Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Erik ten Hag heeft met bod van 70 miljoen euro eindelijk beet

Laatste update:

Erik ten Hag zal Casemiro op korte termijn verwelkomen bij Manchester United, zo verzekert Fabrizio Romano. De Engelse grootmacht heeft een bod uitgebracht van zestig miljoen euro plus tien miljoen euro aan bonussen, dat door Real Madrid 'in de komende uren' zal worden geaccepteerd. De dertigjarige Casemiro zal tot medio 2026 tekenen, met daarbij een optie voor nog een jaar.

Manchester United haalt met Casemiro een van de meest succesvolle Braziliaanse voetballers aller tijden binnen. De controlerende middenvelder won met de Koninklijke liefst vijf keer de Champions League en werd bovendien drie keer kampioen van Spanje. Casemiro staat sinds 2012 onder contract bij Real Madrid en is sinds 2015 een vaste waarde in het eerste elftal. De nummer 6 komt bij United enkele goede bekenden tegen. Zo vormt hij in het Braziliaanse elftal regelmatig een controlerend blok op het middenveld met Fred, sinds 2018 contractspeler van United. Casemiro speelde bij Real verder jarenlang samen met Raphaël Varane en Cristiano Ronaldo.

Met het aantrekken van Casemiro hoopt Ten Hag de grote problemen op het middenveld van zijn elftal op te lossen. De manager wilde vanaf zijn komst naar Engeland eigenlijk Frenkie de Jong halen, maar schakelde na het afketsen van die transfer door. United kwam tot een akkoord met Juventus over Adrien Rabiot, maar the Mancunians werden het vervolgens niet eens met de Fransman over zijn persoonlijke voorwaarden.

Ten Hag wachtte deze zomer eerst wekenlang op de handtekening van De Jong, die nooit zou komen. De middenvelder van Barcelona zag volgens De Telegraaf deze week de contractaanbieding van Manchester United verlopen en zou opnieuw moeten onderhandelen om alsnog te kunnen tekenen. Dat is De Jong echter geen moment van plan geweest: de Oranje-international wil bij Barcelona blijven en gaat de concurrentiestrijd aan met onder meer Pedri en Gavi.

Antony en Cody Gakpo
Manchester United heeft verder de hoop op Antony nog niet opgegeven. Bronnen binnen de club meldden donderdagavond aan De Telegraaf dat Ajax een bod van tachtig miljoen euro heeft afgewezen. De Amsterdammers verlangen meer. Hoeveel precies is niet bekend. De ontwikkelingen rond de Braziliaan worden ook in Eindhoven met bovengemiddelde interesse gevolgd, daar ook Cody Gakpo op het wensenlijstje staat van United. De aanvaller van PSV mag echter alleen tegen de hoofdprijs gaan, weet het Eindhovens Dagblad.

Doet Manchester United goede zaken met Casemiro?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Veel geld maar wel een speler die ze beter gaan maken..

19 augustus 2022 om 00:57

Moet je nagaan hoe scheef het bedrag is voor Martinez. Ongekend. Bij Casemiro weten we allemaal dat hij bijna honderd procent zeker MANU verder gaat helpen. Bij Martinez denken dat maar klein groepje mensen en toch kosten ze het zelfde

19 augustus 2022 om 00:59

Martinez en Casemiro kan je niet met elkaar vergelijken. Heeft het Europees uitstekend gedaan met Ajax en is heel jong. Zit nog veel potentie in. Casemiro is nog steeds wereldtop op CVM, alleen begint op leeftijd te raken.

19 augustus 2022 om 01:01

Casemiro heeft daarin tegen 5x de CL gewonnen en niet bepaald als wisselspeler en is een van de betere spelers op zijn plek ter wereld, en Martinez heeft, tja, een goed jaartje gehad in de CL en een al gegarandeerde eredivisietitel(s)?Ze zijn niet te vergelijken qua positie maar wel hoe ontzettend slechte deal dit is geweest. Allemaal omdat Ten Hag eerst niet verder kon kijken dat z’n neus lang was, want zonder Ten Hag was MANU nooit uitgekomen op een Martinez. Er moet echt nog een CV bij want Martinez en Maguire kan echt niet

19 augustus 2022 om 01:02

Nee. Casemiro is veel meer waard dan martinez. Er zit 5 jaar tussen terwijl de een 5 ucl's op zijn naam heeft en misschien wel de beste cvm op aarde is terwijl de andere nog in de eredivisie speelde. Sinds wanneer is 30 oud eigenlijk? Modric is op zijn 36ste nog steeds een top 3 cm. Voor casemiro kan je tot wel 80 krijgen, terwijl ik voor martinez nooit meer dan 40 zou betalen.

19 augustus 2022 om 01:07

Onderhandelaars bij Ajax zijn wel Champions League niveau

19 augustus 2022 om 01:08

Maar het gaat er niet om wat jij voor Martinez zou betalen. De waarde wordt bepaald door leeftijd, club waar hij speelt en hoe presteert en de lengte van het contract. Dit alles was echt absoluut onvergelijkbaar met Casemiro. Tsja, die vent zat bij een club dat bijna jaarlijks de CL won maar Martinez zat bij de club die deze CL overwinningen voor Real een keer keihard onderbrak (nee niet destijds nee). Theoretisch kan Martinez op dezelfde leeftijd als Casemiro evenveel CL gewonnen hebben als Casemiro.

19 augustus 2022 om 01:09

24 en 30 is wel een verschil qua restwaarde/potentie natuurlijk. 30 is niet heel oud maar je weet wel dat je het geld waarschijnlijk niet meer terug gaat verdienen. Tegenwoordig houden spelers het wel langer vol maar het is geen standaard natuurlijk om op je 36e nog zo goed als modric te zijn. Los hiervan zou een casemiro een hele goede aankoop zijn. Ze hebben nu ook behoefte aan spelers die er direct kunnen staan. Dat is bij martinez natuurlijk afwachten (zeker met een matige verdediging om je heen).

19 augustus 2022 om 01:11

Theoretisch kan antony ook even veel ballon d'ors winnen als messi en theoretisch gezien kan blind topscorer worden bij ajax dit seizoen. Wat zijn we met dat theoretische? Casemiro is gewoon meer waard dan martinez ongeacht de situatie. Je vergelijkt een wereldklasse basisspeler die het op elk podium heeft laten zien met een iets jongere speler die tot nu toe enkel in de eredivisie gespeeld heeft. In geen enkele wereld is het verantwoord om meer te betalen voor martinez dan voor case. Is gewoon mijn mening

19 augustus 2022 om 01:23

Jij kan het Martinez niet waard vinden maar dan was Martinez gewoon nergens naartoe gegaan en dat kon United niet verkroppen blijkbaar. Het gaat er vooral om dat het nergens op slaat om een speler in de bloei van z'n carrière te gaan vergelijken in transferwaarde met een speler in de herfst van z'n carrière. En je hebt nogal wat potjes CL gemist zeker? Want Martinez speelde Dortmund helemaal aan gort in de welbefaamde 18 uit 6 poule. Ronaldo is een nog veel grotere speler dan Casemiro maar die gaat minder dan 70 miljoen opleveren als hij gaat. Hoe zou dat komen?

19 augustus 2022 om 01:26

'in de herfst van zijn carière' op basis van wat? Op basis van zijn 30 jarige leeftijd? Die man toont geen enkele reden waarom hij in de herfst van zijn carière zou zitten. Was onlangs nog MOTM in een ucl finale. Dus daar ga je al mis. De vergelijking met CR7 is ook gewoon helemaal krom want die man is 37... Genoeg spelers die rond hun 30 nog steeds voor een heel groot bedrag weggingen. Kijk eens naar een higuain, CR7, Hazard...

19 augustus 2022 om 01:35

Martinez heeft 6 jaar meer te spelen op basis van z'n leeftijd en dus is de restwaarde veel hoger. Begrijp niet wat daar zo moeilijk aan is. In de huidige tijd zou Casemiro veel meer kosten dan 70 miljoen als hij nu 24 was geweest maar hij is geen 24.

19 augustus 2022 om 01:41

Ja oke @myvision ik snap heus wel dat martinez 6 jaar jonger is, maar waarde wordt niet enkel bepaald op leeftijd hè? Dat weet je toch? Maar casemiro is wel echt een paar niveau's hoger & heeft al bewezen op constante basis bij de beste cvm's op aarde te horen & dat zowel in la liga als in de ucl & bij brazilië. Met Casemiro haal je veel meer zekerheid dat die je helpt voor een plekje in de top 4 & dat hij er direct staat. Bij martinez is het eerder de vraag of hij het gewenste niveau haalt & hij geen flop wordt. Wat is hier zo moeilijk aan te begrijpen? Straks zakt de waarde van martinez zo hard & wordt hij verkocht voor bv 20M , terwijl case je die top 4 oplevert & hoge ogen in de ucl. Wat is er dan meer waard geweest? Die restwaarde of die onmiddellijke (broodnodige) versterking die je nodig hebt om te groeien als club in zo'n crisis situatie?

19 augustus 2022 om 05:02

Martinez is nog in geen 72 miljoen jaar dat bedrag waard en zal nooit 5 cl winnen. Alleen in de theorie van dromers.

19 augustus 2022 om 06:17

Dat is een scheve vergelijking maurootje. Martinez is een speler waar je veel langer mee door kan en ook nog verder zal groeien. Uiteindelijk moesten ze ook veel meer uitgeven aangezien Ajax hem niet moest verkopen, gewoon een hele belangrijke schakel is na 3 wedstrijden overduidelijk. Natuurlijk is Casemiro meteen een gigantische versterking voor ze, maar hij is ook veel ouder en Real Madrid selecteert gewoon door met Tchouameni en Camavinga. Verder niet oneens, maar we komen pas net kijken.

19 augustus 2022 om 07:46

@maurootje zeker met je eens. Alleen soms is het wat een gek ervoor geeft. In de PL wordt er heel wat anders van je gevraagd. Het bedrag wat Ajax voor Martinez heeft gekregen is absurd veel. Maar als je de verhalen leest dat Chelsea 27 miljoen wil neertellen voor een 33 jarige Auba is dat ook absurd.... De transfer bedragen lijken momenteel meer op een loterij ticket.

19 augustus 2022 om 08:46

Ze hadden allebei een contract tot 2025?
Casemiro heeft meer CL gewonnen dan Ajax in haar hele geschiedenis... het enige wat Martinez mee heeft is zijn leeftijd, maar hij is ook geen talent meer. mauro heeft hier gewoon helemaal gelijk. k denk trouwens wel dat Casemiro uiteindelijk meer gaat kosten dan 60m +bonussen.

19 augustus 2022 om 09:14

Ongelooflijk dat je verwijst naar Martinez.
Je reactie is zuur en barst van jaloezie.

Casemiro zou ik nooit hebben gehaald. Voegt niets toe. Niet verwonderlijk dat Real hem laat gaan.
Hij was geen onbetwiste basispeler en restwaarde, ook niet onbelangrijk is nul.



19 augustus 2022 om 09:36

Ajacieden hebben wel echt een vreselijk bord voor hun kop zeg, hoe kun je in godsnaam dat bedrag voor Martinez nog verdedigen… Komop zeg. Wees gewoon eerlijk en geef toe dat jullie ontzettend hebben gezwijnt met dit torenhoge bedrag voor een goede speler maar echt niet meer dan dat.

19 augustus 2022 om 09:51

Met 30 met je als speler meestal niet op leeftijd, maar op de top van je technische en fysieke kunnen.

Zeker met de medische begeleiding, voedseladviezen en fitnessregimes die nu beschikbaar is kunnen veel spelers het volhouden in de top tot mid-30 en soms tot zelfs eind 30.

De restwaarde, zoals iemand hier aangeeft, is een grotere issue. Die kun je als club wel vergeten.

Maar Casemiro brengt juist de ervaring en stabiliteit met zich mee waar een zwalkend team als Man U naar smacht.

19 augustus 2022 om 09:52

Niets gezwijnd aan. Ajax had al 50 miljoen binnen aan transfers en hoefde niet te verkopen. Dan betaal je meer dan de hoifdprijs. United had ook voor schuurs kunnen gaan. Waren ze klaar voor 10 mln. Of voor Gravenberch als vervanger van pogba op termijn, waren ze klaar voor 20. Nee ze wilde martinez. Tja dan betaal je de hoofdprijs plus extra. Kijk alleen al naar hoe instabiel de verdediging van Ajax is. Koste de JC schaal, waar til vrij kon inkopen door het ontbreken van Martinez. Tegen goals tegen Fortuna en Groningen. En als dit niet snel verbeterd geen overwinrering CL. Dus hoe precies heeft Ajax gezwijnd. Geld hadden ze niet nodig en vooralsnog zo ze er slechter op geworden....

19 augustus 2022 om 10:02

Casemiro is de beste CVM van de wereld, heel erg vergelijkbaar met Gerrard.

19 augustus 2022 om 10:46

@myvision Ik denk eerder dat de waarde wordt bepaald door Ten Hag en United. Geen enkele andere club had 70 miljoen afgetikt voor Martinez

19 augustus 2022 om 11:13

Ohja want 1.75 Martinez had Til wel even geklopt in de lucht. Daar staat hij ook bekend om zijn koppende kwaliteiten. Ohja en Martinez was ook zo’n goeie verdediger dat hij had gezorgd dat Gorter geen blunders zou maken. Wat lees je hier toch een onzin.

19 augustus 2022 om 11:29

Zou nog even een analyse terugkijken van die wedstrijd tegen Dortmund want Pasveer redde daar de wedstrijd voor de Ajax verdediging. Haaland kreeg 3, 100% kansen die hij op een andere dag alledrie maakt..

19 augustus 2022 om 11:57

Dan heb je iets te weinig Real gekeken, denk even na voordat je een comment plaatst. Casemiro stond vaak als eerste op het team formulier.

19 augustus 2022 om 12:06

Martinez speelde tot zijn transfer naar Man. Utd. geweldig bij Ajax. En hij is het voetballen heus niet verleerd. Maar in Engeland gaat het er fysiek steviger aan toe dan in Nederland. Al schrijf ik Martinez zeker nog niet af. Hij is fysiek juist wel sterk, maar heeft als nadeel zijn lengte. Desondanks was dat in de Eredivisie geen probleem, want met zijn sprongkracht elimineerde hij dat verschil. Hij zal zeker nog moeten groeien, maar ik denk dat hij zijn transferbedrag wel waard zal maken. Verder gaat vergelijken met Casemiro niet op, want dat is appels met peren vergelijken. Restwaarde van Casemiro is namelijk niet van grote orde. Al vind ik hem voor Man. Utd. natuurlijk een directe aanwinst. Zal me benieuwen of de liefde van Ten Hag voor Ajax hem doet besluiten toch tot het uiterste te gaan om Ajax te verlossen van zijn sterspeler. Iets wat hem bij Timber niet is gelukt. Dus staat Ten Hag - die ik tactisch onbekwaam vind - nu met een sjaaltje van Man. Utd. te zwaaien. Alleen wel met de rug tegen de muur. Misschien dat het nog niet op volle toeren draaiend Liverpool net op het juiste moment komt. Gaat dat mis - met volgende zware tegenstanders - kan hij zich in Twente melden.

19 augustus 2022 om 00:57

Eens, een bewezen kracht die in het systeem van Ten Hag past. Is wellicht een paniekaankoop, maar wel een die er staat.

19 augustus 2022 om 00:57

Naja ik weet niet of hij ze beter gaat maken. Bij Real had hij Modric en Kroos, nu moet hij het doen met veel mindere spelers. Dit doet Real Madrid weer goed btw

19 augustus 2022 om 00:59

Maar bij real wordt er ook meer geeist,niemand ziet united snel de cl winnen,laat ze maar eerst ervoor proberen te plaatsen

19 augustus 2022 om 01:00

Hij gaat ze zeker wel beter maken. Van McFred naar Casemiro is altijd een upgrade. Een middenveld met Bruno, Eriksen/Fred & Casemiro is gewoon top

19 augustus 2022 om 01:02

Eriksen en Bruno zijn echt niet (veel) minder dan Modric en Kroos hoor.

Spelers als die Dalot en Maguire zijn een veel groter pijnpunt.

19 augustus 2022 om 01:08

Woooow meen je dat?

Ik heb niks met real Madrid. En niks tegen ManU. Maar modric is in elk opzicht een betere voetballer dan Eriksen of Bruno hoor.

19 augustus 2022 om 01:11

"veel"

19 augustus 2022 om 01:12

Nee sorry. Je kan mij niet vertellen dat je Bruno en Eriksen niet (veel) minder vind als Modric en Kroos. Dit doet zelfs een beetje auw.

19 augustus 2022 om 01:15

Hahahahahahahahahhahahahahahahahaha eriksen niet minder dan modric en kroos. Dames en heren zie hier de gevolgen van drugs. Begin er niet aan!

19 augustus 2022 om 01:20

Yeah right Bruno en Eriksen mogen met alle respect hun veters geen eens strikken. Qua stats etc.

19 augustus 2022 om 01:22

@Martijn R hoe durf je deze onzin te plaatsen zeg. Eriksen en vooral de overschatte Bruno zijn lichtjaren verwijderd van het niveau van 5 voudig CL winnaars Kroos en Modric.

19 augustus 2022 om 01:30

Houd toch op, als je Eriksen op dat middenveld van Real neerzet in plaats van Modric of Kroos zie je geen verschil hoor. Bruno is na dat ene goede jaar wel ietsje minder. Maar die is dan ook met afstand de jongste van deze vier. Die heeft nog wel even de tijd stabieler te worden...

19 augustus 2022 om 02:13

Niet eens met Martijn, maar ook niet met de rest. Een middenveld met Casemiro, Bruno en Eriksen is gewoon prima. Klaar. Verdere vergelijking is niet nodig om te zien dat het middenveld van United er zo op papier op vooruit zou moeten gaan.

19 augustus 2022 om 03:08

Eriksen ipv Modric of Kroos en je merkt geen verschil... De dingen die je soms op VZ leest, allejezus toch. Schaam je en geef het voetbal volgen maar gewoon op, komt niet meer goed.

19 augustus 2022 om 04:35

Hahaha Martijn, het is enorm vroeg maar ik denk dat ik niets gekkers ga vinden de rest van de dag. Eriksen en Bruno tikken bij lange na het (constante) niveau van Kroos en Modric aan.

19 augustus 2022 om 05:04

Hij gaat het daar niet vlot trekken zonder minstens nog 8 basisspelers die wat kunnen aan te trekken.

19 augustus 2022 om 05:07

Dat is de domste opmerking die Martijn heeft gepost en dat wil wat zeggen hoor. Eriksen en Bruno komen niet van de laatste plek af voorlopig. Modric en Kroos poetsen de Supercup trofee nog even op.

19 augustus 2022 om 05:23

Sorry hij heeft gewoon gelijk hoor. Zet Jürgen ekkelenkamp en Diemers in de plaats van Kroos en Modric en je ziet ook geen verschil.

19 augustus 2022 om 06:18

Spoel je mond maar. Kroos is gewoon veel beter en Modric is een van de absolute beste spelers van deze generatie en dat zegt veel. Ik ben groot Eriksen fan hoor maar hij en Fernandes tippen niet aan dat niveau.

19 augustus 2022 om 07:33

Je bent gewoon aan het trollen of geen verstand van voetbal, of beide. Die twee komen totaal niet in de buurt bij Kroos en Modric, mijn god.

19 augustus 2022 om 07:46

Martijn heeft gewoon haat naar Real Madrid (ik gebruik het woord haat echt weinig). Dat betekent dat hij amper objectief kan zijn. Ik heb wel minder objectieve Barcelona fans gezien, maar die hebben het nooit zo ver gebracht.

Het duo Modric-Kroos is gewoon 3/4 klassen beter dan het duo Bruno-Eriksen. Heel simpel. Het verbaast me eerlijk gezegd dat die gozer Real Madrid zoveel haat dat hij niet eens eerlijk kan zijn over de grote klasse van Modric en Kroos, 2 hele sympathieke spelers.

19 augustus 2022 om 07:54

@Martijn R, in de categorie “slechte meningen, gebaseerd op alles behalve feiten en logica” is dit er eentje waar je Olympisch goud mee kunt verdienen.. Yikes, Bruno Fernandes en Eriksen niets minder noemen dan Modric en Kroos.. Is Casemiro een fantastische aankoop voor Manchester United? Ja, zeker! Maar verwachten we dat hij alle problemen daar gaat oplossen? Nee toch? Hij heeft nog steeds op elke denkbare manier middelmaat achter hem, naast hem en voor hem lopen. Met de aankoop van Martinez is die middelmaat alleen nog maar erger geworden.. Casemiro is de eerste goede aankoop deze zomer en misschien wel de beste potentiële aankoop sinds Ferguson vertrokken is, maar ook hij heeft meer nodig.

19 augustus 2022 om 08:53

Dit is de premier league,weer een niveautje hoger en als chtistiano als nik meer toevoegt zie ik casemiro niet de pannen van het dak spelen zoals hij dat in madrid met nu veeeeeel mindere spelers om hem heen en veel meer fysiek spel. Daar was hij oppermachtig qua fysiek nu zal hij het zelf gaan ervaren en nog hoger tempo

19 augustus 2022 om 10:48

Als je heel hard je best doet is Weghorst eigenlijk niet veel minder dan Benzema. Next!

19 augustus 2022 om 11:33

Eriksen en Bruno niet veel minder dan Kroos en Modric. Deze mag wel weer in het lijstje van domste opmerkingen van het jaar. Eriksen vooral, hooguit een subtopper. Bij Spurs subtop en Inter gewoon vrij matig en dat durf je in één zin te noemen met Modric en Kroos? En Bruno is een prima speler maar laat al tijden niks zien en komt niet in de buurt van Modric of Kroos.. Eriksen komt überhaupt niet eens bij Real terecht.. kan 30+ betere middenvelders opnoemen..

19 augustus 2022 om 13:41

Casemiro is als cvm fantastisch, kan niemand ontkennen. Echter wordt er bij het systeem van Ten Hag wel meer van hem gevraagd dan bij Madrid. Als hij in de opbouw zijn steentje bij moet dragen wordt dat de eerste weken/maanden echt lachen gieren brullen.

19 augustus 2022 om 01:02

Een speler die meteen staat. Heel veel geld voor een 30 jarigen maar gezien de situatie van nu logisch.

19 augustus 2022 om 01:11

Wow hoe kan iemand als casemiro nog zo duur zijn. Wordt over een half jaartje alweer 31.. dat betreft wel weer slecht onderhandeld van united. 50 mil had ik nog begrepen maar was nog steeds veel geweest. Real heeft zelf een camavinga voor 30 gehaald en een tchoumeni voor 80 en die gaan nog jaren door.

19 augustus 2022 om 01:26

Een jonge gozer is een gok of die top wedstrijden aan kan. Casemiro heeft alles al gezien. Je betaald toch ook minder voor een junior dan een senior?

19 augustus 2022 om 01:50

Ja maar als je fysiek zwaar werk doet zal je als iemand boven de 50 ook weer moeilijk een contract krijgen toch. Dit is wel iets fysieks dus aardig anders. Maar goed ik had wel verwacht dat je voor 80 modric èn casemiro zou kunnen krijgen

19 augustus 2022 om 02:00

Casemiro rendeert enkel in een goed team met veel goed voetballende spelers om hem heen en dat heeft United niet. Vrees dat het gaat tegenvallen.

19 augustus 2022 om 07:14

Dat kun je eigenlijk niet eens zeggen, want Casemiro speelt al 9 jaar voor Real. Dus is het nog maar de vraag hoe hij gaat renderen in een United. Het lijkt mij op het eerste oog een topaankoop van United.

19 augustus 2022 om 07:51

Hoe weet je dat? Casemiro speelt al zijn hele (basis)carrière met Modric of Kroos en was een groot succes bij Porto (seizoentje tussendoor). Dus hoe weet je dat hij enkel rendeert in een goed team.

Casemiro is meer dan een balafpakker, tactisch heel sterk, altijd goed gepositioneerd en dus een stofzuiger. Maar naast die typische balafpakker kwaliteiten, heeft hij ook gewoon een hele goede pass in de voeten. Is daarnaast uitstekend in de lucht en kan goed als box to box fungeren, wat hij een tijdje onder Zidane heeft gedaan. Dit resulteerde destijds in 7 of 8 La Liga goals (2 seizoenen geleden). Was 2e topscorer achter Benzema.

19 augustus 2022 om 08:31

@r.madridista. Klopt, en met Porto zelfs tot de kwartfinale.

19 augustus 2022 om 13:43

Casemiro moet in het systeem van Ten Hag mee opbouwen. Bij real moest hij de bal zsm bij modric of kroos bezorgen. Topspeler. Maar echt niet voor dit Utd. Frenkie erbij zou een heel stuk logischer zijn, maar het lijkt erop dat hij het alternatief voor Frenkie gaat zijn, dat is lachwekkend.

19 augustus 2022 om 13:51

Eriksen - Casemiro - Fernandez is toch gewoon prima middenveld? Bij Utd kan Csemiro ook gewoon zsm de bal bezorgen bij Eriksen en Fernandez.

19 augustus 2022 om 11:33

Zeker een goede aanwinst voor United. Na vele jaren eindelijk een cvm.

Al vind ik het alsnog veel geld voor een 30 jarige speler. Maar goed. Niet mijn geld.

Moet je nagaan dat ze eerst voor Rabiot zijn gegaan. Blij dat die deal niet door is gegaan.

Gaat hij de club helpen, denk het zeker ja. Een van de beste CVM's momenteel.Is dit met het oog op de toekomst een goede transfer? Nee. Over twee jaar is hij wellicht nog maar een miljoen of 10 waard. Maar momenteel zit United in nood en daar kan hij denk ik echt wel een handje bij helpen in vergelijking met Clowntje Fred en McFloppinay.

19 augustus 2022 om 01:06

Die gaan niet voor een restsom. Dat wordt gewoon alles afschrijven over een periode van pakweg vijf jaar. En die afschrijving is hij prima waard als je met dit soort aankopen weer de top 4 en dus de CL binnenkomt. Het is geen FIFA of FM, je kan geen elftal maken met 11 talenten. Ergens heb je ervaring en zekerheid nodig. Kijk alleen al naar die Sancho en Rashford...

19 augustus 2022 om 02:14

Dus wel een goede transfer met het oog op de toekomst. De toekomst is gebouwd op prestaties nu, en als United nu beter presteert komen er in de toekomst betere spelers, etc etc. Ik ben geen United fan en vind het beleid daar idioot, maar Casemiro is op papier een goede versterking precies op de juiste plek, wat jij ook al zegt met de clowntjes.

19 augustus 2022 om 02:49

Daarbij is het voor toptalenten als bijvoorbeeld een bellingham ook aantrekkelijker om naast een casemiro te spelen dan naast een mctominay of fred

Topaankoop ! Eindelijk wat deftige transfers ipv die malacias en martinez van de wereld.

19 augustus 2022 om 01:01

Nou wat heeft Malacia ook al veel mogen laten zien heh Pietertje.

19 augustus 2022 om 01:07

Ik denk ook niet dat we hem veel gaan zien in positieve zin zoals onze martinez, maar ik laat me graag verassen. Je kan moeilijk ontkennen dat als je als nieuwe trainer in een zinkend elftal aankomt met een 175 verdediger die op 25jarige leeftijd in de eredivisie speelt en een la van dezelfde competitie, jezelf niet bepaald populair maakt. Dit zijn de namen waar manu moeite voor moet doen & voor moet gaan. Je ziet dat het gewoon best wel mogelijk is. sms van lazio is ook gewoon een optie net als die ra van lyon. In de plaats daarvan vist manu liever in de vijver van de rabiot's en de dest van deze wereld. Tja...

19 augustus 2022 om 02:16

Pieter, jij kan niet meer dan opmeten met een lineaal. 175 cm. Dat is je argument? Heb je Martinez wel eens zien spelen bij Ajax vraag ik me dan af? Scherpen is 3 meter 10, goede keeper volgens jou? Geef hem wat tijd man, dan kan je alsnog gelijk hebben, maar hem afschrijven op lengte is toch wel erg kort door de bocht.

19 augustus 2022 om 09:25

Ik weet niet of je Shaw hebt gezien de laatste tijd? Malacia gaat wel spelen hoor

Hele mooie transfer. Dit is echt een broodnodige versterking op het middenveld.

70 miljoen voor een speler van 30..... en waar ga je dit terug verdienen?

19 augustus 2022 om 00:58

Geld genoeg daar. Als ze mede dankzij hem voor de CL weten te kwalificeren - of op een andere manier weten te presteren - is dat de winst voor dit Man Utd.

19 augustus 2022 om 12:48

Door te presteren.

Ik heb een hekel aan Casemiro, maar dat komt omdat hij vreselijk goed is tegen de clubs die ik support! Wat een goede aankoop lijkt mij dit

19 augustus 2022 om 02:34

Ik heb een hekel aan hem, omdat hij vies speelt. Zo heb je er helaas nog meer (Jordi Alba, Busquets, Ramos)

19 augustus 2022 om 03:35

Hij heeft ook wel een kop die irritatie opwekt + hij is gewoon vreselijk goed en komt ook altijd weg met vieze overtredingen die normaal rood waard zijn.

19 augustus 2022 om 04:44

Die wedstrijd in de CL tegen Bayern schoot me gelijk te binnen. Enorm goede speler maar echt een kwal ja.

Sorry maar een gare voetballer. Die niveau is 100 keer hoger dan die van Spanje. Dat gaat Casemiro nooit bijbenen.

19 augustus 2022 om 00:58

Hahaha Casemiro was nog motm in de finale tegen Liverpool, had Mane in zijn broekzak. Die ontregelde heel de press van het beste pressingsteam van Engeland.

19 augustus 2022 om 00:59

Hahaha wat??? Je maakt een grapje toch

19 augustus 2022 om 01:02

Gare voetballer zegt hij haha. Tuurlijk …
Casemiro heeft zoveel goede wedstrijden gespeeld zowel voor Madrid als Brazilië .. heel vaak motm en niemand die hem voorbij kon komen

19 augustus 2022 om 01:06

Hahahaa onlangs nog de CL gewonnen. 'Voor de 5e x btw in zeer korte tijd lol' Iemand die het niveau niet aankan hahaha.

19 augustus 2022 om 01:12

Die gare voetballer won van de nummer 1, 2 en 3 van Engeland vorig seizoen.

19 augustus 2022 om 01:20

'nooit bijbenen' deze man heeft in meerdere classicos de zogehete 'goat' in zijn broekzak mee naar huis genomen en heeft spelers als suarez & lewandowski helemaal onschadelijk gemaakt. Maak je maar geen zorgen om hem.

19 augustus 2022 om 12:31

Hahahaha. Deze man heeft nota bene Messi, de beste voetballer ooit, best wel regelmatig in zijn broekzak gehad (andersom natuurlijk ook, het blijft Messi). Dan kun je ook wel een Bernardo Silva of De Bruyne aan hoor, dit heeft hij vorig jaar overigens al aangetoond in de Champions League.

Het zat er aan te komen. Thanx Casemiro voor al die mooie jaren. Is een belangrijke schakel geweest en een geweldige slot op de deur .. een strijder die altijd voorop in de strijd ging . Cas vertrekt met 5 championsleaque overwinningen en 3 titels op zak 👌👌 dat kunnen er weinig zeggen .. succes in Manchester ..eindelijk een goede aankoop voor ten hag . Iemand die het team meteen sterker maakt en vooral dat baggeren middenveld .Alleen moet Madrid nu echt wel een aankoop gaan doen. Er zijn inmiddels alweer 5 man vertrokken : Bale , isco , marcelo , Jovic en Casemiro en er is maar 1 aankoop gedaan touchameni en rudiger transfervrij..Sowieso is Een extra rechter aanvaller of een back up voor benzema hard nodig want met mariano als back up gaat het niks worden vrees ik

19 augustus 2022 om 01:03

Ik ben dus een supporter van de Catalaanse club. Maar ik denk niet dat perez een aankoop gaat doen. Hij laat het zo staan. En dat is eigenlijk heel knap hoe perez de laatste jaren zijn transfer beleid voert. Beter dan die padvinder van een bartemoeu

19 augustus 2022 om 01:11

@talisca Ik vrees als Madrid supporter dat hij idd geen enkele aankoop zal doen tenzij asensio nog vertrekt. Die willen ze wel graag verkopen omdat die anders transfervrij is .. ceballos gaan ze verlengen. Maar mocht benzema geblesseerd raken heeft Madrid een groot probleem. Dan word het mariano aangezien ze geen andere spits hebben. Zou als ik perez was nog maar goed nadenken. Er is heel veel ruimte gekomen financiël. 131 miljoen verdiend met de winst in de championsleaque , daarnaast een bonus ontvangen van Fly emirates na de overwinning van 70 miljoen , nu dus 70 miljoen voor Casemiro en 5 spelers van de loonlijst waaronder bale die al 21 miljoen per jaar verdiende .. ben bang dat het in de voorhoede te weinig is

19 augustus 2022 om 01:23

Deze opmerking is alles behalve provocatie maar hoe Real Madrid weg kwam tegen City en daarna was het al duidelijk na die wedstrijd dat ze de beker gingen winnen. Maar daar hebben ze echt geluk gehad in zowel sportief maar vooral heb ik het hierover financieel gebied. De CL winnen + de bonus van Fly Emirates daar weer van..

Heel veel spelers weg gedaan, heel veel salaris gecreëerd en als hij dus nu niks koopt en nog 1 jaar dit doet..

Hoop ik voor hem dat hij een blessure vrij jaar krijgt, anders wordt het heel moeilijk. Maar ik zie ze zo weer de halve finale halen. Mocht dat lukken dan ben je financieel gezien echt ontzettend sterk bezig.

Nu wij nog even een jaartje of 2 en daarna zijn we er hopelijk ook weer op dat gebied

Geweldige transfer voor man united. Had dit toch niet verwacht. Nu nog een paar echte aanwinsten en dan wordt het misschien nog wat dit seizoen.

Met Casemiro heeft Man Utd in ieder geval één linie opgelost. Casemiro, Eriksen, Bruno = een goed middenveld.

19 augustus 2022 om 08:11

Ik zou als United zijnde alsnog voor SMS gaan. Dan staat er een soortgelijk middenveld als bij Ajax, maar dan met op iedere positie een vele betere speler.

Alavarez/Casemiro, Gravenberch/SMS en Berghuis/Fernandes.

Dan nog een fatsoenlijke aanvaller kopen en je kan punten gaan pakken.

19 augustus 2022 om 09:11

“Soortgelijk middenveld als bij Ajax 😂”

Ten eerste is Gravenberch al zo’n paar maanden vertrokken, is Berghuis zijn basisplek kwijt en snapt niemand deze vergelijking…

19 augustus 2022 om 09:21

Ik snap hem wel. Hij verwijst naar het laatste middenveld dat Ten Hag gebruikte in zijn tijd bij Ajax.

Goeie speler maar te veel geld

nee dit wordt fout als Makelele laat dat aub niet waar zijn ;

19 augustus 2022 om 01:11

Gewoon Kante halen, of Tchouameni de kans geven. Real zit wel goed.

19 augustus 2022 om 01:41

Jep, ons elftal is los zand zonder Case. Zou een enorme fout zijn tenzij Tchouameni helemaal opleeft. Groot risico.

19 augustus 2022 om 02:18

Ik kijk zelf alleen Real in de CL, maar die Camavinga is toch een topper? Of is die meer een vervanger van Kroos dan van Casemiro?

19 augustus 2022 om 03:12

Cama is geen defensieve middenvelder. Hij kan het in essentie wel en heeft het ook een seizoen bij Rennes gedaan maar is eigenlijk een box-to-box. Hij leest het spel defensief (nog) niet goed genoeg om als enkele 6 te spelen. Stapt te vaak en te gretig uit en laat gaten. Prima vanop 8, zeker gezien zijn succesratio wanneer hij stapt en druk zet, maar niet vanop 6.

19 augustus 2022 om 12:33

Camavinga heeft een aantal keer als nummer 6 gespeeld, hij is verdedigend zeer sterk, alleen positioneert zich gewoon niet goed genoeg voor de 6. Dit kun je evt. terugzien in de wedstrijd Bilbao - Real Madrid (1-2). En dan de goal van Sancet. Laat Sancet gewoon schieten van afstand en weet eigenlijk niet wat ie moet.

19 augustus 2022 om 07:16

Haha volgens mij riep jij van de week nog het hardste dat Casemiro never nooit naar United zou gaan. Moet hier toch wel om gniffelen lol.

19 augustus 2022 om 08:04

Denk iedere Real Madrid supporter wel Perez is heel duidelijk. Als iemand weg wilt en het juiste bedrag wordt gegeven, dan mag de speler gaan. Casemiro had naar mijn mening nog wel een seizoen of 2 door kunnen gaan maar tegen een bedrag van 70 miljoen kan je geen nee zeggen.

Zo, ik weet eigenlijk niet wat ik van dit nieuws moet vinden. Voor Man Utd is Casemiro 100% een toevoeging, alleen vraag ik me af of 70 mil niet teveel is voor hem.. Perez heeft het in ieder geval 100% goed gedaan. Hebben al doorgeselecteerd met Camavinga en Tchoua. Ik hoop voor Ten Hag dat dit het team een impuls geeft. Misschien komt Ronaldo nu meer bij zinnen door de komst van eeen oud teamgenoot haha, je weet het nooit!

19 augustus 2022 om 13:05

Casemiro is ook nog een Portugees, net als Ronaldo. Wie weet dus.

19 augustus 2022 om 13:34

Casemiro is een Braziliaan.

19 augustus 2022 om 14:02

Carlos Henrique Casimiro (born 23 February 1992), known as Casemiro,[4] is a Brazilian professional footballer who plays as a defensive midfielder for La Liga club Real Madrid and the Brazil national team. He is widely regarded to be one of the best defensive midfielders in world football.

Eindelijk een echte versterking die er direct staat.
Ervaring en zo'n uitgekookte speler zoals Casimero heeft hij wel nodig.
Ik ben hier als Ajacied heel blij mee.
Dat betekent dat Antony 100% bij Ajax blijft. Antony blijft!!!!!!
En Gakpo bij PSV ook.
70 miljoen die tikt aan he.

19 augustus 2022 om 08:03

Het is duidelijk dat er een enorme kwaliteitsinjectie nodig is. Ze zijn niet klaar. Ik denk dat nu Casi komt er spelers zijn die denken mmm ja. En ze hebben echt nog wel buit. Denk dat Anthony wel fan is van Casi. We gaan het zien.

70 miljoen, wat een geld, geen Ajax of Eredivisie verleden, wel goede kwaliteitsinjectie. Supporters zullen dit wel waarderen. Stiekem hoop ik wel dat ETH succesvol gaat zijn bij MU!

Casemiro vind ik een hele vervelende voetballer. Maar voor Man Utd is het precies wat ze nodig hebben. Ze hebben veel voetballende middenvelders. Maar niemand voor het vuile werk. Als je met hoog spelende backs wilt spelen was dit echt wat je nodig hebt voor het balans in het elftal.

Geweldige aankoop!

Dit is wel een speler met kwaliteit, ervaring, en ook nog eens op een plek waar ze versterking nodig hebben. Eindelijk een logische transfer. Al vraag ik me ten zeerste af wat voor mega salaris Casemiro gaat krijgen, want die gaat natuurlijk alleen om zijn zakken te vullen nu hij het nog kan doen. Hopelijk voor United is hij professioneel genoeg om nu hetzelfde niveau vast te houden, dat is vaak een dingetje bij zulke goudenpensioencontracten.

Een goed begin eindelijk voor ten Hag. Nu 100 miljoen voor Anthony of 60 voor Gakpo Is een lastige. Vind ze beide het bedrag niet waard. En dat zeg ik als psv supporter. Maar als je zo laat nog spelers probeert binnen te halen weet je dat je de hoofdprijs gaat betalen. Op dit moment zeg ik Anthony heeft een streepje voor. Aan de andere kant heb ik het gevoel dat Gakpo en Anthony elkaar niet veel gaan ontlopen de komende jaren. Dus uit financieel oogpunt zeg ik ga voor Gakpo. Want die is 40 miljoen goedkoper. Al vind ik dat Psv hem niet moet verkopen. Want dan laat je de kans op het kampioenschap zeker lopen.

Uitstekend gehandeld door Perez. Binnen gehaald voor 6 miljoen en nu verkopen op zijn 30ste voor 70 miljoen. Zeer gewaardeerde kracht maar niet onmisbaar! Met Tchouameni de ideale opvolger die nu meteen zijn minuten kan maken en Camavinga en Alaba als back ups zit Real breed genoeg. Dit geld gaat hopelijk gebruikt worden voor een mooie (aanvallende) versterking. Gracias para todo Casemiro 🤍

19 augustus 2022 om 01:24

Nou ik weet niet of je afgelopen weekend de seizoensopening van Real heb zitten kijken maar daar werd dus wel even duidelijk dat Tchouameni (waarvan ik overigens wel achter de aankoop sta) nog lang geen Casemiro is. Dit is een catastrofe voor Real en vergelijkbaar met het vertrek van Makelele destijds waar Zidane toen ook al voor waarschuwde. Als het zo is dat hij perse zelf weg wilt dan kan ik me voorstellen dat Perez meewerkt maar dit is echt een gitzwarte dag in de geschiedenis van Real.

19 augustus 2022 om 01:32

Ben het met je eens: hij is juist wel onmisbaar. Tchouameni is echt wel een prachtige vervanger, maar hij is er nog niet klaar voor. Mocht de transfer doorgaan moeten we hopen dat hij helemaal opleeft wanneer hij het volle vertrouwen krijgt. Ik zou er goed van balen in ieder geval, Case onze krijger.

19 augustus 2022 om 05:33

Waarom is hij niet misbaar? Er zijn zat tal momenten geweest waarin wij irriteerde aan hem. Die jongen moet zo min mogelijk aan de bal komen. Hij is een krijger die defensief zeker de beste is, en ik had ook het liefst dat Tchouameni rustig gebracht zou worden.

Maar Perez zou deze kans nooit laten liggen. Zoveel geld om door te kunnen selecteren en Tchouameni daar ze zetten. Gouden opportuniteit voor Perez.

Tchouameni heeft tijd nodig maar zal er echt wel komen. Desnoods speelt Alaba daar. Genoeg opties.

19 augustus 2022 om 10:30

Casemiro is ook alleen maar zo goed geworden doordat hij voor de leeuwen werd gegooid. Tchouameni is nu al verder dan Case was. Topseizoen bij Monaco, basisspeler bij Frankrijk. Een ruwe diamant die druk nodig zal hebben om te presteren en die gaat hij nu krijgen. In topwedstrijden kan Alaba daar ook prima. Voordeel van Tchoua en Alaba is dat ze voetballend veel beter zijn/worden. Daar ontbrak het bij Case aan. Het wordt na Real alleen maar bergafwaarts, zie Cristiano, Navas, Di Maria, Ozil en Varane. Als een speler een nieuwe uitdaging wil en je kunt 70 miljoen! voor een 30 jarige krijgen, terwijl je die positie al versterkt hebt met potentieel de beste cvm van de komende tijd en ook nog eens Camavinga en Alaba rond hebt lopen, dan is het een goede deal.

19 augustus 2022 om 12:36

Dit is nou eenmaal het beleid van Real Madrid heren. En het beleid van Perez. Wil je weg, komt er een respectabel bod binnen, dan mag je weg. Al heet je Ronaldo of Casemiro. Dit is gewoon uit respect naar de spelers.

19 augustus 2022 om 03:14

Ik vind dit gewoon veel te weinig. Zeker gezien de situatie. Madrid heeft geen geld nodig, de transferperiode loopt op zijn einde, Case heeft nog 3 jaar een contract en United is wanhopig. Hier moet je gewoon 80 15 uit kunnen slaan ipv 60 10. Zeker als je ziet wat die malloten voor een Martinez al betalen en dat ze 85 miljoen voor Frenkie wilden betalen...

19 augustus 2022 om 07:19

Ik kan me anders ook zo niet heugen welke verdedigende middenvelder van 30 jaar voor 70 miljoen werd verkocht. En Frenkie is 25, nogal een verschil daar. Die kan een hele poos langer mee.

19 augustus 2022 om 10:32

Martinez was een paniekaankoop voor achterin en kende Ten Hag. Ajax had een luxe onderhandelingspositie. Frenkie is 24/25 jaar. Casemiro is 30 jaar! Een enorme investering om 70 miljoen voor een 30 jarige cvm neer te leggen.

Niet een speler die het verschil ken maken wanneer het moet. Zonde van je 70 miljoen. Dat komt allemaal omdat ze de eerste 2 wedstrijden een pak slaag hebben gekregen. Een paniek aankoop

United zit 3 maanden achter Frenkie en willen geen geld uitgeven aan andere spelers. Nu er veel protest lijkt aan te komen van de fans leggen ze 60mil voor Casemiro en 80mil voor Anthony dat wel geweigerd is.
Lijkt alsof ze de fans willen sussen maar we weten allemaal dat paniekaankopen United juist tot hier gebracht hebben. Fans gaan alles aan doen om Glazzers weg te hebben dit jaar.

Goede aankoop. Vanuit zijn positie bij Real snap ik er niets van. Je kan makkelijk weer kamioen bij Real worden. Je bent basis. Je speelt Champions League. Je concurrent is goed maar lang niet zo goed als hemzelf. De trainer is beter. Het team draait lekker. En dan ga je dus naar een faal krakkemikkig elftal(mijn cluppie). Met een zeer slechte verdediging, zelfoverschattende spelers, blunderende chokers, weinig kwalitatieve medespelers, egotrippers en geleid door een klotebestuur en onervaren eigenwijze toptrainer. Het team wat wss met moeite evt 6e kan worden zonder prijzen te winnen.

Echt veel geld voor een 30-jarige speler. Maar goed het begin is er, met alleen Casemiro ga je het alsnog niet redden.

Zul je net zien dat hij totaal niet uit de verf komt daar, zoals veel toppers de laatste jaren die daar heen zijn gegaan.

Als ze nog 2-3 sterke aankopen doen, kan United misschien meedoen in de top 10 dit jaar.

Jammer dat die moeder van Rabiot zo gierig is. Casemiro laten lopen voor Rabiot zou werkelijk fantastisch zijn. Hiervan wordt Utd wel beter natuurlijk. Maar ze missen nog steeds een echte voetballer ernaast. En de backs spreken voor zich.

19 augustus 2022 om 02:20

Bruno en Eriksen kunnen aardig voetballen? Ze missen nu een spits en precies wat je zegt, een goede (rechts)back.

19 augustus 2022 om 02:42

Bruno zie ik vooral als 10. En ik weet niet of ETH nu met de punt naar achteren wil spelen. Als ie slim is doet ie dat wel. Alleen is Bruno de beste speler, die moet je als eerst laten renderen eigenlijk, dat lukt niet als ie op 8 staat. En Eriksen is te aanvallend naast Casemiro, dat durft ie niet.

19 augustus 2022 om 13:39

Misschien Tielemans een mooie optie voor naast Casemiro? Staat nog maar 1 jaar onder contract bij Leicester en is daarom niet duur. Echter laat je dan wel weinig ruimte over voor Bellingham,die in zomer 2023 moet komen

Het is werkelijk waar niet te geloven. Wat bezield je als Casemiro zijnde? Je ruilt een Rolls Royce in voor een kapotte Fiat multipla. Dit is wel ongeveer de meest bizarre transfer die ik gezien heb in een kleine 30 jaar tijd.

19 augustus 2022 om 01:25

Enige reden die je kan bedenken is het salaris. Gaat bijna het dubbele verdienen aan salaris en heeft een contact van 4 a 5 jaar te pakken. Word flink cashen voor hem de komende 4 a 5 jaar ..

19 augustus 2022 om 01:36

Heb begrepen dat de berichtgevingen die erover circuleren niet helemaal kloppen. Hij gaat er zeker op vooruit maar verdubbeling is niet aan de orde. Maar los daarvan als het om geld gaat kon hij ook naar Azië, Midden oosten of Amerika. En als hij een nieuwe uitdaging wil kan ik het me ergens ook nog wel voorstellen maar om dan in het zinkende schip (beter gezegd het gezonken schip) United te stappen daar begrijp ik echt helemaal niks van.

19 augustus 2022 om 01:33

Je ruilt een rolls in voor een kapotte rolls. Laten we niet vergeten dat manu ook een hele grote club is geweest. De potentie is er nog steeds

19 augustus 2022 om 01:42

Ja qua naam, stadion en supporters wellicht maar op sportief vlak al jaren niet meer. Ieder jaar denk je dat het niet erger kan voor united maar uiteindelijk word het iedere keer toch slechter. Sinds Ferguson is het nooit meer wat geweest en dan te bedenken dat mensen Mourinho destijds afvielen terwijl die met dit gezonken schip nog 2de werd. Begrijp me niet verkeerd ik heb United altijd een prachtige club gevonden maar hier moet je anno 2022 echt niet meer voor willen spelen.

19 augustus 2022 om 02:22

Dat is wat arrogant. United is een grote club. Ik denk dat hij bij United ook belangrijker zal blijven op de langere termijn. Bij Real heb je altijd nieuwe aankopen die eraan komen, bij United is hij verzekerd van geld, een nieuwe competitie, en een meer zekere basisplek op de lange termijn. Toch?

Nice. Je ziet veel namen voorbij komen waarbij je je alleen maar achter je oren krabt. Maar een meervoudig CL winnaar en absolute top CVM van de grootste club ter wereld is gewoon een aankoop waar niemand wat van kan zeggen. Dit is een hele belangrijke pijler.

Nog steeds zat posities die versterkt moeten worden, maar Casemiro gaat veel verdedigende stabiliteit brengen en dat was broodnodig.

Ten Hag zou nog een centrumverdediger moeten kopen, en dan Martinez naast Casemiro zetten op het middenveld. Dan kan je vanuit een strakke organisatie spelen.

19 augustus 2022 om 01:30

Martinez is niet dynamisch genoeg voor die positie. Ben het niet vaak eens met Ten Hag maar hier had ie wel een punt. Casemiro heeft ook geen partner nodig, die is in zijn eentje ruim voldoende als controleur.

19 augustus 2022 om 02:24

Dat is wel heel verdedigend. Martinez zou juist als CV aan de bal wat toe kunnen voegen, als CVM heeft hij weinig ervaring en moeten er beteren zijn denk ik. Ten Hag moet gewoon vertrouwen op Martinez en hem beter maken, dan is een centrum met Varane Martinez toch goed op papier zou je zeggen.

19 augustus 2022 om 09:39

Ik denk dat het kan werken; het is wat mij betreft echt om het even met Martinez qua voetbal en verdediging. Ik denk dat ie veel beter past in een topcompetitie als cvm. Dat is echt een kwestie van lengte en fysieke kracht. Met Eriksen, Bruno Fernandes en Sancho heb je al een hoop creativiteit, en als er nou nog een rechtsback met enig voetballend vermogen zou komen om die plank van een wan-bissaka op te volgen is het helemaal mooi.

19 augustus 2022 om 05:53

Gewoon Fred er naast. Dat is bij Brazilië een sterk duo.

19 augustus 2022 om 07:30

Ik denk ook dat Fred samen met Mctominay ook wel een beetje vergelijkbaar is als met Sangare en Rosario bij PSV toen. Die twee naast elkaar was het beide bras, maar nadat Rosario vertrok werd Sangare echt de man. En Fred zie ik nog wel wat stappen maken als hij eenmaal naast een Casemiro weer staat. Met Casemiro natuurlijk wel als belangrijkste man.

Nu structureel doorpakken. Een zwaluw maakt geen zomer.

Ik kan real begrijpen dat het moeilijker te weigeren bod is op een speler die op leeftijd raakt en ik begrijp United ook dat ze wanhopig opzoek zijn naar kwaliteit spelers die er meteen staan. Enige wat ik niet begrijp hier is waarom Casemiro dit zou accepteren. Je speelt basis bij de beste club van de wereld. Waarom zou je dat ineens jnruilen voor een team dat Europa league speelt en ook nog is een puinzooi is op dit moment. Is dat beetje extra salaris dan echt zo belangrijk? Zou me opzich niks verbazen aangezien de meeste Brazilianen brood voetballers zijn maar ik zou toch nog 2 jaartje doorgaan en dan nog en keer een stapje maken naar een club die stabieler is.

19 augustus 2022 om 03:04

Tja beetje. Het contract dat United aanbiedt is 3x zoveel waard als zijn huidige contract bij Madrid. Dan ook nog eens een tekenbonus van pakweg 10-15 miljoen euro. Enorm verschil natuurlijk.

19 augustus 2022 om 08:14

Hij is 30 en kan in zijn komende 5 jaar naast tekengeld ook het dubbele verdienen. Real doet niet aan langdurige contracten wanneer je de 30 bent gepasseerd en vanaf 33 alleen nog 1 jarige contracten. Er staan er al 3 jongere spelers te popelen. Casemiro is ook niet gek en kiest voor 25 a 30 miljoen zekerheid waarbij je bij Real Madrid moet hopen op een extra jaar. Ik snap hem wel het is niet dat hij vanaf zijn 20e al een dik salaris heeft. Verdiend bij Real Madrid ook niet extreem veel.

Echt een nutteloze aankoop als je het mij vraagt, maar de tijd zal het leren, ze hebben een echte spits nodig en ze moeten Harry eruit gooien, Frenkie was echt een 100x betere optie geweest. Een brekertje gaat niet opeens de hele opbouw verzorgen voor United. Echt een bizarre aankoop

19 augustus 2022 om 02:07

100x & gewoon een brekertje dan nog. Kijk jij wel naar voetbal buiten naar messi? FDJ mag dromen dat hij ooit zo'n carière als casemiro kan hebben. Casemiro hoort al jaren bij de 3 beste cvm's ter wereld, 5voudigd ucl winnaar, 3x la liga , maar nee frenkie had dat geweldig seizoen & was in uefa team of the year toch? Echt een bizarre opmerking eerder.

19 augustus 2022 om 07:33

Mensen kunnen ook overdrijven hoor. Ja Casemiro heeft 5x de CL gewonnen, maar sommigen doen alsof dat volledig door hem komt. Laten we niet vergeten dat Casemiro in die jaren omringd werd door Kroos, Modric, Ronaldo, Benzema etc. Frenkie had in dat elftal ook gewoon de CL een aantal keer gewonnen.

19 augustus 2022 om 08:36

Casemiro is gewoon de beste cvm ter wereld en enorm belangrijk geweest in die 5x CL. Echt wel 5 klasses beter dan Frenkie.

19 augustus 2022 om 12:38

Frenkie had hem in dit elftal niet gewonnen, wat een arrogantie. Tenzij hij op de bank zat, dan had ie hem inderdaad gewonnen. Elk puzzelstukje was gewoon van belang. Frenkie heeft niet de kwaliteiten van Casemiro, Modric of Kroos en Real Madrid zou het ongetwijfeld minder doen met hem in het team.

21 augustus 2022 om 23:32

@pieterverbeek

Hou deze zelfde energie als het straks voor geen meter loopt, dan wil ik niks meer horen over dat United zo'n slechte selectie heeft en dat United geen goede selectie heeft, ze hebben gewoon een dikke selectie maar als team is het brandhout. Ik zie Casimiro geen grote impact hebben op het totale spel van United.

19 augustus 2022 om 12:39

Hahah jij kijkt denk ik alleen PSG… Casemiro is echt wel meer dan een breker, soms wat trage handelingssnelheid, dat geef ik toe, maar heeft een geweldige pass in de benen, veel energie, positioneel sterk, kan als box to box uit de voeten. In de 16 gevaarlijk. Goed afstandsschot. Slimme speler. Dit is letterlijk de perfecte nummer 6. En dan zit je hem zo te bagatelliseren, niet alleen dat, je raadt ook nog eens Frenkie aan… Wat een grap.

Doet Real Madrid toch weer heel knap. Maar veel mensen doen alsof Casemiro ff dat probleem oplost waar United al 10 seizoenen al mee sukkelt, namelijk presteren bovenin het klassement van de competitie. Alsof het een uitgemaakte zaak is, die moet ook wennen aan de Premier League natuurlijk.

Sterke aankoop maar United heeft veel meer nodig. En een wijs besluit van Madrid. A la Sir Alex Ferguson weten wanneer je moet doorselecteren. Wat het helemaal geinig zou maken is als Real Madrid zich nu zou melden voor Frenkie de Jong. Ik zie het niet gebeuren hoor. Maar zou Barca dat kunnen weigeren? Het witte shirt zou hem in ieder geval prachtig staan.

In Tchouameni heb ik alle vertrouwen. Als je naar zijn cijfers kijkt behoort hij al tot de allerbeste op zijn positie. Verzaakt hij heb je Alaba ook nog. Casemiro is geliefd en gaat gemist worden maar Real Madrid is de winnaar in deze.

19 augustus 2022 om 05:29

Helemaal met je eens. Perez heeft de afgelopen jaren ook altijd juist gezeten betreft doorselecteren en spelers op het juiste moment verkopen.

Ook nu doet hij dit prima.

Zeker zal Casemiro gemist worden, maar meer om zijn persoonlijkheid dan om zijn voetballende kwaliteiten, genoeg momenten geweest waarin wij irriteren om zijn gebrek aan voetbal kwaliteiten. Aan de bal is hij altijd of vaak een ramp.. dus United moet ervoor zorgen dat die jongen echt zo min mogelijk aan de bal komt

19 augustus 2022 om 13:50

Daar zit precies het pijnpunt, want bij Ten Hag moet de 6 ook kunnen opbouwen.Dit lijkt me meer een transfer die niet uit Ten Hags locker komt.

19 augustus 2022 om 14:14

Alverez in systeem van Ten Hag werkte toch ook gewoon bij Ajax? Alvarez is ook geen voetballend wonder, maar excelleerde wel onder Ten Hag als 6

Ten hag moet mooi casemiro binnen halen. Verwacht er niet teveel van, ook die gaat manu solo niet heel veel extra geven. Zolang ze Anthony maar met rust laten. Die moet nog 1 jaartje ajax doen.

60 tot 70 miljoen zou ik gewoon afwijzen. Minder dan 80 exclusief bonussen zou ik niet aanvaarden in de situatie van Madrid.

19 augustus 2022 om 05:27

Ik denk dat Perez ook wel aanvoelt dat er niet meer in zit.

De laatste jaren zat Perez altijd juist met onze spelers te verkopen op het juiste moment. Juist doorselecteren dus.

Ik treur er totaal niet om.

Maguire, Shaw, McTominay, Rashford, DeGea. ManU mag nog wel even door gaan met kopen want alle bovengenoemde spelers moeten vervangen worden.
Focus maar vooral op dr defensie.

Wauw kan niet geloven dat Casemiro gewoon vertrekt. Moet het wel even laten bezinken. Van een gerucht uit het niets naar echt een transfer. Zal hem echt missen zeg. Het iconische KCM trio is er niet meer binnenkort…

Alhoewel ik kan begrijpen dat Real akkoord zal willen gaan met iemand die bijna 31 is en voor 70 miljoen wegkan doen. Moet ik me toch bedenken wat Casemiro toch wilt doen in Manchester? Verliezen, spelen met Maguire, of Europa league spelen zijn toch geen dingen waar een 5-voudig CL speler warm van draait? Ik snap dat je iets nieuws kunt willen, maar Manchester united?

19 augustus 2022 om 05:24

Casemiro zijn droom was altijd is om in de Premier League te spelen, deze kans is er nu.

Tel daarbij dat hij 3 keer zo meer zal verdienen dan bij Real Madrid + tekengeld zal ontvangen.. tja dan is zijn keuze niet zo gek.

Hij is bijna 31, heeft alles al gewonnen.. hij zal heus wel met United ambitieus zijn, maar ik denk dat hij puur voor het geld en de competitie verhuisd en niet zo zeer om United.

19 augustus 2022 om 08:12

Wat is je bron dat hij 3 keer (!) zo veel gaat verdienen? Dat kan haast niet, of hij verdient wel een erg mager salaris bij Real Madrid.

19 augustus 2022 om 08:39

Nou ik las dat hij 450.000 pound per week zou verdienen bij Manchester United. The Sun meld wel nu 350.000 pond per week. Nog steeds het dubbele wat hij bij Real krijgt.

19 augustus 2022 om 10:47

Wel gek dat Real minder betaald dan die premier league teams. Dit kan in de toekomst een probleem veroorzaken, want men kijkt eenmaal naar meer geld zo werkt het.

19 augustus 2022 om 12:15

Hij doelt op zn totale contractduur. Contract voor 5 jaar bij ManU

19 augustus 2022 om 12:41

Dat is nou eenmaal wegens de lage eisen van Casemiro. Die eist niet zoveel salaris als jongens bij Premier League ploegen wel doen.

Ik ben hier niet treurig over, meer van dat het jammer is dat er een einde komt aan tijdperk Kroos-Casemiro-Modric, en ik had niet verwacht dat dit zou eindigen bij Casemiro.

Maar goed, ik wens hem het allerbeste het is een clublegende die in begin kwam en was helemaal zoekende, speelde vaak bij Castilla vervolgens werd hij verhuurd naar Porto. Kwam dan terug onder Benitez maar brak echt volledig door bij Zidane.

Ik treur er niet om omdat hij,
1.) Niet de beste voetballer is.

2.) Wij in potentie een betere defensieve
middenvelder hebben in Tchouameni die zowel kan verdedigen als kan voetballen

3.) De afgelopen jaren bewees Perez met de spelers die hij verkocht hij uiteindelijk juist zat, allen hebben elders gefaald en Real ging door.

Dit is het juiste manier van een selectie, niet blijven haperen maar doorselecteren op het juiste moment als de kans zich aanbiedt.

Voor de mensen die geen vertrouwen hebben in Tchouameni na zijn eerste wedstrijd.. boys alsjeblieft, Modric werd de 6 maanden bij Real als miskoop van het seizoen benoemd.

Moet wel zeggen dat United fans niet te hoog moeten verwachten van Casemiro. Die jongen is een oldskool ballenafpakker, je moet ervoor zorgen dat hij niet te vaak aan de bal komt.

19 augustus 2022 om 06:30

Een beetje zoals in de Alvarez rol bij Ajax dus. Wel een veel betere versie daarvan natuurlijk maar ook hij is niet de beste voetballer geweest voor Ajax. Ten Hag weet dat tactisch wel in elkaar te puzzelen.

19 augustus 2022 om 07:30

Helemaal met je eens. Het is jammer, Casemiro is echt een warrior en legend. Maar het moment is best oke and zo kun je idd doorselecteren. Vele wilden het voorheen, Zidane werd er zelfs voor bekritiseerd dat ie dat niet deed. Nu is er weer zo'n mogelijkheid en vinden vele het vreemd en willen ze dit liever niet lol.

Gewoon een prima deal voor iedereen. Maar ik zal wel echt gefrustreerd zijn mocht er geen aanvaller komen wat al nodig was en om de selectie spot op te vullen.

19 augustus 2022 om 10:45

Ook niet vergeten, Casemiro is ontzettend stupid in sommige situaties in het spel waarbij hij zich kan laten gaan en het een nadelige situatie kan vormen voor je club. Ik zat soms met verbazing te kijken naar zijn domme driftige acties. Wel heb ik liever dT Real een cvm haalt, een Kante ofzo om de kwaliteit hoog te houden.

19 augustus 2022 om 11:40

Casemiro domme en driftige acties? Die vent met baard en manbun heet Ramos he? Casemiro is net de ultieme zelfcontrole.

Tja Rabiot was 15 miljoen maar 10 keer liever Casemiro. Goed gedaan. Nu nog ff door denderen op de transfermarkt. Het moet!

Topaankoop. Wel grappig dat ze eerst 2 maanden aan de Jong verspilt hebben.

Casemiro zal gemist worden bij Real, maar ik gun hem deze nieuwe uitdaging wel. Heeft ontzettend veel voor de club betekend.

19 augustus 2022 om 07:36

Wel 2 andere types ook natuulijk. Casemiro kan beter verdedigen en een man uitschakelen, maar Frenkie is voetballend natuurlijk weer veel sterker. Beide types kon United wel gebruiken, maar met Casemiro haal je wel echt een gerenommeerde naam binnen.

Als Real zijnde had ik hem pas binnen 2 jaar laten gaan. Dat trio op het middenveld is zo goed op elkaar ingespeeld. Dan mogen er al vervangers klaar staan voor die positie, toch denk ik dat het hen punten zal kosten.
Voor United wel een zeer goede en broodnodige transfer. Benieuwd of Ronaldo dit als positief zal ervaren en er misschien wel terug vol voor wilt gaan?

Mooie transfer, dan kan ten Hag eindelijk weer met de punt naar achteren spelen zoals hij ook bij Ajax deed.

Mocht dit waar zijn, is t een steal voor Man U. Niets toont aan dat de sleet op casemiro zit op t moment. Zou me echt verbazen wanneer hij binnen 4 jaar op is.
Verbaasd me wel vanuit de kant van Real Madrid, dat ze m laten gaan.
Je zult eenzelfde bedrag moeten neerleggen, of meer, voor een vervanger.
Perez heeft waanzinnig gehandeld met de verkoop van Varane en Ronaldo op de juiste momenten, maar dit is toch niet t moment dat casemiro echt minder wordt?

Afijn, flo weet vast wat ie doet. Maar dit vind ik toch jammer! Casemiro is bezig een legende worden bij Real. Hopelijk is dit niet de startsein van een mindere periode bij Real. T cement van t elftal in mijn optiek.

Topdeal voor Real Madrid weer! Case is de laatste 2 jaar veel minder consistent geweest en zal dat niet meer worden.

Topdeal van Real. Dat het juist Casemiro is die het legendarische KCM trio verlaat, is wel erg opvallend en pijnlijk. Het is wat het is. Casemiro verdiend het om voor het geld te gaan. Nergens krijgt die zo contract aangeboden als die van United. Paar jaartjes ff lekker in de PL spelen. Het is hem gegund. Alles gegeven voor Real en heeft 5 CL en 3 La Liga gewonnen en andere weet ik veel hoeveel prijzen.

Dat het juist United is, vind ik wel erg jamner. Puinhoop van een club, en ze zijn daar erg in paniek. Dwaze aankopen worden er gedaan om de fans blij te maken. Dit keer is Casemiro een goede voor ze, maar zo Martinez en Malacia zijn pure paniek aankopen. Las ook dat United 80 miljoen had geboden op Antony, de wereld op zijn kop !

Casemiro. Het gaat je goed in Manchester. Doe Varane en Cristiano de groetjes. Gracias por Todos 🤍.

En ik maar zeggen dat het onmogelijk is. Sorry iedereen die ik voor gek heb verklaard! Topaankoop dit

Casemiro is ook meer waard dan Martinez. Daarom kost hij de club qua salaris veel meer geld. Martinez is bij iedereen al afgeschreven maar gaat ook nog op cvm spelen naast casemiro. Goede aankoop die ik vanuit casemiro niet begrijp succes... real... cl winnen. Naar onrust niet draaiend elftal. Maar goed wel leuk voor ETH

Prima aankoop van united als het door gaat, goede CVM was echt broodnodig. Zal wel een middenveld worden met Casemiro, Fred en dan Bruno of Eriksen. Denk dat een middenveld met Casemiro, Eriksen en Bruno word overlopen. Zeker met die bizar slechte verdediging van united.

Hoop dat united flink blijf door selecteren en al het brandhout loost. Zelf Phil Jones staat nog onder contract, die verdiend al ruim 10 jaar lang ze centen ook heel makkelijk.

Wanneer united eventueel overgekocht gaat worden, zou ik als nieuwe eigenaar eens het volledige technisch beleid tegen het licht houden. Wat is die al jaren bizar slecht bij united, met de meest onbegrijpelijk aankopen voor veel te veel geld met als top punt Maguire.

Gelukkig als Casimiro binnen gehaald wordt!Eindelijk een waardige cvm bij deze legendarische club!
Ik hoop dat er 1 waanzinnige Cv en Rb en Sp binnen gehaald kunnen worden nog
Gelukkig lobbyen een aantal Alltime-legends publiekelijk ook hiervoor en steunen zij Ten Hag!

Tsja dit is dan eindelijk een start voor Ten Hag met een goede renovatie van het middenveld. Iemand die de gaten dicht en zich niet laat wegzetten en alles gewonnen heeft. Ik ben verbaasd dat Real dit laat gebeuren en dat hij naar United wil. Maar goed hij is 30 , Perez verkoop altijd net voor iemand over the hill is en ze hebben iemand klaarstaan. Vanaf Casemiro gezien die is enigszins verzadigd met alles winnen bij Real en wil iets nieuws denk ik, plus tsja torenhoog salaris.

Goeie aankoop voor United. Betreft de interesse in Antony/gakpo. Voor mijn gevoel zijn deze spelers ongeveer even goed, Antony swingt wat meer en heeft een betere actie, maar Gakpo is fysiek sterker en heeft een hoger rendement. Toch als United uiteindelijk ruim 80 miljoen voor Antony gaat betalen dan vinden ze hem dus echt veel beter dan Gakpo, aangezien ze voor bijv. 50 miljoen door zouden kunnen schakelen naar Gakpo. Dit even buiten het feit dat ik beide spelers deze bedragen niet waard vind, ik zou eerder zeggen Gakpo 30 miljoen en Antony misschien iets meer.

Jammer, dus Casemiro wilt zelf weg. Vind het jammer maar ja hij heeft alles gegeven en alles gewonnen met Real en als hij nog een dik contract ergens wilt scoren (waat hij twee keer zoveel gaat verdienen) dan moeten wij, de Madridistas, hem begrijpen en steunen.

70 miljoen voor Casimiro en 80 voor Antony bieden ? Vinden ze Casimiro minder dan Antony ?
Dan zou ik Gakpo voor 60+ laten gaan...
Maar ik begrijp Casimiro niet....spanje VS Engeland, CL VS EL, Laliga VS PL ?

19 augustus 2022 om 08:33

Geld en de PL doet veel hoor, het is een mooie nieuwe uitdaging voor zo'n jongen. De Premier League heeft wel een veel grotere aantrekkingskracht dan Laliga natuurlijk, dus ik vind het niet eens zo gek.

Wat geld al niet met een speler kan doen, minder mooi land, minder mooie stand, minder team.
Wel alles gewonnen bij Real dus mogelijk wel een nieuwe uitdaging voor hem.
Super transfer voor Utd.

Oh Casemiro, wat doe je nou? Je zit bij de grootste club ter wereld, bent de beste CDM die er rondloopt. Bouw je legacy met Real uit en ga op je 34e terug naar Brazilie. Echt een enorme aderlating dit. Maar ik vertrouw op Tchouameni of Camavinga.

Ik snap het niet helemaal. Wellicht een mega dik contract tekenen voor 5 jaar, dat is het enige wat ik kan bedenken. En een keer een andere uitdaging met de Bpl.

Al had ik dan, als ik hem was, een andere ploeg uitgekozen, maar dat terzijde.

Met Casemiro heb je wel direct een gigantische versterking, al is het voor de ''korte'' termijn.

Veel reageerders zijn wel heel optimistisch.
De problemen van Man Utd zullen heus niet opgelost zijn als Casemiro komt.
Je zit nog steeds met een wankele aanval, de verdediging staat niet op orde, de keeper lijkt wel Bambi on ice.

19 augustus 2022 om 13:38

De Gea heeft een mindere periode gehad, maar was vorig seizoen gewoon een van de betere keepers van de competitie hoor? Ik weet niet hoe jij bij Bambi on ice komt, maar dan kijk je niet goed.

dit is ook gewoon voor real heel mooi, want die hebben al een speler die het kan overnemen.
daarnaast verdienen ze onwijs veel aan casemiro. goed gehandeld van real.

verder is dit wel een aanwinst voor man united. denk niet dat dit de missing link is naar betere prestaties. want ze missen naar mijn mening gewoon aanvallend heel veel, zeker iemand die de goals gaat maken.



Veel geld, maar dat is gewoon de markt van tegenwoordig. Aan de andere kant waarvoor spelers gehaald worden interesseert me al niet meer ik wil gewoon voetbal zien. Ik betaal tenslotte hun salaris niet haha..

beetje off-topic maar United zoekt nog naar een spits, kunnen ze niet eens kijken naar Zapata of Immobile of een Oshimen of zo?

Casemiro gaat MU ook niet verder helpen. 30 jaar, weinig restwaarde, weinig groeipotentie. Nee, echt een paniekaankoop. Stel dat ze nou ook nog voor Gakpo gaan, dan doen ze mee voor het rechterrijtje in de PL. Er zit geen enkele topper in het elftal van MU, misschien die Portugees op het middenveld, maar dan heb je het ook wel gehad.

Hele goede aankoop voor de korte termijn, als ik puur naar de speler kijk. Maar jeminee, wat een kapitaalsvernietiging. Je krijgt er namelijk geen stuiver meer voor terug straks...

Topspeler! Alleen voor united precies de verkeerde. Ze hebben op het middenveld behoefte aan een type pogba, die ze hebben laten gaan. Deze balafpakker die twee jaar geleden op zijn top was gaat geen punten voor je pakken zolang je achterin met clowns speelt. Casemiro past precies in het afwachtende systeem met de omschakeling van Madrid. Maar totaal niet in het beoogde pressiespel van ten Hag

Oef! Een Braziliaan doe over de dertig is gepasseerd...en met dat bedrag Wauw. Ken weinig Brazilianen die rond dat leeftijd nog goed presteren. Het is algemeen bekend dat het snel bergafwaarts en minder presteren.

Enige voordeel dat het nog kan uitrekken (qua prestatie) is het grauwe stad Manchester en het regenachtige weeromstandigheden. Je blijft eerder thuis. Real Madrid heeft het goed door geselecteerd.

Overigens, Manu kan wel een leuke opstelling neerzetten nu. Zegt natuurlijk niks over wat er op het veld gebeurt, maar toch.

Ik ga overigens, mocht ie blijven, voor Ronaldo op links. Vanaf de linkerkant is CR simpelweg beter.

De Gea
AWB
Varane
Niet Maguire
Malacia
Casemiro
Martinez
Sancho
Eriksen
Ronaldo
Martial

Bizarre transfer window, meerdere clubs zijn gewoon Fifa aan het spelen haha.

Belachelijk veel geld vr een ruim 30 jarige dienstbare speler...slim gedaan van Real want Thouamenl is op termujn stuk beter

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren