Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV moet zich zes weken zien te redden zonder Depay

Laatste update:

Memphis Depay staat de komende zes tot acht weken aan de kant bij PSV. De twintigjarige aanvaller begon furieus aan het seizoen 204/15 en maakte in de Eredivisie in de eerste vier wedstrijden meteen vijf doelpunten. Zaterdag viel hij echter al na iets meer dan een kwartier spelen geblesseerd uit tegen PEC Zwolle. PSV laat nu weten dat Depay een scheur in zijn liesspier heeft opgelopen.

/

Depay moest al vroeg de strijd staken in het IJsseldeltastadion. Phillip Cocu zei na afloop balend dat de club maar moest afwachten hoe lang het zich zonder de uitblinker moest redden. Nu is duidelijk dat de trainer meerdere weken andere keuzes zal moeten maken. Depay mist de wedstrijden tegen SC Cambuur (21 september), FC Utrecht (25 september, beker) en sc Heerenveen (28 september) en Excelsior (5 oktober), AZ (18 oktober) en FC Utrecht (26 oktober).

Ook de Europese duels met Estoril (18 september), Dynamo Moskou (2 oktober) en Panathinaikos (23 oktober) gaan aan zijn neus voorbij. Als zijn herstel snel verloopt, kan Depay misschien weer meedoen in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht op 26 oktober. PSV stelt dat Depay zes tot acht weken herstel nodig zal hebben, maar dat de definitieve periode per speler verschilt: als het meezit blijft het dus bij zes weken.

Bondscoach Guus Hiddink zal ook geen beroep kunnen doen op Depay in de eerstvolgende interlands. Op 10 en 13 oktober komt Nederland in actie tegen Kazachstan en IJsland in de EK-kwalificatiereeks. Depay, die elf keer voor Oranje speelde en tweemaal scoorde, zal beide wedstrijden moeten laten schieten. Ter vervanging van Depay heeft Cocu in zijn selectie Florian Jozefzoon nog over. Bij Jong PSV lopen ook nog kandidaten.

Zullen de resultaten van PSV inzakken, nu Memphis Depay lang afwezig is?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

kttttttttttt. neeeeeeee wrm te overbelast deze jongen el beker comp en interlands gaat te ver

15 september 2014 om 15:02

Hij is belangrijk maar we kunnen ook zonder hem wacht maar jullie gaan het zien

15 september 2014 om 15:06

Nooooooooooooooooooooo

15 september 2014 om 15:11

Inderdaad, een club als PSV hoort niet afhankelijk te zijn van 1 speler.
Hopelijk gaat PSV hierdoor geen krachten sparen voor de europa league om beter te presteren in de competitie want dat zou echt schandalig zijn.

15 september 2014 om 15:23

Hoop het voor de supporters niet, maar ik denk eerlijk gezegd dat Psv dus wel vrij afhankelijk is van Depay. Helemaal omdat ze niet echt een linksbuiten hebben om het op te vangen.

15 september 2014 om 15:32

Winterburn

En wie zijn dat precies?

15 september 2014 om 15:34

Het kan bij PSV naar mijn mening dit seizoen op 2 manieren fout gaan.

1. Ze verliezen een keertje 2 of 3 keer op rij en raken dan volledig de kluts kwijt (interne stress, mensen die elkaar dingen gaan verwijten, rare wissels of tactieken) waardoor ze vervolgens nog meer gaan verliezen en dus achterop raken.
2. Depay of Wijnaldum raakt voor langere tijd geblesseerd.

PSV moet de komende 6 weken in de eredivisie thuis tegen Cambuur, Excelsior en AZ en uit naar Utrecht en Heerenveen. Geluk bij een ongeluk dus dat er geen toppers op het programma staan.

Ik verwacht dat ze het ook zonder Depay moeten kunnen winnen de komende weken..

Maar goed, we zullen het zien....

15 september 2014 om 15:55

Guardado kan ook op lm, stond ie eerst altijd bij Valencia en Leverkusen als ik me niet vergis

15 september 2014 om 16:01

Winterburn

Ah thanks, zitten die dicht tegen het eerste aan dan? Aangezien ik er nog nooit wat van gehoord of gezien heb.

Boafca

Is nu wel meer een vleugelpositie dan een LM positie natuurlijk. Ik zie die optie hier meer voorbij komen, maar vindt dat toch enigszins raar... Een verdedigende middenvelder die ook linksbuiten zou kunnen spelen.

Zou Ritzmaier niet een optie zijn trouwens? In een vrije rol op links, vond ik bij Cambuur toch zeer verdienstelijk spelen en nogal zonde dat hij nu weer helemaal niet aan de bak komt.

15 september 2014 om 16:14

Inkeajacied

Wat deed Schone dan een poosje bij Ajax? Verdedigende middenvelder naar rechtsbuiten weer terug en weer heen...

15 september 2014 om 16:17

Jij haalt me de woorden uit mn mond! Al heb ik het idee dat boljevic wat constanter speelt, wat belangrijker voor het team.

15 september 2014 om 16:25

Misschien 4-4-2 gaan spelen met Locadia en de Jong voorin, en Guardado Wijnaldum Hiljemark en Maher op het middenveld.

15 september 2014 om 16:33

Shenkie

Klopt, die presteerde op de Cvm alleen dan ook voor geen meter Hoop dan niet dat Guardado eenzelfde niveau op de linkervleugel gaat halen, want dan is het helemaal een flinke aderlating.

15 september 2014 om 16:36

@chappie21:

Toevallig gezien waar Cambuur en Heerenveen nu staan? Cambuur speelt voetbal a la PEC op dit moment. Voetballend zitten die redelijk in de top van de Eredivisie momenteel kan ik je vertellen. Heerenveen onder Lodeweges gaat ook die kant op, want dat is gewoon een toptrainer.

Dít zijn nou net de clubs die je moet overwinnen om kampioen te worden..

15 september 2014 om 16:42

@shikamaru
mee eens. Psv heeft ook zijn plichten

15 september 2014 om 16:46

Thuis tegen Heerenveen kan toch wel een kraker worden...

15 september 2014 om 17:32

Guardado is buitenspeler van nature en heeft daar zijn beste wedstrijden gespeeld in het verleden. Zal gewoon niveau depay halen.

15 september 2014 om 15:08

Wat? Ik snap geen hout van wat je zegt.

15 september 2014 om 15:10

En dan zou hij z'n reactie nog hebben aangepast, om fouten uit de zin te halen?

15 september 2014 om 15:10

oeii, dag kampioenschap Psv, dit Psv gaat zoals gewoonlijk heel veel punten laten liggen zoals we afgelopen jaren hebben gezien, Cocu bakt er gewoon niks van, hij is totaal afhankelijke van Depay en Wijnaldum, Cocu heeft daarbij ook geen duidelijk visie zoals hij wilt voetballen, wanneer gaan ze daar in Eindhoven inzien dat het gewoon een matige coach is. Elke jaar roepen ze dat het aan de spits, verdediging of nu Depay dat uitvalt ligt maar wanneer ligt het eens een keer aan Cocu? Kijk goed hoe Psv voetbalt, of ze nou winnen of niet, Psv heeft gewoon geen duidelijk manier van voetballen, nu met De jong erbij is het ballen naar voren rossen of gewoon op de counter terwijl je met dit team gewoon mooi combinatie voetbal kan spelen.

15 september 2014 om 15:33

Adem in adem uit man. PSV is meer dan alleen depay en die wedstrijden horen ze ook zonder depay te winnen. Jozefzoon kan ook gewoon op rechts, waardoor narsingh op links kan. Ik denk wel dat locadia gewoon lv wordt, maar persoonlijk vind ik hem geen vleugel.

15 september 2014 om 15:39

Uhm elk jaar ...cocu is toch pas jaar coach..

15 september 2014 om 15:56

Lee112

Die optie vind ik zo raar: Jozefzoon op rechts en Narinsgh op links. Narsingh is echt een pure rechtsbuiten die buitenom gaat en een voorzet geeft. Heeft een heel goede voorzet, maar bijv. niet echt een goed schot om van links naar binnen te komen en te poeieren. Met die optie misbruik je Narsingh volledig. Dan kan je nog beter Jozefzoon gewoon links neerzetten.

Als je het rijtje ziet waar ze tegen moeten dan denk ik dat er zonder Depay zeker puntverlies geleden gaat worden. Er zijn geen makkelijk tegenstanders meer voor de topclubs in NL.

15 september 2014 om 17:23

Omdat narsingh al een aantal keer vanaf links gevaarlijk was vandaar. Jozefzoon op links is indd gewoon beter. Ik denk dat PSV alleen moeite krijgt met Heerenveen hoor. De rest zie ik ze gewoon winnen. Ze hebben toch de beste selectie? Overal dubbel bezet volgens de kenners toch? Nou we zullen het zien.

Dat is dus weer niet goed nieuws. Zat er ook dik aan te komen, gebeurt standaard bij PSV de laatste jaren. Het is te hopen dat hij snel weer op hetzelfde niveau terug is, is eigenlijk te belangrijk om te missen.
Qua programma is het wel allemaal te overzien, tot eind November op Dinamo Moskou en AZ-thuis (misschien ook Heerenveen uit) na, geen wedstrijden van enorm belang of heel lastig.

15 september 2014 om 15:05

In de eredivisie is soms Cambuur uit lastiger dan een Twente-thuis ofzo. Vooral PSV heeft moeite met kleine clubs.

15 september 2014 om 15:08

PSV speelt thuis tegen Cambuur, alleen Utrecht en Heerenveen uit zijn echt lastig als je naar de Eredivisiewedstrijden kijkt. Ik verwacht dat Cambuur, Excelsior en AZ thuis toch ook zonder Depay wel moet lukken, gelukkig zit er weer een interlandbreak van 1 week tussen.

15 september 2014 om 15:20

Natuurlijk kan elke wedstrijd lastig zijn. Utrecht uit heb ik er niet bijgezet omdat Psv meestal niet zoveel moeite heeft met Utrecht. Qua programma is dit waarschijnlijk zo wat de meest gunstige periode dit jaar.

15 september 2014 om 15:21

Ik weet niet wanneer die Berghuis weer fit is, maar ik denk dat AZ wel toe kan slaan in de counter, zeker uit. Met Hupperts en Tankovic hebben ze handige spelers, Gudelj die fysiek sterk is, Ortiz die het prima doet. De verdediging (bijv. Gouweleeuw) is wat minder, maar PSV heeft ook Bruma en soms Brenet/Tamata in de verdediging staan.

15 september 2014 om 15:35

Vorig jaar werd ook verwacht dat Cambuur wel even zou lukken. Vergeet niet dat er donderdag ook gevoetbald moet worden en dat cambuur in ontwikkeling weer verder is dan vorig jaar.

15 september 2014 om 15:39

Niemand verwacht dat het even gaat lukken, zeker niet na vorig jaar. Je kan er gewoon niet omheen dat deze periode qua namen de meest gunstige is. Was dit eind november dan hadden we Feyenoord, Groningen-uit, Twente en Dinamo.

15 september 2014 om 15:47

Ik zeg ook niet dat ze alles wel even makkelijk winnen, ik wil alleen zeggen dat de blessure op een veel slechter moment had kunnen komen. Maar voor AZ ben ik niet zo bang hoor, die hebben bar weinig laten zien dit seizoen.

15 september 2014 om 16:46

t@ bakiig

t is natuurlijk wel goed voor Ajax, en misschien voor de andere concurrenten voor de titel (als die er zijn natuurlijk ;-)

PSV veel gedoe met blesures? Volgens mij mist elke ploeg elk jaar wel een paar spelers.. PSV had vorig jaar alleen wijnaldum en Bakali maar die hadden ze zelf niet nodig vonden ze.

15 september 2014 om 17:33

Park, Narsingh.. Zoet lag er ook een paar weken uit. Schaars ook langdurig geblesseerd. Vorig jaar werd PSV genekt door de vele blessures. Alleen Depay was toen niet geblesseerd geweest als het goed is.

Ik zie PSV al afzakken naar de middenmoot nu.

15 september 2014 om 15:03

Ik ook! Heerlijk voor concurrentie natuurlijk, maar voor de Nederlandse competitie erg slecht.

15 september 2014 om 15:07

Psv won ook zonder opvallende depay van ajax

15 september 2014 om 15:11

Al was hij niet super opvallend die wedstrijd, hij hield toch steeds 2 man bezig en je zag soms zelfs het gezag van Ajax spelers wanneer hij aan de bal kwam. Ook heeft ie toch gewoon gescoord toen, je moet ook maar op de goede plek staan he.

15 september 2014 om 15:13

Ja en PEC won van Ajax en Ajax won van Barca dus PEC wint dan van Barca, kom op wat maakt het nou weer uit dat PSV zonder depay 1x dit seizoen van Ajax heeft verloren, PSV heeft nu ook van PEC verloren dit weekend...

15 september 2014 om 15:19

Ontzag voor Depay? Bullshit Van Rhijn had hem in zijn eentje.

15 september 2014 om 15:26

In het begin van de wedstrijd was er zeker ontzag te zien hoor, je zag dat er echt 2 man op hem gingen, na een tijdje werd dat minder.

15 september 2014 om 15:26

V.rhijn is drama depay zijn loopacties hebben ervoor gezorgd dat onze andere aanvallers ruimten kregen.

15 september 2014 om 16:15

@frankstank: Ik denk dat je een foutje hebt gemaakt, of anders perongeluk naar een herhaling gekeken van een ander seizoen. PSV heeft dit seizoen niet van Ajax verloren

15 september 2014 om 16:48

Ja maar dat zegt niets haha..

Bovendien zonder die 1-1 van depay hadden ze t waarschijnlijk niet gered.. Narsingh was leuk en aardig maar is natuurlijk nog wel twee niveau's lager dan depay.. PSV begint een beetje FC depay te worden haha.. zonder hem zal het afzien worden.. Nog meer op de counter.. minder punten..

15 september 2014 om 19:18

Bullshit jf_psv.
De goals van psv tegen Ajax kwamen vooral naam van Narsingh. Dat hij er een maakte was leuk voor hem. Maar het ging aan de linkerzijde fout bij Ajax, niet bij van Rijn.

15 september 2014 om 15:06

Met Depay zijn ze kampioenskandidaat nummer 1 en zonder Depay zijn ze middemoot? Je kunt ook overdrijven, bovendien valt het programma nog redelijk mee, als zijn Utrecht uit en Heerenveen uit natuurlijk wel lastig. Maar Cambuur, Excelsior en het AZ van dit seizoen, moet ook zonder Depay wel lukken hoor. En mocht het wat langer duren, dan heb je ADO en Hercales dus een echte topwedstrijd zit er niet tussen gelukkig.

15 september 2014 om 15:28

Kandidaat nummer 1 zijn ze sowieso niet. De Boer presteert het al 4 jaar om met een middelmatige selectie (nadat speler vertrekken) kampioen te worden. Wat maakt dit jaar anders

Wel vervelend dat het het 3e jaar op rij is dat de belangrijkste speler langdurig geblesseerd is. Wordt je zo langzamerhand dood moe van!

15 september 2014 om 15:46

PSV is gewoon kampioenskandidaat nummer 1, de Boer doet het fantastisch maar de laatste jaren lieten andere teams het ook wel afweten. Bovendien is Ajax ook nu weer zwakker geworden en dat terwijl PSV alleen maar sterker is geworden. Ze moeten een wat meer vertrouwen hebben zowel de supporter, staf als de supporters. Met deze spelers moet je gewoon kampioen worden.

15 september 2014 om 16:13

Het grappige is dat het verhaal wat je nu typt ook voorgaande jaren werd gebruikt. We weten hoe dat afliep

15 september 2014 om 16:14

Je wordt overigens geen kampioen omdat andere het laten afweten maar omdat jij blijft presteren.

15 september 2014 om 16:36

Wat een onzin. Je bent toch ook gewoon afhankelijk van andere ploegen. Behalve als je alle 34 wedstrijden in seizoen wint, maar er nu al geen enkele ploeg meer zonder puntverlies.

15 september 2014 om 19:22

Inderdaad onzin, je bent gewoon over 34 wedstrijden de beste. Simpelweg omdat jezelf de meeste punten haalt. Dat doet een ander niet voor je, kom nou!
Dit gaat psv veel punten kosten denk ik.

15 september 2014 om 15:08

Dat is misschien wel wat overdreven, met wijnaldum hebben ze nog steeds een zeer goeie speler in de as.

15 september 2014 om 15:19

Waarom vindt iedereen Wijnaldum zo goed. Ga nou eens de komende wedstrijden opletten hoe vaak hij zich aanbied, de bal krijgt en er wat leuks mee doet. Naar mijn mening veel te weinig waardoor hij een momentenvoetballer blijft. Wel een vrij goeie dat wel maar geen dragende speler.

OT: hopen dat met een beetje schuiven Ritzmaier nu een kans krijgt

15 september 2014 om 15:21

Hij is gewoon wisselvallig. Tegen Ajax heb je kunnen zien wat Wijnaldum kan. Heerste op het middenveld.

Wowwowowow dat is anderhalve maand en psv gaat dit niet kunnen opvangen. Ben benieuwd hoe de spelers dit gaan oppakken.

15 september 2014 om 15:01

Maar het zijn relatief makkelijke tegenstanderrs en psv zal alles moeten gevven.

15 september 2014 om 15:29

Dat moet je sowieso toch? alles geven. Met over zonder Depay.

Verwacht het op deze manier. Jozefzoon laat al weken zien dat hij gegroeit is. Rayhi of Boljevic bij de selectie halen.

Zoet
Arias
Bruma
Rekik
Willems
Wijnaldum
Maher
Guardado
Narsingh
de Jong
Jozefzoon
15 september 2014 om 16:07

Of Bakalli

15 september 2014 om 16:14

Wie?

Gelukkig gaat hij geen topwedstrijden (op Dinamo na) missen dat is dan wel weer een meevaller, hopen op een spoedig herstel!

15 september 2014 om 15:11

Jawel maar sws die 6 weken plus ritme opboren dus hij mist wel nog 2 xtra wedstrijden denk ik. Of psv moet het dan nog 2 wedstrijden zonder hem stellen.

15 september 2014 om 15:26

Aankomende weekend mist hij de eerste 'topper' al even serieus: zoals we de laatste jaren hebben kunnen zien, is er geen enkele makkelijke wedstrijd meer in de eredivisie. Psv gaat Depay dus ook in een relatief 'makkelijke' periode vrij erg missen.

Oei dat is nog best lang.

Dat gaat zeker punten kosten voor Psv, op zich wel jammer.

Pff elk jaar weer een belangrijke speler langdurig geblesseerd wat een pech.

Als ik Cocu was zou ik Guardado op de positie van Depay wegzetten en Hendrikx of Hiljemark als Cvm. Ik denk dat dit zelfs de balans op het middenveld ten goede komt. Het middenveld werd tegen PEC echt overlopen.

15 september 2014 om 16:26

4 4 2 ?? Optie....

15 september 2014 om 16:37

Hendrix dan denk ik. Hiljemark heeft talent, maar het middenveld draait net iets beter met Hendrix. Hij heeft 6 keer op het middenveld gespeeld en PSV heeft die wedstrijden alle 6 gewonnen.

15 september 2014 om 19:25

Ach, niet zo piepen psv Eindhoven.
Dat overkomt andere ploegen ook en voor langere tijd. Siem de Jong, Victor Fischer om er een paar te noemen.

En nou alsjeblieft niet zes weken met Locadia op links buiten spelen. Kun je daar beter Ritzmaijer of Guardado neerzetten.

15 september 2014 om 15:04

Of gewoon Jozefzoon, die maakt een prima indruk tot nu toe als hij invalt.

15 september 2014 om 15:07

Ik zou zeggen jozefzoon de kans geven. Die is heel vaak goed ingevallen.

Psv is focked. Ben benieuwd hoe ze dit zullen opvangen, maar ik heb er een hard goofd in.

Ik hoop dat Rachi van jong PSV ( weet niet hoe je zijn naam schijft) een kans krijgt of die andere met een lastige naam op Links.
6 weken is best jammer maar, eerlijk is eerlijk tijd voor andere spelers om op te staan. hoop niet dat we alles gaan spelen met Locadia op de flanken, das toch meer een spits

15 september 2014 om 15:07

Boljevic bedoel je denk ik. Maar denk dat Jozefzoon eerder een kans krijgt en in geval van Cocu zal Locadia dat wel zijn..

15 september 2014 om 15:09

Rayhi bedoelt hij

15 september 2014 om 15:13

JA die bedoelde ik Boljevic, volgens mij wel een leuke speler met aardige voorzet, Dudzak achtige speler. Jammer dat bakalli verbannen is.

15 september 2014 om 15:45

Ja Boljevic heeft wel talent. Die Cmiljanic betwijfel ik nog, is een aparte kerel heb ik al gemerkt, meer n momentenvoetballer. Bakalli heeft helaas niet de mentaliteit voor de top, de voetbalkwaliteit heeft hij zeker wel.

15 september 2014 om 16:31

Zou mij niets verbazen als ze bakalli terughalen bij de selectie.
Zag dit zelfde verleden jaar ook met Toivonen.
Was ook een langdurige soap

Oefff das idd een flinke tegenvaller voor zowel Depay als voor Psv. Gezien de aard van de blessure kan het wel heel lastig worden om binnen 8 weken Topfit te geraken. Liesblessures zijn vaak lastig te behandelen en gezien de explosiviteit van Depay kan dit voor extra problemen zorgen.
Is toch niet te hopen dat zijn prima start aan het seizoen zo een slechte wending gaat krijgen. Misschien krapt PSV zich aan het einde van het seizoen nog wel eens achter zijn oren. Hadden ze Depay maar voor een flinke zak geld verkocht....

Flinke aderlating voor Psv, samen met Wijnaldum onmisbaar voor dit elftal en we hebben vorig jaar gezien hoe het PSV verging toen Wijnaldum geblesseerd raakte.

15 september 2014 om 16:25

Destijds moest Depay nog definitief doorbreken. Wijnaldum was de moter van het elftal dat wat Depay niet is. Hij is wel belangrijk.

Dit gaat ze denk ik flink wat punten kosten, benieuwd hoe PSV dit gaat opvangen..

De kans is nu zo groot dat PSV in elkaar zakt. Zo zwak zijn ze mentaal..

15 september 2014 om 15:19

Hoe weet jij in godsnaam hoe de selectie van PSV mentaal in elkaar zit? Met ervaren jongens zoals Guardado en Wijnaldum zie ik het wel goed komen.

15 september 2014 om 15:38

Omdat hij net als ik vorig jaar regelmatig een pot van psv zag en toen zakten ze om de week mentaal door het ijs.

15 september 2014 om 15:51

Wijnaldum....heeft ongeveer een half jaar in zn carrière overtuigend gespeeld....mist scorend vermogen en basis techniek...als psv het daar van moet hebben ..

Aiaiaiaiaaia..

Ten eerste voor die jongen gewoon ronduit Klote.. was zo lekker op dreef. Dan voor Psv, ben benieuwd hoe ze dit gaan opvangen. Locadia niet echt een vleugel speler, maar heeft dat wel vaker gedaan.
Ach.. komt wel weer goed met m.

Sterkte Memphis

Poehhh dit is me toch een tegenslag voor Psv, zeker met de wedstrijd tegen PEC in het achterhoofd lijken ze erg afhankelijk te zijn van hem. Ben benieuwd hoe de selectie van Psv hierop reageert.

Vooral een aderlating omdat iedereen doet alsof Psv niks kan zonder Depay, ja dat werkt door..

15 september 2014 om 15:12

@winterburn

Ik vind Schöne anders toch beter dan Depay hoor. Depay laat het pas echt dit seizoen zien, en scoort nu een aantal wedstrijden achter elkaar. Maar Schöne is naar mijn mening veel meer all-round en heeft al langer bewezen goed te kunnen presteren.

15 september 2014 om 15:34

@winterburn: wat een onzin kraam jij uit... ik kan me voorstellen dat je je op je pikkie getrapt voelt als er iemand een ander beter vindt dan jouw lievelingsspelertje, maar om nou zo ongefundeerd te reageren.... dat is van basisschool niveau.
Fr12jules onderbouwd juist heel goed waarom hij Schone beter vindt dan Depay en ik geef hem daarin gelijk. Schone laat langer een niveau van 7.5s zien met weinig hoge of lage uitschieters, waar Depay nog wat constanter moet worden over langere periode. Nu haalt Depay een 9 en een 5 dan weer een 7 of een 8.
Dat Schone niet op het WK was heeft inderdaad Alleen maar met Hem te maken gehad, net als dat Depay in zijn eentje Nederland helemaal naar de halve finale schoot... Die gozer was wisselspeler... en je zegt het goed: talent. Niets meer niets minder. Blind was basisspeler en kijk een waar hij speelt... Manu. Ook Blind is veel beter dan Depay momenteel is... Laat Depay het eerst maar eens een heel seizoen (minus 6 weken) zien.

15 september 2014 om 15:37

Winterburn

Tsjaa... Wat heeft Bale bijv. bewezen op een Wk En wat heeft Depay dan weer bewezen in de Cl... oh wacht.

Je hebt natuurlijk ook nog zoiets als pech of geluk hebben met de kwaliteit van je land of club. Ben het met je eens verder hoor, Depay is beter en vooral veel talentvoller, maar omdat op Wk prestaties te baseren tegenover iemand die er niet bij is, dat kan natuurlijk niet.

15 september 2014 om 15:40

Kijk dat Cocu het niet goed invult is een tweede maar he jullie kunnen niet eerst hosanna weer de polonaise lopen en als dan 1 hele speler, ook al is het Depay, afhaakt is het dramatisch.. Zo goed is psv dus niet!? Man ook zonder Depay moet Psv gewoon zijn potjes winnen maar als iedereen doet alsof ze niet zonder hem kunnen gaan ze ook niet zonder hem kunnen.. NU toch ook wel extra jammer van Bakkali..

En gap heeft geen zin dus, net als Fr12jules is het jouw mening dat Depay de beste is van de eredivisie.. Vorig seizoen Psv droeg, toen ze door de mand vielen na de blessure van Wijnaldum? Precies Depay word nu beetje overschat, Depay is een talent maar zeker nog niet de beste, zelfs niet in de eredivisie nee..

15 september 2014 om 15:41

Naar het buitenland of basisspeler bij een van de grootste clubs op aarde is nog wel een verschil hoor. In dit geval niet in talent, maar in rijpheid en volwassenheid

15 september 2014 om 15:48

Niemand liep hossana van de PSV fans, misschien een paar enkele met een IQ van minder dan m'n schoenmaat. De meeste wisten echt wel dat we minstens de eerste seizoenshelft af moeten kijken of dit team er wel tegen kan.
Memphis is sowieso wel de beste speler van de Eredivisie, geen enkele speler heeft zoveel individuele kwaliteiten als hij in de Eredivisie.

15 september 2014 om 16:04

Iemand maakt het punt al... mag weg

15 september 2014 om 16:09

Depay de beste speler van de eredivisie...in potentie misschien...maar heeft vorig jaar nauwelijks iets laten zien...En dit jaar een paar doelpunten in geflatteerd gewonnen wedstrijden ....

15 september 2014 om 16:10

@winterburn

Wat een kul, Depay zat bij de beste 3 talenten van het WK? Ja, en? De Vrij was de beste verdediger van het WK. Maakt hem dat meteen de beste speler? Nee.

Overigens, Ibrahimovic, Bale, beiden niet aanwezig op WK. Wat zijn hun? Veel beter dan Depay. Je hoeft niet mee te doen aan het WK om een goede speler te zijn.

Waarom was Depay vorig seizoen zo dragend voor Psv? Vanwege zijn scorend vermogen? 12 goals uit 162 schoten? Dat is 1 goal per 13 schoten. Ze zeggen dat Lex Immers veel kansen verprutst, maar Lex Immers heeft 12 goals uit 79 schoten gemaakt. Omgerekend zou Immers dus ongeveer 24 goals maken uit het aantal schoten van Depay, wat dus het dubbele is. Zijn scorend vermogen was dus niet geweldig.

Ik wil nu wel weten waarom jij Depay de beste speler van de Eredivisie vind. Het is misschien leuk en aardig dat zijn acties zo 'dreigend' zijn. Maar als je zijn statistieken ziet koop je er niks voor.

Statistieken van www.whoscored.com.

15 september 2014 om 17:38

Fr12jules. Die winterburm houdt niet van statistieken (gaf hij aan @ mij in een eerdere topic). Hij vindt spelers de beste als ze blijkbaar een dubbele schaar eruit gooien en circa 12 procent van hun kansen benutten. Op dit moment is depay echter veel beter geworden en is hij 1 vd beste. De allerbeste? Smaken verschillen.

15 september 2014 om 17:46

Denk dat het alleen duidelijk is dat schone een leukere persoonlijkheid heeft ...En dat depay de 100 meter sneller loopt ...

15 september 2014 om 18:17

@lee112

Eens, Depay is een geweldige speler, een speler waarvoor je naar het stadion gaat. Maar om hem meteen de beste van de Eredivisie te noemen gaat mij te ver.

15 september 2014 om 21:57

Als we naar Iniesta zijn statistieken kijken dan zullen we zien dat hij bij 90% van alle aanvallen betrokken is en de 1 na de andere sierlijke pass geeft dus waar heb jij het over man. Blijkbaar kijk jij alleen samenvattingen gast.
Als je geen sport 1 abo hebt, dan moet je echt niet dom lullen.

Hoogste marktwaarde, dude hoe kom je daarbij? Die roddels in de media?
Ik weet nagenoeg zeker dat Brands Depay voor 20 miljoen zal verkopen, maar dat terzijde. Weet jij zelfs wat marktwaarde is? Depay zijn marktwaarde ligt namelijk rond de 12 miljoen euro.......

De meest complete speler in de ED? Ga weg man. Complete vleugel ja dat wel.

Toch maar weer met bakkali om de tafel

15 september 2014 om 16:26

Jammer dat hij niet heeft bijgetekend dit kon zijn kans zijn

Mag verdomme hopen dat Cocu Jozefzoon erin zet nu en niet slowcadia. Jozefzoon verdient nu speeltijd met wat hij in de voorbereiding heeft laten zien. Is geen Memphis depay, maar kan zeker in de counter een erg gevaarlijke speler worden aankomende twee maanden.
Wel zuur overigens nu hoe het met bakkalli is gelopen.. die had nu anders flink wat speeltijd kunnen krijgen. Maarja..

Uiteraard slecht nieuws aangezien al het gevaar van hem moest komen.

Ben benieuwd hoe Cocu dit gaat opvangen. Wellicht een 4-4-2 systeem uitproberen aangezien Locadia de voorkeur krijgt boven Jozefzoon, wat overigens echt een belachelijke optie is op de flanken.

Er zal hoe dan ook, met of zonder Depay, iets moeten gebeuren. Als we dit systeem aanhouden en met de zelfde 'filosofie' blijven rondlopen wordt het een kopie van vorig seizoen. PSV voetbal in het huidige systeem erg slecht en dat komt vanwege het middenveld. Met een 4-4-2 systeem kan dat misschien worden gerepareerd.

Zoet
Arias
Bruma
Rekik
Willems
Wijnaldum
Maher
Hendrix
Guardado
De Jong
Locadia
15 september 2014 om 15:10

Als Cocu dat gaat doen gooit die meteen de filosofie overboord die juist nu vanuit de jeugdopleiding wordt gestimuleerd, altijd 4-3-3. Denk dat hij gewoon met Locadia gaat spelen op links, maar ik hoop op Jozefzoon. Die zet zich altijd goed in op de training, mag ook wel wat meer credits krijgen.

15 september 2014 om 15:17

Ons elftal bestaat vooralsnog grotendeels uit spelers die niet uit onze jeugd komen. Op Hendrix en Depay na eigenlijk niemand, dus niemand heeft ook echt specifiek 4-3-3 gespeeld, of althans, jaren op getraind. Switchen naar 4-4-2 zou voor de huidige groep geen probleem moeten zijn.

Ik ben het er mee eens dat Jozefzoon een kans moet krijgen, maar het systeem deugt niet, althans niet met de huidige groep. Het middenveld is te zwak, zo simpel is het.

15 september 2014 om 15:43

Maher, guardado, wijnaldum zou gewoon als middenveld elke eredivisieclub op moeten kunnen eten. Blijkbaar krijgt Cocu het tactisch niet voor elkaar.

15 september 2014 om 15:50

Ik twijfel zelf ook nog een beetje over Cocu, weet niet of hij bovenop die jongens zit en of hij wel goed genoeg is om een topteam te coachen. Nouja, dit seizoen moet het blijken. Als hij met deze selectie geen kampioen wordt, is het exit cocu voor mij. Als speler geweldig geweest voor Psv, maar dat betekend niet dat hij onbeperkte credits daarvoor moet krijgen.

15 september 2014 om 16:54

Eén keer verloren en direct heeft Cocu het tactisch niet voor elkaar?

15 september 2014 om 17:04

Is niet alleen dit seizoen. Vorig seizoen sloegen zijn wissels ook helemaal nergens op. Bakalli in de 85'ste minuut inbrengen, hiljemark erin terwijl je achter staat. Dat soort dingen. Tactisch ben ik echt nog niet overtuigd van Philip, de wissels laten het vooral goed zien imo.

Gewoon met 2 spitsen gaan spelen. De jong en locadia. Middenveld die Mexicaan Hendrix wijnaldum maher

Oei oei oei, dit gaat PSV voelen hoor. De dreiging en gevaar kwam meestal van hem en hij is gewoon niet te missen denk ik. Zou goed kunnen dat PSV gewoon in elkaar stort nu.

sneu voor depay maar het scheelt wel voor de tegenstanders waaronder wij (cambuur) geen garantie natuurlijk

15 september 2014 om 15:12

Cambuur speelt momenteel wel een stuk beter voetbal. Op basis daarvan zouden ze van PSV moeten kunnen winnen. Zelfs al was Depay erbij geweest.

15 september 2014 om 16:39

De supporters hoeven nu in ieder geval minder rekening te houden met schoten in de tribunes.

Zo komt Ajax wel aan de vijf op een rij.
Vorig jaar Narshing en Wijnaldum en de jaren ervoor was het ook vaak blessures.
Misschien moeten wij ook maar naar de synagoge gaan ;-)

15 september 2014 om 15:13

Gelukkig heeft Ajax nooit last van blessures

15 september 2014 om 15:14

Ajax was vorig jaar ook het hele jaar aanvoerder Siem de Jong kwijt, en een periode Moisander en Boilesen.

15 september 2014 om 15:16

Een speler als Boilesen mis je toch niet? En bovendien kan je bij PSV ook nog wel een langere lijst van blessures maken als je het wil vergelijken hoor, ook Park en Rekik waren langdurig geblesseerd en ook Schaars en Willems hebben toch redelijk wat wedstrijden gemist door blessures.

15 september 2014 om 15:21

Als je met duarte en riedewald als lb speelt mis je een speler als Boilesen zeker,

15 september 2014 om 15:52

Jdw, Boilesen mis je zeker niet nee! Ik erger me dood aan die goster, is overal voorin en op het middenveld te vinden. Behalve goed verdedigend op de linksback positie.

15 september 2014 om 16:43

Vorig seizoen was Boilesen in vorm, dus zeker een gemis. Aangezien De Boer het middenveld liever liet staan, dan met een echte lb te spelen (ipv Poulsen cvm, Blind lb), merkte je er veel van. Duarte en Riedewald hebben daar gespeeld.. PSV had met Hendrix/Hiljemark wel redelijke vervangers voor Rekik en Schaars. Al had Schaars wel veel ervaring tov Hiljemark/Hendrix.

15 september 2014 om 15:15

Ja en bij ons vorig jaar Siem de Jong en Fischer, en Ajax kende ook vele blessures het jaar ervoor. Ajax heeft gewoon een duidelijker spelsysteem dan Psv, iedereen weet wat ie moet doen (ivm het positiespel) daarom zakt Ajax niet makkelijk in elkaar terwijl PSV het meer van individuen en de snelheid moet hebben. En daarom denk ik dat dit PSV erg veel pijn gaat doen.

15 september 2014 om 15:24

Ook Moisander is vorig jaar geblesseerd geweest,
Dit jaar van Rhijn en Fischer

Ik zie ze wel punten verspelen in de competitie tegen Cambuur, Heerenveen en AZ/Utrecht.

Bakkali nu gewoon inzetten. Hij is nog altijd in dienst bij Psv, dus gebruiken.

15 september 2014 om 15:14

Denk je echt dat hij zich 100% laat zien na al dat gedoe.
En ik betwijfel of de supporters het ook accepteren

15 september 2014 om 15:20

Is toch in zijn eigenbelang dat hij naar best vermogen speelt?

Ach, supporters zijn zo om. Als hij er een paar in het mandje legt of een paar assists levert dan heet het weer een goede jongen te zijn. Degene die het hardste riepen ' Buiten! Buiten! Buiten!' zijn dan meestal degene die het hardst gaan klappen in de handjes.

"“ Never let a good crisis go to waste”

Je lost er de vervanging - gedeeltelijk - van Depay mee op én je kan misschien héél de situatie van Bakkali terug onder controle krijgen.

Als hij speelt en hij speelt goed, dan zijn zowel hij als de club wellicht geneigd om terug toenadering te zoeken.

15 september 2014 om 15:23

Ik ben benieuwd, zie het niet zo snel meer gebeuren

15 september 2014 om 15:44

Wat heeft PSV te verliezen, Shikamaru?

Zoals de situatie er nu uitziet, gaat ie toch transfervrij weg en het loon moet je toch betalen.

Het is nét door hem op te stellen, dat je de Bakkali-crisis kunt bezweren.
En mocht hij goed spelen en alsnog weg gaan, dan heeft ie alvast meegeholpen de punten binnen te halen. Bovendien ga je dan met een beter gevoel uit elkaar.

15 september 2014 om 17:57

Dan doen ze weer hetzelfde als vorig jaar met toivonen...een speler die geen motivatie heeft opstellen...daardoor worden spelers die wel een goede instelling hebben ontevreden....net zoals Frank de boer bij el Hamdaoui deed...gewoon afschrijven bakkali in het belang van de groepsdynamiek.

15 september 2014 om 15:14

Ik heb gehoord dat ze Bakkali inderdaad weer in gaan zetten, als waterdrager. Dat is precies de functie die bij zijn gedrag past.

15 september 2014 om 15:35

Nee, absoluut nee.

Die jongen verdient het niet meer om in het rood-witte of wit met blauwe tenue van PSV te spelen. Ik zie dan nog liever Pasveer op linksvoor staan dan Bakkali. Weet je wat het is mijn beste, er zijn gewoon bepaalde principes waar je als club gewoon niet af kan/mag stappen. Ik heb er heel lang vertrouwen in hem behouden maar keer op keer misbruikt hij het, moet je hem dan de kans geven? Of een Jozefzoon die trots is om in het tenue van PSV te spelen? Ik ben een van de weinige, echt heel weinige, die als hij zijn contract toch nog wil verlengen een hele kleine nieuwe kans wil geven, maar eerst maar is verlengen en presteren, dan pas spelen. Kan je anders niet maken tegenover de andere spelers.

15 september 2014 om 15:49

Jeffrey,

Zondag, 10 augustus 2014

“bakkali is zelf gewoon een goed ventje”, verzekerde Brands bij FOX Sports.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=221598

Gewoon nu even niet aan dat verlengen denken en van de nood een deugd maken.

Ik maak me sterk dat als ie wél mag spelen en dat ook goed doet, dat die verlenging dan bijna een evidentie is.

15 september 2014 om 15:52

Als Bakkali nu wordt opgesteld en ook nog eens daardoor een jaar verlengd, lijkt me deze blessure gewoon goed nieuws voor Psv. Na Depay de talentvolste speler van deze selectie, onbegrijpelijk hoe PSV met hem om is gegaan.

15 september 2014 om 15:53

Iedereen komt, Bakkali is definitief afgestoten. En terecht, absurd hoe die zich opgesteld heeft naar Psv.

15 september 2014 om 16:08

Sulejmanii,

PSV heeft zich ook vrij absurd opgesteld. It takes two to tango en da's in deze m.i. ook zo.

En neen, zolang hij nog onder contract ligt en elders niet heeft getekend, is het nooit definitief afgesloten.

Het was al 5 keer of zo definitief afgesloten. Mocht het lukken dan heb je een nieuwe roepnaam voor hem:

" The comeback kid"

15 september 2014 om 18:50

Iedereen komt

Als Psv wat selfworth heeft, laten ze hem links liggen niemand is groter dan de club. En hoezo heeft Psv zich absurd opgesteld? Ze hebben zijn familie voorzien van huisvestiging, auto van de club voor zijn vader. En een heel mooi contract, wat moeten ze nog meer doen in vredesnaam?

16 september 2014 om 07:40

Sulejmanii,

Ja zeker, PSV heeft ook fouten gemaakt.

Te vroeg gaan halen. Op zijn 12 zeg. Die jongen komt van een compleet andere cultuur, spreekt Frans en het was nog een kind. Laten zitten graag.

Daarna te veel gepamperd, te veel privileges geven. Papa een auto geven? Niet goed. Je moet ouders niet belonen. Het is niet papa dat op het veld staat.

Dan op zijn 17 brengen. Fysiek en tactisch was hij mss klaar, maar mentaal niet. Begon gelijk te zweven. Je moet dat echt aanvoelen. Wij hebben bij Gent ook een klasbak rondlopen van 17. Je ziet op training dat ie beter is dan de rest. Ik vroeg eens aan de coach: "wanneer gaat die spelen?". Hij wees met zijn vinger naar zijn voorhoofd en zei: "daar zit het nog niet goed, maar dat komt wel".

En dan vooral uit de A-kern zetten om hem te dwingen zijn contract te tekenen. Dat is echt not done. Als je iemand wil kraken, dan is dit een goede manier.

Komt dan nog eens de soap in de media, waarbij vooral Brands om de 5 minuten vond dat hij commentaar moest geven op de case Bakkali.

Wat PSV nu kan doen?

Wel Bakkali wil blijkbaar wel bijtekenen voor 1 jaar. Dan zit ie dus nog 2 jaar vast aan Psv. Aanvaarden gewoon en overeenkomen dat je na het seizoen terug rond de tafel gaat zitten.

Daarnaast moet ie terug naar de A-kern en geef je hem een sportieve kans om zich in de ploeg te werken.

Speelt ie goed de komende maanden, dan verdubbel je het laatste voorstel van Psv. 400.000 euro is zeker veel geld voor u en mij, maar een Praet had op zijn 18 jaar bij Anderlecht het dubbel.

Da's blijkbaar de prijs op de markt.

En wat PSV zeker moet doen is wegblijven uit de media met Bakkali. Brands is geen PR expert. Hij communiceert echt slecht.

16 september 2014 om 16:50

Iedereen komt

Leuk betoog, maar je geeft niet aan waaraan je vind dat Psv verkeerd gehandeld heeft.

15 september 2014 om 18:59

gelukkig zijn ze bij psv niet door de wieken van de molen geraakt.
De selectie kan dit opvangen mogelijkheden zat : guardado ritzmaier narsingh jozefzoon en eventueel rayhi of boljevic kunnen vanaf de linkerkant spelen.

Die belgische puber zal zich de komende weken nog wel eens achter de oren krabben en denken wat voor een eikeltje hij is .
Dit was mits hij over een gezond stel hersenen had beschikt zijn kans geweest.

Dat er een god bestaat en dus ook gerechtigheid blijkt nu maar weer eens.

Nee mijn belgische vriend , je liefde mag dit jaar gewoon de ballen blijven poetsen op maandag avond op de herdgang daarna de kleedkamer schoonvegen om nog een half jaar te genieten van de dure leasebak die hij van de club heeft gekregen,.
Het zwartboek bakkali hebben we achter ons alleen nog even een paar maandjes uitzitten.

Zit PSV ook niet mee de laatste jaren. 2 jaar terug Ola er lang uit, vorig jaar Wijnaldum en nu Depay.
Gelukkig voor PSV dat Depay, al zegt dat in Nederland niets, geen toppers mist.

15 september 2014 om 15:14

Iedere club heeft die problemen het is niet alleen PSV

15 september 2014 om 15:19

Klopt helemaal wat je zegt. Alleen het gaat erom wie juist geblesseerd is. De drie die ik op noem zijn of waren wel sterkhouders binnen hun team. Net zoals destijds Siem de Jong bij ajax.

Heb liever dat Tamata 30 weken out is dan Depay

15 september 2014 om 15:22

Momenteel mist Ajax ook Fischer, zou dit jaar een dragende kracht bij Ajax kunnen zijn als hij niet geblesseerd is.
Om kampioen te worden moet je niet afhankelijk zijn van een speler.

15 september 2014 om 15:26

Gewoon excuses, een team moet niet afhankelijk zijn van 1 speler, zeker niet als je kampioen wilt worden.
Siem de Jong was vorig jaar Ajax beste speler en heeft bijna geen wedstrijden gespeeld, daarnaast is Moisander er ook nog als aanvoerder geblesseerd geraakt. Toch was de selectie van Ajax goed genoeg om kampioen te worden

15 september 2014 om 15:41

@winterburn: eigenlijk zeg je gewoon: De bank van psv is van dermate abominabel niveau dat een blessure van 1, 2 of 3 spelers direct funest is voor de prestaties. Daarin geef ik je helemaal gelijk en dat is nu net het probleem bij psv. De eerste 11 zijn redelijk tot goed en alles dat erachter zit is van middelmatig niveau. Dat is bij Ajax niet het geval en daarom is Ajax ook al 4x achter elkaar kampioen geworden (dit gold ook voor het psv onder Hiddink, toen Hiddink nog Wel een goede coach was).

15 september 2014 om 15:42

Dat klopt, of er is mentaal iets fout bij PSV of het team is toch niet zo goed als het lijkt. Nu lijkt het me geen probleem dat depay geblesseerd is, aangezien je met luuk de Jong, Wijnladum en Guardado 3 goede spelers hebt die bij de top van de Eredivisie zitten.
daarnaast is het centrale duo ook al een jaar op elkaar ingespeeld.
Dus hoort PSV ook zonder Depay naar behoren te presteren.

15 september 2014 om 15:54

Dat was in ieder geval niet in dezelfde winterstop er zat een jaar tussen de transfers van Afellay en Lazovic. Als 15! punten al niet genoeg is dan moet je je als team gewoon doodschamen en naar een transfer wijzen want iedere subtopper zou een voorsprong van 15 punten in de winterstop nog kunnen verdedigen.

Daarnaast heeft Ajax jaren lang met hele blessure golven te maken gehad. Dat zijn we alweer vergeten. De waslijst aan blessures kun je een heel boek over schrijven.

15 september 2014 om 15:56

Shikamaru, vond jij Fischer echt zo belangrijk dan voor ons? Vorig seizoen was hij gruwelijk uit vorm, en het seizoen daarvoor speelse hij aardig.

15 september 2014 om 16:00

Hij is toch een speler met drang naar voren en ervaring vergeleken met de rest van het team.
Ik vind hem zeker een belangrijke speler voor Ajax en een gemis dat hij nu geblesseerd is.
Als hij terug komt hoop ik dat hij op de plek van Serero kan spelen, daar komt hij pas echt uit de verf

15 september 2014 om 15:19

@rsavage

Door alle toppers te winnen word je nog geen kampioen. In het jaar met Guidetti won Feyenoord alle toppers dacht ik (alleen Ajax-uit een gelijkspel), alsnog werden ze geen kampioen ;-)

15 september 2014 om 16:03

Ook verloren bij PSV uit en AZ uit

Je mag niet afhankelijk zijn van 1 speler, als Cocu nu eens vanaf het begin de spelers op de juiste positie zet en zorgt dat ze vertrouwen krijgen en aanvallend laten spelen dan moet het wel lukken.

Flinke tegenslag natuurlijk, maar we moeten natuurlijk niet gaan doen of heel PSV van 1 speler afhangt. Uit bij Ajax win je toch ook gewoon zonder een enorm grote bijdrage van Depay, hij scoort maar verder heeft hij die wedstrijd geen bal geraakt. Hopelijk krijgt Jozefzoon nu gewoon de kans, die maakt een prima indruk tot nu toe. En natuurlijk hopen dat Depay voorspoedig hersteld, gelukkig is het programma relatief makkelijk de komende weken. Als is SC Heerenveen uit vaak wel een drama voor Psv.

Dit zal psv toch punten gaan kosten, hoop voor psv dat het niet 8 weken wordt, want dan kunnen ze weleens indie 8 weken het kampioenschap verspelen

Gelukkig staat er een ander groot talent aan de linkerflank al klaar om in te vallen. Die heeft Brands helemaal klaargestoomd via de media de laatste dagen en staat vast te trappelen om zich te laten zien aan het dankbare Eindhovense publiek. Kom er maar in Bakkali...

Weg kampioenschap. Wel sneu voor hem en psv

Bakkali! komop Psv, vis deze jongen op. Voor het belang van iedereen die PSV een warm hart toedraagt.

15 september 2014 om 15:22

Ik draag PSV een warm hart toe maar aub geen Bakkali. Snotbellen die zich zelf belangrijker vinden dan het team of club verdienen geen respect bij mij.

Erg jammer dit voor PSV maar ook wel weer benieuwd om te zien hoe PSV dit opvangt en in hoeverre de club afhankelijk is van deze speler.

Seizoen is gewoon voorbij hoor, niet eens overdreven. Er wordt weinig gewonnen van de 6 wedstrijden zonder hem.

Shit niet bij het Nederlands Elftal!

Toen Ronaldo ooit geblesseerd raakte bij Psv, speelde juist PSV beter met Eijkelkamp. Dus zo een ramp moet het ook weer niet zijn.
Wellicht dat Cocu zijn speelstijl moet aanpassen (4-4-2 of 5-3-2). Aan de andere kant kan Jozefzoon of Guardado ook linkshalf spelen. Cocu moet echt geen Locadia op linkshalf zettten (wat hij afgelopen weekend wel deed).

15 september 2014 om 15:55

Misschien moet je dat elftal eens afzetten tegen de huidige...

Onder het motto van 'ik ben Cocu'

Groot verlies uiteraard maar relatief makkelijk op te pakken. Ik zou Guardado linksbuiten neerzetten. Met zijn heerlijk traptechniek en Narsingh aan de andere kant krijg de Jong de ideale voorzetten. Ballen die dan afvallen zijn voor Wijnaldum en Maher die vanuit de tweede linie kunnen schieten.

Als controleur vervolgens Hendrix, vind ik toch net iets beter als Ritzmaijer en Hiljemark.

Zoet
Arias
Bruma
Rekik
Willems
Wijnaldum
Hendrix
Maher
Narsingh
De Jong
Guardado
15 september 2014 om 15:42

Klinkt goed, alleen moet Guardado dan straks als Memphis terug is weer opnieuw wennen aan zijn "eigen" positie. Dat is wel een nadeel, want hij is nu ook nog aan het wennen en dat onderbreek je dan. Dat nadeel heb je niet als je voor Jozefzoon of Locadia kiest.
. Over opstellingen gesproken: wanneer zou Nicolas Isimat zijn eerste minuten gaan maken? ik wil die man graag aan het werk zien.

15 september 2014 om 15:51

Locadia vind ik persoonlijk dat die moet worden uitgesloten worden, dat is gewoon een nummer 9 en geen vleugelspits. Het wennen zou met zijn ervaring niet voor grote problemen moeten zorgen, multifunctioneel zijn is juist zijn sterke punten.

Jozefzoon zou ik er niet inzetten maar als bankzitter gebruiken, dan heb je ook nog een wisselspeler op niveau die de wedstrijd kan beslissen

Bruma maakt wel wat fouten maar tot nu toe weinig fatale fouten, als je ook weer kijkt naar afgelopen weekend 1x zoet, 2x Hiljemark. Ik denk dat Isimat pas echt komt als Bruma fatale blunders gaan maken.

Tuurlijk is PSV meer dan Depay alleen.
Maar mét Depay had ik het bekeravontuur voor Utrecht toch als een onmogelijke opgave geacht, nu niet meer.

Nou het wordt weer helemaal niks in Eindhoven... depay was de enifste die psv kampioen kon maken, 6 weken is niet al te lang maar kan de kop kosten.

Ook maar kijken of hij net zo sterk terug komt

nou laten we zeggen dat het 3 maanden duurt voordat hij weer hersteld is.
ik ben nu ook benieuwd hoe narsingh gaat spelen zonder dat depay in het team is.

De titel had net zo goed kunnen zijn: "psv komende 6 weken kansloos in de eredivisie"

Gelukkig heeft PSV in de naam van Guardado al een adequate vervanger in huis. Vervolgens komt Hendrix als cvm te spelen, iets wat hij tot dusver uitstekend heeft gedaan.
Natuurlijk, het uitvallen van Memphis is een groot gemis, maar er zijn gelukkig oplossingen op voorhand.

Zet je princepes gewoon opzij en laat Bakalli hem vervangen. Die heeft ook dreiging en scorend vermogen en zal toch ook wel snappen dat hij deze kans onmogelijk kan laten lopen.

En dit was dus precies het doemscenario voor Psv. Veel te afhankelijk en leunend op Depay..psv kan fluiten naar zijn punten.

Vorig jaar wijnaldum, dit jaar depay. Altijd de belangrijkste speler geblesseerd. Anders waren we afgelopen 2-3 seizoenen ook kampioen geworden. Misschien is het nu alweer verspeeld met weer een blessure

15 september 2014 om 15:52

Jaar daarvoor viel Toivoinen weg, zit niet mee de laatste jaren.
Maar moet geen probleem zorgen, titel ambitie moeten blijven

15 september 2014 om 16:17

@hans013

Concurrenten hebben ook last van blessures hoor.

15 september 2014 om 16:25

hahaha anders waren jullie afgelopen 2-3 seizoenen kampioen geworden. Nee dat waren jullie niet. Een club als PSV hoort op zoiets te anticiperen maar nee hoor gewoon niemand kopen gewoon afhnakelijk blijven van 1 speler. Idioot beleid

Die gaan nu afzakken naar de 5e plaats . Zonder depay en Wijnaldum (vooral depay) is psv niet zo geweldig als men denkt

15 september 2014 om 16:24

juist niet, het elfal van psv heeft teveel spelers die de bal willen hebben,
nu depay wegvalt , zal narsingh de belangrijkste speler worden.

Shit ga ik net naar psv-cambuur is depay der nie bij

Die wedstrijd wordt heel erg saai zonder Memphis wijnaldum kan het verschil ook niet maken zonfer Memphis

Let maar op psv gaat helemaal falen zonder hem

Ze hebben wel geluk met het programma. Allemaal wedstrijden, ( behalve uefa cup) die je kunt winnen ook zonder Depay.

Kortom: balen voor PSV natuurlijk ,maar zou belachelijk zijn als ze hierdoor opeens heel veel punten laten liggen.

Ik zei vooraf al dat PSV het moeilijk zou gaan krijgen wanneer Depay of Wijnaldum weg zouden vallen. Daarop kreeg ik veelal negatieve reacties en zeiden velen dat er dan nog een sterk elftal staat. Nu is het aan PSV om dat te bewijzen. 1 verliespartij tegen Zwolle dat kan, maar als daarop ook een verliespartij tegen Cambuur volgt, dan is er toch iets goed fout.

Daar gaan de titel kansen

Joehoe

Ajax weer kampioen, en bij Oranje hebben we hem tegen Kazachstan en Ijsland toch niet nodig

Blijft een pover PSV achter, jammer dat ze de mazzel hebben dat ze tegen kleine tegenstanders spelen.. In tegenstelling tot het programma van Ajax. Maar zonder Depay winnen ze die ook niet

Iedereen weer blij

Wat een goed weekend weer, alleen maar win win

Ajaxminded

15 september 2014 om 16:50

De (in mijn ogen) beste speler van de eredivisie is minimaal 6 weken uitgeschakeld en dan zeg je dat PSV mazzel heeft dat het tegen de kleintjes moet?

15 september 2014 om 17:05

Ja, 30 november Feyenoord thuis moet lukken voor hem, toch?

Daarvoor geen zware wedstrijden

15 september 2014 om 17:12

Ik vind het dan nog steeds geen mazzel dat hij 6 tot 8 weken is geblesseerd gedurende deze periode. Mazzel was geweest als er heel het seizoen niemand geblesseerd zou raken, dit vind ik eerder een kleine meevaller tijdens een ongelukkige gebeurtenis.

15 september 2014 om 17:35

Ajax wint van Heracles en alles is weer goed? Zegt wel iets over het gedaalde niveau in Amsterdam. Ik denk trouwens dat PSV best wel een oplossing gaat vinden. Komend weekend gewoon van Cambuur proberen te winnen, Ajax verliest toch weer dus wordt de voorsprong gewoon weer zes punten.

O ja ff 3 tientjes op Cambuur zetten met een rate van 8.50, kan ik lekker naar Barcelona

Nee, als je kijkt naar de bank van Psv, mag dit geen probleem zijn.
Het middenveld blijft nog steeds goed draaien, en als je met Narsingh en Jozefzoon De Jong veel in stelling kan brengen, kan de Jong misschien uitgroeien tot bepalende speler.

Volgens mij staat er dan nog steeds een team dat kampioen kan worden in Nederland.

Zoet
Arias
Bruma
Mirin
Willems
Guardado
Wijnaldum
Maher
Narsingh
De Jong
Locadia

De Jong mislukt in Duitsland, Josefzoon te licht voor Ajax, Narsingh: een bevlieging in de 3 maanden

Succes

Ik zou voor plaats 2-6 gaan

15 september 2014 om 18:27

Gelukkig had narsingh die" bevliegingen " ( 2x) in de arena 2 weken geleden , scoort de jong er meer dan sigtorson ( 2x el en 2x ed tegen 0,0 voor de ijslander) en is josefzoon gewoon een prima gretige back up gebleken.

Dus waar ga jij je met je clubje op richten?? plaats 7- 10 ??
succes

Men zegt dat PSV de beste selectie heeft. Dan moeten ze dat nu maar waarmaken. Sneu voor Memphis, maar gezien het programma van PSV in Nederland zal dat best meevallen.

Wijnaldum is belangrijker voor PSV dan Depay.. Iemand als Ritzmaier pakt de rol van Depay moeiteloos op

Toch een speler die PSV gaat missen, maar normaal moet PSV de volgende wedstrijden kunnen winnen. Alleen de wedstrijd tegen dynamo Moskou zou wel eens moeilijk kunnen worden.

Men zegt dat PSV de beste selectie heeft: dat zei men de laatste 3 jaar ook

Ik denk niet dat ze gaan winnen tegen Cambuur

Dit is dan weer het nadeel van in de Eredivisie blijven. Nu is hij lang uit de roulatie en moet je kijken of hij na 8 weken de draad gelijk weer kan oppikken. PSV is natuurlijk volledig afhankelijk van iemand met zijn kwaliteiten, dus die willen hem zsm terug en dan moet je oppassen dat je Memphis niet te snel weer laat spelen. En dan kan je zo opeens een seizoen verder zijn en kijken wie zich dan nog meldt. Heel jammer dit. Maar Memphis heeft in ieder geval de mentaliteit om terug te komen van deze blessure.

dat zal voor in de eredivisie niet zoveel uitmaken, echter het europees avontuur wordt een stuk lastiger nu..

Wat een aderlating voor PSV zeg. Je zag afgelopen weekend dat ze al moeite hadden zonder Depay, en verwacht dan ook dat ze nog meer punten zullen verspelen. Hopen dat Depay weer snel terugkeert op de Nederlandse velden en dat hij zijn supervorm weer snel herpakt.

15 september 2014 om 17:55

Het is natuurlijk wel lastig om tijdens een pittige uitwedstrijd een speler kwijt te raken. Er kan nu toegewerkt worden naar een oplossing.

Dat worden dus spannende weken. Wel weer een kans voor mensen om op te staan en zich te manifesteren.
Wie weet valt het aantal verliespunten mee en heeft PSV over een week of 6 extra mogelijkheden en meer spelers met vertrouwen en status.

Ik vind het jammer voor dat ventje, ik heb echt sympathie voor hem gekregen deze zomer

Maar laat niet verlet dat ik het wel lekker vind voor PSV met hun zogenaamde beste selectie

Eens kijken wat die beste selectie gaat doen als hun beste speler er uit is, zoals Ajax de laatste jaren steeds heeft moeten doen

Kijken wat er dan van overblijft...

Als PSV een kampioens team is moet er nu iemand opstaan. Domper voor Psv. Ben benieuwd hoe het de komende week gaat bij Psv.

Balen voor psv en memphis maar het is zoals het is.

Nu Rayhi en boljevic bij de selectie halen en kijken wie van die 2 er het best uit komt zou ik zeggen maar vrees dat cocu een andere noodoplossing voor ogen heeft.

De 2 genoemde jeugdspelers zullen geen basis worden maar wel erbij halen nu.
Ik denk dat cocu eerst met locadia zal blijven starten .
Mijn voorkeur gaat uit naar narsingh naar links en jozefsoon op rechts erbij.

En even voor die ene bakkali fan hier die iedereen kent : vergeet het maar.

Jammer, niets aan te doen. Maar goed, het voordeel hiervan is dat PSV nu kan laten zien dat het ook zonder Depay punten kan pakken.

Heel erg klote dit, het is niet anders.
misschien guardado of ritzmaier op links proberen, dan komt de jong ook meer tot zn recht.

Willems naar voren schuiven. Klaar.

Zoet
Arias
Rekik
Bruma
Brenet
Wijnaldum
Hendrix
Guardado
Jozefzoon
De Jong
Willems

Dit klinkt misschien wel raar maar dit kan wel eens een goede sprong zijn voor PSV (zolang het tijdelijk is de blessure van Depay).ik verwacht dat andere spelers een kans zien om zich te bewijzen en dat ze er als team sterker op worden! Hoop stiekem van niet maar als Cocu dit positief weet te benaderen kan deze blessure nog wel voor verrassingen zorgen in positieve zin voor Psv.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren