Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Denk dat het het beste is als Kishna weggaat bij Ajax'

Laatste update:

Mino Raiola is van mening dat Ricardo Kishna zo snel mogelijk bij Ajax moet vertrekken. De zaakwaarnemer van de aanvaller denkt dat zijn cliënt 'niet goed zit' bij de Amsterdamse club, zo liet hij dinsdagavond optekenen in het televisieprogramma Jinek. Raiola, belangenbehartiger van onder meer Zlatan Ibrahimovic, staat erom bekend dat hij geen blad voor de mond neemt.

/

“Ik denk dat zijn karakter niet strookt met wat er nu bij Ajax wordt gevraagd. Bij Ajax wordt toch een beetje gevraagd om een beetje in de pas te lopen”, gaf Raiola te kennen. “Ricardo is toch een heel uitgesproken en sterke persoonlijkheid. Ik denk niet, van een afstandje gezien, dat De Boer en Kishna elkaar goed begrijpen. En dan wordt het een probleem.”

Kishna is geen vaste basisspeler bij Ajax en Raiola denkt niet dat daar verandering in gaat komen. “Ik denk dat het voor zijn ontwikkeling het beste is als hij weggaat bij Ajax”, zei de Nederlandse Italiaan. “Hij zal echter die beslissing zelf moeten nemen. Dat bepaal ik niet. Ik ben geen dictator. Maar hij is nu niet honderd procent tevreden zoals het gaat bij Ajax.” De twintigjarige Kishna tekende iets meer dan een jaar geleden een nieuw contract tot medio 2016, met een optie voor nog een seizoen. De onderhandelingen tussen Raiola, Kishna en Ajax verliepen destijds moeizaam.

Frank de Boer kan niet met karaktervolle voetballers omgaan

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Probeer eerst eens wat wedstrijden achter elkaar te presteren voordat je komt met uitspraken dat je niet tevreden bent zoals het gaat. Je speelt nogal eens als een natte krant. En als Fischer zometeen terug is dan moet je al helemaal beter gaan presteren.

4 februari 2015 om 00:29

Hah, laat die Fischer eerst maar weer eens zijn niveau halen...

4 februari 2015 om 07:42

Daar ben ik niet zo bang voor. Fischer is een jongen met uitstekende instelling en is nog altijd een van de grootste talenten uit de eredivisie. Die gaat in no time zijn basisplek terugwinnen aan de linkerkant. Hopelijk krijg El Ghazi dan de basisplek op rechts en Milik in de spits. Dan heb je op papier toch een heerlijke aanval.

4 februari 2015 om 07:58

Laten we het hopen, maar je moet niet vergeten dat hij maar een korte periode goed gepresteerd heeft. Voor zijn blessure was het dramatisch met Fischer, die naar mij mening te druk was met doe ik dit wel goed, moet ik niet zo doen. Hij werkte zichzelf tegen. Talent heeft hij zeker, maar ik betwijfel of het er bij hem nog uit gaat komen, die blessure heeft hem vermoed ik ook geen goed gedaan.

4 februari 2015 om 11:49

Dan heb je op papier een heerlijk aanval bestaande uit jonkies. Als die een keer hun dag niet hebben omdat ze tot half 3 snachts hebben zitten whatsappen met een of ander wijf, rare dingen doen op parkeerplaatsen of gewoon stiekem hebben gezopen dan zitten Ajax weer met de gebakken peren. Er moeten volwassen spelers gehaald worden. Sinkgraven is een groot talent maar meer ook niet. PSV wordt kampioen vanwege de ervaring die zij wel hebben. Guardado, Wijnaldum en ook Bruma. De Jong heeft ook al veel meegemaakt.

4 februari 2015 om 12:57

Die jonkies zijn geen ´gewone´ tieners. Voetballers worden van jongs af aan al discipline bij gebracht, anders haal je de top niet. Die weten dondersgoed wat ze wel/neit kunnen en leven gewoon voor hun sport. Dat ze uit vorm zijn kan inderdaad voor komen, maar daar heb je vervangers als Schöne, Kishna, etc. voor om te rouleren.

4 februari 2015 om 00:53

Dit zegt Raiola he. Ik zou ook niet 100% tevreden zijn als ik niet altijd speel.

4 februari 2015 om 07:28

Nee, lekker naar juventus gaan. Carriere naar de maan maar raiola heeft weer paar centjes. Wat een ongelooflijke l$@ is dat.

4 februari 2015 om 09:46

Jammer dat hij niet zo verstandig is als Tonny door Raiola eruit te schoppen.... Ik vind Raiola zo'n misselijke vent... hij helpt op deze manier de jonge spelers niet... zonder kishna is een toptalent en kan weleens slechtoffer worden van de fratsen van onze pizzabakker

4 februari 2015 om 10:30

Ajax moet gewoon een signaal geven aan gecontracteerde spelers en jeugd spelers. Als Kishna zo graag weg wil, gewoon verkopen en duidelijk maken dat ze in de toekomst geen zaken meer doen met Raiola.

4 februari 2015 om 11:05

Nee, dan heb jij net zo'n instelling van 0,0.
Als je presteert dan speel je en anders niet.

4 februari 2015 om 02:11

Fischer zoo staat die nog onder contract.
Kan me nog een paar leuke wedstrijden van hem herinneren in 2013.

4 februari 2015 om 02:28

Hij was anderhalf jaar geblesseerd, Jerrdrista. Is er misschien weer bij over twee weken.

4 februari 2015 om 08:00

Wat Mino Raiola hier zeg is toch wel klein beetje waar? Ik krijg het indruk dat buitenspelers als Kishna, El Ghazi niet de volle vrijheid krijgen om hun acties te maken, maken ze eens een actie en gaat het fout? dan krijgen ze op hun kop en worden ze eruit gehaald, terwijl spelers als Boilesen etc. eindeloos balen mogen verspillen.. Daardoor gaat Ajax naar mijn mening ook minder aantrekkelijk voetballen, spelers moeten zich vrij in hun hoofd kunnen voelen en niet zo verkramp hoeven te spelen van als ik een fout maakt moet ik eruit.

Bij sommige spelers krijg je weer het indruk dat ze eindeloos acties mogen maken en balen mogen verliezen omdat ze oogappeltje zijn van de boer, en dan heb ik het over Andersen, Boilesen en Moisander.

4 februari 2015 om 08:29

@carribean
Helemaal mee eens!
Daarnaast mogen ze allemaal maar aankloten achterin, vd Hoorn en van Rhijn zijn ook niet bepaald foutloos, zowel opbouwend als verdedigend!

Gewoon op links kishna/ Fischer, rechts el ghazi!
En Schone op het middenveld op cvm of mcl!
Zo zie je maar dat je Singraven ook niet nodig hebt.

4 februari 2015 om 08:38

Geef de verdediging en het middenveld opdrachten en laat de voorhoede het uitzoeken. Daar komt het publiek voor, niet voor aanvallers die vol met opdrachten zitten.

4 februari 2015 om 08:38

Juist, daarom werd Kishna aan het begin van het seizoen gewisseld tegen Barcelona. Omdat hij de vrijheid kreeg van de Boer om acties te maken, maar het niet deed. En daarom kreeg hij gigantisch op zijn flikker.

Kishna doet het de laatste weken vrij aardig, maar het niveau kan nog wel behoorlijk omhoog. Juist nu hij regelmatig speelt zou Ajax gewoon een goede keuze zijn.

Maar goed, laat Raiola maar een andere club vinden waar een 19-jarige flankspeler regelmatig mag spelen. Juventus of zo. Met Fischer, El Ghazi, Muric en Cerny hebben we bij Ajax genoeg flankspelers achter de hand.

4 februari 2015 om 08:41

inderdaad ik mis bij Ajax wel de type buitenspelers als Jesper Olsen en Brian Roy. Spelers met avontuur in hun spel...

4 februari 2015 om 09:25

@ Caribbean

Vind ik echt onzin, als dat zo zou zijn wat jij zegt, dan zouden Kishna en El Ghazi toch beiden niet meer opgesteld worden? De Boer is juist vaak boos geworden als die buitenspelers geen acties maken, als ze niet durven.

4 februari 2015 om 10:11

@jm87

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=233916

Lees dit artikel eens, misschien begrijp je wat ik bedoel. Kishna beschrijft hier toch wel een beetje wat ik zie.

4 februari 2015 om 10:36

@ Caribbean

Thanks, maar heb niet echt het idee dat dat stuk gaat over vrijuit mogen spelen en acties mogen maken, maar meer over het feit dat hij op de bank gezet wordt als het niet lekker loopt. Dat lijkt me volkomen logisch, zeker gezien El Ghazi en Kishna elkaar niet veel ontlopen, dan zit er dus veel spanning op.

4 februari 2015 om 11:05

Ik zou al blij zijn met type van 't schip, achterlijn halen en de bal voorzetten...

4 februari 2015 om 08:27

Ia leuk laten we weer zon ideale schoonzoon erbij zetten, zonder body. Ajax zou weer Ajax worden. En weet je zo'n jonge als Kishna belichaamt eigenlijk wat Ajax vroeger voor mij was. Flair, en een tickeltje arrogant, een kunstenaar. Nee dit Ajax begint steeds meer een slap aftreksel van Barca te worden. Tikken om het tikken. Waar Barca nog over creatievelingen beschikte en wij louter balletjes breed en terug geven.

4 februari 2015 om 08:35

Wat een belediging voor Barcelona. Ik denk dat je het huidige spel van Ajax beter met ewn mindere club kan vergelijken.

4 februari 2015 om 08:36

Fischer, daar worden wel wonderen van verwacht hè? Is iedereen zijn laatste maanden voor die blessure al weer vergeten? Toen werd hij hier (ook door de Ajax-supporters) kei hard afgemaakt omdat hij er niets van bakte. En nu zal hij sowieso maanden nodig hebben om weer ritme op te doen. Daarbij zie je vaak bij dit soort blessures (zeker bij jonge spelers) dat die langdurig effect hebben op de durf om acties te maken.

Ajax is op dit moment gewoon een zinkend schip. Er is niet één speler die daar verandering in kan brengen. Kishna niet, Fischer niet, Sinkgraven niet. Zelfs Messi zou nu het verschil niet kunnen maken omdat er gewoon niet gevoetbald wordt.

Ik ben trouwens wel enorm onder de indruk van die inhaalrace van Ajax na de winterstop. Tjonge, die hadden ze toch wel goed voorspeld daar in Amsterdam. Dat had Schöne toch mooi in de smiezen.

4 februari 2015 om 09:22

@ Hoppa!

Loop niet zo te provoceren man. Er wordt hier gewoon gezegd dat als Fischer terug is er extra concurrentie bijkomt, dat klopt toch? Niemand, op een uitzondering na, zegt dat Fischer meteen weer de sterren van de hemel gaat spelen en iedereen weet ook dat het net voor zijn blessure ook niet bijzonder veel was, maar dat hij talent had/heeft staat vast dus hij kan zomaar weer in de basis komen.

Zinkend schip is wel lekker makkelijk, het draait nu voor geen meter nee, maar dat wil toch niet zeggen dat het alleen maar slechter zal gaan? (dat betekent een zinkend schip namelijk fyi)

En niemand heeft gezegd dat Ajax sowieso zou gaan terugkomen en dat er een inhaalrace gemaakt zou worden, alleen dat het zou kunnen omdat het vorige jaren ook gebeurd is. Ook Schone heeft niet verzekerd dat ze een inhaalrace gingen maken, maar alleen dat hij er een goed gevoel over had en dat het volgens hem wel goed kwam. Dat moet hij toch zeggen? Moet hij dan halverwege zeggen ja het wordt niks meer dit seizoen?

Je bent gewoon aan t generaliseren en de enkeling die zich iets te positief heeft uitgelaten over ajax de laatste tijd als voorbeeld voor alle ajacieden te nemen.

4 februari 2015 om 09:33

Haha, 'een enkeling die zich iets te positief heeft uitgelaten'.

Toen Ajax met 4 punten achterstand de winterstop in ging kon je hier geen topic lezen zonder sloten met reacties 'dat het maar 4 punten waren', 'dat PSV na de winterstop een moeilijker programma zou hebben' en 'dat Ajax elk jaar na de winterstop terugkomt'.

Ja, jij zult er misschien anders over gedacht hebben, maar ook vanuit de spelersgroep was er de overtuiging dat Ajax wel even terug zou komen.

En vooralsnog wordt het elke week slechter bij Ajax, dus ja, een zinkend schip.

4 februari 2015 om 09:46

Serieus, ben jij echt zo naief dat je de uitlatingen in de pers van spelers gaat aannemen voor hoe ze er echt over denken? Hoe weet jij nou wat de overtuiging bij de spelersgroep was?

En overdrijven is ook een vak zeg, van elk team zijn er altijd een paar fanatiekelingen die alles veel te rooskleurig zien. Voor de winterstop draaide het ook beter dan nu (ook niet super, maar toch) en was de achterstand ook 'maar' 4 punten dus theoretisch was het ook te doen. Dat supporters dan roepen dat het te doen is en dat ze hopen dat het goed komt en dat ze er vertrouwen hebben is toch iets anders dan arrogant gaan roepen 'oh dat gaat ons wel ff lukken'? Jij verdraait nu alle uitspraken en gaat een beetje zuur lopen doen, niet nodig man.

4 februari 2015 om 09:52

Zo zo eindelijk na 6 magere jaren heb je een keer een positie voor praatjes. Fischer heeft laten zien uitstekend te kunnen voetballen (zeker toen hij psv voor lul zette als broekje) en heeft daarna een dip gehad, kan gebeuren. Rest van je sneue relaas ga ik niet op in.

4 februari 2015 om 10:29

@ Hoppa!

Persoonlijk verwacht ik nog heel veel van Fischer, dat mensen hem nu al afschrijven vind ik echt te snel. Hij kende een super debuut, raakte vervolgens in de welbekende talenten dip en toen het leek dat hij daar langzaam weer uit aan kruipen was volgde de ene na de andere blessure.

Daarnaast vind ik dat Kishna helemaal niet een grote persoonlijkheid is, als ik hem hoor/zie/ praten voor de camera´s is dat er niet aan af te zien. En in het veld zie ik het er ook niet aan af. Datzelfde zie ik bijvoorbeeld wel bij Fischer, zowel in als buiten het veld. Die jongen geloofd in zichzelf en spreekt dat ook uit, maar is tegelijkertijd ook kritisch en weet welke zaken hij moet verbeteren en spreekt dat ook uit. In het veld probeert hij altijd de vaart erin te houden en speelt hij zoveel mogelijk vooruit en werkt hij zich nog een slag in de rondte als dat van hem gevraagd word. Tenslotte zit er ook behoorlijk wat gif gezonde (agressie) in Fischer, in tegenstelling tot veel van zijn ploeggenoten durft hij in het veld ook zijn bek open te trekken.

Kishna is toch een speler die in het veld de kantjes ervan afloopt en dat vind ik nou niet van "karakter" getuigen. Als hij echt een uitgesproken mening heeft dan houdt hij die goed verborgen. Fischer zal nog wat tijd nodig hebben om op niveau/wedstrijd ritme te komen maar ik denk dat we aan hem meer zullen hebben dan aan Kisna. Sterker nog, ik zie in Fischer nog een toekomstig aanvoerder van Ajax.

4 februari 2015 om 10:34

@ Hoppa!

Beetje jammer dat je nu niet meer ingaat op mijn reactie.. een beetje provoceren doe je wel, aangezien je bij veel topics over ajax meteen een negatieve opmerking over Ajax zet. Das helemaal niet erg. Inhoudelijk lijk je niet echt ergens op in te willen gaan, dat is wel jammer.

4 februari 2015 om 10:05

Volgens mij snap je niet wat hij bedoeld. Bij Ajax hebben ze een beleid van zo doen we het en als je het zo niet doet dan rot je maar op. Daar kunnen een hoop spelers niet mee over weg. 1 daarvan is Kishna. Maar zet een type Ibrahimovic er neer die lacht heel Ajax uit! Kishna zal bijvoorbeeld wel slagen bij Psv!

4 februari 2015 om 11:46

@ Gompie070

Maar wat is de andere optie dan volgens jou? Een beleid hebben, maar steeds maar uitzonderingen maken voor spelers die dat beleid niet willen volgen??

4 februari 2015 om 10:50

Nou wat zeur je dan? Dan is de tekst toch kloppend en kan hij beter vertrekken...

4 februari 2015 om 13:15

Maar er zit wel een kern van waarheid in! Waarom kregen jongens als Kishna, El Ghazi en Zivcovic minder vertrouwen kansen dan andere spelers? Moisander, Andersen, Schöne spelen wekenlang slecht en staan toch keer op keer in de basis. Het zullen vast lieve jongens zijn die de pers een mooi standaard verhaaltje kunnen opsommen. Maar wat mij betreft is het klaar en kunnen ze lekker naast De Boer op de bank zitten.

De enige man met karakter wordt klein gehouden door de club.

4 februari 2015 om 00:38

Ik mis zo'n type speler al jaren, dus als hij zou vertrekken zou ik dat doodzonde vinden. Ik hou van frivole spelers met hun eigen karakter.

Ajax speelt in een systeem waardoor het relatief makkelijk is om een speler er uit te halen en iemand anders daar op de plaats te zetten. Zoiets verveelt best snel. Daarom is het leuk als je Kishna hebt, die toch weer even iets anders doet.

4 februari 2015 om 02:38

Klopt. Alles wat niet in het spelletje van Ajax past wordt eruit geperst. Passeerbewegingen worden door zowel hem als El Ghazi niet meer gemaakt. Dan krijg je dus dat spelers niet kunnen spelen op de manier die voor hun werkt...

4 februari 2015 om 03:20

Dus jij wilt hiero claimen dat hij niet zijn acties mag maken van frank? Wat een onzin. Nota bene in de uitwedstrijd vs barca koste het kishna zijn basisplaats omdat hij die acties niet 1 op 1 aandurfde. Je moet juist je acties maken van frank alleen moet je tegelijkertijd ook beseffen dat je hoort mee te verdedigen in de omschakeling. Vs bijvoorbeeld Vitesse thuis toen we met zowel kishna als el ghazi speelde lieten ze dat beiden na. Hoe oncollegiaal kun je dan wel niet spelen? Constant balverlies omdat je niet de nodige skills / vorm hebt om erlangs te gaan en dan ook nog niet meeverdedigen. Van mij part mag kishna gaan. Speelt door zijn zwakke been met een rem erop.

4 februari 2015 om 07:52

Ik heb anders wel gezien als kishna de acties maakt, dat frank zat te genieten, dus daar zal het dus echt niet aan liggen, wel zou ik kishna en el ghasi eens een paar wedstrijden samen opstellen, zou niet weten waarom dat dat niet kan. Wel zou er dan een voor moeten schijven, maar wie, ja dat weet ik niet, shone of anderssen.

4 februari 2015 om 09:00

@Lee112, ik denk dat het toch wel degelijk te maken heeft met de spelopvatting van de Boer. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat vooral aanvallende / technisch begaafde spelers onder hem hun bravoure en vrijheid zijn kwijtgeraakt. Spelers als Fischer en boerigter en in zekere mate Sana zijn daar een voorbeeld van.
Ze hebben aangegeven dat ze zo erg bezig moeten zijn met het positiespel en de looplijnen dat ze minder functioneren. Voor aanvallende en creatieve voetballers is het belangrijk dat ze vrij in hun hoofd zijn en niet teveel in een vast stramien moeten spelen.
Ook kishna heeft onlangs aangegeven dat het hem moeite kost om acties te durven maken als je het gevoel hebt dat je gewisseld wordt als een actie mislukt. Daarin lijkt de Boer verdedigers langer vertrouwen te schenken. Boilessen schuttert al tijdens en bij van rhijn kon je ook niet spreken van een klein dipje. Die was maanden lang week in week uit ondermaats, maar toch zeker van zijn basisplaats.

4 februari 2015 om 09:57

Sana is gewoon te slecht en Fischer begon onder dezelfde frank uitmuntend. Hij legde de lat daarna gewoon voor zichzelf te hoog. Frank waarschuwde hem toen al. Kishna moet zich indd bemoeien met het positiespel, maar dat is toch logisch? Hij is bij lange na niet zo onomstreden dat hij maar vrij kan aanvallen, omdat je weet dat hij het verschil gaat maken alla depay. Kishna speelt vaker slecht dan goed en is niet iemand die wekelijks scoort of een assist levert. Dan maar spelen in dienst van het elftal.

4 februari 2015 om 08:39

De Boer verlangt gewoon van iedereen strakke teamdiscipline. In en buiten het veld. Dat heeft jaren gewerkt, maar nu keert het zich tegen hem. Je kunt nog zo vaak een balletje over kunnen spelen omdat iedereen altijd op de juiste plek loopt, maar als er niemand in het veld staat die af en toe iets onverwachts doet, dan blijft het breien. Iemand als Kishna kan dat brengen, maar dan moet hij wel wat vrijheid en vertrouwen krijgen.

En er moeten mensen zijn die op die momenten zijn rol in het team over kunnen nemen. Ik denk dat het daar met name aan schort, aan de kwaliteiten binnen het team om wat extra's te brengen als een individu iets bijzonders probeert. Bij PSV kunnen spelers als Wijnaldum, Guardado, Arias het opvangen als er iemand buiten positie op avontuur gaat. Bij Ajax kan niemand dat op dit moment.

4 februari 2015 om 09:31

Haha nu noem je het karakter, maar als het wat beter was gegaan met Ajax dan was die Kishna maar een arrogant mannetje. Triest figuur

4 februari 2015 om 10:20

@ 010feyenoord

Kishna de enige man met karakter ? Sorry, maar ik vraag me af waarop iedereen dit baseert. Als ik naar hem luister als hij voor de camera verschijnt vind ik hem alles behalve een uitgesproken persoonlijkheid. In het veld bespeur ik dat ook totaal niet, wat ik dus wel bij Fischer (in en buiten het veld) en Serero (in het veld) zie.

Van mij mag hij weg. Heeft een paar goede momenten gehad maar voor de rest is het waardeloos wat hij laat zien.

4 februari 2015 om 00:49

Sjonge jonge open je ogen even alstublieft.. Een ras talent, daar hoef je geen expert voor te zijn. Maar moet zeker wat constanter worden, net zoals de rest van Ajax trouwens...

4 februari 2015 om 01:17

Overdrijf niet zo een rastalent. Heeft 1 keer in de vijf wedstrijden een leuke actie en dat is het.

4 februari 2015 om 05:26

Ik zou kishna wel bij psv willen zien.je ziet duidelijk dat zijn spel te veel wordt onderdrukt door het type spel van ajax.ik denk dat hij bij psv veel meer vrijheid en dus ook vaker zijn kwaliteiten zou kunnen laten zien.zou goede opvolger naar mijn mening zijn voor depay.

4 februari 2015 om 07:30

Goed idee. Ik zou Depay wel bij Ajax willen zien... En misschien Messi ook wel.

Wat een overbodige opmerking. Dat gaat toch never gebeuren

4 februari 2015 om 08:41

En Vermeer zou nooit bij Feyenoord gaan keepen zeker. Zou niet weten waarom niet, bij PSV krijgen de spelers geen kladblok met opdrachten mee dus daar zou een speler als Kishna wellicht veel beter tot zijn recht komen.

4 februari 2015 om 09:20

Robert41, zo raar is dat niet hoor, het lijkt me niet dat hij sterk aan Ajax gebonden is. Daarbij, als hij zich wilt spiegelen aan Depay is dat misschien niet eens zo'n gekke gedachten.

4 februari 2015 om 10:47

Ik denk dat het inderdaad af en toe geen kwaad kan als de Boer de spelers wat meer vrijheid geeft om hun eigen spel te spelen. Nu wordt hem te hard ingefluisterd dat hij zijn acties moet maken waardoor hij dat elke keer heel geforceerd probeert. Ik ben er wel van overtuigd dat hij zijn draai nog wel gaat vinden, ik hoop wel dat dit snel gaat gebeuren willen we nog in de titelstrijd mee doen en natuurlijk in/om europa...

4 februari 2015 om 06:55

Als ik terug denk aan Ajax de afgelopen 2 jaar. En ik neem 3 hoogtepunten, dan zit hij daar 2x in. Dat zegt genoeg.

Sjah Mino, kom jij dan even met wat miljoenen over de brug vanuit je rijke netwerk? Dan is die deal zo gedaan hoor?

Ik zou er als Ajax ook niet rouwig om zijn...

4 februari 2015 om 00:40

Ac Milan heeft sowieso interesse, die club kennende bieden ze waarschijnlijk rond de 1-2 miljoen euro.

4 februari 2015 om 00:44

Wat hebben wij aan miljoenen? We spenderen ze toch vrijwel niet of verkeerd. Dan liever een speler uit zn netwerk.

Lekker laten oprotten bij Ajax. Voegt totaal niets toe aan het spel en speelt als een draak de laatste tijd. Ajax moet volgend seizoen toch beter materiaal vinden dan een Kishna. Heeft het te hoog zitten in zijn bol. Hopen op een echt goeie linksbuiten. Ik hoef die Kishna voorlopig ook niet te zien in het Ajax shirt die prutser. En dat geldt ook voor die Fisher die meer geblesseerd is dan fit.

4 februari 2015 om 01:26

Ik ga me dan afvragen wie je wél als linksbuiten wilt zien. Viergever? Serero? Cilessen?

Fischer heeft, als hij sterk terug komt van de blessure, potentie om de beste speler in de eredivisie te worden. Kishna is, wat hierboven al wordt gezegd, een ras talent. Echter wisselt hij extreem goede momenten tot nu toe af met een reeks dramatische wedstrijden.

4 februari 2015 om 08:41

Fischer potentie om de beste in de Eredivisie te worden? Beste grap van vandaag. Dan moeten er bij Psv, Feyenoord, Vitesse, Twente en Ajax nog heel wat verkocht worden.

4 februari 2015 om 15:15

Ik moet zeggen, ik ben het vrijwel nooit eens met jouw reacties Hoppa!, maar hier sla je de plank toch helemaal mis. Ik zou bijna denken dat je het woord 'potentie' niet hebt gelezen, maar je hebt hem zelf nog overgetypt.
Zijn snelheid, spelinzicht en balbehandeling maken hem tot een even groot talent als een Depay. En er zijn toch vrij veel mensen die Memphis nu de beste speler van de Eredivisie vinden. Fischer heeft alleen super veel pech met die blessures.

potential
pə(ʊ)ˈtɛnʃ(ə)l
adjective
1.
having or showing the capacity to develop into something in the future.

4 februari 2015 om 02:31

Wat praat jij voor onzin man!!?? Sinds Fischer in Ajax 1 speelt is hij voor eerst zo lang geblesseerd geraakt. Jammer van zijn terugval anders hadden we hem nu terug. Denk eerst na man voordat je eerst wat typt.

4 februari 2015 om 10:38

@ Gentleman23

Precies, ik snap er dus ook helemaal niets van dat zovelen hem al afschrijven. Als je kijkt wat er allemaal gebeurd is met hem is het logisch dat hij niet veel heeft kunnen laten zien na zijn goede debuut. Net zoals alle grote talenten kwam hij ook de bekende talenten dip tegen, en toen hij daar weer uit leek te krabbelen volgde het blessureleed.

Het zal nog wel even duren voordat hij op niveau is, maar ik kan niet wachten tot hij weer terug is. Fischer probeert altijd het tempo in het spel te houden en denkt zoveel mogelijk vooruit en heeft naast zijn techniek ook nog behoorlijk wat gif in zijn donder. Hij is ook nog bereid om "te werken" wanneer dat gevraagd word. Fischer is daarnaast ook nog eens zelfverzekerd en laat dat ook zien, maar hij is ook heel kritisch op zichzelf en spreekt ook gewoon uit wat er beter moet. Al die zaken bespeur ik toch veel minder bij Kishna zowel in als op het veld, het is mij dan ook een raadsel waarom zovelen denken dat hij zo´n grote persoonlijkheid is.

Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig of jij net zoals ik in Fischer ook een toekomstig aanvoerder zie ? Dat baseer ik op de door mij eerder genoemde zaken maar ook omdat hij in het veld echt zijn mond durft open te doen.

4 februari 2015 om 07:33

Ziendertal. Ik ben het absoluut met je eens. Ipv dat ze een in de spiegel kijken begint de zaakwaarnemer dan maar weer te roepen dat de trainer hem niet begrijpt.

Ik vind die vent werkelijk weerzingwekkend!

Ik denk dat het het beste is als Kishna en elke voetballer onder de 25 jaar Mino Raiola verlaat als zaakwaarnemer.

4 februari 2015 om 00:30

Waarom dan? Hij is gewoon een echte makelaar en geen spelersbegeleider zoals sommigen wel zijn. Hij regelt gewoon de beste club en de beste deal voor zijn cliënt en dwingt zijn clienten niet om te vertrekken.

Hij geeft ze de keuze en dan is het aan de speler om te bepalen of hij het wel. Wordt een beetje moe van dat gehaat op Raiola, die op zich niets verkeerd doet...

4 februari 2015 om 01:35

Hij is wel een spelerbegeleider. Regelt een huis voor je, school voor je kinderen en zegt als een vrouw niet goed voor je is. Maar hij geeft je (keuze).
Bron: interview bij Linek npo1

Raiolo heeft toch macht net zoals de andere steenrijke makelaars.

4 februari 2015 om 03:24

De club regelt 9/10 keer de woning en school voor kinderen, dat doet hij niet. Hij geeft alleen bij de club aan dat er een woning voor de speler geregeld moet worden. Is bij internationale transfers (met uitzondering van spelers die meteen een mooie woning kopen) ook gewoon heel normaal trouwens.

Zo huren sommige Nederlandse clubs (roda en VVV deden dit vaak) een woning en stallen daar drie buitenlandse spelers in.

Allemaal mooie praat, maar Mino is een echte makelaar. Ik ken namelijk ook andere begeleiders die veel verder gaan dan een mooi contract, mooie woning en school voor de kids. Die huren bijvoorbeeld op hun eigen kosten een privétrainer in voor een jeugdspeler om bepaalde facetten (al dan niet in samenspraak met de club) binnen hun manier van spelen te verbeteren.

Een echte begeleider spreekt sowieso niet uit wat hij zelf vind en spreek in principe al helemaal niet over wat een speler zou denken (zonder dat daar echt aanleiding toe is). Dat doet een makelaar om een speler in de kijker te plaatsen. Op deze manier weet de gehele top van Europa dat een Ricardo Kishna het kennelijk niet kan vinden met zijn trainer en zijn zaakwaarnemer open staat voor mogelijke aanbiedingen.

Jorge Mendes, dat is bijvoorbeeld wel een begeleider. Die gaat (al dan niet met behulp van een zeer degelijke en redelijk uitgebreide organisatie) tien keer zo ver als deze Italiaanse Nederlander. Was in mijn ogen ook geheel terecht verkozen tot beste zaakwaarnemer van het jaar. Een titel die Mino door zijn manier van werken nooit in de wacht zal slepen.

Ook dit verhaal van Raiola vind ik trouwens heel slap. Het forceren van een vertrek op basis van generieke meningsverschillen zou de zwakte van Kishna tonen. Ik zou hem ook nooit meer serieus nemen als hij dat als reden zou aandragen voor een breuk met de club. Zeker 70 van de voetballers kan niet met hun trainer overweg omdat er vaak een generatiekloof is, maar die roepen ook niet allemaal dat ze weggaan omdat het niet lekker loopt. Pas bij incidenten wordt er een grens getrokken, dus echt slap geouwehoer van Raiola.

Daarnaast zou Kishna een voorbeeld moeten nemen aan een andere cliënt van Raiola. Die sluit zich af voor meningsverschillen en doet gewoon zijn ding succesvol, omdat hij er alles voor geeft en er keihard voor werkt. Zelfde geldt voor een Cristiano Ronaldo, die heeft ook maling aan alles en doet gewoon zijn ding en geeft ook 200 om de top te halen en daar te blijven.

Er wordt in het kamp Kishna, naar mijn eigen mening, teveel gepraat en te weinig gepresteerd. Bij echte wereldtoppers het vaak andersom...

4 februari 2015 om 07:38

In je eerste bericht hemel je hem op. In je 2e brand je hem af. Make up your mind!

Raiola is een schreeuwerd die alleen maar aan korte termijn geld denkt. Dat hij carrieres in de vernieling helpt interesseerd hem niets. Ik zou spelers met zo een zaakwaarnemer helemaal niet willen. Brengt alleen maar onrust

4 februari 2015 om 08:17

Nee hij zegt alleen dat het een andere type is dan een spelersbegeleider! Hij zegt in zijn tweede comment niet dat dit slecht is. Geeft alleen aan dat hij door deze manier van handelen geen prijs zal winnen.

Wat verwacht hij dan? Dat hij onbetwiste basisspeler is? Je hebt El Ghazi op de bank zitten en straks komt Fischer ook weer terug. Concurrentie is toch juist goed? Dan moet je niet een basisplaats gaan eisen, maar gewoon presteren zodat je een basisplaats krijgt. En hij speelt misschien niet alles, maar De Boer is op dit moment goed bezig door die jongens flink af te wisselen. Ik hoop echter dat hij ook een keer gaat wisselen met Schone wanneer Fischer terugkomt of Sinkgraven het goed doet.

4 februari 2015 om 08:44

Concurrentie is goed maar op deze leeftijd moeten spelers spelen om zich te kunnen ontwikkelen en is dat niet het sterke punt van Ajax dat jeugd de kans krijgt?

4 februari 2015 om 14:26

Ja dat is inderdaad het sterke punt van Ajax en volgens mij doet De Boer dit nu ook toch? Er zit een verschil tussen 'een kans krijgen' en 40 wedstrijden per jaar spelen. De Boer wisselt Kishna nu veel af met El Ghazi dus die jongens komen allebei genoeg aan spelen toe. De Boer laat Andersen veel spelen, laat Riedewald veel spelen. Dus volgens mij is hij hierin gewoon goed bezig. Het is niet zo dat Kishna maar eens in de tien wedstrijden mee mag doen. Nee, de ene wedstrijd kiest De Boer voor Kishna en de andere voor El Ghazi. En soms mogen die jongens een aantal wedstrijden blijven staan. Dan denk ik dat meneer Kishna in zijn handjes mag knijpen dat De Boer het zo doet aangezien hij ook gewoon El Ghazi standaard basis kan zetten. Die heeft veel meer rendement dan Kishna.

En als Kishna slim is geeft hij Raiola de zak. Kishna kan een hele goede speler worden met de juiste begeleiding. En daarmee bedoel ik ook een zaakwaarnemer die het beste met hem voor heeft. Geen zaakwaarnemer zoals Raiola die alleen maar Eurotekens ziet. Kishna komt net om de hoek kijken.
Wat is het toch met die jonge spelers die, zodra het even niet loopt zoals zij het willen, meteen verder willen kijken?

4 februari 2015 om 02:08

Andere mentaliteit. Hard werken is er niet meer bij, althans niet per se. De nieuwere generaties gaat het niet meer om het spel maar om het gedoe er omheen. Geld, vrouwen, aandacht, kleding, tattoos, muziek, connecties in de muziek. En het zijn meestal geen nuchtere oer-Hollandse jongens. En nee, dat is geen discriminatie, als er iemand geen rascist is dan ben ik het (bij wijze van). Maar dat valt gewoon op dus mag ik het benoemen.

On: Hoop dat Kishna slim is en bijtekent. Hij heeft veel talent en krijgt z'n kansen echt wel. Bij Ajax kan hij zich verbeteren. Bij AC Milan komt hij niet aan de bak. Niet omdat het niveau (veel) hoger is maar zo werkt die club niet.

Frank de Boer lijkt idd moeite te hebben met 'moeilijkere' jongens. Hij heeft liever 11 Klaassens. Werkt vast makkelijker maar doe mij maar een aantal 'lastige' jongens in de selectie, mits ze talent hebben.

4 februari 2015 om 08:46

Er zijn diverse spelers die uitermate tevreden zijn met het werk wat Raiola voor ze gedaan heeft. Ook hele intelligente spelers die echt het maximale uit hun carriere hebben gehaald geven aan dat Raiola daarin een belangrijke rol heeft gespeeld.

Mensen als Nedved, Ibrahimovic, van Bommel, Grygera zijn allemaal erg positief over zijn voetbalkennis en ook over de mens Raiola.

En ik denk dat zij hem wat beter kennen dan jij. Ik denk dat jij je teveel laat leiden door het beeld wat jij van hem hebt gekregen in de media. Ik vind dat eigenlijk een beetje treurig.

Tsja weer blundert overmars mijn inziens. Hij wacht veel te lang met die contractverlenging voor kishna. Raiola is wel zo geniepig om hem over een half jaar voor een koopje bij een Italiaanse club te stallen. Die geeft toch meer om zijn portemonnee dan om de speler.

Kishna is niet van het niveau Zlatan en Ronaldo, dat hij maar kan doen wat hij wil. Hij moet gewoon keihard werken en 100% voor het team spelen. Als Raiola hem iets anders wijsmaakt dan verkloot hij zijn carrière.

Hij speelt een keer niet, en meneer Raiola begint gelijk te dreigen dat Kishna weggaat. Deed hij de vorige keer ook toen Kishna niet speelde maar toen liet Frank De Boer gelijk zijn oren hangen naar Raiola door Kishna een basisplaats meteen te geven, dat is de grootste fout de De Boer ooit kon maken. Kishna laat ook niets zien, speelt alle wedstrijd vrij matig om een basisplaats te kunnen eisen via Raiola..

4 februari 2015 om 01:40

Dat is het probleem. De makelaars hebben zoveel macht dat ze bijna kunnen bepalen wie er speelt of niet, anders gaan ze meteen dreigen met een vertrek van een speler. Ik hoop dat er ooit iets aan gedaan wordt aan het corruptie wereldje van de makelaars.

Hij zat dus bij Eva Jinek? Ach dat programma nam ik sowieso al niet serieus.

Raiola is alleen bezig met geld verdienen. Zolang Kishna bij Ajax blijft vangt hij bijna niets.
Hij wil hebben dat hij een transfer maakt zodat hij centen kan vangen en dat hij daar meer salaris vangt zodat hij daar ook een percentage van vangt.

Mocht hij bij die club verroten dan is dat voor Raiola bijzaak. Dan heeft Raiola tenminste centen verdient aan al die uren die hij met Kishna samen is geweest.

4 februari 2015 om 00:57

Ik kijk Jinek alleen om haar en haar prachtige benen.
Voor de rest is het inderdaad niet zo interessant.

Die Raiola is een rotvent, maar wel een slimme zakenman. Nu een van zijn cliënten niet speelt, voor wat tumult zorgen in de media. Ajax wordt bijna een mes op de keel gezet hierdoor: Kishna meer speeltijd geven of Raiola gaat op zoek naar een nieuwe club voor hem. Dat zijn carrière misschien verkeerd zal lopen, boeit hem niet. Het geld is voor Raiola het belangrijkste.

Raiola gaat soms heel ver om zijn cliënten naar een andere club te laten gaan. Zlatan beschrijft het aandeel van Raiola rondom zijn transfer naar Barcelona in zijn boek. Deed het erg sneaky, maar zo slim. Toegegeven, hij is wel een van de beste in zijn vak

4 februari 2015 om 01:08

Wat deed hij dan met Zlatan/barca?

4 februari 2015 om 01:42

Zlatan wilde weg bij Inter en Barcelona was geïnteresseerd in Zlatan in 2009. Laporta was met het vliegtuig onderweg naar Oekraine als ik het goed heb, om met Sjachtar over Chygrinsky te praten of om een oefenwedstrijd te bekijken. Raiola belde Laporta en deed alsof Zlatan bijna akkoord was met een andere club. Real, volgens mij. Laporta vloog direct naar Milaan en binnen een paar uur was het geregeld. Dit, terwijl het gesprek tussen Zlatan en een andere club niet had plaats gevonden. Raiola had Laporta dus in de maling genomen en Zlatan had zijn transfer te pakken.

Kan zijn dat niet alles klopt wat ik schrijf, want heb het boek echt anderhalf jaar geleden gelezen. Maar weet bijna zeker dat het ongeveer zo in het boek werd beschreven door Zlatan.

4 februari 2015 om 02:32

Het verlaten van barca was nog erger drijgen dat hij naar real wou enzo om de prijs te doen zakken voor milaan

4 februari 2015 om 14:13

Idd Ajaxcitizen, je hebt totaal gelijk!! Met name de benen van Jinek!!😨

Ik ben het wel gedeeltelijk eens met raiola . kishna hoort wekelijks in de basis te staan en hoort natuurlijk wel mee te verdedigen maar vind wel dat die jongen zijn acties op zijn manier moet kunnen maken niet dat die eerst moet gaan denken oja ik moet hrt zo doen van de boer . Ik ben echt van mening dst er te veel nette jongens bij ajax lopen geen spelers met een vechters mentaliteit dit mis ik toch wel echt in de duels !

4 februari 2015 om 01:03

Eens. De Boer maakt er een kunst van om jongens met karakter en bluf te veranderen in brave jochies.

Spelers als Kishna en El Ghazi moet je meer vrijheid geven. Anders belemmer je hun ontwikkeling alleen maar. Niet dat ze met scharen en akka's moeten showen, maar een loopactie maken met de bal durven ze ook bijna niet meer te doen. Op een gegeven moment zal dit ook frustratie opleveren, denk ik. Zit ook geen verassingselement meer in het spel, als spelers alleen maar gaan passen en geen dribbels maken.

4 februari 2015 om 08:49

Het punt is dat in de speelstijl van ajax, er alleen ruimte is voor frivole spelers als andere spelers de gaten dicht kunnen lopen die dat soort acties altijd veroorzaken. Je hebt dus met een speler als Kishna (als je die vrij laat) een heel sterk middenveld nodig. En tja, laten we eerlijk zijn, dat heeft Ajax absoluut niet momenteel.

En dus moet hij spelen in de teamdiscipline. En daar komt hij niet tot zijn recht. En dus heeft Raiola gewoon voor de volle 100% gelijk. Kishna moet naar een club waar hij zijn ding kan doen, en dat is niet dit Ajax.

4 februari 2015 om 09:18

Aan wie ligt het dat we geen dterk middenveld hebben? Dat ligt toch echt aan de scouting ik had graag een gudelj of een vejinovic zien komen iemand met body iemand die het in zich heeft om een klootzak te zijn als het nodig is ipv allemaal die brave ja knikkertjes

Eens met Raiola. Ajax laat alle spelers hetzelfde spel spelen, daar waar types als Kishna, maar ook El Ghazi het moeten hebben van hun instinct. Allebei spelers die op gevoel spelen en vaak met een onverwachte beweging gevaar kunnen creëren. Zou heel verstandig zijn voor dat soort creatievelingen om te vertrekken bij Ajax en dat is niet negatief bedoeld naar Ajax, want die varen een prima koers, maar niet voor dit type speler.

4 februari 2015 om 00:52

Er zit net een klein verschil in een type als El ghazi en Fischer als kishna. El Ghazi is net zo creatief maar er nog wel voor bereid te werken. Kishna veel minder. Misschien wel op zijn top beter aanvallend beter maar op het moment dat de wedstrijd slechter gaat totaal niet bruikbaar. Misschien alleen als invaller om de boel op te schudden. Daarom past hij niet bij Ajax, omdat het team niet goed genoeg is om zo'n 'luie' speler te kunnen opvangen.

4 februari 2015 om 00:56

Zit wat in en Kishna is niet goed genoeg om die status al te krijgen binnen Ajax. Dan maar vertrekken naar een club waar van aanvallers wordt verwacht dat ze alleen aanvallen, want het is ook zonde als je de kwaliteiten van een Kishna niet maximaal benut.

4 februari 2015 om 10:57

Bij welke club vallen aanvallers alleen aan? En dan heb ik het over aanvallers van het niveau Kishna. Niet Zlatan of Ronaldo.

Raiola zegt hier niets vreemds denk ik eerlijk gezegd. Ik vind Kishna veel te lui voor Ajax. Die jongen denkt dat hij al veel verder is, dan dat hij daadwerkelijk is. Daar moet Ajax geen behoefte aan hebben, natuurlijk is het goed om de "amsterdamse bluf" te hebben maar bij hem is het veel meer dan dat. Hij laat te weinig zien voor zijn maniertjes in het veld, hij moet voor zijn plekkie oppassen als Fischer terug is want De Boer houdt daar ook niet van

Ik vind mino raiola een goede zaakwaarnemer. Maar hij wil alleen maar geld verdienen.ik vind hem wel echt een viezerik. Ik vind kishna een voetballer met flair en een goede actie als hij dat zou combineren met rendement zou hij in de toekomst wereldtop kumnen worden. Want talent heeft hij zeker.

4 februari 2015 om 01:15

Dylan, vreemde reactie. Je schrijft eerst dat Raiola een goede zaakwaarnemer is en je sluit af met de zin dat het een viezerik is omdat hij geld wil verdienen. Raiola gaf overigens duidelijk aan waarom Kishna misschien beter kon vertrekken, Kishna heeft een uitgesproken mening en dit wordt niet altijd geaccepteerd door De Boer.

4 februari 2015 om 08:59

Een uitgesproken mening is prachtig zolang je het ook op het veld laat zien. Anders kun je beter je mond een tijdje houden.

Ik kan me hier wel in vinden. Fischer, Kishna, Andersen, Serero. Toen ze begonnen in het 1e van Ajax waren het spelers met een goeie techniek, flair, bluf en met een eigen actie, En bij al deze spelers is dat na 1 seizoen compleet verdwenen. Balbezit en zekerheid tot je erbij neervalt. Omdat Serero nu op een andere positie staat valt het minder op en zelfs bij Milik zie je het nu al gebeuren. Het is niet voor niets zo dat de meest scorende 'spits' bij Ajax sinds de Boer er zit over het algemeen een middenvelder is...

Zou helemaal lekker worden als alle creatieve spelers niet meer bij ajax passen vanwege de speelstijl van Frank de boer
boer. Wilt frank nog minder kansen creëren dan 0? Tijd voor een andere trainer die wel de spelers hun acties laat maken.

Kishna behaald momenteel een rendement wat veel te laag is voor een buitenspeler van Ajax. Als hij gepasseerd wordt moet hij naar zijn statistieken kijken, voetballen bij Ajax, Feyenoord op PSV betekend concurrentie en presteren. Als je op voorhand een basisplaats wilt ben je hier aan het verkeerde adres. Presteer je niet ? dan kun je zomaar gepasseerd worden omdat de resultaten van het elftal tegenvallen. Het is geen middenmoot waar je met 2 goede wedstrijd jezelf voor weken verzekerd van een basisplaats.

Kijk eens naar El Ghazi, die presteerde uitstekend maar belande mede door Kishna op de bank. Toen hoorde ik niks van El Ghazi of zijn zaakwaarnemer, maar hij liet zijn voeten spreken tijdens de invalbeurten. Die jongen toont wel rendement, scoort vaker, geeft meer assists en is vaak ook dreigender. Laat je voeten eens spreken Ricardo, en niet je zaakwaarnemer.

4 februari 2015 om 01:04

Ben het volledig met je eens.

Met zo'n zaakwaarnemer is het verlengen of vertrekken, dus Ajax doe hem een aanbieding voor 4-5 jaar. Als hij toont dat hij voor ajax wilt gaan en tekent, dan energie in hem stoppen en anders snel de stekker eruit. Deze man (raiola) zaait alleen maar onrust en nee dat past inderdaad niet bij Ajax.

Dan zie ik liever Acolatse, Cerny of Menig dan iemand wie zo ondankbaar is. Maargoed doe eerst maar eens een aanbieding.

Ik denk als Frank de Boer ajax verlaat dat deze jongen helemaal opbloeit . Het zit gewoon niet goed in de ploeg bij Ajax sigthorsson is ontevreden kishna en El ghazi zijn niet tevreden Zimling en ga zo maar door alemaal ontevreden mensen kan nooit goed zijn voor de binding van het team en dat is terug te zien op het veld .ook Bankspelers moeten tevreden zijn en onderdeel van het team .f.de Boer geeft ze volgens mij 10000 instructies voor die jongens het veld ingaan .... waarin al het creatieve vermogen vermoord word .

4 februari 2015 om 02:48

Ongelofelijk vindt ik dat. Een van de basisbeginselen is dat je een jonge speler nooit teveel instructies moet geven en het team in balans moet zijn. Van beide is totaal geen sprake. Dat mag hem heel hard wordt aangerekend. Het beschadigd die spelers.

Dit wordt hetzelfde verhaal als Oausim Bouy. Die werd ook al op jonge leeftijd weggebracht door Raiola.

4 februari 2015 om 02:11

Kishna gaat niet weg ,eerst moet de club toestemming geven en daarna moet de familie ook akkoord gaan,aangezien Kishna een slimme vader heeft, denk ik dat hij bij Ajax blijft.

Ik ben het deels wel eens met Raiola, ik ben van mening dat Frank de Boer de spelers niet consenquent laat opstellen, vooral de aanvallers. Hij wisselt teveel van spelers, El Ghazi - Kishna etc. En hij laat Schöne wel staan terwijl die beduidend minder presteert en eigenlijk weinig toevoegt. Kishna en El Ghazi zijn de spelers waarvoor je naar de stadion komt. Leuke acties en een mooie afronding. Schöne hoort meer in de middenveld vind ik, maar ja.. Ajax speelt al 3 jaartjes saai (ik ben een Ajax fan), ik vind dat die spelers echt heel erg braaf zijn en alles doen wat Frank de Boer zegt.. het lijkt wel of ze bijna geen vrijheid hebben om te doen wat ze willen. Ik mis de oude Ajax met die bluf en heerlijk spel, zonder dat eindeloos saaie getik achterin met Moisander en Veltman/van der Hoorn.

De prestaties van Kishna vallen dit seizoen wat tegen (net zoals heel Ajax eigenlijk). Maar die jongen staat bol van talent, dus waarom lukt het niet ? Waarschijnlijk wordt hij teveel vol gestopt met opdrachten en dat hij op safe moet spelen.

Een nieuwe trainer aankomende zomer kan wonderen doen.eéntje die Ajax weer vleugels gaat geven, die Ajax laat aanvallen en de boventoon laat voeren. En dan kan Kishna uitstekend renderen.

Frank bedankt voor de 4 titels, maar Ajax moet snel weer Ajax worden ! Zeker met de geweldige aanvallende talenten, die we nu hebben !

Het is het beste voor zijn ontwikkeling als raiola weg gaat..

Raiola is een sluwe vos, die kijkt echt eerst naar zijn eigen portemonnee, en dan pas naar zijn klant.

Zo werkt hij gewoon door snel onrust te creeren zodat zijn klant snel weg kan.

Aan de andere kant moet je jongens als Kishna gewoon opstellen omdat het publiek voor dit soort spelers komt.

Ik heb het gevoel dat de vleugelspelers bij Ajax al jaren zoveel opdrachten mee krijgen dat ze hun ding niet meer kunnen doen.

Fisher,kisnha en El ghazi moet je gewoon geen opdrachten geven en gewoon hun ding laten doen.
Daar is Ajax altijd sterk in geweest en het is jammer dat het er niet meer is.

'Ik ben geen dictator' maar wel een manipulator..

Ik hield toch nooit van hem ik vind El ghazi en Fischer een stuk beter dan kishna

Natuurlijk FdB en AJAX houden niet van jongens die hun mond niet houden. Ja knikkers wil men hebben of Scandinaviers.
Ik denk ook niet dat jongens als Kishna en El gazhi lang blijven bij AJAX.

Ik heb geen hoge hoed van raiola, heb het gevoel dat hij meer voor eigen rijkdom gaat en dan pas voor de speler, al hoe wel de spelers wel overal goed zit, behalve balloteli, daar heb ik mijn twijfels over.
Maar laat kishna nu maar eerst beter worden bij ajax en dan als die het niveau kan vast houden overstappen naar een hogere club.

Ik denk dat het beter is als kishna bij raiola weggaat!! Die plofkop met z'n grote mond omdat hij toevallig Zlatan in z'n schoot kreeg geworpen is een parasiet in het betaalde voetbal ik stel na de revolutie een nieuw beleid voor bij Ajax: raiola of lens als manager? Blijf maar lekker weg!!

Laat Kishna een andere zaakwaarnemer gaan zoeken. Raiola laat zich namelijk altijd negatief uit. Bij de contractonderhandelingen van Kishna werd er ook al moeilijk gedaan. Goede speler maar mag wat mij betreft verkocht worden voor niet al teveel geld.

Talentvolle speler die regelmatig speelt in Ajax1. Ajax heeft altijd veel vertrouwen in hem gehad tijdens zijn revalidatie. Is nog zeker niet onomstreden en wat wil zijn zaakwaarnemer? Naar veel zwaardere competitie! Ik denk dat raiola druk wil zetten op de aanstaande onderhandelingen met Ajax

Straks gaat Kishna door dit soort uitspraken zelf nog geloven dat ie klaar is voor een stap hogerop. Nou nee, laat deze jongen nog maar een jaar of twee, drie bij Ajax spelen en dan zien we wel verder. Geloof dat ie ook openstond voor contractverlenging.
En VZ, die poll is alleen maar stemmingmakerij. Wat mensen ook antwoorden, je kan er niks mee.

Was je nou maar bij ons gebleven. Speelde je elke week pik.

Onruststoker die dikke pad. Kishna is een prima speler. Die komt er wel. Hij en El Ghazi wisselen elkaar geregeld af. Daar moet je tevreden mee zijn want beide doen weinig voor elkaar onder dus moeten beide ook speeltijd krijgen. Optie is om schone op t middenveld te zetten en beide talenten op de flanken te zetten. Laat al maanden niks meer zien op rechtsbuiten ( is zijn positie ook niet ) . Maar goed in de beker tegen Vitesse stonden beide talenten op de flanken en de uitslag weten we.. Op termijn denk k wel dat dat de beste opstelling is. Schone sowieso verkopen komende zomer. Slinkgraven op middenveld met serero en klaasen. Andersen eventueel als een 4de middenvelder. Waardoor Klaassen en serero de opdracht krijgen zowel verdedigend als aanvallend mee te doen. Dus dan krijg je een 3-4-3 opstelling. Niks mis mee. De linksback positie ( boilesen eruit ) want die bakt er helemaal geen kloot van

Die Raiola moet niet zo stom praten, Kishna moet gewoon een tijdje bij Ajax blijven spelen anders krijg je een gevalletje Bouy. Ik denk dat Kishna best een waardevolle speler kan worden, maar dan moet hij nu wel bij Ajax blijven

Met een Raiola in de buurt kun je volgens mij een fluwelen revolutie wel op je buik schrijven.

"ricardo is toch een heel uitgesproken en sterke persoonlijkheid"

je shirt uittrekken na een goal omdat je zo'n moeilijke periode hebt gehad, wat een persoonlijkheid......sigh

4 februari 2015 om 09:41

kishna laat niet zoveel zien, dat lijkt me het probleeem

*aangezien hij een interessant gebrek had, respecteerde men hem als een persoonlijkheid.

*aan de opgaaf een persoonlijkheid te zijn, kan men zich vertillen

*wat iemand zegt, doet zijn ware persoonlijkheid niet kennen. Alleen zijn daden onthullen haar, soms zelfs voor zijn eigen ogen.

*het grootste deel van wat we persoonlijkheid noemen is bepaald door hoe we gekozen hebben onszelf te verdedigen tegen angst en verdriet

misschien kan raiola hier iets mee voordat hij zulke gekke uitspraken doet

Ging met Suarez ook prima toen de Boer er zat. Kishna kan zelf misschien niet omgaan met kritiek. Hij moet wat professioneler worden.

Gelukkig komt het hele Ajax-blok weer tot leven! Afgelopen dagen was het opvallend stil op VZ. Maar gelukkig, we hebben alle superlatieven over supertalent Kishna weer gehoord. Conclusie: Ongeschikt! Wie volgt!

Ajax is op deze manier de club naar een lager niveau aan het brengen!

Dit is weer het gebruikelijke spelletje van mino. Kishna heeft nog niet verlengd terwijl ajax wel wil.
Om het onderste uit de kan te krijgen voor zijn client en hemzelf gaat hij dit wpelletje weer spelen.
Volgens mij is Kishna al een tijdje basisspeler....

Raiola heeft gelijk dat het karakter van Kishna (op het oog) niet overeenkomt met dan van de Boer. Die heeft liever ideale schoonzonen als Siem de Jong en daar is niks mis mee. Ieder zijn voorkeur daarin.

Maar vertrekken is niet de oplossing, een 'type Kishna' zal altijd eigenwijs zijn en dus botsen en een 'type de Boer' zal altijd nuchter en zwart-wit zijn en beide zullen ze daarin een middenweg moeten zien te vinden om te groeien als speler en coach.
Weggaan ondat je niet je zin krijgt of omdat iemand je niet ligt is geen oplossing want dan blijf je vluchten.

als Kishna dit zelf ook vind dan zeg ik: vertrekken. Je hebt niks aan een speler die zich niet happy voelt bij een club. Raiola zal hem dan wel lekker maken met een salaris van 1,5 miljoen bij een grotere club en daar zal hij verpieteren op de bank. Kishna laat bij vlagen zien waarom hij zo snel naar Ajax 1 is overgeheveld maar is nog echt niet de speler die hij kan zijn gezien zijn talent. We zullen zien wat er gaat gebeuren in de zomer

De Amsterdamse bluf wordt helaas al jaren niet meer getolereerd in Amsterdam. Wat mis ik die goede oude tijd dat de spelers het veld opstapten en uitstraalden 3 klassen beter te zijn dan de tegenstander.

Nu zie ik 11 ideale schoonzonen zonder enige vorm van bluf en lef op het veld ronddartelen of ze hun ballen zijn kwijtgeraakt.

Kishna blijf, we hebben die bluf van jou en Anwar hard nodig!!!

Klinkt gek, maar snap hem wel enigszins. De Boer en Overmars willen vooral jongens die in het gareel lopen. Bij Ajax zitten weinig rotzakken. En degene die er waren zoals El Hamdaoui en bv Janssen dat liep niet zo lekker met de Boer. Ik zeg niet dat het aan de Boer ligt, maar dat het vaak botst is wel duidelijk. Ik denk dat Raiola daar op doelt. En dan hij natuurlijk dat aanhaalt om z'n eigen zakken te vullen.

Lijkt me dat je je pas kan gedragen als 'sterke persoonlijkheid' (lees:kutventje) als je wat hebt gepresteerd.
De grote meneer uithangen na twee goede invalbeurten in de Eredivisie kan niet. Maradona mocht in de warming up hooghouden omdat hij op het WK veertig man voorbijdribbelde zonder enige moeite. Zodra Kishna dat doet, mag hij ook raar gedrag gaan vertonen. Nu gewoon netjes voor je kijken, je eten op eten en presteren.

Ik heb zijn gesprek met Jinek inmiddels gezien en hij zegt gewoon eerlijk wat hij denkt.
Overigens ben ik het (op afstand) niet met hem eens, maar de supporters van Ajax kennen Raiola gewoon te goed en binden hem automatisch aan alles wat negatief is.
Kishna lijdt hier onder en Raiola kan hier inmiddels vrij weinig aan doen.

Kishna moet hoe dan ook blijven. Hij is Ajax-waardig en dat hebben we een lange periode niet meer gehad bij Ajax.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren