Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Schöne: ‘Die mentale tik voor Feyenoord komt zondag, zei ik dat niet?’

Laatste update:

Ajax won woensdagavond zelf met 4-1 relatief ruim van AZ, maar nadat het nieuws uit Rotterdam binnenkwam dat Feyenoord Go Ahead Eagles met 8-0 over de knie had gelegd werd meteen duidelijk dat doelsaldo geen rol meer speelt in de strijd om de landstitel. De Amsterdammers verkleinden een paar dagen eerder in de Klassieker zelf wel het gat tot drie punten en moeten nu hopen op een slippertje van de aartsrivaal.

Lasse Schöne sprak na de gewonnen wedstrijd tegen Feyenoord de hoop uit dat Ajax een flinke mentale tik had uitgedeeld, maar moest hier woensdag toch iets op terugkomen: “Die mentale tik voor Feyenoord komt zondag nog, had ik dat er toen niet bij gezegd?”, knipoogde hij voor de camera van Voetbal Inside.

De Rotterdammers treffen zondag PEC Zwolle: “Ik heb alle vertrouwen in PEC, dat is een lastige uitwedstrijd voor Feyenoord. Diederik Boer (ex-speler van PEC, red.) moet even z’n vrienden opbellen en zeggen dat ze extra hun best moeten doen. Dan komt het wel goed. Twee keer gelijkspelen aan hun kant is ook genoeg voor ons”, voegde de Deen eraan toe tegenover FOX Sports.

Denk jij dat Feyenoord punten gaan verspelen tegen PEC Zwolle?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

PEC Zwolle gaat geen probleem worden voor Feyenoord minimaal 2-0 maar ik denk 4-0. Ik gun Feyenoord de landstitel.

6 april 2017 om 10:53

Ik ben niet zo overtuigd als jou iig.
Zwolle uit kunstgras is nooit een makkie.

Maar wel mooi dat hij er nog mee geconfronteerd werd. Heel de tacktiek die maaskant had bedacht kon snel de ijskast in . Feyenoord was heer en meester en GAe was van een bedroevend niveau.
Toch kan je zulke wedstrijden niet op 50% beginnen aangezien we uit verloren hadden.

Zondag volgende finale.

6 april 2017 om 11:11

bliek,

Denk dat zondag geen enkel probleem wordt voor Feijenoord, om de simpele reden dat clubs als Feijenoord, PSV en Ajax meerdere wedstrijden gemakkelijker verteren dan de kleinere clubs.

De kansen voor NEC en Go Ahead waren een stuk groter geweest als ze maar een wedstrijd per week hoeven te spelen.

Dan praat ik niet eens over de bank die bij de grote drie ook beter is, in geval van blessures.

Hoop wel op een gelijkspelletje van Feijenoord, maar reken er niet op.

6 april 2017 om 11:02

PEC - Feyenoord

laatste 7 ontmoetingen in Zwolle (dus uitwedstrijden voor Feyenoord)

Winst Feyenoord 2
Winst PEC 4
Gelijkspel 1

Laatste 4 seizoenen PEC altijd de Winnaar!!
Vorig jaar 3-1 voor Pec
Daarvoor 3-0, 2-1 en 3-2 allemaal winst voor Pec

Denk niet dat dit zo gemakkelijk gewonnen wordt.

6 april 2017 om 11:12

Zoals Holland Casino ook altijd tegen Patrick Kluivert zegt: "resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst".
Go Ahead had vrijwel vergelijkbare statistieken tegen Feyenoord en we hebben gister gezien wat die statistieken ze gebracht hebben.

6 april 2017 om 11:13

Tijd om het weer om te keren! Haha, nee, zal lastig worden ben ik bang.

6 april 2017 om 11:16

@xajacfa :

Ja ja en dit werd ook geroepen voor de wedstrijd met de Eagles... Wat werd het de afgelopen 3x tegen ze..dit wint Feyenoord niet zo maar even.

Het gaat niet om het verleden maar om nu. En als Feyenoord weer zo fel begint als woensdag zie ik geen problemen. PEC is dit jaar lang niet zo sterk als afgelopen jaren.

6 april 2017 om 12:00

Waarom de laatste 4 seizoenen? Omdat dat precies de 4 seizoenen zijn waarin zwolle mee deed in het linker rijtje en het feyenoord moeilijk maakte?

6 april 2017 om 14:16

@dennusz omdat pec daarvoor in de Jupiler League speelde

PSV slacht deze arrogantie aub af zeg, tegen Ajax heb ik nooit wat gehad maar wat irriteer ik me aan die grote praatjes. Hij praat hier alsof Eindhoven ook al een zekerheidje is en dan alle wedstrijden al in de pocket zitten.... Succes. al verliest Feyenoord nog 1x dan moet je zelf de volle buit pakken bij elke wedstrijd en dat gaat niet gebeuren.

6 april 2017 om 10:39

Arrogantie slaat in deze op het Feit dat hij zegt dat 2 gelijken spelen genoeg is voor ajax. Kortom, hij zegt dus dat het zeker is dat zij de laatste 5 wedstrijden winnen. Dat is Arrogantie. Simpleton

6 april 2017 om 10:43

Ik heb het over het feit dat meneer denkt dat ze wel alles gaan winnen alsof het een zekerheidje is, dus hij kan knipogen wat die wilt m.b.t. tot zijn opmerking over Feyenoord. Begrijpend lezen is ook niet je sterkste punt denk ik.

6 april 2017 om 10:46

arrogantie of overtuiging?

Ligt vrij dicht bij elkaar. De éã©n noemt het arrogantie, de ander overtuiging. Liever iemand die overtuigd is van zijn eigen kracht dan iemand die het niet uit wil spreken.

6 april 2017 om 10:46

Maar het is feitelijk toch waar, 2x gelijk spelen zijn 4 verliespunten en ze hebben er maar 3 over. Hij zegt dat 2x gelijkspelen voldoende is, meer is mooi meegenomen maar minder heeft Ajax niets aan. Hij zegt nergens dat Ajax er 5 gaat winnen, hij doelt er op dat Ajax er 5 moet winnen en dat dan 2 gelijken spelen voldoen.

6 april 2017 om 10:47

Nou vorig jaar toen psv jacht maakte op ajax zei lukk de jong ook steeds dat ze 6 keer gaan winnen en kampioen worden. Zei jij toen ook arrogantie? Oh nee want dat is natuurlijk geen ajacied he.

6 april 2017 om 10:48

Door het stereotype van Amsterdamse arrogantie wordt elke opmerking die zelfvertrouwen uitstraalt als arrogant bestempeld. Er is toch weinig mis met vertrouwen hebben in je eigen kunnen? Als de rollen waren omgedraaid, had een Feyenoord-speler exact hetzelfde gezegd en dan was er niets mis mee geweest. El Ahmadi zij afgelopen week "ajax kan niet verwachten dat we in de problemen komen, dat kunnen ze slechts hopen." Zou een Ajacied dit hebben gezegd in eenzelfde situatie; arrogant. Zet je anti-Ajax bril maar gewoon af.

6 april 2017 om 10:50

Heeft luc het week in week uit gezegd?

6 april 2017 om 11:01

Als ik aan iemand een hekel heb is het de Jong, en ja daar irriteerde ik me mateloos aan vorig jaar.

6 april 2017 om 11:04

Net zo vaak als Lasse en bijgestaan door Cocu en Willems.

6 april 2017 om 11:05

Wat moet die dan zeggen, we gaan nog twee keer punten verspelen? Nee precies.

Elke speler/trainer roept zulke dingen, al helemaal aan het einde van de competitie, als de situatie Ajax/Feyenoord andersom was geweest hadden jullie waarschijnlijk hetzelfde gedaan dus doe niet zo hypocriet.



6 april 2017 om 11:06

Manki, iedere ploeg die nog een kans heeft op de titel zegt dit soort dingen. Daar is Ajax niet alleen in. Ieder jaar weer kijkt iedereen door een vergrootglas naar dit soort uitspraken. In plaats van met een wat bredere blik.

Stel, je bent voetballer, en er komt een journalist die vraagt of je nog kans hebt op de titel. Wat ga je dan zeggen? "nou, we zijn zelf slecht, dus we zullen nog wel wat gaan verliezen. Dus als je het zo bekijkt, dan kunnen we er beter mee ophouden."

Of ga je proberen die kans te pakken, door alle wedstrijden te winnen en hopen op verlies van je concurrent? Dat laatste dus. Dat doen ze allemaal. In Nederland, en er buiten. Dus nee, het is geen Amsterdamse arrogantie. Het zijn oogkleppen die alle sporters op hebben. Je moet ook zo denken als topsporter, anders bereik je de top helemaal niet.

6 april 2017 om 11:21

@mickey:

Hij ziet er niet de lol van in want sinds de winterstop loopt hij al van dit soort onzin uit te kramen. Een beetje nederigheid zouniet verkeerd zijn.

Ja als wij alles winnen worden we kampioen. Na puntverlies tegen Groningen weer. Toen kwam Excelsior kwam weer die hoogmoed. En nu nog steeds, zou hem gewoon siren als hij zijn mond hield of zei we bekijken het wedstrijd per wedstrijd.

Dit motiveerd Feyenoord ook alleen maar meer deze misplaatste arrogantie

6 april 2017 om 11:22

@ Edo: Ik kwam op voor mijn medemens die onterecht werd beschuldigd. Overigens is het arrogantie, wat ik overigens niet per definitie verkeerd vind.

Ik blijf er overigens wel bij dat ze een denigrerende toon hebben jegens Feyenoord en dat blijf ik onbegrijpelijk vinden gezien de stand op de ranglijst. En dan vind ik dus wel misplaatste arrogantie en dat kan je simpelweg niet ontkennen. Er wordt niet met respect gesproken over Feyenoord.

6 april 2017 om 11:31

Dan kan je ook zeggen: "helaas hebben wij het niet meer in eigen hand. Feyenoord heeft ook nog enkele lastige wedstrijden op het programma en wij moeten bij puntverlies van hun kant zorgen dat we wij profiteren. Dat is de enige manier om de druk er volledig op te houden. Dat betekent dat we er vol voor gaan om als onze resterende wedstrijden te winnen en hopelijk wordt dat beloond.".

Dat is toch allemaal wat realistischer en fatsoenlijker dan 'boer moet even naar zijn oude ploeggenoten bellen. Dan komt het wel goed' roepen.

6 april 2017 om 12:01

Hahaha de druk bij de koploper stijgt sommige supporters naar de bol zo te zien. Pas op FRon010, achter elke boom schuilt een vijand! En twee gelijke spelen van de concurrent zijn niet genoeg om 3 verliespunten in te halen!

6 april 2017 om 12:56

Wat El Ahmadi zei klinkt niet arrogant vind ik.
Zodra een ploeg het niet langer in eigen hand heeft kunnen ze slechts nog hopen dat de concurrent misstappen maakt.
Ik geloof niet dat het met een bril te maken heeft.
Volgens mij wil je dat het daaraan ligt en verzin je er een argument voor.
Feiten liegen niet. Schöne is misschien nu al wel 10x op vergelijkbare manier in het nieuws gekomen.
Noem het zelfverzekerd prima. Feit is dat veel mensen het vervelend opvatten. Maar dat zegt jou niks, want "zij zijn niet voor Ajax".

6 april 2017 om 19:42

We zagen hoe gemotiveerd Feyenoord was in de Arena ja.
Aub zeg. Schone is 1 van de meest bescheiden voetballers. Ipv domweg reageren op de artikels kun je ook daadwerkelijk de interviews bekijken. Dan zul je zien dat hij het op een lachwekkende manier bedoeld. Er is meer dan alleen VZ hoor. Sjees. Amateuristische gezwets hiero.

6 april 2017 om 10:40

Arrogantie? Dit hoort er gewoon bij. Sta je 1e, dan krijg je dit. PSV deed het vorig jaar tegen Ajax en ze kregen nog gelijk ook. In dit geval kan Lasse er zelfs om lachen dat die mentale tik niet nu al is gekomen en Feyenoord enorm heeft uitgehaald tegen Gae. "schuiven we het doodleuk een wedstrijdje door. Wint Feyenoord van Pec? Ach, dan is de volgende wedstrijd vast de wedstrijd dat ze punten laten liggen!" En aan het eind van het ritje, als Feyenoord met de schaal op de Coolsingel staat, dan zal Lasse de eerste zijn die Feyenoord feliciteert met de titel. Maak er niet een te groot probleem van, het hoort allemaal bij het spelletje.

6 april 2017 om 10:44

Wat ik eerder zei leren lezen, gaat mij erom dat die er doodleuk vanuit gaat 1 van de pittigste wedstrijden te winnen tegen Psv en dan nog alle andere potten terwijl ze tegen excelsior al wat laten liggen.

6 april 2017 om 10:59

Uitgaan van eigen kracht, hopen op een foutje van de ander. Meer kan je niet doen. Lasse gooit er zelfs wat humor in. Niet iets om je echt druk om te maken.

6 april 2017 om 11:07

Afgelopen 2 seizoenen zouden ze ook afgeslacht worden. Als je er vanuit gaat dat de komende wedstrijden punten verliest kun je net zo goed thuis blijven. Ook Feyenoord en PSV gaan uit van volle winst. PSV denkt zelfs nog aan kampioen worden maar die zijn dan niet arrogant hè?

6 april 2017 om 11:08

Feyenoord gaat er ook gewoon van uit dat ze alles winnen. Dat zeggen ze elke keer weer. Kijken alleen naar zichzelf, niet naar anderen, want als ze alles winnen, dan zijn ze kampioen. Dat is dezelfde "arrogantie". En daar is dus niks mis mee. Dat is zoals topsporters denken.

6 april 2017 om 11:15

@fron10 wat moet hij dan zeggen?!! Dat ze nu al opgeven en dat de titel voor Feyenoord is?

Niet zo hypocriet dan Aub, Feyenoorders zouden ook proberen om wat druk te leggen op de concurrent, PSV-ers deden het vorig jaar ook bij ajax..met succes overigens

6 april 2017 om 11:24

@arie:

Het is meer dat deze man het al sinds de winter roept. Zelfs na het falen tegen Groningen en Excelsior. Zelfs toen kwam er onzin uit deze man als wij zijn de best voetballende ploeg dus wij winnen de titel.

Een deel nederigheid zou hem sieren, en vooral te focussen op het eiegen spel. Want zelfs al wint Feyenoord de titel dan nog zie ik hem ze niet feliciteren.

Dan zal er als nog iets uitkomen van ach ja ze hebben de titel maar toch hebben wij het mooiste gespeeld dit jaar.

6 april 2017 om 11:28

@edo: Nee Feyenoord zegt dat ze het week per week bekijken. End ie staan eerste dus hebben het ook echt zelf ind e hand!

Is heel wat anders dan deze misplaatste opmerkingen van Schone keer op keer.

@ricardo:
Nee hij kan zeggen wij zullen alles geven en en proberen alles te winnen. Dan hebben wij er alles aan gedaan en is het aan Feyenoord.

Hij legt niet zo extra druk bij Feyenoord maar motiveerd ze juist. Zo als Karim al zei laat ze daar maar lekker lullen. Wij blijven onze eigen wedstrijden spelen.

6 april 2017 om 11:28

Nee want dat is een Feit. Wij zijn de enige die alles in eigen hand hebben.

6 april 2017 om 11:57

Lasse is sportief genoeg om Feyenoord gewoon te feliciteren, Capis. Dit spelletje zal altijd gespeeld worden. Waar en wanneer dan ook. Nederigheid? Volgens mij heeft Lasse vaak genoeg aangegeven dat ze het zichzelf enorm moeilijk maken in de wedstrijden waar ze punten verloren. Tegen Excelsior was dat ook het eerste wat hij zei. "kijkend naar Feyenoord moet je gewoon je wedstrijden winnen, maar met dit spel maak je het jezelf enorm moeilijk". Dat hij dagen later weer vooruit kijkt en laat zien dat Ajax niet bij de pakken neer gaat zitten, vind ik niet meer dan logisch. Wellicht met een paar fellere uitspraken om wat meer druk bij Feyenoord leggen en dan eens kijken hoe ze daar mee omgaan. Hoort erbij als je eerste staat. Dat hebben Ajax, Psv, Twente en AZ ook moeten aanhoren de afgelopen jaren.

6 april 2017 om 12:06

@capis

Ja ik ben ook zo moe dat Schone iedere keer alle kranten in binnen- en buitenland opbelt om door te telefoon te toeteren dat hij denkt dat ze alsnog kampioen worden.

Als je iemand niet op verkeerd gedrag kan betrappen is het Schone. Voorbeeld prof voor iedereen in de Eredivisie. Dat hij antwoord geeft op de vragen van de journalisten is volgens mij vrij normaal. Zoals hierboven al menig maal wordt gezegd is het logisch dat hij het vertrouwen er in houdt.

6 april 2017 om 13:34

Zelfs als schone had gezegd dat hij een boterham met pindakaas eet als ontbijt zou jij er nog arrogantie van maken. Zet die anti-Ajax bril eens af zeg. Moet schone dan zeggen dat ze totaal kansloos zijn?

6 april 2017 om 10:42

Wat moet hij dan zeggen? Laat maar want we worden toch geen kampioen? Laten we gewoon nu stoppen? Zou voor 010 goed uitkomen maar helaas zijn er nog wedstrijden te spelen en is alles dus nog mogelijk. Schone droomt van de titel. Net zoals jullie al 17 jaar doen, is dat van jullie dan ook arrogant?

6 april 2017 om 10:46

Geen woorden maar daden, zou Ajax sieren.

6 april 2017 om 10:49

Neu, daar is Feyenoord al 18 jaar geen kampioen mee geworden.

Bluf en bravoure, vorig jaar deed Willems dat. Nu oppert Schone gewoon een mogelijkheid die in Amsterdam natuurlijk zeer welkom is en gezien het spel van afgelopen zondag bij Feyenoord zou het ook zo kunnen.

6 april 2017 om 10:59

Gisteren? Hij heeft 2 goeie acties gehad? En nee kluivert heeft Feyenoord niet kapot gespeeld. Wij hebben onszelf kapot gespeeld en niemand anders! Ja het mooie doelpunt uit een onterechte overtreding had erook wel mee te maken.

En ja de feiten zoals genoemd kloppen! Zoek maar na!

6 april 2017 om 11:00

Heb je gisteren gekeken? Kluivert speelde fantastisch.

Arrogant om te denken dat alleen Feyenoord zichzelf uit de wedstrijd speelde trouwens.

6 april 2017 om 13:13

Manki, wat een onzin, het is dus Feyenoord's verdienste dat Ajax zo goed kon spelen?

6 april 2017 om 11:04

@ Fron010, dit is gewoon humor van Schone. Maar helaas heeft niet iedereen dat door en nemen ze het allemaal bloedserieus.

6 april 2017 om 11:07

Azijnzeiker.
Je snapt dat dit elk jaar gebeurd?
Je snapt dat Schone wordt geinterviewd en niet zelf een krant/journalist heeft gebeld om even z'n zegje te doen over Feyenoord.
Je snapt dat Feyenoord en alle supporters Exact hetzelfde zouden doen als de rollen waren omgedraaid. Maar dan mag er zeker niet van arrogantie gesproken worden, toch?
En je snapt ook dat het Ãâ©ã£â©n van de meest sympathieke spelers is die hier iets zegt. Dit is allemaal met een knipoog.

Ik snap dat het heel erg lang geleden is voor jullie, en ik snap ook dat je het mogelijk niet eens bewust hebt mee gemaakt, maar bereid je maar voor op een berg kritiek en gezeik volgend seizoen mocht Feyenoord kampioen worden. Hoge bomen vangen veel wind.

Feyenoord is nog niet eens kampioen of ze lopen al op alles en iedereen te zeiken. Nou, wat "jullie" altijd roepen over die Amsterdamse arrogantie gaat net zo goed op over dat Rotterdamse gezeik.

Dit zal natuurlijk resulteren in een verwijderde post, want "amsterdamse arrogantie" dag in, dag uit wordt wel getolereert, maar 1 keer een weerwoord hebben mag niet.

6 april 2017 om 13:02

Als Kuyt of wie dan ook van Feyenoord zo in het nieuws komt dan vind ik het zeer kwalijk.
Volgens mij is het gewoon cultuur. Die is bij Ajax anders. Ik heb daar niks mee. Anderen ook niet. Jij wel. Prima toch. Maar wat Ajacieden vaak doen valt mij op is aangeven dat dit gedrag overal voorkomt. Dat is niet zo. In ieder geval zeker niet in dezelfde mate.

6 april 2017 om 11:08

Dit heet een mentaal spelletje! Schone probeert overduidelijk in het hoofd van de Feyenoorders te gaan zitten. Ik zou hetzelfde doen... heeft niks met arrogantie te maken. Een bokser die voordat hij uberhaupt aan zijn wereldkampioensschaps gevecht komt roept toch ook dat hij de beste is. Dit heeft echt niks met arrogantie te maken maar SPORT

6 april 2017 om 11:15

Arrogantie? Kom op zeg. Heb je gister het interview met Jan Joost van Gangele gezien op Fox sports? Dan moet je dit niet te serieus nemen. Schã¶ne zat ook te dollen met Krul.
Moeten ze op alle vragen reageren volgens de mediatraining?

6 april 2017 om 11:22

Jeetje, wat een arrogantie zeg! Hoe durft hij dit te zeggen en nog erger, hoe durft hij een grapje te maken. En nog het allerergste: hoe durft hij in hemelsnaam zelf nog te geloven in eigen kansen en daarmee te hopen op een misstap van de concurrentie! Schone moet zich schamen. Hij moest eigenlijk al vanaf dag 1 de handdoek in de ring gooien, want toen stond Feyenoord bovenaan. En zeker nu richting het einde van de competitie moet er hij er zeker niks over zeggen.

Schone, wat een schandalige speler. Echt de arrogantie ten top! Al vele seizoenen het beeld van arrogantie van Ajax.

6 april 2017 om 12:33

Je omschrijft mooi waarom jij geen topsporter bent. Geen geloof/ vertrouwen, doorzettingsvermogen en een onnodige driftkikker

6 april 2017 om 11:41

Ik heb medelijden met je, is maar weinig voor nodig om jouw te irriteren. Zoals je kunt lezen, zegt hij dit met een knipoog, neem het dan ook met een knipoog. Mag hij niet hopen op puntverlies van Feyenoord dan? Hij wil graag kampioen worden, of is dat arrogant?

6 april 2017 om 12:03

Wat zijn hier grote praatjes aan? Als jij je hier al aan ergert, heb je een zwaar leven. Schone is ontspannen aan het dollen. Niks arrogants aan.

6 april 2017 om 13:54

Is dit tegenwoordig al arrogantie. Als grapjes niet meer kunnen.... Daarnaast mag ik hopen dat de spelers zelf er van overtuigd zijn dat zij 5 keer gaan winnen. Waar ben je anders mee bezig? Dat zou ieder team toch zeggen met een beetje hoop. Als er iets niet onder arrogantie valt is het dit.

6 april 2017 om 14:26

Ach, zie jij het maar als arrogantie Het heeft al effect

6 april 2017 om 17:05

Wat een kinderachtig gezeur. Arrogantie? Hoezo dan? Schã¶ne maakt duidelijk een grapje en Ajax hoopt nog op de titel. Iedere ploeg die nog kampioen KAN worden moet uitgaan van de mogelijkheid dat de koploper nog punten laat liggen. Als PSV zegt dat het kampioenschap nog niet vergeven is dan is dat een positieve instelling, als Ajax het zegt dan is het arrogant. Dat heet een Pavlov reactie. Ajax arrogant? Nee, Ajax haters zijn gefrustreerd.

Ik ga er niet meer vanuit dat Feyenoord nog meer dan 3 punten laat liggen de resterende wedstrijden. Wel denk ik dat Ajax van PSV gaat winnen. We hebben het verpest door vaker in het laatste kwartier nog een doelpunt te incasseren en door tegen Excelsior en Groningen (door een blunder en een onterechte goal weliswaar) vroeg met een achterstand te beginnen. 90 minuten scherp blijven is de opdracht voor volgend seizoen. Dan heeft Ajax toch de grootste kans (mits ze dit team bij elkaar houden) om kampioen te worden

ik begin aardig moe te woorden van Schone, hij is tegenwoordig elke dag in het nieuws over Feyenoord.

6 april 2017 om 10:37

Denk je niet dat Schone geconfronteerd werd met de uitslag van Feyenoord-Go Ahead en daarom zo reageerde? Er is toch weinig mis met dit soort reacties met ook een klein beetje humor erin? Liever dit soort teksten dan allerlei clichã©s en mediatraining antwoorden.

6 april 2017 om 11:31

@dammie
Ja vooral dat hij iedere week iets moest roepen over Feyenoord. Zou verstandig zijn gewoon 1 keertje er nik sover te zeggen of de focus op zich zelf tehouden.

6 april 2017 om 11:47

Natuurlijk moet je vooral focussen op jezelf maar je weet toch ook hoe het gaat: iedereen kijkt naar elkaar en vragen gaan daar ook over. Ik heb dit interview verder niet gezien maar vorig jaar kregen Ajax en PSV ook voortdurend vragen over elkaar. Als Cocu dan braaf mompelt dat de focus vooral op het eigen preseteren moet liggen en dat er daarna pas gekeken wordt naar Ajax dan roept iedereen dat hij alleen maar in clichã£â©s praat en nu maakt Schone er een onschuldig dolletje van en gaat iedereen roepen dat hij arrogant is en zich op zichzelf moet focussen. Misschien moeten we dan de interviews maar gewoon afschaffen of niet meer kijken want het is nooit goed volgens mij.

6 april 2017 om 12:00

Hij moet er nu wel een dolletje vanmaken omdat hij zwaar voor joker staat door de uitslag van Feyenoord en wat hij zondag zei.

Het gaat er ook niet direct om dat hij nu weer iets zegt. Maar wel dat hij sinds de winterstop al onzin blijft verkondigen. Blijft roepen als wij alles winnen dan komt het goed, het probleem is dat ze dat niet doen.

Dan zou hets limzijn om een keer te zeggen, we moeten op ons zelf blijven focussen. Dat is alles wat we kunnend oen en dan hopen op puntverlies van Feyenoord. Dan blijven ropen wij worden kampioen. Hoe kan je dat nu al doodleuk zo lang blijven roepen vanaf de 2de plek.

6 april 2017 om 12:43

Dat gaan ze blijven roepen totdat de schaal overhandigd wordt aan Kuyt. Wen er maar aan, dat hoort ook gewoon bij wanneer je kampioen wordt. Je belagers gaan altijd naar je kijken en Ajax moet nu eenmaal hopen dat Feyenoord twee steekjes laat vallen. Vorig jaar was het niet anders en waren Ajax en PSV ook met elkaar bezig en gingen vragen daar ook over. En natuurlijk zegt hij dit soort dingen omdat het ook vooral hopen is dat er iets gebeurt bij Feyenoord. HIj priobeert iets te creeeren en de druk nog meer op te voeren en daar is niets mis mee.

En wees eerlijk, de wedstrijd van zondag was best een tik voor Feyenoord en dan is het altijd de vraag hoe je je herstelt. Er waren ook hier best veel supporters die twijfels hadden over de wedstrijd van gisteren. Het is voor jullie lekker dat die twijfels ongegrond waren en er gisteren een fantastisch resultaat gehaald werd. Dan kun je toch alleen maar lachen om dit soort gevatte opmerkingen van Schone en denken 'laat hem maar lullen, wij staan bovenaan'? Ik snap niet dat zoveel mensen zich zo aangevallen menen te moeten voelen door dit soort woorden; dat is misschien precies wat Schone ook hoopt te bereiken. De druk wordt niet alleen opgevoerd door dit soort woorden maar ook door de manier waarop ermee omgegaan wordt....

6 april 2017 om 12:43

Je kan wel merken dat een hoop feyenoord supporters nog niet gewend zijn aan kampioensdruk. Dit hoort allemaal bij het spelletje. Als Feyenoord 2e stond hadden ze dezelfde dingen geroepen.

6 april 2017 om 11:23

Hoe zou dat toch komen? Misschien moet je die vraag eerst even stellen.

6 april 2017 om 11:46

Ik snap dat je niet gewend bent om voor het kampioenschap te spelen, maar ik zeg het je vast, hoge bomen vangen veel wind. Jarenlang was het niet nodig om het uberhaupt over Feyenoord te hebben, is het een keer anders, worden ze er moe van, tja. Als je wilt dat we het niet over Feyenoord hebben moet je gewoon zorgen dat je 12 punten achter staat 5 wedstrijden voor het einde.

6 april 2017 om 10:38

Ook voor jou weer. Beter lezen. Er staat in het artikel dat hij het met een knipoog zegt. Met verkeerde been uit bed gestapt?

6 april 2017 om 10:55

Hij houdt zich al weken met Feyenoord bezig? Nonsens..
Wat denk je, dat hij elke dag na de lunch even een journalist belt om zijn visie over Feyenoord te geven?

6 april 2017 om 11:08

Schone wordt gedwongen zich met Feyenoord bezig houden te houden. In de eerste plaats om de doodeenvoudige reden dat hem daar door journalisten naar gevraagd wordt. En ik mag toch ook aannemen dat je begrijpt dat dat geen issue zou zijn geweest als Ajax voor het kampioenschap niet afhankelijk van Feyenoord was. Volgens mij is Schone een van de meest sympathieke spelers in de eredivisie. ik zou daarom proberen om er meer van te genieten dat het zo goed gaat met Feyenoord in plaats van de ongefundeerde haat richting Ajax weer de boventoon te laten voeren.

6 april 2017 om 11:09

Jij denk dat hij daar zelf over begonnen is?

6 april 2017 om 11:10

Ach gut toch. Het is een interviewer/journalist die iets vraagt. Als Schone op al dit soort vragen zou zeggen: "ga ik geen antwoord op geven want dan komen de vooroordelen weer" dan is het alsnog een arrogante zak zogenaamd omdat hij weigert te antwoorden.

Kijken even naar Elia. Als er 1 gozer strontvervelend is met z'n uitspraken is hij het wel. Heeft nog geen hol bereikt in z'n hele carriere en loopt overal met een grijns op z'n gezicht alsof hij de Messi van Feyenoord is.

6 april 2017 om 11:49

Het is wat in Rotterdam.. Wordt er weer over Feyenoord gesproken, worden ze moe of geirriteerd.. Misschien kunnen jullie een fonds oprichten dat Schone geen vragen meer beantwoord die over Feyenoord gaan? Ik zeg het je, je zult nog veel fondsen moeten oprichten.

6 april 2017 om 12:49

Het is even wennen hè, die reacties van tegenstanders als je richting het einde koploper bent. Dit hoort gewoon bij het mentale spelletje als je kampioen wil worden. Wen er maar gewoon aan in plaats van overal aanstoot aan te nemen. Als je dit walgelijk vindt kun je maar beter hopen dat Feyenoord nooit meer kampioen wordt, zo lang Ajax geen eerste staat zul je deze bluf horen.

6 april 2017 om 14:30

Niemand zal respect moeten tonen naar de koploper, maar ja jullie zijn het zeker niet gewend....

Nee, dat zei je niet Schone. En wanneer Feyenoord zondag van PEC Zwolle wint, dan bedoelde je zeker de volgende wedstrijd !!! Wat een gelul zeg !!!!

6 april 2017 om 10:40

''die mentale tik voor Feyenoord komt zondag nog, had ik dat er toen niet bij gezegd?''â, -KNIPOOGDE- hij voor de camera van Voetbal Inside.

6 april 2017 om 11:13

@onside,

Begin er maar niet over. Mensen willen gewoonweg niet snappen dat het met een knipoog werd gezegd. Mensen willen ook niet begrijpen dat Schone wordt benaderd en niet andersom. Mensen willen alleen maar lezen wat ze willen lezen en vervolgens wel gelijk een oordeel vellen.

Al wordt Feyenoord kampioen, puur het feit hoeveel haatzaaiende reactie's van zure Feyenoorders hier staat geeft te kennen dat ze nog steeds teveel naar andere clubs kijken i.p.v. zichzelf. Met 3 punten voorsprong met nog een paar wedstrijden te gaan waaronder de 2 overige kandidaten nog onderling spelen zou het me allemaal een zorg zijn wat iedereen doet en zegt. Speel je wedstrijden en heb scheit aan andere clubs.

6 april 2017 om 11:46

@afca:
Geloof dat meneer Schone zich juist met Feyenoord bezighoud en niet de Feyenoorders met Ajax. Maargelukkig bevestig jij als Aajcied nog weer even de arrogantie dat Feyenoorders met andere bezig zijn.

Hoe krom kan je iets verdraaien!

Ja hij zegt het nu met een knipoog. Omdat hij het zondag wel dood serieus zei ennu zwaar voor lul staat. Je geeft zelf het beste advies aan Schone gewoon zijn wedstrijden spelen en winnen dan zie je wel wat er gebeurd. Meer kan je niet doen, enniet deze onzin keer op kee roepen.

6 april 2017 om 12:54

Nogal wiedes Capis, Feyenoord staat eerste, niet Ajax. Ongelofelijk hoe kleinzerig jij en je mede-supporters hier op reageren. Je staat verdulleme bovenaan met een voorsprong en nog een paar wedstrijden en dan laat je je op de kast jagen door een Ajax-speler? Overal moeten weer nuances aangebracht worden. Jullie maken de titelstrijd er niet gezelliger op zo. Altijd maar weer de arrogantie kaart trekken. Bah. Lach er gewoon om en vier het feestje, of is het allemaal nog te onwennig voor je?

Het begint eerder meelijwekkend te worden dan irritant.

Ook al verliest Feyenoord zondag dan nog worden ze kampioen . Het verschil in doelpunten spreekt in het voordeel van Feyenoord en Ajax moet nog winnen bij Psv wat denk ik niet gebeurd,gelijk spel wordt het denk ik zelf, maar mocht het niet zo zijn heeft Feyenoord het aan zich zelf te danken.

6 april 2017 om 12:45

Hahah doelpunten zegt vrij weinig als Feyenoord 2 x gelijk speelt en Ajax alles wint. Het kan zo een Martin Jol seizoen worden voor Feyenoord

Weer ff zo een 'zucht' momentje na deze uitspraak. ook al is het met een knipoog, iets meer bescheiden opstellen kan geen kwaad hoor.

Haha goedzo Lasse! De humor erin houden. Los van het feit dat Zwolle ongetwijfeld een betere tegenstander is dan Go Ahead zal de kans groot zijn dat Feyenoord dit duel gewoon wint. Vilhena en wellicht Jã¶rgensen doen dan gewoon weer mee.

Utrecht en Vitesse zullen de zwaarste hordes worden.

6 april 2017 om 10:47

Utrecht thuis is een andere tegenstander dan Utrecht uit.
Utrecht is eigenlijk al zeker van plaats vier en de spelers zullen blessures en kaarten willen voorkomen voor de play-offs. Vitesse speelt kort na de wedstrijd tegen Feyenoord tegen Az voor de beker waar voor Vitesse alles van afhangt.
Utrecht en Vitesse zijn op papier de sterkste tegenstanders alleen hebben ze na de confrontatie met Feyenoord hele andere grotere doelen wat gunstig kan zijn voor Feyenoord.

6 april 2017 om 11:23

Utrecht heeft dit seizoen in uitwedstrijden meer punten gehaald dan in de thuiswedstrijden, 26 in uitwedstrijden en 24 in thuis wedstrijden, en pas 3 keer verloren uit.
(normaal gesproken geef ik je gelijk, maar dit seizoen is het bij Utrecht eindelijk gaan lopen)
Ik denk dat er bij de spelers van Utrecht nog wel wat revanchegevoelens van de verloren bekerfinale van vorig jaar zitten dus ik denk niet dat ze zich daar zonder slag of stoot naar de slachtbank gaan laten leiden.
Word denk ik de zwaarste wedstrijd voor feyenoord die ze nog moeten spelen Vitesse zal inderdaad met de bekerfinale bezig zijn.

En na een overwinning op Zwolle komt de mentale tik zeker de week erop?
Ik denk dat het mentale tikkie ergens eind juni begin juli komt als de spelers met hun kont op het zand liggen ergens op een tropisch eiland.

Pfff kan Peters Bosz deze gozer weer op de bank zetten? Vond het een sympathieke speler toen hij Aajx in Europa op de juiste momenten wist te helpen, maar wordt nu moedeloos van z'n praatjes.

Zoals men in het Engels zegt: twice the pride, double the fall. Vraag me af of hij nog zo stoer voor de camera komt als halverwege mei de Ajacieden genoeg moeten nemen met de derde plek.

6 april 2017 om 10:48

Ja hoor want hij is een echte prof.. kom jij voor stoer praten op vz als Feyenoord met een wonder niet kampioen wordt? Of als ze volgend jaar elke wedstrijd in de CL afgeslacht worden? ( dat is trouwens een hele realistische mogelijkheid) maar ach zolang je eindelijk na 18 jaar kan wijzen dat je een keer kampioen ben geworden daar gaat het om heh..

6 april 2017 om 11:15

In tegenstelling tot wat andere clubs hebben de meeste spelers van Ajax er ondertussen ervaring mee om net wel of net niet kampioen te worden. Dit is voor het eerst in heel wat jaren dat Feyenoord serieus kans maakt. Ik zie de klachten en excuses volgend jaar al binnenkomen hoor als Feyenoord kampioen is geworden. Want dan moet je ineens tegen iets andere clubs voetballen. Maar ja, als er 1 speler geblesseerd is dan is het genoeg excuus, toch?

6 april 2017 om 11:18

Wat? Je punt is niet helemaal duidelijk. Structureer je verhaal aub en lees even terug wat je geschreven hebt voordat je iets post.

En nee, als we volgend jaar afgeslacht worden in de Cl kom ik niet stoer praten op Voetbalzone. Zit dan in het stadion als het goed is Oh en in de afgelopen jaren is er thuis gewonnen van Sevilla en Manchester United, dus wie weet gewoon derde en naar de volgende ronde. Goed, dromen mag!

6 april 2017 om 11:40

Ik probeerde het te veranderen het woordje ook ipv voor Maja dit is een app die niet altijd meewerkt!..

En ben blij dat je in het stadion zit dan op de dinsdag of woensdagavond dat heb ik de afgelopen jaren ook gehad 🙂
En daarnaast een united neem je toch niet serieus denk dat psv en Ajax ook wel van ze zouden winnen( oeps, Ajax heeft dat al een keer gedaan) een Sevilla nu zou je nu al heel erg veel pijn doen

En aangezien je over Cl wilt praten.. als je ff een rondje langs de competities maakt wordt het vooral voor ons Ajacieden lachen geblazen als CL- voetbal naar Rotterdam komt.. Ronald de boer gaf het gister al aan.. feyenoord heeft niks te zoeken in de CL

6 april 2017 om 11:50

@rassajax:

Zal ikje uit een droom halen?

Ajax heeft net zo weinig in de CL te zoeken! Want weet je wat... Ze zijn slechter dan Feyenoord op dit moment. Dus als Feyenoord er niks te zoeken heeft, heeft Ajax dat ook niet.

6 april 2017 om 12:08

zijn ze slechter dan Feyenoord op dit moment? Verklaar je nader?

In Europees opzicht doet Ajax het volgens mij het beste dit jaar. Het onderlinge duel afgelopen zondag is volgens mij ook in het voordeel van Ajax beslist.
Feyenoord staat terecht bovenaan, maar om nou te roepen dat Ajax op het moment slechter is dan Feyenoord is vrij misplaatst volgens mij.

6 april 2017 om 12:16

Je hoeft me uit geen droom te halen want ik heb Ajax in me leven heel vaak in de Cl zien spelen en jij Feyenoord?..

Maar goed als jij denkt dat Feyenoord wat te zoeken heeft in de CL dan ga ik niet met je in discussie.. des te pijnlijker wordt het volgend seizoen.. maar dan niet komen met ja we missen die en de CL is zwaar en als je punten gaat verspelen in het weekend niet gaan klagen heh.. want ook daar zie ik Feyenoorders nu vingertje wijzen naar bosz dat hij klaagt over het speelschema en te weinig rust.. Feyenoorders blesseren zich nu al terwijl ze al maanden uit de beker zijn en niet Europees spelen.. laat staan volgend seizoen als je minimaal 2x per week gaat spelen GOODLUCK!

6 april 2017 om 12:50

@znathan:

Feyenoord:
punten 72 doelpunten +58

Ajax:
punten 89 doelpunten +43

Dus zijn ze gewoon feitelijk slechter dan Feyenoord dit jaar.

@rass:
Wat heeft dat eerste er mee te maken dan met nu?
en leren lezenis ook lastig! Ik zeg Ajax heeft er net zo weinig te zoeken! Is heel iets anders.

En de rest van je betoog slaat al helemaal nergens op laat alleen je frustratie zien want heeft niks met dit topic te maken!

6 april 2017 om 15:27

@capis

Ik snap je tegen-argumentatie niet echt.
Je zegt eerst:

"ajax heeft net zo weinig in de CL te zoeken! Want weet je wat... Ze zijn slechter dan Feyenoord op dit moment. Dus als Feyenoord er niks te zoeken heeft, heeft Ajax dat ook niet."

En ik vraag waar je uit opmaakt dat Feyenoord beter zou zijn dan Ajax en dan kom jij met: Feyenoord:

"punten 72 doelpunten +58

Ajax:
punten 89 doelpunten +43"

hieruit maak ik niet echt op dat Feyenoord beter zou zijn. Volgens mij hadden we het ook over het moment en niet over het gehele seizoen gezien, want daar heb ik reeds over gemeld dat ik vind dat Feyenoord terecht bovenaan staat.

Dus nogmaals: "zijn ze slechter dan Feyenoord op dit moment? Verklaar je nader"

6 april 2017 om 11:50

Omdat? Schone kan dat prima hoor, en oh, wat een pride en fall zal jij hebben als ze niet derde worden.. of.. geldt dat nu niet meer

6 april 2017 om 12:22

Net als elke Feyenoord supporter heb ik nooit gezegd 'we gaan nu kampioen worden'. Nadat het die jaren onder Koeman misging terwijl de kans aanwezig was, heb ik geleerd om wijselijk m'n mond te houden En oh als dat gebeurd, is het nog steeds relevant voor Schone aangezien hij dan tweede wordt. Joe!

6 april 2017 om 12:39

Toch zijn er feyenoorders die dat wel hebben gezegd, als ik op velen hier afga, mag ik dan iedereen over een kam scheren. Kuijt zei, we gaan gewoon met 3 punten voor naar, huis, zou je als je goed zoekt, ook als arrogant kunnen bestempelen, wat ik dus niet doe.

Kan me er niet aan storen, ze proberen zichzelf gewoon moed in te praten.

Traditioneel gezien een behoorlijk lastige pot voor Feyenoord zondag. Vanaf dat PEC gepromoveerd is hebben we alle thuiswedstrijden van Feyenoord gewonnen, dat weet Feyenoord ook.

Toch denk ik dat Feyenoord zondag wel gaat winnen, kwaliteitsverschil is gewoon te groot en Feyenoord te constant, waarbij PEC te wisselvallig is.

Ik zal lekker de pot gaan kijken op de tribune, met een biertje in de hand en het zonnetje met 20 graden. Wat wil een mens nog meer....

Snap niet waarom mensen zich hieraan storen. Dit is het standaard spelletje wat al jaren wordt gebruikt. Dat is het ''nadeel'' als je eerste staat. De concurrenten gooien alles in de strijd om je van de troon te stoten. Vorig jaar deden de Psv'ers dat, vooral Willems kwam daarmee in het nieuws. Dit jaar is het Schone.

6 april 2017 om 10:58

Amen.. wat een volk hiero.. dit soort interviews worden uitgeplozen en dan worden de uitspraken die de meeste clicks en reacties uitlokken hier geplaatst..
En dan gaan onwetenden dingen roepen als arrogant en wat een naar mannetje het wel niet is..

6 april 2017 om 11:53

Terwijl ze nu zelfs knipoog erbij zetten. Hahaha maar het is zo triest dat men ook dat wel negatief weet te draaien naar arrogantie of wat dan ook, zielig gewoon. Ik vraag mij af of ze nog wel kunnen genieten van het kampioenschap in Rotterdam.

6 april 2017 om 18:16

''ik vraag mij af of ze nog wel kunnen genieten van het kampioenschap in Rotterdam.''

Stel jij je eigen die vraag nou maar niet.

We zullen er 100% van genieten als het zover komt.

Vind die Schone maar een vervelend mannetje, tijdje op de bank gezeten, nu speelt hij weer wat meer en heeft hij gelijk een grote bek. Elke keer over Feyenoord. Kijk eerst naar jezelf, want blijkbaar heb je de ranglijst nog niet gezien. Het zal hem wel irriteren dat hij niet de beste Deen van de competitie is.

Mensen mensen... Neem het aub met een korreltje zout joh, het is maar een grap... Is het echt zo'n gevoelig punt voor je dat je je serieus druk gaat maken om wat een speler zegt? Manmanman wat een trieste bedoeling...

Kanye West, die is arrogant. Vergelijk zijn uitspraken eens met wat Schone zegt!

Wat een onzin praat iedereen toch. Arrogantie? Die mensen geloven er gewoon in. Als je er zelf niet in gelooft dan kom je nergens! Weer lekker typisch haten op mekaar, bij elke uitspraak. Als ze iets anders zouden zeggen dan is het weer gebrek aan mentaliteit. Laten we gewoon de wedstrijden afwachten, als Ajax verliest bij Psv? Geen ramp, het is een spannend en vermakelijk seizoen geweest. De spelers weten zelf ook wel dat het lastig wordt en ze er alles aan moeten doen. Beetje grootpraat hoort daarbij en is alles behalve arrogant in mijn optiek.

Voor iedereen die wie moe wordt van "de arrogante" Lasse Schone: 1. Leer hem eerst even kennen. 2. Dan had Feyenoord Ajax afgelopen weekend niet die hoop moeten geven. Feyenoord speelde kampioensonwaardig dus dan begrijp ik wel dat je als Ajacied daar direct op inhaakt om ze het mentaal proberen moeilijk te maken.

Achja. Feyenoord kan is een keer kampioen worden en dan wordt iets gezegd over de titelfavoriet in de spanning van de titelrace. Hoe kan je je hieraan nou irriteren en zeggen dat schone's uitspraak arrogant is. Hij wilt toch dat feyenoord punten verliest, zoals iedere ajaxied en iedere psv'er. Het id eerder een blijk van arrogantie van de feyenoorders die zeggen dat dit arrogant is, WANT NIKS IS NOG ZEKER.

Hahaha...dit soort uitspraken zijn alleen maar goed voor Feyenoord...dit zal ze motiveren, net als woensdag. Ik was heel even bang....als ze woensdag slecht zouden spelen zouden het nog een lastige wedstrijden kunnen worden. Bij winst op Zwolle doet Feyenoord nu echt een giga stap richting de Coolsingel.....

Feit is gewoon dat Ajax de twee wedstrijden na de Europese Wedstrijden tegen Kopenhagen twee gelijk speelde (en dus 4 punten liet liggen), aangezien ze twee tegen Schalke moeten en kort daarop wederom voor de competitie moeten spelen is het aannemelijk dat Ajax wederom punten morst waardoor PSV als tweede eindigt en Feyenoord kampioen wordt.

6 april 2017 om 11:52

Niks is zo mooi als het lijkt Zou een prestatie zijn als Ajax ook de komende 4 wedstrijden een goed resultaat haalt, met een dosis geluk staan we dan zelfs bovenaan, kortom, het kan alle kanten op, maar het is niet makkelijk voor Ajax.

Hopelijk willen onze ajacieden bij Zwolle Ajax een dienst bewijzen. Maar Feyenoord gaat makkelijk winnen alles is anders bij Feyenoord dit seizoen.

6 april 2017 om 12:39

Nou ik hoop het van harte maar ben er echt niet zeker van dat mijn club zondag met gemak die wedstrijd gaat winnen. Feyenoord heeft het altijd verdomd lastig op kunstgras en vooral tegen PEC. Ik knijp hem in ieder geval. Feyenoord moet met dezelfde felheid en wil om te winnen dat veld in Zwolle opstappen en ze direct aanpakken.

Ach, zeker van Schone kan ik het wel hebben. Die komt op mij altijd heel redelijk en weldenkend over, dus om dit nu meteen arrogant te noemen gaat me wat ver. Overigens valt me wel op dat waar het in voorgaande jaren altijd de Feyenoorders die wat over Ajax te melden hadden waren, het nu toch opmerkelijk vaak de andere kant uit gaat. Dat lijkt me een goed teken voor Feyenoord, dat eindelijk weer echt serieus genomen wordt.

6 april 2017 om 11:55

Juist! Wat een verademing, iemand die het wel goed opvat en begrijpt. Je kunt niet om Feyenoord heen, sterker nog, we zijn er direct afhankelijk van, maar er zijn er maar weinig die zijn opmerking zo opvatten.

Volgens mij worden deze berichten alleen maar gelezen door Feyenoorders. Waar maken jullie je druk om? Je staat eerste en gaat dit seizoen de eerste landstitel in jaren winnen, maar dit is waar jullie je druk om maken? Ik vind het maar een beetje zielig, geniet nou eens van dit seizoen, want ik kan je verzekeren: het is veel te snel weer voorbij. En dat zeg ik niet omdat ik denk dat Feyenoord weer terug gaat vallen, maar omdat je nooit genoeg succes kan hebben. Ik weet waar ik het over heb als Ajacied, zelfs die 4 landstitels op rij voelt als eeuwen geleden als je prijsloos een seizoen afsluit. Klinkt misschien gek en verwend, maar zo is het wel.

Daarbij, wat moet hij dan zeggen? "nee, we hebben geen tik uitgedeeld"? "nee, Feyenoord wint de titel en wij kunnen daar niks aan veranderen"? Dat zouden wel realistische uitspraken zijn, maar die vallen niet zo lekker bij de meeste fans.

En dan is dit nog wel Schone, die geeft zijn interviews vaak met een knipoog.

6 april 2017 om 14:07

Jij moet hier ook niet meer van maken dan het is. Ik denk niet dat ik onzin praat als ik stel dat het het merendeel van de Feyenoorders geen bal uitmaakt wat er in Amsterdam wordt geroepen, maar als het over Feyenoord gaat dan zijn sommige mensen wat op hun pik getrapt. Geloof me, de meesten halen hier hun schouders over op.

Ik ben Feyenoorder en wil mijn medesupporters oproepen om niet gelijk van elk interview met een Ajacied mbt Feyenoord een probleem te maken. Als wij er al moe van worden wat denk je dat die spelers dan wel niet worden. Laat het lekker gaan en focus je op ons team en onze club, dat het dit seizoen gewoon ijzersterk doet en waar we na zoveel jaar in de problemen eindelijk echt weer van kunnen genieten. Dus geniet hiervan en laat al het andere gaan. We moeten ook ons stoppen met dat eeuwige calimero gedrag.. Iedereen is tegen ons en schermen overal neerzetten 5 wedstrijden voor het einde.. kom op he we zijn toch een topclub? Het wordt tijd dat we dat eens gaan uitstralen. Jullie noemen het arrogantie, ik zou willen dat wij een beetje van die bluf van die Amsterdammers hadden. Dan hadden we namelijk al veel eerder een keer in de arena gewonnen ipv altijd verliezen omdat we onder de indruk zijn.

6 april 2017 om 12:05

Precies, kijk gewoon naar de ranglijst en lach om dit soort opmerkingen. Als je bovenaan staat jaagt iedereen op je en is het toch lekker wanneer je ziet dat je gisteren een beter resultaat hebt neergezet dan je naaste belager? Dan mag iedereen roepen wat hij wil maar daardoor wordt de voorsprong niet kleiner. En als het aan het einde nog steeds zo is dat Feyenoord bovenaan staat dan smaken dit soort opmerkingen alleen maar lekkerder

De wens is de vader van de gedachte he lasse!! Blijf maar doorkakelen... heel de tijd deze speldenprikjes via de media! Wat denk ie zelf als je het hardop en vaak genoeg zeg dan zal t zo gebeuren! Dat jullie een hele moeilijke programma hebben en zelf een prestatiecurve hebben van lik mn vessie daar kijk j dus ff overheen!

6 april 2017 om 12:41

Ja, dat is uiteraard wel zo, hij kan en moet enkel hopen. Verder beantwoord hij gewoon netjes de vragen die hem gesteld worden en pakt het sportief op dat Feyenoord dik gewonnen heeft. Ajax moet inderdaad gewoon naar zichzelf kijken, maar uiteraard ook de vragen van journalisten beantwoorden.

Ik begin als ajacied ook een beetje moe te worden van deze uitspraken. Ga gewoon lekker voetballen en we zien het wel. Had je tegen Excelsior en Groningen maar niet zo dom moeten spelen.

6 april 2017 om 12:50

Gelukkig dacht echt dat het alleen aan onze Feyenoorders lag, maar dit is gewoon irritant! Feyenoord spelers hoor je zo niet praten!

6 april 2017 om 12:57

Waarom wordt je hier moe van? Dit is nou eenmaal de dans die gedanst wordt wanneer je nog kampioen kan worden. Dit soort uitspraken gebeuren ook in de CL etc. Overal en altijd. Waarom is dit nu ineens teveel voor sommige mensen? De spelers zullen altijd hun voeten laten spreken maar helaas gaan dingen nou eenmaal niet altijd zoals je het graag wilt zien. De bal is nou eenmaal rond. Als Ajax op voorhand alles al zou winnen omdat ze dat zouden willen kan je na de 1e wedstrijd al de schaal uitreiken. De feyenoorders moeten zich ook niet gedragen alsof ze een kleine club zijn, dat zij dit niet kunnen verdragen komt gewoon kinderlijk over. Net zoals ze 6 wedstrijden voor het einde al overal schermen gaan plaatsen. Ik dacht dat feyenoord een grote club was, daar passen dit soort dingen niet bij.

Wat laten een hoop feyenoroders zich kennen zeg. Het is bijna triest. Waarom zou je je in godsnaam zo druk maken om wat Schone of wie dan ook zegt? Dit is het spelletje wat nou eenmaal gespeeld wordt wanneer je op de 2e plek staat en nog voldoende mogelijkheden hebt om de 1e plek te bereiken. Ik snap dat er hier een hoop mensen zijn die dit nog nooit hebben meegemaakt, die neem ik het ook niet kwalijk, die zijn nog jong. Maar kom op zeg, wat verwachten jullie dan dat de Ajacieden zullen zeggen? Laat ze maar kampioen worden, dat gunnen wij ze wel na zo'n lange tijd? Ajax haten omdat ze dit zeggen, lachwekkend! Ik dacht dat de supporters van feyenoord wel wat gewend waren, dat ze dit wel konden handelen...

Wat denk die gozer dat ze zelf alles winnen ? Gisteren hadden ze het tot de 2-1 toch niet echt zelf makkelijk

Ik herinner me dit soort uitspraken (die overigens de boel wel interessant maken hoor) nog van precies een jaar geleden. Ajax legde elke week de druk bij PSV en vice versa op deze manier. "als we alles winnen zijn we gewoon kampioen". En op het punt dat Ajax t zelf moesten waarmaken, faalden ze jammerlijk. Dat waren achteraf gezien echt gouden TV momenten.

Schone wordt steeds geã¯nterviewd en de media smult ervan. Natuurlijk moet hij vertrouwen houden en hopen, dat is toch niet zo gek? Echter legt hij het er wel heel dik op dat het allemaal vanzelf goed komt en dat komt bij velen over als arrogantie.
Gewoon van wedstrijd tot wedstrijd benaderen zou voor Schone ook beter zijn denk ik. Dan krijgt hij niet zoveel kritiek over zich heen.

8 april 2017 om 13:15

Klopt, maar t maakt m wel behoorlijk belachelijk als ie dit soort dingen roept. Hij zou daar boven moeten staan. Komt zo gefrustreerd over

Oké laat ik eerlijk zijn, de kans dat wij nog kampioen worden is 20%. Dat hebben we helemaal aan ins zelf te danken maar waar ik me aan irriteer zijn die psv supporters die nog durven te roepen dat ze kans maken op t kampioenschap

6 april 2017 om 13:42

Ik denk niet dat Ajax het echt aan zichzelf te danken heeft, Ajax speelt voor zijn doen gewoon een prima seizoen, normaal gesproken pak je dan de titel. Helaas voor hen speelt Feyenoord nog beter en staan zij er op dit moment goed voor.

6 april 2017 om 14:38

Dat Feyenoord een sterker seizoen speelt ben ik met je eens maar dan kan je alsnog kampioen worden als Ajax zijnde door gewoon van de kleintjes te winnen. Feyenoord speelde wat nerveuze wedstrijden en daar hadden we van moeten profiteren door zelf wel te winnen

8 april 2017 om 13:13

Nou zeg idd, wat speelde feyenoord nerveus woensdag....

6 april 2017 om 16:13

PSV staat slechts 2 punten achter Ajax. Dus als Ajax nog kans maakt om kampioen te worden dan geldt dat ook voor Psv. Misschien wel wat minder kans, maar zolang het niet onmogelijk is, is er altijd een kans.
Dat zou jij na vorig seizoen 8 mei toch wel moeten weten...

Goed te horen dat zijn er vanuit gaan dat ze alles (incl PSV uit) gaan winnen. Als dat nl zo is dan morsen ze zeker nog punten.

Het zou de Feyenoord-fan sieren om hier gewoon boven te staan en te denken "laat maar lullen, die Schã¶ne, wij hebben het in eigen hand". Maar nee, gelijk wordt het aloude kul-argument van Amsterdamse arrogantie weer naar boven gehaald. Hebben jullie er wel eens bij stilgestaan dat dit soort uitspraken/grapjes juã­st leuk zijn omdat jullie er altijd zo ongelooflijk boos om worden?

Wees eens trots op je eigen club in plaats van de hele tijd bezig te zijn met wat Ajacieden en Amsterdammers vinden, denken, zeggen en doen Jullie hebben het in eigen hand en worden naar alle waarschijnlijkheid op karakter kampioen

pec is niet meer de pec van die jaren daar voor he

Haha dit komt best wel wanhopig over van schöne. En als ze winnen bedoelde hij zeker weer iets anders.
Blijkbaar komt die 8-0 ook hard aan in amsterdam..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren