Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ajax weigert bod van ruim vijftig miljoen euro op Dolberg’

Laatste update:

Ajax heeft een bod van boven de vijftig miljoen euro van AS Monaco op Kasper Dolberg afgeslagen, zo meldt De Telegraaf. De krant schrijft dat de club uit de Ligue 1 in de Deen een geschikte opvolger voor Kylian Mbappé ziet, die mogelijk naar Paris Saint-Germain vertrekt. Vooralsnog blijft Dolberg echter in de Johan Cruijff ArenA.

Het dagblad vraagt zich echter af of directeur spelerszaken Marc Overmars de poot stijf houdt wanneer de Monegasken hun al reusachtige bod gaan verhogen. “Legt Ajax ook een bod van 60 of 70 miljoen euro naast zich neer? En hoe verantwoord is dat met een begroting van 85 miljoen euro?”, klinkt het. De negentienjarige Dolberg heeft bij Ajax nog een contract tot de zomer van 2021; zijn laatste contractverlenging dateert van mei 2016.

De drievoudig international van Denemarken sloot met ingang van het seizoen 2015/16 aan bij Ajax en maakte in juli vorig jaar, in de Champions League-voorrondewedstrijd tegen PAOK Saloniki, zijn officiële debuut in het eerste elftal. Sindsdien ging het hard met Dolberg, want hij staat inmiddels op 23 treffers en 8 assists in 53 optredens voor de Amsterdammers.

Ajax liet bij het vertrek van Davinson Sánchez naar Tottenham Hotspur weten dat men niemand meer zou laten gaan. “Dat hebben we gezamenlijk besloten”, zo benadrukte Overmars. Door het riante voorstel van Monaco is het echter de vraag of de bestuurder woord houdt of toch overgaat tot een verkoop van Dolberg. Het is onduidelijk in hoeverre het talent overigens zelf openstaat voor een transfer naar het Stade Louis II.

Had Ajax dit bod moeten accepteren?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Haha, ja natuurlijk doen, Huntelaar past veel beter met die jonge vleugels. Als je dan Siem kan halen voor achter de hand en ook nog eens talent sierhuis hebt lopen moet je die 50 pakken.

23 augustus 2017 om 07:07

Ajax hoeft niet te verkopen, maar 50 mln terwijl hij nu niet in super vorm verkeerd en je Huntelaar als evt vervanger hebt.. Is Dolbeg zo belangrijkvoor dit Ajax?

23 augustus 2017 om 07:13

Om te besluiten iemand te verkopen moet de vorm natuurlijk wienig uitmaken. Ik zou hem voor dat bedrag lekker van de hand doen. Al kan Overmars het hier toch nooit goed doen en krijgt hij dan weer iedereen over zich heen als het 47 blijkt te zijn....

23 augustus 2017 om 07:27

Als het waar is en ze bieden gelijk al 50 dan kan je er meer uithalen en dan zou ik hem zeker verkopen, met Huntelaar heb je een uitstekende vervanger, Siem kan er spelen en dan is er meer dan genoeg geld om een andere spits te kopen.. Zulke bedragen zijn gewoon niet af te wijzen en laat wel weer zien hoe gestoord de markt is geworden tegenwoordig

23 augustus 2017 om 07:38

Die komen nog wel terug met een hoger bod, geen zorgen.

23 augustus 2017 om 10:12

Scoort 1 wedstrijd 2x en hij is zogenaamd wel in vorm. Beetje raar om op die basis je besluit te nemen om iemand te verkopen.

23 augustus 2017 om 10:25

Echt ongelooflijk wat Ajax kan krijgen voor spelers.
Dolberg is nog niet eens 10 mil waard.
Zijn die paar wedstrijden van vorig seizoen 50 mil waard??

Gelijk verkopen.

23 augustus 2017 om 11:32

Ja, die wedstrijden zijn zoveel geld waard. Zoveel doelpunten in Europees verband maken gewoon indruk. En zeker ook de manier waarop.

Dolberg is gewoon een erg goede, complete spits met heel erg veel potentie. Tegenwoordig is dat gewoon bakken met geld waard. Milik was ook een spits met talent en potentie, maar lang niet zo compleet als Dolberg op jongere leeftijd is. Voor Milik werd vorig jaar meer dan 30 miljoen betaald en sindsdien is de transfermarkt opgeblazen. Een openingsbod van 50 miljoen voor Dolberg, ik kijk er niet van op.

Ook als je kijkt naar andere, jonge en zeer getalenteerde talenten de afgelopen jaren: Maritial, Sanches, Vinicius of zo.. De bedragen die nu voor Dembele en Mbappe de ronde doen... Of Sanchez, een verdediger, die ook pas één uitstekend jaar in Europa heeft gehad voor meer dan 40 miljoen verkopen... 50 miljoen is gewoon marktconform als openingsbod, hoe ziek het ook is...

23 augustus 2017 om 07:32

Zeker doen. Ik heb dolberg leuke dingen zien doen, maar hij is nogal vaak afwezig. Alles of niets speler waarvan nog helemaal niet zeker is of hij echt gaat slagen.

23 augustus 2017 om 07:40

Als het waar is dat ze dit geweigerd hebben dan zijn ze idd echt knettergek.
Een goeie TD zal met dit geld zen elftal zoveel beter kunnen maken door op de nu zwakke posities, vooral in de verdediging veel betere spelers te halen.
Verder speelt Ajax waarschijnlijk enkel eredivisie dit seizoen, zet Huntelaar een heel seizoen in de spits en hij word met 2 vingers in zen neus topscoorder van de Eredivisie.

23 augustus 2017 om 07:52

Zo makkelijk is het natuurlijk niet want mocht Dolberg gaan vertrekken voor 50/60 miljoen weten verkopende clubs natuurlijk ook dat Ajax meer dan 100 miljoen heeft gepakt met verkopen dus vragen ze ook meer dan de hoofdprijs voor spelers

23 augustus 2017 om 07:59

Willem, maak je niet druk. Of je nu Overmars goed of slecht vindt presteren zijn zakelijk instinct staat buiten kijf.. Als hij daadwerkelijk zo'n bod geweigerd heeft doet hij dat alleen omdat hij weet dat er nog wat meer in zit.. Want zakelijk gezien kan Ajax zo'n bod echt niet weigeren.. Misschien moet Monaco ook nog ff wachten totdat M'bappe definitief is verkocht...

23 augustus 2017 om 08:24

Ajax gaat echt niet met 1 spits t seizoen in. Dan.moeten ze eerst een goede vervAnger hebben

23 augustus 2017 om 09:16

Ik heb ook veel vertrouwen in Huntelaar, maar het halen van goede spelers is echt niet zo makkelijk als velen hier doen voorstellen. Perez omschreef het gisteren mooi; spelers van 25 a 28 die goed zijn en in een topcompentitie spelen, komen echt niet naar Ajax.

23 augustus 2017 om 10:20

Huntelaar Cassierra Sierhuis siem de Jong en die Braziliaan hebben ze dan voor de spits. Valt dus nog wel mee

23 augustus 2017 om 11:35

Dolberg vaak afwezig? Klopt, maar dat ligt dan vooral aan zijn medespelers. Dolberg komt veel te weinig in het spel voor, omdat hij niet wordt gezocht. Het gaat vaak via de vleugels en hij is pas de laatste die in het spel voorkomt, terwijl de bal daar dus niet eens komt. Ook lijkt het spel van Ajax dit jaar gewoon trager te gaan qua spel naar voren..

Als Dolberg eenmaal aan de bal komt, zie ik hem juist goede dingen doen. Het lijkt mij ontzettend frustrerend om zo de wedstrijden door te moeten komen..

23 augustus 2017 om 18:14

@De Toekomst
Dus hij is zo eenzijdig dat hij maar op 1 manier functioneert en anders niet in het spel voorkomt?

23 augustus 2017 om 07:46

als ze hem echt willen komen ze echt nog wel met een verbeterd bod. 60-70 miljoen en hij is echt wel weg.

23 augustus 2017 om 07:58

60-70 voor een speler die in 1 seizoen de helft van zijn wedstrijden goed speelde in de Eredivisie. Het wordt echt steeds gekker.

23 augustus 2017 om 08:02

Ja net zoals niemand 40+ ging betalen voor een Eredivisie verdediger die pas 1 jaar in Europa speelde.

23 augustus 2017 om 08:05

Ik zeg niet dat ze t niet gaan betalen. Ik zeg alleen dat ze helemaal gek zijn geworden.

23 augustus 2017 om 09:44

@feye88

Dat ze gek zijn geworden weten we allemaal al, de bedragen slaan nergens meer op. Logisch dat Overmars het eerst bod afslaat, ze willen echt niemand meer verkopen en als Monaco echt wil bieden ze er wel overheen.

Als ze hoger gaan bieden komt er dadelijk een moment dat hij inderdaad niet meer kan weigeren, we gaan het zien. In principe hoop ik dat hij niet verkocht wordt. Leuk al dat geld, maar we moeten weer eens kampioen worden.

23 augustus 2017 om 09:47

Dat het allemaal steeds erger en gekker wordt horen we al sinds bale verkocht werd. Waarom zou je dan gewoon niet meegaan in de gekte. Ach, ik hoop dat de bubbel ooit barst en dan pas zien wat voor chaos er is ontstaan.

23 augustus 2017 om 07:51

Dolberg verkopen voor 60.. Siem er bij en dan zijn broer voor een klein bedrag overnemen van PSV. Die jongen moet n keer uit zijn dip komen, misschien doet een verandering van omgeving hem wel goed en dan is hij gewoon een goeie spits, voor eredivisie begrippen!

23 augustus 2017 om 08:13

Alsof PSV de Jong gaat verkopen aan Ajax. Dat gaat echt niet gebeuren. En zeker niet voor een fooi.

23 augustus 2017 om 08:26

Ik heb wel gekkere transfers meegemaakt..

23 augustus 2017 om 09:24

Sorry maar niemand bij ajax zit op luuk te wachten!!! Das geen gekke transfer dat is een gek die dat zou bewerkstelligen....

23 augustus 2017 om 11:07

De voorzetten van Dijks op L. de Jong. Daar zitten we echt op te wachten..

23 augustus 2017 om 13:37

Gast AUB geen broertjes de Jong samen geen Luuk waardeloze speler kan niet voetballen

23 augustus 2017 om 08:12

Ik geloof er niks van. Het staat ook tussen quotes, dus het is maar een aanname van de sensatie krant.
Laat die jongen eerst nog maar eens een jaar goed presteren.

23 augustus 2017 om 08:54

De Telegraaf is toch altijd goed geinformeerd als het om Ajax gaat, dus geloof het of niet, maar ik denk dat dit klopt.

23 augustus 2017 om 10:04

Ik weet het mbt Dolberg niet. Niet omdat ik het hoop, maar Verweij heeft deze zomer zelden geruchten doorgekregen (want anders meld hij het wel). Bij de 1ste geruchten van Sanchez vond ik hem ook als mosterd na de maaltijd komen. Orejuela en Wöber waren ook eerst gemeld door de buitenlandse media terwijl de TG een paar jaar geleden bij wijze van de hele schaduwlijsten in de krant zette en altijd als eerste waren. Mocht dit waar zijn baal ik wel dat ze aan Dolberg vast houden en niet aan Sanchez (Spurs mag vgm geen contact opnemen zonder toestemming), want Dolberg voor 50 en Sanchez houden was veel beter geweest, maarja....

23 augustus 2017 om 10:05

Ik geloof hier helemaal niets van. Naar mijn idee is de Telegraaf al een week lang bedig met bommetjes plaatsen onder Ajax.

23 augustus 2017 om 08:18

Pavon kopen. Vand e 60 a 70 mil kan die er van af. Heb je meteen beste speler van eredivisie

23 augustus 2017 om 09:34

Cassiera is er ook nog.

23 augustus 2017 om 09:35

Als feyenoordfan kun je alleen maar jaloers zijn op dit soort bedragen. Dolberg is een groot talent, maar met dit soort bedragen niet houdbaar natuurlijk. Met het geld dat Ajax inmiddels heeft zou het toch een schande zijn mocht een andere club nog kampioen worden de komende tien jaar. Beetje zoals in Duitsland waar Bayern al jaren de beste spelers bij concurrenten weg koopt.

23 augustus 2017 om 10:21

Leuk het geld maar Ajax is sportief uitgekleed

23 augustus 2017 om 10:34

"beetje zoals in Duitsland waar Bayern al jaren de beste spelers bij concurrenten weg koopt."

Alleen dat gaat voor Ajax natuurlijk niet op omdat zij nauwelijks wat kopen in de Eredivisie (behalve hun reservekeepers dan )

23 augustus 2017 om 11:38

Haha, we kunnen nog zoveel geld hebben, als we het zeer beperkt uitgeven betekend dat niks. Het zegt genoeg dat Ajax verreweg de meeste inkomsten heeft deze zomer, maar Feyenoord meer uitgegeven heeft.

23 augustus 2017 om 10:06

klein detail is echter wel dat Huntelaar 34 (!) is en de Jong vaker geblesseerd dan fit. Voor de eredivisie is het nog wel op te vangen, maar als je plaatst voor EL wordt het lastig. Ook nog eens met bekerwedstrijden.
Krijg je straks weer een middenvelder als spits.

Geloof dit niet eens meer na sachet. Allemaal Groot praat en achteraf veel lager.

23 augustus 2017 om 07:12

Je weet zelf in wat voor gekte de voetbalwereld nu leeft. Ik kijk er niet van op dat dit bedrag daadwerkelijk geboden wordt.

23 augustus 2017 om 10:09

Maar wie deed er aan groot praat dan? Iedereen doet net alsof Overmars geroepen heeft Sanchez niet voor minder dan 50 te laten gaan, maar de enige die dat geroepen hebben zijn de supporters hier op VZ.
Uiteindelijk heeft Overmars er toch meer uit weten te halen dan het openingsbod? Een 42 miljoen euro is helemaal niet verkeerd voor een nog niet gearriveerde speler, die 1 jaar in Europa speelt. Want ook Sanchez is nog niets meer dan een talent.

Als dit werkelijk zo is dan is hij natuurlijk gewoon weg voor 1-9...

Lekker laten gaan joh. Huntelaar in de spits, Sierhuis doorschuiven. Niks mis mee. En dan het eindelijk de Arena in eigen beheer krijgen

23 augustus 2017 om 07:18

Want met Dolberg was dat natuurlijk niet zo vorig jaar. Waan van de dag regeert weer zo te lezen. Riep je vorig jaar ook aan het einde van het seizoen dat ze Dolberg moesten verkopen en sierhuis moesten doorschuiven? Ik denk het niet. Nu speelt hij even niet goed en moeten we hem maar verkopen.

23 augustus 2017 om 07:51

Over de waan van de dag heb je helemaal gelijk hoor, maar niettemin is 50 mln een behoorlijk bedrag voor een speler die pas 1 seizoen op het hoogste niveau speelt. Al zou hij er al 10 gemaakt hebben, dan nog is 50 mln erg veel.

23 augustus 2017 om 07:51

10 Dit seizoen bedoel ik

23 augustus 2017 om 09:17

Ze moeten niet verkopen omdat hij slecht speelt maar omdat ze er 50! Miljoen voor kunnen krijgen.

23 augustus 2017 om 09:44

Heeft niks met de waan van de dag te maken, maar 50 miljoen kan je niet weigeren. Gewoon laten gaan. Je hebt met Huntelaar en De Jong twee prima alternatieven.

23 augustus 2017 om 10:05

De Jong een prima alternatief? Sorry hoor, maar heb je hem vorig jaar bij psv gezien? Volgens mij waren alle 'kenners' het erover eens dat Siem de Jong niets toevoegde aan psv en nu is het een prima alternatief voor Dolberg. Siem de Jong heeft het technisch vernuft van een mandarijn Rn Dolberg heeft zelfs nog meer technisch vernuft in z'n linkeroorlel.

23 augustus 2017 om 12:33

@Mitchel heb je siem wel ooit zien spelen? Qua type voetballer en technisch gevoel liggen siem en dolberg niet ver uit elkaar. Kijk maar eens naar de doelpunten van siem en de techniek en inzicht die daar achter zit.

Verschil zit er in dat dolberg nog veel verder kan doorgroeien terwijl siem op zijn top zit en veel geblesseerd is. Daarnaast is dolberg sneller en explosiever dan siem.

Siem is een held, maar zijn aankoop is niet verstandig. Aan de andere kant, als straks 55 a 60 miljoen voor dberg wordt geboden, helaas toch verkopen. Ga je zelfs in deze gekke markt als ajax zijnde niet snel meer halen. 1 matig seizoen van dolberg en hij is nog 15 miljoen of minder waard. Een goed seizoen van dolberg erbij en hij is 55 ipv 50 miljoen waard.

Huntelaar is nu nog beter dan dolberg. Dus dit jaar zit je nog goed. Je moet dan echter wel een top spits aankopen die er na dit jaar meteen staat. En daar zit het enige echte probleem

Meer ga je er later niet voor krijgen. Dit zijn topbedragen! Je hebt Huntelaar in je selectie en wellicht de Jong die overkomt. Dolberg kun je echt wel voor zn bedrag laten gaan.

23 augustus 2017 om 07:22

Jij zei o.a ook dat ze nooit boven de 40 voor Dolberg en Sanchrz zouden bieden. Zullen we het verkopen anders gewoon aan Marc overlaten? Dat gaat hen beter af dan welke TD ook in Nederland.

23 augustus 2017 om 07:27

Haha precies dit. Die mensen die hier altijd bij het eerste bod direct zouden toezeggen, zou toch niet aan moeten denken dat die aan die onderhandelingstafel zouden zitten. Dan zou sanchez nu weg zijn voor 15 miljoen en zou er voor Dolberg 20 betaald worden

23 augustus 2017 om 08:31

Daarom zou ik bij 50 miljoen direct ja! Ik had inderdaad nooit verwacht dat ze boven de 40 zouden krijgen voor Dolberg. En Sanchez hebben ze uiteindelijk minder voor gekregen terwijl er meer geboden werd dus hoe goed heeft Marc hem verkocht dan?

23 augustus 2017 om 08:33

Volgens mij kwam er een hoger bod op Sanchez wat nu lager is uitgevallen. Had Marc maar direct ja gezegd... Soms is het ook handig om van te voren in te schatten voor hoeveel een speler weg mag en als je er zoveel bovenop krijgt direct wegdoen. Dolberg gaat voor minder weg uiteindelijk. Dit is een oude fout die veel TD gemaakt hebben

23 augustus 2017 om 09:12

Ik kan je niet volgen Leopart, de onderhandelingen voor Sanchez begonnen op zo'n 25miljoen pond. Hij ging voor 42miljoen euro.

Ajax zit nu echt op een punt dat ze niks meer met het geld kunnen. Ze moeten het op de een of andere manier gaan gebruiken om het salarisplafond omhoog te gooien. Want ook daarna gaan spelers voor alleen maar meer weg.

Verder is nu wel gebleken dat Ajax de standaard moet bepalen voor welke prijs topspelers uit de Eredivisie moet vertrekken. Je sterkhouders met een meerjarig contract verkopen voor 15-20miljoen, zoals Feyenoord doet, lijkt namelijk nergens op en is gebaseerd op de markt van 4-5 jaar geleden.

23 augustus 2017 om 11:40

Leopart,
Misschien doe je er goed aan om zelf logisch na te denken in plaats van alle half verzonnen en overdreven verhaaltjes op VZ klakkeloos te geloven.

Je gelooft toch niet werkelijk dat Overmars heeft geregeld dat Ajax minder heeft ontvangen dan dat er geboden werd?
Je snapt denk ik niet helemaal hoe de media werkt en ook niet hoe handelen werkt.

23 augustus 2017 om 14:59

@feelingod, volgens mij is het gewoon een feit dat Ajax er maar 35 miljoen aan overhoudt. Als jij dat niet eens weet kun je beter je mond houden. Het staat zelfs op Ajaxshowtime en Overmars heeft het zelf bevestigd of was dit en media stunt van Overmars?

23 augustus 2017 om 09:20

Ja, en? Een zak met geld maakt geen doelpunten hoor.

Al bieden ze 100 miljoen, Ajax kan toch niet zoveel met dat geld aangezien er geen toppers naar Nederland komen.

Laat Dolberg nou lekker hier, is goed voor Ajax en de Nederlandse competitie.
En ja, misschien krijg je dan over 2 jaar nog 'maar' 20 miljoen (al betwijfel ik dat zeer met de huidige markt), Ajax is een voetbalclub, geen commercieel bedrijf.

Is niet te behouden, als Monaco hem echt wil dan gaan ze door tot ze hem hebben en dat houdt mede in dat ze het hoofd van Kasper op hol proberen te brengen.

50 miljoen niet geaccepteerd??????
Meteen doen Overmars!
Dolberg is een groot talent, maar of hij zich verder ontwikkelt is maar de vraag.

23 augustus 2017 om 07:28

Ja man! Meteen het eerste bod accepteren! Lekkere onderhandelaar ben jij, als ze met het eerste bod op de 50 zitten, weet je dat je er toch nog een stuk meer uit kan slepen.

23 augustus 2017 om 07:47

Denk jij dat ze nog meer voor Dolberg zullen bieden, ook al zou Ajax een stugge houding hebben? Het kan om de kleinste dingen al afketsen.

23 augustus 2017 om 07:55

Als je met een openingsbod van 50 begint denk ik niet dat heel moeilijk doet voor een paar miljoen meer. Maar het kan inderdaad om het kleinste afketsen, dat is de kunst van het onderhandelen. Ajax zit in luxepositie dus hoeft niet te verkopen, laat maar zien hoe graag je Dolberg wilt.

23 augustus 2017 om 07:13

Ajax moet zichzelf niet zoveel geld door de neus boren. Ik ben totaal niet overtuigd van zijn kunnen. Telkens wanneer hij slecht speelt krijgen de vleugelspelers de schuld, maar een spits die niets voorzichzelf kan creeéren gaat nooit de top halen. Hij loopt er ook nog een zo ongeinspireerd bij en heeft niet de uitstraling van een topper. De beste speler in de voorhoede van ajax is momenteel younes. Hij krijgt veel haat maar elke tegenstander die hij tegenkomt maakt hij het enorm moeilijk. Ajax niet zoooo gekkk doennnn

23 augustus 2017 om 07:25

Dat had ik zeker vorig jaar ook al gezien ja. Ik ben een van de velen mensen die Mbappe overrated vind en dan denk je dat ik onder de indruk ben van dolberg? Grappig ben je zo vroeg in de ochtend.

23 augustus 2017 om 07:32

Aan leuke acties van Younes heb je niks. Rendement is nodig als aanvaller. Dolberg, Huntelaar en Cerny hebben veel rendement en vind ik zeker beter dan Younes. Neres ook wel rendement, maar ben nog niet echt overtuigd. Al is 50 miljoen een enorm bedrag, snap ik totaal niet wat je zegt over Dolberg als je waarschijnlijk alleen de eindstand checkt en kijkt wie er gescoord heeft.

23 augustus 2017 om 07:52

Dolberg heeft absoluut nog meer potentie dan dit. Ja hij is laaste weken iets minder zichtbaar. Maar hij is jong, veel veranderingen en dingen die gebeurd zijn bij Ajax. Vorig jaar de hemel in geprezen en nu krijgt hij kritiek. Weet niet hoe het met jullie zat op je 19e, maar in mijn ogen is dit niet meer dan normaal. Wederom meteen dat negatieve gezever weer meteen. Hou toch op

23 augustus 2017 om 07:56

Ach laat die jongen. Het is duidelijk dat Ramires Dolberg zowel in de eredivisie als europees niet aan het werk heeft gezien. Kan zelf geen kansen creeeren, kom nou zeg...

23 augustus 2017 om 11:45

ramires,

Younes is leuk om naar te kijken, draait zijn tegenstanders bij vlagen helemaal dol. Maar erg effectief is het niet. Zijn voorzet is meestal matig, net als zijn passing en afwerking.
Hij zorgt voor gevaar, maar op de beslissende momenten (eindpass en afronding) is hij niet bepaald sterk. Je wordt kampioen door bijna wekelijks meer te scoren dan je tegenstander. Het spel gaat gewoon om de keiharde doelpunten. Daar draagt hij als aanvaller maar weinig aan bij.

23 augustus 2017 om 07:27

Ja, want je kan hem al beoordelen in een paar weken. Vorig jaar juist veel uit het niets gecreëerd en fantastische wedstrijden gespeeld. Hij moet gewoon weer in vorm komen, want die jongen heeft erg veel talent. En jij wilt zeggen dat als Ajax Dolberg verkoopt nog een spits heeft die iets zelf kan creëeren? Huntelaar heeft namelijk goede aanvoer nodig voor goals.

Als dit waar is had ik hem gelijk verkocht zonder na te denken oke oke dolberg is een talent hij heeft een goed seizoen gedraaid maar hij is zoizo geen €50 miljoen waard en al hellemaal niet als je kijkt naar hoe hij de laatste wedstrijden presteert
Dus ik zou hem gelijk wegdoen een mooie spits proberen te zoeken die wel een wisselvalige positie met huntelaar kan accepteren en je bent mooi binnen (al betwijfel ik of ajax die €50 miljoen wel zou verspillen als ze die binnen krijgen)

23 augustus 2017 om 08:29

En dan? Weer een speler weg, geen 200 mijoen maar 205 miljone op de bank.

Over drie weken raakt Huntelaar geblesseerd en zit Ajax zonder spits. En dan is de landstitel ook meteen weg.

En waarom allemaal? Waarom moetne alel spelers verkocht worden die succesvol waren verleden jaar? Omdat ze zoveel geld opleveren? Volgend jaar zijn speler ook nog heel veel geld waard.

Dit lijkt mij iets voor de wandelgangen. Laten we hopen dat er in dit geval van rook geen vuur is. Dolberg is een extreem belangrijke speler voor ons. Echt een zeer complete spits die nog erg belangrijk gaat worden voor ons.

50 miljoen.. Nog steeds te weinig voor deze topspits in wording. Een van de grootste talenten op zijn positie. Gezien het feit dat er voor aanvallers meer betaald wordt dan verdedigers mag Dolberg nog meer opbrengen.

23 augustus 2017 om 07:12

Het is een spits die niet zijn eigen kansen kan creëert en hij presteert al weken ondermaats oke hij heeft een mooi seizoen gedraaid maar wie zegt dat hij dat kan doorpakken en blijven ontwikkelen wie weet is het een 1 seizoen speler en €50 miljoen is zoizo een lekker bedrag voor dolberg

23 augustus 2017 om 07:14

Is dat echt zo??

Je heb nu ook Huntelaar lopen. Dolberg moet echt de volgende stap nog maken en wil niet zeggen dat hij dat dit seizoen doet.
Stel je kan er 50 voor pakken wat een top bedrag is. En je heb al bijna de Jong binnen die ook in de spits kan. Kan je daarna alleen maar je selectie versterken. Een goede linksback halen. Een ervaren goede cv halen.
En je kan nog eens een prima cvm halen en ajax is titelkandidaat nr 1.

Met de jong en dolberg en hoe de selectie nu staat is ajax dat zeker niet.

Stel Dolberg ontwikkeld zich niet door en Huntelaar word basis is Dolberg volgend jaar de helft niet eens waard.

23 augustus 2017 om 07:38

Dit is dus werkelijk reageren in de waan van de dag. Huntelaar is 33 jaar en kan nu nog van waarde zijn. Dat is wellicht volgend jaar of het jaar erna anders. Voor Dolberg is dit nu ideaal aangezien hij enigszins in de luwte weer aan zijn vormherstel kan werken.

Zo'n complete spits als Dolberg vind je voor Ajax niet snel meer. Die jongen kan alles wat een Ajax spits zou moeten kunnen en is echt super belangrijk voor ons spelletje.

Het gaat mij er niet om wat Dolberg volgend jaar waard is. Mij gaat jet erom wat een goede speler Dolberg is en wat hij voor ons kan betekenen op het veld. Die 50 miljoen hebben er simpelweg niet nodig en met dat geld haal je ook geen complete spits als toekomst. Zeker niet voor de toekomst.

De Jong is al helemaal geen spits natuurlijk..

23 augustus 2017 om 07:47

Frits : De Jong is geen spits maar kan uit de voeten als spits.
Dus zou je Huntelaar nu op 1 hebben en dan de Jong als 2 de.

Volledig met je eens dat Dolberg compleet is en veel voor ajax kan betekenen. Echter gaat hij de volgende stap maken en gaat hij de aanvoer krijgen die hij nodig heeft. Hij is er nog niet en heeft nog een weg te gaan. Zeker eens dat hij goed is.

Ajax is eenmaal een opleidingsclub en dat willen ze ook. Graag jonge spelers halen en laten debuteren en verkopen. Ajax moet daar vanaf. Ze zijn super gezond en kunnen echt wel doorpakken en omschakelen naar een betere mix. Ook dan kan en ben je nog een opleidingsclub echter kan je dan jaarlijks hogere ogen gaan gooien in europa en misschien weer een prijs pakken.

Ik zie nu de selectie van ajax slechter worden en dan worden er tot nu toe alleen talenten gehaald en een breedte speler zoals een de Jong.

Waarom koop ajax geen spelers die of basis kunnen spelen en dan bedoel ik zeker voor de achterhoede en waarom halen ze voor middenveld en aanval geen spelers die of basis kunnen spelen of echte concurrentie kunnen aangaan .met de basis.

50 mil voor Dolberg is gewoon heel erg veel en hij is echt wel vervangbaar.

23 augustus 2017 om 12:32

Cassierra heeft in de voorbereiding gewoon prima gespeeld dus die zou eerder 2e spits zijn in dat geval dan Siem denk je niet?

Ik denk dat Dolberg niet belangrijk genoeg is voor dit Ajax om zo veel geld af te slaan. Gewoon standaard met Huntelaar in de spits spelen.

23 augustus 2017 om 08:29

Huntelaar is op leeftijd en de laatste jaren best veel geblesseerd geweest. Wat moet ajax met al dat geld? Volgend jaar is Dolberg ook heel veel waard.

50 Mil ook heb je het geld niet nodig inpakken en wegwezen.
Hij is goed is talent maar moet nog echt doorbreken en de top halen. Pak je nu die 50 en ga je je selectie flink pimpen.
Ajax heeft nog kwaliteit nodig., In Huntelaar hebben ze een prima eerste spits.

De spitspositie is het probleem niet voor ajax en je heb nu nog tijd om een 2 de spits te halen maar dat zou je met de Jong dan al doen..

Voor dat bedrag moet je ja zeggen. Een hoger bedrag ga je nooit krijgen, ook niet als hij een topseizoen draait. Ik zie overigens geen tekenen dat hij een topseizoen gaat draaien, dus zo'n bedrag moet je gewoon accepteren.

23 augustus 2017 om 09:20

Jouw mond loopt weer over waar je hart vol van is, Master D. Alle kwaliteit moet zo snel mogelijk weg bij Ajax. Maar volgens mij bepaalt Ajax wel de prijs en ook de standaard voor welke bedragen topspelers uit onze competitie ongeveer moeten vertrekken in deze gekke markt.

- Dolberg heeft nog 4 jaar een contract
- Ajax heeft ontzettend veel geld op de bank maar kan er nooit een vervanger voor terughalen die al direct zover is als Dolberg
- Ajax heeft Sanchez en Klaassen al als sterkhouders verkocht en kan het nu echt niet meer maken om daar ook Dolberg bij te voegen
- Sanchez zou nooit voor meer dan 30miljoen weggaan, toch?

Monaco moet met astronomisch veel geld komen, 100 miljoen ofzo, nu moet Ajax gewoon daad bij woord voegen: niet te koop.

Verder moet Ajax wel echt het salarisplafond omhoog gaan gooien zodat spelers als Dolberg zelf ook wat langer blijven.

23 augustus 2017 om 09:53

Ajax zou Dolberg best kunnen verkopen je hebt Huntelaar en Cassierra. Daar naast is Sierhuis op de weg terug en zou hij ook nog kunnen doorgeschoven worden. Die jonge scoort aan de lopende band en is zeker beter in het afwerken dan Dolberg.

23 augustus 2017 om 10:58

Zie wat je opnoemt man:
Cassierra, heeft nog niks laten zien en Huntelaar is juist als backup als Dolberg het even niet heeft. The Hunt is een held, maar wel een held van 34. Natuurlijk komt Sierhuis, maar laat hem dan in de luwte van Dolberg dit seizoen wat wedstrijdjes proberen. Dan hoeft is niet direct alles afhankelijk van Sierhuis, zoals dat wel het geval was vorig seizoen met Dolberg.

Vorig jaar rond deze tijd zaten we met onze handen in het haar, wat moeten we in de spits hebben? Die mooiweervoetballer van Traore? En toen kwam de verademing Dolberg nadat Bosz eindelijk na maanden aanschouwen hoe zijn oogappeltje alles om zeep hielp in de spits.

Dat traject wil ik dit jaar eens overslaan. Ik hoef komende maandag niet op kantoor te komen om te zeggen: yes, wij zijn weer de rijkste. Ik wil zeggen: yes, wij zijn weer de beste.

Wat een rare mensen. Nu moet Dolberg weg en is houten Klaas de juiste man voor Ajax. Word dan maar 3e, wat een onzin zeg!

23 augustus 2017 om 07:38

Hou t op de waan van de dag, daar zijn supporters erg goed in. Zeker op websites als deze.

23 augustus 2017 om 09:15

Het zijn niet de Ajaxsupporters, maar de afgunstige supporters van andere clubs, die logischerwijs zeggen dat Ajax alles moet accepteren.

23 augustus 2017 om 09:57

Hoezo het zijn geen Ajax supporters lekker over 1 kant doen. Ik ben op gegroeid met Ajax en ben al Ajacied sinds ik kon lopen. Iedereen ziet dat Dolberg een groot talent is maar daar blijft het bij. Als je een bedrag van rond de 60 mil kan krijgen moet je hem gewoon weg doen we hebben 2 spitsen achter de hand en Sierhuis.

Sierhuis scoort aan de lopende band en bijna altijd als die de kans krijgt zeker in het afwerken is hij beter dan Dolberg.

Je kunt wel zien dat je naam eer aandoet dat je niet ziet dat meerdere Ajacieden het niet erg vinden als die weg gaat voor zo bedrag.

23 augustus 2017 om 10:53

Lil J:
Het gaat hier om 50 miljoen, waar mensen zeggen dat ze hem direct weg moeten doen. Jij gooit daar 20 procent bovenop, met je 60 miljoen.

Daarbij zie ik als supporter heus in dat Ajax zo nu en dan zijn sterkhouders helaas moet verkopen maar na 1 jaar, waar het contract van Dolberg nog tot 2021 doorloopt, vind ik veel te vroeg. Bovendien zie je niks van dat geld terug als supporter. Ajax heeft nu geen waardige vervangers dus doe je er beter aan hem zelf te verbeteren in zijn contract door middel van salarisverhogingen.

Je kan wel met Sierhuis aankomen en ja, dat is een groot talent, maar Ajax kan niet nog meer vastigheden kwijtraken. Dan moet je weer opnieuw beginnen. Het feit dat jij na een fantastisch seizoen, waar Dolberg 6 keer scoorde in alleen al de Europa League, hem alleen nog als talent ziet die ook niet meer beter gaat worden, baart me zorgen over je supporterschap. Misschien wil jij kunnen poggen met transerrecords maar ik zie liever mooi voetbal, resultaten en kampioenschappen.

23 augustus 2017 om 11:57

Het is een beetje dubbel...

Als Ajax hier uiteindelijk 60 miljoen of meer voor kan krijgen, zegt ieders gevoel; verkopen! Dat geld krijgen we nooit meer en het is onverantwoord om het af te wijzen.

En natuurlijk staan er bij Ajax op den duur weer spelers op die dat gat gaan opvullen. Misschien Huntelaar nog even, misschien Cassierra of Sierhuis, misschien iemand anders. Op den duur komt dat altijd goed. En dan hebben we volgend seizoen een goed team met weer talentvolle spelers en dan wordt er misschien weer 80 miljoen geboden op Kluivert of iemand anders. Ook dan zegt je gevoel weer; doen! Dat geld krijgen we nooit meer en het is onverantwoord om het af te wijzen!

Het punt is echter dat Ajax niks met dat geld doet. Ajax verkoopt voor de mooiste bedragen, bedragen waarvan ook ik denk ja dat had ik ook gedaan, maar de club gebruikt dat geld haast niet..

Als Ajax zelf spelers als Lozano, Richarlison, Arana, Yerry Mina of Pavon kocht oké... Maar dat laat men ook na. Dus nogmaals, ik begrijp Ajax volkomen als men zulke bedragen accepteert, maar zorg dan ook voor inkomende transfers die de supporters enthousiast maken.

Ik zou het absurd vinden als Ajax uiteindelijk voor meer dan 100 miljoen verkocht heeft en iemand als Dijks basisspeler is. Dan is er iets heel erg goed fout gegaan. Dat is niet te verkopen aan de supporters. Ik heb nu het idee dat Viergever linksback wordt en Wober en De Ligt het centrum gaan vormen, maar ook dat is niet te verkopen. Zoveel jeugdigheid centraal, zulke aanvallend beperkte backs..

Ajax mag verkopen voor deze bedragen, maar koop dan ook pure kwaliteit in. We zien dat het kan. Wij kochten Sanchez, PSV Lozano, bijna was Richarlison binnen.. Als er 100 miljoen binnenkomt voor spelers die meestal zelf opgeleid zijn of bij elkaar niet eens 10 miljoen gekost hebben, mag je echt wel meer dan 35 miljoen uitgeven.

23 augustus 2017 om 08:14

En als Dolberg nou niet weg wil bij Ajax daar hoor je niemand over. Ook Ajax heeft met volle verstand een handtekening onder zijn contract gezet. En ik zou Dolberg ook niet zomaar weg doen er zit heel veel potentie in die jongen.

zal achteraf wel 25mil plus 15 mil aan bonus blijken

23 augustus 2017 om 07:21

25+15=40

23 augustus 2017 om 07:25

ja klopt..ik ga ervan uit, dat et zo als bij sanchez de hoogte van het bedrag niet klopt.

Hahaha Ajax dit spelletje kennen wij inmiddels, Sanchez wordt niet verkocht, en weg was hij. Dolberg wordt niet verkocht let op !!! Als ajax er door Rosenborg eruit wordt geknikkerd is hij weg .en Siem is als back up gehaald voor Huntelaar en optie middenveld. Zo maakt Ajax het tekort van het mislopen van Europees voetbal goed.Dit is het gevolg van niet aan het begin van transfer periode je selectie op peil te hebben,dan loop je dus het risico om geen Europees te spelen Ajax selectie is gewoon niet sterk genoeg om Europees ver te komen. En de beleid Nepalees zijn happy, want er is weer geld verdiend uit eindelijk is Ajax een bedrijf die winst wil maken, een voetbalclub is het allang niet meer.

Nou met alle respect naar de leiding van Ajax maar als Monaco serieus 50 miljoen heeft geboden is het bizar als ze het afslaan. Dat ga je er nooit meer voor krijgen en dan kan je hem beter nu van de hand doen. Ik vindt het ook niet de speler waar je niet zonder kan. Vond Sanchez in mijn ogen veel belangrijker.
Gewoon nu proberen er tussen de 50 en 55 miljoen voor te krijgen en dan een nieuw talent opzoeken en nu spelen met Huntelaar in de basis dat is misschien wel beter tussen al die jonge jongens. Als die berichten kloppen van Siem de Jong heb je die eventueel nog achter de hand en anders Cassierra zodat je die kan testen dit seizoen.

23 augustus 2017 om 08:31

Wat moet ajax met al dat geld? Uitkeren aan de aandeelhouders als dividend ofzo?

Cassiera is nog niet toe aan eerte elftal voetbal, die zit primabij jong Ajax. Volgend jaar is Dolberg ook veel geld waard.

Eerste bod nooit accepteren! Doe je toch ook niet als je een bod krijgt op je auto terwijl je hem niet wilt verkopen?!

En kijk wat Monaco doet.. Eerst inkopen ..dan verkopen!

Als dit waar is, en ze komen terug met een nieuw bod... heb je straks 1,5x je jaaromzet in 1 transferwindow geincasseerd. Allemaal leuk en aardig, maar koop dan ook eens iets heel spectaculairs!

23 augustus 2017 om 10:15

Probleem is dat die spectaculaire aankopen niet in de eredivisie willen spelen. Champions league kan vaak nog een reden zijn voor een topper om te komen.. maarja dat zit er dit jaar niet in..

23 augustus 2017 om 14:34

I know, maar wel wat frustrerend als zo al je kwaliteit 'wegloopt' (tegen forse betaling uiteraard) en je straks de titelrace op je buik kan schrijven. En ik weet heel goed dat er veel beperkingen zijn als club in Nederland, maar het is ook gewoon ergens voor gaan. Normaliter ben ik heel kritisch op geld uitgeven, maar als je zoveel binnen harkt, kan je echt wel een keer gek doen. Als je het maar uitlegt dat dit bij hoge uitzondering is, zodat je dit ook echt eenmalig doet.

Ja jeetje, 50 miljoen.. het geld niet nodig hebben.. ik zie niet in hoe je een eventueel bod van 50 miljoen + kunt afslaan. Ik zou het bod accepteren, je kan niet anders..
Huntelaar (en Cassiera/sierhuis) zijn opzich gewoon prima natuurlijk.. maar je twee grootste pareltjes in 1 jaar laten gaan (ook al is het voor bijna 100 miljoen) is natuurlijk wel een enorme teleurstelling..

23 augustus 2017 om 09:23

Je kan niet anders?! Wacht dacht je van zeggen: "nee, hij is niet te koop. Doei."

Allemaal leuk. Maar zonder Dolberg word je selectie nog verder uitgehold. Je ziet al dat versterking halen ook heel duur is of je moet echt lagere kwaliteit accepteren. Dat is het begin van het einde.

23 augustus 2017 om 08:33

Helaas heb je gelijk. Van het elftal dat tegen Lyon zop goed speele zijn er al vier vertrokken. Dit wordt alweer nummer vijf. Er is weinig meer over van het geweldige elftal van verleden jaar. En waarom? Zodat we nog meer geld op de bank kunnen zetten?

Volgend jaar is Dolberg ook een vermogen waard. En anders het jaar erop wel. Maar dan heb je nog wel een tot twee jaar een topspits waarmee je kampioen kan worden. Met alles maar verkopen schiet Ajax niets op.

Ajax wacht tot na de wedstrijd tegen Rosenborg. Als we niet verder gaan zal Dolberg vertrekken. Daar ga ik van uit. Met the Hunter en eventueel Siem de Jong redden we het in de eredivisie ook wel.

Ik denk dat ze er goed aan doen dit bod af te slaan. Ik vraag me af of hij daar nu heen wil, want hij zal daar tweede spits worden. Want Monaco krijgt zo veel geld dat er na hem nog een duurdere spits binnen gehengeld gaat worden, want dat is de strategie van dit soort clubs: eerst de kleine vis binnenhengelen en daarna voor de grote gaan.
Overigens denk ik dat de afloop van de wedstrijd tegen Rosenborg hier ook nog invloed op heeft. Mocht Ajax het toch nog redden dan zie ik Dolberg zeker blijven.

De voetbalwereld is gek geworden. Vijftig miljoen voor een talent met één seizoen ervaring in de benen en de helft van de wedstrijden was hij onzichtbaar. Ja, Dolberg is een exceptioneel talent maar hij is niet zoveel geld waard. De Fifa/uefa moet deze gekkigheid aan banden leggen. Als het in dit tempo doorgaat zijn er over vijf jaar nog vijftien clubs die elkaar geld toeschuiven voor spelers, allemaal tachtig contractspelers hebben en die als uitzendbureau's door heel Europa stallen.

Als Monaco daadwerkelijk vijftig miljoen heeft geboden zou ik hem onmiddellijk verkopen overigens.

23 augustus 2017 om 07:56

50 miljoen voor een talent met 1 jaar ervaring is tegenwoordig goedkoop. Mbappe is wat dat betreft een vergelijkbare speler; ook 1 seizoen ervaring als basiskracht en voor hem wordt gesproken over 180 miljoen.. Dan is 50 miljoen een koopje!

23 augustus 2017 om 08:17

Hij liet het in de Cl zien en in de Franse competitie, toch beter dan de eredivisie en El dus betaal je meer toch

Wat een bedrag zeg. Als Ajax zijnde gelijk doen. Je hebt Huntelaar als directe vervanger, haalt Siem als back-up en je hebt Sierhuis voor de toekomst.

Vind dit toch een beetje raar. Met Huntelaar, Cassierra, Sierhuis en Da Silva heb je vier spitsen rondlopen. Zeker Huntelaar kan de plek van Dolberg prima vervangen, ik zou dit gelijk accepteren, want Dolberg is prima te vervangen. Sanchez daarintegen zou ik never nooit hebben laten gaan. Daar heb je namelijk helemaal geen vervanger voor!

Helemaal met piranha eens. Maar wel minimaal 50mlj pakken dan. Hunt in de punt, siem er omheen, sierhuis er achter en nieuwe jonge spits scouten!

Voor 50 miljoen mag hij zeker weg al zal Overmars er nog wel 5 a 10 meer uit gaan halen. Prijzen hoef je met dit beleid voorlopig niet meer te verwachten in Amsterdam maar als je aandeelhouder bent zijn dit gouden tijden. En trouwens ook als je belangen hebt in Monaco. Wat een toporganisatie staat daar. Die kopen niet om het kopen ook al hebben ze te veel geld. Die zoeken echt gericht naar toekomstige supersterren die nu nog betaalbaar zijn voor ze echt doorbreken. En ze hebben ook steeds weer een uitgebalanceerde selectie die leuk voetbal speelt en prijzen kan pakken.

23 augustus 2017 om 08:43

Hoe kom je er bij dat dit gouden tijden zijn voor aandeelhouders? het is niet dat Ajax dividend uitkeert ofzo...

Tjaaa, ga die jongen maar eens binnenboord houden. Voor zulke bedragen (plus een goed doorverkooppercentage) zou ik hem nu van de hand doen, hoe getalenteerd hij ook is. Zo'n bak geld weigeren voor een speler waarvan je niet zeker weet of het er ooit uit gaat komen is eigenlijk te gek voor woorden.

Maar ja, om dan Siem de Jong terug te halen is ook een beetje armoedig

Ik heb hier regelmatig discussies gehad met Ajax supporters of ze geld of prijzen belangrijker vinden. Na het lezen van de eerste 20-25 reacties op dit artikel weet ik het zeker. Sportieve ambitie is zelfs bij veel supporters naar een 2e plaats gegaan. Tenzij dat allemaal Feyenoord en PSV supporters zijn die blij zijn dat Ajax hun spits kwijt raakt .. Natuurlijk snap ik dat bepaalde bedragen zakelijk gezien haast niet te weigeren zijn, maar ik lees er zelfs een enthousiasme in!

23 augustus 2017 om 08:16

Ik snap het ook niet. 50 miljoen is zo bizar veel geld, je moet het bijna wel accepteren maar leuk is het echt niet.
Voor 50 miljoen kan je wel Feyenoord leegkopen :
- Jorgensen
- Vilhena
- El Ahmadi

23 augustus 2017 om 08:24

Haha true! Alleen weten wij allebei dat bijna al dat geld gewoon op de bank gaat

23 augustus 2017 om 08:56

Met 50 miljoen kan je jouw sportieve ambities toch behoorlijk kracht bij gaan zetten. Het is gewoon een waanzinnig bedrag voor Dolberg. Mocht dit waar zijn, dan is afwijzen naar mijn mening schadelijker dan het accepteren.

Punt is wel dat Ajax al tijden weinig uit hun gigantische financiële voorsprong haalt. Ze zijn blijkbaar niet in staat standaard enkele draaiboeken voor bepaalde scenarios klaar te leggen, zodat ze bij dit soort interesse direct kunnen schakelen.

23 augustus 2017 om 09:38

@sammerens Natuurlijk zulke bedragen moeten geaccepteerd worden, maar dat was niet echt mijn punt.

Alsjeblieft laten gaan!! Helft van de wedstrijden scoort hij niet en is afwezig. Doe dan maar KJH er in en nu verkopen ni de hype rond Dolberg er is. Over 2 jaar krijgen we er geen 50miljoen meer voor en KJH gaat er dit jaar minstens net zoveel scoren.

Noem mij misschien pessimistisch maar voor de helft had ik hem ook nog verkocht. Ik snap dat veel talenten een dip krijgen, maar ik heb er nu al geen vertrouwen meer in. Misschien komt het door zijn deense voorgangers genaamd Fischer, Andersen en Boilesen, misschien komt het omdat hij zelf al 6-7 wedstrijden geen knikker meer raakt.

Vorig seizoen een stormachtig debuut, dat zeker. Maar het is een verschil van dag en nacht. Vorig seizoen briljante lobjes, loopacties, aannemen en direct wegdraaien. Dit seizoen heeft Dolberg het al moeilijk genoeg om in 90 minuten maximaal 2 keer over zijn eigen benen te struikelen.

En als je dan Huntelaar achter de hand hebt, Cassiera die misschien nog niet overtuigd maar ook nog niet echt een kans heeft gekregen in het eerste en de aanstormende Sierhuis dan had ik het wel geweten. Niet dat Ajax nu nog echt iets heeft aan geld, maar liever de jackpot en doorontwikkelen dan een "wellicht potentiele" superspits die er nu gewoon letterlijk niets van bakt.

23 augustus 2017 om 08:21

Helemaal met je eens. Had het niet beter kunnen verwoorden. Ik weet ook zeker dat je komend seizoen minstens net zoveel van KJH kunt verwachten als van Dolberg. Bovendien brengt hij wat meer vuur. Dat missen we toch de eerste wedstrijden.

Meer dan 50 milj voor Dolberg is nog veel absurder dan 222milj voor Neymar. Kaspertje heeft nog helemaal niets bewezen! Dit soort bedragen voor dit soort spelers verpest de markt echt compleet.

. Straks bieden ze nog 5 milj voor. Sjaak Swart.

En wat moet Ajax ermee met dat geld. Geen spits van boven de15 milj komt naar Nederland. Echt niet.

60 mio accepteren en flink versterken of Stadion kopen als je de EL niet haalt.
Op die manier ga je veel winst maken zonder spelers te verkopen ook nog eens.

Kan Ajax Vincent Janssen niet huren/kopen...
Huntelaar schiet sowieso net als Jorgensen de hele Eredivisie aan flarden.

Ajax zou gewoon na Siem ook nog even Luuk moeten halen.
Bij ons komen ze wel tot scoren.

Dolberg heeft alles wat een echte 9 bij Ajax moet hebben, behalve een aspect; agressie! Hij is zeer fijnbesnaard, maar ik mis de hufterige straatschooier die af en toe eens een paar noppen in het been van de hedendaagse slagers in Europa en de ED afdrukt. Zoals vele Ajax topspitsen dat wel hadden ontbreekt dat bij Dolberg vooralsnog. Ik denk dat juist dat aspect nu heel erg belangrijk is. Even David Luis vertellen; als je nog een keer in de buurt komt ram ik je tanden uit je bek. Beetje Zlatan, beetje Suarez, beetje Diego Costa. Lekker man dat soort strijders in de punt! Ik zie en zag dat niet bij Kasper, hoe goed hij ook speelde vorig seizoen. Als je puur naar het voetbal kijkt heb je een toekomstige topper in huis, maar wie zegt mij dat het allemaal tot ontluiking komt. Ajax heeft dit seizoen maar een doel en dat is kampioen worden. Dat heeft prioriteit want dan lonkt de CL. Als je nu 50 mlj kunt vangen is het een juiste keus Dolberg te verkopen en door te selecteren.

Merkwaardig.
Sanchez die volgens mij minimaal 2x zo goed is als Dolberg laten ze lopen voor 42 miljoen en een bod van 50 miljoen op Dolberg vinden ze te weinig.

Overigens deel ik niet de mening van velen die voor mij hebben gereageerd dat Dolberg het voetballen is verleerd omdat ie vanaf de EL-finale nagenoeg niets meer heeft laten zien.
Bij een analyse van een jonge speler als Dolberg moet je vooral kijken naar wat ie goed heeft gedaan in het afgelopen jaar en dat is indrukwekkend. Het gaat om het in kaart brengen van zijn pieken, dat geeft de potentiele mogelijkheden aan van hem. De dalen zoals hij die nu beleeft zullen van voorbijgaande aard zijn en zijn inherent aan een jonge speler. Op termijn zullen deze dalen verdwijnen en hou je een waanzinnige speler met ook nog goede looks over. Een betere PR is voor je club nauwelijks denkbaar.

23 augustus 2017 om 08:30

Spitsen zijn nu eenmaal (veel) meer waard dan verdedigers. Eerlijk? Wellicht niet, maar iedereen weet toch dat dat zo werkt.
Ajax heeft meer dan genoeg geld en kiest ervoor om deze spits te houden. Overigens geloof ik niet dat Monaco met een openingsbod van 50 miljoen komt. Maar ik geloof de Telegraaf wel vaker niet..

23 augustus 2017 om 08:33

Ze overdreven volgens de Engelse media ook behoorlijk over de hoogte van het eerste bod op Sanchez.

Als dit waar is dan zou ik meteen in onderhandeling gaan. Blijkbaar zijn ze door de Europese wedstrijden de speler Dolberg gaan verheerlijken, want het bedrag vind ik waanzinnig. Voor Ajax vind ik nu, met alle talenten in de selectie, Huntelaar beter om in de spits te zetten.

Verkopen Markie, dolnerg is eengoede spits, maar voor bedragen boven de50mil.verkopen

Naar mijn weten overdreef De Telegraaf ook behoorlijk over het eerste bod op Sanchez. Eerst maar even afwachten.

Binnen 48 uur zal Ajax bekend maken dat ze het bod van 50 miljoen niet konden weigeren en Dolberg de kans wouden bieden om naar Monaco te gaan.

Siem wordt zijn logische vervanger en Ajax kan weer 48 miljoen aan transferoverschot bij het overige kapitaal bijschrijven...

Staat wel leuk 50 miljoen mensen maar we weten de inhoud van de deal niet. Zo worden er tegenwoordig veel constructies geboden waarbij het bedrag kan oplopen tot 50 miljoen als er aan bepaalt voorwaarde voldaan worden door de speler. Topscoorder worden, premie bij 10 interland doelpunten ik noem maar wat. Dus voor we zeggen 50 miljoen is te veel, we weten niet wat het basisbedrag van deze deal inhoud.

Als er serieus een vast bedrag van 50 tot 60 miljoen geboden gaat worden op Kasper breng ik hem hoogstpersoonlijk met die fiets zonder wielen die kant op .

Waarom zou Dolberg dit zelf willen? Als hij naar Monaco gaat moet hij Mbappe doen vergeten die uitzonderlijk goed is, vele malen beter dan Dolberg. Hij kan daar alleen maar tegenvallen. En dan heb je het over een ploeg die in de Franse competitie speelt en niet zo lang geleden een divisie lager voetbalde. Als ik Dolberg was zou ik niet eens naar Monaco willen. Beter blijft hij nog minimaal een jaartje en wacht hij op een club die van een hoger kaliber is.

23 augustus 2017 om 09:10

Die in de Franse competitie speelt en dat is dus een hoger niveau.
Die Champions League speelt en dat is dus een hoger niveau.
Een club die hem veel meer kan en wil gaan betalen.
Een club die de laatste jaren goed bekend staat om hun talentontwikkeling.

Dat ze enkele jaren in verval hebben gezeten zal hem toch weinig uitmaken. Monaco is overduidelijk terug en heeft ook in de CL uitstekend gepresteerd. Een perfecte tussenstap om na enkele seizoenen als grote mijnheer bij een topclub binnen te komen, mocht hij echt zo goed zijn als mensen beweren.

23 augustus 2017 om 09:18

Als hij dit seizoen minimaal 20 doelpunten maakt voor Ajax kan hij daarna ook als een grote meneer naar een betere club in een betere competitie. Waarom zou je nu een tussenstap maken als je nog lang niet bent uitgeleerd bij Ajax?

23 augustus 2017 om 09:31

Er zijn toch zat valide argumenten.

Spelen bij een betere club die in de CL acteert. Spelen met betere medespelers. Leren van betere en meer ervaren spelers. Meer geld, grotere sportieve uitdaging.

23 augustus 2017 om 09:46

Minder kans op speeltijd, meer weerstand terwijl hij in de Eredivisie momenteel nog moeite heeft om productief te zijn. En hij heeft weinig krediet opgebouwd waardoor hij ook weer makkelijk aan de kant kan worden geschoven voor een nieuwe toekomstige aankoop.
Als hij verstandig is blijft hij nog een jaartje.

23 augustus 2017 om 10:44

Doet die waarschijnlijk ook want anders zou Ajax dit bod toch meteen accepteren. Er zijn 2 redenen dat Ajax dit bod niet accepteert of Ajax denkt dat ze geen geschikte vervanger zouden kunnen halen of Dolberg wil zelf niet. Marc Overmars is niet dom die ziet ook wel dat Dolberg slecht begonnen is en als dat het hele seizoen zo doorgaat dan weet iedereen hoeveel Dolberg waard is stukken minder. Zo veel indruk als dit seizoen zie ik hem niet meer zo snel maken maar we zullen zien. Daarnaast is Monaco natuurlijk wel een goede stap en maken 20 goals in de eredivisie je geen grote meneer bij grote clubs.

23 augustus 2017 om 11:14

Toen Suarez bij Ajax vertrok was hij aanvoerder en echt een hele grote jongen. Dan kom je toch anders binnen bij een club als Liverpool. Als Dolberg nu zou gaan zou hij het volgende toptalent zijn en netjes kunnen aanschuiven op de bank. Als speler bij Ajax met veel potentie moet je zorgen dat je krediet opbouwt en als een club jou neemt het ook doet voor een basisplaats. Anders kun je zomaar je toekomst vergooien door op de bank plaats te gaan nemen bij een europese subtopper.

23 augustus 2017 om 11:50

Liverpool was in de tijd dat Suarez daar heen ging niet meer echt een verzekerde top 4 club. Daarnaast veranderen de tijden ook wel een beetje voor 9 van de 10 spelers uit de eredivisie is een tussenstap geen onverstandig idee. Monaco gaat daarnaast niet zo maar een speler voor dit bedrag kopen als je, je een beetje verdiept in die club dan weet je wel dat ze niet zo maar een talent voor 50 miljoen gaan kopen en dat ze jonge jongens de kans geven.

Boven de 50miljoen móet je hem natuurlijk meteen laten gaan. Die kans krijg je niet snel meer... Ik ben ook nog steeds niet overtuigd van zijn topkwaliteiten.

50 miljoen?? Strik eronheen en laten gaan. 60/70 miljoen?? Strik eromheen, inpakken en zelf wegbrengen. Ajax heeft dit jaar Huntelaar als uitstekende spits en ik begrijp dat Ajax ook Siem de Jong gaat halen die in het verleden ook bewezen heeft eventueel prima in de spits te kunnen spelen. Je moet maar afwachten hoe de ontwikkeling van Dolberg zich voortzet maar als zijn spel niet heel snel verbetert en Huntelaar blijft scoren dan zal hij toch op de bank belanden en volgend jaar (zeker als Ajax geen Europees voetbal gaat spelen) nog maar 20 miljoen waard zijn

Pokerbril op en de deadline laten komen.
Die 50 mil is een openingsbod.

Laat ze maar richting de 60 a 70 gaan en knal er sowieso een doorverkooppercentage in.

Huntelaar in de spits
Siem de Jong haal je
En doe eens gek en neem de gok om Luuk de Jong te halen, aangezien hij weg mag en PSV geld nodig is.

Luuk de Jong deed het namelijk voortreffelijk toen Narsingh op rechts speelde (daar heb je nu Kluivert die een balletje voor kan brengen)

Onana
Koffiejuf
Wober
De Ligt
Viergever
Beek
F.d.j of L.S
Neres/Kluive
S.d.J/Ziyech
Ziyech/Kluiv
Hunt/Luuk

50 miljoen.. Dan ga je toch sterk twijfelen of je hem verkoopt ja of nee..

Ajax moet wel beschikken over 2 spitsen en in Dolberg zit zo ontzettend veel potentie, dat die jonge na aankomend seizoen nog steeds belachelijk veel geld waard is. Mocht Monaco met een verhoogd bod komen zullen ze niet meer kunnen weigeren, dan moet je het wel accepteren. Het lijkt me dan ook een goede zaak om nu alvast op zoek te gaan naar een nieuwe spits, en anders Sierhuis doorschuiven?

Ongelooflijk! Had liever gezien dat ze zich zo hadden opgesteld ten opzichte van Davinson. Dolberg was een stuk makkelijker op te vangen voorin. Ik zei een tijdje geleden al dat Monaco wel zo komen voor hem met 45 miljoen, zelfs nog meer dus, blijkt nu. Word de gemiste kans van 15 miljoen voor Richarlison alleen nog maar pijnlijker voor Overmars en co. Maar goed, het is zoals het is. Gauw een dikke vette strik er omheen en Cassiera en Sierhuis af en toe minuten geven achter Huntelaar (aanvoerder en 1e spits) dit laatste natuurlijk in het geval dat Dolberg het zelf ook ziet zitten om naar Monaco te gaan.

Is al onderweg! Als ze zo'n bedrag op de bankrekening zien, worden ze helemaal gek daar in Amsterdam. Helaas blijft er op het veld niets meer over. Een echt handelshuis dus, die meer op heeft met de aandeelhouders dan met de supporters.

Meteen verkopen natuurlijk. Vorig seizoen heeft hij ook een periode een flinke dip gehad, het is nog maar te bezien hoe het dit seizoen zal gaan. 50 miljoen is een bedrag wat je niet kunt weigeren.

50 miljoen moet je niet over twijfelen, waar hebben we het over? Dolberg kan een goede spits worden of floppen. Voor 50 miljoen mag je daar natuurlijk nooit op gokken. Zeker niet als je Huntelaar en misschien S. De Jong achter de hand hebt.

Wat maakt mij dat geld nou uit. Ik wil een zo sterk mogelijke selectie, kampioen worden, meer niet. Dan moet je Dolberg dus gewoon houden. Top talent, net een jaartje bij het eerste. Als ie zijn vorm terug krijgt is ie geweldig. In potentie topscorer eredivisie. Mogen we a.u.b. iets langer van dit soort spelers genieten in Nederland. Alles maar meteen verkopen omdat er idiote bedragen geboden worden. Probeer even het geld een beetje buiten beschouwing te laten en te kijken naar wat het beste is voor de club. Dat is kwaliteit zo lang mogelijk vast houden anders kom je nooit op een hoger niveau.

Onmiddelijk verkopen natuurlijk. dit is een talent met hele sterke punten en zwakkere punten. Met de bal aan de voet en gezicht naar de goal van de tegenstander is het indrukwekkend. Als hij moet knokken om aan de bal te komen tegen 2 centrale verdedigers heeft hij echt nog veel te leren. Dus verkopen voor de hoofdprijs kan, wel op voorwaarden dat alles in 1 keer op de rekening staat en die rekening in deze transferperiode nog leeggetrokken wordt aan een linksback, linksbuiten en een opvolger voor Dolberg.

De vraag is wat ze met al dat geld willen gaan doen. Arena kopen of wellicht de club van de beurs halen? Trainings/jeugdcomplex aanpakken? Aan transfersommen gaat Ajax nooit zoveel geld uitgeven.

Zo heeeeee wat een geld,gelijk doen, en lekker Klaas in de spits,europeesch zijn we toch uit geschakeld,
daar kan je donder op zeggen.
Dan maar een tussen jaar, en als Ajax dat nu eens goed overbrengt bij de supporters, kunnen we er allemaal vrede mee hebben.

Ach dat kennen we nu wel. 50, 60 of 70 miljoen, het klinkt allemaal prachtig die virtuele bedragen maar in de werkelijkheid zal het weer een stuk lager zijn.

Overmars verkoopt een verdediger die 1 seizoen goed presteerd voor 40 miljoen en iedereen wordt gek. Overmars weigert 50 miljoen voor 1 van de grootste talenten op de europese velden en iedereen wordt gek.. kan t nooit goed doen zo lijkt t..

23 augustus 2017 om 10:20

Deels geef ik je gelijk!
Wat Overmars alleen niet goed doet is zorgen dat je team er staat vanaf ronde 1

Verkopen kan hij als de beste!
Maar gooi nooit je oude schoenen weg als je nog geen nieuwe hebt.

Kortom: Eerst zorgen dat vervangers klaar staan voordat je gaat verkopen

23 augustus 2017 om 13:50

Makkelijk praten. Ajax krijgt het bod nu en niet eind mei.

23 augustus 2017 om 21:07

Ik neem aan dat niet 13nesta13 op de directiestoel zit.
Dan had ik de onervarenheid kunnen begrijpen.

Simpel...
Rene van der Gijp voorspelde het al.
Dit soort jongens gaan vertrekken wanneer grote clubs hun bedragen neerleggen

Kortom:
Je moet NU een vervanger klaar hebben staan wanneer een Ziyech vertrekt.
Dan moet je op het zelfde moment kunnen handelen.
Dat maakt je een goede technisch directeur.

Feyenoord is de winnaar op directie vlak.
Die hadden op tijd hun selectie versterkt

Hoor veel reacties dat Ajax het wek redt in de eredivisie zonder Dolberg. Dat is natuurlijk waar, maar Europees zouden ze toch ook weer eens een keer boven willen drijven. Dat is het mooiste.
Maar als je steeds alles verkoopt wat goed is en je dan steeds op laatste moment nieuwe spelers moet inpassen, schiet dat niet op natuurlijk. Krijg je nooit ingespeeld team

Grappig zeg. Voordat Sanchez verkocht werd had ik een discussie met wat leden omdat ik aangaf dat Ajax zo'n 80 miljoen(de begroting van PSV en Ajax) zou kunnen ontvangen voor enkel Sanchez en Dolberg. Ik werd voor gek verklaard, niemand zou zulke bedragen uitgeven voor deze spelers.
Inmiddels enkele weken verder en zie hier, toch leuk om gelijk te krijgen!

Dolberg zou ik voor zo'n bedrag laten gaan, Sanchez had ik er graag bijgehouden. Toch goed dat Ajax zo'n eerste bod weigert, je moet nooit bij een eerste bod toehappen, dan valt er in 9 van de 10 gevallen wel wat meer uit te halen.

Wel vind ik dat Ajax nu door moet pakken. Versterk je op de posities waar je versterking nodig hebt! Ik draai liever break even dan dat we een flinke belastingheffing krijgen, ik zie het kapitaal liever op het veld staan, ik wil genieten in het stadion of voor de TV, altijd leuk wanneer nieuwe spelers komen, je vraagt je toch af zij Ajax naar een hoger plan tillen, nieuw bloed in de selectie kan geen kwaad.
Ben benieuwd naar de nieuwe verdedigers, we kunnen daar wel wat versterking gebruiken! Ben benieuwd wie er nog zullen komen, we hebben geld zat en ook de selectie die we nu hebben staan is geld waard, wat dat betreft geen probleem wanneer Ajax wat extra geld uitgeeft.
Ik ben erg benieuwd naar Johnsen, gezien bij Jong en heb hem enkele wedstrijden bij Heerenveen in de voorbereiding zien spelen, zag er leuk uit, hopen dat hij snel aansluit bij 1, het is geen wonder dat Ajax beter speelde dan voorheen zonder Younes, die heeft namelijk geen diepgang en heeft erg veel moeite de bal naar zijn een medespeler te spelen, Cerny had daar minder last van en creeerde direct veel kansen voor zijn teamgenoten. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren de komende dagen!

Wie stopt het amateurisme bij Ajax? Je verkoopt je beste speler voor maar +/- 30 miljoen (onder de streep), laat een transfer van Richarlison afketsen op - wat zal het zijn? - 1/2 miljoen, krijgt een megabod op de overschatte Dolberg - 50 miljoen schijnt het startbod te zijn -, koopt (waarschijnlijk) een zeer blessuregevoelige en overal afgedankte Siem de Jong, en haalt je neus op voor een zo op te halen Sam Larsson. De enige geslaagde transfers deze zomer zijn het halen van Huntelaar en de 2 keepers. Over de gehaalde jeugdspelers ga ik het niet hebben, al schijnen de Colombiaanse rechtsback en Oostenrijkse verdediger/annex middenvelder aan te schurken tegen de eerste selectie. Voor die 2 liggen er met de huidige, zeer matige defensie van Ajax, wel weer kansen. Tel daar bij op de tot mislukken gedoemde aanstelling van Keizer - topcoach Bosz mocht ook zo maar vertrekken - en je hebt zo'n beetje alle slechte beleidsbeslissingen op een rijtje. De vraag is dus: hoeveel amateurisme kan de doorsnee Ajax supporter nog verdragen?

Nog 10 miljoen erbij en verkopen! Zeker als het morgen niks wordt. Dan maar het seizoen en de miljoenen gebruiken om een hernieuwd elftal op te bouwen dat volgend jaar weer mee kan doen in de CL of EL. De leemtes in de selectie nu aanvullen en alvast op zoek gaan naar vervangers voor Hakim, Onana en Viergever die het komende jaar dan alvast mee kunnen draaien.

't Is even niet anders dit jaar. Maar over een aantal jaren kunnen we weer genieten dat onze talenten het toch weer tot de top van het europees voetbal hebben gehaald. (liever bij onze eigen club, maar da's helaas niet de fase waar we in zitten met het NL voetbal).

Het feit dat Dolberg nu in een dipje zit, waar alle jongere spelers in terecht komen, zegt niets. In potentie een geweldige spits.
Probleem is dat bij vertrek van de beste spelers er veel geld binnenkomt, maar geen spelers van gelijke klasse voor terugkomen. Feitelijk wordt niemand er beter van als die talenten vertrekken, alleen de aandeelhouders lachen in hun vuistje en zijn blij met de rentmeesters van Ajax!

Die bizarre bedragen komen allemaal door de EL finale vorig jaar. als ze zich dit jaar niet eens kwalificeren donderen die prijzen als een baksteen naar beneden. Verkopen zou ik hem niet, want of je nou 50 of 100 miljoen voor hem krijgt, concurreren qua geld met grootmachten kan je toch niet.

Zo halstarrig hadden ze bij sanchez moeten zijn. Voor 45 miljoen de beste speler verkopen waar heel de verdediging op staat. Zo verschrikkelijkl dom en dan ook nog helemaal niets achter de hand hebben. Sukkels zijn het. Maar wel een vette bankrekening.

Als Ajax een top TD had gehad dan had Ajax Dolberg moeten verkopen voor dit bedrag. Maar omdat Ajax Overmars als TD heeft kan het beter Dolberg behouden want Overmars koopt er toch brandhout voor terug. En de rest zet hij op de bank.

50 miljoen voor een spits die vrij blessuregevoelig is en pas een jaar basisspeler is?
Natuurlijk is Dolberg een talent maar voor dit bedrag is er genoeg ander talent te halen, bovendien zit Huntelaar te azen op een plek in de basis en is hij (huntelaar) de ideale spits om een nieuw talent rustig te brengen. Ik wist het wel....

Een betere vraag is wat kan je met 50 miljoen extra doen en wat ga je er mee doen? het salarishuis een paar jaar lang met enkele miljoenenen oprekken, de Arena kopen zodat de omzet gaat stijgen of eindelijk eens die beursexit regelen? Ajax communiceert niet (duidelijk) naar zijn achterban wat de plannen zijn met het geld, wat drie dingen kan betekenen:

1 Het informeren en verantwoording afleggen aan de achterban vindt men overbodig.
2 Het informeren over de plannen schade toebrengen (bijvoorbeeld een beursexit)
3 Er zijn op dit moment geen plannen wat met de enorme hoeveelheid geld te doen en daarom houden de bestuurders zich stil

Eigenlijk is alleen punt 2 acceptabel, maar ja daar komen wij als supporters niet achter en dat zorgt dat er druk komt te staan op de club. Als er geen plannen zijn zou ik in ieder geval willen voorstellen om Dolberg te behouden. Nog meer geld zonder doel schieten we weinig mee op, dan zie ik liever zo'n geweldige voetballer als Dolberg in de Arena spelen.

Dat kun je toch onmogelijk weigeren joh. Dat ga je zelfs met enkele titels en CL niet verdienen en voor 20 miljoen moet je gewoon een gelijkwaardige vervanger kunnen scouten.

Een top TD had mooie dingen voor Ajax kunnen doen door Dolberg voor plus 50 miljoen te verkopen. Die had gelijk Veltman vervangen voor Sagna (Veltman, Dijks, Younes en Sinkgraven ook gelijk verkocht). Als vervanger van Sanchez had hij een deal gemaakt met Barcelona om Mina te huren. Als linksback had die TD Arana Lopes gehaald. Voor op linksbuiten had hij Pavon kunnen halen. Tevens had hij Cuesta nog kunnen halen met het oog om Mina te vervangen na 1 seizoen. Dit had dan bijvoorbeeld de selectie kunnen zijn met vooral een sterkere verdediging:

Onana
Sagna Mina De Ligt Arana Lopes
VdBeek F. De Jong Ziyech
J. Kluivert Huntelaar Pavon

Reserves:

Van Leer
Orejuala Cuesta Wober Viergever
Eiting Schone Jensen (toptalent)
Neres Cassierra Cerny

Kosten:

Van Leer 8 ton
Sagna 2 miljoen salaris
Orejuala 3,65 miljoen
Mina ongeveer 1 miljoen huursom
Arana Lopes 8 miljoen plus bonussen
Pavon 16 miljoen plus bonussen
Cuesta 2 miljoen
Wober 7,5 miljoen

Totaal: 33,5 miljoen plus bonussen (maximaal 40 miljoen).

Inkomsten:

Tete 5 miljoen
Veltman 10 miljoen
Sanchez 42 miljoen
Riedewald 9 miljoen
Dijks 4 miljoen
Sinkgraven 8 miljoen
Klaassen 27 miljoen
Dolberg 60 miljoen
Zivkovic 1,5 miljoen
Menig 0,5 miljoen
Younes 15 mljoen

Totaal inkomsten: 182 miljoen plus bonussen.

Een verschil van bijna 150 miljoen! tussen uitgaven en inkomsten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren