Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Gat vraag en aanbod Depay en PSV te groot, Schalke komt tussenbeide'

Laatste update:
/

Volgens Voetbal International ondervindt PSV problemen bij het langer vastleggen van Memphis Depay. De achttienjarige aanvaller maakte afgelopen seizoen zijn profdebuut en mocht in totaal zeven keer invallen in Eredivisieduels. Club en speler willen met elkaar verder, maar vooralsnog doet PSV haar talent geen aanbiedingen waar Depay voor warmloopt.

Depay mocht in september zijn debuut maken in een bekerduel met VVSB (0-8) en scoorde direct twee keer. In de competitie volgde in februari zijn vuurdoop en niet veel later scoorde Depay ook in de Eredivisie voor het eerst, thuis tegen sc Heerenveen (5-1). Later was de jongeling als invaller ook goed voor doelpunten tegen VVV-Venlo en Roda JC Kerkrade. Beide partijen spreken nu al enige tijd over contractverlenging, maar witte rook is er nog niet.

Volgens het weekblad deed PSV Depay al twee aanbiedingen, maar werden die beide afgewezen. Depay had gehoopt met een nieuw contract op zak aan het EK Onder-19 te beginnen, maar de vraag is of dat nog gaat lukken. Op de achtergrond houdt Schalke 04 goed in de gaten hoe de zaak zich ontwikkelt. Huub Stevens zou Depay als een directe versterking zien voor de A-selectie van die Knappen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
Reacties

het zoveelste talent die PSV laat gaan..

10 mei 2012 om 15:17

Inderdaad.. Toen ik net voetbalzone opende dacht ik maar één ding: Niet weer hé...

10 mei 2012 om 15:17

weet niet hoor maar ajax heeft er denk veel meer laten gaan in het verleden..

10 mei 2012 om 15:24

@ clasie

Ajax liet jongens voornamelijk gaan omdat ze toendertijd niet volwaardig leken. Jongens als van Aanholt, Labyad en Depay gaan waarschijnlijk vanwege financiele redenen weg.

10 mei 2012 om 15:29

bij Ajax zie je zelden een 18 jarige al moeilijk doen en weg willen clasie , bij Ajax zie je dat ze gewoon 4 5 jaar voor Ajax willen spelen en bij psv en zelfs feyenoord gaan ze weg zo snel ze maar kunnen

10 mei 2012 om 15:38

Ja van de blijvertjes krijg je niet altijd alles mee Shogun Rua maar Achahbar, Vilhena en Kongolo bijvoorbeeld zijn recente toptalenten die gewoon bij Feyenoord getekend hebben hoor. Je hebt er alleen tussen zitten die meteen miljonair willen worden op hun 18e.

10 mei 2012 om 15:38

Shogun als je 13 bent kan je er niet zoveel over zeggen. Ajax heeft namelijk de gouden generatie van 95 zo'n beetje gratis de deur uit laten lopen. Jaren daarna stond Psv ook bekend als een club die veel zakelijker is. Dus ook veel meer transfergeld ontving voor de spelers. Dat het nu wat minder is betekent niet dat het er nu niet meer is. Mja typische reactie van een ajacied, niets weten en keihard oordelen en dan ook nog hypocriet zijn.

10 mei 2012 om 15:50

Dat de gouden generatie bij Ajax gratis de deur uitliep had te maken met het Bosman arrest dat in december 95 inging; voordien hadden clubs geen angst voor aflopende contracten, want spelers waarvan het contract afliep konden niet tekenen bij een andere club.

10 mei 2012 om 18:18

@ clasie

Ja en ajax is nog dommer want zei kopen die spelers 5 jaar later terug voor dikke miljoenen. daar waar ze hun alleen een salaris van 250.000 eur moesten geven en een contract.
Ajacieden op VZ ga niet boos reageren want het is gewoon zo.

On topic: PSV zal het wel slimmer moeten doen met Depay als je hem een goed salaris geeft kan je hem ook een dik jaren contract geven zodat de volgende club dik betaald.

10 mei 2012 om 20:13

Ohja, eerst even langs de Seats en Sofa's voor een bank waar ze met ze 40en op passen. Daarna met een zak euro's netjes allemaal die jongens betalen om die bank te vullen voor 2.5 ton per jaar, alsof het niets is. Ik denk dat elk toptalent daar zin in heeft.

10 mei 2012 om 20:39

@jerrdrista
Het ging in eerste instantie niet eens om spelers van Ajax, dus wat is jouw probleem? Daarnaast begon Clasie erover, feyenoorder?

OT: Zit een beetje in de ontwikkelingen van tegenwoordig. Jonge spelers zien veel leeftijdsgenoten enorm veel verdienen bij grote clubs. Dit willen zij natuurlijk ook... Ik vind deze ontwikkeling erg jammer voor het Nederlandse voetbal.

10 mei 2012 om 15:17

Tsja. Stond er 2 weken geleden ook niet in de VI dat Mark van Bommel zeker zou terugkeren deze zomer? Ik lees vandaag namelijk iets anders...

10 mei 2012 om 15:25

in de wandelgangen idd, en als we moeten geloven wat daar allemaal instaat, dan speelde messi nu in rusland, ronaldo bij excelsior, en wordt tiago silva de opvolger van jan verthongen

10 mei 2012 om 18:14

Mark van Boemmel tekent maandag gewoon een contract bij PSV melden bronnen die een stuk betrouwbaarder zijn dan de wandelgangen.

10 mei 2012 om 15:25

Ja want hij is natuurlijk al vertrokken...

10 mei 2012 om 15:26

Ja futjebol want het is idd al rond.

10 mei 2012 om 15:53

Die jongetjes willen steeds meer verdienen en nemen met een goed bod niet eens meer genoegen. En ja in het buitenland hebben ze het geld wel en maken ze er geen probleem van of iemand een half miljoen meer of minder verdient.

10 mei 2012 om 16:26

Hoezo? PSV wil wel, maar Depay blijkbaar niet. Dan kun je toch niet zeggen dat ze hem laten gaan?

10 mei 2012 om 16:33

Het is nog niet zeker dat hij weg gaat en bovendien heeft hij nog een contract tot 2014 dus als Schalke hem wil kopen zal er toch een transfersom moeten komen.

10 mei 2012 om 18:15

Hij tekent echt nog wel bij hoor.
Hij heeft nog een contract tot 2014 en anders moet hij nog 2 jaar voor een jeugdloon voetballen bij Psv, daar zal hij ook weinig trek inhebben.

11 mei 2012 om 10:36

idd
5 jaar vastleggen voor 7 ton per jaar! en je pliukt later de vruchten

PSV kan tegenwoordig haar eigen talenten niet meer binnenboord houden. Dat is echt een groot probleem.

10 mei 2012 om 15:48

Ligt aan de TD. Bij Feyenoord liepen ze ook allemaal weg. Nu is Van Geel er en iedereen tekent direct bij. Brands snel eruit halen. Depay is een goeie talent. In mijn ogen nog beter dan Labyad.

10 mei 2012 om 15:57

Je weet niet hoe Brands te werk gaat. Dus ik vind niet dat je daar over kunt oordelen. Wel is Depay een goed (geen goeie;) talent. Maar of hij beter is dan Labyad is moeilijk te zeggen. Depay is beter als buitenspeler dan Labyad, maar Labyad kan ook nog als middenvelder spelen.

psv en eigen jeugd blijkt geen lekkere combinatie. En nu niet komen met een paar uitzonderingen zoals Affelay.

10 mei 2012 om 15:23

Dat is juist wel een goed voorbeeld, want ook daaraan is bijna niks verdient. PSV slaagt er niet in jeugdspelers op te lijden en deze lang aan zich te binden net voordat ze doorbreken..

10 mei 2012 om 15:33

Ze hebben geen binding met de club dat is het probleem. misschien Kan iemand me helpen aan wat namen die echt uit de jeugd bij PSV komen die er ook echt binding met de club hebben want ik weet er niet 1 in de afgelopen 10 jaar. van Bommel kwam van fortuna die reken ik niet mee

10 mei 2012 om 16:24

Van Bommel is nog altijd een Fortunees uit de Fortuna-opleiding he. Of ie zo gek is op Psv, kun je niet echt zeggen. Natuurlijk zal ie wel binding met de club hebben. Maar wat PSV al jaren mist, zijn echte club-iconen, echte Psv-spelers. Met clubliefde.

10 mei 2012 om 16:32

Nou all round dan ga ik voor Bouma. Voor de rest natuurlijk niet veel.

10 mei 2012 om 17:52

Het gaat niet om binding met de club. PSV is steeds laks met het binden van spelers. Pas op het moment dat ze goed presteren in het eerste wil PSV een nieuw contract aanbieden. Vaak hebben die spelers dan nog maar een contract voor 1 of 2 jaar, en worden ze al benaderd door clubs met een soortgelijke status als Psv, maar met een betere financiële situatie.

Niet iedereen is zo slim als Eriksen, die beseft dat hij bij Ajax nog genoeg kan leren. En ook pijnlijk: voor veel spelers is sportief perspectief ook wel belangrijk, als ze zien dat Ajax weer mee doet om het kampioenschap en PSV steeds afhaakt, dan gaan ze ook denken van tsja...

Aan Psv: DOE Verdomme Niet ZO Moeilijk, HET Kost ONS Miljoenen!!!! Ik ben echt een fan van Depay; hij is snel, goed schot, goede techniek, goede acties en hij heeft ook een goede uitstraling. Maar PSV moet weer moeilijk gaan liggen doen.

10 mei 2012 om 15:18

jij bent toch psv?

10 mei 2012 om 15:19

Touché

10 mei 2012 om 15:21

Tja wat wil je, Elia en Labyad zijn zn beste maatjes..

Psv moet moet kosten wat kost deze jongen binnen houden, een flinke aanbieding doen want dit kan een hele grote gaan worden.

Het zou echt schandalig zijn als hij dalijk bij schalke tekent, dan mag brands van mij per direct vertrekken, salaris mag geen issue zijn, dan verkoopt brands desnoods zn huis en zn vrouw maar..

Of hij moet natuurlijk een absurd bedrag vragen maar dat kijkt me sterk...

10 mei 2012 om 15:23

Hilarisch. Scherp.

ikbenpsv heeft gelijk. Dit is zo'n super talent daar moet je geen risico mee nemen. Ik weet ook niet aan wat voor bedragen ik dan moet denken. Zo'n jongen zal toch niet meteen gigantische bedragen vragen lijkt me ? Zou zonde zijn als hij weg gaat,

10 mei 2012 om 15:36

ik weet niet wat voor vrouw jij hebt maar de meesten mensen kunnen hun vrouw niet verkopen

10 mei 2012 om 16:57

@ jjiipp

Maar sommige zouden het wel willen volgens mij

11 mei 2012 om 19:21

ja wel jammer he die wetten dat je geen mensen kan bezitten;

10 mei 2012 om 15:22

Dit is wel heel makkelijk oordelen hoor. Het grootste probleem is dat clubliefde tegenwoordig ver te zoeken is en geld het allerbelangrijkst. Deze jongen is nu 18 en zal wel veel miljoenen vragen, wetend dat hij in het buitenland dat kan verdienen. Spelers willen nog niet beseffen dat dat funest kan zijn voor je carriere. Kijk naar Castaignos, deze jongen heeft echt een jaar weggegooid nu, en misschien volgend jaar wel nog één.

10 mei 2012 om 15:23

Moet Psv weer moeilijk gaan doen? Of heeft Psv eenvoudigweg een goed oog voor talenten die al op te jonge leeftijd in aanraking met geld gekomen zijn en alleen maar meer willen cashen?
Al kun je dat op zijn beurt ook weer wijten aan de begeleiding die deze jongen krijgt.
Who knows.....

10 mei 2012 om 15:24

Amen, helemaal mee eens
Serieus als deze jongen dadelijk ook voor (bijna) niets wegloopt dan mag de directie (vooral Brands) zich dit aanrekenen.
Echt een heel groot talent, zou later nog veel kunnen gaan opleveren. Dan moet PSV niet moeilijk doen over een salaris, dit verdient hij later dubbel en dwars terug.

10 mei 2012 om 15:34

Ja en nee, inderdaad als PSV Depay wil behouden, moet het inderdaad water bij de wijn gaan doen, maar van de andere kant denk ik ook dat Depay een voorbeeld aan Labyad heeft genomen en dus denkt dat hij meer waard is dan dat hij tot nu toe heeft laten zien. Vrees alleen dat nu dat Schalke ertussen komt er geen houden meer aan is en dat Depay simpelweg, net als Labyad, kiest voor het geld.

10 mei 2012 om 15:40

als schalke hem wil zal er gewoon geld op tafel moeten, en ik neem aan dat dat geen gering bedrag zal zijn voor een dergelijk talent.

Mij lijkt dit meer op onrust zaaien bij psv door de media, aangezien dat toch heel gebruikelijk is de laatste maanden.

10 mei 2012 om 17:37

Ik denk niet dat het door de media komt, maar wederom door een verderfelijke zaakwaarnemer, die dollar tekens heeft en Depay opstookt.

Zo'n jongen heeft nu nog niks laten zien. Hij moet eerst maar s aantonen dat hij daadwerkelijk een groot talent is door basis speler te worden. Zal mij niet verbazen dat deze jongen een terugval krijgt zoals bij de meeste talenten.

Echter wanneer Schalke hem wil hebben denk ik dat de opbrengsten wel mee zulle vallen. Want blokkeert PSV een overgang dan blijft hij nog een jaar en dan gaat hij een jaar later voor een prikkie weg of zelfs na 2 jaar tarnsfer vrij je kan dan wel vergeten dat hij gaat bijtekenen.

10 mei 2012 om 19:56

Met een jeugdcontract kun je niet zomaar miljoenen vragen voor een speler.

Het blijkt dus wel dat ze de echte talenten niet genoeg op waarde schatten want ze bieden ze pas een goed contract aan als het te laat is.

Ik hoop echt dat Depay blijft. En 7 wedstrijden en 3 doelpunten, dat is zeker niet slecht. Depay heeft het inzich om basisspeler bij PSV te worden.

10 mei 2012 om 19:56

Inderdaad,

Hij heeft het gewoon laten zien in die paar wedstrijdjes dat het een goeie talent is waar PSV veel pleziet van kan beleven. Ik weet niet of dit waar is maar mocht het zo zijn is het niet slim van Depay om nu al te vertrekken uit Eindhoven.

Ok, begin nu te twijfelen, ligt het aan Psv of aan de jeugd, dat onderhandelingen met jonge spelers niet lukt steeds!

10 mei 2012 om 15:38

Het heeft met het hele opleidingstraject te maken. Ze hebben niks met PSV en hebben geen liefde voor de club. De een na de ander verlaat Eindhoven om ergens anders iets meer te kunnen verdienen. Dit is iets waar Ajax op het moment erg goed mee bezig is. Ze hebben bekende namen uit het verleden van de F jeugd tot aan het 1ste elftal die de club Ajax ook echt uitstralen trots zijn op de club dat mis ik wel erg in Eindhoven

10 mei 2012 om 15:42

toch maar eens de artikelen van de afgelopen maanden nalezen. Dan zie je dat ajax in precies hetzelfde schuitje zit.

Waar je wel een punt in hebt is de regionale verbondenheid. Als je jongens in je eigen regio scout is de kans groter dat er clubbinding ontstaat. Voor psv is de vijver om in te vissen echter vele male malen kleiner dan voor ajax of feyenoord.

10 mei 2012 om 15:55

Ajax maar ook Feyenoord weten wel jeugd aan zich te binden. Bij PSV zie je zelfs al jeugd vertrekken naar Ajax er is niet alleen weinig binding met de club PSV maar ook het hele opleidingstraject zal wel iets fout gaan;

10 mei 2012 om 18:11

Depay straalt juist wel uit dat hij trots is op Psv.
Bij elk doelpunt laat hij het PSV logo zien.

Dus een 18-jarige speler die nu al eisen stelt aan een profclub? Te gek voor woorden dit.. Die gaat gewoon weg, ik voel die Labyad streek wel weer aankomen.

10 mei 2012 om 15:18

Misschien biedt PSV wel gewoon (relatief) schamele bedragen, weet jij veel.

10 mei 2012 om 15:21

Als je écht graag wil voetballen bij PSV doe je het bij elk aannemelijk salaris.

10 mei 2012 om 15:28

hij wil echt graag op hoog niveau voetballen...bij psv of ergens anders...
PSV is nou niet zo'n naam dat je later zegt: ik heb bij psv gespeeld!!! als je daarna nog voor man utd en real madrid gespeeld hebt.

10 mei 2012 om 15:41

Hoezo niet babymongo? Is toch een club met een rijke geschiedenis? Hebben toch spelers als Ronaldo, Romario, van Nistelrooy, Gullit, noem ze maar op allemaal gespeeld. Man Utd en Real Madrid is buitencategorie en dat is echt voor weinigen weggelegd.

10 mei 2012 om 16:35

Murki als je een contract krijgt zoals Labyad waar je je in een paar jaar financieel afhankelijk speelt op je 18de kun je niet spreken van een schame bedrag lijkt me zo. Nee deze jongens willen het liefst in 1 klap onafhankelijk zijn.

10 mei 2012 om 16:45

@rolotjuh:

Oh, dus jij weet wat het aangeboden salaris is? Enlighten me.

10 mei 2012 om 15:19

Als PSV echt iets ziet in deze jonge talenten moeten ze gewoon een beter contract bieden. Ze doen het notabene wel bij Manolev? Omdat ze een gokje willen wagen. Neem dan een ''gokje'' bij echt een goeie speler en dan kan je er uiteindelijk nog een mooi bedrag aan overhouden.

10 mei 2012 om 15:23

Ik denk toch echt dat Depay meer wilt gaan verdienen dan Manolev.... PSV heeft een voorstel gedaan, maar dat vindt Depay niet voldoende.

10 mei 2012 om 15:50

genieterr..
Tjah, dat krijg je natuurlijk wel. Dat komt omdat er -in mijn optiek- totaal geen lijn het beleid van PSV zit. Die jonge talenten van PSV zijn niet gek en hebben dat snel door. Daar is dit een goed voorbeeld van.

10 mei 2012 om 15:57

Nee natuurlijk niet. Depay wil echt niet meer gaan verdienen dan Manolev gaat verdienen. Dat kan ik me echt niet voorstellen. Ik denk dat het niet echt om schrikbarende bedragen gaat zo'n contract. Je kunt stellen dat een jeugdspeler zijn plek en geld eerst moet verdienen. Aan de andere kant als je echt een groot talent hebt moet je niet om een paar centen meer of minder moeilijk gaan doen. Ik denk zelf dat het echt niet om veel geld gaat maar het is wel lastig in te schatten natuurlijk.

10 mei 2012 om 15:36

-danielpsv13

Labyad streek? word een keer wakker zeg, met alle respect, het bestuur bied gewoon te weinig.
Lens verdient 1,3 miljoen, terwijl hij hem uit de basis speelde

PSV bood 3 a 4 ton aan Labyad, terwijl Sporting 1,5 miljoen bied.
Wanneer je echt talent en potentie zit in een eigen jeugdspeler moet je gewoon wat meer bieden, wetende dat hij later voor veel verkocht wordt.

Nee, boven de miljoen is ook overdreven, maar 3 á 4 ton ? Komaan zeg.

10 mei 2012 om 15:43

Nou sorry hoor maar ik zou het eerlijk gezegd normaal vinden als die kleine vlerkjes gewoon 40 000 euro zouden verdienen. Doen ze niet, maar die gasten hebben nog niets laten zien. Dat clubs als Sporting meteen 1,5 miljoen biedt toont eens te meer aan dat de verhoudingen compleet zoek zijn in de voetballerij.

10 mei 2012 om 15:51

- Livinglegend

Niks kleine vlerkjes, kijk alleen hoe jij ze noemt ? Zij zijn de toekomst, Psv's eigen jeugdspelers, wat meer respect zou op z'n plaats zijn.

3 á 4 ton is erg weinig vergeleken met wat Sporting bied ( 1,5 miljoen )
Labyad heeft dus niet laten zien volgens jou ? Komaan, dit meen je niet.

Hij heeft Lens een half jaar op de bank laten vertoeven, heeft een groot aandeel gehad tijdens belangrijke wedstrijden en speelt gewoon goed.

Je bent toch een toptalent en een basisspeler, dan mag je zeker meer dan 3 ton verdienen.
Nogmaals, hoe kan Lens 1,5 miljoen verdienen en Labyad boden ze een paar ton ?

Scheefheid ten top.

10 mei 2012 om 16:27

En hoe kom je bij dat salaris van Lens? Bronnen graag!
Want voor zover ik me kan herinneren zitten alleen isaksson, engelaar en Toivonen(sinds het verlengen van z'n contract) boven de miljoen.

En dat Sporting 1,5 miljoen wilt betalen terwijl PSV niet verder gaat dan 300 à 400 duizend, is ook onzin. Sporting wilde ongeveer 1,5 à 2 keer zoveel betalen. Niet 4 à 5!

Dus kom met bronnen!

10 mei 2012 om 16:47

1, 3 m'n excuses, haalde het salaris van Lens en het salaris dat Sporting aan Labyad wilde geven door elkaar, is overigens alsnog heel veel geld.

1e contract voorstel was 3 a 4 ton, hoeveel wilde PSV dan betalen volgens jou ? Zij springen echt niet van 1 a 2 ton naar 750.000 ofzo.

10 mei 2012 om 17:03

1,3 is alsnog meer dan 1 miljoen, dus zoals ik al eerder vroeg: wat is je bron?

En nu begin je met 3 à 4 en heb je het vervolgens over 1 à 2 ton. Kom eens met je bron, want volgens mij lul je gewoon wat zodat het misschien lijkt dat je er verstand van hebt.

10 mei 2012 om 17:21

Nee kijk, Labyad verdiende 1 a 2 ton en PSV bood als eerst 3 a 4.
Bron van iemand die Labyad persoonlijk kent. ( lieg ik niet over )

Lens verdiend 1,3 miljoen, wat van de zotte is, gezien Labyad hem uit de basis heeft gespeeld, dat bedrag is algemeen bekend.

Salarisplafond van i miljoen werd pas ingesteld na dat Lens kwam.

Ben overigens geen type die aanzien wil door te doen alsof hij veel weet, ik noem slechts de dingen op die mij bekend zijn gemaakt, mocht ik fout zitten neem ik mijn woorden terug.

Vooralsnog denk ik het juist te hebben.

10 mei 2012 om 18:04

Aan zo, qua Labyad geloof ik je wel.

Qua lens: Thijs Slegers had het er laatst over dat alleen Toivonen(1,2), engelaar(1,8) en isaksson(1'75) boven het plafond zitten van 1 miljoen. Ik meen ook te hebben gelezen dat Lens op ongeveer 8 ton zit( nog steeds veel meer dan de 3 à 4 ton van labyad's aanbod).

10 mei 2012 om 18:42

Oke bedankt voor de info, kijk: talenten hoeven geen hoofdprijs te krijgen, maar het bestuur mag wel voorzichtig met ze zijn, Depay en Labyad kunnen wereldtop worden, je kunt ze voor veel verkopen en ook nog eens jarenlang behouden.

Labyad niet meer helaas, maar ik zou nu wel vol voor Depay gaan, gelukkig komt Bakkali trouwens bij de A selectie.

11 mei 2012 om 06:35

Uiteraard kunnen ze beiden de wereldtop worden. Maar in mijn ogen hoef je ze dan nog niet vanaf hun 20e een contract van 1miljoen per jaar aan te bieden. Ik vind het echt jammer dat Depay nog niet heeft bijgetekend, want ik vind hem(al is hij later "doorgebroken" een veel groter talent dan Labyad.
Depay is een speler die meteen wordt afgerekend op zn rendement, omdat hij een pure vlugelspits is.
Ik kijk bijna elke wedstrijd van de A1 en de beloften en ik vond Labyad een topspeler, maar ik vind Depay een stuk beter zodra je in een team moet opereren.
Labyad deed het daar ook misschien wel goed, maar zodra hij er niet in stond(met Zeefuik) werd het tream echt op sleeptouw gelopen door Ritzmeijer, Depay en soms Bourdouche(spe?). In mijn ogen heeft iig Depay een grotere toekomt. De andere 2 zijn al iets ouder, maar zijn in mijn ogen laatbloeiers met heel veel overzicht en enkele knappe individuele kwaliteiten!

10 mei 2012 om 16:07

Welkom in de realiteit van de voetbalwereld , of denk je dat het soms bij andere clubs anders gaat ? dat spelers bij Feyenoord of AZ zo dankbaar zijn op hun 18de dat ze geen eisen hebben ?

Het moeilijk van de situatie is dat PSV vast zit aan gedwongen beperkingen van het salarishuis. Afgelopen jaar had PSV wel geteld 3 ton aan salaris bezuinigt. Dat gaat natuurlijk veel te langzaam en deze zomer zal er vaart achter moeten komen. Ergens raak je iemand met die bezuinigingen natuurlijk.

die talentjes bij psv denken echt dat ze heel wat zijn , het lijkt wel of ze allemaal zo snel mogelijk weg willen

Als Psv zijnde zou ik Depay toch echt proberen te behouden ookal moet je dan iets toegeven aan zijn eisen, dit wordt echt een grote mits die de juiste begeleiding krijgt.

Zie hem nog niet als volwaardig selectie lid bij Schalke spelen daar komt die nog tekort voor, het beste zou zijn om nog even 2/3 jaar te rijpen bij Psv in de Eredivisie en veel speelminuten te maken.

10 mei 2012 om 16:26

Labyad niet ? Labyad is net zo goed en deed/doet het ook uitstekend, toen PSV hem te weinig bood, schreeuwde iedereen dat het een verwende ventje was en dat hij op moest pleuren etc.

Depay doet nu dus hetzelfde en PSV moet iets toegeven aan de eisen van Depay ?

Zo iets noemen ze een dubbele standaard hebben.

Wat een kutcompetitie is Nederland toch wanneer het om contracten gaat. Een goed seizoen en ze wandelen weg. Hoe kun je nog aan een team bouwen? Zelfs in Belgie zie ik dit soort praktijken niet of nauwelijks.

10 mei 2012 om 15:23

Het ligt toch zelf aan de club zelf, bij Ajax gebeurd dit minder en bij Feyenoord in mindere mate. Misschien moet PSV is achter hun oren krabben. Wat mij wel ergert is dat hij dat logo kust, vervolgens staat ie wel open voor een andere club.

10 mei 2012 om 16:19

Er staat hier nergens dat hij open staat voor een andere club, de aanbieding die PSV hem deed spreekt hem niet aan.

Dat maakt allemaal deel uit van het onderhandelen.
Als jij een huis wilt kopen ga je ook altijd onder de vraagprijs zitten en degene die het verkoopt boven de vraagprijs, dat is onderhandelen.

Depay wil een mooi contract binnen hengelen, dat is geen probleem. Het is de vraag hoe PSV en Depay met de ontwikkelingen omgaan rondom de onderhandelingen, oftewel hoe ver beide partijen bereid zijn te gaan om in te leveren op het scenario dat ze voor ogen hadden.

Het wil dus absoluut niet zeggen dat beide partijen er niet uit gaan komen en er is vooralsnog absoluut geen reden om te denken dat Depay meteen wil vertrekken als PSV 10.000 euro te weinig biedt.

PSV doet eens niet zo moeilijk en geef die jongen gewoon een contract van een half miljoen per jaar. Dan verdien je over een paar jaar makkelijk terug.

Deze jongen begint trouwens wel een beetke de capsones van Labyad over te nemen, ze worden ook wel iets te dikke maatjes.

' Volgens het weekblad deed PSV Depay al twee aanbiedingen, '

Ongelooflijk die Depay krijg al een Labyad gevoel.

Depay mag ontzettend blij zijn dat die nu wel de kans krijgt om te spelen bij PSV weliswaar invalbeurten maar toch onder Rutten speelde hij 0 minuten..

Zou toch ongelooflijk zijn als het een Labyad 2 is.

10 mei 2012 om 15:24

@ qwertyuiop

Jij weet helemaal niet hoeveel PSV Depay heeft geboden!
Misschien is dat wel niet acceptabel gezien zijn kwaliteiten, uit een aanbieding moet ook een stuk vertrouwen blijken en blijkbaar heeft Depay dat (nog) niet gekregen uit die twee aanbiedingen.
Beide partijen willen met elkaar verder maar dan zal PSV wat meer moeten bieden, zo niet dat kan het zomaar zijn dat Depay naar Schalke 04 gaat waar hij waarschijnlijk wel zijn gewenste salaris krijgt!
Daarnaast is Schalke 04 een stap hogerop, speel je in een betere competitie en speel je volgend seizoen ook nog eens Champions League.
Wanneer ik het voor het zeggen had bij PSV zou ik die jongen een goed salaris geven want ondanks zijn 18 jaar verdient hij dat wel, een ongelofelijk talent.

En dat jij het een Labyad 2 noemt wanneer hij niet wil bijtekenen vind ik echt bizar, je hoeft toch bijv. geen slecht salaris te accepteren? Jij weet immers niet hoeveel PSV heeft geboden!

10 mei 2012 om 15:37

Tja het blijft gewoon opmerkelijk dat talenten moeilijk doen over de aanbiedingen die hun krijgen van PSV alleen Zakaria Bakkali heeft getekend dat is dan weer positief nieuws maar dat Depay nu moeilijk doet vind ik ongelooflijk, want nu doet hij ook moeilijk met de aanbiedingen die hij krijgt.. En ja niemand weet het en ik ook niet maar als ik dan mag gokken is het 2 ton of 3 ton, nou als die dat als aanbieding krijgt mag die nog blij zijn ook want hij komt net pas kijken in de Eredivsie waar die in maand Oktober / November / December nog voor Jong PSV zat te voetballen...

En ja haha Schalke 04 is een stap vooruit inderdaad maar denk je dat hij daar al gelijk in de basis staat ? Nou nee.

Zie het allemaal wel..feit is dat ook deze talent moeilijk doet over de aanbiedingen.

10 mei 2012 om 15:47

@ qwertyuiop

Voor PSV en voor de Nederlandse competitie zou het mooi zijn dat Depay bijtekent.
Maar ja je kunt er wel hele lange discussies over houden maar Depay wil blijkbaar enige respect en vertrouwen in PSV zijn aanbieding zien!
Het is een enorm talent zoals iedereen wel weet, en er zijn genoeg clubs (waaronder Schalke 04 dus) die Depay ook wel willen hebben en hem zijn gewenste salaris misschien wel willen aanbieden.
De toekomst zal het allemaal wel uitwijzen....

Raiola als zaakwaarnemer zeker?

10 mei 2012 om 15:22

Kees Ploegsma jr. is zijn zaakwaarnemer.

Wil niet vervelend zijn maar dit soort zaken zie je toch vaak bij Allochtonen , heeft toch met opvoeding te maken.

18 jaar en je kan 2 a 3 keer de Balkenende norm verdienen maar meneer twijfelt nog ...

Gaat echt nergens meer over , misschien snapt meneer niet hoeveel hij aan Psv te danken heeft.

10 mei 2012 om 15:22

toevallig is depay geen marokkaan. en die vergelijking die jij noemt is een hele slechte. Dus als meneer labyad weg wil,dan ligt het aan de marokkanen?

10 mei 2012 om 15:24

Het zijn allebei allochtonen.

Je kan wel om de hete brei heendraaien alleen dit soort gedrag zie je vaak bij allochtonen ( onder druk van familie ? )

Een Nederlandse jongen van 18 zou amper 5 ton durven te weigeren , Deze meneer denkt meteen dat hij recht op meer heeft.

10 mei 2012 om 15:27

volgens mij zijn er ook zat niet-allochtoonse jongeren die op vroege leeftijd weggingen bij clubs als ajax,psv en feyenoord? Ik hoef ze niet eens op te noemen want dat wordt een hele waslijst.

10 mei 2012 om 15:31

Hij heeft het over allochtonen, niet over Marokkanen. Lees eerst eens goed voor je zoiets zegt.

10 mei 2012 om 15:31

Nou kom maar op dan ?

Als ik aan de namen denk die voor hun 20ste al voor het grote geld gaan , zonder echt al te hebben geïmponeerd in het eerste elftal is het grootste deel toch allochtoon.

Heeft ook met vertrouwen te maken. Als je veel vertrouwen in je eigen kwaliteiten hebt dan weet je dat het grote geld later wel komt. Echter deze gasten denken maar aan 1 ding : Geld !

10 mei 2012 om 15:32

Ik zou even de definitie van 'allochtoon' opzoeken op vandale.nl.. Hint: niet elke allochtoon is een Marokkaan. Verder denk ik dat het meer te maken heeft met opgroeien in een betrekkelijk kansarme positie, in sociaal-maatschappelijk opzicht. Labyad en Depay zijn geen jongens als Siem en Luuk de Jong met rijke ouders en een Vwo-diploma.

Los daarvan denk ik dat het niet voorbehouden is aan allochtonen om hun club voor het blok te zetten. Wat te denken van Huntelaar? Die was één seizoen verhuurd aan Agovv, waar hij de penalties er voornamelijk inschoot. Prompt eiste hij van PSV een plek als eerste/tweede spits, en anders tekende hij niet bij. Het gevolg is bekend (verkocht voor zeven ton aan Heerenveen), en hij bereikte inderdaad de top.

10 mei 2012 om 15:48

uit het hoofd denk ik meteen aan van Aanholt, Bruma, v Persie, krul en dan heb nog een Rekik ofzo maar weet niet of dat een allochtoon is.

10 mei 2012 om 15:49

Volgens mij valt het wel mee qua niet-allochtoonse achtergrond hoeveel daarvan verdwenen naar het buitenland. Van Feyenoord zijn er de afgelopen jaren van la Parra, Ebecilio, Bruma, Ake, Rekik en Castaignos vroeg of gratis vertrokken. Niet dat het mij uitmaakt, maar denk dat veel te maken heeft met sociaal-economische achtergrond. Die jongens willen zsm binnenlopen om de familie omhoog te helpen en vergeten daarbij naar de lange termijn te kijken. Castaignos heeft alweer spijt als haren op zijn kop. Het lijkt me niet verkeerd om 4 ton op je 18e te verdienen. Er zijn (heel veel) mensen die het met minder moeten doen.

10 mei 2012 om 21:26

Ik wil absoluut niet discrimineren, maar dit was ook iets dat bij mij snel op kwam.
Ook bij Ajax zijn in het verleden verschillende van die gasten weggestuurd of gegegaan. Heel vaak gestuurd en vrijwel altijd omdat hun talent er wel was, maar hun mentaleit niet. Eigenlijk is dit niet anders. Ze denken dat ze al een grote mijnheer zijn.

10 mei 2012 om 15:23

Dit wat je nu Zegt slaat nergens op Bakkali kon naar city maar bleef toch bij Psv!

10 mei 2012 om 15:33

@ Fcnoorden

Afkomst heeft er niet veel mee te maken. Er zijn zat voorbeelden te noemen van autochtone jongens die ook vroeg weg gingen met voornaamste voorbeelden Tim Krul die het wel lukte om door te breken en o.a. Jordy Brouwer en Vincen van den Berg die het niet lukten.

10 mei 2012 om 15:53

@fcnoorden: morgen wel weer naar VI kijken en luisteren wat Johan Derksen te zeggen heeft. Anders zou je straks nog een eigen mening krijgen.

Op de een of andere manier krijgen talenten bij Psv niet de waardering die ze zouden moeten krijgen, waar andere Nederlandse clubs als Feyenoord, Az en Ajax het ene talent na het andere vastleggen lopen ze bij Psv chronisch gratis de deur uit.

Vraag blijft natuurljk of de talenten het hoog in de bol hebben of dat Psv gewoon voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten.

Talenten krijgen onder tussen ook het gevoel van, bij PSV doorbreken lukt amper. Ze kopen het liefst weer 5 nieuwe spelers voor elk seizoen. PSV moet nu echt is aan zich zelf gaan vragen waarom ze weggaan. Mink Peeters gaat ook al naar Ajax toe, nu dit groot talent weer. Depay is echt een super groot talent, flink fysiek en straalt wat uit.

Biedt die jongen 6 ton per jaar en 5-jarig contract. Je gaat het sowieso terugverdienen, met zijn talent gaat ie over 3 jaar voor minimaal 20 miljoen weg lijkt mij.br Als PSV hem niet kan houden faalt Brands opnieuw.

Ik vraag me af wat de aanbieding is van psv. Voor zijn leeftijd lijkt het me een prima contract, hij heeft ten slotte nog maar 7 wedstrijden gespeeld als invaller (!). Ik heb het gevoel dat die depay zich een beetje overschat en te veel eist in verhouding met zijn prestaties.

Waarom ontslaan ze die Brands' Gwn niet?

10 mei 2012 om 15:22

Depay heeft wel een contract tot en met 2014 zie ik. Dus Schalke moet gewoon een bod neerleggen, maar alsnog is het slecht voor een club als Psv.

10 mei 2012 om 15:26

Hoe weet je dat?

Leuk weer een speler die PSV gaat verlaten, helaas kun je ze niet behouden als er een grotere club aankomt die de speler wil hebben. Depay is een supertalent, eentje die PSV zeker kan gebruiken, maar zo verliest PSV erg veel aan kwaliteit... jammer

Hij ligt zowiezo nog vast tot 2014. En trouwens wat een walgelijke wanstotelijke acties hebben de nederlandse trainers in buitenlandse dienst toch. Dit gaat toch helemaal nergens meer over? Die Jol bij Fulham en nu begint die Stevens ook al te zieken bij Schalke. Sodemieter toch op man.

Snap t niet. Bankzitter Engelaar met 1,3 mln salaris laten ze niet gaan. En voor een ontegenzeggelijke belofte uit de eigen jeugd moeilijk gaan lopen doen over 10 duizend euro per maand.

Lekker bezig die Brands! Zonde als weer een talent weg gaat. Ben totaal geen fan van PSV maar zou doodzonde zijn als Depay weg gaat moeten die talenten toch zolang mogelijk op de Nederlandse velden houden

Het probleem ligt toch echt bij deze -over het paard getilde snotneuzen-. Amper droog achter de oren, net een paar minuten speeltijd gemaakt en direct hoge eisen stellen. Als ik PSV was zou ik zeggen, daaag, wegwezen!

10 mei 2012 om 15:47

Qua spelersmentaliteit heb je gelijk en in een beetje morele wereld zou het wellicht kunnen, maar dat is de voetbalwereld niet. Stuur je iemand om wat voor reden dan ook weg, pikt een Europese (sub)topclub hem gratis op (of tegen een dan verplichtte opleidingsvergoeding) alsof het Sinterklaas is. Wij Nederlandse clubs moeten het momenteel van opleiden en dan verkopen hebben, dan snij je jezelf natuurlijk in de vingers als je zulke toptalenten wegstuurt. Maarja, je gevoel zegt inderdaad oprotten met zo'n houding...

Straks weer een talent de deur uit?
Er is op dit moment maar 1 beleidsman die alles op orde heeft en dat is Martin van Geel.

Ik snap niet dat je talenten zolang laat wachten op een contract.
Je kunt ze goedkoper vastleggen qua salaris dan aankopen etc.

Psv laat Depay echt niet lopen hoor. Hij ligt sowieso nog tot 2014 vast dus kan niet zomaar naar Schalke 04 vertrekken. Denk dat ze er binnen niet al te lange tijd wel uitkomen met Depay. Brands zal ook wel inzien dat ze met Depay een pareltje in huis hebben. Achtien jaar en al drie keer scoren in de eredivisie. Dat is niet veel spelers gegeven. Hij zal wel een paar ton per jaar extra willen en Psv moet niet te gierig doen in dit geval. Ze kunnen het zich niet veroorloven om na Labyad weer een megatalent gratis te zien weglopen.

Doet PSV te lage biedingen of hebben al die talenten daar het te hoog in de bol?

Ik las vandaag dat Foeke de Booy ontslagen omdat hij ondermaats presteert.

Wordt het niet eens tijd dat Brands wordt afgerekend op zijn prestaties?

10 mei 2012 om 15:30

Ben ik het helemaal mee eens. Marcel brands zit er nu al 2 jaar geloof ik? Hij heeft nog geen speler binnengehaald die nu meer waard is geworden. Al die aankopen die ze gedaan hebben hebben hun waarde niet bewezen. Dus opkrassen. Zn formules die hij bij az en rkc gebruikte zijn uitgewerkt.

10 mei 2012 om 15:34

Willems, Mertens, Strootman, Tyton?

10 mei 2012 om 15:40

willems verhaal is bekend. Komt veels te kort voor de eredivsie.
Mertens goede aanwinst, heeft nog niet dat extra laten zien dat buitenlandse clubs nu al grof geld willen neerleggen.
Strootman heeft een seizoen gehad met ups en downs. Er was wel belangstelling,hij zal ook zeker meer waard gaan worden, maar dat wordt nu nog niets.
Tyton heeft maar 3 maanden gespeeld bij elkaar? na die blessure is hij toch niet meer de keeper die hij was. Bovendien vind ik toch dat zijn aankopen niet gelukt zijn. Je koopt een wijnaldum die er neits van gebakken heeft en verhuurd bakkal die nota bene een topseizoen heeft gedraaid bij de concurrent.

10 mei 2012 om 15:48

Ben al gestopt met de eerste zin van je..

Jetro Willems veelste kort voor de Eredivisie.. Je kijkt teveel naar je eige clubbie Twente.

10 mei 2012 om 15:58

@ Bryanruiz2

Die eerste zin van je is lachwekkend. Hoe verwacht je dan nog serieus genomen te worden? Mocht je de memo gemist hebben, Willems is uitgenodigd voor een stage bij het Nederlands Elftal, en dat voor iemand die nét 18 jaar is geworden.

Mertens 21 doelpunten, 14 assists (competitie alleen al), hoezo niets extra's?

Bakkal werd verhuurd omdat hij bij PSV stilstond. Bij feyenoord ligt de algehele individuele kwaliteit lager waardoor hij makkelijker aan een basisplaats kwam. Ik ben ervan overtuigd dat Bakkal niet eenzelfde seizoen had gedraaid wanneer hij bij PSV was gebleven.

Strootman heeft een zeer goed seizoen gespeeld ondanks alle berichten her en der. 21 jaar en er werd wel even verwacht dat hij de kar zou moeten trekken? Kom op zeg. Als je ziet hoe die jongen in Oranje speelt dan zie je zijn ware kwaliteit. Het feit dat hij al zo snel aan dat niveau aanhaakt zegt al een hoop over de rek in zijn potentie

Tyton heeft uitstekend gekeept, ook na zijn blessure. Tal van mooie reddingen (zie schot zeefuik). En oogt stabiel. Volgend jaar nog tijd zat om te groeien.

Je slaat hier toch echt wel de plank mis.

ongeloofelijk waar psv toch mee bezig is...
dit kan het zoveelste talent zijn dat weer wegloopt en het is toch een uitschieter bij uitstek en hij kan volgend seizoen een hele grote worden voor psv.

maar aan de andere kant waar leg je de lat als psv zijnde.
je kan een depay geen contract aanbieden die ver boven mertens of strootman ligt want dan krijg je daar weer onenigheid over..

Depay ook al ? Wanbeleid ten top wanneer hij ook mocht vertrekken, het zoveelste talent alweer.
Mocht hij weggaan, dan mogen de fans stoppen met het vingertje te wijzen naar de spelers, kijk a.u.b eerst naar het bestuur dat wel veel wil uitgeven aan gekochte spelers, maar niet aan hun eigen talenten.

Doodzonde.

10 mei 2012 om 17:47

Hoezo wanbeleid? Depay heeft nog een contract tot 2014 en ze zijn nog bezig met onderhandelen. Depay gaat dus nog niet weg en de kans dat hij bijtekent is nog steeds reëel hoewel het natuurlijk geen goede zaak is dat het gat tussen vraag en aanbod nog te groot is. Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt.

10 mei 2012 om 17:56

Het gaat mij erom dat PSV telkens gezeik heeft rondom haar jeugdspelers, Labyad gaat weg ( die je had kunnen behouden als het bestuur wat zou verhogen ) En nu Depay die blijkbaar te weinig krijgt.

Terwijl een Engelaar en Lens veel meer verdienen en die niets meer opleveren, en deze twee talenten zouden voor heel wat miljoenen verkochten kunnen worden + het feit dat je jarenlang profijt van ze zou kunnen hebben.

10 mei 2012 om 18:20

PSV heeft niet telkens gezeik met haar jeugdspelers, alleen Labyad is met heibel vertrokken en nu is inderdaad zo dat Depay nog niet verlengd heeft. Maar omdat iedereen het geval Labyad nog in zijn achterhoofd heeft zitten heeft menig Vz-lid hier zijn voorspelbare reactie al klaar, evenals jij.

Je kunt niet zeggen dat Depay blijkbaar te weinig krijgt. Je weet immers niet wat hij vraagt, en wat het aanbod van PSV is. Evenals elke andere Nederlandse voetbalclub kan en wil PSV niet klakkeloos elk salaris aan een speler betalen. Zeker niet als hij pas 18 jaar is en zich moet bewijzen. Mij lijkt dit een goede zaak.

Engelaar is ver overbetaald en ook Lens heeft flink salaris (1,1 mln.). Maar Engelaar is gehaald in de tijd dat er nog geen salarisplafond was en Lens was ten tijde van zijn transfer 22 jaar. Een groot talent dus.

Hij zou eigenlijk naar Feyenoord moeten. Daar kan hij meteen in de basis, bij Psv heeft hij 3 spitsen voor zich en bij Schalke wordt het ook geen basis.

Depay ligt al tot 2014 vast, tuurlijk wilt PSV nu al verlengen omdat ze nu een betere onderhandelingspositie hebben. Depay en zijn zaakwaarnemer zijn niet op hun achterhoofd gevallen. Hoe langer ze de onderhandelingen naar voren schuiven, hoe verder PSV in het nauw wordt gedreven. Een kat in het nauw maakt rare sprongen zeg men wel is, dus in 2013 of in de winterstop moet PSv met een behoorlijke aanbiedingen komen anders loopt hij weg en die aanbieding kan Depay tekenen of zelfs weigeren als hij denkt dat hij zich in de twee jaar genoeg heeft ontwikkelt bij Psv. Voetbal is tegenwoordig een katen en muis spel tussen enerzijds voetballer en zaakwaarnemer en de club. Als ik PSV was zou ik Depay koesteren en gewoon water bij de wijn gaan doen. Want zoveel talenten lopen er niet rond kan het kaliber Depay bij Psv.

PSV moet zich daadkrachtiger opstellen. De club heeft nou eenmaal weinig groeibriljantjes maar degene die je hebt moet je meteen vastleggen. Dit komt zeer onprofessioneel over naar de supporters. Enerzijds predikken dat er meer op de jeugd wordt gefocust en anderzijds niet eens in staat zijn de echte talenten bij de club te houden.

PSV doe er wat aan!

Keerzijde van de medaille: Die jonge pikkies van tegenwoordig hebben geen club gevoel en ruiken alleen maar geld. Het klinkt oppervlakkig maar dat is het ook. Jonge voetballers kiezen liever voor het snelle geld dan ergens een mooie reputatie opbouwen. Ik heb mijn oordeel over Depay nog niet klaar omdat we geen inzage in de voorstellen hebben. Maar als Depay vertrekt dan zijn de rapen voor Brands gaar.

Ik kan iedereen eens aanraden op de twitteraccount te kijken van memphis depay. die kerel die koopt elke kleding winkel leeg en is alleen maar bezig met geld verbrassen. Hij wil ook al miljoenen verdienen net als zijn maat Labyad.

10 mei 2012 om 17:38

En dan heeft die de Bugatti(?) van Elia ook nog gezien, dus hij zal er binnenkort ook wel 1 willen... en dan moet je wss toch na het buitenland of hier een topsalaris binnenslepen.

Nee Schalke haal nou niet een wisselspeler van PSV op.
Hij is 18 jaar is nog geen basisspeler en komt nog maar net kijken.
Hij moet eerst nog maar eens doorgroeien en definitief doorbreken in Nederland voor hij mag denken aan Schalke.

Ik wil toch eerst bedragen horen voor ik hier een mening over kan geven.
Wil Psv voor een paar centen verlengen,of wil Depay volgend seizoen miljonair zijn ?

Misschien moet PSV zich eens achter de oren krabben, want het is wel makkelijk om steeds te zeggen dat de spelers hier de oorzaak van zijn, maar als dit meerdere keren achter elkaar gebeurt, dan zal de club toch ook wel iets verkeerd doen lijkt me.

En misschien dat dit ook bij Ajax en Feyenoord af en toe gebeurt, maar die spelers gaan in ieder geval nog naar de echte top terwijl een speler als Labyad vertrekt naar Sporting en er voor deze Depay blijkbaar ook nauwelijks interesse is van topclubs.

10 mei 2012 om 15:40

Het is ook makkelijk om naar de club te wijzen zonder dat je de feiten kent. De gevalletjes Labyad en Depay zijn in ieder geval twee totaal verschillende zaken. Ik mag hopen dat PSV er alles aan doet om deze jongen langer aan zich te binden maar geen absurde dingen doet.

Ps. Je tweede alinea getuigt niet van enige intelligentie dus die negeer ik voor het gemak maar even.

10 mei 2012 om 16:57

De tweede alinea is gewoon juist. Een stap van een Nederlandse club naar Manchester City, Juventus, Arsenal is beter te begrijpen dan een stap van een Nederlandse club naar bijvoorbeeld Sporting Lissabon. Sporting is ook niet meer dan een Europese subtopper en nauwelijks beter dan de betere Nederlandse clubs. Dus waarom zou een speler van PSV dan kiezen voor Sporting?

Dat je die alinea voor het gemak negeert dat zal wel, maar dat ligt eerder aan jouw intelligentie dan de mijne.

10 mei 2012 om 17:02

Kijk, zoals je het nu zegt snijdt het wel hout, maar zinnen als " maar die spelers gaan in ieder geval nog naar de echte top" en "er voor deze Depay blijkbaar ook nauwelijks interesse is van topclubs" slaan echt nergens op.

Voetbal is keiharde bisuness, daar hebben we volgens mij (zeker bij Psv) meerdere malen mee te maken gehad. Clubliefde bestaat niet meer, daar hebben ze volgens mij (zeker bij Psv) meerdere malen mee te maken gehad.

Hou dan als voetbalclub eens met het hopen dat ze van talenten enige vorm van clubliefde mogen ontvangen omdat ze braaf elke dag met een busje naar de trainingsvelden worden gereden.

Is het een talent waar je in de toekomst iets aan hebt (ook financieel) dan moet je daar in investeren. Geef die jongen een behoorlijk contract. Dat door de topclubs dubbel en dwars terugbetaald. Heb je talent of een speler die niets brengt, gewoon afschrijven en wegdoen.

Is in het bedrijfsleven niet anders.....

ach ja elke onderhandeling verloopt stroef...psv wil natuurlijk geen hoofdprijs geven aan iemand die net komt kijken en depay wil meer...uiteindelijk komen ze er echt wel uit. Beide partijen willen graag verder dus ik maak me nu nog weinig zorgen

Ik zie dat iesereen op Bramd begint begint af te geven, kan Brands er iets aan doen dat de beste maatjes van deze jongen Labyad en Elia zijn?

Hij is gewoon nu al een verwent geld belust ventje, twiterde ook allemaal foto's van de Bentley van Elia en zijn Gucci kleertjes.

Volgens mij kan PSV er ook weinig aan doen dat de talenten die ze scouten zich later ontwikkelen als over het paard getilde, verwende snotneuzen.

Geweldig talent. Echt belangrijk om hem vast te leggen. Vreemd dat PSV zo'n moeite heeft om de toptalenten aan zich te binden.

En iedereen neemt het Labyad kwalijk dat ie vertrekt, terwijl PSV gewoon fouten heeft gemaakt en die fouten zullen zich weer herhalen. Het is altijd wel heel makkelijk om een speler de schuld te geven maar wat de supporters niet weten is dat het gewoon een grote bende is binnen het bestuur van Psv. Mocht Depay werkelijk vertreken dan zou PSV toch heel wat moeten veranderen. En de supporters toch eens met de vingers richting PSV te wijzen inplaats van te wijzen naar de spelers en spelers overal de schuld van geven!!!!

10 mei 2012 om 18:18

Het ligt toch niet aan PSV dat Depay een geldbelust ventje is.
PSV kan nu eenmaal geen hele hoge salarissen bieden, en Depay is net 7 keer ingevallen dus die verdiend ook nog helemaal geen contract van meer dan een half miljoen per jaar.

Toch dacht ik wel een speler met een hart voor psv en een goede band met de club. Maarja als ik hier een halve ton verdien en daar een miljoen snap ik het wel. Psv alsjeblieft geef deze jongen een mooi contract waarmee hij tevreden is maar ook niet te veel verdient, deze jongen kan nog veel op gaan leveren. Gewoon 5 jaar of
Meer vastleggen.

Geld geld geld.. zo'n speler moet je niet eens willen houden die al biedingen gaat afwijzen op die leeftijd. Komt net kijken en gaat nu al eisen stellen.

Ik hoop dat Bakkali niet zo gaat word hoor

Wanneer grijpt de Uefa na een keer rigoureus in een stellen ze nou eindelijk eens een salarisplafond in? Ik wordt een beetje moe van die oneerlijke concurrentie met het buitenland, Zelfs pikkies van 15,16,17,18 zijn tegenwoordig niet meer te houden door al die aanbiedingen uit het buitenland. Bovendien vind ik de salarissen buitensporig worden. Alles maar dan ook werkelijk alles draait tegenwoordig om geld. Helaas kan je concluderen dat clubliefde anno 2012 definitief uitgestorven is.

Het zegt natuurlijk ook wel wat dat zo'n jongen na een paar wedstrijdjes in de eerste meteen een duidelijk hoger salaris wil hebben. Zijn huidige contract loopt nog tot 2014 dus ik zou zeggen laat eerst volgend jaar maar eens zien dat je echt door kan breken in Nederland.

10 mei 2012 om 15:53

Zal vermoedelijk vooral zijn zaakwaarnemer zijn.

Hup kom op Psv, geef die jongen een fatsoenlijk contract. Iedereen kan zien dat hij een talent is. Nou eens een keer niet zo bescheiden.

10 mei 2012 om 15:54

Hmmm.... hoe weet jij nu wat PSV hem geboden heeft? Misschien eist hij wel 2 miljoen per jaar?

10 mei 2012 om 16:36

Die jongen heeft al een meer dan fatsoenlijk contract voor een 18 jarig ventje. Als je ziet wat voor foto's hij allemaal op Twitter zet, heeft die jongen nu al helemaal niks te klagen. Qua geld kan hij doen en laten wat hij wil.

Ik hoop dat PSV hem dan voor 5 jaar kan strikken, bied hem dan maar wat meer. Als je Depay vertrouwen geeft, zal hij dat zeer zeker terugbetalen. Hij speelt erg volwassen voor een 18-jarige. Snel, actie in huis en rendement.

De interesse van Schalke lijkt me vrij sterk. Hooguit voor de breedte, en ik zou als ik Depay was dus nooit bij S04 een contract tekenen de 1'e 5 jaar. Ik weet niet of hij een spits of linksbuiten is, maar op de spits positie hebben we Huntelaar/wiegel/pukki/obasi/marica, en die schat ik allemaal op Wiegel na sterker in. Ik denk en hoop dat S04 met grotere namen gaat komen dan deze jongeman.

Brands...goed bezig man!! Top!
Je laat weer een grote talent vertrekken als het op niks uitloopt.

Eis nou eens Labyad's salaris terug die hij ten onrechte kreeg.
Contract ongeldig maar graag meer ontvangen? Terugeisen!
Geef deze dan aan Depay!
Daarnaast vertrekken Isaksson en Labyad bij Psv.
Engelaar, Pieters en Toivonen zullen ook vertrekken. Dan kan je toch daaruit Depay een mooie salaris geven?

Ik snap hier niks meer van. Alhoewel Depay een contract tot 2014 heeft, vond ik het een mooie beloning
voor hem! Die jongen heeft veel meegemaakt en komt van een knieblessure terug.
En kijk hoe hij nu schittert. Zulke talenten moet je extra aandacht geven en een waterdichte contract geven (15 miljoen transferwaarde)

10 mei 2012 om 17:11

Het probleem is alleen dat de verhoudingen scheef komen te liggen wanneer een 18jarig talent zonder basisplek opeens meer verdient dan een basisspeler op het middenveld. Brands moet de gouden middenweg vinden tussen een mooi salaris voor die jongen en het voorkomen van verontwaardiging in de spelersgroep want zo wil iedereen opeens een hoger salaris. Tot nu toe is Brands daar totaal niet in geslaagd, dus ik vind dat hij best erop afgerekend mag worden. Het hele jaar lang is PSV in elke situatie afgeschilderd als het slachtoffer. Dan is het weer Labyad, Dan is het Ajax die talenten pikt, dan is het Sporting Portugal dat zijn telefoontjes niet beantwoord, daarna blijkt van bommel niet echt terug te komen en nu ook nog depay... Laten ze lekker iemand daar als Technisch Directeur neerzetten die wel weet hoe hij met hete vuren om moet gaan.

Hoeveel mensen staan er werkelijk nog bij stil, dat nog maar net een seizoen geleden PSV financieel op sterven na dood was?. Nu wil ik dat niet weer helemaal gaan oprakelen, maar het heeft wel wat met de club gedaan, geloof me.
Velen doen, eigenlijk al vanaf de redding van de club, net alsof het bussiness as usual is....maar is dat eigenlijk wel zo?.
We konden allemaal lezen over de restrictie's, die het reddingsplan met zich meebracht. Er moest ondanks de redding van de club bezuinigd worden, moest er een begroting komen die naar beneden werd bijgesteld, werd er een salarisplatform ingesteld en ga zo maar door.

Wanneer spelers zich dit niet realiseren en dus denken dat de bomen nog steeds tot ver in de hemel groeien....dan kan het dus gebeuren, dat zij nog steeds met onrealistische eisen kiomen, waaraan de club gewoon niet meer kan voldoen, mede ook vanwege dat ze gehouden zijn aan afgesproken regels...die ook nog eens onderhevig zijn aan controle van de Gemeente. Weten we het weer?.

Brands kan maar tot een zekere hoogte gaan en kan zich niet laten geizelen door de wensen van een speler met op de achtergrond de mogelijkheid dat ie vertrekt dan... geeft ie daaraan toe is het hek van de dam....
Ik geloof niet eens dat PSV Depay een onrealistisch bod heeft gedaan. De jongen heeft net ene paar wedstrijden minuten gepakt in Psv-1, maar denkt waarschijnlijk te verwachten dat hij al beloond dient te worden als een volwaardig basisspeler. Anders kan ik het niet begrijpen dat men er niet uitkomt met elkaar. Als je als 18 jarige een a-contract kan tekenen of kan verlengen in een a-contract dan praat je bij clubs als PSV toch ook al gauw over een paar ton 200-300-400.000 euro. En dat voor een 18-jarige?.

Misschien is het ook wel een mentaliteitsprobleem bij de speler en gaat ook de zaakwaarnemer niet vrijuit, die ook zijn client behoort te laten weten wat realistisch is en wat absoluut onrealistisch is om te vragen.

Dus ik geloof niet zo in een falende opstelling van Brands en PSV in deze. Misschien kunnen ze niet anders.

Hmm... Dit is al de zoveelste keer. Nu kan het toch echt twee dingen betekenen: of PSV is veel te zuinig met de contracten voor jeugdspelers, of de jeugdspelers zijn een stel verwende snotjochies met alleen maar dollartekens voor hun ogen.

In beide gevallen heeft PSV schuld. In het eerste geval moge het duidelijk zijn waar het probleem zou liggen. In het tweede geval doet PSV iets verkeerd als ze louter op jeugdtalent scouten waarbij clubliefde geen belang heeft. Bij Ajax blijven ze wel veel langer, en dat is echt niet alleen vanwege de goede naam en de faciliteiten. Die spelers zijn blij om daar te spelen, en trots om het Ajax-shirt te dragen. Die kant moet PSV ook op met haar jeugd, dat ze het een eer vinden om in het roodwit te Mogen spelen. Anders kun je het hele zootje echt net zo goed opdoeken!!

PSV laat nauwelijks talenten doorstromen vergeleken met Ajax en fey, heeft dan ook bij lange na niet zo'n goede jeugdopleiding. Misschien hebben de talenten geen vertrouwen meer erin.

10 mei 2012 om 17:08

Jetro Willems, Depay, Labyad, Ritzmaier, Verkoelen, Marzo en zo zijn er nog meer die dit jaar hun wedstrijden meepakken in het eerste.
Hoezo hebben de talenten geen vertrouwen meer? Bakkali begeerd door Manchester City etc. tekent anders gewoon een contract bij PSV ;

10 mei 2012 om 17:58

Verkoelen en Marzo hoeven we nog niet serieus te nemen, nooit iets van gezien behalve een balletje breed misschien. Willems en Labyad hebben het goed gedaan.

Maar ik heb het niet over het laatste jaar alleen, kijk tussen 2004 en 2012 hoeveel talenten Ajax en fey hebben laten doorstromen en voor veel geld hebben verkocht en psv. Psv is meer de kopende club van de 3.

10 mei 2012 om 20:32

Willems afgelopen zomer van sparta gehaald.. De meeste spelers die hierboven staan krijgen niet zoveel kans als jij doet geloven..

10 mei 2012 om 20:42

Eriksen kwam op zijn 16de naar Ajax, Boilesen kwam op zijn 17de naar Ajax en Fischer kwam ook op zijn 16de naar Ajax.
Dus wat is je punt betreffende Willems?

Waarom valt iedereen PSV aan? Kijk het ligt echt niet alleen aan PSV hoor, Volgens mij ligt het probleem bij die zogenaamde talentjes die met hoge eisen komen en daar wil PSV niet aan werken. Deze man heeft maar 7 wedstrijden in de eerste van PSV gespeeld en doet nu al moeilijk met het tekenen van een contract? Hij moet blij zin dat hij bij PSV speelt punt. Dat hij met eisen komt ( zie hoge salaris) waar PSV geen gehoor aan geeft kan ik begrijpen. PSV moet nog zien of deze jongen echt de top kan bereiken of niet. Straks geeft PSV hem een contract en een zak met geld en hij mislukt dan zit PSV daar met een speler die niets meer waard is en veel geld verdient.

Ik zou gewoon afwachten en zien wat de ware reden is dat het moeizaam loopt. Labyad is een voorbeeld van hoe het niet moet hem had PSV ook een contract aan geboden met veel geld en zie dar hij heeft al het geld gebeurd en nu wil di weg.

10 mei 2012 om 16:07

Dat is het probleem nu.
Hij heeft heel veel potentie. En dat weet hij.
Als hij dan niet een leuke contract krijgt, dan verkast hij gewoon naar een andere club.
PSV weet dat Depay veel kan opbrengen. Maar laten lopen voor een eis als verhoogde salaris vind ik absoluut niet kunnen.
Bij een transfer heb je zijn harde werk en inzet en opleiding zo terugverdiend.

10 mei 2012 om 16:14

en je moet niet vergeten die zaakwaarnemers van tegenwoordig. die willen alleen maar geld verdienen en het zal ze een zorg wezen wie er de dupe van word

Storm in een glas water. Dit heet onderste uit de kan halen.
Zou ook niet gelijk de eerste aanbieding accepteren. En ik vraag me af wanneer zijn contract afloopt. Wellicht heeft hij nog 2 jaar dus dan zal Schalke wel moeten betalen.

Ik verwacht dat Brands hem wel gaat behouden voor Psv.

10 mei 2012 om 16:15

Zeiden ze ook bij Labyad, die gaat uiteindelijk weg, puur omdat er niets te halen viel.
Psv betaalt bankspelers meer dan basis spelers ( Labyad ) en gunnen de eigen jeugd niets tot heel weinig, hypocriete houding op z'n puurst

Door dat wanbeleid van de afgelopen jaren betekend dit maar een ding. Het geld in Eindhoven is op. Ze hebben zo weinig geld dat ze dit soort talenten geen goede aanbieding kunnen doen. Het is de enige verklaring want ajax bied talenten wel gewoon en respectvolle aanbieding aan. Bij psv is er op dit moment gewoon geen geld. Er zou eerst verkocht moeten worden. Maar zou zeer zonde zijn als Schalke dit aanstormend talent weg kaapt

Gewoon houden Psv! Hij kan volgend seizoen gerust basisspeler zijn, en als ie blijft zijn wij wssl van Chadli verlost

Tyton
Koenders
Marcelo
Zanka
Willems
Van Bommel
Wijnaldum
Strootman
Depay
Lens
Mertens
10 mei 2012 om 17:41

Gaat Chadli na Schalke dan ??

10 mei 2012 om 19:31

Denk het wel, Fulham en Malaga gaan echt niet veel geld voor hem betalen hoor. Malaga wil zelfs aansluiten bij de Spaanse top, dan zou ik eerder achter Hazard aangaan.

Ik dacht dat deze jongen een tijd geleden al wen nieuw contract had getekend.

Edit: hij heeft nog een contract tot 2014 loopt dus echt niet zo maar gratis de deur uit. Zou wel mooi zijn als er nog een paar jaar bij komt.

10 mei 2012 om 16:15

misschien dat je je vergist met Bakkali. die heeft als een van de weinige wel een contract getekend

10 mei 2012 om 17:10

Nee zoek maar op google depay verlengt contract. Krijg je mee de link naar het eindhovens dagblad en ik herinner me dat er ook iets op voetbalzone stond.

10 mei 2012 om 17:40

hmm ok tja dan weet ik het ook niet. kunnen ze er in iedergeval geld voor vragen

Deze jongen ligt volgens mij nog wel even vast, dus hij zal niet zomaar gratis de deur uit kunnen lopen.

Zonder het fijne hiervan te weten is het natuurlijk moeilijk oordelen. Weet tenslotte niet wat de eisen van Depay zijn en dus ook niet of het reëel is. Maar anderzijds zal Brands zich toch ook wel moeten realiseren dat we niet alles bij PSV kunnen laten lopen. Dan kan je net zo goed je jeugdopleiding opdoeken, kost het ook geen geld.

nou hebben we dadelijk weer een talent minder. gaat lekker zo. is al de zoveelste waar we geen geld voor krijgen. snap er helemaal niks meer van.

10 mei 2012 om 16:22

Ja precies, als dit nou eens in de paar jaar gebeurde oke..
Maar nu is (bijna) ieder jaar weer raak dat een talent van jong PSV of net doorgebroken speler in ;t eerste vertrekt. En veelal gaat het uiteindelijk toch om de centen, ik krijg steeds meer het gevoel dat PSV zelf het vertrouwen niet durft te geven aan deze talenten( in de vorm van salaris).

Moet in iedergeval snel iets veranderen in dit onderwerp. Zo kan je inderdaad net zo goed de jeugdopleiding afkappen want er komt niks van. 1 talent per 10 jaar ongeveer?

10 mei 2012 om 16:52

klopt ze durven het niet aan omdat ze vorig jaar op sterven na dood waren. investeren doen ze amper nog. word tijd dat ze 3 of 4 talenten een goed contract geven en als je er daar een van goed kan verkopen heb je het er weer uit. maar dat zal wel niet meer gebeuren.

10 mei 2012 om 17:21

Precies, bijvoorbeeld Depay, Locadia, Verkoelen en Najah/ritzmaier.
Maar ook inderdaad, helaas, durven ze dit toch niet aan.
Toch zijn dit maar kleine risico's vergeleken met die 30mil aankopen die het ineens moeten doen in een seizoen. Risico's moet je durven nemen als club en niet altijd de goedkope uitweg want 90 van de 100 keer krijg je er toch spijt van met zo'n talentjes.
Gewoon een contract aanbieden en klaar.

Die jeugd spelers vragen tegenwoordig teveel, ze denken dat ze meteen het mannetje zijn, hij heeft talent dat staat vast, maar hij heeft het nog geen hele wedstrijd bewezen laat staan een goede reeks achter elkaar! wie zegt dat jij het salaris waard bent wat je vraag!? bewijs eerst eens iets en kom dan met eisen nu mag je eerder psv op hun blote knieën bedanken voor de opleiding en een plek in het eerste!

Hij ligt tot 2014 vast. Dus gratis de deur uit zal sowieso niet gebeuren, maar PSV moet snel rondkomen met die jongen. Je kan nu wel gierig lopen doen, maar bij toptalenten moet je gewoon betalen om er een paar jaar later alles op terug te verdienen.

Triest dat dit soort jongens denken dat ze alles mogen vragen. Paar goede wedstrijden, de zaakwaarnemer (ja, wie anders) staat op de stoep bij de club en schermt uiteraard met belangstelling van buitenlandse clubs.

Hoorde vandaag op de radio dat oa Nederland ook de (belasting)schuld betaald van de bijna failliete Spaanse competitie dmv de euroschuld op zich te nemen.

En door dit soort clubs/landen denken deze jochies dat ze gelijk miljoenen kunnen gaan verdienen.

Depay ... Labyad ... Cabral etc : het is crisis, je kunt niet meer alles verlangen van je club. En als je denkt dat je beter kan krijgen, ga dan maar weg. Kom je nog wel achter als je geen salaris krijgt eind van de maand bij dat soort clubs. Dan ook niet lopen mauwen, staken etc voor je geld. Gewoon achter je keuze blijven staan, dan ben je echt een vent.

Het ergste is dat zulke spelers je club wel aan successen kunnen helpen. Met de nadruk op "kunnen", want uiteindelijk gaan de meesten op hun bek. (wooter, Musampa etc.) Als je er echter één laat lopen, dan krijg je het hele mediacircus over je heen.

De jeugdige spelers zouden meer respect moeten tonen richting de clubs waarvoor ze spelen. Maar hoe breng je ze dat bij?

Het valt me wel op dat het bij autochtone Nederlanders iets minder voorkomt dat ze vroeg willen vertrekken richting bijvoorbeeld buitenland. Wellicht omdat de vaderlandse roots er steviger inzitten en de eredivisie meer voor ze betekent, dan voor iemand van andere afkomst. Dat is overigens gewoon logisch.

Wat the f*ck doet PSV met die talenten geeft ze gewoon een goed contract Depay betaalt het je later zowieso terug.!!!

Wat een hoop vreemde reacties lees ik hier boven.
Ten eerste is dit niet te vergelijken met Labyad omdat hij nog een contract heeft tot 2014. Shalke moet dus gewoon betalen als ze hem willen overnemen. Daarnaast lees ik dat de jeugdspelers geen clubliefde hebben bij Psv. Welke voetballer heeft dat nu nog wel dan?

Dit heeft niets met liefde voor psv te maken maar met geld. Hij wil gewoon meer dan psv biedt. En wat heeft deze jongen nu gedaan voor psv? Kom op zeg, ik hoop ook dat het een nieuwe Messi wordt maar dat zit er echt niet in. Hij zal genoegen moeten nemen met een salaris dat hoort bij zijn plek in de selectie. Hij is invaller en gaat waarschijnlijk langzaam meer spelen. Dan verwacht je niet dat PSV de hoofdprijs aan salaris voor deze jongen betaald. En dat er geld virj komt vanuit spelers die vertrekken is mooi, maar dat wil niet zeggen dat dit geld maar naar hem moet. De reden dat PSV er financieel zo slecht voor stond heeft met de slarissen van de spelers te maken.

Ook dhr. Depay zal dus genoegen moeten nemen met een prachtig salaris maar geen miljoenen salaris.

Van buitenaf wordt voor veel geld en een meer dan behoorlijk salaris een karrevracht aan spelers gehaald. En de eigen jeugd kan voor een habbekrats onder aan de ladder verrekken? PSV moet zijn eigen talenten eens leren waarderen. Zeker als je evalueert over de kwaliteit van de scouting dezer dagen, die de afgelopen jaren compleet is uitgehold. Het steeds kleiner wordende netwerk van PSV om over de grens goede spelers aan te trekken stelt niets meer voor. Het is iedereen bij PSV een doorn in het oog om totaal niet vakbekwame spelers als Manolev, Marcelo en Isaksson aan te moedigen. Voor het transferbeleid dat op Nederland gericht is geldt vooral dat PSV overal te laat is en zodoende teveel betaalt. Lens kostte PSV eerder al 5 miljoen + Marcellis (!), terwijl voor Strootman en Mertens (tezamen 14 miljoen), Matavz (5 miljoen) en Wijnaldum (5 miljoen) eveneens de hoofdprijs moest worden betaald. Allemaal voor de hand liggende spelers die iedereen met een blinddoek om had kunnen aanwijzen als versterking... Ze moesten de scouting een draai om de oren geven bij Psv! En zolang daar niets verandert kan de club zich beter afvragen welke jeugdspelers de kans zouden moeten krijgen. Iemand als Depay moet je behouden, die gaat volgend jaar doorbreken. Beloon zo'n jongen dan op de manier waarop je die dure heertjes van buitenaf beloont! Of tenmínste iets dat daar in de buurt komt...

Er komt een bericht dat onderhandelingen tussen speler en club niet helemaal soepel verlopen en meteen heeft iedereen alweer een oordeel klaar. Ik kan de commotie wel enigszins begrijpen aangezien we nog niet eens uit de Labyad-affaire zijn, maar kan het even. Depay heeft gewoon nog een contract tot 2014. Dat er andere clubs interesse hebben in een exceptioneel talent is niets nieuws. Voor PSV is het wel simpel: voor 20 miljoen mogen ze hem hebben. PSV staat hier een stuk steviger in de schoenen dan met Labyad, maar veel mensen hebben blijkbaar als hobby om meteen alles en iedereen af te branden (met name Brands). Ik maak me hier geen zorgen over. Depay heeft al vaker aangegeven graag bij PSV te verlengen, volgende week gaan de onderhandelingen gewoon verder. Als blijkt dat Brands hem inderdaad slechts een habbekrats heeft aangeboden om hem vervolgens voor een prikkie van de hand te doen, dan mogen we klagen, maar op dit moment is er echt nog helemaal niks aan de hand. Volgens mij zijn vele ook alweer vergeten dat Brands onlangs nog uitstekend werk heeft verricht door Bakkali (onlangs bestempeld als grootste talent uit Europa) uit de handen van de Engelse Abu-dhabi dollars te houden. Maar nu is het alweer een eikel omdat hij Depay niet meteen een miljoen netto in de rugzak duwt.

ik hecht geen enkele waarde aan berichten van voetbal international
had derkens niet naar buiten gebracht dat narsingh akkoord was met psv??
derkens vind zich zelf erg belangrijk
maar ook die gooien alleen maar proefballonnetjes omhoog
begrijp niet dat vz dit soort berichten plaatst

Nu ben ik toch eens benieuwd wat voor contract Psv dan heeft liggen en waar het probleem zal zitten. Zal het de looptijd of het salaris zijn? Het valt wel op dat het bij Psv de laatste tijd wel vaker is met talentvolle jeugd die moeilijk doet over contractsverlenging en voor het grotere geld kiezen.

Ben toch erg benieuwd waardoor het nu moeizaam gaat.

Misschien kan Ajax een betere aanbieding doen dat ze hem ook ophalen met een busje ofzo

Wat is dat toch met die spelers van tegenwoordig?

Ik snap niet waarom ze zo snel weg gaan bij hun club. Labyad is nog heel erg jong en kan/moet nog een hoop bijleren. 2 a 3 jaar in de eredivisie. Depay heeft nog niet eens een basisplaats afgedwongen en zou nu al naar Schalke gaan? Echt onbegrijpelijk.

Zelfde geldt natuurlijk voor Castagnos, die veel te vroeg naar Inter is gegaan. Ik snap echt niet waarom die jongens allemaal denken te kunnen slagen in het buitenland, terwijl ze nog nat zijn achter de oren.

Heb het idee dat dit minder speelt bij Ajax. Begrijp ook niet wat Ajax dan anders doet.

11 mei 2012 om 02:38

@klopper1900

Het komt idd minder voor bij ons. Maar recent hebbenw e ook zo een soort gevalletje gehad met Ouasim Bouy. Weten we het nog?. Was ongeduldig leek het wel, speelde voor zover mij bekend begin januari 2012 de oefenwedstrijd tegen de Brazilianen van Palmeiras en was 2 weken later eigendom van Juve. De aanvoeder van Ajax A1 speelt nu (als ie al speelt) bij de beloften van Juventus, dat al aangegeven heeft hem volgend jaar aan een kelder-club uit de Serie A te willen verhuren, misschien wel een Serie B club....
En of dat nu goed is voor zo een talent???.

Godverdegodver! Beleid van PSV is drama. Je ziet toch dat dit spelers zijn die veel geld gaan opleveren? Bied deze jongen tenminste 5 ton, en over een paar jaar verkoop je m voor 10 miljoen.

Brands; Opzouten

Bij PSV zit het echt zooo scheef!!!! Als ze dit nog twee seizoenen doen gaan ze Feyenoord achterna en spelen ze definitief niet meer voor het kampioenschap. Waarom?
- Er zitten enkele selectiespelers erbij die niets toevoegen.
- Er is geen adequate dubbele bezetting en sommige posities zijn ook al matig bezet.
- De jeugd krijgt geen kans, of krijgt wel kans maar loopt vervolgens weg.
- Scheve salarishuishouding.
- Verkeerde spelers met wel kwaliteiten in je selectie, zoals Wijnaldum en Matavs.

Engelaar, Derijck, Tamata enzo zijn de spelers die niets meer toevoegen. Als je nu al kijkt naar de dubbele bezetting is het al om te huilen. Als je ziet wat er volgend seizoen de deur uit loopt, of wordt verkocht, wordt het er niet rooskleuriger op.
En misschien wel het belangrijkste. Wijnaldum is geen 10, ook niet zodra Toivonen weggaat. Cor Adriaanse, en de mensen aan de VI voetbaltafel, hebben terecht gezegd dat Wijnaldum overzicht mist in de as van het veld. Dat gaat gewoonweg niet goedkomen.
En Matavs is een leuke spits voor elke andere team in een andere topcompetitie dat niet het spel wilt en moet maken. PSV moet dat wel doen, reactievoetbal is geen optie in Nederland.
Wat PSV moet doen, mits van Bommel komt, is Lodeiro bij Ajax proberen op te halen. Dat is wel een nummer 10 die overzicht heeft en keihard werkt. Van Bommel en Strootman kunnen daarover heen.
En ze moeten gewoon Lens in de spits zetten, en misschien wel Mertens naar rechts verhuizen en Depay op links zetten.

Psv: Tyton, ....., Marcelo, Zanka?, Pieters, van Bommel, Lodeiro, Strootman, Mertens, Lens, Depay
Reserve ....., Hutchinson, Bouma,......, Willems, .......,.......,......., Wijnaldum, ......., ........

Genoeg gaten in de selectie. En van Zanka is het ook nog afwachten hoe hij gaat presteren. Matavs verkopen tegen de inkoopprijs mits mogelijk.

10 mei 2012 om 20:04

Ik ben het met je eens dat PSV een nummer 10 nodig heeft waar Wijnaldum niet hoort en is gewoon een rechtsbuiten met een goede loopvermogen op het middenveld. Ik zou inderdaad voor Lodeiro gaan die echt een prima voetballer is en helaas hebben we teveel spelers die op zijn positie spelen en bij PSV zou het een mooie aanwinst zijn.

10 mei 2012 om 20:52

Dank je voor je positieve reactie. Ik vind Lodeiro absoluut een goede speler en vind het jammer dat hij onvoldoende kansen heeft gekregen. Hij heeft een paar hele goede wedstrijden gespeeld, ook in de spits zoals bij Man U uit.
Bij elk ander team zou hij van meerwaarde zijn en hij brengt voetballend vermogen in de ploeg.

Psv mag die Brands ook wel op straat zetten. Hij levert een team wat volledig uit balans is hier wordt echter alleen Rutten voor aangekeken. En hij faalt in het vastleggen van jeugdspelers, dit is al de tweede veel belovende jeugdspeler van PSV die geen verlenging wil. Dit met eerdere talenten die weglopen maakt het geen toeval meer wat betreft het (wan)beleidt.

10 mei 2012 om 19:28

Misschien voert Brands wel slechts het beleid uit dat is opgegeven door de commissarissen? Het lijkt mij in ieder geval niet de stijl van een voetbaldirecteur om zo star te zijn met het opstellen van contracten. Het is meer het geval van 'voor een appel en een ei eerste rang willen zitten', en nu lopen de appeltjes weg.

10 mei 2012 om 20:20

Een technisch directeur die slechts uitvoerend werk doet en zelf geen verantwoordelijkheden, beslissingen en beleid heeft of uitzet (is dat uberhaupt dan wel een directeur?)? Naar mijn weten is een RvC nog altijd een controlerend orgaan binnen een organisatie. Je zou dus kunnen stellen dat hun ook gefaald hebben in deze maar om Brands vrij uit te laten gaan. Nee, hij had zijn verantwoordelijkheid (directeurs functie) en is daarin gefaald voornamelijk met de selectie waar totaal geen balans in zat. In Eindhoven denkt men dat het probleem is opgelost door Rutten te lozen maar dit probleem gaat veel dieper dan alleen Rutten.

10 mei 2012 om 20:55

Je hebt gelijk. In een eerdere post vlakboven de jouwe zeg ik ongeveer hetzelfde.
De selectie is armoedig. Er staat wel kapitaal op het veld, maar niet omringd met voldoende spelers om dit uit te laten betalen tot succes. Mertens, Strootman vind ik spelers die veel geld waard zijn. Wijnaldum & Matavs zijn niet in waarde toegenomen ten opzichte van hun transfersom. Met een beetje geluk zijn Napoli en Benfica het oneens en willen ze extra duiten in de zak steken.

PSV moet eens gaan stoppen met kopen en kopen en geeft je jeugd talenten meer kans en als je een Mertens haalt kun je beter een Labyad of Depay een hoger salaris geven zodat ze kunnen blijven, maar als je steeds gaat kopen dan kun dat niet doen. Wanbeleid is dit gewoon bij het bestuur.

Ik denk dat talenten bij PSV gewoon weinig perspectief zien.. nu worden van bommel en zanka gehaald, dat kan opzich nog.. maar het is niet zo dat er een rechtsback de kans krijgt om de plek van manolev over te nemen.. En dat wil je als talent, ontwikkelen (dmv. speeltijd) en natuurlijk een leuk salaris.. ook daar moet je als club soms een gok wagen.. Nu wordt wss Ronnie Stam gehaald.. vind je het gek dat talenten weg willen?

Jeugdspelers hebben het gewoon moeilijk bij psv.
1)ze komen nauwelijks door omdat er veel te makkelijk spelers worden gekocht, die zitten de doordtroming in de weg. En dan zijn dat ook nog vaak matige spelers (manolev bijvoorbeeld).

2)daarbij komt bij dat ook dit weer een mannetje is die zichzelf al erg goed vind.

3)n omdat Psv weer geen Championsleague gaat spelen, wat spelers niet aantrekkelijk vinden, zie ook Toivonen.

4)en dat er (mede) hierdoor en het het saneren van de club lagere aanbiedingen gedaan worden omdat het geld er simpelweg niet is bij psv.

Laat PSV het geld niet langer in jeugd, maar in schuldaflossingen besteden.
Dan komt het PSV tenminste ten goede en kunnen de buitenlandse clubs de mannetjes zelf op gaan leiden.

Gelijk hebben die talenten een engelaar met een snelheid van een slak en een draaivermogen van een vrachtwagen verdient miljoenen op de bank en labyad en depay de grootste talenten van psv krijgen een vergelijken met de rest een flop aanbieding vind je het gek dat ze allemaal de deur uit willen lopen bij psv

Depay wordt een grote voetballer, PSV alsjeblieft contracteer dit talent

Groot talent. Als hij slim is blijft hij nog een tijd bij PSV en zorgt hij dat hij een basisplaats krijgt. Daarna kan hij naar een grotere club gaan. Dat lijkt mij beter voor zijn ontwikkeling dan nu al naar een Schalke of iets dergelijks.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren