Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ik kan me voorstellen dat Ziyech de voorkeur geeft aan Tottenham’

Laatste update:

Johan Derksen en René van der Gijp denken dat Hakim Ziyech de voorkeur geeft aan een transfer naar Tottenham Hotspur. De middenvelder annex aanvaller staat hoog op het wensenlijstje van Ajax om de naar Manchester United vertrekkende Antony op te volgen. De Amsterdammers krijgen echter geduchte concurrentie van the Spurs, die Ziyech ook graag willen verlossen van Chelsea.

"Ik hoorde dat Tottenham Hotspur ook interesse heeft in Ziyech. Ik kan me voorstellen dat hij de voorkeur geeft aan Tottenham om toch te slagen in Engeland", aldus Derksen bij Vandaag Inside. "Hij was de grote ster in Nederland, maar is toch mislukt bij Chelsea. Anders kom je als een loser terug. Ziyech is een hele trotse jongen. Die ziet het toch als een afgang als hij hier met hangende pootjes... Hij wordt hier met applaus ontvangen hoor, dat zal een warm welkom zijn. Maar gevoelsmatig is hij mislukt in Engeland."

Ook Van der Gijp denkt dat de voorkeur van Ziyech uitgaat naar Tottenham. De analist vermoedt dat de Marokkaan geen trek heeft aan spelen tegen kleine clubs in Nederland. "Hoe je het wendt of keert. Of je kan bij Tottenham spelen of je speelt tegen Sparta, RKC Waalwijk en Go Ahead Eagles. Dan ga je toch daar naartoe?", aldus Van der Gijp zelfverzekerd. "Kom op man, waar zou je nou liever spelen?"

Klaas-Jan Huntelaar en Gerry Hamstra hebben naar verluidt al twee gesprekken gevoerd met Ziyech. De transfer van de technicus, die de aan Manchester United gelinkte Antony moet vervangen, wordt als 'topprioriteit' gezien in de Johan Cruijff ArenA. Er staat een gespreksronde gepland met Chelsea en dan moet blijken hoe de Londense club tegenover een huurdeal met optie tot koop staat. Een definitieve koop zou, afhankelijk van het prijskaartje, ook mogelijk kunnen zijn.

Waar zie jij Hakim Ziyech naartoe gaan?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
Reacties

Tot nu toe gaan de geruchten dat Chelsea te veel vraagt voor Ziyech ben benieuwd hoe dit afloopt

25 augustus 2022 om 12:34

Hoeveel vragen ze dan? Dacht rond de 30 ofs? Huur met verplichte optie tot koop wilden ze van ac Milan dacht ik. Opzich kan Ajax dat prima betalen als je bijna 100 miljoen krijgt voor Antony.

25 augustus 2022 om 12:43

Dat stond er niet bij dat deelde Hamstra op twitter

25 augustus 2022 om 12:45

Eens. Vind ook dat gezeur dat de restwaarde van Ziyech niet veel meer is een beetje geblaat. Hij is 29, kan dus met gemak nog 4 jaar mee bij Ajax en is een speler die bewezen feilloos past in het systeem. Het is dus helemaal geen risico op mislukken en dan is 30 miljoen herinvesteren van 90-100 miljoen echt meer dan verantwoord. Je moet voor sommige spelers gewoon even de portemonnee trekken ook al ga je op de speler zelf niet meer terugverdienen, je verdient het wel terug door Europese resultaten. Vergeet niet hoe dat met Blind en Tadic destijds gegaan is.

25 augustus 2022 om 12:56

@myvision, Ajax houdt natuurlijk geen 90-100 miljoen over aan de verkoop van Anthony. Dus dat is niet het bedrag dat Ajax overhoudt en kan besteden.

Dat gezegd hebbende denk ik ook dat Ajax voor Ziyech moet gaan.

25 augustus 2022 om 13:02

Nee..
Je kan niet zomaar nog een balanspost pakken van 10+ mln. Dat mag niet, de begroting moet sluitend zijn.
Je kan niet kijken naar 30mln tov 90-100mln maar moet kijken naar transfersom en de impact op de begroting.

25 augustus 2022 om 13:03

Chelsea wil 40- 44 miljoen voor ziyech. Ziyech ziet een verhuurperiode niet zitten omdat hij dan terug moet naar Chelsea.

25 augustus 2022 om 12:50

Ik zou echt naar de Spurs gaan als ik hem was. Anders is hij inderdaad mislukt in Engeland, je wilt toch vechten voor je kans i.p.v. met hangende pootjes terugkomen naar een club waar je zelfs op halve kracht verzekerd zou zijn van een basisplaats? Maar ja, het zal er vanaf liggen wat zijn instelling is. Spurs is de moeilijke weg waar je je best moet doen, Ajax de makkelijke weg. Voor allebei is wat te zeggen.

25 augustus 2022 om 13:08

Bij de spurs valt ook niet veel eer te behalen . Die winnen nooit prijzen . Nou leuk dan word je 5de van Engeland. De beste man heeft toch al een CL op zak . Waar hij zijn bijdragen aan heeft geleverd.

25 augustus 2022 om 14:21

Niet alleen dat, met Ajax ga je gewoon minimaal kwartfinale CL halen. Hij is hier de ster, en wij weter beter in Amsterdam over hoe goed Ziyech is.
Johan Derksen heeft geen flauw benul hoe het werkt.
Spelers kiezen voor de competitie kan wel zo zijn, maar geld is nog altijd de belangrijkste reden. Waarom denk je dat topspelers naar PSG gaan? Denk je dat zij niet in Engeland aan de bak konden komen?
De hele reden dat Ajax het zo goed doet laatste jaren is juist omdat ze veel betere salarissen uitkeren dan voorheen.

25 augustus 2022 om 15:53

Minimaal kwartfinale CL nog wel. Waar baseer je dit op. Laten ze eerst de poulefase maar eens doorkomen en dat wordt nog moeilijk genoeg met deze trainer.

25 augustus 2022 om 16:42

Ik zou naar Spurs gaan.. we hebben hier wel met Ziyech te maken, die is nogal eigenzinnig. Kan zomaar zijn dat hij andere beweegredenen heeft om te voelen voor een terugkeer naar Amsterdam, misschien is het wel familie, misschien vindt hij het wel fijn om in Nederland te wonen, of misschien wil hij gewoon lekker ballen en dat is bij Tottenham ook allerminst zeker natuurlijk. Freek Jansen maakte vrij duidelijk dat Ziyech graag terugwil. Die heeft een goede band met hem en veel mensen bij Ajax, zit er toch net wat dichter op dan wij met onze meninkjes over wat wij zouden doen.

25 augustus 2022 om 18:05

Dus jij verwacht dat Ajax niet de poulefase doorkomen?

Hebben ze wel een punt. Wil Ziyech weer naar Nijmegen, Deventer, en Sittard of wil hij de wereld laten zien dat hij de Premier League aan kan?

25 augustus 2022 om 12:35

Of wil hij lekker ballen in de CL met Ajax en na de wedstrijd op bezoek bij zijn moeder? Gegarandeerd wekelijks spelen in plaats van op de bank te belanden bij de Spurs?

25 augustus 2022 om 12:41

Daar is ook zeker iets voor te zeggen, maar wat Johan hier zegt is natuurlijk wel een beetje waar. Als Ziyech nu al terug keert bij Ajax komt hij toch een beetje terug als een mislukking.

25 augustus 2022 om 12:49

En toch heeft hij mooie momenten bij Chelsea gehad. Wat heet. Zeer mooie momenten zelfs. Hij heeft de pech dat de concurrentie moordend is. Ook ligt de speelstijl hem niet zo .
Bij Ajax komt hij als held terug in een systeem dat hij kent.
Maar keuze zal liggen aan Ziyech uiteraard.

25 augustus 2022 om 12:49

Als mislukkeling wil ik niet zeggen. Hij koos voor Chelsea, kwam daar niet uit de verf en kiest mocht die terugkomen bij Ajax voor zekerheid. Een club waar die presteerde en tevens ook genoot van het spelletje. Misschien is dit voor hem op dit moment meer waard?

25 augustus 2022 om 13:24

6 of hooguit 8 wedstrijdjes waarvan de helft niet eens in Nederland is. Dan kan hij niet vaak naar zn moeder.

25 augustus 2022 om 14:15

Op bezoek bij ze moeder?

25 augustus 2022 om 14:55

Hij verloor zijn vader op jonge leeftijd en is heel close met zijn moeder. Zo close dat hij haar meenam naar het voetbal gala waar hij een prijs in ontvangst mocht nemen.

Als hij weer in Nederland woont, kan hij weer elke week zijn familie bezoeken.

25 augustus 2022 om 12:38

Juist niet. Alsof hij boven kane, son en Kuli in de pikorde staat. Kan je net zo goed bij Chelsea blijven

25 augustus 2022 om 12:53

Kom op zeg, je bent toch ambitieus? Je vindt toch minimaal van jezelf dat je goed bent? Althans, zoals ik me Ziyech in de Eredivisie herinner vond hij wel dat hij dat niveau uitgespeeld had. En dan zou je daar nu na 2 jaar bijna alleen maar wissel te hebben gezeten bij Chelsea weer naar terug willen? Ik zou toch minimaal in een (andere) topcompetitie actief willen blijven.

25 augustus 2022 om 13:47

Maar welke, er is toch geen interesse in hem? Milan is al lang doorgeschakeld naar CDK. Ja dan blijft er weinig over, de meeste teams hebben de selectie al aardig op orde. Dan is het kiezen tussen nog een jaar bank of dan toch maar eredivisie.

25 augustus 2022 om 12:41

Waarom noem mensen altijd de op papier de slechtste clubs uit de eredivisie, en bij de PL altijd de beste, haha.. Snap het verder wel hoor, maar verschil is wel dat je bij Ajax de man bent, bij spurs ben je 1-van-de, oftwel grote kans dat je niet alles speelt. Je speelt alsnog tegen PSV, Feyenoord, AZ en dan een Twente waarin je het tegen kan laten zien, en natuurlijk in de CL.

25 augustus 2022 om 12:47

Bij Spurs speel je ook CL maar hij zal daar idd niet onbetwist basis spelen. Al spelen Spurs natuurlijk wel heel veel wedstrijden elk seizoen, minuten zal hij dus sws wel maken maar als hij de grote man wil zijn zal ie z’n ambities om in het buitenland te slagen op een laag pitje moeten zetten. Ik denk ook niet dat ie daarna nog een grote stap kan maken gezien z’n leeftijd.

25 augustus 2022 om 12:47

Ja, om een scheef beeld te creëren. Ajax gaat tijdens dit seizoen even vaak tegen Fortuna spelen als tegen een absolute topclub (gezien pot 2). Daarbij is het juist een uitdaging om deze topclubs te verslaan voor Ziyech met Ajax, zoals hij dat in zijn eerste periode ook kon.

25 augustus 2022 om 12:52

Dat klopt wel, maar Ajax gaat natuurlijk vaker tegen een mindere club spelen dan tegen een topclub over het hele seizoen gezien. Bij Spurs speelt ie ook CL en in de PL zitten er uiteraard ook meer dan in de Ere. Het enige dat Ajax hem sws kan bieden is een basisplaats. Ik denk overigens dat ie naar Ajax gaat, lekker verdiend in de PL en kan bij Ajax uithobbelen richting zijn pensioen.

25 augustus 2022 om 12:55

Helemaal eens Samcro. Ik hoop alleen dat de speelstijl en de liefde voor Ajax groter zijn dan de hoop op een beetje speeltijd bij een Spurs.

25 augustus 2022 om 13:02

Ajax heeft wel meer te bieden dan alleen een basisplaats in mijn ogen. Wat ik al zei, hij word in Amsterdam de man. Mag elke vrije trap nemen. Kan eigenlijk doen wat hij wilt. Bij spurs gewoon grote kans dat je toppers niet eens mag meedoen of de laatste 15 minuten omdat ze daar liever jongens hebben die blijven rennen dan creativiteit.

25 augustus 2022 om 13:19

Als je de PL meer zou volgen zou je zien dat ook daar de tijd van ‘alleen maar rennen’ wel in het verleden ligt. Zowat elke ploeg heeft grote spelers en tactische plannen. De PL is eigenlijk al de ESL geworden. Maar hij kan idd de man zijn bij Ajax, dat was eigenlijk ingesloten in mijn reactie dat ie een basisplaats zou krijgen, want dan zou hij dezelfde rol krijgen als hij had ttv zijn vertrek.

25 augustus 2022 om 13:48

Haha, je moet toch je punt kunnen maken. Ik ga niet zeggen, 'weer naar Rotterdam voor een schitterende klassieker'.

Los daarvan, ik had die clubs die jij noemt ook best kunnen noemen. AZ en Twente zouden in de Premier League tegen degradatie strijden. PSV en Feyenoord zouden het iets beter doen maar die verwacht ik ook niet in het linkerrijtje eerlijk gezegd.

25 augustus 2022 om 14:15

Het is rennen in combinatie met techniek. Ziyech werkt hard hoor daar niet van, maar hij legt ook ongelooflijk veel risico in het spel. Dan gaan managers toch liever voor zekerheid kiezen.

25 augustus 2022 om 14:16

Haha, ja dat is ook wel zo, maar ik vind het gewoon opvallend dat mensen dan altijd zeggen ja je moet tegen RKC en Fortuna, terwijl je ook tegen City en Liverpool kan spelen! Maar je moet ook tegen irritante clubs and Bournemouth etc spelen, dat is nou ook geen pretje. Plus grote kans dat dat juist de wedstrijden zijn waarin je het meest speelt ipv tegen de topteams.

25 augustus 2022 om 15:00

De slechtste club van de PL is nog steeds beter dan alle Eredivisie clubs buiten de top 3.

25 augustus 2022 om 12:46

Dan moet ie niet naar Tottenham gaan. Dan wordt hij weer 1 van de 5 met Kane, Son, Kulusevski, Richarlison. Kulusevski dan zijn directe concurrent maar Conte wil nog wel eens verdedigender wisselen als ze voorstaan. Je krijgt niet altijd genoeg speeltijd om een plek snel af te dwingen.
Dan kom je er alleen in als er iets geforceerd moet worden en of je daar nou weer zin in moet hebben.

25 augustus 2022 om 12:59

Dit is nou waarom ik geen VI Inside kijk of hoe het tegenwoordig ook heet...het is echt maar een hoop gebabbel... Derksen denkt dat, Gijpie vind dat....nergens op gebaseerd...
Waarom zou Hakim Ziyech bij een defensieve coach gaan voetballen die duidelijke voorkeur heeft voor een ander systeem en al bewezen heeft dat ie Son en Kane niet wisselt?
Thats Tuchel all over again.
Ik zou overigens Ajax ook niet logisch vinden, maar waarom wordt ie dan niet gewoon nummer 10 bij Milan? Die missen creativiteit op het middenveld en het zou een soort ultiem Bergkamp bij Arsenal scenario zijn als ie hen helpt in hun terugkeer aan de top....

25 augustus 2022 om 13:18

Son speelt toch vanaf links?

25 augustus 2022 om 14:10

Conte gaat m gewoon als backup gebruiken van zn vaste aanval dat is wat ik bedoel. Son en Kane. Echt geen basisplek op nr 10 voor Hakim daar.

25 augustus 2022 om 17:58

Als Ziyech beter presteert dan zijn concurrenten (Kulevski en Moura) zal hij gewoon basis spelen lijkt mij

25 augustus 2022 om 13:01

In de BPL speelt hij toch ook potjes 'on a rainy night in Stoke'? Alsof je daar nu perse blij van moet worden. In elke competitie speel je tegen mindere goden en overal moet je je best doen.

25 augustus 2022 om 13:11

@ruiz. Dan moet je niet naar de spurs gaan ,wat kun je daar nu bereiken . Plek 5 ?? Veltman speelt iedere wedstrijd basis in Engeland. Is die dan geslaagd in Engeland?

25 augustus 2022 om 13:18

Maar met Tottenham speel je niet om de prijzen en hij is wel een familieman, dus in Amsterdam wonen is niet gek.

25 augustus 2022 om 14:23

Alsof dat de enige argument is. Wat een onzin zeg. Met Ajax speel je gewoon in pot 1van de CL. Dat is by far de hoofdpodium van het clubvoetbal.
Zelfs dat is niet de grootste drijfveer. Geld natuurlijk! Of denk je dat Messi en Neymar en Mbappe voor de fantastische competitie in Frankrijk voetballen?

26 augustus 2022 om 01:43

Beter naar Nijmegen dan naar Enschede..

Om vervolgens in dezelfde situatie terecht te komen als bij Chelsea, lijkt me niet handig.

Leuk en aardig, maar ook daar zal hij waarschijnlijk niet spelen.
Dan ga je van de bank van Chelsea naar de bank ff verderop in Londen.
Ziyech is los van trots vooral een man van zn woord.
Niks voor niks maakt Ajax er werk van na 2 gesprekken. Ze hebben geconcludeerd dat hij ervoor openstaat.

Soms een stap terugdoen om vervolgens grote stappen omhoog te maken.

Ik denk / hoop dat Ziyech snel tekent.

25 augustus 2022 om 12:47

Bij andere spelers noemen ze dat mislukt in het buitenland, heel erg raar dat dat nu opeens anders benoemd word.

25 augustus 2022 om 12:51

Mislukt met een CL op zak? 20+ wedstrijden per seizoen? Weliswaar niet alles in de basis he, maar is niet zo dat hij constant op de tribune zat.
Hij heeft meer daar gedaan dan een Bergwijn bij de Spurs. Zie al hoe hij terug is gekomen.

25 augustus 2022 om 15:58

@lee112 Maar waarom zou hij dan niet slagen bij Tottenham met deze resultaten (CL op zak en 20+ wedstrijden)? Ik vind de eredivisie een hele grote stap terug en als hij een beetje ambitie heeft gaat hij naar Tottenham en niet naar Ajax. Bij Ajax kan hij in de toekomst altijd nog terugkeren.

25 augustus 2022 om 12:48

Ziyech is inmiddels al 29. Hoeveel grote stappen denk je dat hij nog gaat zetten in zijn carrière? Wanneer hij terug gaat naar Ajax blijft hij dat gewoon tot het einde van zijn carrière. Zelfde scenario als Tadic

25 augustus 2022 om 12:52

Ook mooi. Dan sluit hij af in Mokum.

25 augustus 2022 om 12:49

Die grote stap omhoog zal dan niet meer komen denk ik, hij gaat toch richting de 30 dus of grote clubs dan nog zoveel interesse zullen tonen betwijfel ik.

25 augustus 2022 om 12:53

Zie reactie hierboven. Dan blijft hij toch lekker (als hij komt).

25 augustus 2022 om 12:50

Sportief gezien is het logisch om bij Ajax te tekenen. Bij een vertrek van Antony heeft Ziyech een basisplaats bij een ploeg die CL speelt als hangende rechtsbuiten te pakken. En dat bij een trainer waar hij een goede band mee heeft. Echter is er ook een financieel aspect, het schijnt dat Ziyech zo'n 10 miljoen per jaar verdient. Nou zal de salaris huishouding voor Nederlandse begrippen behoorlijk hoog zijn maar ik geloof niet dat Ajax hem zo'n salaris kan bieden.

25 augustus 2022 om 12:54

10 miljoen per jaar? Dan kunnen we hem vergeten. Maar ja is wat hij dus zelf wilt. Spelen of geld. Denk dat Tottenham hem dat ook niet aanbiedt.

Denk niet dat Ziyech naar Spurs wilt. Hij wil vast op hoger niveau blijven spelen maar hij wilt ook vaste basis gaan spelen en dat zit er niet in bij Spurs. Dan heb je hetzelfde verhaal als bij Chelsea.

25 augustus 2022 om 12:53

Precies dat.
Mensen gaan hier helemaal los op speculaties maar als je de tekst goed leest staat er Derksen: ik hoorde.
Niets meer dan dat het kan ook gewoon Derksen zijn onderbuikgevoel zijn.

25 augustus 2022 om 12:58

Precies, Derksen zegt niks geks. Ik zelf snap het wel alleen Spurs is dan de verkeerde club. Je hebt jarenlang gepresteerd bij Ajax en dan wil je het toch graag laten zien op het hoogste niveau. Dat is niet gelukt.

Dan is het niet gek om te gaan naar een club en het nog is te proberen. Ac Milan zou dan perfect zijn geweest. Maar dat ging dus niet door en verder zijn er te weinig clubs met interesse. Spurs moet je niet willen om op de bank te zitten. Dan hou je alleen Ajax over.

Dan komt ie daar als tweede viool achter Kulusevski te spelen.. Lekker terug naar Ajax als er zich geen betere optie voordoet!

"anders kom je toch als loser terug?" Wat een afgunst weer van deze 2 heren zeg. Zoals de tekst aanhaalt is Ziyech een trotse jongen, daar kan in mee gaan. Maar als trotse jongen ga je niet bij Tottenham op de bank zitten. Dan wil je gewoon lekker voetballen en zeker weten dat je in de basis staat. Dit zal bij Tottenham waarschijnlijk niet het geval zijn.

25 augustus 2022 om 12:57

Ach joh. Bergwijn is ook niet als loser terug gekomen. Tadic en blind ook niet. Die 2 snappen er helemaal niets van.

25 augustus 2022 om 13:56

Tadic was gewoon een grote meneer bij zijn club, heeft naar mijn weten altijd alles gespeeld bij Southampton. Blind heeft op zijn laatste seizoen na heel veel gespeeld bij Man United. Niet te vergelijken.

Bij Spurs zal hij ook op de bank zitten, je hebt Kane, Son, Perisic, Richardlison, Lucas Moura en ook nog Kulusevski.

25 augustus 2022 om 12:36

Precies, op zijn best wordt je dan rotatie speler op rechtsbuiten of aanvallende middenvelder.

25 augustus 2022 om 13:10

Kane en Richardlison spelen in de spits, Son en Perisic op links, Moura is 3 klassen minder dan Ziyech en Kulusevski is de enige concurrent van Ziyech. Ze spelen echter 50+ wedstrijden dus die kan echt niet alles spelen. Ik zie kansen.

27 augustus 2022 om 18:35

Zou je van Chelsea ook zeggen, die hebben eigenlijk nog minder keuze en ziyech speelt als nog niet.

Omwille van de competitie is dat inderdaad een mooiere optie. Maar aan de andere kant, we zien met de perikelen omtrent Kane dat Tottenham zijn spelers ook nooit en nooit weer zullen verkopen en er een hele hoop gedoe achterweg kan komen. Daar zit hij dan denk ik ook niet op te wachten.

Voor Ajax zou het een goede speler zijn, maar ook wel weer jammer voor een speler als Berghuis etc. Die zal dan voor mid positie moeten spelen.

Gezien de voorhoede van Spurs is het geen zekerheid dat hij daar veel speeltijd krijgt. En juist met trotse jongens als Hakim is het des te belangrijker dat ie zich gewaardeerd voelt, en dat is ie bij Ajax en het publiek. Met het aankomende WK waar hij neem ik aan naar toe wil (zeker nu de coach weg is waar hij bonje mee had), en het feit dat H2 blijkbaar doorpakken na een aantal orienterende gesprekken lijkt het me dat Hakim ook wel terug wilt.

Bizarre uitspraak dat hij als een loser terugkomt. Blind en Klaassen zijn ook gewoon goed ontvangen bij hun terugkeer.

Ik denk dat Chelsea nog even afwacht tot men weet wat Ajax gaat ontvangen voor Antony....dat onderhandeld een stuk lekkerder ;-)

Ik kan me voorstellen dat Ziyech de voorkeur geeft aan Ajax. Misschien wil hij gewoon terug naar Nederland. Bij Ajax is hij geliefd en gewaardeerd en heeft hij familie en vrienden in de buurt en kan hij nog steeds veel geld verdienen. Tottenham is ook geen garantie dat hij gaat spelen. En je weet als je bij Tottenham niet speelt kom je er moeilijk weg. Die Levy vraagt ook voor mislukte spelers de hoofdprijs en voor je het weet zit je weer een paar mooie jaren van je carrière vast.

Hij zal bij Ajax ook flink moeten inleveren. Ook de vraag hoe graag ie dat wilt.



Ziyech heeft bij Tottenham echt niet meer uitzicht op speeltijd dan bij Chelsea. Tottenham is prima bezet voorin op de posities waar Ziyech het liefst speelt. Om nou van de bank van Chelsea naar de bank van Tottenham te gaan lijkt me ook geen verbetering.

25 augustus 2022 om 12:56

Precies, dat heeft totaal geen zin. Naar United zou kunnen maar ik denk ook niet dat Ziyech zit te wachten op een jaar zonder CL

In Nederland speel je tegen Nec, Eagles en Fortuna Sittard. In Engeland speel je tegen West Ham, Bournmouth etc.

25 augustus 2022 om 12:59

Maar in Nederland gaat hij gegarandeerd spelen. Bij Tottenham niet. En Ziyech is niet iemand die tevreden is met een plaats op de bank.

Ja tuurlijk. Derksen en Gijp die denken dat hij de bank van Chelsea in gaat ruilen voor de bank van Tottenham. Bij Chelsea gaat hij meer minuten krijgen dus waarom dan switchen?
Dan kan je net zo goed bij Chelsea blijven.

een ding is wel zeker als hij naar Tottenham gaat; mocht Ajax na 3 jaar opnieuw interesse hebben die voorzitter van Tottenham laat hem nooit voor een fatsoenlijk bedrag gaan,

Bij Tottenham heeft hij wel concurrentie van Kulusevski en Moura. Ze spelen niet met een aanvallende middenvelder dus rechtsbuiten is ook de enige positie voor hem. Denk dat een terugkeer naar Ajax het beste is als je kijkt naar speeltijd. Hij kent Ajax en ook Schreuder. Maar goed bij Tottenham kan hij meer verdienen denk ik. Maar goed we zullen zien en hopelijk keert hij terug naar Ajax.

Dat ie wil slagen in Engeland geloof ik best, maar gaat ie dat doen bij Spurs? Die krijgt daar met misschien wel meer concurrentie te maken dan bij Chelsea. Bergwijn schiet de Eredivisie ook in puin en zat daar ook op de bank. Ben bang dat hem dat ook gaat gebeuren.

Mwah dan komt hij toch in hetzelfde schuitje terecht? Son en Kane spelen vrijwel altijd, en daarnaast heb je nog Kulusevski (heeft het goed gedaan), Richardlison (dure aankoop) en de ervaren Moura. Concurrentie bij Chelsea is voorin veel minder, het is dat die coach zulke rare keuzes maakt.



Pasveer
Rensch
Timber
Bassey
Wijndal
Álvarez
Taylor
Tadic
Kudus
Bergwijn
Brobbey
25 augustus 2022 om 13:23

Tadic op rechts werkt niet goed vind ik hij heeft niet echt de kwaliteiten als binnenkomende vleugelspeler het is meer een spelmaker op de vleugel met een hele goede voorzet.
Het is jammer dat Ihattaren zich niet kan gedragen want dit was eigenlijk zijn kans geweest om misschien een basisplek te krijgen. Met de aankoop van Ziyech is die jongen eigenlijk min of meer wel klaar bij Ajax.

25 augustus 2022 om 13:36

Tadic rechts? :

Volgens mij gaan Ziyech en Ajax het op een akkoordje gooien; Ajax neemt hem over van Chelsea en hij komt voor een door Ajax te betalen salaris spelen. Zodra Ajax uit Europa ligt zal hij weer uit kijken naar een nieuwe club voor hetzelfde bedrag als waar Ajax hem voor gehaald heeft.
Ziyech kan zich zo naar het WK en in de kijker spelen, Ajax kan de CL in en kan Conceicao de tijd geven om zich te ontwikkelen.

Maar Ziyech en Tottenham.....de enige bron is het AD. Meestal is dit nou niet de krant met de primeurtjes dus hoe serieus moet je dit nemen?

Vraag me af waarom United niet voor hem gaat. Deze man is 3 klasse beter en 3 keer goedkoper dan Antony

Ga nou lekker naar italie of duitsland grote vriens

Denk het ook, want hij hoieft dan ook niet te verhuizen. En Spurs kan hem hetzelfde salaris bieden ipv Ajax die maar de helft wil betalen (aan chelsea)

Ajax is in alles een grotere club dan Tottenham.. maar 1 nadeel en dat is de eredivisie.. Ik zou gewoon lekker terug komen naar Ajax.. is absoluut geen nederlaag tov jezelf, lekker CL spelen, prijzen pakken ( die pak je never nooit niet bij Tottenham ) en de grote man zijn! Wat wil je nog meer?

Met alle respect, maar die aanvallers die er nu in staat gaat hij er bij Tottenham niet uitspelen. Dat is Bergwijn ook niet gelukt. Een middenveld met Ziyech op 10 in de PL is te kwetsbaar en heeft minder vrijheid.
Bij Ajax kan hij vrijuit voetballen en de ster zijn en weet hij zeker dat hij naar het WK gaat omdat hij zou spelen bij Ajax.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren