Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV telt miljoenen neer voor opvolger van Daniel Schwaab

Laatste update:

Timo Baumgartl heeft zich aan PSV verbonden, zo meldt de Eindhovense club donderdagmiddag via de officiële kanalen. De 23-jarige verdediger, afkomstig van VfB Stuttgart, kwam zonder noemenswaardige problemen door de medische keuring en tekende daarna een contract tot medio 2024 in het Philips Stadion. Met de transfer is volgens het Eindhovens Dagblad een bedrag van tussen de acht en tien miljoen euro gemoeid.

Baumgartl, die al enige tijd op het lijstje van PSV stond, beschikte in Stuttgart nog over een contract tot medio 2022. De Duitse aankoop is de beoogde opvolger van Daniel Schwaab, die PSV na afloop van vorig seizoen transfervrij verliet. De centrale verdediger gaat met Derrick Luckassen, Nick Viergever en Trent Sainsbury strijden om een van de plaatsen in het hart van de PSV-verdediging.

PSV jaagt met miljoenen op ‘Juwel’: ‘Zijn kwaliteiten staan buiten kijf’

Lees hier meer over Timo Baumgartl.Lees artikel

De kersverse aanwinst van PSV debuteerde in 2014 onder toenmalig trainer Huub Stevens in de hoofdmacht van die Schwaben en kwam in de afgelopen vijf seizoenen tot meer dan honderd wedstrijden op het hoogste niveau. De rechtsbenige Baumgartl kende ook tegenslag in Zuid-Duitsland, want VfB Stuttgart degradeerde afgelopen seizoen voor de tweede keer in drie seizoenen uit de Bundesliga.

Het is voor trainer Mark van Bommel de derde keer deze zomer dat hij een defensieve kracht verwelkomt. Eerder deze transferperiode kwam Toni Lato op huurbasis over van Valencia en werd Olivier Boscagli voor twee miljoen euro weggehaald bij OGC Nice. Deze aanwinsten richten zich normaal gesproken op de linksbackpositie. PSV doet wellicht op korte termijn wederom zaken in Duitsland, daar volgens de Duitse media onlangs een bod van circa 500.000 euro werd uitgebracht op Chris Gloster, een achttienjarige verdediger van Hannover 96.

De degradatie van Stuttgart speelde een voorname rol in de plannen van PSV, zo legt technisch manager John de Jong uit: “Normaal gesproken haal je als Nederlandse club geen gerenommeerde jeugdinternationals van Duitsland weg bij een club uit de Bundesliga. Na de degradatie van Stuttgart hebben we hem ons plan voorgelegd en dat bleek te bevallen. Hij heeft met Daniel Schwaab en onze trainer Mark van Bommel gesproken en Eindhoven bezocht. Toen was hij overtuigd.”

Baumgartl geeft aan goede dingen gehoord te hebben van Schwaab: “Zijn enthousiasme over PSV heeft een belangrijke rol gespeeld bij het maken van mijn keuze. Ik kijk ernaar uit om hier aan de slag te gaan. PSV speelt om de prijzen, dat is de uitdaging die ik zocht.”

Een goede aanwinst voor PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Welkom bij PSV Baumgartl hopelijk maak je , je potentie waar!.

25 juli 2019 om 15:11

We hadden ook wel wat Duitse mentaliteit nodig, late goals zijn schaars bij ons.

Gefeliciteerd Psvers!
Lijkt mij een uitstekende aankoop!
Jeugdinternational van Duitsland wordt je niet zomaar. Baumgartl lijkt mij een fikse verbetering ten opzichte van Schwaab en Luckassen. Verder ook verrassend en interessant dat Psv gewoon inkopen doet in topcompetities met Lato, Boscagli, Bruma, Affelay en Baumgartl. Al is Lato wel gehuurd. En Baumgartl wordt uit de bundesliga 2 gehaald maar is bundesliga 1 waardig en heeft daar al gespeeld.
Psv en Ajax lopen nu wel kwalitatief ver weg van Feyenoord.

25 juli 2019 om 15:08

Voor zover ik weet halen ze deze jongens uit de Bundesliga 2. Nou is dat natuurlijk een prima niveau, maar om het een topcompetitie te noemen... Verder deed PSV dit al vaker. Luuk de Jong, Afellay, Guardado, Moreno, Schwaab... Over de jaren heen komt dit ieder jaar wel terug in het aankoopbeleid van PSV volgens mij..

25 juli 2019 om 15:10

Hij heeft ook gewoon in de Bundesliga gespeeld en prima ook.

25 juli 2019 om 15:14

Nouja Stuttgart is dit seizoen gedegradeerd. Deze man heeft de meeste wedstrijden gewoon in de Bundesliga gespeeld...

25 juli 2019 om 15:15

Dat klopt, ontken ik ook niet. Er wordt alleen de indruk gewekt dat PSV winkelt in topcompetities en dit daar een voorbeeld van is, maar dat klopt in deze dus niet.

25 juli 2019 om 15:15

Desondanks is het geen aankoop uit een topcompetitie, want hij speelt nu niet in de Bundesliga. Het wordt nota bene in het artikel vermeld dat het in dat geval ook niet haalbaar was geweest...

25 juli 2019 om 15:19

Toekomst hij heeft veel wedstrijden gespeeld, op het hoogste niveau gespeeld in Duitsland. En dat ondanks zijn piepjonge leeftijd, en als international is hij ook al vrij ervaren! Koppel dat aan zijn Duitse mentaliteit en talent, ik weet zeker dat hij het goed gaat doen in Braboland. Gefeliciteerd Psv-ers, eindelijk de broodnodige aankoop voor het hart in de defensie.

25 juli 2019 om 15:20

Wat een geneuzel om niets, het lijkt alsof we op Voetbalzone steeds meer nutteloze discussies gaan voeren. De toekomst: ben ik van jou niet gewend.
Deze jongen staat er goed op en is een prima aankoop voor PSV. Of zijn echte potentie eruit komt moeten we zien, maar dat geldt voor elke aankoop rond deze leeftijd! We zijn hoopvol!

25 juli 2019 om 15:24

@Sulejmani, helemaal mee eens en dat valt niet te ontkennen. Ik verwacht ook dat PSV hiermee uitstekende zaken heeft gedaan en hoop dat ze hem op tijd klaar krijgen voor de voorrondes Champions League, zodat hij daarin gelijk zijn stempel kan drukken. Dat heeft echter totaal niks te maken met het kleine puntje dat ik maak. Verder maakt het ook geen zak uit of vanuit de Bundesliga of Bundesliga 2 komt, het blijft dezelfde speler.

25 juli 2019 om 15:27

@Romarky, ik wil hier ook helemaal geen discussie over voeren. Het is in principe irrelevant. Echter komt hij gewoon wel uit de tweede Bundesliga en juist daardoor is hij nu haalbaar voor PSV, dus ja.. Maar ik heb mijn punt gemaakt en het is klaar. Hopelijk kunnen de PSV'ers van hem gaan genieten.

25 juli 2019 om 16:50

Dat ben ik wel met je eens. Het is geen Promes, Blind of Tadic die uit Spanje of Engeland zijn weggeplukt. Aan de andere kant is het wel een jongen met veel potentie, dus al met al een mooie aankoop voor PSV

25 juli 2019 om 17:29

Tot 4 keer toe je kleine puntje willen maken, haha wel droevig zeg.

Uitstekende aankoop voor Psv.

25 juli 2019 om 20:47

@de Toekomst, je kunt je afvragen of hij uit de 2. Bundesliga komt, als hij daar nog niet gespeeld heeft. In principe komt hij uit de Bundesliga van een nu 2. Bundesliga ploeg. Jeugdinternational van Duitsland, ervaring in de Buli, 23 jaar. Lijkt me een prima aankoop.

25 juli 2019 om 15:35

Dan heb je het over westerman die al 33 was. Deze jongen is 11 jaar jonger he.

Een speler die op die leeftijd al zoveel wedstrijden heeft gespeeld in de Bundesliga moet toch wel voldoende kwaliteiten hebben voor PSV? Veel slechter dan Luckassen kan in ieder geval niet......

25 juli 2019 om 15:04

Ik vond luckassen nog wel prima spelen tegen Basel om eerlijk te zijn.

25 juli 2019 om 15:06

Eens. Maar hij had wel een moment van zwakte (de hele verdediging stond te slapen trouwens) die fataal werd. Dat gebeurt het te vaak, ook bij AZ al. Prima als back-up.

25 juli 2019 om 15:20

Die eerste tegengoal is gewoon zijn schuld. Hij was die spits volledig kwijt en stond te ver naar voren. Ik had het idee dat hij het nog had kunnen herstellen, maar dat lukte ook niet. Hij heeft de bouw en de uitstraling van een top CV, maar daar houdt het dan ook meteen op.

25 juli 2019 om 15:28

Tja dat hebben al die andere verdedigers ook. Viergever is helemaal een onzekere factor en wordt niet meer beter. Dumfries maakt ook genoeg fouten. Met Baumgartl en Luckassen heb je een aardig centrum staan.

25 juli 2019 om 15:32

Jeneverneus, wat voor beeld heb jij van psv? Deze jongen is een hark eerste klas. Miskoop. Kan zelfs niet gebruik maken van zn fysieke lijf. Technisch onbenullig, tactisch een clown. Snel wegdoen.

25 juli 2019 om 15:04

Hoop toch dat Luckassen blijft staan en Viergever uit de basis gehaald gaat worden

25 juli 2019 om 15:07

Inderdaad dat hoop ik ook.luckassen heeft inprincipe alle fysieke kwaliteiten die een topverdediger moet hebben alleen in zijn koppie moet hij stappen maken.veel ste snel word hij beoordeeld en afgebrand. verdient zeker meer kansen dit jaar.

25 juli 2019 om 15:09

Ben ik ook mee eens. Zie hem ook hele goede verdedigende acties maken. Alleen heb ik het idee dat hij qua concentratie scherper moet worden.

25 juli 2019 om 15:16

Zowel in de oefenwedstrijden die ik gezien heb als tegen Basel was Luckassen direct betrokken bij tegen goals en was het vaak zijn man, of nam hij de man van iemand anders niet goed over. Misschien moet er gewoon een leider komen in de verdediging die hem (en de vleugelverdedigers) gewoon goed coacht en zorgen dat iedereen zijn positionering juist is ipv 4 eigen Bv'tjes waarbij Luckassen dan achter de feiten aan hobbelt met een tegengoal tot gevolg.

25 juli 2019 om 15:23

Ryan helemaal mee eens, tegen Basel vond ik hem een van de beste achterin. Op een hachelijk moment na, maar daar zag de hele achterhoede inclusief Zoet er niet goed uit. Zou een mooie bekroning voor Luckassen zijn aardige voorbereiding zijn van het seizoen, als hij 4gever eruit speelt en naast die Duitse jongen komt te spelen. En dat gun ik hem van harte, want hij was al door een ieder afgeschreven.

25 juli 2019 om 15:24

Ik hoop als Feyenoorder ook dat Luckassen in het centrum van PSV blijft staan, het liefste alle 34 wedstrijden.

Heerlijke en broodnodige aankoop! PSV krijgt best een aardige selectie zo. Wordt weer een spannend seizoen!!!!!

25 juli 2019 om 15:10

Hoop toch op nog een cv en een middenvelder met scorend vermogen ala van ginkel

25 juli 2019 om 15:15

Bergwijn op 10, Bergwijn heeft scorend vermogen zat. Guti kan ook scoren. Alleen bij vertrek Hendrix moet er een nieuwe cvm komen.

25 juli 2019 om 15:17

Waar gaat Hendrix heen dan? Ik heb heel even iets gelezen over Bologna geloof ik maar kon nergens vinden of dit nou ook maar enigszins concreet was.

25 juli 2019 om 16:06

Vraagprijs en wat Bologna biedt zit dicht bij elkaar. Neem aan dat het dan concreet is of nog wordt.

25 juli 2019 om 17:44

@psvchelseaboy:

Ik zou eerder Malen op 10 zetten, Bergwijn is toch echt meer een vleugelspeler. Lammers in de spits, Bruma/lozano (ik vind de eerste) op rechts en veel wisselen met Bergwijn. Rosario en Guti op het middenveld achter Malen, met Rosario in de controlerende rol.

Achterin Zoet, Dumfries, Baumgartl, Viergever en Sadilek..

Ken deze man vanuit mijn eigen land. Topverdediger. Toekomstig aanvoerder van Die Mannschaft

25 juli 2019 om 15:15

Is dit cynisch??? Anders had een ploeg als Dortmund of een subtopper hem toch wel opgepikt?

25 juli 2019 om 15:17

Nee hoor. Ik volg de Bundesliga, dit is echt een aanwinst. De plannen van PSV waren voor hem doorslaggevend, knap staaltje werk van John de Jong/PSV

25 juli 2019 om 15:17

@mannschaft is altijd cynisch, sarcastisch of iets wat erop lijkt. Positief als het over het almachtige PSV gaat, overdreven negatief als het over een andere club en dan vooral Ajax gaat. Krijg er bijna sympathie voor. VZ heeft blijkbaar ruimte voor troll's, zolang je het maar verbergt achter een zogenaamde mening.

25 juli 2019 om 15:18

Wel een goede aankoop overigens. Maar waar je overdreven negatief over alles van andere clubs bent en vooral Ajax, ben je ook nogal overdreven positief wat betreft PSV.

25 juli 2019 om 15:23

Dortmund? Die hebben al 6 cv’s van topkwaliteit. Zon Toprak is daar 6e keus. Zelfde als Leipzig. Leverkusen heeft ook al genoeg cv’s en steken hun budget nog in een broodnodige creatieve middenvelder. Gladbach heeft na de komst van Embolo, Lainer en Thuram hun budget op. Frankfurt had gekund, maar die zijn aardig aan het kwakkelen op de transfermarkt vind ik zelf. Bij clubs als Hoffenheim, Schalke en Wolfsburg is deze positie ook al overvol en Bremen heeft een poging gewaagd maar die hebben nauwelijks financiele middelen.

25 juli 2019 om 15:36

Noem ze eens alle 6 dan? Echt top-topkwaliteit bedoel ik dan.

25 juli 2019 om 15:50

Daar hebben we Sjonnie weer. Op jou ga ik niet meer in. Ik ga een melding maken bij VZ. Fijne dag Sjonnie

25 juli 2019 om 15:54

En Sjonnyvdbeek is altijd kritisch als het gaat om spelers, staf, beleid bij Psv. Kan daar never nooit iets positiefs over zeggen en alles wat met Ajax te maken heeft is goed en Machtig.

Verder een prima speler voor Psv. Hoop echt dat hij zich snel aanpast. Is nog jong en zit hoop rek in.

25 juli 2019 om 16:22

Hij noemt het een goede speler. Maar kom op zeg toch geen toekomstig aanvoerder.

25 juli 2019 om 18:02

Hummels absolute top
Akanji en Zagadou hebben die potentie
Weigl kan daar spelen en is wereldtop
Balerdi hebben ze pas afgelopen winter gekocht
Diallo nu zelfs verkocht aan PSG, door overvloed aan verdedigers
En dan heb je Toprak nog

25 juli 2019 om 15:25

Eens. PSV gaat heel veel plezier hier aan beleven. Daarnaast kunnen we denigrerend doen over Stuttgart. Maar die hadden een absurde selectie waarmee ze degradeerde. Gomez, Pavard, deze jongen, Zieler, Ascacibar, Castro, Kazak, Donis, Didavi etc

Klasse. Nu Gloster nog halen, zorgen dat Hendrix, Pereiro, Lozano en misschien Zoet worden verkocht en dan zijn we klaar.

25 juli 2019 om 15:05

"zorgen dat Hendrix, Pereiro, Lozano en misschien Zoet worden verkocht en dan zijn we klaar."

Een vertrek van Zoet zou helemaal niet goed uitkomen, aangezien Unnerstall voorlopig nog geblesseerd is. En met een vertrek van Lozano zou ik vanuit sportief oogpunt ook helemaal niet blij zijn.

25 juli 2019 om 15:18

Cabinessence

Een vertrek van Zoet is een zegen voor Psv. Okay, je hebt het eve lastig met Robin Ruiter, maar zodra Unnerstall speelklaar is heb je eindelijk weer een fatsoenlijke doelman. Zoet is echt middelmaat.

25 juli 2019 om 15:25

Constant haha, ik dacht dat je het wel rustiger aan zou doen in de vakantie tijd. Maar jouw aversie tegen je eigen keeper Zoet, kent geen barrières beste man. Zoet is misschien niet de aller beste keeper, maar hij is vooralsnog wel verder dan Unnerstal die wel veel meer talent heeft.

25 juli 2019 om 15:26

"okay, je hebt het eve lastig met Robin Ruiter, maar zodra Unnerstall speelklaar is heb je eindelijk weer een fatsoenlijke doelman."

Probleem is dat niemand schijnt te weten hoe lang het nog gaat duren met Unnerstall. En ik zou het toch ook niet prettig vinden als PSV het nu maandenlang moet gaan doen met Ruiter.

25 juli 2019 om 15:28

"maar hij is vooralsnog wel verder dan Unnerstal die wel veel meer talent heeft."

Unnerstall is ouder dan Zoet. Dus als je vindt dat Zoet verder is dan hij, dan is Zoet dus wellicht toch gewoon een betere keeper...

25 juli 2019 om 15:28

@Constant Kante: Dan moet je wel hopen dat je geen punten verliest in de competitie door fouten van Ruiter. Ik denk namelijk dat PSV zich niet veel verliespunten kan permitteren als ze kampioen willen worden.

25 juli 2019 om 15:28

Tot die tijd kan Ruiter het prima opvangen. Zoet is een matige keeper. Lozano doet werkelijk niks goed sinds januari 2019. Als er nu nog een club zo gek is meer dan 20m te bieden zou ik het meteen accepteren aangezien je Bruma, Bergwijn, Gakpo, Malen al hebt.

25 juli 2019 om 15:52

"tot die tijd kan Ruiter het prima opvangen."

Ruiter zat afgelopen seizoen op de bank op het derde niveau van Engeland. Daar zou ik toch niet met een gerust hart de Champions League-voorrondes mee gaan spelen.

25 juli 2019 om 15:57

@perry nou doe je alsof ruiter een grabbelaar is, die jongen kan echt wel een balletje tegenhouden hoor, heeft zeker bij utrecht regelmatig wat puntjes gepakt door zijn goede optreden.
maar ik ben het er wel mee eens dat ze zoet de deur uit moeten doen.

25 juli 2019 om 20:20

Cabi, oh dan heb ik me vergist! Ik was in de veronderstelling dat Unnerstal begin 20 was.

25 juli 2019 om 15:06

Dan moet je weer een nieuwe defensieve middenvelder kopen bij vertrek Hendrix

25 juli 2019 om 15:10

Liever een cam erbij dan cvm

25 juli 2019 om 15:13

Sadilek?

25 juli 2019 om 15:19

De Analyse

Why? Rosario en Sadilek kunnen die positie invullen. De andere twee plekken op het middenveld zijn veel belangrijker. Daar moet een creatieve speler en een loper bij.

25 juli 2019 om 16:02

Ik ben een voorstander van dat je met de punt naar achteren speelt. Dus een defensieve middenvelder en daarvoor het liefst 2 box to box middenvelders. Met het huidige spelersmateriaal zou je dan Rosario hebben met Afellay en Guti ervoor.

25 juli 2019 om 16:06

Sadilek kan daar ook spelen en afgelopen dinsdag speelde hij linksback waar hij ook kan spelen. Maar Sadilek is eigenlijk een echte middenvelder. Als PSV met de punt naar achteren gaat spelen, kun je hem als linkermiddenvelder gebruiken naast bijvoorbeeld Afellay.

25 juli 2019 om 16:11

sadilek kan dat maar ik denk dat Sadilek's beste positie niet defensieve middenvelder is maar de loper zoals jij het noemt. De box to box middenvelder. Ik vind ook dat we de creatieve middenvelders ook al hebben . Alleen van Bommel moet het middenveld anders invullen.

Rosario
Afellay Guti

Backup
Hendrix
Thomas Sadliek

En dan hebben we Ramselaar nog als extra backup

Topaankoop! Het werd tegen basel weer duidelijk dat de verdediging nog niet is hoe het zou moeten zijn. Heb deze gozer meer dan eens aan het werk gezien en maakte een goede indruk, zit ook nog genoeg rek in dus hij kan over een paar jaar ook nog de nodige miljoenen opleveren. Erg blij mee!

Hoewel ik deze speler niet goed genoeg ken om een oordeel te veilen over hem, vind ik dit toch positief nieuws. Ik mag dan wel niet voor PSV zijn, maar het is naar mijn idee toch goed voor de competitie dat naast Ajax ook een andere club de nodige transfers doet waarbij ook aardige bedragen gemoeid zijn. Laat naar mijn idee zien dat de eredivisie weer een beetje begint ‘op te leven’

Lekker bezig John. Baumgartl zal een enorme kwaliteitsimpuls aan de verdediging geven. Ik was kritisch op de Jong maar we moeten toegeven dat hij nu goed werk levert.

25 juli 2019 om 15:08

Bruma en Baumgartl zijn geweldige aankopen. Puike werk geleverd. Alleen jammer dat Angelino weg is, echt een aderlating. Voor de rest is de selectie sterker dan vorig jaar.

25 juli 2019 om 15:37

Dat weet ik zo net nog niet. Zoals je zelf al aangeeft was Angelino wel erg belangrijk voor PSV en het ziet ernaar uit dat zijn vervanger beduidend minder is. Ook het verlies van De Jong is een aderlating. Dat zijn toch even 28 goals die je moet zien op te vangen. Daarbij komt dat Bergwijn en/of Lozano misschien nog weggaan. Ik denk dat we pas op 1 september een goede inschatting kunnen maken hoe alle ploegen ervoor staan.

25 juli 2019 om 16:52

Lato afschrijven op 1 oefenwedstrijd, terwijl hij zelf een deel van de voorbereiding heeft gemist is voorbarig. Overigens hebben we Boscagli ook nog. Wie weet hoe goed die is. Als die oefenwedstrijd een indicatie was, zit daar wel wat in, en die is vooral interessant omdat het een aankoop is en geen huurling. Toen Angelino vorig jaar kwam waren veel mensen ook niet enthousiast of skeptisch. Hij had het fantastisch gedaan het seizoen ervoor, maar wel bij Nac, en voor de rest was het een City talent-nomade die overal en nergens gespeeld had het feit dat huurlingen van grote PL clubs doorgaans de stempel ''eeuwig talent'' dragen. Mensen vroegen zich toen ook af of dat de 5m wel waard was. We zullen het dus zien.

Broodnodig, eigenlijk heb je nog een centrale verdediger nodig en een box to box middenvelder met scorend vermogen (van Ginkel?). Wordt het opzich toch nog een mooie transfer periode voor PSV als ze Peirero en Hendrix weten te slijten voor meer dan 20 miljoen euro.

25 juli 2019 om 15:12

Mocht dat zo zijn dat je die 2 kan verkopen dan hoop ik zeker op een cam (van ginkel zou ideaal zijn) ... misschien die Spanjaard nog van valladolid op cv positie?

25 juli 2019 om 15:16

Die Spanjaard was alleen in beeld als Timo niet zou komen (zie tweets rik elfrink) om in een transferperiode twee verdedigers van 10 miljoen te halen lijkt me niet realistisch voor PSV.

25 juli 2019 om 15:32

Helaas is er vandaag slecht nieuws wat betreft die transfers. De Russische gegadigde clubs hebben zich terug getrokken. Ook de transfer van Hendrix is onzeker. Hoop dat ze in ieder geval Pereiro kunnen slijten.

25 juli 2019 om 15:32

Helaas is er vandaag slecht nieuws wat betreft die transfers. De Russische gegadigde clubs hebben zich terug getrokken. Ook de transfer van Hendrix is onzeker. Hoop dat ze in ieder geval Pereiro kunnen slijten.

Erg goede zaak dat PSV ook goed investeert in een verdedigende versterking. Dat was ook echt nodig en hopelijk is dit een speler die de hele defensie gelijk naar een hoger niveau tilt. Ik ben wel benieuwd of PSV nu nog wat gaat doen of pas weer in actie komt wanneer er een speler vertrekt.

25 juli 2019 om 15:08

Ik ben ook benieuwd wat we nog doen het liefst zag ik ook Van drongelen nog komen een centrum met Baumgartl en Van drongelen zal wel top zijn , ook een scorende nummer 10 is wel nodig eigenlijk.

25 juli 2019 om 15:13

Ben ook wel voor een 10... in theorie kan Lammers daar prima uit de voeten.

25 juli 2019 om 15:13

Van Drongelen vind ik een prima verdediger, maar voorlopig moet hij zich ook nog echt bewijzen. Dan zou ik lekker vasthouden aan Viergever. Viergever is een stabiele, betrouwbare speler. Echt niks mis mee. Vervolgens hopen dat die Fransman een groot talent blijkt, van hem weet ik niet wat ik moet verwachten.

Ik denk dat dit een prima aankoop zal zijn. Nog jong en al aardig wat wedstrijden in de bundesliga bij een gevallen Stuttgart. Psv heeft zo toch gewoon een sterk elftal bij elkaar gemaakt. Zelfs met een vertrek van Lozano of Bergwijn (niet beide).

Lijkt me een goede versterking. Beetje laat maar beter laat als nooit. Hopelijk maakt hij het waar.

Goede defensieve versterking. Aankoopbedrag is altijd lastig voor de pers omdat psv geen enkele financiële plicht heeft dit te melden. Vaak blijkt later dat de aankoop toch duurder was als eerst in de pers stond (o.a. Narsingh en Mertens).
Maar goed dat psv hun goed gevulde kas ook durft uit te geven aan een goede defensieve versterking.

Hehe eindelijk, misschien een week of twee te laat maar desalniettemin toch blij mee! Ik hoop dat we nog een aantal jaar plezier aan deze jongen gaan beleven. Van mij mag ie tegen Ajax gelijk in de basis beginnen.

25 juli 2019 om 17:02

Precies, als ie fit is om te spelen meteen vlieguren laten maken. Deze jongen is natuurlijk gehaald voor de basis, dus maar meteen laten wennen aan zijn medespelers.

25 juli 2019 om 15:25

Het was Calero of Baumgartl en het is Baumgartl geworden. Ze worden niet beide gehaald.

Prima aankoop! Lange jongen die ook nog is een geweldige tackle in huis heeft.
Ik ben blij dat PSV de nodige aankopen doet/gedaan heeft om de verwachte alleenheerschappij van Ajax een halt toe te roepen.

Eindelijk de gewenste defensieve versterking binnen. Jongen met potentie en ervaring. Nu nog Pereiro, lozano en of Bergwijn verkopen en daar een extra verdediger voor terug kopen en klaar voor dit seizoen. PSV moet wel met Malen om de tafel om zijn contract te verlengen

25 juli 2019 om 15:15

Als t gebeurd zal t wel nasr de transferdeadline zijn, raiola is nu te druk met transfers, dit zal nog wel even duren.

Van wat ik gezien heb is dit net de verdediger die Psv zoekt,is sterk met hoofd,en een goede tackle in huis.kan zomaar gelijk bij 1 van de beste verdedigers van de Eredivisie horen.

25 juli 2019 om 15:18

Voor dat geld moeten we dat ook verwachten en als minimum zien. Als hij zoveel kost en niet bij de beste verdedigers hoort, is het een grote miskoop. Dit moet een verbetering zijn ten opzichte van Schwaab en daar ga ik ook wel vanuit.

25 juli 2019 om 15:26

Daar ga ik zeker vanuit,volg de Bundesliga op de voet(hij heeft natuurlijk met Stuttgart daar ook in gespeeld, en viel me altijd wel positief op,cv's waren nou niet echt de reden dat ze zijn gedegradeerd.

25 juli 2019 om 15:33

8 a 10 miljoen is tegenwoordig toch peanuts?

25 juli 2019 om 17:05

Voor een Eredivisieclub niet. Voor PSV is dat gewoon veel geld, en verder kan alleen Ajax (wel een stuk makkelijker dan Psv) ophoesten. Voor een verdedigende aankoop is dat gewoon veel geld en daar mag je dan in ieder geval verwachten dat hij voor het niveau Eredivisie top is.

Ben ik de enige die hier mijn twijfels over heeft? Een speler die in de onderste regionen van de Bundesliga speelde en is gedegradeerd moet de verlossen van de verdediging van PSV zijn.
Ik ben benieuwd hoe goed hij is.

25 juli 2019 om 15:20

Voetballen doe je niet alleen. Een Honda was ook een absolute sterspeler bij VVV, maar ze degradeerde wel. Sparta degradeerde met uitstekende spelers als Viergever en Strootman, alhoewel dat toen nog talenten waren. En zo zullen er nog veel meer voorbeelden zijn van meer dan uitstekende spelers die ooit degradeerde met hun club. Dat zegt niks over het niveau van een individuele speler.

25 juli 2019 om 15:22

Naja zo ver ik weet had hij vorig jaar geen vaste basisplaats bij stuttgart maar ik kan me vergissen

25 juli 2019 om 15:42

@gerard13

dit las ik gisteren ook al over Fer maar je degradeert toch niet door toedoen van 1 speler? Hasselbaink werd ook ooit topscorer van La Liga bij een Atletico Madrid dat degradeerde. je kan dan moeilijk zeggen dat hij destijds geen versterking kon zijn voor andere clubs omdat hij toevallig degradeerde

25 juli 2019 om 20:16

Precies Japie, het is onzin. Pavard is ook gedegradeerd, maar met Frankrijk werd hij wereldkampioen en hij gaat nu naar Bayern. Degradatie zegt niks

Nou, ben nu veel positiever op de kansen van PSV om de CL te halen, dit was broodnodig. Opeens staat er best weer een goed team!

Mooi toegeslagen want dit is inderdaad een buitenkansje om steeds een goede verdediger van Stuttgart te halen als ze gedegradeerd zijn.
PSV heeft hem ook hard nodig, want dinsdag oogde het achterin heel kwetsbaar!

Eindelijk de gewenste versterking achterin. Ben benieuwd! We hebben al een tijdje geen topper achterin gehad. Wel jammer dat Casal de deal met Spartak Moskou heeft afgeblazen. We konden 15 mil vangen voor Pereiro maar Robin Jongmans twittert zojuist dat de zaakwaarnemer van Pereiro de deal heeft afgeblazen. Hij mikt op een betere competitie.

25 juli 2019 om 15:31

Irritante zaakwaarnemer heeft die Pereiro ook.. Wel clubs laten onderhandelen en zelf in gesprek gaan, maar uiteindelijk zelf de stekker eruit trekken... Ik hoop wel voor PSV dat ze hem nog voor een mooi bedrag kunnen verkopen deze zomer.

25 juli 2019 om 15:48

Een van de meest lastige zaakwaarnemer die er is. Die heeft waarschijnlijk ook wat transferrechten in handen.

Tja, leuk en aardig, maar een screenshot van de jong tijdens duel met Bazel kan weleens samenvatten hoe duur het gemis van echte verdediger psv komt te staan. 2 doelpunten tegen zo'n matig elftal kon echt niet. Uitduel kan je gwn verliezen en dan heeft td de jong zn werk niet goed gedaan. Waarom moet het zo lang duren? Schwaab heel.netjes tijdig aangegeven weg te willen. Viergever is met alle respect geen man die straks restwaarde heeft. Al met al, goede zet. Niets meer, niets minder.

Eindelijk wordt er ook geïnvesteerd in de verdediging. Deze aankoop was hard nodig.

'baumgartl, die al enige tijd op het lijstje van PSV stond...'

Volgens mij is dit zo'n gelul. Als dat waar is, waarom klop je dan niet in juni al aan bij deze club in de 2. Bundesliga, want gezien de situatie van Baumgartl lijkt me dat even haalbaar. En geld was er, want Bruma werd ook direct vastgelegd en rond die tijd waren Angelino en De Jong ook voor in totaal 27 miljoen vastgelegd.

Niettemin fijne, veelbelovende aankoop, waar ik een hoop van verwacht. Prettig dat het beknibbelen op de verdediging bij PSV eindelijk ten einde is.

Als die zaakwaarnemer van Pereirro mikt op een betere competitie waarom heeft hij dan met Spartak onderhandeld en het vervolgens afgeblazen ?
Als hij die onderhandelingen had willen gebruiken om elders meer te vangen dan had hij de stekker er niet uitgetrokken. Dus wat is het dan wel ?

Ik ben best wel benieuwd hoe PSV supporters willen dat de basisopstelling eruit gaat zien. En of ze nog aankopen verwachten. Iemand die er wat over kan zeggen?

Toch wel een uitstekende aankoop. Mooie vijver voor PSV ook, clubs als Stuttgart. Gedegradeerd, maar met spelers die voor een Nederlandse stopper zeer bruikbaar zijn

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren