Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Manchester United is wanhopig voor Casemiro en wil ook João Félix

Laatste update:

Manchester United is naarstig op zoek naar nieuwe aanwinsten en zet nu in op de komst van João Félix. Volgens Marca hebben verschillende directieleden van United dinsdagavond een ontmoeting gehad met de vertegenwoordigers van de 22-jarige aanvaller van Atlético Madrid. De Spaanse krant meldde dinsdag al dat de Engelsen ook Real Madrid-middenvelder Casemiro als mogelijke versterking beschouwen. Nu Frenkie de Jong en Adrien Rabiot niet langer haalbaar lijken, richt United zijn vizier op de middenvelder van Real Madrid.

Erik ten Hag hoopt voor 1 september nog altijd een aanvaller en twee middenvelders op Old Trafford te verwelkomen. Als aanvallende versterkingen werden the Red Devils in een week tijd in verband gebracht met Álvaro Morata, Pierre-Emerick Aubameyang, maar ook met Raúl de Tomás en Matheus Cunha. Marca weet te melden dat afgezanten van United nu een ontmoeting hebben gehad met de entourage van Félix, zowel in het Wanda Metropolitano als in een centraal hotel in Madrid. De Engelsen hebben bovendien hun interesse kenbaar gemaakt aan Atlético, dat echter geenszins van plan lijkt om de Portugees international te verkopen.

United zet hoog in en Casemiro moet volgens Marca na Christian Eriksen de volgende speler zijn die de middenlinie van the Mancunians komt versterken. The Telegraph bevestigt de interesse en weet dat United een bod van zestig miljoen euro voorbereidt op de dertigjarige middenvelder. Casemiro is bij Real echter nog altijd een bepalende speler voor trainer Carlo Ancelotti en bovendien beschikt hij over een contract tot medio 2025. Ten Hag aasde lange tijd op de komst van De Jong, maar de complexiteit rond deze transfer heeft ertoe geleid dat United op zoek is gegaan naar alternatieven, waardoor Casemiro momenteel als groot transferdoelwit wordt beschouwd.

Adrien Rabiot
United is er tijdens de zomerse transferwindow amper in geslaagd om daadkracht te tonen. Adrien Rabiot leek lange tijd op weg naar Old Trafford, daar United volgens Engelse media al een akkoord bereikt had met Juventus over een transfersom voor de Fransman. De poging om Rabiot te contracteren is echter van de baan, zo melden onder meer The Athletic en de BBC. Naar verluidt vormden zijn extreme salariseisen het struikelblok,het verschil tussen wat Rabiot wil en wat United bereid is te betalen, is te groot. Ook al was de Engelse topclub van zins om Rabiot een van de grootverdieners binnen de selectie te maken.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
Reacties

Jongens, jongens... Al die spelers gaan toch echt niet naar United. Atletico draait Felix goed in, Casemiro is groot bij Real... Waarom die stap omlaag? Get real

17 augustus 2022 om 08:27

Felix heeft het daar ook nog niet waargemaakt. wel een heerlijke voetballer om naar te kijken.

17 augustus 2022 om 08:28

Daarnaast is het nu net kerst voor de TD’s van andere clubs. Met iedere nederlaag wordt united nog wanhopiger en kan je nog hoger in de boom zitten. Die 80 miljoen voor Antony was extreem, maar als het zo doorgaat en united niks weet binnen te halen, zie ik ze het nog wel betalen op deadline day

17 augustus 2022 om 08:45

Ik denk dat Ajax echter geen genoegen neemt met 80 miljoen. Je hebt nu minder tijd een fatsoenlijke vervanger te halen en zo opportunistisch als de voetbalwereld is, Antony heeft het weer op zijn heupen en na zondag zal Ajax nog hoger in de boom zitten. Plus zoals je al noemt zal United nog wanhopiger zijn. Zal een uiterst domme zet zijn overigens. Ik ben groot fan van Antony maar die gaat United niet eigenhandig omhoog helpen

17 augustus 2022 om 09:19

Overdreven als Ajax 80 miljoen afslaat.. zijn nog steeds een beursgenoteerd club, is geen sjeikh daar die alles afslaat. Ik denk dat als Ajax zelfs 60 miljoen krijgen akkoord gaan.. Mensen moeten wel normaal blijven en niet doen alsof 80 miljoen te weinig is voor Anthony. Absurd wat ik lees laatste tijd.. En al is er weinig tijd voor een vervanger, 80 miljoen kan en mag je als Ajax zijnde niet afslaan. Laten we normaal doen in deze al gekke wereld.

17 augustus 2022 om 09:23

@salmad dat kun jij wel absurd vinden, maar Ajax is tegenwoordig ook een club die meer dan 30 miljoen neertelt voor een nieuwe linksbuiten. Dus hoezo moeten ze dan meteen 60 miljoen accepteren? Natuurlijk is dat een schitterend bedrag, maar zeker in de laatste weken van de transfermarkt gaat Ajax natuurlijk niet lager zitten dan voorheen.

17 augustus 2022 om 09:40

Omdat ze een beursgenoteerde club zijn, is geen sjeikh die daar aan het roer is nogmaals.. Het lijkt wel alsof 60 miljoen laag is, echt belachelijk wat ik hier allemaal lees. Het is niet alsof Anthony al jarenlang in de top speelt, Ajax is een (met alle respect) door verkoop club voor het juiste bedrag. 60 miljoen voor Anthony is meer dan marktconform op dit moment, en ik kan me dan niet voorstellen als ze 80 miljoen krijgen ze die dan gaan afslaan dat zou inderdaad enorm absurd zijn voor een club als Ajax. Ik ben me bewust dat Ajax genoeg geld heeft, en dat ze niet hoeven te verkopen maar we moeten wel eventjes normaal blijven doen als we denken dat Ajax zomaar 80 miljoen gaat afslaan.

17 augustus 2022 om 09:49

@Salmad wat ben ik blij dat jij niks te zeggen hebt bij Ajax. Anders waren we nu alle spelers kwijt. Ajax is idd een beursgenoteerd bedrijf maar gelukkig nog steeds een voetbalclub. In het verleden is 50 miljoen op Neres afgewezen dus dat beursgenoteerd bedrijf geleuter kan je mee stoppen. Antony hoeft maar 2 leuke wedstrijden in de CL en op de WK te spelen en hij is meer dan 80 miljoen waard, 80 miljoen is geen raar bedrag voor een aanvaller met zijn kwaliteiten.

17 augustus 2022 om 09:56

“Wat ben ik blij dat jij niks te zeggen hebt bij Ajax. Anders waren we nu alle spelers kwijt” aldus pedrovasquez. En voor hoeveel is Neres uiteindelijk weggaan? Juist! Stap uit je fantasie wereldje, als je echt denkt dat Ajax biedingen van 80 miljoen gaat afslaan met een rvc die ook nog wat te zeggen heeft.
En als ik het voor het zeggen had, en ik kreeg bizarre biedingen van rond de 80 miljoen op spelers van Ajax dan zou ik eerder gek zijn als ik dat zou weigeren. Ajax heeft een fantastische scout beleid voor 20/30 miljoen hebben ze vaak een prima vervanger en dan hebben ze 50 miljoen winst. Jij denkt serieus dat Ajax dat zou weigeren? Ze zullen zeker hoog in de boom zitten, en terecht die Engelsen zijn gek wat ze allemaal bieden maar uiteindelijk gaan ze echt wel overstag. Als je dat niet wilt inzien ben je verblind vrees ik..

17 augustus 2022 om 10:08

Eensch Ajax is een club die het o.a. van de verkoop moet hebben, maar Ajax is inmiddels (met alle respect) geen action maar de Bijenkorf. Top 15 club in Europa dus premium prijzen, Ajax is ook instaat om bijvoorbeeld 50 miljoen af te slaan.

17 augustus 2022 om 10:19

De markt bepaalt de prijs.
Ajax is de houder van de transfer rechten van Antony, langdurig contract, goede presentaties en er zijn maar weinig spelers als hij.
Dus wanneer Ajax de prijs bepaalt op 10 mln, 100 mln of 200 mln, dan is dat de prijs.
Zeker wanneer een rijke, wanhopige club als Utd in de laatste weken van de transferperiode komt.
Want een vervanger halen voor Antony is makkelijk met dat bedrag, maar wennen, inpassen, is hij gelijkwaardig enz? Dat vergt tijd en tijd is kostbaar in de voetballerij.

17 augustus 2022 om 10:46

Ajajajajax klopt Ajax is in staat om 50 miljoen af te slaan, maar 80 miljoen vind ik niet en ik denk ook niet dat Ajax dat zou doen. Ze zouden het onderste uit het kan halen, en daar hebben ze helemaal gelijk in. Deze discussie ging ook meer om dat Ajax zomaar even 80 miljoen zou afslaan wat absurd is natuurlijk..

17 augustus 2022 om 10:50

J.J. McKay niet helemaal eens met je stukje. De markt bepaalt inderdaad de prijs, en Ajax mag vragen wat ze willen voor hun speler hun goed recht uiteraard. Alleen Ajax zou niet zomaar 80 miljoen weigeren, en zeker niet voor Anthony die net een goed jaar heeft gehad. Ze kunnen zeker die wanhopige Engelsen 100 miljoen laten betalen, maar ik ben ervan overtuigd als united tot Max 80 miljoen gaat Ajax overstag gaat. Ik kan mij echt niet voorstellen dat een club als Ajax beursgenoteerd en een rvc die ook veel te zeggen heeft 80 miljoen gaat afslaan.

17 augustus 2022 om 10:55

@salmad,

Ajax heeft een positieve transferbalans van 20 miljoen euro dit jaar, de selectie is vernieuwd en verjongd en het kapitaal staat op het veld. Daarnaast heeft Ajax ongeveer 60 miljoen aan inkomsten vanuit de champions league. Waardoor het resultaat naar verwachting weer 40-50 miljoen euro positief is. Ajax heeft ddarnaast nog een eigen vermogen van 224 miljoen euro waarvan 19 miljoen aan liquide middelen in kas.

Ajax heeft geen enkele reden om Antony te verkopen, en de vraagprijs is ondertussen al op 100 miljoen euro gezet ipv 80. Ondanks dat jij als TD 80 miljoen misschien zou accepteren, gaat Ajax dat niet doen.

Zie het voorbeeld Martinez, er werd 40 miljoen geboden door Arsenal wat iedereen als van de gekke beschouwde. Dat is opgelopen naar 57 miljoen met 10 miljoen aan mogelijke bonussen.

17 augustus 2022 om 10:59

@ajajajajax,

Dit jaar staat Ajax officieel in de 10 beste presterende europese clubs van de afgelopen 5 jaar. Daar kunnen fans van de tegenstanders het mee oneens zijn, dit is een vast gegeven.

Dus moet je jezelf ook op die schaal spiegelen, Ajax staat boven Atletico, Arsensal en Chelsea. Net onder Liverpool, Benfica en Milan.

17 augustus 2022 om 11:16

@salmad

Je snapt het niet. Het klopt dat Ajax beursgenoteerd is maar op zich zegt dat helemaal niets. Het gaat erom wie de aandelen bezit, die kunnen invloed uitoefenen op het beleid.

Elk jaar klaagt de Vereniging van Effecten Bezitters (veb) steen en been in de media, ze willen meer dividend. Maar de overgrote meerderheid van de aandelen is in handen van de vereniging Ajax. En die wil geen geld laten vloeien naar de aandeelhouders, die wil het geld in de club laten zitten. Die willen niet zoveel mogelijk geld verdienen maar sportief presteren met Ajax.

Ajax heeft niets aan nog meer geld op de bank. Een zak geld scoort immers geen doelpunten zie een wijs man ooit. Dus verkoopt Ajax op dit moment Anthony niet, hij heeft een cruciale rol om de landstitel binnen te halen en om met Ajax goed in de CL te presteren.

Conclusie, Ajax doet heel normaal. Jij begrijpt er alleen niet zoveel van hoe het allemaal in elkaar zit. En daardoor heb jij onbegrip voor het simpele feit dat Ajax Anthony niet wil verkopen en dus een astronomisch bedrag vraagt.

17 augustus 2022 om 12:02

Antony wordt waarschijnlijk gewoon verkocht voor 100 miljoen.

17 augustus 2022 om 12:11

@Bergkamp Ajax staat op #10, net boven Atletico, Sevilla en Dortmund en staat vlak onder United en Juventus. Liverpool en Chelsea staan nog een heel stuk hoger dan Ajax

17 augustus 2022 om 12:13

@SilverFront: een linksbuiten die mislukt is in Engeland en het nu al beter doet dan Anthony. Als Bergwijn daar al faalt is er geen enkele garantie dat Anthony het gaat maken. Voor 60-80 miljoen moet je wel iemand hebben die er meteen staat.

17 augustus 2022 om 12:36

Top 15? Overdrijf anders eens.. Mocht ajax in de premier league spelen spelen ze nooit geen CL. Het is een goeie ploeg. Met eens een uitzonderlijke uitschieter in de CL maakt het daarvoor geen topploeg Europees gezien.
Proficiat om uit te pakken met een uitzonderlijk groot budget tegenover de andere Nederlandse ploegen. Alle verdienste daarvoor, maar in de stand is het meestal niet te zien.

17 augustus 2022 om 12:55

Oneens. De markt is een fictief begrip. Ajax bepaalt de prijs voor Anthony. Als die prijs te hoog is, dan gaat United zoeken naar alternatieven die goedkoper zijn en nog steeds goed genoeg zijn. En dan heb je de vraag nog welke clubs een rechtsbuiten zoeken (meerdere vragers). Zo komt een marktprijs tot stand.

Maar welke rechtsbuitens zijn het alternatief en haalbaar? Gnabry? Asensio? En welke andere vragers zijn er? Real zoekt nog een echte rechtsbuiten?

17 augustus 2022 om 13:25

@timooow

Ajax is de nummer 15 van Europa. Is dat een top ploeg of noemen we die positie sub top? Het ligt er maar aan wat je definitie is.

Discussiëren over op welke plaats Ajax in de PL zou eindigen heeft geen enkele zin. Ajax speelt geen PL dus we zullen het nooit weten. Ajax speelt wel regelmatig tegen Engelse ploegen in Europees verband en dan kan Ajax aardig goed meekomen. Maar Europees is iets anders dan Pl.

17 augustus 2022 om 14:31

@silvacity, ik keek inderdaad naar het verkeerde lijstje.
Desondanks geeft het genoeg aan met welke clubs je jezelf moet vergelijken. Sancho ging na 1 goed seizoen voor 85 miljoen. Felix ging voor 125 miljoen van Benfica naar Atletico. Juventus laat Chiesa ook niet zomaar gaan. Etc etc etc.

Het geeft alleen maar aan dat Ajax goed zit door minimaal 80 miljoen te vragen. Dat behoort bij de positie waar ze in verkeren.

17 augustus 2022 om 14:52

Genoeg discussies die hier nog veel minder zin hebben. Zo kun je ook verder gaan en het volledige speelschema in rekening brengen van bepaalde andere clubs, tegenover ajax, die 3 van de 4 matchen winnen met de vingers in de neus.Nummer 15, gebaseerd op een coëfficiënt? En zelfde soort berekening waardoor België jaren op nummer 1 stond? Vonden jullie ( terecht ) ook niet correct.

17 augustus 2022 om 09:03

Je moet als United zijnde idd niet gek gaan doen. Als je Rabiot niet kunt krijgen moet je niet naar Casemiro en Felix gaan kijken.

17 augustus 2022 om 09:25

Het is denk ik wel een zegen voor utd dat rabiot niet komt

17 augustus 2022 om 09:46

Nou ja, Rabiot kunnen ze halen, maar ze willen niet betalen wat hij vraagt. Voor een Casemiro en Felix zullen ze vast bereid zijn meer loon te betalen.
Dat gezegd hebbende, of ze willen komen is een andere vraag natuurlijk.

17 augustus 2022 om 11:35

Casemiro, Joao Felix. Nu gaan ze ineens hoog reiken... maar ongetwijfeld misgrijpen. Kansloze missie.
Haalbare alternatief voor Casemiro was Joao Palhinha geweest. Maar die ging voor 20 miljoen van Sporting naar Fulham. Zelfde type speler.
Gefocust op allerlei Nederlanders of Ajaxieden, komen ze veel te laat achter dat hun team niet deugt.
Tegen het sluiten van de transfermarkt gaan ze geen spelers meer vinden met ambitie.
Sommige van de buitenkansjes die deze zomer te bieden had, hadden het niet eens gewild vanwege het land zelf, de status van het club (o.a. geen CL) of eerder slechte ervaringen met de club (angel di Maria).
Spelers van grote klasse werden niet eens overwogen, zoals Bernardo Silva.

5 jaar geleden zei Mourinho nog:
Drogba is een virus, niet een teamspeler.
Martial is lui en moet United verlaten.
Rashford kan niet United voornaamste striker zijn.
Luke Shaw gebruikt zijn hoofd niet.
3 van de 4 maken nog deel uit van United.
De lijst zou iedereen nu kunnen aanvullen tot minstens 10 spelers die er nog wel zijn. United onwaardig.

Maar waar worden alle pijlen op gericht? CR7. Die kan nog altijd minstens 25 komend seizoen scoren bij een redelijke ploeg. En waarschijnlijk 10 meer bij de juiste ploeg. Bij Arsenaal bv.

17 augustus 2022 om 11:48

Denk dat Drogba niet in dat rijtje thuishoort hoor

17 augustus 2022 om 14:11

Hij bedoelt pogba denk ik.

17 augustus 2022 om 11:56

Man U moet toch wat en onder het motto niet geschoten is altijd mis kunnen ze het toch proberen.

Casemiro heeft bij Real alles gewonnen wat er te winnen valt, dus wellicht ziet hij het wel zitten om die stap te maken? Het kan ook een uitdaging zijn om een afgegleden club weer naar de top te helpen, zonder dat er meteen prijzen worden gewonnen.

Als een Lewandowski in (min of meer) de herfst van zijn carrière van Bayern naar het huidige Barca gaat kan een Casemiro ook best van Real naar United lijkt mij zo.

P.S. Ik wil niet zeggen dat Barca en Man U in de huidige vorm op hetzelfde niveau zitten, maar ik zie een stap van Bayern naar Barca nu niet bepaald als een stap omhoog en van Real naar Man U uiteraard helemaal niet.

Felix moet het niet willen en Man U ook niet. Die jonge zal worden gebombardeerd tot een of andere verlosser en zal gegarandeerd bezwijken onder de druk. Man U kan m.i. beter proberen om hier en daar wat meer ervaren krachten los te werken en daarmee proberen de eerste stappen te zetten.

Zijn wel daadwerkelijke versterkingen maar ik kan me niet voorstellen dat United besluit om er nog eens 150/200 mil?? tegen aan te gooien om deze 2 los te weken. Is ook nog maar de vraag of ze überhaupt wel geloven in het traject wat is ingezet. Ik zou vooral Casemiro wel eens in de prem willen zien

17 augustus 2022 om 10:52

Ik vind wat jij aanstipt het belangrijkste...dit zijn toch gekke namen waar Ten Hag op aast?
Eerst wil hij een batterij ex ajacieden en eredivisie spelers binnen trekken. Weinig creatief, de fout herhalen van Louis van Gaal die dit ook deed bij zn buitenlandse clubs...
Toen kwam ie met het enfant terrible Arnautovic die op zn 32e in de subtop van Italie speelt...
Daarna het Franse nep talent Rabiot die het bij Juve met moeite redt...
En nou zou er interesse zijn in Felix, die extreem veel kost, en ook nog geen echte nr 9 is...en Casemiro die al 30 is en meer een balafpakker, terwijl Unied juist een opbouwer/spelverdeler nodig heeft?!
begin me echt zorgen te maken over de scoutings/aankoop-vaardigheden van ten Hag.

17 augustus 2022 om 11:28

@clarkkent2,

Persoonljik zou ik Casemiro een meesterzet vinden die perfect in het spelletje van Ten Hag past. Een Casemiro + Varane+martinez is een heerlijk verdedigend rest trio zoals hij bij Ajax ook speelde. Met twee wingbacks er naast die op kunnen stomen. En voor Casemiro kunnen Eriksen (8) en Bruno het spel verdelen en voetballen.

Het zou juist een enorm logische stap zijn om juist zo een voetballer te halen. Iemand die gewend is aan 4-3-3. Iemand die gewend is aan de rest verdediging. Iemand die gewend is om met twee voetballers voor zijn neus te voetballen.

In het spel van Ten Hag is de 6 van essentieel belang, bij Ajax begon het ook pas te lopen toen daar Alvarez kwam te spelen. En dat zie ik Ten Hag met Casemiro ook precies bereiken.

17 augustus 2022 om 12:59

Jij bekijkt het vanuit restverdediging, en dat is een goed punt. Al denk ik dat Varane en Martinez op linksback dit ook kunnen brengen. Ik mis op dat middenveld toch vooral voetballend vermogen. Vraag me ook af of Eriksen dat over een heel seizoen nog kan brengen.
Bruno vind ik ook niet de verdelende nummer 10 maar een ego voetballer.
Daarbij is Casemiro onhaalbaar door zn status bij Real. Dus nog steeds vind ik de lijst van spelers die Ten Hag wil, echt een hele vreemde lijst van namen die niet getuigt van veel inzicht in transferbeleid.

17 augustus 2022 om 14:34

@ Clarkkent2,

Of Casemiro haalbaar is, dat betwijfel ik ten zeerste. Desondanks zou Casemiro heel goed een enorme missing link in het elftal kunnen zijn.

Met Malacia/shaw en Dalot/bissake heb je redelijke wingbacks.
Met Bailly/varane/martinez heb je Cv's die snel genoeg zijn voor de counter.
En ik geloof dat Eriksen+bruno met daarachter een Casemiro een heel hoog niveau aan kunnen tikken.

En tja, van namen als Arnoutovic, Vardy en Rabiot word niemand blij. Namen als Felix/casemiro zijn misschien mogelijk onhaalbaar. Maar het is wel de kwaliteit waar het team verder mee zal komen.

Wat is dit toch allemaal met Man United? Ik verwacht eerlijk gezegd dat Casemiro en Joao Felix helemaal geen belangstelling hebben om voor United te spelen, gezien waar ze nu zitten. Is geen stap omhoog voor ze. Heb toch echt medelijden met ten Hag. Zwakke aankopen tot nu toe, gezien de status van de club.

17 augustus 2022 om 08:32

@diegelbereds. Ik ben het met je eens dat het zwakke aankopen zijn. Het lijkt erop dat de status van de club niet meer de status van weleer is. En dat zag je de afgelopen jaren wel een beetje aankomen natuurlijk (daarom ook totaal geen medelijden met Ten Hag). Wie zou nu nog in dat zinkende schip willen stappen?

17 augustus 2022 om 08:38

Grasnaaier. Wellicht the champ?

17 augustus 2022 om 08:58

Moeten ze weer voor Gakpo en Arnautovic gaan? Dit zijn in ieder geval betere namen. Ik acht de kans heel klein dat dit allemaal gaat lukken. Meestal willen grote clubs niet meer zijn spelers verkopen in deze fase. Je hebt nog maar korte periode om vervanger te halen. Ik snap ook niet waarom ze nu pas komen.

17 augustus 2022 om 09:04

Ten Hag wou toch zelf ook Malacia, Martinez en Eriksen (die hij wonderbaarlijk als box to box opstelde, terwijl eriksen puur een cam/cm is en geen cvm).
Verder wou hij ook Antony en werd Gakpo aan hem gelinkt... met alle respect maar dit zijn toch niet de namen die je team sterker maken? (Eriksen uitgezonderd mits op juiste positie). En Malacia met ook op de toekomst snap ik eventueel dan nog.

17 augustus 2022 om 09:10

Malacia en Eriksen zijn prima versterkingen. Ook Antony en Gakpo, eigenlijk had je ze beiden moeten halen dan had je echt een goede aanval gehad. Denk dat 1 van de 2 te weinig is. Casemiro zou denk ook een goede versterking zijn, is wellicht toe aan een nieuwe uitdaging en is nog niet heel oud.

17 augustus 2022 om 09:24

Het zijn niet hele goede spelers maar er zijn al hoop spelers vertrokken, Pogba, Matic, Lindegard, Mata en Cavani. Hoop spelers die het niveau niet meer konden opbrengen. Maar goed dan haal je er 3 spelers voor terug. Malacia en Eriksen opzich is dat niet zo slecht nog. Martinez moet nog blijken, ik hoop het voor EtH.

Dit kon je van tevoren zien. Het is weer zo passief handelen van Manu. En iedereen die erover begint dit wist je toch van tevoren blabla. Als er een situatie voor je geschetst wordt wat je denkt daar en daar heb ik ook invloed op. Plus op welke moment moet iemand vertrekken en tot welke moment moet je blijf zitten bij een club.

17 augustus 2022 om 09:24

Malacia kan een verassing worden idd en is nog jong en zit rek in.
-
Eriksen is een.prima versterking, maar zoals ik al aangaf, hij is niet de speler om zoals afgelopen wedstrijd op cvm te zetten.
-
Gakpo ben ik nog altijd niet zeker van of hij het überhaupt gaat redden in een sterke competitie zoals de PL.
Spelers die imo verder waren depay/bergwijn hebben het ook niet gemaakt.
En het feit dat United spelers nodig heeft die het team direct versterken, dat is met zowel Gakpo en Antony een groot vraagteken.
-
Antony is gewoon veel te duur, dat bedrag of iets meer haal je o.a. een bellingham binnen, of iemand die al veel meer ervaring heeft.
-
Casemiro zou zeker een versterking zijn, weet alleen niet of hij van een europe top club die om alle prijzen speelt nu naar een club wilt die een slangenkuil is.
-
Felix, ik weet het nog niet bij die jongen, heeft zeker weten talent maat komt er ook nog te weinig uit.
Ook bij hem is de vraag of hij een stap terug wil doen met betrekking tot strijden om de titel en spelen in een lager Europese competitie.

17 augustus 2022 om 09:32

Gakpo gaat het wel redden Mark my Words, bij vlagen zie je gewoon de klasse ook gister weer. En dan zie ik een 5.2 op voetbalzone, mensen verwachten dat het 0-3 wordt 2 keer Gakpo, maar zo werkt het natuurlijk niet. Depay was misschien verder, maar Bergwijn echt niet. Die verliet een PSV in verval en ging ook voor een te laag bedrag weg. Lijkt z’n carrière nu pas weer op de rit te hebben bij Ajax.

Als Antony 70/80 miljoen moet kosten dan haal je hem toch? Volgens mij een lievelingetje van Ten Hag. Daarbij zal die Felix minstens zoveel kosten.

17 augustus 2022 om 09:41

Haha haal Antony en Gakpo en je hebt een goede aanval zegt die. Duidelijk dat je alleen eredivisie kijkt want beide zullen het niet redden bij united.

17 augustus 2022 om 09:47

Antony is de linksbuiten van de selecao en Gakpo zit tegen basis aan bij een goed Oranje en gaat misschien de CL in met PSV. Dat zijn echt geen koekenbakkers. Ik kijk inderdaad niet veel Premier League, maar wat jullie hebben rondlopen bij Arsenal voorin stelt volgens mij ook niet zoveel voor.

17 augustus 2022 om 09:53

Ja Saka, Gabriel Jesus, Martinelli en Smith Rowe kunnen er geen klap van. Duidelijk dat je Arsenal niet volgt.

17 augustus 2022 om 10:03

Klopt ja. Henry, Pires, Bergkamp en v Persie zijn er niks bij.

17 augustus 2022 om 10:14

Wel leuk Pieterpost, dat jij altijd de noodzaak voelt om dit te doen als mensen van mening zijn dat Gakpo nog niet er klaar voor is.. Zeker aangezien je al eerder hebt aangegeven nauwelijks tot niet naar Arsenal te kijken en dus maar blind wat roept over die spelers.

17 augustus 2022 om 10:30

Pieter, het is gestopt met regenen. Ga maar gauw weer post bezorgen! Tuurlijk hebben zowel Anthony als Cody veel potentie, maar je bent wel even iets te positief over onze competitie!

17 augustus 2022 om 11:03

Hoezo niet? United is gewoon een stap omlaag voor bv antony

17 augustus 2022 om 11:08

Pieterpost, je geeft aan dat Depay verder was, maar ook hij redde het niet bij United. Hoezo zou Gakpo het dan wel redden?

17 augustus 2022 om 11:11

Dus omdat ze dat niveau (nog) niet aantikken van Henry, Pires, Bergkamp en v Persie stelt het niet veel voor? Lachwekkend zeg. Hoe kun je oordelen als je Arsenal niet volgt?

17 augustus 2022 om 11:35

@pieterpost,

met alle respect, ik ben een groot fan van Gakpo en geloof dat hij een grote potentie heeft. Maar die heeft toch gisteren geen bal goed geraakt en alleen maar op de grond gelegen? Daarnaast ook meerdere malen liggen rollen en verongelijkt kijken. Kan me weinig wedstrijden heugen waar in hij zo enorm weinig heeft laten zien. Een 5.2 van VZ vond ik persoonlijk echt nog te hoog.

17 augustus 2022 om 11:35

Zo’n Gakpo gaat gewoon banken bij Arsenal. Speelt op dezelfde positie als Martinelli die minimaal een klasse beter is, 2 jaar jonger is en geen verstoppertje speelt in belangrijke wedstrijden zoals Gakpo dat 9 vd 10 keer doet. Had je ook wel kunnen weten als je vaker naar de PL keek. Vandaar dat Arsenal is afgehaakt voor Gakpo want 40 mln voor een bankzitter is absurd.

17 augustus 2022 om 09:05

Nul procent medelijden met ten Hag. Hij wist van te voren waar die aan begon, van Gaal raadde het hem ook af. Maar ten Hag dacht na een paar geweldige jaren bij Ajax dit dode paard weer tot leven te kunnen wekken. Hoogmoed komt voor de val. Zelfde verhaal als met Koeman, al was het voor Koeman al een jarenlange droom om zijn Barca te mogen trainen. Met alle gevolgen van dien.

17 augustus 2022 om 09:26

Soms moet je een beetje eigenwijs zijn in het leven. Dat Louis het afraad is natuurlijk logisch, omdat het voor hem daar is uitgedraaid op een fiasco. En wat had Ten Hag dan moeten doen? Bij Ajax blijven waar het toch langzaam maar zeker wat minder werd? Ik snap wel dat hij voor deze uitdaging heeft gekozen. Veel slechter dan Frank de Boer in Engeland kan hij het niet doen en zelfs die mocht nog bondscoach worden.

17 augustus 2022 om 09:34

Alsof Ten Hag alleen naar United had gekund dit en/of volgend jaar? Daar geloof ik niet zo in.

17 augustus 2022 om 09:39

Ik ben van mening dat Ten Hag beter niet nog een jaar trainer van Ajax had moeten zijn. PSV kwam al steeds dichterbij en het seizoen halve finale CL leek niet meer te evenaren.

17 augustus 2022 om 09:42

Nog een jaartje Ajax inderdaad, of een jaartje rust in die hectische voetbalwereld. Er was echt wel een andere mooie club voor hem gekomen. Want het blijft gewoon een goede trainer. Alleen valt er bij United op dit moment totaal geen eer te behalen. Daar zal eerst een hele grote bezem doorheen moeten. Te beginnen aan de top. En daarna de selectie.

17 augustus 2022 om 09:24

Je geeft zelf aan dat het tot nu toe zwakke aankopen zijn. Vandaar deze belangstelling voor deze spelers.
Wat moet United dan? Er werd geklaagd over Rabiot en Arnautovic. Nu komen er grotere namen uit de bus, is het ook weer niet goed.

Los van het verhaal dat deze spelers niet zullen komen.
Maar merk dat het eigenlijk nooit goed zal zijn voor United

17 augustus 2022 om 11:22

Natuurlijk is het nooit genoeg bij Manchester United. Ze waren een wereldwijde top club. De fans zijn gewend dat bij Manchester United de grootste sterren spelen.

De realiteit is dat Manchester United alleen maar verder afgezakt is sinds het pensioen van Fergusson. Men heeft trainer na trainer geprobeerd die allemaal weer vrij snel ontslagen werden.

Nu is de realiteit dat top spelers niet meer naar Manchester United komen. Zelfs sub toppers willen niet meer tenzij men daar zwaar overbetaald.

Dus krijg je de situatie dat Manchester wel rond komt met de verkopende club maar niet met de spelers zelf want die willen niet.

Fans hebben daar geen begrip voor, die snappen niet dat het jaren kost om Manchester United terug aan de top te krijgen. Die denken als Haalland naar Manchester City gaat, Manchester United een vergelijkbare aankoop moet doen. En dat gaat niet dus krijg je onvrede bij de fans.

17 augustus 2022 om 10:48

Ten Hag heeft net 70 miljoen voor een te kleine verdediger betaalt die overal in tekort komt voor de EPL en een uitgebluste Erikssen, waarom heb je medelijden met die man?

17 augustus 2022 om 11:03

Tsja, status zegt helaas niet zoveel meer als je niet in europa voetbalt. Enige geluk dat Barca nog heeft is dat ze champions league spelen en daardoor grote namen er nog wel naartoe willen.

Daarbij is het lekkerder wonen in het mooie Barcelona dan het altijd koude Manchester.

Als United echt Casemiro en Felix weet te strikken dan moeten ze echt gaan presteren want dat gaat sowieso veel geld kosten. Met Casemiro zou het middenveld wel veel meer in balans zijn en met Felix erbij heb je veel meer mogelijkheden voorin. Ben benieuwd of het er echt van gaat komen. Casemiro gaat van een team dat in Europa prijzen pakt naar een club met voornamelijk historie in Engeland.

17 augustus 2022 om 08:48

Dat laatste is natuurlijk wel zo, maar je kunt het ook andersom bekijken.
Wellicht denkt Casemiro wel denkt van ik ga daar bij Man U wel even laten zien hoe het moet, als het lukt ben ik daar wel de grote man. Wie weet ziet hij het als een uitdaging, gelukkig kunnen we niet bij iedereen in het hoofd kijken en gaan we het vanzelf meemaken allemaal.

Terug op aarde...ik denk ook niet dat Casemiro het gaat doen hoor...

17 augustus 2022 om 13:47

Met alleen die twee spelers ben je er nog niet. Er moeten niet alleen spelers gehaald worden, er moet ook afscheid genomen worden van een grote groep spelers. Alleen dat kan niet in 1 keer. Ten Hag zou, als hij de tijd zou krijgen, pas over een jaar of drie op zijn vroegst echt om de bovenste plaatsten mee kunnen spelen. Maar die tijd ga je niet krijgen in Engeland meestal.

Goeie spelers hoor maar totaal onhaalbaar natuurlijk.

Waarom is Rabiot nu opeens onhaalbaar? Ze waren toch al rond met juve? Lees nu idd dat united geen overeenkomst kon krijgen met Rabiot over contract.

17 augustus 2022 om 09:06

Misschien ook maar beter voor united.
Rabiot is toch ook weer een net niet voetballer.

17 augustus 2022 om 09:30

Oh absoluut hoor. Rabiot is wel beter wat er rondloopt maar komt idd absoluut tekort als je hoger wilt kijken. Ik snap niet dat ze niet kijken naar bijv Neves.

17 augustus 2022 om 10:50

Rabiot ziet ook dat Martial 2,5 ton per week verdient en Sancho 3,5 ton per week, begrijpelijk dat die dan meer eist dan dat die bij Juventus verdient.

Dit zijn tenminste namen van formaat. Of ze ook daadwerkelijk willen komen is natuurlijk de volgende vraag, maar deze spelers zullen meer impact hebben dan spelers a la Gakpo, Malacia of Martinez. Hiermee wil ik niet zeggen dat dit slechte spelers zijn, maar het zijn geen spelers die meteen een team verder helpen.

Waarom richt Man U zich niet op spelers als Ruben Neves? Leandro Paredes, Jude Bellingham misschien zelfs Saul Ninguez! Joao Felix daar ga je nu 200mil voor moeten betalen denk ik. Ik zou dan eerder huur Antoine Griezmann die bankt bij Atletico. Met wat vertrouwen kan hij zeker wel van waarde zijn.

17 augustus 2022 om 08:42

Ik denk dat van die namen enkel Bellingham echt een versterking is, maar goed dat dacht ik bij Sancho ook. United is gewoon zowel voor spelers als trainers een bijzonder moeilijke club om te slagen

17 augustus 2022 om 08:44

Neves, Paredes en Felix ook hoor. Het is idd lastig te bepalen of zij United verder kunnen helpen. Maar qua kwaliteit zijn ze zeker een aanwinst.

17 augustus 2022 om 09:03

Het geraamte zal wellicht wat sterker komen te staan maar om daar nu een flinke zak geld voor open te trekken.. Bellingham is van het viertal de jongste en degene met verreweg de meeste potentie. Al zal daar ook verreweg het meest voor betaald moeten worden. Felix nam ik niet mee in het rijtje omdat hij het specifiek had over Paredes, Neves, Bellingham en Saul.

17 augustus 2022 om 09:03

Ik snap niet dat het zo stil blijft rond Milinkovic-Savic van Lazio. Die lijkt me haalbaar, is een echte versterking en heeft nog een contract voor twee jaar. Hij is niet in zijn eentje de oplossing, maar hij zou wel het middenveld van een gigantische kwaliteitsimpuls voorzien.

17 augustus 2022 om 09:07

Je wordt wel beduidend sterker natuurlijk met een Neves, paredes of Bellingham tov wat er nu staat. Vooral de eerste 2 waren echt goed te betalen natuurlijk. Eveneens met SMS idd.

17 augustus 2022 om 09:07

Een type Milinkovic-Savic is wel iets wat United echt goed kan gebruiken.

17 augustus 2022 om 12:04

Ik snap het ook niet. United moet snel gaan handelen en SMS is een goede eerste stap. Daarnaast gewoon geld neerleggen voor bij voorkeur Neves en misschien een Tielemans en dan staat er iig een middenveld waar je iets mee kan.

Ten Hag zal alleen sowieso wel de sjaak zijn. Voordat dit team de gewenste transfers heeft, zijn vorm weer hervindt en wedstrijden begint te winnen is de kans groot dat hij ergens in het rechter rijtje staat en zijn baan voor de kerst kwijt is.

Als je zo een grote ommekeer maakt in het type spelers die je wilt halen ben ik bamg dat het over en uit is voor Ten Hag.
Ik durf zeker te beweren dat ze al bezig zijn met een vervanger en dat dit uit de koker van de vervanger komt.
Ten Hag wilde Antony, De Jong, Arnautovic en dit is gewoon tegengehouden door de club.
Ze wachten de wedstrijd af tegen Liverpool en dan 0 uit 3 Erik is foetsie.

17 augustus 2022 om 09:09

Waarom denk je dat ze nu al bezig zijn met een vervanger?
United geeft over het algemeen trainers wel even de tijd + hij is er net paar maanden begonnen.
Ook de kritiek die er rond United is gaat voornamelijk over de selectie en een mogelijke wederopbouw... niet over Ten Hag zelf.

17 augustus 2022 om 09:16

Hahaa hou toch op met die onzin. United kiest Ten hag omdat ze willen bouwen. Ze willen iemand waarvan ze denken dat ze weer richting de top gaan met goed voetbal. Hij krijgt echt wel de kans.

17 augustus 2022 om 09:49

Ten Hag is niet aan het bouwen. Meestal als je bouwt, zorg je voor een een sterke fundering.
Het viel om de eerste wedstrijd, maar Ten Hag legde alle blokjes weer opnieuw als fundering en het viel weer om.

17 augustus 2022 om 10:56

Hij zit er net 2 maanden en heeft 2 officiele wedstrijden gehad, kom eens op man.

Jeetje wat wil Rabiot wel niet verdienen. United wil hem dus een van de grootverdieners in de selectie maken maar alsnog vraagt hij teveel salaris. Dan moet hij wel heel bizarre eisen stellen. Lijkt me niet dat Juventus het wel kan betalen dan.

17 augustus 2022 om 08:41

Verdient bij ons 7milj netto, hij wilt nu 10milj netto heb ik begrepen. En zijn moeder en tevens zaakwaarnemer is een pittige tante en wilt ook nog een flinke bonus.

17 augustus 2022 om 08:54

10 miljoen netto, dat is niet mis. Rabiot vind zichzelf behoorlijk goed blijkbaar

17 augustus 2022 om 09:01

Haha te gek voor woorden toch. Hij wilt eigenlijk alleen naar een team dat CL speelt, maar United is de enige geïnteresseerde, dus hij wilt alleen gaan voor een absurd salaris en ook nog eens een flinke bonus voor zowel hem als zijn moeder. Volgend jaar is hij transfervrij.

Betwijfel of ze haalbaar zijn, maar dit zijn tenminste versterkingen. Alleen jammer dat ze daar nu pas mee komen.

Dacht dat we eindelijk af kwamen van die pannenkoek Rabiot, doet ie mega lastig over zijn salaris.. ik snap dat Manu misschien niet erg aantrekkelijk is nu maar bij Juve gaat ie echt niet meer spelen. Hopelijk wordt Arthur wel nog verkocht.

17 augustus 2022 om 08:49

Probleem is dat hij United aantrekkelijk vind bij een salaris van meer dan Bruno's 200.000 per week. Daar gaat United niet in mee (En Terecht!). Gelukkig wordt Rabiot niet United's probleem..

17 augustus 2022 om 08:58

Snap ik helemaal. Moet United ook niet doen. Gaat jullie niet beter maken. Wilt helemaal niet voor United spelen, alleen voor een absurd bedrag. Zo’n speler moet je niet willen.

Dit is het niveau spelers wat je nodig hebt. Alleen willen dit soort spelers niet instappen in een niet draaiend elftal met een mega onrustige club. Het beste is realistisch zijn en plan maken om komende seizoenen mee te kunnen doen om de prijzen. Verwachtingsmanagement dit seizoen gaat hem echt niet worden.

Zijn nu natuurlijk heerlijke momenten en tijden voor de pers, United doet het waardeloos op alle fronten en heeft inderdaad dringend versterking nodig, en dus komt de pers en gooien ze er maar allemaal namen uit waarvan vrij duidelijk is dat die onhaalbaar zijn. Dan kan de pers een paar dagen later weer een sappig verhaal schrijven dat United afgewezen is.. Als Ten Hag ballen heeft komt ie met een statement dat de eigenaren niets doen om de club te helpen en weer terug omhoog te krijgen en dan tegen L.pool met eenzelfde team aantreed als in die gewonnen oefenwedstrijd, mix van jeugd en ‘basis spelers’, want als de actie van de supporters groepen slaagt, dan zal OT bijna tot helemaal leeg zijn, dus last van de fans heeft ie dan toch niet.
Maar het aftellen is begonnen – Ten Hag out na City uit op 2 Oct.

17 augustus 2022 om 16:14

Denk je dat Pochettino, Ten Hag zal vervangen?

17 augustus 2022 om 16:43

ja, dat denk ik uiteindelijk wel.

United is veel te laat. In juni/juli was er nog hoop voor United. Een nieuw begin, nieuwe trainer, nieuwe speelstijl. In die tijd had je spelers nog kunnen overhalen in dit 'nieuwe project'. Nu zijn de luchtkastelen al uit elkaar gevallen en wil niemand meer komen, tenzij ze astronomische bedragen kunnen ontvangen.

Absolute puinhoop daar, long may it continue.

Ten Hag zou gewoon moeten opstappen, want dit wordt een grote smet op zijn loopbaan.

Wat een United transferperiode dit weer. De supporters en club leven nog in de Fergie tijd. Interesse in spelers waarvan je weet dat de haalbaarheid niet groot is. Ik snap niet dat ze voor spelers gaan die het in de PL bewezen hebben (vardy zou ik dus snappen). Tielemans, Neves (ik vergeet er vast genoeg) zou ik snappen. Nu gaan ze in volledige paniekmodus en kijken ze niet of de aankoop wel echt complementair is aan het elftal.

"united wilde Rabiot een van de grootverdieners binnen de selectie maken."

Dit is toch te gek voor woorden... Elke voetbalkenner ziet toch gelijk dat Rabiot en matige voetballer is. Bij United pakken ze gewoon een lijst met alle namen in Europa en gooien ze een dartpijltje. Voila, een nieuw target dat weer nergens op slaat.
Milinkovic-Savic en/of Paqueta of Tielemans moeten ze halen

17 augustus 2022 om 09:07

Precies. Dan zou ik het nog eerder proberen bij een Icardi en Paredes van Paris SG. Zij mogen weg en misschien kun je die pakken. Dat zijn prima spelers en wellicht willen deze nog wel. maar ze weten ook dat ze een godsvermogen kunnen vragen aan salaris...

Die Rabiot heeft het ook veel te hoog in zijn bol; wil de absolute grootverdiener worden maar is zelf maar een zeer beperkte voetballer. Nooit aan beginnen als Man Utd. Ben bang dat ze dit helemaal van de grond af aan moeten opbouwen. Stapje voor stapje, met één a twee goede aankopen per seizoen en een trainer laten zitten ook al wordt ie 6e in de competitie. Maar dat gaat niet gebeuren daar en daarom is het al jaren een puinhoop.

17 augustus 2022 om 10:09

Het is hem wel gelukt bij Juventus, een club die ook te hoog voor hem is. Kennelijk is zijn moeder een goede zakenvrouw, Maar dit is een hele beperkte speler waarvan een team nog nooit beter is geworden.

Dan lees je Chelsea wil Dumfries. Moet 40milj kosten.
ManU biedt 50 en haal hem op.
Die lb van Chelsea hebben ze ook biet naar gekeken. 4klasses beter dan wat ze nu hebben. Varane op de bank omdat maguire moet spelen?
Casemiro is onhaalbaar maar zou een mega aanwinst zijn.
En probeer een grote spits als Kane of Neymar te strikken.

Kan niet wachten op het nieuwe manager spel voor de pc. Een leuke uitdaging om Utd aan te pakken.

Een mooi tussenstap voor Joã£o Fã©lix om vervolgens naar Liverpool, City of Chelsea te gaan. Sorry, zo zie ik het. Met dit huidige materiaal duurt het jaren voordat ManU top drie wordt.

Ajax moet Antony gewoon voor de hoofdprijs verkopen (minimaal 80 miljoen Eur). United is nu wanhopig en Antony in vorm de perfecte combinatie om de absolute hoofdprijs te krijgen nu het nog kan. Vervolgens voor ongeveer 25 miljoen Hakim Ziyech ophalen en je gaat er echt niet op achteruit, maar bent wel ruim 50 miljoen rijker.

17 augustus 2022 om 12:46

En krijgt nog steeds gemiddeld elke wedstrijd minimaal 2 om je oren.. misschien dat ze er wel een keer een paar inschieten... maar het probleem ligt natuurlijk niet voorin met spelers als Sancho,ronaldo, elanga en fernandes daar vlak achter kan je niet zeggen dat er geen kwaliteit is voorin of dat er iets ontbreekt. Maar wat een armoede is het achterin.

Dit beleid blijft zo enorm slecht. Man U denkt nog steeds de status te hebben die soort spelers te kunnen halen, ze leven echt teveel in het verleden. De enige reden dat dit soort spelers naar Man U zouden komen is extreem veel geld, waarmee hun motivatie om voor Man U te spelen ook meteen duidelijk is. Dit doen ze nu al jaren zo en dan 2 jaar later klagen dat iemand zo enorm veel verdient zonder te presteren.

Zie Arsenal de afgelopen 2-3 jaar en Liverpool onder Klopp. Zij zijn enigzins vanaf 0 begonnen, jonge en gretige spelers halen die zichzelf op PL niveau willen bewijzen en niet komen voor het extreme geld. Alleen zo kan je jezelf weer omhoog werken totdat ook dit kaliber spelers bereid is om te komen. Zie Thiago bij Liverpool, die werd als CL winnaar binnengehaald. In jaar 1 of 2 van Klopp was dit nooit gebeurd, tenzij je hem 500k+ per week zou geven ofzo. United is er nog erger aan toe en denkt nu met Casemiro een CL winnaar te halen, als die al komt wordt dat ook weer een mislukking puur vanwege het extreme bedrag dat het gaat kosten. Maar ze lijken daar niet te leren van fouten uit het verleden

60 miljoen voor Case daarmee kom je natuurlijk niet in de buurt. Voor minder dan 100 zou ik hem niet laten gaan.

Dit is wel betere kwaliteit waar ze nu naar vissen..

Maar raar dat je ze alleen voorin willen versterken terwijl het probleem toch echt achterin te vinden is in de personen van shaw en maguire.. of denken ze dat al te hebben opgelost met malacia en martinez?

Kan ook zo zijn dat geen enkele topverdediger in de wereld naar man unt wilt omdat je dan het risico loopt om naast maguire te spelen.. oftewel einde profcarrière..

Die rabiot heeft echt waanideeën. Denkt even met zijn middelmatigheid de beste betaalde speler bij utd te wordenXD. Echt jammer dat Rabiot niet doorgaat ik zie hem namelijk niet als versterking voor de eventuele concurrentie.

Francisco Conceição is een supertalentje voor de positie van Anthony komt ie gelijk aan spelen toe !
Dus een 80 tot 100 miljoen zou ik niet afslaan!

Is de interesse in milinkovic savic er ook nog? Stel dat United eindelijk was doet heb je opzich een mooi middenveld met Savic Casemiro en Fernandez. Als je voorin dan Sancho en Felix hebt kan er opzich nog wat moois gebeuren. Achterin spelen met Martinez en Varane. Dan kan het spel er opeens heel veel beter uit zien.

17 augustus 2022 om 16:27

SMS is echter geen CVM. CVM is wat Utd nodig heeft.

Die hadden ze begin juli moeten halen, nu is het te laat.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren