Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

AS Monaco verrast Arsenal met razendsnelle counters

Laatste update:

AS Monaco heeft zijn ex-trainer Arsène Wenger een flinke hak gezet in de achtste finale van de Champions League. De huidige nummer vier van de Ligue 1 won woensdagavond de eerste ontmoeting met Arsenal met 1-3 en staat daardoor met één been in de volgende ronde. Monaco bereikte in 2003/04 overigens voor het laatst de kwartfinale. Arsenal staat voor de vijftiende keer op rij in de achtste finale, maar reikte in 2009/10 voor het laatst tot de laatste acht.

/

Leonardo Jardim kon niet beschikken over in totaal zeven vaste waarden en Monaco was op papier dan ook een vogel voor de kat. De bezoekers lieten zich echter niet zomaar vangen, want toen de eerste tien minuten waren overleefd, gingen zij steeds beter voetballen. De beginfase was wel duidelijk voor Arsenal. Veelzeggend was dat de Engelsen in de eerste vijf minuten al zeventig passes hadden verstuurd en de tegenstander slechts drie. De eerste kans was voor Danny Welbeck, maar hij schoot vanuit de draai over en naast. Even later kon hij een voorzet van Santi Cazorla net niet binnentikken.

De storm ging na de eerste tien minuten liggen en Arsenal ging steeds langzamer en slordiger spelen. Verder dan een kopbal van Olivier Giroud die een meter naast ging en een schot van Alexis Sánchez, dat over zeilde, kwam Arsenal in de eerste helft niet meer. Monaco deelde enkele speldenprikken uit en kwam zeven minuten voor het verstrijken van de eerste helft zelfs op voorsprong: Per Mertesacker liet een afstandsschot van Geoffrey Kondogbia van richting veranderen en daardoor had doelman David Ospina geen schijn van kans. Kondogbia kreeg ook wel erg veel ruimte om uit te halen.

/

Arsenal hoopte de scheve situatie in de tweede helft recht te kunnen zetten, maar kwam bedrogen uit. Monaco had acht minuten nodig om op 0-2 te komen: Alexis verloor de bal in het strafschopgebied en na twee passes stond Berbatov alleen voor doelman Ospina. De Bulgaar haalde verwoestend en doeltreffend uit. Arsenal had overigens direct iets terug kunnen doen. Keeper Danijel Subasic duwde een harde knal van Alexis voor de voeten van Olivier Giroud, maar de Fransman schoot onbegrijpelijk over. Dat was direct zijn laatste actie, want hij werd na een uur vervangen door Theo Walcott.

Ospina moest na 62 minuten zelfs in actie komen om de 0-3 te voorkomen; Anthony Martial werd met een prachtige hak vrijgespeeld door uitblinker João Moutinho, maar stuitte dus op Ospina. De gastheer probeerde wel aanvallen in elkaar te knutselen, maar kwam maar niet door de muur van Monaco heen en moest bovendien blijven oppassen voor de snelle counters van de opponent. Walcott en Welbeck kregen nog wel mogelijkheden, maar Arsenal leek zich bij en 0-2 nederlaag te moeten neerleggen. Alex Oxlade-Chamberlain maakte er met een knap schot echter toch nog 1-2 van. Tot overmaat van ramp scoorde Monaco via Yannick Ferreira-Carrasco direct tegen: 1-3.

Wie bereikt de volgende ronde?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik wil mezelf geen Arsenal fan noemen, zeker niet zoals andere hier op vz, maar laat ik zeggen dat ik affiniteit heb met de club. En zelfs ik ben al oprecht teleurgesteld/boos wat er vanavond is gebeurd. Puur gekeken naar de uitslag, beroerd, natuurlijk, maar vooruit, men kan een keer een slechte dag hebben. Ik heb me werkelijk waar kapot geërgerd over het feit dat Arsenal wel vrede leek te hebben met de uitslag bij 2-0. Bij balverlies terugsjokken, bij balbezit rustig rondspelen. Je speelt met Cazorla en Coq als verdedigende middenvelders, waarom weigert Cazorla dan ook maar om 1 sprint naar het eigen goal te maken? Coq speelde zo vaak in ze eentje op het gehele middenveld. Dan heb je Alexis, die het veld niet breed houd en alleen maar naar binnen kapt, Ozil die laks over het veld loopt en een beetje met slechte steekpasses strooit, en als klap op de vuurpijl Giroud, die hoogstens bij Dordrecht een gewaardeerde kracht had geweest. Uiteindelijk zit het bij Arsenal toch in de kwaliteit spelers die men mist. B-garnituur, die men niet kan compenseren met werklust.

25 februari 2015 om 22:41

Helemaal mee eens! Zeker ozil, van hem verwacht je toch zeker meer.. Was een van de zwakste

25 februari 2015 om 22:44

Ozil laat precies zien waarom hij weggedaan is door Real Madrid. Mijn god wat is hij slecht geworden zeg, maar hey wat moet je anders als je geen wereldspelers meer om je heen hebt. 50 miljoen van niks die Arsenal gespendeert heeft, maar mij als Real fan hoor je niet klagen!

Wat ik wel gewoon zielig is, zijn die seizoenskaarthouders van Arsenal dan betaal je rond de 1000 pond om je ploeg ieder jaar te zien verliezen, dat kan echt frustrerend zijn. Mijn steun gaat dus nu uit naar alle Arsenal fans. Dit gun je ze niet.

25 februari 2015 om 22:44

Ozil, zo zwak als wat inderdaad! Maar ik snap de wissel van Giroud ook niet, speelde geen goeie pot maar hij raakte tenminste nog de bal aan bij voorzetten. Waarbij Welbeck totaal onzichtbaar en zwak speelde. Dacht na de 2-1 dat Ox er nog helemaal gretig voor ging. Maar wat laat hij t dan afweten met terug verdedigen na zijn balverlies voor de 3-1. Zonde!

25 februari 2015 om 22:46

Ozil is gewoon hartstikke matig, gewoon simpel. Ik denk dat we nu toch wel kunnen concluderen dat hij nog niet eens de helft van 50 miljoen waard is. Volgens mij betaal je 50miljoen voor iemand die wedstrijden voor je wint, en dan met name de belangrijke.

Oxlade, Bellerin, Koscielny, Alexis, Ospina, Welbeck, Giroud en Gibbs waren echt om te kotsen zo slecht. Bah bah bah.

25 februari 2015 om 22:49

Arsenal heeft ook alleen maar net niet spelers. Ospina Koscielny Bellerin Welbeck Giroud Gibbs Debuchy Mertesacker Cocquelin Walcott en dan vergeet ik er een heleboel. Dit soort spelers hoor je niet te hebben wil je in Engeland weer bij de top horen.

25 februari 2015 om 22:50

Ospina heeft niks aan de doelpunten kunnen doen en verder alles goed gedaan. Zeg dan eerder Mertesacker die niks goed deed en een root risico was achterin.

25 februari 2015 om 22:51

Ozil misschien voorop, maar ik vanavond weer dat mentaal geknakte samenraapsel gezien dat vorig seizoen zich ook zo naar de slachtbank liet leiden. Bah. Geen ballen tonen niks... Ohja Wenger , haal nou toch een keer Cavani man.

25 februari 2015 om 22:58

Özil heeft het gewoon in zich, maar als er geen enkele vorm van tactiek en structuur is, tja, wat kan hij daaraan doen? Bellerin is nog maar een talent, wel een grote, die komt er wel, ik heb vertrouwen in hem.

Oprotten: Mertesacker, Giroud, Welbeck, Gibbs en Wenger eigenlijk ook, maar hij gaat toch niet weg, dus dan maar hopen dat hij het team op de rails krijgt...

25 februari 2015 om 23:00

Ospina had bij de laatste goal eeder uit moeten komen, en zn passing was dramatisch.

25 februari 2015 om 23:04

Ozil laat het in grote wedstrijden nooit zien onzichtbaar. Meestal lijd hij veel balverlies slap in de duels. Je hebt niets aan hem in grote wedstrijden.

25 februari 2015 om 23:05

Wenger krijgt wel weinig krediet van een 4 eva Arsenalfan

25 februari 2015 om 23:11

Frank de Boer zei ooit: Eriksen wordt beter dan Özil. Ik lag toen in een deuk en dacht die frank is gek... Maar verrek...

25 februari 2015 om 23:12

Spelers valt wel mee. Een Mertesacker is natuurlijk veel te min en Giroud en Welbeck als spitsen ook.
toch ligt het vooral aan Wenger. Aanvallend goed veldspel neer leggen is geen probleem, maar de rest... opstellingen, tactisch vernuft.. allemaal niks. Het team staat ook nerges naar in verdedigend opzicht en dat is door hem. 0 verstand van hoe je als team goed staat en druk zet.

25 februari 2015 om 23:17

Helemaal eens. Er zit totaal geen logische taktiek achter. Het meest ergerlijke is die zone-verdediging (verschrikkelijk ineffectief!) i.c.m. aanvallende middenvelders als Carzorla in een controlerende rol.

Ozil valt niets te verwijten. Die heeft een solide blok achter zich nodig die het vuile werk opknapt en dat kun je niet verwachten van een Cazorla, die zelf denkt dat die de spelmaker is.

Een speciale alinea voor Mertesacker: wat een kluns! (En z'n maat Koscielny is ook trws)

Kortom, Wenger: leer eens om met een fatsoenlijke tactiek te spelen en haal niet steeds aanvallers/middenvelders die je vervolgens allemaal wil opstellen. Arsenal heeft 2 top centrale verdedigers nodig en 2 goede brekers achter Ozil, Alexis en co.

25 februari 2015 om 23:23

plus 1

25 februari 2015 om 23:26

Ik ben Arsenalfan ja, en als Wenger het slecht doet, mag ik dat toch zeggen? Ik support de club, niet een individu.

25 februari 2015 om 23:49

Özil is een schitterende speler. Hij zou beter terugkeren naar Duitsland want in Engeland zijn ze vooral goed in het verkloten van goede spelers. Zoveel goede spelers gaan daar heen en presteren vervolgens met hun ploeg geen pepernoot meer in Europa.

26 februari 2015 om 00:14

Wenger heeft inderdaad enorm veel gedaan voor Arsenal, maar de prestaties uit het verleden mogen nooit de toekomst van de club in de weg staan. Als Wenger vasthoudt aan zijn filosofie is het beter voor de club als hij vertrekt. Ik weet zeker dat hij nog steeds als een held gezien zal worden door de meeste Gooners.

26 februari 2015 om 08:12

Helemaal mee eens, nu zag dat je dat SanTOp Cazorla steeds de keuze pass moest geven en dat deed die niet, altijd weer breed. Cazorla is een linksbuiten en zijn rol moet je geven aan ozil of Sánchez. Giroud is te slecht, de coach van Arsenal is toch clubblind aan het worden: hij ziet niet dat die moet door selecteren maar houdt vast aan Franse spelers

26 februari 2015 om 10:32

Een tijdje terug las ik overal dat United een grove fout had begaan door Welbeck te laten gaan, blijkbaar hebben ze het toch goed gezien.

Goede voetballer, maar geen echte afmaker. Ofwel, weer een net niet speler waar Arsenal er zoveel van heeft. Jammer, want Arsenal is een prachtige club.

26 februari 2015 om 14:08

uhm, Cazorla is alles behalve een echte linksbuiten. Ozil is ook geen linksbuiten. Zijn beiden aanvallende middenvelders die misbruikt zijn op de vleugels omdat Arsenal daar veel blessures had/heeft.

25 februari 2015 om 22:43

Er is gewoon een enorm gat tussen de Europese top en Engelse top. Alleen Chelsea doet nog aardig mee Europees.

25 februari 2015 om 22:49

Chelsea doet wel meer dan aardig mee Europees...

25 februari 2015 om 22:56

In de PL is elke wedstrijd een finale daar kan je niet even een wedstrijdje op je gemak 1-0 spelen😉

25 februari 2015 om 23:03

Monaco wil ik ook geen Europese top noemen

25 februari 2015 om 23:13

Dat kan gewoon wel. Een Chelsea of een City wint gewoon op halve kracht van teams als QPR en Leicester city. Het gat tussen de Europese top en Engelse top wordt gewoon groter.

25 februari 2015 om 23:16

Waarom pakt Burnley dan een punt tegen City en Chelsea?

25 februari 2015 om 23:16

Nou ne, Chelsea speelt parkeer de bus en ik gun het ze om er deze ronde al uit te vliegen. En dat zie ik ook nog wel gebeuren, als ze zo spelen als in de uit wedstrijd tegen PSG.

25 februari 2015 om 23:20

Ja dan zegt het genoeg als de nummer 3 van Engeland kansloos verliest van de nummer 4/5 (?) van Frankrijk. Wat een niveaudaling van de Engelse top. 6 jaar geleden nog 3 van de 4 halve finalisten Engels, nu waarschijnlijk 1 of misschien zelfs 0 van de laatste 8 Engels.

25 februari 2015 om 23:26

Tuurlijk, wij weten hoe de PL in elkaar steekt. Die nitwits hierboven kijken nooit de hele wedstrijden in de PL of hebben geen verstand van voetbal.

25 februari 2015 om 23:31

Chelsea had gewoon veel pech tegen Burnley.twee niet gegeven penalty's en de rode kaart van Matic. En tegen City was tijdens de feestdagen zonder Toure, dan is elk team gewoon moe en uitgeput.

25 februari 2015 om 23:36

Chelsea verloor zelfs van Bradford en City van Middlesbrough in de FA Cup.

Iedere wedstrijd moet er weer gevochten worden voor de punten in de Premier League hoor.

Real moet trouwens ook vaak vechten voor de punten. Zo werkt dat in de grootste competities.

25 februari 2015 om 23:37

Het verschil tussen Chelsea en Arsenal en City was tactisch toch wel duidelijk vandaag en gisteren. Het spel van Chelsea is misschien niet om aan te zien Europees maar je zet wel een resultaat weer. Terwijl City gisteren tactisch helemaal overlopen werd en nog geluk had dat het maar 1-2 werd. Arsenal vandaag ook weer.

25 februari 2015 om 23:39

Die nitwits in Engeland hebben duidelijk geen verstand van voetbal. Zelfs met al dat geld van hun krijgen ze nog geen deftig team op de been. En dat wedstrijden in de PL spannend zijn...... ja als twee slechte ploegen tegen mekaar spelen is het inderdaad spannend afwachten wie van de twee niet zal verliezen.

25 februari 2015 om 23:41

Ik had een andere opstelling verwacht van City. Pellegrini blunderde vooral met Clichy en Nasri terwijl Kolarov en Navas hadden moeten spelen.

Hopelijk 442 tegen Barca, maar in de praktijk eigenlijk 352:

Hart
Zabaleta
Kompany
Mangala
Navas
Touré
Fernandinho
Kolarov
Silva
Bony / Nasri
Agüero
26 februari 2015 om 00:50

Pellegrini blunderde gewoon om met dzeko te beginnen. 442 spelen met 2cms tegen Barcelona is gewoon dodelijk op het middenveld

26 februari 2015 om 06:29

Nee hoor, zeker niet meer dan dat.

26 februari 2015 om 07:05

En dan te bedenken dat Monaco 4de staat in de Ligue 1.

26 februari 2015 om 08:07

Klopt in Engeland wordt elke wedstrijd gevochten in plaats van gevoetbalt. Het lijkt echt helemaal nergens op wat het rechter rijtje daar laat zien en als je daar als topclub in mee gaat verlies je punten. Dat betekent niet dat het goed voetbal is.

26 februari 2015 om 11:02

@ Marre123,

Je kan prima met 2 spitsen spelen tegen Barcelona. Real deed dat de laatste jaren ook steeds bij balverlies. Ze hebben veel moeite met een zonale 442 en selectieve pressie.

@ Glory,

Niet met je eens. Bijna alle ploegen proberen verzorgd te voetballen. Misschien dat Aston Villa en Sunderland dit seizoen daar niet zo goed in slagen. Ik denk echt dat je te weinig wedstrijden kijkt.

26 februari 2015 om 12:05

Geert, Real kon dat omdat ze meer kwaliteit hebben. City kon gewoon geen pressie spelen met dat middenveld van dinsdag.

26 februari 2015 om 16:56

Milner, Nasri en Dzeko komen idd tekort om Barcelona te kunnen domineren.

25 februari 2015 om 22:43

3 spelers.
Abbdenour,Kondoghbia en Dirrar!
Wat een geweldenaren!
Wie zij ook al weer dat de Champions League saai en voorspelbaar was?
Dit had niemand verwacht.

25 februari 2015 om 22:49

Die Yannick Ferreira Carrasco lijkt me ook een topper.

25 februari 2015 om 22:50

Je vergeet sowieso 1 speler, Moutinho wat een baas!! Speelde heel Arsenal weg op het middenveld!

25 februari 2015 om 22:55

Klopt, hij speelde best goed. Toch had ik het idee dat Ferreira 2 keer een bal had moeten afleggen op Bernardo Silva, maar hij koos ervoor om zelf te schieten. Dat was jammer. Maar verder moet je niet te lang zeuren over de kleine details. Arsenal heeft een wanprestatie geleverd en AS Monaco gedaan wat ze konden waardoor ze hier met 1-3 winnen.

25 februari 2015 om 23:19

Die abdennour idd, wat een geweldenaar. Deed me echt denken aan Alex toen ie bij PSV zat.

26 februari 2015 om 12:11

Martial is ook een talentje hoor..19 jaar. Kondogbia en abdennour waren bazen!

25 februari 2015 om 22:44

Schandalig meer kan ik niet zeggen, als ze zelfs met moeite in de Emirates scoren wie heeft hun de garantie dat ze dat wel in Monaco doen.

25 februari 2015 om 22:45

Ik hield altijd nog m'n hand boven het hoofd van Giroud. Nou na vandaag mag hij plaatsmaken voor een vervanger.

25 februari 2015 om 23:12

Idd, ik heb hem vandaag nog zitten verdedigen, maar ben hem nu echt kotsbeu. Giroud, Welbeck, Mertesacker en Wenger mogen deze zomer echt wel vertrekken.

Verder hebben we pech met die 0-1 waardoor Monaco kan counteren en wringen onze spitsen nog een 3-tal gemaakte goals de nek om...

26 februari 2015 om 00:38

Ik hoop dat Wenger hierdoor inziet dat hij zich in de zomer flink moet versterken.

25 februari 2015 om 22:45

Slechtere wedstijd van Arsenal kan ik me niet herrineren dit was echt rampzalig!
Vraag me wel alleen af hoeveel minuten blessure tijd er officieel bij waren gekomen

25 februari 2015 om 23:31

Er waren officieel 4 minuten extra tijd bij gekomen.

25 februari 2015 om 23:41

6-0 tegen Chelsea!

25 februari 2015 om 22:46

Ook het wisselbeleid sloeg nergens op. Je zag gewoon dat Monaco kwam om te counteren, vervolgens haal je Giroud eruit voor een vleugelspeler en Welbeck schoof door naar de punt van de aanval. Oke, tactisch is er niets veranderd. Vervolgens haal je Coquelin eruit voor Chamberlain en zoals je zegt, Cazorla is geen verdedigende middenvelder. Die wissel heeft Arsenal de das omgedaan. Ik vond Ozil juist heel matig overkomen.

25 februari 2015 om 22:47

Monaco counteren?
De 2de helft hebben ze gedomineerd!

25 februari 2015 om 22:49

Arsenal heeft qua wissels geen kwaliteit om in te brengen.
Voor een opleidingsclub als Arsenal hebben ze bar weinig aanvallende talenten.

25 februari 2015 om 22:49

Nee, Wenger had Mertesacker eruit moeten halen voor Gabriel, als je verdediging uit Bellerin, Gabriel, Koscielny en Gibbs bestaat dan kun je iets doen tegen counters, met Mertesacker niet, die is zo snel als dikke stront in een trechter bij -40.

25 februari 2015 om 23:17

Oh ja dat gaat idd erg traag

25 februari 2015 om 22:47

Ozil loopt er wel vaker bij alsof het hem totaal niet boeit.

25 februari 2015 om 22:49

Klopt helemaal. Alleen begrijp ik niet waarom Wenger nooit eens schreeuwend langs de lijn staat als niet loopt. Zelfde type als Martino bij Barcelona. Er moet eens een trainer komen die de spelers van Arsenal eens aanpakt. Hij laat ze alles maar doen wat ze willen. Moeten echt gepushed worden!

25 februari 2015 om 23:01

Engelse competitie is duidelijk de meeste overschatte compeittie ooit. Man man Arsenal, Liverpool, Spurs, City, United etc het is allemaal niet zo goed als wat men denkt.

25 februari 2015 om 23:10

Helemaal niet. Ze spelen alleen slecht in europa

25 februari 2015 om 23:16

Laat hem. Volgens hem is de bundesliga klasses beter dan alle competities bij elkaar.

25 februari 2015 om 23:18

Ik val elke keer in slaap als ik een Bundesliga wedstrijd probeer te kijken.

25 februari 2015 om 23:20

Ehm hiermee bevestig je onbewust dat ze juist wel slecht zijn

25 februari 2015 om 23:32

Europa is juist het podium waar je moet laten zien waarom je competitie zo goed is.

25 februari 2015 om 23:41

Inderdaad. Iedereen geilt altijd op de pl, maar de Bundesliga en primera division zijn gewoon verder op het moment. Stelt lang niet zo veel voor als men denkt.

25 februari 2015 om 23:46

Europa is dan ook de enige valabele graadmeter om de sterke van een competitie af te meten aan andere competities. Als Engelse ploegen altijd slecht spelen in Europa dan is dat omdat ze gewoon slecht. In Engeland tussen al die middelmatige ploegen valt dat niet echt op, maar Europees voetbal liegt nooit.

25 februari 2015 om 23:47

Bundesliga? Man, wat een gezever. De PL is toch wat beter en spannender dan de BL.

26 februari 2015 om 00:37

Spannender idd, laat dat beter maar weg, zie top engeland niet 123 winnen van wolfsburg bayerm schalke leverkusen

26 februari 2015 om 11:04

Denk dat alleen Bayern en Dortmund mee zouden doen in de top 4 van Engeland.

26 februari 2015 om 19:16

Wolfsburg lijkt mij echt wel sterker dan clubs als Southampton.

25 februari 2015 om 23:03

Bij Arsenal ontbreekt het dan ook aan karakter en strijd om van een 0-2 achterstand terug te komen. En ook de spelers zijn niet zo goed als de fans beweren. Ozil, Per, Giroud, Welbeck, de zogenaamde Bosscielny allemaal spelers die zwaar overschat worden. Telt daarbij een trainer op die tactisch zwak is en je komt inderdaad niet ver in de CL.

De teleurstelling is immens. Wat een schaamtelijke vertoning van Arsenal, alle credits naar Monaco die eerst de bus parkeerde en dan gewoon veel beter was op alle vlakken. Dit is mij voor, sinds de pandoering die we kregen van Chelsea, de grootste wanvertoning . Op eigen veld waar we normaal zo sterk zijn, zo onmondig zwak.

Iedereen was ondermaats met als hoogtepunt, de man met de praatjes, Oliver Giroud. Doe Mertesacker er maar ook bij, samen met Wenger die alweer veel te laat wisselt en niet eens ziet dat Ozil nergens in de match is.

Af en toe hadden we wat meer geluk nodig, maar al bij al verdiende nederlaag. Proficiat Monaco.

25 februari 2015 om 22:49

Wenger kan beter Moutinho, Martial en Abdenour halen. Moutinho speelde heerlijk beter dan Alexis, Carzola en Ozil in 1. Martial speelde beter dan Wellbeck en Giroud. Abdenour is een beest wat een vent!

25 februari 2015 om 22:53

En Kondogbia en Wallace

25 februari 2015 om 22:58

Gewoon heel As Monaco laten we daar op houden haha!

Ik vond vooral Giroud erg goed

25 februari 2015 om 22:42

Die verkoos Wenger een paar jaar geleden boven Huntelaar...

25 februari 2015 om 22:44

Pff Huntelaar... Goede spits daar niet van maar voor het Arsenal systeem is Giroud veel en veel geschikter. Verder speelt Giroud voor Frankrijk ook bijna altijd erg sterk, doet niet af aan zijn wanvertoning van vandaag.

25 februari 2015 om 22:51

Huntelaar had er zo 3 ingeschoten vandaag

25 februari 2015 om 22:52

Haha, Giroud past niet bij Arsenal, dat mag je ondertussen wel concluderen.

Leuk dat hij bij het systeem past maar dat kan Henk Veerman ook zijn.
Kwalitatief is Giroud niet goed genoeg voor een club als Arsenal en ze moeten van de zomer echt ballen tonen en achter spitsen als Cavani aangaan.

Maar na vanavond ben ik benieuwd of hij er wel zin in heeft.

25 februari 2015 om 22:54

Zelfde type spelers, maar dan een kwaliteitsverschil waar je u tegen zegt. In het voordeel van Huntelaar natuurlijk.

25 februari 2015 om 22:43

Trololol. Waardeloze spits. Absoluut geen spits voor dit niveau.. Kan beter terug naar Frankrijk.

25 februari 2015 om 22:46

Ozil heeft mij ook verrast in negatieve zin dan.

Arsenal... Jullie zijn mijn tijd nieteens waard. Wat een waardeloos prestatie was dit zeg.

25 februari 2015 om 22:41

Dan kijk je niet...

25 februari 2015 om 22:42

Ze hadden nog geluk dat ze scoorde... Was niet best. Arsenal is natuurlijk geen absolute topclub maar dit is echt matig

25 februari 2015 om 22:42

Kon het niet beter zeggen. Trieste ploeg. Monaco niet eens kunnen verslaan in eigen huis. BPL is een overrated competitie.

25 februari 2015 om 22:44

Komt weer zoiets aan. Momentopname is dit. Of is malaga ook beter dan Barca?

25 februari 2015 om 22:47

Een momentopname, serieus? Wil je dit nu afdoen als een momentopname? Nee, Arsenal speelde gewoon het spelletje dat ze altijd spelen in de Bpl. Dit keer kwamen alle passjes en acties tekort omdat Monaco wist waar het mee bezig was.

25 februari 2015 om 22:47

Klopt slaat nergens op dat Arsenal nu niks kan maar het slechte wisselbeleid en al die blessures kunnen na al die jaren geen toeval meer zijn...

25 februari 2015 om 22:51

Het gaat om de CL die volgens velen zo voorspelbaar is en niet om de Pd.

Het is geen toeval meer, Arsenal is geen top maar gewoon subtop, jaar in jaar uit redden ze het niet.

25 februari 2015 om 22:52

Ohja, dus als Juventus gister won van Dortmund, is de Serie A opeens beter? Pure onzin man. Maar neemt niet weg dat Arsenal speelde als een trieste ploeg.

25 februari 2015 om 22:52

Nee, Malaga is niet beter Gooner, maar Barcelona is gewoon een trieste ploeg. Waarschijnlijk is de BPL in zijn ogen overrated omdat zijn club gister van Man City heeft gewonnen. Nog wat euforisch enzo.

OT. Wat was Giroud ongelofelijk slecht... Hij heeft leuke momenten, zoas tegen Middelsbrough voor de FA cup, maar Wenger, doe iets aan de spits... Zet desnoods Alexis er en Theo/Alex op rechts of Welbeck en dan Cazorla op links. Maar Giroud moet er echt uit. Het is misschien een goed ventje en harde werker, maar niet de spits van het niveau dat Arsenal moet nastreven.

Uit in Monaco kan het nog. 0-3,1-4 moet te doen zijn. Al denk ik dat mijn Arsenal liefde me voor de gek houdt wanneer ik dat denk...

25 februari 2015 om 22:55

Momentopname ja.

Daarnaast had de wedstrijd heel anders gelopen als Giroud wat scherper was.

Everton wint over 2 wedstrijden met 6-1 van Wolfsburg. Zegt ook niet alles.

25 februari 2015 om 23:01

@thebigshow

Arsenal speelde des Arsenals: het spelletje door het midden heen en maar rommelen in de 16 in de hoop dat het maar goed gaat. Werkt dat niet, dan maar crossen van de flanken.

Dit is Arsenal, wat je vandaag gewoon zag. Dat het niet lukte wil niet zeggen dat ze een off-day hadden. Daar doe je Monaco veels te kort mee. Ze wisten gewoon waar ze mee bezig waren en chapeau daarvoor.

Arsenal moet zich maar focussen op de BPL waar dit soort voetbal wel werkt.

25 februari 2015 om 23:06

@gooner4 momentopname? Engelse teams zijn al jaren een schande voor hun eigen fans in de CL. BPL is leuk omdat er veel strijd is. Maar dat komt omdat ze allemaal blijkbaar dus zo slecht zijn. Voor mij is het duidelijk. De best voetballende competitie is La Liga.

25 februari 2015 om 23:13

Omdat het een wedstrijdje niet lukt, gaat het gelijk altijd zo?

Neem maar van mij aan dat Arsenal gaat winnen in Monaco.

25 februari 2015 om 23:17

Arsenal speelt geweldig voetbal, vandaag was een royale off day. Het probleem is echter dat dit ook het enige is wag ze kunnen. Als t niet loopt krijg je gewoon ideeloos gerommel.

25 februari 2015 om 23:19

Arsenal faalt structureel al jaren, dus is geen eenmalig probleem meer.

25 februari 2015 om 23:23

Dan is het wel een hele lange momentopname. Alleen Chelsea komt vrijwel elk jaar door tot de laatste 4 (2013 daar gelaten). De Spaanse en Duitse topclubs domineren Europa

25 februari 2015 om 23:31

Zeg maar niets als je nooit Arsenal kijkt..

26 februari 2015 om 10:33

In de Premier League wordt lang niet altijd goed voetbal gespeeld, integendeel zelfs. De amusementswaarde daarentegen is wel altijd heel hoog, dus kijken er veel mensen naar.

Dus ik snap ergens wel dat Mattfcb het een overrated competitie vindt.

25 februari 2015 om 22:46

Dit is 100% Wenger aan te rekenen. Iedereen ziet dat Mertesacker de meeste trage verdediger ooit is, hoe haal je het dan in je hoofd om hem op te stellen tegen een team met veel snelle spelers? En verder nog: Chamberlain is geen middenvelder, Welbeck geen vleugelspeler, Carzola of Ozil op 10, Giroud is te slecht voor het niveau wat Arsenal wil nastreven. In de zomer Cavani en Kondogbia/Schneiderlin erbij, plus Draxler als Carzola vertrekt

25 februari 2015 om 23:19

Inderdaad. Helemaal Wengers fout. Had Ozil en Mertesacker moeten vervangen voor Ox en Gabriel en niet Coquelin eruit halen...

25 februari 2015 om 22:51

Ik raad je dan aan om Atletico tegen Leverkusen te kijken volgende week.

25 februari 2015 om 22:58

dat heb ik nou met 80% van de wedstrijden uit Spanje Italië en Duitsland waar de winnaar van tevoren al vast staat erg spannend.

25 februari 2015 om 23:16

Kijk dan niet... Waardeloze reactie van jou.

Ik denk dat Wenger zijn spullen moet pakken en moet vertrekken. Zit de loting een keer mee (geen Bayern), verliezen ze alsnog zo simpel van een op papier veel mindere tegenstander.

25 februari 2015 om 22:42

Geen bayern*

25 februari 2015 om 22:44

Aangepast, thanks.

25 februari 2015 om 22:43

op basis van 1 wedstrijd lijkt me ongelooflijk dom...

25 februari 2015 om 22:44

Op basis van al die jaren 4de en niet verder komen in de CL met het budget van een top club.

25 februari 2015 om 22:45

De meeste kunnen het team beoordelen op 1 wedstrijd best knap is dat

25 februari 2015 om 22:45

Arsenal heeft pas de laatste 1 a 2 jaar de budget van een absolute topclub en in die 2 jaar kwamen ze twee keer tegen Bayern....

25 februari 2015 om 22:50

Niet op basis van 1 wedstrijd, hij presteert al het hele seizoen ondermaats. De spelers zijn echt niet zo slecht hoor, maar er is nog geen reeks van 5 overwinningen achter elkaar geboekt.

25 februari 2015 om 23:15

Inderdaad. Arsenal is een prachtige club, maar hoe lang gaan Arsenal fans dit nog pikken? Dramatische resultaten... Altijd net niet. Het is soms best is goed om een frisse wind door een club te laten waaien.

25 februari 2015 om 23:53

Inderdaad ik denk dat het ook tijd is voor Wenger om het veld te ruimen. Arsenal heeft een (op papier dan) te goed elftal om zo'n resultaat neer te zetten in het belangrijkste/grootste voetbal toernooi en ook nog in eigen huis. Die zijn gewoon op alle fronten afgetroefd.

Jeetje wat een heerlijke wedstrijd van Monaco zeg.. Ze hebben me echt geïmponeerd met dat compacte spel. Arsenal kon geen kant op. Dik pluspunt voor kondogbia en abdennour.. Heerlijk gespeeld. Chamberlain enige pluspunt aan Arsenal kant, team krijg gelijk een soort van impuls toen hij inviel, hij luisterde dit ook nog mooi op met die goal. Tijdens het typen van dit scoort carrasco nog even de 3-1.. Complimenten.

25 februari 2015 om 22:42

Ja, dankzij zijn balverlies.

25 februari 2015 om 22:45

Had mn stukje al geschreven haha. Chamberlain had daarvoor ook balverlies maar dat herstelde hij wel netjes. Buiten dat laatste balverlies, vond ik hem wel sterk spelen, maar hij moet veel dieper opgesteld worden, het is geen centrale middenvelder.

25 februari 2015 om 22:45

Die Duitser achterin stond anders ook lekker te slapen

25 februari 2015 om 23:08

Als Ospina een paar cm groter was dan hield hij die laatste goal er uit ;
In mijn ogen moet ook Wenger in de zomer nieuwe keeper kopen als Szczesny m niet meer wordt.

26 februari 2015 om 16:57

Moutinho was ook de baas op het middenveld! Speelde heel Arsenal zoek. Zo rustig en heerlijk loopvermogen!

Monaco was gewoon beter op alle vlakken. Ze domineerde Arsenal volledig. Wat een gare speler is Ozil geworden echt ongelofelijk slecht geworden die jongen. Een van de grootste miskopen van de afgelopen jaren.

25 februari 2015 om 22:43

Haha wat een onzin. Heb je de andere wedstrijden van Ozil gezien na zijn blessure? Daar doet een dramatische wedstrijd echt niks aan af. Waan van de dag

25 februari 2015 om 22:52

Ik heb Ozil vorig jaar heel het jaar zien falen. Hij speelt tegen Aston Villa en QPR goed, maar grote wedstrijden is het gewoon troep. 50 miljoen doorgespoeld.

25 februari 2015 om 22:44

Ozil was slecht, maar je breekt hem nu af op basis van vanavond. hiervoor speelde hij geweldig. verder ben ik eht met je eens. Monaco had Arsenal in hun broekzak. Vooral die Kondogbia en die kale achterin, pfoeh.

25 februari 2015 om 22:46

Ja kondogbia en abdennour speelde echt heel sterk idd. Zoals die commentator al zei, abdennour doet denken aan de tank (Alex)

25 februari 2015 om 22:50

Lol tegen Aston Villa en QPR. Je bent een grote naam en hebt 50 miljoen gekost en dan laat je dit zien in een grote wedstrijd.

25 februari 2015 om 22:47

Miskoop weet ik niet maar hij is echt veel minder geworden.

Arsenal op elke front overklast, ze kregen voetballes van de jonkies van Monaco die echt een een leuke team hebben.
Berbatov heeft ook een goede wedstrijd gespeeld, balvast, blijft rust en maakt zijn kans goed af.

Motm voor mijn Moutinho. Wat een speler, hij speelde een heerlijke wedstrijd en heerste op het middenveld, goede acties ook.

Wat een heerlijke wedstrijd was dit. Niet normaal. Arsenal werd compleet kapot gespeeld. De eerste 30 minuten waren redelijk saai totdat Kondogbia de score opende, daarna werd het veel beter.

Monaco was te goed en speelde zo georganiseerd. Dit had ik echt niet verwacht. Een heerlijke knal van Kondogbia (ook al week hij af), Berbatov die op zijn 34 jaar nog altijd over zoveel kwaliteit beschikt want zoiets verlies je niet. Je wist gewoon dat hij ging scoren. Echt lekker dat Ferreira-Carrasco nog op het einde de wedstrijd afmaakt. Monaco verdiende dit dubbel en dik om door te gaan. Prachtig.

Engelse ploegen (met de uitzondering van Chelsea waarschijnlijk) stellen niks meer voor in Europa. Ze kopen overal in Europa de beste spelers en in de PL werkt dat misschien goed maar op Europees niveau (vanaf de knock-out fase) wordt het ze te moeilijk.

25 februari 2015 om 22:44

Ik even blij dat ik begon met kijken bij minuut 33

Denk dat de Engelse ploegen het al zwaar genoeg hebben in de PL.

Wat is dit toch jammer zeg. Arsenal krijgt eindelijk een (op papier) makkelijke tegenstander en dan laten ze het weer bij liggen. Er is kwaliteit genoeg, ze zouden makkelijk kunnen winnen van Monaco maar er is geen strijdlust bij de spelers. Mertesacker blijft een matige verdediger, snap niet waarom Wenger nog steeds hem opstelt. Er wordt zoveel ruimte weggegeven, dan profiteert Monaco daar gemakkelijk van. Je hoort zoals gewoonlijks weer reacties van de La Liga fanboys over hoe overschat de PL wel niet is en dat spelers als Sanchez en Ozil afdankertjes zijn van Barcelona en Real Madrid. Sanchez is 1 van de beste spelers uit de PL, heeft het vorig jaar ook gewoon goed gedaan bij Barcelona, dus ik vind hem echt geen afdanker. Net als dat Di Maria dat ook niet is. Ozil doet het sinds zijn blessure gewoon goed en is vaak ook weer motm geweest. Nu doet hij het 1 wedstrijd slecht in de CL en krijg je weer zoveel kritiek over hem te horen. Typisch. En wat ben ik blij dat er geen CL meer volgend jaar bij de NOS is. Die analisten daar hebben zo weinig verstand van buitenlands voetbal.

25 februari 2015 om 22:56

Lol er is bijna geen enkele Barca fan die Sanchez overschat vind. Fantastische speler en ik zou hem heel graag terug zien bij Barca. Dus begin niet zomaar dingen te verzinnen...

25 februari 2015 om 23:02

Ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat. Arsenal spelers zijn van grote klasse en laten dat ook bij vlagen zien, maar spelen totaal niet als team. Aan de bal weinig lopende spelers zonder bal, zeker vandaag op het middenveld. Als er eenmaal een overtal ontstaat doet iedereen mee en kunnen ze geweldige aanvallen opzetten/uitspelen, maar tegen een goed spelende georganiseerde ploeg komt die er niet, en dan is het wachten op een bevlieging van een individu. Verdedigend kan Sanchez ongelofelijk veel werk verrichten maar hij doet het o zo vaak helemaal alleen, zelfde geldt voor Welbeck. Dit leidt allemaal tot frustraties die zichtbaar worden naarmate zo'n wedstrijd verloopt. Ik ben benieuwd of hier op lange termijn onder Wenger nog verbetering in komt.

25 februari 2015 om 23:04

Wat is er dan mis met de conclusie dat de pl overschat is? Ze werken met de hoogste bugetten, verzieken andere competies en spelen voetbal dat vaker niet dan wel om aan te zien is... als klap op de vuurpijl spelen ze Europees weinig klaar én valt het nationale team (vol overhypte sterren) tweejaarlijks gruwelijk door de mand.

Het beste dat het voetbal kan overkomen is als we allemaal stoppen met deze clubs te aanbidden die alleen meeliften op een mythe van Britse voetbalpassie, maar niets toevoegen...

K schaam me voor dit team echt zelden zo een triest steletje gezien gewoon afgeslacht door Monaco. Vertek aub allemaal bij deze mooie club.
Deze club is te vaak pijn gedaan door staf en spelers

Het ergste is nog dat Monaco 2 kansen en 3 goals heeft, en dat Arsenal alle kansen die het kreeg er gewoon niet inlegt. Wenger moet eens ophouden met Ozil en Cazorla tegelijk opstellen, en ook Giroud en Welbeck samen werkt gewoon niet. Arsenal was vanavond gewoon drama, vooral Giroud en Mertesacker. Wenger moet ook eens eerder gaan wisselen, ik had in de rust Gabriel ingebracht voor Mertesacker. En ik hoop ook dat Wenger in Monaco eens zonder Mertesacker en Giroud gaat spelen.
Oxlade speelde nog redelijk, Koscielny ging ook nog wel, maar Gibbs zakte er totaal doorheen, Welbeck was onzichtbaar, Cazorla stond te ver naar achteren, Coquelin had het niet, het is echt zo’n dag dat alles gewoon niet lukt.

25 februari 2015 om 22:44

Oftewel, een gebrek aan concentratie en focus. Getuige ook het beschamende aantal geleden balverlies op cruciale momenten op het middenveld.

25 februari 2015 om 22:47

Ja, en dan zal je wel weer zien dat Arsenal er op 1 uitdoelpunt uitligt, zoals altijd. Je word er gewoon moedeloos van, ik heb Arsenal al heel lang niet meer zo slecht gezien als vandaag. Maar wat wil je ook, als je verdedigende blok uit Cazorla en Coquelin bestaat?

25 februari 2015 om 22:48

Gebrek aan concentratie en focus in de 8e finale van de Cl... dit groepje spelers + de manager zijn geen winnaars. Ja, er zitten wel een paar spelers tussen die de juiste mentaliteit bevatten, maar de helft van het team is tevreden met elk jaar 4e worden.

25 februari 2015 om 22:49

Dat is natuurlijk ook een punt, Wenger heeft hier iedereen laten zien vandaag hopeloos te falen. Eeuwig zonde voor de grote trainer, vandaag was echter ook beschamend van zijn kant.

25 februari 2015 om 22:50

Wat we meer missen zijn leiders, die hebben we gewoon niet.

25 februari 2015 om 22:56

@alle gooners

Is het blindheid of gewoon niet willen toegeven?

Arsenal heeft tekort aan kwaliteit, heel hard met wel waar.
Op cruciale posities spelen spelers die tekort komen voor het niveau waar je als Arsenal zijnde naar toe wilt streven.

25 februari 2015 om 23:07

Ik dacht eerst aan koppigheid, maar nu denk ik ook aan dat Wenger het gewoon niet ziet...

25 februari 2015 om 22:45

Het is niet een dag waar alles gewoon niet lukt, want het is het standaard verhaaltje van Arsenal. Elke moment dat je van hun verwacht dat ze iets moeten presteren, falen ze kei- en keihard. Zij het een vernedering van een topclub, zij het een verliespartij door een matige tegenstander.

De return zal ook volgens het standaard Arsenal verhaal gaan. Arsenal zal domineren en twee goals maken. Vervolgens verliezen we op 1 goal na, of op uitdoelpunten. Same shit, different day.

25 februari 2015 om 22:47

Jij doet ook net altijd alsof Arsenal altijd beter heeft gespeeld .

Monaco heeft Arsenal op alle fronten afgetroefd: Tactisch, werklust, fysiek. Terwijl Arsenal toch echt meer kwaliteit heeft. Monaco miste 7(!) Basiskrachten. Schaam je diep arsenal.

25 februari 2015 om 22:47

vond Ox ook dramatisch. Maakte een goede goal dat wel, maar verloor buiten dat elke bal die hij kreeg. Speelde ze dan weer te zacht in of probeerde een actie te maken die mislukte. Vond alleen Sanchez nog redelijk. Die probeerde het tenminste nog en deed wat acties die niet altijd mislukte. Giroud en Bellerin vielen op door wat ze allemaal fout deden. Welbeck , deed die mee?

25 februari 2015 om 22:48

Verdedigers wisselen kan dat wel als ze niet geblesseerd zijn? Zou Wenger denken. Nee, dat is funest voor het zelfvertrouwen. zucht.

25 februari 2015 om 23:07

Boeiend. Het teambelang gaat voor, maar Wenger weet dit niet. Wenger moet gewoon tegen die gewisselde speler zeggen: Presteren of wegwezen!

25 februari 2015 om 23:40

Daar is Wenger niet de persoon voor dus. Ik hoop dat je begrijpt dat ik die opvatting belachelijk maak?

Met Mertesacker beginnen oke, maar zodra je achter staat en moet pressen ga je niet met hem door. Eigenlik sowieso niet, maar goed.

Sánchez had op een gegeven moment gewoon in de spits moeten staan, toen bleek dat Giroud en Welbeck gewoon ongeloof slecht presteerden

25 februari 2015 om 23:55

Ik snapte dat je die stelling bekritiseerde ja, maar ik blijf het gewoon herhalen dat het teambelang boven die van een individu gaat.

25 februari 2015 om 22:49

Voor het begin van de wedstrijd kon je al zien dat het middenveld de "soft spot" van Arsenal was. Naief op dit niveau. Arsenal heeft ook betere verdedigers nodig, Mertesacker kan gewoon niet als je aan wilt haken bij de top.

25 februari 2015 om 22:51

Nee het ergste is, Monaco scoort 4keer in de groepsfase, en 3keer op Arsenal. Dat is pas het ergste.

25 februari 2015 om 23:18

Met 6 blessures

25 februari 2015 om 22:55

Monaco was gewoon op alle vlakken in de tweede helft simpelweg beter. In de duels en voetballend heerste Monaco!

R.I.P Arsenal...wat een wedstrijd!

Tja, nu gaat het argument van loodzware loting niet op voor Arsenal.

Zal het maar niet lang hebben over hoe ik Arsenal vond, maar even in het kort. Vond ‘de toekomstige dmf’ coquilin ver beneden pijl voetballen, Giroud slecht afwerken en de rest te veel met de bal lopen. Concentratie en vertrouwen was ver te zoeken. Wel sund voor the Ox, maker van de 1-2 en schuldig aan de 1-3.

AC Monaco, zie ze niet vaak hele wedstrijden spelen, wist al dat Moutinho goed is, maar heb weer genoten van hem. Wat een speler is dat zeg! Voor de rest sterk verdedigd en bij tijd en wijle goed eruit gekomen. Uit bij Arsenal vind ik dat je zo mag voetballen als 'slechtste van de laatste 16'. Ook leuk om de ‘luie’ maar oh zo effectieve Berbatov weer te zien spelen.

Move van de avond: passje achter standbeen van Moutinho naar links op de 16 en daarna een gemiste kans van Marshall volgens mij, maar wat een overzicht van Moutinho!

25 februari 2015 om 22:51

Marshall? Je bedoelt vast Martial, maarja zo sprak de commentator zijn naam wel uit ja

25 februari 2015 om 23:10

Ja my bad.....zijn coquilin en dan hoe ze het uitspreken op NPO 3 niet van die slakken die ze in Frankrijk eten ?

25 februari 2015 om 23:24

Escargots

26 februari 2015 om 00:07

Haha je hebt gelijk

Dan een andere delicatesse ergens vandaan, want kan me bijna zeker ergens vaag herinneren dat ik zoiets op het menu zag staan. Misschien Coquilles in slechte uitspraak

Nooit verwacht, maar onverdiend is het zeker niet.
Arsenal gaat het denk niet redden, Monaco gaat zo ook thuis spelen en gaan niet meer jagen.
Slim gespeeld, Giroud was echt drama.

mooie overwinning, uiteindelijk wel verdiend.

25 februari 2015 om 22:45

Gefeliciteerd! Was wel positief verrast met de fans die waren meegereisd haha. Heerlijke avond voor hun.

25 februari 2015 om 23:10

Inderdaad, onze fans waren zoals gewoon dood. Kan je trouwens niets van zeggen als je zo speelt maarja.

25 februari 2015 om 23:25

Monaco speelt een prachtig positiespel, zeker verdiend.

Hieraan kan je zien dat we een echte leider nodig hebben. Niemand die elkaar motiveert als het tegenzit. SHAME ON YOU PER.. Onze aanvoerder

Huilen wat en slecht wedstrijd terecht verloren. Dit gaan ze bijna zeker niet meer goed maken

Mooie pot voetbal zeg, wat heeft Monaco mij verrast. Uiterst effectief en speelde gewoon goed voetbal. Leuk dat Carrasco ook scoort. Al om al een terechte overwinning, maar had ook meer van arsenal verwacht. Wenger laat eens te meer zien een slechte verliezer te zijn, kan de coach van de tegenstander toch gewoon een hand geven.

En vele dachten dat Arsenal even makkelijk zou gaan winnen haha.
Monaco speelde goed georganiseerd en was bijzonder effectief.

Wat een wedstrijd zeg! Ben zelf fan van Arsenal maar respect voor Monaco. Vond ze spelen zoals de Italiaanse ploegen van +- 10 jaar terug. Eerst de tegenstander laten uitrazen en laten denken kans te maken en daarna vlijmscherp in de afwerking à la Inzaghi. Klasse van Monaco.

Giroud :' vat Arsenals match perfect samen.

Zie liever Arsenal door gaan omdat dat laffe counterspel mij niet aan staat maar als je zo de doelpunten weggeeft dan verdien je niet om door te gaan.

Het ergste is nog wel de 1-3. Met 1-2 is alles nog mogelijk en dan laat je een speler van Monaco het halve veld over steken. Die kerel gewoon vastgrijpen en neerleggen ook al krijg je rood. Zo onprofessioneel als de pest die gasten.

25 februari 2015 om 22:43

Arsenal heeft geem counterspel. Ze kunnen niet verdedigen. Tegen City toevallig een keer goed maar normaal is het drama.

25 februari 2015 om 22:45

Dat laffe counter ploeg dat Arsenal tweede helft weg speelde... Heb je wel gekeken?

25 februari 2015 om 22:49

Ja ze speelde ultra defensief en counterde vervolgens levensgevaarlijk. Ze speelde het overigens nog slecht uit want anders creëer je als Monaco zijnde nog 2-3 enorme kansen.

25 februari 2015 om 22:51

Ik zou zeggen kijk de tweede helft nog eens terug. Monaco troefde ook Arsenal af in de duels. En voetballend was Monaco echt veel beter...

25 februari 2015 om 22:46

laf? als het effectief is doe het dan gewoon. Waarom zou een ploeg Arsenal ind e kaart willen spelen?

25 februari 2015 om 23:14

Leuk dat je het laf noemt, maar wat moet de 'slechtste' van de 16 (in de media gezegd) dan tegen Arsenal? Vond ze nog niet eens zo als een geparkeerde bus spelen, want ze behielden redelijk balbezit en speelden bijna geen lange ballen van achter uit.

Sorry, maar de spelers van Arsenal mogen zich eerder schamen dan dat je kritiek geeft op Monaco.

25 februari 2015 om 23:37

Helemaal met jou eens Schop! Monaco heeft gewoon goed gespeeld. De Arsenal spelers mogen zich de ogen uit het hoofd schamen en mooi 2 dagen straftraining lopen of iets dergelijks (wat Wenger helaas nooit zal doen... )

Monaco is een serieuze outsider voor de champions league, de verdediging staat als een muur, jammer dat spelers als James en Falcao zijn vertrokken, die 2 zou ik graag willen zien bij deze Monaco!

25 februari 2015 om 22:45

Geloof je dat echt. Monaco gaf best veel kansen weg maar Arsenal maakte het niet af. Bovendien kregen ze de doelpunten cadeau. Tegen de eerste beste volgende ploeg ligt Monaco er kansloos uit.

25 februari 2015 om 22:49

Elke team geeft wel kansen weg, maar Monaco maakt genoeg kansen om te scoren. Een Leverkusen, Porto, City en Schalke zie ik wel verliezen van Monaco.

25 februari 2015 om 22:56

Maar city en schalke gaan waarschijnlijk niet door dus die komen Monaco sowieso niet tegen

25 februari 2015 om 23:03

Beide hebben nog kans

pff wat is dit pijnlijk. Giroud was zeer zeer pijnlijk. Ox zeer zeer ongelukkig. Krijg je nog de 1-3.. maarmaar. Lekker, doei Cl. Stelletje ezels.

Wat is dit pijnlijk en slecht.

25 februari 2015 om 23:27

Wenger is de grote schuldige, Giroud en Mertesacker in mindere mate. Ben onze ploeg soms zo kotsbeu he...

Nu focussen op Fa Cup en top -4, we scoren toch geen 3x tegen die muur met onze spitsen..

25 februari 2015 om 23:27

Zal je zien dat Arsenal hierdoor weer beter draait in de competitie, en Tottenham lang in de Europa League blijft, zodat Arsenal weer boven Tottenham eindigt

25 februari 2015 om 23:38

Haha dat zou zomaar kunnen . Precies hetzelfde als voorgaande jaren, de 1e wedstrijd CL na de winterstop dramatisch spelen en totaal door de ondergrens zakken en daarna een sterke reeks neerzetten en nips de return niet doorkomen...

26 februari 2015 om 09:18

Zijn ze bij Arsenal ons nu wel verplicht. Kunnen we volgend seizoen weer hetzelfde doen, keihard op onze bek gaan een paar keer door dit tactisch onbenul en weer 4e worden en alleen de groepsfase overleven.

Verwachte overwinning voor Monaco (voor mij dan).
Arsenal mist de echte over mijn lijk mentaliteit, niets meer dan subtop tegenwoordig onder Wenger.

Opvallend:

NOS commentator Jan Roels: "Geel voor Moutinho...blijft een Portugees".

Een teleurgestelde Gooner?

25 februari 2015 om 22:44

Als hij een Gooner is moet hij nog veel leren, hij weet werkelijk waar niets van Arsenal.

25 februari 2015 om 22:44

Nee, jij snapt die uitspraak dondersgoed. Het is en blijft een portugees. Er is genoeg om op de commentator/analist te zeuren. Maar dit slaat nergens op.

25 februari 2015 om 22:45

Dit zegt hij gewoon weg door de wedstrijd die in het verleden plaatsvond tussen nederland en portugal..

Drama. Dit moet toch pijn doen voor arsenal.. geen kansen gecreerd en de score had zelfs nog hoger uit kunnen vallen.. oxlade cvm?? Hou op man.. je ziet duidelijk dat hij wel kan ballen, maar dan zit Wenger weer raar te doen..

Vind wel leuk dan ben je zo blij dat je as monaco loot ook de gunners op vz.. En dan dit laten zien.

Oh my God.... Oxlade wat deed je allemaal vandaag?! Dat doelpunt maakte nog iets goed maar een minuut later verpest hij het weer.... Ozil, tsja wat moet ik zeggen. 50 miljoen is toch wel echt een hele grote grap, ik weet zeker dat als we nu Davy Klaassen ophalen voor 15 miljoen, die het beter doet. Ik ben zo chagerijnig nu, ongekend dit.

Prachtige overwinning van Monaco. En de immer respectvolle Wenger die gelijk de tunnel inging, mooi om te zien.

Van mij mag lvg abdennour en kondogbia gelijk halen. Wat een toppers!

25 februari 2015 om 22:45

Vooral Abdennour is echt een geweldenaar

25 februari 2015 om 23:24

Idd Abdennour en nog een Hummels zou perfect zijn.

25 februari 2015 om 23:30

Monaco verkoopt niet goedkoop, maar dat hoeft geen probleem te zijn voor Man Utd lijkt mij.

Hopelijk szczesny weer zijn plek terug

Arsenal werd in de tweede helft van de mat gespeelde door Monaco, in alle vlakken was Monaco de betere... Wat een klasse hebben Moutinho en Kondogbia en Dirar en Berbatov. Achterin hoe heet hij was echt een beest.

25 februari 2015 om 22:45

Abdennour? Aka Alex

Abdennour iets voor United ?

25 februari 2015 om 22:46

Hij zou de leider kunnen zijn in de verdediging die Van Gaal zoekt, alleen een rechtsback is dan nog een must voor United.

het was weer eens typisch des Arsenals en ik denk dat ze eruit liggen, maar Wenger zal vast weer bij mogen tekenen.

Monaco speelde erg goed. Arsenal speelde erg slecht. Dit gaat niet goed gemaakt worden daar bij Monaco. Koppen omhoog en focussen op de competitie

En zoals altijd is er weer een Engelse club over in Europa.. On : Arsenal vreselijk weer, maar Monaco extreem effectief. Arsenal dicht ik een kans van ongeveer 5 toe om nog door te kunnen gaan.
Leuk weetje : Piers Morgan tweette op 15 dec :

25 februari 2015 om 23:23

Waar heb je het over? Er is geen Engelse ploeg meer over na deze ronde

Verdomme, ik had gezet op Arsenal 0 goals. Verneukt die Ox het nog!
Terechte uitslag, tijd voor Wenger om te gaan. En nee, niet alleen op basis van deze wedstrijd. Zijn tijd is gewoon gekomen.

25 februari 2015 om 23:33

Denk dat hij met een 4e plek, een beker en een portie valse hoop nog wel aan blijft. En natuurlijk nog een "grote" aankoop om de fans tevreden te houden, Mkhitaryan ofzo.

25 februari 2015 om 23:40

Geert.. Miki is absoluut geen grote aankoop.. Voor de rest heb je wel gelijk. Waarschijnlijk wint Arsenal dan 2-0 in Monaco en vliegen ze er weer op uitdoelpunten uit, dan pakken ze een goede reeks in de competitie door deze vernedering, worden ze 3e of 4e en komt er in de zomer mogelijk wel niemand omdat Wenger zijn selectie top vindt zo..

25 februari 2015 om 23:43

Daarom gebruik ik ook aanhalingstekens. Het is een grap. Bovendien wéér een creatieve middenvelder terwijl ze verdedigend versterkingen nodig hebben.

Qualify the CL, knocked out, repeat... Thats aresenal..


Monaco heeft wel 2 tanks achterin zeg wauw.

Enige voordeel is wel dat je als Arsenal fan allang aan deze faaldingen gewend bent, dus veel pijn kan het ook niet meer doen.

25 februari 2015 om 22:46

Ik ben niet eens boos, juist een beetje bashen op het team lucht me op, ook al is het het team dat ik support.

25 februari 2015 om 23:31

Meen je dit? Heb ik ook. Al ben ik ook wel boos.

25 februari 2015 om 23:40

Ik ben wel boos, maar ik ga niet lopen schelden enzo, dat heeft totaal geen zin.

26 februari 2015 om 08:29

Neen maar even vloeken op Mertesacker lucht wel altijd op.

Dikverdiende zege van Monaco, petje af.

Zo wat heb ik genoten van Monaco! Ze hebben mijn positief verrast :D heerlijke goals ook, ik zie arsenal niet meer doorgaan.

Man man man, ik zet nooit meer een cent op Arsenal, wat zijn dat toch een stel prutsers bij elkaar. Doet me denken aan het PSV van een aantal jaar terug, ook geen enkele emotie in het spel en geen enkel idee wat ze op het veld doen. Alleen Sanchez is een echte winnaar, wil altijd gaan, die Ozil heb ik al genoeg bekritiseerd en Giroud zou zelfs in de Eredivisie geen potten breken, waardeloze spits.

Wat Arsenal vandaag heeft laten zien is schandalig. Zo veel aanvallende opties en dan tegen de nummer 4 uit Frankrijk met 1-3 thuis onderuit gaan.. Ieder jaar hoop ik dat de Engelse ploegen eens allemaal ver komen in de CL, maar ja blijkbaar kan alleen Chelsea dat. Heb er weinig vertrouwen in dat Man City en Arsenal dit nog recht kunnen zetten.

25 februari 2015 om 23:06

ik zie liever Arsenal verliezen dan een tja wat was het eigenlijk een zombie wedstrijd van jullie tegen Psg. Hoop dat jullie Zondag wel willen voetballen.

25 februari 2015 om 23:08

Chelsea die gaat voetballen? Zolang Mourinho daar zit gaat dat niet gebeuren.

25 februari 2015 om 23:34

Mwah tegen het rechter rijtje in de Premier League wil Chelsea wel aanvallen hoor.

26 februari 2015 om 00:34

Volgens mij gebeurd het al een tijdje maar ja.. Blijf vooral lekker alleen naar CL wedstrijden van Chelsea kijken.

26 februari 2015 om 01:56

In de premier league in de top wedstrijden gebeurt er nog steeds niks.

26 februari 2015 om 06:34

Bij arsenal wel dan? Ik dacht nog aan Chelsea 2-0 arsenal van dit seizoen, maar je hebt gelijk dat is geen topwedstrijd aangezien arsenal ook geen topploeg is.

Eerst gunde ik het arsenal echt, maar als je zoo thuis speelt, dan verdien je het om te verliezen, veels te veel open ruimtes, wenger denkt dat hij alles maar aanvallend kan oplossen. En abdenour wat een wetstrijd speelde hij zeg!!

Had al een gevoel dat monaco zou winnen ze verrastte al in de groepsfase. En dit verbast me niks.

Kansloos......... Echt Arsenal man, je zou die Monaco verdomme met 3-0 naar huiis moeten sturen!

Damm, wat speelde Arsenal slecht in de 1e helft. In de 2e helft kregen ze nog wel veel kansen, maar ontbeerde t ze aan geluk, met name Giroud had veel pech.

Dit wordt een héél lastig karwei, met 2-0 is Arsenal nog steeds uitgeschakeld. Minimaal 3x scoren volgende maand zie ik Arsenal niet doen, maar ik heb hoop! Arsenal deed dit tegen AC Milan ook, de 1e match met 4-0 verliezen en de 2e met 3-0 winnen.

Dus Gooners, houdt hoop het is nog mogelijk!! Dat het beter moet, staat buiten kijf maar er zijn nog mogelijkheden!!!

Wat jammer dat Arsenal zo is afgezakt de laatste jaren... De nummer drie van de premier league die zwaar om de oren krijgt van een Franse club... Ik had dit niet gehoopt en verwacht... Arsenal heeft echt een frisse wind nodig.

Abdennour wat een tank achterin zeg poh poh. Sterke pot van Monaco, zeer leep en effectief. Petje af!

Voetbal-leek net tegen mij: Speelde die Arsenal dan uit dan? Of was het op neutraal terrein??

Zegt meer dan alles -_-

Wat was Arsenal slecht zeg, leek wel of ik jong Ajax aan het kijken was (zelfde kleur shirt), verder Monaco erg goed gecounterd zeg wat een lekkere doelpunten waren dat zeg!

Wanneer gaat Arsenal een keer afscheid nemen van Wenger? Wordt wel een keertje tijd voor verandering daar.

WengerOut
GiroudOut
MerteshackerOut!

Ik had al verwacht dat het niet zo makkelijk werd voor Arsenal wat vele beweerden maar dit had denk ik niemand verwacht. Monaco had in totaal 4 goals gescoord in de Cl en scoort er gewoon 3 tegen Arsenal. Monaco is als de beste als het gaat om weinig weggeven en met 3 uitgoals gaat dit wenger en zijn mannen niet meer lukken.

25 februari 2015 om 23:32

Monaco is ook de beste uitploeg in Ligue 1. Dat geeft al aan dat ze liever niet het spelen maken, maar defensief opstellen en druk zetten wanneer ze aanvoelen dat er iets te halen valt.

Kansloos Arsenal. Ik dacht even dat ik Fener aan het kijken was. Kans op kans missen en daarna maar die nederlaag maar accepteren.

Monaco wat een team. Je zag zoals Jan Roelfs al zei; winnaarsmentaliteit!
Die schoppen het nog wel ver

Mertesscker , giroud , arteta banken of verkopen, rechtsback debuchy en chambers en gabriel in de center, koscielny stelt ook niks voor, en met coquelin en cazorla in de center en ozil cam, welbeck als spits walcott rechts en Alexis links. Dit is de bestel elftal

Verdiende zege van Monaco en Arsenal moet zich flink achter de oren gaan krabben.
Waarschijnlijk geen kwartfinale en geen titel.

Arsenal is een club met een fantastisch verleden maar anno 2015 is daar niet veel meer van over.
Middelmaat als Giroud, Walcott, Welbeck en Mertesacker horen niet bij een ambitieuze club als Arsenal.

Wissels als Oxlade en Rosicky laten perfect zien hoe kwaliteitsloos de bank van Arsenal is en er moet van de zomer flink in de buidel worden getast voor echte duidelijke versterkingen maar Wenger kennende zal het weer middelmaat worden.

Ohja, Berbatov heeft een techniek waar vele topspitsen in Europa nog een puntje aan kunnen zuigen.
Wat een meester.

25 februari 2015 om 23:09

Ox en Rosicky zijn goede spelers, maar die andere die je opnoemt zijn bagger ja.

25 februari 2015 om 23:13

Ox is nog jong en heeft potentie maar is niet de wissel die je wilt zien wanneer je 0-2 achter staat.

En Rosicky kan echt niet meer.

25 februari 2015 om 23:20

Normaal heb je Ox, Welbeck, Rosicky, Wilshere op de bank. Zeker niet kwaliteitsloos. Rosicky is een geweldige speler, mja als je weinig Arsenal kijkt zie je hem ook nooit nee.

Heerlijke pot, volledig verdiende overwinning. Arsenal heeft natuurlijk ook aardig wat kansen gehad, maar Monaco tikte met vlagen Arsenal gewoon van de mat af. Wat een heerlijk team zeg, echt niet verwacht. Kondogbia, good-old Berbatov, Moutinho, Martial, Dirar, Fabinho, Wallace, en Abdennour, wat een beesten. Had dit echt niet verwacht. Speelden ook nog eens leuk voetbal, hele aparte tactiek van die Portugees. Arsenal, zoals altijd, weer belabberd. Die gaan het uit natuurlijk nooit meer redden. PL is al lang ingehaald door de PD en BL, lijkt me wel weer duidelijk. Doet Wenger altijd de coach van de tegenstander niet feliciteren wanneer hij verliest? Man, spelers als Ozil, Giroud en dat centrale duo, lachwekkend. Schande als je het zo slecht doet met redelijk materiaal.

Wat een heerlijke counters man!
Uit het boekje!
Verdiende overwinning.. Maar geloof me vlak arsenal nog niet uit. Hadden vandaag een complete off day. Ik gun het Monaco wel. Goede organisatie, werken hard en uitermate effectief!

25 februari 2015 om 23:02

@ Xaviola. Ik denk dat je Arsenal gerust mag afvlakken hoor. We gaan echt niet uit bij Monaco met 3-0 winnen. Het spel is niet om aan te zien, iedereen maakt te veel individuele fouten.

26 februari 2015 om 09:48

Klopt, Arsenal is sowieso niet de topclub waarvan de meeste fans van ze denken dat ze zijn. Ik ben blij dat het nu geen Bayern of Barca is die ze er waarschijnlijk uitgaan knikkeren maar Monaco. Kunnen die smoesjes dat ze op dat moment de beste ploeg ter wereld tegenover zich hadden de prullenbak in. Maar Arsenal heb ik gister in geen tijden zo dramatisch zien spelen, dat kan uit alleen maar beter gaan. Als die 0-1 snel valt kan het soms raar lopen.

Monaco . Mooie ploeg. Lekker leep team met een paar hele handige voetballers. Moutinho, Dirar, Kondogbia en Yannick Ferreira-Carrasco (prachtige naam trouwens) vielen mij uiterst positief op. Arsenal was gaar. Jammer dat er geen schim meer over is van de oude Özil.

De Engelse clubs vallen op Chelsea na zwaar tegen. Echt jammer want het blijven mooie clubs. En Arsenal pfff. Groot budget maar weinig goede resultaten halen. Leuke club is het wel maar prijzen pakken doen ze bijna nooit. Ben benieuwd wanneer Wenger weggaat. Uiteindelijk zal Arsenal wel 4e worden in de PL en de return niet meer goedmaken. Een kopie van de afgelopen seizoenen.

Kondogbia . Geweldige speler en Abdennour is ook een beest. Die twee spelers kocht ik ook vaak op Fifa, dan is het nog leuker om ze in het echt ook zo goed te zien spelen.

Eerlijk gezegd kijk ik nooit naar Arsenal alleen in de CL, op papier hebben ze toch aardige voetballers. Alleen zoals de commentator zei ze trekken teveel naar binnen.. Daarbij mis je een echte spits. Middenveld en Alexis lopen teveel met de bal. Ben ook erg geschrokken van het niveau van Ozil.. Man wat is die slecht geworden

Dom en stom, wat moet ik ervan zeggen? Krijg je is een keer geen Barca of Bayern, verpest je het.
Wie verzint het om in de allerlaatste minuut te gaan aanvallen in eigen huis? Oliedom, bye Arsenal misschien dat je over 5 jaar van deze fout leert, net als dat je dit jaar pas hebt geleerd om behoudend te spelen na zo vaak afgeslacht te worden.

Wat mij opviel was dat niemand de leiding nam bij Arsenal. Er was niemand die het team bij hand nam. Monaco heeft vandaag met een goed georganiseerd strijdplan Arsenal compleet ontregeld. Ik echt ontzettend genoten van Moutinho en Kondogbia

Geeft maar weer eens aan dat Engeland niet meer de top competitie heeft.
De BL en PD maken al jaren de dienst uit europees.

Arsenal en haar hoge lijn....

Arsenal zoals zo vaak in het verleden weer keihard weg gecounterd. Wenger leert het gewoon niet. Altijd spelen met een hoge lijn..

25 februari 2015 om 23:17

Altijd spelen met de verkeerde spelers voor een hoge lijn.. Mertesacker is funest hiervoor. En Monreal had er in gemoeten i.p.v. Gibbs aangezien je dan niet 2 backs hebt die op de doellijn van de tegenstander staan bij een aanval van deze tegenstander..

25 februari 2015 om 23:26

Jij ziet liever PSG - Chelsea

26 februari 2015 om 12:23

Klopt ja.

Altijd lachen wanneer mensen de BPL als sterkste competitie beschouwen

26 februari 2015 om 09:02

Eens!
Komt doordat ze de hele wereld gek maken met reclames enz enz.
Kleine jongens hebben tegenwoordig over hoeveel geld de clubs wel niet kunnen uitgeven terwijl wij (althans ik) het vroeger gewoon over de spelers hadden.

26 februari 2015 om 10:40

Inderdaad. Ik ga er maar vanuit dat men de BPL het mooiste vindt om naar te kijken, daar kan ik nog wel in komen. Wordt vrijwel altijd veel gescoord, er gebeurt altijd iets.

Maar goed voetbal wordt er lang niet altijd gespeeld.

Een typerende Arsenal wedstrijd, waar ze er als team in falen om de tegenstander te neutraliseren in de omschakeling. Al jaren is dit de crux.

In balbezit op de helft van tegenstander spelen ze met vijf man voorin en vijf man achterin. Daartussen zit een te groot gat. Wanneer ze balverlies lijden, kunnen diegenen die voorin staan het nooit opbrengen om mee te verdedigen. De ruimtes zijn simpelweg enorm en over een hele wedstrijd moeten ze te veel ruimte overbruggen. Op die manier bieden ze de tegenstander weer de mogelijkheid hen te pakken op de counter. Wanneer dat gebeurt, lopen diegenen die achterin staan naar achteren in plaats van naar voren. Zij zouden juist naar voren moeten lopen om de ruimtes te minimaliseren en om zo zelf om te kunnen schakelen. Hoe ze in de laatste minuut weer gepakt werden in de omschakeling is werkelijk waar schandalig.

In tegenstelling tot velen vond ik Özil juist voldoende spelen. Hij heeft haast als enige voortdurend openingen gevonden zodat Arsenal kansen kon creëren. Sowieso is het onzin om het bepaalde individuen te verwijten. Het was het falen van het gehele team. Tactisch dus. Daarin blijft Wenger de eindverantwoordelijke.

25 februari 2015 om 23:08

Helemaal met jou eens! Al vind ik wel dat de spelers Wenger ook mee dan eens in de steek laten met hun instelling.. Spelen alsof je op 10 % wel even wint.. En wat je zegt dat de 5 voorin die afstand nooit kunnen overbruggen, ze proberen het ook nauwelijks.. Alleen Alexis loopt zich de longen uit het lijf. Mertesacker mag je voor de rest van het seizoen banken, die man is funest voor elke tegenstander die een speler voorin heeft die ook maar een tikkeltje sneller is dan hij..

OX viel heel slecht in buiten zijn goal, Cazorla was niet op zijn gebruikelijke niveau. Ozil vond ik inderdaad nog wat openingen creëren en dus absoluut niet dramatisch.

Heel Arsenal faalt gewoon zoals altijd weer, het is ook schrijnend om te zijn dat ze op het moment als ze 2-0 achterstaan spelen alsof ze 2-0 voorstaan.. totaal geen druk zetten als Monaco de bal had. Welbeck probeert af te jagen maar niemand helpt hem, en dan stopt hij er uiteindelijk ook maar mee.

Echt, Arsenal gaat dit absoluut niet meer goed maken. Waarschijnlijk gaat het zoals altijd en winnen we uit opeens 2-0 met een vroege goal en een veel te late goal..

Valt het jullie ook op dat Ozil er vaak bij loopt alsof hij er totaal geen zin in heeft en het hem allemaal niks boeit?

25 februari 2015 om 22:53

In dat soort wedstrijden geeft Ozil nooit echt thuis. Dan is hij onzichtbaar en slap. Laten we zeggen dat Perez het goed zag door hem weg te doen.

25 februari 2015 om 23:11

Perez weet niks van voetbal, alleen van zakendoen.

25 februari 2015 om 23:12

in RM tijd echt een geweldenaar denk dAT hij nareal beter naar een betere club had gekund.

ik denk dat Ozil een prima versterking is voor Wolfsburg, hij past denk beter in de BL

25 februari 2015 om 23:22

Toch weet hij de laatste paar jaar een team te vormen dat mee doet in de Europese top en fantastisch voetbal speelt.
Ook weet hij spelers die nooit 3 constante wedstrijden kunnen spelen, denk aan Di Maria en Özil, voor hele hoge bedragen te verkopen.
Perez weet wel degelijk wat van voetbal.

25 februari 2015 om 23:38

Ancelotti traint het team, Perez niet. Je zegt zelf dat Perez spelers voor hoge bedragen kan verkopen, oftewel hij is een geweldige zakenman.

25 februari 2015 om 22:56

ja hij maakt altijd ook en beetje bij mij de indruk van ''wat kan wij het verrotten ik verdien toch goed.''

25 februari 2015 om 23:38

Özil heeft in dat opzicht zijn uiterlijk gewoon niet mee. Slome ogen, en bovendien een beetje verlegen denk ik.

Maar je zag zijn frustratie aan het einde van de wedstrijd, hij kreeg nog geel voor klagen bij de scheids.

Strakke steekpassen, rappe combinaties, mooie aanvallen met hakjes en al erop en er aan, echt voetbal met flair, maar toch met 1-3 afgaan. Arsenal, arsenal, toch. Gewoon sneu dit.

Waar zijn die Gooners die zeiden dat Ozil helemaal "terug" was? Man man man! Ik roep al 4 jaar dar meneertje alles denkt te kunnen op 60 procent.. als hij ook maar half de drive, werkethiek en doorzettingsvermogen van Sanchez had, dan was hij de beste middenvelder van dit moment

Hahaha stelletje plastics , een hele tijd gaat het zogenaamd beter en is wenger goed en telkens na een verlies is het wenger OUT hahaha genieten dit , zogenaamd outsider van de CL dit jaar , en zo blij met monaco want dat varkentje werd wel even gewassen

wenger helaas het is nou echt tijd om te gaan je krijgt dit team niet meet aan de praat ook die opstelling al ozil cvm dat kan toch niet giroud prima aankoop voor dordt ozil hoe kan je je carrriere verkloten voorderest was heel arsenal een 4 waard
en monaco gefeliciteerd terecht gewonnen van dit slappe laffe arsenal

Echt een slechte performance van Arsenal. Alles wat mis kon gaan, ging mis. Ballen die veel te langzaam gepast werd, zoveel ruimte open laten. Hoe kan je een wedstrijd ingaan met zo’n slechte wedstrijd instelling.
Mij maakt het niet uit of Giroud dit seizoen nog de Gouden Schoen wint voor meeste doelpunten, het wordt echt tijd voor een nieuwe spits. De kansen die hij vanavond weer miste kan echt niet op dit niveau.
En voor een club die streeft om mee te doen met prijzen is het lachwekkend dat wij Mertesacker hebben als verdediger, die ook nog is 2e aanvoerder is. Koscienly was slecht. De backs waren verdedigend ook niet goed vandaag.
De enige uit de basis 11 die misschien net een voldoende halen zijn Cazorla en Coquelin.
Ik had nog een beetje hoop op Ozil dit seizoen maar hij begint echt een miskoop te worden. Neville had gewoon gelijk over zijn houding in deze wedstrijd. Geen enkel moeite gedaan om de ballen te veroveren iedere keer dat hij balverlies leed.
Sanchez had een ongelukkig wedstrijd. Welbeck was ook slecht.
In de afgelopen jaren hadden wij steeds pech met loting maar vanavond is er gewoon geen excuses. Monaco miste gewoon 5 spelers en dan nog zo schandalig performance gegeven.

Weer een CL seizoen die zo voorbij gaat

Arsenal heeft een Spits een goeie defensie middenvelder en een centrale verdediger nodig, want met dit materiaal win je geen prijzen denk ik.

Het was gewoon zielig, werkelijk waar zielig.

Wat zijn we mentaal zwak als we achterkomen.
We weten het dan niet meer.
Tegen een Barca was het 1-6 geworden.
Ontzettend teleurgesteld in de spelers, balverlies na balverlies, traag en maar rondtikken...
Terwijl de eerste tien min hoopgevend waren..
Complimenten aan Monaco, dat als een huis stond en kalm bleef.
Voor de return, hoop ik in ieder geval een beter Arsenal te zien. En zien waar het schip strand.
Win or lose
Gooner4ever!

Je kan niet pech hebben en slecht spelen tegelijkertijd: de goal van kondogbia is pech; de goal van berbatov is ongelofelijk slecht. De misser van Welbeck die tegen Walcott aanschiet is pech; het feit dat Giroud van 10 meter overschiet is slecht. Mijn grootste ergernis van de avond was hoe de verdediging van Arsenal stond opgesteld. Wenger weet toch dat je niet met een hoge lijn kan spelen met Mertesacker? Als je dat dan uit wilt proberen moet je Gabriel erin zetten. Hoe kan je met Gibbs en Bellerin spelen? We hadden maar 3 verdedigende spelers, ik had liever Monreal gezien. Het gemis van Ramsey en Wilshere was duidelijk, maar als je ziet wat Monaco allemaal mist is dat ook maar een slap excuus. Monaco heeft uiterst goed gespeeld, een dikke pluim. Ze zaten overal tussen en waren ijzig koud in de counter. Het begin was zo veelbelovend, waardoor de rest van de wedstrijd nog maar even extra teleurstellend was...

Arsenal heeft gewoon een Off day gehad. Monaco goed gedaan. En sommige arsenal fans moeten normaal doen. Toen we van City wonnen dan was alles top etc. Nu verliezen we dan is Wenger out Blablablabla. Doe normaal man Monaco stond goed klaar.

25 februari 2015 om 23:07

Dan heeft Arsenal wel heel vaak ene Off day, want door de jaren heen faalt Arsenal in de C.L in de knock out fase, dat kan je geen Off Day noemen maar structureel mag je het noemen!

Met alle respect, maar wat was Arsenal ongelooflijk slecht. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken, want er valt weinig, eigenlijk niks, positiefs te zeggen. Als Arsenal niet Thuis van Monaco kan winnen, dan rest mij maar één ding te doen: Gaan slapen en dromen over een 3-0 uit zegen bij Monaco. Maar dat zit er denk ik totaal niet in. Truste!

Arsenal dacht dit klusje wel even te klaren. Helemaal blij dat ze Monaco hadden geloot..nou mooi niet. Dit Arsenal gaat geen 3 goals maken uit tegen Monaco, dus ik denk dat ze niet doorgaan.

Mertesacker moet eruit. Onze spitsen zijn niet goed genoeg. Cazorla en Ozil deden helemaal niks bij balverlies. Bellerin gaf zijn man steeds 20 meter. Volgende wedstrijd moet Chambo, Wilshere, Rosicky, Walcott en Gabriel er sowieso op.

25 februari 2015 om 23:11

Nou ik wil niet een speler te snel afvallen, maar de invalbeurt van Chambo was dramatisch. Ja hij scoort leuk, maar hij verloor elke bal die hij aanraakte zowat en is debet aan de 1-3 door pure concentratie verslapping.. Rosicky moet er in, Wilshere erin, Gabriel voor Mertesacker, en kiezen tussen Giroud of Welbeck aangezien je dan tenminste met Walcott en Alexis of Alexis en Ox kunt spelen

25 februari 2015 om 23:15

Komt net terug van een blessure. Hij deed tenminste iets, dat kunnen we niet zeggen van Cazorla of Ozil.

25 februari 2015 om 23:22

Dan nog.. Ik val hem niet af hoor, maar zijn invalbeurt was ronduit dramatisch buiten die mooie goal. Volgende pot gewoon spelen met deze opstelling: Ospina; Bellerin Gabriel Koscielny Monreal; Coquelin Rosicky; Walcott Cazorla Alexis; Giroud. Eventueel kun je nog met Wilshere en Rosicky spelen. Het zijn tenminste spelers met pit. Chambo of Walcott is mij om het even eigenlijk

Wie had nou gedacht dat Monaco überhaupt 3x zou scoren bij arsenal.

25 februari 2015 om 23:12

Ik wilde nog inzetten op Monaco, heb nu spijt dat ik dat niet gedaan heb.

25 februari 2015 om 23:36

Hahaha ik had ook op arsenal gezet

Ze hebben wel goed gespeeld

Wat een heerlijke wedstrijd was dit, gelukkig ben ik als nog gaan kijken er van uit gaande dat Arsenal de klus wel zou klaren maar wat kwam ik weer eens bedrogen uit. Kondogbia, Moutinho, Abdennour allemaal uitblinkers tegen dit ongelofelijk zwak Arsenal. Voor al Moutinho speelde echt lekker vandaag, zeer onder de indruk van hem. Monaco had zelfs voor de goal van Chamberlain uit de counter best wat meer doelpunten mogen maken en definitief een einde aan deze tweeluik moeten maken door de 0-3 en de 0-4 er in te knallen.

Wordt lachen op Arsenal Fan TV zodadelijk, eens zien wat TY weer te zeggen heeft. Echt een wanvertoning dit van Arsenal om met 1-3 onderuit te gaan tegen een halve B-team van Monaco dat maar een totaal van 4 goals wist te scoren in de groepsfase maar in de Emirates er gewoon 3 in schiet. Heeft Arsenal eindelijk eens een degelijke tegenstander in de achtste ronden verpestte ze het als nog, echt typisch gewoon.

25 februari 2015 om 23:14

Het is echt om te huilen dit.. Het ergste vond ik nog dat ze, terwijl ze schandalig 2-0 achterstaan, totaal geen druk zetten.. Als Monaco de bal had konden ze wandelen, rustig passen. Als je 2-0 achterstaat in eigen huis moet je er verdomme opklappen! Zoals Petit inderdaad zij: oorlog voeren! Wilshere, Rosicky, Gabriel in de basis volgende pot aub. Samen met Alexis de enige spelers die dit nog in enige mate bezitten..

Wie was motm voor jullie?

25 februari 2015 om 23:25

Moutinho of Abdenour, ze speelden beide fantastische, bijna foutloze wedstrijden.

25 februari 2015 om 23:25

Ozil

25 februari 2015 om 23:27

Alle spelers van Monaco.

25 februari 2015 om 23:51

Giroud!

Ik ben zo ontzettend klaar met Mertesacker. Ja heel Arsenal was vandaag ronduit slecht maar Per deed er nog een schepje bovenop. De eerste goal is hij ongelukkig bij betrokken maar ik erger me vooral aan zijn spel bij de tweede en derde goal. Bij tweede stapt hij blind in terwijl de aanvaller van Monaco nog een half veld over moet met zowel Bellerin als Coq in zijn rug. En de derde sloeg alles, hij weigert gewoon druk te zetten.

7 vaste waarden moeten missen en toch nog uit in de Champions League 3 keer scoren tegen een op papier sterker tegenstander. Heel knap, hoor!

Dit heeft te maken met mentaliteit en concentratie. Elke wedstrijd in de PL is een finale en de weerstand van de kleintjes is veel groter als in al die andere competities. Het is dus niet raar dat je na 3 gewonnen wedstrijden een offday kan hebben. Ik zie daar een patroon in bij alle Engelse top clubs.

25 februari 2015 om 23:51

Chelsea mag dan behoudend (en laf volgens vele) spelen en de boel dicht gooien na een uitdoelpunt te hebben gemaakt in uitwedstrijden maar nauwelijks zie je ze vernederd worden zoals een Arsenal vanavond of City gisteren de eerste helft tegen Barca in de knock out fase van de CL.

26 februari 2015 om 08:32

Chelsea heeft de beste verdediging in de PL en daardoor zijn zij inderdaad het sterkste team in de PL en geef ik ze een kansje om te verassen tegen de grote jongens in de CL.

26 februari 2015 om 09:45

Nog geen maand geleden tegen Bradford speelden ze een soortgelijke wedstrijd. Maar je hebt gelijk, Chelsea heeft een veel betere focus dan andere Engelse teams.

26 februari 2015 om 09:46

Edit: sorry, had niet gelezen dat je uitsluitend in de CL bedoelde.

Jammer dat Arsenal weer niet kan presteren in de tweede ronde...maar goed, als je aan komt zetten met Mertesacker in de defensie dan vraag je er ook eigenlijk wel om, wat een prutser is dat zeg. Die zou zelfs bij de Eredivisie top geen basisplaats meer hebben.

Monaco heeft me positief verrast, zitten enkele uitstekende spelers tussen en dat met al die blessures! Knap.

26 februari 2015 om 00:14

En dan staat hij komend weekend gewoon weer in de basis...

Deze pot was echt dramatisch als Arsenal zijnde. Als je ongelimiteerd mocht wisselen dan had ik alleen Alexis laten staan, en dan ook nog alleen maar om zijn pit want hij speelde ook niet goed.. De instelling van de spelers is om te huilen, Mertesacker is dramstisch en kan niet met een hoge lijn verdedigen (Wengers fout dus), Cazorla was slecht, Welbeck slecht, Giroud slecht, Ozil creërde tenminste nog wat en vond ik een 6je spelen, Alexis had inzet maar speelde zoals gezegd niet goed, Walcott drama, Koscielny matig, Mertesacker zoals gezegd slecht, Gibbs en Bellerin ook slecht. Chamberlain viel buiten zijn goal dramatisch in. Precies hetzelfde riedeltje als voorgaande jaren maar dan met een tegenstander die op papier (en in de praktijk gewoon hoort) verslagen kan worden. Waarschijnlijk wordt het uit 0-2 voor Arsenal met een goal in de eerste 10 minuten en een goal in de 85e minuut waardoor de spelers te laat beseffen dat ze moeten doordrukken en Arsenal dus er uit ligt op uitdoelpunten. In de return moet Rosicky starten, Gabriel in plaats van Mertesacker, Monreal in plaats van Gibbs, Wilshere mag van mij dan naast Rosicky in een 4-2-3-1 opstelling met voor hun Alexis Cazorla Chamberlain en in de spits Giroud aangezien die nog tenminste tegen een voorzet aan kan lopen per toeval.. Echt te schandalig voor woorden dit.. Wenger mag zich achter de oren krabben maar de spelers zeker ook! Ik ben namelijk ook van mening dat de spelers Wenger vaak in de steek laten, en vandaag echt heel erg. Zo futloos en passieloos spelen, geen strijd, niks.. Dra-ma-tisch!

Mooie overwinning voor monaco en het franse voetbal. Monaco speelde erg scherp, in de ligue 1 winnen ze alles met 1-0. Had dit niet verwacht, bravo

Soms wil ik gewoon is weten hoe een Barcelona of Real Madrid zou presteren als ze in de Premier League zouden spelen. Zouden ze het ook net zo 'lastig' hebben als de Engelse topclubs of winnen ze elke wedstrijd gewoon 4-0.

Dan pas kun je zien of de Premier League overschat of onderschat wordt.

25 februari 2015 om 23:39

Gast, Barca verliest toch ook van Malaga en Real had het ook niet makkelijk tegen Elche.

Vorig seizoen verloor Real nog van het gedegradeerde Valladolid.

25 februari 2015 om 23:57

Dat is iets wat zelden gebeurt. Maar ik hoor wel iedereen hierboven zo'n beetje zeggen dat elke wedstrijd in de PL een finale is.
Nu zie je de topclubs van de PL in Europa verliezen en gelijkspelen dan kun je wel zeggen dat de PL wel een beetje wordt overschat.

Dit was echt onverdiend gezien het spelbeeld. Monaco verdiende max. een gelijkspel. Zuur dit.

26 februari 2015 om 11:38

Nee, Monaco was gewoon veel meer efficiënt.

Off-day van Arsenal.. Ik denk nog steeds dat Arsenal door kan bekeren naar de kwart finale. Met 3 doelpunten verschil winnen is moeilijk, maar niet onmogelijk. Monaco zal alles wel helemaal dicht gooien thuis vrees ik.

26 februari 2015 om 01:37

Droom verder en welterusten. Arsenal bestaat alleen uit offdays, ze zijn gwn slecht. Accepteer dat eens

Kansloze vertoning weer. Typisch arsenal weer dit.. als er kansen liggen.. ben al jaren arsenal fan, maar begin er nou wel moe van te worden. Zet me wel aan het denken over wenger, al jaren hetzelfde verhaal. Ideale opstelling zou zijn; Welbz spits. Ozil, alexis en walcott erachter. Met rouleren van santi. Daarachter ramsey/wilshere (misschien combi) en een fysieke vm. Daarnaast een goede cv (zouma gemiste kans, laporte?) en de backs verbeteren; rodriguez, een rb met chambers en debuchy als backup. Zoveel mogelijkheden alleen doet wenger er niets mee.. Effect uitgewerkt?

Heeft Engeland wel zo'n goede competitie? Jaar naar jaar haken ze af in Europa, in de PL is elke wedstrijd knokken lees ik, maar waarom kan dit dan niet in de CL? is de engelse top wel zo goed?

Hahahaha ze waren nog zo blij dat ze een keer geen Bayern of Barca lootte na de groepsfase. Ze dachten zelfs dat ze sterker waren dan Monaco. Laat me niet lachen. Frankrijk is de PL nu zelfs al voorbij, niet alleen meer Spanje

1 Spanje
2 Frankrijk
3 Duitsland
4 Engeland

Ps: Arsenal kan wel een topclub zijn die prijzen wint. Ze hebben alleen Jurgen Klopp nodig. Wenger moet eruit. Die is meer iets voor Leverkusen

26 februari 2015 om 01:38

Vent, hou toch op. Eeen keertje wint monaco van arsenal. Meteen noem je de competitie beter.. Dit seizoen staat Monaco toch echt best laag.. Lyon ( el) gewoon eerste. Is gewoon een opname en kan volgende keer anders zijn..

26 februari 2015 om 01:59

1 Spanje
2 Duitsland
3 Engeland
4 Frankrijk (lyon PSG en Monaco zijn allen beter dan Arsenal en heel misschien dan City waar ik dit jaar meer van had verwacht maar niet Chelsea of United die steken ver boven hun uit)
Er zijn 3 competities wat ik heel mooi vind en dat is de Spaanse Franse en Nederlandse maar de top van Engeland is momenteel veel sterker dan de Franse top. Hoewel PSG elke jaar progressie boekt qua teamspel, PSG is verre van een club als City die zomaar bij elkaar zijn gekocht. Bij PSG zie je echte richtlijnen en de talenten zijn 2 keer zo beter dan die van City.
Ik denk eerlijk gezegd dat City nooit wat zal bereiken in de Champions League want na zoveel jaar zit er nog steeds geen structuur in de team. Terwijl zoveel geld in de club is gepompt. Ik denk eerder dat ze falliet gaan dan dat ze succes gaan boeken.

26 februari 2015 om 02:10

Teams als Lyon en Marseille komen ook terug. Toulouse,nantes,rennes en Lille zijn ook gewoon sterker dan Newcastle,sunderland,west Ham en Swansea

26 februari 2015 om 02:22

Nantes heeft volgens mij de meeste aanhang van Frankrijk als ik me niet vergis maar Rennes en Toulouse hebben helemaal niks mee te maken met wat je zegt. Als je Auxerre en Soucox van de ligue 2 zou roepen dan had ik je nog gelijk gegeven maar ik ben het daar wel mee eens dat ze sterker dan Newcastle zijn. Lille montpellier Bordoux Nantes St ettiene zijn evenwaardig zelfs aan Southampton en Everton maar PSG of Lyon is niet beter dan Chelsea of Manchester United dat probeer ik uit te leggen misschien wel over 5 jaar maar nu nog niet. Ik hoop ook heel graag dat Frankrijk als een topcompetitie wordt erkend maar het klopt niet als je zegt dat Ligue 1 hoger dan de Premier League staat.

26 februari 2015 om 04:34

Let even op je spelling man. Auxerre is vergane glorie en sochaux is ook weinig meer na marvin Martin. Franse competitie zal nooit BPL inhalen, puur alleen al om status en geld

26 februari 2015 om 15:19

Als je auxerre en souchaux niet meetelt dan ken je net zo goed inter milan en ac milan ook niet meetellen omdat het vergaande glorie is?
Monaco was ook gedegradeerd en na een aantal jaren draaien ze toch weer in de top omdat ze van origine een topclub zijn. Auxerre en sochaux zullen ook weer ooit terugkomen omdat het grote clubs zijn. Ik heb nooit begrepen waarom mensen Engelse competitie de beste vinden want ze zijn alleen op 1 vlak beter dan de rest en dat is dat er alleen grote sterke mannen rondlopen maar qua tactiek techniek en talent lopen ze ver achter van de wereld. Welke Engelse talent is doorgebroken in zijn eigen nationale team. De echte uitblinkers zijn allemaal van Wales. Die Engelsen leunen al de afgelopen 10 jaar op 1 talent die ze hebben en dat terwijl Rooney niet eens zo geweldig is.
van Owen hadden ze ook helemaal een hype gemaakt, Owen was volgens mij de eerste speler die zelfs zijn eigen game had op de PS One. Hij is zo ongeloofelijk gehypd omdat hij engelsman was maar wat heeft hij ooit bereikt?
Er wordt alleen geld gepompt in Engeland maar verder zijn ze op geen 1 vlak beter dan Spanje of Duitsland.

Zo na zeker jaren heb ik een wedstrijd van Monaco gekeken, duurde wel maar 45 minuten. Toch heb ik heel erg genoten van deze jonge en frisse elftal. Waar Arsenal eigenlijk om bekend staat zag ik bij Monaco. De wat ouderen generatie op vz zal het team van 2003 nog wel herinneren met Evra, Rodriguez, keeper Roma en voorin mannen als Prso, Nonda, Rothen en Gallardo. Deze jongens wat ze nu hebben zijn heel erg goed met name Abdennour en Martial.

Arsenal heeft gewoon een zwakke achterhoede je kan net zo goed met 1 verdediger spelen (koscielny) want aan die andere 3 heb je niks en de 2 beste middenvelders speelden ook niet(ramsey en Wilshere). Ze hadden eerder Giroud moeten verkopen en podolski moeten houden. Wat zijn dat allemaal voor rare transfers die Arsenal maakt. Ze mogen de voeten van Sanchez kussen want hij is de enige die wedstrijden aan het beslissen is.

Arsenal was een renpaard met vier gebroken benen en een leeftijd van 40 jaar. Monaco heeft ze even uit hun lijden verlost. Slechste pot voetbal van Arsenal die ik gezien heb dir seizoen. Niemand verdient een voldoende voor dit collectieve falen.

Jongens.....1 naam: Moutinho! Wat een klasbak is dat!
Is voor het geld naar Monaco gegaan samen met James maar die kerel moet daar eigenlijk weg. Die kan makkelijk mee bij een topclub in een grotere competitie.

en Arsenal...slechte wedstrijd en ook alle pech van de wereld.
Giroud had er wel 2 mogen maken. die bal van Welbeck (tegen Walcott aan) zit ook 9 van de 10 keer.
Puike prestatie van Monaco, en Berbatov....lekker doelpuntje hoor.

Het is klaar voor Arsenal

Arsenal moet serieus vrezen dat het voor het vijfde seizoen op rij sneuvelt op weg naar de kwartfinales. In dat geval zal de kritiek op Wenger weer aanwakkeren. Sinds de landstitel van 2004 vulde Wenger de prijzenkast van Arsenal nog slechts met twee FA Cups. Het zal zeer moeilijke opgave worden voor Arsenal om in Monaco een goed resultaat neer te zetten.

Geweldig gedaan door Monaco, 3 kansen drie goals. Ook super voor het Franse voetbal! Dit kunnen ze niet meer uit handen geven.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren