Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Analisten Studio Voetbal lachen Vermeulen uit na uitspraak over Feyenoord

Laatste update:

Hoewel Feyenoord momenteel het minste aantal verliespunten in de Eredivisie heeft, zien de analisten van Studio Voetbal geen titelkandidaat in de ploeg van Arne Slot. Alleen chef voetbal Arno Vermeulen van de NOS geeft een stuiver voor de titelkansen van Feyenoord; volgens Rafael van der Vaart, Pierre van Hooijdonk en Ibrahim Afellay is een kampioenschap onrealistisch. Ze lachen Vermeulen zelfs uit als die aangeeft Feyenoord serieus te nemen als kandidaat.

"Nee, dat gaat niet gebeuren", zegt Van der Vaart over een kampioenschap van Feyenoord. "Arne Slot heeft daar wel iets stabiels neergezet, maar Ajax is veel beter en PSV is ook beter, ook al verloor PSV met 0-4 van Feyenoord. Feyenoord doet het fantastisch, het is een wereldprestatie van Slot, maar PSV en Ajax zijn wel veel beter." Van Hooijdonk noemt de titelkandidatuur van Feyenoord 'veel te opportunistisch', maar Vermeulen is het daarmee oneens. "Als er drie ploegen zo dicht bij elkaar staan, en het gaat tot de winterstop denk ik echt zo door, dan vind ik dat er drie ploegen zijn die dit seizoen kampioen kunnen worden."

Die opmerking leidt tot schaterlachende analisten aan tafel. "Hoe kun je nou een van de drie ploegen wegstrepen als titelkandidaat terwijl ze zo hoog staan?", houdt Vermeulen echter vol. "Het gebeurt in het voetbal. Ajax heeft de beste spelers, PSV daarna en Feyenoord dáárna. Het zegt niet alles in het voetbal, dat hebben we al vaker gezien." Van der Vaart spreekt na het betoog van Vermeulen van 'de opendeurenshow'. Afellay zegt gekscherend 'bijna te denken' dat Vermeulen aandelen heeft in Feyenoord.

Vermeulen houdt voet bij stuk. "Ik vind het gek om ze te schrappen als kandidaat als je over twee weken bovenaan kunt staan in de Eredivisie." Van der Vaart laat zich niet overtuigen. "Ik denk dat je niet serieus genomen wordt als je zegt: ik denk dat Feyenoord kampioen wordt." Vermeulen vindt dat 'helemaal een rare opmerking'. Van Hooijdonk geeft aan dat het 'ontzettend verrassend' zou zijn als Feyenoord met de smalle selectie kampioen wordt. "Tot nu toe, en daar moet je een beetje mazzel mee hebben, heeft Feyenoord geen last van de smalle selectie", countert Vermeulen echter. "Ze hebben ook een heel goede trainer, dat weten we allemaal."

Slot suggereerde zondag na de gewonnen thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle (4-0) dat Feyenoord wel een titelkandidaat is. Hij stelde dat PEC 'geen mede-titelkandidaat' is. Slot kreeg kort na zijn uitspraak een subtiel signaal van de perschef van Feyenoord, maar leek dat niet in de gaten te hebben. "Dan heb ik me versproken", zei hij desgevraagd lachend. "We staan nu natuurlijk wel op een positie die er heel goed uitziet. We zijn op dit moment wel de concurrent van Ajax en PSV. Het zou gek zijn als ik zou zeggen dat we met Zwolle strijden om de laatste plek."

Nr.TeamMWGV+/-Pnt
1PSV3127318684
2Feyenoord3123625675
3FC Twente3119662863
4AZ3117772758
5Ajax3113108749
6NEC31121181247
7FC Utrecht3112109246
8Sparta Rotterdam3112712343
9Go Ahead Eagles3111911342
10sc Heerenveen3110615-1436
11PEC Zwolle319814-1635
12Fortuna Sittard319814-1935
13Almere City FC3171212-2033
14Heracles Almelo319517-2432
15Excelsior3151115-2026
16RKC Waalwijk316718-2125
17FC Volendam314720-4519
18Vitesse315521-452

Zie jij Feyenoord als kandidaat voor het kampioenschap?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als ik eerlijk ben vind ik Feyenoord echt heel sterk. Die kunnen echt wel kampioen worden. Ik vind dat PSV qua selectie niet veel beter is ook(zeker met de blessures nu).

22 november 2021 om 00:05

Maar koopt PSV dan verkeerd in? Als je kijkt naar wat ze hebben uitgegeven sinds de komst van Schmidt dan komt Feyenoord daar qua uitgaven niet eens een klein beetje in de buurt. Dan zou je toch zeggen dat PSV veel meer kwaliteit in huis hoort te hebben

22 november 2021 om 00:09

Japie, laten we alsjeblieft geen Schmidt discussie van maken bij een artikel dat gaat over het wel of niet vinden dat feyenoord een titelkandidaat is.

On: als Feyenoord zo door gaat en Ajax blijft punten verspelen waarom zouden ze geen titelkandidaat zijn? 13 wedstrijden onderweg dan tel je gewoon mee

22 november 2021 om 00:11

Dit valt toch wel mee? PSV heeft dit seizoen zo’n 6 miljoen aan aankopen besteed.

22 november 2021 om 00:21

Dit seizoen wel. Vorig jaar belachelijk veel met Sangare, Max etc

22 november 2021 om 00:25

“Belachelijk” dat valt nog best mee vergeleken met de seizoenen voorheen onder van Bommel en Cocu. En dat waren dat laatste seizoen onder van Bommel nog eens allemaal miskopen ook. Op Boscagli na.

22 november 2021 om 00:33

Nog steeds veel meer dan Feyenoord. Dan zou je toch zeggen die moeten echt veel meer kwaliteit in huis hebben

22 november 2021 om 00:37

Ach, een sangare of een baumgartl, doan is gelijk aan Trauner, Pedersen, Aursnes en Jahanbaksh bij elkaar. Psv geeft gewoon veel meer uit en zo hoog niveau tikken ze niet aan.

22 november 2021 om 07:01

Japie jullie hebben Arnesen, wij JDJ. Jullie een Mercedes, wij een Renault. Dat scheelt heel veel. PSV staat gelijk met Ajax,dat veel meer geld heeft. Is Ten Hag nu slecht? Ik denk serieus dat PSV s veldspel zo stroef loopt grotendeels door Zahavi . Zaterdag deed ie niet mee en iedereen begreep elkaar. Ook beter voor Vinícius die wél een bal kan bij zich houden zonder ondersteboven gelopen te worden. Kan de rest aansluiten etc. Veel duidelijker om patronen te creëren.

22 november 2021 om 13:18

Vele Mercedessen rijden rond met motoren van Renault

22 november 2021 om 00:08

Ja het is een beetje vreemd dat men lacherig doet over een ploeg die er op een 3e van de competitie het beste voorstaat en al veel zware uitwedstrijden heeft gehad. Zeker geen titelfavoriet, maar men mag Feyenoord zeker serieus nemen.

22 november 2021 om 00:51

Je zegt het goed. Op een derde van de competitie. Met een smalle selectie. Je hebt meer kwaliteit op de bank nodig wil je serieus kans maken op die titel. Misschien toch nog kijken naar wat goedkope versterkingen..

22 november 2021 om 01:00

Ja, zoals ik in andere reacties ook zeg. We hebben 14-15 basiswaardige spelers. Een paar blessures zijn daarmee wel op te vangen, maar krijg je een blessuregolf net als psv dan wordt het al lastiger. En daardoor ben je geen favoriet, maar zo lacherig als ze bij studio voetbal doen slaat nergens op.

22 november 2021 om 01:05

Ja maar zolang die blessures uitblijven en je qua punten bij de top blijft ben je gewoon titelkandidaat toch? 8 a 9 van de 10 jaar zal je de nodige blessures hebben en veel met je bank moeten doen. Maar er zit soms ook gewoon een jaar tussen dat je erg veel geluk hebt met blessures en dat vrijwel het hele seizoen met je eerste elftal kan spelen (zie laatste kampioensjaar feyenoord en het af gebroken seizoen van az waar ze gelijk stonden met ajax) , het is dus geen garantie dat die blessures komen.

22 november 2021 om 06:43

Ja tot het kwartje de andere kant uitvalt. Het is niet zo dat Feyenoord er weinig tegen krijgt ofzo. Genoeg wedstrijden die in de laatste minuten over de streep werden getrokken en dan niet de 1-0 maar de 3-2 ofzo. En was dat maar tegen PSV dan is het niet zo erg, maar dat is juist als Feyenoord zelf het spel moet maken en de tegenstander voor de counter kiest. Dat zijn toch de meeste wedstrijden die je speelt als topclub. Tot nu toe was ht goudhaantje dessers, maar komt ook een moment dat het kwartje in dat soort wedstrijden de andere kant uitvalt en dan gaat het hard.

22 november 2021 om 07:03

Als PSVsupporter neem ik Feyenoord zeer serieus. Lijkt me logisch. Slot heeft een goed verstand. Ziet er gewoon heel degelijk uit bij Fey.

22 november 2021 om 07:34

In het kampioensjaar hadden wij precies hetzelfde met de selectie. Ook toen hadden wij maar een stuk of 15-16 spelers die goed genoeg waren. Als ze fit blijven kan het gebeuren natuurlijk. Maar we zijn niet de titelfavoriet.

22 november 2021 om 07:57

Nul respect daar voor Feyenoord en dan zeggen ja wereld prestatie. Voor mij persoonlijk Ajax titel favoriet nummer 1-2-3-4 Ajax!!!! Alleen kan je nooit zoiets zeggen wat van de vaart daar roept. Feyenoord is zeker zeer stabiel en heeft met een wedstrijd minder 2 Punten minder dan Ajax. De club met de beste spelers wilt niet alles zeggen alleen voetballen ze ook nog een heel goed dus daarom zeg ik Ajax maar Feyenoord zal zeker mee blijven doen en wie weet. Ik schrijf ze zeker niet uit en geloof wel in dit elftal samen met slot. Het probleem is zolang ze Europees mee blijven doen ze daarvoor een te smalle selectie hebben.

22 november 2021 om 08:39

@ninjakai, tsja zo hebben we ook wedstrijden gehad dat het net niet goed viel, tegen Vitesse en uit mijn hoofd RKC. Daar kregen we te weinig. Voorlopig hebben we de wedstrijden die net de goede kant op vielen gewoon terecht gewonnen en worden we juist steeds dominanter.

22 november 2021 om 09:02

@FR

Ik ben zeker met je eens dat er wat meer respect mag gepraat worden over de prestaties tot nu toe.
Ik zelf Feyenoord nog niet tot titelfavoriet.
Als we tot de winterstop deze lijn door kunnen trekken wordt ik al wat enthousiaster. Maar er komen nu wat zware weken aan waar Twente en Groningen uit zitten en Ajax thuis.

Als we tot de winterstop de lijn kunnen doortrekken of maximaal 1x verlies lijden kunnen we heel trots zijn op het geen wat Feyenoord tot nu toe gepresteerd heeft.

Als we geluk hebben kan er in de winterstop 1 of 2 versterking bij komen.

22 november 2021 om 09:02

Fre010frdam

"ja het is een beetje vreemd dat men lacherig doet over"

Ja apart, net alsof er gesproken wordt over Utrecht of een Vitesse.

Feyenoord is gewoon een van de titelkandidaten. Mogelijk zelf iets meer dan PSV op dit moment.

22 november 2021 om 10:56

Precies. Geen favoriet, wel kandidaat. Is niet zo ingewikkeld wat mij betreft.

22 november 2021 om 11:20

Nee maar wacht effe...ik vond het echt wel dikke onzin dat Raffie en Pi-air dan Vermeulen gaan uitlachen. allereerst is Raffie mr opeen deuren himself, dus shut up Raffie. En verder zegt Vermeulen helemaal niks verkeerds. Ze kunnen best minder kans hebben, maar uitlachen? Echt kinderachtig en mijns inziens ook echt het niveau van vd Vaart en van Hoojdonk als analisten onderstrepend. Het spijt me maar de keuze voor topspelers als analisten iis in geval van Cruijf, Gullit en van Basten goed gegaan. Maar deze generatie is echt nutteloos. Kies dan voor een mindere voetballer die wel wat te melden heeft. Ik weet niet of raffie gister feyenoord heeft zien voetballen. Maar die hebben elkaar echt gevonden onder deze trainer.

22 november 2021 om 14:02

Ik vind sowieso dat de hele term 'open deur' nergens op slaat. 9 van de 10 analisten zegt datgene wat wij met onze eigen ogen ook hebben gezien.

22 november 2021 om 17:00

vind smalle selectie nogal mee vallen. Als je Jahanbaks, Nelson en Geertruida op de bank kan laten zitten

22 november 2021 om 00:15

Feyenoord heeft de geweldige kwaliteit dat iedereen denkt dat ze kans hebben en dat de tegenstander daardoor gaat voetballen. Tegen Ajax en PSV zijn de ruimtes vaak veel kleiner.

22 november 2021 om 08:15

Daarom ben ik wel benieuwd hoe ze het aanstaande zondag gaan doen tegen mijn cluppie. Helaas in een lege Grolsch Veste, dat scheelt toch een slok op een borrel.

22 november 2021 om 09:10

Tees ik ben daar ook heel nieuwsgierig naar.
Er komen voor Feyenoord nu wedstrijden aan die gaan bepalen of we bij blijven of afhaken en Twente is daar de eerste horde in.
Daarnaast speen we donderdag nog een wedstrijd dus ik zelf schat de kansen van Twente aardig hoog in.
Tot de winterstop gaat heel bepalend zijn denk ik.

22 november 2021 om 00:32

Nou..., de breedte van de selectie gaat weer bepalen over wie de prijzen gaat pakken en die is bij Feyenoord nog veel te smal.

22 november 2021 om 00:50

@janta, Uiteraard heeft Ajax een bredere selectie, maar vandaag komen Dessers (heeft zich al bewezen als prima sub), Nelson (nog geen topvorm, maar een behoorlijk talent), Jahanbakshs (totaal nog geen vorm, maar heeft zeker kwaliteiten en Geertruida erin. Dat zijn 4 spelers met redelijke kwaliteiten. Teixeira viel daarnaast nog in en Hendriks, Diemers en Marcisno bleven op de bank. Teixeira heeft me nog niet overtuigd, maar viel fris in, Diemers is matig en Marciano is een redelijke 2e keeper. Hendriks is een aardig verdedigend talent. We hebben dus 14-15 man die basiswaardig kunnen zijn. En als er in de winterstop nog een aanvaller (Diallo wordt genoemd en een linksback bij komt heb je uiteindelijk voor iedere plek een waardige vervanger. Een ernstige blessuregolf is moeilijk op te vangen, maar het valt niet tegen. Bij psv vallen Doan Mauro en Vertessen in, dat loopt ook niet over van kwaliteit.

22 november 2021 om 00:51

Te klein met 0 blessures?

22 november 2021 om 01:08

Maar Ajax heeft spelers als bv Tiavico, Neres en Klaassen op de bank zitten. Dat zijn spelers die bij iedere eredivisie club incl. Feyenoord en PSV een basisplek zouden krijgen. Ik schat Feyenoord heel hoog in maar voor het kampioenschap is teveel gevraagd. Ik begrijp dat Slot wel daar naar toe wil maar dat is nog veel te vroeg.

22 november 2021 om 02:18

Dat zijn goede wissels inderdaad. En daar mag je Onana, Rensch en een fitte Kudus nog wel bij optellen. Het ding is alleen dat Ten Hag het zoals gisteren ook niet erg vindt spelers in te brengen die gewoon weinig toevoegen. Zoals Labyad en Schuurs. Of spelers die er nog niet echt klaar voor zijn of wisselvallig zijn, zoals Daramy die in sommige invalbeurten vrij beroerd in viel, gisteren best prima trouwens.

22 november 2021 om 04:38

Ajax loopt voor eredivisiebegrippen over van de kwaliteit. Eigenlijk zou Ajax na 34 wedstrijden 102 punten moeten hebben. Maar zolang Ajax midweeks een Europese (top)club voetballes geeft, om vervolgens in het weekend het laat afweten, hebben Psv en/of Feyenoord een kans. Vermeulen heeft in 1 ding i.i.g. gelijk, de beste wordt niet altijd kampioen

22 november 2021 om 07:36

Vergeet niet dat Feyenoord een paar jaar geleden precies hetzelfde had hè. Ook toen had Feyenoord een smalle selectie maar werden ze wel kampioen. Het hangt allemaal af van blessures etc.

22 november 2021 om 09:05

Janta

"maar Ajax heeft spelers als bv Tiavico, Neres en Klaassen op de bank zitten."

Ook met zulke spelers op de bank, verliezen wij ook punten tegen Heracles, Utrecht of GAE. Dus dat zegt niet alles.

Jaar dat Feyenoord kampioen werd, zat alles mee en geluk steeds hun kant.

22 november 2021 om 09:16

Persoonlijk denk ik niet de breedte van de selectie, maar of Ajax het kan opbrengen om elke wedstrijd er voor te gaan. Als ze denken op 40% de wedstrijd te winnen, dan kun je in wedstrijden gewoon punten laten liģgen.

22 november 2021 om 10:10

Dat vind ik zo'n onzin Musi. Ajax wordt dus óf zelf kampioen óf ze maken een concurrent kampioen door niet goed genoeg te zijn?

22 november 2021 om 12:26

Waar zou klaassen spelen dan? Die komt er bij feyenoord niet in hoor. Daarnaast vind ik malacia ook beter dan tagliafico die de laatste tijd echt niet goed speelt. Neres zou bij ons op rechtsbuiten wel altijd basis staan ja.

22 november 2021 om 12:39

Ik had het pas opgezocht, in het jaar dat Feyenoord de EC1 won hebben ze echt ontzettend veel punten laten liggen in de eredivisie. Andere tijden nu, zeker niet makkelijker. Dus je kan echt niet verwachten dat Ajax even alles wint.

22 november 2021 om 15:23

Schuurs is gewoon een hele goede verdediger maar heeft spelers voor zich die beter in vorm zijn, Rensch is geschorst en Labyat speelt omdat hij in de etalage gezet gaat worden. Dat kan je ook makkelijk doen met een 0-5 voorsprong.

22 november 2021 om 15:38

Schuurs is helemaal geen hele goede verdediger, misschien kan hij goed worden maar heeft nog helemaal niet laten zien een “hele goede verdediger” te zijn

22 november 2021 om 15:43

Hoeveel wedstrijden zie jij van Ajax, ik denk alleen de samenvattingen om 7 uur.

22 november 2021 om 16:45

Schuurs is helemaal geen hele goede verdediger, misschien kan hij goed worden maar heeft nog helemaal niet laten zien een “hele goede verdediger” te zijn

22 november 2021 om 19:16

Genoeg om te oordelen dat schuurs veelste vaak steken heeft laten vallen om een goeie verdediger genoemd te worden

22 november 2021 om 01:29

Ik had niet verwacht dat ik het dit seizoen zou zeggen, maar Feyenoord is inderdaad niet veel minder dan PSV. Bovendien heeft Slot met AZ twee jaar terug laten zien dat hij met een krappe selectie lang mee kan doen. Toch lijkt een titel me zeer, zeer onrealistisch. Ben al blij dat het inmiddels bijna vanzelfsprekend is dat Feyenoord bij de bovenste drie eindigt. Je werd nogal eens voor gek verklaard als je zei dat Feyenoord niet minder is dan AZ, Utrecht en Vitesse namelijk. En zie hier

22 november 2021 om 05:45

Ik zie Ajax ook niet winnen in de Kuip dit jaar

22 november 2021 om 08:19

Ajax doet het vaak best aardig in Rotterdam. Zonder publiek waarschijnlijk dit seizoen ook nog?

22 november 2021 om 08:34

Ik zie Ajax helaas wel winnen in de kuip.
Ik vermoed ook zonder publiek en dat komt Ajax natuurlijk wel goed uit.
Mar het geeft niet in welke vorm Ajax steekt meestal pakken ze gewoon resultaat bij en tegen Feyenoord

22 november 2021 om 13:02

Stel nou eens dat in de koude wintermaanden na de winterstop ook Feyenoord een paar blessures krijgt in haar selectie, hoe gaan die het dan opvangen? Daarin zit echt een veschil met Ajax en PSV, die kunnen blessures makkelijekr opvangen.

Het blijft de Eredivisie, als je van alle kleintjes wint dan kan je zomaar kampioen worden. Is Feyenoord titelfavoriet? Nee, absoluut niet maar wel een gevaarlijke outsider. Ajax is torenhoog favoriet. PSV maakt verder geen grootse indruk op mij. Ze hebben enorm veel kwaliteit voorin lopen, maar het spel vind ik zelden overtuigend. Zeker in de topwedstrijden niet

22 november 2021 om 00:11

Precies dit. Voor dit seizoen had ik ook gezegd: Ajax 1 (eerste 11+bank), PSV 2 (Eerste 11) en op 3 Feyenoord (best of the rest), maar in onze (en jullie), vorm en blessures is Feyenoord misschien wel een grotere kandidaat dan wij zijn. Niet zo'n gekke opmerking als dit artikel doet lijken.

22 november 2021 om 00:20

Wat is die enorm veel kwaliteit dan die wij voorin hebben lopen? Gakpo is erg goed. En Madueke als hij in vorm is, maar die zat in een dip voor zijn blessure. De rest van de aanvallers is allemaal middelmaat, af en toe blinkt een Vertessen, Bruma, Zahavi of Vinicius uit. De enige echt goede aanvallers zijn die 2 die al weken niet meedoen.

22 november 2021 om 00:35

Gakpo en Madueke bedoelde ik idd en dan hebben jullie ook nog aanvallende middenvelder Gotze die door veel mensen wordt gehypt als de beste middenvelder in de Eredivisie

22 november 2021 om 09:29

Fit en in vorm is Gotze dat natuurlijk ook wel toch? Samen met Berghuis overigens, die heeft zich echt laten zien op die positie dit seizoen.

22 november 2021 om 10:03

Misschien wel maar hij drukt nog te weinig zijn stempel imo. Zelden dat hij een wedstrijd voor PSV omdraait als ze er even niet lekker in zitten

22 november 2021 om 14:41

@japie_krekel: dit is dezelfde Arno Vermeulen die met droge beweerde dat Ajax de CL kan gaan winnen. Natuurlijk kan je nooit iets uitsluiten, Feyenoord kan kampioen worden en Ajax kan de CL winnen. Die kans is alleen voor beiden niet groot, maar niet onmogelijk.

Gewoon lekker kijken waar je eindigt. Ben allang blij dat we normaal voetballen en er plezier in het team zit. Van der Vaart is sws een clown. Feyenoord speelt redelijk tegen PEC en Ajax speelt geweldig tegen rkc. Het zal wel. Ze bakte er beide geen reet van

Ben benieuwd hoe de mannen gaan reageren als Feyenoord echt kampioen word. Blijft cliché maar bal is rond.

22 november 2021 om 00:48

Maar de bank is niet vol. Wie wil je opstellen als ze ook te maken krijgen met blessures. Dan kakt het aardig in. Dat vergeten velen

22 november 2021 om 00:53

@soccerfan, dat wordt ook overdreven. Voor de verdediging heb je Geertruida die zowel centraal als rb goed kan invallen zonder dat het direct minder wordt. Voor het middenveld Toornstra en voorin Dessers of Nelson. Het zou mooi zijn als er in de winter nog 2 versterkingen bij komen, zeker voor lb, maar een paar blessures zijn nog wel op te vangen.

22 november 2021 om 01:18

Je zegt het goed: "als". We zijn inderdaad minder dan PSV en Ajax, maar dat waren we in '16/'17 ook. Alles viel toen samen en waren er maar weinig blessures. Wie weet blijft deze groep ook het gehele jaar fit? Ik vind het belachelijk dat de heren bij Studio Voetbal zo lacherig doen. Feyenoord blijkt een gevaarlijke outsider te zijn. Ik maak mezelf verder geen illusies. Het zou in ieder geval mooi zijn om ver te komen in de Conference League en misschien wel een 2e plek mee te pikken!

22 november 2021 om 01:23

Precies Repuiztav, ik verwacht ook dat we het niet gaan redden en ben ook blij met een 2e plaats en verwacht in Europa, maar men mag Feyenoord wel wat serieuzer nemen dan dat nu gedaan wordt. Hopelijk komen we de komende weken zonder kleerscheuren door en dan ben ik erg benieuwd of we een beetje opgewassen zijn tegen Ajax en of Slot een strijdplan kan bedenken.

22 november 2021 om 01:32

Soccerfan, vandaag werden nog eventjes Jahanbaksh, Nelson, Geertruida en Dessers ingezet. Dat zijn gasten die je probleemloos op kunt stellen. Komt wellicht Diallo nog bij

22 november 2021 om 02:04

De bank in het seizoen 16/17 was ook niet vol. Dus hopen dat er geen blessures komen.

22 november 2021 om 07:45

In 16/17 bracht Gio vaak Kramer, Bilal, Nieuwkoop en Toornstra/Kuyt. Als ik zie wie er gisteren in kwamen, dan vind ik dat niet minder. Ik geloof ook niet dat wij momenteel de favoriet zijn, maar het is totale onzin van deze 3 heren om zo lacherig te doen. Voorlopig zijn er meer argumenten te geven voor Vermeulen dan voor die andere 3.

22 november 2021 om 07:55

Moet je een bank vol hebben met spelers dat goed genoeg is voor de basis maar omdat er daar al 11 staan, zich irriteren op de bank? Nee, 3 spelers dat tegen de basis aan zit is voldoende en verder wat jong talent. Ik zie het probleem niet.

22 november 2021 om 09:08

Soccerfan

"maar de bank is niet vol."

Eerste kampioenschap onder EtH was de bank ook niet vol en gebruikte Eth ook weinig wissels.

Als Slot dit team fit houdt, zie ik Feyenoord langer meedraaien dan PSV waar alles piept en kraakt.

Ik geloof er wel in. In kan mij storen aan een vd vaart die net bij studio voetbal op basis van wat onderbuik Feyenoord afschrijft. Dat ben je flink je kop in het zand aan het steken. Feyenoord heeft met afstand het zwaarste programma gehad, scoort veel en makkelijk en geeft bijna niets weg. Bovendien hebben ze een verliespunt minder en zullen er in de winter nog wat spelers bij komen. Ik zeg niet dat Feyenoord het wordt, want er zijn altijd onzekere factoren. Maar als je nu Feyenoord nog steeds niet serieus neemt zit je echt flink in de ontkenningsfase

22 november 2021 om 00:46

Met afstand het zwaarste programma gehad? Kijkend naar de overige wedstrijden komen ze toch nog gewoon Ajax (t) Groningen (u) en Twente (u) tegen voor de winterstop. Ik denk dat de programma’s van PSV en Ajax niet heel veel moeilijker zijn.

22 november 2021 om 01:03

Feyenoord heeft eigenlijk alle moeilijke wedstrijden uit gespeeld ( psv, Vitesse, Utrecht) alleen AZ thuis van de top 6.
Denk dat hij het zo bedoeld. Denk wel dat hij gelijk heeft de tweede seizoenshelft zal zeker op papier makkelijkere wedstrijden moeten opleveren.

22 november 2021 om 01:15

Ah oké. Dat klinkt al logischer ja. Al valt dat eerlijk gezegd bij Ajax en PSV ook wel mee. Beetje moeilijk om al zo vroeg conclusies over nog te moeten spelen wedstrijden te trekken, aangezien het natuurlijk ook afhangt van de vorm waarin de tegenstander verkeert. AZ bijvoorbeeld stelt nu geen zak voor, en kunnen zich na de winterstop ineens herpakken en een lastige klus zijn in de onderlinge wedstrijden tegen de top 3.

22 november 2021 om 01:36

Voor Feyenoord kunnen alle uitwedstrijden moeilijk zijn. RKC uit gaat zelden goed, bij Go Ahead wordt zelden gewonnen, PEC uit is bijna structureel puntverlies. Groningen en Twente uit is altijd lastig. Cliché, maar waar. Tegen Cambuur en Sparta ging het maar net goed. Heerenveen, Heracles, Fortuna. Feyenoord wint zulke wedstrijden bijna nooit makkelijk

22 november 2021 om 07:37

Ik bedoel, zoals terecht thesijl door aangegeven, het grote aantal lastige uitwedstrijden dat Feyenoord al gehad heeft. Er is gewonnen in wedstrijden die normaal standaard puntverlies op leveren. Ajax heeft bv al veel thuis en tegen rechter-rijtje-teams gespeeld. Psv weet ik niet exact, maar zo zwaar als Feyenoord het al heeft gehad kan eigenlijk niet. Na de winter komt op AZ en Ajax na alles naar de Kuip. Dat scheelt nogal een slok op een borrel.

22 november 2021 om 08:34

PSV heeft al tegen de hele top tien gespeeld, plus alle topduels waren in een Europese week waarin PSV twee dagen minder rust kreeg dan de tegenstander.

22 november 2021 om 08:42

Nou dan heeft psv het ook niet makkelijk gehad. En dat ook nog met al die blessures. Laten we hopen dat alle psv en Feyenoord supporters zich suf kunnen lachen als Ajax derde wordt.

22 november 2021 om 11:25

@moridin, Is ook niet helemaal waar wat MVB-PSV zegt. PSV speelt namelijk de komende twee weken nog tegen FC Utrecht thuis (plek 4) en Heerenveen uit (plek 10). Dan spelen we in december nog tegen NEC uit (plek 8)

22 november 2021 om 14:31

@bobiku29. Als we jou verhaal zo horen haalt Feyenoord de rest van het seizoen nog 15 punten

Natuurlijk kan Feyenoord kampioen worden. Ze hebben een veel beter team dan 15 andere Eredivisieteams en tegen PSV stijgen ze ieder seizoen twee keer boven zichzelf uit. Kortom; zo moeilijk is het voor Feyenoord nu ook weer niet om 80+ punten te halen en dat betekent dat je in Nederland gewoon meedoet om het kampioenschap. Ik geloof zelf ook totaal niet in het narratief dat Ajax het Bayern van Nederland gaat worden of zelfs al is, daar is de rest van de Eredivisie gewoon te slecht voor. PSV en ook Feyenoord hoort altijd tot het einde mee te doen en 80% van hun wedstrijden eenvoudig te winnen

22 november 2021 om 07:47

Feyenoord hoeft meestal niet eens boven zichzelf uit te stijgen tegen PSV. Zou eerder zeggen dat die zelf vaak de rode loper voor Feyenoord uitrollen.

22 november 2021 om 08:53

Haha, dat is helaas waar. Al zijn er wel een aantal Feyenoord-spelers (Toornstra bijvoorbeeld en in het verleden Berghuis en Jorgensen) die tegen PSV op de een of andere manier áltijd een wereldwedstrijd op de mat weten te brengen

22 november 2021 om 14:31

Inderdaad, het verschil zit vooral in de breedte van de selectie en enkele echte uitblinkers. (En het kunnen wegkapen van de beste speler van de concurrentie)

Het is moeilijk om nu nog heel lacherig te doen over Feyenoord. Over opportunisme gesproken trouwens, de gebruikelijke namen bij de analistenclubs vonden na 3 groepswedstrijden wel dat Ajax de CL kon winnen, en na 2 nul-nulletjes thuis in de competitie waren ze ineens weer een onbeduidend stelletje.

Opportunisme is eenvoudig, maar Feyenoord laat het het hele seizoen al zien- dat ze in staat zijn uit te dagen.

Als Ik er nu 1 moet kiezen denk ik niet dat feyenoord kampioen wordt, maar ik zie ze momenteel wel als titelkandidaat, dat kan toch ook gewoon? Die gasten daar aan tafel doen net of titelkandidaat titelfavoriet betekent.

Helemaal eens! Sta je met de winter of wel 1e of maar 2/3 punten achter de nr 1 dan behoor je op dat moment wel tot een van de titel kandidaten. Uiteraard zou dat al heel snel kunnen veranderen, en is de kans vele male groter dat Ajax uiteindelijk met nog 2-3 wedstrijden te gaan kampioen zal worden. Maar wie weet! Geef ons een spannende titel race met nog 3 kandidaten op de laatste speel ronde, zegevierend op de Coolsingel + Hofplein

Vermeulen vergeet dat er nog wat maanden te spelen zijn en ze niet zo’n brede selectie hebben. Er gaan nog blessures komen en de basis is lastig te vervangen met spelers van hetzelfde niveau. Het gaat nu lekker maar ook ik zie meer niveau op de bank van psv dan Feyenoord. Ajax kan vanaf de bank een hoop gelijkwaardige spelers opstellen. Psv heeft ook prima vervangers en Feyenoord…..sorry….niet echt.

22 november 2021 om 00:57

De bank van Ajax is breder, maar bij PSV valt het toch ook tegen? Vertessen, Doan Mauro, half fitte van Ginkel en Propper, Grillige Bruma. Zou niet weten waarom die beter zouden zijn dan de bank van Feyenoord.

22 november 2021 om 02:02

Over het algemeen is die bank wel gewoon breder. Als je echt objectief kijkt zouden al die spelers bij Feyenoord zeker op de bank zitten. Als ik dan naar de bank bij Feyenoord kijk dan zie ik alleen Geertruida als een optie voor PSV maar of hij echt beter dan Teze is durf ik ook te betwijfelen. Ook een Jahanbaksh is echt niet meer wat het is geweest, vind dat hij tot nu toe nogal teleurstelt. Daarnaast zijn spelers als Diemers, Hendriks, Marciano, Jansen, Bannis en Teixeira nou ook niet echt geweldige spelers. Denk zelfs dat er geen 1 van deze spelers in de selectie bij PSV zou kunnen zitten. Op basis van deze dingen vind ik de bank van PSV toch aanzienlijk sterker.

Maar goed veel maakt het niet uit, als iedereen fit blijft kan Feyenoord met 11-15 goede spelers aan komen zetten, heel veel meer is er niet perse nodig.

22 november 2021 om 01:25

Geertruida, Nelson, Jahanbakhsh en Dessers zijn, voor Eredivisie niveau, toch aardige bankspelers te noemen. Wie weet wat er in de winter nog komt. Diallo, Bjorkan, Kitolano?

22 november 2021 om 01:28

PSV 'prima' vervangers en Feyenoord niet? Que?

22 november 2021 om 11:25

Nou wat denk jij dat dit Feyenoord kan presteren met zoveel blessures als PSV. Bij PSV zijn Gakpo, Madueke en Zahavi geblesseerd. Stel je voor dat bij Feyenoord spelers als Til, Sinisterra en Linssen geblesseerd zijn, denk jij dan dat Feyenoord nog steeds goed kan presteren. Ik denk van niet namelijk. Maar als alles samenvalt dan kan Feyenoord zeker verassen. Het moet ook gewoon mogelijk zijn dat de eerste 13-15 spelers bijna alle minuten maken.

22 november 2021 om 11:57

Er wordt gesteld dat PSV 'prima' vervangers heeft en Feyenoord 'niet 'echt'. Ik zeg niks over de huidige prestaties van PSV, want met die blessuregolf is het inderdaad heel knap hoe jullie er nog voor staan. Maar Feyenoord kan net zo goed prima vervangers inbrengen als dat PSV dat kan. En ja hoe wij zouden presteren met zo'n blessuregolf is natuurlijk gissen. Voorlopig lieten onze wissels hun waarde al zien.

22 november 2021 om 08:03

Weer een aanname wat bestaat uit los zand. Zoals hieronder al beschreven heb je in elke linie gewoon een speler lopen dat hetzelfde niveau aantikt. Enige probleem is dat wanneer je een speler langdurig eruit hebt liggen je speling op de bank minder wordt maar conditioneel is het team sterk en is bij Slot geen wissels toepassen in een linie ook geen uniek iets. In de voorhoede heb je gewoon Jahanbaksh, Dessers en Nelson zitten, wat is daar niet breed aan? Enige plek waar je inlevert is het middenveld zodra er 1 iemand geblesseerd raakt maar dan maar geen spelers inbrengen op het middenveld en wellicht heeft Slot een Texeira, Antonucci of zelfs Diemers aan het voetballen gekregen. In de defensie heb je met Geertruida en Hendriks gewoon 2 toppers rondlopen dat moeiteloos kan invallen.

Alleen al door de reacties van Afellay, Van der Vaart en Van Hooijdonk gun ik Feyenoord het kampioenschap. En waarom zou het niet kunnen? Tegen PSV pakt Feyenoord elk seizoen punten dat zijn gewoon de feiten, en tegen de met alles respect kleine clubs trekt Feyenoord het wel over de streep waar Ajax al wat heeft laten liggen. Feyenoord heeft al heel wat lastige uitwedstrijden gehad. Vitesse Utrecht en PSV uit. Dus waarom kan het niet. Amad Diallo komt erbij in de winterstop waarschijnlijk ( extra vleugelspits). Bjorkan, concurrent voor Malacia. En er mogen wat spelers weg waardoor er waarschijnlijk nog wat meer kan worden gehaald

Ik hoop eigenlijk dat Slot dit fragment op alle schermen van het trainingscomplex en in de Kuip eindeloos laat afspelen. Je zou alleen al hopen op een kampioenschap zodat je deze drie een persoonlijke uitnodiging kan sturen voor de Coolsingel

Maar ja goed, een kampioenschap zie ik voorlopig ook nog niet gebeuren (laten we überhaupt eerst maar kijken waar we staan richting het einde). Vooralsnog gaat alles qua ontwikkeling in sneltreinvaart onder Slot en droom ik vooralsnog gewoon over plek 2.

Wie zou Feyenoord halen voor de breedte
??
Om ook meteen een versterking te zijn??

22 november 2021 om 07:52

Ze schijnen weer een goede kans te maken op Diallo van Manchester United. Dat zou betekenen dat je beide vleugels bezet kunt hebben met een jongens die makkelijk passeren, dat lijkt me heel interessant. Daarmee moet wel Toornstra of Aursnes naar de bank.

22 november 2021 om 17:14

Aursness staat er altijd in!!! De beste nummer 6 van de eredivisie

Als je nu gewoon mee strijd qua punten maar vooral qua spel dan doen ze gewoon mee toch? Ze winnen relatief eenvoudig hun wedstrijden en vaak met goed voetbal ook. Dat een Ajax en PSV een sterkere selectie hebben op papier telt in deze niet. Wat Slot presteert tot nu toe is gewoon petje af. Ik zie Feyenoord wel meestrijden tot het eind. 19 dec is nu al super spannend. Stel dat ze hun inhaalwedstrijd en de klassieker winnen (en tot die tijd geen averij oplopen), dan ga ik er pas echt goed voor zitten! Hoe lang geleden is het dat de traditionele top 3 zo dicht bij elkaar zat qua punten? Normaal was het een tweestrijd de laatste jaren, zou mooi zijn als het tot ronde 34 een driestrijd blijft. En dan ons aller Ajax uiteindelijk de titel prolongeert! natuurlijk

t kan wel toch ,we hebben zoveel voorbeelden van ploegen die uit t niets kampioen zijn geworden .als ajax en psv in Europa heel erg ver komen,en feyenoord een hele goede serie neerzet.kan t toch zo zijn dat ze kampioen kunnen worden??

Ik vind het wel een vreemde reactie van die gasten. Feijenoord is van deze drie ploegen niet de top favoriet . Zeker als AJAX en PSV steekje laten vallen , waarom zou Feijenoord geen kampioen kunnen worden. Pierre die zonder blikken en blozen zegt dat Ajax de CL kan winnen , zit nu te lachen ?

Wel typisch dat 3 van de slechtste analisten van Nederland iemand anders uitlachen als hij een keer een gewaagde uitspraak doet. Ik luister in ieder geval liever naar Vermeulen dan naar Van der Vaart die alles kut vindt.

Tuurlijk kan Feyenoord kampioen worden. Als het net zo’n jaar wordt als toen ze kampioen worden en het hele jaar alles meezit kunnen er nog 10 clubs die beter zijn maar dan redt Feyenoord het gewoon. We gaan het zien nu zit alles lekker mee maar kijken of er een dip inkomt of niet en hoe ze aan het eind van het seizoen gaan presteren.

Raar hoor, hoe ze daar aan tafel doen. Er zijn veel gekkere dingen gebeurd in het voetbal. Lijken wel een stelletje kleuters bij elkaar.

Hahaha dikke kudos voor VZ voor het maken van deze afbeelding. Ziet er hilarisch uit. Verder lach ik vrolijk met de heren mee want dit is weer een typisch gevalletje waan van de dag na een uitwedstrijdje tegen PEC.

22 november 2021 om 10:13

Waan van de dag? We zijn op een derde van de competitie en de koppositie ligt voor Feyenoord voor het grijpen. Dat hebben ze helemaal zelf in de hand, dus waarom doe je alsof deze overwinning compleet op zichzelf staat?

Ik weet nog dat Van der Vaart lacherig deed over de Spanjaarden.. en wie lachten toen als laatst?
Natuurlijk verwacht ik niet dat Feyenoord kampioen word, maar dit zou wel heel grappig zijn voor Rafael.



Werd tijd dat die Vermeulen een keer op zijn plek wordt gezet. Als hij geen chef sport was bij de nos had hij er nooit gezeten. Maar de 3 analisten moeten nu wel opppassen voor hun baan.

22 november 2021 om 18:11

Ik vond het totale minachting van van der Vaart.

Mooi om dit te horen. We blijven de underdog, no matters hoe we presteren

Feyenoord is gewoon titelkandidaat en moet dat ook uitspreken. Snap niet dat men minachtend over hun kansen doet.

Ze staan in mijn ogen virtueel bovenaan (ik ga er vanuit dat ze Heracles gewoon pakken in die inhaal wedstrijd).

Fijn dat het spannend is en de aankomende Klassieker weer echt ergens over gaat.

Een aantal jaren geleden dacht men ( de zogenaamde voetbal analisten) er ook zo over, en Feyenoord werd kampioen, Het zou mij niets verbazen als ze weer kampioen gaan worden. Wie het hardst lacht , lacht het best toch....

Het lijkt wel alsof niemand deze aflevering heeft gezien. Hoe Vermeulen het zei, kwam het er gewoon uit als een gigantisch cliché. In de categorie, de bal is rond, je weet het nooit en als iedereen punten blijft halen doen ze dus gewoon mee om het kampioenschap. Ik moest ook heel hard lachen toen hij zijn verhaal begon. Terwijl ik wel gewoon geloof dat Feyenoord kampioen zou kunnen worden. Beetje zoals (ik geloof) in 2017 dat iedereen zei; houden ze niet vol. Ik weet nu even niet zijn exacte woorden, maar kijk het fragment asjeblieft terug. Op het moment dat de analisten in de lach schieten, begrijp je waarom ze in de lach schoten.

Lach ons allemaal maar uit, voorlopig doen we het best prima denk ik zo

Pierre vindt het Opportuun op 1/3e van de competitie. Maar Ajax kan wel de CL winnen...

22 november 2021 om 18:08

Die kans is inderdaad ongeveer even groot als dat Feyenoord kampioen word, maar die kans is er wel

Vorig seizoen hadden ze rond deze tijd ongeveer net zoveel verliespunten toch?

22 november 2021 om 10:42

Daarom staan wij er gelukkig een stuk realistischer in.

22 november 2021 om 11:04

Vorig jaar hadden we er twee meer dan nu. En vergeet niet dat we toen nog geen enkele topwedstrijd hadden gehad.

Ik ben het echt nagenoeg nooit met Vermeulen eens, maar hier sta ik toch volledig aan zijn kant. Wat een rare reactie van maar liefst drie analisten.

Leicester won de zwaarste competitie ter wereld terwijl ze t jaar daarvoor gedoemd leken om te degraderen. En dan zou Feyenoord, de op één na grootste club van NL, geen kans maken op de titel in de Eredivisie?

Leuk en aardig dat Ajax en PSV "veel beter" zijn, maar het gaat er gewoon om hoeveel punten je bij elkaar harkt over 34 wedstrijden. Als Feyenoord zo nu en dan in de laatste minuut een zaadpot over de streep blijft trekken terwijl Ajax z'n punten morst tegen Heracles en Go Ahead, dan kan het gewoon gebeuren dat Feyenoord op de ranglijst gewoon bij blijft en misschien zefls boven Ajax en PSV staat op het einde. Met de nodige mazzel en doorzettingsvermogen, maar dat telt ook. De kampioen is niet altijd de ploeg met het allerbeste voetbal, dat is toch alom bekend?

ik denk als eeuwige Feyenoord fan dat wij helaas geen kampioen gaan worden, ik vind de selectie daarvoor te klein ik bedoel hier mee dat we te weinig gelijkwaardige spelers hebben om mee te doen om het kampioenschap, ik heb wel goede hoop voor volgend jaar.

Nadat Berghuis voor een schijntje wegging, en volgens mij nog 20 andere voor weinig tot niks, had ik verwacht dat play offs halen al een uitdaging zou worden. Maar wat Arnesen en Slot gedaan hebben is toch erg knap. Pedersen,trauner,aursness voor weinig gehaald, Til en Dessers gehuurd. Deze spelers doen het erg goed. Alleen Jahanbaksh is nog erg matig en Nelson verder weinig minuten gehad. Na een dramatisch begin tegen Drita staan kunnen we nu al in de 5e wedstrijd definitief winnaar van de groep worden en hebben we de minste verliespunten van de competitie. Dat zijn uitstekende resultaten. Wel winnen wij weinig wedstrijden gemakkelijk en zijn we aantal keer goed weggekomen in de laatste minuten van een wedstrijd. Dat is geen kritiek, we komen van ver, maar betekend wel als de wedstrijden zo spannend blijven het balletje ook nog weleens verkeerd zal vallen. We krijgen nog een lastig programma voor de winterstop, wellicht dat er nog aan spelers getrokken word van de winter (en met onze financiele situatie weinig kunnen weigeren) dus om al een kampioenschap te denken is het veelste vroeg. Ik zou het al razend knap vinden als we ons gewoon zonder stress kwalificeren voor Europees voetbal.

Natuurlijk zijn ze kandidaat. Het klopt gewoon dat als je in de winterstop mee doet al dan niet staat op de eerste plek, dat dat gezegd mag worden.
Of het verder realistisch is dat ze het halen is een ander verhaal. Maar ze strijden toch gewoon mee? Dan ben je altijd kandidaat.

Het was een ander verhaal geweest als ze een handjevol punten achter liepen.

Ja maar Arno, Vitesse stond vorig seizoen in de winterstop ook maar 2 punten achter Ajax als ik me niet vergis. Feyenoord doet het uitstekend nu maar met zo'n smalle selectie houden ze dat niet een heel seizoen vol.

22 november 2021 om 18:04

Op het moment dat Vitesse in de winterstop zo goed staat zijn zij toch ook outsider voor de titel? Ik vind het eigenlijk een beetje onbeschoft om er zo om te lachen, want het is niet zo dat Vermeulen zegt dat ze de nr1 titelkandidaat zijn

Ze moesten ook vooral lachen om de manier waarop het werd gezegd. Daarna zegt vdvaart op zijn volgende opmerking zelfs nog iets over open deuren intrappen. Combinatie van inhoud en context die de heren erg grappig vonden. Ik vond het wat makkelijk om in lachen uit te barsten, maar vdvaart kiest vaker voor de makkelijke oplossing daar aan tafel.

Tsja, ik vind het wel vreemd dat ze er zo om lachen, denk dat het meer was om Arno Vermeulen een beetje te katten, want ik zie ook niet echt in waarom niet. OK, ja de begrotingen van Ajax en dan PSV zijn hoger dan die van Feyenoord maar een goed team kan echt wel van elf individuen winnen en zoals JC al zei, ik heb een zak geld nog nooit een goal zien scoren.

Gisteren gezien. Nou heb ik Arno Vermeulen niet zo hoog zitten als voetbalanalist/-commentator, maar vd Vaart is nog een niveautje minder. Geen enkele onderbouwing, alleen maar wat kreten. En Pierre gaat daarin mee. Zo jammer. Vd Vaart was een goede voetballer, maar als analist eerst maar even in training...

22 november 2021 om 18:01

Als er iemand is die niet naar z’n maximale kunnen heeft gepresteerd is het van der Vaart wel. Precies hetgeen dat Feyenoord tot op heden wel doet

Wat zou het mooi zijn als Feyenoord het laatst lacht 😁

Zo lang je binnen een overbrugbare marge zit van de nummer 1 of zelf de nummer 1 bent ben je titelkandidaat toch? Het is niet alsof er nog maar een paar wedstrijden gespeeld zijn. Al die hypothetische blessure golven kunnen ook elders voorkomen en ik weet persoonlijk echt niet wat Ajax gaat doen als er daar flink wat blessures vallen. Het dedain is gewoon wat vreemd. We hebben gezien dat zowel Ajax als Psv op een slechte dag van iedereen kunnen verliezen en dat ze nog steeds slechte dagen hebben.

Ik geef Feyenoord persoonlijk meer kans dan PSV aangezien bij PSV de halve selectie geblesseerd is.

Voorlopig doen we het gewoon boven verwachting en misschien kunnen we lang meedoen. Laat de rest maar analyseren zolang wij de punten pakken vind ik het best.

Ik vind het eigenlijk onwijs onbeschoft hoe deze zogenaamde analisten hierop reageren. Natuurlijk mogen ze er anders over denken en zelf zie ik ze ook zeker niet als de grote titelkandidaat maar tot nu toe doen ze leuk mee. Die van der Vaart die voor zijn talent echt veel te weinig uit zijn carrière heeft gehaald doet het overkomen of Feyenoord 1 of ander G-elftal is. Mr. 60 minuten vind vooral zichzelf heel leuk. Ik ben het vaak niet eens met Vermeulen en uiteindelijk is Ajax de grote favoriet voor de titel maar er zijn altijd outsiders en daar mag Feyenoord zich toch onder scharen?

Ibrahim affelay vind ik alleen onzin verkopen als analist hij is niet om aan te zien. Probeert heel geforceerd abn te praten blijf je gewoon jezelf.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren