Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Mo Ihattaren laat na aankondiging van Ajax voor het eerst van zich horen

Laatste update:

Mohamed Ihattaren heeft, drie dagen nadat Ajax bekendmaakte niet verder te zullen gaan met de aanvallende middenvelder annex aanvaller, van zich laten horen op Instagram. De spelmaker heeft een Story geplaatst, waarin te zien is dat hij aan het hardlopen is door Utrecht. 'Winners never quit, quitters never win' is de begeleidende tekst die Ihattaren bij de beelden plaatste. Ook is er een emoji van een voetbal en de tekst 'soon' te zien.

Ajax meldde afgelopen week dat de koopoptie op Ihattaren niet gelicht wordt en dat hij aan het einde van dit kalenderjaar terug zal keren naar Juventus. De twintigjarige aanvaller annex aanvallende middenvelder wordt sinds januari 2022 gehuurd van Juventus, en had voor twee miljoen euro definitief overgenomen kunnen worden van la Vecchia Signora. Ihattaren speelde uiteindelijk slechts één duel in Ajax 1. Hij viel in tijdens de met 2-1 verloren bekerfinale tegen zijn oude club PSV.

Tijdens de voorbereiding op het huidige seizoen leek er een serieuze rol in de A-selectie weggelegd voor Ihattaren. De spelmaker ging echter niet mee op trainingskamp naar Oostenrijk en dat was volgens Ajax te wijten aan een gebrek aan fitheid. De Telegraaf verwees dat nieuws nog geen dag later naar de prullenbak, en onthulde dat de linkspoot slachtoffer was van bedreigingen en intimidatie uit het criminele circuit. Daardoor verscheen Ihattaren enkele weken niet op de club. Begin augustus hervatte hij zijn individuele training weer, maar ondertussen verschenen er steeds meer details over de dreigingen rondom zijn persoon.

Volgens misdaadverslaggever John van den Heuvel zou Ihattaren onder meer leden van de mocromaffia in een door Ajax beschikbaar gestelde auto hebben laten rijden en eind september ging de peperdure Porsche Panamera van Ihattaren in vlammen op in de Utrechtse wijk Kanaleneiland. Een week daarvoor was zijn broer ook al slachtoffer van vermoedelijke brandstichting.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ach ja, hij moet wat. Maar jongen, het kwartje had allang gevallen moeten zijn...

3 november 2022 om 12:05

Zie in hem meer een man die elke keer spijt heeft van het vreemdgaan maar het wel blijft doen

3 november 2022 om 15:01

Vreemd gaan en geld toe krijgen, waar kan ik tekenen? :D

3 november 2022 om 12:39

Wat is er eigenlijk met Vanenburg gebeurd? Die heeft er erg veel tijd in gestoken. Ben wel benieuwd hoe die op deze situatie kijkt.

3 november 2022 om 15:03

In het interview met Ajax toentertijd nog in Oostenrijk gaf Ihattaren al aan dat hij bij Vanenburg 1 kans zou krijgen en dat hij die met beide handen moest grijpen. Dit had hij toen gedaan, waarna hij vrij kort daarna er alweer allerlei dingen waren voorgevallen waardoor hij noodgedwongen apart van de groep moest trainen, wat logisch was. Ik denk dat het kaarsje daarna vrij snel uit is gegaan.

3 november 2022 om 14:06

Ajax heeft hem hier heel slecht behandelt. Ze wilden aan hem verdienen maar toen hij backup en hulp nodig had werd het duidelijk hoe een kille club het is waar het individu niks voorstelt.
Zowel de RVC, Van den Sar, Blind, H2 als Schreuder zijn allemaal met zichzelf en de machtspelletjes bezig en hier is MO de dupe van.
Ik weet dat jullie dit niet willen horen maar het is zo. Nadat hij eerst door PSV en met name Schmidt naar de klote is geholpen, ervaart hij nu wat gebrek aan vertrouwen is, of nep vertrouwen van een club die iets van hem wil.

Wat we officieel weten is dat hij topfit was en een prima voorbereiding aan het draaien was. Daarna is hij ernstig bedreigd en heeft Ajax hem als een baksteen laten vallen. Schandalig, maar als je kijkt wat daar momenteel gebeurd dan valt het te verwachten.

3 november 2022 om 14:13

Lang verhaal voor een hoop onzin. Waren genoeg aanwijzingen dat hij zelf ook deels schuld had aan het bedreigd worden gezien de vrienden waar hij mee omging en dat hij zijn wagen schijnbaar had uitgeleend. Bovendien heeft Ajax hem helemaal niet laten vallen, die zijn hem ook gewoon destijds thuis komen opzoeken.

3 november 2022 om 14:16

Oeehh Paulodybala Schreuder is hem uit eigen belang thuis op komen zoeken en dat noem jij als iets bijzonders. Toen hij doorkreeg dat het lastig werd heeft hij hem nooit meer gesproken.
Jij hebt het over aanwijzingen, ik hou het bij de feiten. Hij werd bedreigd en er is door Ajax gecommuniceerd dat hij hier zelf niks aan kon doen, daarnaast is door de politie gecommuniceerd dat Ihataren niks te verwijten valt.
Feiten vrienden, hou het bij feiten.
Jij noemt letterlijk mijn feiten onzin en komt dan zelf met aanwijzingen. Klopt niet

3 november 2022 om 14:19

Hey Mo, wat leuk dat je hier ook op voetbalzone zit!

On: Schmidt is ongeslagen met Benfica en is ten koste van PSG doorgegaan als eerste in de CL Poule, terwijl Mo's voetbalcarriere als een nachtkaars uit dreigt te gaan. Als je dan nog niet kan zien wie fout/goed zit, heb ik oprecht medelijden met je.

3 november 2022 om 14:25

Meest domme vergelijking ooit. Denk dat je nog een puber bent om hiermee te komen. Dus omdat Schmidt het goed doet bij Benfica en Mo bedreigd wordt geef jij Schmidt gelijk? Heel raar.

Schmidt heeft Ihataren de afgrond ingeduwd. Simpel.

3 november 2022 om 14:27

Hahaha je hebt het over feiten en dan zeg je 'toen hij doorkreeg dat het lastig werd heeft hij hem nooit meer gesproken'. En dat weet jij zeker? Nee natuurlijk niet.

"zowel de RVC, Van den Sar, Blind, H2 als Schreuder zijn allemaal met zichzelf en de machtspelletjes bezig en hier is MO de dupe van." Net zoals dit absoluut geen feit is maar een aanname.

Ik ben dan ook heel benieuwd met wat je bedoelt met 'dat hem niks te verwijten valt'. Ik vertrouw John van den Heuvel in zaken als deze en die heeft (feitelijk) gezegd dat Ihattaren zijn auto uitleende en criminelen had bezocht in de gevangenis.

Wat zijn nou precies jouw feiten? Ik zie vooral heel veel meningen en aannames. Maar het moge ook duidelijk zijn dat jij iets tegen Ajax hebt als je met dit soort dingen komt "kille club het is waar het individu niks voorstelt." Of is dat toevallig ook een feit?

3 november 2022 om 14:35

Natuurlijk weet ik dat wel zeker, dit is namelijk wat Schreuder zelf verteld heeft. Nogmaals Paulodybala, hou het bij feiten, ik weet dat het moeilijk is maar is echt het beste.

John van den Heuvel vertrouw ik niet, maar die heeft aangegeven dat er criminelen in zijn auto naar het Marengo proces zijn gegaan. Daarnaast heeft de Telegraaf gepubliceerd dat Ihataren zelf niks te verwijten valt hierin, geen onderzoek op hem loopt en dat hij bedreigd wordt.
Allemaal feiten!

Dus hij is bedreigd en hem valt niks te verwijten, hij zit niet in een onderzoek van de politie, die pleitten hem vrij.
Allemaal feiten!

Dan is het ook een feit dat de RVC, Van den Sar, Blind, H2 als Schreuder met zichzelf bezig zijn wanneer ze hem hierin niet verder helpen, zoals gebeurd is.
Allemaal feiten!

3 november 2022 om 14:36

@mancunianb om uberhaupt het woord dom te gebruiken moet je echt zelf met betere teksten komen. Wat kun jij zaken beoordelen, veroordelen wat alleen iemand kan zijn die met hem leeft en binnen Ajax alles ziet en volgt. Jij weet niets, jij weet niet wat Ajax en PSV en de mensen eromheen allemaal wel of niet gedaan hebben. Als je kijkt naar de output dan mag jij zulke zware veroordelingen helemaal niet doen want dan is Mo de enige die schuldig lijkt. Dus hou op met je betweterige oordeel en andere te beschuldigen vanuit je luie stoel

3 november 2022 om 14:43

Thamike ik oordeel met publiekelijk bekended informatie. Verder verzin ik er niks bij en laat ik niks weg. Beredeneer op feiten ipv gevoel net als jullie.
Ajax en De Telegraaf hebben informatie naar buiten gebracht en op basis van die informatie oordeel ik.

3 november 2022 om 14:45

Mancunianb. Het lijkt mij het bekende liedje dat iedereen het gedaan heeft en dat hij zelf geen enkele blaam treft.. Nou sprookjes bestaan echt niet. Had Ajax nog een mogelijkheid gezien dan waren ze wel doorgegaan en hadden misschien een paar miljoen meer kunnen verdienen. Maar wel je riante salaris willen hebben maar er weinig voor doen dat gaat niet.

3 november 2022 om 14:46

Mancunianb op de minimale informatie die vaak geen context heeft kun jij niets maar dan ook niets beoordelen laat staan gebruiken om te veroordelen. Als jij je comfortabel voelt om te veroordelen op basis van deze beperkte informatie is dat voor jou om je goed over te voelen maar niet om andere op over te bediscusseren. Bizar hoe jij er naar kijkt.

3 november 2022 om 14:49

Haha dit is weer lekker typisch. John van den Heuvel, een gerenommeerde misdaadverslaggever vertrouw je niet? Maar de telegraaf dus wel en die spreken dus wel automatisch feiten? Oké, duidelijk.

Niks te verwijten is is natuurlijk ook zo subjectief als wat. Hoe kan je dat ooit als feit benoemen als je er zelf niks van af weet en dus eigenlijk zelf kiest welke bronnen jij 'gelooft'? Dat slaat toch nergens op! Stel ik zeg nu, ik geloof John van den Heuvel wel en de telegraaf niet. Spreek ik dan ook feiten door te zeggen dat hem dus wel wat te verwijten valt?

Je laatste zin is al helemaal stuitend. Je hebt werkelijk waar geen enkel idee wat hun gedachte en/of handelingen waren.
Jij leest letterlijk alleen wat je wil geloven en kiest uit wat jij als feiten ziet.

3 november 2022 om 14:52

Thamike Ajax haalt hem naar Amsterdam. Brengen hem in tegen PSV om te provoceren. Daarna krijgt hij geen minuten meer omdat hij fit moet worden.
Voorbereiding is hij topfit en speelt hij buitengewoon.
Allemaal feiten toch? Ik ga ervan uit dat je het er tot zover mee eens bent.

Dan wordt hij bedreigd en uit de selectie gelaten. Deze bedreiging daarin treft hem geen blaam, zowel door Telegraaf als Politie bevestigd. Feiten toch?

Ajax wilde hem uit veiligheid voor hem en zijn medespelers niet laten trainen. Ondanks dat bijvoorbeeld Tadic aangaf dat hij welkom is trekt Ajax zijn handen van Ihataren af wanneer ze merken dat de bedreigingen erger zijn dan verwacht.

Al met al niet een situatie om je handen vanaf te trekken wanneer je vooraan stond om hem binnen te halen om geld te verdienen en provoceren naar een concurrent.

Weer een faalpunt van vd Sar, H2 en Schreuder.

3 november 2022 om 14:53

Paulodybala je weet dan John van den Heuvel bij de Telegraaf werkt he pik?!
Ik vertrouw ze niet maar neem hun informatie aan voor waar.

3 november 2022 om 15:06

Je neemt de informatie voor waar aan die je graag wil geloven. Er staan nog steeds zoveel aannames in jouw reacties waar je veel te weinig / niks over weet.

3 november 2022 om 15:43

@mancunianb, het zou je goed doen om dingen niet als feiten te presenteren zolang de onderzoeken lopen. In het kader van onderzoek wordt namelijk nooit halverwege een conclusie uitgebracht. Weet jij dus veel of hem niks te verwijten valt.

Bovendien vind ik het maar vreemd dat je die jongen met hand en tand verdedigt. Het ligt aan de hele wereld behalve hem zeker?

"if it quacks like a duck, walks like a duck, it's probably a duck"

3 november 2022 om 15:46

Je kan er niet mee omgaan dat er iemand genuanceerd naar de situatie kijkt en feiten voor je opsomt.
Je kan je mening niet net als jij baseren op wat simpele aannames en verkeerde interpretaties.
Feiten beoordelen en daarmee je mening vormen valt niet mee, maar geloof me dat is echt het beste.

3 november 2022 om 15:49

Mancunianb,

We weten ook dat criminele vriendjes van hem in zijn door de club ter beschikking gestelde auto naar het Marengo proces reden. Natuurlijk weten wij niet alles maar deze meneer heeft een kans gehad maar is niet in het gareel te houden blijkbaar en situaties zoals met Promes zit Ajax niet meer op te wachten.

3 november 2022 om 15:49

@Woenselaar die laatste zin ben ik het helemaal niet mee eens. Net zoiets als waar rook is, is vuur. Ik ben persoonlijk meer van de nuance.

Ik verdedig hem omdat ik vind dat hij kapot wirdt gemaakt door mensen met eigen belang. Ik vind hem slachtoffer van de situatie. Zo zijn er nog talloze voorbeelden te noemen wereldwijd.

Ik weet niet of hem niks te verwijten valt anders dat de politie heeft aangegeven dat hij nergens verdachte van is en ernstig bedreigd wordt. Dus totdat de politie met andere informatie kom beredeneer ik met de bekende informatie. Iets wat ik bij vele mis, de meeste verzinnen er zelf maar wat bij.

3 november 2022 om 16:09

"genuanceerd naar de situatie kijkt". "feiten".

Het is goed vriend, als jij dat maar blijft geloven.

3 november 2022 om 16:14

Sorry ik dacht ik laat het bij de laatste reactie maar dan lees ik deze zin:

"de meeste verzinnen er zelf maar wat bij".

Lees alsjeblieft al jouw vorige reacties nog eens terug en als je nog steeds op dat moment serieus wilt beweren dat jij niet allerlei dingen verzint (of zelf voor waarheid aanneemt maar die nergens op gebaseerd zijn) dan gaat er toch echt wat mis.

3 november 2022 om 16:18

@mancunianb,

Hij maakt zijn eerste minuten tegen PSV, dat dit provoceren is dat is gehaal jouw invulling. Ik weet dat hij heeft aangegeven graag minuten te willen maken en dit in overleg is geweest. Laten we zeggen dat we dit beide niet zeker weten dus zeker geen feit.

Dat hij bedreigd wordt is op zich een situatie van hem persoonlijk en niet de schuld van Ajax. Dat is een feit. Dat hij omgang heeft in het foute circuit is een feit gezien zijn auto meerdere malen is gebruikt door verkeerde personen. Tegen de lease regels in.

Dat hij gaat Trouwen met een dame die hij net kent laat zien dat hij niet met zijn carriere bezig is maar met prive. Prima , eigen keuze maar heeft consequenties als je nog zoveel te bewijzen hebt.

Terugval op training en komt vaker niet dan wel. Dit was na zijn bedreigingen waarbij Ajax hem veilig heeft willen houden en hier alles aan gedaan heeft.

Staf, trainer en vertrouwenpersonen komen bij hem en/of familie op bezoek op regelmatige momenten om hem te steunen en support te bieden. Mag helaas niet baten hij kiest zijn eigen pad. Geen feit maar uit de media waar jij jouw feiten vandaan haalt.

Ajax geeft hem dus een kans die hij al niet bij PSV, Juventus en Sampdoria waar hij niet eens komt opdagen. Ajax stopt tijd en geld en energie in deze jongen en doet dat natuurlijk ook altijd om zelf te profiteren maar heeft er alle baat bij om hem te helpen weer terug te krijgen op niveau maar deze jongen heeft net als in zijn PSV tijd, te veel randzaken die hem weerhouden om als een prof te leven, ook getuigen zijn regelmatige overgewicht. Dat jij hem kosten wat het kost wil beschermen is onlogisch en snap ik totaal niet en er spreekt ook echt niets uit dat jij maar enigszins gelijk hebt.

Daar waar jij Mo beschermt strooi jij met beschuldigingen naar mensen die hier niets mee te maken hebben of onterecht door jouw neergezet worden als prutsters. Bizar.

3 november 2022 om 16:19

PauloDybala begrijpend lezen is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Maar maak je niet druk, als je goed je best blijft doen op school kun je het nog leren.

3 november 2022 om 16:30

Mancunianb. Typisch een reactie van iemand die weet dat er iets niet klopt en toch blijft volharden in die conclusie.

3 november 2022 om 16:39

Thamike, Ajax brengt hem in de bekerfinale in tegen PSV!! en daarna speelt hij geen minuut meer dat seizoen vanwege zijn fitheid.
Ik denk dat iedere voetbalvolger er wel over eens is dat dit PSV provoceren was. Sterker nog, dat hij dat seizoen in tegenstelling tot andere talenten geen minuten meer krijgt, bewijst dat het om te provoceren was anders hadden ze met die invalbeurt ook wel gewacht. Maar nogmaals, de meeste voetbalvolgers zijn het erover eens dat dit een provocatie van Ajax naar PSV was over de rug van Ihataren.

Dat die auto wordt bereden door criminelen is juist onderdeel van de bedreiging. Zowel Ajax als de Politie en de Telegraaf hebben aangegeven dat hem hier niks te verwijten valt.

Wat ik mis in je opsomming is de chronologie. Die verteld je namelijk heel veel, jij springt van de hak op de tak en haalt dingen door elkaar.

Het bezoek van Schreuder bv was in de voorbereiding, jij noemt het als significant onderdeel in het proces, terwijl het in werkelijkheid 1 bezoek was toen hij de pannen van het dak speelde en er nog geen problemen waren.
Dat is iets heel anders!! En zeer belangrijk dit in goede context te zien!!

Chronologie, context en feiten zijn belangrijke dingen waar je niet zomaar aan voorbij kan gaan om je punt te willen maken.


3 november 2022 om 18:00

@Mancunianb, gewoon bizar hoe jij kijkt naar dit geheel. Je bent of familie van hem, of erg close, of niet goed snik als je zo’n onzin verhaal bij elkaar weet te verzinnen met als uitkomst dat Ajax een kille club is. Wat lopen er toch een idioten rond.

3 november 2022 om 18:49

Ajax is een kille club. Ook een hele succesvolle club. Ik heb zeker wel respect voor Ajax, alleen het is een beetje hoe Timber het laatst zei in zijn interview. Bij Ajax is er ook wel warmte en groepsgevoel, maar alleen wanneer er gewonnen wordt.

3 november 2022 om 19:08

Tja je probeert het in ieder geval nog wel MancunianB, maar je slaat de plank volledig mis met je insinuaties dat hij 'bewust' kapot werd gemaakt. Zou het een gecombineerde effort van PSV, Juventus, Sampdoria en Ajax zijn? Doofenschmidt's duistere plan producties hebben goed werk geleverd, it all makes sense now.

4 november 2022 om 08:27

Woenselaar, ik beredeneer zonder emotie. Jullie zitten zo vol van emotie voor je clubbie en afgunst naar Ihataren dat jullie niet meer helder denken.
Ook deze reactie van jou laat dat zien. Je opmerking zit zo ver weg van de strekking van mijn verhaal, maar begrijpend lezen lukt niet meer door de emotie.

'Winners never quit, quitters never win'. Welke geldt voor hem dan denkt ie zelf?

3 november 2022 om 12:04

Ik denk de eerste wanneer hij weer meedoet met een wedstrijd frikadellen eten. De laatste wanneer hij weer eens met de vriendjes van de maffia speelt.

3 november 2022 om 12:15

Hahahaha inderdaad erg ironisch voor iemand die zich bij elke tegenslag bij psv ziek melde, bij Sampdoria 3 maanden niet is komen opdagen en bij Ajax weer hetzelfde flikte. Het zal vast een prima gozer zijn, maar zo'n quote posten lijkt me niet heel slim, want ik heb nog nooit zo'n "quitter" gezien in het voetbal.

3 november 2022 om 12:22

Bizar hoe hij toch altijd weer met dit soort teksten strooit in de social media. Geeft alleen maar aan imo hoever hij verwijderd is van de realiteit.

3 november 2022 om 12:29

Nou ja, de tekst klopt toch gewoon. Hij wint niks

3 november 2022 om 14:55

Inderdaad, hij heeft nog nooit wat gewonnen.
Denk dat hij pas later gaat nadenken wat hij gepost heeft.

Hopen dat ie een winner is en geen quitter in dat geval

3 november 2022 om 12:06

Vooralsnog slecht weinig win en vooral quit..
Toch wel een poetische zelfreflectie

Soon is een beetje te laat...

3 november 2022 om 12:08

Voor ajax wel, maar dat zeiden jullie niet toen dit bij psv gaande was en naar ajax ging

3 november 2022 om 13:23

Erwin

Klopt, maar even los van Ajax is elke gemiste (grote) kans er eentje. En we zien geen indicatie dat hij klaar is voor een geslaagde poging. Of dat nou Ajax is, of elders.

3 november 2022 om 13:35

Vergis je niet in hoe jong deze vent is. Stel je voor hij zou alles de aankomende 2 jaar op de rit krijgen dan nog kan hij een prima carriere hebben. Alleen waarschijnlijk niet meer in de top zoals hij vroeger zal hebben gedroomd

3 november 2022 om 13:47

Dat kan alsnog natuurlijk maar clubs zullen wel voorzichtig zijn. Stel hij schiet bij een middenmoter in de serie a er 10 in en geeft 15 assist echt wel dat er interesse in zal zijn. Maar hij moet nog veel veranderen voordat dat gebeurd

3 november 2022 om 13:57

Ja natuurlijk en de bal ligt bij alleen hemzelf, maar als hij zijn zaakjes op orde lijkt te krijgen en hij presteert weer op het veld dan is er geen enkele club onder de top 6 inde eredivisie die hem niet graag zou willen inlijven

3 november 2022 om 13:58

Zelfs in de top kan het gewoon nog. Hij moet gewoon eerst zijn leven op de rit krijgen. Voetbal staat nu niet op plek 1, of dat zou het niet moeten zijn.

Als hij over een jaar de boel scherp heeft, gaat trainen, eerst een jaar bij een mindere club een prestatiecontract tekent, dan is alles gewoon nog mogelijk. Maar het begint bij hem.

3 november 2022 om 14:24

Ik hoop het oprecht voor hem

3 november 2022 om 18:23

Ik ook. Ik denk niet dat het gaat gebeuren, maar je weet nooit.

Hij gaat natuurlijk gewoon vlammen bij Juventus en ons ongelijk bewijzen, toch?...

3 november 2022 om 12:05

Dat zou wel mooi zijn, vanaf 3 januari heeft hij kans om zichzelf bij juve te laten zien. Misschien dat hij daar dan toch doorbreekt...

3 november 2022 om 12:16

Zou mooi zijn als hij bij Juve gaat vlammen. Ben benieuwd wat er allemaal heeft afgespeeld de afgelopen periode.

3 november 2022 om 12:29

zal wel verhuurd worden

3 november 2022 om 12:30

Je krijgt in het buitenland al minder snel de kans, laat staan dat je als Ihattaren binnenkomt waarin je verleden niet erg meewerkt. Ik heb er weinig vertrouwen in. Eerlijk, ik was sceptisch in het begin van zijn ajax periode maar helaas heeft hij het (niet) waargemaakt.

3 november 2022 om 12:32

Het zou pas mooi zijn als ik nooit meer iets over dat kut kind hoef te horen.

3 november 2022 om 13:23

Hahahahah nice.

3 november 2022 om 13:25

Vitesse

Ik zou niet teveel illusies hebben. Hij lijkt nu geheel niet in staat om te presteren. Grote kans dat Juventus geen trek heeft om veel aan hem te werken. Daar zal Ihattaren dan ook weer niet blij van worden. Ik verwacht dat hij gewoon in Utrecht blijft rondhangen en dat huren zelfs al te moeilijk zal zijn.

3 november 2022 om 12:08

Vlammen of vlammetjes?
De vlammetjes tosti is overigens ook niet te versmaden

Roger Schmidt is ongeslagen met Benfica en wordt eerste in een poule met PSG en Ihataren doet stoer op insta en is over weg getrapt? Aan wie zou het nou liggen dan? Ik denk aan Roger Schmidt.

3 november 2022 om 12:04

Ik denk dat je het een keertje los moet laten

3 november 2022 om 12:19

Ik vrees dat sommige mensen dat niet kunnen. Ik blijf het vreemd vinden dat zelfs nu Schmidt weg is er een verheerlijking van hem gaande is. Feitelijk gezien is er bijna niets gewonnen, waren er best veel negatieve geluiden over de spelopvatting en tactische beslissingen, is er in Europa niets gehaald en is de organisatie ook niet wezenlijk verandert. Maar toch blijven er enkele supporters van PSV hier maar roepen hoe goed die man was. Ik vraag me oprecht af waar dat in zit?

3 november 2022 om 12:29

Ik denk dat dit ligt aan de systematische manier waarop Schmid de grond in werd getrapt hier in Nederland.

Helaas voor Schmid (en PSV) was er gewoonweg een nog betere trainer (Ten Hag) en een veel betere selectie (Ajax, die ook velen malen meer te besteden had) aanwezig in Nederland.

Neemt niet weg dat hij echt niet alles goed heeft gedaan en dat het wellicht geen goede match was. Maar de manier waarop hij is afgebrand sloeg werkelijk nergens op.

3 november 2022 om 12:32

klopt. maar veel mensen namen het hem ook kwalijk dat Ihataren weg moest. Achteraf bleek hij toch wel gelijk te hebben. Denk dat als dit geaccepteerd was hij toch heel anders beoordeeld zou zijn

3 november 2022 om 12:39

Schmidt is zeker niet heilig, maar veel mensen willen nu graag hun gram halen omdat Schmidt echt de grond ingeboord werd mbt Ihattaren. Het lag allemaal aan Schmidt. Ook als je de selectie van PSV nu bekijkt waar Ruud het mee moet doen kun je je afvragen of het wel bij de trainer ligt of dat er laatste jaren juist de beleidsbepalers binnen PSV falen. Ook als je ziet met hoeveel blessures PSV alweer heeft te maken dit seizoen.

3 november 2022 om 13:11

Robert41

Wat is er nu exact gebeurt bij Psv tussen Mo en Schmidt?

3 november 2022 om 13:27

Marco, hulde voor je genuanceerde reactie. Ben het helemaal met je eens.

3 november 2022 om 13:32

"ik blijf het vreemd vinden dat zelfs nu Schmidt weg is er een verheerlijking van hem gaande is. Feitelijk gezien is er bijna niets gewonnen, waren er best veel negatieve geluiden over de spelopvatting en tactische beslissingen, is er in Europa niets gehaald en is de organisatie ook niet wezenlijk verandert."

Zo vreemd is dat toch niet? Schmidt is in Nederland belachelijk gemaakt, door het slijk gehaald, hij is persoonlijk verantwoordelijk gesteld voor de totale implosie van Mo Ihattaren en neergezet als een soort halve randdebiel. En okay, ik snap nog best wel dat als je als PSV trainer er niet in slaagt een landstitel te winnen, dat betekent dat je als prutser te boek komt te staan (want ééns per twee drie jaar kampioen worden is nu eenmaal ook normaal voor Psv).

Maar inmiddels maakt de man furore bij Benfica. Dus terwijl álle ellende in Eindhoven en omstreken volledig aan Schmidt geweten werd, blijkt nu dat het wellicht ook nog eens zo kan zijn dat de malaise niet puur en alleen aan Schmidt te (ver)wijten is geweest.

En een verheerlijking gaat mij sowieso drie slagen te ver. Ik heb nergens een verheerlijking gezien, gelezen of gehoord. Hiddink wordt verheerlijkt in Eindhoven. Net als Harrie van Raaij, Willy van der Kuylen en Romario. maar Roger Schmidt verheerlijkt??? Neh,...

3 november 2022 om 13:49

Zo vreemd is dat toch niet? Jawel dat is gezien zijn gebrek aan successen wel vreemd. Waarom vindt jij dat niet vreemd dan?

En een verheerlijking gaat mij sowieso drie slagen te ver. Ik heb nergens een verheerlijking gezien, gelezen of gehoord.

Dan zou ik objectief (probeer het eens) alle topics doorlezen. Dan zie je vanzelf hoe elke acties van Schmidt nu nog steeds wordt goedgepraat door mening PSV supporter.

3 november 2022 om 13:52

Er is geen verheerlijking bezig. Alleen is ie in de situatie met Mo afgebrand en werd er door een aantal geroepen dat Ajax die jongen wel zou redden. Dat blijkt nu niet het geval te zijn. Dus ik snap zijn reactie wel. Of je het beter kunt laten is een ander verhaal

3 november 2022 om 13:54

Gebrek aan successen maar wel 2 keer 2de, 2 prijzen en 2 keer overwinterd. Je kunt niet verwachten dat Psv de titel pakt dus als je een beker wint, overwinterd en lang mee strijd lijkt mij dat toch netjes.

3 november 2022 om 14:00

Wat een onzin over verheerlijking. Schmidt werd door de media keihard aangepakt -niet in de laatste plaats vanwege zijn nationaliteit- en Mo werd als een knuffelmarokaan geprofileerd. Alles lag aan hem, dus totaal niet vreemd dat sommigen nu hun gram halen op mensen die vrolijk dansten naar de pijpen van de media, met vooraan Derksen. Het was stuitend hoe die over hem spraken. Die zullen nu hun mond ook wel dicht houden over Benfica als groepswinnaar. Of nee, dat doen ze dan niet, dan lullen ze er overheen en doen alsof het nooit gebeurd is dat ze kwaad over hem spraken.

3 november 2022 om 14:00

@constant Kante

Eens, behalve als het gaat om tactiek en wissels. Natuurlijk ligt niet alles aan Schmidt. Maar dat wisselbeleid was echt wel vrij absurd. Dat is achteraf niet opeens beter geworden.

Hij doet het nu fantastisch bij Benfica, dus het is duidelijk dat hij kwaliteiten heeft. Maar bij PSV was het gewoon niet fantastisch.

3 november 2022 om 14:19

"dan zou ik objectief (probeer het eens) alle topics doorlezen. Dan zie je vanzelf hoe elke acties van Schmidt nu nog steeds wordt goedgepraat door mening PSV supporter."

Aangezien ik jou ook niet constant stalk met uitspraken van Ajaxfans waar jij niets mee hebt of die andere meningen hebben dan jij, zou ik het fijn vinden als jij je ook niet zo druk maakt om wat volgens jou 'menig PSV supporter' gezegd of niet gezegd heeft.

En yep, er zal best een dichtgetikte fanatiekeling zijn die nu roept dat Schmidt God was, maar so what? Verheerlijking doet denken aan volksstammen. Die waren er niet. Dus die suggestie slaat nergens op.

3 november 2022 om 14:24

vernon

"eens, behalve als het gaat om tactiek en wissels. Natuurlijk ligt niet alles aan Schmidt. Maar dat wisselbeleid was echt wel vrij absurd. Dat is achteraf niet opeens beter geworden."

Daar ben ik het zeker mee eens! Dat wisselbeleid van Schmidt daar heb ik inderdaad niks van begrepen. Vooral in dat eerste seizoen. Standaard je beste spelers eruit na 60-70 minuten en dan met Bruma, Vertessen etc aankakken, pfff. Ja, hij wilde dan 'verse benen'. En toen ging het er echt om, in die EL knockout fase, tegen Olympiakos, toen er frisse bene nodig waren om de voorsprong te verdedigen en een paar spelers op hun tandvlees liepen, toen weigerde hij te wisselen,..... Vaag.

Maar de kritiek dat het 'voetbal' onder Schmidt zo slecht zou zijn geweest, die deugt echt niet. Integendeel. Na de jaren betonvoetbal onder Cocu en dat 'alle ballen op Luuk de Jong' gedoe onder van Bommel was het voetbal onder Schmidt een verademing.

3 november 2022 om 15:22

Maar Constant, Schmidt zit nu een paar maanden bij Benfica. Dat de man 'furore maakt' bij Benfica is toch ook een beetje te vroeg om te stellen lijkt me toch?! Eerste in Portugal en overwintering in de CL, wat Benfica wel vaker lukt (vraag t Ajacieden 😉). En twee gelijke spelen tegen PSG is tuurlijk prima, winst tegen Juve ook ok (al was/is Juve niet al te best). Maar furore gaat me veel te ver. Zullen we dat aan het eind vh seizoen beoordelen?!

3 november 2022 om 18:26

Ja precies, stonden er na wissels 3 spitsen voorin die helemaal niks brachten. Echt bizar.

Overigens ben ik, zowel voor spelers als voor trainers, van mening dat het ook gewoon een mismatch kan zijn. Sommige topspelers (kaka, sjevchenko in het verleden) waren wereldtop bij 1 club, en mislukten in een ander land. Dat gebeurt bij trainers ook. Schmidt lijkt daar een beetje een voorbeeld van te zijn.

3 november 2022 om 18:28

Formus

Beetje vroeg misschien, maar we zien Schreuder schuimbekken dat je geen goede ploeg kan bouwen in een paar maanden. En Schmidt staat er vanaf dag 1. Dat is gewoon knap. Dus dat mag ook best gezegd worden nu.

3 november 2022 om 12:05

Tja veel psver vonden het ook aan Schmidt liggen. Toen Schmidt weg ging kwamen pas de geluiden dat het terecht was. Daarvoor werd altijd zijn vader door psvers als excuus gebruikt

3 november 2022 om 12:57

Ik moet altijd wel lachen hoe PSV supporters ineens Schmidt toch niet zo slecht vinden omdat hij bij een betere club wél weet te presteren. Hij was bij PSV gewoon enorm matig, net als Mo.

3 november 2022 om 13:07

Mee eens. Nu viel Schmidt natuurlijk niets te verwijten in de kwestie Ihattaren, maar hij heeft het bij PSV gewoon behoorlijk slecht gedaan als coach. Z'n prestaties bij Benfica staan daar los van. Schijnbaar is het daar vooralsnog een betere match. Bovendien heeft Benfica ook de spelers om zijn speelstijl te implementeren.

3 november 2022 om 13:53

Schmidt was gewoon waardeloos. Kon zich niet aanpassen aan de taktiek in Nederland. Ik denk dat veel PSVers het met me eens zijn hierin. Ben iig blij dat ie weg is.

3 november 2022 om 13:56

Behoorlijk slecht nog wel? Puur kijkend naar de resultanten is het gewoon prima. 2 keer 2de, 2 prijzen en 2 keer overwinterd.

Ik ben benieuwd welke club nu de gok gaat wagen. Utrecht? Antwerp? Serie B? Zelf hoop ik op de Championship voor hem. Weg uit de aandacht. Keihard buffelen.

3 november 2022 om 12:05

Championship? Daar zagen ze hem doormidden en bij 1 stootje issie alweer klaar. Niet dat ik hem ergens anders zie slagen, met deze mentaliteit en verkeerde prioriteiten, redt hij het nog niet eens bij het 3e van FC Bal op het Dak.

3 november 2022 om 12:17

Fysiek is hij juist wel sterk, als hij fit is uiteraard. Het is niet een fragiele nummer 10 fzo.

3 november 2022 om 12:24

Je kan van alles over Ihattaren zeggen, maar dat hij fysiek niet sterk is, is daar nou net weer niet een van. Ik denk eigenlijk dat hij heel goed in de Championship zou passen met zijn fysiek en zijn kwaliteiten.

3 november 2022 om 12:39

Deze gozer zou eigenlijk richting Scandinavie moeten. Ergens aansluiten vanaf het nieuwe seizoen in Denemarken, Noorwegen of Zweden. Klinkt raar maar hij zou perfect passen bij clubs als Göteborg, Mälmö of Kopenhagen wellicht. Weg van zijn omgeving, rust en verse start zonder mensen om hem heen die hem beinvloeden of kijken naar zijn verleden.

3 november 2022 om 12:35

Hoop je daarop???
Ik hoop dat die vent compleet uit het voetbal verdwijnt. Ik gun het hem gewoon niet. De meeste jongens zouden een moord doen voor zijn talent en mogelijkheden. Hij gooit er gewoon met de pet naar. Beetje de kantjes eraf lopen en met onderwereldfiguren om te gaan. Dan heb je het gewoon niet verdiend.

3 november 2022 om 12:35

Laten we hopen voor hem en overmars dat hij niet naar Antwerpen gaat. Met zijn maffia vrienden zal hij meer rond de haven te vinden zijn als op de club..

Grote woorden, nul daden. Spreek eens met je voeten. Tot over een jaar of twee ergens in de zandbak of een 3e divisie van een B-land.

In de keukenkampioen divisie zeker

Laten we vanaf nu alleen maar iets over Mo plaatsen wanneer hij weer op de velden staat. Want dit is toch voetbalzone, maar hij is geen voetballer meer

Er zit iets onverwachts aan te komen. Verwacht dat hij na de winterstop bij Fortuna Sittard opduikt. Sneijder heeft al meermaals aangegeven hem graag te helpen namelijk

3 november 2022 om 12:22

"er zit iets onverwachts aan te komen", als hij uberhaupt ergens aankomt is het onverwacht. Enige wat ik verwacht is dat hij wegkwijnt bij Juventus of dat zij zijn contract ontbinden.

3 november 2022 om 12:34

Zou Burak Yilmaz zin hebben in zo'n clown die meer bezig is met randzaken dan voetbal en driewkwart jaar te dik of niet fit is?

3 november 2022 om 13:27

Als Sneijder hem graag wil helpen dan zie ik hem eerder debuteren in 'mart op de piste' deze winter...

Dit doet die echt al tijden en elke keer wordt het maar slechter en slechter. Geen 1 club moet zijn handen vuil maken aan Ihattaren. Al die bijzaken die bij hem voorbijkomen zijn echt veel te veel. In 1 jaar Ajax is het al wat. Tja denk dat Juventus beter kan proberen om zijn contract te ontbinden.

Ik snap het gewoon niet! Dan speel je voor psv, voor juve en voor ajax.. vervul je de jongens droom van miljoenen en miljoenen jongens en dan ga je er zo mee om!?

Waarschijnlijk is het kwartje gevallen, binnen geringe tijd gaat niemand het meer aandurven met deze jongen.

Dan valt je luxe leventje weg, en val je in een groot zwart gat.
Moet je een baantje zoeken, die moet je dan nog maar eens zien te vinden met deze staat van dienst..

3 november 2022 om 12:16

Hij heeft echter volgens mij wel connecties die het mogelijk kunnen maken een luxe leventje te leiden. Ik heb het idee dat we zijn naam in een aantal jaren nog wel in de krant gaan tegenkomen. Maar betwijfel of het dan voetbal-gerelateerd is.

Met dit soort posts/berichten maakt hij het alleen maar ongeloofwaardiger.
Op social media oneliners scoren, de succesvolle gelukkige en het gemaakt hebbende persoon willen laten lijken. Daar gaat het al fout.
Niets is wat het lijkt daar.

Skip alle bullshit en laat niks van je horen en laat in irl zien over een tijdje.
Dit gezegd hebbende had dit allang moeten gebeuren en lijkt het niet meer te komen, de wereld blijft niet op hem wachten. Grow up.

Langs het Amsterdam Rijnkanaal een beetje rennen. Dat doe ik ook weleens. Nog steeds in die k-buurt zo te zien. Daar ga je het niet redden Mo.

Aldus Mohammed Ihattaren, hardlopend richting de plaatselijke shoarmatent.

Ik had in het begin nog enige hoop dat hij het bij Ajax op de rit zou krijgen.
Helaas maar deze jongen is geen "winner".
Dus Mo beter hou je je gedeist met deze uitlatingen.
Ja hij heeft veel meegemaakt maar er zijn meer sporters die veel meegemaakt hebben door uiteindelijk wel de juiste mentaliteit te tonen.
Dat zijn winners!

Mooi, die slachtofferrol. Eerst maar eens echt presteren. En dan mag je weer van je laten horen. Geen woorden maar daden....

Hij is bij drie clubs op rij weggestuurd omdat hij gestopt was met trainen/op komen dagen. Behoorlijke quitter, als je het mij vraagt.

Hoelang kun je blijven teren op een paar mooie goals tegen Heracles en Utrecht alsmede een paar leuke potjes in de KKD? Benieuwd wie hier nog intrapt.

3 november 2022 om 12:18

Ik gok nog een seizoentje of drie toch wel. Op heden is hij nog altijd een speler van Juve, met clubs als PSV, Ajax en Sampdoria op zijn CV. Genoeg B/C clubs die daar nog intrappen... en er is nog altijd de zandbak.

Maar dat deze jongen geen carriere meer gaat maken, dat was al duidelijk bij PSV.

4 november 2022 om 15:29

"hoelang kun je blijven teren op een paar mooie goals tegen Heracles en Utrecht alsmede een paar leuke potjes in de Kkd?"

Best nog wel een tijdje. Bakkali heeft gewoon weer een eredivisieclub gevonden op basis van vier goals die hij negen jaar geleden gemaakt heeft tegen Zulte Waregem en NEC.

Ik ben benieuwd. Ik ben het geloof langzaam ook wel kwijt aan het raken in hem. De vorige keer zeiden ze ook al; ''soon''.

Enige club die ik nog wel in hem zie investeren is inderdaad een Antwerp van Van Bommel & Overmars. Of wellicht een FC Utrecht die een poging wilt wagen.

Verder dan die clubs kom ik niet. De rest heeft wellicht wel interesse in hem, maar kunnen hem (gek genoeg) niet betalen. De clubs in het lagere segment dan.

Wat ik nu ga typen doet stiekem echt best wel pijn. Tot dat incident met die criminelen heb ik echt het gevoel gehad dat hij bij Ajax 1 aan kon haken, maar helaas. Heeft altijd mijn gunfactor gehad want voetballen kan hij wel, en zeker na dat verhaal met zijn vader had ik het echt met hem te doen. Mentaal toch gewoon te zwak voor profvoetbal. Tijd om iets anders te gaan doen en deze jongen gewoon geen aandacht meer geven. Genoeg kansen gekregen, altijd in de watten gelegd en keer op keer verprutst.

Wie houdt hij voor de gek? Het is overduidelijk dat hij geen winnaar is maar een sjaak afhaak zonder enige vorm van discipline.

Laat maar zien dan. Zou mooim zijn als hij zijn voeten laat spreken, was toch een groot talent. Ik hoop dat hij de voetbalfans met zijn spel weer plezier kan bezorgen en randzaken achterwegen kan laten.

Zijn carriere is nog niet voorbij volgens hemzelf, nou.. winners never quit.. succes zou ik zeggen. Ik help het hem als persoon en de Nederlandse maatschappij nog steeds hopen dat hij slaagt als voetballer, het alternatief is namelijk dat er een hoop belastingcenten aan hem gespendeerd zullen gaan worden.
Los daarvan kan hij natuurlijk wel echt voetballen en dat maakt het in die zin ook leuk voor voetbalfans als die ergens zijn grillen kan laten zien, al is het maar bij Rkc.

Ik vind het jammer dat het bij ons niet gelukt is, vind het echt alleen en volledig aan hemzelf te wijten maar hoop wel dat hij ooit nog gaat presteren en voetbaltechnisch niet in de vergetelheid komt.

Zieke bars. Denk jammer genoeg dat er nog voldoende clubs voor hem zullen komen. Antwerp of Utrecht zal het wel worden.

Ik moet ineens aan Notorious BIG denken. "Mo money, Mo problems!"

Bij PSV heb ik hem het voordeel van de twijfel gegeven. Ik zat niet in dat kamp dat de schuld volledig bij Roger Schmidt legde, maar ik vond het wel plausibel dat het iets met zijn verstandhouding met Schmidt te maken had. Het komt nou eenmaal af en toe voor dat een speler en manager gewoonweg niet met elkaar door een deur kunnen. Shit happens, kan gebeuren. En dat hij na het overlijden van zijn vader in zo'n diep gat is gevallen wil ik hem ook niet aanrekenen. Ik heb zelf ook een geweldige band met mijn vader en kan me niet voorstellen hoe het leven zonder hem zou zijn, laat staan dat mij dat net als Ihattaren op zo'n jonge leeftijd zou zijn overkomen.

Maar bij Sampdoria heeft hij het toch echt helemaal zelf verpest en speelden er geen externe factoren mee. Hij koos ervoor om naar Italië te vertrekken, en vervolgens om aan Sampdoria uitgeleend te worden. Daar na twee weken al niet meer komen opdagen getuigt van een hele zwakke mentaliteit waarmee je het niet in het voetbal gaat redden.

Uiteindelijk kwam Ajax dan nog met een uitweg voor Ihattaren. Prima stap van Ajax om met die jongen aan de slag te gaan, want Mo is en blijft iemand met achterlijk veel aangeboren talent voor het spelletje. Als ze hem aan de praat hadden gekregen had je voor een appel en een ei een smaakmaker aan het elftal kunnen toevoegen. Maar als je die kans niet met beide handen aangrijpt en je weer laat verleiden door allerlei (zeer dubieuze) randzaken, dan is er gewoon geen toekomst voor je in het voetbal.

Bedankt, Mo, het waren 10 onmemorabele minuten!

Verdorie had dat even eerder gedaan man. Die jongen past zo goed bij Ajax. Dit is zo zonde. Ik baal hier echt van. Wat hadden we hem goed kunnen gebruiken nu.

Zo veel talent hebben dat iedereen jaloers op je is. Een mooie baan in het vooruitschiet waarmee je jezelf en mogelijk 3 komende generaties financieel onafhankelijk speelt. Maar je hebt ook nog zo iets als IQ, dat blijkt.

Nee 'mo', je bent geen winnaar. Sterker nog je bent al meer dan twee jaar kei en kei hard aan het verliezen. Ik durf te wedden dat hij straks ergens op duikt, één goaltje maakt en dan weer met zo'n clowneske post komt. Je zet jezelf ontiegelijk hard voor lul man..

Kan ook niet anderen concluderen dan dat Mo het IQ van een grindtegel heeft. Totaal geen reflecterend vermogen. Hij is zelf het probleem en dit gaat niet meer goed komen. Carrière is wel voorbij.

En wij maar denken dat Andy van der Meyde zijn talent had weggegooid. Deze jongen is de overtreffende trap. Waardeloos figuur en de club die zich aan hem brandt, verklaar ik direct voor gek. Ons aller Mo staat, als hij zo doorgaat, over een paar jaar gewoon lekker ergens friet te bakken.

Daar ben je nu te laat mee Mo. Je had jezelf in de kijker kunnen spelen bij Ajax en vanuit daar makkelijk een overstap kunnen verdienen naar een andere mooie club met de kwaliteiten die hij heeft. Nu weer terug naar Juve en kijken waar ze je gaan stallen. Zal geen club zijn die vanaf het begin van het seizoen Champions League speelt. Al heb ik Mo vaak verdedigt wens ik hem het beste in de toekomst maar kan ik tot nu toe concluderen dat het een niet zo’n slimme jongen is.

Het feit dat hij zijn rondje bij Kanaleneiland loopt geeft wat mij betreft alweer te denken. Van alle verhalen en geruchten weet ik niet precies wat wel of niet waar is natuurlijk, maar het lijkt me dat als die jongen een succesvolle 'reset' wil dat hij op zijn minst uit 'zijn buurtje' moet verdwijnen.

Of je gaat gewoon hardlopen zonder tegeltjeswijsheden op insta te zetten, flapdrol.

Ontzettend jammer dat hij de kans bij Ajax niet heeft gegrepen.

Ben wel heel benieuwd naar het echte verhaal wat er aan de hand is. Je hoort natuurlijk veel via de media, maar wat is waar en wat niet?

Hopelijk weet ie ergens anders lekker te voetballen. Gun het hem wel. Echter snap ik alleen niet waarom hij blijft posten op social media. Vind dat nou niet echt tactisch.

Ik begrijp niet zo goed waar mesen nog het optimisme vandaan halen om te schrijven dat Ihattaren alsnog gaat vlammen. Hij heeft het bij zowel PSV als Ajax voor zichzelf verkloot. Daarmee is hij de enige sinds de invoering van het betaalde voetbal die dat voor elkaar gekregen heeft. Niemand hoeft de twee clubs iets te verwijten, want beiden hebben van alles geprobeerd om hem aan de praat te krijgen. Zou dat namelijk zijn gelukt dan was hij en heel goedkope erg goeie rechtsbuiten geweest waar later op de transfermarkt goud te verdienen was. Dus wie denkt dat de clubs er niet alles aan gedaan hebben snapt m.i. niks van voetbal. Ik houd het er op dat hij geweldig kan voetballen maar mentaal niet geschikt is. En dan komt daar nog achteraan dat hij kennelijk ook geen beste vrienden heeft.

Hoop dat dit het laatste bericht is. Quincy Owusu Abeyie praten we toch ook al lang niet meer over. Soms spat het talent er even vanaf maar blijft het daarbij. Zo bijzonder is het allemaal nu ook weer niet.

3 november 2022 om 17:19

Als Mo 36 zou zijn en 5 jaar niet meer onder contract bij een profclub zou staan, dan zouden we het ook niet meer over hem hebben. Mo staat gewoon nog onder contract bij een topclub.

3 november 2022 om 17:44

Ik heb het over destijds. Quincy stond bij Arsenal onder contract. Ik vind de aandacht gewoon overdreven en nu wel welletjes geweest.

3 november 2022 om 18:19

Ahh, maar dat is inmiddels ook zowat 20 jaar geleden. Hele andere tijden wat betreft social media en internet. Vind het niet echt een vergelijking daardoor. Aangezien Quincy op zijn 16e al weg was uit Nederland ook minder in beeld bij het grote publiek geweest dan Mo.

Reageer

Je mag reageren vanaf niveau 3.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren