Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Armlastig Feyenoord zet hopeloze reeks voort

Laatste update:

De misère van Feyenoord duurt maar voort. De Rotterdammers verloren al zes competitiewedstrijden op rij en zondag was ook PEC Zwolle te sterk voor de geplaagde ploeg van Giovanni van Bronckhorst: 3-1. De positie van de coach zal toch stevig onder druk komen te staan, nu Feyenoord van een toprangschikking is gezakt naar de zesde stek.

/

Het veld in Zwolle werd voor de wedstrijd sneeuwvrij gemaakt en scheidsrechter Serdar Gözübüyük vond dat er gewoon gevoetbald kon worden op het kunstgras, waardoor Feyenoord op zoek kon gaan naar de ommekeer. De Rotterdammers kwamen echter timide uit de startblokken en binnen het kwartier keek de ploeg van Van Bronckhorst weer eens tegen een achterstand aan. Lars Veldwijk, die vijf wedstrijden op rij niet had gescoord, rondde keurig af na een rappe counter.

De moed leek Feyenoord helemaal in de schoenen te zinken. Keeper Kenneth Vermeer, die een uiterst bewogen week achter de rug heeft, moest de Rotterdammers op de been houden. Vermeer behoedde zijn ploeg voor een grotere achterstand door pogingen van Thomas Lam, Wouter Marinus en Veldwijk onschadelijk te maken. Feyenoord maakte een hopeloze indruk, maar kwam even voor rust wel op gelijke hoogte. Sven van Beek werkte de bal binnen uit een hoekschop, wat de ploeg van Van Bronckhorst mogelijk over het dode punt zou kunnen helpen.

/

Niets bleek minder waar, want de tweede helft was nog maar een paar minuten bezig of het stond alweer 2-1. Weer was Veldwijk de plaaggeest van de haperende Feyenoord-defensie, waar Van Beek nog te laat kwam met een tackle in het luchtledige. De bezoekers moesten weer in de achtervolging en ze hadden pech dat Bilal Basacikoglu, die in tegenstelling tot Michiel Kramer en Eljero Elia in de basis mocht beginnen, het vizier niet op scherp had staan bij een reuzenkans.

In de slotfase zette Feyenoord, met Elia en Kramer inmiddels binnen de lijnen als invallers, wat aan, maar de voorsprong van PEC Zwolle kwam nooit echt in gevaar. De 3-1 hing zelfs in de lucht: Kingsley Ehizibue zag een doelpunt afgekeurd wegens buitenspel en Queensy Menig raakte, nadat hij in de eerste helft al de paal had geraakt, de lat. Die 3-1 zou er toch nog komen: diep in de blessuretijd counterde PEC snel en gaf Veldwijk de bal op een presenteerblaadje voor Ehizibue.

Is Giovanni van Bronckhorst wel de juiste trainer voor Feyenoord?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

als feyenoord zo blijft spelen halen ze misschien niet eens de playoffs

14 februari 2016 om 16:26

het houdt niet op vanzelf

14 februari 2016 om 16:28

"feyenoord voetbalt met strijd en met passie". Behalve in de klassieker heb ik dat al een tijd niet meer gezien. Ook vanmiddag niet. Wat een aanfluiting zeg.

"kuyt brengt ervaring en tilt de talenten naar een hoger niveau". Ook dat was (alweer) nergens te bekennen. Dit is gewoon zo jammer om te zien. Dat schot ook van hem op het einde van randje zestien. Was bijna een ingooi voor Zwolle.

14 februari 2016 om 16:52

Heel makkelijk om Kuyt nu af te vallen...zelfs een Messi zou met dit elftal er niets van bakken...

14 februari 2016 om 17:10

Kuyt was enige die nog wat deed is ook constant aanspeelbaar. Gio is denk te vroeg begonnen had beter eerst 1á 2 jaar ervaring op kunnen doen bij een jupiler club of jong feyenoord. Al kun je het ook niet allemaal op hem aanrekenen want zo goed ia het elftal niet maar het mag echt wel beter dan nu.

14 februari 2016 om 17:19

Wat stelt die kuyt nog voor dan? Kan er werkelijk niks meer van, zo traag als maar kan en kan nog amper een normale pass geven! Die man is zelfs te zwak geworden voor de eredivisie! Schrijnend om te zien hoe slecht hij speelt! De verlosser van rotterdam moet zelf maar verlost worden denk ik want hij stelt echt niks meer voor, zelf zijn analyses van wedstrijden zijn te triest voor woorden! Totaal geen realiteits zin meer, komt met analyses waar je hoed vanaf valt!

14 februari 2016 om 17:49

Zijn analyse na deze wedstrijd was toch niet zo verkeerd? Daarbij is hij juist 1 vd weinige die de ballen naar de juiste kleur speelt.

14 februari 2016 om 18:02

Kuyt vandaag en vorige week laagst percentage aangekomen passes en vorige week tegen ajax ook. Over het hele seizoen gezien zijn er bij feyenoord 2 spelers die een slechter passing percentage hebben.

14 februari 2016 om 18:04

En terecht

14 februari 2016 om 23:43

@pecnoordeling
Ben het niet eens dat die 1 á 2 jaar ervaring nodig zijn. Een Frank de Boer en een Philip Cocu zijn ook bezig aan hun eerste klus als hoofdtrainer en doen dat toch verdienstelijk.
Feyenoord staat qua resultaten van na de winterstop stijf onderaan :O Dat had toch echt niemand verwacht. Sterker nog, Feyenoord werd geschat als misschien wel een titelkandidaat!

14 februari 2016 om 16:27

Gebrek aan kwaliteit
Gebrek aan zelfvertrouwen
Gebrek aan visie
Gebrek aan tactiek
Gebrek aan lef
Gebrek aan vechtlust
Gebrek aan winnaarsmentsliteit
Gebrek aan beleid
Gebrek aan leiderschap
Gebrek aan

14 februari 2016 om 16:29

Dit wordt zo langzamerhand een vicieuze cirkel, weinig vertrouwen - verliezen - nog minder vertrouwen. Je ziet het aan de manier waarop (niet) wordt verdedigd.

14 februari 2016 om 16:53

Eigenlijk overal gebrek aan als ik het goed begrijp?

14 februari 2016 om 18:05

Scorenvermogen

14 februari 2016 om 16:27

Tuurlijk wel, onderaan de ranglijst speel je ook voor play offs..

14 februari 2016 om 16:48

Hahaha, mooie zelfspot hier.

14 februari 2016 om 23:44

Misschien dat ze die play offs eindelijk is een keer winne

14 februari 2016 om 16:28

Maak je geen zorgen. Feyenoord haalt de play-offs niet. Ik denk dat Gio het na vandaag voor gezien houdt. Dan komt er weer een andere trainer die veel te soft is. Spelers zijn verwend en laten hun kop hangen als het fout gaat. Wat missen wij Clasie zeg. Die ging altijd voor de overwinning. Deze spelers gaan ervoor om geen fouten te maken. En dan maak je ze juist.

14 februari 2016 om 16:41

Clasie was op. Hij had veel pijntjes en kon niet meer, door het bizarre trainingsschema en de speelwijze van Rutte en de verantwoordelijkheid die hij daarin kreeg.

14 februari 2016 om 17:00

Feye88

Jammer dat Rutten onder bepaalde Feyenoorders de favoriete zondebok blijft, wat Hangover zegt. Clasie als aanvoerder verzuimde het team bij de hand te nemen, en de speelwijze van Rutten zeker de 1e seizoen was gewoon uitstekend.

14 februari 2016 om 17:14

Rutten liet Feyenoord de eerste helft vh seizoen inderdaad goed spelen. Maar daar gaat het niet om. Hij liet Feyenoord veel te intensief trainen en spelen. Niet vol te houden, waardoor het team instortte aan het einde van het seizoen. Ook koos hij voor slechte aanvallers.
Zijn slechte trainingsschema is iets wat hem overal opbreekt. Bij elke club waar hij trainer is, gaat het team aan het einde van het seizoen slecht lopen.

14 februari 2016 om 18:07

De assistenten van vorig jaar hebben zo te zien niet opgelet. Wat een drama is dit Feyenoord. Dan maar weer klagen over Rutten ipv de hand in eigen boezum te steken.

14 februari 2016 om 19:08

@feye88
Gelukkig storten ze dit seizoen niet in......

14 februari 2016 om 16:31

Als Gio niet gauw met een kunstgreep komt haalt hij het einde van het seizoen niet. Er valt gewoon niet te werken met dit team. Elke speler maakt 3/4 cruciale fouten in een wedstrijd. Wat neerkomt op 30/40 in totaal...valt niet tegen op te boksen

14 februari 2016 om 17:02

33-44

14 februari 2016 om 17:38

Hij had al niet moeten worden aangesteld.
van Gaatel had de juiste jeuze geweest dat zei ij aan het begin al.
Meer ervaring opgedaan. (Ook al was dat jeugd.
Maar ze gingen voor de naam van Bronkhorst en niet voor de kwaliteit van van Bronkhorst.

14 februari 2016 om 16:33

Wat heb ik heerlijk genoten van Pec....top gedaan!!! Jammer, dat ze niet alle kansen hadden afgemaakt.

Maar Feyenoord....ooohh ooh Feyenoord..
Waar zijn jullie mee bezig. Feyenoord en uitwedstrijden...is spelen zonder het legioen. Ik kan me nog heugen, dat zij het hardste schreeuwde als er een Ajacied werd uitgenodigd voor Oranje. Ik wil nu echt niemand zien van Feyenoord....

Elke andere coach was allang ontslagen bij een grote club, laat staan een topclub. Gio moet toch ontslagen worden. Het is geen de Boer en ook geen Cocu.

14 februari 2016 om 16:36

Fairplay1

geef Feyenoord het Ajax / PSV kapitaal en ze doen ook mee hoor.

14 februari 2016 om 16:42

Ook die Ajacieden horen niet in de basis elf van Oranje.

14 februari 2016 om 16:43

Onzin, kijk eens wat Ajax en PSV aan eigen jeugd in het elftal heeft. Die zijn een stuk verder dan de jeugd van Feyenoord. De aankopen van Feyenoord kan je ook niet vergelijken, feyenoord koopt pure middelmaat. Bilal, Vejinovic, Toornstra, Botteghin, Kuyt, Elia, Kramer, vd Heijden, zijn bv allemaal spelerd die 100% niet bij Ajax en PSV in de basis staan. Van Beek kan niet tippen aan Riedewald, Karsdorp niet aan Tete, Vilhena niet aan Bazoer en hendrixx, Nelom niet aan Willems. Nee Feyenoord heeft een heel matig elftal.

14 februari 2016 om 16:48

Dat is wel heel makkelijk. Feyenoord speelt enorm slecht en het ziet er niet naar uit dat het beter wordt.
Heeft niks met geld te maken

14 februari 2016 om 17:11

Nu is het ineens geld.?😅😅😅😅

14 februari 2016 om 18:11

Weer zo een. Op Gudelj na (en die voegt nou net niets toe...)staat er aan gekochte spelers in waarde meer bij Feyenoord in de basis dan bij Ajax. Altijd maar dat verschuilen achter het budget, pffff. Ajax speelde dit seizoen elke wedstrijd met 7 jeugdspelers!

14 februari 2016 om 16:33

Heel arrogant om o.a Vlaar weg te sturen en hem geen contract aan te bieden!!! Hij wilde zo graag naar de Kuip

14 februari 2016 om 16:52

Er was geen salaris budget meer en we hadden net 2 extra cv's aangekocht. Was gewoon realistisch, niets met arrogantie te maken. We kunnen niet boven onze stand leven, daar gingen we al bijna een keer kapot aan.

14 februari 2016 om 17:05

Elmo1908

Maar Elmo Vlaar wilde eerste instantie toch alleen meetrainen?

14 februari 2016 om 17:06

Jawel want hij wou voor eerste instantie alleen meetrainen om te revalideren. "Storing van groepsproces" laat me niet lachen. Als er 1 man in de eredivisie is die het groepsprocea niet verstoord en spelers wilt helpen te verbeteren is het vlaar wel

14 februari 2016 om 17:06

Als Feyenoord het echt had gewild dan was er wel budget geweest. Met van Beek in de basis moet je nog maar zien of je de play-offs haalt. Vlaar had hier Feyenoord gigantisch kunnen helpen.

14 februari 2016 om 17:41

Hahaha onzin elmo aangezien een maand later voor miljoenen Tapia wordt gekocht.
Wat ook weggegooid geld is aangezien hij transfervrij had geweest aan het eind van het seizoen.

14 februari 2016 om 18:34

Metibo, de nuance is dat kazim kazim plaats had gemaakt in het salarisbudget

14 februari 2016 om 20:26

@elmo. er was dus wél budget voor het aantrekken van Renato Tapia van FC Twente?

14 februari 2016 om 16:37

We hebben er ook helemaal niks te zoeken, dus dat scheelt.

14 februari 2016 om 17:26

hahahaha lekker voor tapia

14 februari 2016 om 17:35

Die ten opzichte van fc Twente een stap omhoog heeft gemaakt???

Wie staat op en wie doet iets? Hoeveel nederlagen moeten er nog volgen voordat er iets gebeurt? Onacceptabel voor een topclub als Feyenoord!

14 februari 2016 om 16:27

Huh? Sinds wanneer is feyenoord een topclub?

14 februari 2016 om 16:30

Sinds de jaren 50-60

14 februari 2016 om 16:39

Die semantische discussie of Feyenoord een topclub is vind ik niet zo relevant. Qua achterban wel, qua resultaten inderdaad niet.

Feit is dat je 2 maanden geleden 1 punt van de eerste plek stond en nu 7 wedstrijden op rij verliest. FSC heeft volkomen dat dat onacceptabel is voor iedere club.

14 februari 2016 om 16:45

op dit moment is Feyenoord een tobclub.

14 februari 2016 om 16:29

Topclub? Feyenoord? Hahaha nee dat zijn ze echt al jaren niet meer. Goede subtopper, meer niet.

14 februari 2016 om 16:29

Ehm topclub? Een topclub pakt prijzen m

14 februari 2016 om 16:29

Topclub..............

14 februari 2016 om 16:29

Ik wil je niet provoceren hoor, maar de realiteit is toch echt dat Feyenoord al jaren geen topclub meer is..

Er zal toch iets moeten gebeuren in Rotterdam, denk dat het over is voor Gio en dat hij de eer aan zichzelf gaat houden.

14 februari 2016 om 16:30

Onacceptabel kan ik me wel in vinden? Maar Feyenoord een topclub? heb ik ergens iets gemist de laatste jaren?

Respect voor de fanatieke aanhang enzo, maar Feyenoord is al jaren geen topclub meer in mijn ogen.

-Edit-

iedereen was me blijkbaar al voor hahaha

14 februari 2016 om 16:35

Tob-club

14 februari 2016 om 16:41

Topclub? Ze zijn vorige eeuw voor het laatst kampioen geweest. Dus een topclub is het al lang niet meer lijkt me.

14 februari 2016 om 17:09

Liever zowel nationaal als internationaal geen topclub zijn dan alleen nationaal een topclub.

14 februari 2016 om 17:30

Rare stelling. Ik zou toch liever nationaal in ieder geval top willen zijn dan overal middelmaat.

14 februari 2016 om 17:52

Ieder is anders he, ik hoef niet perse ieder jaar Europa in om niks te bewijzen.

Mensen maar beweren dat Beek een goede verdediger is. Kijk wat hij bij die 2-1 doet hij doet helemaal niks en valt en doet maar wat. Totaal geen gedachte bij die speler echt heel bizar om te zien. Dit heb ik nog nooit gezien alleen in Thaise competitie waar spelers zijn omgekocht.

14 februari 2016 om 16:26

Pleur toch op man. Als je vorig jaar niet hebt gezien dat van Beek een goede verdediger is ben je blind. Dit is een vormcrisis. Met van Beek als voetballer is niets mis. Leer het verschil nou eens zien. Veltman speelt nu toch ook weer goed? Die heeft ook zulke domme fouten gehad. Dat hoort erbij.

14 februari 2016 om 16:29

Dit is geen vormcrisis meer, hij speelt nu al maanden zo. Dit mag echt nooit gebeuren, dit zie je in de Jupiler League nog niet wat hij bij die 2-1 doet. Waardeloze speler die Van Beek. Weg er mee

14 februari 2016 om 16:29

Even serieus kijk hoe hij kinderlijk verdedigd? Dit is toch een pure basis die er moet staan of niet.

14 februari 2016 om 16:31

Heel veel talenten hebben dat. Als je dit op je 27e doet ben je fout bezig. Maar op je 20e komt dat voor. Wij gooien zo'n speler weg. Bij Ajax blijft Veltman staan. Die gaat binnenkort voor 12 miljoen naar een engelse subtopper ofzo.

14 februari 2016 om 16:31

Verschil met vorig jaar is dat je toen een Clasie op het middenveld had. Feyenoord bepaalde veel meer het spel. Nu is het middenveld minder dominerend na het vertrek van Clasie en komt er meer druk op de verdediging. Dan zie je dat Van Beek als verdediger technisch beperkt is. Heeft echt het draaivermogen van een tractor.

14 februari 2016 om 16:34

@ajaxnr
Veltman heeft precies dezelfde fouten gemaakt, of niet?

14 februari 2016 om 16:43

Van Beek is gewoon brandhout. Vorig seizoen was die echt niet heel goed.

Één op één is die vreselijk zwak, werd dit seizoen zovaak uitgespeeld wat en doelpunt tot gevolg had. Nee, lekker proberen om Vlaar aan te trekken en Van Beek op de tribune plaatsen.

14 februari 2016 om 16:46

En is toen net zo afgebrand. Nu is Van Beek aan de beurt, wordt hij grote jongen van.

14 februari 2016 om 17:03

Heb al vaker gezegd dat van Beek een zeer matige speler is en bepaald inzicht mist. Elke week wordt het opnieuw bewezen, Jan Arie brengt veel meer op zijn plek. Maar legioen is de baas bij Feyenoord dus die speelt niet.

14 februari 2016 om 17:16

@fcbayer
Het Legioen is helemaal de baas niet. Ik weet niet wat voor belachelijke insinuatie dit is. Je zegt maar wat..

14 februari 2016 om 17:18

feye88

Ik ben het met je eens hoor! Niks aantrekken van dat opportunistische gelul, ik ben die geweldige periode van Sven niet vergeten. Ik was helemaal klaar met Veltman, maar na zijn dip en als rechtsback presteert hij uitstekend.

14 februari 2016 om 17:45

Denk niet dat vlaar daar zin in heeft na die schandalige behandeling van Gio.

14 februari 2016 om 17:54

Boateng viel ook zo achterover bij Messi.

14 februari 2016 om 16:27

Botteghin was zelfs nog erger

14 februari 2016 om 16:29

Veltman speelt wel degelijk goed. En van beek heeft dat ook lang gedaan nou gaat het wat minder met heel feyenoord dus dan ligt niet alles aan van beek.

14 februari 2016 om 16:30

De mensen die tegenwoordig nog beweren dat Van Beek een goede verdediger is, zijn op 1 hand te tellen. Het is een matige subtopper (net als de meerderheid van feyenoord), en dat vertaalt zich nu in de resultaten.

Ik erger me zo dood aan Feyenoord. Die gelatenheid. Iedereen hangt zn rotkop naar beneden en accepteert dat ze verliezen. 7 keer op rij. Schaam je dood.

Ook bij kleinere clubs had er nu allang iemand ontslagen geweest. Dus kan zeggen dat het makkelijk is maar MVG en Gio zijn verantwoordelijk voor dit drama.

feyenoord mag hopen dat ze van de graafschap winnen voor de rest gaan ze niet meer winnen dit seizoen gio moet weg en van geel en gudde en zeker faalhena

14 februari 2016 om 16:42

Tegen Cambuur schat ik de kans ook wel dat we nipt winnen. Excelsior thuis wordt een gelijkspel.

Geen woorden voor, ik ben niet meer boos niet verdrietig, middenveld kan niet aanval kan niet en verdediging kan niet. Enige die Feyenoord waardig zijn zijn Vermeer en Kongolo. Zet de jeugd er maar in want die heeft ten slootte de toekomst...

Zou van Bronckhorst zijn baan nu toch iets op de tocht komen? Bijna alle duels werden door Zwolle gewonnen. Lijkt erop dat hij ze niet meer kan motiveren.

14 februari 2016 om 16:33

Kan toch niet anders? Welke coach heeft bij Feyenoord of Ajax gezeten die 8 keer op rij kon verliezen? Hij heeft totaal geen lijn of verbetering in t team gekregen.

14 februari 2016 om 16:42

PSV en Ajax hebben geloof ik nog nooit 8 keer achter elkaar verloren.

14 februari 2016 om 16:47

Bij Ajax lig je er bij wijze van spreken na 2x een gelijkspel en 1x verliezen al uit.

14 februari 2016 om 17:16

Hoeft niet. Kijk naar het Cocu-scenario. Die werd door Hiddink geholpen, maar zo iemand heeft Feyenoord niet. Alleen Wim Jansen en Van Hanegem genieten in dat opzicht enig gezag.

15 februari 2016 om 01:17

Ehh, Jan Wouters? Vergeet niet dat hij ook de nodige ervaring heeft (europees kampioen met Oranje, winnaar Europacup 2 met Ajax, 2/3 seizoenen bij Bayern actief). Sure, het is geen Hiddink, maar de beste man heeft genoeg ervaring in een topsportklimaat opgedaan om in ieder geval 'iets' daarvan over te kunnen brengen.

15 februari 2016 om 15:33

Zeker. Maar het gaat in dit geval meer om boegbeelden die een jonge trainer uit de wind kunnen houden. Jammer van die laatste ongelukkige episode als technisch directeur (zonder geld) van Beenhakker, anders zou hij hier geknipt voor zijn.

Bizarre actie van Van Beek bij de 2-1. Slechte eerste helft, maar een totaal onnodige nederlaag, alweer.

14 februari 2016 om 16:29

Onnodig? PEC was heer en meester, Feyenoord had geluk met een goede Vermeer op goal en de missers van Pec..

Het was vrij rustig maar als Feyenoord zijnde kan je toch echt niet 8 keer op rij verliezen. Bij Ajax had je er als trainer al lang uit gelegen. Al helemaal als je daarvoor nog niets gepresteerd hebt.

Dan denk je dat de lijn omhoog is ingezet na de wedstrijden tegen Roda en Ajax, maar zijn ze nu toch weer keihard afgegaan. Wat een waardeloze prestatie. Er mogen onderhand wel koppen gaan rollen.

14 februari 2016 om 16:34

Wat een opportunisme weer. Tegen Roda was het bar slecht, gelukkig gewonnen. Tegen Ajax was de strijd er wat meer, maar na de 20 min was het ook bar slecht. Ik snap dan ook niet waarom je zou denken dat de lijn omhoog is ingezet.

14 februari 2016 om 16:37

Omdat het voor die wedstrijden nog slechter was. Plus had verwacht dat Feyenoord wel wat meer kon tegen een gehavend Pec. Had er niet van opgekeken als het 6-1 was geworden!

Bestuur tegen de muur!

Hopeloos verdedigd bij de 1-0 en de 2-1.. Er had veel meer ingezeten, een paar goede kansen gemist maar ook PEC had het al eerder kunnen beslissen. De hopeloze reeks lijkt niet op te houden.. Ik ben benieuwd waar we aan het eind van de rit staan.

14 februari 2016 om 18:03

Veel meer ingezeten... Feyenoord heeft geluk gehad dat ze nog een doel hadden in de 2e helft. Zwolle had het in de eerste helft al kunnen beslissen.

Vond het geen leuke wedstrijd. Erg triest om Feyenoord zo te zien spelen. Gun ze dit echt niet, maarja

15 februari 2016 om 11:16

Ja, als ja basacikoglu 3 dikke kansen ziet missen had er meer in gezeten, vooral als je hopeloos verdedigd. 2 goals komen uit individuele fouten.

Hopeloos slecht fey gezien. Wel echt genoten van de wedstrijd! Pec speelde heel leuk voetbal! Vooral genoten van menig en veldwijk!

Denk dat Gio contract inlevert.
Dit kan niet meer.
Spelers zijn echt niet zo slecht maar t is geen team en iedereen jakkert achteruit in niveau. Da's technische staf ook te verwijten.
Nu zie je alleen zwakke punten vd spelers, bij vorige teams veel minder.
Jammer maar helaas.
Volgende trainer kan aan zelfvertrouwen gaan bouwen.

Hoe is het toch mogelijk dat er nog steeds geen sprake is van ontslagen binnen de directie en technische staf... Alsof we het allemaal maar best vinden. Grote bezem door de club, dit is werkelijk waar weer schandalig.

Jarenlang wanbeleid betaalt zich uit. Hard voor de Feyenoord fans. Ze hebben de gifbeker overgepakt van Twente

Gio, Van Geel en Gudde OUT !!

14 februari 2016 om 16:29

Na de bekerwinst op Ajax was Gio de held en een veel betere trainer dan De Boer.
Dan is hij niet ineens een paar wedstrijden later waardeloos.

14 februari 2016 om 16:37

Hahaha nou degene die dat gezegd heeft snap er de ballen niet van

14 februari 2016 om 17:04

Zo werkt dat nou eenmaal inderdaad. In het begin zat het vaak mee en daar was de wedstrijd tegen Ajax een goed voorbeeld van. Helaas kan dat niet zo blijven gaan en heb je op een gegeven moment het geluk niet meer aan je zijde. Vanaf dat moment zie je dat Feyenoord een zeer zwak elftal heeft. Hopelijk blijft het bij deze reeks nederlagen want het wordt steeds lastiger hier uit te komen.

14 februari 2016 om 16:37

Waarom Gudde eruit?

14 februari 2016 om 16:44

Omdat die man totaal geen visie meer heeft. We zijn naar 5/6 jaar nog geen steek verder. Nog steeds niks nieuw stadion. Trainingscomplex ? Hou maar op. Je moet verder als club als je wilt groeien, maar zo ga alleen maar dieper naar de subtop.

14 februari 2016 om 16:54

Waar moet die beste man dat geld vandaan halen?

14 februari 2016 om 17:01

Jullie zitten al heel diep in de subtop, ik zie het nog wel gebeuren dat een aantal clubs jullie in gaan halen, Staan voor op Utrecht op doelsaldo en als NEC gelijk speelt of winnen van PSV (kans acht ik niet heel groot) staan jullie 6/7 gedeeld op punten en utrecht/groningen staan ook maar 1/2 punten achter jullie.

Welkom in de Eredivisie, waar je met 7x achter elkaar verliezen gewoon nog 5e kunt staan.

14 februari 2016 om 16:56

Wat heeft dat met de eredivisie te maken. Als barca 7x op rij verliest staan ze ook nog (zeer waarschijnlijk) in de top 5 en psg zelfs nog eerste.... Dus wat is je punt

Tja, dit lijkt me het einde voor Giovanni. Voor hem is het ook beter als hij nu ervaring opdoet elders, hij is er gewoon nog niet klaar voor.

14 februari 2016 om 16:31

Heel Feyenoord is nergens klaar voor.

14 februari 2016 om 16:44

Nee inderdaad. Maar als je twee maanden geleden nog 1 punt stond van plek 1, en nu na zeven wedstrijden nog steeds het team niet aan het draaien krijgt is het einde oefening.

Hoe triest ook voor een club boegbeeld als Gio.

Zal gezellig zijn rondom de kuip nu.

Erg triest voor Feyenoord en haar supporters, onder Fred Rutten was er in ieder geval nog redelijk voetbal. Maar Gio is niet te benijden, en verdiend alle tijd om het tij om te draaien.

Triest om te zien dat Kuyt het niet meer kan belopen, die dorpspastoor is veel te laat teruggekomen. Benieuwd met wat voor zinnige teksten hij, na deze wedstrijd zal komen. Twee of drie jaar geleden had hij Feyenoord nog kampioen kunnen maken.

14 februari 2016 om 16:31

Fred had tenminste nog de beschikking over een goede spits, dat scheelt ook!

14 februari 2016 om 16:35

De Boer heeft ook niet de beschikking over een goede spits.

14 februari 2016 om 16:37

Imponeria

Sterk punt, maar ik bedoelde het algehele spel. Was veel beter, en vooral verzorgder en er was een duidelijk stijgende lijn in het spel. En het was oneerlijk dat Rutten geen aankopen mocht doen, en kort daarna was dat ineens wel mogelijk.

14 februari 2016 om 16:56

ja wel international die wel op de EK actief is. Alleen gebruik je hem verkeerd. Met buitenspelers die alleen naar binnen gaan.

14 februari 2016 om 16:41

Je zegt t precies goed over kuyt sulejmanii, maar gio passeert hem nooit. Waarom wisselt hij hem niet een keer... Gio is het helemaal kwijt, hij krijgt dit niet op de rit. We hebben nu een ervaren coach nodig, zo slecht is het team echt niet. Van beek en karsdorp zijn het perfecte voorbeeld, speelde zo goed en zijn nu week in week uit de schlemielen van t team. Vertrouwen is hele aal weg en het verslechtert alleen maar.

14 februari 2016 om 16:52

Elmo1908

Vind het gewoon echt jammer, dat Kuyt toendertijd voor Turkije koos in plaats van voor jullie. Bij Liverpool is die man al dubbel en dwars binnen gelopen, en bij Feyenoord zal hij ook wel een miljoen verdienen. Zeker met al die teksten Feyenoord is mijn club, en weet ik veel wat allemaal.

Denk je echt dat clubman Gio slachtofferen, uitkomst zou bieden? Ik betwijfel het man, en kijk naar Cocu die kreeg ook de tijd. En kijk nu...............

14 februari 2016 om 16:55

Het verschil is dat ik met het materiaal van PSV vorig jaar zelfs kampioen was geworden als coach. We hebben een ervaren iemand nodig die lijn brengt in t spel, type Koeman van tijd bakkal en guidetti. Gio gaat dit nooit doen.

14 februari 2016 om 17:29

Het materiaal van Psv was wel overweldigend..

Ongeveer sinds Van Beek "beter dan Tete en Riedewald bij elkaar is" en Kuyt Feyenoord wel even kampioen zou maken, krijgen ze in Rotterdam nu eens terecht de deksel op hun ietwat voorbarige en arrogante neus.

Je begint wel weer ouderwets medelijden te krijgen met dat kwaliteitsarme team.

14 februari 2016 om 16:43

Moet jullie daar nu echt iedere week je gelijk op willen halen? Er is bij (de meeste) Feyenoorders nooit meer geweest dan hoop. Ijdele hoop, zo blijkt nu.

14 februari 2016 om 19:03

Hoop die wel uitgesproken werd, in mijn omgeving althans. Ik ben Ajacied en vond het fijn dat Feyenoord de weg naar boven weer had ingezet onder Koeman, maar ik moet zeggen dat de Feyenoord supporters wel hun mondjes ineens open gingen doen. Vond het wel terecht, maar als Ajacieden het doen zijn wij arrogant..

14 februari 2016 om 16:47

Wie heeft dat dan ooit gezegd dat Kuijt Feyenoord wel even kampioen zou maken?

Wat een suggestief gelul man. Zelfs toen Feyenoord in november gedeeld bovenaan stond dachten de meerderheid van supporters websites dat Feyenoord geen kampioen zou worden. Ja, Feyenoorders hopen ieder jaar op betere tijden, maar wat jij beweert is complete onzin.

Jij kan je dat moeilijk voorstellen he, supporteren voor een club die écht in zwaar weer verkeerd?

14 februari 2016 om 17:34

De media riep telkens dat Feyenoord meedeed voor het kampioenschap. Alle bovengenoemde spelers horen niet in Oranje thuis. Laat die Riedewald trouwens geen buitenkantjes meer geven....

14 februari 2016 om 18:29

Tete hoort gewoon in oranje

14 februari 2016 om 20:51

Hoe deed tapia het? Haha

15 februari 2016 om 13:00

Lekker saneren de komende jaren haha.

14 februari 2016 om 18:18

Het waren de media die Feyenoord bestempelde als titelkandidaat, niet de supporters zelf. Wij weten zelf ook wel dat het spel niet om aan te gluren is, al het hele seizoen niet.

En jahoor, het was weer zo ver. Feyenoord draafde weer aan en ging weer weergaloos spelen. Mooie combinaties op het middenveld. De verdediging stond weer sterk en vooral de aanvallers deden het ook goed. Die Bilal jongens, daar kan iedereen wat van leren. Al die kansen die hij kreeg en zo goed afmaakte, prachtig.

Oh.. Dit moest er ff uit want wat ben ik het kotsbeu met dit Feyenoord. Zo slecht hebben we in tijden niet gespeeld(dus voor deze verliesreeks) en wat speelt iedereen zwak. Elke keer maar van die blinde ballen. Spelers die elkaar niet komen helpen en het voor een ander willen oplossen. Niks gaat dit veranderen lijkt het omdat er geen mentaliteit in te krijgen is. Verdiende overwinning Zwolle en gefeliciteerd Zwolle supporters!

14 februari 2016 om 17:04

Mee eens

14 februari 2016 om 19:32

Niks aan toe te voegen

14 februari 2016 om 23:45

Je haalt de woorden uit mijn mond.

Zeven nederlagen op rij (!). Is dit een record voor Feyenoord? Verschrikkelijk voor de fans dit, alweer een seizoen de prullenbak in! In de zomer dan maar weer een schoonmaak.

Het is echt ongelooflijk hoe Feyenoord in elkaar is gezakt. Het vertrouwen is compleet weg. Dat de ploeg misschien in het begin van de competitie boven hun kunnen speelde is één, maar dit had echt niemand verwacht. Echt iedereen zakt nu door het ijs.

14 februari 2016 om 16:44

Rutten? Koeman zul je bedoelen. Gio is het even kwijt. Zie hem het tij niet meer keren. Begint een gevalletje Blind te worden. Die blijft ook zitten na een wanprestatie. Met de begroting van Feyenoord moet je derde worden, anders presteer je onder de maat.

14 februari 2016 om 16:46

Ik moest lachen..

Bij Feyenoord moeten ze het voorlopig niet meer over het kampioenschap hebben. Zodra Feyenoordspelers het over het kampioenschap hebben gaat het dramatisch fout.

Wat een slechte wedstrijd weer, we hebben nog geluk dat we niet 4-1 de rust in gingen en daarom bleven we in de wedstrijd. Zwolle troefde ons echt af. Gio gaat dit niet meer op de rit krijgen, er zit totaal geen lijn in. Hij moet de eer aan zichzelf houden en opstappen, dan blijven we hem in ieder geval herinneren als een held van onze club.
Zwolle gefeliciteerd, dik verdiend gewonnen.

Graag Gio eruit en haal alsjeblieft Hein Vanhaezebrouck!

14 februari 2016 om 16:34

Waarom zou vanhaezebroeck stappen omlaag willen doen?

14 februari 2016 om 16:41

Daar heb je ook helemaal gelijk in. Maar anderzijds zijn slapende reuzen altijd interessante uitdagingen voor elke trainer.

Maar inverwacht dat dit nog wel even zo door gaat en dan staat er weer vervolgens weer een man zonder visie voor de groep.

14 februari 2016 om 16:50

Feyenoord is nog lang geen slapende reus. Geen reden dus voor hem om naar Feyenoord te gaan.

14 februari 2016 om 18:33

Slapende reus? Ik denk eerder een reus die in coma ligt, al jaren.

14 februari 2016 om 16:35

Ik weet niet of (1) hij wel bij Feyenoord past (een nuchtere Vlaming) en (2) Of hij Gent (achtste finale CL en titelkandidaat) wilt verlaten. Daarbij liggen de salarissen ook nog eens hoger bij Gent!

14 februari 2016 om 16:36

Het is allemaal de schuld van de trainert.

14 februari 2016 om 16:46

Die komt niet naar een middenmoter

Van Bronckhorst ziet het echt niet. Haal Vilhena er nou uit. Met hem heeft Feyenoord welgeteld 1 wedstrijd gewonnen dit seizoen. Zonder zijn inbreng stonden ze bijna eerste. Niet alleen is de man totaal geen teamplayer, hij heeft nog maar een contract voor 4 maanden. Het feit dat van Bronckhorst dit niet ziet noch van wiskunde geen kaas gegeten heeft doen me denken dat hij toch niet zo geschikt is als heel veel mensen dachten. Kramer, Vilhena, Nelom, Nieuwkoop, Basacikoglu: weg.

14 februari 2016 om 16:38

Jij hebt helemaal gelijk vilhena hoort niet op het voetbalveld te staan, Ik stel voor dat jij zijn plaats in neemt.

Allemaal dankzij Van Geel. Allerlei miskopen begaan en een onervaren trainer aangesteld. Als er een topsportklimaat was dan was Van Geel allang weggestuurd, maar dat hebben wij niet.

14 februari 2016 om 16:35

Ik heb het lang voor hem opgenomen en wil hem bedanken voor het wegwerken van de schulden, mar het is nu tijd om verder te bouwen en dat kan hij overduidelijk niet...

14 februari 2016 om 16:45

Overal heeft die het zonder geld goed gedaan, maar met geld heeft die ook overal miskopen gehaald en dan ook echt alleen maar miskopen. Ook heeft die Rutten en Gio aangesteld, twee zwakke trainers.

14 februari 2016 om 16:48

Ik ben altijd zo rustig en positief, maar ben t ff kwijt nu. We hadden eindelijk wat te besteden en zitten nu met kramer, Bilal, toornstra opgescheept. Ik geef tapia en venjnovic nog ff t voordeel van de twijfe. Het wordt echt tijd voor een grote schoonmaak,

14 februari 2016 om 16:55

Vejinovic, Kramer, Toornstra en Bilal kosten 13 miljoen en voegen niets toe. Ook daarvoor al veel miskopen en had alleen geluk met Pelle doe dankzij Koeman kwam en Guidetti die eerst nog naar Twente zou gaan. Verder zoveel ellende binnen gehaald maar hij schuift alles af op de trainer..

14 februari 2016 om 16:55

Wat mij betreft rot Van Geel als eerste op. En maar pronken met Guidetti en Pelle, maar geen verantwoordelijkheid durven nemen voor het stel knoeiers dat hij nu bij elkaar gebracht heeft. Toornstra, Bilal, Kramer, Van der Heijden, Vejinovic, Gustafsson, Kazim, je hebt er allemaal geen reet aan. Bij PSV en Ajax zouden ze niet eens overwegen om deze klunzen te halen.

14 februari 2016 om 20:56

Gio was toch jouw grote verlosser? En Rutte was niks. Moet echt lachen nu. Koeman komt echt niet, die lacht zich ook kapot..

Ongelooflijk, het begint echt medelijwekkend te worden met Feyenoord.... Van Beek als symbool voor de malaise, Kuijt lijkt met de dag een oude man van middelbare leeftijd, het onvermogen is van de gezichten af te lezen. 21 punten verliezen in zeven wedstrijden, wie had dat ooit voor mogelijk gehouden.

Ik lach die gasten uit die zeiden dat Botthegin makkelijk bij een topclub mee kon. Die man is een grap, des te erger Van Beek nog slechter kan zijn. Einde carriere Van Beek cv: Feyenoord,nec,fc Volendam,fc Oss. Heb je Ziyech bij Heerenveen, gaan die gasten Bilal scouten. Wat een grap

Laat Feyenoord zo snel mogelijk Vlaar smeken om te komen ballen. Van Geel mag alleen al hierom ontslagen worden

Er is in heel Europa maar 1 club die vaker (8 keer) op rij verloren heeft. Een club weet de naam ff niet uit Oekraine.

14 februari 2016 om 16:42

Ik ben weer zo gek om dit op te zoeken, maar dat moet Metalurg Zaporizha zijn. Die staan onderaan met 3 punten en zijn volgens mij inmiddels ook failliet verklaard

14 februari 2016 om 17:45

Bedankt voor het opzoeken! Als ze failliet zijn belooft het niet veel goeds....

Triest... Feyenoord is een ploeg zonder zelfvertrouwen, vechtlust, idee etc.

Zo ga je niet veel meer winnen dit seizoen.

Knap gespeeld van Feyenoord. Zwolle heeft natuurlijk een veel betere ploeg. Dat je dan 3-1 verliest was wel te verwachten.

Verschil tussen de top (ajax -psv) en de rest van nederland word wel erg groot.wel spannend in de middenmoot maar vraag me af of dit nou weer zo goed is voor het NED voetbal.

14 februari 2016 om 16:34

Ik zie liever AZ in Europa spelen dan die lamzakken van Feyenoorders.

14 februari 2016 om 16:36

Ja want az deed dat zo goed.... Jij hebt je aversie tegen Feyenoord niet onder stoelen of banken gestoken in het live topic.

14 februari 2016 om 16:46

Ach Feyenoord werd gewoon groepshoofd, hoe deed AZ het?

14 februari 2016 om 16:48

En toch deed Feyenoord het de laatste keer in Europa beter dan iedere club behalve PSV dit seizoen.

Wat een zwakke ploeg zeg

Feyenoord topclub? Verdiend het niet eens in de sub to..

Feyenoord gaat volgende jaar de Champions League winnen. Je moet als club immers ambitie hebben!

Gio exit!? 7 keer achter elkaar verliezen...ongekend..schaam me!

14 februari 2016 om 18:14

Beetje vertrouwen houden in Gio mag, net alsof hij alleen schuldig is aan al deze ellende. Een half jaar lang zit werkelijk alles mee en daarom zijn jullie gaan dromen. Nu komt er even wat realiteit in de voetbaljaargang en is het direct tijd voor een trainerswissel? Feyenoord zal uiteindelijk wel eindigen waar ze horen en of dat 3e is of 5e zal de tijd uitwijzen.

Gio de oplossing is 5 verdedigers.. uhm je kunt ook met 9 verdidigers gaan spelen want kuyt moet erin blijven om complimentjes te geven!!!
Wat doe je eraan!! Alles hangt af van de beker!!!

Veltman is een topverdediger vergeleken met Van Beek. Wat is Van Beek dramatisch slecht geworden zeg! Hij is misschien wel de grootste schuldige aan de malaise bij Feyenoord.

Feyenoord kan zo veel leren van Ajax en PSV. Totaal geen ambitie en topsport klimaat. Een oud armetierig stadion waar men niets aan durft te doen vanwege de eencelligen onder de supporters. Een vervallen trainingslocatie. Een middelmatige selectie. Feyenoord loopt letterlijk 20 jaar achter op Ajax en 15 jaar op PSV. Het enige dat Feyenoord nog heeft is trouwe fans. Verder helemaal niets.

14 februari 2016 om 16:43

Van PSV wel. niet van Ajax. Een en al onrust. Het stadion is niet armetierig. Het stadion is prachtig. Maar er moet wel een nieuwe gebouwd worden. Daar is elke redelijke Feyenoordsupporter het mee eens. Als je niet weet waar de problemen liggen en je alleen zo'n oppervlakkige analyse kan maken, zeg dan niks.

14 februari 2016 om 17:26

Feyenoorders zijn helaas erg geobsedeerd door Ajax. Gekken heb je overal maar om je als achterban in zijn algemeenheid zo te laten leiden door haat tegen Ajax vind ik persoonlijk erg dom en weinig professioneel. Ajax is gewoon op 8 a 9 van de 10 punten beter dan Feyenoord. Accepteer dat en zorg dat je zelf aanhaakt. Potentie is en blijft er zeker maar dat Ajax-bashen komt al heel lang zo zielig over.

14 februari 2016 om 17:34

Is gewoon niet waar wat je zegt. Ik vind PSV veruit de meest professionele club van NL. Qua scouting, inkomsten, rust, Ajax heeft een goede jeudgopleiding, maar die heeft Feyenoord ook.
PSV doet alles wat Feyenoord ook zou moeten doen. ik kijk met jaloezie naar het beleid daar.

14 februari 2016 om 18:03

Vind je dat zelf niet dan? Feyenoord heeft zo'n prachtige historie om trots op te zijn, waarom wordt dan zoveel betrokken op Ajax? Ludieke acties en rivaliteit zijn natuurlijk prima, maar ik vind het daar allemaal zo opgefokt. Onnodig in mijn ogen. Buiten dat aspect kun je als Feyenoorder toch onmogelijk om de prestaties van Ajax heen met 4 titels in 5 jaar, hoe weinig sprankelend deze ook tot stand mogen zijn gekomen.

14 februari 2016 om 18:11

Afgelopen 5 jaar is Ajax 4x kampioen geworden, daar ben je dan niet jaloers op? Dan mankeert het echt aan topsport mentaliteit bij jullie idd.

On; Ondanks dat ik in mn vuisje gniffel bij een doelpunt tegen Feyenoord, begin ik het best een beetje sneu te vinden!

Waar de 1ste seizoenshelft alles mee zat, zit nu alles tegen. Zondag Roda thuis, daar zullen toch wel
weer punten worden gepakt?

14 februari 2016 om 21:29

@kingb
Nee ik ben niet jaloers op die titel. Dat is allemaal korte termijn. Bij PSV hebben ze het gehele beleid goed op poten. Verstandig beleid, goede aankopen, consistent beleid.
Bij Ajax ging het alleen goed omdat de Boer een goede trainer is. Verder is het spel dodelijk saai en is het al jaren zeer onrustig. Het aankoopbeleid is bagger.
Je hoeft niets sneu te vinden. Sneu is als je er niks aan kan doen. Dat kunnen we wel. Dus het is gewoon dom.

14 februari 2016 om 21:31

@falcao
Volgens mij zijn de grove dingen de afgelopen jaren allemaal vanuit Amsterdam gekomen. Zoveel zijn we niet bezig met Ajax. De wedstrijden zijn heel bijzonder, maar verder gaat het 363 dagen per jaar om Feyenoord.
Geen gekke Vermeer acties. Geen 'onze rook is rooier dan rooie Marck'. Die obsessie bestaat niet.

15 februari 2016 om 15:40

Ben het met je eens dat een serie extremiteiten de laatste jaren van Ajax-zijde komt. Alleen van afstand lijkt het daar van een klein clubje extremisten te komen die er louter genoegen in lijken te scheppen olie op het vuur te gooien en een Rotterdamse tegenreactie uit te lokken, terwijl de diepe antipathie tegen Ajax bij Feyenoord door een groter deel van de achterban gedragen en meer institutioneel lijkt. Ik zeg niet voor niets diverse keren lijkt...

14 februari 2016 om 16:45

Niets aan toe te voegen.

Ik hoor ze nog aan het begin van het seizoen. Dirk gaat het verschil maken. Hahahaha. En "gio". Haha

Ik vraag me (zonder leedvermaak) af wat pijnlijker voelt voor Feyenoordsupporters, destijds net 10-0 verliezen in Eindhoven of nu 7x achtereen verliezen. Om met een oud Feyenoordvoach te spreken: de Feyenoordfan is niet te benijden.

14 februari 2016 om 16:46

Goede vraag. Door die 10-0 was ik in 1 klap echt compleet verslagen, nu is het wat geleidelijker gegaan. Ik kan me er ook niet echt meer boos om maken, ik ben eerder verdrietig. Verdrietig omdat de club waar je zoveel van houdt weer verworden is tot een lachertje. Het doet me echt pijn.

14 februari 2016 om 16:49

auw auw auw.

14 februari 2016 om 16:49

@stefandefree.

Als Ajax-supporter kan ik alleen maar met je meevoelen, al kan ik me maar moeilijk indenken hoe de pijn van 7x nou echt voelt. Ik was als niet te genieten na de twee gelijke spelen onlangs tegen Heracles en Roda. Ik hoop oprecht op betere tijden voor jullie als Feyenoordsupporter.

14 februari 2016 om 16:49

Die 10-0 deed veel meer zeer. Was toen ook een erg slecht seizoen, die 10-0 was een mokerslag. Gelukkig wonnen we later van ze en werden ze geen kampioen, dat voelde wel goed,

14 februari 2016 om 16:56

Misschien maakt de beker nog wat goed. Als AZ verslagen wordt, dan is er in de finale nog altijd het thuisvoordeel in de Kuip mits de fans achter het team blijven staan.

14 februari 2016 om 17:15

7 keer achter elkaar verliezen is in mijn ogen erger dan met 10-0 verliezen. Toen tegen PSV uit, zonder vertrouwen, een offday kan een keer gebeuren. Natuurlijk is 10 wel heel erg veel maar als je een keer 7-0 verliest voelt het al heel anders. Puur omdat het 10-0 werd is het zo memorabel. Meer dan 7 keer op rij verliezen. Maar 7 keer verliezen betekent wel dat er systematisch iets niet klopt. Of dat nou Kuyt, van Beek, Vilhena of van Bronckhorst is, er klopt helemaal niks van. Het doet gewoon pijn om te zien.

Waarom zet je weer die twee postbodes naast elkaar op het middenveld (El Ahmadi en Veijnovic)? Daardoor weet je zeker dat er nul diepgang in je spel zit. Waarom wordt er nooit geprobeerd om de enige speler die wel technisch begaafd is (achahbar) naast Kuijt neer te zetten in een 4-4-2 systeem?. Wat denkt die technische staf nu eigenlijk?

Van Bronckhorst heeft nog geen een wedstrijd laten zien dat hij een slechte wedstrijd kan laten kantelen. Waarom wordt er niet gewoon ingegrepen en gewisseld voor rust, maar altijd rond de 70e minuut? Er was toch geen enkele reden om het team maar door te laten ploeteren?

Als ik dat al zie, waarom doet een technische staf daar dan niets aan? Zo moeilijk is ingrijpen toch niet?

14 februari 2016 om 16:48

Postbodes zijn zo 2015. Pakjes bezorgen met drones heeft de toekomst!

14 februari 2016 om 16:50

Het is ook jammer dat je zo weinig lijn ziet in het spel. Iedereen is bang, alles gaat veel te gehaast. De verdediging durft niet aan te sluiten en maakt onbegrijpelijke fouten, het middenveld bestaat uit postbodes en de aanval is niet in staat om ook maar enig gevaar te creëren.

dit seizoen zich handhaven in 1.en volgens seiozen playoof

Feyenoord heeft verloren. Tell me something new!

14 februari 2016 om 16:54

Pec heeft gewonnen!

14 februari 2016 om 17:03

Het zelfvertrouwen bij het team in tot onder het nulpunt gedaald, er moet een wonder gebeuren wil het tij nog gekeerd worden dit seizoen. Van de huidige technische staf geloof ik geen kentering meer.

14 februari 2016 om 17:18

Inderdaad complimenten voor PEC. Die doen dit seizoen toch weer leuk mee. Vandaag een prima eerste half uur gespeeld. En tweede helft ook lekker fel en vol bravoure gespeeld. Gefeliciteerd

hoog tijd dat de heren van geel en gudde hun conclusies trekken?

Ga goed in Rotterdam van 3e naar 6e plaats. Niet normaal meer wat daar allemaal gebeurt. De tweede grootste club van Nederland hoort gewoon goed mee te draaien in de top 3. Erg triest wat voor vertoningen ze uitvoeren. En niet alleen Feyenoord hoor ook wij Ajax is helemaal niks. Gewoon voetballen met je luie donder verwende nesten dat ze zijn. Ze zouden eens voor een appel en een ei moeten gaan voetballen, daar word het voetbal ook beter van ipv voor die belachelijke miljoenen salarissen.

Poe wat is feyenoord toch zwak zit totaal geen voetbal in. Het is dat pec de kansen niet afmaakte anders werd het wel 5-1. Ook eindelijk weer eens een fatsoenlijke scheids gezien al had schenkenveld wel rood moeten hebben. Al met al verdiende overwinning en hopelijk volgt er meer!

Pec was goed, feyenoord was weer een dramatisch slecht

Had feyenoord maar zyech, mja die mocht niet op 10 spelen omdat daar immers moest spelen..

14 februari 2016 om 18:14

Hard werken, fysieke inbreng en ageren tegen de boze buitenwereld wordt daar door een groot deel van het legioen meer gewaardeerd dan intelligent spel. Deze mentaliteit is onderdeel van het probleem. Succesvol modern voetbal lijkt namelijk niet altijd op hard werken in de traditionele zin van het woord.

Hoop echt dat ze deze negatieve spiraal snel kunnen doorbreken... zelfs als psv fan baal ik van de resultaten van feyenoord, zo'n mooie club verdient beter! Kom op feyenoord!

14 februari 2016 om 17:52

Riep je dit in 2010 ook bij de 10-0? Dan was je wel 1 vd weinigen.

14 februari 2016 om 17:59

Toen was ik hartstikke blij uiteraard... en de eerste 2/3 verlies partijen van deze reeks vond ik het ook nog wel leuk, maar deze malaise gun ik ze niet... weet nog goed hoe ik me voelde toen psv 2/3 seizoenen geleden zo ongeloofelijk slecht was dat de spelers en fans gezamenlijk aan het janken waren, dat gun ik feyenoord niet...

Feyenoord is al 40 jaar geen topclub meer. Pas wanneer men dit inziet (ook de fans) en hier naar handelt is er kans op verbetering.

Mensen praten enkel die gasten van VI naar over Kazim. Nu zien we dat ie nog niet zo slecht was voor het team.

Feyenoord heeft in het eerste deel van de competitie veel geluk gehad, zowel sportief als met de scheidsrechterlijke beslissingen. Daardoor stonden ze boven hun stand. Het aparte is, dat ik toen niemand hoorde klagen. Nu echter, valt het allemaal net even tegen en staan ze ongeveer waar ze horen. PSV speelt het beste, daarna Ajax en vervolgens zullen, ver daarachter Feyenoord, AZ en Vitesse uitmaken wie er 3e wordt. Dat is de realiteit, eigenlijk al voor het seizoen, maar meevallers hebben Feyenoord boven zijn stand doen verwachten. Te weinig kwaliteit en een rennende, maar zeer matig voetballende Kuyt zorgen voor de huidige situatie.

15 februari 2016 om 19:38

100% mee eens.
Door opportunisme in het begin van het seizoen gedragen en met hulp van scheidsrechters punten gehaald! Feyenoord is niet mijn club, toch begin ik nu echt medelijden te krijgen. Ik heb zeker wel sympathie voor Giovanni van B., echter die gaat het tij niet keren. Het probleem zit erg diep daar in Rotterdam!

Ze hebben het record vd Graafschap overklast, best netjes...

Kom op mensen... Het is treurig, maar ondanks 21 verliespunten de afgelopen maanden maar 2 punten achter op de nr 3. Er is NOG niets aan de hand. Goede gevoel even opdoen tegen Roda en dan de lijn doortrekken.

Feyenoord gaat degraderen

Ongelofelijk dat Feyenoord er nog zo goed voorstaat. Verlies je 7! wedstrijden en dan staan ze een paar punten onder de nummer 3.

Blij met de overwinning, maar ik begin het echt triest te vinden voor Feyenoord en haar supporters. (maar misschien is dat voor Feyenoordsupporters alleen nog maar erger om te horen)

Schaam je kapot!! On-ge-loof-lijk!! Wat een held Gio ook is, hij moet weg! En dat bestuur ook!

14 februari 2016 om 20:23

Feyenoord moet vooral rustig blijven, juist nu! Het bestuur moet standvastig zijn en achter Gio blijveb staan! Lekker laten zitten tot einde seizoen, daarna verder evalueren en kijken wat het beste is voor beide partijen. Rare dingen doen heeft nu geen nut en heeft nog nooit ergens geholpen...

Tja, wat moet je er van zeggen. Had dit niet verwacht. Ik bedoel, Feyenoord zat werkelijk alles mee de eerste seizoenshelft maar zo diep als ze nu zakken had ik niet gedacht. Ben benieuwd waar ze eindigen, gelukkig staat alles dicht op elkaar.

Wat maakt het toch allemaal uit...ze hebben toch de trouwste supporters, mooiste stadion, beste grasmat, knapste voorzitter, lekkerste koffie...en noem maar op !!

Tegen Sevilla, Standard en Roma stond er vorig seizoen toch een degelijk team met o.s. een ijzersterke v Beek die erg weinig weggaf.....
Wat gebrek aan vertrouwen allemaal kan doen met een elftal.......
Voer voor psychologen.......
Van Gaal dan toch maar? Die gaat zijn kunstje nu bij MU toch ook niet afmaken.

Eindelijk weer eens genoten van ons team!

Menig (Ja het is een wonder ) en van der Hart speelden beiden veruit de beste wedstrijd van hun seizoen, op het moment dat zelfs die twee goed spelen weet je dat het erin zit. Wel een heel armzalig Feyenoord gezien vandaag, triest en verdrietig om te zien al komt het ons wel heel goed uit ( 4de keer op rij gewonnen thuis van Feyenoord, fantastisch ).

Verder speelde Veldwijk ook 1 van zijn betere wedstrijden dit seizoen, eindelijk werkte hij ervoor ( laat dat nou eens elke week zien!! ) ook Schenkeveld heeft mij verrast, speelde zeer goed en was samen met Brama en Marcellis het solide blok vandaag.

Op naar ADO uit aanstaande Vrijdag alweer, misschien nog wel veel belangrijker om ook dat soort wedstrijden nu maar eens te gaan winnen.

Forza P.e.c!

14 februari 2016 om 20:25

Van der Hart keepte idd goed en met veel zelfvertrouwen en lef. Dat miste ik bij hem het afgelopen seizoen. Hij begint fysiek een kerel te worden waar hij vorig jaar nog oogde als een onzekere a-junior. Talent en goede reflexen heeft hij genoeg.

Menig begint ook te wennen aan het hogere niveau van de eredivisie t.o.v. de Jupiler League. Ook hij weet zich naast zijn snelheid en doelgerichtheid ogenschijnlijk steeds meer fysiek te kunnen meten.

Gefeliciteerd met de overwinning!

15 februari 2016 om 09:32

1 zwaluw maakt nog geen zomer maar als beide spelers deze lijn kunnen doortrekken zou dat erg mooi zijn!

15 februari 2016 om 10:12

zeker niet, maar soms geeft zo'n goede wedstrijd net even het duwtje in de rug wat nodig is en gaat het balletje rollen. Ze hebben in ieder geval aangetoond het niveau aan te kunnen. Dat is een mooi begin!

Het begint nu echt genant te worden voor Feyenoord. Verder Petje af voor deze unieke reeks! 8 wedstrijden al niet gewonnen..

14 februari 2016 om 20:30

7 wedstrijden...

tsja waar moet je beginnen, iedereen een dikke onvoldoende, op vermeer na.
opstelling was al fout, geen aanspeelpunt voorin, 2 zelfde (passieve, terugtikkende) types op het middenveld, geen enkele bezieling, bilal doet het niet best, kuyt onzichtbaar. dan komt elia het veld in met een gezicht van, bah ik moet in dit kutweer aan het werk. zelfde geldt voor kramer.
een type kazim dat is wat ze missen, je kan zeggen wat je wilt maar die jongen ging er altijd met 110% in, en dat heeft feyenoord nu nodig

Feyenoord mag blij zijn als ze 6e worden. Mits er wordt ingegrepen. Snap al die commotie niet zo. Feyenoord heeft maanden boven zijn stand geleefd. Als je dan ook een trainer aanstelt die nog nooit zelfs maar een junioren team heeft getraind dan moet je hier niet van opkijken. Is een optelsom. Matige selectie, en een trainer met nul ervaring.

Snel een ervaren vent boven deze trainer zetten anders wordt het plek 12.

Ik begrijp niet zo goed waarom van Bronkhorst niet gewoon zelf opstapt, dit moet je toch niet willen als voormalig topspeler.

Niemand weet straks meer bij wat voor fantastisch rijtje clubs hij heeft gevoetbald, maar hij gaat de boeken in als 1e trainer die 7 x achter elkaar heeft verloren met Feyenoord.

Z'n spelers hebben hem keihard laten vallen en dit gedrocht van een elftal is niet meer aan de praat te krijgen.

Gio is financieel onafhankelijk dus voor het geld hoeft hij zn baan niet te behouden. Het zou hem sieren als hij gewoon ontslag neemt. Wat voor zin heeft dit nog ? Dan kan hij 100 keer een Feyenoorder zijn, dit is voor niemand meer om aan te zien. Iedereen heeft medelijden met hem en dat is zowat het ergste wat je als trainer kan overkomen.

Men heeft gegokt en verloren met het aanstellen van Gio als hoofdtrainer. Hem vergelijken met FdB en Cocu is echt onzin en Feyenoord is geen PSV of Ajax. Daar hebben ze meer geld en zijn ze gewent om voor de prijzen te voetballen. Die clubs zakken nooit door de ondergrens.

Feyenoord weet niet eens wat het is om voor de prijzen te voetballen en als de clubleiding ook nog zegt dat ze bij de eerste 3 moeten eindigen, dan ben je eigenlijk al uitgevoetbald voor het seizoen begonnen is.

Zeg liever helemaal niets, want als ze kampioen moeten worden begint iedereen te lachen en als ze zeggen dat ze 3e moeten worden begint ook iedereen te lachen.

De verwachtingen bij Feyenoord zijn elk jaar weer lachwekkend. Feyenoord is allang geen topclub meer, maar iedereen blijft daar maar aan vasthouden en naar hunkeren. Dat je een mooi stadion hebt met trouwe supporters maakt je nog geen topclub.

Een stabiele middenmoter met af en toe een uitschieter naar boven, meer is het niet. Niks mis mee, maar je profileren als een topclub is echt niet van deze tijd.

Zondag Roda thuis, iedereen heeft nu al de bibbers.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren