Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Arsenal maakt komst Leandro Trossard officieel met prachtig filmpje

Laatste update:

Arsenal heeft de komst van Leandro Trossard bevestigd. De Belg komt over van Brighton & Hove Albion en kost de Londenaren volgens Sky 27 miljoen Britse pond, omgerekend een kleine 31 miljoen euro. Arsenal heeft de benodigde documenten inmiddels ingediend om hem speelgerechtigd te krijgen voor de topper tegen Manchester United op zondag. Trossard tekent voor vier jaar bij de koploper van de Premier League met een optie op een extra jaar.

De deal is de laatste 24 uur in een stroomversnelling gekomen. Na het initiële contact zijn speler en clubs er razendsnel uitgekomen. Arsenal is deze winter nog niet heel slagvaardig gebleken op de transfermarkt. De Londense grootmacht greep eerst naast João Félix en zag tot overmaat van ramp met Mykhailo Mudryk ook een ander doelwit naar Chelsea vertrekken. Arsenal zocht lange tijd naar een opening om de veelbelovende aanvaller van Shakhtar Donetsk naar het Emirates Stadium te halen, maar moest toezien hoe Chelsea honderd miljoen neertelde en er met zijn diensten vandoor ging. De komst van Trossard is nu wel in kannen en kruiken en Arsenal verwelkomt zijn nieuwste aanwinst met een prachtig filmpje.

De zoektocht leidde tot concrete interesse in Trossard, wist Romano eerder al te melden. De buitenspeler maakte een uitstekend seizoen door bij Brighton & Hove Albion, waar hij dit seizoen in zestien van de achttien wedstrijden aan de aftrap verscheen. Daarin wist hij zeven keer te scoren. Trossard maakte in de zomer van 2019 de overstap van KRC Genk naar Brighton, waar een slordige zestien miljoen euro mee werd gemoeid. Sindsdien staat de teller op 121 officiële wedstrijden voor the Seagulls. Daarin wist de Belg 25 keer het net te vinden en fungeerde hij veertien keer als aangever.

Eind vorige week kwam het tot een conflict tussen Trossard en manager Roberto De Zerbi, toen de Italiaan hem buiten de selectie besloot te houden voor de thuiswedstrijd tegen Liverpool. In de uitwedstrijd tegen Everton bleef de Belg negentig minuten op de bank. Volgens De Zerbi verliet Trossard de training voor het FA Cup-treffen met Middlesbrough vroegtijdig, nadat hij te horen kreeg dat hij niet in de basis zou starten. "Hij verliet de training zonder iets tegen me te zeggen", liet De Zerbi weten op de persconferentie in aanloop naar de wedstrijd tegen Liverpool. "Dat is niet goed. Ik heb met hem gesproken en uitgelegd dat ik zijn houding niet leuk vind."

Zaakwaarnemer Josy Comhair haalde daarop keihard uit naar De Zerbi. "Voordat Leandro naar Qatar vertrok, was het de intentie van Brighton om zijn contract te verlengen. Dat gebeurde niet, omdat de partijen niet tot een overeenkomst kwamen. Leandro heeft aangegeven dat hij klaar is voor de volgende stap. Maandag vernederde de manager Leandro in de groep en vertelde hij hem niet langer te willen zien. Een manager die vier weken lang niet met zijn speler communiceert is onbestaanbaar. Het is ook de manager die meerdere malen heeft aangegeven dat een transfer de makkelijkste oplossing is. Het is daarom belangrijk dat Brighton meewerkt aan een mogelijke transfer deze zomer."

Is Leandro Trossard een versterking voor Arsenal?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Een speler die zich al heeft bewezen in de PL Arsenal doet goede zaken.

19 januari 2023 om 11:02

Absoluut. Gezien de situatie van Trossard bij zijn club kan Arsenal hem ook wellicht voor een schappelijke prijs overnemen. Dit kan zeker een goede aankoop worden.

19 januari 2023 om 11:08

Schijnt om 15 a 20 miljoen pond te gaan.
Als het richting de 15 miljoen pond is, dan is het goed.
20 miljoen is wel wat gortiger aan het worden. Half jaar contract, 28 jaar, ''ruzie'' met de trainer...

Ik zou het voor 15 miljoen pond een prima aanwinst vinden. Multi inzetbaar, BPL proven, prima ervaring/leeftijd en niet te duur!

19 januari 2023 om 11:13

Hij heeft nog een 1,5 jarig contract. Brighton kan een optie lichten in zijn contract.

19 januari 2023 om 11:59

Nouja. Dan is 15 a 18 miljoen pond een prima bedrag in mijn ogen!

19 januari 2023 om 12:43

Trossaed heeft de eerste stap in de PL heel goed doorstaan. Nu kan hij aan die volgende stap in zijn carrière gaan werken. Kan hij zich ook doorzetten aan de top, dat zullen we moeten afwachten. Persoonlijk denk ik dat Trossard ook bij Arsenal gaat imponeren .....het is haast niet te snappen dat De Zerbi, trainer bij B&H, zo is omgegaan met Trossard terwijl die trainer gewoon verder gaat op de structuur die ze al stond. Misschien wel wat hoogmoed van De Zerbi maar het team van B&H moet nu wel één van zijn betere spelers, in het midden van een lopend seizoen laten gaan!

19 januari 2023 om 12:43

Goede aankoop van Arsenal. Prima speler voor een mooie prijs denk eigenlijk dat dit de betere optie is dan Mudryk voor backup.

19 januari 2023 om 20:43

Zeker! Hij zal heel goed passen in Arsenal.
Hij toont veel inzet in zijn spel. Loopt en vecht voor de bal.. iets wat spelers van Arsenal onder Arteta veel doen.

Reden dat Brighton een gevaar is voor vele ploegen is deels dankzij Trossard. Deze jongen heeft zoveel belangrijke goals gemaakt voor Brighton deze jaar en vorig jaar. Bizzar hoe makkelijk ze hem laten vertrekken. Ze zullen hem nog missen.
Brighton heeft nog toppers rondlopen die klaar zijn voor volgende stap. Deze ploeg kan meestrijden voor plek 5 en 6. Als ze hun toppers behouden en verder groeien, dan kunnen ze nog meedoen in top 4 in paar jaar. Helaas is geld veel belangrijker en zullen ze hun spelers voor grote geld verkopen en zakt brighton wel terug naar plekje 10.

Leuke transfer voor Trossard zelf en Arsenal heeft er toch wel een polyvalente speler bij. Voor de basis zal hij niet komen want zeker Saka en Martinelli zijn toch buitengewoon goede spelers.

Stiekem is het misschien zelfs goed voor Arsenal. Want anders zat je met Mudryk achter die twee eerder genoemden voor een bedrag rond de 100 miljoen.

19 januari 2023 om 11:00

Precies, Mudryk halen voor 95 miljoen was wel echt bizar geweest, als je met Martinelli een betere winger hebt staan. Ben zeer tevreden als we Trossard halen.

19 januari 2023 om 11:04

Vond het al een beetje vreemd dat Arsenal 100-120 miljoen wilde uitgeven voor 1 speler. Het sierde de club juist dat ze daarvoor tot nu toe niet in meegingen naar mijn mening.

19 januari 2023 om 11:09

Op Pepe na, natuurlijk. Die heeft niet genoeg geleverd om de 80 miljoen waard te zijn, helaas.

19 januari 2023 om 11:09

Dat is ook wel gestopt toen ze 80 miljoen neertelden voor Pépé. En met de huidige inflatie in de voetbalmarkt past dat toch in dezelfde categorie vind ik.

19 januari 2023 om 11:14

Volledig mee eens Lierse. Al vind ik één ''miskoop'' (die het overigens wel weer goed doet in de Ligue 1), geen maatstaaf.

Als je kijkt naar de miskopen van een Chelsea, Barcelona, United de laatste jaren, dan doet Arsenal het aardig goed.

En de overige spelers die Arsenal gekocht heeft voor veel geld (aubameyang, Lacazette, Ozil, Xhaka, Partey & White) zijn wel allemaal geslaagd in mijn ogen. Alleen een Lacazette kan je nog twijfels bij hebben, al was die ook niet zo super duur en destijds gewoon een topspits in Frankrijk!

19 januari 2023 om 11:21

Het ging me er ook niet echt over dat hij geflopt is. Gewoon over het feit dat Arsenal op dat moment toch wel duidelijk maakte dat en ze ook perfect mee willen en kunnen gaan in de transfergekte van tegenwoordig.

Qua aankopen doet Arsenal het echt wel goed inderdaad de laatste jaren.

19 januari 2023 om 12:01

Ah oké, excuses. Dan had ik het niet helemaal goed begrepen

Arsenal heeft de fundings ervoor en mocht iemand echt passen, dan wordt er ook fors betaald (white, Saliba, Ramsdale, Zinchenko en Jesus bijvoorbeeld).

Als men nu ook nog CL voetbal haalt en eventueel zelfs kampioen wordt, komt er nog meer geld vrij waarschijnlijk!

Nu is het zaak om sterkhouders snel te verlengen (martinelli, Saliba, Saka. Eventueel ook Xhaka, Tierney en Partey) en structureel in de top 4 te eindigen (met hopelijk voldoende kampioenschappen!)

19 januari 2023 om 13:20

Het wordt wel steeds meer bij sommigen of niet zeg Pieterpost.. Er is nooit gesproken over dat Arsenal die kant op wilde gaan en het bedrag van 120 miljoen is al helemaal nooit genoemd. Die 100 miljoen wel, door de voorzitter van Shaktar. Uiteindelijk is Arsenal volgnes mij tot 70 miljoen plus 30 miljoen bonussen gegaan, waarbij de bonussen schijnbaar een stuk ingewikkelder te halen waren dan de bonussen die Chelsea bood.

19 januari 2023 om 15:03

Arsenal is volgens mij op 70 + 25 of 70 + 30 uitgekomen inderdaad.

De structuur bij Arsenal zat wel anders. Minder zou in één keer betaald worden dan bij Chelsea (nu) & daarnaast had Chelsea iets haalbaardere add-ons. Arsenal had volgens mij ook een add-on aangeboden m.b.t. een Ballon D'or, wat belachelijk is natuurlijk, gezien het feit dat er nog spelers rondlopen als Mbappé, Neymar, Messi en Haaland bijvoorbeeld.

19 januari 2023 om 15:19

Alleen is de transfer van Pepe nogal een aparte, met een directeur van Arsenal die veel meer betaalde dan wat nodig was en dat in de zak van hem een een aantal zakenpartners liet belanden.

20 januari 2023 om 17:22

Mooie transfer!

Arsenal is zwaar favoriet en kan deze seizoen elke minuut genieten van Gunners. Voor mij is Arteta nummer 1 coach in de wereld op dit moment. Sommige noemen het de 2e PEP maar Pep heeft altijd met miljoenen kunnen strooien. En FC Barcelona met Messi in zijn prime en de luxe van Xavi , Iniesta was het easy job. Dit geldt ook voor Bayern en the cityzens. Arteta heeft het toch na lang volhouden laten zien. Dat hij alles bezit wat een top coach nodig heeft. Doet me denken aan de oude tijden met Thierry Henry. !!

Bewezen PL speler, kost niet veel en nog maar 28. Ideale back up lijkt mij.

19 januari 2023 om 11:15

Inderdaad. Erg irritante speler in het veld (1 op 1, blijft gaan, rendement) en daarnaast ervaren. Kost waarschijnlijk 15 miljoen pond en is multi inzetbaar.

Presteert dit jaar wederom goed bij Brighton en hopelijk gaat hij het bij Arsenal net zo geod doen als dat White het doet!

19 januari 2023 om 11:30

Misschien ook wel de betere opties als backup dan Mudryk. Mudryk zit, neem ik aan, meer rek in maar is stukken duurder. Voor een backup zou Mudryk dan gekkenwerk zijn. Trossard is dan stukken goedkoper en kan prima mee in de pl dus achteraf misschien nog wel de betere optie voor Arsenal.

Zeer goede back-up voor Martinelli. We moeten ons nou eenmaal gaan versterken in de breedte, posities dubbel bezetten met kwalitatieve spelers. Liever dit dan een uitgebluste Zaha halen of een veel te dure Mudryk.

19 januari 2023 om 11:10

Mudryk was uiteindelijk te duur.
Trossard voor 15 miljoen pond zou top zijn. Scoort, geeft assists, is vervelend, kan op meerdere plekken spelen voorin. Top toch?

Verder kan je met Trossard erbij spelers meer ''rust'' geven.
De voorste 3 spelen alles. Nu kan een Nketiah en een Martinelli rust krijgen. Trossard kan op beide posities uit de voeten.

19 januari 2023 om 11:16

Zaha had ik ook geen slechte aanwinst gevonden voor Arsenal. De vraag is echter of hij genoegen zou nemen met een plekje als wisselspeler, want zowel Martinelli als Saka zijn aanzienlijk beter. En Zaha heeft het de afgelopen jaren echt uitstekend gedaan bij Palace. Ik had die aankoop ook graag zien komen.

19 januari 2023 om 11:47



Zaha zal net zo veel willen spelen als Trossard hoor. Alleen is Trossard veel beter in vorm.

Zaha zit denk ik ook op hogere wages en daarnaast lijkt hij wel zijn snelheid verloren te zijn. Werd er gisteren uitgesprint door notabene Eriksen.

Overigens is Zaha ook echt een heethoofd vaak. Past veel minder bij Arsenal dan Trossard. Die is toch wel een stuk ''rustiger'' van geest.

19 januari 2023 om 20:53

Zaha doet het enorm goed bij Crystal palace. Hij is heel belangrijk voor deze ploeg. komt veel dreiging, assists en goals van hem.
Hij presteert met mindere spelers rond hem.. dus stel je nu voor als je betere spelers rond hem zet. Bij Arsenal vb.. een ploeg dat zoveel dreiging beschikt en meestal voor de aanval opteren ipv Crystal Palace die vaker defensief spelen en/of op de counter.

Zaha bij Arsenal zou zoveel meer scoren dan een Martinelli, daar ben ik 100% zeker van.
Maar wat Martinelli een betere speler maakt, is zijn 90min lange inzet. Deze jongen loopt echt achter elke bal en vecht tot zijn laatste adem.. rust niet tot bal verovert is. Dat is wat Zaha niet doet, omdat hij de grote man is/wil zijn bij Crystal palace.. terwijl bij Arsenal elk speler evenveel inzet toont, wie je ook bent. Zelf Gabriel Jesus de grote man voorin komt veel meeverdedigen en jagen.

Allesinds tevreden met Trossard. Zie in hem een super professionele speler. Terwijl een Zaha vaak vervelende gedrag toont op veld.

‘Wanhopig’, maar was dit United dan stond er ‘Ten Hag is overtuigd en haalt man van hattrick op Anfield’. Het valt me bij Viaplay ook al op dat iedereen gefocust is op United en de rest alvast maar naar huis schrijft. Maar goed, all good VZ. Wij vermaken ons wel tot mei!

19 januari 2023 om 11:12

''wanhopig'' slaat ook nergens op. Verkeerde woordkeuze. Maar wellicht bedoeld men dat Chelsea al tweemaal een target van ons heeft ''weggekaapt''.

Ik denk niet dat Arsenal wanhopig is of dat iemand bij Arsenal wanhoopt, gezien het huidige seizoen.

Maak je er niet zo druk om, het is wellicht gewoon een verkeerde woordkeuze.

Overigens is het vaak bij Viaplay zo dat een United wel de voorkeur krijgt ja, maar dat is chauvinisme m.b.t. een Ten Hag/malacia/vd Beek etc.

19 januari 2023 om 11:31

Arsenal heeft helemaal nooit geboden voor Felix dus snap niet dat dat erbij wordt gehaald. Ze wilden niet huren en al helemaal niet voor dat bedrag. Dan zou er minimaal een optie bij moeten zitten..

19 januari 2023 om 11:33

Jullie hebben beide uiteraard gelijk, maar het is toch vrij subjectieve journalistiek. Ik moet me er ook niet te druk om maken, al vind ik het wel idioot dat tijdens een Viaplay-wedstrijd een commentator zo erg naar een kant neigt. Als ik de beste man afgelopen weekend mag geloven was United weer-ga-loos en City onthutsend slecht (zo heb ik de wedstrijd in zijn geheel niet beleefd): dat belooft dus nog wat dit weekend.

19 januari 2023 om 11:44

Arsenal heeft ook nooit op Joao geboden, maar had wel degelijk verregaande interesse.
Uiteindelijk wilde Atletico alleen verhuren zonder optie en was die huur ook nog eens erg duur voor een half jaar.

Ik snap wel dat Voetbalzone dat dan ook als een ''hijack'' ziet, al is het inderdaad niet helemaal zo

19 januari 2023 om 11:45

De Viaplay commentatoren zijn ook bagger. Ze hebben zoveel mis. Van het meest simpele (de juiste naam noemen die de bal geeft/scoort/in bezit heeft) tot een clubvoorkeur.
Ik merk ook vaker dat ze wel wat tegen Arsenal ''lijken'' te hebben. Of het zo is, geen idee. Maar Arsenal wordt vaker negatief belicht in mijn ogen. Dat was bij Ziggo overigens ook vaker zo hoor. Zo'n Wietse vind iedereen top, maar die leek ook vaker onwetend te zijn als het op Arsenal aankomt.

Gister bij Palace - United overigens ook. Daar zag de commentator Hughes (blank en blond) aan voor Schlupp...

19 januari 2023 om 12:12

Haha ja ach, om nog maar niet te spreken van het feit dat Cedric van der Gun zijn visie mag geven op wedstrijden.. Dan wordt er gevraagd wat ze van het spel van Liverpool vinden en zeggen dat het 'totaal niet des Liverpool is' en gaan ze daar finaal op door. Dan gaan ze even volledig voorbij aan het feit dat ze het zonder Jota, Bobby, Diaz en Nunez moeten doen voorin haha

19 januari 2023 om 17:45

Nah dat laatste was omdat hij net een praatje hield over de vorige basiswedstrijden van Schlupp en dit keer Hughes. Gewoon een verspreking. Maar klopt, gemiddelde commentaar bij viaplay is niet best, al luister ik graag naar sommigen.

20 januari 2023 om 17:23

Mooie transfer!

Arsenal is zwaar favoriet en kan deze seizoen elke minuut genieten van Gunners. Voor mij is Arteta nummer 1 coach in de wereld op dit moment. Sommige noemen het de 2e PEP maar Pep heeft altijd met miljoenen kunnen strooien. En FC Barcelona met Messi in zijn prime en de luxe van Xavi , Iniesta was het easy job. Dit geldt ook voor Bayern en the cityzens. Arteta heeft het toch na lang volhouden laten zien. Dat hij alles bezit wat een top coach nodig heeft. Doet me denken aan de oude tijden met Thierry Henry. !!

19 januari 2023 om 11:20

Precies. Je staat eerste en ligt op koers voor de eerste landstitel sinds 2004. Zou me inderdaad niet druk maken om de nogal subjectieve woordkeuze van VZ. Niks nieuws onder de zon namelijk.

19 januari 2023 om 12:21

welke nederlandse spelers en trainers lopen daar dan? of ex spelers van clubs waar ik binding mee heb zoals in de eredivisie? misschien toch verkeerd gezien. je moet begrijpen dat dat de reden is waarom momenteel veel mensen geïnteresseerd zijn in united ipv zo op je teentjes getrapt te zijn. (ook al lijkt het zo dat ik dat ook ben door jouw reactie maar zo bedoel ik het niet)

19 januari 2023 om 13:29

@rayvg.

Zoals je zelf al zegt, je lijkt zelf ook aardig ''bozig'' te reageren. Maar je zegt ook terecht: waar IK binding mee heb. Dat is wel echt specifiek jij als persoon. Ik snap overigens dat Nederlands van origine meer hebben met Nederlandse spelers. Dus die voorkeur snap ik. Maar er zijn natuurlijk ook genoeg Nederlanders die fan zijn van Engels voetbal/engelse clubs. IK heb bijvoorbeeld 0,0 binding met de Eredivisie, dus is dat voor mij persoonlijk geen enkele reden om meer interesse te hebben in spelers omdat ze ''ooit in de Eredivisie hebben gespeeld''.

Maar buiten dat, ik snap nog wel dat Nederlanders/Ex-Eredivisie spelers/trainers meer aandacht krijgen. Dat is ook totaal geen probleem. Het gaat vooral om de negatieve connotatie richting andere ploegen en/of de slechte kennis van analisten/commentatoren over die andere ploegen. Dat is ook waar Arseballer op doelt. De interesse is logisch, de negatieve benadering niet. En het gebrek aan kennis over buitenlands voetbal überhaupt is bij Viaplay natuurlijk wel gewoon mega slecht, aangezien je daar juist alle wedstrijden van uitzendt.

19 januari 2023 om 12:38

Ja het chauvinisme bij onze sportzenders is niet te harden. Alles wat Ten Hag doet is geweldig, bij elke interceptie van Malacia staat men op de banken. Viaplay heeft meer weg van een United fankanaal.

19 januari 2023 om 12:48

Gelijk heb je! Ik irriteer me ook mateloos aan dat onzin, bijna nooit is de commentator neutraal. Toen van Gaal werd ontslagen is de stemming heel raar over United en nu sinds Ten Hag er zit zijn ze opeens lof.

19 januari 2023 om 18:25

Wat een Calimero opmerking 😂😂

19 januari 2023 om 19:19

Toch ook niet heel gek? Manchester United begint een soort Max Verstappen-gevoel los te maken. Bij mij althans. Ik heb Viaplay speciaal genomen om United te kunnen volgen en kijk nu elke wedstrijd.

19 januari 2023 om 19:32

Zou eerder Arsenal kijken zie je tenminste echt voerbal😝. Maar snap het wel zodra een NL goed doet krijg je toch een soort van trots gevoel. Alleen is Arsenal al jaren zeer intrek in NL ook in de mindere tijden. Dan is het soms gewoon heel vervelend dat zelfs als ze het goed doen en weinig tijd aan word besteed.

19 januari 2023 om 22:18

Maar dat is grotendeels puur voor Ajacieden zo De Toekomst.. Nederland is natuurlijk meer dan alleen Ajax. En het is niet per definitie zo dat door Ten Hag en 2 Ajax spelers, opeens heel niet Ajax lievend Nederland daar ook opeens echt door United gaat kijken. Feyenoord fans dan mogelijk wegens Malacia.

Bedoel puur dat ik het nog wel een verschil vindt met Max Verstappen qua gevoel.

Wanhopig arsenal, voetbalzone toch. Sinds ten hag bij united zit hebben ze een hekel aan arsenal gekregen.

19 januari 2023 om 11:12

Maak je er toch niet zo druk om! Verkeerde woordkeuze, kan gebeuren!

Reageer gewoon emer op de inhoud. Ideale speler, die relatief goedkoop is en BPL proven. Staat er direct. Ideaal!

19 januari 2023 om 11:33

Toen wouter weghorst werd gehuurd werd er gedaan alsof er een toptrainer gemaakt was, terwijl die man er geen pepernoot van bakt.

19 januari 2023 om 11:46

Mwah. Ten Hag heeft het goed op de rit. En Weghorst is ook gewoon een prima pinchitter.

Zo'n type speler zie ik Arsenal graag ook wel kopen in de zomer hoor. Jesus als basisspits. Nketiah of Balogun erachter en dan een stormram ala Weghorst/abraham/luuk de Jong/chris Wood/isak bijvoorbeeld.

19 januari 2023 om 11:50

Zit echt onwijs veel kwaliteitsverschil tussen de namen die je noemt natuurlijk. Isak is natuurlijk geen stormram. Is een snelle behendige speler maar geen speler die oorlog brengt. Als je kwalitatief ook wat wilt moet je kiezen voor Toney of Abraham. Maar die gaan natuurlijk niet komen voor alleen stormram te fungeren

19 januari 2023 om 11:58

Ik noemde ook vooral random wat ''lange'' spitsen op hoor. Weet ook dat een Isak emer basismateriaal is en vrij behendig voor zijn lengte.

Abraham of Toney zouden ideale back-ups zijn hoor.
Verder zou een Michal Antonio ook geen verkeerde zijn. Die brengt altijd oorlog en is best kopsterk, ondanks zijn geringe lengte...

Toney had ik inderdaad niet aan gedacht. Wellicht dat die wel als back-up spits wil fungeren hoor. Speelt nu, met alle respect, ook maar bij Brentford hoor!

Of een Calvert-Lewin, al is die nooit meer fit blijkbaar? Die is koppend wel echt bizar sterk en er was voorheen vaker interesse

19 januari 2023 om 12:14

Ja precies, vraag is ook een beetje wat het plan is. Ga je Balogun of Nketiah houden als back ups en alleen een pure stormram halen? Of kies je juist een Toney als back up. Want een stormram halen en ook al 2 andere spitsen hebben ga je hem niet veel gebruiken.

19 januari 2023 om 12:18

Jesus, Toney en Nketiah. Daar zou ik voor tekenen.
Balogun, Marquinhos en Patino nog een jaar verhuren.

Verder dan een rechter winger halen met talent en niet te oud (williams, Diaby of Pino zijn mijn sterke voorkeuren), een CVM als Rice (kan ook bij nood als CV) en dan 2 transfervrije spelers: Gundogan of Tielemans & Ndicka.

19 januari 2023 om 12:55

Ik zie Diaby niet komen indien Saka blijft. Die is te goed om genoegen te nemen met een rol als roulatie speler.

19 januari 2023 om 14:53

Ik zie Diaby ook niet direct komen, zeker niet voor dat geld en als je nu Trossard haalt en Martinelli en Saka kan behouden.

Daarom zou ik ook liever een Nico Williams of Yeremy Pino zien. Die willen ook voldoende spelen, maar zijn een stukje jonger nog en ook ander soort rechtsbuitens dan Diaby / Saka, die relatief vergelijkbaar zijn (alleen is Diaby meer pace gericht en Saka meer de 1 op 1)

19 januari 2023 om 20:06

Bij Viaplay hebben ze een hoge pet op van United maar over Arsenal spreken ze ook wel positief alles beter dan bij Ziggosport daar werd Arsenal altijd weg gezet als een degradatie kandidaat en werd en zelde tot nooit iets positiefs gezegt zelfs als ze 4-0 voorstonden en het werd 4-1 werd die ene tegengoal helemaal onder het vergrootglas gelegt.
Blij dat Ziggo Sport die rechten kwijt is wat een zeikzender was dat.
Ontopic
Ik begrijp het wel wat VZ bedoelt want in Felix en Mudryk zit toch echt wel meer potentie dan deze Trossard die al 28 jaar is.
Als die 22 was geweest was het verhaal iets anders.
Mudryk denk ik dat echt wel tot een smaakmaker kan uitgroeien en denk dat we na Ibrahimovic en Ronaldo wederom een talent hebben laten lopen waar we over 10 jaar nog over praten dat een bonus constructie het verschil is geweest in het mislopen of binnenhalen van Mudryk

Voor een januari transfer kan dit goed zijn, zeker voor als back-up. In de zomer moet Arsenal wel gaan proberen om grote spelers aan te trekken die er direct staan om de aansluiting te kunnen behouden in de top van de PL.

19 januari 2023 om 11:07

In de zomer worden de pijlen sowieso gericht op Rice als main target, en Tielemans en Ndicka zouden transfervrij komen. Dus verwacht zelf wel wat actie van Arsenal in de zomer.

19 januari 2023 om 11:07

Niet op de flanken vind ik. Saka is gewoon een talent van de buitencategorie, dus voor rechts moet er echt geen grote naam worden. Op links misschien maar die noodzaak is nu ook wel weg.

Uiteindelijk vind ik ze nu echt een heel sterk elftal hebben. Misschien is er nog een iets betere optie te vinden op de back posities, maar die zijn altijd moeilijk te vinden en zeker Tomiyashu voldoet daar echt wel. Gewoon breedteversterkingen of jonge zeer beloftevolle spelers halen, lijkt me een stuk slimmer/goedkoper dan grote namen te gaan halen.

19 januari 2023 om 11:10

Cedric staat op het punt om te vertrekken naar Fulham. Als dat gebeurt is zal Arsenal deze transferperiode nog overschakelen naar Fresneda van Valladolid.

19 januari 2023 om 11:14

Plekken waar we ons nog moeten versterken is op 6 en 8, daar zijn we te afhankelijk van Partey en Xhaka momenteel. We hebben een kwalitatieve back-up voor Gabriel Jesus nodig, Nketiah is een leuk werkertje maar niet van het niveau Arsenal en of Balogun het niveau aan zal kunnen is ook maar de vraag.

19 januari 2023 om 11:16

In de zomer haal je Rice, Tielemans en Ndicka als het goed is dus dan zit je in de breedte wel goed in de verdediging en middenveld. Alleen nog een back up spits misschien en een goede back up buitenspeler die beide flanken kan.

19 januari 2023 om 11:18

Bij Saka moet er echt wel wat bij. Die speelt nu echt alles.
Wellicht dat Vieira na dit jaar op die plek wat meer kan gaan spelen. Die lijkt echt aanpassingsproblemen te hebben met het tempo en de intensiteit van de competitie (en wellicht ook de taal?).

Ik zou op de rechtsbuitenpositie een jonge talentvolle speler kopen. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een Nico Williams, Yeremy Pino of Randall Kolo Muani.

Verder had ik Arsenal deze winter eigenlijk ook graag zien gaan voor Marcus Thuram. Grote spits die ook op linksbuiten kan. Scoort ook aan de lopende band in Gladbach dit jaar!

Op de backpositie verwacht ik een Fresneda eigenlijk wel. Cedric lijkt (hopelijk) naar Fulham te gaan, mocht hij zijn wages wat laten zakken.

19 januari 2023 om 11:21

Back-up spits zie ik niet direct gebeuren.
Volgend jaar heb je Jesus, Nketiah & Balogun. Balogun schiet gewoon met scherp in de Ligue 1 dit jaar hoor. Staat gewoon in de top 10 topscorers met 10 goals bij een Stade Reims!

Een N'dicka transfervrij en dan op het middenveld een Gundogan of Tielemans transfervrij, zou ideaal zijn.

Dan kan je één van die twee gebruiken als 8 en kan je vol voor Rice gaan in de zomer.

Deze winter: Trossard & Fresneda. Cedric verkopen aan Fulham.
Komende zomer: Tielemans of Gundogan & N'dicka transfervrij, Rice als topaankoop en wellicht nog een verrassing in de voorhoede (nico Williams, Yeremy Pino)

19 januari 2023 om 11:24

Als Arsenal er in slaagt spelers als Tielemans, Ndicka, Rice en trossard te halen en er daarbovenop in slaagt goede back-ups te vinden voor de rechtsback, spitspositie en rechtsbuiten dan hebben ze echt een enorm sterke selectie.

Ik heb niet echt een idee hoeveel Arsenal te besteden heeft maar als Tielemans zou komen zou ik zelfs durven opteren dat je het geld van Rice beter kan investeren in iemand als Pino of Williams (wat echt uitstekende suggesties zijn) voor op de flank en iemand als David in de spits. Want Rice is heel goed, maar toch ook wel iets te duur voor wat (extra) brengt.

19 januari 2023 om 11:30

Mwah. Tielemans kan in mijn ogen alleen in aanmerking komen voor de posities van Xhaka en Odegaard. Ik zie echt geen 6 als Partey in hem.

Lokonga, Marquinhos volgend jaar verhuren. Eventueel nog Balogun.

Balogun doet het uitstekend in Frankrijk. Ben benieuwd wat de plannen voor hem zijn volgend jaar.

Jonathan David zou denk ik te duur zijn. En daarnaast is hij denk ik ook teveel hetzeflde type spits als wat we nu hebben.

Ik zou persoonlijk meer voor een type Abraham/isak/luuk de Jong gaan bijvoorbeeld. Grote spitsen, die iets anders brengen.

Rice erbij is cruciaal. Of in ieder geval een CVM achter Partey, die eventueel ook als 8 op de plek van Xhaka kan spelen.

Ik zie een zomer met een CVM van het kaliber Rice en vervolgens ook een speler van het kaliber David niet gebeuren namelijk, maar ja. Wellicht ook wel, als je CL voetbal haalt...

19 januari 2023 om 11:31

Ik zie Rice wel als een cruciale aankoop. Partey is fantastisch, indien fit, en daar ligt ook het probleem. Partey is heel blessuregevoelig en zonder hem valt ons hele middenveld weg.

19 januari 2023 om 11:40

Nog een jaartje wachten op David kan ook een optie zijn inderdaad. Mogelijk dan weer wat goedkoper door een korter contract.

19 januari 2023 om 11:51

Dat kan ook.
Ik denk dat Arsenal ook een plan heeft met Balogun. Doet het goed in Frankrijk. Is nog jong, maar scoort voldoende bij een middelmatige club.

Verder heb je Nketiah, Balogun en Jesus die ongeveer dezelfde types zijn. Althans, Jesus is meer de meevoetballer dan die andere twee, maar qua postuur/lengte en specifieke kwaliteiten...

Ik gok dat ze eerder een rechtsbuiten aantrekken ala Pino, Williams of Diaby. Pepe vervolgens verkopen en Balogun wellicht nog een jaar verhuren. Om vervolgens een pinchitter ala Weghorst (niet perse hem, maar het type speler) aan te trekken.

Rice of een andere CVM (caicedo) of een Koné van Gladbachis een must, evenals een back-up voor Gabriel (liefst Ndicka) en een back-up voor Xhaka (tielemans of Gundogan, als je op de transfervrije markt kijkt)

Verder gok ik dat Fresnada wellicht ook gaat komen. Arsenal schijnt erg geinteresser te zijn. Jonge back, die wellicht nog dan eerst terug verhuurd gaat owrden.

19 januari 2023 om 14:32

Maar een rechtsback back-up is toch niet nodig Lierse? White is sinds dit seizoen de onbetwiste 1e rechtsback. Die voldoet echt ruim en heeft mij persoonlijk ook echt verrast. Ik ga ervan uit dat hij rechtsback blijft. Zeker als N'dicka komt voor centraal. Dan heb je namelijk Gabriel - Saliba en Holding - N'dicka (persoonlijk vind ik dat we op Holding door moeten selecteren, maar gok dat het niet gaat gebeuren). En dan heb je met White en Tomiyasu de rechtsback positie echt ruim voldoende bezet.

Een rechtsbuiten zal ook afhankelijk zijn van hoeveel vertrouwen Arteta heeft in Marquinhos en eventueel Nelson. Moet zeggen dat ik er vanuit ga dat Nelson weg gaat. Marquinhos mag van mij persoonlijk wel wat meer minuten krijgen overigens.

Persoonlijk ben ik overigens niet zo overtuigd van Tielemans. Ik vind hem voor het huidige Arsenal toch iets te lui ogen. Al is transfervrij natuurlijk wel weer aanlokkelijk. Maar ik zie Rice zelf ook meer als ''vervanging'' van Xhaka op termijn. Volgend seizoen dan als afwisseling met Partey, Xhaka en Rice dan.

Tussen Pino en Williams zou ik toch het liefst voor Williams kiezen, gezien zijn fysiek. Pino vind ik net iets teveel op Fabio Vieira lijken qua fysiek en die heeft het gewoon erg lastig tot nu toe. David in de spits zou ik wel zien zitten, maar ik heb persoonlijk ook nog wel veel vertrouwen in Balogun. Zeker aangezien Balogun nu in Frankrijk toch regelmatig het net vindt en goed speelt. Staat toch op 10 goals en 2 assists in 18 wedstrijden en dat bij Reims.

19 januari 2023 om 14:57

Fresneda is wel een jong, talentvol backje. Vooral ook aan de bal enorm goed. Kneedbaar. En ik denk dat hij in aanvallend opzich meer kan brengen dan Tomiyasu en White. Een ander profiel op de back is mooi voor erbij.

Dan heb je:
RB: White - Tomiyasu en Fresneda
RCB: Saliba - White - Tomiyasu - Holding
LCB: Gabriel - N'dicka - Tomiyasu - Holding
LB: Zinchenko - Tierney - Tomiyasu.

Tomiyasu kan op alle posities uit de voeten, ideaal.

Norton-Cuffy, Patino, Balogun, Lokonga, Marquinhos. Ik zie ze volgend jaar eigenlijk allemaal nog wel een jaar verhuurd worden, mits er versterkingen komen (op de wing, centraal op het middenveld en in de punt).

Nelson loopt het contract van af geloof ik. Of die verlengd wordt, nog geen idee. Ben benieuwd. Anders zie ik het liefst ook Nico Williams komen. Tweebenig, pijlsnel, doelgericht en een ander type dan Saka. Kan ook bij nood op linksbuiten. Ideaal.

Tielemans vind ik ook te lui en altijd ''niet fit'' ogen. Maar transfervrij kan je hem gewoon goed erbij pakken, in mijn ogen.

Rice zie ik als opvolger van Partey, maar tegelijkertijd ook van Xhaka. Ligt eraan tegen wie je speelt, de vorm van de spelers onderling. Concurrentie is nodig. Nu spelen die twee alles. Rice kan zowel op 6 als op 8 spelen, ideaal. Engels. Kan ook nog bij hoge nood als Cv.

19 januari 2023 om 18:55

Een middemvelder moet er komen. Milinkovic savic lijkt me top.

19 januari 2023 om 19:34

Vind Rice echter geen vervanger van Xhaka in de rol die Xhaka nu heeft. Denk dan eerder aan een Bellingham, Savic etc. Echte middenvelders die zowel erg compleet zijn, maar aanvallend iets sterjer zijn dan Xhaka.

19 januari 2023 om 20:57

Als Arsenal kampioen wordt deze jaar, dan maken ze zeker kans om grote namen binnen te halen.
Maar het moet wel een gerichte aankoop zijn en niet gelijk Chelsea die kopen wat er te kopen valt.
Heb wel vertrouwen in Arsenal dat ze de juiste spelers binnen halen. Ze hebben hun les wel geleerd met Pepe.

20 januari 2023 om 17:22

Groe spelers voor de flank bedoel je? Die zijn echt niet nodig, met Saka en Martinelli hebben ze al twee spelers die tot de grote namen gaan behoren. Die jongens moeten alle ruimte krijgen om zich door te ontwikkelen.

Heerlijke deal hoor voor Arsenal. Heeft zich bewezen bij Brighton en wordt voor een prikkie opgepikt. Goeie back-up voor Martinelli en kan eventueel ook in de spits. Beleid van Arsenal is de laatste jaren echt enorm verbeterd. Chapeau hoe de club vertrouwen heeft gehouden op de lange termijn.

19 januari 2023 om 15:59

Ik heb een paar wedstrijden van Brighton gezien en Trossard viel mij altijd positief op. Echt een speler met flair en dreiging. En hij heeft zich inderdaad bewezen bij Brighton en is ook één van de redenen waarom ze het zo goed doen laatste jaren. Ben dus zeer tevreden met deze aankoop.

Meh eindelijk beet, dacht dat het officieel is. Past wel niet helemaal in het profiel van Arteta met 28 jaar maar. Doet het wel goed bij Brighton en een uitstekende speler voor in de breedte bij Arsenal aangezien de wissels sowieso slecht zijn.

Verstandig van Arsenal dat ze niet zomaar elke club overbieden mbt transfers. Te gek voor woorden wat zo'n Chelsea aan euro's uitgeeft. En liever een speler die graag voor je club speelt dan eentje die kijkt waar die het meest kan verdienen. Kan me niet voorstellen dat ze bij Arsenal op een houtje moeten bijten.

Wanhopig Arsenal klinkt ook wel erg negatief. Vind niet dat Arsenal wanhopig is, maar goed.
Er zijn vanaf het begin 3 links geweest: Joao Felix, Mykhailo Mudryk en Leandro Trossard.

Joao Felix wilde Atletico te veel huurvergoeding voor en alleen maar verhuren voor een half jaar (ideale optie geweest, maar toch). Uiteindelijk vond Chelsea de huurprijs wel acceptabel, Arsenal niet: klaar.

Mudryk is Arsenal tot het gaatje voor gegaan. Minder money upfront aan Shaktar t.o.v. Chelsea en andere bonusstructuur (minder snel haalbaar blijkbaar), waardoor Shaktar wel akkoord ging met Chelsea's aanbod.
Ook gaat Mudryk veel meer verdienen bij Chelsea dan hij bij Arsenal kon.
Uiteindelijk prima (en ook blij mee) dat hij niet gekomen is voor deze ''crazy amount of money''. Dan bedoel ik de transfersom & aangeboden salaris van Chelsea voor een nog relatief ''onbewezen'' speler.

Trossard heeft nog maar een half jaar contract. Is BPL proven. Was voor het WK ook in goede vorm. Kan als winger spelen (links, rechts volgens mij niet echt), als (schaduw)spits en als nummer 10.
Ideale speler. Staat dit seizoen al op 7 goals en 3 assists en komt nu in een nog beter draaiend team.
Ik heb gelezen dat het gaat om een transfersom van 15 a 20 miljoen pond, wat neerkomt op maximaal zo'n 22 miljoen euro.

Ik hoop zelf dat het 15 miljoen pond is, daar kan ik mee leven. Aflopend contract, 28 jaar, ''ruzie'' met de trainer en wilt graag weg. Hopelijk drijft die zaakwaarnemer de prijs nog wat omlaag.

De overige opties, die echt een meerwaarde kunnen zijn, op de wing, zijn veel te duur of mogen nu niet gaan (moussa Diaby) & iedereen weet dat Arsenal gigantisch geboden heeft voor Mudryk (dus dat het geld er is).

Ik had persoonlijk gehoopt op Nico Williams. Transferclausule in zijn contract. 20 jaar. Spaans international. Kan beiden wings spelen. Heel snel. Direct in zijn spel en daarnaast ook tweebenig, wat hem super dreigend maakt.

Ik hoop volgend jaar wel dat er nog een winger of spits bijkomt. Een Yeremy Pino, Nico Williams of Moussa Diaby (of er moet iets nieuws beschikbaar komen).

Ik hoop alleen dat Arsenal nog minimaal een middenvelder gaat halen. Eentje die als 6 of 8 kan spelen als back-up van Partey/xhaka, vooral op de CVM positie. Al lijkt men te gaan sparen voor Declan Rice in de zomer.

Wellicht dat Fresneda van Valladolid nog wel komt? Goede jonge RB. Dan kan je Tomiyasu als linksback, LCV gaan gebruiken en bij nood eventueel ook Zinchenko op het middenveld neerzetten!

19 januari 2023 om 11:35

Is Kokcu geen goede toevoeging voor Arsenal van de zomer? Arsenal betaald wisselgeld en kunnen het risico dus wel nemen. Backup van Odegaard en Xhaka als CM. Arsenal heeft het spel wat Arsenal nu graag lijkt te spelen. Fysiek moet hij alleen nog een stukje sterker worden maar daar is hij de laatste jaar al flink in vooruit gegaan.

19 januari 2023 om 11:51

Arsenal heeft al back ups voor Odegaard. Met ESR en Vieira kun je al inspelen als vervanger van Xhaka. En Tielemans lijkt ook te komen transfervrij.

19 januari 2023 om 11:55

Ik ben zelf geen fan van Kokcu. In mijn ogen heeft hij te veel balverlies en een te lage handelingssnelheid. Ik denk niet dat Kokcu het tempo en de intensiteit aan kan bij een Arsenal, maar dat is mijn eigen mening.

Verder vind ik dat een Kokcu ook te weinig assists levert voor zijn positie. Ja, hij scoort dit jaar veel (7 goals geloof ik al), maar zijn assists vallen nog wel tegen voor een middenvelder, een creatieve. Nu speelt hij bij Feyenoord wat verder na achter geloof ik, toch?
Daarnaast weet ik ook niet wat hij moet kosten in de zomer.

Ik denk dat Arsenal in de zomer voor 2 transfervrije spelers gaat (tielemans of Gundogan & Ndicka), voor 1 klapper als CVM (rice of Caicedo of andere optie?), 1 klapper of talent als buitenspeler (pino, Williams, Diaby, Ferran Torres of Raphinha) en een breekijzer ala Weghorst.

19 januari 2023 om 12:03

ESR moet eerst maar aantonen dat hij in die 8 rol van Xhaka kan spelen. Hij moet met name het defensieve aantonen.

Het aanvallende gedeelte vertrouw ik hem wel in.

En Vieira moeten we maar zien hoe hij zich ontwikkeld. Lijkt moeite te hebben met de intensiteit en de sterkte van de BPL, wat niet gek is.

Odegaard was in zijn huurperiode ook niet zo goed als nu bijvoorbeeld.

19 januari 2023 om 12:12

Denk dat beide het wel kunnen. Vieira moet idd sterker worden. Maar voetballend is die echt goed. Heb alle vertrouwen in hem.

19 januari 2023 om 12:19

Ik moet het nog maar zien. ESR heeft, tot nu toe, te vaak de uitstraling gehad alsof hij niet fit is. Weet niet wat het is.

Verder ben ik wel benieuwd naar Vieira. Speelt, als hij mag spelen, vaak maar paar minuutjes. in de EL speelt hij vaak met mindere spelers, wat weer minder is voor hem ook.

Ben benieuwd naar zijn tweede jaar bij ons.

19 januari 2023 om 14:46

@glennn

Ik ben het grotendeels met jouw originele posts + toevoegingen eens. Zeker wat betreft aankopen etc. Maar waarom zou je Tomiyasu als LCV + linksachter gebruiken? Als je N'dicka haalt, dan is dat de concurrent LCV voor Gabriel. Linksachter heb je Zinchenko en Tierney. Waarom zou je daar nog Tomiyasu willen gebruiken (tenzij het tactisch is zoals tegen Liverpool)? Zinchenko heeft overigens nog geen enkele wedstrijd op het middenveld gespeeld, ondanks dat vele fans bij ons dat van tevoren hebben aangegeven.

Persoonlijk herken ik mij niet in jouw beeld van ESR. Veel komt vanwege die blessure in mijn optiek. Vorig seizoen toen hij die goede run had, zag je gewoon dat hij het wel aankon. Wat jij zegt herken ik eigenlijk alleen elke keer na die blessures, wat in mijn optiek ook gewoon logisch is. Ik snap wel wat je bedoelt voor de 8 positie van Xhaka, ondanks dat ik hem daar zelf heel graag zie spelen. Maar daarmee kun je experimenteren.

Vieira vind ik toch wel overduidelijk van dat hij het fysiek nog zwaar heeft. Je ziet dat hij technisch goed is, goed schot heeft en een goed oog voor een steekpass. Maar je ziet ook overduidelijk dat op dit moment hij de PL nog niet aankan. Daarom valt hij ook altijd in als RVA, ipv als vervanger van Odegaard. Fysiek kan hij het nog niet aan. Hij heeft ook het lichaam van een 14 jarige lijkt het, dus zo gek is dat niet..

Persoonlijk zou ik Marquinhos vaker willen zien eigenlijk.. Ik vind dat Arteta hem te weinig minuten geeft, ondanks dat ik natuurlijk niet kan beoordelen hoe hij op de trainingen is. Maar hij speelde 1 EL pot goed en 1 wat minder. Voor de rest nauwelijks mogen spelen. Terwijl hij in mijn optiek fysiek er meer klaar voor is dan Vieira bijvoorbeeld.

Van jouw lijstje namen zie ik het overigens echt niet zitten in Ferran Torres of Raphinha. Van beide hoop ik echt niet dat ze daadwerkelijk bij ons op het lijstje staan. Dan zou je in mijn optiek het beste voor Williams kunnen gaan, omdat hij in mijn optiek sneller geschikt is voor de PL dan Pino (pino gaat denk ik hetzelfde zijn als Vieira wat betreft problemen met de fysieke inspanning). Breekijzer a la Weghorst vind ik persoonlijk niet zo nodig. N'dicka zou ik echt graag zien. Rice idem. Tielemans vind ik toch twijfelachtig qua luiheid in zijn spel. Maar goed, transfervrij kan je er geen buil aan vallen natuurlijk.

19 januari 2023 om 15:00

Torres en Raphinha hoop ik ook niet. Raphinha is niks bijzonders in ijn ogen en Ferran blinkt op geen enkele plek uit. Enige voordeel is dat Ferran het bij City goed deed als valse 9, toen Arteta daar ook assistent was, toch?

Verder zie ik Tomiyasu nu als rechtsback, maar bij nood kan hij overal achterin spelen.

Marquinhos zie ik ook graag wat meer, maar ik gok dat hij verhuurd gaat worden in de zomer. Of hij moet volgend jaar echt meer minuten gaan pakken, anders is het zonde. Talent is er, maar hij is nog er ruw.

Ndicka, Tielemans, Rice en een winger ala Williams zou ideaal zijn!

En nu Trossard en Fresneda!

19 januari 2023 om 18:17

Waarom Fresneda eigenlijk? We hebben toch al genoeg rechtsback. White, Tomiyasu en Cedric (niet voor lang maar toch)

19 januari 2023 om 18:58

Fresneda is aanvallend sterk en erg jong. Kan je dezelfde rol als Zinchenko aanleren.
Dan kan je ook wisselen met Zinchenko & Tierney. Speel je ene pot met Zinchenko White, andere met Fresneda & Tierney.
Tomiyasu kan dat wellicht ook, maar kampt toch veel blessures

20 januari 2023 om 07:46

Wat heeft Kokcu nouweer te zoeken in de Engelse top behalve een plaats op de bank? Zie ik totaal niet gebeuren.

19 januari 2023 om 17:56

Oja die transferclausules in Spanje.. Is er bekend wat die bedragen zijn voor Williams (en Pino)? Edit: Oh als de eerste google resultaten kloppen 43mil en 67mil, beiden in ponden. Dan zit Nico Williams niet ver af van het bedrag van Partey, waar ik toch denk dat Atletico nog steeds zit te balen.

20 januari 2023 om 09:07

Williams is goedkoper dan Pino. Williams was geloof ik richting de 50 miljoen euro.
Pino volgens mij richting de 70 miljoen.

Meh. Niet de speler waar je op zit te wachten maar prima voor de breedte. Kost hopelijk niet teveel dan kunnen we komende zomer naar een echt goede winger (leao) gaan kijken.

19 januari 2023 om 11:23

15 miljoen pond waarschijnlijk, dus prima.
Scoort, geeft assists, is vervelend voor een tegenstander en kan op meerdere plekken spelen. Met 28 jaar ook voldoende ervaring.

Volgend jaar gaat Arsenal, denk ik, niet voor een topwinger hoor.

Volgend jaar heb je:
Martinelli - Trossard - Esr
Jesus - Nketiah - Balogun
Saka - aankoop (williams of Pino hoop ik zelf) - Marquinhos (evt verhuren)/nelson.

Leao halen zie ik neit gebeuren. Speelt alleen op links. Daar heb je al Martinelli en nu Trossard lopen met als noodoplossing nog ESR!

Zeer goede speler. De wedstrijd tegen Liverpool staat nog op mijn netvlies, uitmuntend. Goede breedteversterking voor hopelijk normale prijs. Alle posities voorin nu dubbel bezet Marti/Trossard Saka/Viera Ode/ESR en Esr kan evt ook nog backup voor de spits zolang Jesus nog geblesseerd is. En we hebben natuurlijk Nketiah nog. Daar was ik lange tijd sceptisch over, maar wat heeft die jongen zich ontwikkeld!

19 januari 2023 om 15:06

Vieira is alles behalve een flankspeler en ESR kan niet in de spits. Vieira is backup van Ode en ESR van Martinelli, al vind ik dat ESR op een 8 positie moet spelen. Achter Saka hebben we Marquinhos, maar die kan ik totaal niet beoordelen omdat ie nog bijna niets gespeeld heeft.

19 januari 2023 om 16:02

Eens Samcro. Vieira vind ik een echte 10 eigenlijk. Hij heeft een uitstekende pass en kan aardig schieten, maar op de flank komt hij tekort. Hij moet ook nog meer aan zijn fysiek werken vind ik.

19 januari 2023 om 16:15

Absoluut dat ie wel een kilootje of 5 spiermassa erbij kan gebruiken of een stuk slimmer moet worden, wordt nog veel te makkelijk afgetroefd in duels. Maar ik zie in hem wel een toekomstige basisspeler, heeft iets unieks.

19 januari 2023 om 17:17

Vraag me dan toch af waarom Viera vaak voor Saka aan die rechterflank invalt. ESR heeft nog niet vaak spits gespeeld maar heeft daar wel het talent voor. Bij Leipzig speelde hij daar soms en ook afgelopen weekend viel hij op die plek in voor Nketiah. Houd het maar in de gaten.

19 januari 2023 om 18:51

Er vallen soms ook verdedigers in voor aanvallers. Het gaat er vooral om waar ze komen te spelen en ESR ging als meest vooruitgeschoven middenvelder spelen ipv valse 9 en Vieira ging idd op RW spelen maar vulde het meer in zoals Ode doet dan hoe Saka doet.

Lijkt mij een betere aankoop voor Arsenal dan 95++ miljoen voor Mudryk. Als je zo graag zoveel geld wilt splashen op een linksbuiten kan je beter je kruit drooghouden en in de zomer voor Kvaratskhelia gaan in mijn ogen.

19 januari 2023 om 11:16

Klopt, nu geen gekke dingen doen. We hebben ESR er ook weer bij voorin!

19 januari 2023 om 11:25

Die gast van Napoli zou werelds zijn.
Hij, Leao of Mitoma. Dribbelen alle 3 alsof ze er voor geboren zijn, heerlijk om te zien.

Echter zie ik Arsenal volgend jaar eerder voor een rechtsbuiten gaan, waarmee je Saka kan rusten.

Spits zie ik niet snel komen, tenzij het een buitenkansje is. Wellicht een ander profiel ala Abraham ofzo...
Volgend jaar heb je daar ook Jesus, Nketiah en Balogun

Als het is voor in de breedte zou ik Trossard zijnde toch eens denken.
Dan kan je beter naar een club gaan waar ie basisspeler gaat zijn.
Lijkt met iets te goed voor de bank of als wissel.

Keurige transfer. Ik gaf het enkele dagen geleden aan al. Heeft al jaren een 10+ G/A record in de PL. Kan scoren, ook tegen grotere clubs. Eindelijk iemand om in te brengen om een keer iets te forceren.

19 januari 2023 om 11:26

Eens. En hij is dit jaar al bij meer goals betrokken dan het jaar ervoor geloof ik. Dus in prima vorm!

Brighton heeft een optie dacht ik voor een extra jaar dus denk toch dat 15m niet genoeg gaat zijn. Hopelijk zo veel mogelijk want Genk heeft normaal een doorverkoopclausule.

19 januari 2023 om 12:03

Zal tussen de 15 en 20 miljoen pond in liggen, van wat ik gelezen heb overal.

19 januari 2023 om 12:07

In de Belgische media spraken ze over een bedrag van 30-35 miljoen euro. Toch wel prijzig als het dat wordt.

19 januari 2023 om 12:20

Denk niet dat het dat gaat worden.
Aflopend contract (met een optie voor 1 jaar). 28 jaar. Mot met de trainer. Zaakwaarnemer die hem helpt en ook (negatief) inpraat op Brighton omtrent de trainer bijvoorbeeld....

Ik zie bedragen van 20 miljoen pond. Dat zou schappelijk zijn.

19 januari 2023 om 12:11

Zoveel zal het niet worden omdat die uit de selectie is gezet door onenigheid.

Prima transfer voor 15 tot 20 miljoen. Kent de competitie dit jaar zeer goed in vorm. Martinelli zal blij zijn dat die af en toe rust krijgt nu.

leuke speler voor arsenal, doet het al aantal jaren prima in de Pl.
is ook niet heel duur voor wat hij heeft laten zien.

Voelt als een tweede keuze en is dat ook. Maar absoluut geen gekke. PL ervaring, goed seizoen en prima als back-up. Ik heb liever dat ze in de zomer tijd nemen voor scouting en aankoop van een speler met meerwaarde. Droom zou Gnabry zijn, die zich graag nog eens wil laten zien in PL. Leao of Kvaratskhelia. In die categorie. Liefst iemand die op beiden flanken kan spelen.
Verder middenveld ook versterken, zoals Rice.

19 januari 2023 om 15:01

Kvaratskhelia zou ik echt bizar vinden. Die man vind ik dus zo goed in de 1 op 1. Pijlsnel. Doelgericht. Scoort ook nog eens veel...

Enige nadeel is dat hij 100% alles wilt spelen, maar Martinelli (terecht) dat ook wil. Dat kan wellicht nog eens botsen.

Leao is ook leuk, maar is denk ik ook veel te duur en lijkt met een salaris van 7M netto toch te gaan verlengen. Ook weet ik niet of hij qua defensieve arbeid in de basis kan in de BPL bij Arteta. Die Santos van Portugal vond ook dat Leao te weinig terug kwam...

Gnabry zou geniaal zijn. Kan als valse9, als linksbuiten, als rechtsbuiten en als 10 spelen. En hij is een echte Gooner!

19 januari 2023 om 19:44

Vooral met Trossard erbij zal Kvaratskhelia geen optie zijn. Maar dubbele bezetting (Saka en Gnabry bv) kan prima als je +60 wedstrijden speelt. Leao is een leuke speler, maar inderdaad komt hij niet over als slimme speler en kan hij zomaar terugvallen. Neto en Raphinha worden ook veelvuldig genoemd. Eerstgenoemde geloof ik niet zo in, Raphinha twijfel ik ook over.

20 januari 2023 om 08:59

Neto is constant geblesseerd sinds die zware blessure.
Raphinha vind ik een betere variant van Antony, maar ben ik niet van onder de indruk. Al vond ik hem bij Leeds dwingender en directer in de 1 op 1 dan bij Fcb.

Kvaratskhelia is wel echt een droom, evenals Gnabry.

Ik denk dat er volgend jaar een rechtsbuiten bij gaat komen.

Diaby, Yeremy Pino, Gnabry of Nico Williams.

Diaby is vergelijkbaar met Saka qua spel. Pino en Williams zijn meer de traditionele rechtsbuitens, waarbij Williams het voordeel heeft echt tweebenig te zijn. Die zou ik graag zien komen als concurrent!

Goede zet van Arsenal. Trossard vind ik een goede speler en zal passen bij Arsenal. Uitstekende keuze!

Fabrizio meldt 27 miljoen, vind ik wat aan de hoge kant en qua profiel had ik een net wat snellere winger gehad, maar toch snap ik Edu heel goed. Je wilt niet 100 miljoen voor een Diaby betalen en je hebt de kans op de titel en we hebben eenmaal diepte nodig voorin. Dus toch ben ik wel blij hiermee, al baal ik nog steeds van Mudryk(al blijft dat bedrag wel absurd).

19 januari 2023 om 17:23

Mudryk is wel beter maar gezien de investering had hij dan bijna wel basis moeten spelen. En we willen toch Martinelli er niet uit halen? We mogen blij zijn met Trossard. Erg leuke speler en vindt het niet erg om op de bank te zitten

19 januari 2023 om 17:31

City rouleerde met Sane, Sterling, Bernardo Silva en Mahrez, als je naar de top wilt groeien heb je toppers nodig op meerdere posities die elkaar tot het uiterste pushen, maar je hebt gelijk ben wel blij met Trossard, je zag al dat Martinelli wat vermoeiend leek laatste wedstrijden dus juich dit zeker toe. Hopelijk nog een middenvelder en dan ben ik tevreden.

19 januari 2023 om 17:54

21 miljoen + 6m bonussen.

19 januari 2023 om 18:02

27 miljoen, waarvan 21 vast en 6 aan bonussen. En ondanks dat hij nog maar een contract had voor een jaar had Brighton de optie om dat contract met een jaar te verlengen. Al met al denk ik een deal waar alle partijen blij mee kunnen zijn.

19 januari 2023 om 18:11

21 miljoen met 6 miljoen aan bonussen. Vrij hoog bedrag nog maar goed. Mudryk was echt een goeie optie maar 100 miljoen blijft echt teveel. Martinelli hoort ook zoveel mogelijk te spelen hè. Dus meer dan een back up zou hij niet zijn.

Hij gaat dus waarschijnlijk rond de 27 miljoen pond. Zo'n 30 miljoen euro kosten.
Vind ik wel aan de hoge kant, voor iemand die onenigheid had met de coach, weg wilde en een kortstondig contract had. Daarnaast is hij ''al'' 28.

Niet geheel goed onderhandeld door Edu in mijn ogen, maar goed. Ze wilde snel handelen en een ''opvolger'' van Mudryk hebben. Kan die zondag op de bank zitten tegen United. Tenminste weer wat voeding op de bank zondag met Trossard, ESR en Vieira (en evt Marquinhos) in aanvallend opzich.

Ene kan blij dat Mudryk niet komt (voor dat bedrag), aangezien we al 2 vaste basisspelers hebben.
Deze gast is stukken goedkoper, BPL proven en multi inzetbaar.

Had Mudryk ook graag gezien, maar niet voor die prijs. Goed gehandeld, ondanks de ietwat hoge prijs voor Leandro. Het zij zo! We go!

Hopelijk komt er nog een middenvelder uit de hoge hoed. Een Tielemans wellicht ''goedkoop'' vanwege zijn aflopende contract? Of een huurdeal met een speler ala Ceballos of iets dergelijks (bedoel niet perse Dani, maar iemand die squad depth geeft, Ceballos is een oud voorbeeld)

Echt een overschatte speler. Jammer. Had gehoopt dat Arsenal geen middelmaat meer zou halen,maar goed 21 miljoen voor een wissel is op zich nog te overbruggen.

19 januari 2023 om 17:56

Hij kan als wissel op drie posities spelen en scoort regelmatig. Ik ben enorm blij met hem als backup.

19 januari 2023 om 19:52

Dat is juist het probleem we hebben iemand nodig die direct er staat en geen back ups.
Ik zie niet direct de oplossing in Trossard maar misschien bewijst hij het tegendeel.
Ik had gewoon gehoopt op een spits die er meteen staat en altijd wel een goal kan meepikken.
Vooral als teams zich ingraven tegen Arsenal kun je met Saka en Martinelli op de flanken die wat een goede voorzet hebben juist een spits gebruiken die met zijn hoofd ook goed is.
Want als zonde tweede helft van het seizoen begint zullen veel lagere teams zich gaan ingraven en daar heeft Arsenal toch wel moeite mee om er doorheen te komen.
Ik zie veel 0-0 uitslagen komen als Arsenal niet nog een spits er bij haalt

19 januari 2023 om 20:04

Dan zet je Gabriel toch voorin als stormram. Ik zie punt niet om per se een lange spits te kopen. Is het jou niet opgevallen dat Arsenal voornamelijk lage voorzetten geeft en bijna nooit hoog?
Maar des ondanks iedereen wilt een lange spits maar er is niet echt iemand op de markt en je wilt niet met een Weghorst aankomen.

19 januari 2023 om 20:27

Arsenal heeft maar 1 keer 0-0 gespeeld. Vind je erg negatief overkomen. Een stormram kan maar is echt niet zo broodnodig. Trossard kan op alle 3 de posities voorin en kan ook gewoon prima in de kleine ruimte spelen en scoren. Is daarom gewoon een ideale aankoop.

19 januari 2023 om 18:12

Kom maar door met waarom hij overschat en middelmaat is?

Multifunctioneel, PL proven en nog maar 28. Ideale back up.

20 januari 2023 om 08:28

Proven in de middenmoot ja. Heeft bij Belgie bijvoorbeeld nooit wat gepresteerd. Daarnaast een rotte persoonlijkheid.

20 januari 2023 om 08:54

Liverpool, Chelsea, Arsenal zijn middenmoot zeker? Hij presteert gewoon tegen de topploegen in de PL.

Bij België krijgt die amper kansen want Martinez gaf voornamelijk de kansen aan oudere spelers. Een KDB bakte er ook niks van bij België op het WK, ook middelmaat?

Een rotte persoonlijkheid op basis van wat? Onenigheid met Zerbi?

20 januari 2023 om 09:04

Proven in de middenmoot. Zoals zoveel spelers dat ooit gedaan hebben. Je wordt meestal niet geboren bij een topclub R.vatros...

Trossard dit seizoen:
24 minuten tegen Polen met België: 2 doelpunten
Goal tegen West Ham, 3 goals tegen Liverpool, goal tegen Man City, goal tegen Chelsea, Goal tegen Leicester.

Nu zijn Leicester en West Ham dit niet zo goed, maar de overige teams zijn gewoon topteams.

Vorig seizoen scoorde hij ook tegen Liverpool (again), Arsenal, Spurs, United (+2 assists), Wolves en Newcastle, toch ook geen kleine jongens.

Bij België nooit gepresteerd, omdat hij daar amper tot nooit speelt. Die draak van een trainer geeft constant de broertjes Hazard de voorkeur of Carrasco. Nu speelde T.hazard en Carrasco meer op de ''wingback'' positie, maar Eden boven hem sloeg nergens op.

Verder is de persoonlijkheid echt niet rot. Hij heeft een aanvaring met De Zerbi gehad, dat kan. Dat gebeurd overal wel eens.

Ik vind 'betalen flink' eigenlijk behoorlijk wat overdreven. Heb het gevoel dat veel mensen Trossard juist onderschatten en niet bepaald hebben gezien hoe waardevol hij wel niet is voor Brighton dit seizoen (en ook vorig seizoen). Ja hij leeft even in onmin met de coach, maar wanneer de transferperiode voorbij is zul je zien dat het ook zo weer gelijmd zou zijn, gezien hij graag voor Belgie wil blijven spelen (zeker nu er doorgeselecteerd gaat worden). Hij had gewoon nog anderhalf jaar contract en daarbij heeft Brighton destijds ook al rond de 15 miljoen pond voor hem betaald, dit hebben ze nu met de verkoop verdubbeld. Arsenal heeft ermee een dynamische voorhoedespeler die op eigenlijk alle plekken uit de voeten kan (zelfs nog een blauwe maandag als wingback heeft gespeeld mocht Arteta daar wilde plannen mee hebben). Daarbij is het ook een jongen die zich al bewezen heeft in de Premier League, waardoor je daar ook natuurlijk de 'tax' voor betaald. Al met al denk ik dat ze erg blij kunnen zijn, want er zit nog zo vier jaar topniveau in een speler van 28. Ik geef het je te doen om voor een dergelijk bedrag uit te komen bij alles wat Trossard wel niet biedt.

19 januari 2023 om 18:16

Kan alleen maar met je post instemmen. Vind het een geweldige versterking voor ons, laat het al seizoenen zien en kan op alle posities voorin uit de voeten.

27 miljoen voor een PL ervaren winger is een prima bedrag en een goede aankoop. Nu kan je desnoods Martinelli in de spits zetten als Nketiah en Jesus niet fit zijn. Nu hopelijk nog een middenvelder erbij om te kunnen rouleren met Partey en Xhaka (nu heb je alleen El Neny en dat is te weinig. Lokonga kan beter verhuurd worden) en dan vind ik het een geslaagde window.

19 januari 2023 om 18:13

Denk je echt dat er nog een middenvelder komt? Kans lijkt mij heel klein omdat Rice in de zomer moet komen.

19 januari 2023 om 18:53

Daar lijkt het inderdaad naar. Maar toch hoop ik dat we desnoods eentje kunnen huren op z'n minst.

Dit is toch een hele nette deal van Arsenal. Van een lekker prijsje ook. Cucurella heeft alles bij elkaar bijna 70m gekost

19 januari 2023 om 20:00

Bereid je voor op een City vs Arsenal komende jaren. De meester tegen de leerling. Arteta is ook bezig met een jonge rechtsback Fresneda die erg technisch is en door veel twitter scouts in de lucht word geprezen.
Arsenal heeft nu een goede basis en ik denk dat we ook aardig geld kunnen vangen door spelers zoals Taveres, Lokonga en Balogun.

19 januari 2023 om 22:28

Waarom zou je Balogun willen verkopen somagunner? Is jonger en talentvolle dan Nketiah. Completer type spits. En staat nu bij Reims gewoon prima op 10 goals en 2 assists in 18 wedstrijden.

Tavares en Lokonga verkopen inderdaad. Tavares krijg je nog wel wat voor lijkt mij. Lokonga met zijn huidige prestaties en inzet niet...

20 januari 2023 om 09:05

Balogun gaat niet verkocht worden. En Sambi denk ik ook niet. Die gaan we beiden nog minimaal een jaar verhuren. Idem dito voor Norton Cuffy & Patino.

Tavares doet het goed bij Marseille en kan echt wat geld opleveren. Juve had ook al interesse in hem. Goede speler (aanvallend), maar doet aan de bal als linksback soms domme dingen (wingback valt het wel mee). Verder is hij soms nogal een heethoofd. Kan Arteta niet zo mee omgaan.

20 januari 2023 om 17:33

Lokonga lijkt wel klaar bij Arsenal, maar Balogun is een maybe. Heeft na deze zomer twee jaar over, maar valt nu op dankzij zijn doelpunten. Arsenal zet ook flink in op Nketiah, dus als er een goed bod komt, zie ik hem wel vertrekken. Of hij moet een contractverlenging gaan ondertekenen redelijk spoedig.

Dus deze speler is goedkoper dan Madueke. Denk dat Arsenal hier een veel betere deal heeft dan Chelsea. Trossard heeft zich al bewezen in de premier league immers. Goede directe versterking voor hen die bovendien relatief weinig kost.

20 januari 2023 om 17:56

Erg verschillend en daarbij is Trossard een stuk ouder, had hij ruzie en een korter contract volgens mij.

Van de drie genoemde spelers is dit veruit de minste en ook nog eens de oudste 28jaar al.
Over 3 jaar is het ook wel weer gedaan met deze Trossard die ik niet echt een wereldspeler vind voor de breedte wel een toevoeging maar ik had echt op een andere speler gehoopt.
Arsenal had meer aan een spits gehad zolang Jesus er nog niet bij is.
Wat als Nketiah een blessure krijgt dan hebben we niet eens een aanvaller.
Dan kun je Martinelli er wel weer neerzetten maar ik vind hem op die linkerflank echt sterk en op zijn plek.
Jammer dat Arsenal dan toch weer uitkomt op b garnituur.

19 januari 2023 om 19:57

Trossard en Smith Rowe kunnen in de spits spelen. Voor een januari aankoop is dit prima en zo houd je nog wat budget over in de zomer als je voor grotere targets gaat.
We hebben te veel Ozils en Rooneys gezien die eind 20 al washed up leken maar in het algemeen is 32 nog een goed leeftijd. Ian Wright werd op zijn 28e gekocht he. Eind 27 maar Trossard is ook nog maar net 28.

19 januari 2023 om 20:11

Ja maar Trossard is van orgine geen spits hij zou er wel kunnen spelen weet ook niet hoe en of hij er vaker gespeeld heeft heb Brighton daar te weinig voor zien spelen.
Maar zie in Trossard toch echt meer een back up voor Martinelli of Saka dan als nieuwe spits.
Hopelijk komt Arsenal nog met een 'echte' spits op de proppen waardoor je ook met voorzetten iets kan teweegbrengen zou het voetballend slopen vannde verdediging niet lukken

19 januari 2023 om 22:41

Maar waarom wil je per se voorzetten spelen? Dat is eigenlijk vrij achterhaald en werkt voor voetballende ploegen juist nauwelijks. Bovendien is het praktisch nut van een dergelijke speler gewoon erg laag.

Wij hebben dit seizoen 1x 0-0 gespeeld en dat was tegen Newcastle. Daar had je alsnog genoeg kansen en was je simpelweg niet scherp genoeg. Plus had je gewoon een penalty moeten hebben.

Ik zie het nut er simpelweg niet zo van in. Als je echt moet pompen dan kun je net zo goed Gabriel voorin zetten.

Trossard is niet per definitie de "nieuwe" spits natuurlijk. Het gaat er simpelweg om dat je aanvallende opties hebt. Dat maakt niet per sé uit waar iemand staat. Onze kracht dit seizoen is dat meerdere spelers in staat zijn om een goal te maken. Dat is dit jaar onze kracht.

Odegaard: 8 goals en 5 assists
Martinelli: 7 goals en 2 assists
Saka: 6 goals en 7 assists
Jesus: 5 goals en 6 assists
Xhaka: 3 goals en 4 assists
Nketiah, Gabriel, Saliba en Partey staan allen op 2 goals.

Trossard staat op 7 goals en 3 assists voor Brighton. Dat is dus eigenlijk perfect in lijn met wat wij al hebben. Iemand die goals kan maken en kansen creëert, in de PL. Daarom ben ik er wel tevreden mee.

20 januari 2023 om 16:57

ESR kan idd in de punt. En Jesus gaat zoals het zich laat aanzien sneller terug komen dan eerst gedacht.

20 januari 2023 om 19:43

Ik zeg niet dat je perse voorzetten moet spelen maar je moet altijd een plan b hebben en dat hebben ze nu niet.
Als ze nu tegen United verliezen en 2x van City ben je klaar kun je gaan focussen op een ticket van CL
Misschien heb ik het mis en doet Trossard het geweldig in de spits maar zo nu niet heb je niks

Fijne aanwinst voor de breedte. Gaan we vast veel plezier aan beleven. Zeker in Europese wedstrijden en invalbeurtjes zodat Marti ook een beetje rust kan krijgen. Verder is het een oudere speler, wel goed tussen al die jonkies.

Mooie transfer!

Arsenal is zwaar favoriet en kan deze seizoen elke minuut genieten van Gunners. Voor mij is Arteta nummer 1 coach in de wereld op dit moment. Sommige noemen het de 2e PEP maar Pep heeft altijd met miljoenen kunnen strooien. En FC Barcelona met Messi in zijn prime en de luxe van Xavi , Iniesta was het easy job. Dit geldt ook voor Bayern en the cityzens. Arteta heeft het toch na lang volhouden laten zien. Dat hij alles bezit wat een top coach nodig heeft. Arsenal doet me nu denken aan de oude tijden met Thierry Henry. !!

20 januari 2023 om 18:00

Je gaat hem toch niet al boven Pep (en anderen) plaatsen na één goed jaar voor het seizoen afgelopen is.

Ook is het niet eerlijk om dan niet te benoemen hoeveel Arteta heeft uitgegeven in zijn tijd bij Arsenal en hoeveel Pep en de rest hebben uitgegeven etc.

Ik ben heel tevreden hierover. Vond Trossard bij Genk al een handige, bruikbare speler en bij Brighton liet hij zien van toegevoegde waarde te zijn in de Premier League. Ken ook een behoorlijk doelpuntrijk seizoen. Kan op meerdere posities voorin uit de voeten. Qua leeftijd op z'n piek, korte aanpassingsperiode en ook nog inzetbaar tegen Manchester United zondag. Als hij dan even gelijk de winnende scoort, dan is hij helemaal mijn held.

Opzich goede breedte aankoop, die moet je ook halen maar op de een of andere manier valt hij een beetje buiten het beleid. Kan goed uitpakken voor hen maar kan ook zomaar weer gaan zeuren en de boel verstoren als hij niet genoeg speelt. In de PL heeft hij in ieder geval laten zien dat hij het aankan dat is een grote plus lijkt mij.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren