Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Real slaagt er weer niet in om te winnen van Atlético

Laatste update:

De eerste Madrileense derby in de kwartfinale van de Champions League is dinsdagavond geëindigd zoals hij was begonnen: zonder doelpunten (0-0). Daar zal vooral Real Madrid van balen, want de titelhouder kreeg in de eerste helft uitstekende kansen om te scoren tegen stadsgenoot Atlético. Jan Oblak keepte echter een geweldige wedstrijd, hield zijn ploeg op de been en werd na rust minder vaak getest. Real heeft nu zeven duels op rij niet weten te winnen van Atlético, een record.

/

De laatste keer dat Real op bezoek was in Vicente Calderón schoot het slechts één keer op doel (4-0 nederlaag in de competitie), maar dat aantal was dinsdag na drie minuten al verdubbeld. De bezoekers schoten uit de startblokken en Dani Carvajal was de eerste die Oblak aan het werk zette, voordat Gareth Bale de score in de derde minuut had moeten openen. Diego Godín ging in de fout en zag de Welshman alleen op Oblak afstormen, maar die redde geweldig. De keeper moest in de eerste helft constant bij de les blijven, want Real was heer en meester en werd vaak gevaarlijk. Men ging echter niet goed met zijn kansen om: Bale en James Rodríguez stuitten op Oblak, Luka Modric schoot net over en Karim Benzema mikte bij een kopbal ook te hoog.

Oblak had bij rust al zes cruciale reddingen verricht, maar zag zijn ploeggenoten aan de overkant van het veld niet veel goed doen. Atlético was in de aanval vaak te slordig en Iker Casillas werd geen enkele keer serieus op de proef gesteld. Pas zeven minuten voor rust schoot Atlético voor het eerst tussen de palen, na dom balverlies van Sergio Ramos, maar het schot van Antoine Griezmann uit de draai was een simpele prooi voor Casillas. Griezmann kopte kort voor rust ook nog over, maar de thuisploeg stelde al met al toch behoorlijk teleur in de eerste vijfenveertig minuten en had het enkel aan Oblak te danken dat het niet met een achterstand ging rusten.

/

Diego Simeone hoopte dat zijn ploeg wat beter voor de dag zou komen in de tweede helft en Real kreeg in ieder geval niet meer zo veel kansen als voor rust. De thuisploeg kreeg de eerste mogelijkheid na de thee, maar een kopbal van Arda Turan na een voorzet van Juanfran ging net naast. Het antwoord van Real was een schot vanuit de tweede lijn van Toni Kroos, 'uiteraard' gepakt door Oblak, en de tweede helft kenmerkte zich verder vooral door veel vervelende duels, waarbij Mario Mandzukic vaak betrokken was. Ruim twintig minuten voor tijd werd Real weer eens gevaarlijk voor het doel van Oblak: Benzema leek een goede kans te krijgen, maar zocht de combinatie en dat bleek een verkeerde keuze te zijn. Bale en Ronaldo probeerde nog te scoren, maar dat lukte niet.

Atlético kreeg tien minuten voor tijd nog een goede kans, toen Godín de bal na een verre inworp van Guilherme Siqueira toevallig voor zijn voeten kreeg, maar de verdediger schoot uit de draai over en dus hoefde Casillas weer niet in actie te komen. Aan de overkant schoot ook uitblinker Modric te hoog, na een afgeslagen corner, en omdat ook invaller Fernando Torres de score niet wist te openen en Atlético geen strafschop kreeg na een vermeende handsbal van Álvaro Arbeloa, eindigde de harde derby dus zonder doelpunten (0-0). Volgende week woensdag, op 22 april, is de return in Santiago Bernabéu; Real speelt aankomend weekend eerst nog thuis tegen Málaga in de competitie en Atlético gaat op bezoek bij Deportivo la Coruña.

Vind je 0-0 een terechte uitslag?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Torres speelde heerlijk de laatste minuten! Torres mandzukic

14 april 2015 om 22:39

Atletico speelde 2e helft veel beter

14 april 2015 om 22:40

Ja klopt, veel beter. Je kunt zeggen dat ze uit hun schulp kropen.

14 april 2015 om 22:41

Die 8 Garcia volgens mij vam Atleti wat een irritante speler is dat zeg constant vragen om een kaart bij elk opstootje is hij als de kippe bij

14 april 2015 om 22:42

Maar wat gedraagde die manzukic zo kinderachtig echt niet te geloven

14 april 2015 om 22:43

Raul garcia kwam er erg laat in dus een beetje overdreven. Maar het is een positieve klootzak die je team gewoon erg helpt.

14 april 2015 om 22:43

Of bedoel je mandzukic?

14 april 2015 om 22:43

Vind je het gek als je neus kapot gestompt wordt en ze stompen in je maag? Mandzukic werd constant gezocht.

14 april 2015 om 22:44

Inderdaad heel irritant. Had gehoopt dat torres al in de rust zou komen zouden we van dat gezeur af zijn. Maar helaas. Hele tijd dat uitdelen en maar blijven klagen bij de scheids, bah.

14 april 2015 om 22:45

Scheidsrechtertje nam zichzelf heel serieus vandaag.

14 april 2015 om 22:47

Positieve klootzak? Raul Garcia?
Hou op man. De meest hypocriete er verschrikkelijkste vent op 't veld en in heel Europa. Gadver.

Hij wed wel geslagen in z'n maag, was dik rood voor Carvajal, maar hij had ook 1/2 keer rood mogen hebben. Gedroeg zich als een losgeslagen aap.

14 april 2015 om 22:47

Mandzukic zocht de real spelers ook op. Verdiende zelfs z'n 2e gele kaart bij die elleboog tegen carvajal. Er was ook niet zo veel aan de hand toen hij ging bloeden want je zag dat hij hem heel ongelukkig een heel klein beetje aantikte wat voor een snee zorgde.

14 april 2015 om 22:52

Jaa als hij rood verdiende voor zijn elleboog verdiende ramos die al helemaal. Zijn hele woede ontstond uit het niet straffen van ramos zijn actie. Ik zeg niet dat Ramos het exspress deed, maar elleboog is rood naar mijn wetens..

14 april 2015 om 22:53

Eerste gele kaart was niet eens terecht voor mandzukic 2de kon die geven maar door die eerste gele kaart niet. Want dan zou die mandzukic wel erg benadelen.

14 april 2015 om 22:58

Ik zag Ramos nergens mandzukic raken met een elleboog dat van die bloeding was volgens mij gewoon een nagel ofzo want een elleboog is daar veel te ruw voor.

14 april 2015 om 23:03

Positieve klootzak? Het is een vuile smeerlap, misschien wel de grootste van spanje. Ik zei nog tegen me pa die pakt minstens nog geel in die 10min en wat gebeurt er..

14 april 2015 om 23:04

Dat was gewoon geen elleboog. Het was een duel waarbij de bal enorm hoog kwam. Als je hoog wil springen gebruik je je armen. Als je een elleboog gebruikt sla je hem naar achteren en dat was hier niet vind ik. Misschien een overtreding, maar niet meer.

14 april 2015 om 23:06

Haha klopt zeker Maar gelukkig heeft real madrid niet zon speler die dat doet, of wacht ze hebben natuurlijk Sergio Ramos, bloedzuiger 2.0 ze bestrijden elkaarst dezelfde middelen, wel knap dat jou Raul Garca opvalt in 10 min, maar Sergio Ramos niet die 90 min lang heeft lopen zuigen/zeiken/zanniken om kaarten voor Atelti. Real gaat het loodzwaar krijgen tegen deze strijders!!

14 april 2015 om 23:10

Hahaha Pisvee-040 grappig dat Sergio Ramos jou niet opviel dan in 90 min, wat een zuigert is dat zeg

14 april 2015 om 23:12

Ik heb Ramos maximaal 2 keer (en 1 daarvan was ik niet eens zeker van of het kaart vragen was) zien vragen voor een kaart in 90 min die García daaraan tegen had binnen 10 min meer kaarten gevraagd dan wie dan ook.

14 april 2015 om 23:37

Een elleboog te ruw maar een nagel? Ik raad je aan mma te gaan kijken en eens zien wat ze daar met ellebogen kunnen (;

14 april 2015 om 23:40

Ik denk toch wel dat een nagel scherper is dat een elleboog.

15 april 2015 om 06:18

Ik denk toch dat er in de voetballerij meer letsel in het gelaat voorkomt door ellebogen dan door nagels..

15 april 2015 om 06:23

Hoe irritant ook, ik denk dat Mandzukic uiteindelijk wel een grote bijdrage heeft geleverd aan de ommekeer van het spelbeeld. Met dat irritante gezeik van m - hoewel soms terecht - laat hij wel vechtlust zien.

15 april 2015 om 11:51

Niksninho lees mijn reactie verderop in t artikel daar zeg ik t zelfde over ramos dus hou je commentaar voor e

17 april 2015 om 11:43

eerste helft domineerde Real Madrid 2de helft ging gelijk op

14 april 2015 om 22:41

De solo van Arda blijft nog wel even in mijn hoofd rond dwarrelen. Wat een passie en techniek. Zat rechtop in de stoel

15 april 2015 om 00:00

Haags kwartiertje voor atletico! Real had moeten winnen. Real was veel beter dan atletico.
Mvg. Prof.analist

15 april 2015 om 00:27

Vriendelijke groetjes terug! Ben het echter niet met je eens, eerst helft was real sterker, tweede helft was voor Atletico.

Om moe van te worden, hoe kun je deze wedstrijd in godsnaam niet winnen.. ik zag het al aankomen dat Atletico nog die late goal zou gaan maken, want daar begon het toch enorm op te lijken. Over het algemeen wel een goede wedstrijd van Madrid, er was een goede intensiteit en we speelden goed als team. Zeer zonde dat je dit in de eerste helft al niet afmaakt.

Man of the Match: Varane, wat een wedstrijd van die jongen, complimenten. Torres trouwens ook een geweldige invalbeurt, lijkt echt weer op de oude.

14 april 2015 om 22:44

Dit is wat atleti zocht, die semeone is geniaal, hij weet als je niet wint moet je zeker niet verliezen. Wat krijg je nu in de return dat real bang wordt dat atleti zal scoren, dan krijg je een hele moeilijke pot.
Hoe gek het ook lijkt staat atleti nu dichter bij de halve finale dan real.

Als je straks een gekke corner krijgt van atleti en hij gaat erin is het bijna klaar.

14 april 2015 om 22:46

Hopen dat atletic volgende week wint, verdienen het en ik gun het ze persoonlijk meer. Simeone is een uitstekende coach.

14 april 2015 om 22:47

Wauw, daar had ik nog nooit aan gedacht! Als je niet wint moet je niet verliezen. En dat heeft Simeone bedacht? Wat een genie! Ik krijg steeds meer bewondering voor hem.

14 april 2015 om 22:49

Isco.
Je reactie is niet nodig hier. Onderbouw waarom je er niet mee eens bent.

14 april 2015 om 22:50

Atleti hoeft niet te winnen dat is nu juist zo leuk aan t verhaal. Real zal straks bij iedere corner shaken.

14 april 2015 om 23:02

Het is geniaal om niet erin te trappen dat je thuis meer wil en gaat aanvallen met als risico dat je de deksel op je neus krijgt.
Nu staat hij heel sterk in de return hij zal op de zelfde manier spelen, het publiek van santiago zal willen dat real aanvalt maar de risico is dat je met 1 counter klaar bent.

14 april 2015 om 23:05

Shaken? Atletico zul je bedoelen. Die parkeren een hele dubbeldekker. het is Real dat wilt voetballen, dit is gewoon het zelfde wat Mourinho doet. Maar als Atletico het doet vinden mensen het wel normaal echt raar dit. Ook heb ik niet echt het vermoedde dat je normaal objectief kan reageren Alexis.

14 april 2015 om 23:09

Tenzij er een meneer Ronaldo voorin loopt, hij wil nog wel eens een bal erin schieten...

14 april 2015 om 23:23

Ja niet tegen dit atleti, wanneer is hij sinds semeone er is beslissend geweest tegen atleti. Kom niet met doepunten als het al gespeeld is.
Cr is sowieso in de 7 wedstrijden dit jaar tegen atleti nergens gezien, vandaag weer.

Waarom komt hij niet terug uit de drukte en gaat hij het spel bepalen. Zoals een echte topper.
Maar nee hij gaat tussen miranda en godin staan en wacht een kopduel te winnen. Hij kan daar nog 7 wedstrijden wachten.

14 april 2015 om 23:23

Op basis van wat verdient Atleti? Als je fan van ze bent ofzo kan ik enigszins snappen. Maar puur neutraal gezien op basis van wat verdienen ze dan?

14 april 2015 om 23:28

@ Nikes

Je kan moeilijk beweren dat Simeone altijd een bus op het veld zet. Die 4-0 tegen Madrid was meer een sportwagen dan een bus ...

Verder laat Real het hier wat liggen. In principe zijn ze nog steeds in het voordeel, maar het is toch een linke score.

Waarom haalt Simeone er Mandzukic niet al eerder uit voor Torres? Doe was volledig het noorden kwijt... Goeie invalbeurt ook van Torres.

14 april 2015 om 23:58

@vsvp: op basis van wat verdient Atletico het momenteel om door te gaan?! Ik snap dat iemand misschien een persoonlijke voorkeur heeft en liever Atleti door ziet gaan. Maar dat ze het verdienen is complete onzin van jouw kant. Als 1 van deze 2 ploegen dat verdient op het moment is dat Real, gewoon omdat ze beter voetbal hebben getoond in de eerste wedstrijd. Misschine verdient Atletico het wel meer na de terugwedstrijd, dat kan. Maar nu? Dat is klinklare onzin

14 april 2015 om 22:44

Atleti heeft niet gescoord

14 april 2015 om 22:46

Ik hou juist mijn hart vast als Varane uitverdedigd. Misschien wel een van de slechtst opbouwende verdedigers van la Liga. Varane leverde elke bal in gedurende de 2e helft. Verder goede pot van Real. Verdedigend positioneel wel pover. Jammer dat Marcelo er niet bij is volgende week. Die beslissing was echt een aanfluiting.

14 april 2015 om 23:19

Als de anderen nou zelf schieten inplaars van ronaldo steeds te zoeken zou real meer kans maken, ronaldo staat elke keer te wachten op de bal in de aanval.

14 april 2015 om 23:22

Cr7 slecht. Man je kan ook gewoon zeggen dat je haat op Ronaldo hebt. Ronaldo speelde goed en heeft zijn kansen gemaakt. Benzema had toch wel zelf moeten schieten inplaats dat hakje mee geven. Opzich goede wedstrijd van beide. Denk dat Real Madrid het gaat afmaken.

14 april 2015 om 23:05

Ik hou van goed voetbal en Madrid speelt dat maar de acties in de tweede helft van Ramos en Carvalho waren gewoon rood waard, wat n smerige overtredingen zeg, wegwezen met die gasten!

14 april 2015 om 23:07

Ramos volgens mij ben je in de war met die andere speler Mandzukic?

14 april 2015 om 23:07

Carvalho? Die is al een tijdje weg hoor amigo!

14 april 2015 om 23:41

Carvajal bedoel ik... Automatische spelling zuigt..😄

Tactisch sterke Atletico, maar eigenlijk schandalig voetbal. Iedereen klaagt over Chelsea als zij betonvoetbal spelen, maar als Altletico het doet worden ze de hemel ingeprezen als een topteam. Jammer, op basis van de eerste helft verdiende Real toch minstens de overwinning, al lijkt me een gelijkspel ook eerlijk.

Oh ja, Bale moet eens leren afwerken.

14 april 2015 om 22:40

2e helft was athletico de overliggende partij. Dus gelijkspel was verdiend

14 april 2015 om 22:45

@vsvp

Juist, maar toch hadden ze niet echt een open kans zoals Madrid 1 had, maar gelijkspel lijkt hier wel op z'n plaats, het is meer een overwinning voor Atletico dan Real. Zal lastig worden thuis.

14 april 2015 om 23:07

Jaa maar heb je erover nagedacht wat de begroting van chelsea is t.o.v die van atleti??!!
Juist ja.
Dus atleti mag zo spelen, met afgeschreven voetballers eindigen boven messi en cr en de rest, weetje wat dat betekent? Met arda en gabi en suarez en miranda, denk daar eens overna.
Wat semeone voor elkaar krijgt is een standbeeld waard, dit is sereus ongekend.

14 april 2015 om 23:14

Chelsea heeft deze zomer minder uitgegeven dan atletico.......

15 april 2015 om 01:02

Misschien was atletico iets beter tweede helft maar real eerste helft een stuk beter. Over het geheel had real echt wel verdiend gewonnen. Je streept ze nu wel heel makkelijk tegen elkaar weg.

Ik heb in ieder geval spijt dat ik deze wedstrijd heb gekeken en niet die van Juventus. Atletico is zo saai en frustrerend om na te kijken. Op Arda na echt niet het aanzien waard. Heel de eerste helft gewoon met 10 man verdedigen tussen de 16 en 40 meter en dan doet iedereen of Simeone een genie is...

15 april 2015 om 10:22

Atletico was de tweede helft helemaal niet bovenliggend. De laatste 10 minuten misschien daarvoor ging het of gelijk op of was real weer de bovenliggend partij. Ik snap niet wat er aan de hand is met mensen, is het haat voor Real of extreme liefde voor Atletico? Ze speelden echt een smerige wedstrijd met 11 man achter de bal en mensen hemelen ineens alles op. Als Mourinho dat doet dan is de wereld te klein?

14 april 2015 om 22:44

Je hebt gelijk, ik zeg dat ook al tijden maar blijkbaar komt het omdat atletico niet veel geld heeft en het dan zo doet, wat niet klopt aangezien ze 100 mil uitgaven laatste zomer.

14 april 2015 om 22:47

Dan nog is er aan creativiteit en kwaliteit geen gebrek, met spelers als Turan & Griezman. Vind het jammer dat ze eigenlijk de hele partij zo spelen, ze verpesten de wedstrijd voor de neutrale kijker.

14 april 2015 om 22:55

Kan de neutrale kijker dan niet genieten van verdedigen. Of van oblak bijv.

14 april 2015 om 23:01

Van verdedigen ja, van betonvoetbal, neen. Ik toch niet, en Oblak had niet echt veel te doen, 2 goede saves, maar daar bleef het ook bij, al bij al 2 goede saves.

14 april 2015 om 23:19

Ja... als jij werkelijk denkt dat cheslea en atlético dezelfde financiële slagkracht hebben ben je wel heel naief...

Anders dan chelsea verliest atlético met regelmaat hun beste spelers en anders dan chelsea kunnen zij deze niet vervangen door spelers uit de absolute top...

Omdat chelsea hun beste spelers niet hoeft te laten gaan en wel steeds aan kan vullen met vedetten mag er van hen veel meer verwacht worden ja... ook als atlético ook een jaar heel veel uitgegeven heeft.

14 april 2015 om 23:23

Waarom haalt iedereen constant de financiële aspecten hier terug? Dortmund had toch ook niet de financiële slagkracht zoals Bayern en toch hebben ze hen paar jaar terug afgemat op elk vlak. Jaar erop nadat ze Gotze kwijt waren, waren ze weer sterk. Gewoon dit jaar minder.

Zelfde geldt voor Arsenal, jaren amper geld uitgegeven en toch altijd geprobeerd om goed voetbal te brengen. Ookal werden er geen prijzen gewonnen, toch bleven ze hangen aan dezelfde voetbalfilosofie. Als jullie teams liever de CL zien winnen met betonvoetbal, so be it. Maar het kan altijd anders, eens tactisch betonvoetbal spelen tot daar aan toe, maar het ganse seizoen is toch wel heel belabberd.

14 april 2015 om 23:24

Gast wat atletico speelt is geen voetbal meer. Toen ik barca atletico keek kreeg ik als real fan zelfs medelijden met neymar. Die aap van een godin zag je gewoon expres op de voet van neymar richten met zijn been.

14 april 2015 om 22:52

Volgens mij speelt Chelsea dit seizoen toch veel minder betonvoetbal dan bv de gewonnen finale in 2012. Toen hadden ze zelf ook niet zoveel creativiteit dan zoals ze nu hebben hoor. Volgens mij hadden ze toen spelers als Ramires & Mikel in de basis, die toch qua techniek niet de beste zijn.

Ateltico in dit geval heeft toch creatieve spelers zoals Turan & Griezman en toch Torres die dat op het einde wat liet zien. Vorig jaar speelden ze toch veel minder betonvoetbal dan nu. Je gaat me echt niet zeggen dat Atletico daar de mogelijk tot niet heeft.

14 april 2015 om 22:50

Helemaal mee eens. Daarnaast is Atletico ook nog zo'n schopploeg die kaarten aannaaien en ze zijn zo hypocriet als maar zijn kan. Gadver.

Het is als team een geweldig geheel, maar kwalitatief lang niet topniveau.

14 april 2015 om 22:54

Jammer, ze hebben kwaliteit genoeg vind ik, zeker in de verdediging, maar ze spelen het te vaak vuil en hard. Hard kan ermee door, maar veel te vaak vuil zoals vandaag maar eens het bewijs was, Raul Garcia kwam er nog maar net in en kreeg meteen al een kaart. Vieze speler, samen met de irritantste op het veld, Mandzukic.

Uitstekende trainer ja, maar hier kan hij toch meer uit halen dan alleen betonvoetbal.

14 april 2015 om 23:06

Achterin ja, maar voor de rest? Griezmann kan voetballen, Turan is een geweldige cam en Koke is een goede cm maar dan houdt het op. Dan staan er nog 4/5 in die alleen maar schoppen en werken.
Kwaliteit is er wel ja, maar de tactiek is gewoon waardeloos. Precies zoals jij aangeeft idd.

14 april 2015 om 23:12

Goh ja, als ze die drie nou eens laten combineren en daarachter een cvm zetten en met Torres en Mandzukic spelen kan het nog aardig lopen denk ik, maar dat is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan. Heb gezien dat ze interesse hadden in technische spelers zoals Cazorla, dus ik denk dat als ze spelers zoals hem, maar niet hem, kopen ze zeker anders kunnen gaan voetballen ipv dit betonvoetbal. Zou veel leuker zijn, want Atletico is een toffe club met een uitstekende trainer.

Real had hier zakelijk 2-0 moeten winnen. Nu wordt het nog een gevecht in Bernabeu. Ik denk wel dat Real doorgaat.

Wat een zaadpot, haha.

14 april 2015 om 22:44

Stop dan maar met voetbal kijken

14 april 2015 om 22:58

Wou jij zeggen dat dit dan een geweldige pot was?

14 april 2015 om 22:59

Het was ook niet zo erg als de gemiddelde Ajax wedstrijd maar als je Atletico tegen Real ziet verwacht je toch wel wat meer dan er vandaag werd vertoond. De return zal beter zijn aangezien beide ploegen dan willen scoren.

14 april 2015 om 23:09

Ja dan moet je een aanklacht indienen bij Simeone.
Er was namelijk 1 ploeg die niet wou voetballen zoals altijd.

14 april 2015 om 23:33

Zoals altijd? Jullie vorig bezoek aan het Calderon al vergeten?

14 april 2015 om 23:53

Als je een betere pot verwacht wanneer Atletico op het formulier staat dan snap je er niet veel van. Meestal een hele wedstrijd wachten tot Griezmann of Arda iets geniaals doet. Natuurlijk veel karakter en strijd maar mooi voetbal hoef je nooit te verwachten.
Dat is geen kritiek naar atletico natuurlijk, das hun speelstijl en das prima. Zeg alleen dat jouw verwachtingen van weinig kennis spreken

15 april 2015 om 10:28

Wauw 1 wedstrijd zwaar winnen en het is gelijk grootspraak. De 18 jaar daarvoor zeker wel vergeten? Het idd zoals altijd. Atletico speelt altijd smerig en afbraakvoetbal dus ga nou niet net doen alsof ze altijd willen voetballen omdat ze 1 keer met 4-0 wonnen van een uit vorm real met veel belangrijke blessures

15 april 2015 om 10:45

@ Khaled

Tijdens die wedstrijd stond BBC op het veld. Eén schot op doel... Maar goed, dat heeft op zich niet met de wedstrijd van gisteren te maken.

Ze willen inderdaad niet altijd voetballen, maar het is ook niet dat ze nooit willen voetballen. Om eerlijk te zijn moet je ook naar de tegenstander kijken. Real is een absolute topploeg. Ik kan best begrijpen dat je liever realistisch speelt dan opportunistisch als Atletico. Je hebt gewoon veel minder kwaliteit bij Atletico. Als je blind gaat aanvallen lig je maar dan waarschijnlijk uit de CL. Atletico is echt niet de enige ploeg die het in deze fase van de CL zo zou aangepakt hebben tegen Real.
Als Barcelona fan zie ik elke week driedubbele muren die worden opgetrokken tegen ons. Dat is frustrerend en je kan het afbraakvoetbal noemen, maar het is wel begrijpelijk.

Laat atletico maar denken dat de buit al binnen is.
Geluk raakt op in het Bernabue.

14 april 2015 om 22:41

Pas maar op. Dit is een rot uitslag. Atletico hoeft maar 1 sneaky goal te maken en het wordt nog verdomd lastig voor Real om door te gaan. Ik ben benieuwd.

14 april 2015 om 22:50

Als real deze keer dan wel de kansen afmaakt in het begin dan zal het geen probleem zijn bijvoorbeeld als je binnen 20 min 2-0 voorstaat.

14 april 2015 om 23:04

Als Robben Casillas passeerde in 2010 dan was Nederland wereldkampioen en niet Spanje

14 april 2015 om 23:20

Maar robben heeft hem niet gepasseerd dus spanje is wereldkampioen geworden.

15 april 2015 om 00:06

Net zoals dat Real de kansen niet afmaakt en nu dus 0-0 heeft gespeeld

15 april 2015 om 07:38

Dat klopt. Thuis moet en zal real ook gewoon scoren en doorgaan.

15 april 2015 om 07:39

Begrijp jij trouwens wat ik zeg?

Wat een tegenvallende derby zeg, ik had wel een hoger niveau verwacht erg jammer.

De eerste helft was Real duidelijk de baas, en de tweede helft was dat toch echt Atleti. Zou mooi zijn als Atleti, gehakt kan maken van Real in Bernabeu. Die Manduzkic was echt bezig als een overspannen oud wijf, ongelovelijk dat hij geen rood gehad heeft. Al had die aanstichter wel een rode kaart mogen krijgen, het was een elleboog.

Offtopic: Haha grappig, volgens mij zag ik een Psvshirt in het publiek. Leek op die grote kerel met die fotocamera, die ook een keer in Vi was.

14 april 2015 om 22:41

Mandzukic was idd verschrikkelijk.
Vond het trouwens geen rode kaart. Ramos sprong omhoog, maar het ws zeker geen bewuste elleboog stoot.

15 april 2015 om 00:09

Gooner4

Ik bewtijfel of het bewussie was, maar het was in ieder geval erg onhandig.

14 april 2015 om 22:45

Ja klopt die hoort bij een groepje supporters die de hele wereld rondreizen om voetbalwedstrijden te bezoeken in een PSV shirt en daar stickers enzo te plakken(echt waar haha)

On: Matige pot, me dood geergerd aan Mandzukic en Carvajal. Oblak keepte geweldig en de scheids vond ik ook goed fluiten.

15 april 2015 om 00:11

Quirento

Haha wat ludiek man, hij zal ook een erg bekende zijn onder de Psv fans dan. Carvajal was inderdaad ook vreselijk, en die Oblak is klasbak geweldige vervanger van Courtois.

14 april 2015 om 22:46

Real was in allles beter hoor tweede helft als he statistieken erbij haalt

14 april 2015 om 22:49

Manduzkic was helemaal de weg kwijt haha, niet normaal. Wat een gek. Echt de hele tijd bezig met slaan en elleboog geven. Ramos beukte hij ook neer nadat hij de bal kwijt was geraakt bij de corner vlag in de tweede helft.

Ik zou dit type wedstrijd wel eens willen zien in de eredivisie, wat een kaartenfestijn zou dat zijn.

14 april 2015 om 22:51

Hij was de weg niet kwijt hij deed dit allemaal bewust! Lekker de tegenstander provoceren en gek maken

14 april 2015 om 23:02

Nou hij heeft niemand dan echt gek gemaakt behalve zich zelf.... Al die spelers die hij provoceerde zullen er de volgende wedstrijd gewoon weer bij zijn (behalve marcelo maar dat kwam niet door mandzukic)

Ratatatatata volgende week in de laatste minuut de 1-1 gemaakt door Arda en Altleti is door...

14 april 2015 om 23:04

Zou mooi zijn )

Beste wedstrijd van oblak in een atleti shirt. En wat is el nino toch een baas. Zorgt in 5 minuten voor meer dreiging dan mandzukic in 90. Zeer stoer weer in de wedstrijd geknokt door de colchoneros. Als het volgende week zo begint als het vandaag eindigt. Dan wordt het een wereldoorlog.

14 april 2015 om 22:50

Mandzukic is een pure spits. Scoort alleennuit kopballen of van die makkelijke doelpuntjes.

14 april 2015 om 23:36

Afgelopen weekend ben ik in La Rosaleda naar Malaga - Atletico gaan kijken. Torres stond van bij de aftrap op het veld, maar is er ergens in de tweede helft uitgehaald omdat het echt niet om aan te zien was.

Ik geef uiteraard wel toe dat hij vandaag uitstekend is ingevallen.

Real had de eerste helft op voorsprong moeten komen, maar deed dit dus niet. 2e helft waren ze gewoon zwak. Atletico was sterker. Eigenlijk een teleurstellende wedstrijd, vooral de 2e helft was het voetbal zeer zwak.
Minpunt aan deze wedstrijden vind ik toch altijd dat huil gedrag en die kaarten aannaaien. Constant ligt er wel iets op de grond en de scheids gaat daar (vaak) in mee.

Oh, Raul Garcia heeft in die paar minuten alweer bewezen waarom dit mijn nr 1 is op het lijstje spelers waar ik een grote hekel aan heb. Bah.

14 april 2015 om 22:44

Anders Mandzukic wel, wat een naar persoon op het veld vandaag. Alleen maar zeuren en agressief tegen de scheids schreeuwen. Ik moet zeggen dat ik de scheids op een gegeven moment ook wel rete irritant vond dat hij per se elke speler die hij geel gaf op 30 cm van zijn persoon wou hebben voordat hij diegene de kaart gaf..

14 april 2015 om 22:51

Ja die scheids ging veel teveel mee met de wedstrijd. Mandzukic was ook verschrikkelijk, maar normaal valt dit wel redelijk mee. Vandaag had hij rood meoten hebben, alleen al voor z'n idiote gedrag.

real eerste helft superieur aan atletico, alleen een uitblinkende oblak lag in de weg. In de tweede helft was het voetbal slecht en was atletico en vooral mandzukic alleen maar met randzaken bezig. mandzukic heeft geen goede indruk achtergelaten. in de slotfase was atletico wel paar keer gevaarlijk dichtbij

15 april 2015 om 04:22

2de helft was athletico beter.

1ste helft duidelijk voor Real, 2de helft was gelijk met heel weinig kansen.
Real heeft een licht voordeel dat ze de terugmatch thuis spelen, maar het is aeler nog niet gespeeld.
Real trouwens net als tegen Barca de 2de helft fysiek erdoor lijkt het.

Hoop dat Atletico door gaat. Ze hebben alle kans. Een doelpunt kan al genoeg zijn.

14 april 2015 om 22:47

Waarom hoop je niet dat Real doorgaat?

14 april 2015 om 23:21

Heb helemaal niks met Real.

15 april 2015 om 00:28

Ow. Das jammer.

15 april 2015 om 04:23

Vergeet Barca niet maar oke

Het wordt nog een hele klus voor Real om door te gaan.. 1 goeie counter van Atletico en Real moet er 2 maken.. Eerste helft was Real de betere, de tweede helft was voor Atletico. Ik denk toch dat Atletico door zal gaan. Modric en Varane waren geweldig, Arda een paar goeie acties, Godin speelde ook goed. Verder blijft Torres toch een klasbak, hij liet in zijn kwartier meer voetbal zien dan die jankerd en trage spits van een Mandzukic

Wat een klasbak is die Arda Turan zeg en Oblak keepte als een beest. Tweede helft was Atletico sterker dan Real, maar Atletico had echt geluk dat Real het niet had afgemaakt in de eerste helft.

14 april 2015 om 22:43

Arda op 1 actie na heel zwak vond ik.
Torres had eerder erin moeten komen voor Mandzukic.
En Garcia voor Arda

14 april 2015 om 22:46

Nee omdat Torres erin kwam voor Koke domineerde atletico, perfect gewisseld door simeone vind ik. Uit beginnen met dezelfde als behalve Mario voor thiago en zie dit wel goedkomem voor atleti.

14 april 2015 om 22:57

Huh? Arda was de hele wedstrijd de gevaarlijkste man aan de zijde van Atletico, ging er toch een paar keer voorbij en verdeelde hey spel. Mario Suarez moest gewisseld worden, speelde echt zeer matig.

14 april 2015 om 22:59

Denk Torres met De Griezman beter is voor te counteren.
Denk ook dat hij dat gaat doen.
Raul Garcia zou ook kunnen starten, is altijd een last voor Real.

14 april 2015 om 23:08

Ik denk dat Simeone gaat verrassen door volop druk te zetten in bermabeu eerste 20 minuten en dus start in zelfde formatie.
Starten met Torres' voor de counter zou zeker kunnen, maar sneller dan varane is niemand ook Torres niet. Torres speelde wel sterk vandaag, misschien door dit en copa del rey begint hij.

15 april 2015 om 04:25

Torres moet in de 2de helft in, en Tiago en Raul moeten gelijk starten.

Man man man wat was Marcelo slecht zeg. Ik ben voor geen van beide ploegen, maar wat irriteerde ik mij aan Marcelo en ook Mandzukic. Marcelo verprutste hoogstpersoonlijk vele mogelijke aanvallen door zijn achterlijke vastlopen en doordraven in het niks. Tevens gaf hij veel slechte ballen. Mandzukic viel vooral op in negatieve zin met zijn super vervelende gedrag en gehuil en gezeur jegens de scheidsrechter. Zeer onsportieve vent.

14 april 2015 om 22:52

Deze wedstrijd was voor mij het toonbeeld van waarom de Spaanse competitie helaas al jaren keer op keer minder aantrekkelijk wordt. Natuurlijk zijn er fantastische voetballers binnen de competitie maar het constante acteren alsof er iets verschrikkelijks is gebeurd, een overspannen coach aan de zijkant, het constante vragen om kaarten, het is gewoon een schande voor de voetbalsport. Van mij mogen de scheidsrechters echt weer de campagne starten van een paar jaar geleden waarbij elke speler die om een kaart vraagt er een krijgt.

14 april 2015 om 23:08

Hier ben ik het ook helemaal mee eens. Mooie reactie en je ligt er precies uit wat er mankeert daar.

14 april 2015 om 23:19

Je hebt met Simeone natuurlijk wel het uiterste van passie en temperament aan de zijlijn staan, maar gezonde passie is goed. Hij draait soms wel door en dan dient hij in mijn optiek ook bestraft te worden. Maar het hele idee achter dit Atletico is juist die net-over-het-randje mentaliteit die Simeone als geen ander aanbrengt. Dat maakt dit Atletico ook zo goed.

En ja, sommige van de dingen die jij noemt zie ik ook gewoon in de Premier League, zoals die aanstellerij. Natuurlijk is het wat harder daar, maar er wordt soms geleefd in een fantasie dat daar iedereen een bikkel is die no matter what door voetbalt.

Scheids vond ik maar slecht

Slechte scheids, leek de druk niet aan te kunnen. Denk dat Real in eigen huis iets te sterk zal zijn

14 april 2015 om 22:50

Nee, Bale had eraf gemoeten, de hele wedstrijd kansen missen, Benzema voetbalt nog prima mee.

14 april 2015 om 23:02

Benzema had in de eerste helft een paar mooie dribbels en passes hoor.

14 april 2015 om 23:02

Gelukkig ben jij dan niet de voorzitter want Benzema is en blijft de perfecte spits voor Real, Aguero die sleept City er ook niet doorheen.

15 april 2015 om 01:20

Ben meestal vrij tevreden over Benzema, maar vond hem vandaag echt een drama. Veels teveel tijd nodig en liep zich daarom steeds vast, aannames ook niet zuiver

14 april 2015 om 23:14

Sinds Benzema van het veld ging heeft Real geen één kans meer gecreëerd. Maar joh, blijf hem maar onderschatten. Hij is zo belangrijk voor Real Madrid.

14 april 2015 om 23:29

Vond het al zo'n rare wissel. Ik had Isco voor Bale gebracht, en veel vroeger.

14 april 2015 om 23:44

Rare wissel inderdaad, Benzema heb je gewoon nodig voorin om alles soepel te laten verlopen.

Ik had Isco ook eerder gebracht, voor Bale inderdaad. En dan 4-4-2 met Isco op links en James op rechts. Moet wel zeggen dat Isco erg slecht inviel trouwens.

15 april 2015 om 12:40

Benzema heeft vrijwel de helft van de grotr mogelijkheden in zijn eentje verpest.

Die was echt drama vandaag, natuurlijk werd hij er af gehaald.

15 april 2015 om 12:56

Dus jij vond het beter gaan toen hij er a werd gehaald?

Atleti hoeft alleen maar te winnen of gelijk te spelen. Real moet perse winnen.
Kan een zeer interessante return worden. Hoop op de underdog: Atleti

Aan het einde casilas zegt kom naar de fans zij lopen weg allemal arrogant

14 april 2015 om 22:52

Vond ik ook behoorlijk arrogant, gelukkig weten de echte clubmensen zoals Ramos en Casillas hoe het moet!

Geweldige resultaat voor atletico natuurlijk, maar ze kwamen goed weg eerste helft. Real gaf volle gas en nam de kansen eerste helft om de wedstrijd te beslissen. Gelukkig zonder resultaat. Dit maakt de return spannend. Nu al voor de 7de keer op rij niet gewonnen. Zelfs niet met de sterkste opstelling kon real weinig brengen tegen de defensie van atletico.

Gelukkig zag je de strijd en passie bij atletico tweede helft weer. Ik zal niet veel over manzukic zeggen maar hij en carvajal konden allebei met rood eraf. Ramos geen rood verdiend maar wel terechte gele kaart.

Is toch leuk dit resultaat aangezien atletico toch niet veel meer hieruit kon halen. 1-0 bijna op het eind paar gevaarlijke kansen.

Ik ben Zeer benieuwd naar de tactiek van ancelotti voor de return, want in eigen huis uit de CL gekickt worden is het laatste wat de real fans dit seizoen zouden pikken denk ik zo.

Niet de beste wedstrijd ooit, heb me vooral geërgerd aan Ramos en Mandzukic die als ouwe wijven tegen elkaar tekeer gingen. Een beetje karakter is prima, maar bij elke situatie stond een van deze twee te zeiken.

Goede scheids overigens, liet zich niet van de wijs brengen en leek de boel goed onder controle te hebben zonder bij elk wissewasje de wedstrijd stil te leggen.

Heerlijke, spijkerharde wedstrijd. Real had eerste helft minstens 1 goal moeten maken. Tweede helft was redelijk gelijk en had het zomaar een overwinning voor atleti kunnen worden het laatste kwartier.
Even over mandzukic, ja het is een speler die het bloed onder je nagels vandaan haalt, maar hij doet niks onregelementair, schopt niet en slaat niet.
Zowel Ramos als carvajal hadden eraf gestuurd moeten worden. Over ramos kan je discussiëren of het nou wel of niet bewust enzo was.
Maar wat carvajal deed is oliedom en had bestraft moeten worden met rood.
Ik denk uiteindelijk dat atleti doorgaat, marcelo er niet bij volgende week is o zo nadelig voor real. Vind marcelo een van de belangrijkste schakels samen met James,modric en kroos voor het aanvallende voetbal van real. Ik denk 1-2 in bermabeau.

14 april 2015 om 22:46

Je noemt Ramos en Carvajal en zegt dat Mandzukic niets doet.. hahaha die man had ookal met rood weg gemoeten.

14 april 2015 om 22:48

Waarvoor had hij rood moeten hebben? Heb hem niks zien doen wat tweede geel waar was, en die eerste kaart van hem was belachelijk.

14 april 2015 om 22:50

Idd hij was irritant jegens de tegenstander wat natuurlijk toegestaan is maar hij had geen een gele kaart verdiend

14 april 2015 om 22:51

Die elleboog op Carvajal zeker niet gezien en constant de scheids uitschelden.

14 april 2015 om 23:04

Die elleboog op carvajal was niks, hij is 20 centimeter groter en maakt zich breed. Dan loopt carvajal ertegen aan. Als mandzukic dit niet doet kan hij niet eens springen.
Scheids uitschelden heb je geen bewijs voor, je verstaat niet wat hij roept, hij is ook vast niet de enige die dat doet.

14 april 2015 om 23:10

Geen bewijs, je kan toch zien dat hij nare dingen roept of dacht je dat hij vroeg hoe het thuis met zijn vrouw ging? Zo kunnen we wel even doorgaan.

Die elleboog op carvajal was gewoon een elleboog, als hij zich normaal breed maakte zou het eruit zien als Ramos vs Torres met dat block.

14 april 2015 om 23:20

Nik1234 hij keek zelfs een beetje om zodat hij wist waar carvajal stond en raakte hem precies met z'n elleboog als je een paar Servische liplezers en Kroatische liplezers erbij haalt kan je duidelijk zien dat hij hem uitschold.

14 april 2015 om 23:41

Kerel alle spelers schelden de scheids uit wat doe je nou raar tegen Mandzukic?

14 april 2015 om 23:49

Als jij denkt dat spelers de scheids uitschelden en dat niet 1 keer maar tig keer normaal is dan kan ik je wat vertellen: dat is niet normaal, ik zie Ronaldo Messi Robben hazard Ibrahimovic etc ook nooit de scheids uitschelden maar deze man dacht juist dat het nodig was.

15 april 2015 om 08:19

Dan moet je beter kijken haha ronaldo doet het constant!! Ibra idem

Real was beter de eerste helft de 2e helft zijn ze amper in hun ritme gekomen door dat Atletico het tempo wat ze de eerste helft hanteerde konden volhouden en Real steeds minder ging spelen. Een zeer goede uitgangspositie daarom voor Atletico maar als Real de kansen weet te benutten die ze gaan krijgen in de thuiswedstrijd (mits ze weer zo spelen als de eerste helft), dan gaan ze door. Maar het vechtvoetbal en het feit dat Real in eigen huis straks vooruit wordt geschreeuwd gaat misschien ook hun valkuil worden.

Ik hoop op dat Atletico doorgaat over 2 wedstrijden. Vond Benzema sterk spelen jammer dat hij eruit moest en ook speelde James en Ramos gewoon goed over Modric en Kroos heb ik het niet want die zijn altijd een 7,5. Daarnaast vond ik Bale, Ronaldo en soms Varane wat ongelukkig.

14 april 2015 om 22:47

Als je Benzema sterk vond spelen, ben je of sarcastisch of je hebt er helemaal geen verstand van.

14 april 2015 om 22:51

Benzema vond ik niet zo heel zwak spelen als jij misschien vond. Maar ik vind Benzema voetballend sterk en hij creëert toch een aantal openingen. Maar ik kijk er misschien anders naar, ik verwacht van Ronaldo de goals en van Benzema de combinaties en een goede assist naast zijn kwaliteiten om te scoren.

14 april 2015 om 22:48

Varane ongelukkig ?

14 april 2015 om 22:52

Jaa vond hem sterk spelen maar af en toe denk ik niet zo wild. of dat hij de bal achter laat gaan of vol erin gaat samen met Ramos terwijl hij dat duel helemaal niet moet aangaan. Voor de rest was hij gewoon heel goed.

15 april 2015 om 00:13

Volgens mij was Varane zijn instructies om Ramos zijn fouten op te knappen.

En er waren genoeg vooral het laatste kwartier.

14 april 2015 om 23:15

Ok. Ramos en Benzema goed? Je hebt de wedstrijd niet gekeken

Ramos gaf 4 ballen op levensgevaarlijke posities gewoon weg. Die speelde echt totaal niet goed.
Benzema was dramatisch zelfs. Het werd nog goed belicht door Yoeri. Die aannames van Benzema (waar die om geprezen wordt) waren echt van amateur niveau. Verprutste 3 a 4 grote kansen. Benzema was absoluut de slechtste man van het veld.

14 april 2015 om 23:21

Enorme onzin. Eens dat Benzema ongelukkig was bij die aannames en dat moest beter, maar die man zorgde wel constant voor afspeelmogelijkheden in de aanval, liet zich constant uitzakken, naar de zijlijnen, weer naar binnen en liet het soepel verlopen. Had ook nog een paar mooie combinaties.

Leuk feitje trouwens dat na de wissel van Benzema Real geen enkele kans meer heeft gecreëerd. Maar dat zal wel toeval zijn. Ramos was inderdaad weer lomp bezig met zijn idiote passes in de voeten van Atletico spelers.

14 april 2015 om 23:23

Jaaa dat is makkelijk zeggen dat hij een keer een aannamen verkeerd had. Ik vond Benzema niet de beste aan Real kant maar ook niet de slechtste in aanvallend opzicht creëerde hij toch de openingen of ben ik nu gek? Maar vond hem zeker niet de slechtste hij kreeg ook een aantal trappen en Ronaldo kwam de hele tijd bij hem lopen, Benzema was meer geobsedeerd om Ronaldo te laten scoren dan voor eigen succes te gaan.

14 april 2015 om 23:31

@isco en messi93

Mwuah.. ik wijt dat eerder aan vermoeidheid (het geen kansen creëren in de 2e helft). Een beetje hetzelfde patroon als tegen Barcelona. De aannames gingen 2e helft niet alleen bij Benzema fout, maar ook bij Marcelo, Bale en zelfs Modric liet een bal onder zijn voet glippen. Dat was echt pure vermoeidheid.

We kunnen Benzema blijven prijzen om zijn loopacties en combinaties die het spel soepel laten lopen, maar uiteindelijk gaat het er gewoon om dat je in dit soort wedstrijden op de belangrijke momenten er staat. Hij verprutste gewoon 3 belangrijke momenten vandaag. Het is ook geen haat naar Benzema, vind hem een geweldige spits voor Real, maar vandaag stond hij er gewoon niet.

15 april 2015 om 13:24

Mensen overraten het door zij zelf zo graag genoemde 'voetbsllende' gedeelte, wat dat ook mag betekenen.

Benzema is zeker belangerijk en een van de beste spitsen voor het spel van Real maar dit idee wordt vaak genoeg overdreven. Benzema is niet perse revolutionair in zijn loopacties en combinaties. Huntelaar doet dat bij Schalke ook goed ware het op lager niveau.

De loopacties die spelers en hierin spitsen gebruiken verschillen amper van elkaar. Benzema daarentegen is vooral zo goed omdat hij perfect meegaat in de risicovolle opbouw mits hij niet zo'n wedstrijd heeft als gister.

Want je kan veel zeggen maar gister was hij gewoon slecht en het lijkt me juist een probleem dat het 'voetbsllend' juist niet goed genoeg was op de momenten dat het moest.

En dat kan gebeuren maar het goedspreken omdat zijn 'looplijnen' goed waren, dezelfde looplijnen die je als spits op je 12dee ongeveer al leert bij een Bvo, klinkt natuurlijk onlogisch.

Man of the match:Jan Oblak.
Real speelde goed 1ste helft maar dan geven ze het weer bijna weg.
Volgens week hopelijk met Isco erbij en zonder Bale.
Vollop aanvallen want Atletico zal sowieso via dode spelmomenten scoren.

Wat is Mandzukic toch een baas. Zo heerlijk hoe hij iedereen van real tegen zich krijgt met zijn vervelende gedrag en ontregel. Dit is ook de enige manier dat Atletico door kan gaan tegen Real want Real is echt beter natuurlijk. Zie Atletico met deze uitslag nu wel doorgaan.

14 april 2015 om 23:08

Ik vond hem niet echt overkomen als een 'baas', ik vond dat hij juist over kwam als een klein kind wat zijn zin niet kreeg en steeds maar ging zeuren en huilen.

14 april 2015 om 23:33

Ok mooi man top dat je steeds op mij reageert. Ben je fan?

14 april 2015 om 23:36

Maar goed je mag je mening hebben uiteraard. Ik vond hem weer briljant met zijn geklooi. Hij heeft vaak Atletico erdoorheen gesleept dit seizoen met vechtvoetbal. Veel meeverdedigen, blijven gaan 90 minuten voor de ploeg. Topspeler vind ik het

14 april 2015 om 23:45

Had niet eens door dat ik steeds op jouw reageer ik reageer gewoon op dingen waar ik het dan weer niet mee eens ben en het me nuttig lijkt om mijn mening te verkondigen, ben ook geen fan sorry.

Ronaldo zwak. Bale zwak. Ramos 2 grote fouten die een doelpunt konden veroorzaken. Benzema tot de 16 goed, maar vanaf de 16 zwak. Modric was zeer goed em Varane de beste aan Real hun kant. Bij Atletick was de keeper zeer goed., net als de verdedigers. Turan zeer sterk. En Benzema het knechtje van Ronaldo.

Oblak laat even zien dat die 14 mlj niet voor niets is geweest

14 april 2015 om 22:59

Aan oblak gaan ze veel plezier beleven. Leek matig in het begin maar doet het nu fantastisch.

Toch wel een slechte wedstrijd, zeker als je ziet dat er in een laag tempo werd gespeeld. Als deze teams in een hoger tempo zouden spelen dan zou het één groot foutenfestijn worden. Maar goed, je ziet al langer dat de CL-wedstrijden vaak niet leuk meer zijn. Veel zakelijk en voorzichtig voetbal. Je ziet vrijwel nooit twee teams die er beiden vol voor gaan. Allemaal bang om die goal te incasseren.

14 april 2015 om 22:53

Dat komt door die belachelijke uitgoal regel.
Overigens mag Ramos echt even kappen met die lange ballen, koste Real bijna 2 keer de kop vandaag.

Ik had me echt op de wedstrijd verheugd, maar dan blijkt het toch weer tegen te vallen. Real speelde in de eerste helft nog wel redelijk, maar de tweede helft was het van beide kanten niks.
De beste man van het veld was Jan Oblak, dat zegt volgens mij genoeg.
De scheidsrechter floot goed, hij had de wedstrijd uitstekende onder controle en strooide gelukkig niet met kaarten.

Jezus, wat is dat Atletico opnieuw een smerige ploeg. Dit heeft niets meer met voetballen en 'strijden' te maken. Zij maken het voetbal kapot. Mourinho's tactiek is niets bij dit verdedigende voetbal. Een smerig team met smerige voetballers. Zij verdienen het woord voetballer niet eens. Hopelijk gaat Real door en wint het voetbal.

14 april 2015 om 22:47

Ramos niet zeker

Verdiende atletico geen penal na die elleboog van ramos en dat vasthouden en omlaagtrekken en ook nog eens hands van james.....
Atletico moet wel eff doorgaan
Ik vond de scheidsrechter echt tegenvallen.. Misschien meerdere mensen ook?

Jammer real, de eerste helft was goed en de tweede helft draaide atletico beter. Kom op recht je rug en win volgende week dan in eigen huis. Hou dan wel de nul.

Mooie uitslag voor Atletico.

Jammer dat die real fans niet zo gewaardeerd werden door alle spelers. Credit voor Ramos en Casillas die als echte aanvoerders de spelers nog probeerden terug te halen. Juist in een stadium waar je 90 minuten wordt uitgefloten moet je juist waarderen dat je fans ook daar staan pfft.

Ach wie ben ik om over andere clubs te discussiëren over deze topic hehehe.

14 april 2015 om 22:54

Als onze grote vriend scoort blijft die nog 20 minuten rond hangen op het veld maar zodra het niet gaat hoe hij het wilt dan is die altijd direct weg na de wedstrijd. (net als de rest)

14 april 2015 om 23:03

Welke grote vriend?

14 april 2015 om 23:08

Vragen naar de bekende weg.

14 april 2015 om 23:18

Ach ja, ik noem geen namen, maar ik vond dat het wel mocht gezegt worden dat Respect op zijn plaats was voor spelers als Ramos en Casillias. Ondanks alle negatieve credit dat de fans hun geeft blijven ze toch achter ze staan. Wat wil je nog meer als fan zien pfft. Ben zowiezo geen real of ronaldo fan haha, maar dit soort dingen ik voetbal waardeer ik ook van de rivaal =).

14 april 2015 om 23:24

Ronaldo is dan ook geen Madridista zoals Iker en Ramos is geïntegreerd tot een echte Madridista.
De echte Madridista's hebben altijd al een grote liefde met Ultra Sur.
Ronaldo kent dat niet die is meer van de Red army.

Real was beter maar verzuimde het af te maken. Lastige uitslag Real. Bij de herhaling trek ik mijn mening in Ramos deed het niet expres dat zag ik verkeerd.

Die Jan Roelfs bakt er echt niks van!
Even een paar voorbeelden uit mijn hoofd:

De Koninkelijke, Serviër en Kroaat, Torres pas 1 keer gescoord en dat was tegen Getafe?
Griezmann een echte spits, want hij schiet uit de draai.

Wat een onzin allemaal man. Zet mij daar neer, al is een pot
saai dan maak ik het alsnog spannend. Tjonge jonge. Gebrek aan goede commentators in Nederland.
Enige die er wat van kunnen zijn: Mark van Rijswijk, Jeroen Elshoff en soms nog Grueter.

Overigens: jammer dat Real het niet afmaakte in de 1e helft. Nu wordt het lastig. 1 tegengoal en het is dan gedaan!

14 april 2015 om 23:00

Een wedstrijd in Vicente Calderon moet eigenlijk gewoon door Sierd verslagen worden!

Chapeau voor de defensie van Atletico! Real liep constant tegen een roodwitte muur op. Echter had de Koninklijke meer dan 1 doelpunt verdiend. Vooral in de eerste helft speelde ze de thuisploeg bij vlagen van de mat. Deze uitslag is behoorlijk nauw voor Real Madrid. Bij een gelijke stand met doelpunten gaat Atletico alweer door. Ik mag hopen voor Real dat ze hun vizier op scherp hebben staan volgende week anders houdt het Europese avontuur op.

14 april 2015 om 23:08

Chapeau voor de defensie van Atletico Madrid? Dit was gewoon weer een gevalletje van de bus parkeren hoor. Niks chapeau aan.

Iedereen dacht real gaat winnen? Real in vorm? Ronaldo had geen kans om te schieten. En athletico dreigt wanneer het wilt en goals kwamen er bijna vanaf.
Bale in de eerste helft was wel gevaarlijk. Mensen moeten niet snel oordelen want real kan weer niet winnen.

14 april 2015 om 23:07

Wie is iedereen?
Ik ken heel veel Real fans die dachten dat we zouden verliezen, we hebben gelijkgespeeld en dat is beter dan verliezen.

Real heeft genoeg kansen gehad om te winnen en die hebben ze niet afgemaakt, Ronaldo en Bale werden constant goed afgedekt en met die monsters daar bij Atleti kan je al verwachten dat er weinig fout gaat.
Real is weer terug in vorm, ze hebben altijd moeite met Atletico dus al ben je in vorm of uit vorm, het is een lastige taak.
Real heeft Atletico tot aan minuut 60 ofzo gedomineerd dus zo slecht waren ze niet.

15 april 2015 om 00:33

Sorry, maar ik heb ze wel gelezen hier op VZ. komt door die 9-1 waar iedereen dacht dit real is weer terug.
Maar als je al 6 of 7 keer niet kan winnen moet je vooral hopen dat het niet slecht afloopt.
Tetouane/legend ofzo om maar voorbeelden te noemen die riepen dat real gewoon wint.
Mace jou reacties kwam ik wel paar keer tegen, jij bent positief.


On.
Real eerste helft echt gevaarlijk,
2de helft in het algemeen athletico.

Eerste helft real.
Tweede helft At.Ma

Mandzukic irritant voetballer vind ik dat onnodig ruzie zoeken. Ramos was trouwens geweldig vond torres ook erg sterk invallen

Wat een beest is Varane, nu al wereldklasse, en een mooie versnelling natuurlijk.

Voor de voetbal moet real het halen...

Mensen die Ramos een wereldverdediger vinden moeten nu toch echt wel even zich achter de oren krabben. Wat een mafkees en matige verdediger is dat zeg. Heb me mateloos geirriteerd aan hem. Hoe vaak heeft hij wel van die mislukte 'cross' ballen gegeven. En alleen maar zeuren bij de scheidsrechter en akelig doen. Misselijkmakend ventje.

14 april 2015 om 23:10

Is gewoon een wereldverdediger. Kan me er weinig bedenken die beter zijn (godin wel, beste in mijn ogen). Af en toe wel wat zeuren bij de scheids idd en dat is jammer, maar het is gewoon een geweldige verdediger. Slim in duels, fel, snel, goed in de lucht.

14 april 2015 om 23:13

Ik wil Godin wel eens zien spelen in een team waar hij ruimte in zijn rug heeft, die zou zo hard door de mand vallen.

14 april 2015 om 23:14

Een wereldverdediger ben je niet met dat soort gedrag dat menig 'wereldverdedigers' tegenwoordig vertonen. Ramos, Pepe allemaal 1 pot nat. Waar zijn de good old Nesta's, Maldini's die altijd 100% voor de bal gingen bij een tackle. Die niet 20x in een wedstrijd naar de scheidsrechter liepen om iemand een kaart aan te naaien.

14 april 2015 om 23:35

Die zijn er niet meer jammer genoeg... Ik mis het ook mja, nu moeten we het hier mee doen.

14 april 2015 om 23:36

Zit wat in, maar puur verdedigend is hij gewoon ijzersterk. Jij pakt net hetgeen eruit waar hij niet zo sterk in is; snel renne.

14 april 2015 om 23:40

Ik zou bale wel in de verdediging willen zien. Zou ook hard door de mand vallen.

14 april 2015 om 23:46

Verdedigen met ruimte in de rug is meer dan alleen snel rennen hoor. Daarnaast vind ik Varane qua houding toch erg simulair aan die heren die je zo prijst. Ooit Varane om een kaart zien vragen of niet op de bal zien spelen? Die gozer heeft ook meer prijzen dan gele kaarten trouwens bij Real.

15 april 2015 om 13:28

Pepe heeft de laatste 3 jaar niet eens 10 gele kaarten gepakt en de meeste intercepties van alle verdedigers.

Oh ja maar Pepe wordt niks gegund, bijna vergeten. Hij was ook duidelijk de beste verdediger ter wereld de laatste 2 jaar en in het kampioensjaar van Real Madrid misschien zelfs de beste speler van.

Oh ik praat zomaar door, laten we het er op houden dat Pepe in een inrichting moet en een matige verdediger is.

15 april 2015 om 14:38

Ja, anticiperen en positie kiezen. Maar ik geloof dat Godin dit zeker wel kan en dat zie je ook. Als er een speler door breekt op links/rechts is hij alweer onderweg. Hij ziet dit, hij anticipeert goed en verdedigend kiest hij ook goed positie.
Kijk naar Mertesacker. Ik ken geen een verdediger die qua anticiperen, het spel lezen en positie kiezen zo sterk is, echt bijna geen. Maar waarom is het toch gevaarlijk om het op te stellen? Puur door zijn snelheid, zijn vermogen om snel te corrigeren.

Varane vind ik ook een schoolvoorbeeld. Geen gezeik en zo fair als maar zijn kan. Dat zijn weinig spelers.

14 april 2015 om 23:12

Klopt volledig met je eens.. helaas lopen er bij atletico 5 rond die dit ook constant doen. Raul garcia, mario suarez, mandzukic, godin en arda wat een vervelende spelers zijn dat zeg constant overtredingen maken, provoceren en om kaarten vragen.. Gelukkig kan arda nog geweldig voetbal wat het voor hem misschien nog enigszins verzwakt..

14 april 2015 om 23:25

Eens. Ramos is een uitstekende verdediger als hij zich focust op verdedigen. Echter wil hij te vaak een mooi balletje geven of een rush maken etc. Hij overschat zijn voetballende kwaliteiten enorm. Persoonlijk vind ik Pepe de beste verdediger van Real.

Dat mensen kunnen genieten van atletico daar begrijp ik nou niks van.. constant om kaarten vragen, smerige overtredingen maken, ook veel kleine overtredingen ik geloof dat arda marcello wel 10 keer neer gehaald heeft en geen kaart geven, ja dan hou je het in stand.. verder zijn mario suarez, mandzukic, godin en voor die andere suarez echt verschrikkelijk gemene spelers die alles doen om de tegenstander te provoceren.. overigens ramos ook weer vandaag.. modric en en james zijn echt parels voor t voetbal nooit zeuren hoe vaak ze ook geschopt worden zo hoort het.

15 april 2015 om 05:21

En benzema zie je nooit zeuren, geweldige speler

15 april 2015 om 11:53

Wauw was je dronken ofzo? Benzema die zeurt? Heb je last van hallucinaties?

Zeer frustrerende wedstrijd. Ik zie nu al die vroege 0-1 in Bernabeu aankomen, waarna we weer tegen een dubbeldekker deluxe spelen...

Vooropgesteld: een heerlijke pot! Ik heb genoten van de strijd die de spelers (voornamelijk van Atletico) geleverd hebben. Voetballend was het niet aldoor even goed, het spel lag vaak stil, maar de passie die ik heb gezien maakt alles goed. Hier kijk ik voor! Real had zichzelf in de eerste helft moeten belonen, dit lieten ze na waarna ze nog goed wegkwamen met een 0-0, want hoe verder de wedstrijd vorderde, hoe beter Atletico leek te worden.
Ik kijk in ieder geval uit naar de return!

14 april 2015 om 23:16

Een echte reactie van iemand die van Italiaans voetbal houdt! Doe mij maar een pot voetbal, waar ook goed voetbal wordt gespeeld. Ik heb dan ook niet genoten vandaag.
Wat mij betreft gaat Real Madrid volgende week woensdag naar de halve finale.

14 april 2015 om 23:25

Haha ja snap ik. Voetbal bestaat uit een aantal zaken. Positiespel, verdedigen, passie & emotie, tempo, etc. Ieder zijn favoriete element. Als ik een wedstrijd zie met veel passie, waar het temperament hoog oploopt vind ik dat echt prachtig! Dat het voetbal dan kwalitatief minder is, neem ik voor lief.
Ik kan me wel in je verplaatsen hoor: liefhebbers van de Primera Division zien de bal graag snel rondgaan in een perfect georganiseerd positiespel. Ieder z'n meug zullen we maar zeggen.

Samen met Benzema was Bale de dissonant in het elftal, vielen flagrant uit de toon vanavond.

Real niet bijzonder sterk, eerste helft was de Koninklijke wel superieur. In ieder geval niet zo gedesequilibreerd voor de dag gekomen als in de vorige ontmoeting, al ben ik absoluut niet content met de wijze waarop in de tweede helft gespeeld werd. Benzema was ontegenzeglijk de dissonant bij de Koninklijke vandaag. Hopelijk weten de Witten volgende week in de halve finale te geraken.

Hahahaha welke wedstrijd hebben de mensen die 'ja' stemmen op de poll ins hemelsnaam gekeken?!

Real speelde goed de eerste helft, jammer dat ze dat neit konden omzetten in doelpunten. Benzema was zwak. Atletico goed gevochten en uiteindelijk de 0 kunnen houden en tegen het einde zelfs zelf gevaarlijk kunnen worden. Heb het nare gevoel dat we het ons erg gaan beklagen dat we hier geen doelpuntje maken

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren