Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax kan borst natmaken voor zware Champions League-poule

Laatste update:

Ajax kent de tegenstanders in de groepsfase van het nieuwe Champions League-seizoen. De enige afgevaardigde uit de Eredivisie werd donderdag tijdens de loting in Genève in Groep D gekoppeld aan Liverpool, Atalanta en FC Midtjylland.

Ajax was ingedeeld in Pot 2 en ontliep daardoor Barcelona, Atlético Madrid, Manchester City, Manchester United, Shakhtar Donetsk, Borussia Dortmund en Chelsea, die allemaal in dezelfde pot waren ingedeeld. De indeling van de potten is gebaseerd op de coëfficiëntenranglijst. Pot 1 bestaat uit de winnaars van de Champions League en Europa League, plus de zes kampioenen uit de top zes competities.

Met Liverpool werd Ajax gekoppeld aan een sterke tegenstander uit Pot 1. The Reds haalden in de seizoenen 2018/19 en 2019/20 tweemaal op rij de finale van de Champions League en laatstgenoemde eindstrijd werd ook gewonnen van Tottenham Hotspur. In het afgelopen seizoen kwam er toedoen van Atlético Madrid in de achtste finales al een einde aan het avontuur van Jürgen Klopp en zijn manschappen.

Als tegenstander uit Pot 3 kwam Atalanta uit de koker. De Italianen golden vorig seizoen als een van de grote verrassingen van het Champions League-seizoen door bij hun eerste deelname in het toernooi door te stoten tot de kwartfinales. Hierin bleek de latere finalist Paris Saint-Germain uiteindelijk nipt te sterk voor la Dea. Atalanta is in het huidige Serie A-seizoen met een 2-4 zege op Torino en een 1-4 overwinning op Lazio verdergegaan waar het vorig jaar gebleven was.

Met Champions League-debutant Midtjylland uit Pot 4 krijgen Ajax, Liverpool en Atalanta te maken met de regerend landskampioen van Denemarken. De ploeg van trainer Brian Prinske moest in de voorrondes afrekenen met Ludogorets, Young Boys en Slavia Praag om het hoofdtoernooi te bereiken. De beslissende wedstrijd werd woensdagavond gespeeld: na een 0-0 gelijkspel in Praag was Midtjylland na eerst in eigen huis nog op achterstand te zijn gekomen met 4-1 te sterk voor Slavia.

De eerste speelronde in de groepsfase van het nieuwe Champions League-seizoen wordt op dinsdag 20 en woensdag 21 oktober afgewerkt. De laatste speelronde staat voor dinsdag 8 en woensdag 9 december op het programma. De precieze speeldata van Ajax worden vrijdagavond bekendgemaakt door de UEFA. Vorig seizoen eindigden de Amsterdammers als derde in een poule met Valencia, Chelsea en Lille OSC.

Op welke plek eindigt Ajax in de groepsfase, denk je?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

M'n twee favoriete ploegen bij elkaar, en uitgerekend nu kan je niet naar het stadion toe, dat is toch wel heel zonde... Dan ook nog eens Atalanta erbij waardoor het allerminst een makkelijke poule is: dat wordt heel gespannen voor de tv zitten.

1 oktober 2020 om 18:22

Hoe lang ben je al fan van Midtjylland?

1 oktober 2020 om 18:27

Sinds jaar en dag al! Hoop dat we op z'n minst die arrogante Reds eens een lesje leren!

1 oktober 2020 om 18:49

Sinds de Legend Raffie daar speelde natuurlijk! Was een groots succes dat avontuur!

1 oktober 2020 om 18:23

Hoezo gespannen? Wat je pakt tegen Liverpool is bonus. Atalanta onderling uitvechten en 6 punten tegen die dwerg

1 oktober 2020 om 18:29

Dat onderling uitvechten is natuurlijk al hetgeen dat voor spanning zorgt 😉. Bovendien is het des te meer hopen dat Liverpool de volle 6 punten gewoon pakt tegen Atalanta. Het wordt nu gewoon niet met een, maar met twee gekleurde brillen tegelijkertijd op kijken haha.

1 oktober 2020 om 19:19

Ik denk dat Liverpool zomaar in deze poule uitgeschakeld kan worden, als je ziet dat Ajax en Atalanta van iedereen ken winnen. Wie bij Mland punten verspeeld die word dan 3de.

1 oktober 2020 om 19:45

Alsof Liverpool moeite gaat hebben met Ajax, kom nou. Die kunnen 90 minuten pressen.

1 oktober 2020 om 22:37

Haha. Als er in deze poule een club is die van iedereen kan winnen is het wel Liverpool. Atalanta en Ajax zijn zo nu en dan leuke stuntploegen in Europa maar volgens mij ging Liverpool twee seizoenen geleden nog met de eindzege aan de haal. Die gaan in deze poule echt niet maar 9 punten of minder halen (10 punten is vaak genoeg voor plek 2).

1 oktober 2020 om 18:36

Ik hoop gespannen voor Ajax dan, Liverpool hoeft zich geen zorgen te maken. Het voetbal van Liverpool ligt Ajax totaal niet en Atalanta speelt vergelijkbaar voetbal als Liverpool, maar dan op een lager niveau.

1 oktober 2020 om 18:41

Ik denk dat het spel van Ajax Liverpool ook niet ligt. Had ze daarom wel graag in de finale van 2019 tegen elkaar gezien

1 oktober 2020 om 18:46

To be fair, Engelse ploegen liggen Ajax bijna vrijwel altijd. Zie Liverpool nu niet meteen als een grote uitzondering. Natuurlijk hebben ze een berg kwaliteit meer, maar ik schat Ajax zeker niet kansloos. Daarnaast laat Liverpool de laatste jaren ontzettend veel punten liggen in de groepsfase, liggen zeker kansen.

1 oktober 2020 om 18:55

Tegen verdedigend solide elftallen ja, dus die laatste vlieger mist het touw

1 oktober 2020 om 19:00

Ajax heeft qua speelstijl meer moeite met de geslepen Italianen dan met de Engelsen. Niveau is weer een ander verhaal 😅

1 oktober 2020 om 19:10

Ajax kan stunten thuis tegen Liverpool maar dan moeten ze echt boven hun niveau presteren. Atalanta uit wordt ook een hels karwei en denk dat als Ajax daad gelijk speelt zie ik ze als 2de doorgaan. Ik denk dat die wedstrijd cruciaal wordt Ajax uit tegen atalanta.

1 oktober 2020 om 19:51

@iausho tegen de Spurs en tegen United moest Ajax toch het onderspit delven

1 oktober 2020 om 20:24

Silverfront. Ik vind dat altijd zo’n onzin. Als je er de boeken op naslaat verliest Ajax vrijwel altijd van Engelse ploegen onderling. Ik snap nooit helemaal waarom mensen elkaar dat altijd naroepen. Het heeft de afgelopen 20 jaar een keer van Manchester gewonnen in de Europa league maar werd toen wel uitgeschakeld, Het won een keer van City in de Championsleague-poule en het won een keer van Spurs in de halve finale van de Championsleague waarna het eruit ging. Dus waar het ik vredesnaam vandaan komt dat dat voetbal Ajax wel ligt? Werkelijk geen flauw idee. Maar de cijfers liegen er niet om. Franse clubs liggen Ajax wel, Belgische ook. Maar Engelse? Nee dat is gewoon onzin.

1 oktober 2020 om 18:36

Heerlijk dat Liverpool eindelijk weer eens tegen ajax speelt. Twee klassieke grote clubs die weer tot bloei zijn gekomen. Ajax zal het zwaar krijgen tegen Atalanta. Dus inderdaad een zware poule. Alleen de ploeg uit pot 4 is een zwakke broeder, dus het had slechter gekund voor ajax. Voor Liverpool een mooie loting.

1 oktober 2020 om 18:49

Voor allen een zware poule, Ajax en Atalanta zullen strijden om plek 2, maar kunnen ook zomaar plek 1 pakken als beide punten afsnoepen van Liverpool. Heb er heel veel zin in!!

1 oktober 2020 om 20:35

Atalanta heeft thuis kans tegen Liverpool, zeker als Brych fluit. Italiaanse ploegen liggen Liverpool niet. 020 gaat het zwaar genoeg krijgen.

Hele lastige loting, maar wel mooie wedstrijden tegen voetballende, aanvallende ploegen, kijk daar een stuk liever naar dan Ajax-Krasnodar oid, doe dan Atalanta maar. Overwinteren wordt lastig maar is zeker niet onmogelijk en EL moet normaal gesproken sowieso wel lukken dus prima loting! Mooie wedstrijden en redelijke kansen

1 oktober 2020 om 18:31

Denk dat het reuze meevalt. Het zijn iig voetballende ploegen die niet zeuren of zuigen etc dus dat ligt Ajax wel. 2e plek op zn minst moet lukken iig 3e. En dan hopen dat er zsm een corona-vaccin komt kunnen we in het nieuwe jaar hopelijk nog een buitenlandse trip maken 😉

1 oktober 2020 om 18:32

Atalanta is een goeie ploeg die uitstekend in elkaar steekt, absoluut geen reden voor onderschatting. Maar ook daar staan speler als Hateboer en De Roon in de basis. Begrijp me niet verkeerd, 1 van de sterkste uit pot 3, maar Ajax is niet kansloos. Alleen jammer dat je geen kolkende Arena achter je hebt dit jaar..

1 oktober 2020 om 18:44

Inderdaad. Liverpool is na Bayern München misschien wel het beste team uit pot 1 (Barcelona en PSG zijn ook niet slecht) en Atalanta Bergamo na Inter Milaan het beste team uit pot 3, maar Midtjylland is op papier het op één na minste team uit pot 4.
Een derde plaats is dus al het minste wat Ajax haalt. Atalanta doet het op papier goed maar Hateboer, De Roon, Gosens en Lammers waren individueel gezien geen van allen goed genoeg voor Ajax. Ajax moet dus gewoon tweede kunnen worden. Ajax heeft ook duurdere spelers dan Atalanta Bergamo en zat niet voor niets in pot 2.

1 oktober 2020 om 18:53

Midtylland toch ook maar niet te veel onderschatten hoor, gisteren met 4-1 Slavia Praag verslagen...

1 oktober 2020 om 19:00

Dat was wel wat geflatteerd. Minder dan 10 minuten voor tijd stonden ze nog op uitschakeling.

1 oktober 2020 om 20:17

Ajax mag nu dromen over de roon, gosens en hateboer. Onzin om te zeggen dat ze niet goed genoeg waren voor ajax. Nog een jaartje en ze spelen bij top clubs. Nog gekker is dat je zegt ajax heeft duurdere spelers dan atalanta. Klinkare onzin allemaal.

Overwintering Europa League moet doelstelling zijn. Liverpool is kansloos, Atalanta loodzwaar maar wie weet kunnen we verrassen.

1 oktober 2020 om 18:23

Overwintering Champions league moet het doelstelling zijn. Overwintering Europa League ben je gewoon verplicht te halen.

1 oktober 2020 om 18:26

Doelstellingen in voetbal zijn altijd nutteloos. Gewoon iedere wedstrijd proberen te winnen en zien waar t schip strandt. On: mooie loting. Hier doe je t als speler voor

1 oktober 2020 om 18:30

Overwintering EL moet doel zijn haha dat krijg je zojuist in de schoot geworpen.

1 oktober 2020 om 19:57

Proberen te winnen......mooie doelstelling

1 oktober 2020 om 18:32

Vergeet niet dat Liverpool het elk jaar slecht doet in de CL poulefase. De laatste 2 jaar maar net 2de geworden!!

1 oktober 2020 om 18:44

@yor2002liverpool is afgelopen seizoen 'gewoon' eerste in de poule geworden.

1 oktober 2020 om 18:50

@robjones Leuk dat je 'gewoon' gebruikt. Laatste speelronde was er nog niets beslist, en als Liverpool verloren had bij Salzburg dan hadden ze er gewoon uit gelegen. En het jaar ervoor waren ze ook pas nipt door, dus yor2002 heeft een heel goed punt.

1 oktober 2020 om 18:59

Als je 4 winst, 1 gelijk en 1 verlies 'nipt' door vindt, dan weet ik niet wat er moet gebeuren wil een ploeg volgens jou overtuigend door gaan.

1 oktober 2020 om 19:08

Wat net wordt gezegd dat t vorig jaar op de laatste wedstrijd moest worden gespeeld(wat vrij nipt is) en dat jaar daarvoor in de laatste minuut er bijna uitvlogen kun je yor2002 niet compleet o gelijk geven

1 oktober 2020 om 18:32

Atalanta ligt puur aan de vorm waarin zij verkeren. Vorig jaar natuurlijk een waanzinnig jaar gehad, maar kunnen zomaar ook middenmoot eindigen met deze selectie. Ik vind de loting nog vrij gunstig hoor, had nog zeker veel zwaarder kunnen zijn.

1 oktober 2020 om 18:42

Zojuist Lazio, ook een CL team, afgedroogd. Ik vrees dat Atalanta de vorm doortrekt, in ieder geval de komende weken

1 oktober 2020 om 18:43

Had nog zwaarder kunnen zijn natuurlijk maar met Atalanta heb je naar mijn inziens wel een van de sterkste uit poule 3 (samen met Inter en Leipzig).

1 oktober 2020 om 19:06

Atalanta is dan de laatste anderhalf jaar constant in vorm geweest.

1 oktober 2020 om 18:33

Ik denk dat ajax niet kansloos is tegen liverpool. Atalanta is wel gewaagd tegen ajax. Ik zie ajax wel 2e worden in deze poule.

1 oktober 2020 om 18:33

Kom kom beetje vertrouwen, 1e worden is altijd de doelstelling

1 oktober 2020 om 18:34

Atalanta denkt hetzelfde over Ajax als wij over Atalanta denk ik. De meest gelukkige zal 2e worden. Als je ambities hebt als Ajax moet je gewoon 2x Midtjylland oprollen. Thuis zeker. Ik vind het een redelijke loting, Europa League is ook geen ramp uiteindelijk. Doelstelling moet sowieso zijn om 2e te worden, en daarin ben je niet kansloos.

1 oktober 2020 om 18:43

Geluk speelt mee maar vorm van de dag nog meer. Het kan echt beide kanten oprollen

1 oktober 2020 om 18:54

Klopt. Dat bedoel ik ook met ‘de gelukkigste zal 2e worden’. Je bent ook afhankelijk van scheidsrechters (zie vorig jaar).

1 oktober 2020 om 18:38

Atalanta is wel redelijk 50/50. Er wordt nu terecht heel hoog opgegeven over Atalanta, maar we zien hun twee sterkhouders Hateboer en De Roon ook in oranje en zijn nou ook geen wereldtop. Het is erg aantrekkelijk, dat zeker, maar als je onder die eerste druk uit bent niet onoverkomelijk. Iedereen weet daar precies welke taak ze moeten uitvoeren, maar deze poule is niet perse zwaarder dan die van vorig jaar of het jaar daarvoor.

1 oktober 2020 om 19:18

In her systeem van Atlanta passen ze uitstekend. Atalanta is een team. Zo spelen ze ook.
Senna was ook ooit sterkhouder van Spanje in een team met iniesta, xavi, puyol en allerlei andere sterren.
Het gaat om balans en daarvoor heb je niet alleen de beste spelers nodig, maar ook spelers die ervoor zorgen dat andere spelers optimaal presteren.

2 oktober 2020 om 09:36

Begrijp me niet verkeerd. Het is een heerlijk team, met een topcoach die van iedereen kan winnen. Mijn punt is meer dat zodra Ajax ze nu loot, ze met de minuut groter gemaakt worden waardoor het net lijkt als de reïncarnatie van Johan Cruijff en George Best langskomen.

Dat wordt dus vechten om plek 2 met Atalanta. Wel leuke clubs om eens tegen te spelen

Sowieso derde worden, tweede zou mooi zijn en ook wel haalbaar denk ik. Liverpool zal wel eerste worden, atalanta moet te doen zijn

Flinke loting zeg, Atlanta sta je 60/40 tegen achter maar je weet het maar nooit. Minimaal derde worden en voor de rest genieten !

1 oktober 2020 om 18:22

Atalanta vind ik een 51/49.

1 oktober 2020 om 18:26

Dan gaat het helemaal goedkomen! Blijft altijd lastig inschatten natuurlijk

1 oktober 2020 om 18:26

En er zijn maar twee keepers die de nul gehouden hebben tegen Atalanta in de CL vorig jaar. Sergio Rico en Kyle Walker.

1 oktober 2020 om 18:27

Haha dan pakken we in ieder geval wat doelpunten mee !

1 oktober 2020 om 18:30

Onana doet niet onder voor die 2 dus dat moet dan wel lukken. Zonder gekheid het is geen makkie tegen atalanta maar ze hadden vorig seizoen ook gewoon een bovengemiddeld jaar. Een resultaat tegen hun moet gewoon mogelijk zijn.

1 oktober 2020 om 18:32

En dat zijn beide geen Onana

1 oktober 2020 om 19:01

@Rochus, Atalanta is in 16/17 al 4e en in 18/19 derde geworden hè. Vorig jaar was geen toeval denk ik. Bij Atalanta zit er sinds Gasperini elk jaar zo ongeveer een stijgende lijn in, zeker in het spel. Atalanta is op reserve-back Castagne na niemand kwijtgeraakt dus ik zie Ajax eigenlijk niet als favoriet tegen deze doelpuntenmachine.

1 oktober 2020 om 20:05

Als je geen Italiaans voetbal volgt kan je beter niet reageren man. Atalanta is al enkele jaren top. Vorig jaar was totaal geen bovengemiddeld jaar. Gisteren hebben ze lazio een mede cl team een pak slaag gegeven.

Minimaal 3e, maar 2e moet ook zeker kunnen lukken! We gaan er vol voor! Genieten weer dit seizoen, wat een potjes!

Zwaar maar niet onmogelijk na mijn mening. Liverpool favoriet en Ajax met Atlanta uitvechten voor 2/3.

1 oktober 2020 om 18:33

En voor jouw mening? Is het dan nog steeds zwaar maar niet onmogelijk?

1 oktober 2020 om 19:33

Ik heb dyslexie maar volgens mij snap je best wat ik bedoel. Trieste reactie.

1 oktober 2020 om 19:59

En dan nog zoveel duimpjes.......wat een niveau

Dat kan je wel zeggen ja. Worden in ieder geval mooie wedstrijden, jammer dat er geen publiek bij mag zijn.

Geen makkelijke, maar wel een leuke loting met op papier goede wedstrijden. Op een goede dag Atalanta verslaan en je maakt kans op de volgende ronde. Liever dit dan potjes in Turkije, Oekraine of Rusland.Oh en Klaiber gaat Mane slopen.

Mooie wedstrijden in het vooruitzicht met als topaffiche twee keer tegen Liverpool. Prachtig dat wij Nederlandse eer mogen hooghouden in de mooiste competitie van Europa. Ze staan genoteerd in de agenda. Loodzwaar zeker niet maar in de Champions League bestaan nu eenmaal geen simpele wedstrijden. Genoeg mogelijkheden om te overwinteren in de Champions League.

3de plek hebben ze wel binnen lijkt me. thuis winnen van atalanta en mischien uit een stuntje en je bent 2de. zie zeker kansen voor onze vrienden uit amsterdam

Overwinteren in de EL is toch wel minstens haalbaar lijkt me. Het zal een gevecht worden om plek 2 tussen Ajax en Atalanta

Twee voetballende topploegen en een mindere god. Zwaar, maar ook mooi, ik kijk nu al uit naar Atalanta en Liverpool. Midtjylland moet je eigenlijk gewoon twee keer verslaan, 3e plaats is verplicht en wellicht is 2e plek mogelijk. Wordt een mooie strijd met Atalanta!

Met deze poule moet je minimaal derde worden en vlieg je Europa sowieso niet uit. Met een beetje geluk word je gewoon tweede

Oef dat valt tegen.. Schat Atalanta hoger in dan Ajax. Niet per se qua spelers, maar als team en qua spel zeker wel. Wordt pittig.

1 oktober 2020 om 19:24

Inderdaad. Mijn clubje is helaas niet meer dat van 18/19. En Atalanta heeft het systeem wat ze spelen tot in de puntjes geperfectioneerd. Een machine. Ondanks dat er ook spelers tussen lopen waarvan je zegt “mwuah”. Ik zie Atalanta daarom als licht favoriet.

1 oktober 2020 om 19:24

Inderdaad. Mijn clubje is helaas niet meer dat van 18/19. En Atalanta heeft het systeem wat ze spelen tot in de puntjes geperfectioneerd. Een machine. Ondanks dat er ook spelers tussen lopen waarvan je zegt “mwuah”. Ik zie Atalanta daarom als licht favoriet.

2 oktober 2020 om 00:39

Dit is echt een toploting. Liverpool zorgt voor weinig verassingen, die pakken waarschijnlijk volle aantal punten. Terwijl Midtjylland normaal gesproken met nul punten eindigt. Ajax treft daarnaast liever een Atalanta dan een type Getafe. Hopelijk vallen de verassingen (puntverlies Liverpool of puntwinst van Midtjylland de goede kant op).

2 oktober 2020 om 09:13

Toploting? Wel een mooie loting, maar toploting is in mijn ogen een loting waarin je grote kans hebt om door te gaan haha. Liverpool zal het ook niet heel makkelijk krijgen tegen Atalanta denk ik, maar worden normaal gesproken wel gewoon 1e. Benieuwd hoe het gaat tegen Atalanta. Geweldige ploeg zeg.

Nou moeilijke poule maar zeker niet kansloos om door te gaan , worden leuke wedstrijden en spannend .

1 oktober 2020 om 18:25

Eens, ik zie ze ook nog wel 3e worden hoor. En dan gewoon knallen in de EL, das ook niet mis!

Er was gisteren toevallig een discussie op VZ of Atalanta een stap vooruit zou zijn tov Ajax qua voetbal.dat kunnen we nu echt zien.ben benieuwd.

1 oktober 2020 om 18:32

Precies wou ik net zeggen, denk dat ze aan elkaar gewaagd zijn. Maar is ook met de huidige status van Ajax gewoon een zware poule. Wel mooie potjes denk ik.

1 oktober 2020 om 18:34

Doet denk ik qua voetbal gezien het afgelopen jaar niet veel voor elkaar onder maar spelen in de serie a zou altijd een stap vooruit zijn qua weerstand en geld. Ajax zal nu Europees met een aardig nieuwe selectie weer moeten kijken waar ze staan.

1 oktober 2020 om 20:37

Dat denk ik ook. In principe is een club als Liverpool een maatje te groot, maar incidenteel kan je zulke wedstrijden winnen.atalanta is een mooie graadmeter; dat zijn leuke wedstrijden om voor te gaan zitten.

1 oktober 2020 om 18:38

Nou het was niet zozeer op het qua voetbal een stap vooruit zou zijn. Het ging er om of een overstap van Atalanta naar Ajax een stap vooruit/zijwaarts/achteruit zou zijn. En dan telt niet zozeer alleen de kwaliteit van de club zelf, maar zeker ook de competitie en andere randzaken als land/klimaat mee.

1 oktober 2020 om 18:49

Nou, Atalanta heeft vorig seizoen wel een betere CL campagne gedraaid dan Ajax en van de zelfde tegenstander hadden ze minder moeite mee om van te winnen dan Ajax.

1 oktober 2020 om 20:10

Ik denk dat Atalanta Ajax heel makkelijk kapot kan spelen. De bal blijft rond maar die jongens spelen goed en strak aanvallend voetbal. Ben benieuwd.

Gelukkig hebben we Klaiber erbij ;-) Zonder gekkigheid, aardige poule waar uiteraard weer kansen liggen. Liverpool de grote favoriet voor de 1e plek en 2 zal waarschijnlijk een gevecht tussen Ajax en Atalanta worden. Naar mijn gevoel een soortgelijke poule als toen met Bayern, Benfica en Aek. Ik heb er in ieder geval weer erg veel zin in!!

Dubbel gevoel. Uit pot 1 en pot 3 kon je (bijna) niet zwaarder loten, maar pot 4 is gunstig. Europese overwintering mag geen probleem zijn, maar of het de CL wordt? Liverpool en Atalanta zijn hele zware dobbers.

1 oktober 2020 om 18:27

Dubbel gevoel hmmm. De ploeg uit pot 4 moet je ongeacht wie het is 2 keer verslaan, als je daarbij de zwaarste uit pot 1 en 3 loot, heb je het gewoon het slechts getroffen van alle ploegen uit pot 2 helaas.

1 oktober 2020 om 18:32

@fr-manred, niet helemaal mee eens. Van ploegen als Gladbach en Rennes win je niet zomaar twee keer.

1 oktober 2020 om 18:33

Shakhtar heeft het toch slechter getroffen lijkt me en ManU wellicht ook.
Absoluut geen meevaller niet, maar nog slechter had ook gekund.

Atalanta is meteen een zware tegenstander? Gewoon gelijkwaardig aan Ajax en waarom wilt/hoopt iedereen op een makkelijke poule?

1 oktober 2020 om 18:26

Eens, ik vind Ajax ook minimaal net zo goed als Atalanta. 2e plek kan toch niet zo moeilijk zijn, lijkt mij...

1 oktober 2020 om 18:31

Ik denk dat veel mede Ajacieden van je zichzelf aan het indekken zijn mocht het mis gaan. Atalanta heeft het 1 jaar leuk gedaan met een kwartfinale plek maar het is nu niet ineens een topploeg.

Denk echt dat het 50/50 is tussen beide clubs.

1 oktober 2020 om 18:44

@Bono,

Uiteindelijk telt het feit dat ze nu 2 seizoenen op rij derde worden in de Serie A natuurlijk ook zeer zwaar mee. En dat met gewoon erg leuk voetbal. Dat ze net Lazio een pak slaag hebben gegeven is een sterke indicatie dat ze het dit seizoen weer gaan redden om bovenin mee te draaien.

1 oktober 2020 om 18:44

Atalanta doet het al een aantal seizoen heel goed en het is bijna een uitzondering dan regel als ze niet winnen in de Serie A. En regelmatig schieten ze teams aan flarden. Ze zijn wel degelijk verstaanbaar, maar ik denk dat je Ajax ook niet te hoog in moet schatten.

1 oktober 2020 om 20:08

Weer zo'n iemand die niks van Italiaans voetbal af weet. Atalanta is al een aantal jaar goed bezig. Spelen volgend jaar ook gewoon weer cl voetbal.

1 oktober 2020 om 18:34

Als ze gelijkwaardig zijn, kan het toch prima een zware tegenstander zijn? Dat is Ajax voor Atalanta net zo goed.

1 oktober 2020 om 18:43

Zij hebben vorig seizoen 98 doelpunten gemaakt en waren bijna kampioen geworden. Het was dat de scheidsrechters Juventus telkens hielpen. Nu hebben ze na twee uitwedstrijden tegen Torino en Lazio ook al weer acht keer gescoord. Vlogen er in de kwartfinale van de CL ook maar net uit tegen Psg. Ze hebben wellicht geen namen of echte topspelers maar Atalanta is fenomenaal.

Liverpool prima, Atalanta is jammer want die ploeg is minimaal gelijkwaardig. Midtjylland moet je gewoon zeker pakken.

Pittige loting, maar er liggen zeker wel kansen voor Ajax. Natuurlijk moet Midtjylland niet onderschat worden, maar daar moet Ajax gewoon sowieso 2x van winnen en zeker met de kwaliteiten die Ajax heeft. Atalanta en Liverpool zijn wel twee hele moeilijke tegenstanders en vooral Atalanta vanwege hun speelstijl. Hebben niet eens grote namen, maar de spelers worden zo goed op hun krachten benut dat ze voor iedere tegenstander lastig zijn. En Liverpool heeft weinig uitleg nodig natuurlijk, aangezien die gewoon fantastische spelers en veel kwaliteiten hebben.

1 oktober 2020 om 18:27

Tel daar bij Atalanta nog bij op dat ze gewoon altijd een goal maken, en ik denk dat je dan wel kan zeggen dat Atalanta een van de lastigste tegenstanders is die je kon treffen.

Zware loting hoor, Atalanta is gewoon in top vorm en zal moeilijk worden om tegen te spelen met hun pressie. Liverpool, tja daar hoef ik nis over te zeggen. Mitjyland is dan wel prima want je speelt nagenoeg zeker ten minste Europa League erna, maar wat zou het heerlijk zijn, kansen liggen er zeker.

Ajax heb hier niets te klagen. Liverpool is natuurlijk bij uitstek de favoriet voor de groepswinst maar een Atalanta wordt wel behoorlijk overschat hier. Natuurlijk, het is een aardige ploeg maar ik schat Ajax wel een stuk hoger in. Met Kudus en Antony is Ajax een stuk sterker t.o.v. vorig seizoen, een 2e plek moet zeker lukken.

1 oktober 2020 om 18:31

Totaal oneens, en dat zeg ik als Ajacied. Atalanta is helemaal geen spelers kwijt geraakt de laatste jaren, en is een geoliede machine. Gisteren hebben ze Lazio nog helemaal scheel getikt, dat is toch ook niet de minste ploeg. En 2 maanden terug stonden ze met anderhalf been in de halve finale van de CL. Nee, zonder Ziyech en van de Beek is het voor Ajax echt niet eens makkelijker, puur omdat we Kudus en Antony hebben. Ik verwacht wel een spannende strijd in deze poule, Liverpool laat in de groepsfase de laatste jaren ook genoeg punten liggen dus wordt luek.

1 oktober 2020 om 18:44

Atalanta wordt helemaal niet overschat. Ze zijn al twee seizoenen lang misschien wel het leukst voetballende team van Europa. Vorig seizoen het meeste doelpunten van alle clubs gescoord en ze zijn nauwelijks sterkhouders kwijtgeraakt. Het is trouwens afwachten of Kudus en Anthony het ook kunnen laten zien tegen een Atalanta ipv een Vitesse of een RKC.

1 oktober 2020 om 19:26

Misschien dat je Atalanta dan ook onderschat. Verloren nipt in de kwartfinale van PSG en ze zijn 2 keer op rij derde geworden in de Serie A terwijl Ajax 4 basis spelers kwijt is en de halve bank.

Leuke groep. CL is altijd lastig, het zal tussen Ajax en Atalanta gaan voor plek twee en drie. Als ik Marc was zou ik nog even een spitsje huren ergens, en naast Klaassen ook nog een back up voor centrale verdediger.

Nou Ajax laat het maar zien. Niet meteen terugkrabbelen nou. Dit is de CL en dit moet je aankunnen. Je had ook Inter of Leipzig kunnen loten wat iets lastiger was geweest. Cl overwinteren moet kunnen.

1 oktober 2020 om 18:28

Inter was lastiger voor Ajax denk ik ja, maar hoezo schat je Leipzig hoger dan Atalanta? Leipzig is zonder Werner meteen 30% minder als je het mij vraagt. Atalanta laat het ook al iets langer zien dan Leipzig naar mijn idee, en zijn ook dit seizoen weer vlammend gestart.

1 oktober 2020 om 19:08

Inderdaad, vind het mooi dat we een top tegenstander, een iets mindere en een gelijkwaardige. Het gogme van Tagliafico gaan we nodig hebben.

Liverpool wordt eerste. Maar Ajax vs Atalanta kunnen mooie affiches worden. Maar centraal achterin zijn we gewoon zwak. Er moet echt een beest naast Blind. Schuurs is goed maar het is het gewoon nog net niet. Hoop echt niet dat Ten Hag denkt Alvarez nodig te hebben op het middenveld (zogenaamd balans bewaren en blabla). Martinez en Kudus basis en ja zet liever Tadic op 10. Neres linksbuiten, Antony rechtsbuiten en dan Promes als spits. Promes heeft meer diepgang in zn spel dan Tadic. Tadic kan nog andere wegsteken, Promes mist dat inzicht imo. Liever nog een goeie 10 halen, daar ik Kudus meer in een Frenkie rol zie spelen en Martinez daar kort achter in de Schone rol.

Mooie loting voor ajax.

Natuurlijk is liverpool een maatje te groot.
Mocht Ajax met een hoge lijn voetballen dan worden ze geslacht door de snelle spelers als Mane en Salah.

En Atalanta is een goede ploeg. Dat hebben ze vooral afgelopen seizoen laten zien. Op een haar na de halve finale gemist.
Maar Midtyland moet te doen zijn. Daarbij heb je het voordeel dat je inside informatie
hebt van Kudus. Dus minimaal 3e worden en maximaal 2e worden. Is het doel.

Alleen groep B was slechter geweest. Ik schat Atalanta op dit moment zeker hoger in dan Ajax. Liverpool bijna kansloos met onze achterhoede. Ik denk niet dat Ajax doorgaat, maar je weet het nooit, heb natuurlijk altijd goede hoop! Mooie wedstrijden.

Mooie wedstrijden en uitdagingen tegen die ploegen. Europa League moet haalbaar zijn. De rest is mooi meegenomen. Ik vind Atalanta beter en Liverpool moet je niet eens naar kijken

Tja. Met het oog op overwinteren is dit misschien niet zo gunstig maar dit gaan heerlijke potjes worden zeg. Ik ga mezelf gewoon op standje neutraal zetten en genieten. Atalanta - Liverpool lijkt me ook spektakel gegarandeerd. Kom maar door!

1 oktober 2020 om 18:34

Wie zegt dat Ajax mazzel heeft, ik vind t een mooie loting, maar ook verschrikkelijk zwaar. Noem mij een team dat in de vorm van Atalanta verkeert.

1 oktober 2020 om 21:39

Je zegt dat Atalanta lekker wordt onderschat, ik zie meeste reacties hier van jeetje dat is een vrij zware loting uit de 3de koker. Dus ik begrijp niet wie vind dat wij mazzel hebben gehad. Zelf lezen

Mooie pot zeg, heerlijk voor de neutrale kijker, minder leuk voor mijn bankstel vrees ik. Toch zie ik eigenlijk wel mogelijkheden. Liverpool een keer verrassen ala Real Madrid, Atalanta is ook zwaar maar te doen. Overwintering in CL mogelijk, overwinteren in de EL een verplichting

Pfoe wat een loting voor ons, heel veel zin in deze CL poulefase!

1 oktober 2020 om 18:30

Het zal moeilijk worden maar zeker niet onmogelijk. Tegen PSG waren jullie er al een keer dichtbij dus wie weet. En Man UTD kan gewoon gepakt worden

1 oktober 2020 om 18:51

Zeker waar! Ik denk dat er leuke potten voor Leipzig in het vat zitten. En daarvoor speel je uiteindelijk Champions League natuurlijk. Jij blij met de loting?

1 oktober 2020 om 20:07

Zeker. Mijn hart klopt voor Liverpool en Feyenoord dus je zult begrijpen dat ik prima kan leven met deze loting. We zijn het aan onze stand verplicht om deze groep gewoon te winnen.

Liverpool ben je 2x kansloos. Atalanta lijkt me ook een moeilijk verhaal dus gewoon gaan voor plek 3. En die denen zeker niet onderschatten. Als Ajax denkt die winnen we wel even dan worden die wedstrijden ook verloren

1 oktober 2020 om 18:40

2x kansloos? Zal er toch echt aan liggen. Er zijn zat omstandigheden waarin Ajax wel kans maakt tegen Liverpool. Het zou bijvoorbeeld kunnen dat Liverpool al geplaatst is en een B-team stuurt, of dat onverhoopt 1 (of meer) van de belangrijkere spelers geblesseerd raakt. Ze kunnen een offday hebben terwijl Ajax boven zichzelf uitstijgt. Ik wil niet zeggen dat ik punten verwacht tegen Liverpool, maar de bal is rond. *edit* en Klaiber natuurlijk die zal Mane in z'n zak hebben

Totaal off topic maar weet iemand waarom Inter alleen in pot B mocht (en niet in pot F) terwijl het andere team Lazio was?

1 oktober 2020 om 18:35

Omdat Juve en Inter aan elkaar gekoppeld zijn, zij mogen niet op dezelfde avond spelen.

1 oktober 2020 om 18:43

Die vraag stelde ik ook tijdens de loting.hieronder het antwoord van Sanderk91in de toelichting vooraf is dat uitgelegd. Teams uit eenzelfde land gaan om en om in groep rood (poule A tm D) en groep blauw (poule E tm H), dat is vanwege de speeldagen i.v.m. tv-rechten. Inter was de 3e Italiaanse ploeg en ging dus in de bovenste helft van het schema, Lazio was de 4e Italiaanse en gaat in de onderste helft van het schema.

Moeilijker dan vorig jaar. Ik schat Liverpool duidelijk hoger in dan Chelsea en Atalanta verpulverde Valencia vorig jaar dus we weten dat het een hele taaie klus gaat worden

Nou Europa league na de winterstop is ook leuk toch. Of Atalanta moet dit niveau niet vasthouden natuurlijk.

1 oktober 2020 om 18:34

Wij zijn Ajax. Wij denken en gaan altijd voor het hoogst haalbare. Als gaandeweg blijkt dat de Europa League het hoogst haalbare is zien we dat tegen die tijd wel. Van tevoren in ieder geval niet. Ambitieus moet je altijd zijn en uitstralen! Als we zoals jou zouden denken zouden we als bepaalde clubs waarschijnlijk 1x in de 10 jaar CL spelen.

1 oktober 2020 om 18:44

Oh, dus stel Ajax verslaat Atalanta dan heeft Atalanta het niveau niet vastgehouden? Zowel vorig seizoen als vooral in 2018-2019 speelde Atalanta niet significant beter dan Ajax hoor.

1 oktober 2020 om 18:52

Nee, als Atalanta inzakt, 8e staat in de competitie en het niet meer draait, houden ze hun niveau niet vast. Als ze mee doen in de top net als vorig jaar niet. Daar veramderen 2 potjes tegen Ajax niets aan. Vorig jaar stonden zij bijna in de CL finale en deden ze tot op het einde mee in de Serie A. Dat vind ik persoonlijk significant beter dan Ajax. Maar goed, het is wel een kleine club met weinig middelen. Ze kopen niet voor niets Sam Lammers.

Ik snap niet waarom jullie niet blij zijn met de loting of het zwaar vinden? Als Ajax echt weer aansluiting wil gaan maken met de Europese top en ze altijd wzawzdb zeggen dan moeten ze hier toch minimaal 2e worden?

Trouwens fijn dat er geen enkele Oost-Europese ploeg tussen zit. Daar hebben Nederlandse ploegen het altijd lastig mee. Nu krijg je wel mooie wedstrijden te zien!

Liverpool is niet altijd sterk in de poule fase. Hopen dat je die treft op een mindere avond. Atlanta, wordt lastig, maar wil voetballen is niet typisch Italiaans, kan gunstig zijn, maar het blijft pittig en de Denen moet te doen zijn, dus EL mag geen probleem zijn, al mag je hopen op meer.

Ja, Liverpool en Atalanta zijn absoluut moeilijke tegenstanders, maar het had erger gekund. Als we ook nog Marseille, Brugge of Mönchengladbach hadden geloot dan zou zelfs plek vier een optie kunnen zijn. Nu moeten we gewoon minimaal die derde plek pakken. Pittige poule, maar had absoluut erger gekund!

Lekkere stevige poule dus Ajax moet vol aan de bak. Eigenlijk best lekker omdat er geen sprake is van onderschatting in deze poule.

Er was een speler die van Atalanta naar Ajax zou gaan en toen was er in de comments discussie over of het nou en stap vooruit is of achteruit. Leuk dat Ajax nu tegen Atalanta moet. Leuke krachtmeting

Real Madrid de zwaarste poul. Dat zijn 3 lastige wedstrijden die je niet zomaar gewonnen hebt.

Ach het had flink zwaarder gekund, een medium loting zou ik zeggen. Elk geval viel pot 4 mee.

Ik vind dat iedereen zich wel een beetje aanstelt over een zogenaamde moeilijke poule. Atalanta kan zijn borst nat maken en moet Ajax niet onderschatten. FC Midtjylland is na Basaksehir (die 21ste staan in Turkije, helemaal onderaan) de makkelijkste tegenstander die je kan loten. Als Ajax niet gewoon tweede wordt, dan stellen ze teleur.

Leuke wedstrijden voor Ajax denk ik zo.liverpool wordt waarschijnlijk wel eerste in de pool.ajax en Atalanta mogen uitgaan maken wie er 2de wordt.nu al zin in deze wedstrijden te zien.

Dat wordt een flinke opgave voor Ajax. Liverpool en Atalanta zijn erg lastig. Alles wat Ajax aan punten mee kan pakken tegen Liverpool is mooi meegenomen en tegen Atalanta moeten zich echt strijden. Daarnaast hoop ik voor Ajax dat ze zich niet gaan vergissen in de underdog uit Denemarken. Want die hebben toch wel belangrijke teams uitgeschakeld in Champions League voorrondes. Young Boys en Ludogorets hebben toch best sterke teams en Slavia Praag ook wel. Voor de rest lijken groep B en H garant te staan voor spektakel.

1 oktober 2020 om 18:47

Word ook een flinke opgave voor Liverpool en Atalanta.

Persoonlijk ben ik te tevreden met de loting, overwinteren in de Champions League moet mogelijk zijn. Het blijft klote dat we niet naar het stadion kunnen.

Dat wordt weinig genieten. Ajax is volmaakt kansloos tegen Liverpool en Atalanta. Althans als je het niet met een Ajax bril op beziet. Ook die Denen zijn niet mals. Zou zo maar eens een 4e plek kunnen opleveren. Ajax heeft veel te veel kwaliteit ingeleverd in een goed jaar tijd.

1 oktober 2020 om 18:46

Hoezo dan? Liverpool begrijp ik, maar Atalanta vind ik toch echt dat beide ploegen een goede kans maken.

1 oktober 2020 om 18:47

Vertel mij dan eens waarom Ajax volmaakt kansloos is tegen Atalanta?ze hebben nog nooit tegen elkaar gespeeld naar mijn weten dus op basis van het verleden kun je dat niet zeggen.atalanta speelde vorig jaar goed inderdaad maar dat deed Ajax 2 jaar geleden ook.

1 oktober 2020 om 19:26

Kees. Zien we je ook terug indien anders blijkt?

1 oktober 2020 om 19:35

Kansloos ben je vooraf nooit. Ajax doet het in de regel heel aardig tegen britse teams. In de afgelopen 10 jaar zijn ze meen ik 5 keer een PL club tegen gekomen. De enige kansloze wedstrijd die er tussen zat was de EL finale. In de ontmoetingen over 2 wedstrijden pakte Ajax telkens minimaal een punt.

Atalanta met die trage Hateboer en timide de Roon. Valt wel mee jongens

Het moet te doen zijn voor Ajax, wel een hele lastige poule, maar ze zijn sws even goed als Atalanta. Zal wel aan de vorm van de dag liggen.

1 oktober 2020 om 19:58

op basis van vorig jaar is dit Ajax toch minder. Ajax lag er in de poulefase al uit waar Atalanta geloof ik de kwartfinale haalde

Heerlijke groep, alles lekker in de buurt beter dan lange vliegreizen naar het oosten van Europa. Liverpool heerlijke loting, , Atalanta avontuurlijke loting , Midtjyland hoe goed zijn we?

1 oktober 2020 om 18:59

Heb je weinig aan dat het in de buurt is. aangezien er waarschijnlijk geen toeschouwers aanwezig mogen zijn.

Mooie affiche's....plaats 2 wordt spannend...maar plek 3 is zekerheidje...moet wel heel raar lopen als we niet overwinteren..

Ik lees hier een hoop optimisme, maar ben bang dat het maximaal de 3e plaats wordt, en wellicht de 4e plaats als wee niet oppassen

1 oktober 2020 om 18:55

En jij bent wel heel pessimistisch. Kom op zeg.

Had erger gekund lijkt me zo. Noord-Italie, Engeland en Denemarken is qua reisafstand ook wel ideaal. Jammer voor de fans dat ze niet meekunnen

Spannende pot!! Niet onmogelijk om te winnen, 2e plaats is een redelijke verwachting.

Heel jammer dat Ajax niet in een volle Anfield speelt. Was voor de spelers ook een hele mooie ervaring geweest en Atlanta is buitengewoon interessant. Wordt ook een beetje een clash tussen tacktieken dus ik kijk hier heeel erg naar uit. Ben zeker geen Ajax fan maar wens ze alle succes van de wereld!!!!

Ik moet zeggen dat ik het alles behalve een zware loting vindt. Liverpool is natuurlijk een topclub maar Atalanta laat het net een seizoen of 2 zien dat ze een beetje mee kunnen doen in Europa met als uitschieter afgelopen CL. Als Ajax moet je daar ook minimaal 4 punten van kunnen snoepen. Midytiland verwacht ik ook niks minder dan 2 x winst. Kortom; Als Je als Ajax zijnde niet met minimaal 10 pnt de groepsfase afsluit je het wat mij betreft slecht gedaan.
WIJZIJNAJAX.....

Ajax - Atalanta gaat wel echt spektakel worden, ik zeg 5-5 in Bergamo, 4-3 in Amsterdam. Tegen Liverpool is het tegenhouden en als je niet 6 pakt Midjtylland verdien je zelfs Europa League niet.

1 oktober 2020 om 19:38

Ik zou gewoon lekker brutaal gaan voetballen. Ploegen die zich ingraven komt Liverpool 2x per week tegen en die winnen ze altijd. Ploegen die ze afjagen zelden.

Volstrekt kansloos tegen Liverpool en tegen Atalanta denk ik dat eigenlijk ook. 3e worden en verder in EL lijkt mij het meest logisch.

Lekkere wedstrijden met Liverpool en Atalanta. Die gaan niet achteruit kruipen, maar volle bak vooruit. Ben benieuwd wat Ajax kan klaarspelen. Liverpool zal wel op voorhand wel eerste worden. Atalanta en Ajax mogen het uitvechten voor plek 2 zou je zeggen. Atalanta liet tegen Lazio weer zien dat het geen eendagsvlieg is. Hebben een heerlijk team met een ingeslepen speelwijze. Ik gun het ze van harte.

Zo grappig niemand kende Atalanta vorig jaar en nu denken veel mensen dat ze te sterk zijn. Ik moet het nog maar zien. Atalanta is een kleine club in Italië die het erg goed gedaan heeft. 2x dat kunstje flikken is natuurlijk geen garantie. Enfin, ik verwacht een leuke groep waar zelfs Liverpool wedstrijden kan verliezen.

Ik weet het niet maar eigenlijk best een prima loting toch?pot 1 kan je wat geluk hebben maar in principe mag je verwachten van die tegenstander te verliezen. Hoe leuk is het dan om eens tegen een liverpool te spelen in plaats weer een wedstrijdje met Real?in pot 3 zit niemand van Ajax zomaar Moet winnen, maar ook zeker niet verliezen. Ik geef ze een goede kans tegen iedere ploeg maar in principe zou ik daar inzetten op thuis winst en uit verlies. Zeker ook omdat Ajax tot op heden alles behalve overtuigend speelt anders zou ik ze nog wel de favoriet willen noemen. Maar laten we hopen dat het in europa zoals wel vaker beter gaat. In pot 4 heb je een "onbekende" geloot, kan tegenvallen maar op papier heb je hiermee een Europees ticket geloot.

Mooie poule met mogelijkheden. Het zijn allemaal voetballende ploegen, en dat is een voordeel voor Ajax. We kunnen nu zien of Atalanta steady of een one day fly is. Denk dat het tussen Atalanta en Ajax gaat voor de tweede plaats. Tegen Liverpool word het lastig, zeker als je thuis geen publiek heb, maar kansloos zijn ze niet. Worden leuke potjes

Wanneer heeft Ajax wel mazzel met een CL loting. Het is 9 van de 10 keer compleet ruk.

Kom op mensen ajax moet gewoon weer 2e worden. Atlanta kom op zeg

Dat is een hele vervelende loting ..... voor Midtjylland.

Mooie loting toch? Ik heb liever deze poule dan een poule met bijv. Sevilla, Inter en Marseille. Dan is elke wedstrijd 50/50. Liverpool is duidelijk op papier de sterkste, maar ik denk dat Ajax en Atalanta gewaagd zijn aan elkaar. Ik vind ons misschien zelfs beter dan Atalanta. Daarbij is het de vraag of het succes van afgelopen seizoen van Atalanta niet incidenteel was. We gaan het in ieder geval zien. Midtjylland moeten we uiteraard kunnen hebben. We maken gewoon serieuse kans op het doorstoten naar de 8e finale van de CL. Mag van mij heel gauw beginnen .

Ajax- Atalanta gaat een leuk potje worden denk ik.

Kevindeen Ajax kom op zeg dat zeiden ze toen in Madrid ook.liverpool is voor de meeste Ajacieden wel duidelijk maar Atalanta zien ze als minder. Nou dit Atalanta speelt al 3 jaar heel goed en met afgelopen seizoen een uitschieter. Echter is de selectie van Atalanta in tact gebleven en beheersen de spelers de speelwijze tot in de perfectie. Ajax is met name Ziyech en van de Beek kwijt, twee sterkhouders. Dan kan je misschien in de toekomst wel sterker worden maar momenteel ben je dat niet. Anthony vind Promes nog niet zoals Ziyech dat deed. Kudus vind Tadic nog niet op de manier zoals Donny dat deed. Dit proces moet nog rijpen en ten Hag moet nog de juiste poppetjes op de juiste plaats krijgen maar daar gaat tijd overheen/niets is onmogelijk mar de kans dat Ajax bij de eerste 2 eindigt is in mijn ogen maar 25%. Hoop het voor het Nederlandse voetbal wel maar ik wil ook reeel zijn. Dus hoogst haalbare europa league en dan moet je die Denen niet onderschatten want Ajax is internationaal nog niet zo goed als 2 seizoenen geleden want vorig jaar was het ook al minder toen ze door Getafe werden uitgeschakeld.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren