Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ronaldo zet eerste wedstrijd tegen Paris Saint-Germain naar zijn hand

Laatste update:

Real Madrid heeft zichzelf in de eerste wedstrijd tegen Paris Saint-Germain een goede uitgangspositie verschaft. In de thuiswedstrijd van de achtste finale in de Champions League boog de Koninklijke een 0-1 achterstand volledig om. Na het openingsdoelpunt van Adrien Rabiot zorgde Cristiano Ronaldo met een dubbelslag voor de Madrileense voorsprong. Marcelo bepaalde de eindstand op 3-1.

Bij Real Madrid kreeg Isco voorin de voorkeur boven Gareth Bale; PSG trad verrassenderwijs aan zonder Thiago Silva. De verdediger werd gepasseerd ten faveure van Presnel Kimpembe. De openingsfase was voor Real, dat binnen zes minuten al twee doelpogingen afvuurde. Uit een lastige hoek schoot Ronaldo naast; een inzet van Toni Kroos vanaf de rand van het strafschop dwong Alphonse Aréola tot een redding. Aan de overzijde zorgde Yuri Berchiche voor de eerste dreiging namens PSG: de linksback volleerde de bal voorlangs.

Daarna kwamen er weer kansen voor Real en specifiek voor Ronaldo. De Portugees schoot een vrije trap uit kansrijke positie te hoog en kon even daarna afstormen op het doel na een magnifieke pass van Marcelo. Aréola kwam echter als winnaar uit de één-op-één-situatie. De gastheer leek dus de overhand te hebben, maar in de tegenaanval was het PSG dat de leiding greep. Kylian Mbappé stoomde op aan de rechterflank en wilde Neymar bereiken met een voorzet, waarna Nacho de bal wegwerkte. Onbedoeld bediende hij daarmee Rabiot, die de rechterhoek vond: 0-1.

PSG leek de voorsprong mee te nemen naar de rust, na een prachtige redding van Aréola op een schot van Benzema. Dankzij een penalty kwam Real echter toch op gelijke hoogte. Giovani Lo Celso hield Toni Kroos vast, waarna Ronaldo mocht aanleggen vanaf elf meter en feilloos de linkerhoek vond. CR7 werd daarmee de eerste speler ooit die honderd Champions League-doelpunten maakte voor één club. Ondanks de late opsteker kwam Real Madrid vervolgens niet goed uit de kleedkamer. Het team van Zinédine Zidane creëerde weinig en kwam goed weg na kansen voor Mbappé en Rabiot.

Met een cruciale interceptie voorkwam Sergio Ramos erger: hij stak zijn been uit en wendde een zeker lijkend doelpunt van Kimpembe af. Het thuispubliek begon zich te roeren, want PSG bleef maar gevaar stichten en Real stelde er vrijwel niets tegenover. De 2-1 kwam dan ook vrij onverwacht. Luka Modric nam de bal over op het middenveld en bediende invaller Asensio aan de linkerflank. De invaller bracht de bal voor en met veel fortuin kwam de bal terecht bij Ronaldo, die het leer tegen zijn knie kreeg en scoorde. Asensio verzorgde ook de assist bij de 3-1; ditmaal was het Marcelo die afrondde.

Wie bereikt de kwartfinale van de Champions League?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Eerste helft was Madrid redelijk dominant maar konden ze niet afwerken. De tweede helft heeft psg dan weer het heft zeer stevig in handen en dan is Madrid opeens wel klinisch. Gek hoe dat loopt.

Emery begaat dezelfde domme fout als vorig seizoen. Ze hebben Madrid met de rug tegen de muur en hij brengt een extra verdediger in, oelewapper. Die vent leert niet van zijn fouten. Hij is de man die de wedstrijd heeft doen kantelen en Madrid weer hoop gaf.

Ik zei sinds Valencia al dat ik hoopte op een voorhoede met Asensio-Ronaldo-Bale omdat Asensio en Marcelo samen op links de laatste tijd echt voor magie zorgen. Hopelijk durft Zidane het in Parijs wel aan. Dan hebben we tevens meer snelheid voorin wanneer Madrid even moet inzakken en snel omschakelen.

Al bij al een geflatteerde overwinning. Maar dit is echt zo'n wedstrijd die alle kanten op kan. Het had 5-1 kunnen zijn maar ook 1-6. Het hangt er bij zulke wedstrijden echt van af welke kant het muntje opvalt. Vandaag was dat onze kant en oh wat ben ik daar blij mee. Hopelijk doet dit wonderen voor het vertrouwen en de teamgeest.

Hala Madrid!!!!!!!!

14 februari 2018 om 22:38

Gefeliciteerd maat! Real Madrid, wat een geweldige goals met name die laatste😍!! Wat heerlijk om naar Real te kijken als ze zo spelen.

14 februari 2018 om 22:41

Bedankt kerel

Voelt goed na die maanden van miserie.

Inderdaad, jammer dat we dat maar 5 of 6 potjes per jaar te zien krijgen

14 februari 2018 om 22:44

Sarcasme neem ik aan😂😂? Weet niet zo goed wat ik van deze wedstrijd moet vinden. Ronaldo hele wedstrijd nergens gezien maar scoort wel weer tweemaal, is toch bijzonder knap van deze man. Verder vond ik, als neutrale kijker, de arbitrage erg matig vandaag. Werd niet helemaal consequent gefloten beide kanten uit en veel over het hoofd gezien, of dingen werden gezien die er niet waren. Aanvallende trio van PSG niet echt laten zien wat ze kunnen.

14 februari 2018 om 22:52

SampaoliFeye. Regelmatig beweer je dat Ramos absoluut niet kan verdedigen. In deze wedstrijd was psg veelvuldig gevaarlijk, en kwam dan vooral Ramos tegen. Vind je nov steeds dat hij er niets van bakt?

14 februari 2018 om 22:54

Ronaldooo beste van de wereld, dat bewijst die weer vandaag!!

14 februari 2018 om 22:55

Het valt niet te ontkennen dat Ramos veel te vaak vergeet dat hij een verdediger is. Gelukkig houdt hij zijn koppie er in de cl wel bij

14 februari 2018 om 23:03

Weet niet wat hij bewijst maar in ieder geval niet dat hij de beste is..
Penalty matig genomen, tuurlijk hij zit dat snap ik.
2e goal, goed dat hij er staat maar, Rene van Rijswijk had deze zelfs gemaakt.
Ik ben bang dat hij niet meer op zijn niveau van de afgelopen seizoenen komt al heeft hij wel een absolute mijlpaal bereikt vandaag in de CL

14 februari 2018 om 23:17

Penalty matig genomen? Strak en hard in de hoek. Daar kunnen messi en higuain nog iets van leren. Ronaldo is de beste penaltynemer die er is. Heel koelbloedig. Zijn vrije trappen zijn dan wel weer dramatisch.

14 februari 2018 om 23:18

Die pingel was onhoudbaar, lul niet zo slap. Buiten dat scoort hij goal nr. 2 in een reflex met z'n linkerknie. Ik vermoed dat je een trol bent.

15 februari 2018 om 00:10

Meen je dat serieus?

15 februari 2018 om 02:02

Jullie zien alleen de penaltys van de topspelers als messi neymar ronaldo enz. Maar wat dacht je van bijvoorbeeld yaya toure? Zijn scoringspercentage uit penaltys is gewoon bijna 100%

15 februari 2018 om 04:11

Je was blij maar nu ben jij juist erg bang, dat hij zijn niveau van voorgaande jaren weer gaat halen, en beetje bij beetje halt hij het ook wel, niet doen alsof jij hem iets gunt, penalty zat heerlijk in want keeper had de goeie hoek, maar hij had hem niet dus heel netjes geschoten, tweede goal was weer Ronaldo kennende altijd op de juiste plek en daar gaat het om juiste plek en afmaken, geen een speler kan net zo goed als Ronaldo de juiste positie kiezen, dat kan hij alleen maar echt ongeloflijk, hij heeft Real weer gered!! Tuurlijk beste ooit.

15 februari 2018 om 08:46

Penalty matig genomen? Gewoon strak in de hoek, dus onhoudbaar. Prima penalty.

14 februari 2018 om 22:38

Mark my words: dit Real Madrid wint gewoon de CL. Ik ben geen supporter van Real Madrid, maar ze zijn in mijn ogen duidelijk het beste team ter wereld als iedereen fit is. Real Madrid heeft een enorme kwaliteit door steeds op het juiste moment op stoom te komen in het seizoen wanneer de prijzen verdeeld worden i.t.t. tot bijvoorbeeld Guardiola toen bij Bayern Munchen. Dit Real Madrid is topfavoriet voor de CL, gevolgd door Barcelona en Bayern Munchen.

14 februari 2018 om 22:42

Real is zeker een kans hebber! Maar top favoriet gaat mij iets te ver. Psg barca city en München maken allemaal evenveel kans. We gaan het zien

14 februari 2018 om 22:44

Als ze weer de scheids mee hebben... zelfde soort overtredingen fluit die wel voor Real en zelfs een pingel maar bij PSG floot die niet bij armpjes etc. Slechte scheids welke tegen Neymar leek (scheids mag zich niet laten beinvloeden door neymar ook al vraagt die erom).

14 februari 2018 om 22:47

PSG ligt er al uit. De haken dus sws af. Man City gaat last van vermoeidheid krijgen. Ook zij zullen dus niet de CL winnen. Real Madrid, Barcelona en Bayern zijn in mijn ogen enige kanshebbers voor CL, met Real Madrid als grootste kanshebber.

14 februari 2018 om 22:50

Nou majido, PSG maakt iets minder kans dan real natuurlijk, moeten eerst deze 3-1 maar eens weg zien te poetsen

14 februari 2018 om 22:51

Real op basis van deze wedstrijd favoriet? 1-3 was qua spelbeeld logischer geweest dan 3-1. Het is dat Neymar Cavani haat en dat Emery een oen is, anders verliezen ze hier gewoon.

14 februari 2018 om 22:53

Als hij echt zo tegen Neymar was geweest had hij hem er bij die schwalbe wel gewoon afgestuurd. Als je fluit voor een schwalbe hoor je daar volgens de regels namelijk ook gewoon geel voor te geven!

14 februari 2018 om 22:53

Heb jij een glazen bol? Wat een onzin om te zeggen dat Paris er al uit ligt. Ja het gaat niet gemakkelijk worden maar Paris heeft voldoende aan 2 goals.

14 februari 2018 om 22:55

@Migi, Emery zal na deze 8ste finale ook, hopelijk voor PSG, ontslagen worden! Emery is in mijn ogen de meest overschatte coach die niet thuis hoort bij een topclub. Ancelotti of Mourinho past veel beter bij Psg.

14 februari 2018 om 23:06

Ik vind het nogal vreemd om Real na deze wedstrijd tot favoriet te bombarderen. Liverpool, City, Barcelona, ... zitten in een veel betere flow.
Deze Real-PSG kon alle kanten op, dan heeft Real het geluk dat ze met een geflatteerde 3-1 van het veld stappen. De eerste was een heel lichte penalty, de tweede een 100% geluksgoal en de derde trapt Marcelo er met zijn scheenbeen in. Op basis van kwaliteit ging het vrij gelijk op, maar het is vooral PSG (alweer) dat zichzelf te kort doet. De nieuwe vedetten van het Parijse samenraapsel zijn op beslissende fases te egoistisch, dat is gewoon een gebrek aan ervaring. Wat die Lo Celso in de basis doet is mij een vraagteken, en die Cavani - Meunier wissel snap ik al helemaal niet. Real is in de beker tegen een tweederangsploeg uitgegaan, wordt al een half jaar lang door Barcelona te kijk gezet in La Liga en natuurlijk gingen ze er vol voor vanavond. Als je als PSG dan toch de bovenhand hebt in de eerste partij, waarom ga er dan Cavani uithalen voor Meunier? Die werd ondersteboven gelopen door Asensio en Marcelo de laatste 10 minuten. Ze hadden het momentum moeten aangrijpen om er een tweede bij te maken. Enkel door er vol voor te gaan doe je Real pijn, dat achterover leunen wordt in Bernabeu altijd afgestraft. Met deze score haalt Real het wel, denk ik.
De titel van het artikel op Voetbalzone is trouwens enkel voor kliks, want Ronaldo heeft geen enkele van zijn kansen afgewerkt. Hij mag Areola bedanken dat hij die bal tegen zijn knie werkt.

14 februari 2018 om 23:20

Hoe kan hij dan toch 2 keer op het scorebord staan als hij geen enkele van zijn kansen heeft afgewerkt?

14 februari 2018 om 23:28

Real heeft vgm al meer dan twee jaar elke wedstrijd in de CL gescoord (vgm was de laatste keer de 1-0 verliespartij tegen PSG eind 2015). Reken er dus maar alvast op dat PSG 3x moet scoren.

15 februari 2018 om 07:32

Les Goons, Paris heeft voldoende aan 2 goals als wij niet scoren. Weet je wat de laatste wedstrijd is dat Real niet in de UCL scoorde? Ik ook niet

15 februari 2018 om 13:30

Ik wel, toevallig in Parijs 2 jaar geleden. 0-0

15 februari 2018 om 15:12

Ehh Liverpool speelt wel tegen een Porto wat het de tweede helft opgegeven had he, vergeet dat niet. Liverpool heeft een dodelijke aanval maar het middenveld kan zich niet meten met het middenveld van Real, Bayern of Barca natuurlijk.

14 februari 2018 om 22:41

Met Dani Alves heb je een halve buitenspeler die ook verdedigend zijn werk doet, ook Meunier kan dat dus ik begreep zijn wissel wel opzich. Hij had alleen veel eerder Lo Celso moeten wisselen dat was een grotere fout naar mijn mening.

14 februari 2018 om 22:49

Juve deed het vorig jaar ook met Alves op rechtsbuiten. Werkt gewoon niet, misschien eens doen tegen de onderste ploegen in de Ligue 1 of Serie A maar niet tegen Real.

Real was aan het stikken in een versmachtende houdgreep en Emery besloot die te lossen. Tja. Zet daar een echte buitenspeler met een actie (di Maria) en wellicht maak je een tweede.

14 februari 2018 om 22:40

Klopt helemaal wat je zegt over Emery. Je bent beter staat gelijk en dan doe je die wissel, waarom in vredesnaam. Madrid gewoon heel slim gespeeld en hier zie je gewoon de ervaring die real heeft. Vooral qua uitverdedigen. Gefeliciteerd Madristas!

14 februari 2018 om 22:41

Had alle vertrouwen vandaag! Dit vond ik alles behalve geflatteerd, real heeft wel vaker op deze manier gewonnen en gewoon laten zien dat ze het wel kunnen wanneer het moet.

Het is nog niet over maar 6maart moeten we zo spelen, Isco maakte vandaag veel foutjes en dat kostte ons bijna een goal maar de rest... pff!!!! Marcelo wat een held, was echt bang toen hij op de grond lag te schreeuwen

14 februari 2018 om 22:42

Halaaaaa Madrid, super slechte tweede helft, maar Zidane maakt alles goed met de wissels, Asensio en Lucas, ik hou van jullie. Verder tja irritante menneke dat neymar, maar wat kan hij ballen zeg!! Doe ma volgend seizoen neymar, topspits en Bale/Asensio en we gaan lekker Haha! Vond rabiot btw echt goed, type ala Dembele ma dan klasse minder. Vond het een zenuwslopende pot!! Er is nog een wedstrijd en die wordt zwaar genoeg

14 februari 2018 om 22:42

Raar hoe Real zich “redelijk eenvoudig” staande houdt tegen PSG. Terwijl een middenmotor in de Liga het ze een stuk lastiger maakt.

Emery zeer aparte keuze voor de wissel. Hij dwingt Zidane bijna om aanvallend te wisselen. Het is wel duidelijk dat Asensio alleen nog maar grote wedstrijden moet spelen.

14 februari 2018 om 22:50

Real houdt zich hier toch niet eenvoudig staande? Het is echt een wonder dat PsG er maar 1 maakt. Emery haalt zn team uit de wedstrijd met die achterlijke wissel.

14 februari 2018 om 23:11

@XaviHernandez
Ben ik niet mee eens, PSG speelde, vooral in de tweede helft, sterker en hadden best met 1-2 kunnen winnen. Het is dat Mbappe en Neymar heel erg voor eigen succes gingen.

14 februari 2018 om 22:44

Di maria is misschien de beste speler in vorm bij psg, en dan speelt hij niet eens.. waarom niet le celso voor di maria en vol in de avond en probeer 3 4 te maken en dan thuis op de counter spelen

14 februari 2018 om 22:49

@Ajaxman11. Waarom Di Maria geen speeltijd kreeg vroeg ik me tijdens de wedstrijd ook af. Paris speelde achterin met een vrij onervaren ploeg. Helemaal na de wissel.

14 februari 2018 om 22:50

Ik ben het niet eens over dat extra verdediger verhaal. Alves speelde na het inbrengen van Meunier gewoon hangend op rechts, met Mbappe in de spits en dat draaide nog steeds prima. PSG heeft tot de 2-1 de tweede helft totaal gedomineerd (ook na de wissel) en Madrid werd bij tijden overlopen. In die tijd had PSG toe moeten slaan maar dat deden ze niet. Tot aan de 16m ging het goed maar de slordigheid in de laatste fase heeft ze genakt. Dat je vervolgens erg ongelukkig de 2-1 tegen krijgt vind ik dan ook totaal niet te wijten aan de wissel. Of die di Maria niet gewoon moest inbrengen is een andere discussie.

Ik ben erg benieuwd naar de return wedstrijd. Ik geef PSG nog steeds een goede kans ondanks het doelpunten verschil. Marcelo was vandaag genieten en ook Asensio viel erg goed in. Ik kan niet wachten op de volgende match.

14 februari 2018 om 22:58

Ik vond Mbappe centraal een stuk minder spelen en Alves was gewoon onzichtbaar. Onbegrijpelijke wissel imo met Di Maria en Draxler op de bank

15 februari 2018 om 07:55

Die Emery is een tactisch onbenul, hoe kan je nou zo weer wisselen? Genoegen nemen met een gelijkspel en misschien wel je gevaarlijkste speler eraf halen. Neymar blijkt nog dezelfde spelers als bij Barca, niet volwassen en niet in staat een team te loodsen. Iets wat Ronaldo ondanks zn slechte spel(je ziet dat hij ouder wordt) toch weer 2 goals maakt. Neymar heeft nog veel te leren als hij zichzelf tot1 van de beste mag gaan rekenen

14 februari 2018 om 22:51

Gefeliciteerd ! Ik heb jouw comments de afgelopen tijd in de gaten gehouden en jij was een van de weinige die vertrouwen erin had. Dit maakt het zeker lekkerder !

14 februari 2018 om 22:52

Ja man heerlijk, was blij dat Zizou aanvallend durfde te wisselen. Het is een risico maar pakte goed uit. Zag net beelden voor de wedstrijd met al die fans en de bus opwachten pff heerlijk zeg om te zien.

Het was een pittige match. Psg was sterk. Maar na die wissels ging het beter aanvallend. Maar echt zo, CR spits en Asensio op links, had het al eerder gezien want Benzie was jammer genoeg weer best zuur ondanks zn inzet. Soms moet IlZizou meer durven en zonder Case spelen. Maar goed heerlijk om hier te winnen. Het is nog niet afgelopen maar 3-1 is een prima voorsprong.

14 februari 2018 om 22:55

1-1 was voor Parijs een prima stand, en real leek daar ook mee te leven. Gezien Zidane aanvallend zou gaan wisselen, leek een verdedigende wissel niet zo gek. Achteraf is dat makkelijk om te bekritiseren. Ik ben blij verrast met de wissels van Zidane. Asensio is een wereldtalent. Het kon alle kanten op, psg vond ik gevaarlijker, maar de individuele klasse en de ervaring van Real besliste het duel in het voordeel van Madrid.

14 februari 2018 om 22:55

Mijn enige zorg is, als Real doorgaat (denk ook dat dat zal gebeuren) dan wil ik niet dat ze bijvoorbeeld een City treffen en met 4-0 naar huis gestuurd wordt, want onze Real is alles behalve goed aan het spelen.

Vandaag was het ook niet goed, maar ja gelukkig was PSG (dankzij Emery) ook niet fantastisch alhoewel ze ook de wedstrijd hadden kunnen winnen.

14 februari 2018 om 23:01

Ik vind City enorm sterk, maar tevens een tikkeltje naief. Daar kan je gebruik van maken. Denk even terug aan Bayern-Madrid in 2014. Dat was toen ook onder Pep, met heerlijk offensief voetbal maar een beetje naief. Uiteindelijk winnen we daar met wat meeval 0-4 en niemand in Beieren die er wat van snapte. Niet dat dat nu perse hetzelfde uitpakt, ik bedoel enkel dat Pep wel eens de neiging heeft te naief te zijn in de wedstrijden tegen toppers.

Er is maar een team waar ik echt bang voor ben momenteel en dat is Barca. Niet dat zij zulk fantastisch voetbal op de mat leggen maar ze winnen gewoon alles. Zelfs als ze de mindere ploeg zijn of simpelweg alles tegen hebben slepen ze nog iets uit het vuur. Doet me denken aan Madrid vorig jaar

14 februari 2018 om 22:59

Mbappé viel wel wat tegen toen die in de spits stond. Veel balverlies en slechte eerste baltoetsen. Over het algemeen speelde die nog best wel een goede wedstrijd. Had wat meer verwacht van hem.

14 februari 2018 om 23:04

Extra verdediger, Alves ging de aanval in en M’Bappé de spits in, dat was toch vrij duidelijk?

14 februari 2018 om 23:44

Ja, maar er staan toch 5 verdedigers op het veld of niet? Je kan Thiago ook nog inbrengen in de punt en Kurwaza op 10. Dan breng je alsnog 2 extra verdedigers in, doet er niet toe waar ze staan.

Alves kan op rechtsbuiten, maar doet het daar in geen 100 jaar beter dan Di Maria of Draxler. De grootste reden dat Emery hier voor kiest is om iets meer zekerheid in te bouwen tegen de zeer offensieve Marcelo.

Ontzettend laf en tevens dom omdat Marcelo er net doorheen zat en dus erg had afgezien tegen een frisse Di Maria in zijn rug. Al helemaal aangezien heel Madrid achteruit werd gedrukt door een sterker psg.

Een domme wissel. Emery faalt en weet niet alleen niet te kapitaliseren op hun overmacht maar slaagt er ook in Marcelo weer de kans te geven op te rukken. Hij faalt gewoon, dat valt niet te ontkennen

14 februari 2018 om 22:40

Als Ronaldo zo scoort bedoel je. Want vond hem buiten die penalty en die intikken weer ontzettend matig. Bij Real waren Modric en Marcelo de uitblinkers en bij PSG natuurlijk good old Dani Alves.

14 februari 2018 om 22:43

Inderdaad, Ronaldo in vorm had er nog 2 extra gemaakt. Bij die steal in de 16 van psg en bij die heerlijke pass bij Marcelo

14 februari 2018 om 22:54

Zie net dat Kroos een passing accuracy van 99% had en met 3 gecreëerde kansen de meeste kansen gecreëerd aan Real zijde. Die mag je dan ook niet vergeten.

14 februari 2018 om 22:41

Het is niet gek dat mensen dachten dat Paris hier resultaat zou gaan halen toch? Ikzelf dacht meer aan een gelijkspel maar Real heeft hier verdiend gewonnen! Het mooiste van dit alles is dat die allemaal 8e finale wedstrijden zijn. Liverpool en City zijn beide zo goed als door maar die andere 2 kunnen toch nog spannend worden. Gefeliciteerd ieder geval! Het is een hele lange tijd geleden dat ik Madridsta's zo blij heb gezien. Zelfs het Bernabeu was dit keer bizar te horen, leek bijna Sevilla! Support je Sevilla volgende week ook tegen United?

Ik wil mijn volgende statement toewijzen naar de meneer met de de naam Le messias (of iets dergelijke) die mij het kwalijk nam dat ik een hekel heb aan de speler en persoon Neymar.

Hier maar even duidelijk het voorbeeld voor iedereen, wat voor speler Neymar is. Een speler die lekker kan dribbelen en een oogje voor het doel heeft. Maar ooh.... Wat kan deze man toch smerig vies spelen. Alleen maar liggen, alleen maar huilen en alleen maar klagen bij de scheids. Daarnaast ook nog smerig de tegenstander trappen. Dit is maar weer het voorbeeld dat Neymar Niet voor Madrid mag voetballen. De supporters moeten hem ook niet, niemand wilt deze man. Lekker bij PSG blijven spelen tegen middelmatige Franse clubjes die zelfs in onze Mickey Mouse competitie amper mee zouden kunnen.

En dan ten tweede: Benzema. Het is niet voor niets dat de commentator aangaf dat zijn laatste goal dateert op 25 november 2017! Met deze man speel je gewoon met 10 man. Hij komt gewoon veel te kort momenteel. Veel te traag en te lui. Ja hij had 1x lekker die bal van de zijlijn, nou geweldig voor dat salaris.

Real is toe aan een nieuwe spits. Ik hoop in mijn ogen dat Icardi of Kane komt. Icardi is rijp voor een stap hogerop en een stuk goedkoper dan Kane. James terughalen, Isco Disco verkopen en als laatste een goede CV en voilà; Het team is compleet!

En dan nog even dit: Wauw, Marcelo en Asensio. Wat een bazen. Asensio die zo invalt en zo zijn stempel drukt ten aanzien van Bale. Geen woorden voor deze man. Ik ben blij. Na maanden pijnlijke weken en zelfs maanden heb ik vandaag weer bij momenten genoten van Madrid!

14 februari 2018 om 22:42

Ondanks je afkeur voor Neymar, kun je moeilijk ontkennen dat het echt een geweldige speler is. Met een 'oogje voor het doel' en 'lekker dribbelen' doe je hem toch echt te kort. Voor de rest zeker met je eens!

14 februari 2018 om 22:42

@Professor als Zidane Benzema blijft opstellen zal hij toch wel iets goed kunnen doen, niet?

14 februari 2018 om 23:08

Ik vond Benzema prima spelen op een paar acties na.

14 februari 2018 om 23:51

Benzema lui noemen haha die vent is overal (behalve in de 16 maar daar is Ronaldo voor).

15 februari 2018 om 08:36

Middelmatige Franse clubjes die zelfs in onze Mickey Mouse competitie amper mee zouden kunnen? Grappenmaker. De Franse clubs zijn stuk voor stuk beter dan de Nederlandse als je alle posities op de ranglijst met elkaar vergelijkt. Je wil toch niet zeggen dat Willem 2 beter is dan Saint-Etienne (beiden 14de) en Heerenveen beter dan Nice (beiden 9de) en zelfs Metz is velen malen beter dan Sparta.

15 februari 2018 om 09:07

Psg is fantastisch, daaronder is het gewoon niet zo bijzonder. Monaco ook wel een redelijke ploeg met vorig jaar een uitschieter, maar voor de rest is het echt niet zo bijzonder meer.

15 februari 2018 om 09:17

Klopt, maar jij ziet toch ook wel in dat de Ligue 1 vele malen sterker is dan de Eredivisie? Saint-Etienne heeft bijvoorbeeld gewoon een team met vijf ex-spelers van het Franse nationale team (debuchy, Perrin, Cabella, Ntep en Ruffier). Nee, dan heb ik toch liever Lachman of Van der Linden van Willem 2 . Hetzelfde bijvoorbeeld voor Nice en Heerenveen. Balotelli en Plea van Nice of Veerman en Reza van Heerenveen.

Dit Real Madrid is zo ongelofelijk goed. Goed op elkaar ingespeelt, ervaren en het loopt over van kwaliteit. In de competitie loopt het niet, omdat ik denk dat de spelers zich daar niet meer voor kunnen opladen. Voor dit soort wedstrijden leven ze daar. Op de momenten dat het moet spelen Ronaldo, Ramos, Marcelo, Kroos, Modric en noem ze maar op altijd op het allerhoogste niveau. Desondanks, met 3-1 heeft PSG nog zeker kans. Belangrijke uit goal. Genoten vanavond, net als iedereen denk ik (waarschijnlijk zelfs de PSG fans, al zullen ze niet tevreden zijn natuurlijk).

14 februari 2018 om 22:44

"Zo ongelofelijk goed". Ze speelden vandaag fantastisch maar tegen Tottenham of Barcelona zouden ze verliezen denk ik. Die spelen een spel dat Real niet ligt. Voor de rest volledig met je eens.

14 februari 2018 om 22:52

Nu is het weer Barcelona of Tottenham...

14 februari 2018 om 22:56

Tegen Barcelona misschien ja van the spurs wint real nu wel van hoor. Schat de twee Spaanse ploegen het hoogst in voor de CL

14 februari 2018 om 23:06

Nou Spurs heeft al gelijk gespeeld en gewonnen tegen Madrid natuurlijk. Maar dat was ook een heel ander Madrid. Nee in Spurs zie ik niet zoveel gevaar wanneer het er op aan komt. Ik kan me vergissen natuurlijk

14 februari 2018 om 23:27

Daar heb je gelijk in @Real8Madrid. Ik beoordeelde het misschien op de wedstrijd van gister en dat Tottenham Real onderling verslagen heeft in de poule. Maar weetje wat het ook is. Ondanks dat ik vind dat jullie verdiend gewonnen hebben, kon je zien dat PSG nog echt grote kansen kreeg om te winnen toch? Ik denk dat Kane ze bijvoorbeeld wel maakt en Real zo de das om kan doen.

14 februari 2018 om 23:27

Tottenham heeft Real in de groepsfase toch behoorlijk van de mat getikt. Of ben je dat nu al vergeten?

14 februari 2018 om 23:36

'In de groepsfase' je ziet nu ook dat Real gewoon van een PSG wint als het erop aankomt. Laten we de Engelse ploegen niet teveel ophemelen. De echte giganten komen toch uit Spanje.

14 februari 2018 om 23:47

Dat klopt wel, ieder team krijgt momenteel kansen tegen dit Madrid. Als ze er goed mee omgaan kunnen ze winnen, ook Tottenham

14 februari 2018 om 23:10

Neuh niet genoten. Als neutrale liefhebber zag ik vooral 22+ matennaaiers, en dan in het bijzonder Kroos en Neymar en overdreven gejuich van Ronaldo na ontzettend lelijke goals. Daarnaast werd ik gek van die megafoon die in dat witte vak met ongetwijfeld gekochte nepfans achter het doel stond te schreeuwen. Dit is allemaal geen voetbal als je het mij vraagt, dit is theater met spelers die erg verliefd op zichzelf zijn en allesbehalve kerels zijn.

14 februari 2018 om 23:33

Sorry mede Tukker maar als jij na al dat matige spel dat onze ploeg ten toneel heeft gelegd de afgelopen tijd niet van een pot als deze kunt genieten als neutrale toeschouwer dan moet je wel erg verbitterd zijn.

14 februari 2018 om 23:45

Haha ik snap je gedachtegang, maar ik irriteer me gewoon heel erg aan spelers die schwalbes maken en theatraal zijn. Dan ben ik al snel klaar met een wedstrijd als deze en zet ik het af alhoewel ik deze heb volgehouden . Dan kijk ik eerlijk waar liever naar Boere die 90 minuten loopt te sleuren zonder dat er wat uitkomt, Jenssen die voor niets de gaten induikt of Cuevas die loopt te schoffelen. Ik ben dus juist vrij snel tevreden. Geblunder in de verdediging, een antivoetbal systeem met 35 verdedigers en eventuele degradatie heb ik alleen iets meer moeite mee haha!

14 februari 2018 om 23:52

Overdreven gejuich? Je wint tegen een Europese gigant waartegen heel weinigen je een kans geven en krijgt zo weer hoop dat het toch geen wanhopig faalseizoen hoeft te zijn. Zal hem op dat moment worst wezen of hij mazzel had met dat doelpunt. Daar kan je je toch wel in inleven?

gekochte nepfans? Die megafoon was ontzetten irritant, dat staat vast. Maar dat jij bent de eerste 'voetbalfan' die klaagt omdat er fans de hele wedstrijd verder gewoon juichen en schreeuwen. Positief overigens, ik heb geen of nauwelijks gefluit of boe-geroep gehoord, alleen maar enthousiasme en gejuich. Dat jij dat komt veroordelen en met zulke belachelijke veronderstellingen en beschuldigingen komt zegt heel veel over jou als persoon.

Ik weet dat het gewoon een weekavond is maar een biertje voor de buis smaakt een stuk beter dan een glaasje azijn hoor

15 februari 2018 om 00:56

Zijn valentijnsdag was niet zo gelopen zoals hij dat wilde...

Sierd de Vos gaf het in zijn introductie al treffend aan. Vandaag stond het oude geld en de traditie lijnrecht tegenover het nieuwe geld en de glimmende speeltjes gefinancierd met verkapte staatssteun uit Qatar. Laat ik eerlijk zijn, als er een manier was geweest om beide clubs vandaag te laten verliezen had ik daar meteen voor getekend.

In plaats van dat we twee teams van elf zakken geld (oud of nieuw) tegen elkaar hebben zien voetballen, zoals Sierd de Vos ons wilde laten denken in zijn introductie, heb ik twee mentaal zeer onrustige teams gezien. Neymar probeerde geforceerd een hoofdrol te vertolken in de eerste helft, maar kwam niet verder dan knullig balverlies, gefrustreerde overtredingen en een enkele geslaagde dribbel. Tegen de lamme en de blinde in de Franse competitie weet hij het verschil te maken, maar hij weet dondersgoed dat de Qatari hem hebben binnengehaald om op dit podium het verschil te maken. En dat merkte je aan zijn onrustige en bijna gefrustreerde spel. Vond PSG überhaupt voor een elftal dat pretendeert bij de grootste clubs in Europa te horen behoorlijk onrustig en paniekerig. De strafschop die Lo Celso veroorzaakte is misschien wel typerend. Jeugdig, onervaren en simpelweg niet slim. Waarom moet je daar de hand op de schouder leggen? Nergens voor nodig, je kon toch niet meer bij de bal op dat moment. Toni Kroos maakt er veel meer van dan dat het werkelijk was, de scheidsrechter geeft een terechte strafschop en die onrust en onervarenheid kost de Fransen een tegendoelpunt.

Real Madrid daarentegen liet wél zien over de winnaarsmentaliteit te beschikken die nodig is op dit niveau. De Champions League lijkt toch altijd wat meer los te maken in hun selectie dan de andere competities. Heb vandaag de ploeg van Zidane eindelijk weer kunnen betrappen op een wedstrijdplan, een gezamenlijke speelwijze en gedrevenheid bij de meeste spelers op het veld. Marcelo is misschien wel een treffend voorbeeld. Speelt vooralsnog een uitermate zwak seizoen, maar was vandaag als vanouds enorm gevaarlijk vanaf de linkervleugel en misschien wel de beste man vandaag. De mentale onrust bij Real Madrid zit naar mijn mening ergens anders. Er lijkt geen achterliggende speelwijze waarop de spelers terug kunnen vallen en dat merk je aan de beslissingen aan de bal en reacties na een uitgevochten duel. Er zit zoveel frustratie en onrust tussen de oren. Alsof ze bij ieder balcontact weer een compleet nieuwe oplossing moeten verzinnen in plaats van terug te vallen op vastigheden in de ploeg. Gelukkig voor Zinedine Zidane maakten de spelers die hij belangrijk heeft gemaakt ook het verschil op het moment dat hij het ’t hardst nodig heeft. Marcelo was fenomenaal vandaag, Cristiano Ronaldo scoort ondanks een weinig opvallende rol gewoon weer tweemaal en Modric was weer de dirigent op het middenveld. Het gebrek aan vastigheden in de ploeg wordt dus keurig gemaskeerd door individuele kwaliteit. En dat is exact wat hen zo levensgevaarlijk maakt.

Maar goed, een direct duel tussen twee mentaal instabiele teams (de ene wat erger dan de andere) zorgt wel voor een aantrekkelijke wedstrijd voor de neutrale toeschouwer. Er was meer dan genoeg ruimte voor individualisten als Neymar en Cristiano Ronaldo om zich te laten gelden. Jammer genoeg was er geen manier waarop beide ploegen konden verliezen, maar heb in ieder geval wel een vermakelijke en open wedstrijd gezien. En dat is wel eens anders geweest in topwedstrijden op het hoogste niveau.

14 februari 2018 om 22:41

Guaporta, ik zie dat het je diep zit. Dit is Real Madrid. Hou maar rekening met ons, we zijn nog lang niet uitgespeeld

14 februari 2018 om 22:47

Hoezo dat nou weer?

Natuurlijk geeft hij aan dat hij zowel ons als psg graag zag verliezen maar hij geeft tevens een goede analyse naar mijn mening. Zo zegt hij ook dat Madrid de winnaarsmentaliteit weer toont.

Niets subjectief of negatief aan.

14 februari 2018 om 22:48

Hahahaha dit is een schoolvoorbeeld van achteraf-geblaf. Real heeft gewonnen, terecht is het. Omdat Emery gewoon weer dezelfde fout maakt. Maar ga nou niet de moraalridder uithangen met je Real want voor de wedstrijd zat je nog met de staart tussen je benen voor diezelfde PSG. Zoals ik al zei, uitslag is wat geflatteerd maar Real wint terecht. Vind alleen wel weer dat er weer een hoop overdreven wordt wat betreft Ronaldo. Vond hem behalve die penalty en gelukkige goal (Die van Marcelo ook) verder best matig. Neemt natuurlijk niet weg dat het wel goed uitgespeeld was. Maarja, zonder geluk vaart niemand wel.

14 februari 2018 om 22:49

Nog lang niet uitgespeeld? Nou ja, dat lijkt me wat overdreven. In La Liga strijden jullie om de derde plaats, jullie zijn al uitgeschakeld in de Copa. De enige prijs waar jullie nog om strijden is de Champions League en dat werd vandaag wel duidelijk. Eindelijk weer eens een gedreven en sterk Madrid gezien en dat is wel anders geweest dit seizoen.

14 februari 2018 om 22:53

Veel Realfans zijn snel op hun teentjes getrapt zodra Guaporta gewoon een nette analyse geeft..

14 februari 2018 om 22:43

Wat loop je nou te zaniken over twee zakken geld? Wat doet jouw clubje dan momenteel? Een speler van 115 miljoen kopen en vervolgens met teveel overgewicht laten spelen.

Real heeft veel geld uitgegeven. JA. Maar weet je hoe lang deze spelers al bij Real spelen? Het is niet alsof er elke 2 jaar een ander team staat zoals bij City, PSG of united het geval is? Prima analyse hoor. Maar dit vind ik echt heel laag van je.

14 februari 2018 om 22:51

Heb je de introductie van Sierd de Vos niet gehoord? Dat is waaraan ik refereer. En als ik pijnlijk eerlijk mag zijn... Het transferbeleid van Real Madrid in de afgelopen jaren is bewonderenswaardig en heb volgens mij ook al eens aangegeven dat Barcelona daar een voorbeeld aan had mogen nemen.

14 februari 2018 om 22:43

Psg of Real is voor mij ook als kiezen tussen gonnoroe en syffilis. Ik ga toch voor Real dan denk ik, maar dan zie ik die kop van Ramos en ga ik voor PSG, maar dan zie je weer die Neymar en dan raaaaah.

Oh en degene die PSG, City en United in een rijtje zet. Kijk je pas 4 jaar voetbal? United elk jaar een nieuw team..

14 februari 2018 om 22:53

Haha, dat lijkt me nogal een extreme vergelijking. Maar goed, als dat helpt om je keuzeproces te verduidelijken... Wie ben ik dan om daarover te oordelen?

15 februari 2018 om 09:40

Als ik over voetbal praat, dan praat ik over recente spelers en recente jaren. Niet over 10 jaar terug, waar United een heerlijk team had met Engelse spelers zowel jong als oud met al aanvulling goede aankopen. Wat was het heerlijk met The Ruud Devil. Kwijlen.

14 februari 2018 om 22:44

Jouw club kan er ook wat van he, barca wordt ook maar bij elkaar gekocht met al die grote bedragen...

14 februari 2018 om 22:55

Fijn dat er slechts enkelen zijn die hun enthousiasme om snel te reageren kunnen bedwingen en de tijd hebben genomen om iets verder te lezen dan de eerste paar zinnen. Dan had je namelijk kunnen lezen dat ik de woorden van Sierd de Vos gebruikte om een beeld te schetsen. Heeft niets te maken met Barcelona of het krankzinnige gedrag op de transfermarkt.

Daarnaast heb ik al eerder gezegd dat het transferbeleid van de afgelopen jaren bij Real Madrid een voorbeeld mag zijn voor Barcelona. Maar goed, dat vergeten mensen dan weer snel.

14 februari 2018 om 22:46

Hoeveel hebben Dembélé, Paulinho en Coutinho ook alweer gekost?

15 februari 2018 om 08:23

Op dat soort vragen kan Guaporta dan weer geen antwoord geven. Twee zakken met geld noemt hij PSG en Real Madrid haha, deze catalanen leven echt in een sprookje. Bemoei je met je eigen club , Real Madrid is de grootste club die er is , iedereen kijkt wanneer wij spelen

15 februari 2018 om 10:26

Oké, Zizoulogy. Vertel me even het volgende. Hoe heb jij deze zin geïnterpreteerd?

'in plaats van dat we twee teams van elf zakken geld (oud of nieuw) tegen elkaar hebben zien voetballen, zoals Sierd de Vos ons wilde laten denken in zijn introductie, heb ik twee mentaal zeer onrustige teams gezien.'

Zoals je kunt lezen gebruik ik de woorden van Sierd de Vos als introductie voor mijn eigen analyse. En zoals je kunt lezen heb ik het over twee mentaal zeer onrustige teams, niet over twee zakken geld.

Oh, en deze Catalanen (ondanks dat ik dat duidelijk niet ben) leven inderdaad in een sprookje. Heb je 'onze' erelijst van de afgelopen vijftien jaar gezien?

17 februari 2018 om 10:37

Twee zakken met geld lees ik.. en dat terwijl Real Madrid sinds 2014 geen grote transfer meer gedaan heeft. Sterker nog , ze hebben flink gecashd op spelers als Morata en Danillo, daar hoor je niemand over.

Je zal het allemaal wel goed bedoelen hoor Guaporta maar je hoeft Sierd de Vos niet te quoten in een Real Madrid topic. Zeg gewoon gefeliciteerd en dat je hoopt dat jouw clubje het volgende week ook zo goed doet. Over Sierd de Vos gesproken, een atletico fan in hart en nieren, die gaat nooit iets zinnigs over Real madrid zeggen. Ongekend dat hij dit soort wedstrijden mag doen, treurige zender Ziggo. Gelukkig hoorde ik in Sierd zijn stem de teleurstelling toen Asensio en Marcelo hun magie sprankelden over de wedstrijd en Ronaldo alle monden weer wist te snoeren.

Als laatst. Het is niet altijd makkelijk geweest om een Real Madrid fan te zijn. Vanaf 2000 volg ik deze club op de voet en daar zaten een paar zware jaren tussen met elle lange droogtes zonder prijzen. Ik ben blij dat alles nu goed gaat en de club haar stabiliteit terug heeft en ik hekel de media en mensen zoals jij die altijd Real Madrid naar beneden willen halen. Er is geen 1 club zo in de schijnwerpers als Real.

Ik weet niet zo goed wat je met erelijst bedoeld van de afgelopen 15 jaar maar in Spanje is barcelona zeker de betere geweest de afgelopen jaren zonder twijfel. Ik wil referen naar de afgelopen 4 jaar, dat waren 3 UCL titels, een Laliga, een Copa , 2 x supercup, 2x wcw. Alles zit goed in Madrid, alleen iedereen doet alsof er elke dag onrust is binnen ons kamp. Zidane zou zelfs al ontslagen zijn lol

Succes volgende week, may the best win

14 februari 2018 om 22:48

Volgens mij lopen er in Barcelona nog grote zakken geld rond maar goed dat terzijde real Madrid verdiend door

14 februari 2018 om 22:51

Waarom moesten beiden teams verliezen als ik vragen mag?

14 februari 2018 om 22:57

Hij is voor Barcelona. De rivaal is Real en hij gunt PSG niet om hoe ze tegen Barcelona doen.

14 februari 2018 om 22:54

Beetje goedkoop om elke keer met zakken geld aan te komen zetten. Dat is nou eenmaal hoe het voetbal vandaag de dag is. Dat zie je bij elke ploeg, ook bij jou club

14 februari 2018 om 22:55

Het oude en het nieuwe geld en beide verliezen, ben ik met je eens. Samen met de clubbie die jij als avatar hebt geen voorbeelden van waar het daadwerkelijk om draait. Clubs die buiten de prijzen die ze kopen niks toevoegen aan het voetbal. Geef mij maar echte clubs met echte fans. Niet dit Real, PSG of nog erger.. een Barcelona. Gatver.

14 februari 2018 om 23:02

Dat is nou net het gevaar van Madrid. Die kunnen onsamenhangend spelen, maar op basis van wilskracht n individuele klasse een topwedstrijd naar zich toe trekken. Bij uitstek een kwaliteit van Real, en dat maakt ze zo gevaarlijk in Europese competities. Leuke analyse.

14 februari 2018 om 23:13

Exact, maar dat maakt de wedstrijd in Parijs des te interessanter. Neymar en consorten zullen gebrand zijn op een resultaat, zeker wanneer uitsluiting voor de Champions League wegens het breken van de Financial Fair Play lonkt op het moment dat er niet tijdig wordt verkocht in de zomer. En hoe gaat Zidane zo'n wedstrijd in? Verdedigt hij de voorsprong of gaat hij voor het snelle doelpunt?

14 februari 2018 om 23:20

Ik vind het moeilijk te voorspellen wat Zidane gaat doen. Vandaag wisselde hij weer eens goed aanvallend. Gelukkig heeft psg gescoord zodat er nog voldoende spanning opzit. Ik denk dat we, net als vandaag, een wedstrijd met verschillende fases gaan zien. Real zal niet zo hard tekeer gaan zoals vandaag in de eerste minuten van beide helften. Dat zal psg waarschijnlijk doen. Scoren ze vroeg, dan heb je een wedstrijd. Maar ook als real eerst scoort kan het nog alle kanten op. Hoe dan ook verwacht ik weer doelpunten.

15 februari 2018 om 00:33

Aan de ene kant zeg ik oké prima analyse maar aan de andere kant is er iets wat me enorm ergert. Je hebt het over oud geld tegen nieuw geld en over 11 geldzakken op t veld. Wat me irriteert is dat Barca fans dit maar al te vaak roepen maat als we even kijken hoeveel Barca met geld heeft lopen smijten de afgelopen jaren en wat voor salarissen ze uitkeren en hoeveel tekengeld ze geven voor t verlengen van bijvoorbeeld Messi, vind ik het erg schijnheilig en irritant als deze fans dan de moraal ridder komen uithangen bij andere clubs die ook geld uitgeven. Barca heeft een aantal mooie jaren gehad waarin veel jeugdspelers doorkwamen en het goed deden en waarin ze geen sponsor op de shirt wilden ed. Die tijden zijn echte voorbij en dat slikken de Barca supporters ook dus laat je dan ook niet negatief uit over andere clubs wanneer het over deze kwesties gaat

15 februari 2018 om 10:20

Oké, nu begint het me wel te irriteren. Begrijp dat het laat voor je was, maar is het werkelijk zo lastig om even mijn reactie aandachtig te lezen voordat er gereageerd wordt? Staat er niet letterlijk in mijn reactie 'in plaats van dat we twee teams van elf zakken geld (oud of nieuw) tegen elkaar hebben zien voetballen, zoals Sierd de Vos ons wilde laten denken in zijn introductie, heb ik twee mentaal zeer onrustige teams gezien.'? Staat dat er niet dan?

Heb hierboven (en in het verleden) zelfs mijn bewondering uitgesproken voor het transferbeleid van Real Madrid in de afgelopen jaren, maar dat wordt dan weer snel vergeten. Het spijt me zeer, maar dit soort reacties kunnen me echt irriteren. Ondanks dat je volgens mij doorgaans wel doordachte en beargumenteerde reacties achterlaat, Khaled. Maar misschien is het verstandig om eerst aandachtig te lezen voor je reageert.

15 februari 2018 om 09:51

Wat een mensen hieronder, wie heeft het over Barca? Vooral die Zizoulogy is snel op zn teentjes getrapt. Grow Up

15 februari 2018 om 10:30

Weet je wat me eigenlijk irriteert? Kijk, mensen hoeven het echt niet met me eens te zijn en daag ze vooral uit om beargumenteerd te reageren op mijn standpunten. Maar wat ik echt niet begrijp is dat er dusdanig snel wordt gereageerd op een paar woorden (die niet eens van mij kwamen, maar van Sierd de Vos als commentator vanavond) zonder te lezen wat ik er eigenlijk over te zeggen heb. Wordt er op de middelbare scholen vandaag de dag geen 'begrijpend lezen' meer gegeven? Of het lezen werkelijk zo moeilijk?

Ik blijf het zeggen. Ronaldo is nog niet klaar jongens.

14 februari 2018 om 22:44

Omdat hij een penalty scoort en voor een open doel erin schiet?

14 februari 2018 om 22:47

Ja. Een penalty die Higuain er niet in schiet en een kans die Higuain er ook niet in schiet waardoor ze niet wonnen.

14 februari 2018 om 22:50

Inderdaad

Daarom zeg ik altijd dat er sommigen lopen die niet eens weten wat goed voetbal is...
Hi draaide een matige wedstrijd maar was effectiever...

14 februari 2018 om 22:56

@macereal
Relevant want?
Ik heb geen woord over Higuain gezegd dus je argument bewijst niks.

14 februari 2018 om 23:00

Higuain scoorde ook gewoon 2x waaronder 1 penalty😂, en die eerste goal was een stuk mooier dan de 2e van ronaldo vandaag.

14 februari 2018 om 23:00

@Juve kom op, je weet wat hij bedoeld. Als Ronaldo bij Juventus speelde en net zo onzichtbaar en matig was als vandaag hadden jullie toch gewonnen omdat Ronaldo wel die kans voor 3-0 erinschiet of die penalty waardoor t 3-1 voor rust zou zijn.

14 februari 2018 om 23:05

Nou omdat Higuain zo een wereldspeler was toch? Kwam vaak voor gister in de live meepraten topic van Juve-Spurs.

14 februari 2018 om 23:24

Op het formulier staat toch gewoon weer 2 keer Ronaldo. Voetbal draait om winnen. Om te kunnen winnen moet je scoren. Ronaldo is een meester in positie kiezen, en scoren. Hij staat altijd op de goede plaats. Messi is niet te stoppen met bal, Ronaldo niet zonder bal. Als die laatste begint te lopen in de 16 ben je als verdediger gezien.

14 februari 2018 om 23:45

Je zegt het goed als hij begint te lopen im de 16 maar tot nu toe heel weinig gezien .
Penalty en geluks goal. Maakt van je niet de beste van de wereld. Zo als ik zei dan is Higuain een betere speler die scorde gisteren wel een penalty plus een mooi goal uit de draai en in een keer nemen.

14 februari 2018 om 23:55

"dan is Higuain een betere speler"

Ennnn, we zijn klaar met praten

15 februari 2018 om 00:02

Haha het was wachten op Adil. Maakt niet uit of hij het veel doet of weinig. Vandaag was hij er opeens weer een keer. En hop, hangen. Welterusten

15 februari 2018 om 02:15

@berko1907 Kan je mij aub vertellen waar ik heb gezegd dat Higuain een wereldspeler is of iets in die zin? Zijn naam is er alleen bij gehaald omdat ik toevallig fan ben van Juventus. Heel kinderachtig dit allemaal.

15 februari 2018 om 09:11

Jongens, het is toch geen voetbal dat Ronaldo keer op keer op de juiste plaats staat? Die man heeft gewoon een neusje voor de goal, een goalmachine is het.

Weer heeft de scheids Real een handje geholpen, niet te geloven dit...

14 februari 2018 om 22:40

Daar kan ik het niet mee oneens zijn

14 februari 2018 om 22:41

Dan had hij neymar rood gegeven als hij wilde helpen, want dat was rood.

14 februari 2018 om 22:46

Dan had kroos geel moeten hebben hadden veel vrij trappen voor psg moeten zijn in plaats van real.

14 februari 2018 om 22:47

Bwa eerste geel was onterecht imo

14 februari 2018 om 22:48

Klopt, maar geel voor Kroos en rood voor Neymar... Daar tekent elke Madrid fan voor natuurlijk. Dat is niet echt in evenwicht

14 februari 2018 om 23:12

En Nacho dan.
Die had zeker donker rood moeten krijgen.

Want Neymar kreeg geel terwijl Nacho eerst waarschuwing kreeg voor het tegen houden van een counter.
Zelfs Nacho kon het niet geloven dat hij geen GEEL kreeg.

14 februari 2018 om 23:58

Het had geel kunnen zijn voor Nacho, dat hoefde niet perse.

Daarbovenop is Nacho misschien niet de beste maar wel een verstandige speler. Als hij al geel op zak had dan maakt hij dat foutje in de 83e minuut niet waar hij nu geel krijgt. Dat doet hij alleen omdat hij die kaart nu nog kon incasseren zonder gevaar.

En los daarvan: Neymar eraf in minuut 60 en Nacho eraf in minuut 83. Ook daar tekent elke Madrid-fan voor, ook dat zou in ons voordeel zijn.

15 februari 2018 om 01:32

Jij bent zwaar hypocriet en niet serieus te noemen meer.

Net wist je zo genaamd niet meer waar over het ging en nu opeens weet je alles. Ik ben klaar met hypocriet gasten als jij.
Doei

15 februari 2018 om 02:36

Nee ik weet precies wat Nacho gedaan heeft. Ik vroeg me af wat jij vond dat hij moest krijgen aangezien ik niet vond dat Nacho ergens rood verdiende.

Haha jij die mij hypocriet noemt. Het was Valentijn. niet te verwarren met 1 april, dat valt namelijk in, nou april.

Jij bent klaar met mensen die op een volwassen manier discussieren en je met goede argumenten te kijk zetten. In plaats van dan serieus te reageren ga je stampvoeten als de eerste de beste kleuter.

Dat je soms alle objectiviteit kwijt bent en de realiteit uit het oog verliest wanneer het je eigen club betreft is algemeen bekend en ergens begrijpelijk. Zoals ik zei, het is je eigen club. Sommige mensen kunnen hun fanatisme niet correct plaatsen. Maar dat jij het zelfs zo zeer kwijt raakt wanneer het over Madrid gaat in een wedstrijd die absoluut geen invloed heeft op Barcelona is gewoon zielig. Overigens ook niet erg gezond die fixatie

15 februari 2018 om 11:00

Jij bent zelf niet serieus te nemen. Je blert overal negatief over Real. Alleen maar zeiken zeiken zeiken. Real was gewoon gisteravond de beste. De penalty was terecht want een overtreding in de 16 is een penalty. Klaar. Als het voor jouw ploeg was geweest, dan was het zeker 'slim' geweest.

Volgens mij heb jij een unlimited supply van azijn. Overal waar ik reacties lees, waar jij op reageert is het alleen maar negatief en met name tegen Madrid.

Hou je frustratie voor je en anders ga je maar reageren op Facebook posts, daar kun je je aansluiten aan de mensen met een beperktere visie betreft discussieren en objectiviteit.

14 februari 2018 om 23:12

Hij kreeg ook wel echt een flinke poeier op zn pannetje.

14 februari 2018 om 23:21

Echt waar, dat die scheidsrechter een penal geeft voor kroos die als een zwaan naar de grond gaat als die iemand z'n hand voelt.. overigens had die zelfde kroos al een gele kaart voor die schwalbe in de eerste helft, en dan ook nog vragen om de penal.. neymar kon dr ook wat van met een paar keer zonder contact te vallen, alhoewel hij ook de nodige tikken gekregen Heeft

Mateloos geïrriteerd aan de misplaatste arrogantie van PSG. Dat getik achterin. Bewijs het eerst maar eens. Real verdiend gewonnen

Wat een leuke wedstrijden zien we tot nu toe zeg! Fijn dat het olie geld niet wint en de nare maniertjes van Neymar. Wel jammer dat in het begin vrij veel schwalbes aan beide kanten waren, niet nodig

14 februari 2018 om 22:43

Niet alleen Lo Celso, ook de wissel Meunier voor Cavani was onbegrijpelijk, zeker omdat Madrid aan het wankelen was.

Verder ben ik het niet eens wat betreft City. Die zijn enorm naief en erg kwetsbaar, dat zagen we goed tegen Liverpool. Als Real haar dag heeft (en dat kan in de CL) schieten ze er zo 5 langs Ederson.
Barca is een anders verhaal, die zijn verdedigend stabieler en acht ik samen met Bayern de sterkste van het veld.

14 februari 2018 om 23:01

Gracias amigo!

Bayern is onder de radar echt aan een geweldige reeks bezig. Ze lijken weer op de machine van weleer. Bizar wat Heynckes daar aan het doen is.

Succes volgende week!

15 februari 2018 om 00:01

Hoezo niet? Barca zit in een klein dipje de voorbije 3 weken maar Chelsea zit in een zwart gat lijkt het. Ik zie Barca met 2 vingers in de neus doorstoten

Wanneer gaat zidane beseffen dat Asensio en Bale gewoon in de basis moeten starten. De afgelopen wedstrijden presteren beiden tig keer beter dan onzichtbare benz en isco. Real gaat weer lachwekkend de CL winnen. Ronaldo wat een legend

Ben ik de enige die een andere Ronaldo zag dan voorheen? Duimpjes omhoog wanneer een pass op hem niet aan kwam of naar een ander ging, juichen bij de goal van Marcelo en gewoon veel plezier uitstralen! Leuke wedstrijd!

14 februari 2018 om 22:42

Nee verdwijnt nog steeds 90 minuten lang en bij de penalty en zo’n lelijke goal staat ie er opeens weer

14 februari 2018 om 22:50

Ik geef duidelijke voorbeelden van de punten die me nu opvielen. Ik heb het nu over zijn gedrag, niet over zijn spel.

Ingaande op jouw reactie: je hebt gelijk, hij was vrij onzichtbaar. Ik zag hem vanavond ook meer als een spits die belangrijk was wanneer het van hem gevraagd werd. Maar ook dat moet je kunnen, altijd op de juiste plek staan. Ik vergelijk hem nu maar met Makaay, oftewel Das Phantom. Als Ronaldo dat vanaf nu elke wedstrijd blijft doen, hoor je mij en vele Real fans niet klagen.

14 februari 2018 om 23:07

Hahahahqh bij jou zit het diep he jegens Ronaldo? Heeft er nu wel al 11 inliggen en als ik jou was zal ik de goals van hem in de groepfase terugkijken, dat waren zeker geen lelijke goals.

15 februari 2018 om 00:05

Niet op reageren joh. De haat zit te diep bij die gasten. Hij en Adil rijden waarschijnlijk samen langs Barcelona wanneer ze op vakantie gaan. Daarvoor hadden ze er nooit van gehoord.

Jaaaa lekker hoor! Asensio 2 assists wat een heerlijke invalbeurt voortaan zo spelen met Vazquez en Asensio! Vamos Real!

Wat een heerlijle pot, psg voetballend beter real zoals we ze kennen, op het juiste moment staan ze (met veel geluk op). Verder viel Asensio heerlijk in en speelde Alves ook een hele goeie pot.

Allereerst even mijn complimenten voor de scheidsrechter vanavond, buiten de gele kaart voor Rabiot floot hij een goede wedstrijd! Mooie overwinning voor Real, de laaste strohalm!

14 februari 2018 om 22:44

Dan heb je toch echt een andere wedstrijd zitten kijken. Scheidsrechter zat er toch een paar keer goed naast.

Ik had al gezegd dat Real heel anders is in de CL maar ik werd uitgelachen. 3-1! PSG was de 2e helft beter maar Real Madrid moet je nooit afschrijven!

Dit is Real Madrid!

Vamos!!!!!!!!!!!!!

Real opperbaas zeg wat je wilt we winnen weeral in de CL. Hasta el final vamos Real

Grote speler herken je in grote wedstrijden. Ronaldo staat weer op wanneer zijn club hem nodig heeft.

14 februari 2018 om 22:42

Wat dan gezegd van keizer Modric! Ik ken bijna geen enkele andere speler die er elke grote wedstrijd staat.

14 februari 2018 om 22:42

Die goals had Kramer ook gemaakt. Vond hem echt heel matig spelen en een hoop wanhoopspogingen terwijl er andere veeeeel beter voor stonden.

14 februari 2018 om 22:51

Maar toch maakt hij ze en niet de rest hahah hoe leg je me dat uit. 11 goals in de cl nu al!!! Ongehoord

14 februari 2018 om 22:55

Higuain denkt daar anders over.

14 februari 2018 om 23:10

Lucas1234567891011 zoveel goals heeft Ronaldo er al inliggen in de cl. Zie jij dat nu een andere speler ook doen.

15 februari 2018 om 06:57

Volgens mij heeft Higuain gister ook 2x gescoord net als Ronaldo. Waarvan de eerste toch wel een stuk lastiger was dan die 2e goal van Ronaldo. Maar verder geen haat op Ronaldo het is de beste afmaker ter wereld maar er zijn een hoop spelers die voetballend gewoon beter zijn en daar kijk ik liever naar...

14 februari 2018 om 23:23

Ronaldo is vaak genoeg nodig geweest dit seizoen om er vervolgens niet te staan. Niet eens met deze reactie, Madrid is niet voor niks al uitgeschakeld voor de titel in de competitie. Verder wel erg knap dat hij vandaag scoorde.

15 februari 2018 om 09:12

Gisteren was dat Modric, gardaş.

Dat Ronaldo altijd op de goede plaats staat is echt ongelofelijk. Een echte killer, maar begint toch steeds meer op Inzaghi te lijken. Veel meer dan intikkers en penalty's brengt hij niet meer..

14 februari 2018 om 23:57

Denk dat ze daar bij Real niet om malen. Die gaan hem ontzettend missen als hij weg is.

Hahaha wat een scheidsrechter, 2x geel voor saus, niet fluiten op ronaldo bij de 2-1 maar alles tegen real wel affluiten... Chapeau real weer verdiend door:D

Ik heb niet echt het idee dat PSG onderdeed voor Real gekeken naar de hele wedstrijd en opeens staat het 3-1 haha! Vlak Real nooit uit, want dan krijg je de deksel op je neus .

Dit is mijn club! We kwamen ongelukkig achter maa als wij het Bernabu achter ons hebben kan niemand ons aan! Ladecimotercera here we come! Vamossss

14 februari 2018 om 22:57

Jij lijdt echt aan grootheidswaanzin vriend. Je maakt je mede Real supporters compleet belachelijk. Aan de rust was het verdiend een gelijkspel (al was die penalty wel heel licht, maar oké, je kan hem fluiten). 2de helft was gewoon tot minuut 85 voor Psg. Voor hetzelfde geld (en wat andere beslissingen van de scheids) ga je hier met een 1-3 van het veld. PSG had toch wel echt een penalty verdiend en Ronaldo maakt gewoon een overtreding voorafgaand aan de 2-1. Maar oké, de echte schuldige is Emery hier. Het is zeker nog niet gespeeld, maar denk wel dat Real overeind blijft in Parijs.

14 februari 2018 om 23:17

Volgens mij zijn jullie er in Bernabeu met 0-3 afgegaan tegen FC Barcelona. Of was je dat vergeten?

Verder gefeliciteerd met de winst! Mooi dat die arrogantie van PSG een deuk oploopt.

14 februari 2018 om 23:27

Zizoulogy zie je alleszins enkel als het goed gaat met Real. En meer dan het aantal Champions Leagues dat Real gewonnen heeft komt er ook gewoon niet uit.

Nee, dit is mooi voor de echte Real fans, die beseffen dat het spel niet al te best is en er zijn voor hun ploeg in goede en slechte dagen. Ik denk meteen aan real8madrid, Macereal, modricmagic en Chi7

Wat een clown die Emery zeg. Precies hoe ze vorig jaar tegen Barca eruit vlogen. Gooi je je balvaste spits eruit voor een rechtsback, en meteen twee goals om de oren die ontstaan via de linkerkant van RM (mooie invalbeurt Asensio). Ze hadden beter die 400 miljoen aan een fatsoenlijke trainer kunnen besteden.

14 februari 2018 om 22:51

De scheids kan nog zo in iemands' voordeel fluiten, dan scoor je nog geen 6 doelpunten. Het was echt Emery die de halve finale plaats op een presenteerblaadje aanbood

14 februari 2018 om 22:53

Nee, want de scheidsrechter schoot een vrije bal vanuit een moeilijke hoek van 20+ meter erin etc.. maar het gaat hier om de onkunde van Emery en die is duidelijk aanwezig. Tactisch zo zwak, dat je je begint af te vragen hoe lang het nog duurt voordat hij de laan uitgestuurd wordt.

14 februari 2018 om 22:58

Real8madrid, jij ook hier natuurlijk! Gefeliciteerd man! Terecht of niet, ik ben blij voor jullie. Ik zie PSG er graag uitvliegen, puur om de arrogantie waar men mee liep en het feit dat de voorzitter had gezegd dat neymar mag vertrekken naar Madrid als psg de CL wint en zie Neymar liever niet in jullie witte shirt (no offence)!

14 februari 2018 om 23:12

Hahaha dat zie ik liever ook niet hoor

Bedankt kerel

14 februari 2018 om 23:01

Wat ik me afvraag is waarom je niet gwn met Kurzawa en Silva begint... Lo Celso, Berchiche en Kimbempe laten starten tegen Real waar echte leiders als Silva moeten staan mag je best Emery aanrekenen. Man die zo in vorm is: Di Maria had je gwn voor Cavani moeten wisselen.. achteraf makkelijk praten maar zelfs mijn oude heer zei wat is dit nou weer voor opstelling..

14 februari 2018 om 23:31

Precies. Daarnaast was met de komst van Bale en asensio de keuze om Alves te ondersteunen niet gek, want die had het al moeilijk. Om te beweren dat een aanvallende wissel beter had uitgepakt is nogal makkelijk, en weet je dat toch nooit. Psg komt gewoon wat rust en klasse tekort.

PSG faalt weer. Zo onervaren en naïef hoe ze het weggeven terwijl ze voetballend de tweede helft beter waren.
Goals van RM vielen wat gelukkig maar ze doen het toch weer.
Dit is beslist. je ziet hier toch duidelijk het verschil tussen Neymar en Ronaldo: Ronaldo toont minder sierlijke bewegingen en daagt minder uit, scoort er gewoon op los en werkt hard. Neymar wil er alleen maar een show van maken en zijn beslissingen zijn vaak egoïstisch en matig.

De lafheid van Emery wordt genadeloos afgestraft hier. Cavani eruit halen voor Meunier vond ik echt onbegrijpelijk. Helemaal omdat PSG in de tweede helft licht het overwicht had. Ik verwacht dat Real dit niet meer weggeef. Real zie ik te allen tijde scoren in de return, en dan moet PSG er minimaal 3 maken voor een eventuele verlenging.

dat sommige mensen zeggen dat neymar altijd beter is geweest dan ronaldo niet serieus te nemen. ronaldo is niet alleen een doelpunt machine. ronaldo neemt teams op sleeptouw. hij staat er op belangrijke momenten. mensen zeggen ja hij scoort alleen. maar dat doet bas dost ook. maar kijk bijv portugal zweden door ronaldo gingen ze naar ek. of juventus real in de finale. ronaldo doet dingen zoals maradona heeft gedaan. maradona maakte napoli kampioen, dat soort heeft ronaldo vaak gedaan. dus een echte Legende. neymar komt daar niet eens in de buurt man.

2-1 Is een goede uitgangspositie?? Dat ene uitdoelpunt is juist zorgelijk. Ik denk dat PSG hierdoor juist een goede uitgangspositie heeft.

14 februari 2018 om 23:32

Haha. Classic!

Tja de scheids de hele tijd mee, en Emery helpt Real ook nog met zijn wissels.
Real was dood de 2de helft, toch dat geluk mee ln de afwerking, uit het niks scoren

Niemand anders dan CR7, mensen zullen zeggen makkelijke goals maar een penalty op het hoogste niveau met een achterstand is zeker niet makkelijk en die 2de goal je moet daar gewoon staan en genoeg toppers hebben dat gemist maar de Cristiano Ronaldo van de CL niet. Heerlijke wedstrijd gezien en het mag duidelijk zijn Isco is een leuke voetballer aka Hazard maar weinig rendement, Asensio komt er net in en gelijk 2 beslissende acties. Hala Madrid!

Waarom brengt unai emery een rechtsback erin ? Heel laf! Als Psg de volgende ronde niet weet te bereiken, ligt hij eruit!

Eerste helft goed. Tweede helft slecht. Asensio the mannnn. Op naar de return, er is nog niks gespeeld. Wel blij dat Carvajal terug is.

Eerste helft was veel leuker.
Real Madrid heeft hier erg veel geluk...
Zo zie je maar dat grote clubs erg geholpen worden en moeten tot aan het eind in het toornoei blijven. Plus een geluk goal. Af en toe moet je geluk aan je zij hebben.
Was totaal geen terechte penalty.
Als het een terechte penalty was...dan had PSG ook recht op een penalty.
Maar goed.

Emery er uit. Wat een dwaaz van een trainer. Totaal PSG onwaardig.
Je haalt je beste spits voor RB. Hor haal je het in je hoofd.

Over 3 weken kan het alle kanten gaan. Maar ik denk niet dat Real het nog weggeeft.

Enige wat in voordeel van PSG is een uitgoal. De rest CL onwaardig eigenlijk. Zo zie je maar dat CL en frans competitie veel verschil in zit qua niveau.

14 februari 2018 om 22:47

Real werd nieteens geholpen als ze geholpen worden hoezo kreeg neymar en lo celso dan geen rood?

14 februari 2018 om 22:55

Als Neymar rood moest krijgen wat moest Nacho dan krijgen. Wees dan eerlijk...
Real werd absoluut wel geholpen. Als dat een penalty was dan geeft jbij ieder strafschop een penalty.
Laat we gewoon eerlijk zijn.psg heeft sowisio hier niet gewonnen.maar de uefa wilt altijd grote clubs in de have en finale hebben.
Hebben we vorig jaar gezien met barca psg e Real vs Bayern.

14 februari 2018 om 23:13

Natuurlijk geef je bij iedere strafschop een penalty...

Wat moest Nacho krijgen volgens jou dan?

14 februari 2018 om 23:18

Bayern kreeg natuurlijk ook niet 2 onterechte penaltys mee tegen madrid

14 februari 2018 om 23:27

Onterecht please ga nou niet onzin verkopen man.
Gek is dat je dan die tijd niemand hoorde klachen over die penaltys en nu kom je er mee. Niet bij mij want ik ken nog ieder details van die wedstrijd.

2 buitenspel goals.
Onterechte roodkaart aan Vidal plus Casamiro er uit had gemoeten.

Zo nee kijk nog maals de samenvatting.

Dus UEFA zal altijd grote clubs helpen.

14 februari 2018 om 23:28

Als jij een wedstrijd gezien hebt. Dan weet je dat Nacho geld had moeten krijgen toen Neymar wegwas vroeg in de wedstrijd.
Maar hij kreeg een waarschuwing ipv geel. Zelfs hij geloofde dat niet en was erg blij met waarschuweing.

14 februari 2018 om 23:43

Dus jij vind een penalty terecht voor een bal op je borst als vidal die er gewoon had ingeschoten was het gewoon klaar

14 februari 2018 om 23:48

Sinds wanneer hoort boven arm bij de borstkast heb ik wat gemist opschool.

15 februari 2018 om 00:05

Ik vraag me af of jij vorig seizoen al oud genoeg was om zo laat op te blijven en dat potje te kijken. Iedereen klaagde namelijk over 2 onterechte strafschoppen van Bayern. Evenals de rode kaarten van Bayern en de buitenspeldoelpunten van Ronaldo.

Ik weet dat jij enkel het gezeik over de beslissingen in Madrids voordeel onthoudt maar daarom heeft de rest van de wereld nog geen beperkt, selectief geheugen natuurlijk

15 februari 2018 om 00:16

Verdoe gewoon geen tijd aan die gast. Hij is zo anti real daar kan je niet eens normaal een discussie voeren.

15 februari 2018 om 12:25

Adil10, Andre Solo, Kluivert09 en nog paar van die gasten hebben allemaal een te harde tik van de molen gehad. Verspilling van tijd inderdaad.

Psg geeft het gewoon weg. Real was matig tot aan die penalty. Toen raakte Psg het kwijt en wisselt Emery een spits voor een back.

Het grootste probleem van Psg is dat Neymar Cavani haat, dat zie je aan alles. Loopt sowieos rond als een gefrustreerd mannetje.

Real gaat de CL denk ik in ieder geval niet weer winnen, want dit is een zeer flatteuze eindstand.

Wel leuk potje trouwens

14 februari 2018 om 22:52

Wat zeg jij nou kerel? Real was net sterk de eerste helft. Behalve voorin. Benzema en Ronaldo waren nergens. De tweede helft was Madrid het wel helemaal kwijt tot dat doelpunt

Buiten de goals om waar niets mis mee was. Echt niet normaal hoe die scheids in het voordeel van Real floot!!! Zoveel spelers van real die weer gingen rollebollen! en die scheids trapte daar.nog in ook! Die gele kaart voor rabiot bijvoorbeeld sloeg echt helemaal nergens op! Raakte hem helemaal niet aan

14 februari 2018 om 22:46

Dan moet je die schwalbe van Neymar, die daarmee zijn tweede gele kaart had moeten krijgen ook meetellen. Hij gaf aan beide kanten gewoon te weinig.

Zeer geflatteerd

Spel was aardig in evenwicht. Heb mij kapot geergerd aan schwalbes van Kroos, Neymar en Modric wat onbestraft bleef. Die Lo Celso kan er echt helemaal niks van. Denk wel dat Psg in staat is dit Real met 4-1 of 5-1 naar huis te sturen in de return.

Bedankt Emery voor de overwinning ahhaha. Ben echt super blij!

14 februari 2018 om 22:57

Tja als ik jou was zou ik nog niet blij zijn.
Wat over 3 weken 2-0 en ligt Real er uit.

14 februari 2018 om 23:09

Nouja, ik weet niet , maar mn gevoel zegt dat Real doorgaat. Niet omdat ik ze beter vind dan PsG, dat niet.
Maar zolang Emery aan de leiding blijft, zullen ze de CL denk ikk niet winnen.

Niet dat ik Real het wel ziet winnen, dat ook niet.

14 februari 2018 om 23:14

Die voorspelling deed je over vandaag ook al. Lefgozer ben jij zeg dat je zo droog opnieuw hetzelfde beweert alsof jij altijd alles weet

14 februari 2018 om 23:15

Ik denk ook niet dat Real dit weg geeft. Maar zeg nooit nooit.
EMERY moet over 3 weken alles geven. En er is voor hem geen terug weg meer.
Als ik zag hoe zij Barcelona vorig jaar van de mat speelden thuis dan geef ik PSG zeker nog een kans.
Alleen dan moeten ze echt een top niveau halen.

14 februari 2018 om 23:16

Gedraag je eens met je provoceren Adil. Want je weet het al zeker dat Real 2-0 gaat verliezen?

14 februari 2018 om 23:18

Nu moet je niet gaan liegen oke om je te doen opvallen.
Ik daag je uit voor alle VZ fans.
Als jij met mijn tekst kan komen dat ik heb gezegd dat Real dik zou verliezen of PSG zou winnen.

Ik ben altijd voorzichtig zelfs als een top team tegen een matig team moet spelen.

Niet onzin verkopen. Ik zei allee als Real Madrid zou verliezen van PSG dan zou je weinig mensen hier horen.

Dat is geen voorspelling.

14 februari 2018 om 23:20

Aqua1

Zeg mij aub waar in ik provoceer.
Als ik zeg ik zou niet blij zijn want als Real met 2-0 verliest dan liggen ze er uit.

Bestaat die kans niet tegen PSG uit. Of wil je beweren dat kans nu al 100% dat Real door gaat.

14 februari 2018 om 23:21

Gefeliciteerd Madrilenen! Voor het eerst (en laatst) in mijn leven was ik voor jullie, puur vanwege die arrogantie van Parijs (of Qatar, net hoe je het wilt noemen).

15 februari 2018 om 00:07

Nou, als je begin maart in Parijs nog eens eventjes voor ons wil zijn stel ik dat zeker op prijs

ASENSIO zet eerste wedstrijd tegen Paris Saint-Germain naar zijn hand
moet het volgens mij zijn.

15 februari 2018 om 00:09

"psg veegt woensdag de vloer aan met dit Madrid"

Haha sorry kerel, kon het even niet laten

Het was op het laatst een muntje op zijn kant wat betreft de doorslag: fysiek of ervaring. Blij dat het muntje onze kant op viel vanavond

15 februari 2018 om 11:02

Ik zou het ook posten hoor! haha - maar goed er is nog een terugwedstrijd he ;-)

Unai emery heeft het verpest door verdedigend te wisselen

RM terecht gewonnen!! En het kwam echt door Assensio wat een wereldspeler!!
Ik ging helemaal stuk hoe ik daar die prins Khalifa zag zitten. Die zal wel flink balen voor zoveel geld ingekocht om te denken om de CL te winnen.

Psgroept het over hun zelf af. Ik vind dat ze Mbappe niet goed gebruiken en op het juiste moment aanspelen. Hij is altijd 2e keus of krijgt de bal na een mislukking op een moeilijke positie. Dit gebeurt al het hele seizoen. Neymar is veel te dominant en verprutst ontzettend veel aanvallen. Echt een ongelofelijk overschatte speler met steralures. Hij heeft de skills wel hoor, maar hij is zo nonchalant, dat kost je gewoon de wedstrijd. Messi, Ronaldo, Mbappe zijn veel directer en geconcetreerder als het er op aan komt. Mbappe kan hier niet zoveel aan doen, want die stelt zich loyaal op en zeurt niet. Ik denk dat PSG zonder Neymar de wedstrijd had gewonnen. Neymar is veel te dominant.

Ik mis ze, de no-nonsense spelers en bovenal echte kerels op het hoogste niveau zoals Gerrard, Puyol, Terry, Stam, Keane, Vieira. Mannen die konden uitdelen maar ook nog eens konden incasseren zonder als stervende zwaan neer te gaan. Die het veld ingaan om lekker te voetballen en niet om de scheidsrechter en ook fans te misleiden en wars zijn van matennaaien. Ik zag vanavond weer alles wat me in de huidige generatie voetballers irriteert. Smerige schwalbes van Kroos en Neymar, veel gezanik op de scheids na klein fysiek contact en veel spelers die rondlopen met een air alsof ze daadwerkelijk op dezelfde hoogte als onze lieve heer staan. Nee, dit zijn geen mannen, dit zijn overbetaalde verwende acteurs met een ernstig misvormd zelfbeeld. Noem me een kutboer, maar doe mijn maar onze boerenkoolcompetitie in Nederland.

14 februari 2018 om 22:52

Mee eens. Ik had na twee minuten al bijna medelijden met de scheidsrechter, alleen jammer dat het een beetje een slapjanus was die soms toegaf aan die maniertjes zoals bij de penalty.

15 februari 2018 om 00:10

Als dit de bpl was kregen er 4 jongens morgen nog een mail dat ze een gele kaart toegewezen krijgen

SIIIIIIIIII De spelers van Real laten even hun tanden zien. Heerlijk uitgangspunt dit ! Wat gaf iedereen toch 100%! Trots op Benzema die een geweldige aanspeelpunt was en ongelooflijk sterk in de combinatie. Trots op Isco die vooral in de eerste helft zichzelf geweldig onder de druk uit voetbalde en de bal netjes inleverde. Dan heb je Modric.. wat een speler man man man ! Heerlijk dit. Prachtige invalbeurt van Asensio en Marcelo liet me ook even schrikken in de eerste helft ! Wat ben ik blij dat hij okee was want hij was geweldig ! En dan doet ie het toch weer hoor ! Ronaldo Ronaldo Ronaldo... met de knie uit een penalty van welke hoek dan ook. Echt altijd wanneer het nodig is hoor je via de luidsprekers: GOL DE CRISTIANOOOOO!! geweldig dit. Hopelijk maken we het in Parijs af ! Gefeliciteerd Madridistas.

Ik denk dat Mbappe nog steeds denkt dat hij vanavond tegen die 2e rang verdedigers van de Franse competitie stond.

Mbappe dacht even Ramos en Marcelo met een hakkie of een achter het standbeentje te geven maar nee Mbappe volgende x beter knul.

Je ziet meteen dat Asensio voor meer ruimte zorgt aan de zijkanten, en het is ook fijn dat hij altijd het overzicht houdt. Zonder dat zo een speler op de bank zit. Echter, vind ik het wel knap dat Zidane aanvallend durfde te wisselen. Want eerlijk gezegd, het draaide voor geen meter bij Real. Je zag echt momenten dat ze door PSG werden afgetroefd, zowel fysiek als op kwaliteit. Real gaat het nog knap moeilijk krijgen in Parijs.

Wat een gouden wissels zeg. Toch wel chapeau naar Zidane die dankzij deze wissels de wedstrijd naar zich toe trekt. Rare actie van PSG om er een verdediger bij te zetten als je er extra vuur bij kon geven. Al bij al terechte overwinning van Real Madrid.

Haha heerlijk ronaldo was klaar volgens de barca fans en real zou vandaag wel ff gesloopt worden

14 februari 2018 om 22:47

Zo geweldig was Ronaldo toch niet vandaag? Een penalty erin schieten en stond gewoon op de goede plaats bij de 2-1.

14 februari 2018 om 22:56

Hij staat altijd op de goede plaats. Wat een beest is het ook.

14 februari 2018 om 22:53

Wacht nou nog maar even de return af kerel. Je hebt een veldslag gewonnen, nog lang niet de oorlog.

Dames en heren, dit is waarom je Real never nooit mag afschrijven. Ronaldo en co. staan er weer wanneer het moet in de CL. Op zich een beetje geflatteerde uitslag, maar als PSG gewoon zijn kansen niet benut krijg je ze aan de andere kant wel om de oren. Met wat geluk ga je hier 1-1 weg of 2-1, maar om zo laatste kwartier 2 goals weg te geven is om van te huilen.

Geef Zidane ook wat krediet voor de tactische wissels, want die 2 heren maakten met hun snelheid de kansen in het slotfase.

Wel leuk voor mezelf dat ik op 3-1 gokte vooraf hehe.

Gefeliciteerd Real fans, de return zie ik niet in 2-0 voor PSG eindigen als ze op zelfde niveau spelen als slotfase.

14 februari 2018 om 23:25

Het lijkt iets structureels te zijn bij Paris in de slotfase

Volwassen gespeeld Real. Wedstrijd verlies je door de domme wissel van Emery. En het uitverdedigen van Real was gewoon volwassen in vergelijking met PsG. Wordt een moeilijke return maar denk dat het goed komt met Real.
Gefeliciteerd Madristas!!!

Zonde er had meer ingezeten voor Psg...

Ben ik de enige die Marcelo veruit de beste speler vind van
real op dit moment? wat een weergaloze speler is dat zeg!

Ronaldo echt een enorme lucky goal, goede pingel en verder niet gezien deze wedstrijd. Uiteindelijk toch wéér een hoofdrol maar puur voetballend moet ik een flinke boekrol uitrollen om zijn naam terug de vinden op de ranglijst van beste voetballers op dit moment.

Mbappé viel ook wel tegen vandaag, en Neymar kon helaas zijn stempel ook niet drukken

Beretrots op dit Real Madrid. Ongelooflijk zeg, wat een passie en strijd heb ik gezien. Niet normaal.

Mooie pot voor de neutrale kijkers. Naar mijn mening, was Real toch wel iets beter in de eerste helft. Kansen zat gehad en met name Ronaldo. Die 1 op 1 had beter gekund, de bal die die verovert en met link schoot, had ook beter gekund. Vrijetrap in de buurt van de zestien meter, had ook beter gekund. Wel had ik het het gevoel dat iedere aanval van PSG gevaarlijk was en daaruit scoren ze ook de 0-1.

Penalty was zeer terecht. Hand van Lo Celso moet gewoon daar niet zitten, en dan zijn er mensen dat de scheidsrechter een thuisfluiter was. Oh? Als het zo eentje was, dan had die Lo Celso zijn tweede gele kaart gegeven, om maar te zwijgen over die fopduik van Neymar wat ook een gele kaart waard was en dus ook zijn tweede.

Toen Meunier erin kwam voor Cavani, waren we de grip volledig kwijt op de wedstrijd en was het wachten op de 1-2. Heerlijk dat je dan alsnog de 2-1 maakt en later ook nog de 3-1. Wat een heerlijke invalbeurt van Asensio, allemachtig zeg.

En Cristiano Ronaldo? Wat kan je daar nog over zeggen? Wat een fenomeen zeg. Volgens mijn heb ik hem nog nooit zo gretig zien spelen. 33 is die alweer en dan zo pot spelen. Bizar, echt bizar. Fenomeen, geen woorden voor.

We zijn er nog niet. Als je gaat denken dat we al door zijn, dan zit je heel fout. Maar je zit wel onverwachts in een lekkere positie om PSG eruit te knikkeren.

Heerlijke wedstrijd gezien, een wedstrijd die open met beiden teams die aanvallen. Ook veel overtredingen gezien. Real de verdiende winnaar. Zidane en zijn mannen hebben een goed resultaat neergezet. Bale viel me tegen vandaag kon naar mijn mening in 25 min veel meer brengen. Benzema ondanks geen goal een topwedstrijd gespeeld was overal handig en en maakte geen domme keuzes. Ronaldo doet wat hij altijd doet op het hoogste podium, zijn team op sleeptouw nemen. Vandaag was toch wel het bewijs dat PSG nog een stap of een paar stappen moet nemen voor je het met real kan vergelijken. Komen toch ervaring te kort voor dit soort wedstrijden, met Mbape hebben ze wel een parel in handen. Ik zie real nog wel de champions league winnen! Fijne avond iedereen

Mooie overwinning, ik weet niet hoe maar Ronaldo doet het altijd. Real is een van de meest gevaarlijke teams juist om deze reden. Ze staan op precies op het moment dat je denkt dat de tegenstander het gaat winnen. Complimenten naar Zidane voor zijn wissels en keuzes die beslissend zijn geweest, Emery heeft in mijn ogen paar fouten gemaakt door Meunier in te brengen, Lo Celso er niet eerder uitzetten.

Het is een beetje een geflateerde uitslag, maar het geeft ook aan wat de kwaliteiten van Real Madrid zijn.

Real vediend de winst in deze eerste wedstrijd.dit verbaasd mij niet eens.ik heb al gezegd leuk en aardig dat ze mbappe en neymar erbij hebben,maar dit psg is mentaal een zwakke ploeg en ze zijn europees nog te onervaren.real is wat dat betreft daarin verder.

Bovendien hebben ze een laffe trainer die het wel goed vond dat het gelijkspel was.emery moet nog veel leren.heel goed gedaan van zidane die gewoon al zijn aanvallers het veld op stuurde.het was alles of niets en dat heeft geloond.

Het wordt een leuke pot over drie weken.het is nog niet helemaal over.

Laffe trainer die Emery. PSG had hier het bernabeu met winst kunnen verlaten...

PSG loopt onnodig tegen een grotere nederlaag aan, een gelijkspel was denk ik een terechte uitslag geweest. Real oogde wel gretig en je merkte dat de CL nog de enige echte prijs is waarvoor ze spelen. Toch was het aanvallend nog een beetje zoeken en verdedigend zo nu en dan nog wat wankel. PSG had het echter prima op orde en zette Real zo nu en dan snel en goed onder druk. Ze komen dan ook netjes op 0-1, maar dan krijgt Real een gelukkig penalty mee want zoveel was daar niet aan de hand. Real is dan in de tweede helft de gelukkige en iets scherpere voorin om het verschil te maken. Gespeeld is het zeker nog niet.

DE actie van Ronaldo voor tweede goal was een overtreding wat de scheids volop zat maar niet zag nu ik herhaling zie. Daarnaast een penalty niet gekregen waardoor PSG balend richting Paris gaat. Scheids zat totaal niet aan hun kant, net zoals in Camp Nou vorige seizoen.. Misschien moet die Nassir (als ik de naam van de eigenaar goed schrijf) stoppen met spelers te kopen en proberen scheids om te kopen hehe.

Wat een heerlijke wedstrijd Real heeft zoals gewoonlijk weer de scheids mee wat heerlijkkkk.
Penalty ✔
Intikker✔
Duik✔
Scheidsrechter✔
Wat een klassieke real madrid champions league wedstrijd :D

14 februari 2018 om 23:26

Neymar die geen 2e geel krijgt voor een schwalbe. Moet je een zakdoekje jongen?

15 februari 2018 om 00:10

Je hebt gelijk. Eigenlijk kun je er alleen maar om lachen natuurlijk. Tegen Bayern vorig jaar had Real inderdaad de scheidsrechter mee (ook zonder dat hadden ze gewonnen hoor, daar niet van). Maar vanavond was daar echt geen sprake van. Gewoon dom van Lo Celso.

Gelukkig een hoop geld gewonnen...had al een voorgevoel dat het 3-1 zou worden..real moet het nu afmaken in de return...en ronaldo is echt een van de beste aller tijden in positie kiezen en penalties nemen (meekrijgen)

Ik begrijp niet waarom sommigen Ronaldo zo ophemelen na deze wedstrijd, zo goed speelde hij ook weer niet. Ik zou eerder de credits geven aan bijvoorbeeld asensio of marcelo.

14 februari 2018 om 23:23

Ik denk dat het komt, omdat voetballen om doelpunten maken draait. Zonder doelpunten win je geen prijzen, waar het allemaal om draait (naar mijn mening). Tja, als die gozer dat dan ‘standaard’ doet in (grote) wedstrijden.... dan snap ik het wel. Als Madridista walg ik van z’n veldspel, maar stiekem hoop ik dat hij mij de mond snoert en dat gebeurt (bijna) altijd.

Ik begrijp niet waarom sommigen Ronaldo zo ophemelen na deze wedstrijd, zo goed speelde hij ook weer niet. Ik zou eerder de credits geven aan bijvoorbeeld asensio of marcelo.

Geweldige man, die Ronaldo! Scoort met links, met rechts, met hoofd.. ik vind het onterecht dat hij word neergezet als 'penaldo'. Niemand anders heeft een dergelijke mijlpaal bereikt.

15 februari 2018 om 09:39

Ronaldo was de slechtste speler op het veld

Snap niet waarom mensen psg nu al afschrijven, als er een ploeg is die er zo 5 kan scoren zijn dat city en psg.. en barca als messi in vorm is. Thuis als di maria en thiago silva spelen en misschien ook draxler, wil ik wel zien hoe goed real verdedigend is.. want jullie zagen overduidelijk dat psg voor de 1-1 ging na de wissel van cavani

14 februari 2018 om 23:01

Ja tegen Angers en Crystal Palace. Je hebt het over Real Madrid in dit geval. Besef je dat?

Ronaldo FENOMEEN! Heeft er al 11 liggen in de cl en laat het toch weer eens zien. Ookal is het een gelukdoelpuntje en een penalty, toch staat hij er altijd! Gelukkig hebben we aan het einde nog 2 doelpunten meegepikt. En nu aub Zidane met Asensio op rechts, Bale op links en Ronaldo in de spits beginnen. Asensio was ook weer weergaloos en veel beter dan Isco.

Alle echte real Madrid fans Gefeliciteerd. Ik vond het niet zo een wauw wedstrijd als wat we van te voren allemaal dachten. Iedereen keek uit naar dese wedstrijd Maar ja, als fan zijnde boeit dat zoiezo niet. Een hele belangrijke overwinning voor real Madrid en dit gaat ze heel heel heel veel vertrouwen geven. Ik denk eerlijk gezegd dat ze nog niet door zijn zoals de meeste misschien wel denken. Een Psg thuis in bloedvorm is gewoon geen grap, maar goed. Ik vond Psg niet zo sterk overkomen vergeleken met hoe het seizoen tot nu toe gaat. Neymar was de gevaarlijkste man bij psg en had een paar prachtige acties. Sinds neymar weg is bij Barcelona heeft het toch een vies gevoel achter gelaten al doet Barcelona het niet normaal goed zonder hem. Ik wil hier gewoon mee zeggen dat het mij persoonlijk veel pijn heeft gedaan en onsportief wat ik nu ga zeggen. Ik hoop dat real door bekert. En niet alleen door het geval van neymar maar ook gewoon die sjeik en heel het zogenaamde champions league project. 400 miljoen euro voor 2 spelers en daarvoor ook volop uitgegeven en straks vlieg je er weer zo vroeg uitwauw.

14 februari 2018 om 23:37

Er zo vroeg uitvliegen is kut maar het is ook wel heel zuur om eerste te eindigen in een poule met Bayern en vervolgens de regerend kampioen en recordhouder te loten

14 februari 2018 om 23:50

Haha. De ‘echte’ real Madrid fans. Spreken die Nederlands? Lol. Het was best een boeiend duel, al was de tweede helft lange tijd een soort status quo. Dat psg niet zo sterk lijkt als in de competitie is niet zo gek, er is in Frankrijk geen competitie. Het zou leuker zijn wanneer de rest van de Franse ploegen meer geld zou krijgen, of wanneer psg in een sterkere competitie zou spelen. Juist daarom had ik mijn twijfels met de keuze van Neymar. Wilt hij de gouden bal winnen, dan moet hij niet in Frankrijk voetballen. Ze krijgen gewoon niet genoeg tegenstand.

15 februari 2018 om 00:14

Boeit nationaliteit of taal in deze? Grote clubs als deze hebben fans over de hele wereld. De echte fans kun je selecteren op loyaliteit en liefde, niet op eerder genoemde criteria.

Het is 2018 he, globalisering is een dingetje

15 februari 2018 om 00:20

Daarom is voor mij ‘echte’ een rare uitspraak. Zeker op een Nederlandse voetbalsite. Blijkbaar bepaald iedereen zelf wat echt is. Voor jouw is dat loyaliteit en liefde, voor een ander is het weer iets anders. Voor mij zijn het allemaal mensen die ik persoonlijk niet ken, dus kan het me weinig schelen. Ik houd van voetbal in het algemeen, en aanvallend voetbal in het bijzonder.

17 februari 2018 om 18:11

Echte Madrid fans bedoel ik mensen als jou bijvoorbeeld. Ik weet dat het een grap was dat hij bedoeld van praten die Nederlands maar mijn bedoeling voor de zekerheid is dat ik gewoon de fans benoem hier op VZ.

Mooi om te zien hoe Asensio even erin komt en twee assists geeft na zijn wat matige vorm dit seizoen.

Mooie overwinning, leuke wedstrijd met twee aanvallende teams. Zo zie ik er graag meer van.

Les 1 op de nieuwe trainerscursus van de Knvb: Nooit een aanvaller voor een verdediger wisselen. Gaat bijna Altijd fout.

Blijft toch altijd een linke ploeg, dat Real Madrid. Dit seizoen bij lange na geen indrukwekkende ploeg, maar als het moet, maken ze toch weer goede keuzes op het moment dat het echt moet. Ook dat is een kwaliteit. Nooit een fan geweest van Zidane als coach, maar de spelers laten wel zien dat ze volledig op hun eigen kunnen handelen.

Bijna 1000 stemmen en Asensio beste speler haha.
Goed geflikt dan in die paar minuten
Speelde lekker ja sowieso.
Ik had een leukere titel gevonden: Real Madrid zet haar eerste wedstrijd tegen Paris Saint-Germain om in winst .

Een leuke aantrekkelijke pot vond ik ,het is nog niet gedaan, die voorhoede van psg is abnormaal.
Deze pot kon beide kanten op gaan.
Maar Real heeft netjes gespeeld en de wissels van Zidane snapte ik dit keer beter dan normaal.
Er was duidelijk bij Real vond ik behoefte aan meer snelheid en dreiging.
Vooral die periode van de wedstrijd.
PSG speelt veelal snel spel ... daar waar Real snel...en rust kan bewaren.

Dat heeft PSG vanavond in mijn ogen vooral genekt ,psg wilt teveel , heeft ook wat minder ervaring, die rust bewaren kunnen ze nog niet heel goed, wel hadden ze uiteraard ook pech , want Real kon net zo goed 2 goals incasseren al in eerste helft.
Die pech voor psg uitte zich ook eens in een heerlijke counter voor Real die helaas net niet werd afgemaakt.

Maar 1 ding is bijna zeker, en ik zeg dit niet zomaar ik volg Real lang genoeg, maar PSG mag die terug weg sws al 1 tegengoal incalculeren.

Ongeacht of ze zelf scoren
Want Real Madrid scoort nagenoeg altijd of het nou uit of thuis is maakt haast niks uit. Of ze nou een leuk seizoen draaien of niet ook niet.

Maar PSG heeft ,voorin met name, kwaliteit wel om 2 snelle goals te maken.
Parijs zal haar publiek wel nodig hebben.
Real daarentegen incasseert zelf ook vaak tegengoals de nul houden blijft lastig en zeker dit moeizaam seizoen.

Vond Key trouwens weer geweldig.
Het is bijna absurd de kritiek dat men op hem heeft.
Deze man heeft 2 Cl's in de wacht gesleept en het was echt geen toeval.
En marcelo deed hinderlijk hahaha.
Maar om toch 1 speler te noemen ik kan er niet om heen het was Cr.

Ik heb sinds tijden een leuke wedstrijd gezien waar ik echt van geniet. Wie er van deze twee wint zal mij een zorg zijn maar hoop dat het in Parijs net zo'n mooie wedstrijd wordt als deze.

Zelf Arsenal fan en hoop dat zij vandaag wat leuks laten zien.

Lucky goal van CR7, valt die niet per ongeluk via zijn knie dan had ik het nog moeten zien.

Ronaldo was weer de slechtste speler op het veld , ik heb meer van Benzema gezien dan van hem.

De titel van dit stuk dat Ronaldo de wedstrijd naar zijn hand zette slaat nergens op. De beste nnan benut een oenalty en een geluksdoelpunt die op zijn knie komt.voor de rest zwaar overtrokken. De beste man op het veld was in mijn ogen Marcelo en Modric. Dat zijn echt goede spelers. Zonder spelers als Marcelo, Assensio en Modric is Reaal ook maar matig.

Leuk dat onze vriend er (wederom) een penalty inschiet en toevallig een bal op zijn knie kreeg, maar wanneer houdt dit onterechte gegeil op Cristiano nu eens op? Als hij nou fantastisch had gespeeld, begreep ik het wel. Maar hij was na Benzema en Lo Celso de slechte man op het veld. De daadwerkelijke speler die de wedstrijd naar zijn hand zette was Asensio. Op het moment dat hij erin kwam, werd Real echt gevaarlijk en vielen er plots twee doelpunten. Wat een heerlijke speler is dat.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren