Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Eredivisie-spelers pakken enorm aantal kaarten om Lozano af te stoppen

Laatste update:

PSV is nog altijd foutloos in de Eredivisie en kan die reeks zaterdag verlengen. De koploper gaat op bezoek bij De Graafschap, dat op de vijftiende plek staat. Opta blikt vooruit op de ontmoeting op De Vijverberg, zaterdag vanaf 19.45 uur.

O PSV won vijftien van de laatste zeventien Eredivisie-duels met De Graafschap (twee keer gelijk) en scoorde in veertien van deze duels minstens drie keer (61 goals in totaal).

O De Graafschap incasseerde in de laatste twee Eredivisie-duels met PSV tien goals, maar scoorde zelf ook vijf keer (3-6 in Doetinchem, 4-2 in Eindhoven), even vaak als in de twaalf voorgaande competitieontmoetingen met PSV.

O De Graafschap kreeg dit Eredivisieseizoen meer schoten op doel te verwerken dan iedere andere ploeg (tachtig); PSV is juist de ploeg die het vaakst tussen de palen mikte deze Eredivisiejaargang (negentig keer).

O Alleen PSV (negen) maakte dit Eredivisie-seizoen meer doelpunten in de laatste vijf minuten van wedstrijden dan De Graafschap (vier, net als Feyenoord).

O Alleen Adrián Dalmau (27) maakte dit Eredivisie-seizoen meer overtredingen dan Fabian Serrarens (26), terwijl op slechts vier spelers vaker een overtreding werd begaan dan op Serrarens (26).

O PSV kan bij een zege op De Graafschap de derde ploeg worden die een Eredivisie-seizoen begint met twaalf overwinningen, na PSV in 1987/88 en Ajax in 1995/96, en wint daarnaast voor het eerst sinds 2006 twaalf Eredivisie-duels op rij.

O PSV maakt dit seizoen gemiddeld één doelpunt per Eredivisie-wedstrijd meer (3,6) dan vorig seizoen (2,6), terwijl de Eindhovenaren 0,7 tegentreffers minder incasseren per competitieduel (0,4 tegenover 1,1 in 2017/18).

O Luuk de Jong is met zeventien goals Eredivisie-topscorer van 2018, dat zijn evenveel treffers als de topscorers van 2017 (Mimoun Mahi en Marco van Ginkel); de laatste PSV'er met meer in één jaar was De Jong zelf in 2015 (24).

O Hirving Lozano was sinds zijn debuut voor PSV 31 keer slachtoffer van een overtreding waarvoor een kaart werd gegeven in de Eredivisie, minstens achttien keer vaker dan iedere andere speler.

O Mark van Bommel werd de tweede trainer die zijn eerste elf Eredivisie-duels als coach won, na Morten Olsen in 1997; nog nooit won een trainer zijn eerste twaalf wedstrijden op het hoogste niveau.

De Graafschap - PSV eindigt in een...

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

"Eredivisie-spelers krijgen enorm veel kaarten aangenaaid door Lozano"

8 november 2018 om 20:28

Haha blijkbaar kijk je nooit PSV. Commentaar leveren kunnen ze, maar iedere wedstrijd zie je hem weer onderuit gezaagd worden. En dat hij dan flink ligt te rollen, tja

8 november 2018 om 21:54

Tuurlijk wordt ie aangepakt is logisch maar wat daarna gebeurd hoort bij turnen thuis.

8 november 2018 om 23:25

Mee eens. Kereltje moet wat vaker proberen te blijven staan, gaat me net wat te vaak te makkelijk liggen.

9 november 2018 om 08:55

Onderuitgezaagd valt reuze mee naar mijn idee. Soms wel misschien, maar dan door een fragiel figuurzaagje meestal. Er valt in mijn ogen nauwelijks te ontkennen, dat Lozano nogal gemakkelijk de stervende zwaan acteert en graag de vrije trap in zijn voordeel opteert.

Deze gepubliceerde cijfers van vermeende overtredingen op Lozano zijn hopelijk een eyeopener voor het arbiterskorps, om de man eens kritisch onder de loep te nemen en zijn acteervaardigheden wat beter te bestuderen.

Soortgelijke spelers als Steven Bergwijn, Quincy Promes of Justin Kluivert, ook behendige dribbelaars, die vaak hun man opzoeken, krijgen in verhouding veel minder overtredingen tegen en daarmee de tegenstanders ook minder kaarten.

Lozano zal echt wel eens door een overtreding afgestopt worden, maar het lijkt mij ontegenzeggelijk een gegeven dat hij, bij de minste geringste aanraking of aai, graag even de tijd neemt om vrijwillig het gras van dichtbij te inspecteren.

Overigens bertuspsv96, nog eventjes terugkomend op je zin: “ En dat hij dan flink ligt te rollen, tsja.” Dat zorgt er juist bij uitstek voor, dat scheidsrechters de ernst van de overtreding ernstiger en harder van aard inschatten, dat het eigenlijk is.

Dus tsja, daarmee naait Lozano andere Eredivisie-spelers veel kaarten aan, zoals Vesta ook omschrijft. Doorrollen na een tikje of schopje is gewoon walgelijk gedrag.

9 november 2018 om 10:01

Ik merk het vaker in berichten van je buitenspelval, dat je nogal makkelijk woorden als "walgelijk" gebruikt. Door rollen na een zware overtreding noem je walgelijk. Ik ben benieuwd, als je hiervoor al zulke heftige woorden gebruikt, wat voor woord je gebruikt als een speler een andere speler een gebroken been schopt, of als een speler een andere speler bespuugt. Door rollen na een zware overtreding (want daar reageer je op) walgelijk noemen laat meer je haat jegens PSV zien dat dat je daadwerkelijk het door rollen bedoeld.

9 november 2018 om 13:12

31 kaarten onterecht? Mooi man.
Het komt deels ook omdat Chucky vaak als hij op sneheid wordt gepakt en ziet het er a) erger uit en b) rol je door de snelheid meer door.

En natuurlijk zal hij af en toe eens overdrijven en dat valt natuurlijk heeeel erg op omdat verder geen enkele speler dat doet.

Dat is wel heel vrij omgaan met de feiten.
Vesta constateert 31 kaarten, ze zeggen niets over aanaaien.
Zie hier een prachtig staaltje omgekeerde gekleurde bril. Dank voor dit schitterende voorbeeld!

Welterusten.

9 november 2018 om 13:28

Beste Frans77

Ik zal voor deze keer één keer uitgebreid ingaan op jou, je achterdocht, je vraag en boute beschuldiging. En daar laat ik het daarna verder ook bij.

Het zou kunnen dat ik dat woord ‘wagelijk’ wel vaker gebruik als ik het toepasbaar vind, maar daar ben ik me niet zo bewust van. Iedereen heeft wel bepaalde woorden, die hij vaker dan eens gebruikt. Volgens mij valt het gebruik daarvan overigens wel mee, maar dat terzijde. Ik zie het kwaad daarvan verder ook niet zo van in.

Ik noem doorrollen van spelers (inderdaad daar reageerde ik op, als reactie op het bagetalisenen daarvan door bertuspsv96) walgelijk gedrag. Ja dat vind. En dan met nadruk: ik vind dat soort -onsportieve gedragingen- walgelijk. Is het op het eerste gezicht onschuldige gebruik het woord ‘walgelijk’ zo heftig voor jou?

Waar slaat dat nou op zeg? En waarom zou je jezelf de vraag te stellen en je benieuwen, wat voor woorden ik zou gebruiken bij opzettelijk het schoppen van beenbreuken of bespuugd worden? Een aparte gedachtenkronkel...

Oké, als je daar toch wilt zo benieuwd naar bent (God mag weten waarom), wil daar wel kort op antwoorden.

Ik vind iemand een beenbreuk schoppen of iemand bespugen net zou goed onsportief gedrag en ik zou het, met jouw permissie, eveneens willen omschrijven als walgelijk.

Ongeacht de zwaarte van de overtreding vind ik élke vorm onsportief gedrag, ongeacht de club of speler, gewoon walgelijk. In zijn algemeenheid dus. Ook van onsportief gedrag van Suarez in zijn Ajax-tijd al of van Tadic heden ten dagen walg ik.

Als laatste, en eigenlijk zou ik daar niet eens op in moeten gaan, vraag ik mij af waar jij het vandaan haalt mij een PSV-hater te mogen noemen. Echt, wat denk je wel niet zeg om mij daarvan te beschuldigen. Ik ben al sinds 2012 lid op VZ, en dit is de eerste keer dat iemand mij daarvan beticht.

Ik zal je uit droom helpen: nee, ik haat PSV niet, noch een andere club in Nederland. De meesten hier op VZ zullen dat denk ik wel kunnen beamen.

Ik ben een uitgesproken en trots Ajacied en laat over in z’n algemeenheid enkel reacties achter in Ajax-topics. Heel zelden schrijf mee in topics, die over andere clubs en/of diens spelers gaan, enkel inhoudelijk én vooral zonder haatgevoelens meng ik me wel eens zelden in de discussie. Zoal nu in dit topic over Lozano.

Je boute beschuldiging is totaal uit de lucht gegrepen en ik vat het dan ook op als een persoonlijke belediging om mij te betichten van PSV-haat. Blijkbaar ben jij van op de man spelen.

Ik las in je profiel dat je hier op VZ pas sinds 18 september 2018 staat ingeschreve en reageer in topics, Hoe je binnen een maand al met zulk idiote vooroordelen en beschuldigingen komt zeg wat mij betreft meer iets over jou, dan over mij.

Eigenlijk is het eigenlijk geen reactie waard en zou ik normaliter lang mij heen laten glijden. Echter laat ik mij niet door de eerste de beste nieuwkomer als jij bent een naam van PSV-hater aanmeten.

Een fijne dag nog verder,
buitenspelval

(edit: typos)

9 november 2018 om 13:59

@Rudeboy64

Niemand zegt, ik ook niet, dat alle 31 kaarten onterecht zijn. Lozano wordt inderdaad vaker ook neergehaald op snelheid en rolt dan verder door. Maar vaak is hij ook op zoek naar de vrije trap en laat hij zijn been even ‘hangen’ om aangetikt te worden.

Er is gelukkig hierboven ook psvdabest die het durft te onderstrepen met: ‘Kereltje moet wat vaker proberen te blijven staan, gaat me net wat te vaak te makkelijk liggen.’

Ook dan heeft hij de onhebbelijke Latijns-Amerikaanse neiging om nog evendoor te rollen, om het aan te dikken, meer dan vergelijkbare snelle en behendige jongens als Bergwijn, Promes of Kluivert laat hij zich graag tackelen. Daarmee naait Lozano kaarten aan.

Men kan het slim of geslepen noemen, maar ik hoe er niet van. Ik hoop zogezegd dat arbiters eens beelden terugkijken en zich richten op aanstellerig gedrag en overdreven doorrollen, wanneer dat onnodig is.

9 november 2018 om 22:58

“dus tsja, daarmee naait Lozano andere Eredivisie-spelers veel kaarten aan, zoals Vesta ook omschrijft.”

Is een Citaat uit jouw bericht.
Vesta heeft het niet over aannaaien.
Vesta geeft alleen de feiten als in 31 keer geel. Feiten. Geen nagatieve uitleg van buitenspelval.

9 november 2018 om 23:01

Het is toch wel heel gekleurd om hem als uitzondering neervte zetten alsof hij de enige is die soms wat overdrijft als er een overtreding op hem wordt gemaakt.

Waar ie wel slimmer in moet zijn is het protesteren bij de grens. Veel te fanatiek en risico op geel en dan nog van het domste soort ook.

10 november 2018 om 13:37

Stop jezelf belachelijk te maken buitenspelval. Als je de wedstrijden dit seizoen terugkijkt dan hadden die 31 gele kaarten er misschien wel 41 moeten zijn. Ongelofelijk hoeveel verdedigers bij Lozano te laat zijn met tackelen.

10 november 2018 om 14:39

@buitenspelval,

'Ongeacht de zwaarte van de overtreding vind ik élke vorm onsportief gedrag, ongeacht de club of speler, gewoon walgelijk.'

Toen Veltman vorig seizoen zijn bizar onsportieve actie deed in de wedstrijd tegen Sparta, begalliseerde jij dat als 'een dommigheidje' en sprak jij over 'vermeend onsportief gedrag'.

Dan kan je toch niet met droge ogen beweren dat je onsportief gedrag altijd walgelijk vindt, ook als het spelers van je eigen favoriete club betreft.

8 november 2018 om 20:31

Ik weet niet voor welke club je bent maar, stel Lozano voetbalde voor de club waar jij voor bent, zou je dit dan nog steeds zeggen. En valt het je ook niet op dat hij niet normaal veel schoppen te voorduren krijgt?

9 november 2018 om 00:14

als lozano voor mijn club zou spelen, zou ik het niet goed keuren, en ook hopen dat de club leiding er wat van zou zeggen

9 november 2018 om 09:36

Constant zulk onsportief gedrag en matenaaierij zou ik van een speler van mijn eigen favoriete club ook niet echt kunnen waarderen.

Het vooral lijkt dat Lozano veel schoppen krijgt, omdat hij bij pogingen van tegenstanders de bal te ontfutselen bewust zijn benen laat staan en ze zo promoveert tot schop op zijn onderstel. Dat is slim, maar vooral onsportief. Ook al vind je dat professioneel en prima als hij voor jouw club doet, het hoort eigenlijk niet thuis op het voetbalveld.

Lozano doet vaak geen pogingen om tijdens zijn dribbels op te springen bij potentieel ‘beencontact’, om er langs te gaan. Hij kiest vaak voor de overtreding op hem door zijn been te Latem staan en naait daarmee zijn collega-voetballers en passant bewust kaarten aan.

9 november 2018 om 10:08

Haha, constant zulk onsportief gedrag en maatenaaierij. Joh stel je niet zo aan man. Gewoon een heerlijke voetballer. Je bent gewoon bang voor hem, tenminste, zo kom het over. Eerder noemde je het al walgelijk dat lozano na een zware overtreding door rolt, walgelijk vind je dat. Als je zulke woorden blijft gebruiken voor zulke vergrijpjes, zullen mensen je niet meer serieus nemen als je dat woord een keer gebruikt als het wel gepast is.

9 november 2018 om 13:26

Man man man
Met verkeerde been uit bed gestapt of hou je gewoon een anti Chucky dag?
Het zit diep bij jou gast, heel diep.
Waar haal je al die onzin toch vandaan?

9 november 2018 om 14:15

@Rudeboy65

Nee hoor, ik heb geen anti Chucky dag, nooit gehad ook. Er zit niets diep bij mij wat Lozano betreft kan ik je verzekeren. Zou wat zijn überhaupt. Ik heb wel hoofdpijn vandaag, maar ben zeker niet met mijn verkeerde been uit bed gestapt.

Ik vind Lozano persoonlijk een geweldige speler en geniet ook van zijn voetballende kwaliteiten, maar zijn acteerwerk, het doorrollen en zoeken naar de overtreding door de benen te laten hangen, mag hij wat mij betreft achterwege laten. Mag ik dat niet zeggen zonder dat er vanalles als sentiment en haat wordt bijgesleept?

Net zoals Suarez of Neymar dat van mij mogen doen, ook twee geweldige Latijns-Amerikaanse spelers, die zulk gedrag eigenlijk niet nodig zouden moeten hebben. En ook een Ajacied als Tadic, die die onhebbelijke neiging soms heeft. Waar ik dat vandaan haal laat ik asn jou.

Jammer toch eigenlijk, dat onsportief gedrag door eigen spelers zovaak met de mantel der liefde worden bedekt en criticasters door dezelfde worden bestempeld als mensen die door een clubbril kijken. Begrijpbaar, maar ik lees toch liever de oprechte mening van psvdabeste hierboven, die zich niet door een clubvoorkeur laat leiden.

Blijkbaar ben je wel een hater als je een aanhanger van een rivaliserende club bent, geen PSV-er die ik cynisch op psvdabeste heb zie reageren. Zou ook wat zijn om hem als PSV-hater te beschrijven , omdat hij kritisch durft te kijken naar zijn eigen spelers.

Jij ook welterusten.

9 november 2018 om 23:04

Ah, duidelijk. Ik ben het niet met je eens en dus ben ik een niet oprechte PSV fan.

10 november 2018 om 02:03

Het extreem doorrollen doe je om een andere speler een kaart aan te naaien. Dit is inderdaad walgelijk gedrag. Tadic heeft hier af en toe ook een handje van en ook dan vind ik het walgelijk. Dus niet alleen bij psv of lozano vind ik dit, maar ook als het om mijn eigen club ajax gaat.

8 november 2018 om 20:34

Ik vind ook gewoon de ze in de eredivisie gewoon heel slap verdedigen en daardoor altijd te laat zijn. Je ziet dat hij het in de CL veel moeilijker heeft omdat ze daar gewoon fysiek sterker, sneller en feller zijn.

9 november 2018 om 21:45

Maar ook daar krijgt hij de overtredingen mee, gezien de kaarten die tegenstanders van hem al hebben gekregen. Het is dus niet alleen in de eredivisie...

8 november 2018 om 20:51

Leuke statistiekjes. Zou er ook weleens gemeten zijn hoeveel meter Lozano over de grond rollebolt per wedstrijd? Wat een naar trekje

8 november 2018 om 20:58

Je hebt Tadic nog nooit gezien... Het is echt maar net voor welke club je bent!

8 november 2018 om 21:18

Tadic valt ook reuze mee? En ja hij valt soms (te) makkelijk, dat zal ik niet ontkennen, maar in tegenstelling tot lozano rolt hij niet iedere wedstrijd een stuk of 50 meter door alsof zijn been geamputeerd moet worden om 2 minuten later weer een sprint van 50 meter te trekken. Daar irriteert men zich enorm aan. Tadic die springt altijd gelijk weer op en rolt geen 10 meter door.

8 november 2018 om 23:00

Tadic daarentegen moet bij elke beslissing die tegen zijn team is zijn mond open trekken om te zeuren tegen de scheids. Waarom hij in zo'n 99 % van de gevallen geen gelijk heeft. Wat een zeurwortel is dat geworden zeg.

8 november 2018 om 23:36

Mee eens en daar moet hij ook mee ophouden, maar het ging over het rollen van Tadic, en dat zie ik hem echt zelden doen. Het is alsof je zegt dat Messi net zoveel rolt als Neymar en dat is gewoon onzin.

9 november 2018 om 00:16

iets wat lozano niet doet tegen de grensrechters, altijd dat gezeur en een gezicht van wat doe je nu.

9 november 2018 om 09:52

Lozano heeft af en toe wat overdreven gedrag, maar het valt me eerlijk gezegd best wel mee. Een Suarez bijvoorbeeld destijds bij Ajax was vele malen erger. Maar ja, dan is het je 'eigen' speler en vinden we het juist weer mooi. Het blijft lastig om objectief te oordelen.

9 november 2018 om 20:25

Tadic heeft geen tijd om te rollen, die moet direct naast de scheids staan om te klagen

9 november 2018 om 21:51

Waarom wordt Tadic hier in Gods naam bij gehaald? Dan kan je Schwalbe koningen als Bergwijn of Robben er ook wel bij halen. Dat maakt het ongelofelijk irritante gerollebol van Lozano er niet minder vervelend mee

9 november 2018 om 23:07

Ha!
Tadic valt (uiteraard!) mee, maar Chucky rolt 50 meter door.
Dar verklaart dan ook meteen die sprint van 50 meter daarna.
Hij wil ‘m zelf nemen natuurlijk.

10 november 2018 om 00:24

@hansje Bergwijn een schwalbe koning? Valt wel mee toch, ik kan me er precies 0 voor de geest halen

10 november 2018 om 21:42

Psv - twente schiet me te binnen vorg seizoen?

10 november 2018 om 23:57

Echte koning ja, eentje per jaar dus. Alsnog één te veel maar goed.

11 november 2018 om 09:59

Dat valt inderdaad reuze mee:-)

8 november 2018 om 21:14

Ach joh, aangenaaid. Lozano krijgt in een seizoen meer trappen dan de gemiddelde wolkenkrabber terwijl ik me geen schwalbe van hem kan herinneren. Tel daarbij op dat hij enorm snel is en tegenstanders doorgaans hun best doen om hem uit zijn spel te halen, dan vind ik het nog reuze meevallen.

9 november 2018 om 01:31

Eens, Lozano krijgt aardig wat tikken in een wedstrijd. Hoe hij met deze tikken omgaat wekt alleen maar meer frustratie op. Als Neymar het doet spreken we er allemaal schande van, als Lozano het doet wordt alleen maar naar de verdedigers gewezen. Het gaat er hier niet om dat hij veel tikken krijgt, want ja die krijgt hij maar vooral hoe hij er daarna alles aan doet om er voor te zorgen dat de tegenstander vervolgens een kaart krijgt. Neem een voorbeeld aan Messi. Die krijgt ook veel te verduren, maar blijft wel zoveel mogelijk op zijn benen staan, net zoals bijvoorbeeld Ronaldinho vroeger.

9 november 2018 om 01:36

Daarbij, met Jorrit Hendrix in je ploeg kun je onmogelijk klagen over hard spel. Dat die man telkens wordt gespaard mag in het rijtje van grote kte mysteries als Atlantis en de Bermuda ude Driehoek genoemd worden...

9 november 2018 om 08:59

Haha hou op hoor. Hendrix is een paar keer goed weggekomen maar je zet hem nu weg als een benenbreker.

9 november 2018 om 23:08

Hard spel is wel even wat anders dan een overtreding.

9 november 2018 om 08:14

Helemaal mee eens, en met zoveel als hijzelf sneaky uitdeelt en vaak niet voor gestraft wordt en ook de hoeveelheid kaarten die deze mexicaanse rasacteur samen met zijn oscar winnende vriend luuk anderen aansmeert is het jammer dat hij niet meer kaarten krijgt.

9 november 2018 om 08:30

"Eredivisie-spelers krijgen enorm veel kaarten aangenaaid door Lozano"

Je mag vinden dat hij te dramatisch door blijft rollen, maar dat de overtredingen gemaakt worden is gewoon een feit. Het is niet Lozano's schuld dat er in de eredivisie teveel ongetalenteerde lompe houthakkers rondlopen die zich geen raad met hem weten en dan maar weer aan de noodrem trekken.

9 november 2018 om 13:27

Ach hou toch op. Lozano wordt gewoon steenhard aangepakt iedere keer.

9 november 2018 om 18:27

Idd zo is het en niet anders. Lozano is net zo'n speler als Suárez toen bij Ajax.

9 november 2018 om 18:52

“eredivisie spelers steeds net te laat in poging lozano te stoppen” of “eredivie spelers te onkundig Lozano af te stoppen zonder kaart” had ook gekund. Of misschien “scheidsrechters in eredivisie trekken te snel voor tegenstander Lozano”....eindeloos veel opties eigenlijk om een feit (aantal kaarten voor tegenstanders van lozano) te interpreteren.

T is net wat je met je titel, of in jouw geval met je reactie, wil bereiken.

Of hij heeft de vallende ziekte die heel erg veel weg heeft van een overtreding op hem...

Och en daar springen ze weer als een duveltje uit een doosje. Erg toevallig na Johan Derksen zijn tirade. "Lozano naait kaarten aan". Want al die 31x zag de scheidsrechter het verkeerd en maakte Lozano een schwalbe. Ga toch weg. Lozano maakt een hoop (te veel) theater vaak maar hij krijgt ook ontzettend veel schoppen.

8 november 2018 om 21:02

Geheel mee eens,
Grappig hoe mensen op een voetbalforum nog geeneens de moeite nemen zelf eens na te denken en die dementerende manische snor napraten

8 november 2018 om 22:30

Lozano is gewoon razendsnel waardoor vaak overtredingen op hem gemaakt worden als hij er op volle snelheid langskomt. Dan rol je ook makkelijker door dan als je vanuit stilstand gevloerd wordt. Hij maakt allicht wat theater, maar wordt inderdaad behoorlijk vaak onreglementair afgestopt. Ik zou eigenlijk geen voorbeeld kunnen noemen van een gele kaart die onterecht is uitgedeeld na een overtreding op lozano.

9 november 2018 om 00:20

niemand zegt dat hij 31 schwalbes heeft gemaakt maar sommige waren echt wel bedenkelijk, en dan de overtredingen op "lozano" die niet zijn gestraft met een kaart.

9 november 2018 om 08:51

Johan Derksen, haha. Die vond die laatste overtreding niet eens geel. Rood was voor die overtreding zeker niet nodig, maar als je dat al geen geel vindt dan kunnen we die kaarten gelijk helemaal afschaffen.

9 november 2018 om 23:12

En die demente sukkel van een Derksen zit twee minuten later weer lekker op te scheppen dat ie zoveel spelers in de vernieling heeft getrapt.

10 november 2018 om 08:45

Je mag het niet met hem eens zijn, dat is je volledige recht. Ik ben dat ook niet. Maar met een beetje fatsoen in je donder hoef je niet zulk taalgebruik te hanteren. Dan ben je net zo laag.

9 november 2018 om 18:32

Inderdaad, bij beide is hij lijstaanvoerder denk ik schwalbes en rotschoppen krijgen?

Hij kan zeker overdrijven, maar dat neemt niet weg dat het overtredingen zijn en vaak ook gewoon zware.

8 november 2018 om 22:26

Het is over het algemeen de noodrem, als hij op snelheid voorbij is inderdaad.

Overtredingen op spelers die dribbelen op snelheid en waar een overtreding op wordt begaan, worden bestaft met een gele kaart.
Lozano is een speler die dribbelt op snelheid.
Een speler op het middenveld die dezelfde overtreding maakt op iemand die bijna stil staat, krijgt geen geel.
Een overtreding op Lozano is bijna altijd geel. Hij doet namelijk niets uit stilstand maar is altijd op snelheid met en zonder bal.

Lozano is ook razendsnel waardoor je hem als tegenstander snel kwijt bent. Zag je bv ook in de wedstrijd tegen Tottenham, toen er een overtreding op hek werd gemaakt.

zou ook zeggen AANNAAIEN, OP zn zuid Amerikaans, Guti had daar de laatste wedstrijd ook al trekjes van (nou ja 1 trekje dan en ik ben bang dat hoe vaker dit lukt, hij het gebruikt, en ik hoop dat hij niet 1x tegen de verkeerde speler oploopt, verder is mijn mening, SCHANDALIG

9 november 2018 om 08:11

Misschien moet hij een keer tegen de verkeerde speler aanlopen, dan leert hij het rollen wel af.

Dat doorrollen is echt een talent. Tuurlijk krijgt hij tikken maar man hou eens op met dat theatrale gedoe. Heb echt een bloedhekel aan al die acteurs tegenwoordig. Van de week ook bij Benfica - Ajax. Het verpest het spel gewoon

Het antwoord is simpel: Lozano is gewoon véééél sneller dan alle andere spelers.. Daardoor zijn ze te laat en proberen (tegen beter weten in) toch nog te tackelen. Dan raak je dus niet de bal maar de man, geel dus en soms ook terecht rood...

Wat een reacties hier zeg. Al die aanslagwn op die jongen worden natuurlijk vergeten.

9 november 2018 om 12:23

Ik denk dat er veel meer spelers goed weggekomen zijn dan dat er spelers echt kaarten zijn aangenaaid. Die vent krijgt me soms toch een topschoppen, niet normaal.

10 november 2018 om 20:51

Beetje combi van beide. Die gozer kan super voetballen maar is ook zo irritant als de pest. Af en toe een noodrem en daarom een kaart pakken is prima, maar dat theatrale gedoe.. nee jammer. Ik waardeer de voetballer Lozano, het karakter is echter zo rot als maar kan.

Nou niet allemaal gaan zeuren dat hij andere kaarten aannaait of een aansteller is. Dat doet echt bijna elke voetballer, het is alleen te hopen dat er door de intrede van de VAR hier beter op wordt gelet en juist wordt bestraft.

9 november 2018 om 19:11

Totale onzin natuurlijk, Zuid Amerikanen staan er om bekend iedere gelegenheid aan te grijpen om een ander een kaart aan te smeren, dat is in Nederland echt niet van dat niveau.

Het probleem ligt ook bij de bonden, wel worden zware overtredingen achteraf bestraft als de scheids het niet heeft beoordeeld, maar het meest nare uit het voetbal, de aanstellerij en het bedrog van simulerende spelers wordt volledig genegeerd.

Het is heel simpel om een speler op basis van tv beelden een schorsing op te leggen als hij overduidelijk een schwalbe maakt.

Daar hebben we scheidsrechter en de var voor. Bij Suarez heeft ook lang geduurd totdat de scheids het door had

Haha vind het zo grappig om al die reacties te lezen van degenen die het opnemen voor Lozano, maar Neymar precies voor hetzelfde afkraken.

10 november 2018 om 20:56

Bij Neymar geldt hetzelfde. Prima voetballer maar een stuk minder geliefd door zijn gedrag. Ik kan de voetballer Lozano en Neymar waarderen, het rollen en janken zorgt er echter voor dat ze voor mij niet het aanzien krijgen wat ze zouden kunnen krijgen. Kijk naar Messi, die stelt zich bijna nooit aan (de rest van de Spaanse competitie wel). Maar ik wil niet alleen over Lozano lullen. Wij hebben een Veltman rondlopen die een blessure gebruikt km door te spelen haha

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren