Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Arsenal niet in de markt voor Alderweireld, Atlético nog wel

Laatste update:
/

Het lijkt erop dat de wegen van Toby Alderweireld en Ajax nog deze week zullen scheiden. De club uit Amsterdam sloeg een eerste bod van Atlético Madrid op de 24-jarige Belgisch international af en volgens het Algemeen Dagblad heeft nu ook Arsenal zich bij directeur voetbalzaken Marc Overmars gemeld.

Overmars was in zijn actieve loopbaan actief voor Arsenal, maar dat zal niet van invloed zijn. De sportbestuurder houdt vast aan de vraagprijs voor Alderweireld: een vast bedrag van 7,5 miljoen euro. "Er moet normaal betaald worden voor onze spelers, áls we ze al willen laten gaan", laat de voormalig aanvaller optekenen.

Alderweireld werd eerder met Norwich City in verband gebracht, maar hij koos ervoor om op andere clubs te wachten. Als hij naar het Emirates Stadium overstapt, komt hij een landgenoot en ex-collega tegen: Thomas Vermaelen. De 27-jarige Belg maakte in de zomer van 2009 de overstap van Ajax naar Arsenal. Door blessureleed kwam hij dit lopende seizoen nog niet binnen de lijnen.

Update 27 augustus 16.58 - Arsenal niet in de markt voor Alderweireld, Atlético nog wel
Arsenal heeft zich niet bij Ajax en/of Toby Alderweireld gemeld. Volgens verslaggever Mike Verweij van De Telegraaf berust de informatie van het Algemeen Dagblad daarmee niet op de waarheid. “Alle partijen geven aan: Toby #Alderweireld geen optie voor #Arsenal”, tweette hij dinsdagmiddag. De gesprekken tussen Ajax en Atlético Madrid zijn nog wel altijd gaande.

... is een betere club voor Toby Alderweireld

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

ga maar toby, arsenal is een mooie club voor je en 7,5 miljoen een mooi bedrag voor ons.
van der hoorn staat klaar om je op te volgen, bedankt voor de mooie jaren bij ons aller ajax

27 augustus 2013 om 09:11

Mooie club ja.. maar heeft Arsenal ambities? Met spelers als Alderweireld win je de komende 10 jaar nog niks. Arsenal is officieel subtop club in Engeland ben ik bang. Ben er ook niet zeker van of Alderweireld, Koscielny en Mertesacker eruit speelt.

27 augustus 2013 om 09:21

Kan mij niet voorstellen dat een middelmatige verdediger als hem intresse wekt van Arsenal. Arsenal wil investeren in jonge goede talentvolle spelers.

27 augustus 2013 om 09:42

jan vertonghen is ook flink gegroeit in london en ik hoop dat toby in engeland ook weet te groeien tot een topper

27 augustus 2013 om 09:43

Ajax moet niemand meer laten gaan, iedereen had meer dan genoeg tijd. Nu nog weg dan extra betalen.

27 augustus 2013 om 09:47

Wat een onzin Lanvin!
Hij zou daar perfect passen en gewoon meekunnen.
Let maar op

27 augustus 2013 om 09:55

Arsenal is een van de weinige clubs die structureel een goed financieel resultaat boekt. Ik vind het zeer knap dat ze bijna altijd meedoen in de cl terwijl de salarissen die ze betalen bij de bodem van de pl zitten.

27 augustus 2013 om 10:03

Afca020

Dat zeg je alleen maar omdat je een Ajacied bent. Als je het realistisch bekijkt komt hij eigenlijk te kort voor spelers die Arsenal eigenlijk zal moeten kopen. En Koscielny en Mertesacker zijn de basis spelers

27 augustus 2013 om 10:19

Kocsielny naar Barca dan? Ik bedoel je haalt niet voor niets een nieuwe cv terwijl de verdediging juist goed staat.

27 augustus 2013 om 10:48

Er is een centrale verdediger nodig voor de bank. Arsenal speelde afgelopen weekend met rechtsback Sagna als centrale verdediger door de blessure van Vermaelen en de schorsing van Koscielny. Met 3 centrale verdedigers in de selectie kom je er niet.

27 augustus 2013 om 11:41

Misschien omdat we alleen Mertesacker Koscielny Vermaelen en evt. Sagna hebben als CV's? Dat is gewoon te weinig in een lang seizoen. Maar denk toch dat dit bericht onzin is, zijn betere te halen...

27 augustus 2013 om 11:59

jij praat onzin. Hij kan echt niet mee met Arsenal als Vermaelen tegenwoordig de bank al warm moet houden daar.

27 augustus 2013 om 12:04

Word niet veel zinnigs verteld hier. Alderweireld, basisspeler bij de Rode duivels en al jaren van grote waarde in de Ajax defensie, heeft zelfs al in de CL laten zien dat hij echt meer kan. Als je iedere week tegen teams als NAC en NEC (met alle respect) speelt dan wordt je simpelweg niet beter. Je zag dat Toby het uitstekend deed tegen aanvallers van Man City, Dortmund en Real in mindere mate. Is een sterke verdediger die ik zelden op een fout betrap bij balbezit, heel moeilijk te passeren is en een uitstekende pass/trap heeft.
Dus kom op man, meteen afschrijven zodra er een mooie club zich meld voor Alderweireld.. Grapjas

27 augustus 2013 om 12:24

@lanvin, je bedoelt dat Alderweireld Arsenal niet naar een hoger nivo zal brengen. Dat klopt gewoon. Maar Alderweireld zal wel verder groeien in Engeland, hier is hij uitgeleerd en kan hij zijn plafond niet verhogen, daar mss wel.

27 augustus 2013 om 12:35

Ja, daarom is Wenger geïnteresseerd in allerlei topspelers.

27 augustus 2013 om 17:17

en daarom zie ik het liefst dat Sakho komt voor iets meer geld

27 augustus 2013 om 17:38

Toby hoort misschien ook niet bij een topclub? Kan hij niet aan en zal hij ook nooit aankunnen.

27 augustus 2013 om 19:00

Nu weten we allemaal waarom RVP weg gegaan is.

27 augustus 2013 om 20:21

Arsenal staat gewoon in de top 5 salarissen van de Premier League.

28 augustus 2013 om 11:03

@lanvin

Ik bekijk het realistisch.
Ten eerste is Arsenal ongeveer niveau Spurs en dus niet de echte Europese top.
Maar wanneer Alderweireld ditzelfde bericht had bij Barcelona had hij het inderdaad niet aangekund. Juventus of PSG zou ik hem ook niet direct zien spelen.
Maar Arsenal, Liverpool, Everton, Spurs en zelfs United wel. (city niet omdat dat beleidsloos is)

Hij is dat type verdediger, hij is net zo’n verdediger alsw Vermaelen of Vertonghen. Deze jongens passen nou eenmaal goed in Engeland, zoals de eerste 2 al bewezen hebben.

Voor Alderweireld zou Arsenal best een goede stap zijn. Sowieso spelen ze +/- 60 wedstrijden.
Alderweireld is ook nog eens multi inzetbaar. Rachtsback spelen doet hij ook met verve.

Ze zullen alleen een goed bod neer moeten leggen

27 augustus 2013 om 09:58

Arsenal zou een enorm mooie club zijn.
Zowel Arsenal als Alderweireld zullen er content mee zijn denk ik.

Alderweireld krijgt na Ajax weer een mooie club en Arsenal voor een schijntje een goede verdediger!
Denk dat Ajax er het minst blij mee zal zijn, maar aan de andere kant er staat alweer een groep gretige jongelingen klaar om de nieuwe Vermaelen, Chivu, Vertonghen, Heitinga, Alderweireld etc te zijn. Zo zal het bij Ajax altijd gaan, de ene ster vertrekt een nieuwe staat weer op.

Dat is ook wel weer mooi, maar soms zou ik willen dat ze bij ons ook weleens gewoon allemaal een jaar of 5 blijven.
Als je tot je 26e bij Ajax blijft allemaal kan je je daarna naar iedere willekeurige topclub gaan en speelt Ajax ook weer stelselmatig een rol in Europa.

Hoop dat hier weer naartoe kan worden gewerkt. Dat is namelijk het enige grote verschil met succesvolle jaargangen. Toen bleven de spelers langer. Ajax was in de jaren 90 en 70 namelijk ook al kleiner dan Engeland, Madrid of Milan. Het geld zat destijds ook al bij die clubs. Die competities waren destijds ook al sterker.
Maar door talentontwikkeling centraal te stellen kan je dat verslaan! Cruijff wil hiernaar terug, maar dan moeten spelers ook weer wat langer blijven. Gelukkig gaat dat al beter dan 3 jaar terug, maar het kan nog wat beter.

27 augustus 2013 om 10:22

Een beetje een jankverhaal dit.
Die tijden die zijn geweest en komen nooit meer terug. Ajax moet er gewoon voor zorgen dat die jongens klaarstaan op een jongere leeftijd. Blijven ze alsnog langer bij ajax1.

27 augustus 2013 om 10:46

Dit is wel zo'n onzinverhaal, Ajax koopt elk seizoen weer een boel spelers van de Nederlands velden af. Als ze dat nou eens een tijdje niet doen, en elke speler 5 jaar bij zijn club blijft dan kunnen ze naar een Man United of iets dergelijks wanneer ze 43 zijn. Dit is typisch Ajax supporters, bij Ajax moeten ze wel blijven spelen. Maar ondertussen is het geen probleem wanneer Ajax elk seizoen weer ik weet niet hoeveel spelers uit de Eredivisie koopt.

27 augustus 2013 om 11:43

Wie heeft Ajax gekocht? Vd hoorn en verder?
Het zal in iedereens belang zijn hier om de spelers zo lang mogelijk actief te laten blijven in de nederlandse competitie ipv in het buitenland. Daarnaast is het van spelersperspectief een van de beste keuzes om naar Ajax te gaan.

27 augustus 2013 om 12:01

@bramgae
Onzin natuurlijk.
Dit jaar is alleen vd hoorn gekocht. Terwijl er meerdere spelers vertrokken zijn.

Go ahead heeft veel meer gekocht dan Ajax: Uit me hoofd Schenk, Rijsdijk, Schroyen en Amevor.
Dus het is wel onzin wat je zegt eigenlijk.

Als ik een psver was had ik je gelijk kunnen geven maar Ajax heeft dit jaar alleen vd Hoorn gekocht voor de breedte en het jaar ervoor was Moisander de enige speler die gekocht werd uit Nederland.
Dan hadden ze verder nog Sana gekocht voor de breedte net als de jonge Hoesen gered uit Engeland.
Dus ja weet niet wat je precies wil zeggen.
Ajax koopt bijna niets en verkoopt vrij veel. Nogmaals in 2 jaar tijd zijn alleen Moisander (die al in Jong Ajax zat) en vd hoorn gekocht uit Nederland. Verder is er voornamlijk verkocht of verhuurd…. Ook in Nederland. Dus Ajax doet veel meer voor de Nederlandse clubs dan jij (en vele andere) met hun oogkleppen en rancune kunnen zien. Zoveel meningen zijn zoooo kort door de bocht.
Ken je feiten vriend.
Formuleer dan een mooie goed onderbouwde mening

Mooie club, zal die wel boven atletico zetten. Maar het is en blijft melden. Zouden ze die 7.5 kunnen ophoesten. Toch wel diep treurig allemaal, van een leuk team naar misschien weer een modaal team toe. Hoop zo dat Eriksen blijft. Doet me pijn in mijn hart als hij weggaat.

Pff en dan gaat Arsenal een keer een speler kopen, moet die weer van Ajax komen...

27 augustus 2013 om 08:46

Wat is daar 'pff' aan, licht het even toe dan..

Arsenal prima opstap voor Alderweireld, niet de absolute top maar toch een mooie grotere club dan Ajax.

27 augustus 2013 om 19:04

ff toelichten?
Naar Arsenal gaan en dan in de voetsporen komen van Vermaelen.
Na één jaar op de reserve bank zitten.

28 augustus 2013 om 08:20

Heel goed toegelicht, not.

Vermaelen speelt op links, en waar speelt Toby.
Goedemorgen jochie.

27 augustus 2013 om 09:04

Tja ze willen Alderweireld en hij speelt momenteel voor Ajax en niet voor Milan of Barcelona.
Was dat wel het geval geweest had hij meer dan 7,5 miljoen moeten kosten.

Ik denk persoonlijk dat hij op dit moment nog net iets te kort komt voor Arsenal. M
aar goed , hij zal zich daar ongetwijfeld ook doorontwikkelen en ik verwacht dan ook wel dat hij op termijn zeker wel een basisplaats kan afdwingen.

27 augustus 2013 om 08:47

Ik denk ook niet hij direct een basisplek kan bemachtigen inderdaad. Kocielny en Mertesacker zijn op dit moment verder dan Alweireld. Vermaelen ook trouwens.

27 augustus 2013 om 10:08

Bwa ik weet het niet. Toen Vermaelen vertrok waren er veel die twijfelden of hij het goed zou doen. Hij heeft het een paar jaar goed gedaan en heeft het zelfs tot aanvoerder geschopt, nu is hij geblesseerd en een tijdje uit vorm ja, maar dat kan gebeuren. Toen Vertonghen vertrok zei men dat hij niet zo ver stond als Vermaelen toen die vertrok en dat hij het moeilijk zou hebben. Hij is nu min of meer de leider van Tottenham in de defensie stond vorig jaar in het team van het jaar.
Betere spelers maken ook de spelers op zich beter hoor.

27 augustus 2013 om 13:19

Ik twijfel nogal omdat ik Vertonghen echt 2 klasses beter vond dan Alderweireld. Vind hem helemaal niet de onbetwiste leider van de verdediging. Wat Vertonghe echt duidelijk was voordat hij naar de Spurs ging.

27 augustus 2013 om 14:17

Dat hoeft niet per se. Koscielny kan de leider zijn en Alderweireld dan zijn partner. Als Koscielny en Alderweireld complementair blijken te zijn dan hoeft hij ook niet de leider te zijn. Vergelijk het een beetje met Piqué indertijd.

Ach ja, we zullen wel zien. Ik vind hem nu ook nog niet een wereldverdediger, maar een goede cv naast hem kan al veel veranderen.

Arsenal lijkt mij een prima optie voor Alderweireld. Grote club, een duidelijke stap voorwaarts ten opzichte van Ajax. Als hij dan vetrekt dan heb ik er als Ajacied vrede mee dat het Arsenal wordt

Arsenal is een mooie club boor Toby. Hoop dat dat zijn nieuwe club gaat worden.

27 augustus 2013 om 19:12

Liever naar A.madrid.
Lekker van de Spaanse zon genieten .
En een goede ruggesteun ( Curtois. )

Wat een nadeel om deze spelers zo laat zien weg te gaan. Nu is die hele voorbereiding voor niks geweest. Dit Ajax krijgt het moeilijk in de CL en kan alle kanten op in de competitie. Dat je dit nog wilt als KNVB en competitie zijnde.

27 augustus 2013 om 08:47

Als Uefa zijnde. Voor de 10.000ste keer (niet alleen naar jou of van mij), de Knvb heeft geen invloed op de transferperiode. Dat heeft de Uefa..

edit na Trodat4030's opmerking:

Mbt uitgaande transfers in elk geval.

27 augustus 2013 om 08:57

Ok, maar waarom blijft de markt voor rusland wel langer open dan?

27 augustus 2013 om 09:25

Omdat Rusland haar periode iets later laat ingaan blijkbaar, waardoor ze niet de toegestane 12 weken overschrijven, maar wel iets tot een later moment open blijven.

De regels schrijven voor dat een bond zelf bepaald tot wanneer speler mogen worden aangetrokken. Verkopen mag altijd naar een land met een markt die open is.

Met dank aan Trodat4030, die met zijn opmerking toch aanzette tot enig zoekwerk. Via wikipedia weliswaar, maar ik hoop dat dat dan maar klopt.

Feit is wel dat middels de Uefa kan worden afgedwongen 1) dat de periodes gelijk zijn en 2) dat de sluitingsperiode voor de start van een lopende competitie moet zijn (winterstop in Rusland dan dus?)

27 augustus 2013 om 09:33

@ Fokke, klopt niet, de nationale bonden bepalen de transferwinsows..

Vind het prima, zolang ze maar betalen ;-) Zonder gekkigheid, prima club voor Toby..denk zelfs te hooggegrepen eigenlijk maar goed..voor hem persoonlijk wel een mooie transfer en grote uitdaging. Prijzen zal die niet veel meer winnen in dat opzicht kan die miss beter naar Atletico..

Goed nieuws voor Toby en Arsenal, slechte zaak voor Ajax... We hebben Toby hard nodig..

Juist, Arsenal meldt zich n en dat is ook de beste club voor hem. Een suptopper in de Premiership met een geweldig stadion en overige voetbalambiance.

Ben er haast zeker van dat er nu snel koppen met spijkers geslagen kunnen worden, geld is namlijk geen probleem meer voor Arseal, nu de financiën voor het stadion voldoende afgedekt zijn.

Voor het eerst een club die ook echt past bij Alderweireld, dus snel handelen mijne heren.

Kan Ajax ook nog het een en ander ondernemen, want ben er zeker van dat het dat ook van plan is.
De selectie moet voldoende breed en dubbel bezet blijven en op het middenveld vallen de grootste lekkages.
Die kan de jeugd echt niet één-twee-drie gerepareerd krijgen, daar is veel meer ervaring voor nodig.
Mogeiljk Duarte, mogelijk namen die zomaar ineens aan het eind van de week weer uit de hoge hoed komen rollen, net als Poulsen en Babel vorig seizoen.

27 augustus 2013 om 08:51

Denk iemand uit de hoge hoed, al denk ik niet dat het nodig is. Achterin niet in elk geval, op het middenveld zullen we het zien.

Wat betreft Arsenal, ik snap niet zo goed dat ze voor Vermaelen gingen en nu voor Alderweireld terwijl de Belg daartussen, Vertonghen, het meest boven de rest uit stak op het moment van zijn vertrek. Verder is van Ajax naar Arsenal eigenlijk altijd best een begrijpelijke transfer.

27 augustus 2013 om 09:04

Vertonghen wilde zelf niet naar arsenal maar ging liever naar spurs.

27 augustus 2013 om 09:10

Dat kan, maar dan had Arsenal toch kunnen zorgen dat Vertonghen naar Arsenal had gewild? Uiteindelijk is het maar net hoeveel moeite je er voor wilt doen.

Het maakt trouwens nu toch niet meer uit, en er is ook niet een conclusie uit te trekken of iets dergelijks, maar het viel me gewoon even op.

27 augustus 2013 om 09:24

Vertonghen wilde niet naar Spurs, omdat wij hem als verdedigende middenvelder zagen en hij zichzelf als centrale verdediger. Daar ben ik het overigens nog steeds wel mee eens, hij maakt veel te veel verdedigende fouten om centraal achterin te spelen.

27 augustus 2013 om 09:26

Vermaelen was op het moment dat Arsenal hem haalde vele malen beter, in vorm vind ik Vermaelen alsnog beter. Op het moment van vertrek stak Verthongen er inderdaad boven uit en heeft het prima gedaan bij de Spurs (met name in het begin). Dus waarom ze toen voor Vermaelen gingen snap ik wel, dat ze later niet Vertonghen niet gehaald hebben snap ik soms niet.

Leuke club voor hem. Maar of ze hem nodig hebben... Mertesacker begint te draaien en daarnaast heb je nog Koscielny en Vermaelen. Uiteindelijk belandt Alderweireld op de bank, Mertesacker in vorm is een topverdediger

27 augustus 2013 om 08:52

Maar per is geen topverdediger(toby ook niet) en qua snelheid is het een vrachtwagen. Toby is een stuk jonger en kan nog groeien, dan is arsenal top

27 augustus 2013 om 09:35

Ja leuk die snelheid, maar het gaat erom dat je je mannetje staat. En dat doet hij zeker wel. Mertesacker is een van de weinigen die de revolutie van het Duitse team heeft overleefd, dus dat zegt zeker wel iets. Hummels, Terry en Ferdinand zijn ook niet snel, wat wil je ermee zeggen? Dat ze niet goed genoeg zijn?!

27 augustus 2013 om 20:13

Dus volgens jou kan een dikke pad ala verhoeven ook bij Arsenal spelen als hij goed kan verdedigen?
Dat is niet het enige aspect.
Per word ook oud, zal met alles wat minder worden met de jaren, daarnaast wat ik ook al in een andere reactie aangeef kan het zo zijn dat ze er vroeg bij willen zijn, desnoods een jaartje invallen.

27 augustus 2013 om 09:19

Mertesacker is in vorm geen topverdediger, in vorm, met dan ook nog een Koscielny naast hem is het eigenlijk ook maar net goed genoeg voor Arsenal.

27 augustus 2013 om 09:26

Ik snap niet waarom Mertesacker hier altijd wordt weggezet als een matige speler. Hij is juist hartstikke solide. Hij kan zijn gebrek aan snelheid compenseren met zijn geweldige tactische inzicht en hij is daarnaast een echte leider op het veld. Hij en Koscielny vullen elkaar perfect aan.

Ik weet trouwens wel waarom, Fifa.

27 augustus 2013 om 09:36

ik speel geen Fifa, ik vind hem gewoon enorm traag, lomp en onhandig. Ik zie hem ook nog als zo'n 'prehistorische' Duitse speler (van voor de hele generatie opstond die er nu staat) en misschien werkt dat ook geen sympathie in de hand.

Maar afgelopen seizoen heeft hij mij positief verrast en waren Koscielny en hij inderdaad tamelijk complementair. Dat mag inderdaad gezegd worden.

27 augustus 2013 om 09:37

Dat hij zijn gebreken enigzins kan compenseren maakt hem nog geen topverdediger.

27 augustus 2013 om 09:39

Op iemand met zo'n profile naam hoef ik niet eens te reageren. Hoe bevooroordeeld wil je het hebben..

Alderweireld is gewoon opvulling voor de selectie van Arsenal, maar absoluut geen directe versterking. Hij speelt Mertesacker er echt niet uit.

27 augustus 2013 om 09:56

Lol, beetje zielig dat je niet op iemand wil reageren omdat hij een bepaalde naam heeft. Ik vind Alderweireld overigens ook maar een matige verdediger, daar niet van... En nogmaals, dat hij Mertesacker er niet uit speelt betekent niet dat Mertesacker dan opeens een topverdediger is.

27 augustus 2013 om 10:14

Nee inderdaad, dat betekent niet dat daardoor Mertesacker opeens een topverdediger is. Maar ik heb dat dan ook nooit als reden opgegeven dusja..

Zoals ik al zei, Mertesacker is nog steeds lid van het Duitse nationale elftal, als een van de weinige 25 spelers. Alderweireld is op z'n minst 4e keus in het Belgisch elftal voor de centrale plekken. Zelfs Van Buyten (4e keus CV Bayern) krijgt de voorkeur.

27 augustus 2013 om 10:30

Maar dat geeft wel aan dat Per beter is dan Toby. Kan je nagaan als Per in jouw ogen al een matige verdediger is...

on topic
Ik hoop toch echt niet dat Alderweireld naar Arsenal komt, steekt er in de Eredivisie nog niet eens bovenuit en zou dan een versterking moeten zijn voor Arsenal? Nee dank je.

27 augustus 2013 om 10:36

@rodybboss: lol, T-Alderweireld heette eerst T-Vermaelen, totdat hij erachter kwam dat hij Spurs-supporter was. Hahaha.

27 augustus 2013 om 10:47

Als dit doorgaat kan ik straks weer mijn naam veranderen.

27 augustus 2013 om 10:50

@75, ja, Toby is toch ook gewoon een matige verdediger, maakt al veel fouten in de Eredivisie, daar gaat arsenal niet beter van worden.

27 augustus 2013 om 20:16

Ik ben ook Ajax en Tottenham supporter.
En toch zou ik vermealen als naam kiezen...
Het is toch een ex-ajacied?
Dus dat is geen reden grapjas.

27 augustus 2013 om 20:16

in?
Nathan Leyder?(als ik zijn voornaam goed heb), speelt in de Ajax jeugd en is ook een belgisch talent(talent ja)

28 augustus 2013 om 00:33

Nou, je moest de reacties eens zien van arsenal fans, daar was weing grappigs aan, grapjas.

Ajax blij, Arsenal blij, Toby blij, vd Hoorn blij, Ajax supporters niet blij.
De supporters hebben toch geen zeggenschap dus dan lijkt het me dat dit wel door zal gaan.

27 augustus 2013 om 08:52

Prima als hij vertrekt maar kan het dan aub ook vandaag nog? Verdorie 2maanden de tijd en toch moet het weer op het laatste moment. Ze kunnen net zo goed het transfer window voortaan van 24 tot 31 aug openen want elk jaar raken de clubs in w laatste fase spelers kwijt. Of geef supporters ook de mogelijkheid om hun seizoen kaart alsnog terug te verkopen aan de club omdat de selectie van je eigen club er na 4 speelrondes totaal anders uitziet.

27 augustus 2013 om 09:01

Ach kom op. Ajax heeft geen enkele basisspeler verkocht en met Bojan en vd Hoorn zelfs goed ingekocht. Daarnaast weet je als Ajacied dat ieder jaar de beste spelers vertrekken; niet zeuren het hoort er nou eenmaal bij. Ajax is geen Man United waar top spelers 20 jaar blijven.

Ik denk dat we Toby wel kunnen missen. De verdediging is de laatste wedstrijden niet veel. Voor Ajax zijnde hebben we al veel doelpunten tegen. Ben alleen benieuwd of er nog een vervanger komt nu Veltman ook nog geblesseerd is. We hebben toch wel iemand nodig naast van de Hoorn.

Toby wordt een gunner. Mooi, zijn we daar ook vanaf, want hij werd steeds slechter de laatste tijd. Geef Mike maar een kans!

27 augustus 2013 om 08:49

En als veltman weer fit is hem ook! Kende een uitstekende voorbereiding met prima wedstrijden, frank kenende doet hij dat ook!

Vermealen bleek een succes, vertonghen is een succes maar die hebben ze misgelopen, zullen wel iedereen voor willen zijn en de gok wagen... Goed voor Ajax dit!

27 augustus 2013 om 09:03

Toch mooi, Toby heeft altijd gezegd dat hij het pad van Vermaelen en Vertonghen als voorbeeld nam voor z'n eigen carriere en rond z'n 24e wilde vertrekken.

Heh nee eh, dit is nou weer wat we niet nodig hebben, weer een net niet gevalletje...

Je zult toch maar Arsenal fan zijn op dit moment. De hele transferperiode word je club gelinkt aan flinke versterkingen die echter allemaal aan je neus voorbij gaan. Nu nadert het eind van de transferperiode en word je opgeschrikt door het bericht dat je club word gelinkt aan Toby Alderweireld. Dan krijg je toch spontaan een hartverzakking. Alderweireld is een goede verdediger voor de eredivisie maar Europees gezien is het echt geen topper maar eerder middelmaat. Jan Vertonghen en Thomas Vermaelen zijn veel beter. Maar als Vermaelen al ter discussie staat wat moet je dan met Alderweield. Aan het begin van de transferperiode waren de Arsenal fans nog optimistisch dat ze met een paar goede aankopen weer zouden kunnen spelen om de titel. Nou met Alderweireld gaat jullie dat niet brengen. Laten we hopen dat Wenger niet weer dezelfde weg inslaat als de afgelopen jaren en allerlei net niet spelers haalt.

Ps. Voor Alderweireld natuurlijk wel een mooie club.

27 augustus 2013 om 09:16

Het probleem van Arsenal zit toch vooral bij de successupporters en de beloftes van het bestuur. Er moet gewoon duidelijk gecommuniceerd worden zodat de verwachtingen niet opeens oplopen tot het halen van de toppers van deze wereld. Die zijn gewoon onvoorstelbaar duur geworden door het bestedingspatroon van de grootste clubs, daar lijd elke club onder die daar niet in mee kan.

Het is elk jaar het zelfde, en dat zal nog wel even zo blijven verwacht ik. Iedereen verwachtte wonderen nu het stadion is afbetaald. Maar ja, als zo'n sjeik elders er gewoon weer een paar zakken geld tegenaan smijt, ben je per saldo niks opgeschoten.

De markt wordt gewoon verkracht door de onbegrensde budgetten, relaties van/met makelaars en investeringsfondsen die voor spelers gaan bepalen wat er gebeurd. Er moet echt een regulering komen om de markt een beetje eerlijk te houden.

27 augustus 2013 om 12:34

Een club die 8 jaar niets gewonnen heeft heeft successupporters? Vreemd. Arsenal heeft gewoon grof geld geboden voor spelers, maar die mochten niet weg of kozen een andere club. Kan Arsenal vrij weinig aan doen.

Over Alderweireld: Hij komt tekort. Voetballend wel goed genoeg, maar verdedigend komt hij echt tekort. Arsenal kan beter anderhalf miljoen meer betalen en Sakho binnenhalen. Als je al ziet hoeveel fouten Vertonghen maakt, die ik hoger inschat dan Toby, kan je dan eens indenken hoeveel Toby er gaat maken. Plus het feit dat hij back-up is bij Arsenal en geen basisplaats krijgt.

27 augustus 2013 om 09:28

Alderweireld is helemaal niet minder dan dat Vermaelen was toen hij bij Ajax weg ging. En Vermaelen was absoluut wel een succes. Hij werd zelfs tot aanvoerder gepromoveerd bij Arsenal. Afgelopen seizoen was niet zijn beste, maar die 2 daar voor waren zelfs boven verwachting. Als hij die vorm weer haalt is het gewoon een meerwaarde voor Arsenal.
Dat je met Alderweireld niet direct een titel koopt is duidelijk. Als hij zich echter in hetzelfde tempo blijft ontwikkelen, zoals zijn Belgische voorgangers Kompany, Vermaelen, Vertonghen, ook gedaan hebben kan het ook voor de Engelse (sub)top een prima speler zijn. Alderweireld is hartstikke goedkoop en daardoor de gok waard.

Zou Wenger Mertesacker dan van het weekend vooral aangeprezen hebben om hem nog te proberen te verkopen? Een centraal duo met Mertesacker en Toby lijkt me apart. Aan de andere kant moest Sagna zaterdag al centraal staan, omdat ze kennelijk dun in CV 's zitten.

27 augustus 2013 om 08:55

Mertesacker is zelfs twee/derde aanvoerder, maar dat kan gewoon niet zowel qua status als zijn kwaliteiten. Hebben ze totaal niets aan. Dramatische speler.

27 augustus 2013 om 09:21

Vind ik ook, hij is alleen lang. Dat hij een redelijk seizoen heeft gehad mag een klein wonder heten.

27 augustus 2013 om 10:33

Jullie zijn lachwekkend. Na City minste tegendoelpunten vorig seizoen, verdedigend ontzettend sterk laatste maanden. Alderweireld kan nog een hoop leren van BFG

27 augustus 2013 om 09:04

Yeah right Toby naast Mertesacker. Die Toby moet maar eens eerst Koscielny uit de basis spelen want hem BTW nooit gaat lukken. Ik bedoel Toby is een goede verdediger maar voor de BPL laat hij toch nog veel te weinig zien. Hij is nog niet zo ver als Vermealen was in zijn Ajax tijd. Daarnaast staat het duo Per en Kos erg goed en zou Toby makkelijk vierde CV kunnen worden maar meer ook echt niet

27 augustus 2013 om 09:55

Ach,

Dezelfde dingen werden gezegd over Vermaelen en Verthongen toen ze vertrokken.. Wellicht kan ook Toby zich gewoon aanpassen aan het hogere niveau..

27 augustus 2013 om 14:21

Vermaelen en Verthongen waren ook verder in hun ontwikkeling toen zij vertrokken

27 augustus 2013 om 18:38

Die hadden ook geen Koscielny voor zich, die hoort gewoon bij de 5 beste verdedigers in Engeland. Toen Vermaelen kwam had je daar Gallas, Djourou en Silvestre, nou niet bepaald de spelers die veel voorstellen. Bij Spurs hadden ze Gallas, Dawson, Kaboul die eigenlijk een heel jaar geblesseerd geweest is en Caulker. Gallas stelt niet zoveel voor, Kaboul geblesseerd, Caulker is nog jong, dus sta je ook zo in de basis.

Prijs opdrijven is begonnen in dat geval. Zeer positief voor onze portemonnee. Dat hij vertrekt is niet te voorkomen.

Mooie club voor tobi ik snap alleen niet dat het weer allemaal in de laatste week moet bij ajax dat is al jaren zo ,elke x lopen er belangrijke spelers weg op het laatste moment ! De vervangers hebben weer tot de winterstop nodig om te wennen dus het word opnieuw een inhaal race voor ajax dit moet wen x fout gaan psv deed zaken in de 1e weken en hebben nu al een leuk ingespeeld team!

Tja, voor 7,5 miljoen euro zou het stom zijn als je het niet doet. Zometeen als Vermaelen terug is heb je gewoon een goed centraal duo met Alderweireld en Vermaelen als back up. We hebben sowieso nog een CV nodig, dus waarom niet? Hij kan ook als RB uit de voeten, dus dat is gunstig.

Overigens ben ik zeer te spreken over Sagna op CB, dus het is een beetje dubbel. Laten we in eerste instantie Sagna maar eens een nieuw contract voor leggen!

Ik snap trouwens ook niet dat er geen bod wordt gedaan op Eriksen. Hij heeft nog maar een één jarig contract en Ajax wilt verkopen. Leg een bod neer van 10 miljoen euro en kijk hoe Ajax reageert, je weet het nooit.

Denk eerder dat Vermealen weggaat en ze daarom Toby halen.

27 augustus 2013 om 09:15

vermealen is nogal blessure gevoelig en aangezien we alleen Mertesacker Vermealen en Koscielny hebben. omdat we miquel hebben uitgeleend en die drama van een Squilaci ook van de hand gedaan hebben. verder is Djourou vorig jaar al vertrokken dus een extra CV zou echt niet misstaan.

Ik neem Arsenal echt niet meer serieus.. Ze willen topspelers aantrekken komen ze met iemand als Alderweireld? Dan ben je in mijn ogen echt een subtop club aan het worden. Ik verwacht ook niet dat Alderweireld, Mertesacker en Koscielny uit de basis speelt.

27 augustus 2013 om 09:16

hij zal voornamelijk gehaald worden als Stand-in. de voorkeur van wenger gaat duidelijk uit naar Mertesacker en Koscielny.

Als ze Alderweireld echt willen kan dat een mooie achterhoede vormen met Vermaelen en Koscielny want die Mertesacker heeft een draai cirkel van een jumbo ik snap zoal niet dat Arsenal die ooit heeft gekocht.

Kansloze aankoop natuurlijk. Alderweireld kan het niveau echt niet aan, dat geef ik je alvast op een presenteerblaadje. We hebben een verdediger voor de breedte nodig, maar hier wordt je niet vrolijk van als supporter. Wat is er gebeurd met 'we are looking for quality'?

27 augustus 2013 om 10:03

Die 'quality' is voor Arsenal al lang niet meer haalbaar. Of dacht je dat de David Luizen, Thiago Silvas etc haalbaar zijn? De echte top is A niet te betalen en B willen zelf niet naar Arsenal.

Dan kom je als Arsenal zijnde uit bij de categorie daar vlak onder, maar ook daar zal je minstens 20 miljoen voor moeten betalen. Neem een Hummels of Subotic bijvoorbeeld. En dat zal Arsenal met Wenger nooit doen. Ze betalen geen 15 miljoen of meer voor een verdediger. Dat hebben ze nooit gedaan en zullen ze ook nooit doen.

Kortom, dan kan je B-categorie spelers halen voor teveel geld of je richten op jonger talent dat je zelf kunt kneden. Alderweireld is nog maar 24 en kan nog voldoende groeien. Geen internationale top dat bij Barcelona en Real Madrid terecht kan, wel goed genoeg voor een club daaronder.

27 augustus 2013 om 10:37

''de echte top is A niet te betalen en B willen zelf niet naar Arsenal.''

Lol, en jij denkt dat het een niet met het ander te maken heeft?

27 augustus 2013 om 10:43

Hoe stom denk je dat ik ben? Natuurlijk is een Thiago Silva niet haalbaar en dat is ook niet nodig. Die kwaliteit hebben we al in de basis, maar voor de breedte zou ik toch in ieder geval graag iemand zien die niet volledig door de mand zakt. Een verdediger die zich al heeft bewezen op een redelijk niveau. Een Sakho is zo op te halen, Ashley Williams was prima voor de breedte of haal een Afrikaan op uit Frankrijk. Zo'n Alderweireld gaat je gewoon punten kosten.

27 augustus 2013 om 15:00

En wat maakt een Sakho beter dan een Alderweireld? Dat hij bij PSG speelt?

In de seizoenen dat Sakho doorbrak bij PSG eindigde de club ergens in de middenmoot (14e en 16e). Toen de sjeik kwam de weg omhoog werd gezet kwam Sakho steeds minder en minder aan spelen toe, met het gevolg dat hij nu tribuneklant is.

Waarom zou hij dan wél een goede breedte aankoop zijn voor Arsenal en Alderweireld niet? Alderweireld heeft elk jaar om de titel gespeeld, 4 seizoenen Cl+el ervaring én een karrevracht aan interlands bij Belgie.

Dus nogmaals: wat maakt Sakho een betere versterking dan Alderweireld of wat zorgt ervoor dat Sakho niet door de mand valt in de PL en Alderweireld wel?

De Ligue 1 is afgezien van PSG geen extreme stap omhoog vanaf de Eredivisie.

28 augustus 2013 om 00:20

Gewoon naar hem kijken zou al genoeg moeten zeggen, maar ik wil het wel onderbouwen voor je. Sakho heeft zich ten eerste al bewezen op een hoger niveau. De Ligue 1 is veel fysieker dan de Eredivisie, dus is de stap van de Ligue 1 naar de Premier League een stuk makkelijker dan van de Eredivisie naar de Premier League. Hij is fysiek een stuk sterker dan Alderweireld en een spijkerharde verdediger, daar waar Alderweireld het vooral van zijn voetballende vermogen moet hebben.

Daarnaast is Sakho al op een jonge leeftijd aanvoerder geweest. Hij is een geboren leider en dat type is nodig naast een Koscielny. Ook spelen die twee samen bij het nationale elftal, wat de samenwerking alleen maar ten goede kan komen.

Ik denk dat Alderweireld, als mindere versie van Vertonghen, zwaar door de mand valt in de Premier League, omdat hij een nog slechtere verdediger is. Daar waar Vertonghen nog veel kan verbloemen door zijn aanvallende kwaliteiten, zie ik dit bij Alderweireld niet gebeuren en dan ben je gewoon een nutteloze speler voor Arsenal.

Aangezien hij waarschijnlijk bij Arsenal niet zomaar in de basis komt als CV, zou dit misschien kunnen betekenen dat bijvoorbeeld Sagna weg gaat en dat hij als rechtsback wordt gehaald? Anders zou het voor de breedte een goede aankoop zijn voor Arsenal, maar zonde voor Alderweireld zelf..

Arsenal gaat nooit 7, 5 miljoen betalen voor deze middelmatige verdediger. Ze staan als club nou niet bekend dat ze teveel betalen voor spelers. Als je Toby de laatste weken ziet sspelen helpt dat ook niet echt mee voor een hoge transfersom. Ik denk dat Ajax blij moet zijn met vijf miljoen.

Nee he, kan ik mijn naam weer gaan aanpassen...

7,5 miljoen voor een speler die volgend jaar gratis af te halen is, ik verklaar al die clubs voor gek

Ik wens Toby heel veel succes bij Arsenal en denk oprecht dat van alle mogelijkheden Arsenal het beste is voor iedereen.
Bedankt voor al het goed dat je bij Ajax hebt gedaan, succes!!!

Zware periode als je een Arsenal fan bent. Voor de transfermarkt word er gezegd dat e enorm veel versterkingengaan halen 'sky is the limit'. Je word gelinkt aan allerlei toppers zoals suarez, hiquain. En vervolgens word er nog een blik met fransmannen open getrokken en word je gelinkt aan Alderweild die qua lichaam en duelkracht moeite heeft om in de eredevisie mee te komen. Wat moet er dan van hem worden in engeland waar het veel en veel fysieker is? Mooie club voor Alderweild, dat wel maar als Arsenal zijnde moet je dit niet willen.

27 augustus 2013 om 09:58

Alderweireld qua lichaam en duelkracht moeite om mee te komen in de eredivisie???

Ik ga nu niet verkondigen dat hij een superster is of iets dergelijks, maar misschien zou je hem eens in het echt moeten zien.. Die kerel is gewoon een beest.. Hij is bij Ajax denk ik de sterkste.. En ga me nou niet vertellen dat heel Ajax moeite heeft om mee te komen..

Natuurlijk zie ik liever een speler komen met ervaring uit de premier league, maar ik denk dat Alderweireld het helemaal zo slecht niet zou doen mocht Arsenal hem halen. De afgelopen jaren heeft Arsenal toch wel wat verrassende namen gehaald voor de verdediging. Wie had verwacht dat Vermaelen zoon start zou maken? Wie had ooit van Koscielny gehoord? En tenslotte Mertesacker, die in het begin een hele slechte indruk maakte op mij, maar tenslotte toch zijn meerwaarde heeft bewezen. Bovendien heeft Arsenal gewoon een extra centrale verdediger nodig, gezien Sagna daar nu af en toe staat.

Ik zou zo blij zijn als arsenal eindelijk is een transfer doet. Ook heb ik het idee dat dit de beste keuze is voor alderweireld hij past goed bij het spel dat arsenal speelt en hij gaat ook beter worden in het Belgisch elftal(veel belgen spelen in premier league)

Zal Arsenal hem niet willen als rechtsback? Jenkinson valt al 2 seizoenen door de mand, Sagna wil al enige tijd terug naar Frankrijk. Dan kan Alderweireld prima uit de voeten als back. Centraal gaat hij met de aanwezigheid van Kocielny, Mertesacker en Vermaelen niet veel aan spelen toekomen.

27 augustus 2013 om 11:45

jenkison valt door de mand ? Dan heb jij vorig seizoen arsenal niet gevolgd dat is een ding wat duidelijk is. Waarom overschat iedereen alderweireld zo? ik heb vaak genoeg wedstrijden van ajax gezien en ik zie hem soms blunders maken van jewelste.

En iedereen de mertescaker zo ''slecht'' vind. Mertesacker was vorig jaar gewoon prima met kos en de minste tegengoals na city is gewoon knap. En kom niet mer koscielny knapt alles op dat is gewoon onzin. Als je de wedstrijden terug bekijkt zie je gewoon dat per het prima deed. Btw hij speelde zaterdag berbatov volledig uit de wedstrijd samen met sagna of willen jullie zegen dat berbatov vergeleken met spitsen als castagnios en pelle een koekenbakker is?

Ik zeg doen Ajax 7,5 miljoen is een prachtig bedrag.Arsenal is een prachtige club met natuurlijk de ander Belgisch verdediging . Mooi stadion en prachtige kleedkamer ( ben zelf in de kleedkamers geweest super vet!)

Sorry maar Alderweireld is gewoon niet goed genoeg voor Arsenal. De vergelijking die eerder werd gemaakt met Vertonghen, vind ik ook niet terecht. Toen die weg ging was hij een van de 3 beste spelers in de Eredivisie, daar komt Alderweireld niet eens in de buurt naar mijn mening.
Als bij België iedereen fit is zit hij ook gewoon op de bank en als hij mag spelen is het als back.

Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat hij een slechte voetballer is, maar Arsenal hoort bij de Europese top en Toby duidelijk niet.

27 augustus 2013 om 10:45

Sorry hoor maar Arsenal is al jaren geen europese top meer. Ik denk eerder subtop. Het valt zelfs te betwijfelen of ze Engelse top zijn.

Ik zou Swansea of Everton een betere club vinden voor Toby. Daar komt hij tenminste binnen als een belangrijke speler. Bij Arsenal zou hij meer opvulling zijn.

27 augustus 2013 om 18:22

Sorry hoor maar Arsenal is al jaren geen europese top meer. Ik denk eerder subtop. Het valt zelfs te betwijfelen of ze Engelse top zijn.

Hoezo?ze zitten elk jaar in de CL en overwinteren altijd.eindigen altijd in de top 4 van de Pl.als ik aan subtop denk denk ik meer aan clubs als Atletico,fiorentina,tottenham,shakthar, Donetsk,porto,valencia etc

Zou een hele mooie transfer zijn voor toby ! Als ajax supporter zou ik het uiteraard ook jammer vinden , maar gelukkig hebben we talenten als vd hoorn , veltman en denswil die daardoor meer speeltijd kunnen pakken , ook voor arsenal is toby een goeie aankoop denk ik !

Szczesny
Sagna
Alderweireld
Vermaelen
Gibbs
Arteta
Cazorla
Wilshere
Walcott
Giroud
Podolski
27 augustus 2013 om 12:00

mertesacker en koscielny zijn samen een veel beter duo dan alderweireld en vermaelen

Hebben ze wedstrijd van vrijdag niet gezien dan? Niet dat ik per se beoordeel op één wedstrijd, maar was wel een beetje symptomatisch. Vond hem altijd veel slechter dan Vertonghen. Was eigenlijk ook de enige reden dat hij er nog redelijk uit zag. Hij is zeker niet beter dan Vermaelen en die haalt het ook net niet bij Arsenal.

Off: ik heb nu al meerdere berichten verstuurd, maar de hoeveelheid reclame op VZ begint stuitend te worden. Het vertraagd de site en maakt het schrijven van berichten lastig. Er poppen ook ineens reclames op van sites waarvoor Firefox mij waarschuwt (niet te vertrouwen). Is het winstmodel ineens belangrijker geworden da de gebruiksvriendelijkheid? Verschrikkelijk irritant.

27 augustus 2013 om 16:52

Gebruik Google Chrome en installeer ad-block en je bent gelijk van alle reclame af

Als arsenal hem haalt lach ik me krom, veelste alecht is ie daarvoor hij is geen vertongen he maar 3niveaus daaronder

27 augustus 2013 om 11:49

Inderdaad, ik dacht dat Arsenal alleen 'bijzondere' spelers ging halen zoals Arsene Wenger zei.

Zo dat werd tijd. Hopelijk kan Ajax er nog zo'n 8/9 miljoen aan verdienen.

Prima club! Heb echter wel liever dat hij blijft want zo zet je het kampioenschap uit je hoofd

27 augustus 2013 om 13:26

Nou nou uit je hoofd als er een CV vertrekt. Zei je zeker ook toen Vertonghen vertrok?

27 augustus 2013 om 13:35

Alsof Alderweireld zo onmisbaar is...
van der Hoorn hebben ze toch gekocht?

27 augustus 2013 om 14:06

Toen Vertonghen vertrok kwam er een speler met redelijk wat ervaring. Van der Hoorn speelde naar mijn mening slecht gister bij Jong Ajax. Daarnaast vind ik Van der Hoorn oook nog lang niet op het niveau zitten van Alderweireld.

27 augustus 2013 om 14:10

Hij moet naar het niveau toegroeien door te spelen in Ajax 1.
Moisander kon vorig seizoen ook niet Vertonghen zomaar vervangen, Moisander word wel steeds sterker achterin.
En waarom doet Ajax zo moeilijk? 7,5 miljoen (bod van Atletico), je maakt veel winst op hem en je hebt al een vervanger in huis, win-win situatie.

27 augustus 2013 om 21:52

Athletico heeft misschien 5 miljoen geboden + variabelen, Ajax wilt namelijk 7,5 miljoen... dus als dat het bod van ath. was dan had hij al lang op het vliegtuig gezeten naar madrid / malaga

Ik denk dat Wenger geen problemen heeft met een subtop positie, als hij achter Alderweireld aangaat. Prima speler, daar niet van, maar als je het als Wenger zijnde hebt over een 'speciale speler', dan verwacht ik toch wat anders. Daarnaast denk ik niet dat je je supporters hiermee tevreden stelt.

Als Arsenal enige ambities heeft dan moeten ze voor betere spelers gaan. Ik dacht dat ze zo'n 80 miljoen te spenderen hadden dit seizoen..

Als Toby Aldewerld komt dan moeten ze nog Cabaye Di Maria Benzema Ozil Casillas en Sakho nog halen dan zal ik zeggen als ze die spelers hebben gehaald dan gaan ze meedoen aan de titel en de Champions League dan zit Arsenal weer in de top.

27 augustus 2013 om 14:47

En jij denkt dat Real die 4 spelers wegdoet?
Hooguit alleen di Maria.
Benzema is 1e spits, Özil is ook basisspeler, en Casillas back-up van Lopez.

27 augustus 2013 om 17:17

Ze kunnen anders nog 4 barcaspelers kopen voor moesten die 4 van real niet volstaan..
geloof je het zelf

Waarom ging hij nu niet in op Bayer Leverkusen... echt doodjammer dit. Toby is geen nieuwe Jan of Thomas.. hij is matig. Leverkusen was ideaal geweest. Dicht bij huis, Bundesliga, CL. Bij Atlético zal hij nooit Miranda en Godin uit de basis kunnen spelen, laat staan Koscielny en Mertesacker bij Arsenal.

27 augustus 2013 om 17:12

Bayer was toch geïnteresseerd in Eriksen, niet in Alderweireld?

27 augustus 2013 om 17:14

Bayer Leverkussen was ook in Alderweireld geïnteresseerd. Maar ze vonden hem te duur wat begrijpelijk is..

27 augustus 2013 om 17:30

@edenhazard

Bayer Leverkusen kwam er al niet uit met Ajax, laat staan met Alderweireld.

Zolang Demichelis bij Altetico is komt Aldeweireld niet, want hij zou als vervanger komen voor Demichelis mocht hij weg gaan.

27 augustus 2013 om 18:07

Demichelis is transfervrij gehaald en als City hem wil kopen mag die meteen zijn koffers pakken.we verdienen er nog wat aan (5 miljoen vraagt Atletico) terwijl we hem voor €0 hebben gehaald en hij is daarbij al 32 jaar en is een matige verdediger.godin en Miranda zijn een ijzersterk duo en ik zou het wel jammer vinden als we 7.5 miljoen gaan betalen voor Alderweireld om die dan vervolgens op de bank te gaan zetten tenzij Alderweireld een basisplaats kan veroveren,maar dat betwijfel ik.we kunnen beter als Demichelis hopelijk wordt verkocht een goedkopere back up gaan halen.ik zie nog wel graag Eriksen komen of Diego,maar als er niemand meer wordt gehaald is dat niet erg,want we hebben een sterke ploeg en onze bank is ook goed genoeg.

Aldeweireld is niet goed genoeg voor Atletico Madrid. Afgelopen vrijdag viel hij al door de mand tegen Finnbogasson en de spitsen in Spanje zijn nog een keertje zo beweeglijk dus als ik Ajax was snel verkopen voor een conforme prijs. Wordt gezegd 7 miljoen dat is een geschenk uit de hemel.

27 augustus 2013 om 18:15

Klopt! Ajax 7milj en het is een top deal maja ik denk dat frank hem liever houdt voor de champions league

Toby zou na verloop van tijd de ontzettend trage Mertesacker uit de basis spelen, stel hij zou gaan. Waar Mertesacker niet echt kan mee voetballen, kan Toby dat wel, denk aan zijn inspeelpass, crosspass en inzicht om te durven inschuiven. Op dit moment is Toby verdedigend nog wel minder sterk dan het huidige centrale duo van Arsenal

Ach, er was een speler beschikbaar op de markt dus moest Arsenal er even mee gelinkt worden, just another day at the office. Geen serieuze belangstelling, zo blijkt maar weer.

Atletico is een mooie club voor Alderweireld denk ik zelf. Hij moet alleen verdedigend nog wel veel sterker worden, wil hij het niveau bijhouden.

Off: FOX Sports zendt Arsenal tegen Sunderland niet uit, deze wedstrijd wordt gespeeld na het interlandweekje. Dit is voor mij echt een domper, want het wordt nergens anders uitgezonden. En daar betaal je dan voor!

ON: Alderweireld is toch (nog) niet goed genoeg voor Arsenal.

27 augustus 2013 om 20:01

Was ik al bang voor met dat Fox, teveel wedstrijden te weinig kanalen.

Ben best wel blij dat Arsenal hem niet gaat halen, want hij is geen haar beter dan wat we nu hebben. Als we iemand halen moet het wel een vooruitgang of goede back-up voor ons huidige centrum.

Williams / Sakho, Would be good

Eenige kans voor hrm volgend jaar komt er niemand om dat ik ajax geen kamoioen ziet worde

Het lijkt me echt mooi om voor een club als Atletico te spelen, met Bilbao, Villareal en Sociedad de leukste clubs in Spanje.
Ik zie Alderweireld daar wel spelen, met landgenoot Courtois.

7,5 mil Atletico en hij is van jullie. Ik neem bij deze alvast afscheid van je gozer. Onwijs veel bedankt Toby voor al die mooie jaren en ik wens je veel succes bij Atletico Madrid. Een fantastische club om je als jonge verdediger door te ontwikkelen. Mooi dat je teamgenoot van de nationale team daar ook al zit, die kan je dan aardig opvangen en in Madrid al wat wegwijs maken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren