Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Feyenoord gaat all-in voor Zerrouki: transferrecord staat op knappen

Laatste update:

Feyenoord geeft de komst van Ramiz Zerrouki toch niet op. De Rotterdammers hebben volgens Voetbal International een nieuw bod van acht miljoen euro uitgebracht op de 24-jarige middenvelder van FC Twente. Hoewel Zerrouki absoluut niet te koop is, hoopt Feyenoord met de forse aanbieding om tafel te kunnen met de Tukkers.

De Rotterdammers zijn daarmee bereid om Zerrouki de duurste Feyenoorder aller tijden te maken. Op dit moment behoren Quinten Timber (FC Utrecht) en Ezequiel Bullaude (Godoy Cruz) tot de duurste spelers die ooit door de club werden gekocht. Over de exacte transfersom werden in beide gevallen geen mededelingen gedaan, maar Feyenoord betaalde exclusief bonussen in ieder geval minder dan acht miljoen euro per speler.

Zerrouki ligt in Enschede vast tot medio 2024. Hoewel Jan Streuer, technisch directeur van FC Twente, glashelder is geweest en absoluut niet wil onderhandelen met Feyenoord, hopen de Rotterdammers dat daar op de slotdag van de transferwindow verandering in komt. De Rotterdammers denken dat een bod van acht miljoen euro voor een speler met een contract voor slechts anderhalf jaar in Enschede twijfel zal zaaien. Zerrouki staat op 90 officiële duels voor Twente, waarin hij 4 goals en 4 assists produceerde. Ook speelde de geboren Amsterdammer al zeventien interlands voor Algerije.

Arne Slot gaf zondag na de topper tegen FC Twente (1-1) te kennen dat de speler die hij het liefst aan de selectie van Feyenoord zou toevoegen in de Grolsch Veste bij de tegenpartij speelde. Zerrouki zelf wil dolgraag naar Feyenoord, een club die hij als sportieve vooruitgang beschouwt. Op 10 januari maakte Streuer publiekelijk dat Twente in de winter niet meer zou meewerken aan een transfer voor Zerrouki. "We willen presteren, en als je hem laat vertrekken toon je niet de ambitie", zei Streuer toen. "We komen er niet uit. Dan blijft het zoals het is, en moet de speler blijven tot het eind van het seizoen. We gaan het nu niet meer doen."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Benieuwd of Streur vol houdt nu, hij moet wel 😉. Denk wel dat ie na dit seizoen voor meer weg kan naar t buitenland, maar in hoeverre gun je een speler zo'n mooie stap die hij nu graag wil maken?!

30 januari 2023 om 23:46

Streuer is van ijs gemaakt, die bezwijkt niet voor druk, alleen als ze het bod nu voldoende vinden. Als Wieffer weer naar ons komt plus een zak geld vind ik het trouwens prima.

31 januari 2023 om 08:24

Een zak geld en Wieffer? Dat zou ik nooit doen als Feyenoord zijnde. Ik vind Wieffer het uitstekend doen en wat mij betreft komt die jongen van PEC erachter ipv 9 miljoen voor Ramiz.

Maar goed, Arne zal het weten.

31 januari 2023 om 10:17

Onder druk wordt alles vloeibaar, ijs als eerste.

31 januari 2023 om 13:42



Feyenoord is gek op Twente spelers zo te zien.
Wieffer en nu Zerrouki.
Op de laatste dag is niet erg handig dan kan FC Twente ook niet meer handelen en Te Kloese zegt zelf we verkopen niks meer.
Twente wel beroven van hun beste speler.
Is dat netjes . Ik denk dat Jan Streuer en iederen bij FC Twente denkt : stap maar lekker op de tram.

31 januari 2023 om 00:13

Toen ik Zerrouki na Ajax-Twente zag praten, leek hij zich er allang bij neergelegd te hebben gewoon voor Twente te gaan. Nu Feyenoord weer niet is uitgelopen, is het toch juist ook een mooie uitdaging om met Twente zo hoog mogelijk te eindigen en dan in de zomer maar weer te kijken? De top 5 ontloopt elkaar nauwelijks dus ik zou op dit moment van de competitie het juist zonde vinden als sterkhouders naar elkaar zouden vertrekken. Dus nog even volhouden Streuer.

31 januari 2023 om 06:20

Vind het ook een beetje wanhopig overkomen van Feyenoord nu.
Iedere x zeggen dat je niet meer wilt betalen en uiteindelijk toch weer een schepje erboven op doen.

Vond hem afgelopen wedstr tegen Feye nou ook niet persé bijzonder.

Zou als ik Feyenoord was m'n handen hier niet aan gaan branden, maarja.

31 januari 2023 om 06:48

1908 zegt dat het een broidje aap is. Bij geen van zijn bronnen is dit bekend.

31 januari 2023 om 08:03

Tijmen van Wissing van RTV Oost zegt op Twitter dat streuer in de middag gaat reageren. Denk dat het dus wel echt is.

31 januari 2023 om 08:28

Om te zeggen dat het onzin is toch Ruiz?

31 januari 2023 om 08:43

Daar gaan we achter komen . Hoe zit het met al die Feyenoord watchers dan? Hoezo spreken VI en 1908 elkaar zo vaak tegen?

31 januari 2023 om 08:54

Die liggen elkaar niet zo haha misschien omdat 1908 de laatste jaren meer primeurs heeft?

31 januari 2023 om 10:22

1908 heeft in dit transferwindow wel 10 namen gedropt waar helemaal niets van bleek te kloppen. Die waren vroeger nog wel betrouwbaar, maar roepen nu ook maar wat volgens mij.

31 januari 2023 om 11:10

Dat het niet tot een transfer komt betekent niet dat de spelers niet op het lijstje staan bij feyenoord

31 januari 2023 om 13:44

Alle namen die 1908 dropt waren daadwerkelijk in beeld hoor

Gaat een miskoop worden.

30 januari 2023 om 23:38

Met een middenveld Kokcu, Symanski, Wieffer, Timber en Zerrouki heb je wel een heerlijk middenveld. En kan je het veroorloven als er eens een speler uit vorm is. Nu nog een creatieve rechtsbuiten en Trauner terug, dan kan Geertruida naar de RB. Zou een ongekende luxe zijn voor Feyenoord.

31 januari 2023 om 00:07

Ga jij ze alle 5 opstellen? Zelfs in een roulatie systeem werkt dat niet.een aankoop van boven de 7/8 miljoen hoort er te staan die fout gaan ze niet nog eens maken met deze middelmatige speler

31 januari 2023 om 00:21

Te zien dat hij ook met een rechtsbuiten wilt spelen en het ook over de back posities heeft. Kan ik mij niet anders voorstellen dan dat Erasmus met een 4-5-3 formatie op de proppen wilt komen.

Nu weet ik dat de arbiters vaak al de 12de man van Feyenoord zijn. Maar 13 spelers opstellen vind ik wel erg ver gaan...

31 januari 2023 om 00:30

Arbiters 12e man van Feyenoord heb je oogkleppen op! Ajax die 12 minuten blessuretijd krijgt wanneer ze achter of gelijkstaan, durf jij te beweren dat Feyenoord scheids mee heeft. Sneue gast

31 januari 2023 om 00:47

Het grote probleem van Feyenoord was altijd de smalle selectie. Je hebt met deze 5 spelers een fantastisch middenveld, terwijl symanski ook ook op RB kan spelen. Maar het gerucht Zerrouki wordt alweer ontkracht.

31 januari 2023 om 02:03

Gaat prima. Zerrouki, Kökcü, Szymanski in de basis. Timber en Wieffer op de bank. Over een half jaar vertrekken Kökcü en Szymanski waarschijnlijk al en dan heb je al wat staan. Bovendien speelt Feyenoord nu met een half-fitte Timber, een Kökcü die op scherp staat en een Wieffer die dit ritme nog niet gewend is. Ook het komende half jaar kan het geen kwaad om er wat bij te hebben

31 januari 2023 om 06:21

het middenveld wordt dan waarschijnlijk Zerrouki, Kokcu, Timber
Met Szymanski hangend vanaf rechts. Szymanski is de laatste tijd op 10 een stuk minder. En op rechtsbuiten heb je nu geen enkele speler lopen die kwalitatief goed genoeg is. Idem voor Linksbuiten overigens haha.

31 januari 2023 om 09:34

Je kon het niet laten he. Altijd is er weer iemand in een Feyenoord topic met "ja maar bij Ajax.......bla bla".

Klinkt als...."zij zijn groot en ik ben....." Calimero gedrag🤷🏾‍♂️

En dan ook nog sterk overdrijven met je 12 min. extra tijd....🤡

31 januari 2023 om 11:07

Hoe kan je dit nou zeggen. we hebben hem dit jaar vaker tegen dan mee.
Het gaat weer goed met Feyenoord. heerlijke alle domme jank berichten op ons.
Dus ik snap ik je wel hoor.

31 januari 2023 om 15:05

Clown, heb jij last van selectieve verontwaardiging? Heel ironisch en hypocriet dat jij begint over dat Ajax wordt betrokken bij een Feyenoord topic. 🤡

30 januari 2023 om 23:54

Geen enkele, andere club heeft ook interesse in deze speler. Zo goed is die niet eens inderdaad en ik weet niet of die het tempo bij Feyenoord aan kan. Deed die bovendien ook mee gisteren? Weer in een topwedstrijd niet echt gezien met alle respect.

31 januari 2023 om 00:18

Ik ben tot op heden geen Zerrouki fan geweest omdat we Mats al hebben en ik meer zag in Mansverk als beter en goedkoper alternatief. Maar Zerrouki was tegen Ajax al de beste op het veld in die wedstrijd, en zondag speelde hij ook echt niet slecht. Feyenoord was de bovenliggende partij. Zerrouki werd door Giminez ff in de luren gelegd. Maar hij strooide ook weer met passjes. Vooral de crosspass is een wapen van hem en onderschept ook een hoop ballen.’

Feyenoord hoopt met deze transfer het kampioenschap veilig te stellen. We hebben dan veruit de beste keeper, de beste verdedigende linie en het beste middenveld en dat allemaal dubbel bezet. Alleen de aanval is een zorgenkindje.

31 januari 2023 om 01:45

Veruit de beste keeper is wel overdreven. Die man is ook geen wereldwonder.
Verdediging heb je momenteel zeker gelijk in. Middenveld valt nog te betwisten

31 januari 2023 om 01:50

Fenomeno, zowel tegen Ajax als PSV speelde hij echt uitstekend

31 januari 2023 om 06:58

Veruit de beste keeper is natuurlijk Unnerstall...

31 januari 2023 om 07:33

4fRedondo, gelukkig speelt veruit de beste keeper bij ons.

Verder deed Feyenoord er alles aan om zerrouki vast te zetten, door er continu met twee man druk op te zetten. Dat geeft wel aan dat slot echt een hoge pet van hem op heeft. Ben het met je eens over de aanval, dat is echt niet best in vergelijking met de rest.

31 januari 2023 om 08:32

Moet het een beetje met de Twente fans eens zijn. Het niveau wat Unnerstall aantikt heb ik Bijlow nog niet zien doen. Vooral op de lijn vind ik hem echt goed. Maar hey, Bijlow is jonger en eindelijk eens een tijdje blessurevrij, dus wie weet waar het eindigt met z'n ontwikkeling.

31 januari 2023 om 08:50

Bijlow is echt veel completer. Daarnaast is Unnerstall al voorbij zijn prime en bijlow is nog maar 24.

31 januari 2023 om 08:57

Completer, ik weet het niet hoor. Hij is beter in het meevoetballende, absoluut, maar puur naar keeperskwaliteiten kijkend vind ik Unnerstall echt een klasbak hoor.

31 januari 2023 om 10:20

Beide de enige keepers in de eredivisie die echt de baas zijn in de lucht. Bijlow is voetballend een stuk beter. 1 Tegen 1 zijn beide gelijkwaardig.

31 januari 2023 om 10:25

Lol. Unnerstall voorbij zijn prime.die keept beter dan ooit tevoren in zijn carriere.

31 januari 2023 om 13:52

Bijlow is niet de beste dan komt toch de keeper van Twente op 1.
Bijlow is te wild en vaak.....geblesseerd.

Voor Bijlow moet Feyenoord een andere kopen.

31 januari 2023 om 07:34

Ik denk het niet. Niet voor de verkoop. Maar in principe zou je deze jongen 6 jaar op die plek kunnen laten staan. Een positie die je graag bezet hebt met een stabiele speler die het team kent.

Twente gaat niet toegeven voor 8 miljoen. Echt niet.

30 januari 2023 om 23:55

Ben jij de TD dan? Of spreek je hoop uit als feiten? Ik denk dat Twente er wel even over nadenkt hoor.

31 januari 2023 om 00:58

Hij zegt gewoon wat hij denkt, net zoals jij doet

Fake hopelijk. VI zit er altijd naast. Niet nodig ook.. Wieffer is top en besteed het lekker aan een aanvaller. Wordt moe van Jahanbaksh etc.

30 januari 2023 om 23:19

Azarkan moet gewoon terugkomen en een kans krijgen

30 januari 2023 om 23:22

Eens, maar dat is geen nummer 6 waar we nu naar op zoek zijn. Misschien kunnen we het huurcontract van Azarkan bij Excelsior niet eens beëindigen.

30 januari 2023 om 23:22

Ook goed. Walemark naar Excelsior

30 januari 2023 om 23:25

Prima plan. Ruil ze maar om

31 januari 2023 om 02:06

En dan blinkt Walemark daar uit en zit Azarkan hier op de bank. Schiet je weinig mee op denk ik

31 januari 2023 om 11:57

Haha die kans is ook groot Bobiku. Ik snap niet dat Walemark zo weinig kansen krijgt. Als ie erin komt is ie altijd dreigend, maar Slot brengt te vaak Idrissi die het niveau (naar mijn mening) niet aan kan.

30 januari 2023 om 23:24

Nieuws komt van 1908.nl. Denk dat VI het daarvan overgenomen heeft. Meestal heeft 1908 het wel goed met dat soort dingen.

30 januari 2023 om 23:27

komt niet van 1908 deze keer. deze komt van krabbedam.

31 januari 2023 om 11:59

Je hebt gelijk. Ik ben speciaal teruggekomen om te reageren omdat ik net ook heb gelezen dat 1908.nl het vandaag ontkent. Dit nieuwtje kwam van Krabbedam inderdaad. Scherp opgelet Alianate!

30 januari 2023 om 23:31

Ik heb de indruk dat Jahanbakhsh binnen de selectie een grotere rol heeft dan we vanaf buitenaf kunnen zien. Vergeet niet dat hij eens van de "oudere" spelers is in deze selectie. Hij is 29 jaar waar het gemiddelde een stuk lager ligt.

30 januari 2023 om 23:45

Wieffer is niet top. Tegen Twente ging het allemaal te snel voor hem en alles voorwaarts gaat bij hem ook niet van harte.

30 januari 2023 om 23:55

Wieffer had tegen Twente de meeste intercepties van het hele veld en heeft de beide nummers 10 van Twente volledig uit de wedstrijd gespeeld. Maar het is geen verassing dat jij die kwaliteit niet ziet El Fenomeno.

30 januari 2023 om 23:58

Dat is wellicht goed genoeg voor een club als Twente of Utrecht, bij Feyenoord in dit systeem en filosofie moet een zes ook kunnen voetballen en Wieffer is aan de bal te matig.

31 januari 2023 om 00:00

Wieffer was gewoon prima hoor. Alleen conditioneel niet top. Op het einde een paar slippertjes door vermoeidheid

31 januari 2023 om 00:07

Bij vrijwel elke topclub op de wereld loopt een belangrijke zes rond die niet geweldig kan voetballen. Kante en Casemiro worden geprezen om de dingen die ze wel kunnen in plaats van dat er alleen maar wordt gewezen naar hun tekortkomingen. Elke topclub is alleen maar enorm blij met zo'n speler, maar Feyenoord niet, want daar moet een zes ook goed kunnen voetballen. Right. Het scheelt dat Slot er wel verstand van heeft.

31 januari 2023 om 00:57

Casemiro en Kante kunnen ook gewoon erg goed voetballen. Slot heeft er inderdaad verstand van, daarom wilt die ook graag dat Zerrouki komt, zucht.

31 januari 2023 om 12:01

Wieffer was wederom een van de belangrijkste spelers op het veld tegen Twente. Die jongen staat echt goed te voetballen. Het enige is dat hij moet wennen aan de intensiteit. Hij gaat van weinig spelen naar soms 3 keer in de week. Ik zou hem als een van de eerste spelers op het wedstrijdformulier zetten.

31 januari 2023 om 13:55

Toch zijn ze in Rotterdam knettergek van Wieffer en Twente is trouwens niks minder dan Feyenoord vinden heleboel deskundigen.

31 januari 2023 om 00:05

1908.nl meldt ook net dat "ingewijdenen" verbaast zijn over de berichtgeving. Kans dat het niks is kan best zo zijn...

Wow, kostte die Argentijnse bankzitter 7.5 miljoen?

30 januari 2023 om 23:20

Ik dacht ook al, wie? Ben benieuwd of ze 10 miljoen gaan betalen. Voor minder laat Twente hem toch niet gaan.

30 januari 2023 om 23:20

Nee, veel minder. Fake news

30 januari 2023 om 23:20

Nee, is al vaker ontkracht.

31 januari 2023 om 00:47

Ik blijf het toch bijzonder vinden rondom Bullaude. AZ zou na ontzettend lange onderhandelingen 4,5 miljoen geboden hebben, wat resoluut geweigerd bleef worden. Daarna werd Feyenoord geïnteresseerd. Dan kan het toch niet dat hij daadwerkelijk voor 2 miljoen binnen gehengeld is? De bedragen die ik overal lees lopen ook zo uiteen, erg vreemd. Wat is eigenlijk de verwachting voor hem? Heeft hij zicht op meer minuten of gaan ze hem uitlenen oid?

30 januari 2023 om 23:21

5 wedstrijden 2 assists, begrijp niet waarom hij niet een kans krijgt..

31 januari 2023 om 06:27

Dat werd destijds gemeld. Later las je ineens 2 plus bonussen. Beetje vaag, maar ga maar uit van 7,5.

31 januari 2023 om 07:28

Nee, als het goed is maar 2 tot 3 miljoen. Geen idee waar VZ dit vandaan heeft getoverd.

31 januari 2023 om 08:05

Heeft vz gewoon van transfermarkt. Daar wordt gewoon over 7,5 miljoen gesproken. Als dat echt zo is moeten we over Bullaude gewoon onze smoel houden. Gezien zijn huidige niveau een veel te grote bulk met geld...

31 januari 2023 om 08:53

Ik kan me juist weer moeilijk voorstellen waar sommigen die 2 a 3 miljoen vandaan halen, dat lijkt me toch zeker niet te kloppen. Zoals azchelsea hierboven ook stelt zijn er berichten verschenen dat AZ meer dan 4 miljoen bood en dat is resoluut afgewezen. Ten tijde van de overgang meldde verschillende media een transfersom van zo'n 6 miljoen euro (voor 90 procent van de transferrechten) en transfermarkt rept zelfs over 7.5 miljoen. Welk bedrag het exact is, is onbekend. Maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat Feyenoord hem binnen heeft voor de helft van het bedrag wat eerder resoluut van tafel geveegd werd. Ik denk dat hij toch echt wel ruim boven de 5 miljoen heeft gekost.

31 januari 2023 om 11:14

Nee, is al een aantal keer ontkracht door o.a 1908 en zelfs Slot.

De exacte transfersom is nergens bekend. Wat azchelsea zegt kan best kloppen. Ik denk zelf dat er een constructie achter zit zoals die bij gimenez. 2-3miljoen euro betaald voor een bepaald percentage van de transferrechten.

Timber kostte toch al 10 miljoen??

30 januari 2023 om 23:23

Waar haal je dat vandaan hahaha. 6,5 miljoen en korting omdat Jensie naar jullie ging

30 januari 2023 om 23:26

Op transfermarkt staat al 7.4. + bonussen. Jens was pas een hele tijd later aan de orde

30 januari 2023 om 23:28

Zie link: https://1908.nl/artikelen/feyenoord-gaat-tot-het-uiterste-voor-quinten-timber

30 januari 2023 om 23:29

Die 7,4 weet ik niet maar er werd gezegd dat ze de bonussen voor Timber bij de transfer van Toornstra geschrapt hebben.

30 januari 2023 om 23:39



@273618: Dit klopt, de rest niet, Bullaude kostte 2 miljoen.

Zooo had ik niet verwacht. We gaan het zien. Zeker nog steeds een aanwinst voor Feyenoord helemaal omdat ze op 3 vlakken nog mee doen..

Ik denk niet dat ze hem laten gaan. Volgens mij wil Twente dit seizoen CL halen.

31 januari 2023 om 06:21

Poeh, een mens mag dromen. Maar ik durf deze niet uit te spreken.

31 januari 2023 om 07:21

Toch niet zo gek? De Conference league moet wel lukken voor Twente

En volgens wat journalisten die dicht op Zwolle zitten zou Feyenoord ook nog een laatste poging gaan wagen voor vd Belt van ons, beetje apart dan en geen idee waar ze het geld opeens vandaan hebben gehaald.

30 januari 2023 om 23:21

Misschien van de 70 miljoen euro aan verkopen afgelopen zomer plus overwintering Europa League en finaleplaats Conference League

30 januari 2023 om 23:23

Had feyenoord geen geld problemen en al redelijk wat uitgegeven dan?

30 januari 2023 om 23:24

Waarvan ze nog geen 8 neer konden leggen voor Gnonto bedoel je? Leuk dat ze zoveel geld hebben verdiend, maar dat kan je lang niet allemaal herinvesteren in spelers. Anders zou Feyenoord ook niet bij namen als Vd Belt en Mijnans uitkomen.

30 januari 2023 om 23:31

"Wilden", je bent op zoek naar het woord wilden.

31 januari 2023 om 08:07

Je hebt helemaal gelijk, ze zijn maanden achter die jongen aangegaan en hebben verschillende boden uitgebracht omdat ze hem niet wilden. Als ze die jongen voor 4 miljoen konden ophalen hadden ze nu de beste linksbuiten uit de eredivisie gehad. Ze 'wilden' niet meer toen hij echt te duur bleek.

31 januari 2023 om 06:29

Dat weet je toch nooit. Er zijn veel zakenmensen rond de club die wel willen 'bijdragen'. Is al vaker gebeurd.

The show must go on!

Jammer dat we niet gewonnen hebben (mede mogelijk gemaakt door een niet gegeven strafschop), dan stonden we 9 punten los en had Twente misschien ingezien dat ze toch niet zo'n grote concurrent zijn als ze zelf dachten.

Verwacht eigenlijk niet dat dit nog rond komt. Waarschijnlijk pas in de zomer.

30 januari 2023 om 23:24

Wat een babbels weer. Verschrikkelijk. Voetballend was Feyenoord echt 0,0 beter, dat gat op de ranglijst die er nu is is wat mij betreft te groot. Zerrouki gaat in de zomer naar een veel mooiere club dan Feyenoord.

30 januari 2023 om 23:29

Feyenoord heeft er een hele reeks topwedstrijden erop zitten en nog steeds eerste.. als we psv en AZ goed doorkomen zijn we gewoon favoriet. Twente gaat geen rol van betekenis spelen in de titel 😂

30 januari 2023 om 23:34

Denk ik ook niet. Zeg alleen dat ik Feyenoord momenteel sportief niet beter vind. Geen enkele club in NL trouwens. Zerrouki is Nederland ontgroeid zou ik zeggen.

30 januari 2023 om 23:34

Nou weet ik niet of Zerrouki perse naar een mooiere club gaat dan feyenoord in de zomer. Hij krijgt in de zomer denk ik wel opties in mooiere competities dan de eredivisie.

En voor alle Feyenoorders die nu zo blij zijn dat ze bovenaan staan, ik hoor graag over een maandje weer. Want ik ben er niet heel zeker van, dat feyenoord met haar komende wedstrijden bovenaan blijft staan. Zolang wij actief mee blijven doen in de top 5, is het gekkenwerk om je beste speler naar een concurrent te doen.
Ik geef overigens Feyenoord de beste papieren voor de titel, maar ik ben de feyenoorders die praten alsof Twente nu al is uitgeschakeld, en feyenoord praktisch al kampioen is wel behoorlijk zat.

30 januari 2023 om 23:38

Dat ook weer niet. Waar moet hij naar toe gaan in de zomer? Voor plek 10 spelen in la liga of in Duitsland. Bij Feyenoord speel je voor de titel en in de Europa League, genoeg mooie uitdagingen. Slot kan hem beter maken

30 januari 2023 om 23:41

IK was direct na de winterstop bang dat met Utrecht en Twente uit en Ajax thuis dat de voorsprong was verdwenen, maar na deze wedstrijden is niets minder waar.

Ik zeg zeker niet dat we kampioen worden, maar de kansen zijn zeker niet minder

30 januari 2023 om 23:42

Hij kan best een stap maken zoals Aursnes naar een club van 't kaliber Benfica. Dat noem ik wel een echte stap. En anders subtop Duitsland, Spanje of Italië.

30 januari 2023 om 23:47

Twente moet nog naar PSV, Feyenoord thuis tegen PSV. -- lijkt me makkelijker voor Feyenoord.

Beiden moeten nog thuis tegen AZ. -- Twente speelde gelijk, Feyenoord won uit

Twente moet nog uit naar Utrecht, Feyenoord thuis (een week later). -- lijkt me makkelijker voor Feyenoord.

Twente moet de laatste wedstrijd tegen Ajax. Wij moeten nog uit tegen Ajax.
Lijkt me allebei niet bepaald een zekerheid en allebei eerder gelijkgespeeld.

Ik denk dat het gat nog wel wat groter gaat worden. 12 tot 15 punten zie ik het verschil wel worden straks. Dan is Feyenoord gewoon een flinke stap vooruit.

30 januari 2023 om 23:49

Als je Feyenoord geen stap vooruit vind, dan ben je gewoon niet realistisch, maar dat ben je wel vaker. Tweede helft speelde Feyenoord trouwens veel beter en Twente rekte thuis heel veel tijd na de gelijkmaker.

30 januari 2023 om 23:52

El Fenomeno, de voetbalkenner die Zerrouki vanaf het begin een matige speler heeft genoemd die maximaal een miljoen waard is. Een grote grap ben je.

30 januari 2023 om 23:56

Zelfs AZ is een stap omhoog voor iedere Twente speler. Maak je niet zo belachelijk.

31 januari 2023 om 00:09

De arrogantie. Gaan zaniken over tijdrekken als je keeper na de eerste goal allemaal trucjes moet uithalen terwijl er nog een groot deel van de wedstrijd te spelen is. Trouwens, AZ is momenteel voor iedere speler een stap omhoog want het is de best voetballende ploeg van de Eredivisie.

31 januari 2023 om 00:29

Kom je weer lekker provoceren MyVision. Staat wel sneu dat een Ajacied dit moet doen over de rug van AZ 😂

31 januari 2023 om 00:31

Omdat je er geen naam bij had gezet dacht ik dat je over Onana zat te praten. Btw ik vind momenteel Feyenoord en Twente de best voetballende ploegen

31 januari 2023 om 00:38

@4fredondo

MyVision zegt naar mijn mening niet echt iets dat lijkt op provoceren hoor.

31 januari 2023 om 01:01

Nee, dat is het ook niet. Ik vind AZ als enige echt goed voetbal spelen, niemand steekt er verder bovenuit en daarom zou ik nu nog niet al te voorbarig zijn en uitspraken doen dat dit Feyenoord wel wat stappen hoger is dan een Twente. Want misschien win je zondag en dan heb je een serieuze slag geslagen, maar de topwedstrijden van Feyenoord zijn tot op heden zo overtuigend niet en dan vind ik die uitspraken die ik als behoorlijk hooghartig zie echt een beetje onhandig. Jullie zouden zo uit Amsterdam kunnen komen.

31 januari 2023 om 08:17

Zerroukki de eredivisie ontgroeid? Zo, maar dan heb je echt een flinke Twentse Plaat voor je kop hahahaha.

Ibrahimovic, Frenkie, Sinisterra, Memphis, Guardado. Dat waren spelers die de eredivisie ontgroeid waren. Komtie met Zerrouki hahahah, dank voor het leuke begin van de transferdeadlinedag.

Myvision, de hooghartigheid zelve als het op Ajax aankomt, wie is er precies arrogant? Want op El Fenomeno na worden er toch geen rare dingen gezegd?

Stpn legt het allemaal best realistisch en netjes uit vind ik.

31 januari 2023 om 08:49

Jij mag vinden dat ik een plaat voor m'n kop heb. Ik vind momenteel dat elke stap die Zerrouki in Nederland kan maken er eentje zijwaarts is op sportief gebied. Dat komt grotendeels door de zeer matige top van dit jaar, misschien is het volgend jaar alweer anders, maar dat is hoe het er nu voor staat.

En nu mag jij gaan beargumenteren waarom hij de Eredivisie NIET ontgroeid is in plaats van alleen maar op een irritante manier te gaan lachen.

31 januari 2023 om 09:02

Omdat deze jongen zich alleen nog maar bij een subtopper in diezelfde eredivisie bewezen heeft. Bij een club als Psv, Ajax of Feyenoord is veel meer druk en ligt het niveau, normaal gesproken, een stukkie hoger. Om dan nu een half seizoen als maatstaf te nemen voor het gemiddelde niveau van de top 3 is best wel flauw Speelt op zijn 24e? Pas 2 jaar in de basis, dus in hoeverre zit daar nog rek in?

Oh en trouwens, Zerroukki wilde erg graag naar Feyenoord. Waarmee hij denk ik zelf ook indirect aangeeft de eredivisie niet ontgroeid te zijn. Maar Ruiz,(heerlijke speler was dat trouwens) jij zal er meer verstand van hebben dan Zerroukki zelf😉.



31 januari 2023 om 09:23

Met ontgroeid doel ik enkel op het sportieve gedeelte. Feyenoord blijft uiteraard de grotere club die beter betaalt en Europees speelt. Zerrouki is nu al anderhalf jaar erg goed, vandaar de interesse van Feyenoord in de zomer natuurlijk. Bij Twente wordt hij niet veel beter meer omdat hij al de beste is en ik denk dat dat bij Feyenoord niet heel erg anders gaat zijn momenteel.

31 januari 2023 om 09:59

Ook op het sportieve gedeelte niet vind ik. Stel hij kan met 1 van de top 3 clubs de CL in. Dan is dat, plus het meespelen om het kampioenschap, toch absoluut een sportieve stap vooruit?

Denk dat hij bij Feyenoord idd snel aansluit, maar direct beter/belangrijker dan een Kokcu of Hancko zie ik niet snel gebeuren eigenlijk. Al zijn dat weer hele andere posities, wat mijn punt eigenlijk alweer ongeldig maakt😜. We kunnen er uren over lullen haha.

30 januari 2023 om 23:25

Dat is natuurlijk een volslagen debiele gedachte. Los van het gegeven dat ik vind dat je hem voor dergelijke bedragen niet 'met tegenzin' bij de club moet houden en dat Feyenoord een mooie vervolgstap voor Zerrouki is, gaat die ene wedstrijd natuurlijk nooit het verschil maken over wat een technisch directeur van plan is. Da's puur subjectief gebrabbel.

31 januari 2023 om 00:10

Het is die Feyenoorders wel hoog naar de bol gestegen nu ze bovenaan staan zeg. En in topwedstrijden kunnen ze amper domineren..

31 januari 2023 om 00:35

Daar hebben jullie al jaren last van. Daarom worden jullie ook arrogant genoemd.

31 januari 2023 om 00:36

Wij zijn het niet gewend dat een club als Ajax met 10 man voor de pot gaat hangen. Jullie hebben het zelf de week erna in eigen huis ondervonden hoe lastig dat voetballen is toen Volendam op bezoek kwam. Maar een club als Ajax dat voetbal van een degradant kopieert in de klassieker terwijl ze die historisch gezien domineren. Misschien kan je beter ff stil zijn.

31 januari 2023 om 00:39

Jullie ook niet gelukkig. Daarom is het ook zo spannend dit seizoen en zal het blijven tot het eind verwacht ik.

31 januari 2023 om 00:45

Verloren van Az en psv, Twente loopt over jullie heen thuis en jullie slepen wonderbaarlijk een gelijkspel eruit, dan heb je het lef om over Feyenoord de topwedstrijden te praten, pijnlijk hè dat Ajax niet boven aanstaat met d’r begroting

31 januari 2023 om 00:48

Je bedoelt de wedstrijd waar feyenoord nog niet eens kon winnen van het slechte ajax ooit en waarbij Ajax ook nog de meeste en beste kansen had? En dan moet feyenoord nog naar de JC arena op een moment dat Ajax vermoedelijk weer op volle toeren draait.

31 januari 2023 om 00:53

Waarom Ajax er altijd bij betrekken😅 Ik vind het helemaal niet pijnlijk, ik weet de oorzaken. Ik vind het pijnlijker dat het slechtste Ajax in jaren niet totaal wordt vernederd door Feyenoord.

31 januari 2023 om 00:55

@4fRedondo: je bent niet gewend dat Ajax eens niet beter is bedoel je. Was een afzichtelijke pot van twee kanten, snap niet dat je daar mee tevreden kan zijn.

31 januari 2023 om 01:36

Slechtse Ajax ooit? Man man dan kijk je niet lang voetbal. Ajax heeft wel slechtere tijden meegemaakt

31 januari 2023 om 10:09

Myvision een van de grootste Feyenoord haters van dit platform. Je doet alsof je heel objectief bent maar aan al je opmerkingen druipt de haat er vanaf. Ik zie jou zelden iets positiefs zeggen altijd met een vervelend draai/sneer naar Feyenoord in dit soort opmerkingen.

''waarom Ajax er altijd bij betrekken😅 Ik vind het helemaal niet pijnlijk, ik weet de oorzaken. Ik vind het pijnlijker dat het slechtste Ajax in jaren niet totaal wordt vernederd door Feyenoord.''

Lees deze reactie ook. je moet je kapot schamen dat je dit zegt met zo'n selectie. maar nee lekker Feyenoord bashen.

En nee tis niet naar onze bol gestegen. ik zie ook wel dat wij nog zat stappen te maken hebben. maar wij zijn wel het meest constant hebben niet voor niks pas 1x verloren.
Plus dat Feyenoord in alles een stap hogerop is ten opzichte van Twente. Groter stadion, meer geld, betere plaatsing op de ranglijst spelen Europees.

Als Twente zou k het niet doen . Je hebt nog maar 1 dag om een vervanger te halen beetje kort dag.

30 januari 2023 om 23:26

Gaan ze ook niet doen denk ik. Jan streuer is eigenwijs en heeft zich al duidelijk uitgesproken dat hij blijft. Gok niet dat een mil meer of minder hem op andere gedachten brengt.

Wie is Ezequiel Bullaude?

30 januari 2023 om 23:21

De allerduurste Feyenoorder ever ooit!!!

30 januari 2023 om 23:40

Die kostte 2 miljoen, absoluut niet de duurste ooit

30 januari 2023 om 23:48

Sarcasme, ik zal het dan maar even duidelijk vermelden als dat niet duidelijk was.

Haha, bizar als het waar is. Toch nog gewacht na de wedstrijd Twente-Feyenoord.
Dat bedrag van Bullaude klopt overigens geen hout van

Heeft Twente geen RVC? Het is onverantwoord om hem niet te verkopen.

30 januari 2023 om 23:26

FC Twente schrijft zwarte cijfers en voldoet aan alle betalingsverplichtingen. Puur feitelijk gezien; in welk opzicht is het onverantwoord?

30 januari 2023 om 23:44

Dit is natuurlijk een soort fantasie wolk waar FC Twente supporters op leven. Ja ze schrijven Zwarte cijfers maar hebben 0 gevoel voor de maatschappelijke beeld! Vergeet ook ff niet te vermelden dat FC Twente nog steeds de grootste schuld van Nederland heeft die heeeeeel langzaam wordt afgelost en dat FC Twente door de gemeenschap nog leeft wat in mijn ogen schandalig is! Want hoe kan je als voetbalclub doodleuk de mooie meneer uithangen maar het huis waarin je woont is al jaren door en door verrot! Ik ben eigenlijk nog geen FC twente fan tegen gekomen die zegt FC Twente zou eens snel zijn schulden moet aflossen ipv jaarlijks een klein bedragje te betalen. Ja zo werken leningen maar het feit dat je Zerrouki niet laat gaan en aan het eind van het seizoen nog 25 miljoen schuld hebt en doen alsof er niks aan de hand is zegt heel veel van de instelling van de club en de blinddoek die de supporters voor hebben! In mijn ogen accepteren die 8 miljoen en 4 naar de gemeente/gemeenschap en 4 naar het potje fc twente en leven maar stand! Ik denk dat iedereen met schulden zo behandeld wilt worden als deze voetbalclub! Een grove schande niet meer niet minder.

31 januari 2023 om 00:16

Lang verhaal kort kan je dit hele verhaal ook op Feyenoord betrekken. Of op PSV. Of op Ajax. Misschien wordt Zerrouki nog wel veel meer waard en is het dan juist verantwoord, ik vind 8 miljoen helemaal geen spectaculair bod. 15 jaar geleden werd al het dubbele betaald bij binnenlandse transfers.

31 januari 2023 om 01:00

Mooi verhaal Jouses, maar gaat nergens over. Twente heeft een hypotheekschuld en betaalt daar gewoon aflossing en rente over.
Daar tegenover is het stadion in eigen beheer en stroomt alles aan horeca, verhuur (interland Nation League) in de kas van Twente.
Feyenoord heeft geen geld, veel schulden en daar komt het debacle van dat utopische, nieuwe stadion, nog bij.

31 januari 2023 om 02:08

Feyenoord heeft geen geld maar haalt wel spelers waar Twente over kan dromen? Is niet logisch wat je zegt. Ik denk dat Feyenoord veel gezonder dan Twente is. En wanneer ze weer kampioen worden dit jaar komen nog minimaal 70M aan CL inkomsten erbij.

31 januari 2023 om 05:07

Ach arme Jouses heeft ook wat gehoord, maar weet niet waar hij over praat. De enige echte schuld die Twente heeft, betreft de hypotheek op haar eigen stadion. Andere clubs betalen meestal een huursom van ca. 1,5 tot 2,5 mio per jaar. Vergelijk het met een huurhuis ten opzichte van een koophuis. De grote verwarring die er heerst, is dat de gemeente zich voor een groot deel garant heeft gesteld voor die schuld. Dat is wat anders dan geld lenen of geld krijgen van de gemeente. Dit weer in tegenstelling tot veelal gesubsidieerde huursommen bij andere clubs (Feyenoord, Ajax) of waar de grond onder het stadion is verkocht aan de gemeente (PSV) en dan daar erfpacht over moet betalen. AZ daarentegen heeft wel een eigen stadion en een goed beleid na het vertrek van Scheringa. Twente is een gezonde club met een goed businessmodel met 30.000 vaste bezoekende supporters, horeca inkomsten en brede sponsorenbasis. Natuurlijk is het ca. 10 jaar geleden misgegaan na het kampioenschap door meer uit te geven dan er binnenkwam om wederom de CL te halen, maar die schuld is door sponsoren, supporters en goed beleid weer rechtgetrokken ondanks alle tegenwerking van de KNVB. Tegenwoordig is Twente weer een winstgevend voetbalbedrijf ondanks het Coronatijdperk waar de clubs met de met de meeste bezoekende supporters verhoudingsgewijs het meeste te lijden hadden. Twente is en blijft daarom een traditionele top 5 club. Jammer hè jouses en andere Twente haters.

31 januari 2023 om 06:42

Waar denkt Feyenoord de renovatie vd Kuip va te betalen? Enkel met eigen middelen?

31 januari 2023 om 10:19



Geen geld? hoe kom je daar dan bij.

Schuld heeft Feyenoord niet maar stadion Feyenoord wel.
Dat is totaal iets anders.

Wat jij zegt is vooral onjuist omdat je de cijfers niet snapt.

31 januari 2023 om 10:25

@jouses - Ik heb het je al eens eerder verteld, maar je moet je echt inlezen in dergelijke financiele constructies, want je spuwt jouw mening uit een onderbuikgevoel zonder enige vorm van rationaliteit. Bij deze even een opsomming, al verwacht ik dat je zoals gewoonlijk simpelweg te subjectief bent voor deze discussie:

Ten eerste lopen de schuldeisers erg veel geld aan rentes mis als FC Twente besluit alles zo snel mogelijk af te lossen. Dan is de gemeenschap juist veel meer geld aan FC Twente kwijt. Overigens staat de gemeente garant. Buiten de lening/hypotheek is de gemeente puur over de huidige(!) schuld dus geen geld kwijt aan FC Twente.

Ten tweede brengt een zo snel mogelijke aflossing de sportieve toekomst van FC Twente in het geding. Als de club dan degradeert, kunnen de schuldeisers nog veel langer wachten op hun geld en de rentes daarover. Ook het onderin bungelen in de Eredivisie maakt aflossen een stuk moeilijker.

Ik zie die schuld ook liever vandaag nog dan morgen slinken, maar voor alle betrokken partijen is dit betreft het financiele plaatje het beste. De gemeenschap krijgt op die manier een zo hoog mogelijk bedrag terug, terwijl FC Twente een fundament kan leggen waarin het volledig terugbetalen van de bestaande schuld inclusief rente een gigantische kans van slagen heeft.

Als je jouw beleid zou toepassen in het dagelijkse leven, moet elke Jan Modaal op de laatste cent leven om hun hypotheek binnen 10 jaar af te lossen. Bedrijven moeten hun lening en/of hypotheek zo snel mogelijk terugbetalen, ook al belemmert dat het hele idee van een lening en/of hypotheek.

Verder wordt iedereen met schulden op deze manier behandeld. Sterker nog; de gemiddelde burger met een vast inkomen en een schuld die 40x hoger ligt dan het maandelijkse inkomen, wordt zelfs beter behandeld. Als je dan namelijk in een sanering komt, los je slechts een fractie van het totale bedrag af, omdat de schuldeiser er dan in ieder geval nog iets van terugziet. Je moet je echt inlezen voor je met argumenten komt.

Begrijp me niet verkeerd; vanuit een onderbuikgevoel kan ik jouw betoog snappen, maar puur op zakelijk vlak is het uiterst onverstandig en bovendien is het duidelijk dat je weinig verstand van financiele zaken hebt. Ik zou dan dus voorzichtig zijn voor je met conclusies loopt te strooien. Er is een groot verschil tussen 'onverantwoord' en 'het onderbuikgevoel van jouses op Voetbalzone'.

31 januari 2023 om 10:27

@henkiekoffie - De voetbalclub Feyenoord heeft wel degelijk een schuld. Die bedraagt tot op heden minimaal 43 miljoen euro (25 miljoen euro langlopend, 18 miljoen euro kortlopend). Dat kun je gewoon opzoeken. Bovendien heeft het op dit moment ook een eigen vermogen van slechts een miljoen.

31 januari 2023 om 10:32

@mohamedmaroc - Niet helemaal waar. De hypotheek over het stadion is de grootste schuld, maar het heeft nog een kortlopende schuld van 8 miljoen euro. Die zal echter snel verdwijnen, aangezien - kortlopend.

Verder lijken mensen inderdaad niet te weten wat een garantstelling is. Een middel die FC Twente niet meer nodig lijkt te hebben en waar de gemeente zich waarschijnlijk niet meer over hoeft te buigen.

Wel moet ik zeggen dat de KNVB niet tegen heeft gewerkt. Sterker nog; door geklungel van de KNVB kon FC Twente z'n licentie uberhaupt behouden. Verder heeft het gewoon sancties uitgedeeld volgens de regels. Ik vind dus niet dat FC Twente oneerlijk is behandeld. Als je je niet aan de regels houdt, moet je boeten. Dat kan ook ik als supporter niet ontkennen.

31 januari 2023 om 11:19



Sorry maar ik weet niet wat ik lees. Alle Twente supporters weten blijkbaar beter hoe het bij Feyenoord zit dan wij de supporters zelfs.

Lees ff dit stukje.

Het werkkapitaal van een onderneming is een indicatie voor de financiã«le slagkracht. Het werkkapitaal is grofweg gezegd de kortlopende schulden minus de kortlopende vorderingen. In het boekjaar van Feyenoord is deze verslechterd met maar liefst 9,3 miljoen euro naar negatief 18 miljoen euro. Oftewel Feyenoord heeft nog meer kortlopende schulden gemaakt dan er op korte termijn binnen komt. Dat is ook te zien aan de stand van de liquide middelen. Feyenoord had vorig seizoen nog 13,7 miljoen euro in kas, per 30-6-22 was dit nog 8,9 miljoen euro. Met de nog niet verwerkte uitgaande transfers na 1-7 is dit overigens geen reden tot paniek. Er wordt namelijk op hele korte termijn al verbetering verwacht.

We hebben in de zomer voor 70 miljoen verkocht(allemaal na 1-7 dit ook omdat we dan recht hebben op een coronabijdrage van de overheid). daar is deze schuld dus in termijnen al volledig me gedekt. aangezien dat niet in 1 x op de rekening van Feyenoord staat. met het overige geld zijn er spelers gehaald en is er dus nog een spaarpotje voor bijv een Zeroukki.

De schuld aan stadion Feijenoord is 36 miljoen. maar dat is een heel andere bv dan de voetbalclub Feyenoord.

31 januari 2023 om 11:24

Ik neem aan dat je doelt op de mislukte transfer van Suljemani?

Het lijkt mij dan vooral heel verstandig voor alle Nederlandse clubs dat we deze transfer niet als voorbeeld gaan nemen

31 januari 2023 om 12:20

@henkiekoffie - Dat jij Feyenoord-supporter bent, wil niet zeggen dat ik de situatie niet ken. Het is immers allemaal op internet te vinden. Mijn informatie komt nota bene regelrecht van Feyenoord. Het staat allemaal gewoon zwart op wit. Ik discussieer overigens ook nooit als supporter als ik over andere clubs praat, dus kom niet met die onzin aanzetten.

Bovendien staat in jouw betoog letterlijk wat ik al schreef, dat Feyenoord een kortlopende schuld van in totaal 18 miljoen euro heeft. Daarnaast heeft het een langlopende lening van 25 miljoen euro. Da's samen 43 miljoen euro.

Ik heb daar verder ook geen conclusies aan verbonden. Ik heb ook nergens gesteld dat er reden tot paniek is.

31 januari 2023 om 13:10

Ik zou zeggen....begin gelijk met de helft aflossen van je hypotheek...mocht je die hebben

31 januari 2023 om 13:26



@sirius mijn informatie ook. Als jij het zo lees als ik is die kortlopende schuld er dus niet meer door onze verkopen dat word idd niet gelijk afbetaald omdat Feyenoord ook alles nog niet heeft geint. dat geld staat gereserveerd als alle betalingen aan Feyenoord zijn gedaan. voor de rest weet ik niet waar jij aan die 25 miljoen komt.

Dit lees ik.

.''dat betekent dat Stadion Feijenoord N.V. 25 miljoen moet terugbetalen aan Goldman Sachs en Feyenoord vijf miljoen euro'' geschreven op 8/11/2021.

Stadion Feijenoord staat er dus niet de voetbalclub Feyenoord die 5 miljoen heeft Feyenoord overigens betaald.

Dus er staan aan de voetbal kant technisch gezien geen schulden open. die worden in termijnen betaald door de verkopen van deze zomer zoals Te Kloese aangaf( dat waren de Corona schulden). de rest is geã¯nvesteerd en er staat een klein bedrag op de bank.

Feyenoord gaat waarschijnlijk wel proberen om te helpen met betalen van de schulden van stadion Feijenoord. maar dit mag elk jaar niet te koste gaan van het spelers budget. Dus ideaal is het niet.

Voor de rest zeg ik ook niet dat jij er conclusies aan bindt. alleen reageer jij wel in eerste instantie op mijn bericht waarin ik vraag hoe mensen erbij komen dat we geen geld en een dikke schuld hebben.

31 januari 2023 om 14:40

Mijn excuses:

Correctie: Ik keek naar het verkeerde jaartal. Hier de actuele cijfers van afgelopen seizoen:

Langlopende schuld:

Totaal voorafgaand afgelopen seizoen: Iets meer dan 10 miljoen euro

Lening 1: 4,5 miljoen
Lening 2: 4,3 miljoen
Lening 3: 2 miljoen (afgelopen jaar kwijtgescholden)

Kortlopende schuld:

14,8 miljoen (juni 2022)

De totale schuld is dus zo'n 23,5 miljoen euro.

31 januari 2023 om 14:55

Geen probleem klopt. Mensen kijken vaak verkeerd naar schulden/leningen. heel veel grote bedrijven hebben dit.

Bij Feyenoord staat er een groot kortlopende schuld die eigenlijk al afbetaald is. maar blijft er zeker nog 3 jaar staan doordat transferinkomsten in termijnen komen.

Hetzelfde geldt voor Twente zijn langlopende schuld. dat kunnen ze mits ze in de eredivisie spelen elk jaar tot aflossing makkelijk betalen. zelfde geldt voor lening 1 en 2 die er bij Feyenoord staan.

Heeft Twente eigenlijk een afspraak dat ze bij transferinkomsten een deel af moeten staan aan de schulden of dat niet. dat had Feyenoord vroeger in de crisis jaren namelijk wel?

30 januari 2023 om 23:38

Waarom onverantwoord om hem niet te verkopen. Zoals sirius al zegt de cijfers zijn goed. En als je als club wil groeien moet je niet je beste spelers halverwege het seizoen verkopen, als je ze in de zomer kan verkopen. Misschien gaat ie dan voor 6 miljoen weg, maar als het europese voetbal gehaald word heb je die 2 miljoen er al uit.

Feynoord gelooft nog in sprookjes.... 1 dag voor de deadline dat gaat Twente Never nooit doen

Die argentijn heb ik 1a2x jn actie gezien en dat was niet best. Dat daar het transferrecord voor verboken is.

30 januari 2023 om 23:48

pfff... hou eens op over transfer record ... Al 20.000 keer ontkracht en zelfs in dit topic al tientallen malen

31 januari 2023 om 09:46

Ook het verhaal dat hij maar 3 miljoen zou kosten wordt betwijfelt, dit omdat AZ 4,5 miljoen heeft geboden en dit lachend terzijde werd geschoven. De enige die ik het hier zie ontkrachten zijn wat Feyenoord supporters.

31 januari 2023 om 11:00

Dit is de bron:

" Bedragen die in buitenlandse media werden genoemd voor Ezequiel Bullaude blijken totaal niet te kloppen, zo meldt Feyenoord-watcher Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad. De journalist meldt dat de komst van de Argentijn de Rotterdammers twee miljoen euro heeft gekost.

Het Argentijnse medium Clarin maakte eerder melding dat het bedrag dat voor Bullaude werd betaald aan Club Deportivo Godoy Cruz rond de zeven miljoen euro lag, plus een miljoen euro aan bonussen. Hier blijkt dus echter weinig van te kloppen. De Telegraaf wist eerder al te melden dat het aankoopbedrag een stuk lager uitviel. Nu blijkt het om twee miljoen euro te gaan. "

hahahaha deze soap moet straks op netflix komen, goud dit. maar nou is het wel klaar toch? Betaal gewoon wat Twente voor hem wil hebben, blijkbaar willen we hem echt bizar graag hebben. 10 mil aftikken daar zullen alle partijen toch wel mee kunnen leven? bizar slechte timing dit, transfermarkt sluit straks en dan kan twente geen vervanger meer vinden, dat zou al reden genoeg zijn om nee te zeggen.

30 januari 2023 om 23:23

Bullaude was niet de duurste, niet eens bijna en kwam ook niet van river plate. als er zulke grote fouten worden gemaakt zal het zerrouki gedeelte ook wel niet kloppen

30 januari 2023 om 23:24

Bizar hoe lang het door blijft gaan he. De timing is absoluut niet ideaal, dus zul je eigenlijk nog meer moeten bieden dan pakweg 2 weken geleden. Twente heeft 24 uur om een vervanger te vinden, dat is wel erg lastig. In de zomer zal het wel helemaal rond komen denk ik, maar nu niet.

30 januari 2023 om 23:28

Mua, heel eerlijk gezegd is 10 miljoen wel wat veel. Het is inderdaad een belachelijke soap. Hoe dan ook is hij wel de speler die Feyenoord momenteel nodig heeft. Een voetballende verdedigende middenvelder ontbreekt nog.

30 januari 2023 om 23:38

Om eerlijk te zijn vond ik Wieffer verdedigend juist erg sterk. Heeft zowel Vlap als Steijn volledig uit de wedstrijd gespeeld.

30 januari 2023 om 23:40

Daarom zo raar en hopelijk dat dit niet doorgaat. Zonde zoveel geld.

Vond ik juist tegen Feyenoord één van de mindere aan Twente kant. Leverde veel ballen in bij de verkeerde kleur.

30 januari 2023 om 23:23

Misschien wel voorkennis van Zerrouki. Beetje helpen om Twente te laten denken; ach laat ook maar gaan. Bakt er niks van in toppers.

31 januari 2023 om 07:44

Zo weinig voetbalinzicht. Zerrouki was tegen Ajax, psv en Feyenoord sterk. Tegen Feyenoord goede crosspasses en na wieffer de meeste intercepties. Knap dat je dat niet ziet. Misschien beginnen met korfbal volgen ipv voetbal?

Bullaude kostte ong 2 miljoen, staat op transfermarkt 7.5 maar dat klopt niet.

30 januari 2023 om 23:32

AZ was nagenoeg akkoord met Godoy Cruz voor 6 miljoen, tot Feyenoord de deal kaapte. Dan ga je toch zelf niet geloven dat Feyenoord fors minder betaald dan wat AZ geboden heeft ?
Het is 7,5 miljoen wat bullaude kostte

30 januari 2023 om 23:45

1908.nl heeft al aangegeven dat het bedrag van 7,5 niet klopt. Het is veel lager

30 januari 2023 om 23:50

Als je op Google kijk zul je zien dat meerdere onafhankelijke nieuws sites dit gemeld hadden, dat bedrag van AZ klopte niet.

Zou wel raar zijn als Twente steeds nee heeft gezegd en dan voor slechts 8 mln de beste speler op het laatste moment laten gaan

Dan kom je 3x terug voor Zerrouki en kom je aan het eind nog steeds met 'maar' 8 miljoen. Kansloos Feyenoord!

31 januari 2023 om 03:58

8 miljoen is gewoon een krankzinnig bedrag voor een middelmatige speler als Zerrouki. Verder is hij reeds 24 en speelt hij slecht 2 seizoenen professioneel voetbal. Dit is een voetballer die hoogstwaarschijnlijk faalt bij Feyenoord en vervolgens 0 restwaarde heeft. Wees een realistisch, Twente zou een gat in het dak moeten springen voor een dergelijk bedrag. 4 Miljoen was het misschien een te nemen risico geweest maar ik hoop als Feyenoorder van harte dat deze transfer geen doorgang vindt. Voor een bedrag als dit kan Twente 10 Zerrouki's halen dus ik snap niet waarom jij er rouwig om zou zijn?

31 januari 2023 om 06:57

Het is onze beste speler, dat is duidelijk, en er is hierna geen tijd meer voor een vervanger. Sportief geven we dan het seizoen dus min of meer op. Ben het overigens heel erg met je oneens over zijn kwaliteiten. Speelt alweer wekenlang als de absolute heerser van het veld, ook tegen Feyenoord in de eerste helft was het top. De tweede helft had ie een paar kleine foutjes maar was het nog steeds niet slecht.

Weet iemand hoe Feyenoord aan die pieken komt? Vind het toch opmerkelijk dat de club die zo armlastig was tot voorkomt zichzelf trakteert op Timber, Dilrosun, Idrissi, Timber, Gimenez, nu ook de pot stuk voor Zeroukki en naar ik aanneem toch ook de optie op Szymanski wil lichten?

30 januari 2023 om 23:24

Je hebt ook gezien voor hoeveel Feyenoord verkocht heeft afgelopen zomer? Daar zal echt nog wel wat van over zijn. En ze hebben wederom overwinterd in Europa, daar zal ook het nodige weer mee verdiend zijn.

30 januari 2023 om 23:32

Wel met de kanttekening dat de financiele situatie van Feyenoord allesbehalve rooskleurig is. Het is niet dringend, maar ook met de transfers die dit boekjaar bij worden geteld, is de plus op transfergebied hooguit 7 tot 12 miljoen. Als Feyenoord dus buiten de voetbaltechnische zaken geen winst maakt, valt het te besteden bedrag dus nog lager uit.

30 januari 2023 om 23:43

de teller van europese inkomsten dit seizoen staan op 18 miljoen. dit boekjaar is de balans 30 miljoen qua transfers. er kan meer besteed worden dan ooit, hoe is dat niet ''rooskleurig''? risico vrij is het natuurlijk niet maar dat is universeel

30 januari 2023 om 23:48

Omdat Feyenoord kortlopende schulden van 18 miljoen euro heeft en verder geen eigen vermogen. Bovendien heeft het verplichtingen richting de VvF. Feyenoord is zeker in herstel, maar nog lang niet waar het zou moeten zijn.

30 januari 2023 om 23:50

Ik denk dat ze ook mikken op de CL inkomsten Sirius.

31 januari 2023 om 00:37

hoe kom je op 18 miljoen aan kortlopende schulden als ik vragen mag?

31 januari 2023 om 00:45

Feyenoord heeft geen verplichtingen naar VvF. Af en toe moeten ze een keer rente betalen, maar VvF kan daar ook vanaf zien en blijft alles bij het oude.

31 januari 2023 om 10:35

@El Fenomeno - Dat moet ook het doel zijn voor een club als Feyenoord. Overigens denk ik dat Feyenoord er ook wel weer bovenop komt, zeker als het huidige beleid doorgezet kan worden. Dan ben je binnen twee jaar uit alle problemen en heeft het weer vet op de botten. Dat juich ik alleen maar toe.

31 januari 2023 om 10:48



Feyenoord heeft geen verplichtingen naar de VvF toe. en hoe kom je bij die kortlopende schulden? Corona schulden zijn met de transfers al volledig opgehoest. de schuld bij Goldman Sachs is op stadion Feijenoord b.v.

Dat is niet in beheer van Feyenoord.

We hebben wel eigenvermogen maar idd niet veel meer. na de transfer van Zeroukki zal dat wel op zijn.

Als je minimaal 2de wordt plus de verkoop van Kokcu kan je zo 70 plus miljoen toeschrijven. Ik vind dat we het op dit moment juist goed doen. Perfect nee lange na niet maar wel goed.

30 januari 2023 om 23:25

van de zomer voor 70 miljoen verkocht. Timber en Gimenez vind ik alles behalve armlastig en Dilrosun was geen gekke gok. szymanski gaat niet gelicht worden.

30 januari 2023 om 23:30

Als we kampioen worden dan is die kans wel aanwezig

30 januari 2023 om 23:25

Dat vraag ik me ook al jaren bij Psv af. Waar komt dat geld toch vandaan.

30 januari 2023 om 23:30

Verantwoorde risico's. Feyenoord gaat wel aardig in de plus komen en heeft aardig wat reserves voor de toekomst. Dan kun je dus geld uitgeven dat je op dat moment wellicht niet hebt, maar in de toekomst wel. Ik denk dat Kokcu komende zomer wel weggaat voor zo'n 20 miljoen euro (misschien meer).

Ik hoop dat dit fake is, 8 miljoen is veelste veel voor hem en met Wieffer heb je al meer dan en goeie speler op 6, en als hij wordt gekocht voor zoveel dan moet hij wel spelen dat betekend dat Wiefer gaat moeten banken wat ik ontzettend jammer zou vinden.

30 januari 2023 om 23:39

8 miljoen is niet teveel, maar ben het wel met je eens over Wieffer. Die is verdedigend heel erg sterk.

Donder op zeg, dit soort acties is precies de reden dat Feyenoord 0 sympathie bij mij heeft. Gisteren allemaal aanstellerij dat ze een penalty niet gekregen hebben en een dag later weer op de stoep staan in de hoop dat we in het Oosten door die 1-1 zo licht in ons hoofd zijn geworden dat dit een normale manier van onderhandelen is. Verzin wat anders joh, ga je gedragen als een nummer 1 van de competitie ipv dit sneue gedrag

30 januari 2023 om 23:26

Hahahahaha, de jaloezie op een grote club is groot hoor! Ja, een paar spelers stelden zich aan. Maakt gelijk dat de directie nooit meer met de andere club moet praten toch? Over aanstellen gesproken.

30 januari 2023 om 23:33

Ik heb het niet eens over de spelers, kun je nagaan. Als ik jaloers was op grote clubs was ik geen Twente fan geweest. Een club die niet luistert naar wat eerder gecommuniceerd is over Zerrouki en dan constant zichzelf ophemelt dat ze een stap omhoog zijn zonder ooit te willen voldoen aan wat 'die duitser/die mediageile seniele opa' vraagt is beschamend.

30 januari 2023 om 23:27

Zo eens. Hoe duidelijk moet een nee zijn? En als je dan een 3e keer terug komt, kom dan in ieder geval met een megabod. Laf gedoe dit.

30 januari 2023 om 23:35

Niemand weet wat FC Twente en Feyenoord met elkaar hebben afgesproken. Laatste bod was al een serieus bod volgens Streuer en nu doet Feyenoord een schepje bovenop. Ben benieuwd.

30 januari 2023 om 23:30

Vanaf minuut 1 tijd rekken en spelen op een gelijkspel om vervolgens te denken dat je recht hebt op de drie punten.

31 januari 2023 om 10:57

Wen er maar aan dat dit vaker tegen Twente gaat gebeuren. dat gebeurd tegen ons wekelijks. dat betekend dat Twente op de goede weg is.

30 januari 2023 om 23:34

Jij had het sympathieker gevonden als ze een paar uur voor de wedstrijd teruggekomen waren?

30 januari 2023 om 23:46

Nee hoor, ik had het sympathieker als ze weg waren gebleven nadat ze afgelopen zomer en drie weken geleden niet aan de vraagprijs wilden voldoen ipv nu vlak voor de deadline aan komen zetten met een nieuw bod dat ook niet geaccepteerd gaat worden maar waarmee ze ze hun supportersschare die te dom zijn om te begrijpen dat niet iedereen naar de pijpen van Feyenoord danst weer leuk achter zich krijgen onder het mom van 'we hebben er alles aan gedaan' Twente bestaat niet als club om te voldoen aan de wensen van de top3, en denken dat dit soort onderhandelingstechnieken werken omdat je ooit een paar europese toernooien hebt gewonnen is een arrogantie die ze in Rotterdam vaak aan de concurrent uit nu-nu-nul-twintig toeschrijven.

30 januari 2023 om 23:50

De emoties lopen wel heel hoog bij je op. Supportersschare die te dom is? Dat vind ik onnodig grievend en generaliserend. Naar de pijpen van Feyenoord dansen? Net zoals Twente het beste voor Twente wil, wil Feyenoord het beste voor Feyenoord. Beide clubs handelen daar naar, dus hoe je er bij komt dat iedereen naar de pijpen van Feyenoord moet dansen is mij een raadsel. Dit soort onderhandelingstechnieken? Volgens mij heeft Feyenoord pogingen gewaagd voor andere spelers in de tussentijd, maar is dat niks geworden en proberen ze het nu nog eenmaal bij Twente voor Zerrouki? Niet geschoten is altijd mis, toch? En arrogantie omdat ze een paar Europese toernooien hebben gewonnen? Ik heb echt geen flauw idee waar je dat nu ineens vandaan haalt, maar het raakt kant nog wal. Misschien is het een goed idee voor jou om naar bed te gaan, want er komt nu wel heel veel onzin uit...

30 januari 2023 om 23:42

Wat een zure reactie zeg. Het is toch logisch dat Feyenoord er veel moeite in stopt om een van de beste controlerende middenvelders uit de Eredivisie binnen te halen? Zolang de transfermarkt open is, kan iedere club zich melden voor iedere speler, mits er maar genoeg op tafel komt. Wij weten helemaal niet wat in de onderhandelingen tussen Feyenoord en Twente is gecommuniceerd.

Bovendien: 'dit soort acties', ik weet niet op welke acties je nog meer doelt behalve de acties inzake Zerrouki, maar je kunt ook gewoon toegeven dat je een hekel aan Feyenoord hebt.

30 januari 2023 om 23:51

We weten precies wat Twente heeft gecommuniceerd, Feyenoord is met name heel schimmig geweest over wanneer interesse was en hoe concreet dat was. En met dit soort acties bedoel ik elk voorbeeld waarin Feyenoord zich groter acht dan welke andere subtopper dan ook puur omdat ze in de vorige eeuw meer wonnen. Zat voorbeelden. Feyenoord is groot in naam, niet in prestaties. Daar doet die Conference League finale niets aan af. Ik noem dat 0 sympathie, jij noemt dat een hekel. Ik denk dat het in de praktijk op hetzelfde neerkomt.

30 januari 2023 om 23:58



Tenzij je bij de onderhandelingen betrokken bent geweest, weet je natuurlijk helemaal niet wat Feyenoord al dan niet heeft gedaan. Ik heb ook echt geen flauw idee wat jij doelt met 'elk voorbeeld waarin Feyenoord zich groter acht dan welke andere subtopper'. Kun je voorbeelden geven, want daar ben ik wel benieuwd naar. Voorlopig lees ik alleen maar uitspraken van Ron Jans die te pas en te onpas roept dat Twente zich kan meten met de top van Nederland. En prima dat jij de prestaties van Feyenoord niet groot vindt, maar als Twente in de afgelopen 6 jaar kampioen was geworden, de beker een paar keer had gepakt en een finale van een Europees toernooi had bereikt had jij nu waarschijnlijk geroepen dat Twente de beste club van Nederland was. Ik vind dat je echt ontzettend veel onzin uitkraamt, maargoed, het zal wel. Gelukkig zijn er voldoende Twente-fans die wél sympathiek zijn..

30 januari 2023 om 23:59

Volgens Steuer heeft Feyenoord zich netjes gedragen en een serieus bod neergelegd. Dus waarin heeft Feyenoord zich schimmig gedragen?

31 januari 2023 om 00:31

Nee die club die net terug is uit de KKD en weer eens wat laat, dat is de grootste club van alle subtoppers (zoals jij het noemt) toch?

Over schimmig gesproken, uit 2018:

"de KNVB heeft woensdag bevestigd dat FC Twente door de licentiecommissie is bestraft met degradatie naar de Jupiler League. Dat is de straf voor het financiële wanbeleid in de afgelopen jaren, onder meer in relatie tot investeringsfonds Doyen."

Welterusten he, gefrustreerd mannetje!

31 januari 2023 om 00:50

Heb je een slecht geweten stpn84? Volgens mij leg ik duidelijk uit wat schimmig was aan de communicatie van Feyenoord. Dat koppelen aan financieel wanbeleid doe je nu zelf, niet ik. Maar ryan888 heeft het ook zo begrepen, dus misschien is de zin 'feyenoord is met name heel schimmig geweest over wanneer interesse was en hoe concreet dat was' toch te slecht verwoord.

31 januari 2023 om 00:00

"aanstellerij dat ze een penalty niet gekregen "

Ik neem aan dat je een voetbal club support.
Als je dat geen penalty vond, kan je beter een andere hobby zoeken.
Ik ben benieuwd wat jouw reactie was geweest als het andersom was, maar waarschijnlijk iets in de trant van.."dat zo'n penalty niet wordt toegekend, is precies de reden dat Feyenoord 0 sympathie bij mij heeft"" ... en dan nog iets met westen enzo ...

31 januari 2023 om 00:54

Ah ja, omdat ik het aanstellerig gedrag vind, vind ik het natuurlijk ook geen penalty. En als Twente eerste stond en een wedstrijd niet zou winnen door een niet gekregen penalty zou ik me kapot schamen als de trainer zulke toneelstukjes op zou voeren voor de camera, zowel tijdens als na de wedstrijd.

31 januari 2023 om 11:02

hoe bedoel je toneelstukjes? dit jaar krijgen we gewoon weinig mee van de scheids. dat is jammer maar ik snap zijn frustraties wel. dit was een topwedstrijd die op details word beslist en dat valt gewoon weer niet jou kant op.

Voor de rest zei slot ook dat 1-1 wel terecht was qua spelbeeld.

Je kan hem hierin toch echt niet ongelijk geven. echt de haat bij Twente fans maakt ze blind. dat geldt visce versa bij sommige Feyenoorders ook.

Je maakt jezelf zo zo klein.

31 januari 2023 om 10:38

Wat reageer jij steeds als een klein kind zeg. Wat had jij netjes gevonden? Na elk bod een bos bloemen er achter aan richting Enschede, als excuus voor het feit dat het aanbod wellicht niet toereikend was? Streuer heeft zelf al meerdere keren aangegeven dat de onderhandelingen gewoon netjes zijn verlopen, maar dat ze er simpelweg niet uit zijn gekomen. Feyenoord heeft het recht om 100 keer een aanbieding te doen, zoals Twente het recht heeft om dit 100 keer af te wijzen. Dat jij als supporter het blijkbaar niet kan verkroppen dat een andere club op een van de beste spelers van je eigen club biedt, is een heel andere zaak. Ik zie je er ook van alles bij halen, je lijkt ook steeds bozer te worden. Net als het voetbal zelf, zijn ook transfers een spelletje tussen 2 clubs.

Timber was 8.5 mil hoor duurste ooit

Ah, daar is de soap weer!

Persoonlijk betwijfel ik of er daadwerkelijk een bod is gebracht. Streuer was duidelijk, en Dennis te Kloese heeft ook gezegd dat het een gesloten boek was.

Hebben we nog een Bullaude die zo duur was? Ik ken alleen die van 2 miljoen... maar die is ook niet van River plate.

Kunnen ze beter voor Van den Belt of Mijnans gaan. Ze hebben al 2 basisspelers: Kokcu en Timber. Bovendien doet Wieffer doet het onwijs goed. Dan heb je straks ontevreden spelers op de bank met Zerrouki erbij.
Van den Belt of Mijnans kunnen ze misschien kopen en terug verhuren om het seizoen af te maken, als ze Kokcu deze zomer verkopen haal je die speler terug en als je Zerrouki dan nog steeds wilt is hij misschien weer goedkoper.

rupsje-nooit-genoeg moet snel hulp zoeken voor zijn obsessie voor Zerrouki

Maar ik neem aan dat Twente niet akkoord gaat. Hoe ga je dat verklaren aan je achterban? Bovenin meedraaien en dan je sterkhouder verkopen, leg dat maar eens uit…

30 januari 2023 om 23:31

Het liefst haalt Slot er nog 11. Hamsterweken bij Feyenoord. Over 2 jaar weer janken dat ze alles er doorheen hebben gejast

30 januari 2023 om 23:51

Jullie rupsje haalt voor 30 miljoen twee linksbacks en een ex jeugdspeler voor 20 miljoen. En waarvan er twee de bank warmhouden. Dus niet zeiken

30 januari 2023 om 23:52

Makkelijk te verklaren aan je achterban. Twente heeft de grootste schuld van alle NL clubs en 8 miljoen maakt je financiële situatie meteen een stuk beter. Juist onverantwoord om dat te weigeren.

31 januari 2023 om 07:18

Haha, daar hebben we de Twente watcher weer! Lekker strooien met ongenuanceerde posts waar de gemiddelde supporter godzijdank zo doorheen prikt...Mooie Leon Ten Voorde ben je!

Aan de kop te lezen zou je denken aan minimaal 10. Gaat All-in...haha. Gaat Twente niet doen.

All-in? Voor twee weken geleden had je Zerrouki voor 8 milj kunnen ophalen. Met nog 24 uur voor de deadline lijkt me dit minstens 10.

Ik snap echt niet wat er zo speciaal is aan deze jongen, en dat er geen betere deal is, als je echt iemand zoekt die Wieffer weer naar de bank moet sturen....

30 januari 2023 om 23:46

Ik vind het vrij logisch. In de zomer gaan Kokcu en Szymanski zeer waarschijnlijk weg. Met Timber heb je een vervanger voor Kokcu, en met Wieffer een goede 6. Maar je wil posities ook dubbel bezet hebben. In de zomer zullen bij PSV en Ajax Sangare en Alvarez mogelijk weggaan, en wie zegt dat zij zich dan niet voor Zerrouki melden? Feyenoord wil dat waarschijnlijk voor zijn, en probeert dus nog deze winter Zerrouki binnen te halen.

30 januari 2023 om 23:50

Vind maar eens een verdedigende middenvelder die aan de bal ook nog sterk is. Daar moet je natuurlijk niet al te veel voor betalen, maar ik snap de wil om hem te binden wel.

Pff houdt niet op dit. Ben echt benieuwd met wat voor bod ze gaan komen. Zal swso stuk hoger moeten zijn want nu kopen is wel de beste timing ever not

Ik zie al een aantal mensen in de comments met een glazen bol dus die weten vast wel wat er definitief gaat gebeuren.

Ik heb aan het begin van de transferperiode gezegd dat dit rond gaat komen. En ik zeg het nog steeds. Mensen uit Enschede en omstreden verklaren me voor gek maar dit komt echt goed. Alles is te koop. En je weet niet wat er gisteren voor of na zo'n wedstrijd gebeurd. Als ik Feyenoord was zou ik naar Zerrouki gaan en zeggen maak je niet druk het is nog geen 31 Januari het komt goed

Ik vind het allemaal leuk en aardig, maar zou het nog leuker vinden als de transfers van Feyenoord een keertje niet via de media gespeeld worden. Nu weet ik dat in de zomer het gelukkig niet het geval was, maar deze winter, man man man, of het nu Zerrouki, van den Belt of wie dan ook is, een club als Feyenoord heeft vanuit zichzelf voldoende aantrekkingskracht zonder dat elke keer er wordt beoogd om een speler te onrustig te maken zodat hij maar stampij gaat maken bij zijn eigen club. Maak gewoon een analyse of je het de prijs waard vind die de club wil ontvangen of niet, ga dit onderhandelingsproces aan zonder constant maar het willen ontregelen van spelers bij hun huidige club. De transfer van een onrustige speler is er ook een die echt maar zelden goed uitpakt, vaak merk je er ook meteen een bepaalde mentaliteitskwestie bij waardoor hij het nooit echt gaat maken. Doe mij dan maar de reactie van een Hilgers, die simpelweg aangeeft dat hij het leuk zou vinden een stap te maken maar het ook absoluut niet erg vindt om bij zijn huidige club te blijven

Had verder overigens niet door dat Bullaude zo'n bak met geld heeft gekost (of dit nu bij wijze van 7.5 of 5 is maakt me niet zoveel uit) maar tot dusver eigenlijk amper potten weet te breken. Ik zou zeggen laten we hopen dat hij nog een beetje moet aarden en binnenkort beter uit de verf komt.

Dit topic kan wel gesloten worden, want dit gaat echt niet meer gebeuren.

31 januari 2023 om 01:18

Ik hoop het. Ik zie Zerrouki graag komen maar nu niet meer nu Feyenoord al twee keer tegen FC Twente heeft gespeeld. Ik zie FC Twente met Zerrouki wel winnen van Ajax, PSV en AZ.

31 januari 2023 om 09:20

ryan888 zo had ik het nog niet bekeken vanuit Feyernoord kant. Zerrouki kun je beter laten zitten in de strijd tegen jullie concurrenten. Win-win.

De vraag is wat er waar van is, op 1908 wordt t vooralsnog ontkend vanuit Rotterdamse kant,

Raken ze in paniek nu schreuder is ontslagen? Zonder gekheid. Moeten ze niet doen. Te veel geld en het zal niet de speler zijn die je een kampioenschap gaat opleveren.

1 dag voor het sluiten van de markt. Hadden ze dat niet een paar dagen geleden kunnen doen ? Twente zal niet in 24 uur een vervanger vinden .. denk niet dat Twente hem nog laat gaan … over een paar maanden komt Feyenoord wel weer terug met het zelfde bedrag

Nu direct verkopen en aanvaller terugkopen. Met van Wolfswinkel wordt Twente echt geen kampioen! Liefst ook nieuwe speler op positie Vlap. Wat een drama!

31 januari 2023 om 07:15

Speler voor positie Vlap is er al lang, namelijk Steijn! Die moet alleen eens langere tijd de kans krijgen...

10 mio voor Cruz, anyone?

Maak gewoon een deal voor in de zomer. Denk niet dat Streuer hiermee akkoord gaat. Snap Feyenoord ook niet helemaal, als je weet dat je hem zo graag wilt, had je eerder dit bedrag moeten bieden. Dan was hij denk ik wel gegaan.

Goede speler maar niet doen. Dit omdat Wieffer zich goed ontwikkeld en ze niet beide op dezelfde positie kunnen spelen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Zerrouki niet hebt gevolgd om te beoordelen of het een goeie speler is of niet. Zou dit een goede aanwinst zijn voor Feyenoord. Just asking

Je hebt Wieffer nu al die zich meer ontwikkelt dan Zerrouki. Laatst genoemde is een leuke speler hoor, maar ik zie Wieffer wel verder komen. Gebruik het geld lekker voor andere posities.

Aah joh aan het einde van het seizoen kan je hem voor 12 slijten aan Sevilla!

Volgens Tijmen van Wissing van RTV Oost komt Streuer vanmiddag met een reactie. Zouden ze aan het onderhandelen zijn? Feyenoord zou ook Van den Belt of Walemark aan Twente kunnen verhuren. Halfjaar zonder optie tot koop

31 januari 2023 om 11:15

@miki1959

Ik denk niet dat PEC er erg blij mee is als we een van hun spelers verhuren.

Als er inderdaad 8 miljoen geboden wordt ben ik van mening dat je dit als Twente gewoon moet doen. Ten eerste beur je uitzonderlijk goed voor een speler op leeftijd met een contract dat niet lang doorloopt. Daarbij staat Twente na dit seizoen voor deels een leegloop (hilgers, Brenet, Smal, Plezeguelo, Misidjan, misschien Unnerstall) en je moet nieuwe spelers aan gaan trekken. Die komen niet als je je als Twente heel erg star op blijft stellen.

Ik vond Zerrouki ook tegen Feyenoord trouwens weer steengoed. Altijd overzicht, vol vertrouwen. Alleen de gele kaart was een misser. Blijkbaar heeft het technisch hart van Feyenoord dit ook zo beoordeeld.

Volgens 1908 schijnt het nu wel einde verhaal te zijn. Twente wil 10+ miljoen en dat kan (of wil) Feyenoord niet betalen. Pijlen worden gericht op Van den Belt.

Straks nog een mediamomentje met Streuer en dan is dit hoofdstuk afgesloten.

Mweh doe maar niet. Leuke speler maar voor meer dan 5 miljoen mogen ze hem wat mij betreft houden. Beetje veel money voor een wisselspeler

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren