Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Raiola tast in duister: 'Vreemd, er is ons niets uitgelegd door Ajax'

Laatste update:

Mino Raiola weet niet waarom Ricardo Kishna om disciplinaire redenen geschorst is door Frank de Boer. De Telegraaf meldde eerder dat de aanvaller met zijn trainer een woordenwisseling heeft gehad over de warming voor de Europa League-wedstrijd tegen Dnipro Dnipropetrovsk (1-0 verlies).

/

Dat is overigens ook het ‘vermoeden’ van Raiola: “Misschien is toen iets in het verkeerde keelgat geschoten bij De Boer. Ik weet het echt niet. Het is allemaal heel vreemd. Er is ons niets uitgelegd. Ik reageer nu via de media, omdat ik ook via de media ben geïnformeerd”, zegt de Italiaanse Nederlander zaterdagavond in gesprek met de NOS.

Raiola vindt dat zijn cliënt beter op zoek kan gaan naar een nieuwe club: “Het is nog geen druppel, maar de emmer begint wel vol te lopen.” Onderhandeld met andere clubs wordt er echter nog niet: “Dat was wat Ricardo betreft ook niet aan de orde. Tot en met gisteren was alles goed.” NOS-presentator Jack van Gelder meldde eerder dat de flankspeler in beeld is bij PSV.

Denk jij dat Ricardo Kishna na dit seizoen bij Ajax vertrekt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tsjah... Misschien moet hij gewoon even afwachten in plaats van te roepen dat de emmer bijna vol is, want ik denk dat ajax daar lak aan heeft

14 maart 2015 om 23:18

Wellicht iets voor Feyenoord als hij Ajax echt wil beschamen 😂

14 maart 2015 om 23:21

En welk geld gaan ze daar in Rotterdam voor gebruiken?

14 maart 2015 om 23:52

Nee 2016 men een optie voor een extra jaar erbij. Dus dat wordt gewoon dokken als ze hem hebbe willen.

Maar ik wil dat hij slaagd bij Ajax. Elke verdediger kierewiet spelen. En af en toe is een bal tegen de touwen rost. Een speler waarvoor je in je handen wrijft als hij de bal krijgt. Sinds Suarez heb ik dat namelijk niet meer gehad.

14 maart 2015 om 23:54

Met optie op nog eem jaar

15 maart 2015 om 00:37

De vervanger van depay is er al. Steven Bergwijn

15 maart 2015 om 07:37

Over drie jaar misschien, ja. Wel even realistisch blijven.

15 maart 2015 om 08:01

Volgens mij kijk jij niet veel naar de jeugd van psv en roep je maar wat je hoort.
Ten eerste Steven Bergwijn moet de opvolger van Wijnaldum of Maher worden.
En de opvolger van Memphis moet Rayhi worden of eventueel boljevic maar vind persoonlijk Rayhi 10x beter

15 maart 2015 om 08:21

@TrueKnowledge

Prachtige reactie hahaha

15 maart 2015 om 08:45

Joey Sleegers is beter

15 maart 2015 om 09:44

Leuk voor Joey Sleegers, weet je toevallig of hij ooit kampioen wordt?

15 maart 2015 om 11:53

Psv hool bergwijn is gewoon buitenspeler en kan depay opvolgen. Paal zou dat van wijnaldum in de toekomst moeten.

15 maart 2015 om 08:13

Advies voor Kishna. Zoek lekker een andere club die je wel de warmte geeft. Als de Boer je eenmaal niet mag, dan is je carrière naar de klote. Kijk maar naar Elhamdaoui.

15 maart 2015 om 08:37

Lol Hamdoui heeft het niet aan zichzelf te danken dat hij nergens presteert? En die Riaola roept ook maar weer iets, waarom moet hij door Ajax op de hoogte gesteld worden? Kisnha weet zelf wel waarom hij geschorst is dus die kan dat prima uitleggen.

15 maart 2015 om 08:54

EL hamdaoui was net zo'n mispunt al Kishna.vdat ligt niet aan De Boer. Voetbal is een teamsport. En dan moeten individuen zich niet boven de rest plaatsen als ze ook nog eens niets presteren ook.
Net als Bacalli bij jullie bijvoorbeeld.

15 maart 2015 om 09:21

het is natuurlijk maar een id , maar het kan net zo goed de schuld van de boer zijn lijkt mij .

15 maart 2015 om 09:48

Zeker lol...

Hoe weet je dat het aan meneer El Hamdaoui lag. Dat is wat ajax naar buiten brengt, het is nooit de schuld van ajax of de boer, altijd de speler zelf. Het is gewoon de boer, zijn arrogantie. Ik ben de boer ik heb in oranje gevoetbald en bij Barcelona gespeeld, jullie doen wat ik zeg.

15 maart 2015 om 09:49

Hansje...

Daarom moet ie ook weg

15 maart 2015 om 10:07

El Hamdaoui begon eerst al met dat gezeik met zijn contract tekenen. Mooiere auto wilde hij dan de andere spelers. Drie ton voor zijn broer vanwege die sportzaak. Toen we dat achter de rug hadden en hij getekend had, maakte hij op de eerste dag al ruzie met Suarez. Dus niet alleen met De Boer maakte hij ruzie.
Bij AZ werd hij ook min of meer uitgekotst.

15 maart 2015 om 10:10

Gast, wat snap je niet? Hamdoui is overal mislukt na AZ, en overal was er wel iets, meneer dacht dat hij de beste was, maar liet het nergens zien.

15 maart 2015 om 11:32

El hamdaoui wie was dat ook al weer

15 maart 2015 om 11:36

jaap: Raiola geeft duidelijk aan dat zowel hij als Kishna niet op de hoogte zijn gesteld door jouw heilige ajax en jouw heilige de Boer.
De boer laat dus weer zien absoluut niet met spelers te kunnen omgaan die die geen jaknikkers zijn.
Logisch dat hij nu zo snel mogelijk wil vertrekken en omdat andere clubs dit ook weten zal zijn prijs behoorlijk dalen.
Dankzij de boer kan ajax nu kiezen tussen verkopen voor een lager bedrag of nog 1 of 2 jaar op de bank zetten want dit komt nooit meer goed tussen Kishna en de Boer.

15 maart 2015 om 11:43

@hanks1959
Ik probeer hem net als jij weg te stoppen. Vergeet dit ..... maar. Puntje Puntje Puntje mag je zelf invullen, want anders word ik hier vast weggestuurd.

15 maart 2015 om 11:54

Voetballer van az die Ajax overgenomen had. Is ook weggezonden door de Boer

15 maart 2015 om 11:55

@ Peterhf

Hahahha daar hebben we "peterhf" weer, zeg word jij nou nooit eens moe van jezelf ? Ajax en Kishna zelf hebben nog niet gereageerd maar jij hebt meteen alle antwoorden en uiteraard de voor jou gebruikelijke negatieve veroordeling al klaar staan.

Net zoals gisteren roep je maar iets om het roepen, wie weet was het wel terecht ? Alhoewel, zoiets zal jij nooit toegeven zolang jij je gefrustreerde anti gevoelens lekker kan botvieren

15 maart 2015 om 10:57

Ajax heeft altijd Fischer nog en sorry die gaat zeker weten verder komen dan Kishna. Kishna moet die Raiola ontslaan.

15 maart 2015 om 11:38

Fischer is al jaren geblesseerd en speelde voor zijn blessure ook al een jaar dramatsich slecht. ik denk dat we nooit meer iets van Fischer gaan horen.

15 maart 2015 om 11:40

Fischer?? Die heeft niet meer gebracht dan Kishna.. 1x blazen en hij valt om 2x blazen en hij staat niet meer op.. Zijn haar blijft gelukkig wel altijd goed zitten

15 maart 2015 om 11:40

Fischer?? Die heeft niet meer gebracht dan Kishna.. 1x blazen en hij valt om 2x blazen en hij staat niet meer op.. Zijn haar blijft gelukkig wel altijd goed zitten

15 maart 2015 om 12:03

@ Knuppert

Een keer blazen en hij valt om ? Wat is dat voor onzin, Fischer is 1 van de weinige spelers die ook mee verdedigd als het nodig is, en schuwt daarbij de duels niet. Duidelijk dat jij Fischer amper heb zien spelen. Fischer heeft dus echt wel meer laten zien dan Kisnha, Fischer heeft al grote wedstrijden beslist en was ook belangrijk voor het kampioenschap. Het is mij een compleet raadsel hoe jij er dus bij komt dat onze Deense vriend minder heeft laten dan Kishna die eens in de vijf wedstrijden iets laat zien.

15 maart 2015 om 16:34

Denk het niet. Fischer is veel volwassener dan Kishna. En Fischer gaat echt ver komen en daar ben ik echt van overtuigd. Kishna is niet zozeer een vervelend mannetje trouwens. Het komt door zijn zaakwaarnemer. Die is gek.

15 maart 2015 om 16:35

@afca_leeds, helemaal mee eens. Fischer is veel beslissender geweest dan Kishna.

Hoezo zou een zaakwaarnemer in godsnaam op de hoogte gesteld moeten worden van een disciplinaire schorsing? Natuurlijk hoort hij niets van Ajax. Kishna zal dondersgoed weten waarom hij geschorst is.

14 maart 2015 om 22:49

Dat dacht ik dus ook. Dit is sowieso iets waar de zaakwaarnemer in principe niks mee te maken heeft. In ieder geval is Ajax hem geen uitleg verschuldigd.

14 maart 2015 om 22:57

Ja, maar in het interview met de nos lijkt toch naar voren te komen dat Kishna ook niets is uitgelegd en dat zou toch wel vreemd zijn.

14 maart 2015 om 23:30

Wat denk je nou zelf?
Denk jij nou echt dat hij niet weet waarom en dat hem niks is uitgelegd?
Daar geloof je toch helemaal niks van.
De boer legt altijd alles netjes en goed uit waar hij zit.
Dan zou hij het niet tegen kishna zeggen.

15 maart 2015 om 11:42

iedereen liegt natuurlijk behalve jouw heilige de Boer.
Raiola zou dit echt niet in de pers brengen als het niet waar is want dan verzwakt hij zijn positie en daar is hij veel te slim voor.
Ga er dus maar van uit dat jouw heilige de Boer weer niet aan People management doet om het nog vriendelijk uit te drukken.

15 maart 2015 om 12:08

@ Peterhf

Ik weet dat moeilijk is voor jou om na te denken wanneer het over Ajax gaat, maar denk jij nou serieus dat Kisna niet weet waarom hij gestraft is ? Railoa heeft wel vaker zaken in de pers gebracht die niet klopte, in het geval van Kishna werd hij bij de vorige contract besprekingen door de vader van Kisnha op de vingers getikt dat hij eens moet stoppen met dat idiote gedoe. Verder moet je niet zo bijdehand doen door continue mensen steeds woorden in de mond te leggen die ze helemaal niet gezegd hebben.

14 maart 2015 om 22:55

@ Klaassen: Precies wat ik dacht. Bovendien denk ik dat hij precies weet wat er is gebeurd, want anders ga je niet zo in de media verschijnen. Hij zal ongetwijfeld bij Kishna hebben geïnformeerd wat er is voorgevallen. Of Kishna heeft hem voorgelogen, of het is in het nadeel van Kishna om de waarheid te vertellen.

14 maart 2015 om 22:56

Het is een zaakwaarnemer? Natuurlijk hoor je die op de hoogte te stellen. Deze man verdedigd de belangen van Kishna en daar hoort ook een interne schorsing bij.

14 maart 2015 om 23:59

Ehhhh, volgens mij niet. De zaakwaarnemer is er alleen voor het begeleiden bij arbeidsonderhandelingen. Daar van is hier geen sprake. Raiola moet zich er buiten houden.

15 maart 2015 om 01:17

Nee hoor, ajax hoeft riaola helemaal niks uit te leggen. Geen energie in die man steken. Dat verdienen andere zaakwaarnemers wel, een goede relatie komt van twee kanten.

15 maart 2015 om 10:29

Goh, nee, hoor, helemaal geen arrogante houding ten opzichte van spelers en hun begeleiders!

Ik ben niet bepaald een fan van Raiola, en dan druk ik me nog mild uit, maar hij spreekt hier toch duidelijk in meervoud en dus ook over Kishna. Van Kishna ben ik overigens ook geen fan: in aanleg een goede voetballer, maar ook een irritant en zichzelf schromelijk overschattend ventje. Maar hij is wel een speler van je club en dus zul je hem netjes moeten behandelen. En Frank de Boer heeft allang bewezen dat hij niet met lastige ventjes om kan gaan. Misschien komt dat met de jaren nog wel, maar op dit moment kan hij alleen met eenheidsworstjes omgaan en krijg je vanzelf het steriele voetbal dat daarbij hoort.

15 maart 2015 om 11:10

@zen1th

Niet doen alsof het zo vanzelfsprekend is. Raiola heeft al eerder gezegd dat hij weinig contact heeft met zijn cliënten (balotelli, Zlatan, ...) en ze enkel belt en spreekt wanneer het echt nodig is.

Raiola probeert iets te forceren tussen Ajax en Kishna, daarom is hij zo actief.

15 maart 2015 om 11:44

hij is er ook voor onderhandelingen bij arbeidsconflicten en daar is hier duidelijk wel sprake van.
Of is een speler de slaaf van de boer nadat het contract getekend is?

15 maart 2015 om 11:46

leonov; Helemaal mee eens ajax en de Boer laten zich weer een van hun slechtste kant zien.
En de ajacieden op deze site gaan daarin blind mee vanwege hun hat tegen Raiola en hun blinde adoratie voor de Boer.
Dit betekent gewoon het vertrek van Kishna en gelijk heeft hij.

14 maart 2015 om 23:01

Een zaakwaarnemer is de eerste persoon buiten de speler zelf die hiervan op de hoogte gesteld dient te worden. Hij behartigt de belangen van de speler en een disciplinaire schorsing is niet in het belang van zijn speler.

Op de website van de NOS hebben ze een kort interview met Raiola over deze kwestie. Blijkbaar is Kishna zelf niet eens verteld waarom hij disciplinair is geschorst. Ik raad je aan om dat interview even te kijken.

Ik heb geen idee wat er is voorgevallen en wie ik moet geloven, maar juist zulke dingen kunnen het best met een zaakwaarnemer besproken worden.

By the way, hier de link naar het artikel en interview van Nos. daar kun je in ieder geval wat meer achtergrond over de kwestie vinden dan in dit topic op Vz.

http://nos.nl/artikel/2024784-kishna-en-de-boer-ru...

15 maart 2015 om 00:03

Betekent dat dat een zaakwaarnemer ook ingelicht moet worden over alles wat wel in het belang is van zijn spelers? Ik pleit toch voor een afstandelijkere houding van zaakwaarnemers. Zeker een Raiola behartigt voornamelijk zijn eigen belangen en is meer bezig met centjes verdienen dan met het zorgen voor een mooie carrière voor zijn cliënten.
Ik heb het interview net gezien en dat schetst toch wel een iets ander beeld. Hij wekt nou niet per sé de indruk dat hij op z'n pik getrapt is omdat hij zelf niet is geïnformeerd door Ajax.
Ik kan me toch echt niet voorstellen dat Kishna niet weet waarom hij geschorst is. Of de reden moet zo vanzelfsprekend zijn dat deze niet eens meer toegelicht hoeft te worden, of er moet gewoon een uitleg zijn gegeven.

15 maart 2015 om 01:22

Als hij echt zijn belangen had gediend had hij niet zitten stoken in de media. Als hij denkt belangen te verdedigen in de media, kan hij een gelijke behandeling krijgen. Ik pleit ook voor een zero raiola beleid in de opleiding. Alle banden verbreken met deze man.

Ajax verdiend een betere behandeling, steek de energie maar in talenten die niet geindoctineert worden door deze man, leidt af.

15 maart 2015 om 09:51

Moet een zaakwaarnemer alle contacten over een speler rapporteren aan zijn huidige club? En als Rioolrat weer iets roept in de media dat Kishna beter kan vertrekken of dat de Boer alleen kan omgaan met jongens die in de pas lopen ook eerst vermelden?

Ajax is niks verschuldigd aan die Rioolrat maar alleen aan zichzelf. Niemand is groter dan de club.. en wanneer een speler dat wel denkt moet die lekker gaan, en al helemaal niet wanneer die een zaakwaarnemer heeft die denkt dat di3 nog boven god staat. Hoe groot ook het talent. Niemand staat boven de club maar moet zich dankbaar opstellen en ten alle tijden 110% geven met zo'n bevoorrecht leven.

15 maart 2015 om 10:20

@afcanats
als je het interview bekijkt zul je zien dat hij zegt via de media te reageren omdat hij ook via de media is geinformeerd over deze kwestie. Ik vind het triest om als club te zeggen dat je je spelers niet meer hoeft als ze een bepaalde zaakwaarnemer kiezen. Dit is nog steeds een land waar mensen vrije keuzes mogen maken.
Ajax steekt misschien veel energie in Kishna, maar als ze die energie er op de verkeerde manier insteken, is dat dan de schuld van Kishna of Raiola?

Er zijn twee kanten van het verhaal, en behalve als je beide kanten goed kent, en dus niet jezelf baseert op uitlatingen in de media waar je toch altijd maar het halve verhaal en maar van een kant hoort, kun je er niet direct over oordelen. Nogmaals, alle banden verbreken bij Raiola is jezelf in de voet schieten en zou totaal belachelijk zijn. Vergeet niet dat die man ook een speler als Zlatan naar ajax heeft gekregen. Het is echt niet alleen maar stoken wat die man doet en ik kan me goed voorstellen dat Ajax ook wel ooit ergens een foutje gemaakt heeft.

Het technisch hart levert zeer goed werk op, maar die mannen zijn nog vrij jong voor de functies die ze hebben dus zullen nog zeker iets fout doen. Niks mis mee, daar leren zij ook van, maar ik vind het erg makkelijk om maar meteen alle schuld om Raiola te schuiven, puur en alleen omdat hij Raiola heet en zonder je verder in de kwestie te verdiepen.

15 maart 2015 om 10:26

@abubakari
Als je het interview luistert weet je dat de uitlatingen van Raiola niet gaan om het 'je groter voelen dan de club'. Het gaat er puur om dat hij disciplinair uit de selectie is gezet zonder dat hem is verteld wat hij heeft gedaan. Raiola of niet, dat is natuurlijk altijd een kwalijke zaak als het waar blijkt te zijn. Aan de andere kant hoor je hier alleen het verhaal van de kant Raiola. Wellicht dat De Boer er vandaag nog wat over zal zeggen en Kishna zelf hebben we er ook niet over gehoord. Dat maakt dat je als buitenstaander hier nog niet fatsoenlijk over kunt oordelen, je kent immers nog niet alle kanten van het verhaal.
Bovendien zegt Raiola dat hij op dit moment geen contacten met welke club dan ook heeft lopen betreffende een mogelijke transfer van Kishna.

15 maart 2015 om 11:48

davy: niet van elke scheet maar bij een disciplinaire straf zou het wel fatsoenlijk zijn als speler en zaakwaarnemer weten waarvoor dat is.
Blijkbaar hebben de meeste ajacieden lak aan fatsoen als het om Raiola gaat.
En in heel veel andere situaties trouwens ook.

15 maart 2015 om 11:57

@drumms, @peterhf

Als jullie eerst even na denken, dan had julie kunnen weten dat Ajax vrijdag laat terug kwam uit de Oekraine. De zaterdag is de enige dag dat Ajax zich kan voorbereiden op de uitwedstrijd tegen Heerenveen. Denk je dat de Boer op dat moment tijd heeft om in gesprek te gaan met Kishna en zijn zaakwaarnemer?

Kisha en Raiola zullen geduld moeten hebben tot maandag, dan heeft de Boer uitgebreid de tijd om Kishna uit te leggen wat hij onacceptabel aan zijn gedrag vond. Nu heeft Heerenveen de prioriteit en dat kan ik alleen maar professioneel vinden. De tweede plaats is belangrijker dan het welbehagen van de heer Kishna en zijn zaakwaarnemer.

15 maart 2015 om 12:32

Persoonlijk vind ik dat hij daar tijd voor hoort te maken. Het hoeft niet per se een gesprek te zijn, maar in ieder geval een bericht. Ik weet alleen maar deze kant van het verhaal dus ik kan niet 100% zeker zijn dat er absoluut niks is gebeurd of bericht, maar het zou wel netjes zijn om bij een disciplinaire schorsing een reden op te geven en ja, daar hoor je dan maar tijd voor te maken. Het kost maar een paar minuten om een bericht te typen in e-mail of via de telefoon. Als het ernstig genoeg is voor een disciplinaire schorsing, is het ook ernstig genoeg om even 5 minuten te spenderen om een bericht te sturen en de speler in te lichten. Dan heb je in ieder geval iets laten weten en dat gesprek kan dan later komen. Hoe dan ook is het in mijn ogen not done om totaal geen reden op te geven voor een disciplinaire schorsing aan de speler zelf. Als ik het verhaal van Raiola moet geloven hebben ze het zelfs pas via de media vernomen. Als dat waar is, is dat gewoon een grote fout.
Ik sta zelf volledig achter de Boer, maar als dit verhaal ook maar enigszins waar blijkt te zijn moet je gewoon erkennen dat hij dit niet netjes heeft gespeeld.

15 maart 2015 om 13:58

Ja maar jij leeft in de veronderstelling dat Kishna niet weet waarom hij geschorst is. Voorlopig ga ik er vanuit dat Kishna heel goed weet waarom hij geschorst is. Mocht dat niet zo zijn, zal hij dat vast nog wel te horen krijgen. Hij zal zelf heus wel een idee hebben...
Een zaakwaarnemer heeft niets met een disciplinaire schorsing te maken. De betreffende speler wordt iets medegedeeld en that's it. De oh zo belangrijke belangen van de speler van niet te behartigen in zo'n situatie, dus wat heeft het voor zin om de zaakwaarnemer in te lichten? Dit is iets tussen speler en club.

15 maart 2015 om 15:31

Inderdaad, dat is wat ik uit de woorden van Raiola begrijp. Ik ga daarbij uit van de informatie die ik op dat moment ergens kan vinden. Als zij zeggen dat ze er niets van weten en er dichter bij staan dan ik doe, wie ben ik dan om aan te nemen dat het anders is.
Ondertussen heeft de Boer zich trouwens ook uitgesproken en vanuit die kant van het verhaal zou blijken dat Kishna het inderdaad wel weet. Ik denk dat het ook meer een storm in een glas water is die in de media gevoerd wordt dan dat er echt problemen zijn tussen De Boer en Kishna. Die gaan komende week een keertje praten met elkaar en dan zal het weer prima zijn.

14 maart 2015 om 23:11

@davyklaasen, het gaat er niet om dat Raiola het niet weet. Het gaat erom dat hij heel gestructureerd een patroon aan het opbouwen is van problemen rond Ajax en zijn cliënt. Dat helpt Kishna als hij weg wil. Raiola is heel slim, dus niks wat hier gebeurt is toevallig. En hij doet dit ook niet als Kishna dat niet wil.

Dit is gewoon stom van Ajax, omdat ze Raiola een niet te missen kans voor open doel hebben gegeven om openlijk te laten zien dat Ajax steken laat vallen richting Kishna.

15 maart 2015 om 00:08

Totdat dit verhaal morgen weer door Ajax ontkracht wordt en blijkt dat Kishna en Raiola zich als een stel onbetrouwbare honden hebben geprofileerd. Dan zou het wel eens in zijn nadeel kunnen werken, alhoewel ik betwijfel of betrouwbaarheid nog enige waarde heeft in de voetbalwereld.
Dat dit onderdeel van Raiola's plan is geloof ik maar al te graag. Ik snap dan ook niet dat hij niet door alles en iedereen uitgekotst wordt.

15 maart 2015 om 11:50

edo: Raiola hoeft niks op te bouwen want daar zorgt de Boer wel voor met zijn autistische optreden.

15 maart 2015 om 11:51

Davy: Of totdat blijkt dat Raiola gelijk heeft en dan kan je dezelfde woorden gebruiken over de Boer.

15 maart 2015 om 11:59

Inderdaad, het is speculeren totdat we weten wat er gebeurd is. Tot dat moment weet niemand wie er van de twee gelijk heeft. Kwestie van geduld dus, na heerenveen zal er ongetwijfeld duidelijkheid komen.

Een voetbaltrainer die de randzaken niet laat interfereren met de wedstrijd dag is mijn inziens goed bezig. Voor Ajax is de tweede plek prioriteit nummer één.

15 maart 2015 om 14:00

De Boer heeft voorlopig nog niets beweerd, dus hoezo zou hij onbetrouwbaar zijn?

16 maart 2015 om 21:00

@davy, Raiola wordt door iedereen uitgekotst behalve door zijn cliënten. Want voor hun regelt hij wat ze willen, hij doet het vuile werk. Dat hij zelf onbetrouwbaar handelt doet er niet meer toe als hij straks 10 incidenten op kan lepelen. Dan is er gewoon een verstoorde werkrelatie en is het "voor iedereen beter" als Kishna weggaat. Sad but true.

En laat die Hoogfrequente Peter maar kletsen joh, dat soort zinloos gedoe moet je lekker laten lopen.

15 maart 2015 om 02:59

Davy,

hij heeft het over ''wij''. Dat betekend dat Kisnha dus ook niet op de hoogte is gesteld. En dat is heel vreemd.

15 maart 2015 om 07:26

Denk jij dat Kishna en Raiola niet weten waarom hij er niet bij is? Dan ben je echt naief

15 maart 2015 om 07:47

Sorry hoor.. Maar als jij echt denkt dat Kishna niet weet waarom hij niet bij de selectie zit dan ben je echt naïef en geloof je te snel in Raiola zijn woorden.
Er moet iets zijn voorgevallen waardoor Kishna buiten de selectie is gelaten want die jongen zit er anders normaal altijd bin.

15 maart 2015 om 03:49

Nou een speler heeft daar alle recht op en dat gaat dus automatisch met een zaakwaarnemer.

15 maart 2015 om 04:36

Precies. Hier heeft een zaakwaarnemer niets tussen te zoeken. Raiola stuurt gewoon op ee vertrek.

15 maart 2015 om 11:39

Davy: een fatsoenlijke club zou de zaakwaarnemer wel op de hoogte stellen maar het grootste probleem is dat er ook niks aan Kishna is uitgelegd door ajax en de Boer.

15 maart 2015 om 11:44

Precies wat ik dacht. Deze man is een narcist; hij denkt dat de wereld om hem draait en dat iedereen verantwoordelijkheid aan hem moet afleggen, maar zo werkt dat dus niet.

Overigens hoeft de Boer ook geen verantwoordelijkheid af te leggen aan Kishna, al zou hij dat niet gedaan hebben. De trainer bepaalt de selectie, en niemand anders. Kishna is neoprof, hij begon vorig seizoen nog als A junior, heeft zijn strepen nog niet verdient en heeft nergens recht op, behalve zijn salaris.

15 maart 2015 om 11:52

don: Dat is precies de houding waarom Kishna terecht weg wil bij ajax.

15 maart 2015 om 12:09

Je moet eens wat recente interviews met Kishna kijken, dan zie je dat hij voldoende aandacht krijgt. Wat jij in je hoofd hebt, klopt niet. Jij hebt duidelijk te weinig informatie.

Kishna heeft altijd aangegeven bij Ajax te willen blijven. Het ging bij de contractonderhandelingen over zijn profcontract zelfs zover dat Kishna's vader mee moest komen om dat uit te leggen, want Overmars was klaar met Raiola en wilde Kishna laten gaan.

Wat jij wil, dat spelers gepamperd worden al waren zij op de peutercrèche is niet normaal. Met volwassenen en collega's ga je op een normale professionele manier om en als de baas zegt dat je een bepaalde taak moet doen die binnen je takenpakket ligt, dan doe je dat. Bij een voetballer is dat ook zo nu en dan op de tribune plaatsnemen, zo simpel is dat. En dan mag je als speler vragen waarom, maar een zaakwaarnemer hoeft niet gebeld te worden. Overigens lees je overal de reden, dat Kishna de warmingup niet goed uitgevoerd had, dus dat weten Kishna en Raiola. Raiola probeert overduidelijk een wig te slaan tussen Kishna en Ajax, dat is, wat ik al eerder zei, al ruim een jaar aan de gang, al toen Kishna nog A junior was.

Ons? Waarom moet Ajax Raiola wat uitleggen? Raiola is toch de zaakwaarnemer van Kishna niet z'n moeder die continu het handje moet vasthouden?

14 maart 2015 om 23:23

Raiolo denkt altijd dat hij belangrijk is en van alles te horen moet krijgen ... Walgelijk ventje is het bah.

14 maart 2015 om 22:53

Wat het bij Kishna zo eenvoudig maakt is dat hij op het veld zo bizar weinig laat zien.
HIj laat soms wat leuke acties zien maar hij weet er zelden rendement uit te halen.

1 keer per 3 of 4 wedstrijden is hij van waarde. En je kunt niet zeggen dat hij leert van zijn fouten want zoals hij nu speelt zo deed hij dat vorig seizoen ook.

15 maart 2015 om 02:09

Dat heeft grotendeels met vertrouwen te maken.

15 maart 2015 om 07:23

Wat een onzin! Hij krijgt als jonge speler echt enorm veel speeltijd en dus vertrouwen van De Boer, maar beschaamt dit vertrouwen keer op keer, door niet te presteren en door steeds zijn zaakwaarnemer de zaak te laten escaleren. Hopen dat Juventus snel met 5 miljoen over de brug komt en verkopen deze speler. Daarna Rauola bannen van DeToekomst alsmede spelers die met hem in zee gaan.

15 maart 2015 om 10:11

Volgens mij heb je juist ballen nodig om een haantje met vedette/diva gedrag uit je selectie te zetten. Helemaal omdat hij een belangrijke speler is.. zo voert FdB ook de druk op voor degene die hij ipv Kishna opstelt, die moet nml presteren.. best wel een risico hoor...

15 maart 2015 om 11:54

mokum: en een strijd die de Boer op zeker zal verliezen.
Kishna zal door het onfatsoenlijke gedrag van de Boer niet beter gaan spelen hoor.
Dat hij slecht speelt heb je gelijk in maar Schone speelt ook waardeloos.

15 maart 2015 om 12:01

Dat is onzin, de Boer trekt een lijn waardoor iedereen weet dat ze niet te ver kunnen gaan. Discipline is zeer belangrijk in een elftal. Zeker op het moment dat je om plek twee en in de EL speelt.

Wellicht gaat Kishna niet beter spelen maar de rest van het elftal wel. Een etterende stoorzender kan funest zijn voor een elftal.

14 maart 2015 om 23:01

Morariops of het ligt gewoon aan de spelers zelf. Elke trainer heeft weleens te maken met lastige spelers en straffen ze ook disciplinair net zoals FDB dat doet. Als je een grote mond opzet tegen de trainer dan moet je wel heel zwak in je schoenen staan als je dat zomaar accepteerd.

Volgens mij is Kishna niet eens zo lastig maar zit hij tussen 2 vuren. Raiola wil Kishna al naar Italie brengen sinds hij zijn debuut heeft gemaakt. Die fluistert waarschijnlijk de hele tijd dat Ajax hem niet goed genoeg waardeert etc. en op een gegeven moment handelt Kishna zich ernaar. Hij heeft zich vrij goed gehouden, maar in Kiev ging het helaas even mis.

Kishna heeft altijd volgehouden dat hij wil blijven en dat het enkel de mening is van Raiola dat hij naar het buitenland moet gaan. Hopelijk zet hij door en tekent hij bij ondanks de tegenwerkingen van zijn eigen zaakwaarnemer.

14 maart 2015 om 23:06

wat een onzin zeg.
Leuk dat hij moeilijk is maar hij moet wel weten waar de grens ligt.
De trainer is de baas als je de speler de kans geeft om boven jou te staan ben je verloren.

14 maart 2015 om 23:15

De Boer moet ook helemaal niet om kunnen gaan met zulke types. Waarom zou hij een speciale behandeling moeten krijgen? Het is heel simpel kan je je niet gedragen, kan je opdonderen. Zulke jongens moeten niet denken dat ze alles kunnen maken.

14 maart 2015 om 23:25

Moeilijke jongens moeten presteren anders komen ze bij elke club op het 2e plan. Zolang ze presteren is er niets aan de hand.
Vandaar dat de fratsen van bv Zlatan geaccepteerd worden en over het paard getilde mannekes als El Hamdaoui de bank warm mogen houden.

15 maart 2015 om 09:43

Jij slaat de spijker op zijn kop. Eerst een seizoen of twee de pannen van het dak spelen, dan kun je jezelf iets verantwoorden.

14 maart 2015 om 23:50

Als Kishna een speler was geweest die elke week wedstrijden beslist, haalt de Boer hem er echt niet uit, hoe moeilijk die ook zou zijn.. Dus ook wel weer erg makkelijk van de Boer om hem eruit te halen..

Mino, je zal wel blij zijn dat het planten van je zaadjes geslaagd is. Je mag meneer Kishna straks inderdaad transfereren nadat je daar zo je best voor gedaan hebt. Hopelijk niet Ouasim Bouy achterna. Wel spijtig, want als Ajax supporter ben ik erg blij met typische vleugelspelers als Kishna en En Ghazi. Gelukkig staan spelers als Muric, Cerny en Menig klaar om z'n plek over te nemen en is Fischer weer bijna terug.

14 maart 2015 om 23:00

Het enige sneue van dit verhaal is Kishna zelf. Natuurlijk kiest hij ervoor om met deze man in zee te gaan, maar misschien vertrouwt hij hem wel oprecht. Waar het mij om gaat is hoe Raiola met zo'n jonge talentvolle speler omgaat. Kishna roept nou bij veel mensen een beeld op van een vervelende jongen te zien (terecht of onterecht). Maar bij mij komen die gevoelens vooral op wanneer ik Raiola hoor praten over hem, maar niet wanneer ik hem op het veld zie of in interviews.

14 maart 2015 om 23:15

Ik denk dat er nog een zeer reeele optie is: dat Kishna zelf een breuk wil forceren, en dat Raiola het klusje aan het klaren is zonder dat Kishna zijn handen vuil maakt. Die Raiola is niet gek; als Kishna het niet zo wil, dan doet hij het echt niet.

14 maart 2015 om 23:26

Het zou kunnen, maar in mijn ogen maakt Kishna zijn handen dan nog steeds vuil. Ik ben wel benieuwd wat er zich nou echt allemaal afspeelt.

Want in de basis is het vrij simpel. Kishna is een talentvolle voetballer, bij Ajax krijgt hij kansen en die willen met hem door. Als Kishna zich goed voelt bij Ajax, dan moet het toch niet zo moeilijk zijn om tot een nieuw contract te komen?

15 maart 2015 om 11:55

blijkbaar voelt hij zich dus niet goed bij ajax en de Boet.

15 maart 2015 om 12:03

In dat geval dient je tekst te zijn, niet meer goed. Hij heeft verleden jaar zijn contract verlengd tot 2017.

En daar is niets mis mee, als een speler Ajax wil verlaten omdat hij het niet meer na zijn zin heeft, is prima. Er zal echter wel een club moeten komen die zijn doorlopende contract af wil kopen.

Toch apart dat hij hier verder niks ontkent over een mogelijke overgang naar Psv.. Ben benieuwd hoe dit afloopt!

14 maart 2015 om 23:05

Robb- dat speelt helemaal niet. Jack zette er heel specifiek bij dat het een gerucht was als in hij dacht dat het te maken had met een eventuele vertrek naar Psv.

De PSV watchers van VI en ED hebben het al tegengesproken.

Daarna stuurde van Gelder nog een tweet waarin hij nogmaals zei dat het enkel een gerucht was en dat Raiola zowieso eerst zal proberen hem naar het buitenland te brengen.

Kishna wil blijven, maar Raiola heeft waarschijnlijk aan Juve beloofd dat hij gaat komen.

14 maart 2015 om 23:16

Als je laatste zin klopt, dan ontslaat Kishna Raiola gewoon.

14 maart 2015 om 23:39

Zijn vader schijnt Raiola goed te kennen en ze komen vaak bij elkaar op de vloer. Het ligt dus iets gecompliceerder. Ik denk niet dat hij hem gaat ontslaan ooit.

15 maart 2015 om 11:57

hoe dan ook is ajax hier de grote verliezer in deze soap.
Of kishna gaat voor een laag bedrag of ze zitten met een ongemotiveerde en ontevreden speler.

15 maart 2015 om 12:06

Welnee, Ajax accepteerd geen laag bedrag, is helemaal niet nodig met een doorlopend contract. Ajax vraagt gewoobn een reele prijs en is dus geen verliezer.

Kishna zal wederom wat tekengeld verdienen, verleden jaar contract verlengd, deze zomer weer een nieuw contract. dus financieel prima voor hem. De kans op een doorbraak neemt echter wel af, hij zal niet zoveel meer spelen en zich direct bij zijn nieuwe club moeten bewijzen. Gaat het bij de nieuwe club niet goed, dan wordt zijn carriere ernstig beschadigd, zie de carriere van Bouy.

15 maart 2015 om 12:40

Dan zit hij 2 jaar op de bank en gaat hij over 2 jaar transfervrij weg.
Of ze zijn het over een jaar zo zat dat ze hem tussentijds toch voor een laag bedrag laten gaan.
Dus ajax is hoe dan ook de verliezer in deze zaak, alleen of Raiola en Kishna de winnaar zijn valt nog af te wachten. Het kan ook zo zijn dat er alleen maar verliezers zijn.

Ach jah. Kishna is nou niet bepaald een wereldtalent. Althans niets van wat hij tot dusver heeft laten zien duidt daarop. Lekker laten gaan als Ajax en doorselecteren. In de jeugd hebben ze nog wel een paar kishna's lopen.

14 maart 2015 om 23:05

Dacht dat Kishna altijd werd gezien als een toptalent uit de eigen jeugd? Correct me if I'm wrong..

14 maart 2015 om 23:07

Dat kan hij zijn maar je moet het wel laten zien.
Aan sommige acties zie je het maar dat is niet genoeg.

15 maart 2015 om 11:58

alle ajacieden worden in de jeugd als toptalent gezien en na een paar jaar worden ze door hun eigen fijne supporters weer uitgekotst.

15 maart 2015 om 12:08

Hahaha, komiek. Ajax eert haar helden juist zeer lang, veel zijn na hun carriere dan ook weer werkzaam bij Ajax. Echter het zijn wel de spelers die zich langere tijd bewezen hebben bij Ajax, tot op heden is Kishna nog niet zo belangrijk geweest voor Ajax. Sterker nog, Schone heeft tot nu toe meer gepresteerd.

15 maart 2015 om 12:41

zelfs schone heeft inderdaad meer gepresteerd maar die loopt nu op zijn laatste benen en kan het niveau duidelijk niet meer aan.

Laat die jongen toch lekker gaan. Spelers die 1 keer in 4 wedstrijden een leuke actie maken en erbij lopen alsof ze de grootste vedette zijn, wat hebben we er in hemelsnaam aan?
Als hij echt zo goed is, moet hij elke rechtsback in de eredivisie toch helemaal zoek spelen?! Ik zie het niet...

15 maart 2015 om 01:13

Ik ook niet, masr zijn arrogante gedrag zie ik liever beloont worden met een jaartje banken in jong ajax. Liefst 2 jaar met die optie. Eens kijken of raiola dan nog zo stoer doet. We kunnen dat makkelijk hebben financieel.

15 maart 2015 om 11:59

dat bedoel ik dat de ajacieden liever een eigen speler kapot maken dan dat ze toegeven dat hun heilige de Boer ook niet alles goed doet.

Ik verlies steeds meer het vertrouwen in de boer en overmars. Eerst loopt denswil transfervrij de deur uit en nu weer kishna die dreigt goedkoop te vertrekken. Een kishna met een langdurig contract was minstens tien miljoen waard. Die had je allang een contractvoorstel moeten aanbieden.
Dat de boer alleen maar brave schooljongens wilt is ook zorgwekkend. Daardoor mist het elftal creativiteit, spelers die elkaar de waarheid durven te zeggen, die er niet als ouwe wijven ingaan, die andere spelers op scherp zet, enz. Het elftal van ajax zit vol met softies.

14 maart 2015 om 23:20

Ah een insider. Vertel, wat is er gebeurd in de kleedkamer?

14 maart 2015 om 23:22

Wat een onzin zeg.
Net alsof el ghazi eriksen fischer andersen allemaal spelers zijn die zich laten vertellen dat ze geen acties mogen maken.
Allemaal die raiola geloven dat is het enige wat mensen doen die dat geloven.
Nou geloof me als je iemand niet moet geloven zijn dat de zaakwaarnemers.
Die mensen zijn de pest van het voetbal.

14 maart 2015 om 23:28

Tien miljoen? Op basis waarvan? Een paar aardige wedstrijdjes? Verder heeft Kishna maar bar weinig laten zien behalve wat omhooggevallen vedette gedrag.

15 maart 2015 om 01:11

En als milik gehaald wordt, viergever het goed doet en er tal van talentvolle spelers doorbreken ben je muisstil. Bijna iedereen heeft een langlopend contract op een enkele bajes klant na zoals kishna.

15 maart 2015 om 03:14

Dat je Kishna een bajesklant noemt zegt al dat jij misschien dezelfde gedachtes hebt als De Boer.

Ik ben het met Difference eens. De Boer leidt alleen schooljongetjes op, maar kan niet met echte ruwe diamanten omgaan. Het zou een topcoach zijn als hij deze spelers goed zou kunnen begeleiden, maar dat is hij niet. Het is een koppige man die vasthoudt aan 1 systeem en spelers kapotmaakt die niet in dat systeem passen.

15 maart 2015 om 08:49

Milik wordt de redder? Deze jongen is gewoon middelmaat..

15 maart 2015 om 10:18

Eeh gast, dat doet de Boer niet hoor, zo werkt het "systeem" nml.. kijk eens in de samenleving, is toch precies hetzelfde..
Hier in Nederland is er behoorlijk veel ruimte voor persoonlijkheden als die van Kishna, wij houden hier zelfs teveel rekening met archetypen.. ach ja..

Waar bemoeit deze man zich mee! Wat een irritante patser. Overal zie je jonge spelers een vlammende start maken, en daarna een terugval krijgen. Dan is een botsing zoals deze tussen coach en speler ook heel normaal. Hoort er allemaal bij lijkt mij. Je zet die speler nu ook neer als een kind...en als dit zo'n probleem mannetje is, dan denken andere clubs wel na voor ze hem en zo'n waarnemer binnenhalen. Want iedereen zegt dat hij zo goed is/wordt, maar dat moeten we nog maar zien....de aanleg is er...maar ik de wil en de drive er ook?

14 maart 2015 om 23:34

Dat verwacht je ook bij balotelli.
Maar toch koopt iedereen hem weer.

15 maart 2015 om 00:14

Iedereen koopt hem, maar slaagt hij ergens?
Strik om Kishna en weg ermee. Als je niet voor Ajax wil voetballen, ga je maar ergens in het buitenland zitten verpieteren! Zie Bouy, Rekik, Bruma, Afellay, v. Ginkel en noem ze allemaal maar op!

15 maart 2015 om 00:21

Nee maar hij komt wel aan de bak wat je niet verwacht van zo een lastpak.

Wordt allemaal groter gemaakt. Niet eens zo lang geleden was kishna overated en nu is hij zogenaamd volgens sommige een goeie vervanger voor depay. Haaa.
Wat betreft dit verhaal, kishna zal vast heus wel weten wat er speelt.

Kishna loopt met een air rond alsof hij een kruising is tussen Messi en Ronaldo maar laat bijzonder weinig zien. Heeft een enorme arrogante, verwende uitstraling maar presteert niet. Daar bovenop heeft hij een zaakwaarnemer die alleen maar aan geld denkt. Een zaakwaarnemer met de tronie van een Romeinse senator uit de Asterix strips. Die alleen maar aan het stangen is om ervoor te zorgen dat Kishna een transfer gaat maken zodat die Raiola er weer aan kan verdienen. Alsof hij zich daadwerkelijk druk maakt of dat het juiste zou zijn voor Kishnas carriere.

Kishna heeft 10x meer aan de Boer dan aan Raiola maar hij kiest toch voor Raiola. Raiola kan je naast een Romeinse Asterix bad guy ook prima vergelijken met Grima Slangtong uit de Lord of the Rings. Vergif spuien in de oren van jonge talentvolle spelers. Een breuk veroorzaken zodat hij er beter van wordt.

Raiola tast in het duister, houdt toch op. Schijnheilige hypocriet is het. Het zou me niet eens verbazen als hij van Gelder een percentage had beloofd om geruchten de wereld in te helpen.

15 maart 2015 om 02:09

Hou toch op die man heft menig topper onder zijn hoede en weet er het maximale in zijn vak uit te halen en komt altijd voor zijn client op wat me logisch lijkt. Als je dat interview ziet zegt hij gewoon hele rake dingen! Jij denkt werkelijk dat het hem te doen is om een geforceerde teansfer wat voor hem echt geen mega bedag zal zijn! Kom op man je bent bevooroordeeld niet normaal.

15 maart 2015 om 08:08

dus jij vindt het wel een held?? Als hij een goede zaakwaarnemer is, dan regelt hij zn zaken....maar waarom speelt hij alles via de pers, welk belang zou hij dan hebben volgens jou? Als het zo hoog zit, stapt hij toch gewoon bij ajax binnen en spreekt eens met Frank. Dan krijgt hij de informatie uit eerste hand.

15 maart 2015 om 11:07

Hou toch op fcknudde, die man is overbodig, jonge spelers als Bouy hebben niks aan hem omdat hij puur aan zijn eigen zakken vullen denkt. En de Pogba';s en Zlatans hebben m ook niet nodig die spelen toch wel bij een goede club met een vet contract.

" Ik reageer nu via de media, omdat ik ook via de media ben geïnformeerd”, zegt de Italiaanse Nederlander zaterdagavond in gesprek met de Nos."

Is Raiola niet gewoon een zaakwaarnemer van Kishna? Waarom zou De Boer dan hem op de hoogte moeten houden? Raiola wordt door Kishna betaald, dus dan mag ik toch aannemen dat niet Ajax degene is die Raiola op de hoogte moet houden.

15 maart 2015 om 02:03

Nee maar hij heeft Kishna voor het interview gesproken en Kishna is niks duidelijk gemaakt! En hij spreekt ook in een wij vorm wij weten van niks...dus niet in de vorm van ik als zaakwasrnemer ben niet geinfomeerd..hij is een zaakwaarnemer en regelt zijn zaken..dst mensen dan alleen aan transferzaken denken is niet zijn probleem. Hij is juist wel een man die echt vooe zijn spelers gaat en dat meestal toch vaak goed doet. Hij word altijd als de boze wolf neergezet maar deze zaak lijkt me toch een luchtje aan te zitten ben zeer benieuwd hoe Ajax hierin naar buiten treed en Kishna zelf.

15 maart 2015 om 09:42

En deze zaakwaarnemer zegt alles maar ook alles in de media om zijn cliënt in "bescherming" te nemen en met "alles" hoeft dus niet de waarheden te zijn.

Raiola is een zaakwaarnemer die er alles aan doet om geld te verdienen als er een interessante club komt melden voor zijn cliënt. Het zal mij totaal niet verbazen als er een club als een Juventus is die al een tijdje in gesprek is met Raiola. Want dat is n.l. altijd zo met Raiola. Zodra Raiola zich via de media achterbaks gaat gedragen, dan is hij allang in gesprek met een club.

15 maart 2015 om 09:48

En dat weet jij (fcknudde) omdat.....?
Raiola en Kishna betrouwbaar zijn?

15 maart 2015 om 10:40

Ik zeg niet dat ik het weet want ik been zoals gezegd zeer benieuwd naar de verklaring van Ajax. Hij zou zichzelf compleet voor lul zetten door zoveel te roepen als dar niet zo was. Hij geeft ook duidelijk aan dat dit soort zaken normaal intern besproken worden maar omdat kamp Kishna het via de media moet horen komt hij daar naar buiten. Het is maar wat je wilt lezen over de beste man hij heeft over meerdere spelers aangegeven dat een transfer te vroeg is en niet goed voor de ontwikkeling...maar ja dat is niet interessant wij in Nederland willen zwarte schapen zien precies wat hij dit interview aangeeft je moet als een schaap in de meute meelopen en als ze de pik op je hebben kun je nooit wat goed doen en zijn mensen vreselijk snel bevooroordeeld zoals jullie nu!! Ik weet niet est er gebeurd is maar 95 heeft Riaola al veroordeld en dat is alleen maaar typerend.

Zucht VZ. Waarom kunnen jullie niet melden wat Mike Verwij allemaal getweet heeft over dit voorval. Aangezien jullie ook alles van Jack van Gelder overnemen.

Seizoen is voor Ajax voorbij, wat een onrust/soap rondom het team. Vermeer, Siggie, moisander, zivkovic, denswil, stam, f de boer en nu kishna...

15 maart 2015 om 09:57

Zou het niet zo zijn dat dit vooral voer is voor de media?
Vermeer, terecht weg. Hij laat de laatste weken weer zien waarom.
Siggie, gewoon niet goed genoeg, logisch dat er discussie is, mag dus terecht weg.
Moisander, is op zijn retour en dus gaat zowel hij als Ajax verder kijken.
Zivkovic, 18 jarig talent dat er aan komt en groei stuipen heeft.
Denswil, dacht dat hij groter was dan Ajax, door op een podium te roepen dat Barcelona zijn toekomst is. Terwijl hij nog geen 10 wedstrijden behoorlijk in Ajax1 heeft gespeeld. Dat zegt alles over zijn karakter en intelligentie. Terecht weg.
Stam, logisch dat iemand om zich heen kijkt, doe jij dat nooit?
De Boer, een gewilde trainer, daar wordt aan getrokken.
Kishna, een talent met groeistuipen, net als Zivkovic. Met dat verschil, hij is arrogant en moet terug op zijn plaats worden gezet en dat gebeurt nu dus. Het is aan hem om te bewijzen dat zijn karakter goed genoeg is om dit te weerstaan. Komt hij hier doorheen, dan kan het een grote worden , hij heeft talent genoeg.

Sjonge jonge wat een show rondom kishna zeg. Heeft iedereen z'n zegje nou gedaan? Deze jongen wordt onnodig onder druk gezet door die Raiola. Hij zou eens een week bij Ajax op de club rond moeten lopen. Eens kijken hoe die er dan over denkt.

Waar moet zo iemand heen een mooie buitenlandse club is hij (nog) niet goed genoeg voor bij ajax komt hij soms al te kort en een stapje terug doet hij toch niet

De beste stap voor Kishna zou die stap naar PSV zijn, maar dat gebeurt niet als ik de laatste berichten mag geloven. Bij Ajax zie ik hem niet slagen, want De Boer kan nooit de potentie van een echt talent eruit halen, en het is een koppige vent die het team met een tunnelvisie leidt. Het voetbal 'evolueert' maar De Boer blijft hangen in z'n balbezit spelletje.

Ook zou het handig zijn om zo een zaakwaarnemer te dumpen, want zodra hij geld ruikt maakt hij je hoofd op hol en voor je het weet ga je van een Barcelona naar een Eibar. Kishna heeft echt meer voetballend talent dan Depay, alleen moet hij de juiste stappen maken om hem ook voorbij te gaan, en gezien zijn huidige situatie zie ik dat niet gebeuren.

15 maart 2015 om 09:59

Ik begrijp dat bij psv revolutionair voetbal wordt gespeeld. Cocu is nu ineens een wonderdokter, terwijl hij er verleden jaar niets van kon?

15 maart 2015 om 22:30

Ik noem nergens de naam van Psv. Ik kijk alleen naar me eigen club en vind Cocu nog steeds een matige coach.

15 maart 2015 om 23:52

Lees je post nog eens terug zou ik zeggen......

Nou doet hij of van niks weet, hij heeft de bal aan het rollen gebracht en nu de onschuld zelf spelen. Wat een manier, bah

Eigenlijk zou het trio kishna/zivkovic/elghazi het beste aanvalstrio in de Eredivisie moeten zijn, maar de Boer weigert het om ze aan de praat te krijgen. Ik denk dat zelfs Depay op de tribune zou belanden bij Frank, want wat is deze man koppig.

15 maart 2015 om 11:00

Indedaad, ik zit als Ajacied al 2,5 jaar te hopen op het vertrek van De Boer. Ik ben van ajax gaan houden vanwege het mooie voetbal. Mooi voetbal wat ik onder De Boer nog niet heb gezien. En nu heb je eens de goede spelers voor mooi voetbal, verprutst De Boer het weer eens.

Fuck Kishna, verkoop hem in de zomer lekker aan Palermo. Als een PSV komt gewoon 30 miljoen vragen haha!! En dan tot 2017 laten banken en bij jong Ajax trainen. Kijke kf hij erna nog zo n grote bek heeft

15 maart 2015 om 09:28

Hij gaat niet tot 2017 banken hoor, dat beleid is al weer afgeschaft. Kishna mag over anderhalf jaar transfervrij naar een buitenlandse club, misschien al wel eerder.

Kishna moet verstandig worden en die raiola dumpen, vervolgens gaan voetballen en een schop onder zijn kont krijgen dat hij nog niks bereikt heeft en eerst eens 34 wedstrijden in Ajax moet vlammen, dan kan hij overal heen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren