Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ontslag Schreuder lijkt onafwendbaar: Ajax wint niet van FC Volendam

Laatste update:

Ajax is er voor de zevende keer op rij niet in geslaagd om een Eredivisie-duel te winnen. In de Johan Cruijff ArenA bleek de ploeg van trainer Alfred Schreuder niet in staat om FC Volendam te verslaan: 1-1. Tegen de verwachtingen en de verhoudingen in zette Damon Mirani Ajax op een achterstand, die uiteindelijk nog wel werd weggepoetst door Mohammed Kudus. Door het nieuwe puntenverlies heeft Ajax de slechtste Eredivisie-reeks ooit geëvenaard. Het einde van Schreuder, die van de Ajax-leiding een zege moest boeken op Volendam, lijkt nabij.

Schreuder had onder meer een basisplaats ingeruimd voor Steven Bergwijn, die daarmee beloond werd voor zijn prima invalbeurt in de Klassieker tegen Feyenoord. Verder keerde Brian Brobbey terug in de spits, waardoor Kudus genoegen moest nemen met een invalbeurt. Verder mocht Devyne Rensch op de rechtsbackpositie starten en kreeg hij de voorkeur boven Jorge Sánchez. Zoals aangekondigd zwaaiden de Ajax-fans in de vijfde minuut op de F-Side met witte zakdoekjes om hun onvrede te uiten over de situatie waarin de club verkeert.

Ajax ging vanaf de eerste speelminuut fanatiek op zoek naar de openingstreffer, maar het ontbrak de Amsterdammers aan fortuin en scherpte in de afronding. De eerste doelpoging kwam van het hoofd van Brobbey, die na een voorzet van Bergwijn recht in de handen van doelman Filip Stankovic kopte. Vervolgens bracht de sluitpost eveneens redding op een kopbal van Edson Álvarez; uit de rebound slaagde ook Jurriën Timber er niet in om te scoren.

In het laatste kwartier voor rust noteerde de thuisploeg meerdere goede mogelijkheden op de openingstreffer. Onder meer Bergwijn en Brobbey hadden het vizier overigens niet op scherp staan, waardoor er voor het rustsignaal geen verandering kwam aan de stand op het scorebord. In de 45ste minuut werd tot overmaat van ramp ook nog de paal getroffen: een doorkopbal van Timber belandde op het aluminium, waarna Davy Klaassen enkele centimeters tekortkwam om uit de rebound te scoren.

In de openingsfase van het tweede bedrijf veranderde er weinig aan het spelbeeld. Ajax zocht de aanval; Volendam hield dapper stand en deelde enkele speldenprikjes uit door te loeren op de counter. Na een klein uur spelen ging het volledig mis voor Ajax. Carel Eiting bezorgde de bal uit een vrije trap op het hoofd van Mirani, die zowel Rensch als Calvin Bassey in de lucht klopte en de 0-1 op het scorebord zette. Bergwijn werd direct gewisseld voor Francisco Conceição, waarna eerstgenoemde zijn frustraties in de vrije loop liet op de bank.

In het restant van de wedstrijd deed Volendam er alles aan om Ajax het voetballen onmogelijk te maken. De thuisploeg kon nauwelijks zijn draai vinden en ook met invallers Kudus en Lorenzo Lucca binnen de lijnen bleek het forceren van een doorbraak een serieuze uitdaging. Toch kwam Ajax in de tachtigste minuut op gelijke hoogte. Lucca kopte een lange bal van Kenneth Taylor door richting Kudus, die van binnen het zestienmetergebied met een diagonaal schot de 1-1 aantekende. In de slotfase leek Henk Veerman nog een goede kans te krijgen op de 1-2 toen Álvarez onder de bal doorliep, maar de Mexicaan herstelde zijn fout nét op tijd om een doelpunt te voorkomen.

Nr.TeamMWGV+/-Pnt
1PSV3127318684
2Feyenoord3123625675
3FC Twente3119662863
4AZ3016772455
5Ajax3113108749
6NEC30121171547
7FC Utrecht301299245
8Go Ahead Eagles3111911342
9Sparta Rotterdam3011712240
10sc Heerenveen3110615-1436
11Fortuna Sittard309813-1835
12Almere City FC3171212-2033
13PEC Zwolle308814-1832
14Heracles Almelo309516-2232
15Excelsior3151115-2026
16RKC Waalwijk306618-2124
17FC Volendam304719-4419
18Vitesse304521-46-1

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit was hem wel voor Schreuder, dit kun je niet meer verdedigen als bestuur zijnde. Hetzelfde bestuur dient zelf ook gewoon op te stappen trouwens want het is compleet wanbeleid van boven naar beneden.

26 januari 2023 om 23:03

Ah, zal wel onderdeel zijn van het proces waarin ze zitten. Dat gezegd hebbende: ze hebben niet meer in zo'n proces gezeten sinds de jaren 60 (!!)

26 januari 2023 om 23:04

Pure onkunde, de opstelling gaf al weg dat deze man geen enkel benul heeft van tactiek. We zijn eindelijk van hem af.

26 januari 2023 om 23:06

@JizZzy, Ik durf het echt nog niet met zekerheid te zeggen hoor. En Van der Sar is ook te trots om Bosz terug te halen..

26 januari 2023 om 23:07

Wat was er mis met de opstelling dan?

26 januari 2023 om 23:09

Bassey als verkapte linksbuiten die aan de bal drama is. Volendam gaat inzakken, dan wil je juist spelers die goed zijn in de kleine ruimte. En hij zet Kudus en conceicao op de bank, best bijzonder toch?

26 januari 2023 om 23:09

Jawel, dit is niet meer te verdedigen. Als je maar 50% van je wedstrijden wint in de Eredivisie en het hele stadion tegen je is, dan maak je je onsterfelijk belachelijk als je zo’n man laat zitten. Spelers zijn er ook helemaal klaar mee. Petertje is incoming :-)

26 januari 2023 om 23:09

Kudus was geen doelman daar ging het al mis hè ....

26 januari 2023 om 23:13

Ach Jizzzy, ze laten hem toch zitten. Hij mag gewoon blijven. Zetten we Heitinga erbij en gaan we gewoon op dezelfde wijze verder

26 januari 2023 om 23:16

Ik vond de opstelling met Rensch op rechts, Berghuis Bergwijn en Brobbey echt wel leuk. Bassey linksback en Tadic op rechts zou ik niet hebben gedaan, maar verder was het echt wel te begrijpen. Plus dat Wijndal niet beter is dan Bassey in zijn vorm. Alsnog schande dit natuurlijk, maar de opstelling vond ik niet zo enorm gek.

26 januari 2023 om 23:18

@hansje1969. Tuurlijk blijft hij zitten. Onkruid vergaat niet.

26 januari 2023 om 23:19

Kom op jongens, we zijn toch gewoon een puntje ingelopen op PSV

26 januari 2023 om 23:21

Ook al is ie niet te trots is het heel logisch om Bosz niet te benaderen.

26 januari 2023 om 23:23

Dus was het geen goede opstelling Leidse. Je verkracht Bergwijn zonder een goede back erachter. Kudus kan iets in de kleine ruimte, maar dan stel je Klaassen op?! Statische Tadic op rechts, kom op zeg. Is toch niet verdedigbaar, dat je het te begrijpen vindt is echt verbijsterend in mijn optiek.

26 januari 2023 om 23:47

Kudus had in twaalf minuten meer dreiging dan Klaassen in de hele wedstrijd.

26 januari 2023 om 23:47

Yes hij is ontslagen!! De slingers gaan uit hier. Bedankt Edwin, alhoewel zo'n 3 maanden te laat..

26 januari 2023 om 23:49

Idd, enige goede aan vanavond is dat het direct bekend is gemaakt.

26 januari 2023 om 23:05

Van der Sar en Hamstra wel. Huntelaar moeten ze gewoon naast iemand zetten met de nodige ervaring. Ik vind niet dat ze hem nu al moeten ontslaan, aangezien Hamstra als begeleider moest fungeren en overduidelijk gefaald heeft.

26 januari 2023 om 23:07

Ik denk dat Huntelaar maar bij een andere afdeling van Ajax stage moet gaan lopen, maar niet meer bij de technisch directeur

26 januari 2023 om 23:12

Huntelaar moet je met de scouting mee laten lopen en over een aantal jaren kun je hem misschien promoveren naar de technische directie. Er is geen enkele factor die in het voordeel van Huntelaar speelt. Zeer onervaren, nauwelijks een netwerk en is door z'n functie gewoon mede-verantwoordelijk voor dit technische beleid.

26 januari 2023 om 23:16

Hier ben ik het wel mee eens. Dit zou denk ik de beste oplossing zijn.

26 januari 2023 om 23:16

Er is geen technisch directeur sinds Overmars.....

26 januari 2023 om 23:14

Ik denk dat hij nog zondag krijgt om het om te keren.

26 januari 2023 om 23:51

@Sankento gelukkig heeft het niet zo lang geduurd. Het heeft al veel langer geduurd dan goed was.

26 januari 2023 om 23:47

Schreuder ontslagen! - van der Sar

Koffie halen en rustig aan doen, terwijl de wedstrijd allang is begonnen. Ja lieve mensen, dat is nou Schreuder. Na vandaag kunnen we definitief concluderen dat hij de allerslechtste trainer aller tijden is in de historie van Ajax.

6 punten uit 7 wedstrijden
7 wedstrijden achter elkaar niet gewonnen
5de op de ranglijst met Sparta en Utrecht als uitdagers

Een grote schande. Directie schaam je je kapot dat je niet ingrijpt en Ajax redt van deze totaal ongeschikte trainer. Hij maakt de club kapot. Geen enkele assistent zal helpen.

26 januari 2023 om 23:03

Diezelfde directie die ook zo’n slechte selectie heeft samen gesteld? Ja Schreuder is een hele slechte trainer, maar ik zie weinig trainers succes behalen met dit Ajax.

26 januari 2023 om 23:06

Is inderdaad geen schande om 7 wedstrijden op rij niet te winnen met tegenstanders als Volendam en Emmen.

26 januari 2023 om 23:06

Deze selectie is tenminste ruim voldoende om kampioen mee te worden. Schreuder is incspabel, de directie die hem steeds laar aanmodderen ook.

26 januari 2023 om 23:07

Toch speelde Ajax aan het begin van het seizoen leuke wedstrijden, al ging het daarna snel bergafwaarts. De directie heeft ook slecht ingekocht. Bergwijn en Brobbey had ik nooit gehaald. Bassey eigenlijk ook niet voor zo'n bedrag. Kapitaalvernietiging.

26 januari 2023 om 23:07

@ Rickertb1999

Ajax heeft nog steeds de beste selectie van Nederland. Het vereist echter een capabele trainer om er een team van te maken. Dat kan Schreuder niet.

Kijk maar waar hij Tadic en Bassey neerzet dan weet je genoeg. En als je de reactie zag van Bergwijn na zijn wissel dan weet je ook hoe de spelers over hem denken.

Punten verliezen tegen NEC, Volendam, Emmen, GAE, Vitesse kan echt niet met deze spelers.

Nee, het is klaar! Schreuder is ongeschikt en moet vanavond nog weg!

26 januari 2023 om 23:08

Onzin, met deze spelers kan had je zoveel meer punten gehaald met een normale coach. Harde hand van een Bosz of Bielsa is nodig, dan is het zo weer op orde.

26 januari 2023 om 23:09

Kampioen worden met deze selectie is onmogelijk

26 januari 2023 om 23:10

Je maakt een grap toch!? Voor Eredivisie begrippen heeft Ajax gewoon een top team met spelers als Kudus, Klaassen, Bergwijn, Berghuis en Brobbey. Doe niet zo achterlijk man. Als Schreuder nu nog aan blijft kijk ik echt geen wedstrijd meer.

26 januari 2023 om 23:14

Iedereen praat elkaar maar na. 20 schoten, 0 goals. dat ligt echt niet aan Schreuder.

20 Schoten!!!! 0 Goals! En daar wil je mee kampioen worden? Allemaal ego's bij Ajax. Als je ziet hoe Klaassen, Tadic, Bergwijn, Berghuis en Brobbey speelden vandaag (en zo bijna alle wedstrijden) dan kan je zelf ook concluderen dat ze niet goed genoeg zijn voor de top. Bergwijn kon bij Tottenham niet eens meer dan af en toe een beetje invallen, Brobbey had een grote mond over Manchester United, hetzelfde geldt voor Timber en Bergwijn denkt dat hij Messi is.

Dat zijn een groep ego's die bij elkaar verzameld zijn en dus collectief helemaal niets kunnen.

26 januari 2023 om 23:19

@foreverreds, en het is de taak van de trainer om er een team van te smeden toch? Vandaag zat er ook veel pech bij, maar ook met deze selectie moet je Volendam kapot kunnen spelen. Daar wordt dan niet goed genoeg op getraind, en daar mag Schreuder gewoon op afgerekend worden.

En wat is dat voor onzin met Brobbey over grote mond Man Utd? Brobbey, Bergwijn, Kudus, Conceicao, Timber zijn gewoon klasse spelers voor de Eredivisie. Hoe ver je daarmee in Europa kunt komen met een goede trainer is nog de vraag, maar in de Eredvisie moet je gewoon kampioen worden. Feyenoord en PSV hebben toch geen betere selectie, puur kijkend naar de spelers? Helaas heeft Feyenoord wel ruimschoots de beste trainer. Die heeft volgens mij 9 basisspelers moeten vervangen in de zomer, en daar staat nu al wel een team met een duidelijke speelwijze.

26 januari 2023 om 23:19

Heb je de wedstrijd gekeken? Van die 20 schoten waren er echt maar heel weinig echt kansen. Veel kopballen in de drukte etc. Daarnaast, natuurlijk ligt dat wel aan de trainer. Je gooit letterlijk elke week je aanval om. Ten opzichte van vorige week 3 spelers op een andere plek. Elke week wissel je van spits tussen Kudus en Brobbey. Vind je het gek dat het niet loopt voorin?

26 januari 2023 om 23:20

Volgems mij is het de taak van de hoofdtrainer om al die ego's fe managen. Dat kan hij dus blijkbaar niet. Dus ja, dat is de schuld van Schreuder, want dat is de hoofdcoach. En aos je zief waar die schiten vandaan komen en hoe kaag hef baltempo is......... Ook de taak van de hoofdtrainer om dat er beter in te brengen. Gewoon niet geschikt. Next.

26 januari 2023 om 23:20

Het is kwalitatief duidelijk minder dan voorgaande jaren, maar al het vertrouwen en logische abc'tjes zijn ook wel uit dit team gezogen. Een andere trainer moet eerst weer een half jaar bouwen, maar dan ga je misschien weer een beetje voetballen. En Schreuder zegt en doet ook nog eens rare dingen. Hier kun je niet mee doorgaan. Dan is het lek niet boven, maar het is de eerste stap.

26 januari 2023 om 23:20

Die spelers valt ook een hoop aan te rekenen hoor. Een kampioenswaardige selectie zoals je zegt en dan niet eens (met alle respect) Volendam aan de kant kunnen zetten heeft niets met tactiek te maken.

26 januari 2023 om 23:38

Ik zie voldoende trainers, die met de huidige selectie beter gaan presteren. Maak eerst eens een logische opstelling en ga spelers in hun kracht gebruiken.

Moet ik als supporter van een andere club nu een voorzet geven. Tis echt ongelofelijk, dat je met de huidige selectie geen simpele opstelling kunt maken, die wedstrijden gaan winnen. Ik als Tukker wordt met de selectie van Ajax met vlag en wimpel kampioen.

Er staan zoveel spelers op de verkeerde plek. Die Schreuder bakt er helemaal niks van.

Huidige keeper laten staan. Centrum Timber en Bassey. Timber voor de rugdekking en Bassey op de spits en in zijn kracht gebruiken. Bal veroveren en inleveren bij de voetballers op het middenveld. Linksback Wijndal en rechtsback Sanchez.

Achterhoede staat en stabiel.

Middenveld Alvarez voor de balans en Berghuis en Kudus op 10. Kudus is de beste middenvelder, die ze hebben maar wordt nooit goed gebruikt. Altijd als spits gebruikt maar her is geen spits.

Middenveld staat.

Voorin op links Berwijn en rechts de Portugees. In de spits Brobbey.

Voorhoede staat.

Wissel mogelijkheden voldoende op de bank. Tis maar net waar de wedstrijd om vraagt. Op de bank ook veel kwaliteit.

Start nu eens 5 wedstrijden met deze opstelling dan ga je punten pakken.

Schreuder heeft teveel spelers op de verkeerde positie staan en is taktisch helemaal niet sterk!

26 januari 2023 om 23:04

Je krijgt er tranen in je ogen van en pijn in je hart. Wat is die club door een groepje mensen naar de klote geholpen.

26 januari 2023 om 23:04

Beschamend inderdaad! De directie heeft zich ook laten zien als zeer incapabel..

26 januari 2023 om 23:06

Haha komop, gaan we nu moeilijk doen omdat hij een minuutje later naar buiten kwam? Dat doen de groten der Aarde ook. Jurgen Klopp 2 weken geleden nog en Mourinho deed het ook regelmatig. Snap de frustratie, maar ga er niet zulke onzinnige dingen bij halen als argument.

26 januari 2023 om 23:16

Dat het weleens kan ben ik met je eens. Maar niet als je ploeg in zo'n situatie zit als waarin Ajax zit. Dan moet je zelfs de eerste zijn die weer op het veld is. En met je eigem scherpte het goede voorbeeld geven.

26 januari 2023 om 23:33

Klopt hoor, helemaal mee eens dat het niet handig is in deze situatie, maar om nou "dit is nou hoe Schreuder is" te roepen vind ik persoonlijk wat lafjes

26 januari 2023 om 23:06

Opzouten met die flapdrol! Ben er nu echt helemaal klaar mee. Genoeg is genoeg. Exit!

26 januari 2023 om 23:07

Ja maar en Bergwijn? En Brobby?? Lekker cashen en niks laten zien op het veld..

26 januari 2023 om 23:07

Exemplarisch inderdaad, op z’n dooie akkertje komen aan wandelen terwijl de 2de helft al begonnen is. Schandvlek is Schreuder en de mensen die hem in het zadel hebben gehouden.

26 januari 2023 om 23:08

Feyenoord op 8 punten. Alles op alles zetten om 2e te worden. Kampioenschap lijkt me verkeken. Directie moet zich nog harder schamen dan Schreuder..

26 januari 2023 om 23:11

Hoho. Zeven punten. Maar ik denk dat we beter naar de degradatiestreep kunnen kijken.

26 januari 2023 om 23:14

Nog 16 wedstrijden.. Az, Twente en Feyenoord gaan ook nog tegen dit soort wedstrijden aanlopen. (Tegenstanders die tegen degradatie knokken of gewoon vormverlies)
Een frisse wind en Ajax wint gewoon weer. Hebben veruit de beste selectie dat vanzelf wel weer gaat presteren. De competitie is nog lang niet gespeeld!

26 januari 2023 om 23:14

7 punten maar?? Dan doet die Schreuder het lang zo slecht nog niet dus

26 januari 2023 om 23:14

Feyenoord moet binnenkort nog tegen ons,Psv,Heerenveen,Az komt nu het moment van de waarheid voor Feyenoord

26 januari 2023 om 23:20

@renoldi, en heb je toevallig het programma van Ajax gezien aan het einde van de competitie? Nu moeten de punten gepakt worden, en zelfs Emmen, Eagles en Volendam blijken dan te lastig..

26 januari 2023 om 23:28

Aan het einde van het seizoen is Ajax wss weer helemaal terug in de race. De ploegen bovenin liggen momenteel zo dicht bij elkaar. Ajax heeft de slechtste periode uit het bestaan en staan maar 7 punten achter op de koploper. Ik hoop uiteraard dat Feyenoord de titel pakt, maar die krijgen nu 5 wedstrijden waarna ze ook weer 4de of 5de kunnen staan. Gaat nog heel spannend worden..

26 januari 2023 om 23:13

Deze directie heeft dit allemaal samengesteld. Die zijn bij lange na niet in staat om dit Ajax er bovenop te helpen.

26 januari 2023 om 23:27

Helaas wel Sirius. Ze hebben een grote fout gemaakt door Schreuder en te stellen en nu maken ze en nog grotere fout door hem niet te ontslaan. Bang voor gezichtsverlies.

Echt bizar wat er binnen een halfjaar met Ajax is gebeurd. Al meer dan 30 jaar supporter van Ajax, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Ik lees net dat je voor zulke cijfers terug moet naar de jaren 60. Ongelooflijk.

26 januari 2023 om 23:32

Nee joh Marcel Keijzer was nog slechter

27 januari 2023 om 01:45

Die won wel van Feyenoord en Psv.

27 januari 2023 om 08:24

Keizer was zeker niet slechter. Die vloog er uit op het moment dat er eindelijk een stijgende lijn te zien was

27 januari 2023 om 00:09

Het ist hetzelfde probleem als bij PSV: supporters van beide clubs denken dat ze aan fantastische selectie hebben terwijl dat niet klopt

Ik ga mijn mede Ajacieden nu toch bestraffend toespreken. Natuurlijk doet Schreuder niet alles goed. Bassey maar linksback blijven zetten wat hij niet kan. Niet even drie wedstrijden Wijndal de kans geven. Kudus (hoe heeft die geen basisplaats?) en Conceicao die het de laatste maanden hebben laten zien, zitten weer doodleuk op de bank ten koste van oa Tadic die het hele seizoen nog niks goed heeft gedaan.

Maar mijn inziens krijgt Schreuder zo onderhand wel teveel de schuld. Afgleopen zomer zijn Antony, Lisandro, Haller, Gravenberch, Tagliafico en Mazroui allen vertrokken. Daarbij zit/zat hij met een Pasveer, Blind en Tadic die allen wel echt over de hill lijken. Dat zijn bijna 10 sterkhouders.

Taylor deed het vorig seizoen de tweede seizoenshelft leuk als opkomend talent. Daarvan wordt nu opeens verwacht dat hij het elftal draagt. Hij heeft verdomme net 26 basisplaatsen in Ajax 1. Idem met Timber, daarvan wordt verwacht dat hij nu opeens leiding geeft aan een al wankelende defensie. Die jongen heeft het al lastig genoeg met zichzelf. Brobbey heeft ook nog tijd nodig. Rensch kan meedraaien in een lopend elftal, maar komt nu te kort. Idem met Klaassen, die het van hard werken en eerste of tweede paal rennen moet hebben. Maar je voetballend ook niet op kan bouwen. Je kan niet veel meer van ze verwachten dan wat ze laten zien.

Er wordt nu van talenten van 20 verwacht dat ze het elftal op de schouders nemen. Nee, natuurlijk kunnen ze dat niet. Als je dan kijkt wat er gehaald is. Bergwijn is de enige van wie je zou mogen verwachten dat hij er meteen staat, en zelfs die laat het afweten.

Je bent er op veel posities niet een stap op achteruitgegaan, maar wel drie stappen. Er wordt echter nog steeds evenveel verwacht, wat mijn inziens niet altijd realistisch is. Het doet mij een beetje denken aan die Fergunson bij Utd. Die had ook precies door wanneer hij eruit moest stappen, waarna hij de held was en alle opvolgers met het gezeik zaten.

Natuurlijk moet je met dit elftal kampioen worden, van alle Feyenoorders en Psvers zouden we er immers denk ik geen een kiezen voor de basis. Echter is het helemaal niet zo vreemd dat je een transitiejaar hebt momenteel. Dit elftal heeft momenteel ook niet weer een stapel talenten nodig. Maar twee 30 jarigen die het op sleeptouw kunnen nemen. Zoals Tadic en Blind destijds hebben gedaan. Haal een Inigo Martinez of Stefan de Vrij transfervrij op komende zomer voor de defensie. Leg die paar miljoen maar neer voor Ziyech.

Schreuder heeft echt wel fouten gemaakt. Maar alles op hem schuiven, en met name de manier waarop. Is een beetje infantiel en kwalijk aan het worden. Die man doet ook maar zijn best, en moet werken onder hele lastige omstandigheden. Ik denk dat je het probleem ook niet oplost door Schreuder te ontslaan. Laat de directie maar zijn verantwoordelijkheid nemen, die zijn de oorzaak van dit probleem door praktisch de gehele basiself te laten vertrekken.

Kijk bijvoorbeeld vandaag na een uur. Balbezit 85 tegen 15, doelpogingen 20 tegen 1. Sta je 0-1 mee achter. Kan je de trainer toch niet verwijten.. Je ziet het ook bij de supporters. Bij de eerste tegenslag slaat de sfeer om. Steun verdomme nou eens je ploeg in plaats van te gaan zeiken. Het slaat natuurlijk ook over op de spelers. Die krijgen na de eerste de beste tegenslag zo ook iets van "gaan we weer.." Als je nou eens je ploeg het hele laatste half uur aanmoedigt als na de 1-1 kon schiet je er misschien nog wat mee op.

26 januari 2023 om 23:03

Waw, perfect samengevat! Dit is precies wat er aan de hand is.

26 januari 2023 om 23:24

In heel veel dingen ben ik het met je eens, behalve de arrogantie dat er geen Feyenoorder of PSV'er bij Ajax in de basis zou staan. Sterker nog, ik denk dat als je een elftal samen zou stellen uit die 3 teams, dat er hoogstens 3 tot 4 ajacieden in zouden staan.

26 januari 2023 om 23:37

Ik snap je punt, een sangare of kokcu zullen echt wel basis staan bij Ajax. Denk dat je het breder moet zien/lezen en dan is het niet zo breed in NL op het moment qua toppers of buitencategorie. Xavi Simons met een Ajax shirt zie ik ook graag overigens. Het is een dunne periode.

26 januari 2023 om 23:04

Schei uit man. Als je 5/6 spelers niet op hun normale positie zet dat ben je gewoon schuldig. Hoe kun je bassey nou linksback zettrn als je wijndal hebt

26 januari 2023 om 23:05

Ben je schuldig als je van de 20 schoten er 0 in schiet??

26 januari 2023 om 23:06

Ach, Ten Hag had ook dit soort dingen. Tadic en Blind ten koste van alles laten staan. Kudus amper speeltijd geven. Die liet Nico bijvoorbeeld amper spelen. Doet Schreuder objectief nou zo veel meer fout dan Ten Hag? Volgens mij is het beschikbare materiaal het grootste verschil.

26 januari 2023 om 23:10

Houd toch op man. Kwalitatief staat er een team die de hele Eredivisie moet oprollen. Er zit geen lijn in het spel, spelers die niet functioneren mogen blijven staan en geen wedstrijd wordt er met eenzelfde basiself gestart. Het heeft alles met de trainer te maken.

26 januari 2023 om 23:11

Tuurlijk doet schreuder veel meer fout, tegen met alle respect volendam kun jr gewoon timber alvarez bassey op hun normale plek met wijndal linksback. Kudus achter brobbey en berghuis gewoon op rechts maar deze professor die het wisselen ook niet uitgevonden heeft zal wel weer een stijgende lijn zien

26 januari 2023 om 23:12

@Martijn R

Schreuder heeft inderdaad minder materiaal. Maar hij zou toch wel echt moeten kunnen winnen van Volendam. Ten Hag heeft het gewoon super gedaan.

26 januari 2023 om 23:47

@messino Jij ziet dan echt meer kwaliteit dan dat ik in dit Ajax zie. Welke bijzondere voetballers zie je dan allemaal lopen? Houthakker Alvarez, harde werker Klaassen, draver Bergwijn, de rendementloze Conceicao?

26 januari 2023 om 23:04

Prima dat je een jaar minder presteert, maar dat rechtvaardigt toch geen puntverlies tegen Vokendam, Emmen en Vitesse? Met het geld dat je voor alleen al Brobbey hebt betaald kun je Emmen en Volendam samen opkopen. En dan houd je nog geld over ook.
Zowel directie als trainer moeten hun conclusies trekken.

26 januari 2023 om 23:10

Doelpogingen tegen:
Volendam: 31
Emmen: 10
Vitesse: 34

Als je met 30 doelpogingen niet kan winnen, kan je de trainer toch niet de schuld geven? Alleen Emmen was echt slecht.

26 januari 2023 om 23:13

Valentijn of Johan, wie van de 2 ben je?
Al het succes van TenHag was vanwege de sterke selectie nou met deze selectie moet je ook kampioen worden

26 januari 2023 om 23:13

Allemaal afzwaaiers of kopballen in de drukte. Alleen tegen Vitesse speelde je soms nog kansen uit. Vandaag zelden een uitgespeelde kans gezien. En ja, dat ligt aan de trainer.

26 januari 2023 om 23:15

@martijn R - Doelpogingen zeggen ook niet alles. Een rolletje of een bal richting doel die de doelman vangt valt ook onder een doelpoging. Daar zie je er gewoon heel erg veel van. Dat is niet eens enigszins gevaarlijk. Verder praat je hier niet over een incident, maar over een patroon. Dan wordt het natuurlijk een ander verhaal. Zo zijn ze vorige week nog compleet van de mat getikt door FC Twente tot de rode kaart en dat in eigen huis. Dat kan gewoon niet als Ajax zijnde.

26 januari 2023 om 23:16

Ja natuurlijk kan je daar de trainer wel de schuld van geven. In de 1e plaats omdat de verdediging niet staat sinds Schreuder het heeft over genomen waardoor elke kans tegen direct een goal is. Moet je voor de grap is kijken hoe ontiegelijk weinig Ajax de 0 houdt dit seizoen. Dat is 1 reden dat je dit soort wedstrijden niet wint.
De tweede reden dat je dat Schreuder aan kunt rekenen is dat je elke wedstrijd de aanval omgooit. Ten opzichte van vorige week is nu weer de complete aanval omgegooid, alle 3 de plekken anders bezet. Dat is bijna elke week het geval. Dan heb je 0 vastigheden en dan ga je dus ook moeizamer voetballen en scoren. Wat denk jij dat een trainer doet? Beetje interviews geven en Angry Birds spelen op de Ipad van Kalterbach? Een trainer is eindverantwoordelijk, dat staat letterlijk in de taakomschrijving. En als de prestaties dan historisch slecht zijn dan hoor je er uit te vliegen. Ik heb niks tegen de mens of persoon Schreuder, ik vind het sneu voor hem ook dat het niet loopt. Maar het moet anders, en dit is stap 1 om dat te bereiken (dus nee, alles is daarmee niet ineens opgelost).

26 januari 2023 om 23:05

Je hoeft er ook niet alles op te schuiven. Maar genoeg om hem te laten zitten. Leuk verhaal, werk je bij de Telegraaf toevallig?

26 januari 2023 om 23:33

"maar genoeg om hem te laten zitten"

Nee, natuurlijk niet. Maar ik geloof niet dat Schreuder ontslaan er voor zorgt dat we plots weer de knock-out CL halen en met twee vingers in de neus kampioen worden.

Dit probleem zit veel dieper dan Schreuder alleen. Schreuder is te ligt voor Ajax in deze situatie. Dat staat vast. Maar H2 en Sar hebben vã©ã©l meer schuld aan deze situatie dan Schreuder, maar krijgen 1 van het gezeik.

26 januari 2023 om 23:05

wat je wil zeggen kan eigenlijk in twee zinnen. overweeg dat.

26 januari 2023 om 23:05

Statistieken zeggen niet alles, uiteindelijk is er één man die van los zand een team moet maken. Als die man het na een halfjaar aanmodderen nog steeds niet lukt ben je gewoon ongeschikt voor deze club en spelers.

26 januari 2023 om 23:06

''van alle Feyenoord en psvers zouden we er geen een voor de basis kiezen'' hahahahha

26 januari 2023 om 23:08

Haha hoe krijg je het uit je waffel he? Ajax heeft gewoon een matig elftal met een dramatische coach.

26 januari 2023 om 23:12

Echt he, lekker vasthouden aan die arrogantie!

26 januari 2023 om 23:06

Bij Feyenoord zijn 15 spelers vertrokken en kijk hoe Slot het doet. De meeste aankopen van Ajax zijn echt dramatisch maar alsnog 10x zo goed als spelers van Volendam. De scouts, management maar ook zeker Schreuder doet alles verkeerd! Tuurlijk moeten vd sar en schreuder eruit, al hoop ik dat ze stiekem nog even mogen blijven 😂

26 januari 2023 om 23:06

Dan heb je vooraf zo erg je best gedaan om een verhaal te schrijven en dan is het dit. Meen je dit echt? 'natuurlijk doet Schreuder niet alles goed' is nogal een understatement om de slechtst presterende Ajax trainer uit de moderne geschiedenis te omschrijven. En je kunt zo uitgebreid de selectie gaan analyseren als je wil, er is echt voldoende kwaliteit aanwezig om van Emmen, Volendam en NEC te winnen. En dan ga je ook nog serieus beweren dat je het de trainer niet kan verwijten dat het 1-1 staat. Zie je zelf het patroon ook niet? Als het een keer gebeurt kan je het de trainer inderdaad niet verwijten, maar dit gebeurt wekelijks.

26 januari 2023 om 23:07

Hou toch op Martijn, ik heb ook medelijden met Schreuder. Maar dit slechte presteren is 200% aan hem toe te schuiven. Je kan niet120m uitgeven en doen alsof het allemaal aan de spelers ligt, noem jij nou een speler die beter geworden is onder Schreuder.

26 januari 2023 om 23:07

Spelers op de verkeerde plek zetten, niet de juiste spelers opstellen, de club kleiner maken door schandalige uitspraken te doen na de grootste Europese nederlaag ooit, een overduidelijk lek naar de Telegraaf zijn, 7 wedstrijden op rij niet weten te winnen, schandalig met je eigen spelers omgaan (blind, Pasveer), al het plezier dat Ajax uitstraalde weg weten te krijgen.

Hij moet weg. Als hij een echt goede coach was geweest had hij maanden geleden ingezien dat hij niet geschikt is als trainer van Ajax. Hij heeft genoeg kansen gehad om de eer aan zichzelf te houden.

26 januari 2023 om 23:07

Volgens mij kun je jullie verdediging 1 op 1 wisselen met die van ons en ga je er dan op vooruit. Op t middenveld zou ik nu ook niet ruilen. En de doelman ook niet.

Tja. Zo geweldig is dit Ajax niet

26 januari 2023 om 23:08

Slaat natuurlijk nergens op wat je zegt. Alles valt of staat met een wedstrijdplan. Je ziet dat er absoluut geen lijn in het spel zit. Tegen zulke verdedingen speelt ajax bijna altijd in de ED, maar normaliter wordt er dan niet constant tevergeefs door het midden geprobeerd te passen. De backs zijn vaak de spil van de aanval, dat is compleet weg. Het gekloot met de buitenspelers, de constante wissel tussen brobbey en kudus, het idiote om bassey linksback te zetten, klaassen als spelverdeler op te stellen en tadic op rechtsbuiten te zetten terwijl je met conceicao een goede flankspeler hebt is niet te vergeven. Dit kan niet meer. Tuurlijk heb je heel veel kwaliteit verloren, maar dit kan niet.

26 januari 2023 om 23:08

Ja trainer kan je dat ook verwijten. Als het in 34 wedstrijden 1 zo een wedstrijd tussenzit niet. Maar wie kan je anders verwijten als je 8x niet hebt gewonnen, niet 1 speler beter is geworden onder hem en in alle wedstrijden hebben ze niet 1x zelfde opstelling gespeeld. Alleen Timber en Pasveer hebben op hun eigen positie gespeeld. De rest niet. Tadic is spits geweest, linksbuiten, rechtsbuiten en 10.

Rensch linksback, rechtsback en centrale verdediger.

Blind linksback, centrale verdediger en zelfs op 6.

Nu wordt Alvarez die 40 miljoen waard is als verdedigende middelvelder misbruikt als centrale verdediger.

26 januari 2023 om 23:08

Ik zou Taylor idd meteen ruilen voor Kokcu, die is veel beter. Goeie sik ook.

26 januari 2023 om 23:10

Wat een comedian die Martijn. Ik zou 'zelfs' een aantal Twente spelers eerder verkiezen boven een flink aantal Ajax spelers. Hilgers, Zerrouki, Cerny, Unnerstall, Smal. Of AZ met Pavlidis, Karlsson, Sugawara, Clasie, Reijnders

26 januari 2023 om 23:27

Xavi Simons, zou ook niet misstaan evenals een Madueke voor diens vertrek. Het is wel heel kenmerkend om te stellen dat er geen spelers van de concurrentie bruikbaar zouden zijn voor dit Ajax. LOL 😂

26 januari 2023 om 23:08

Met Taylor ben ik niet met je eens hoor. Die gozer zat zelf te huilen vorig jaar dat Ten Hag hem niet genoeg kansen gaf. Als je opgesteld wordt, moet je het ook laten zien. Hij is veel te wisselvallig.

26 januari 2023 om 23:08

Daarom noemen andere clubs ajacieden in het stadion bezoekers en geen supporters. Je moet er ook achter staan als het slecht gaat, juist dan, en niet alleen bij de successen.

26 januari 2023 om 23:09

Alleen de hele verdediging van Feyenoord zou al basis spelen bij Ajax.. kom op kerel.

Dit Ajax is gewoon niet zo bijzonder. Schreuder is hier natuurlijk deels verantwoordelijk voor maar het aankoopbeleid is gewoon echt dramatisch eerlijk gezegd.

Snap trouwens echt niet dat een Kudus niet altijd basis staat is gewoon de beste speler van dit Ajax.

26 januari 2023 om 23:09

De supporters heb ik anders ook gewoon horen zingen en aanmoedigen. Niets tegen de spelers maar alles tegen Schreuder.

En geef ze eens ongelijk. Ondanks dat er veel weg is gegaan, staat er nog steeds een selectie waar je makkelijk mee kampioen wordt.
Nu sta je verdomme 5e, 6 wedstrijden niet gewonnen, er zit geen enkele progressie en ook geen enkele vorm van duidelijkheid. Wie is daar allemaal verantwoordelijk voor?
Precies, je vriendje Schreuder.

Dat Schreuder niet als enige fouten heeft gemaakt, maar waar hij op beoordeeld wordt. Daar scoort hij overal een onvoldoende voor.
Dan mag je hem leuk gaan verdedigen met kijk vandaag na hoeveel balbezit en doelpogingen. Met dat balbezit hebben zijn ze tot nauwelijks uitgespeelde kansen gekomen. Weet je hoeveel doelpogingen op goal?. 7!!!!! Vind je dat goed?. Ben je daar blij mee?.
Zo ja, ben jij mede oorzaak van wat er nu gaande is bij Ajax. De lat is behoorlijk lager gezet, zo laag dat je tevreden bent met waardeloos spel tegen Volendam.

Ach waarom reageer ik ook?. Als je het in je hoofd haalt om Schreuder nu nog te verdedigen, dan snap je er echt helemaal niets van.

26 januari 2023 om 23:09

Ach hou toch op. Niemand verwacht dat als je zoveel spelers kwijtraakt dat je hetzelfde kwijtraakt. Maar we staan 5e! Met een selectie die zeker in de top mee moet draaien. Dit is schreuder zijn verdienste. Sinds de jaren 60 niet zo een slechte reeks neergezet en toen hadden we niet voor meer dan 100 miljoen op het veld staan. Schreuder is gewoon een parodie op een trainer en verantwoordelijk voor hoe het nu gaat.

26 januari 2023 om 23:10

Geen zorgen Martijn. In De Kuip zouden we ook weinig van jullie spelers opstellen op dit moment… kansloze opmerking in een verder heel sterk stuk.

26 januari 2023 om 23:11

Psv oke, maar ik denk dat een aantal feyenoorders zo in de basis bij ajax kunnen...

26 januari 2023 om 23:11

Natuurlijk moet je met dit elftal kampioen worden? En dat nog perfect samengevat noemen ook? Laat me niet lachen wat een drama, Hartman speelt nu al Bassey en Wijndal uit de basis met z’n power. Voor de rest verdienen jullie Schreuder hoop dat hij nog even blijft zitten, topper!

26 januari 2023 om 23:11

Die doelpogingen zeggen echt helemaal niks. Als de bal 100 keer naar Tadic gaat en de bal 100 keer vanaf de zijkant niet aankomt en je schiet 100 keer vanaf een onmogelijke hoek de afvallende bal vanaf 20 meter tegen een Volendam speler aan. Ja dan tikken de doelpogingen wel aan...

26 januari 2023 om 23:12

Helemaal eens. De nuance is weg richting schreuder. We kunnen gerust stellen dat hij een minder goede trainer is dan ten Hag, maar hij heeft inderdaad ook wel slechter materiaal en slechtere omstandigheden

26 januari 2023 om 23:12

Niemand van Feyenoord of PSV in de basis, tuurlijk…

26 januari 2023 om 23:13

Het is Schreuder dit en Schreuder dat, maar die man doet wss ook zijn best. Maar het is nu wel over. Vraag me alleen wel af of men niet naar h2 moet kijken. Die trekt de staf en spelers aan.

26 januari 2023 om 23:14

Ik heb dit account voor het eerst in jaren weer geactiveerd, maar hoe kan je dit hele betoog nog houden na deze reeks, deze maanden?

Tuurlijk is de directie ook schuldig, maar hoe kan je nu nog schreuder verdedigen? Noem één speler die de afgelopen maanden beter is geworden. Noem één wedstrijd sinds Rangers thuis waar het veldspel goed was. Spelers die constant op een andere positie spelen en daardoor compleet ritme ontbreken, vertrouwen en vastigheid. Behalve Tadic en de keeper staat geen een speler twee wedstrijden op rij op dezelfde positie. Dat is normaal in de eerste twee maanden, maar na 6 maanden dan blijkt uit alles dat je het zelf totaal niet weet.

26 januari 2023 om 23:20

Helemaal met je eens, Schreuder verdient meer tijd!

😂

En dan de opmerking dat geen enkele Feyenoorder of PSV’er in de basis zou staan. Ken je plek man, loser.

26 januari 2023 om 23:23

Mooi samengevat maar los van dat allemaal tegen dit Volendam hoor je gewoon 3 punten te pakken. Wij zijn onderhand het lachertje van de eredivisie🥲

26 januari 2023 om 23:26

Vanmiddag was je nog van mening dat Ajax op elke positie de beste speler uit de ED heeft. Ik krijg het gevoel dat je nu het besef begint te krijgen dat je toen niet helemaal de waarheid verkondigde.

26 januari 2023 om 23:32

Hahah van alle Feyenoorders en psvers er geen één kiezen voor de basis.. gelukkig is de Amsterdamse arrogantie nog niet erg iig!

26 januari 2023 om 23:34

Bedankt. Zo denken er meer en jij verwoord het perfect

Ajax speelde zeer zeer slecht!!! Dit valt niet alleen de manager aan te rekenen maar zeker ook alle spelers.

26 januari 2023 om 23:12

Je moet geen fantastisch niveau en ingespeeld Ajax verwachten als het niet loopt. En dat het niet loopt ligt aan de trainer. Dat de spelers die bal er niet in schieten is kut, maar het grootste probleem is duidelijk.

26 januari 2023 om 23:20

Ten Hag was waarschijnlijk het verschil. Hij heeft van de Man Utd spelers ook een team gemaakt, waar de vorige trainers het niet konden doen. Het is hem zelfs gelukt om de grootste ego (ronaldo) weg te werken zonder het team te benadelen.

Schreuder is het niet gelukt om de spelers samen te laten spelen op een manier waarop je continu kunt winnen.

26 januari 2023 om 23:25

De spelers zijn zeker schuldig hoor, maar de grootste lul is Schreuder. Nu zie je het verschil tussen een goede trainer, trainer en clown.

En als mensen beweren dat het niet aan Schreuder ligt maar aan het spelersmateriaal, vraag je fan eens af of een beetje coach als Ten Hag hier hetzelfde mee zou presteren én dit überhaupt zou accepteren.

26 januari 2023 om 23:35

Ik denk dat je wel gelijk hebt. een trainer als ten Hag en zelfs Slot, had hier veel meer mee gedaan.

Ontsla die onbenul nu en Van der Sar mag ook opstappen. Wat een wanbeleid zeg. 7x op rij niet winnen en dat voor het eerst sinds de jaren 60. Zaad tempo en gewoon niet meer dan 1x kunnen scoren tegen Volendam. Ongelofelijk zeg dat je nu 7 punten achter staat op Feyenoord en 5 op AZ. Dit had allemaal voorkomen kunnen worden als Schreuder werd ontslagen na die debacle in Emmen. Ik geef Van der Sar hier net zoveel schuld aan…



26 januari 2023 om 23:04

17 miljoen, en dat valt nog reuze mee als je nagaat dat er 32,5 miljoen euro is betaald voor Bergwijn. Nog erger is dat meneer serieus niet snapt dat waarom hij gewisseld word. Wat een aanfluiting van een aankoop. Die is nog geen 10 miljoen euro waard op het moment.

26 januari 2023 om 23:06

En dan zo'n triest gezicht trekken als er gescoord wordt door Ajax nadat hij gewisseld wordt. bizar!

26 januari 2023 om 23:05

Je maakt een grapje zeker. Bas Dost verfijnd?

26 januari 2023 om 23:19

"Verfijnder" is niet hetzelfde als Verfijnd.

26 januari 2023 om 23:25

Bas Dost is niet verfijnder dan Brobbey.

26 januari 2023 om 23:06

Op basis van vorig jaar had ik dat ook betaald hoor voor brobey De vleugels lopen niet ik wil wel is zien bergwijn brobbey conceaio

Er moet heel snel iets veranderen, anders is Ajax binnen een maand klaar in Europa en kansloos voor kwalificatie CL voetbal. Kampioenschap is bij voorbaat al kansloos.

26 januari 2023 om 23:19

Ook uiterst pijnlijk en Perez zegt het net goed: "misschien is dat nog wel het ergste van allemaal. Ze doen nog hun best ook!"

Dit is wel het einde van Alfred. Tis wat het is. Op naar een nieuw Ajax.

Wat komt Ajax weer goed weg zeg, Volendam had hier natuurlijk moeten winnen…

Weer niet verloren gaat lekker boys

26 januari 2023 om 23:29

Ongeslagen reeks

Er zit een stijgende lijn in aldus Schreuder. Ene kant begin ik wel medelijden te krijgen met die beste man

26 januari 2023 om 23:20

Ik niet en na z'n ontslag verdwijnt dat medelijden ongetwijfeld. Het eerste de beste interview over de kwestie (waarschijnlijk bij Studio Voetbal of iets dergelijks) en meneer gaat van zich af slaan. Ik heb het allemaal al een keer meegemaakt :P

Laat die Schreuder nog ff zitten joh! Ik vermaak me prima op de donderdagavond!

Het is januari en Ajax is al afgehaakt voor het kampioenschap. Onvoorstelbaar.

Ik snap niet waarom hij berghuis laat staan. Die gast heeft niks
Goed gedaan… exit schreuder

Zullen nu uitgerekend deze twee oud-Ajacieden voor het ontslag van Schreuder zorgen? Wat een dramatische vertoning van ajax zeg en dat ligt niet alleen aan schreuder. Als je de individuele kwaliteiten ziet van de spelers moeten ze gewoon hier met kop en schouder bovenuit steken. Wel een mooie uitslag voor Az en Feyenoord!

Ik kreeg bijna het gevoel dat het elftal wilde dat dit Scheuder's laatste wedstrijd zou worden.

Het resultaat van nog meer wanbeleid, niet alleen de trainer en Vd Sar eruit maar sommige spelers moet je echt zo snel mogelijk van af. Klaassen, Taylor, Rensch, Bassey het is pure middelmaat en Tadic in deze vorm ook.

Ondanks dat er geen winst was heb ik eigenlijk wel de eerste vermakelijke wedstrijd in tijden gezien.

Doej schreuder.

De Telegraaf morgen: Ajax neemt per direct afscheid van van Schreuder.
Welterusten

26 januari 2023 om 23:36

Ik ben er helaas nog steeds niet gerust op.. wie weet stellen ze een nieuwe assistent aan en verwachten ze dan dat het allemaal weer goed komt!
Overigens hierboven ook al door iemand gezegd, maar de hele directie mag zich dit ook aanrekenen. Dan doel ik op zowel de aankopen, als ook het feit dat je Schreuder na Emmen al had moeten ontslagen. Dan had je nu met letterlijk elke andere trainer meer punten gehad, en was de titel nog niet verkeken.

Sorry hoor maar als je zondag niet van Excelsior wint is dit toch niet meer houdbaar? Van der Sar kan beter alvast een vervanger zoeken.

26 januari 2023 om 23:37

Na zondag? Wat dacht je van nu?!
Excelsior uit is in die zin een minder makkelijke pot dan Volendam thuis, met alle respect. Het zou klaar moeten zijn. 7 duels op rij niet winnen in de Eredivisie is gewoon onacceptabel.

26 januari 2023 om 23:47

Hij is ook weg

Het ironische is dat Overmars een inkomend transferrecord (Pacho) gaat breken met Antwerp, die is gewoon weer aan het doen wat anderen in Amsterdam inmiddels in een record tempo aan het slopen zijn..

26 januari 2023 om 23:28

Herinner me er niet aan. Had hij z’n geslachtsdeel maar gewoon in z’n broek gehouden, dan was dit nooit gebeurd. Echt te pijnlijk.

27 januari 2023 om 00:42

Ja zeker pijnlijk, tuurlijk was het fout en not done, maar weet wel zeker dat de dames in kwestie niet de enige slachtoffers zijn van Overmars, ook zijn toenmalig werkgever lijdt op het moment echt waarneembaar schade.

Andere trainer lost ook niet alles in één keer op, het zit verder naar boven in de organisatie al niet goed, Schreuder moest echt met dit ontslag tegen zichzelf in bescherming genomen worden, was gewoon ook voor hem pijnlijk aan het worden.
Maar hij is niet de hoofdschuldige aan de crisis, iedereen bij Ajax weet dat maar niemand zegt het, maar 7 keer niet winnen overleeft niemand, oh ja alleen van Bronckhorst😉


Ben een Feyenoorder maar heb Overmars hoog zitten, let wel als TD, zijn er maar weinig die kunnen wat hij kan, goed kopen en goed verkopen, de meeste goede verkopers zijn weer slechte inkopers, bijv van Geel en H2 op het moment.

Zie het maar zo… toch weer een punt ingelopen op psv 😃

26 januari 2023 om 23:08

Precies! Er zijn voldoende positieve punten. Je gaat het pas zien als je het doorheb..

Spelers laten de coach als n baksteen vallen. Want hoe hypocriet. Nieuwe trainer en ze rennen ineens weer allemaal hard. Dikke onzin dus.

26 januari 2023 om 23:39

Dat is helaas wel de realiteit. Maar je kunt als directie zijnde natuurlijk makkelijk de trainer vervangen dan de halve selectie.

Toch een lekker avondje en wat heeft Volendam gestreden als leeuwen! Verdiend punt voor Volendam

Meester tacticus kreeg het met zijn gouden wissels bijna nog voor elkaar om een overwinning uit te slepen.

Lach maar wat jullie willen, gewoon 1 punt ingelopen op Psv. Janken van geluk.

26 januari 2023 om 23:10

En dan heeft Sparta ook nog punten laten liggen! Niks aan de hand

Nog steeds ongeslagen in 2023. Ik zie ontwikkelingen.

Als Schreuder er nu niet uit wordt getyft moet ik het zelf misschien maar doen. Dat schandalige voetbal van de laatste 15 min verdient geen goal. Ajax is bijna dood, kijken of er een dokter in de zaal zit.

Je hebt 0,0 reden om hem nu toch te verdedigen toch? Hij moet er nu echt uit. Toch? Kan hij gewoon alsjeblieft weg, ik word er moedeloos van... En neem de directie mee

Gefeliciteerd Volendam met het punt!

Prima resultaat opzich wederom niet verloren ,denk dat trainer mag aanblijven
Op naar volgende week

Record na record in negatieve zin. Als schreuder er nu niet uit vliegt dan mag het hele bestuur ook z'n biezen pakken. Schandalige vertoning in eigen huis. Zelden zo'n slecht Ajax gezien.

Slechtste reeks sinds 1962, 1964 en 1965 geëvenaard.. en toen stond Jopie Cruijff op.. Wie wordt onze verlosser anno 2023?

26 januari 2023 om 23:32

TD: Kluivert, Jonk, Seedorf,
Trainer: Bielsa (kent Ajax systeem), Bosz, Jonk, FdB

26 januari 2023 om 23:41

Een nieuwe trainer is al genoeg, want de selectie is zo slecht nog niet. Goed genoeg voor het kampioenschap in ieder geval, en Schreuder staat gewoon 5e.

Misschien Frank de Boer wil terughalen? Die kon wel paar jaar op een rij met een veel mindere ajax kampioen worden.

26 januari 2023 om 23:10

Nee joh. Dan gaan Ajacieden over twee jaar huilen over het slechte voetbal.

Weer ongeslagen, hoeveel potjes nu al joh. Ajax doet gewoon vol mee om Europees voetbal.

26 januari 2023 om 23:11

Puntje ingelopen op PSV. Bovendien hebben we een goede trainingsweek gehad en de energie was fantastisch.

26 januari 2023 om 23:42

En die stijgende lijn dan, het gaat echt serieus elke week echt veel beter.

Tadic, brobbey, rensch, Taylor gewoon niet niveau ajax meer. Maar er is klaarblijkelijk niks wat klaarstaat. Amper doorgeselecteerd.

Ongelofelijk… hoe kan je nou thuis moeite hebben met dit Volendam? Schandalig!! Schreuder moet nu zelf in de spiegel kijken en weggaan!! Als ie zo niet wordt ontslagen dan weet ik het niet meer..

Waarom geeft Schreuder geen handje aan Jonk op het einde van de wedstrijd? Geef hem een hand en feliciteer hem met het punt. Een man ben je in goede en slechte tijden

26 januari 2023 om 23:42

Zal ongetwijfeld met de spreekkoren te maken hebben gehad, maar ben het wel zeker met je eens. Laten we hopen dat hij Jonk wel terecht gefeliciteerd heeft in de catacomben.

Schreuder rot op! Het is klaar dat was het al voordat hij kwam. Dat mensen ooit blij zijn geweest met zijn aanstelling is mij nog steeds een raadsel.

26 januari 2023 om 23:24

Maar dat is het. Niemand was blij behalve Ajax directie.
Die man heeft nergens geleverd. Hoe is die bij Ajax terecht gekomen…. Zelfde geld voor Hamstra.

Uit een hoekschop?? Het was een vrije bal waaruit Volendam scoorde.

26 januari 2023 om 23:05

Wel lekker verdedigd door Rensch !

Langste ongeslagen reeks van het seizoen. Wat is Schreuder toch een briljante trainer.

Je zag wel weer dat positieve veerkracht van Ajax weer.

Je zou bijna denken dat Schreuder geheime info heeft over beladen Ajax leden. Dit kan toch niet meer voor een club als Ajax? Zelfs ik krijg hier medelijden van en ik ben nota bene voor AZ

Even een serieuze vraag.. Welke drugs moet je gebruiken om de afgelopen weken nog stijgende lijnen te kunnen zien?

26 januari 2023 om 23:48

Denk een cocktail van alles.

Je moet het hem nageven. Hij is al 7 wedstrijden ongeslagen!

26 januari 2023 om 23:06

Nee want hun hebben van Psv verloren 6x gelijk 1x verloren

Het zal ook niet helpen hè als alle supporters tegen je keren het is gewoon geen team kan schreuder niet veel aan doen

Heerlijk van FC Volendam!!! Hopelijk gaat Feyenoord nu kampioen worden dit seizoen dit is de uitgelezen mogelijkheid voor Feyenoord!!!

Ik ga slapen en ga morgenochtend vol spanning het internet openen. De groeten

26 januari 2023 om 23:39

Em dan lezen: Schreuder mag aanblijven

26 januari 2023 om 23:44

Hoezo, het spel was toch goed met hoog tempo?

7 competitie wedstrijden achter elkaar niet kunnen winnen zegt toch wel genoeg neem ik aan!? Het bestuur kan deze wanprestaties toch niet telkens weer door de vingers zien, Schreuder is gewoon geen trainer en het is beter als hij gewoon lekker wat anders gaat doen met zijn leven.

Ajax beleeft de slechtste reeks in 58 jaar!
Waarom zit Schreuder nog altijd op zijn plek? Als Schreuder morgen nog niet ontslagen is dan weet ik het niet meer.
Opnieuw een wanprestatie!

Ajax had vandaag ook wel echt heel veel pech tegen dat handbal verdedigen van Volendam.. maar dann nog wat een wanprestatie ben bang dat Schreuder ontslagen word, maar zei het ook al in live praten laat Ajax even wachten tot na de bekerwedstrijd Twente - Ajax

Dit is een blamage van de trainer en alles wat er boven zit .
Mijn Ajax hart huilt tranen met tuiten , hoe ze mijn clubje in 7 maanden tijd zo naar de klote hebben geholpen :-(

Wilde Alvarez nu ook dat Schreuder ontslagen wordt. Net zoals tegen Feyenoord wordt hij weer gered door Rulli

Schreuder slechte trainer oke maar Bergeijk, Brobby, Tadic… schamen jullie diep man! Tegen Volendam met alle respect.

Wow, 7 keer niet op rij kunnen winnen met dit budget. Wat een wanbeleid zeg. Dit is niet alleen Schreuder, maar ook de beleidsbepalers.

Lekker dan!
Emmen pakt 3 tegen Psv.
En dit AJAX kan niet winnen van Volendam!?
Lijkt wel of de topclubs hoe dan ook mijn cluppie FC Groningen de das om wil doen!

Man man 1-1 tegen Volendam, ik schaam me de ogen al uit de kop voor Groningen. Wat moet de Ajax aanhang dan wel niet. Zit niet veel verschil tussen de FC en AJAX wat betreft beleid. Wanbeleid en verder niets.
Scheuder ongeschikt, maar wat te bedenken van de personen die hem aan hebben gesteld?! Om over Fledderus en kozotten maar te zwijgen.
1 ding is zeker, voor FC Groningen en AJAX aanhang doet dit pijn heel veel pijn...







Lekker man. Tadic weer 90 min in de benen. Wedstrijd ritme op doen

26 januari 2023 om 23:09

Bank ban bank maar toch weer 90 min

De Tukkers hadden jullie al gewaarschuwd. Alfred maakt er overal een puinhoop van als eindverantwoordelijke

Geef Schreuder een contract voor het leven in Amsterdam!

Wat een toptrainer!

26 januari 2023 om 23:11

Jullie worden geen kampioen,dat worden wij nog steeds😉

26 januari 2023 om 23:15

Snap ik. Paard van Troje

Toch weer niet verloren als je positief blijft

Toch nog karakter weten te tonen en de achterstand weggepoetst. Ik moet zeggen dat ik deze nieuwe eredivisie wel spektakel vind, persoonlijk vind ik zo'n uitslag enkel een meerwaarde voor de eredivisie. Dat je als Ajacied daar anders over denkt is begrijpelijk maar zo'n gemene actie van de harde kern is dan weer een andere uiterste.

En weer terug naar de middeleeuwen. Bedankt Alfred en Sarretje!

100 miljoen gaat Ajax niet helpen om nieuwe spelers te halen want 3 kwart kan zo gratis opgehaald worden.Wat een waterhoofd.

Nooit gedacht dat ik na 18 wedstrijden kon zeggen dat we PSV en Ajax definitief achter ons hebben gelaten en dat AZ onze grootste concurrent zal zijn voor de landstitel!

Wat een seizoen

26 januari 2023 om 23:08

Kampioen vd armoede.

26 januari 2023 om 23:15

Ajax heeft inderdaad een armoedig elftal.

26 januari 2023 om 23:21

Als ik afgelopen Klassieker keek zijn jullie niets minder hoor

26 januari 2023 om 23:22

Beter dan nr 5 vd armoede.

26 januari 2023 om 23:12

Niet te veel zweven he ,we komen alsnog sterk terug he ,en kampioen worden

26 januari 2023 om 23:41

Voetbalchick

Niet te vroeg juichen we hebben nog 16 wedstrijden te gaan. Kan een hoop gebeuren.

Nederlaag voor alle clubs boven Ajax op dit moment. Moch Alfred eruit liggen.

Gefeliciteerd Volendam! Ik zei toch dat het spannend zou worden.

Schreuder is een debiel eerste klas. Zelfs tegen deze tegenstander zou Wijndal niet goed genoeg zijn? Flikker toch op verschrikkelijke klojo. Hij zal wel weer zeggen dat we geen geluk hadden en goed druk gezet hebben, dat we in de tweede helft goed gespeeld hebben en die onzin. Hij ziet dingen die er niet zijn.

Zou bijna een weddenschap aandurven door te stellen dat hij er komende wedstrijd nog steeds zit..

26 januari 2023 om 23:08

Om over Kudus maar te zwijgen….

Wat een bende zeg. Er valt ook niet tegen te voetballen zo. Zondag het Heitinga-effect.

Er is ook nog een ander leuke wedstrijd Real Madrid Atletico madrid echt leuker om naar te kijken

Gelukkig is dit dan het einde voor Schreuder. Maar ook de leiding van Ajax verdient donkerrood. Dus aub de bezem er door. Want dit kun je niet door laten sudderen.

Echt waanzin. Berghuis laten staan die al vanaf minuut 2 z’n vorm aan het zoeken was. En de rest van de wedstrijd.. geen woorden maar aan vuil maken. Gefeliciteerd volendam

Die Lucca krijgt elke invalbeurt hooguit twee voorzetten. Klein wonder dat ie vandaag z'n tweede goal kon maken. Zelfs plan b wordt halfslachtig uitgevoerd bij Ajax.

Echt als hij er nu niet uitgaat weet ik het niet meer reactie bergwijn zei genoeg tadic mag weer blijven staan

Geen bezieling. Een kale trainer met buigend tongetje hangend op z'n natte onderlip. Ik zie een uitgezakte Duitser die doelloos naar z'n iPad zit te kijken. Heeft overduidelijk helemaal niks met de club uit Amsterdam. Misschien is ie alvast op een duitse huizensite naar nieuwe huisjes kijken, weten wij veel. Wat een beschamende vertoning. Dit ga je niet met extra assistentjes in de vorm van een Heitinga oplossen. Er moet per direct wat veranderen!

Schreuder: weer niet verloren. Zit een stijgende lijn in…

Heerlijk dit, zo doorgaan dan ook geen CL.
Hier zullen de aandeelhouders content mee zijn.
Altijd al gezegd dat Volendam beter is dan Groningen 🫢 🥴

Wel 6 wedstrijden op rij ongeslagen. Kunnen niet veel ploegen zeggen. Go Alfred.

Ik denk dat de gemiddelde VZ fan een betere manager is dan Alfred

Één voordeel: de opvolger van Schreuder kan het onmogelijk nog slechter doen dus we hebben nog kans om de play-offsl te ontlopen

Schreuder het gaat je goed met je verdere carrière. Het is geen goede match gebleken helaas.
Maar Schreuders is niet alleen de schuldige, ook de directie van Ajax dient zijn verantwoordelijkheid te nemen, zij zijn immers verantwoordelijk dat het verval zo groot is met ongeveer 2 jaar geleden.
Maar wie is een goede vervanger?

Schreuder is een wonder trainer en ik zie ook de stijgende lijn echt waar!!!!! Ik denk dat tadic echt goed in vorm is en missxhien wel tot beste speler van de eredivisie gekozen kan worden. Voorderest lijkt het aankoopbeleid ook prima op orde, goeie transfers gedaan die echt hun steentje bijdragen!!!!!!!!!

Eiting kan echt goed praten. Trainer in de dop.

KNVB gaf Ajax weer onterecht 6+ min blessuretijd om ze nog even te helpen. Bizar hoe dat toch telkens kan

26 januari 2023 om 23:14

Snap ik ook niet. Knjb, ga er achteraan!

26 januari 2023 om 23:16

leszz
Weer een zielige VZ lid die alleen inlogt om te provoceren. Wedstrijd überhaupt gekeken?

3x voorzet (1×Nec; 1x Twente en 1x Volendam) = 3 x puntverlies....We hebben een k#t trainer klopt, maar onze toyboys zijn zelf ook waardeloos ...Ajax en voorzetten , aanvallend en verdedigend prul

26 januari 2023 om 23:30

Alleen Alvarez is in kopduels een winnaar. De rest bakt er niet veel van.

Ik zou het oprecht onbegrijpelijk vinden, als Schreuder tegen Excelsior nog op de bank zit. Dit is Ajax onwaardig.

18 wedstrijden en een totaal van 34 punten. En dan zullen we het nog niet eens over de CL gaan hebben. Zo'n groot verval kan écht niet.

Absoluut hoogtepunt: interview met Carel Eiting.

Tuurlijk is dit heel naar voor Ajax. Maar ik vind het ook zeer pijnlijk dat Feyenoord blijkbaar even sterk is als FC Volendam.

Na zoveel jaren hosanna, valt het doek ook weer een keer.. je kunt niet geluk blijven houden met superaankopen, je gaat ook een keer tegen floppers aanlopen. Die heeft ajax nu.. en de spelers die gebleven zijn kunnen het niet maken.. trainer zet poppetjes op de verkeerde plek.. het is allemaal niet goed.. conclusies trekken, mensen eruit knikkeren en weer door.. je zult toch nog de portemonnee moeten trekken wil je nog mee gaan doen om de prijzen! Met deze puinhoop ga je in Europa ook met een pak slaag naar huis.

Lekker! Eindelijk van Schreuder af!

Schreuder maar ook van der Sar moet weg. Sowieso mag die hele staf en bestuur eens goed doorgelicht worden, wat een ongelofelijk amateurisme. En dat voor een club wat beursgenoteerd is, te idioot voor woorden. In één jaar tijd, alles stuk.
Voor het eerst 100 miljoen uitgeven en als een klein straatarm kind wat voor het eerst 100 euro krijgt en de gekste dingen gaat kopen ipv goed nadenken wat te kopen om jezelf vooruit te helpen. Lekker door de plee. Wat een beerput is dat daar nu, dit had niemand verwacht vorig jaar.

Als je nu nog niet Schreuder er uit gaat gooien weet ik het ook niet meer. Slechtste reeks sinds jaren 60 ofzo? Schreuder heeft geen enkele speler aan het voetballen gekregen. Ze zijn stuk voor stuk alleen maar minder en minder geworden. Zelfvertrouwen uit de spelers geknepen op een manier die ik nog nooit ergens heb gezien. Er zijn maar 2 spelers die zich een heel klein beetje aan de malaise onttrekken, Kudus en Conceicao. Weet je wat, die laat ik pas diep in de tweede helft invallen. Ongelooflijk dit. Aan het naar binnen rennen van Schreuder na de wedstrijd hoop ik wat te concluderen, we gaan het zien...

Schreuder moet het vooral ontgelden, terecht. Maar evenmin het bestuur, wat een wanbeleid en een kl*te selectie. Die Bassey, dat moet hij zijn van Bassie en Adriaan, dat moet!

De vraag is blijft hoe lang mag Schreuder aan blijven modderen. Dit valt toch niet meer te redden. Ligt natuurlijk ook niet alleen aan Schreuder natuurlijk want de directie is hier mede schuldige aan door hun wanbeleid en aankoopbeleid. Daarnaast ook genoeg spelers die keer op keer door het ijs zakken. Brobbey erg matig en Tadic levert elke bal in. Maar we hebben wel iemand nodig die hier een team van gaat maken en ben bang dat Schreuder dit niet gaat lukken. Kudus op het middenveld en conseicao op rechtbuiten zorgt in ieder geval voor meer creativiteit en mensen die een man uit kunnen spelen, maarja je moet hier ook mee durven te starten!

Ze hebben 34 punten in Amsterdam dat betekent veilig voor degradatie.

Dit Ajax is wel moeilijk te verslaan...7x gelijk
Wel een stug elftal..met heel veel veerkracht

ben het ermee eens dat Schreuder weg moet!, maar vond vandaag toch echt een fout van rulli bij de 0-1, deed zijn armen niet eens omhoog!, denk dat hij dacht dat hij over zou gaan?

Ik heb bijna medelijden. Eigenlijk beschamend dat Feyenoord in eigen huis gelijkspeelt tegen een subtopper.

Nee joh ik zie best wel groei in het team, ze trainen goed aldus Schreuder

Ik ben absoluut geen Schreuder fan. Laat ik daar mee beginnen. Maar als kansen niet gemaakt worden dan wordt het ook voor een Klopp en Guardiola lastig. Tegen Feyenoord hetzelfde. En ook tegen NEC uit. Maar goed…

Ik hoor bijna alle Ajacieden hier roepen dat Schreuder out moet. Maar wat dan? Een interim trainer en H2 van de zomer weer lekker laten inkopen? Ik denk dat Schreuder nog het kleinste probleem is op dit moment. Ik zou eerst maar eens hopen op een goede technisch directeur. Die kan dan in de zomer eerst een nieuwe trainer aantrekken en dan samen met de nieuwe trainer naar de selectie kijken

26 januari 2023 om 23:40

@ Foebele

Persoonlijk zou ik graag Gallardo willen zien als de nieuwe trainer en als nieuwe Td; denk ik dat Stewart een goede zou kunnen zijn. Mocht van der Sar vertrekken dan Molenaar als nieuwe Algemene Directeur, en wellicht de Frank de Boer in de rvc.

100 miljoen is gewoon in een half seizoen volledig verdampt. Bizar. Bergwijn ga je gewoon rustig 20 miljoen verlies op maken. Alvarez mag je nog blij zijn als je break-even speelt.

Johan huilt in zijn graf. Die had Ajax voor gek verklaard met een investering van 100 miljoen, en het zo kei hard te zien falen, dat doet echt pijn.

De bezem door de club van boven tot onder. Het is echt genoeg geweest. Morgenvroeg (liever vanavond nog) kan er maar 1 conclusie volgen zowel op bestuurlijk niveau als op het trainers niveau.

Kan iemand aub Schreuder vertellen dat Bassey, de minst goede voetballer op het veld, niet linksback/linksbuiten moet spelen, daar waar hij het meest aan de bal komt en elke aanval verpest? Ik snap wel dat Bergwijn baalt van Schreuder en z'n wissel, maar zijn wedstrijd wordt naar de knoppen geholpen door Bassey.

De goal van Ajax waarbij Lucca de bal doorkopt op Kudus moet haast wel op getrained zijn. Daarom krijg Schreuder nog minimaal 5 extra wedstrijden om dat te perfectioneren. Als assistenten zullen waarschijnlijk Kale en Kokkie toegevoegd worden.

Schreuder zal de competitie denk ik gewoon spannend willen houden. Dat is het proces waar ze mee bezig zijn en Schreuder is de enige die dat ziet

Deze reeks van Ajax is wel echt bizar. Jarenlang was vriend en vijand er van overtuigd dat ze het Bayern van Nederland gingen worden. Ze zijn natuurlijk wel wat belangrijke spelers kwijtgeraakt dit seizoen, maar daar staat tegenover dat ze voor 110 miljoen gekocht hebben, terwijl er met o.a. Timber, Alvarez, Klaassen, Taylor, Berghuis, Tadic ook nog best wat leuke spelers over waren. En dan nu: 7 wedstrijden op rij niet gewonnen, 5e in de eredivisie, 2 punten boven Sparta... Dat is toch niet te verklaren?

Een prestatie om iedere vrije bal of corner aan een Volendammer te geven.
Zegt ook iets over de Volendammers.

Waar gaat dit eindigen? Ja, i know, Schreuder wordt de laan uitgestuurd.

Volgende wedstrijd tegen Excelsior zie ik Ajax gewoon op dezelfde weg doorgaan. Als Sparta vervolgens van Nec wint sta je gewoon 6e.

Wanneer was het voor het laatst dat Ajax zo'n slecht seizoen draaide?

Die Eiting, is dat niks voor Ajax? Is een beter versie van Taylor.

Schreuder mag wel weg. Heb alweer na een half uur kijken tegen (met alle respect) een lagere ploeg, de vaatwasser uitgeruimd en ff rondje met de hond gelopen. Matig is een compliment op het moment.

Toch weer een puntje erbij, die tellen allemaal mee.

Het is voor de Ajax-fans te hopen dat de directie z'n vertrouwen in Schreuder uitspreekt, dan weet je zeker dat die binnen een week de laan uitgestuurd wordt.

In een normaal vrij saaie periode zie ik nu uit naar wat er de komende uren/dagen bij Ajax gaat gebeuren. Onhoudbare situatie voor meerdere personen binnen de club. Koppen rollen kan beginnen met Schreuder als eerste.

Als hij nu nog niet ontslagen wordt mag de RvC wel weer ingrijpen. Wat een grap is deze man en de selectie moet hem niet meer. Dan helpt geen enkele assistent erbij. Schreuder moet eruit (eigenlijk moet hij zelf opstappen na deze blamages op rij). Maar als hij dat niet doet dan maar eruit schoppen en snel doorschakelen om het seizoen nog te redden. Wat je jaren opgebouwd hebt gooit een trainer in een half jaar helemaal om.

Hele selectie verkopen behalve Kudus

26 januari 2023 om 23:31

En Kudus heeft al vaker gezegd dat hij hogerop wil

Je had een goede trainer en een geweldige technisch directeur. Nu heb je een technisch duo dat compleet ongeschikt is met een minder goede trainer. De huidige malaise is voor 75% de schuld van Hamstra/Huntelaar…. (vind ik). Met een nieuwe trainer gaat het waarschijnlijk beter, naar de selectie zit echt niet goed in elkaar.

Schreuder uit. En dan? Bogarde aanstellen als trainer? Heitinga doorschuiven? Bosz terug halen?

Gaan die het beter doen? Denk even met me mee, wat is Schreuder nou exact kwalijk te nemen? Ja, Kudus speelt nauwelijks op zijn favoriete positie en Tadic krijgt teveel krediet.
Maar verder?
Er is voor meer dan 100 miljoen gekocht en geen enkele aanwinst presteert.

Er werd massaal geschreeuwd om Bergwijn en Brobbey, dat zouden de redders zijn. En ze kwamen, voor meer dan 50 miljoen.
50 miljoen weggegooid want ze kunnen er geen flikker van.
En dat is geen verrassing. Brobbey is een jeugdspeler die nog niets gepresteerd heeft.
Bergwijn was bij psv al niet bijzonder en in Engeland compleet mislukt.
Hoe kan je dan denken dat zij Ajax naar een hoger niveau tillen?

En zo hebben alle aankopen wel wat.
In hoeverre is Schreuder dit kwalijk te nemen?
Wees wel realistisch…

Kan nu niet anders dan schreuder out..!!!

Als dit niet tot het ontslag van Schreuder leid, weet ik het ook niet meer. Dan kunnen Van Der Sar, Huntelaar en Hamstra ook maar hun spullen pakken. Voor de zoveelste keer dit seizoen al Ajax pompen of verzuipen zien spelen, dat had je een jaar geleden toch nooit durven te voorspellen...

Ben bang dat Frank de Boer straks weer aan de lijn staat. Op resultaat spelen zonder franjes. Wat zijn we diep gezonken

En toch vind ik het onbegrijpelijk dat schreuder telkens de gebeten hond is. Het zijn de spelers zelf die de kansen niet afmaken waarvan en het is niet zo dat ze niks creëren. Of zullen de spelers express de kansen niet afmaken...

Echte supporters blijven achter de club staan!
Niet de glory hunters die alleen maar komen kijken omdat er zo vaak gewonnen werd.
Echt. zaten zo vaak lui uit Winschoten of Winxxxxx naast mij op de tribune daar..
S wel s goed dat niet steeds dezelfde teams bovenaan staan

Van de sar voor camera van espn zal het dan echt gebeuren en schreuder ontslagen worden

Witte rook! Schreuder ontslagen!

Ob: Goh wat was Ajax weer pover..

Schreuder per direct ontslagen aldus van de Sar op tv nu.

van der Sar verteld nu op ESPN dat Schreuder en Kaltenbach per direct op non active zijn gesteld ; eindelijk !

Schreuder out, zegt nu ook Van der Sar

Schreuder per direct op non-actief

Wakker ,,hij is al weg

En nu vindt Perez opeens alles verkeerd aan Schreuder. Nou, die andere zogenaamde kenners er direct maar achteraan....

Schreuder ontslagen. Wel slap dat van der Sar blijft zitten.

Eindelijk van de Sar voor de camera en direct goed nieuws. Schreuder eruit. Veel te laat, maar goed door. Kan Schreuder nog een lekker kopje koffie halen.

Nou nou, 7 wedstrijden ongeslagen en ontslagen worden 🙄

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren