Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Dat virus van PSV moet wel uit Oranje, anders blijven we daarmee zitten'

Laatste update:
/

Met 24 deelnemers aan het EK in Frankrijk is er geen man overboord voor Oranje, maar de start van de kwalificatiecampagne doet desondanks vraagtekens rijzen. Tegen een middelmatig Tsjechië ging Nederland met 2-1 onderuit, waardoor er al vroeg enige druk op Guus Hiddink is ontstaan. Oud-collega Rob Jacobs vindt dat terecht, zo vertelt hij op RTV Rijnmond. "Hij stelt de verkeerde spelers op."

De voormalig trainer van onder meer Feyenoord, kan er niet bij dat de nummer drie van het WK in Brazilië nog geen twee maanden na het einde van dat toernooi, zo ver onder zijn niveau presteerde. "Nog niet zo gek lang geleden heb ik Nederland tegen Brazilië zien spelen, toch een tegenstander van een ander kaliber. Toen speelde het Nederlands elftal erg goed. En er deden maar één of twee spelers nu niet mee", zegt hij. "De rest deed allemaal mee, maar ik herkende er niet één van.'

Jacobs zegt te vrezen voor een te hoog 'PSV-gehalte', nu Hiddink het voor het zeggen heeft. "Luciano Narsingh hoort nog in Jong Oranje te spelen. Dirk Kuyt en Jeremain Lens worden nu gepasseerd, slechte keuzes van Hiddink", vindt hij. "Het is geen Louis van Gaal, dat blijkt nu wel. Dat virus van PSV moet er toch uit, anders blijven we daarmee zitten." Jacobs denkt overigens wel dat Oranje het EK gaat halen. De nummers één en twee plaatsen zich rechtstreeks, terwijl de nummer drie via de play-offs alsnog een ticket kan bemachtigen. "We hoeven ons geen zorgen te maken", besluit hij.

Gaat Oranje bij de eerste twee in de groep eindigen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Precies, hetzelfde geld voor Depay en Wijnaldum! Die voegen toch niks toe aan het grote Oranje, zeker Depay was gister de enige die een onvoldoende haalde.

10 september 2014 om 15:18

Ik vind Wijnaldum in Oranje vaak niet goed spelen, biedt zich niet goed aan en loopt vaak op de verkeerde plek. Verder weinig initiatief, veel inleveren en breedspelen. Bij PSV heeft hij een actievere rol waarin ik hem veel beter vind.

10 september 2014 om 15:20

Wijnaldum kan ik nog begrijpen. Maar depay? Hij was dreigend en kwam vaak zijn directe tegenstander voorbij. De enige die een onvoldoende scoorde waren Veltman, Van Persie en Wijnaldum

10 september 2014 om 15:21

Piep piep, hoi hoi! De echte Calimero's zitten blijkbaar in Rotterdam. Deze man gaat voor het gemak even volledig voorbij aan de belachelijk slechte verdediging. Maar goed, daar lopen ook nogal wat voormalig spelers rond van een andere specifieke club.

10 september 2014 om 15:28

Slechte verdediging? Narsingh was de slechtste man op het veld. Die kwam erin voor veltman en het ging echt niet beter. Ons middenveld en aanval niks gecreeerd en maar zeuren op onze verdediging.. die van tjechie is nog slechter maar daar kwamen onze sterren niet doorheen lol

10 september 2014 om 15:30

Depay was aan de bal wel goed maar zonder de bal en verdedigend is hij wel zwak en zelfs redelijk dom. Qua loopacties helemaal.

10 september 2014 om 15:32

Ik heb alleen maar voorzetten van de kant van Narsingh zien komen eerlijk gezegd, en die voorzetten waren niet slecht. Was ook vaak zijn tegenstander de baas. Ik vond vooral dat het middenveld op de 1 of andere manier overlopen werd. Tsjechie kon de hele tijd heel makkelijk en snel omschakelen, en er was ook totaal geen druk bij schoten uit de tweede lijn.

10 september 2014 om 15:42

Ons middenveld heelft te weinig lopers.. sneijder en de jong bewegen nauwelijks... strootman en als fer zich dit jaar goed ontwikkelt zie ik die liever..

10 september 2014 om 16:35

Vandaar dat Depay ook linksbuiten is en geen verdediger

10 september 2014 om 18:47

Eerst de nul houden en dan pas aan aanvallen denken. De vrij moet eruit en zet daar van dijk maar neer en haal er voorin kuyt uit en zet daar robben neer en het is goed.

11 september 2014 om 08:24

Eerst moet Veltman voorlopig uit het grote oranje... hij heeft nog helemaal niets in Oranje te zoeken

10 september 2014 om 15:46

Ik vond Depay toch echt niet bijzonder gisteren. Het zag er dreigend uit, schaartje hier en daar, maar het leverde niks op. Weinig voorzetten en één zondagsschot.

10 september 2014 om 15:50

Janmaat en Bruno verdiende zeker wel een voldoende? Wat een grap.

10 september 2014 om 16:14

Niemand verdiende een voldoende op Cillessen na, dat was de enige die enigzins zijn niveau haalde. Bij beide goals was hij overigens kansloos.

10 september 2014 om 16:38

De Vrij speelde gewoon een goeie pot..

10 september 2014 om 16:47

Speelde ook als een pannenkoek..

10 september 2014 om 18:16

Ze missen Vlaar. Zonder Vlaar als leider achterin is de verdediging niets waard. de vrij, BMI, Janmaat, Veltman en blind is gewoon middelmaat

10 september 2014 om 16:43

Speciaal ingelogd om jou een digitale draai om
je oren te geven, Depay een onvoldoende geven
is echt te belachelijk voor woorden, de enige die
gisteren een normaal niveau haalde was Depay !

Dat je dat niet ziet of snapt zegt alles over jou verstand !

10 september 2014 om 16:54

Beste Roel, is het misschien in je opgekomen dat Psvfan700 sarcastisch was?

Overigens vond ik Wijnaldum aanvallend erg zwak, maar hij knapte verdedigen veel werk op. Heeft toch veel meer loopvermogen dan De Jong. Wat betreft Narsingh.. Hij is de enige die z'n tegenstander passeert met als het doel het geven van een voorzet. Depay trok alleen maar naar binnen, erg voorspelbaar.

10 september 2014 om 17:47

Sorry, nee dat was niet in me op gekomen
Indien sarcastisch, dan mijn excusses

10 september 2014 om 16:54

Depay de enige met een onvoldoende?? Jij bent grappig vond depay een van de betere. Hij was dreigend naar de goal toe. Wijnaldum wel slecht spelen. Hoop dat strootman zo weer terug is ipv Wijnaldum. En bij sneijder kwam geen bal goed aan. En van persie speelde weer eens slecht kunne beter huntelaar in de spits zetten

10 september 2014 om 18:08

Doet pijn he? Volgens mij zegt hij ook niks over Depay en Wijnaldum dus je opmerking is best sneu

11 september 2014 om 08:33

Hij zegt ook narsingh stond erin en niet kuyt of lens. Voor zover ik weet heeft Lens ook een PSV verleden dus zegt hij dat kuyt van zijn oude club Feyenoord er moet staan. Waardeloos commentaar van deze Feyenoorder die eerst zijn eigen verdediging zou moeten bekritiseren

'er deden maar 1 of 2 spelers niet mee ten opzichte van de wedstrijd tegen brazilie'
Ja Robben(!!) en Vlaar(!!). De 2 die met afstand boven de rest uitstaken. Beetje kortzichtig om dat zo te beredeneren.

10 september 2014 om 15:55

Wtf is rob Jacobs

10 september 2014 om 17:14

Ken je die niet eens? Grootste talent van Nederland, schijnt een mix te zijn van C.Ronaldo/Messi/Ibrahimovic in 1!!! Iedereen heeft het over hem.

Ja, want Wijnaldum en Depay waren drama. Zucht..

Overigens was Narsingh de enige echte rechtsbuiten bij de selectie.

10 september 2014 om 15:28

Ja ik heb zelden iemand zo slecht in het oranje shirt zien splen als wijnaldum. Degene die de opbouw hoorde te verzorgen maar constant veel te diep stond en daardoor niet aanspeelbaar was. En doordat hij diep stond kreeg hij wel goede kansen, die hij keer op keer verknoeide! Kijk om nou te spreken van een "PSV ziekte" is absurd, maar Wijnaldum was dramatisch en Narsingh deelde mee in de malaise, maar die was niet veel slechter dan de rest van het team, wat Wijnaldum wel was.

10 september 2014 om 15:46

We hebben drie centrale verdedigers, De Jong en Sneijder en dan moet Wijnaldum de opbouw verzorgen??

10 september 2014 om 15:52

Ja, Wijnaldum ja. Sneijder is degene die achter de spitsen speelt, De Jong die ballen afpakt maar opbouwend niet sterk is en CVs moeten de ballen aan het middenveld geven, af is dat raar? anders krijg je alleen maar lange ballen, snap je dat echt niet?

10 september 2014 om 15:58

Ze moeten toch wat verzinnen om Wijnaldum de schuld te geven. Iedereen heeft weer een andere reden om hem aan te wijzen. Belachelijk dat de oudjes als Sneijder en RVP zo weinig kritiek krijgen. Als we het over clubs moeten hebben, waren juist de spelers van PSV die het redelijk deden.

10 september 2014 om 15:59

Ruimte maken om te voetballen doe je niet altijd door in de bal te komen maar ook door weg te blijven. Als je als middenvelder bij die drie cv's de bal gaat ophalen blijven er voorin helemaal geen afspeelmogelijkheden meer over.

Daarnaast moeten De Vrij, Veltman en BMI in staat zijn een goede inspeelpass af te leveren, dat is de taak van de Nederlandse verdediger. Wijnaldum is de box-to-box speler van Oranje, niet de man die de opbouw moet gaan verzorgen.

10 september 2014 om 17:25

jezus jongens hou toch op hoe kunnen jullie nou niet zien hoe slecht Wijnaldum was?! Hij verloor ieder duel, iedere bal, was niet aanspeelbaar en mistte 2 grote kansen! Hoe kan je dat überhaupt verdedigen? Ik ben zelfs altijd fan van hem geweest, goede technische speler met veel inzicht en een hele sportieve jongen maar als hij slecht speelt dan moet je dat gewoon kunnen toegeven.

En ja de verdedigers kunnen opbouwen maar nee die horen niet alle aanvallen op te zetten, dat is de taak van de schakel speler, Wijnaldum (die zeker niet box to box is) hij hoorde aanspeelbaar te zijn en daarna de opbouw verzorgen.

En ik ben zeker niet te vrede over RVP en Sneijder die gasten waren ook erg matig, maar dit topic gaat over de Psvrs. En al hoe wel ik het onterecht vind om over een psv ziekte te spreken waren Wijnaldum (echt heel slecht) en Narsingh (niet goed genoeg) erg matig.

10 september 2014 om 23:08

@surreal

Nee deze topic gaat over dat de psvers in oranje een negatief invloed hebben op de kwaliteit ten opzicht van spelers van andere clubs.

Sorry dat is lachwekkend en dat weet je zelf ook. Wijnaldum kan best een slechte wedstrijd gespeelde hebben, maar uitgerekend tegen brazilie was hij een van de beste op het veld. Depay heeft de hele wk goed gespeeld en is samen met psv de belangrijkste man bij psv. En narsingh heeft gegeven wat je van hem als invaller kan verwachten. 1 hele mooie pass op maat en constante dreiging.

De discussie gaat niet over hoe goed of hoe slecht de psvers gisteren waren. Dat is een oneerlijke discussie, want iedereen was slecht. Het feit dat iemand na 1 wedstrijd tot de conclusie kan komen dat dat de aanwezigheid van de psvers onderhand een ziekte aan het worden is, is iemand die 0,0 verstand van voetbal heeft.

11 september 2014 om 00:00

"sorry dat is lachwekkend en dat weet je zelf ook." Volgens mij geef ik dat toch ook aan? Het hele idee dat 1 club schuldig zou zijn aan een slecht Nederlands elftal is absurd.

En het klopt dat Wijnaldum ook goede wedstrijden voor Nederland heeft gehad, begrijp mij niet verkeerd ik propageer niet voor een exit van hem. Wat ik wel zeg is dat hij gewoonweg dramatisch speelde, omdat dat ontkent werd.

En Narsingh had 1 mooie pass, maar in 60 minuten tijd is dat te weinig, leed veel te veel balbezit. Maar ook al aangegeven is dat ik hem niet er vond boven uitsteken qua zwak spel omdat inderdaad het hele team zwak was.

Ik heb persoonlijk toch liever Narsingh dan Kuyt op de flanken.

10 september 2014 om 15:35

Narsingh speelde ook helemaal niet zo slecht volgens mij. Was zijn tegenstander de baas en van zijn kant kwamen zo ongeveer als enige voorzetten vandaan.

10 september 2014 om 15:49

Ja maar deze meneer die hierboven de onzin uitkraamt natuurlijk niet. Narsingh heeft geen Feyenoord verleden. Bovendien, als die kluns van een Janmaat gewoon uitverdedigd i.p.v. de bal al bijna zelf in de hoek legt, is er niks aan de hand.

Erg makkelijk om te zeggen dat Nederland maar 2 spelers mistten. 1 Van deze spelers geldt namelijk wel voor 3 spelers, aangezien Robben bij ieder balcontact meteen 3 spelers om zijn nek heeft hangen. Daardoor ontstaat er veel meer ruimte om te voetballen voor de overige spelers. Daarbij komt dat de verdediging van de tegenstander toch wat minder snel zal inschuiven bij balbezit als ze tegen een Robben spelen.

10 september 2014 om 16:05

Niks aan de hand??? Het gebeurde in de 91 min en in die 91 min was Tsjechië de betere en jij zegt niks aan de hand? Die fout van janmaat kan me geen zier intereseren,Sneijder die niks doet,onze buitenspelers die da spits niet bereiken,een Wijnaldum die niet echt wat kon. Dat baart mij 100x zorgen dan 1 kopbal! Kom op zeg was 90 min verloren tijd en Hiddink is niet de juiste man,jammer dat Koeman niet ff een tweet stuurde zoiets van Karma is a b

10 september 2014 om 16:38

Nee maar wat Janmaat deed was gewoon veels te dom. Op zo'n moment doe je zoiets niet. Hij is toch een professional? Wat een schande. Doet iemand het uit het 5e van mijn plaatselijke club dan kan dat nog maar toch niet een prof die miljoenen verdiend.

Het is weer zover. Nu komt het gezeik weer dat hij teveel PSVers opstelt. Wat een onzin joh. Lens stelt niet veel voor en Kuyt is te verdedigend ingesteld. Geef Guus de tijd en het komt wel goed

10 september 2014 om 15:31

Dit gezeik blijf je houden. Hiddink heeft een verleden bij PSV dus dan heb je van die hersenloze figuren die dit soort uitspraken doen. Aan de opstelling lag het echt niet, meer aan de instelling van het team. Hebben natuurlijk gedacht dat Tsjechië wel een makkelijke horde zou zijn.
Hopen dat Robben, Vlaar en ook Strootman weer snel fit zijn. Depay moet onze vaste linksbuiten worden en Narsingh is de ideale back up op RB achter Robben. Wijnaldum zal ook wel gaan banken als Strootman eenmaal terug is maar moet wel bij de selectie blijven. PSV virus? wat een ridicuul!

10 september 2014 om 18:37

Pas maar op. Want robben en strootman hebben bij PSV gespeeld. Dadelijk zijn het er teveel. Dit is gewoon pure onzin want Guus kon niet echt andere spelers opstellen die beter waren. Ik denk dat als iedereen fit is hij kiest voor cilessen blind vlaar de vrij van der wiel. Dan strootman de jong en sneijder. Voorin memphis van persie en robben. Nou waar is het PSV virus...

10 september 2014 om 15:54

Toch opmerkelijk dat je niemand hoorde over het Feyenoord en Ajax gehalte op het Wk. Maargoed dit land is eigenlijk ook puur Feyenoord en Ajax. Daar mag niets tussen komen. Zo gaat al vanaf vroeger af aan. Want als je hier al gaat zeuren om teveel Psvers...... Narsingh was de enige rechtsbuiten. Lens is een aardige speler maar Depay bied gewoon veel meer dreiging vanaf links. Wijnaldum is de enige echte dynamische speler. Dus zo gek waren die keuzes niet. Dat je een clown achterin hebt die de bal verkeerd terugspeeld ligt niet aan de Psvers. En ook de Vrij en Bruno hadden wel wat harder mogen ingrijpen bij de 1-0. Neemt niet weg dat Wijnaldum had moeten scoren. Maar dit was gewoon een team nederlaag. En niet een Psv nederlaag.

10 september 2014 om 16:40

Depay kwam ook veel meer dreiging vanaf dan dat ik die overschatte Lens in tijden heb zien doen. Ik zeg laat Memphis er lekker in.

Enige Psv'er die er bij is gekomen is Narsingh, dus dit is een beetje raar. Ik verbaasde me wel dat hij gisteren inviel, maar kan ook voorstellen dat Hiddink het rechts breed wilde houden met voorzetten van de zijkant. Dat gebeurt met Kuyt en Lens toch minder. Nogal een rare opmerking dus van meneer Jacobs.

10 september 2014 om 15:17

Pieters toch ook. Los daarvan: eens. Dat hij Lens passeert, vind ik daarbij ook geen sterk argument om te zeggen dat Hiddink PSV-spelers voortrekt, want Lens heeft toch ook een link met Psv.

10 september 2014 om 15:32

Oh speelt Pieters bij pSV dan? Lens heeft ook een link met Ajax als je zo gaat lullen. Want daar is hij opgeleid. Wat een onnozel gedoe weer dit. Die Jacobs moet niet ouwehoeren, hij slaat namelijk de plank volledig mis.

En toen Van Gaal 7 Feyenoorders selecteerde vond deze man het volkomen logisch. Onzin dit.

10 september 2014 om 15:26

Helemaal mee eens. Je moet selecteren op basis van kwaliteit ongeacht de club waar de speler in dienst is. Helaas werkt dat niet zo in Nederland is wel gebleken maar dit verhaal over een 'PSV virus' is grote onzin

11 september 2014 om 03:28

@voetbaltjer
Het is onzin dat er teveel Psvers zijn want Depay doet het best aardig, Wijnaldum is leuk voor de bank. Narsingh is de perfecte rechtsbuiten voor een spits als Klaas-jan. Huntelaar moet trouwens zeker nu gaan spelen in plaats van Van Persie die gewoon dramatisch speelt als 'top' speler !
Ik vond/vind Guus altijd een hele goede coach maar zijn tactiek was heel apart tegen zo'n land als dit.
Van gaal kon de Feyenoorders prima inschuiven, ik denk dat Guus wat tijd nodig heeft.
Als iedereen fit is, zou ik zo spelen.

Jasper/krul
Gregory/Jan
Vlaar/Vdijk
Devrij/Indi
Blind
Nigel/Blind
Strootman
Robben
Sneijder
Depay
Huntelaar

Hahaha wat is dit voor een verhaal zeg.
Dat Narsingh er niet in hoort ok.
En we weten allemaal dat van gaal tactisch veel sterker is dan hiddink.
Maar om nu te zeggen dat we moeten oppassen voor een te hoog psv gehalte vind ik onzin.

Ik weet niet waar deze man het over heeft, maar Dirk Kuyt en Jeremain Lens hadden moeten spelen i.p.v. Narsingh? Dirk Kuyt is totaal niet snel en creatief genoeg meer voor een aanvallende positie, en ik vind Lens op dit moment niet beter dan Narsingh. Tevens viel Narsingh aardig in., met name in de tweede helft een aantal goede voorzetten en dreiging van zijn kant.

En Depay was gisteren de man met de meeste dreiging, dus van dat PSV-virus waar deze man het over heeft, alsof het iets negatiefs is, was naar mijn idee geen sprake.

PSV is toch het beste Nederlandse team op dit moment, lijkt me dus logisch dat die spelers een kans gaan krijgen in Oranje. Of zeg ik nou iets verkeerds?

Ik zou eerder vrezen voor te hoog ex feyenoord gehalte. Zijn er erg weinig uit Rotterdam - zuid die momenteel het nivo halen.

10 september 2014 om 15:22

Probeer maar eens 11 fatsoenlijke Nederlandse voetballers te vinden zonder Feyenoordverleden. Schier onmogelijk met die jeugdopleiding daar.

10 september 2014 om 15:36

Ze hoeven er ook niet allemaal uit. Maar BMI de vrij Wijnaldum en RVP spelen niet echt heel sterk op het moment.

Ik vraag me erg af of die 1e 2 ooit samen een centraal duo in een 4 man verdediging kunnen vormen.

10 september 2014 om 23:08

Huntelaar, Sneijder, Van Basten, Cocu, De Boer (2x zelfs), Depay, Robben, Piet Keizer, Bergkamp, Seedorf, Van Nistelrooy.

Moet ik nog even verder gaan?

11 september 2014 om 08:30

Nee, ik ben om het is je gelukt. Je hebt weliswaar in 4 generaties voetballers moeten zoeken, en dit team kan nooit in deze samenstelling spelen, maar voor de rest klopt het inderdaad.

Zo, de messen worden geslepen. Elk figuur die ooit verstand heeft gehad van voetballen komt met de grootst mogelijke nonsens.
Het virus van Psv, hahaha.
Noem eens een Oranje op dat wel iets gepresteerd heeft zonder dat virus, dan heb je het over 1974 en in dat team hadden juist meer PSV-ers moeten spelen, maar was er een te hoog ander gehalte. Lekker hoor, allemaal lekker de eigen aanhang naar de mond lullen, had hij ook nog andere tips?

Naja, minder feyenoord spelers zou al voor een beter elftal zorgen.
Geen Martins Indi, de Vrij en Janmaat. Bij Ajax moet die pannenkoek van een Veltman eruit en Vlaar, vd/wiel voor terug in. Daarnaast lekker die Wijnaldum eruit gooien en andere pannenkoek erin en het elftal is alweer een stuk beter.
Cillessen vind ik ook eigenlijk helemaal niet zo een goede keeper en mag ook een andere pannenkoek voor in. (vorm/vermeer perhaps?)

Het nederlands elfal is gewoon een one man army. (robben)
Die kale man speelde meer dan met perfectie. By far beste speler van het WK 2014 en heeft ervoor gezorgd met zijn snelheid, inzicht, telkens maar weer langs gaan, leiderschap, mee helpen verdedigen dat NL zo ver is gekomen.

10 september 2014 om 15:57

Ja van der Wiel. Die man heeft het altijd perfect gedaan in Oranje. Janmaat had een slechte pot, maar is de beste rechtsback die we hebben. Wordt bij Newcastle gewoon op waarde geschat. Martins Indi en de Vrij gaan nu hun volgende fase in. Voetballen wekelijks tegen goede spitsen. BMI speelt in de CL en heeft basisplaats bij Porto. Vlaar moet sowieso spelen, dat ben ik met je eens.

Tim Krul in het doel zetten. Heeft toch 10 keer meer uitstraling dan Cillessen. Van Persie lijkt fysiek inderdaad wel een beetje gesloopt zo onderhand. Heeft te veel aanslagen op zijn lichaam gehad en komt niet meer uit de verf. Huntelaar is een killer voor de goal, maar Depay en Robben op de flanken zijn niet echt spelers van de voorzet. Daarom beter met twee spitsen spelen. 5-3-2 is echt niet zo gek met het spelersmateriaal wat we hebben.

11 september 2014 om 03:42

@feye88
Van der Wiel heeft niet echt een eerlijke kans gehad bij Oranje !
Niet gelijk zo boos worden omdat Greg een Ajax verleden heeft. Hij doet het uitstekend bij PSG en volgens kenners word dat toch wel gezien als een grotere club dan waar Janmaat op het moment speelt, met alle respect voor Jan en Newcastle.
Maar Krul heeft inderdaad meer uitstraling dan Jasper dat ben ik met je eens, maar Jasper was gister niet het probleem als een van de beste.
Vaak hebben de coaches bij een land niet veel tijd om de spelers een andere speel stijl te laten voetballen.
Hunt moet er inderdaad voor V.persie in !!
Dat zeg ik al een aantal toernooien.

11 september 2014 om 08:49

Ik heb niks tegen Ajax, ik heb ook niks tegen vd Wiel. Ik vind alleen dat hij niet de rechtsback is voor wie hij soms wordt aangezien. Hij heeft een hele solide verdediging achter zich en een spits die van de kleinste kans een doelpunt maakt. Dan valt het als rechtsback minder snel op als je foutjes maakt. Volgens mij is PSG afgelopen zomer trouwens nog geïnteresseerd geweest in andere rechtsbacks.

Ik vind dat Janmaat en vd Wiel moeten concurreren, maar kan niet echt zeggen dat een van de twee duidelijk beter is.

Makkelijk om nu de Psvers de schuld te geven. Iedereen was gister slecht. De enige die nog een beetje zijn niveau haalde was Depay en dat is toch echt een Psver. En Wijnaldum en Depay horen gewoon bij de selectie van het Nederlands elftal. Misschien dat Narsingh iets te vroeg is opgeroepen die moet eerst maar is een paar wedstrijden op rij laten zien dat zijn oude vorm weer terug is.

Huh? Hoewel een wedstrijd knullig verliezen in de laatste minuut wel typisch PSV van de laatste jaren zou zijn, snap ik verder niet wat deze man raaskalt. Volgens mij liep de verdediging zwaar te schutteren, en liet daar nou juist geen Psv'er lopen...

En Narsingh heeft trouwens net zo hard een Heerenveen- en Ajax-verleden, dat is de enige speler die erbij is gekomen ten opzichte van het WK.

Ik was al tegen de komst van Hiddink als bondscoach, na deze eerste wedstrijden is mijn mening duidelijk onderbouwd ook.
Het is echt een ellende om naar te kijken, dat was onder van Gaal op het wk ook af en toe.
Maar als Louis wat omzettingen deed werd het leuker, nu is dat niet het geval.
Verkeerde spelers op verkeerde plaatsen, verkeerd systeem en verder vind ook dat de spelers er iets aan kunnen doen.
Al het voetballend niet loopt moet de knop om, maar dat gebeurd niet en zal een probleem opleveren.
Hopelijk als iedereen fit is, word het allemaal beter maar zo jammer van Hiddink .

10 september 2014 om 15:32

Je kunt het ook omdraaien natuurlijk. Van Gaal heeft vlak voor het WK zijn systeem omgegooid omdat 1 (!!!!!) speler geblesseerd afhaakte. Dappere keuze die goed uitpakte, maar nu moet Hiddink de boel wel weer ombouwen, omdat hij zijn spelsysteem niet af wil laten hangen van het wel of niet aanwezig zijn van Strootman.

Van Gaal is misschien tactisch sterker, maar ik geloof er niets van dat Hiddink niet minimaal hetzelfde resultaat kan halen. Hij heeft bij Psv, Korea, Australië en Rusland bewezen dat hij met redelijk materiaal tot grootse dingen in staat is. Alleen heeft hij even tijd nodig, net als elke nieuwe bondscoach.

10 september 2014 om 15:33

Leg eens uit, wie speelde er allemaal op de verkeerde plaats?
Iedereen stond op de logische plaats opgesteld, alleen had hij eventueel zonder Veltman en met bv. Narsingh moeten beginnen. Of had jij Kuyt daar willen hebben?

Of deze opmerkingen van Rob Jacobs zijn uit de context getrokken of hij heeft totaal geen verstand van voetbal.

Als je de slechte prestaties vh Nederlands elftal wil toeschrijven aan het feit dat Narsingh (24 jr, jong oranje????) speelde ipv Kuyt dan heb je er geen heldere kijk meer op.

Denk zelf dat dit nu de beste selectie is om op te stellen al is het met van Dijk nog afwachten natuurlijk. Kuyt is hoogstens pinchhitter om in de laatste 10 min oorlog te stichten voorin. Wijnaldum heeft niet echt een rol in dit elftal. Beetje overbodig lijkt het. Dat Janmaat geen bal krijgt komt omdat ie niet zo goed is.

Cillessen
van der Wiel
van Dijk
de Vrij
Pieters
N de Jong
Sneijder
Blind
Narsingh/Len
van Persie
Depay

Ook zo leuk dat Narsingh in Jong Oranje moet spelen. Hij wordt over 3 dagen 24, gaat nogal lastig dus.

Jaja, nu is het de schuld van PSV dat oranje heeft verloren. Nee, dat lijkt me heel logisch. Alsof Lens tegen een tegenstander waarin Oranje het spel moet maken meer in te brengen heeft dan Narsingh. Lens is nog meer een countervoetballer, die kan nog minder zonder ruimte.

Verder waren Depay en Wijnaldum gewoon de spelers die de meeste kansen kregen en waar de meeste dreiging vanuit ging. Waar we ons echt zorgen over moeten maken is hoe het kan dat het Wijnaldum is die steeds in scoringspositie komt, terwijl juist daar niet zijn capaciteiten liggen. Hoe kan het dat hij steeds goed voor de goal opduikt, terwijl de centrumspits nergens te bekennen is?

Als PSV de beste spelers met een Nederlands paspoort heeft, dan spelen er veel PSV-ers bij Oranje. Als Feyenoord de beste spelers met een Nederlands paspoort heeft, dan spelen er veel Feyenoorders bij Oranje. Met Ajax hetzelfde verhaal. Hiddink is in dat opzicht ook wel de laatste die je biased kunt noemen richting Psv, hij is juist zeer objectief in zijn keuzes. Dat hij misschien hier en daar andere keuzes had moeten maken is een tweede, maar dat heeft niets met PSV te maken.

Hier snap ik dus helemaal niks van. De enige die een voldoende haalden waren Wijnaldum en Depay. Kijk even naar die Feyenoord verdediging. Daar begint de ellende. Volgende keer Van der Wiel en Vlaar. Huntelaar mag ook wel een kans krijgen. Ik was groot fan Van Persie, maar Huntelaar verdiend ook gewoon een kans om een keer te starten. Ik bedoel Hiddink start met verdorie Kuyt als rechtsbuiten tegen Italie.

10 september 2014 om 15:37

Kuyt kun je prima meenemen naar een toernooi omdat hij elke positie met minimaal een 6,5/7 kan invullen. Ideaal als 12e man, misschien wel de meest multi-functionele voetballer die we ooit gehad hebben. Heel nuttig omdat toernooien lang zijn en er altijd blessures ontstaan. Met Kuyt erbij heb je in één keer voor elke positie een derde man.

Maar in een kwalificatiereeks is het pure armoede als je een beroep moet doen op Kuyt. Op elke positie hebben we minimaal 3 voetballers die beter zijn.

Voor wat betreft van Persie begrijp ik echt niet dat die nog zoveel vertrouwen krijgt. Natuurlijk een grote voetballer, maar in Oranje lukt vrijwel niets. Hij loopt verkeerd, creëert niets en als hij een kans krijgt dan benut hij hem niet, een enkele uitzondering daargelaten.

Een beetje te snel concluderen dat Guus geen v Gaal is. Ook v Gaal is werd gelijk zo in the picture gezet. Vanwege het saaie spel. Geef Hiddink de tijd. Daarbij denk ik datNarsingh er nog wel gaat komen. V Gaal heeft er ook een langere periode over gedaan voordat er echt iets stond. Een hecht team. Hoe vaak kunnen hun trainen met die mannen? Niet al te vaak. Heb er wel vertrouwen in dat Guus het gaat klaren. In ieder geval een plaatsing. De rest zien we wel. Ik denk persoonlijk dat hij aan zijn eigen strategie moet breien. Dan gaat het zeker goed komen.

Dus op basis dat Narsingh speeltijd krijgt heeft Hiddink een PSV virus? Kan het zeker begrijpen dat mensen dat denken maar toch niet op basis van een invalbeurt van één speler?

Overigens vergeet men dat Nederland op het WK na de poulefase gewoon slecht heeft gespeeld. Tegen Costa Rica en Argentinië scoren we gewoon 2 x 120 minuten niet en tegen Mexico alleen in de slotfase. Halve finale was een fantastisch resultaat maar brengt te veel verwachtingen met zich mee, ook voor Hiddink zelf.

Ik probeer het positief te bekijken. Hiddink (en heel Nederland) ziet nu dat er echt verbetering nodig is en dan heb ik het niet over het systeem. Nederland moet niet alleen pieken tijdens eindtoernooien maar gewoon ijzersterk zijn voor dat zo'n toernooi begint.

Dit gaat hem straks worden.

krul
vd wiel
vlaar
de vrij
v aanholt
de jong
sneider
strootman
robben
v persie
depay
10 september 2014 om 15:52

Als 'de Vrij' het goed gaat doen bij Lazio. Als die slecht gaat spelen, liever van Dijk vind je niet?

Boehoe, zitten geen Feyenoorders meer in het elftal? Laten we anders Boetius, schaken en Immers opstellen. Die doen het in de competitie ook zo goed. Grow up Jacobs, je bent geen 12 meer. Dan ga je niet 3 spelers van een andere clubs een virus noemen.

Nederland is niks zonder Robben

Narsingh een jong Oranje speler?? Bullshit, ik vind het een jongen die precies weet wat hij kan en daar erg gevaarlijk mee is. Depay.. Tja, Depay moet zijn koppie erbij houden, dan kan het een hele grote worden, maar ik vond hem gisteren nét iets te nonchalant, ondanks dat hij bij Nederland nog een van de betere was, die jongen moet gewoon keihard werken en een echte killer worden. Wijnaldum hoeft van mij niet zo in Oranje, maar daar komt Strootman binnenkort weer voor terug, vind Klaassen persoonlijk net iets beter als Wijnaldum, net wat slimmer, scherper en een stuk dodelijker in de 16.

10 september 2014 om 15:47

Dat je Klaassen beter vind komt denk ik door je club voorkeur??

10 september 2014 om 16:31

Klaassen beter dan wijnaldum? Heb ik iets gemist? Wijnaldum was gisteren samen met Memphis Narsingh De Jong en Blind een van de beteren in het veld, voor de rest speelde iedereen DRAMA blind en narsingh enige met normale voorzetten memphis enige met veel creativiteit en dreiging en de jong die paar ballen blokte en afpakte

wijnaldum in oranje is geen schim van de speler die het bij psv is hoor. Als je ziet hoe die de voorzet van Blind wil aannemen of direct wil spelen, geen idee, maar het sloeg nergens op, dat kan een gemiddelde hoofdklasse speler beter. Neem m gewoon op je kop, mis je dan jammer, was niet de makkelijkste bal, maar wel de meeste kans om hem op doel te krijgen. En die 2e waar hij gewoon over de bal heen maait.....en natuurlijk het balverlies waar een tegengoal uitkomt
Overigens vind ik de discussie over teveel psv onzin, Depay deed gewoon wat hij kon.

PSV Virus? Het echte drama lag zoals vanouds weer achterin met Daryl Janmaat en Martens Indi, die fijne ex Feyenoorders die er weer helemaal niks van bakte. Narsingh was daarnaast veel gevaarlijker dan Kuyt en Lens was de laatste wedstrijd van Oranje (tegen Chili) ook echt dramatisch.

Ohja, Depay was echt slecht inderdaad!
En vooral Indi (fout instappen), Janmaat (blunder) en De Vrij (verloor veel duels) waren ook lekker in vorm zeg!
Nee, gaat goed daar in Rotterdam haha. Gelukkig zijn ze nu weg

Wie neem deze Rob Jacobs nou nog serieus. Dit artikel is niets meer dan een stukje PSV-bashen, dat ga je dan toch niet serieus nemen? Ik zou me als Rijnmonder nu echter doodschamen voor zo veel Calimero-gedrag.

10 september 2014 om 16:13

Wie is in hemelsnaam rob Jacobs ?? Een eencellige amoebe met te weinig aandacht zeker. Heeft iig zelf nooit iets gepresteerd en gaat dan nu na 2(!) wedstrijden liggen zeiken op een collega die niets meer te bewijzen heeft!!! Het was inderdaad slecht in deze hele week dat ze bij elkaar waren. Ondanks dat het niet is goed te praten kan ik me wel voorstellen dat als je 10 weken een volledige focus op een wk hebt gehad je moeite hebt om je op te laden voor deze wedstrijden. Juist de spelers met het meeste karakter waren er niet bij ( Robben en Vlaar ) . Dat is juist wat er ontbrak en maak me dus totaal geen zorgen ! Welk team heeft er geen dipje een keer ??!?!? Maar dat is weer typisch Nederlands gezeik ... Het is ALLES of NIETS !!!

10 september 2014 om 17:11

Haha, een eencellige amoebe. Daarmee geef je hem misschien nog wel te veel krediet. Met de rest van je betoog ben ik het ook helemaal eens. Ik kreeg gedurende de hele wedstrijd het gevoel dat ze er geen zin in hadden. En niemand in het veld die in staat was dat te corrigeren.

Och, wat een verkeerde woordkeus. "het virus van Psv." Het Nederlands Elftal bestond trouwens gisteren uitsluitend uit (oud spelers van) Ajacieden, Feyenoorders of Psv'er. Dat is toch logisch, dat zijn onze enige topclubs (die het doen met spelers van eigen bodem).

Lens had er best in kunnen staan, doet qua snelheid zeker niet onder aan Narsingh. Je mist Robben gewoon, de enige topspeler met creatief gevaar (overigens is dat ook allemaal Psv). Volgens mij was Narsingh gisteren ook niet echt het probleem (wijnaldum daarentegen...).

Het probleem gisteren zat hem vol in het feit dat niemand wist wat ze nou moesten doen. Guus had een en ander veranderd (en toen weer niet). Heel onzeker allemaal. Dat zag je terug in het spel. Verdedigend was het dramatisch, de tweede lijn werd totaal niet gedekt/ geblokt en aanvallend werd alles meteen ingeleverd.
Verwacht wel dat ze straks aan het systeem Guus gaan wennen (is ook een hele omslag na Van Gaal), maar dat duurt even. Dat geneuzel over te veel PSV is onzin. De beste spelers horen te spelen.

Voor het vervolg zou ik trouwens spelen met Siem de Jong als diepe spits. Je hebt daar iemand nodig die een bal vast kan houden of terug kaatsen. Niet een afmaker. Robben en Depay trekken toch steeds naar binnen om het te proberen.

10 september 2014 om 16:52

Hoezo is dat een omslag? Iedereen in nl wordt met 433 opgeleid, daar moeten onze spelers blind op kunnen terugvallen!

Gelijk zeiken als het even niet goed gaat. Geef Hiddink de kans. Dan mokt het vanzelf goed. Van Gaal werd ook verguisd en dat kwam ook allemaal goed.

10 september 2014 om 16:10

Hiddink heeft zijn tijd gehad

Virus van Psv? Zegt iemand met Feyenoord virus in zijn dikke kop. Nadat het Feyenoord virus achterin ook nog de oorzaak was van de nederlaag. Wat een domme van een domme man.

haha...wat een onzin. Lens komt toch ook van psv vandaan.
En kuijt hoort juist niet meer in Oranje, maar Hidding roept hem toch op. Dirk heeft toch echt geen psv verleden.
depay is op t moment de beste speler in de eredivisie, tja dan ben je in beeld bij oranje he. Lijkt me logisch.
Ik zie liever ook 15 ajacieden in Oranje maar dan moeten ze wel goed genoeg zijn

Het een "psv virus " noemen en dan met als argument invaller narsingh komen..........
Rob jacobs komt wat mij betreft met stip in het beruchte rijtje , wat een maloot.

Laten we eerst eens beginnen met het virus Robin van Persie uit te bannen, dan zijn we al een heel eind opgeschoten....

Na ieder sterk WK, volgt een dramatisch EK. Uitzonderingen daargelaten.
En enkele reacties zijn ook erg vreemd. Zo zou de Feyenoordverdediging het zwak hebben gedaan? Er is geen Feyenoorder geselecteerd. (logisch) En mochten er spelers in de verdediging staan die er niet thuis horen, dan heeft Jacobs gelijk dat Hiddink de verkeerde spelers opstelt.
Hij heeft trouwens Feyenoord 1 jaar getraind en, ofschoon hij verder wilde heeft Hans Kraaij hem er uit gestuurd. Dit was in 1988. Heeft in zijn commentaren op radio/tv Rijnmond niet veel op met Feyenoord.
Wat hij met het PSV virus bedoelt is mij een raadsel.
Om in bovenstaande stijl te blijven, heeft de ex Heerenveenspeler Janmaat een grote blunder begaan, maar dat weet hij zelf als beste.

Dat geldt niet alleen voor PSV maar ook voor Ajax. Hoe haalt Hiddink het in zijn hoofd om Veldman op te stellen? Dat kereltje is niet eens goed genoeg voor ons Ajax laat staan Oranje. En zelfs bij Cillissen zet ik mijn vraagtekens bij want ik vind Krul een meer completere keeper met meer ervaring.

Volgens mij gaf RvP kort na de wedstrijd aan dat het niet aan de bondscoach lag, maar aan de spelers zelf..

Eerst de "druk" van v. Persie afhalen en hem tussen de spits en 10 positie in laten spelen. Waarom? In potentie is hij, met Robben, onze beste aanvaller, dus je moet hen vrij kunnen laten spelen!

Waarom kies ik niet voor Sneijder op 10? Heel simpel, hij is een man van de openingen, met v. Persie die wegzakt uit de spits, Robben en Depay die naar binnen komen en Sneijder die zich teveel voorin wil profileren, loop je in een trechter.

Dus kan je beter Robin op papier op 10 laten starten, zijn natuur dwingt hem toch wel iets dieper te gaan spelen en hij kan Depay en Robben ook met 1 bal voor de keeper krijgen!

Nu, zolang Strootman er niet bij is, zou ik 5-3-2 gaan spelen met Blind naast de Jong en Pieters linksback, maar zodra Kevin fit is gaat hij naast de Jong en zou ik Blind en Pieters uit de basis halen, puur omdat je dan met bijv. Buttner op links een speler hebt met met body en diepgang en Strootman kan dat bedienen en overnemen qua postie, net als de Jong dat aan de andere kant vaak doet, breed gaan staan als Janmaat naar voren is.

Achterin is het lastig, de Vrij, Indi en Vlaar waren gedrieëen echt goed op het WK en ik zou ze daarom wat krediet geven, maar v. Dijk kan beuken en Kongolo, als deze zijn vorm vindt, is weer een ras atleet en een heel groot talent! Maar voor nu vertrouw ik op het trio wat het toen ook goed deed, dat kan niet ineens weg zijn!

Op goal Krul, snap niet dat Cillissen er nog steeds in staat als heel de wereld heeft gezien wat een kerel er staat met Krul, dan heb ik het uiteraard over de penalty serie, maar ook dat hij wekelijks in de sterkste competitie speelt en opvalt!

Onderstaande formatie is wat vertekenend, maar Janmaat en Buttner zijn de backs en v. Persie staat iets dieper, meer als een valse spits, een 9,5 zeg maar. Ik durf te stellen, dat als je deze elf kan fine-tunen je op het EK meedoet voor de titel!

Krul
de Vrij
Vlaar
Indi
Janmaat
de Jong
Strootman
Buttner
v. Persie
Robben
Depay
10 september 2014 om 16:59

dus van persie moet maar op de plaats van een ander spelen omdat hij dramatsch in de spits speelt?
wat heeft cilissen verkeerd gedaan volgens jouw. omdat krul een echte kerel is moet hij maar keepen? laten we dan schwarzenegger in het doel zetten.
blind eruit op basis waarvan? gisteren zeker 1 van de beteren. assist en nog prima voorzet waaruit wijnaldum moet scoren.
janmaat drama en niet alleen om zijn verkeerde terugkopbal. daar hoort van der wiel te spelen. basisspeler psg! BMI en de Vrij staan bij eerste tegengoal te slapen.
buttner?? blij dat jij geen bondscoach bent.
voor welke club ben je trouwens?

10 september 2014 om 18:33

Nee v. Persie wil ik daar hebben omdat hij nu wat terugzakt en je vaak ziet dat hij en Sneijder in elkaars positie lopen. Dus opteer ik om dan v. Persie een linie terug te halen zodat hij dan met de neus naar de goal kan spelen en in de diepte aangespeeld kan worden!

Cillissen vindt ik geen uitstraling hebben, het is de Mulder van het NL elftal, Krul speelt op een hoger niveau, heeft body, voetbalt enkel minder mee en is minder een lijnkeeper, maar met een 5-mans linie voor je giegel hoeft dat ook niet zozeer.

Blind vindt ik niet slecht, zeker niet, maar je moet ergens voetbal hebben lijkt mij? Dan maar op de flanken, v.d. Wiel, Janmaat rechts en Buttner, Pieters links ontloopt elkaar niet zoveel! Buttner gaat spelen in Rusland, en ook als back, is aanvallend en heeft drang naar voren, nog belangrijker, heeft veel power en een voorzet, ben ook een beetje fan van dat type speler, geef ik eerlijk toe! Gregory was ik even vergeten, excuus en ja die hoort ook te spelen, maar Janmaat deed het tot voor kort gewoon goed, nogmaals is om het even wie er start, ontloopt elkaar niet zoveel!

Ikzelf zou overwegen hem de linker centrale man te maken, dan kan hij inschuiven het middenveld in, dan zou je Indi moeten slachtofferen!

Blind zie ik gewoon meer in als middenvelder, maar met een fitte Strootman en de Jong is hij de minste met Fer en daarom geen basismateriaal op het middenrif.

BMI en de Vrij speelde met Vlaar naast/tussen hen een degelijk WK, maar wat ik al aangaf, krediet! Ik denk dat op termijn Douglas erbij komt, net als Buttner spelend in een competitie die Hiddink goed kent en op waarde schat en dan denk ik dat de Vrij sneuvelt. Zoals eerder gezegd dan Blind een linie terug, dan denk ik dat het er aardig uit begint te zien?

krul
douglas
vlaar
blind
v.d. wiel
de jong
strootman
buttner
v. persie
robben
depay

Rustig aan mensen...

Strootman, Van Ginkel en Robben sluiten uiteindelijk nog aan!
En ik ben altijd een voorstander van V.persie geweest.. maar 4-3-3 toch maar eens Huntelaar erin pleuren! Het is wel genoeg geweest..

Wat een flauwekul is dit zeg. Ik ben er geen voorstander van de clubs erbij te halen, maar als je objectief kijkt zie je dat de (oud-)Feyenoorders toch wat meer fouten maken momenteel. Daarnaast is Robben ook een PSV-er, die hoort zeker niet bij ''het virus'' meneer Jacobs?

Ik denk eerder dat het ex Feyenoordgehalte omlaag moet want van Persie, Jan Maat, de Vrij en BMI waren wel top zeker.

Bah bah gezever achteraf.

De slechtste man van het elftal heeft wel gescoord haha drama echt drama de verdediging

Ik denk dat er een vorm van arrogantie in het team is geslopen. Om bij de top te blijven, moeten ze wel blijven vechten. Hiddink moet het team wel vertrouwen geven en zorgen voor een duidelijk systeem. Dat gejojo tussen systemen zorgt daar niet voor.

Van Geel heeft het prima gedaan om die overschatte spelers van ons te verkopen man wat waren die slecht gisteren en tegen Italie. Verder mis je gewoon Strootman Robben Vlaar en Huntelaar dat zijn gewoon belangrijke spelers voor Oranje. Van Persie vind ik na zijn blessure echt 3 keer niks liever Huntelaar erin die pikt hier en daar nog zijn doelpunten mee. Als Van Ginkel gaat spelen bij Ac Milan is hij wellicht ook nog een optie voor het middenveld. Verder zou ik Elia een kans geven die is in goede vorm nu bij zijn club verdient een kans.

Misschien moet Jacobs solliciteren voor een baantje als columnist hier op VZ. Kan hij mooi concurreren met Muller wie het meeste onzin kan opschrijven
De enigen die ik verwijt dat Oranje gisteren heeft verloren zijn de twee vedettes, Sneijder en Van Persie, en De Jong. Die moeten het team op sleeptouw nemen en vooral de twee vedettes moeten het verschil kunnen maken. Helaas gebeurt dat veel te weinig.

"het PSV virus", wat een belachelijke uitspraak!

Wat mij betreft roept Guus geen PSVers meer op. Goed voor PSV en blijkbaar Oranje. Gelukkig stond de achterste linie gisteren wel als een huis.

Hiddink moet de beste spelers oproepen, ongeacht waar ze spelen... Dat er toevallig op dit moment een hoop spelers beroerd spelen met een Feijenoord achtergrond wil niet zeggen dat je nooit meer Feijenoorders moet oproepen, immers was Vlaar zo ongeveer de beste speler naast Robben. Die overigens ook een (oud) PSV-er is... Onzin altijd.

Vlaar, Robben, Strootman, Van Ginkel, Huntelaar, De Guzman etc gaan nog aansluiten. Dat zijn allemaal jongens die in principe in aanmerking (kunnnen) kokmen voor een basisplek.

Wel ben ik van mening dat Hiddink gister gefaald heeft. Eerst heel stoer een grote bek over 5-3-2 en er dan toch mee beginnen? Veltman nog Voor rust wisselen? Dat slaat nergens op, zo'n jongen staat gewoon voor lul.

En ben ik de enige die het raar vond dat ie verder helemaal niet wisselde? Er waren genoeg jongens rijp voor een wissel...toch wisselde hij maar een keer, of heb ik wat gemist?

Wat een gelul. Wie stonden er in de verdediging. Juist, Feyenoorders. Waar ging het mis? De verdediging. Dat Feyenoord virus moet maar eens afgelopen zijn! Wat een eppo deze man!

En ik maar denken dat Janmaat, De Vrij en Martins Indi bij Feyenoord zijn opgeleid. Spelers die gisteren toch door de mand vielen.

Narsingh snap ik ook niks van, laat die eerst nog even wedstrijdritme en ervaring op doen.
Die komt er misschien nog wel, maar vind het nu nog veel te vroeg, ik had hem er niet in gezet in ieder geval. Liever een Kuijt of zelfs Lens.
Voor de rest vind ik Depay en Wijnaldum wel een meerwaade voor Oranje, dus dat vind ik onzin.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren