Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Arsenal en Havertz voeren voetbalshow op na rust en vernederen Chelsea

Laatste update:

Arsenal heeft dinsdag de koppositie in de Premier League verstevigd. The Gunners walsten na rust over Chelsea heen en wonnen uiteindelijk met 5-0. Uitgerekend Kai Havertz, vorig seizoen nog speler van de bezoekers uit West-Londen, scoorde tweemaal. Uitblinker Ben White deed dat in de slotfase ook. Arsenal staat nu op 77 punten, drie meer dan Liverpool en vier dan Manchester City, dat twee duels minder speelde. Liverpool komt woensdagavond in actie in de Merseyside Derby met Everton.

Chelsea aaste op revanche na de 1-0 nederlaag tegen Manchester City in de halve finale van de FA Cup. De start van the Blues in het Emirates Stadium was echter dramatisch te noemen. Na een vlotte aanval bediende Declan Rice Leandro Trossard en de Belgische vleugelaanvaller schoot de bal van dichtbij en hard door de benen van doelman Djordje Petrovic heen: 1-0.

Arsenal rook bloed en jaagde op de tweede treffer. Goede kansen waren echter niet besteed aan onder meer Trossard, Havertz en Bukayo Saka. Petrovic hield Chelsea met enkele goede reddingen op de been. De ploeg van manager Mauricio Pochettino kroop gaandeweg de eerste helft uit zijn schulp en kreeg zelf ook een aantal goede mogelijkheden. Axel Disasi en Nicolas Jackson, die tegen Manchester City ook al enkele grote kansen verprutste, wisten de stand echter niet gelijk te trekken.

Doelpuntenfestijn


Een 1-0 voorsprong dus halverwege voor Arsenal, dat na rust over Chelsea heen walste. Havertz miste nog toen hij werd weggestoken door de grote roerganger Martin Ødegaard. De 2-0 viel kort daarna alsnog: een schot van Rice kwam terecht bij White, die de bal beheerst in de verre hoek krulde: 2-0. Vijf minuten later stuurde Ødegaard Havertz weer diep en ditmaal schoot de Duitse aanvaller wél raak: 3-0.

Daarmee was het verzet van Chelsea definitief gebroken. Havertz had de smaak te pakken en tekende via de paal voor zijn tweede van de avond. Het goede voorbereidende werk was van Saka. Arsenal kende geen genade met Chelsea en bracht de stand zelfs op 5-0. Het leek erop dat de mee opgekomen White een voorzet wilde geven, maar zijn inzet vloog langs Petrovic in de verre hoek.

Arsenal liet daarna de teugels wat vieren en dat zorgde bijna voor de 5-1. Jackson schoot de bal van dichtbij echter in het zijnet. Verder kwam de nummer negen in de Premier League niet op een kansloze avond in Noord-Londen. Er waren even zorgen bij Arsenal toen Gabriel Magalhães op de grond bleef liggen, maar manager Mikel Arteta vond het niet nodig om de centrumverdediger te wisselen.

Een zeer geslaagde avond voor de Londense koploper, dat nu rustig kan wachten op wat Liverpool en Manchester City later deze week doen in de spannende titelstrijd. Arsenal vervolgt de jacht op het eerste kampioenschap zondag met een uitwedstrijd tegen aartsrivaal Tottenham Hotspur.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties


Masterclass Odegaard. Wanneer de druk er (enigszins) af is lijkt het weer te kunnen. Belangrijke punten in de race voor het kampioenschap. Hopen dat City donderdag punten laat liggen bij Brighton. Laat Martinelli maar banken voor Trossard tot het eind van het seizoen.

23 april 2024 om 23:08

Druk zit er toch elke wedstrijd vol op nu?

23 april 2024 om 23:21

Dat lijkt me niet. Ergens achteraan rennen is makkelijker dan ergens vooruit rennen. De druk ligt bij City. Alleen kunnen die er helaas beter mee omgaan. Kampioenschap is in principe al verspeeld door Arsenal en Liverpool, alle puntjes die ze nog sprokkelen is bonus en hopen op een fout van City. Daar zit minder druk op dan als iedereen achter je op een fout van jezelf hoopt. Denk ik.

23 april 2024 om 23:43

Respect voor je mening, maar als je zo denkt hebt je al verloren. Ik denk dat de druk bij Arsenal en Liverpool juist is dat als ze nog wat willen ze alles moeten winnen. Ander soort druk misschien?

23 april 2024 om 23:58

Titel is niet verspeeld vind ik. City heeft de doelsaldo niet. Ze moeten nog uit tegen Spurs wat voor hun lastiger is dan voor Arsenal. En Brighton heeft 12 dagen rust voor de duel tegen City. Bernardo Silva klaagde laatst dat ze moei zijn. Er is een kans dat Arsenal op die dag de nieuwe koploper is.

24 april 2024 om 01:56

Begrijp me niet verkeerd, ik hoop enorm op Arsenal of Liverpool (allebei mooie clubs, verdienen het qua team en spel, leuk voor Klopp, etc), en ik denk ook dat ze allebei nog gewoon in de race zitten dus nog niet "hebben verloren". Maar ik denk dat er meer druk komt kijken bij op 1 staan dan op 2 of 3 staan. Zeker als club die niet per se favoriet is voor de titel en niet gewend is aan grote prijzen winnen. Dus ik denk eerder dat 1e staan voor Arsenal veel druk gaf en ze nu hopelijk weer zichzelf kunnen zijn. Met de titel verspelen bedoelde ik eigenlijk dat ze het niet meer in eigen handen hebben, dat was slecht verwoord. Hoe dan ook, succes Arsenal fans hier.

24 april 2024 om 09:37

Wat is het verschil dan? Of je nou eerste of tweede staat, beide keren heb je te maken met druk. Nu MOET je alles winnen om nog kampioen te kunnen worden, die druk lijkt mij niet kleiner of anders dan dat je eerste staat.

23 april 2024 om 23:22

Vind dit nergens op slaan wat je zegt over Odegaard, want juist hij is degene die ons vaak heeft gered toen het moeilijk was zoals tegen Porto. Enige die goed speelde ook bij de verliespartijen tegen een Aston Villa of West Ham, daar waar de meeste verzaakte.

24 april 2024 om 10:08

Sterker nog Odegaard is absolute wereldklasse speler en eigenlijk nog belangrijker dan Saka.

Odegaard man van de wedstrijd!

23 april 2024 om 22:57

Madrid moest hem nooit weg doen

23 april 2024 om 23:09

Wel hoor. Hij was altijd al goed maar zijn beste ontwikkeling heeft hij bij andere clubs doorgemaakt. Dat kon Real Madrid niet en speeltijd zat er nauwelijks in voor hem toen. Niet met wat er toen rondliep bij mijn club. Ik ben blij dat hij bij Arsenal speelt, toch het leukste voetbal van de Premier League. Met afstand. Vooral mede dankzij Ode.

23 april 2024 om 23:15

Real heeft Bellingham, Kroos, Modric en Valverde voor zijn positie. Die zou nooit gaan spelen bij Real in de eerste plaats. Ook de reden waarom die in 20/21 vertrok. Voor beide partijen gewoon de beste keuze.

23 april 2024 om 23:22

Toendertijd natuurlijk de beste keuze voor iedereen zoals je al aangeeft. Maar op dit moment zou Odegaard gewoon spelen bij Real hoor. Met Kroos en Modric die inmiddels op hun retour zijn. En Ode is natuurlijk 3 klasses beter dan Valverde. Maar ik klaag niet hoor, ik dank suikeroom Perez nog altijd voor die prachtige deal tot op de dag van vandaag!

23 april 2024 om 23:26

3 klasse nog wel, daar doe je Valverde zwaar tekort mee

23 april 2024 om 23:29

Je moet ook het werk dat Valverde doet niet onderschatten.. Is een typische box to box middenvelder die blijft lopen. Odegaard zou daar puur en alleen op 10 te komen en kunnen staan anders verstoor je heel de balans. Maar daar loopt nu ene Bellingham.. Enige manier dat ik Odegaard in dit team van Real zie spelen is als ze met een ruit in het middenveld spelen zoals ze vaak dit seizoen doen. Maar volgend jaar indien Mbappe komt spelen ze gewoon weer met 3 middenvelders gok ik.

23 april 2024 om 23:32

Heerenveen had hem moeten kopen.....

24 april 2024 om 00:03

3 klasses beter dan Valverde hahahaha. Wat lees ik hier joh. Valverde is onbetwiste basisspeler bij Real Madrid. Odegaard ging bij Real nooit spelen. En als die 3 klasses beter was had die wel wat laten zien tegen Bayern. Was onzichtbaar terwijl Valverde ijzersterk was tegen Manchester City. Wij zijn hier ook zeker blij met Valverde dus suikeroom Perez is daar zeker niet rouwig om.

24 april 2024 om 00:41

Odegaard speelde goed tegen Bayern in de 1e wedstrijd. 2e wedstrijd minder. Maar heb jij de wedstrijden tegen Bayern wel gevolgd aangezien Real op hetzelfde moment speelde?

24 april 2024 om 06:53

Als we mensen gaan beoordelen op 1 wedstrijd is Bellingham ook geen wereldtop die was onzichtbaar eerste wedstrijd tegen City, Mbappe was onzichtbaar 1e wedstrijd tegen Barcelona, Haaland was onzichtbaar tegen Real. Zijn die jongens nu ineens geen wereldtop? Odegaard staat al 2 seizoenen lang op in 90% van de wedstrijden.

Real heeft misschien geen plek voor hem maar als ze hem hadden gehad was er wellicht een andere keuze gemaakt. Niemand die het weet. Waarom niet gewoon van wereldtoppers genieten inplaats van diegene of anderen de grond in praten omdat ze toevallig niet voor jou favoriete club spelen.

24 april 2024 om 07:15

Je weet dat als Odegaard zou moeten doen wat Valverde doet in een wedstrijd, dat hij dan na een half uur spelen aan een zuurstofmachine moest worden gekoppeld toch? Met een longarts ernaast om hem te monitoren. Je weet echt niet waarover je praat Smatske. Neem dan de moeite om een keer naar Real en vooral Valverde te kijken. Ha ha ha, drie keer beter. Je vergelijkt al verkeerde spelers met elkaar en nee, Ode zou Bellingham er niet uit spelen. Over Kroos en Modric hoeven we het niet eens te hebben.

24 april 2024 om 07:25

Distance covered average per game: Valverde 9.00 Odegaard 10.7. Volgens stats van uefa. Maar ook jij gaat langs het belangrijkste punt heen.

24 april 2024 om 09:33



Ik denk dat je bedoeld dat Valverde 3 klasses beter is dan Odegaard, anders ben je echt heel hard op je hoofd gevallen.

En Kroos, die is nog altijd 10x wat Odegaard ooit zou zijn. Wat is dat toch met spelers in de PL bizar overschatten altijd.

24 april 2024 om 09:41

Valverde is veel meer de loper ja en ik zeg neit dat Martin beter is ofzo. Creatiever, dat sowieso. Maar qua totaalspel past Ode beter bij Arsenal en Fede beter bij Madrid (die hebben al creativiteit uit Kroos/modric/bellingham).

Odegaard loopt echter wel enorm veel. En vooral vooruit drukzettend is hij bizar. Echt bijna 90 minuten lang. Defensief is hij er ook zo goed als altijd.

Nee, als het puur op loopwerk aankomt denk ik niet dat Odegaard onder doet voor Valverde. Enige waar je over kan twisten, is dat Valverde dit op een hogere snelheid doet (die is volgens mij wel een stukje sneller dan Martin)

24 april 2024 om 09:45

Haha wat een onzin. Real Madrid is wel goed in het ophypen van hun eigen spelers. Valverde is een Totaal andere speler. In een voetballend elftal is Valverde een stuk minder dan Odegaard. Valverde werkt wel keihard en heeft een hard schot. Odegaard is bij Arsenal meester in drukzetten en loopt net zoveel meters.

Kroos laat 10x meer zien? Denk eerder dat jij jouw spelers overschat haha. Odegaard doet 10x meer in een wedstrijd, kan wereldklasse passes geven, loopt zich kapot, enorm belangirjk in de combinaties, dribbelt zich uit elk duel. Dat zie ik Kroos niet doen, nog wel een goeie speler uiteraard.

24 april 2024 om 10:10

Ja je kunt vini of rodrygo niet banken ze zouden nog 3-4-3 kunnen spelen maar dat gaan ze denk ik niet doen.

24 april 2024 om 10:20

RM, laten we niet vervallen in een discussie waarbij speler A door zijn fans 10x beter genoemd wordt en speler B vice versa. Zonder de stats is al te zien dat Ode tot het laatste fluitsignaal voluit gaat en niet aan de zuurstof hoeft. Met de stats kan je zelfs zien dat Ode dus meer meters aflegt dan Valverde dus daarmee gaat jouw comment al onderuit.

Dit allemaal zegt niets over de kwaliteiten van de spelers, dus dat mag buiten beschouwing blijven imo.

23 april 2024 om 23:07

Alleen al voor het juichen van Havertz tegen zijn oude club zou ik het aan hem geven haha

23 april 2024 om 23:12

Hij had er de 1e helft zeker 1 moeten maken dus ik snap het juichen wel.

Dankjewel BlueCo! Ze hebben niet een heel elftal vervangen maar een hele selectie in anderhalf jaar en dan ook nog is met spelers van onder de 24 jaar. Vervolgens stellen ze 2 keer een matige coach aan. Waar de laatste het met BBQ's en 'inspirerende" praatjes aan de praat probeert te krijgen. Als je zo'n jonge ploeg hebt dan heb je een trainer met een plan nodig.

Nog 6 wedstrijden lijden. Europees voetbal hoeft niet dat verdient de club niet ook al is dat op een of andere manier nog mogelijk.

23 april 2024 om 23:00

Zodra ik die kop van Pochettino door het beeld zie schuiven voel ik dat mijn allergie voor citroenen weer een stapje erger wordt, om nog maar te zwijgen over alles wat Amerikaans is.. Van de naam "blueco" alleen al krijg ik spontaan vlekken in mijn nek.

23 april 2024 om 23:03

Ik zou er niet vanuit gaan dat je nog maar 6 wedstrijden te lijden hebt hoor, met deze spelers zal het volgend seizoen niet anders zijn.

23 april 2024 om 23:14

Waarschijnlijk wel want die data-mannetjes vinden altijd wel wat om positief te blijven. En Poch heeft tot nu toe 0 keer onder druk gestaan volgensmij.

23 april 2024 om 23:23

Het ligt echt niet alleen aan Pochettino hoor. De spelers zijn gewoon niet goed genoeg. Heb je die twee Fransozen achterin gezien? Die zullen onder geen enkele trainer betere verdedigers worden en voetbal iq zullen ze al helemaal niet ontwikkelen.
Op het middenveld heb je twee achterlijk dure spelers, die nergens in uitblinken. Als je Rice zag spelen, dat is een speler die meer dan 100 miljoen waard is, niet freaking Enzo en Caicedo. En dan die aanvallers... bij de amateurs zijn Jackson, Mudryk en Madueke niet welkom hoor.

23 april 2024 om 23:32

Dus dat de spelers geen inzet tonen ligt niet aan de trainer? Ik denk dat het 50/50 is. Deels de trainers schuld en deels de spelers zelf. Als je een Guardiola/Klopp en zelfs Arteta of Alonso als coach hebt, mannen met karakter en grinta kun je niet zoals vandaag de volle 90 minuten doen alsof alles je geen bal interesseert en geen 20 meter lopen zonder inzet, want dan zit je volgende wedstrijd gewoon lekker op de bank. & dat is wel degelijk een verschil met Poch, die man zegt nooit iets. Hij stond tegen Everton harder te coachen toen ze 5-0 voorstonden dan vandaag toen ze 2 en 3-0 achterstonden. Gewoon lachwekkend. Beste voorbeeld is vandaag nog bij de 3-0 van Arsenal, Madueke word gewoon echt foutief gestopt door Gabriel maar denk je dat iemand daar ook maar iets over gaat vragen bij de Scheids? Poch die er met zijn neus opstaat blijft staan als een natte krant en that’s It. Klopp had heel het stadion in brand gestoken.

23 april 2024 om 23:04

Is het niet xo als chelsea geen Europees voetbal haalt dat ze in problemen komen met ffp?

23 april 2024 om 23:10

@TheGunner030, het is juist zo dat als er wel Europees voetbal gehaald wordt (wat geen Champions League is) dat er meer bezuinigd zal moeten worden. De regels van de FFP zijn in dat opzicht weer anders en voor Chelsea minder voordelig dan PSR.

23 april 2024 om 23:33

Dat samenstellen van die selectie is toch ook een ramp.. Ik volg het Engelse voetbal dan wat minder, maar vooral het Spaanse. Maar zo'n Jackson was bij Villarreal eigenlijk na Gerrard Moreno, Chukwueze en Pino je drie na beste aanvaller. En dan nog wel een talent op links, en niet in de spits. En dat is nu eerste spits van Chelsea?? Hoe krijg je dat soort waanzin voor elkaar vraag ik mij af.. En dan doet die het nog best redelijk. Maar zo heb je er wel vijf á tien in die selectie zitten waarbij je denkt "wie heeft dit bedacht." Die Cucurella bijvoorbeeld.. Dat was op linksmidden een leuke draver, maar op linksback veel te zwak al voor een Spaanse middenmotor. En dat staat nu dan back bij Chelsea..

23 april 2024 om 23:49

Dat samenstellen is inderdaad een ramp. Trainers hebben amper inspraak. En ze werken schijnbaar veel met data. Maar daar kan je niet uit halen of ze als team kunnen presteren. En die Jackson presteerde volgensmij pas een half jaar goed bij Villarreal. Dat hebben ze waarschijnlijk niet meegenomen. Daarnaast kijken ze ook helemaal niet naar wat voor een soort speler ze halen want qua mentaliteit is het ook bagger.

23 april 2024 om 23:55

Inderdaad. Ook veel dingen die gewoon weg niet kloppen, zoals een Gallagher die op 10 staat.. geen idee waarom of wie dat ooit bedacht heeft, is allemaal leuk en aardig voor druk te zetten maar dat is het dan ook. Als die een bal toegespeeld krijgt kaatst die meestal gewoon terug en draait bijna nooit door etc. Als je hem laat spelen is het op de 8 maar niet op de 10, verder is je centrale duo sterk maar dat is het dan ook. Snel en behendig zijn ze niet, voetballend IQ is ook niet het hoogste. Dan heb je inderdaad een Jackson die wel kan rennen met de bal maar afwerken of überhaupt positie kiezen voor doel zit er niet in. Dan loopt er een Mudryk links langs die gewoon weg niet weet wat die moet doen, in mijn ogen loopt hij rond alsof hij de bal soms niet eens wil, alsof hij bang is van iets fout te doen. Want de man is snel en kan dribbelen maar probeert dit nooit om 1 of andere reden. Maar bon! Doe Poch weg en haal een De Zerbi ofzo. Een spits en CV en we zijn al een heel eind. Als het dan niet gaat beginnen draaien vanaf September is er een groot probleem.

24 april 2024 om 08:02

Wel mooi dat ‘flop’ Havertz 2x weet te scoren tegen Chelsea. Heerlijk vind ik het! Die jongen werd volledig afgebrand en was al voor een minuut te spelen een miskoop van Arsenal. Zo zie je maar…

24 april 2024 om 09:43

Havertz is in mijn ogen wel beter als CF dan als CAM bij ons. Op die positie moet je toch wel Rice hebben met Partey achter zich. Die maakte ook een immens verschil gister. Partey speelt zo veel goede passes schuin naar voren met risico en zorgt voor een goede bal tussen de linies. Dat moet Rice van hem gaan oppakken en overnemen, zodat Partey uiteindelijk als '6' vervangen kan worden en er een absolute topper op de '8' positie bij kan komen ala Wirtz, ooit!

Vind hem als '8' bij ons soms nog te traag handelen en te één dimensionaal qua handelen (altijd naar links terug draaiend)

24 april 2024 om 10:06

Daar ben ik het mee eens inderdaad Glennn. Ik denk zeker dat Rice prima de rol van Partey kan invullen. Ik denk dat het er vooral aan ligt wat de afspeelmogelijkheden zijn. Nu met Rice & Partey wisselen zij elkaar af, wat zorgt voor afspeelmogelijkheden voor beide. Rice heeft verder veelal met Jorginho gespeeld, die juist een stuk statischer is. Dan moet hij ook anders spelen natuurlijk. Tevens moet Rice normaliter ook meer verdedigend werk verrichten, helemaal wanneer Trossard of Havertz of Vieira op het middenveld worden geposteerd. Dat zorgt natuurlijk ook voor een andere invulling.

Ik denk dus dat vooral een nieuwe linker 8 van noodzaak is, naast een spits.

Mag ik weer even hardop uitspreken dat ik vooral hoop dat vanavond nog een ouderwets "club statement" de wereld in geslingerd wordt?

Onder een fatsoenlijke manager zeg je als team tegen elkaar: "jongens, Palmer is er vandaag niet bij dus winnen zal lastig worden. We gaan er in ieder geval voor zorgen dat we met een 0-0 weer naar huis gaan". Onder Pochettino hangt je elftal als los zand aan elkaar, moet je heel opgelucht zijn dat je niet na 8 minuten met 10 man staat en moet je concluderen dat er geen enkel plan was om het dit Arsenal lastig te maken. Chelsea was compleet kansloos en heeft zich compleet voor l*l laten zetten in (de zoveelste rampzalige) tweede helft van de wedstrijd. Het antwoord woont in West-Londen op steenworp afstand van Stamford Bridge, je zal er misschien niet meteen kampioen mee worden maar luister naar wat hij te zeggen heeft en je krijgt in ieder geval een ploeg met karakter terug.

Pochettino moet ontslagen worden, liever vanavond nog dan morgen. Rot die vent er uit en zorg dat hij een gebiedsverbod krijgt. Voor de zoveelste keer dirigeert hij een ongekende blamage! Genoeg is genoeg!

23 april 2024 om 22:59

Eens, ik weet niet wat voor zaakwaarnemer die Pochettino heeft maar hij komt telkens weer aan de bak bij een grote club. 13 in een dozijn trainer net als Koeman

23 april 2024 om 23:03

Ik ga die man ook maar eens bellen, misschien kan ik Pochettino wel opvolgen. Mijn CV op FM is in ieder geval minstens zo indrukwekkend als al die feel-good-prijzen die Pochettino bij elkaar geknikkerd heeft...

23 april 2024 om 23:05

Volgende seizoen zit die gozer er nog!

23 april 2024 om 23:11

Daar ben ik ook bang voor ja, dat zou de absolute doodsteek voor de club zijn.

23 april 2024 om 23:08

Een club statement a la Nottingham Forest? Ik weet niet of je als Chelsea nou echt moet vragen of Jackson er alsjeblieft afgestuurd kan worden.

De woorden van Pochettino gaan we wel onthouden, Chelsea is toch echt Cole Palmer FC.

23 april 2024 om 23:13

Ik heb het al wel vaker gezegd maar zonder Palmer zou je op dit moment strijden tegen degradatie. Die jongen is het verschil tussen plek 18 en plek 10. De rest, Madueke en Jackson bijvoorbeeld, lijken er hun stinkende best voor te doen om zo dicht mogelijk tegen die degradatiestreep aan te komen.

23 april 2024 om 23:18

Vond het ook al zo’n achterlijke uitspraak van een trainer..
Je koopt spelers voor in de 100miljoen en 70 etc, en je gaat dan echt je team half te kakken zetten door te zeggen dat het nu hun kans is om zich te bewijzen aangezien Palmer er niet bij is. Palmer is geweldig, maar als je zo praat als trainer kom op man. Kijk naar een Guardiola, die zij over dezelfde man ‘als die wilt gaan, gaat die gewoon’.

23 april 2024 om 23:14

Pochettino ontslagen, Sterling-Gallagher-Badiashille en misschien Madueke en Chalobah gewoon verkopen.

Aangezien je dan ook nog Lukaku-Maatsen-Broja gaat verkopen komt er wel redelijk wat geld binnen.

Wie er dan van spelers nog moet komen is nog maar de vraag. Ik hoop een topspits en topverdediger.

23 april 2024 om 23:24

Laten we beginnen met Paul Winstanley en Laurence Stewart er gelijktijdig met Pochettino uit te wippen. Zij zijn degene die dit team bij elkaar gekocht hebben, zij zijn degene die zonder greintje medeleven op straat gedonderd moeten worden.

Daarna kan gekeken worden naar de selectie, maar ik ben het met je eens dat Disasi, Madueke, Sterling en Badiashile boven aan het lijstje moeten staan om zo snel mogelijk verkocht te worden. Gallagher en Chalobah zou ik zelf niet verkopen. Zij presteren een stuk beter dan die andere klunzen!

23 april 2024 om 23:54

Haha, denk je dat Todd en zijn kornuiten die Yes mens er uit gooien? Nooit van ze lang zal ze leven. Blueco is er in gestapt voor het geld en dat willen ze verdienen met chelsea. Ze zien notabene Spurs als voorbeeld hoe je flink geld kan verdienen zonder voor de prijzen mee te doen.
Ben bang dat Chelsea als topclub te veel is afgegleden en niet zoals Liverpool of Arsenal nu ooit terug komt….

24 april 2024 om 00:02

Overdrijven kan ook natuurlijk. De helft van de basis 11 ligt in de lappenmand, Poch is ook gewoon een slechte trainer die uiteindelijk nog niets bewezen had. Finale met Tottenham is allemaal leuk maar was meer geluk als kunde, anders kan je ook zeggen dat Di Matteo vroeger een topcoach was. Er is geïnvesteerd om geld te maken ja uiteraard. Maar ook zeker om mee te doen om de prijzen, Caicedo was vorig jaar 1 van de beste middenvelders van de premier legeau. Enzo beste jonge speler van het WK. Mudryk leek ook gewoon een topper in wording. Laten we nu gewoon eindelijk eens een ECHTE toptrainer aantrekken en kijken waar het schip dan strand. Want sorry.. Potter,Lampard,Poch. Zit geen enkele geweldige coach tussen. Sterker nog, ik vind ze alle 3 zelfs hard op elkaar lijken, staan alle 3 gewoon als 3 natte kranten naast het veld.

24 april 2024 om 00:57

Het probleem is: Welke club wil die spelers hebben? Voor Maatsen zijn er nog wel clubs in de markt, voor Lukaku misschien ook, maar welke club wil die andere spelers hebben? De meeste hebben een lang contract en een hoog salaris.

24 april 2024 om 06:43

@stravven, je gaat ze niet slijten aan de top 6 nee maar ze hebben geen bijzonder kostbare contracten (ze verdienen relatief weinig voor langere tijd) dus kun je best zaken doen met andere clubs die zoekende zijn. Bovendien komen de Saudi’s aankomende zomer ook weer op gang, wellicht kun je bijvoorbeeld een Sterling (die wel idioot veel verdient) wel aan die mensen kwijt en krijg je hem ook zo gek om te gaan.

24 april 2024 om 06:57

Ik kan dit trouwens heel mooi uitdokteren, maar onze Amerikaantjes zijn met een missie op stap: dure middelmaat kopen en eigen jeugd zo snel mogelijk de deur wijzen. Dus ik kan wel heel mooi bedenken wie er waarheen gaat vertrekken, maar de enige die echt zullen gaan zijn Gallagher en Chalobah. Hoe triest dat ook is!

24 april 2024 om 10:09

@yoeri

De salarissen vallen inderdaad mee. Echter, je gaat wel even voorbij aan de lange contractduur. Dat vertegenwoordigt ook een waarde. Zowel in transfersom als in salaris. Dat lagere salaris is er natuurlijk puur door die langere contractduur. Spelers willen niet allemaal erop achteruit gaan, dus zullen zij qua salariseisen niet zomaar met minder akkoord gaan.

Zij kunnen bij Chelsea nog X miljoen verdienen in de komende Y jaren. Als zij dan weg gaan, kan het zomaar zijn dat ze juist een hoger maandsalaris willen om wel op dezelfde totale miljoenen te komen over de contractduur. Dat is ook een mogelijkheid natuurlijk.

Chelsea gewoon helemaal afgedroogd door Arsenal. Vooral de tweede helft waren ze helemaal van het veld geveegd. Havertz met vele motivatie deze wedstrijd beloont dat ook met 2 goals. Beste man aan de zijde van Arsenal was uiteraard Odegaard. Die kerel had een paar goeie steekballen. Zeker die op Havertz was subliem.

En tja Chelsea. Had al van tevoren gezegd dat het niks ging worden als Cole Palmer niet meedoet en Arsenal met een grote uitslag zou winnen. En achteraf ook nog gelijk gehad. Geen enkele aankoop is van een denderend niveau. Chelsea mag echt met hun blote knieã«n bedanken dat Cole Palmer de enige is met een goed niveau. Anders zou dit Chelsea serieus meedoen om degradatie misschien. Want het is echt pure middelmaat wat er staat.

23 april 2024 om 23:04

Door ze middelmaat te noemen geef je sommige spelers nog te veel lof.

23 april 2024 om 23:08

Is Jackson altijd zo slecht?

23 april 2024 om 23:08

Had het beter Championship materiaal kunnen noemen. Het is dat Cole Palmer inderdaad opstaat wanneer het moet. Maar de rest kan er echt helemaal niks van inclusief Pochettino. Vroeger ontsloeg Chelsea trainers die het 10x beter deden. Die Boehly vindt het allemaal wel goed blijkbaar. Bizar wat voor slechte eigenaar jullie hebben.

23 april 2024 om 23:47

Ja heb Jackson op nog geen goede wedstrijd kunnen betrappen.

Arteta is misschien een betere coach dan Wenger. Hij heeft Arsenal volledig veranderd.

23 april 2024 om 23:00

Heey roestig jij mienier!!

23 april 2024 om 23:03

Haha dit is wel een beetje vroeg om te gaan roepen. Denk niet dat je veel van Wenger hebt meegemaakt (2005) maar wie weet dat Arteta hem ooit zal overtreffen

23 april 2024 om 23:04

Ga je mond spoelen aub. Ik neem aan dat je uit 2005 komt? Laten we niet te hard van stapel lopen aub. Arteta doet het geweldig, maar is (nog lang) geen Wenger.

23 april 2024 om 23:05

Wat heeft Wenger toendertijd met Arsenal gedaan dan? Of herinner jij je alleen de laatste Wenger jaren?

23 april 2024 om 23:32

Ben Arsenal pas gaan volgen vanaf 2013/14

24 april 2024 om 00:02

Dan kun je beter niet zulke opmerkingen plaatsen. Wenger heeft letterlijk het hele dna van de club veranderd

24 april 2024 om 10:18

Ach, hij is 18/19 jaar. Op zich niet zo gek om te denken wat hij heeft gezegd als je na 2013/-14 bent gaan kijken want Arsenal heeft sindsdien alleen een paar FA cups en Community Shields gewonnen, geen landstitel.

Misschien wist hij niet dat Wenger 20 jaar bij Arsenal gezeten heeft en de beste coach ever is van de club. Hopelijk weet hij van the invincibles.

23 april 2024 om 23:09

Laat Arteta eerst maar eens een grote prijs binnen slepen.

23 april 2024 om 23:22

Arteta mag de schoenen van Wenger niet eens poetsen.
Vergeleken met de laatste 2 seizoenen van Wenger geef ik je gelijk maar dat had ook te maken met andere dingen.
Maar de tijd met Henry Bergkamp en de tijd met Van Persie Fabregas daar zit Arteta nog niet met dit Arsenal.

Wenger heeft heel veel gedaan voor Arsenal en alleen naar de laatste jaren kijken is een beetje kortzichtig.

23 april 2024 om 23:24

Zit je te trollen? Arteta moet eens eerst grote prijzen gaan pakken voordat je überhaupt hem vergelijkt met onze legende.

23 april 2024 om 23:35

Besef nu pas dat Wenger wel een stuk groter is 😂 maar in het verleden hangen is ook niet goed. LeBron is ook beter dan MJ maar nog zijn er veel mensen die dat niet toe kunnen geven.

23 april 2024 om 23:49

Dat iemand beter is dan een ander is heel subjectief. Al helemaal als je atleten van andere tijdperken met elkaar gaat vergelijken. Als je puur naar prijzen kijkt dan zou ik je gelijk geven, maar wat MJ gepresteerd heeft is 100% indrukwekkender dan dat Lebron voor elkaar gekregen heeft. Al helemaal als je bekijkt hoe basketbal in die tijd gespeeld werd. Maar het is je vergeven, aangezien je waarschijnlijk in 2005 geboren bent.

24 april 2024 om 08:06

@Apyro: MJ heeft toch meer titels gewonnen dan Lebron?

24 april 2024 om 05:31

Andere reacties zeggen denk ik al genoeg dat je dit niet kunt zeggen: Wenger heeft van 'boring Arsenal' een swingend team gemaakt dat prijzen begon te winnen en consistent CL speelde. Arteta is een coach die veel van Pep geleerd heeft en goed, maar simpelweg geen Arsene Wenger...

24 april 2024 om 07:55

Arsene Wenger is a LEGEND. Een van de allerbeste coaches van alle tijden.
Hij heeft van “boring” Arsenal een swingende voetbalclub gemaakt, is ongeslagen kampioen geworden in de Premier League en is de reden dat Arsenal als topclub gezien wordt.

24 april 2024 om 08:08

Meer nog, Wenger heeft op zekere manier zelfs de PL veranderd. Zijn manier van werken en voetbal spelen werd gekopieerd waardoor het kick & rush langzaam verdween uit de PL.

24 april 2024 om 08:53

Helemaal mee eens, de eerste die met swingend aanvallend voetbal resultaten heeft geboekt en prijzen heeft gewonnen.

Eerst en vooral mooie overwinning voor de gunners!Hopelijk is dit het teken dat poch eruit moet.Elke week staat er en ander verdediging eerst Chalobah met T.Silva dan weer Disasi & Badiashile.Wat is Badiashile slecht kan niets maar werkelijk niets.Mudryk miskoop van de eeuw, stond er op omdat we met 11 moesten zijn.Enigste die met overgave speelt is Gallagher.Cucurella onbesuisd kan er geen kl*te van...Jackson kan beter spelen op de flanken zet gewoon 1 van die 20 Brazilianen in de spits.Kan zo verder gaan maar ja...

23 april 2024 om 23:13

Helemaal met je eens. Al was ik mijn betoog beginnen met Enzo. Zet die zak hooi even af tegen wat een Rice brengt. En Jackson mag ook niet op de flanken. Die mag niks, nooit meer. Wat karikatuur van een voetballer. Lopen bij de lokale club in het 8e ook wel een paar van die blinden

Raar dat onze sterspeler Odegaard geen rust heeft gekregen na de ruime voorsprong. Op naar de titel Gunnerssss!!!

Wat een belachelijk matige ploeg zonder Palmer, echt helemaal niks. Moet zeggen dat ik Madueke niet slecht vond aan de bal, als er nog iets positiefs gezegd kan worden ovwr Chelsea. Arsenal geweldig, vond het een beetje Feyenoord - Ajax, 2 topploegen waarvan eentje historisch slecht en die wordt afgemaakt.

Erg knap, want Chelsea deed het in de toppers vaak wel goed.
Nu kijken of het nog baat voor Arsenal

23 april 2024 om 23:09

Als City een keer punten laat liggen staan ze gelijk in punten met Arsenal, en qua doelsaldo loopt Arsenal ruim voor op de rest.

2e helft ging echt lekker maar de kansen waren er in de eerste helft ook. Odegaard, Rice, Partey en White waren enorm goed vandaag. Havertz ook lekker met de goals.

Vieira voor het eerst sinds tijden weer, had ook graag ESR gezien en misschien Kiwior voor Gabriel maar je kunt maar zovaak wisselen

24 april 2024 om 00:10

Ik dacht oprecht dat Vieira geblesseerd was ofzoiets. Zo lang niet gezien. Nou ben ik ook nog niet overtuigd van hem. Het wisselen blijft altijd een lastig verhaal vind ik. Soms doet Arteta dat erg goed, soms had ik het zelf liever anders gezien. Maar dat zal je altijd houden.

Verder echt een lekkere pot! Voor het eerst volgens mij ook Rice - Partey - Odegaard. Dat zei ik aan de start van het seizoen als ons beste middenveld. Het zou mooi zijn als dat tot het einde van het seizoen zo kan blijven vanaf nu. Net dat beetje meer power en loopvermogen met Partey erbij. En minder druk op Rice om het alleen te doen.

Ik ben oprecht geïrriteerd dat het maar 5-0 is geworden. Had echt 8-0 moeten zijn. Of op z'n minst payback voor die 6-0 in de 1000e van Wenger.

23 april 2024 om 23:00

Bizar, ik had precies het zelfde. Tuurlijk, je wint 5-0 van Chelsea. Maar Havertz had vandaag misschien wel 4 goals en 3 assists kunnen hebben.

23 april 2024 om 23:03

Nou nou, dat vond ik wel van Martinellie

23 april 2024 om 23:00

Martinelli had dat tot 2x toe moeten doen maar helaas

24 april 2024 om 00:11

Martinelli heeft echt een goal nodig. Zodra hij die heeft geloof ik echt dat hij weer los komt. Datzelfde had hij vorig seizoen op een gegeven moment. Het vervelende voor Martinelli zelf is dat hij daarvoor een paar wedstrijden op rij moet hebben waarschijnlijk, maar dat Trossard gewoon top presteert. Maar wat mij betreft een prima luxe probleem om te hebben.

24 april 2024 om 09:44

Martinelli moet niet zo egoistisch zijn en die bal afgeven. Volgens mij had hij beide kansen gewoon simpel kunnen breedleggen....

Een assist is net zo mooi, nondeju. Je moet aan het doelsaldo werken, zo veel mogelijk. Chelsea was aangeschoten wild gister....

Volgens mij kon hij 1 afgeven op Saka en 1 op Rice?

24 april 2024 om 10:12

Eens Glenn. Echter, ik snap het bij zo'n stand wel een beetje vanuit zijn perspectief. Basisplaats kwijt, het komt er allemaal niet lekker uit vooralsnog, dan wil je een goal om je zelfvertrouwen op te wekken. Het idee van de ketchup fles. Het was alleen niet het beste om te doen in het teambelang inderdaad. En ik denk dat Arteta daar ook wel kritiek op gaat geven bij hemzelf, dus hij had zeker beter kunnen afleggen.

Een beetje a la Trossard vorig seizoen: veel assists geven, minder goals (wat grappig genoeg dit seizoen bij Trossard juist compleet omgekeerd is).

24 april 2024 om 11:59

Eens. Ik snap hem deels wel hoor. Maar hij heeft een aantal goals, meen ik, op soorgelijke wijze binnengetrapt dit seizoen. Met zijn rechter gewoon naar de lange hoek krullen, maar dan moet je het wel met overtuiging doen en niet half door het midden zoals vandaag...

En als je dan die eerste mist, dan moet je die tweede gewoon breed leggen.

Je zag ook frustratie bij zowel Saka als Rice. Bij Saka misschien nog wel iets meer.

23 april 2024 om 23:12

Same, die 6-0 moest minimaal.

Vond de reacties nogal overdreven toen Arsenal tegen Villa verloor. Titelrace over, chokers etc. Arsenal (en ook Liverpool) zitten nog gewoon in de race. City is natuurlijk favoriet maar die gaan ook nog wel wat puntjes laten liggen en dan kan Arsenal zomaar nog met de titel er vandoor gaan. Odegaard speelde goed trouwens vandaag

23 april 2024 om 23:02

Van de laatste 12? 10 gewonnen 1 verloren van Villa en 1 gelijk tegen City. Tuurlijk erg *** dat je thuis van Villa verliest maar dat is ook geen misselijke ploeg.

Als we het ergens hebben laten liggen was het rond kerst

23 april 2024 om 23:11

Manutd36

Heel fijn om dit van een Man Utd fan te horen. Natuurlijk zijn alle VZ leden die dat zei na Aston Villa en Bayern nergens te vinden.

24 april 2024 om 09:34

Inderdaad, de mensen stonden alweer klaar na 4.5 maand gewacht te hebben op de eerste verliespartij van Arsenal in 2024 in de PL. Al het andere was gelijk vergeten. Als Arsenal geen kampioen wordt dan hebben ze nog steeds een enorm sterk seizoen gedraaid.. zuurste wedstrijd blijft toch West Ham thuis, zoveel kansen gemist en dan verliezen van een team dat alleen maar de bus parkeerde en met geluk scoorde..

Verschrikkelijke middelmaat bij Chelsea. Die keeper bijvoorbeeld zou bij Sheffield United gewoon banken.

Havertz masterclass gezien vandaag. Wordt echt enorm onderschat hoe belangrijk hij is.

Zondag de London Derby. Zal weer een beladen wedstrijd worden!

COYG!!

60 MIL DOWN THE DRAIN KAI HAVERTZ SCORES AGAIN!

23 april 2024 om 23:11

Is nog steeds 60miljoen

Het is niet dat hij er 30 heeft gemaakt dit seizoen.

23 april 2024 om 23:32

Havertz is sinds hij op zijn favoriete plek speelt (CF) sinds februari direct betrokken bij 7 goals en 4 assists en is ook bij een tiental andere doelpunten indirect betrokken met acties van de bal af, voor assists en onderscheppingen etc. En dat allemaal sinds februari.

Met andere woorden hij laat letterlijk het hele team beter spelen.

Ik weet niet maar in mijn ogen ben je dan zeker wel een speler wie 60 miljoen waard is.

24 april 2024 om 00:08

60 miljoen is gewoon een bargain!

23 april 2024 om 23:11

Zou wat zijn als Havertz nog de 20 g/a gaat aantikken. Nooit verwacht aan het begin van het seizoen

De eerste helft echt enorm slordig omgegaan met de kansen en ook veel ruimte weggeven aan Chelsea. Tweede helft echt genoten van een masterclass, prachtig spel en doelpunten. Drie hele belangrijke punten, alles proberen te winnen, meer kun je niet doen.

Odegaard en Rice domineerden deze pot. Eerste helft was erg vermakelijk 2e helft was een voetbalshow. Nog 4 winnen en dan zien we wel

Als ik zou zeggen dat ik een club statement verwacht met het ontslag van Poch zou ik liegen.. verwacbt gewoon dat hij het seizoen gaat afmaken een paar potjes wint en dan zijn baan verzekerd voor volgend seizoen. Heb er totaal geen vertrouwen meer in dat deze man op korte termijn wordt ontslagen, maar ik laat mij graag verrassen.

Jammer dat Martinelli niet de 6-0 maakte. Ik wou zo graag de 6-0 op Wenger's 1000e wedstrijd wegpoetsen. Partey speelde eindelijk een goede wedstrijd sinds hij terug is van blessure. Odegaard was weer geweldig. (laat hem aub fit blijven tot eind van het seizoen.)

Of wij de titel winnen, ligt aan wat City doet. Maar ik hoop in ieder geval nog dat wij tegen Spurs en Man Utd winnen.

Heerlijk om ook eens dit soort uitslagen neer te zetten tegen de grotere clubs.
Begin ook wel langzaam gecharmeerd te raken van Ben White.
Is natuurlijk een etterbak eersteklas maar hij speelt een grote rol in de doelpunten productie van Arsenal bij hoekschoppen.
Altijd bij die keeper liggen rotzooien.
Dat zijn wel type spelers die je nodig hebt in het team.
Zijn 2de goal was een onbewuste maar evengoed vrij knap geraakt.

Het had hier makkelijk 7 of 8-0 kunnen worden want buiten die 2 kansen van Havertz waar die net de verkeerde beslissing neemt had ook Martinelli nog een aardige kans die hij ook wel breed had mogen leggen op Rice en die een op een op de keeper mocht er ook wel in.

24 april 2024 om 01:04

White is een leuke speler om in je team te hebben. Hij kan zich ook goed beheersen. Weet wanneer je geel moet pakken en kan de wedstrijd prima uitspelen zonder problemen. Knapt vieze werk op. Iets wat Arsenal niet eerder deed.

24 april 2024 om 09:45

Pakt vandaag wel weer een zeer onnodige gele kaart tegen een lamlendig Chelsea. Enige positieve is dat het tegen die zeer irritante en vervelende Cucurella is. Wat een idioot op het veld is dat zeg.

24 april 2024 om 08:01

Ben White is de eerste naam op het wedstrijdformulier wat mij betreft. Werkelijk een geweldige voetballer vind ik hem; kan verdedigen, aanvallen, voorzetten geven, haalt regelmatig de achterlijn, legt ballen goed terug, combineert zeer sterk mee in de kleine ruimtes en werkt altijd als een paard.
Hij kan inderdaad vervelend zijn, maar dat heb je nodig. Arsenal miste vaak juist dat beetje extra pit en vuur.

24 april 2024 om 11:17

Inderdaad een vervelende speler om tegen te spelen maar doet geen gekke dingen zoals een Anthony, Guimares of Bruno Fernandes om er een paar uit te pikken.

Partey waar was jij hele seizoen. Waarom kon hij niet flit blijven. Hij speelde erg goed en heeft zijn ritme weer gevonden. Er wordt veel beter tussen de linies gespeeld bij het opbouwen met hem in de ploeg. Odegaard ontvangt de bal sneller waardoor hij meer ruimte heeft.
Rice is een goede 6 maar qua talent in balbezit komt hij nog niet in de buurt van Partey. Hij kan dat nog wel aanleren. Maar nu vingers kruizen dat Partey fit blijft. Met hem winnen we de overige wedstrijden.

24 april 2024 om 00:10

En dan Timber er nog bij! Genieten..

24 april 2024 om 00:22

Arteta was mooie dingen aan het bouwen. Erg jammer man.

24 april 2024 om 00:17

Altijd al gezegd dat ons meest ideale middenveld in mijn optiek Rice - Partey - Odegaard was! Het is gewoon echt jammer dat Partey van glas is gemaakt.. Qua complementair aan elkaar is dit gewoon echt top. Het haalt ook wat druk bij Rice weg voor wat betreft het dichtlopen van gaten en opbouwen, want dat moest allemaal van hem komen. Met Partey kan dat verdeeld worden. Bovendien kunnen Rice en Partey dan afwisselen qua aanvallen, spelverdelen en verdedigende cover zijn. Jorginho heeft het dit seizoen ook erg goed gedaan (had van mij vaker mogen spelen ook),: maar je mist wel een bepaalde dynamiek in het spel dan. Hij is simpelweg statischer.

24 april 2024 om 00:26

Arteta moet volgend seizoen niet meer op hem vertrouwen maar probeer zo’n voetballer te vinden. Er zijn echt weinig voetballers die zijn niveau kunnen aantikken. Maar hoop dat ze iemand vinden voor volgend seizoen.
Rice, Partey en Odegaard is beste middenveld inderdaad. Rice is naast Partey wat aanvallender moet ik toegeven. Zo’n rol past wel want hij kan daardoor bij balverlies meteen druk zetten. Maar in de toekomst moet Rice wel de vaste zes zijn. En misschien een cm dat het spel kan verdelen naast hem.

24 april 2024 om 01:22

Frenkie

24 april 2024 om 01:51

Frenkie-Rice-Odegaard. Wat een middenveld zou dat zijn…

24 april 2024 om 09:46

Misschien te aanvallend, maar een type Musiala of Wirtz zou ik ook geniaal vinden met Rice als 6. Dan moet je wel een stabiele verdediger hebben als linksback (timber?) en niet een Zinny.

24 april 2024 om 11:28

Musiala of Wirtz zou ik helemaal prachtig vinden maar dan heb je inderdaad een stabiele linksback nodig en geen Zinchenko.

24 april 2024 om 11:56

White - Saliba - Gabriel - Timber/tomiyasu
Odegaard - Rice - Wirtz/musiala

Zie het niet gebeuren hoor, maar zou wel prachtig zijn!

Het blijft Arsenal. Die gaan echt nog wel wat puntjes laten liggen. Zeker met het programma wat ze nog hebben.

24 april 2024 om 01:06

Deze script kennen we onderhand al. Op dit moment is het speculeren.

24 april 2024 om 08:44

No shit Sherlock! Uit naar Tottenham en Man Utd, en je denkt dat Arsenal nog punten gaat laten liggen. Gewaagde uitspraak!

24 april 2024 om 08:54

Die rollen we op zoals we hebben gedaan met Chelsea

Sinds kort Viaplay. Maar dit voetbal is toch van een heel ander niveau. Genoten van Arsenal. Hier verbleekt de Eredivisie echt mee.

24 april 2024 om 08:33

Goed om te lezen dat je geniet van het spel van Arsenal, dat doen wij Gooners ook!

Wat een overwinning. Hoop voor de Arsenal fans dat ze eindelijk weer eens kampioen mogen worden. Het is jullie gegund. (alles beter dan weer city ook )

Heerlijke overwinning. Begon nog wat nerveus en gespannen, maar naar die 1-0 zo vroeg zaten we op rozen.

Zal ook meer mijn eigen nervositeit zijn geweest naar de nederlagen tegen Villa en Bayern. En beiden ook amper tot niet kunnen zien helaas. Misschien lag het daar aan, haha.

Verder een goed Arsenal gezien, waarbij ik niemand slecht vond maar White, Odegaard en Rice toch wel ijzersterk vond. En Havertz en Partey kort daarachter.

Heb het wel te doen met Chelsea. Zoveel geinvesteerd en dan alsnog met spelers als Jackson, Gilchrist (wat is die slecht in mijn ogen zeg) etc moeten spelen.

Snap ook niet dat men niet inzag bij Chelsea dat er alleen wat te halen viel op snelheid bij de vleugels. Korte 1 tweetjes en ze konden weg zijn en het winnen.

Mudryk is een stuk sneller dan Ben, maar die had hem in de tas.

Madueke was wel 1 a 2 keer goed weg bij een korte combinatie bij Tomiyasu. We missen wel wat snelheid op de backs!

Verder zijn Enzo Fernandez en Moises Caicedo toch een parodie van een middenvelder als je Declan Rice ziet spelen hé? Wauw, wat ben ik blij dat wij die Caicedo niet hebben gehaald, maar Declan. Wat een speler!

En Havertz die ook weg kon omdat een Enzo er was, ideaal toch? Presteert ook beduidend beter.

Caicedo lijkt nergens op, maar Enzo is ook alleen maar balletje onder het voetje en dan met de armen zwaaien gister? Mijn god hey.

24 april 2024 om 11:32

Enzo heeft een lage cijfer gekregen voor deze wedstrijd bij stats bureaus. Maar ik vond hem niet slecht spelen met de bal aan zijn voeten. Ziet de gaten veel sneller dan Caceido. Die twee met Callagher op het middenveld is te veel van hetzelfde vind ik. Vind ze alledrie beter als cm. Eigenlijk zou je maar 1 moeten opstellen en dan een cvm en creatieve cm naast zo'n speler.
Maar door die enorme prijskaartjes van caceido en Enzo moet je ze beiden samen laten spelen, je kan niet 1 op de bank hebben.

24 april 2024 om 11:57

Ik vond Enzo dus nog steeds zeer slecht. Aan de bal lijkt het frivoler dan Caicedo, dat klopt. Maar er zat niet veel goeds bij.

Schrijnend was het moment dat hij een x aantal keer het balletje onder voet had en wat stond ''te dreigen'' met een pass, maar hem uiteindelijk een tikkie terug gaf. Toen hoorde je bij die ''dreigingsbewegingen'' van Enzo ook iedere keer het publiek zo ''oooooh'' en vervolgens juichen toen hij hem terug tikte.

Vond ik zeer schrijnend voor de pot die Enzo speelde.

Ansich is Enzo geen verkeerde speler. Ik denk alleen niet dat het er uit gaat komen in dit Chelsea elftal. Die kan ballen, maar ik zie het niet goed komen bij Chelsea...

24 april 2024 om 12:07

Enzo heeft amper zelfvertrouwen. Ik vind het ook geen verkeerde speler. Maar het wordt lastig om te vertrekken bij Chelsea met zo'n lange contract.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren