Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Boer onder de indruk van tiener: 'Met vlag en wimpel geslaagd'

Laatste update:

Jasper Cillessen groeide donderdag met een aantal fenomenale redding uit tot grote man bij Ajax, maar ook Riechedly Bazoer kan terugkijken op een prima wedstrijd. De middenvelder is pas achttien jaar, maar speelde alsof hij al jaren deel uitmaakt van de hoofdmacht van de Amsterdammers. Dat was ook Frank de Boer niet ontgaan, zo bleek vrijdag tijdens de persconferentie.

/

Het was voor de tiener zijn eerste Europese optreden in het eerste elftal en de Ajax-coach toonde zich bijzonder tevreden. "Hij is met vlag en wimpel geslaagd", tekende Voetbal International op uit de mond van De Boer. "Riechedly moet beseffen dat hij dit niveau aankan, dat hij zelfs nog beter kan, maar dat er ook een mindere periode komt."

Er zal volgens de oefenmeester een dag komen dat hij niet speelt. Het is voor Bazoer zaak om dan niet teleurgesteld te zijn, vindt De Boer. "Ik denk dat hij daar de grootste stap in gemaakt heeft: in het besef dat hoort bij het prof zijn." De jongeling maakte pas in december zijn debuut in de hoofdmacht, maar lijkt zich snel te hebben verzekerd van een vaste plek: de laatste drie duels speelde hij van begin tot eind.

Denk jij dat Riechedly Bazoer de absolute top haalt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Absoluut waar. Speelde een dijk van een wedstrijd gisteren en was met Cilissen beste man van Ajax

20 februari 2015 om 14:29

Ik vind het echt indrukwekkend, 18 jaar en spelen alsof hij er jaren staat en het is niet zijn eerste goede wedstrijd, het is echt ongelofelijk. Ik heb hem lange ballen zien geven, spel verdelen en gevaarlijk worden voor de doel. Ik kan werkelijk waar genieten van deze jongen, laat hem maar lekker staan!

20 februari 2015 om 16:04

En na 1 leuke pot tegen een kansenmissend Legia (doordat het mddenveld, met Bazoer werd overlopen) denkt 90% dat hij alweer de absolute top gaat halen.

20 februari 2015 om 16:07

Tegen Twente was Bazoer ook de beste man van het veld. Ik las dat hij in de eerste helft 0% balverlies had

20 februari 2015 om 16:07

Bazoer gaat de top halen als hij zich zo stormachtig blijft doorontwikkelen. Natuurlijk komt er een dip, maar dat heeft ieder talent mee te maken. Als hij daar mentaal goed doorheen komt en met bijde benen op de grond blijft staan en niet naast zn schoenen gaat lopen, heeft Ajax goud in handen.

20 februari 2015 om 16:07

Hij is 18, dus dat hij na een sterke 1e helft een zwakke 2e helft heeft is vrij normaal.
En dit was niet zijn eerste leuke pot.

20 februari 2015 om 16:25

Wat een haat richting Ajacieden zeg. Net of alleen Ajacieden hun spelers ophemelen. Ik hoor regelmatig bij andere clubs dat ze hun spelers ophemelen en die spelers zitten inmiddels alweer op de bank. Dit is gewoon een goede voetballer dat zie je aan alles. Ik durf met jou te wedden dat hij minimaal de subtop (tottenham/liverpool/southhampton) in Engeland kan halen.

Edit: ik reageerde op een 2e post van Nickinho 7 maar die is volgens mij alweer verwijderd of iets dergelijks.

20 februari 2015 om 16:50

nickinho7, het leek me ook wel heel duidelijk waardoor dat middenveld werd overlopen. Ten eerste werden ze elke keer overgeslagen door de verdediging en ten tweede was het heel duidelijk te zien dat de 2 centrumverdedigers moeite hadden om voldoende te communiceren met hun teamgenoten. Zo heb ik Boilesen bijna elke keer zien twijfelen of ie de doorkomende middenvelder of de rechtsbuiten moest oppakken, terwijl Viergever of VD Hoorn niemand stond te dekken. Regelmatig werd dan weer te laat gekozen en kreeg Legia een kans dmv een steekbal.

20 februari 2015 om 17:39

Het is mooi omdat de volgers hem al een tijdje kennen, maar het was mooi om te horen dat op een Spaanse televisie zender waarop ik de wedstrijd volgde, ze precise hetzelfde concludeerden. Die commentator viel pal achterover toen hij uitvond dat hij pas 18 was

Nu hopen dat na al die complimenten hij gewoon door blijft gaan. Om dit zo vol te houden is ook niet niets als je nog zo jong bent. Maar het is veelbelovend en een grote pluim aan de person die inzag dat je van Rachiedly beter een middenvelder kon maken. Alhoewel, als hij als verdediger ook zo goed was geworden, dan hadden ze hem op die positie wel mogen ontwikkelen want daar kunnen we ook wel wat aansterken.

20 februari 2015 om 17:48

maar je doet al s Legia helemaal niks voorsteld, hij heeft het gewoon goed gedaan

20 februari 2015 om 18:37

Daarom hadden ze Denswil noooooit moeten laten gaan

20 februari 2015 om 18:49

waarschijnlijk heeft hij een goede basis gelegd voordat hij naar Ajax ging. Weet iemand waar hij eerst speelde, voordat hij werd gehaald?

20 februari 2015 om 20:28

1andonly

Grapje zeker?

20 februari 2015 om 16:25

Je ziet ook dat onze jeugdtalenten het heel ver gaan schoppen later. Kijk maar naar el ghazi en kishna, die hebben het ajax spelletje helemaal onder de knie en daar gaan we veel plezier aan beleven!

20 februari 2015 om 17:04

In tegenstelling tot Kishna en El Ghazi denk ik dat Bazoer het wel ver kan schoppen. Hij heeft een gezonde uitstraling, een positieve zelfverzekerdheid, dit is bij beide anderen wel anders. zij hebben een arrogante houding die op korte termijn even werkt (stukje bluf), maar op lange termijn tegen hen zal gaan werken. Bazoer bevalt me wel, komt mogelijk ook doordat een groot deel van zijn opleiding in Eindhoven heeft gehad, waardoor hij, zoals ik hem nu inschat, met beide benen op de grond zal blijven staan.

20 februari 2015 om 17:35

Kishna en El Ghazi zijn geen eigen jeugd

20 februari 2015 om 17:47

Eigen opleiding dan..

20 februari 2015 om 17:47

Bij welke jeugd dan? Fc Pleintje? Want daar begint het voor een voetballer. Dat hij deels ergens anders heeft gespeeld betekend niet dat hij geen eigen jeugd genoemd kan worden. Zaten voor hun 18e al bij Ajax en minimaal een jaar. Dan heeft hij deels zijn opleiding bij Ajax genoten en daar doorgebroken naar het eerste. Doe niet zo hypocriet en jaloers. Alsof alle Feyenoorders die doorbreken vanaf het begin tot doorbraak bij Feyenoord hebben gezeten

20 februari 2015 om 18:05

Je zwetst er weer door heen om leuk te zijn. Reageer inhoudelijk op wat ik zeg. Dan ben je niet jaloers prima. Maar wat is het dan volgens jou, als het geen eigen jeugd is.? En wat is van persie dan? Die begon bij Excelsior maar via Feyenoord doorbrak , juist bij feyenoord?.

20 februari 2015 om 18:07

Waarom zijn ze arrogant dan?. Omdat ze zelf verzekerd zijn, of omdat ze goed kunnen voetballen. . Ik weet het al, ze spelen voor Ajax.

20 februari 2015 om 18:16

Doe niet zo overgevoelig feyjan, hij zegt onze jeugdtalenten. Dat klopt toch gewoon? Ze zijn nog jeugdspelers, talenten en Ajax-spelers. Wat een kinderachtige zeur zeg ben jij.

20 februari 2015 om 18:57

Sowieso wat maakt het uit van welke club ze jeugd zijn geweest. Het gaat er om dat de eredivisie clubs haar top talenten kunnen behouden. Iemand enige idee hoe lang het contract van bazoer nog loopt.

20 februari 2015 om 19:07

Ik zeg toch ook helemaal niet dat Van Persie eigen jeugd is?? Kan mij wat schelen dat hij bij Ecxelsior is opgeleid! En wat buitenspelval betreft, ga een potje janken man

20 februari 2015 om 19:09

En het is ook inderdaad niet zo dat alle spelers van Feyenoord de gehele opleiding hebben doorstaan. Dat geef ik toe.

20 februari 2015 om 20:40

Feyjan

Waarom moet ik een potje janken? Om je kinderachtige reacties?

21 februari 2015 om 12:42

Nee dat jij mijn reacties niet zo ontzettend letterlijk moet nemen

We zijn in Nederland weer ontzettend goed om op te scheppen over talenten....laten we het nou niet overdrijven.die jongen speelde inderdaad een super wedstrijd, maar laat hem eerst nu eens een seizoen lang spelen. Op RTL werd de vergelijking met Gullit gemaakt, echt heel overdreven allemaal.

20 februari 2015 om 16:04

Ja Sierd de Vos he.

20 februari 2015 om 16:06

Ik denk dat je Rijkaard bedoelt

20 februari 2015 om 16:10

Hij werd vergeleken met Rijkaard. Maar dat haalt jou argument niet naar beneden. Vind het ook vaak wat snel hoor, met alle talenten. Maar er mag best gezegd worden dat hij een uitstekende wedstrijd speelde en zoals de boer al zegt: ook hele slechte wedstrijden gaat spelen

20 februari 2015 om 17:38

Tja inderdaad in nederland hoef ja maar een paar goede wedstrijden te spelen als talent en je bent gelijk de nieuwe ..(vul een naam in van een legende in het voetbal). Dit brengt zoveel druk met zich mee en vele bezwijken hierdoor ook. (Drenthe,bakkali,enzovoorts)

20 februari 2015 om 16:12

In Nederland zijn we eerder goed in het neerhalen van talenten.
Zie Veltman, JPB en zelfs Depay.
Positief praten over talenten gebeurt gewoon wereldwijd.

20 februari 2015 om 18:35

Waar komt deze jongen eigenlijk vanaf?
Vind het een heerlijke speler om naar te kijken.
Lekker onbevangen en doet weinig fout.

20 februari 2015 om 18:44

Ajax heeft hem volgens mij 2 jaar terug van de jeugd van PSV weg geplukt.

20 februari 2015 om 18:57

aaah oke thanks voor de info!

Een zeer groot talent. Doe mij best vaak aan pogba denken met zijn acties. hij komt er wel

20 februari 2015 om 16:07

Nog effe zeg, met pogba vergelijken helemaal gek.volgende week is hij wel weer de flop van de week en dan piep je wel anders

20 februari 2015 om 16:22

Mensen kunnen wel zeggen dat wij Ajacieden onze talenten ophemelen na twee leuke potjes, maar dat komt doordat wij die jongens al wat vaker hebben zien spelen. Een nieuwe Pogba is wel wat te hoog gegrepen, maar ik betwijfel het of bijvoorbeeld een Matuidi op deze leeftijd al zo sterk was en zo ver in zijn ontwikkeling. Als iemand talent heeft om de top te bereiken (wat bij deze jongen al jaren bekend is) dan mag je dat ook best een keer onderkennen.

20 februari 2015 om 16:29

Je kan toch een stijl in hem zien wat je aan een bepaalde speler laat denken? Is dat zo raar ofzo? Mij doet ie ook aan Pogba denken, ze hebben dezelfde soort speelstijl. Of tenminste het verschilt niet heel veel. Qua potentie is Pogba natuurlijk veel verder.

Deze jongen kan zeker de absolute top halen denk ik, is pas 18 en nu al fysiek sterk.
Ook vind ik zijn strakke pas en drive naar voren zeer indrukwekkend!

Heerlijke speler Bazoer. Gaat een grote worden.

Heel groot talent. Ik hoop dat de vergelijking van Rijkaard niet zo uitpakt als dat voor Maduro was. Maduro was ook een heel groot talent, maar heeft het helaas nooit waargemaakt. Als de Boer hem goed in bescherming neemt komt Bazoer er wel!

20 februari 2015 om 16:08

Om eerlijk te zijn, zo goed als Bazoer de laatste paar wedstrijden gespeeld heeft zo goed heb ik Maduro nooit zien spelen.

20 februari 2015 om 18:58

Maduro speelde wel degelijk zeer goed en vooral volwassen op dezelfde leeftijd. Ik denk dat dit redelijk goed te vergelijk is met Bazoer. Wat voor Maduro gold, geldt nu ook nog voor Bazoer. Als hij zich zo blijft ontwikkelen ligt er een hele mooie carrière in het verschiet. Of dat gebeurt weet niemand, maar kunnen we alleen maar hopen. Dan heeft niet alleen Ajax er heel veel aan, maar ook het Nederlands elftal straks.

20 februari 2015 om 16:10

Goed voorbeeld, Ik kan me nog herinneren dat Ajacieden Maduro het grootste en beste talent van de wereld vonden. Bij het jeugd WK destijds werd hij nog beter dan Messi ingeschat.

20 februari 2015 om 16:16

Sorry maar er is nooit iemand geweest die maduro hoger heeft ingeschat dan messi.

20 februari 2015 om 20:35

Maduro...beste talent van de wereld? LoL.....

Mensen kunnen zwaar overdrijven. Ik kan je vertellen, dat toen hij wegging we het niet eens jammer vonden als bijvoorbeeld een Eriksen of Suarez.

Spelers als van Bommel en de Jong waren toen betere middenvelders en zijn dat nogsteeds.

De Pogba van de Eredevisie! Zo jong maar voetbalt al heel volwassen. Goeie techniek, sterk behendig. Hij speelt echt alsof hij al jaren lang europees speelt. Deze jongen kan heel ver komen.

Heerlijk talent! Deze jongen is zo goed die had ook echt bij psv wel in het 1e gekomen, waarschijnlijk iets later maar hij heeft buiten zijn kwaliteiten ook het geluk met de afwezigheid van klaassen en Serero .

20 februari 2015 om 16:13

Ja, want Klaassen en Serero stonden gister niet in de basis..

20 februari 2015 om 16:15

Nou ja wees eerlijk had hij gespeeld tegen feyenoord als klaassen fit was?

20 februari 2015 om 17:32

Het gaat tussen Sinkgraven en Bazoer. Die andere 2 plekken staan vast mits fit. Bazoer doet het momenteel beter dan Sinkgraven (die nog moet acclimatiseren) dus ik denk het wel ja.

20 februari 2015 om 17:49

Tegen Feyenoord was Sinkgraven nog niet beschikbaar. . Eerder andersen/bazour..maar als klaassen fit had geweest had bazour echt niet gespeeld

20 februari 2015 om 20:27

Tsja helaas ging hij naar Ajax...

Bij PSV had hij ook al wedstrijden in het eerste gemaakt maar zal bij Ajax wel een beter contract hebben.

Helaas een korte-termijn denker.

Met bazoer heeft ajax psv toch een flinke loer gedraaid. Deze speler heeft meer talent dan hendrix en hiljemark bij elkaar.

20 februari 2015 om 16:14

Bazoer wil zelf weg toen.
Of het werd city of ajax maar bij psv zou hij zoiezo niet blijven.

20 februari 2015 om 16:15

Hoho hij wilde zelf naar Ajax vanwege de opleiding en kansen op snel een kans in 1.. en daar maakte Ajax uiteraard dankbaar gebruik van

20 februari 2015 om 16:18

Dat is zo, maar toch was er een gentlemans aggreement dat men geen talenten van elkaar zou overnemen.

20 februari 2015 om 16:24

Het gentlemen's agreement is er nooit echt geweest. Zo had PSV wekelijks een scout op de Toekomst rondlopen en gingen er talenten van Ajax naar Feyenoord en andersom.

20 februari 2015 om 16:41

Haha, die scout loopt er nog steeds

20 februari 2015 om 16:22

Hendrix is ook een groot cvm talent hoor. Hij ontwikkelt zich alleen niet verder nu als bankzitter. Hopen dat dat volgend jaar beter gaat.

Kijk bijna nooit wetstrijden van ajax maar hij viel mij meteen op. Hij heeft een heerlijke techniek met veel loopvermogen, ook las hij het spel gisteren goed. Het is nog vroeg en hij kan een terugval krijgen maar mischien is dit wel het grootste Nederlandse ajax talent sinds jaren. Ik was in ieder geval onder de indruk.

Ik denk dat we ons eigen Pogba in huis hebben met Bazoer. Sterk aan de bal, technisch, mooie pass in huis, fysiek sterk en kan ook nog s ballen veroveren. 1 zwaluw maakt nog geen zomer maar mark my words, wanneer deze jongen wordt gekocht door een buitenlandse club dan zal dat niet minder dan 20 mil zijn.

20 februari 2015 om 16:36

Die opmerkingen als mark my words komen mij de strot uit. Dat is nu totaal niet te voorspellen. En nog belangrijker is dat zoiets van veel meer factoren afhangt. Lees contractduur, speeltijd, concurrentie, mogelijke blessures. Met Eriksen en Vertonghen is ook zoveel geroepen en die gingen ook redelijk goedkoop weg.

20 februari 2015 om 17:45

Vorig jaar zijn er heel veel words gemarked over bakkali en ja we weten allemaal hoe dat nu is he.

Bazoer heeft prima gespeeld. Absolute uitblinker natuurlijk Cillessen. Maar hoe is het in godsnaam mogelijk dat - op Boilesen na - alle verdedigers een meer dan dikke voldoende scoren terwijl de Poolse aanvallers dikke onvoldoendes scoren. Dus Ajax was oppermachtig....vreemd, want ik heb de hele wedstrijd uitgekeken en in de tweede helft speelde het spel zich op dezelfde helft af als in de eerste helft. Met dien verstande dat Legia Warsaw de Ajax defensie alle hoeken van het veld liet zien en wel 5 (!) opgelegde kansen verprutste, of werden geëlimineerd door een formidabele Cillessen. Dus, beste stemmers: ga je huiswerk overdoen!

20 februari 2015 om 16:44

Deden ze toch, de cijfers voor de Ajacieden zijn wellicht te hoog, ben ik met je eens, maar de cijfers voor de aanvallers toch niet?

20 februari 2015 om 18:00

Nee hoor.. Aanvallers van legia krijgen lage cijfers juist omdat ze die vijfvkansen mistte. Verdediging van Ajax was tweede helft niet goed nee, eens. Maar wat jij schetst is een beetje te. " alle hoeken van het veld" . Kletskoek. Meerendeel lange ballen die de grotere spelers van legia telkens bij de eerste bal wonnen. En toen zich zelf erdoor geen ramde. Alle hoeken van het veld lijkt mij meer als aanvallen over schijven waardoor de verdediging uiteen gereten werd. En dat was niet t geval.

Speelt zowat elke wedstrijd dat hij een basisplaats heeft gewoon goed. Het verbaasd mij wel dat hij redelijk laat is gedebuteerd. Dit omdat ik hem vergelijk met Hendrix. Ze waren beide de toptalenten uit de PSV jeugd. Verder vind ik zijn overstap van PSV naar Ajax zeer zwak en super vies. Ik ben ervan overtuigd dat hij het bij PSV ook goed zou doen. Kansen had hij 100% gehad.

20 februari 2015 om 16:34

Bij PSV zou ie vorig seizoen al basis staan, idd een smerige actie.
Maar wij hebben Bergwijn....

20 februari 2015 om 16:59

Tuurlijk bij psv waar jarenlang de jeugd erbij liep omdat het moest, Bazoer wilde zelf weg hoor. Je kunt hooguit psv aankijken hierop

20 februari 2015 om 16:48

Hendrix was bij zn debuut, net als Bazoer nu, ook ongeveer 18,5 jaar, dus wat is het verschil dan? Daarnaast wilde PSV hem per se als CV laten spelen, Bazoer wilde op Cvm, dat kon niet bij psv, wel bij Ajax.

Bazoer wordt alweer vergeleken met rijkaard, yaya toure en pogba. Laten we het gewoon op bazoer houden. Fischer en depay werden ook met Cristiano Ronaldo vergeleken maar uiteindelijk zijn ze gewoon depay en fischer die niet in de buurt komen van Cristiano Ronaldo.

20 februari 2015 om 18:40

Klopt, maar Bazoer heeft echt alles. Fischer heeft misschien meer de kwaliteiten voor een '10' en mist fysiek, terwijl Depay een individu is die te weinig inzicht, overzicht en spelintelligentie heeft. Maar als ze zulke dingen verbeteren, kunnen ze ook ver komen.

Ik vind het jammer als het ten koste gaat van anderen. Ja hij speelde 2x goed, maar moet je daar Klaassen voor opofferen als cvm en linkermiddenvelder? Bazoer moet zo spelen op cvm, Klaassen gewoon rechts AM en Sinkgraven links AM. En ja dan valt Serero buiten de boot. Maar Bazoer is een cvm zolang hij bij Ajax speelt en niet een AM.

Kan Frank de Boer niet eens werken volgens de regel, wie goed speelt blijft staan. Wie 2 wedstrijden wat minder speelt gaat naar de bank, tot dat diegene die zijn plek inneemt ook niks klaar speelt, dan wissel je weer.

Je gaat toch niet over een paar wedstrijden Bazoer eruit halen zonder reden, of onder het mom van hij is nog jong. Hij zal vast dit niveau niet vast blijven houden, maar indien hij dat wel doet, laten staan lijkt me??

Niet altijd maar medelijden hebben met spelers die al langer in het eerste spelen. Dat ze wissel zijn geworden (door blessures of door slecht spel) moet hun prikkelen boven hun concurrent uit te stijgen.

Doodzonde dat hij niet bij PSV gebleven. Maar als je denkt dat je elders beter af bent, is dat je goed recht. Ik ben benieuwd of hij zich door kan ontwikkelen en hoe ver hij daadwerkelijk kan komen. Hij oogt soms wat nonchalant, maar speelt met de flair van een vedette. Helaas in het verkeerde shirt, maar dat zie ik door een gekleurde bril

20 februari 2015 om 18:10

@ tpb80

Wat ik eigenlijk het mooiste aan hem vind is dat hij op de momenten dat hij de bal verliest; hij meteen omschakelt "in het denken" om de bal terug te krijgen. Hij had een paar schoonheid foutjes maar slaagde er wel in om steeds snel de bal weer te heroveren. Veel spelers in Nederland gaan niet zo actief achter een verloren/verspeelde bal aan, met zijn mentaliteit lijkt het dus wel goed te zitten. Hopelijk blijft hij dit houden want we hebben vaak te veel spelers die het op 40 procent denken af te kunnen.

Jaja Heertjes concurrentjes, Ajax komt eraan! Bazoer en Sinkgraven laten wennen, Riedewald die langzaam doorbreekt. Viergever en van der Hoorn laten zich steeds meer gelden, serero kent straks zijn rol. Milik en Zivkovic komen er ook aan en kan komt de toplichting uit de A1 er ook nog aan. Met een mager winstje van 28,3 miljoen netto.

Het loopt jullie straks dun door de broek!

een absolute topper in spe.

onderscheidt zich zo zichtbaar van andere jochies die debuteren.
hopelijk komende 5 jaar in de basis!

Goede jeugd opleiding gehad

Meer potentie dan clasie denk ik

Knap hoor uitblinken tegen een club van het niveau Helmond Sport (met alle respect.) Deze Bazoer heeft nu één keer leuk gespeeld, laten we de boel niet overdrijven.de meeste Ajax talenten beginnen stormachtig en zakken daarna heel ver terug. Op een gegeven moment gaat het verwachtingsniveau omhoog en dan kan je de mannen scheiden van de jongetjes. Dat moet bij deze Bazoer nog maar blijken.

Zo jong als hij is, hij speelde gisteren als een baas, punt!!
Nu kunnen al die azijnpissers wel weer beginnen met smoesjes zoeken, om zijn prestatie af te zwakken.
''het was slechts een clubje uit Polen, hij heeft nog alles te bewijzen, laat hem dit niveau maar eens langer vasthouden etc etc''

Allemaal waar, maar die jongen speelde gewoon zeer imponerend gisteren.
Echt een powerhouse!!!
Zo'n indruk heeft dat lulletje van een Andersen nog geen enkele keer achter gelaten.
Ik wordt dan ook zo moe als weer eens wordt gezegd over een nog jong talent '' ja hij was wat flets en oogde wat onzeker, maar hij is nog jong'' onzin!, bij de echte grote talenten zie je de potentie gelijk!!!
Natuurlijk zal Bazoer nog mindere wedstrijden gaan spelen, maar hij kan dan altijd nog terug vallen op zijn kracht, zijn bravoure en zijn imponerende energie, waarmee hij zeker in Nederland menig tegenstander de stuipen op het lijf zal jagen.
Bij veel knulletjes van zijn leeftijd blijft er helemaal niets over als ze hun dag niet hebben.
Dat maakt hem vrij uniek in mijn ogen.

Bazoer is in alle opzichten lekker bezig. Een voorbeeld voor de rest. Wanneer gaat Ajax nu eens serieus vooruit verdedigen. Nee we rennen liever als een kip zonder kop naar Cillissen toe. Die middenvelders van Ajax lopen zich helemaal te pletter. Kom op Frank en Jaap laat die verdediging nu eens vooruit verdedigen.

Juist daarom wil Frank waarschijnlijk Veldman graag opstellen. Hij kan als de beste vooruit verdedigen. Van de Hoorn heeft het licht nog niet gezien en daarmee doet hij zichzelf veel te kort mee.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren