht van een ervaren man zoals hem. Hij weet dat als hij zn hand op de aanvaller legt dat het over is.

26 februari 2020 om 23:01

Mischien nog 2 procent haar op de kop bij Guardiola.

Terecht verloren. Overklast door City. Leuk dat je nog voorkwam, maar het was ook een kwestie van tijd dat City ook zou scoren. Bij City valt Sterling in en kantelt meteen de hele wedstrijd. Bij Real valt een golfer in en sta je automatisch met 10 man. Hoe je ook alles weggeeft in een kwartier. Beschamend, Real onwaardig. Als Casemiro dan ook nog is domme fouten gaat maken, dan houdt het op. Rond deze tijd, gaf je vorig jaar ook alles weg. Dit jaar gebeurt het hetzelfde. Terecht verloren nogmaals en ook terecht uitgeschakeld want daar in City ga je echt niet met 2 goals verschil winnen zonder Ramos. Carvajal moet zich ook kapot schamen. Schandalige speler aan het worden. Hoe die die penalty ooo weggeeft. Gadverdamme, Real Real. Het lachertje van Europa weer. Benzema, ook geen ene reet laten zien buiten de kopkans in de eerste helft. Perez, kijk je? Of blijf je maar talenten uit Brazilie halen? Tegen Barca ga je kansloos verliezen en dan ben je net als vorig jaar, vroeg klaar in alle competities.

Dit was dus zo onnodig. Var die geen 1 keer ingrijpt. Als Ramos daarvoor rood kreeg moest Jesus dat ook krijgen. Carvajal, Benzema zo dramatisch

26 februari 2020 om 23:05

Je begrijpt hopelijk toch wel het verschil tussen een overtreding op een doorgebroken speler en een eventuele aanvallende duwfout?

27 februari 2020 om 00:25

Maar was dat kleine handje überhaupt een overtreding? In ieder geval geen rode kaart, kan net zo goed naar ballet gaan kijken. Net bij Veronica hebben ze het even goed laten zien en wat een vieze schwalbe van Sterling zeg..

27 februari 2020 om 15:01

En jij begrijpt toch wel het verschil tussen een klein duwtje en een grove tackle? Was zoiezo geen rood waard.

Alsnog trots op dit team. Ondanks onze handicap toch alles gegeven. Volgend seizoen Hakimi terug en transferbudget vrij maken voor Mbappe. Op naar La liga. Hala Madrid.

26 februari 2020 om 23:00

Schande voor de club als dit de mentaliteit wordt...

27 februari 2020 om 00:49

Welke handicap? Bedoel je Hazard daar spelen ze al hele seizoen zonder

En 1/2 al van een horrorweek. 2x scoren in de return terwijl scoren al een hele opgave is. Carvajal weer met een slechte wedstrijd ongelofelijk domme tackle. Echt weer een horrorseizoen niks meer te zeggen eigenlijk...

City verdiend gewonnen maar ik vond de scheids niet best. hij zal best volgens het boekje hebben gefloten misschien maar iig totaal niet in de geest van de wedstrijd. ik vond sommige dingen wel erg zwaar bestraft maar goed, uiteindelijk heeft Real deze nederlaag aan zichzelf te danken want ze waren gewoon niet overtuigend genoeg vandaag

Real hoort gewoon niet thuis in de CL, wat een matig elftal is dat zeg. Ik had uiteindelijk toch een verlies al verwacht dus kan ook niet teleurgesteld zijn want real is gewoon niet om aan te gluren. Als city dit nog uit handen geeft zijn ze wel erg slecht bezig..

26 februari 2020 om 23:00

Tuurlijk hoort Real thuis in de CL. Maar je kan niet elk jaar de beste zijn. Je verliest van een ploeg die Sterling als wissel inbrengt en de clubtopscorer nog achter de hand houdt. Om daartegen onderuit te gaan is geen schande.

26 februari 2020 om 23:02

Ik zeg dat niet omdat ze van city verloren hebben maar gewoon vanwege hoe matig ze zijn. Je ziet geen team, en er ontbreekt aanvallende stootkracht...

26 februari 2020 om 23:25

Ook met deze matige stootkracht hoort Real gewoon in de CL, je bent een beetje overdreven sentimenteel aan het doen nu. Ja, City was vandaag beter en ja, de kans is groot dat Real er terecht uit zal gaan vliegen na de return in Manchester. Maar dat betekent niet direct dat Real niet meer in de CL thuis hoort. Dat is gewoon zwaar overdreven.

26 februari 2020 om 23:43

En jij hebt Real Madrid in je naam? Vorige keer vond je het geweldig dat ze verloren. Nu niet om aan te gluren? Wel, kijk dan niet meer eh, je bent niet verplicht eh.

27 februari 2020 om 00:27

Inderdaad, haal Madrid lekker uit je naam, gloryhunter. Als ze de CL winnen sta je zeker vooraan.. je bent supporter in goede en in slechte tijden maar jij blijkbaar alleen in de goede.. en dan ook nog zeggen dat ze niet thuishoren in de CL omdat ze 1-2 verliezen van een van de beste teams van Europa.. pfffff..

Ik heb een hekel aan zowel City als Real maar kom op zeg wat een aanfluiting van een scheids.

Real Madrid heeft te veel spelers die hun beste niveau al achter zich hebben liggen en de talenten zijn nog (lang) niet bepalend genoeg. Vinicius speelde vandaag wel uitstekend, maar die moet eigenlijk elke bal afspelen, want afmaken kan hij niet. Ik ben wel nieuwsgierig wat er van Madrid overblijft als de oude garde echt op is, want de aankopen de laatste jaren doen het vooralsnog totaal nog niet. De scheidsrechter was overigens wel erg inconsequent vandaag.

26 februari 2020 om 23:12

Precies dit. De "topspelers" zijn niet top meer en de talenten zijn nog te licht. Daartussen heb je niks buiten Casemiro en misschien Kroos. Ik denk dat Real Madrid in de toekomst echt wel een mooi team kan hebben met Vinicius, Rodrygo, Valverde, Odegaard, Kubo, Reinier, Militao, Mendy, Jovic, Hakimi etc. Het probleem is nu dat je er bij Real Madrid gelijk moet staan en elk jaar tot het einde voor de prijzen strijdt en onze talenten hebben tijd nodig. Als Real fan is het toch wel pijnlijk om 2 seizoenen achter elkaar in deze periode af te haken voor de prijzen.

26 februari 2020 om 23:26

Daar gaat elke Europese topclub mee te maken krijgen. De grote jongens zijn nauwelijks betaalbaar en erg moeilijk weg te kapen, terwijl alles daaronder twijfelgevallen zijn die ook zomaar kunnen falen. Kijk bijvoorbeeld naar Barcelona die in drie jaar tijd zo'n 750 miljoen euro aan transfersommen betalen en er eigenlijk alleen maar slechter op geworden zijn.

Ongelooflijk hoe dom Carvajal is. En de goal van Jesus is discutabel (de scheids was dramatisch!) Verder ben ik trots op de spelers die goed hebben gespeeld. Met name, Vini, Mendy, Valverde. City uiteindelijk verdiend gewonnen gezien de kansen die ze hadden. Verder weinig om te zeggen.

26 februari 2020 om 22:58

Ik vind die actie van Ramos een stuk dommer. Doorgebroken speler dan weet je als ervaren man dat je je hand absoluut niet op de aanvaller moet leggen. Je weet gewoon dat die dan naar de grond gaat en jij rood krijgt. Ik zie ze niet winnen zonder sergio ramos in de return

26 februari 2020 om 23:01

Ach misschien red die nog nog de 1-3. Daarbij zou de penalty op vinicius ook moeten gegeven worden, die krijgt ook een hand in de rug (wat ik overigens geen penalty vond). Dit is veel te makkelijk gegeven en Jesus neemt daar een zweefduik van jewelste.

26 februari 2020 om 23:01

Ik vond het meer een shwalbe van Jesus.. maar iig geen fout van Ramos maar van Casemiro met zn ziekehuis bal. 1-3 was over en uit. 1-2 is lastig maar kan nog.

26 februari 2020 om 23:04

DAt is wat ik ook bedoel blink. HEt was een schwalbe, maar puur omdat er contact is kan je rood krijgen. DUs pak het slim aan en raak hem niet met de hand aan

26 februari 2020 om 23:09

Maar waarom doet Ramos dat handje dan? Dat vind ik dan wel degelijk die fout.

26 februari 2020 om 23:00

Waarom is iedereen Vini aan het ophemelen, ik heb nog 1000 keer liever die Rodrygo, die herft tenminste rust aan de bal. Vinicius lijkt een paard met oogkleppen op als die de bal heeft. Zo onrustig! Gewoon verhuren aan subtop ergens en laten ervaring op doen want voor Real schiet hij momenteel te kort

26 februari 2020 om 23:02

Ja als het aan jou ligt dan verkoop je hem liever vndg dan morgen. Dat zei je toch voor zijn assist.

26 februari 2020 om 23:14

Vinicius was juist de reden dat je nog wat kansjes creerde. Weet niet welke wedstrijd jij hebt gekeken.

26 februari 2020 om 23:18

Ik zeg het ook na zijn assist. Hij heeft het niet, je ziet duidelijk dat hij niet de wonderboy is dat ze hem doen lijken. In mijn ogen een type vazquez met meer snelheid in de benen. Toch het niveau dat hem nu heeft schiet hij te kort voor Real

26 februari 2020 om 23:29

Jii haat die jongen gewoon..als Vini verhuurd moet worden dan moet de hele voorhoede van Madrid verkocht worden....wat een haat..

26 februari 2020 om 23:05

Vinicius heeft wel die open kans gemist.. die had Ronaldo altijd gemaakt en dan had je 2-0 voorgestaan waarschijnlijk. Vinicius en Benz hebben elk 10 kansen nodig..

26 februari 2020 om 23:11

Mendy speelde ook inderdaad erg goed, wat een verschil ook qua backs. Valverde bleef ook maar gaan. De jongelingen spelen gewoon weer goed, de oude garde speelt als een stel bejaarden. Echter geeft Zidane als een soort van old boy network de oude garde altijd de voorkeur. Hij was geweldig als speler en heeft ons veel opgeleverd als trainer maar dit kan echt niet meer zo.

26 februari 2020 om 23:50

We hebben iig een goeie basis voor de toekomst. Die 3CL achter elkaar neemt niemand meer weg. Maar goed, Zidane moet idd meer op de jongere spelers gaan bouwen. Jovic bijv verdiend meer kans.

27 februari 2020 om 00:15

Discutabel? Krijgt een duwtje in de rug en valt naar achteren. Ik geloof dat de zwaartekracht volgens Newton toch anders werkt dan dat.

Orsato toch een beslissende factor door in het gemakkelijke vallen van Sterling en Jesus te trappen. En dan zijn er mensen die klagen over Getafe, City doet het ook

Dit is waarom ik vind dat de VAR moet worden afgeschaft. Het duurt te lang, en het werkt niet perfect imo.. Als je die duw van Gabriel Jesus niks vindt, kan je Ramos ook geen rood geven voor die ‘overtreding’.

27 februari 2020 om 01:35

Dat klinkt meer als inconsistentie van de scheidsrechters dan een fout in het VAR systeem. Ik kan echt niet tegen deze motie van “schaf de var af” omdat er een paar fouten gemaakt worden door de scheidsrechters. De VAR is een geweldig systeem. Als mensen zoals jij gaan denken dan zaten we nu nog op paarden in plaats van autos

27 februari 2020 om 01:35

Dat klinkt meer als inconsistentie van de scheidsrechters dan een fout in het VAR systeem. Ik kan echt niet tegen deze motie van “schaf de var af” omdat er een paar fouten gemaakt worden door de scheidsrechters. De VAR is een geweldig systeem. Als mensen zoals jij gaan denken dan zaten we nu nog op paarden in plaats van autos

Toch meer van deze wedstrijd verwacht, of misschien gehoopt. Had echt een moordend tempo verwacht met continu omschakelingen, maar City miste daar de diepgang voor. Real kon controle houden en vond 1-0 helemaal prima. Vanaf de invalbeurt van Sterling draaide de wedstrijd om, meteen een stuk meer dreiging. Met 2 uitgoals toch wel met een half been in de volgende ronde. En voor mensen beginnen dat het allemaal de schuld van de scheids is: dat ‘duwtje’ was echt veel en veel te licht om uit balans te raken en die Carvajal is een dwaasbanaan dat hij die sliding daar inzet. Idiote actie. De rode kaart van Ramos vond ik wel onterecht, maar het kwaad was toen al geschied.

Behalve dat Real niet goed genoeg was vandaag, heb ik me weer verbaasd over hoe dom Carvajal is. Wat bezielt je om daar zo een lompe tackle in te zetten? Hij doet dit veel te vaak, erg onnodig. Met 1-1 geloofde ik er nog wel in, maar 1-2 lijkt gewoon over en sluiten.

Alles weg. La Liga, Champions League.. wat baal ik hiervan. Aanvallend waren we onmachtig. Het was niet heel slecht, maar wel weer typisch Real om te choken binnen een kwartier tijd. Penalty vond ik te makkelijk gegeven, Ramos met een domme actie en is er ook niet bij.. over en sluiten dus voor ons. Vindt het wel raar dat de VAR bij de penalty en rode kaart niet heeft gekeken, wat is het nut dan van de VAR? Tja.. 2 keer scoren in Manchester en de 0 houden lijkt een onmogelijke opgave. Ik herleef mijn Ajax trauma. Jammer, maar er valt niets aan te doen. Benzema en Carvajal belachelijk slecht ook. Kan niet wachten tot Hakimi terug is. Goed, op naar de Clasico die we dus ook niet gaan winnen met deze gehandicapte aanval.

26 februari 2020 om 23:02

Hou toch op alsjeblieft met dat alles al weg is. Ze staan maar 2 punten achter op Barcelona en zondag staat er een onderling duel voor de boeg. Er is nog niks gespeeld, wees eens realistisch!

26 februari 2020 om 23:15

@carlitostevez, dat is natuurlijk waar, maar we hebben nu al 5 wedstrijden op rij niet gewonnen. We maken voor de 5de wedstrijd op rij ontzettend veel fouten en onze tegenstanders worden alleen maar lastiger. Straks Barcelona, daarna Betis uit, Valencia thuis en Sociedad uit. Dit zijn stuk voor stuk extreem lastige wedstrijden. Daarnaast heeft Real Madrid in de laatste 10 wedstrijden slechts 3x de 0 gehouden. Gemiddeld scoren we niet meer dan 1,8 goal per wedstrijd. We scoren amper. Het is gewoon reeel dat we voordat maand eindigt overal voor uit liggen. Als City er 1 scoort tegen real moeten we er 3 scoren.

Hebben ze t toch wel ineens lastig voor het 2de jaar op rij met VAR. Hadden er nooit 3 gewonnen met een VAR

De eerste 2 (grote) beslissingen van de scheids ben ik het mee eens. De rode kaart voor Ramos vind ik wel erg overdreven. Over en sluiten voor Real nu...City speelde trouwens wel on-City achtig zeg. Wellicht is Pep wat minder halsstarrig geworden.

Kevin de Bruyne zelfs uit positie met afstand beste speler op veld. Sterling levensgevaarlijk, laat in 20 minuten zien hoe je heel het spel om kantelt, en tegelijkertijd laat Real zien hoe je in 5 minuten het zo weg kan geven.

Eindelijk choked City niet in een topwedstrijd.

Had er een hard hoofd in toen de 1-0 viel, zo van hier gaan we weer maarja toen stond De Bruyne op.

Noem mij een middenvelder momenteel beter dan deze Belg.

26 februari 2020 om 23:07

Mag gerust richting Madrid komen, moest City uitgesloten worden komende 2 jaar

27 februari 2020 om 02:07

Hij heeft toch ruzie met courtious. Denk niet dat hij graag bij hem in de team zit

Had ook voorspelt dat City hier een resultaat zou boeken, kleine overwinning of gelijkspelletje, dit Real mist een type Mbapee, City is gewoon een uitstekend voetballend team waar heel veel teams het uitermate moeilijk mee hebben, en als je dan Kevin de Bruiyne hebt die zo goed kan voetballen dan komt zelf een Real Madrid er niet aan te pas.

KdB? Of bedoel je de scheids! Wat een vreemde beslissingen. Ramos krijgt twee handen in zijn rug, die moet Jesus thuis houden. Hij kon daardoor niet achteruit om de bal te koppen. Maar nee hoor, niks aan de hand, terechte doelpunt. Daarna Ramos legt enkel zijn hand een halve seconde op Jesus en die gaat meteen liggen. Ja hoor, terecht rood wordt er geroepen. Wat een onzin, zeer onterecht. En ook Sterling ging meteen zwemmen bij die penalty maar oke daar kan je nog zeggen dom van Carva om zo in te grijpen. Echt een trieste vertoning van die scheids, dat Rodri maar steeds geen geel kreeg. Schandalige optreden. Het heeft de match kapot gemaakt. Leuke match was het maar zo verliezen was gewoon zuur en onrechtvaardig.

26 februari 2020 om 23:06

Laat ik vooropstellen dat city beter was in de 2e helft, maar wat je zegt klopt helemaal. Nu het bij Real gebeurt vindt iedereen het grappig en Real moet niet zeiken. Was dit andersom gebeurd dan was het meteen een schandaal en heeft Perez iedereen omgekocht. De haat voor Real is zo groot dat niemand objectief kan kijken. Dit gaat Real niet meer goedmaken.

26 februari 2020 om 23:10

Ik vind het vooral vreemd dat er niet gekeken word naar de Var. Daarna kunnen ze nog altijd een beslissing nemen waar je niet akkoord mee bent. Maar vond dit wel heel makkelijk gegeven. Omgekeerd had Madrid zo een rotzooi over zich gekregen. Maar goed, Madrid was aanvallend heel zwak en zag ze de CL in ieder geval niet winnen. Al is het natuurlijk steeds onvoorstelbaar. Juve er mogelijk uit, Real, Liverpool,.. Ik zie een uitgelezen kans voor Atletico, PSG of Bayern.

26 februari 2020 om 23:11

De beelden laten toch duidelijk zien dat er niets aan de hand was bij de eerste goal. Ontzettend zwak van Ramos. Als je ergens twijfel over kan hebben is het de penalty. Daar valt voor beide kanten wat voor te zeggen.

De rode kaart van Ramos is overduidelijk. Trekt overduidelijk aan de schouder en doorgebroken dus rood.

Het riekt hier naar een slechte verliezer.

26 februari 2020 om 23:12

De beelden laten toch duidelijk zien dat er niets aan de hand was bij de eerste goal. Ontzettend zwak van Ramos. Als je ergens twijfel over kan hebben is het de penalty. Daar valt voor beide kanten wat voor te zeggen.

De rode kaart van Ramos is overduidelijk. Trekt overduidelijk aan de schouder en doorgebroken dus rood.

Het riekt hier naar een slechte verliezer.

26 februari 2020 om 23:15

Ooit van obstructie gehoord? Ramos loopt achteruit om de bal te willen koppen. Jesus douwt zijn handen in de rug van Ramos zodat hij zelf erbij kan. Sinds wanneer mag je iemand tegenhouden met je beide armen? Sinds wanneer wordt arm gebruik om je tegenstander weg te houden toegestaan...? Come on hoor.

26 februari 2020 om 23:24

Sorry, maar hier moet ik echt heel hard om lachen. Obstructie?!? Kom op man. Dan heb je geen flauw idee waar je het over hebt en wat obstructie überhaupt betekent. Ramos loopt achteruit inderdaad en daar loopt al iemand anders. Dan hoeft geen ruim baan te maken en aan alles aan de beelden is te zien dat er weinig tot niets gebeurt. De keuze van de scheids is in deze volledig te billijken.

26 februari 2020 om 23:34

Sammerens heeft helemaal gelijk. Gabriel beschermt zichzelf omdat Ramos naar achteren blijft lopen. Hij duwt niet eens, hij houdt hem gewoon van zich af. Als je daar niet tegen kan hoor je uberhaupt niet in de CL te spelen. was echt niks aan de hand.

26 februari 2020 om 23:36

Obstructie: een poging om iets of iemand tegen te houden. Zoek het maar even op, zou ik zeggen. En wat doet Jesus met zijn handen? Juist ja, de naar achterlopende Ramos die de bal wilde koppen tegenhouden zodat hij zelf bij de bal kan. Met de handen, ...sinds wanneer mag dat?

26 februari 2020 om 23:58

Bedankt voor het hartelijke lachen. Briljant dat je dit op obstructie gooit en nog serieus bent ook. Zelden vertoond dit.

27 februari 2020 om 00:25

@sociofan1: Ik geloof dat je de definitie van obstructie eens moet opzoeken. Hint: als het een poging is, dan kan het al geen obstructie zijn haha. Maar even for real: ik snap dat het er raar uit zag, maar tegelijkertijd was het zo licht dat je gewoon niet van een overtreding kunt spreken. De overtreding van Ramos was misschien slim eigenlijk. Doorgebroken speler, buiten strafschopgebied en 1-3 voorkomen.

26 februari 2020 om 23:15

Ik denk dat je net zo goed kritisch op je eigen ploeg mag zijn. Gewoon zeer dom en zwak. En als jij zelf zegt dat de rode kaart van Ramos niks was, dan is dat vermeende duwtje op Ramos ook niks. Is identiek. Eventjes de handen erop/tegenaan et voila. Uiteindelijk is het gewoon erg dom van zowel Carvajal als Ramos. Alles wat je daar doet als verdediger zijnde levert een rode kaart op als je niet de bal hebt. En waarom vertrouw je niet op Courtois? Die pakt nog geen 10 minuten eerder nog een super goede 1vs1 met Mahrez. En deze hoek voor Jesus was moeilijker dan die voor Mahrez. Het is als fan zijnde erg zuur en dat is klote, maar uiteindelijk verlies je hier door het slechte spel van je eigen ploeg. Te slordig, te weinig inzet en te dom.

26 februari 2020 om 23:20

Dat contact was zo licht, Ramos zat gewoon compleet verkeerd qua timing. Kan gebeuren. Je opmerking daarna over rood staan lijnrecht op je eerdere commentaar btw

Als real de clasico nog verliest dan is het vertrouwen helemaal weg denk ik. Daarom denk ik ook dat city doorgaat. Real is gewoon niet meer wat het was. Kregen zoveel ruimte van city maar konden er niks mee doen. Tegen barca worden ze waarschijnlijk weer vernederd zoals altijd in eigen huis.

26 februari 2020 om 23:12

"zoals altijd". In 2010 en 2015 ruim gewonnen. Verder zijn er weinig vernederingen geweest. Die arrogantie pat meer bij de madrilenen dan bij Barça.

26 februari 2020 om 23:04

Vind het gewoon raar dit was heel licht en dan fluit hij voor een overtreding. De duw bij de 1-1 was ook licht en dan is er niks ?

26 februari 2020 om 23:15

Als je de herhaling ziet is rood ook te zwaar bestraft. Dus je bent niet de enige.

Ben ik de enige de penalty en rode kaart beiden onzin vond? Sterling valt al voor dat hij Carvajal raalt en Jesus doet alsof ramos superkrachten heeft met een duikeling na een klein schouderklopje

26 februari 2020 om 23:10

Ik zou de regels nog eens doornemen, als ik jou was.

26 februari 2020 om 23:12

Maar als je fluit, moet je rood geven vanwege de doorgebroken speler. Laat ik het zo zeggen: Als je fluit en rood geeft, moet je het doelpunt van City ook afkeuren waar de duw aan voorafging.

Tja eigen schuld dikke bult en niet te veel focussen op zaken als de scheids, moest je maar beter omgaan met de spaarzame kansen. Word er ook schijtziek van dat spelers in dit team nauwelijks professionele overtredingen kunnen maken in de eigen 16, ze geven spelers die gemakkelijk liggen altijd aanleiding om ze kaarten aan te smeren. Dit tweeluik is gespeeld, Real gaat dit met zo'n tandeloze aanval echt niet goedmaken. Nu dus focus op zondag en daar de schade beperkt houden, meer zit er niet in tot nu toe.

Ben ik de enige de penalty en rode kaart beiden onzin vond? Sterling valt al voor dat hij Carvajal raalt en Jesus doet alsof ramos superkrachten heeft met een duikeling na een klein schouderklopje

City heeft eens tactisch de goede keuzes gemaakt in de CL. De uitslag is naar mijn mening terecht en ze hebben nu grote kans om het af te maken in de return in eigen huis.

26 februari 2020 om 23:11

De goede keuzes? Ik vond van niet. Allesbehalve. Ze redden het omdat ze zo enorm veel kwaliteit hebben (en Real niet meer is wat het geweest is), maar City ging pas draaien toen de Bruyne weer lager ging spelen in Jesus zijn plaats in de spits in nam, en zeker toen Sterling iets later in kwam.die zorgde voor gevaar en diepgang wat City enorm gemist had. Daarvoor was het veel te statisch met Bernardo op de vleugel in plaats van op het middenveld. Gundogan en Rodri was te veel van het goede. En de Bruyne in de spits was ook een foute keuze. Neen ik ben een grote fan van Pep maar hij heeft zwaar gefaald, en is gered door de individuele klasse van de Bruyne en Sterling (lijkt me wel lekker om gasten als Sterling, Aguero en Silva achter de hand te hebben).

26 februari 2020 om 23:41

Precies Bon Jovi. De diepgang was er gewoon compleet niet in de basis 11. City heeft daar niet extreem veel spelers van, dus dat maakt het wel lastiger, maar ze zijn er wel. Agüero heeft in mijn optiek meer diepgang dan Jesus. Sterling snap ik dat hij terug kwam van een blessure, maar mis je wel. Mahrez wil de bal in de voet, Jesus wil de bal in de voet, Bernardo Silva wil de bal in de voet, Gundogan wil de bal in de voet en uiteindelijk is maestro Kevin degene die de lijntjes niet kan uitzetten omdat niemand diep gaat. En dan alsnog speelt hij verdomd goed! City mist Sané ook, ondanks dat Guardiola hem voor zijn blessure nauwelijks meer opstelde. Met een voorhoede van Sané - Agüero - Sterling is City vele vele malen gevaarlijker. En inderdaad, Rodri en Gundogan samen is te controlerend. David Silva/Bernardo Silva daar vind ik beter voor het tempo van het spel.

27 februari 2020 om 02:50

Ik geloof ook dat als City "normaal' zou gespeeld hebben ze hier vlotter hadden gewonnen.

27 februari 2020 om 07:23

Ben het helemaal met jou eens. De diepgang van Sterling/sane wordt gemist. En daarbovenop had je dan nog vaak dat wanneer de vleugelspelers naar binnen snijden, de backs die eroverheen denderen (zeker Walker) maar dat gebeurde gisteren ook niet. Pep wou wat voorzichtigheid inbouwen vermoed ik. Maar zo verdween alles wat City normaal zo goed maakt. Sane vind ik een geweldige speler die ik ook altijd in de basis zou zetten, al zag Pep voor zijn blessure blijkbaar meer in de anderen.

27 februari 2020 om 15:03

Tactische keuzes waren goed naar mijn mening.

Ik volg real niet super goed. Maar die mendy zag er echt uit als een koekenbakker totaal geen bal controle. Zijn de real fans wel te spreken over deze speler?

26 februari 2020 om 23:16

Speelt dit seizoen echt heel goed. Alleen aanvallend is het wel een stuk minder dan Marcelo.

Zidane zo niet tactisch. Hoe haal je Vini eruit die het meeste dreiging gaf. Nadat hij eruit ging stortte alles in. Benzema de verloren zoon die altijd basis staat hoe slecht die ook speelt..

26 februari 2020 om 23:03

Ja dat wel, Benz eruit voor Bale was beter geweest.

26 februari 2020 om 23:09

Vini is altijd de eerste wissel.. maar ik denk dat Vini kramp had.

27 februari 2020 om 00:42

Tja dan verbijt je dat gewoon.

Carvajal komt zwaar tekort en maakt teveel fouten. Casemiro veels te nonchalant maakt altijd ook van domme fouten zoals die slappe bal die hij terugspeelt waardoor ramos rood pakt. Voor mij was het geen verassing want real speelt niet sterk op een kleine reeks na. Ik heb medelijden met benzema die gewoon totaal geen aanvoer krijgt. Hoevaak geeft dit real een steekpass. Klinkt raar maar real heeft ziyech nodig.

De fout begint waar die hoort te beginnen. De wissel van Real. City had heel veel moeite met Vini. Om de een of andere reden kiest Zidane ervoor om Isco te laten staan en de beste man eruit te halen. Op dat moment ging alles fout, City kwam in de wedstrijd en Real zakte helemaal weg. En tja, dan heb je die domme tackle van Carva. City was zo goed nog niet hoor.

Leedvermaak is het beste vermaakt zegt men. Real Madrid fans hier op VZ die dachten dat Real zouden winnen? En Barca/ex barca (nu city) fans komen zich hier vermaken?

Grote Real Madrid fora dachten fans voor de wedstrijd al dat Real weinig zou hebben, het is dat City zonder Sterling begon en Jesus snelste aanvaller was.

Met 800 miljoen uitgegeven geld tov 350 van real in 4 jaar, was dit ook zeker wel te verwachten.

Prachtige trainer die Pep. Chapeau

Verdiende overwinning van City in een niet al te beste wedstrijd. Real mist in aanvallend opzicht ontzettend veel kwaliteit. Ze zijn eigenlijk volledig afhankelijk van de bevlieginging van een Braziliaan van 19 jaar.

27 februari 2020 om 00:44

Perez Ronaldo de deuren wijzen is nou wel heel fataal gebleken, nou zitten we met de gebakken peren dankzijn de ego van Perez door te zeggen we kunnen ook zonder je de C.L winnen en de titel enzovoort. Is serieus de grootste fout ooit in de clubhistorie van Real madrid Ronaldo wegdoen.

Real heeft echt meer scorend vermogen nodig want voorin zijn ze niet heel gevaarlijk imo

26 februari 2020 om 23:09

Je haalt scorend vermogen en creativiteit door elkaar. Doelpunten vallen op een gegeven moment wel, zolang de kansen maar komen.

26 februari 2020 om 23:14

misschien is dat het inderdaad al hebben ze ook niet echt goalgetters voorin lopen met Vinicius, Bale en Vaquez. dat zijn geen jongens die er om bekend staan er elk seizoen 20+ goals in te schieten

26 februari 2020 om 23:16

Nou ja, Vinicius heeft 10 kansen nodig om 1 keer te scoren. Dat is allesbehalve een afmaker, terwijl Benzema nou ook niet bepaald een spits is die iedere kans erin prikt. Het middenveld heeft sowieso nauwelijks scorend vermogen.

26 februari 2020 om 23:42

Het is een beetje beide Almogaver. Ze creëeren niet extreem veel kansen, maar het is ook niet zo dat ze klinische afmakers hebben. Ronaldo maakte van die weinige kansen altijd wel wat. Benzema is nu de meest scorende aanvaller en hij heeft toch ook vaak 3-4 of meer kansen nodig voor 1 goal.

Terechte overwinning van M.City.
Real M. moet afscheid nemen van S.Ramos,Carvajal, Bale, Modric,Benzema,Varane en Casemiro.
Casemiro,Ramos en Carvajal vanavond slechte spelers op het veld.
MOTM is zonder twijfel B. de Kevin.
Zidane kan weg, heeft geen filosofie over voetbal.Was een van beste spelers van laatste 30 jaar, maar als coach is die niet goed.

26 februari 2020 om 23:18

Dat is wat overdreven, maar het is al wel bijna anderhalf jaar duidelijk dat de oude garde echt in verval raakt. Maar goed, in de huidige markt gaat doorselecteren je richting een miljard kosten als je een club van het kaliber Real Madrid bent.

26 februari 2020 om 23:48

Zidane heeft 3 keer op rij de CL gewonnen wat nog nooit een andere coach gelukt is dus ik vind dat je hem zwaar tekort doet. genoeg coaches hebben topselecties gehad en wereldspelers gehad maar is dat niet gelukt. dat Real het vertrek van Ronaldo nog niet heeft kunnen opvangen maakt Zidane imo niet gelijk een zwakke coach. er moet gewoon flink de buidel getrokken gaan worden voor scorend vermogen

We kunnen wel allemaal zeggen dat het verdiende penalty was maar de VAR heeft geen 1 keer gekeken naar de acties. Hoe kan je Jesus zijn schwalbe niet zien? Sterling lag ookal voordat Carvajal ging slijden. Ja nog steeds domme actie maar is dat dan geen reden om geen VAR toe te passen? Vinicius moest er noooit uit

26 februari 2020 om 23:10

De VAR kijkt altijd, alleen vond het niks

26 februari 2020 om 23:14

Op de beelden was overduidelijk te zien dat Ramos aan de schouder van Jesus trok. Dan is de VAR snel klaar...

27 februari 2020 om 08:08

Amper trekken was dat legt 2 millieseconden zijn arm erop en Jesus duikt alsof de wereld vegaat. Als je hiervoor een penalty kan geven was die overtreding van Jesus ook een kaart en geen goal.

28 februari 2020 om 10:51

Gratis tip voor Ramos: 'leg' in volle sprint geen hand op schouders van andere spelers.

Onbegrijpelijke pingel. Maar goed, kan er niet rouwig om zijn. Het is nog niet gedaan. Niet per sé omdat de merengues zo goed zijn, maar vooral door de houding van City op het eind. Daaraan merk je dat het geen grote club is. Het mist die ervaring aan de top. Ik verwacht dat een aantal spelers, die daar toch echt niet meer horen te spelen (zoals een Otamendi), helemaal in elkaar zakken zodra ze een vroege tegengoal krijgen. Het stond maar een beetje te kijken naar elkaar in de laatste minuten en hinkte op twee gedachtes. Daarin liggen de kansen voor de spanjaarden. Dit is nog langer niet gedaan.

26 februari 2020 om 23:41

Carvajal mist de bal en raakt Sterling. Is gewoon een penalty

27 februari 2020 om 00:07

Volgens mij duikt Sterling al vóór er contact is. Tikt de bal ook gewoon buiten. Ik begrijp de pingel niet.

27 februari 2020 om 00:26

Dat doen ze allemaal. Als Carvajal zulke tackles maakt, moet hij zorgen dat hij de bal speelt. Veel te roekeloos dit

27 februari 2020 om 00:57

Je hoort me niet klagen, vriend. Wat mij betreft degraderen die witten en zie ik ze nooit meer. Maar wie duikt voor ie geraakt is doet dat óf om zichzelf te beschermen óf om een pingel te vragen. En 9/10 is het dat laatste.

27 februari 2020 om 07:33

Dat kan wel zo zijn maar wat dacht je van Real dan. Als Courtois niet zo geweldig keepte hadden ze er minimaal vier tegen gekregen. Ik zie City dit totaal niet meer weggeven.

Real heeft het zichzelf weer zo onnodig moeilijk gemaakt en dan die var... Waarom zijn die er eigenlijk nog? Onbegrijpelijk.

26 februari 2020 om 23:14

Om in te grijpen bij mogelijk grote fouten. Die waren er alleen niet en dus hoefden ze niet aan de bak.

26 februari 2020 om 23:19

Dan heb jij duidelijk een andere wedstrijd gezien.

26 februari 2020 om 23:39

@ Ramos.93 Welke fouten heb jij gezien dan? Ik vind nagenoeg alle beslissingen juist.

Real Madrid moet doorselecteren, de generatie waarmee ze vier keer de Champions League hebben gewonnen is wel voorbij. Carvajal, Modric (al speelde hij wel redelijk vandaag), Benzema, Isco, Kroos, Marcelo zou je eigenlijk allemaal weg moeten doen en moeten bouwen naar een nieuw elftal. Barcelona heeft dezelfde taak in de zomer, gaat heel wat geld kosten.Florentino heeft wel gefaald op de transfermarkt in de zomer van de 300 mil die hij heeft uitgegeven rendeert er maar een aankoop: Mendy.

26 februari 2020 om 23:21

Doorselecteren als je zo'n grote club bent kost ontzettend veel geld. Geen enkele club ter wereld heeft dat zomaar liggen en zeker niet als je nieuwe sterkhouders nodig hebt. Als je al die veteranen wilt vervangen, gaat dat je geheid zo rond de miljard kosten. Dan moet je maar hopen dat die spelers renderen. Barcelona is op dat gebied wel een voorbeeld door 270 miljoen euro te betalen voor twee spelers die niet voldoen om verschillende redenen (dembele en Coutinho). Barcelona heeft in de afgelopen drie seizoenen om en nabij de 750 miljoen euro uitgegeven (aan transfersommen alleen al) en zijn alleen maar zwakker geworden. Het kan verkeren.

26 februari 2020 om 23:26

Ze zullen die veteranen wel moeten vervangen, anders zullen ze volgend jaar voor de 3e keer stranden in de 8e finale. Het zal veel geld kosten maar aan geld komen ze niet te kort daar in Madrid hoor. Daarbij heeft Barcelona Messi die al die miskopen enigzins verbloemd in Madrid hebben ze Ronaldo niet meer en dat is wel voelbaar.

26 februari 2020 om 23:26

Het veschil is dat barca messi heeft op dit moment en die gaat nog paar jaartes mee. Dus er is genoeg tijd om door te selecter bij barca. In de zomer moeten ze busquets, vidal, pique, alba, raketic, saurez verkopen en daarvoor laurato en neymar voor halen. Op het middenveld een creatieve spelers halen met heel veel diepgang iets wat ze nu erg missen en niet van die raketic types. Barca haalt te veel dezelfde soort spelers op het middenveld.

27 februari 2020 om 01:04

Nog minder visie dan Abidal. Da's ook knap. Een van de beste linksachters willen verkopen en niemand in de plaats halen. Drie middenvelders willen verkopen en één die niet voldoet aan hun profiel willen halen. En tot slot alles weer gooien op twee aanvallers.

26 februari 2020 om 23:58

Ja precies, dat is het onderliggende probleem van het zwakke Real op dit moment. Een niet gebalanceerde sterke selectie. Barca heeft het ook een beetje los van de pech mbt de blessures. Real moet idd, een aantal spelers laten gaan. Hakimi, Regi, Ode e.d. terughalen. En vol voor Mbappe gaan.

27 februari 2020 om 00:52

In plaats van dat gaat hij voor een met alle respect dikke Hazard die over geen mentaliteit beschikt. Een Hazard die liever mee voetbalen belangrijker vind dan winnen en ook nog eens zonder rendement beschikt waar je dat wel moet hebben bij een club als Real Madrid. Vind Hazard ook nog overschat.

Pijnlijke en frustrerende avond. Maar ook woede omdat je het binnen 15 minuten compleet weggeeft, terwijl daarvoor er eigenlijk niet veel aan de hand is. Eerste helft is prima waarin het redelijk gelijk opgaat. Begin tweede helft op 1-0 maar daarna de gelijkmaker waarin zowel Ramos als Courtois niet vrijuit gaan imo. Vervolgens een domme sliding van Carvajal die de hele wedstrijd sowieso al belabberd speelde en rood voor Ramos, Jesus ging al naar de grond dus het had geel moeten zijn. Die is dus in Manchester er niet bij. Word dus een moeilijke opgave. Maar niet volkomen kansloos.

26 februari 2020 om 23:41

Hehe. Eindelijk iemand die ook ziet dat Courtois positioneel helemaal verkeerd staat. Op het moment van de voorzet zelfs voorbij de eerste paal. Totaal onnodig. Bij normale positionering was het een plukballetje,

27 februari 2020 om 00:47

Couritois blijft een zwakke keeper in eerste helft slaat hij de bal in de voeten van tegenstander, het blijf een waardeloze keeper zonder goede reflexen, wat op hem wordt geschoten houd hij wel tegen dan krijgen hier sommige een orgasme van, lol. Het is geen Navas die er stond op zulke momenten bij kopbal zou Navas hem eruit hebben geslagen. Zulke reddingen zie ik Courtois nooit doen.

27 februari 2020 om 10:14

En Navas heeft dus nooit of nooit ook maar aan één goal schuld gehad? Was bijna persoonlijk verantwoordelijk voor uitschakeling in de return tegen Juventus, waar we het nog hebben gered met een penalty in de toegevoegde tijd

27 februari 2020 om 01:05

Beetje weggegeven ja, maar wel geinig dat je gemakshalve vergeten bent dat je al 0-2 achter zou staan met een mindere keeper. City is gevaarlijker geweest en 3/4 van de wedstrijd ook beter.

Wel grappig. Bij die overtreding van Carvajal op Sterling moet je je geluid harder zetten en dan hoor je een Real-fan keihard 'puta Carvajal' roepen hahah

27 februari 2020 om 00:50

Was heel stom van Carvajal om sliding te maken Sterling kon geen kant op.

De scheids kan toch niet het doelpunt van Jesus door laten gaan ondanks het gebruik van zijn handen hoe miniem het contact ook is, om dan vervolgens Ramos rood te geven met hetzelfde contact.

Vind ik persoonlijk beetje dubieus

Ik vinf het onterecht al die kritiek op Vini terwijl hij altijd de beste aanvaller is als hij speelt...de laatse 5 wedstrijden dat Vini in de basis stond heeft hij 4 keren een asist of een goal kunnen prodeuceren...mensen verwachten wonderen van die jongem so unfair....3

27 februari 2020 om 00:07

Als je op een toets 3/10 scoort en de rest van de klas 1/10 dan ben je inderdaad de beste leerling maar nog altijd een inveldoende... voila Vinicius heel kort en krachtig beschreven. Die jongen komt momenteel, lees goed.. momenteel, echt te kort voor Real. Ik ben bang dat de druk en dat het slecht gaat met de ploeg zijn groei gaat tegenhouden. Beter ergens verhuren war die zeker 2-4 seizoenen iedere wedstrijd kan spelen zonder die druk en dan pas terug halen

Man man man Koning KDB, petje af! Die kapiteinsband doet hem geen kwaad

Wat een saaie eerste helft. 2e helft door geblunder achterin een spannende wedstrijd gecreëerd. Kvdb motm. Jammer dat Walker niet meer dan een blind renpaard is. Zou zo ontzettend gevaarlijk kunnen zijn.
Carjaval waardeloos samen met Ramos. Scheids vond ik overigens ook zonder bezieling fluiten. Overigens respecteer ik de keuzes die gemaakt zijn. City maakt dit wel af thuis.

Komt er van als het bestuur iemand wegpest die elk seizoen er 50 in het mandje legde!!!
En Zidane...tja, die speelt elke week met een andere opstelling en spelers ...totaal geen visie,filosofie...
Tegen grote ploegen speelt hij altijd heel laf en past hij zijn tactiek aan de tegenstanders terwijl je thuis en met beetje lef dit city op de knieën krijgt. En van die 25 selectie spelers zijn er op dit moment mss 3 real waardig en de rest voor China of de golfstaten.
Ik weet niet aan wie het ligt Zidane of Perez
Maar ze hadden vorig jaar moeten door selecteren.
Het was trouwens 1 van de voorwaarden van Zidane om terug te komen zodat hij mee zou beslissen bij transfers. Ze hebben er 1 gekocht maar die is meer gekwetst dan fit.

27 februari 2020 om 00:30

Het was een fout van ramos en een schawlbe van jesus.

27 februari 2020 om 00:46

Vasquez,isco,bale,mendy,carvajal, jovic,kroos mogen allemaal inpakken.
Modric vond ik altijd een geweldenaar maar kan het allemaal niet meer belopen op zijn 35 ste

27 februari 2020 om 00:55

Doe Benzema er ook maar bij, Modric had naar Inter moeten gaan vorig seizoen, maar dat hield Perez tegen, maar ons beste speler van de wereld Ronaldo deed hij wel zonde blikken en blozen alsof het niets is weg, dat is ons nou duur komen te staan 2 seizoenen. Marcelo zou ik eerder opstellen die Mendy brengt niks aanvallend.

27 februari 2020 om 01:03

Ja die benzema was ik vergeten hopeloos tenzij tegen leganes of eibar...

27 februari 2020 om 15:09

Mendy is verruit beste verdediger dit jaar. Kroos zou ik nog houden en Jovic amper kansen gekregen. Voorderest ben ik het met je eens.

Duidelijk dat real Madrid voorin stootkracht mist. De aanval is het zwaktepunt. Ook in de wedstrijd tegen barca en atletico was dat het probleem. De middenvelders kunnen de bal vaak niet kwijt. Vandaag een aanval met Vinicius en benzema die uit vorm is. En een isco die zich veel liet zakken. Een aanval bestaande uit Vinicius waar je nog wel wat aan hebt qua snelheid. Maar voor de goal weet hij het niet meer en een benzema die onzichtbaar is kan niet op dit niveau. Veel te matig.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren