Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Boer verrast en laat Berghuis opnieuw buiten basiself Oranje

Laatste update:

Frank de Boer heeft de opstelling van het Nederlands elftal bekendgemaakt voor de uitwedstrijd tegen Italië van woensdagavond. De bondscoach kent Steven Berghuis ondanks zijn goede vorm geen basisplek toe; de voorhoede wordt verrassenderwijs gevormd door Memphis Depay en Luuk de Jong. De Boer opteert voor een 5-3-2-systeem, terwijl hij in de vorige twee interlands 4-3-3 speelde.

De Boer kan weer een beroep doen op Depay, die zondagavond door een schorsing ontbrak tegen Bosnië-Herzegovina (0-0). De sterspeler van Olympique Lyon begint samen met Luuk de Jong in de punt van de aanval. Omdat er niet met buitenspelers wordt gespeeld, verliezen Donyell Malen en Quincy Promes hun basisplek.

Oranje moet het stellen zonder de geschorste De Roon. De middenvelder van Atalanta hoopte uitgerekend in het stadion van zijn eigen club te kunnen spelen voor Oranje, maar liep tegen een gele kaart aan tegen Bosnië-Herzegovina en verliet het trainingskamp voortijdig. Door het wegvallen van De Roon heeft Donny van de Beek een basisplaats op het middenveld. Georginio Wijnaldum en Frenkie de Jong behouden hun plek.

In de achterhoede speelt De Boer met vijf man. Hoewel de bondscoach tevreden was over de dreiging van Denzel Dumfries aan de rechterflank, kiest hij ditmaal voor Hans Hateboer als rechtsback. De rest van de defensie bestaat uit Stefan de Vrij, Virgil van Dijk, Nathan Aké en Daley Blind. Het doel wordt verdedigd door Jasper Cillessen. Het duel in de groepsfase van de Nations League begint om 20.45 uur in Stadio Atleti Azzurri d'Italia. Oranje hoopt een negatief record af te wenden: voor het eerst in de 115-jarige geschiedenis kan de nationale ploeg vier wedstrijden op rij droog blijven staan.

Opstelling Oranje: Cillessen; Hateboer, De Vrij, Van Dijk, Aké, Blind; Van de Beek, F. De Jong, Wijnaldum; L. De Jong, Depay

Opstelling Italië: Donnarumma; D'Ambrosio, Bonucci, Chiellini, Spinazzola; Barella, Jorginho, Verratti; Chiesa, Immobile, Pellegrini

Ben je het eens met de keuzes van Frank de Boer?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties


Goede opstelling en leuk om 532 te proberen. Maar wat Luuk de Jong in deze counter opstelling te zoeken heeft is mij een raadsel. Gaat geen voorzetten krijgen en is te traag om vanaf de middellijn te starten. Doe dan Malen of Berghuis.

14 oktober 2020 om 19:27

Haha heel vreemd om in deze formatie L de Jong weer te misbruiken net als de vorige wedstrijd, buitenspelers die hem niet voeden met voorzetten. We zullen zien...

14 oktober 2020 om 19:31

Daar heb je de backs in dit geval voor toch? Zowel Blind als Hateboer hebben een prima voorzet. Wat dat betreft een logische keuze om Dumfries op de bank te laten.

14 oktober 2020 om 19:33

En Hateboer is het beste in de 5-3-2 opstelling heeft hij zelf bewezen tot nu toe. Nog geen goede interland gespeeld in een andere formatie. Dit is neem ik aan ook allemaal in overleg met spelers als Virgil en Frenkie. Aangezien De Boer aangaf met zijn spelers te overleggen. Als zij zich hier fijn bij voelen, moeten ze het vanavond maar bewijzen.

14 oktober 2020 om 19:34

Backs komen alleen aanvallend aan te pas in 532 op het moment dat je tegenstander de bus parkeert. Backs van de tegenpartij moeten in dat geval naar binnen om hun centrale verdedigers niet 1 op 1 te laten spelen tegen onze 2 aanvallers, waardoor je eigen backs de ruimte krijgen om er overheen te denderen. Maar reken er maar op dat Blind en Hateboer zo hun handen vol hebben aan verdedigen. Daardoor komt Luuk de Jong op de middellijn te staan, terwijl hij niet het type speler is om vanuit die positie aan te vallen. Ik vind het een rare keuze.

14 oktober 2020 om 19:34

Blind heeft een goede trap maar hij moet wel bij de achterlijn komen. Dat zie ik hem niet 90 minuten doen, niet eens 60 om eerlijk te zijn. Hij mist de snelheid, het loopvermogen en de kracht om als wingback te spelen. Had dan liever Wijndal gezien, die hoeft nu toch zich minder te focussen op het verdedigen, en brengt aanvallend veel meer dan Blind.

14 oktober 2020 om 19:36

Met deze opstelling is het niet gek dat hij Berghuis eruit laat en wel kiest voor Luuk de Jong. Van Gaal speelde toen toch ook met 1 echte spits en 1 creatieve, snellere speler daarbij. Die echte spits was toen wel van Persie maar toch. Idee is hetzelfde. Mochten se weer voor 433 gegaan zijn had hij echt niet om Berghuis heen gekund. Bij Blind vraag ik me in de formatie af of hij de hele linkerflank kan bestrijken. Misschien was de keuze voor Wijndal beter geweest.

14 oktober 2020 om 19:49

Ik snap het idee wel. Met Luuk als aanspeelpunt aangezien Memphis meer van het zwerven is. Maar ben benieuwd of spelers dit systeem zo snel eigen kunnen maken.

14 oktober 2020 om 20:16

Klopt, maar misschien kan hij het wel 1 helft. Wissel je hem in de rust voor Wijndal.

14 oktober 2020 om 20:20

Blind is veel te traag voor die positie. Als je persé 532 wil spelen zet hem dan op de positie van Aké en Wijndal linksback. Die is dan wel niet in beste vorm, maar altijd nog beter dan Blind. De Blind van nu is namelijk niet de Blind van 2014...

14 oktober 2020 om 20:40

Van persie was volgens mij nog een stuk trager in 2014. En de Jong kan beter koppen en is dus ook door de lucht aanspeelbaar. Het ligt er aan hoe de uitvoering is.

14 oktober 2020 om 20:43

En nog verder terug naar af... Waar Koeman ons weer trots maakte door met aanvallend voetbal de Europese top tegemoet te treden (Engeland, Frankrijk, Portugal), gaat de bier terug naar een tijdperk waarin we geen verdedigers hadden... cattenacio voetbal. Ik verlies liever met 4 verdedigers dan weer terug te moeten vallen op en 2014 stijl onder Van Gaal. Koeman stapte niet voor niets van dit systeem af. Wat een mega drama. Hup Italië

14 oktober 2020 om 21:06

Frankentime, je kan het nu ook omdraaien. Je hebt veel goede CV’s. Een wat minder goede aanval. Dit is wel een manier om je beste spelers op te kunnen stellen.

14 oktober 2020 om 22:01

En inmiddels zijn we 50 minuten onderweg en zien we het meest aanvallende oranje van de afgelopen 2 jaar. Italië wordt delen van de wedstrijd volledig op eigen helft gedrukt. Al meerdere goede kansen gehad. In plaats van defensief is het zelfs zeer aanvallend. Systeem zegt niets, invulling bepaald alles.

14 oktober 2020 om 19:30

Tja, De Boer wil graag weer zo snel mogelijk zijn ontslagpremie meekrijgen denk ik. Hoe kan je nou alweer Berghuis uit de basis houden, ongelooflijk.....

14 oktober 2020 om 19:44

Omdat je 2 spitsen nodig hebt in deze opstelling. Berghuis ipv Luuk had ook gekund, maar ik begrijp de keuze voor Luuk ook.

14 oktober 2020 om 19:49

De keuze voor Luuk begrijp ik totaal niet. Daarmee maak je jezelf volledig afhankelijk van de lange bal, aangezien je in 5-3-2 zonder buitenspelers gaat spelen. Tuurlijk heb je wel de backs, maar die zie ik echt niet zo hoog spelen tegen dit Italie. Maar prima als De Boer het zo wil doen. Met een nulletje of vier eraf en dan kan meneer De Boer zijn biezen alweer pakken.

14 oktober 2020 om 20:13

Omdat berghuis niet in dit systeem past. Leuke poging van fdb, zo kan hij zijn oersterke verdedigers gebruiken en geen lamme buitenspelers in te zetten (want buiten berghuis was er enkel kommer en kwel in de voorhoede).

14 oktober 2020 om 19:30

Blind en Hateboer hebben beide prima voorzetten. Denk dat het de bedoeling is dat zij wat hoger spelen en de Jong veel bedienen vanaf de flanken. Ben benieuwd hoe het uitpakt.

14 oktober 2020 om 19:41

Klopt iscorma, valt ook wat voor te zeggen. Ben alleen bang dat Blind en Hateboer hun handen vol zullen hebben aan verdedigen. Dan heb je niks aan Luuk voorin.

14 oktober 2020 om 19:50

Exact dit. Blind (sowieso hopeloos uit vorm) en Hateboer komen niet eens aan aanvallen toe...

14 oktober 2020 om 20:38

@Suc6Magnet: heb je Italië wel eens zien spelen? Die spelen echt niet 90 minuten op de helft van de tegenstander hoor.

14 oktober 2020 om 20:43

In eigen huis, zolang ze niet voorstaan tegen een team waarvan ze vorige keer makkelijk wonnen... die gaan echt wel gas geven hoor. Pas als ze op voorsprong staan zakken ze in. En als je dan met Luuk komt, dan snap ik dat. Maar niet als basisopstelling.

14 oktober 2020 om 19:30

Wellicht Luuk als aanspeelpunt en Depay die daar omheen speelt. Dat kan best wat worden. Ik ben in ieder geval blij dat we eindelijk eens wat anders proberen. Blind als lb zal wel weer veel kritiek krijgen, al is dat helemaal geen gekke keuze (denk ik) aangezien hij kan inschuiven bijvoorbeeld en belangrijk kan zijn met zijn passing.

14 oktober 2020 om 19:31

Op het eerste oog is het idd onlogisch om L. de Jong op te stellen. Denk eigenlijk dat het een soort 5-3-1-1 is. Luuk de Jong zal waarschijnlijk de hele wedstrijd voorin moeten staan en de kopduels zien te winnen op de lange ballen en Memphis, Vd Beek en Wijnaldum zullen dan moeten aansluiten voor aanvallende impulsen.

14 oktober 2020 om 19:31

Ik verbaas me over Blind op links. Is daar toch veel te traag voor.

14 oktober 2020 om 19:35

Ik denk dat dat wel mee valt als je met 5 verdedigers speelt. Je hebt nu constant Aké die heb rugdekking kan geven. Lange bal op Luuk met Memphis, Donny en Wijnaldum die er over heen kunnen gaan.

14 oktober 2020 om 19:38

Ik verbaas me eerlijk gezegd over Blind in het Nederlands elftal überhaupt. Als stand-in voor de LCV positie, oké. Maar constant basisspeler en ook nog is notabene als linksback? Hij zakt zelfs in de Eredivisie al vaak genoeg door de mand, na z’n (vreselijke) blessure.

14 oktober 2020 om 19:38

Ik heb er ook meer aanvallend problemen mee dan verdedigend. Tegen de tijd dat hij op een goede positie is om een voorzet te kunnen geven, ligt de bal al bijna in eigen goal.

14 oktober 2020 om 19:39

@BME12 inderdaad, mee eens, waarom niet van Aanholt bijvoorbeeld.

14 oktober 2020 om 19:58

Snap bijna nooit dat blind als back erin staat, maar in de rol als wing back best wel. Een wing back hoeft niet perse bij balverlies naar z'n eigen 16 rennen. Denk dat blind bij balverlies als extra middenvelder speelt (minder ruimte om te overbruggen), waarbij hatebaar terug tot de verdediging zakt om het bij balverlies 442 te maken. Worden de spelers toch meer in hun kracht gebruikt. Hoop alleen dat we met de punt naar voren spelen, aangezien frenkie beter is in een dubbele 6 en anders wijnaldum en vd beek elkaar in de weg gaan lopen (met dezelfde looplijnen.

14 oktober 2020 om 20:00

Volgens mij had Van Aanholt een schouder uit de kom. Heeft begin van het seizoen in ieder geval gemist maar hopelijk is hij er volgende keer weer bij voor de LB positie.

14 oktober 2020 om 20:07

Idd blind heeft op het middenveld z'n waarde wel bewezen en als wing back is het grootste probleem met blind ook opgelost, z'n gebrek aan snelheid die hij in een 4 man's verdediging nodig heeft om snel bij de eigen 16 te zijn. Kan wel eens goed uitpakken

14 oktober 2020 om 19:42

Ik ben benieuwd of het leuk wordt.. ik ben bang dat we zo naar de centrale verdedigers gaan zitten te kijken die de bal ideeenloos naar elkaar toespelen totdat iemand lang moet.

14 oktober 2020 om 19:52

De Jong komt ook gewoon tekort. Een Weghorst is beter dan hem.

14 oktober 2020 om 21:26

Daar doe je Luuk de Jong zwaar tekort mee. Ik heb Weghorst nog geen EL finale zien beslissen. Ook in de halve finale de winnende goal. Ook gewoon prima goal tegen Barca.

14 oktober 2020 om 20:23

Ik vind dit zo'n dramatische opstelling. ten eerste heb je gelijk over Luuk de Jong in deze formatie (al was Luuk vroeger een redelijk beweeglijke speler) Maar 532 vind ik zo'n onzin. Zelden heb ik een ploeg die 532 speelt minder tegen doelpunten zien krijgen, Italiaanse ploegen uitgezonderd. Maar die zijn sowieso een uitzondering met doelpinten tegen krijgen. Belangrijker nog in balbezit werkt het niet. het ligt niet in onze aard en zou alleen bij een club na lang trainen kunnen. niemand weet waar hij moet lopen en aanvallen wordt niks. Iedereen die begint over 2014 en vgaal, toen hadden we Van Persie en Robben. Het succes kwam door die 2 en niet door de opstelling. Ook verdedigend waren we toen vooral sterk omdat ze in eerste instantie de bal voorin goed vasthielden waardoor de verdediging kon groeperen en minder energie verbruikte. Ik vind het niks die 532 hype! Alleen een Italiaanse kutploeg kan het spelen. Atalanta enige uitzondering Gelukkig is vd Vaart het in ieder geval met me eens! Lekker Raffie!

14 oktober 2020 om 22:21

Het is gewoon een bagger formatie, je speelt met 3 cv oké maar niet met 2 verdedigend ingestelde wingback. Je zou eerder 352 spelen een promes op LM en een Dumfries RM. In plaats van Blind en Hateboer. Dan heb ik Boadu 100 x meer dan een Malen. Boadu is gewoon super intelligent of Malen ietsje sneller kan rennen of iets harder kan schieten is dan helemaal niet van belang.

Berghuis verdient het om te spelen op basis van de laatste 2 wedstrijden.

14 oktober 2020 om 19:31

Maar past niet in deze formatie, al had ik 'm misschien op 10 geprobeerd.

14 oktober 2020 om 19:53

Het lijkt erop dat De Boer liever zn elftal aanpast dan dat hij Berghuis opstelt. Als ik Berghuis was zou ik lekker naar huis gegaan zijn. Zoek het uit met je zooitje. Wat moet die beste jongen nog meer doen om een basisplaats te krijgen in plaats van gasten als Promes en Babel die al maanden voetballen als een natte krant.

14 oktober 2020 om 19:54

Berghuis had prima op de plek van donny kunnen spelen achter de 2 spitsen.

14 oktober 2020 om 20:18

Want het elftal draait om Berghuis? Je moet maar 4-3-3 gaan spelen omdat Berghuis er is? Onzin. Natuurlijk verdiend hij het, maar in dit systeem lijkt het gewoon niet de logische keuze.

14 oktober 2020 om 20:18

Want het elftal draait om Berghuis? Je moet maar 4-3-3 gaan spelen omdat Berghuis er is? Onzin. Natuurlijk verdiend hij het, maar in dit systeem lijkt het gewoon niet de logische keuze.

14 oktober 2020 om 20:28

Nee het elftal draait niet om Berghuis. Maar dan had je wel gewoon 4-3-3 kunnen blijven spelen met enigszins aanvallend voetbal. Frank doet nu weer precies waar hij bij Ajax zo om verketterd werd: sober, defensief voetbal. Onder Koeman werkte 4-3-3 prima, mits je maar voldoende creativiteit opstelt. Waarom wel Dumfries slachtofferen en niet Blind die minstens even slecht speelde? Omdat hij geen goed alternatief heeft. Misschien had hij dan beter een extra linksback kunnen selecteren ipv een Strootman die toch geen minuut speelt? Dat soort domme keuzes.

14 oktober 2020 om 19:32

Frank de Boer kijkt naar de Cv's van de aanvallers: Memphis Lyon en de Jong Sevilla.dan telt Berghuis niet meer mee Feyenoord. Zo bekijkt de Boer. Maar als je naar wedstrijden kijkt van het Nederlands Elftal had Berghuis uiteraard er in gemoeten. En wat ik ook erbij ben vergeten te melden. Memphis speelde een halve finale CL en de Jong finale en winst van de EL.

14 oktober 2020 om 19:35

Jij denkt te weten dat De Boer op basis van iemand zijn club je wel of niet laat spelen? Aparte redenatie. Berghuis is er gewoon buiten gelaten omdat hij niet in dit systeem past lijkt me.

14 oktober 2020 om 19:41

De Boer heeft wel ballen hoor, heel Nederland schreeuwt om Berghuis, en in een wedstrijd en opstelling dat je Berghuis juist niet nodig hebt durft hij hem er naast te laten staan. Had hij voor z’n eigen hachie gekozen, had hij Berghuis wel opgesteld. Of hij is gewoon ontzettend eigenwijs, dat kan natuurlijk ook haha

14 oktober 2020 om 19:44

Vreemde redenatie, ik denk dat Berghuis er nu naast staat omdat hij niet past in een 5-3-2 formatie.

14 oktober 2020 om 19:56

Als je met de punt naar voren speelt op het middenveld kun je hem prima achter de spitsen gebruiken.

14 oktober 2020 om 19:57

@ajax/ac milan als jouw theorie klopt, hoe heeft hij dan gekeken naar Cillissen die al maanden geen basisplek meer heeft bij zn club?

Ok, ik ben Ajacied, maar Berghuis buiten de basis laten is gewoon niet slim, is de enige international die WEL in vorm is....

14 oktober 2020 om 19:29

Wie vind het een goed idee om blind als aanvallende linksback te gebruiken? Die jongen is zoo sloom. De jong als counterspits en geen berghuis. Aparte keuzes

14 oktober 2020 om 20:04

Enerzijds zijn de RCV en LCV je backs. Blind zou in principe als een veredelde LM spelen in dit systeem, zelfde geldt voor Hateboer. Juist in dit systeem kan Blind zijn gebrek aan snelheid gecompenseerd worden door de rugdekking van de LCV.

14 oktober 2020 om 20:05

GOAT blind hoeft natuurlijk nu niet steeds het hele veld over om terug te verdedigen, die kan gwn op het middenveld blijven hangen wanneer Italië de bal heeft.

14 oktober 2020 om 19:33

Waarom clubvoorkeur benoemen in een Oranje topic? Dat vind ik altijd zo goedkoop proberen te scoren. Verder ben ik het met je eens dat Berghuis moet spelen. Luuk is leuk voor het laatste kwartier. Gewoon met Berghuis en Depay voorin spelen. Verder kan ik me prima vinden in de opstelling

14 oktober 2020 om 19:43

Dat vind ik inderdaad ook altijd zo zielig om likes vragen. We zitten hier niet op Instagram, niemand boeit het in een oranje topic voor welke club je bent

Het roer compleet omgooien is lachwekkend voor een wedstrijd. Tot zover het vertrouwen in eigen kunnen..

14 oktober 2020 om 19:30

Komt mede door de spelers zelf. En waarom niet? De Boer en de spelers willen zich aanpassen aan de tegenstander. Altijd wat te zeiken.

14 oktober 2020 om 19:32

Koemam deed dat toch ook? Net als V Gaal destijds.

14 oktober 2020 om 19:59

Koeman en Van Gaal deden dat nadat ze daar langere tijd op getraind hadden. Niet een of 2 dagen voor een belangrijke wedstrijd tegen Italie.

14 oktober 2020 om 19:36

Spelen we eindelijk een keer met 5 man achterop is het weer niet goed..

14 oktober 2020 om 20:00

Dat je de opstelling aanpast zegt niet dat je niet meer hoeft na te denken welke poppetjes je waar neerzet.

14 oktober 2020 om 20:09

Wat had je anders neer gezet dan en waarom?

14 oktober 2020 om 20:35

Ik was sowieso geen 5-3-2 gaan spelen. Gewoon uit gaan van eigen kracht. 4-3-3 blijven spelen, Berghuis op rechts, Depay op links en Malen of De Jong in de spits. Vd Beek op 10 met Frenkie en Wijnaldum daarachter. Achterin gewoon Blind, Van Dijk, De Vrij en Dumfries. Ik bedoel maar te zeggen dat je wel met 5 man achterop kan gaan spelen, maar dat heeft niet zoveel zin als je daarvoor dan je elftal zwakker maakt omdat je daar eigenlijk niet de juiste mensen voor hebt.

14 oktober 2020 om 19:37

Sowieso is Italië op papier de beter ploeg en is het gewoon slim om 5-3-2 te spelen. Zeker gezien de aanval van ons past het beter om met 2 aanvallers te spelen. Daarnaast vroeg half Nederland hierom.

14 oktober 2020 om 19:55

Ontzettend lachwekkend om het roer na twee collectieve falen om te gooien inderdaad. De Boer kan het bij sommige mensen op voorhand al sowieso niet goed doen.

14 oktober 2020 om 20:45

En als hij het had laten staan, was iedereen daarover gevallen. We hebben nu eenmaal kwalitatief mindere spelers, prima om dit dan te proberen. Of het wijs is, moet blijken. Maar van tevoren willen kapittelen vind ik te makkelijk. Mij lijkt me het een prima opstelling en invulling ervan.

Wat een eigenwijze man is het ook. Dit is ook de reden dat hij nergens meer succesvol zal zijn. Hoe haal je het in je hoofd om Berghuis weer te banken.

14 oktober 2020 om 19:29

Ach nu is het toch logisch. Je speelt tegen Italie met die beren achterin. Luuk houdt ze bezig en Memphis eromheen. Dus ja logisch geen plek voor Berghuis.

14 oktober 2020 om 19:31

Want tegen italie moet je perce met 5 verdedigers spelen? En maar 2 aanvallers?

14 oktober 2020 om 19:31

Kul opmerking, je hebt tegen die beren juist creatieviteit nodig, dat heeft Luuk de Jong niet, die zal ook maar 50% van de kopduels winnen

14 oktober 2020 om 19:36

Iedereen schreeuwt om 3 CVs op te stellen. Doet ie dat, is t weer niet goed.

14 oktober 2020 om 19:38

Lol je onderschat Luuk de Jong echt hoor. Hij is een van de beste koppers ter wereld. Hij wint heel veel kopduels.

14 oktober 2020 om 19:39

Heb anders nog niemand over de 3 cv’s horen klagen!! Maar blind is geen aanvallend back en met 3 cv’s ken je ook nog met 3 aanvallers spelen?

14 oktober 2020 om 19:37

Inderdaad, Berghuis, de Messi van NL.

14 oktober 2020 om 20:05

Op dit moment wel ja. Maar blijkbaar gooit De Boer liever zijn hele elftal overhoop vlak voor een grote wedstrijd, dan dat hij zn lievelingetjes en zoons van zn vriendjes er naast zet.

Uhhhhhh ik zeg je eerlijk. Dit basiself geeft mij geen sterke hoop op een winst lol

14 oktober 2020 om 19:31

Geen enkele basiself geeft mij dat. Alsof Berghuis een wereld van verschil gaat maken. Die Italianen waren de eerste wedstrijd zoveel beter. Gewoon meer kwaliteit.

14 oktober 2020 om 19:40

Laten we hopen dat het een tactische meester zet blijk achteraf!!

14 oktober 2020 om 19:40

Gewoon een zeer beperkte opstelling in de eerste wedstrijd met wijnaldum als rechtsbuiten en hateboer die niet verdedigd. Berghuis heeft wel degelijk bewezen een verschil te maken in spelopvatting.

14 oktober 2020 om 20:17

Onzin. Koeman liet zien dat Nederland zich met dit materiaal prima kan meten met landen als Engeland, Duitsland (4 keer gespeeld, 2 keer winst, 1 keer gelijk en 1 keer nipt verloren) en Frankrijk. Dat kan niet opeens allemaal verloren zijn gegaan.

Voordat alle zeikerds komen. Logisch! Depay zwervend om Luuk de Jong, 5 verdedigers, je sterkste linie, de Roon is er niet bij dus moet je vd Beek gebruiken en moet er verdedigend versterking bij. Berghuis is jammer, maar er is gewoon geen plek in deze formatie voor hem. Blind op linksback is wel gek in een 5-3-2, je moet juist iemand hebben die de hele flank kan bestrijken met z’n snelheid.

14 oktober 2020 om 19:46

Waarom kan berghuis niet op t middenveld? Hij is itt vd beek wel in vorm. En is ook beter in het bedienen van andere spelers.

14 oktober 2020 om 20:19

Maar hoezo is vd beek niet in vorm? Dat hij niet speelt heeft met solskjaer te maken, want vd speelt steeds goed wanneer die speelt.

14 oktober 2020 om 19:50

Bij de Boer is er sowieso geen plek voor Berghuis heb ik het idee.

14 oktober 2020 om 19:56

Naja heeft in beide van zijn wedstrijden minuten gemaakt. Dus ergens heel diep is er wel een plekje voor hem

14 oktober 2020 om 20:05

Haha, ja een halve wedstrijd die nergens op sloeg en een mosterd na de maaltijd invalbeurt in een echte wedstrijd.

14 oktober 2020 om 20:10

Volgens mij heeft geen enkele bondscoach berghuis zoveel minuten laten maken als de boer hoor.

14 oktober 2020 om 20:14

Logisch want toen was Berghuis een stuk minder in vorm.

14 oktober 2020 om 20:06

Luuk de jong opstellen is het domste wat je kan doen, deze houthakker tegen chielinie. Met Berghuis en Depay die uit de spits zich laat vallen, had je veel meer voetbal. Blind is ook lachwekkend. En van de beek is in bloedvorm, daarom stel je hem op. De Boer is gewoon lachwekkend, gaat niet lang meer duren, wat een taktische onbenul

14 oktober 2020 om 20:21

Achja luuk is als aanspeelpunt door de lucht gwn enorm sterk en wint de meeste kopduels. Las een artikel dat inter afgelopen seizoen in de competitie 0 of 1 tegengoal had uit een kopbal, terwijl luuk in de el finale er 2 inkopt.

14 oktober 2020 om 20:40

Ik denk dat Chiellini al staat te bibberen voor Luuk... want Chiellini is helemaal niet kopsterk... Chiellini speel je stuk met beweeglijkheid. Die heeft namelijk de draaicirkel van een vrachtwagen. Dan heb je dus steekballetjes en snelheid nodig, geen lange ballen op Luuk...

Opzich geen verkeerde opstellinG. Berghuis had nog vopr Luuk de Jong gekind. Maar misschien gokken op hoge ballen

Waarom niet gewoon Depay en Berghuis in de aanval als je met een 2 aanval systeem gaat werken, in een 5-3-2 formatie heb je letterlijk niets aan Luuk de Jong, die zal de counters die je krijgt alleen maar vertragen omdat hij aan de bal niet snel is

En wederom blind als linksback, het blijft toch om te huilen.

14 oktober 2020 om 20:18

Gaat echt niet als linksback spelen hoor. Meer als LM gok ik.

Blind en van de Beek opstellen, mijn hemel. Dit gaat helemaal mis straks in Italie.

14 oktober 2020 om 19:35

Ja, want de alternatieven zijn natuurlijk 10x beter... Dit is wel zo'n beetje het beste wat we hebben momenteel. Andere spelers erin kan, maar daar worden we niet perse beter van.

14 oktober 2020 om 19:41

Alles beter dan Blind. Die jongen is echt niet vooruit te branden, iemand in een rolstoel gaat nog sneller.

Prima opstelling! Zo komt Hateboer ook beter in zijn spel.

Nou dat is wel een prima verrassing lijkt mij! Ik had persoonlijk Berghuis laten spelen ipv Donny, maar de andere namen zijn in een 3-5-2 logisch. Hateboer wordt nu in z'n kracht gebruikt, dus als hij het vandaag niet kan brengen wordt het wel moeilijk voor hem in Oranje.

14 oktober 2020 om 19:29

Pas maar op. Subiet speelt hij een 4-4-2 mee blind op het middenveld en van de beek en Wijnaldum op de flanken.

14 oktober 2020 om 19:35

Als hij dat doet dan ben ik oprecht alle vertrouwen in de Boer verloren, want dan begrijp je er tactisch niets van naar mijn mening.

14 oktober 2020 om 19:29

Dan krijg je meer 3-4-3, want verdedigen doet Berghuis niet.

14 oktober 2020 om 19:33

Jij kijkt duidelijk al 2 jaar geen wedstrijden van Feyenoord

14 oktober 2020 om 19:37

Ik vind Berghuis in Oranje wel prima afjagen, hoe hij o.a. tussen die steekbal van Guardado zat tegen Mexico zie je veel aanvallers niet doen. Daarnaast had ik hem, om 3-5-2 te blijven spelen, meer op 10 laten spelen in een vrije rol. In balbezit krijg je dan met Wijnaldum die aansluit en de 2 backs voldoende offensieve afspeel-opties.

14 oktober 2020 om 19:38

Ja, Berghuis liep lekker achter Wijndal aan vorig jaar. Ik chargeer, maar Berghuis zie ik niet vast op een type Jorginho spelen.

14 oktober 2020 om 19:39

Ik snap je punt Joshua, maar verdedigen is iets anders dan afjagen in mijn optiek. Afjagen is vaak in de vooruit, wat Berghuis prima doet, maar echt mandekking of mee terug is niet zijn sterke punt. Moet ie ook niet doen, overigens.

14 oktober 2020 om 19:44

Daar heb je ook helemaal gelijk in. Maar dat meeverdedigen zie ik vd Beek ook niet doen eerlijk gezegd, hij is bij balverlies juist 1 vd eerste mensen die stopt met lopen.

14 oktober 2020 om 20:07

Kijk dan eens vaker naar Feyenoord want Berghuis verdedigd al 3 jaar gewoon mee

Schandalige opstelling dit. Kom je weer met Luuk in de spits, zonder iemand die hem daadwerkelijk van voorzetten kan voorzien. Lachwekkend ook dat Blind alweer op linksback mag beginnen, pure armoe dit.

14 oktober 2020 om 19:46

Blind is juist degene die de voorzet kan geven waar je het over hebt.

14 oktober 2020 om 19:57

Blind komt imo veel te weinig mee naar voor en vertraagt het spel daarentegen ook erg.

14 oktober 2020 om 20:20

Weinig mee naar voren klopt. Vertragen is gewoon kul. Postbodes Wijnaldum en Memphis. Die vertragen het spel pas. Of Frenkie “ballerina” de Jong. Of Luuk met z’n motoriek.

Voor dat de Boer wordt afgemaakt, dit is in overleg met de spelers zelf gedaan. De spelers moeten het nu maar eens laten zien. De laatste 4 wedstrijden hebben ze iedereen teleurgesteld en geen strijd geleverd of gif in de wedstrijd gegooid. Laat het maar zien nu slappe zakken!

14 oktober 2020 om 19:34

Ja en als we verliezen met 3-0 kan de boer zeggen, ja het lag aan de spelers. Het was hun idee, wat een onzin zeg. Een goede coach zorgt voor strijd en gif.

14 oktober 2020 om 19:42

Dat heb ik de laatste wedstrijden wel gezien bij Koeman. Die wedstrijden waren net zo slecht maar dat is iedereen alweer vergeten schijnbaar.

14 oktober 2020 om 20:10

Die waren niet zo slecht hoor. Nederland was niet altijd goed onder Koeman maar ze scoorde en wonnen wel. Aanvallend voetbal was het niet maar dat is ook haast onmogelijk met zo weinig creativiteit.

Aanvallend niets klaar kunnen spelen en dan 5 verdedigers opstellen, met 0 diepte in de selectie. Kan iemand mij dit uitleggen? Nota bene Blind als wingback terwijl die alle facetten van het wingback zijn mist (snelheid, loopvermogen). Enige manier om te scoren is via het koppie van Luuk. Dit gaat niets worden

Dan had ik Wijndal logischer gevonden. Maar goed, we zullen zien.

Blind heeft het Nederlandse elftal al een keertje verpest met zijn opstellingen en nu doet de boer precies het zelfde. Goed bezig de boertje.

laten we luuk opstellen maar geen enkele speler die een voorzet kan geven in de basis zetten. Wat doet blind trouwens nog op een voetbalveld

14 oktober 2020 om 19:31

Ironisch dat Blind juist bekend staat om die geweldige voorzet op RvP in 2014

14 oktober 2020 om 19:36

Zegt genoeg als je 6 jaar terug moet van een goede voorzet van blind. Blind is voetballend prima maar kan het niet belopen op links.

14 oktober 2020 om 20:03

Dat is zo'n beetje het enige wat hij heeft gepresteerd.

14 oktober 2020 om 20:24

Bij Ajax, United en het NL-elftal gespeeld. EL gewonnen als basisspeler, halve finale CL gespeeld (waar hij overigens bizar sterk Speelde). Maar inderdaad, vrij weinig bereikt. Ben erg blij dat Blind bij ons LCV staat. Onmisbaar voor het spelletje dat Ajax wilt spelen. En je merkt het direct wanneer hij er niet bij is. Je praat anderen maar gewoon na.

14 oktober 2020 om 20:22

Een blinde voorzet geven...Helemaal niets met de opstelling. Geen plek voor Berghuis

Lijkt een beetje op een laatste redding.. Als je dan toch op de counter gaat spelen dan gebruik je luuk toch niet. Die heeft de snelheid daar helemaal niet voor. Waarom zet je malen daar niet naast.

14 oktober 2020 om 20:27

Hij ziet Luuk als kapstok waar Wijnaldum en van de Beek dan kort onder moeten komen, vanuit dat punt enigszins te begrijpen. Al zou ik misschien ook idd voor snelle spelers hebben gekozen..

Er wordt vaak gezegd dat Promes het nooit laat zien in Oranje, maar geldt dit eigenlijk niet vooral ook voor Donny van de Beek? Kan op het middenveld totaal niet de creativiteit brengen die daar nodig is. Zou overwegen om een Berghuis, Depay of zelfs Ihattaren daar neer te zetten. Hebben niet veel spelers die dat kunnen brengen. Overigens lijkt Blind me niet meer de ideale back om in dit systeem te spelen. Hoe doet Willems het eigenlijk in Frankfurt?

14 oktober 2020 om 19:37

Als je creativiteit op het middenveld nodig hebt, zet je toch sowieso niet Donny van de Beek daar neer? Die heeft juist een creatieve middenvelder nodig om in zn kracht gebruikt te worden. In dit soort wedstrijden heb je niets aan van de beek omdat er niemand is die hem in stelling kan brengen. Had dan berghuis erin gezet die dat nog wel kan. Ik had overigens gewoon liever 433 gezien, ik heb helemaal niets met 532 voor dit Nederlands elftal.

Ik heb het idee dat de keuzes steeds beroerder worden. 352 is in principe het beste systeem voor Nederland alleen dit lijkt mij juist niet het sterkste team. Als je 352 speelt kun je beter voor een andere linker wingback kiezen. Op het middenveld vd beek en Wijnaldum wat gewoonweg niet werkt. De jong voorin, wie verzorgt er dan de voorzetten? Zal wel weer een kansloze wedstrijd worden.

Wat een grap dit! Wat moet Berghuis doen om te spelen? Maar ik zal wel niet objectief zijn...

14 oktober 2020 om 19:42

Als er in 4-3-3 werd gespeeld en hij er naast had gestaan, was ik het helemaal met je eens.maar, In deze formatie heeft Berghuis niet heel veel te zoeken. Hij is niet iemand met enorm veel snelheid en diepgang die een wisselwerking kan hebben met een sterk aanspeelpunt zoals de Jong.

14 oktober 2020 om 20:09

Als je diepgang en snelheid wilt zijn de Jong en Depay nou net niet de spelers Die je wilt hebben. Ik kan mij de laatste x dat ik Depay iemand op snelheid heb zien passeren niet meer herinneren.

Lijkt me een prima opstelling! Beter dan de verwachte opstelling die hier vanmorgen werd geplaatst door Voetbalzone. Hateboer speelt nu op zijn 'echte' positie en ik denk dat Blind daar ook beter rendeert als op de linksbackpositie. Daarnaast is het logisch dat De Boer voor Luuk kiest in plaats van Berghuis. De Jong is sterk in de lucht en kan uit het niets scoren na een voorzet van de aanvallende backs en met een beweeglijke en snelle speler als Depay kan je uitstekend counteren. Ik ben in ieder geval benieuwd naar vanavond!

14 oktober 2020 om 19:33

Depay zal dan wel anders moeten spelen. Juist hij kwam telkens in de bal. Daarom leek mij Depay en Malen een betere duo. Als Depay zijn spel niet aanpast dan zal zowel hij als L. De Jong in de bal komen. Van Blind hoef je denk ik niet heel veel diepgang te verwachten dan hopen op vd beek of Hateboer.

Ongelooflijk zeg dat Berghuis weer niet in de basis begint. Al was hij een ajaccied dan was dit wel een ander verhaal geweest (niet om te provoceren, maar dit is gewoon zo). Overigens mis ik mijn favoriet babel hier..... ik neem aan dat hij de laatste 10 minuten ingebracht zal worden om de bal weer vol overtuiging naast het goal te schieten.

14 oktober 2020 om 20:14

Volgens mij is de boer de bondscoach die hem de meeste minuten heeft gegeven. Nu al

Hij stond toch in de basis tegen Mexico?

14 oktober 2020 om 20:11

De enige oefenwedstrijd ja waar hij als enige een voldoende haalde.

Luuk de Jong speelt ook wel als Sevilla op bezoek moet bij Barca en Real, dus waarom niet uit bij Italië? Vind het best goede opstelling.

Gewaagd om Berghuis weer buiten de basis te laten, maar met deze tactiek zet hij wel alle spelers in hun kracht. Ik ben benieuwd hoe dit uitpakt.

Blind als wingback begrijp ik niet geheel. Ik hoop toch dat hij en Ake van plek ruilen. Daarbij is het positief dat Hateboer in dit systeem meer als rechtermiddenvelder gebruikt gaat worden, wat ook zijn kracht is. Op het middenveld heb je twee lopers, wat op zich niet verkeerd is. Echter denk ik dat Berghuis daar on een vrije rol ook niet had misstaan met zijn steekpass, voorzet en creativiteit.

14 oktober 2020 om 19:33

WK 2014 gemist inzake Blind?

14 oktober 2020 om 19:36

6 jaar geleden? Zeker. De afgelopen jaren toevallig ook gezien?

14 oktober 2020 om 19:36

WK 2014 zozo jij gaat even 6 jaar terug? Jij denkt dat Blind dat niveau nog steeds aan kan na zijn hartproblemen? Komop, hou de eer aan jezelf. Vraag me af waarom Sneijder niet in de basis staat met RVP als we dan toch 6 jaar terug gaan.

14 oktober 2020 om 19:37

Vergeten dat we inmiddels 6 jaar verder zijn? Leuk dat hij dat 6 jaar geleden goed kon invullen maar ja, dat is 6 jaar geleden.

14 oktober 2020 om 19:38

Blind is nooit de snelste geweest maar positioneel en vanuit de passing uitstekend. Wanneer je dat niet ziet kan ik je als deskundige niet echt serieus nemen.

14 oktober 2020 om 19:46

@falcao1984 Feit dat jij 6 jaar terug moet gaan om Blind als goede LB te doen lijken is eerder iets om niet heel serieus te nemen. Ik vind Blind als CV wel redelijk maar helaas is die gehele positie al voorzien van toppers bij Oranje. In mijn ogen is er dus geen plek voor Blind want LB zijn er echt veel betere opties met spelers wie wel snelheid hebben.

14 oktober 2020 om 19:55

In een vijfmansverdediging hoeft een wing back niet perse supersnel te zijn. Met een goede inspeelpass en crosspass kun je ook heel veel bereiken. En het zal ook vast met de tegenstander te maken hebben. Of ben je vergeten dat Blind in de succesvolle vorige NL-campagne ook deze positie zeer verdienstelijk bekleedde?

14 oktober 2020 om 20:06

Dat is dan ook de laatste keer dat hij als wingback gespeeld heeft he. Dus niet zo gek dat er naar die tijd gerefereerd wordt. Voetballen verleer je niet. Blind heeft een uitstekende pass. Kan zomaar eens goed uit gaan pakken. Mits de juist loopacties gemaakt worden.

14 oktober 2020 om 20:15

1 goede voorzet in 8 jaar tijd? Dat zet zoden aan de dijk. Dramatisch om hem linksback te zetten

14 oktober 2020 om 20:37

Het is juist niet linksback maar in de praktijk iets verder naar voren, waar hij met zijn overzicht, inspeelpass, driehoekjes en crosspasses prima kan spelen. Die balletjes op Robben tegen Spanje ook vergeten? En zo zijn er nog tal van voorbeelden.

Waardeloze opstelling zeg. Hoe kan die Blind nou als wingback gaan spelen met zijn snelheid.. aanpassen aan een ander is ook nooit een goed idee, we moeten van eigen kracht uitgaan.

14 oktober 2020 om 19:36

Omdat je met drie centrale verdedigers speelt, kan je Blind nu toch juist wel goed opstellen als linksback? Immers je loopt veel minder risico dat hij in zijn rug wordt geslacht.verder vind ik het ''van eigen kracht uitgaan'' ook een beetje een dooddoener. Deze selectie heeft een tekort aan goede aanvallers, en is ook op het middenveld niet super sterk. Verdedigend, hebben we keuze te over, met name in het centrum. Dan is een 5-3-2 formatie dus behoorlijk logisch.

leuk al die (oud)ajacieden die er zonder vorm of kwaliteit in kunnen.als Feyenoord speler hoef je eigenlijk niet eens mee te gaan.beste keeper mag niet mee en Beste man in vorm is bankzitter.

14 oktober 2020 om 20:12

Hateboer, De Vrij, Aké, Virgil, Wijnaldum, Memphis en Luuk hebben allen geen verleden bij Ajax. Dat zijn er 7 van de 11. Enkel De Jong, Donny, Blind en Cillessen hebben een verleden bij Ajax. De Vrij, Aké (jeugd) en Wijnaldum (deden het allemaal supergoed hoor tegen Bosnië) bij Feyenoord. Dus 3 om 4. Poe poe. Wat een verschil. Promes is al banken. Babel zien we denk ik niet terug. Geen Veltman. Wat wil je nog meer? Malacia ipv Blind? Of Diemers ipv Frenkie?

14 oktober 2020 om 20:27

Haha, gaat niet lang duren op deze manier. Berghuis had overigens voor Donny of Wijnaldum kunnen spelen, achter Luuk en Memphis.

Interessant dat Frank kiest voor een formatie die al vaak is geopperd, omdat die past bij het spelersmateriaal. Wat dat betreft, is het zeker positief. Echter, wat ik dan wel vreemd vind, is dat je deze formatie niet al hebt uitgeprobeerd tegen Mexico of Bosniã«.

Wanneer gooit ie zichzelf om dat je vorige wedstrijd niet eens weet te winnen kom je nu ineens met 5-3-2 Hahaha beter doe je 6-3-1

Haha F de Boer is het nu al kwijt.. wat een belabberde opstelling.. weinig diepgang voorin.. ach jah met F de Boer aan het roer had ik niks anders verwacht..

Hahahah. Ja, na deze wedstrijd mag hij wel weer op straat gezet worden, wat is dit nou? Oke, 532 is niet heel gek met de luxe wat je hebt achterin maar waarom dan Blind op links, een speler wie aanvallend niks toevoegd en 0,0 snelheid heeft? Had daar dan Wijndal neergezet. En waarom staat Donny weer in de basis? Hij heeft bewezen niet te kunnen spelen wanneer Gini ook speelt, die twee lopen elkaar alleen maar in de weg. Had Gini op 10 gezet en Koopmeiners naast Frenkie, had je een topmiddenveld gehad. Voorin is het niet zo heel gek. Berghuis wel weer op de bank ... misschien wel begrijpelijk als je 532 wilt voetballen, Luuk is gewoon in vorm en Memphis kun je niet op de bank zetten.

Hateboer, Aké en Blind achterin. Dat is vragen om tegendoelpunten. En Berghuis niet opstellen is gewoon pure pesterij. Maar 1 ding is duidelijk: met de Boer weet je wat je krijgt. Een grote onbenul... Bedankt Knvb!

Wat moet berghuis doen om wel bij oranje in de basis te staan? Elke wedstrijd een hattrick maken? of Moet hij perse in Januari naar het buitenland of naar Ajax vertrekken?want het erop dat hij als Feyenoorder niet gaat spelen onder de boer.

Hebben we nou werkelijk niks beters dan Daley Blind op de linksback positie? Die gozer is zo angstaanjagend traag die wordt er nog uitgelopen door Lucille Werner. Berghuis speler in vorm en die laten banken, ik ben het effe kwijt.

14 oktober 2020 om 19:39

Deze formatie had je denk ik beter met Wijndal kunnen spelen. Had je Italie kunnen bespelen zoals zij vorige keer met hun linksback deden. Telkens diep gaan en aanvallend gevaarlijk worden. Nu zal het 5 minuten duren voordat Blind de achterlijn heeft bereikt.

14 oktober 2020 om 20:31

Eens. Wijndal mag dan misschien ervaren zijn, maar als wingback heeft hij drie verdedigers achter zich en bij nood kan Frenkie de Jong nog bijspringen als Wijndal nog voorin is. Dus ik snap niet waarom De Boer het niet aandurft met hem.

Goede opstellingblind en Ake andersom lijkt mij beter. Of is het idee de lange hoge voorzet op Luuk.nee, snel eruit komen met Ake en Dumfriesin Nederland was Italië veel en veel beter

Frank de Boer, de man die aangesteld werd omdat hij zo goed in staat zou zijn om op de lijn van Koeman verder te gaan, gooit het systeem totaal overhoop na 2 tegenvallende wedstrijden. Ik vind het bijzonder. had dan gewoon Van Gaal aangesteld.

Frank! 532 kun je doen wanneer je twee snelle spitsen hebt, dat is Depay, vd Beek en Luuk al helemaal niet! Ongelooflijk!

Goede opstelling. De Jong kan de lange ballen doorkoppen richting Depay. Versterkte verdediging en middenveld ook logisch. Depay en de jong zijn andere types. Depay en berghuis teveel van hetzelfde Berghuis zal zijn minuten ook wel krijgen

Ik wens het Nederlands elftal het beste vanavond maar dit wordt zelfmoord.Gokje op uitslag Italië - Nederland 2 - 0 ( dan ben in nog mild ook).Sterkte voor iedereen die gaat kijken. 😭😭

Als dit weer flopt wil ik niet in de schoenen st aan van Frank de boer.
Eerlijk gezegd denk ik dat we vrij snel op achterstand komen ondanks de 5 verdedigers.
De spelers mogen het laten zien.
Ik laat me positief verrassen.

Voor mij geen oranje zolang de Boer bondscoach is. Deze man is gekleurd en stelt nog liever een speler van Ajax D1 dan een speler in vorm. Gelukkig laten de cijfers zien dat deze man er totaal niks van kan.

14 oktober 2020 om 19:53

Berghuis heeft anders geen overtuigende cijfers om hem in de basiself te plaatsen. Heeft nog nooit voor het NL elftal gescoord .

14 oktober 2020 om 20:18

Donny van de Beek wel zeker? Staat ook gewoon op 0 goals na 13 wedstrijden. Dan kijk ik liever naar vorm, Donny wie op de bank zit of Berghuis wie wekelijks scoort bij Feyenoord.doe mij Berghuis maar.

Als dit fout gaat dan is het eigenlijk al klaar met de boer. Niemand gelooft die man nog

Als je puur alleen naar de namen kijkt en voor welke club ze spelen, is dit toch wel een erg lekkere elftal hoor. Verdedigend centrum met spelers van Inter, Man City en Liverpool en op het middenveld Barca, Liverpool en Man Utd. Dit hebben we niet meer gehad sinds 1998-2000.

Al zeg dit niks.

Ik ben bang met een 5-3-2 opstelling dat je overlopen wordt.. Onder van Gaal ging het goed maar bij de Boer denk ik niet. 6-0 Italië

Hij heeft wel ballen hoor om met een andere formatie te spelen. Frank, ik gun het je en ik hoop dat we die Italianen gaan verslaan vanavond! Even met z’n allen erachter staan en niet zo zeuren. De wedstrijd is nog niet eens gespeeld! Eerst kijken daarna oordelen.

Daley succes vanavond. Sterke keus om een extra verdediger erbij te doen. Op links zijn we erg zwak namelijk

Ik vind de opstelling prima. Neem aan dat Blind een 45/60min voluit mag gaan en daarna wisselen? Enige vreemde vind ik van de Beek op rechts. Dan vraag ik me af of Berghuis daar niet beter past gezien zijn huidige vorm. De combi Depay-L. de Jong ben ik wel benieuwd naar.

14 oktober 2020 om 20:43

Van de beek zal wel achter die linksback van Italië moeten gaan rennen.

Met de minuut neemt mijn vertrouwen af in de boer. En dat vertrouwen was bij zijn aanstelling al dicht bij het nulpunt

Waarom denkt iedereen hier dat je voor 5-3-2 twee snelle spitsen nodig hebt? Alsof je continu 40 meter moet overbruggen. Dat valt echt wel mee. Eén aanspeelpunt en een beweeglijke speler, dat kan in principe een prima duo zijn. Zie Pelle en Eder een paar jaar terug bij Italie. Ik had alleen liever Wijndal op de flank gezien. Dan heb je echt twee goeie backs. Blind vind ik sowieso al geen geweldige back, maar in een 5-3-2-systeem moet 'ie nog meer degene zijn die de hele flank bestrijkt. Daar vind ik hem niet geschikt voor.

14 oktober 2020 om 20:07

Precies dit dus en met Wijnaldum en van de Beek heb je spelers die dan snel aan moeten sluiten. Wat Blind betreft ben ik het enigszins eens, heeft natuurlijk wel een hele goede trap waarmee hij niet perse de achterlijn hoeft te halen om een goede voorzet te geven. En ik denk dat de Boer Wijndal niet direct voor de leeuwen wil gooien in zo'n wedstrijd. En andere opties heb je niet echt, of je zou Promes in die rol neer moeten zetten, maar die is niet bepaald in vorm en komt dan misschien ook liever van rechts als back zijnde. Als dit systeem zou werken denk ik dat de Boer alleen vasthoudt aan Blind zolang er niks significants beter is..

14 oktober 2020 om 20:16

In dit systeem is Blind/wijndal inderdaad lood om oud ijzer. Een fitte Jetro Willems met zijn geweldige voorzetten zou ideaal zijn. Mitchel Bakker heeft dat ook, als hij zich door weet te ontwikkelen kan hij in een 5-3-2 het EK-team halen.

14 oktober 2020 om 20:24

Willems heeft idd ook een hele goede voorzet, zou mooi zijn als ie weer op een goed niveau komt zodra die fit is. Ik heb Bakker te weinig zien spelen om een oordeel te vellen, heeft ie ook een goede voorzet? Maar het is natuurlijk wel al mooi dat er een linksback bij een grote club aan spelen toekomt. Hoop dat ie zulke grote stappen maakt dat ie mag blijven staan als iedereen fit is bij Psg, al is dat misschien nog teveel gevraagd..

Ik zou als berghuis zijn zeggen. Weet je wat je lekker doet de boer zoek het uit. Ik ben er weg van en zolang jij er zit hoef je me niet meer op te roepen. Wat een aanfluiting zeg.

Berghuis is gewoon niet goed genoeg voor de basis, dus niets verrassends aan.de pers en kenners, die elkaar zoals gewoonlijk napraten, hebben makkelijk praten. Als een trainer iedere keer naar hen zou luisteren dan zou het pas een ramp zijn Als je al begint met Malen, Promes/berghuis dan heb je later niets om aan te passen en extra in te brengen als je achter komt te staan.laten we hopen dat er niets valt aan te assen, maar Italië speelt wel erg mooi en goed voetbal. We werden hier weggetikt

Frank de Boer tekend met deze opstelling zijn einde als bondscoach. Als je nu wederom Berghuis buiten de opstelling laat en wijnaldum op zijn plaats laat beginnen heb je van de laatste wedstrijd weinig geleerd

14 oktober 2020 om 20:16

In dit systeem vind ik het nog enigszins te begrijpen, als hij gewoon 433 zou spelen en dan Berghuis er nog buiten had gelaten was het al weer anders geweest. Al zou ik voor een Berghuis in vorm ook wel een plekje proberen te vinden....maar dat 532 is zo gek toch niet verder?

Vind de opstelling zelf niet slecht nu word hateboer eens goed gebruikt.
Jammer dat zo berghuis niet kan spelen en vind het jammer dat blind aan de linkerkant speelt deze man heeft te weinig snelheid en uithoudingsvermoge om op zn positie te spelen

Dus die linksback van Italië krijgt net als vorige keer alle ruimte? Top

Hier zakt m'n broek toch wel vanaf. Buiten het feit dat als ik berghuis was m'n conclusies wel zou trekken nu, begrijp ik niet waarom je in deze opstelling met een spits gaat spelen die aanvoer van de zijkant nodig heeft. Ik hoop dat ik ongelijk heb en er volledig naast zit maar vrees het ergste.

Eindelijk iemand die 5-3-2 durft te spelen met dit team. Altijd uitgaan van je eigen team. We hebben geen fatsoenlijke vleugelspelers, speel dan niet met vleugels. We hebben drie van de beste centrale verdedigers ter wereld, speel dan ook met die drie. Luuk en Depay is een geweldig koppel, zeker met Donny daarachter. Dit is met afstand het beste elftal dat hij kon opstellen.

Toch wel grappig dat er nu eindelijk voor het systeem gekozen wordt waar iedereen het al tijden over heeft, maar omdat de Boer het doet is het toch nog niet goed! Tja voor Berghuis lullig dat ie iets minder in dit systeem past, al zou hij denk ik best op de plek van Van de Beek of Wijnaldum kunnen spelen of 1 van de voorste 2 plekken uiteraard..hoop dat het lukt. Maar ongeacht welk systeem is Italie op dit moment normaal gesproken gewoon een stapje te groot voor Nl..

Wat een nerd is die De Boer zeg. Alsof ie per se niet wil luisteren naar alle 6 miljard mensen die vinden dat Berghuis erin moet.

Vind deze opstelling meer schade beperking dan van eigen kracht uit gaan. Maar gaan het zien ben bang verlies en wederom geen goal van onze kant.

Hateboer was toch geschorst ???

14 oktober 2020 om 20:28

Nee, dat was De Roon.

Zou in ieder geval van Dijk en de Vrij omruilen. De Vrij speelt al ruim 2 jaar als middelste van een 3/5 mans verdediging bij Inter. Ik denk dat van Dijk gaat lopen zwerven zonder duidelijke tegenstander tegenover hem. We zullen zien.

14 oktober 2020 om 20:32

Ja maar volgens mij speelt van Dijk over het algemeen links centraal toch? Misschien daarom... Maar zulke verdedigers zouden toch op alle 3 de posities zonder problemen moeten kunnen spelen.

Weer een beroerde opstelling. 3-0 voor Italië. Spelers die nooit hebben gepresteerd of totaal uit vorm zijn nog steeds opstellen.

Wat een eigenwijze sukkel is het ook..heel t land ziet dat Berghuis erin moet maar deze man blijft koppig..daarom zal ie hier ook mislukken..hoop op 3-0 vokr italie en dan mag lvg of ten cate t overnemen.

14 oktober 2020 om 20:37

Ga jij met Berghuis spelen tegen Italië? Wat denk je nou? Die stoppen ze onder het gras...

14 oktober 2020 om 20:40

Nee met Luuk win je de oorlog..die man kan neit voetballen. Zou hem alleen erin brengen bij een achterstand en 433 systeem..verder heb je werkelijkwaar niks aan hem..dus ja 10x beter met berghuis

Ik snap het idee om het middenveld te verzwaren een beetje maar speel dan niet met Luuk voorin. Berghuis is de man in vorm en creativiteit en Malen heeft de snelheid en diepgang. Beide zouden prima samen met Memphis kunnen spelen, maar de Boer ziet vast dingen die ik nog nooit heb gezien. Of de Boer wil echt alle records breken en de minst succesvolle bondscoach ooit worden

14 oktober 2020 om 20:38

Luuk de Jong als aanspeel punt voorin, omdat vaak de lange bal word gespeeld, geen slechte gedachten

14 oktober 2020 om 20:39

Luuk is dat bij Sevilla wel gewend. Speelt daar in uitwedstrijden bij Real en Barca ook min of meer als eenzame frontsoldaat. En ook in de EL-finale tegen Inter trok Sevilla zich bij vlagen ver terug.

Er zijn er weinig die snappen dat dit een counter formatie is met een de Jong die door kan koppen en Memphis daar omheen. Berghuis komt er nog wel in als er extra aanvallende impuls nodig is. Mooi om achter de hand te hebben. Achterin eerst dicht houden en dan verder bouwen. Lijkt me heel verstandig!!

14 oktober 2020 om 20:41

Inderdaad. Zo speelde PSV toen ze de EC1 in 1988 wonnen ook in alle uitwedstrijden met Wim Kieft als rustpunt voorin. Gewoon heel logisch.

Als ze toch 3-5-2 gaan spelen hadden ze beter voor van Gaal moeten gaan ipv Frank de Boer. Jetro Willems was de laatste goede linksback in deze formatie onder van Gaal. Anders Goosens alsnog naturaliseren. Ik zou verder Ihattaran dan als terugzakkende aanvaller (vanaf de middenlijn) opstellen naast Depay. Niet de beste keuzes in 4-3-3 (dan eerder met Berghuis spelen), maar wel ideale spelers om te counteren in 3-5-2.

Cilessen
Ake/Blind
van Dijk
de Vrij
JetroWillems
Frenkie
Wijnaldum
Hateboer
van der Beek
Ihattaran
Depay

De Boer wil ontslagen worden waarschijnlijk. Hoe verzint hij dit ook weer? 532 tegen Italië is niet eens zo gek, en in dat geval kan ik zelfs nog wel begrijpen dat je niet met Berghuis start. Maar waarom dan Luuk de Jong??? Je hebt toch snelheid nodig? En sowieso is het niet heel snugger om zonder Berghuis te starten. Als je geen resultaat haalt weet je vooraf al waar de schuld wordt gelegd.

Ik ben echt wel van spelers en trainers de tijd gunnen.. maar vind het toch steeds lastiger worden om de Boer serieus te nemen. Wat the hell moet L. De Jong in een counter opstelling?! Wat in godsnaam moet Berghuis nog doen om te mogen spelen? Hij had ook Malen mogen opstellen wat mij betreft, maar feitelijk bewijst Berghuis al tijden in vorm te zijn dus verdiend hij die plek. Onbegrijpelijk weer.

Grappig al die tig miljoen bondscoaches die het precies weten hoe dat oranje wel en niet zou moeten spelen... alsof er betere opties waren dan de boer.. was dan ook niet de eerste keus.. maar al dat gel#l over zijn vorige avonturen die mislukt zouden zijn.. de vorige wedstrijd onder lodeweges tegen deze Italianen was zo succesvol.. we hebben het over iemand met meer dan 100 caps voor zijn land, 4 landstitels in Nederland met toentertijd een Ajax dat nauwelijks geld uitgaf op de transfermarkt.. kan me niet 1 trainer bedenken van wie ik zo ik zeggen.. hij was een betere optie geweest.. zijn eerste cyclus als trainer en meteen hem afschrijven.. maar zo is de gemiddelde Nederlander nu eenmaal blijkt maar eens te meer weer..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren