Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Verbaal bod op Geertruida komt binnen: circa 25 miljoen euro plus bonussen

Laatste update:

RB Leipzig gaat zich spoedig met een nieuw bod op Lutsharel Geertruida melden bij Feyenoord, zo weet 1980.nl woensdagavond te melden. Volgens de berichtgeving hebben de Rotterdammers reeds een mondeling bod van circa 25 miljoen euro plus bonussen en een doorverkooppercentage ontvangen uit Duitsland. De verwachting is dat het bedrag ‘later in de week’ formeel neergelegd wordt.

RB Leipzig gaat zich dus spoedig opnieuw melden bij Feyenoord. Begin juli werd al bekend dat er minimaal twee keer was geboden, maar het laatste bod van circa twintig miljoen euro kwam niet in de buurt van wat Feyenoord wenst te ontvangen. Algemeen directeur Dennis te Kloese wil naar verluidt alleen meewerken aan een transfer indien Geertruida de duurste Feyenoorder aller tijden wordt, want volgens de directie is de verdediger ‘niet minder waard dan Jurriën Timber’, die voor circa veertig miljoen euro plus bonussen van Ajax naar Arsenal vertrok.

Die Roten Bullen hebben, ten opzichte van een maand eerder, meer onderhandelingsruimte door het naderende akkoord met Manchester City over Josko Gvardiol, die minimaal negentig miljoen euro zou moeten opleveren. Of het aanstaande bod van RB Leipzig in de buurt zal komen van de wensen van Feyenoord, moet nog blijken. Afgaand op de woorden van Te Kloese lijkt een bod van 25 miljoen euro plus bonussen en een doorverkooppercentage niet voldoende te zijn.

Eerder werd al bekend dat de multifunctionele verdediger in een gesprek met trainer Arne Slot kenbaar heeft gemaakt dat hij graag de overstap wil maken naar RB Leipzig. Naar verluidt heeft Geertruida reeds een persoonlijk akkoord bereikt met de Bundesliga-club, maar een akkoord tussen de clubs is voorlopig nog ver weg. Feyenoord stelt zich tenslotte keihard op in de onderhandelingen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lekker cashen voor Feyenoord, met Kökcu ook lekker geld binnen gehaald. Nu is het belangrijk om ook te spenden, je hebt niks aan geld op de bank als er geen assets staan op het veld. CL voetbal kan doorslaggevend zijn in vele transfers die je hiervoor niet kon maken

2 augustus 2023 om 22:45

Er wordt redelijk uitgegeven al maar
Als
Geertruida gaat moet er zeker een vervanger bij.
Een goede rechtsback is wel
Van belang.

2 augustus 2023 om 23:02

Ja en met stengs voren in gaat lekker maar denk wel dat er nog en meer lopen gaan ze ker na zoon goed jaar

2 augustus 2023 om 23:06

Na 3 keer lezen snap ik nog steeds niet wat je wil zeggen.

2 augustus 2023 om 23:25

Er zijn 2 opties, het is een beetje om het even:

“Ja, en met Stengs voorin gaat lekker, maar denk dat ze nog wel meer gaan kopen/verkopen na zo’n goed jaar.”

Wat denken jullie?

2 augustus 2023 om 23:26

Na 3x lezen snapte ik de eerste reactie ook niet. Is het daadwerkelijk zo lastig om gewoon normaal Nederlands te gebruiken hier?

2 augustus 2023 om 23:43

Marcel.
Wellicht is Jonas laaggeletterd of dyslectisch.
Niet zo snel oordelen...

2 augustus 2023 om 23:46

Kees.
Dat is ook wat ik lees.

3 augustus 2023 om 00:02

Ik heb een paar pilsjes op en kan lezen wat Jonas wou schrijven, namelijk: “ja en met Stengs voorin gaat lekker, maar denk dat er nog meer lopen gaan, zeker na zo’n goed jaar. “

3 augustus 2023 om 00:07

Jonas heeft het in ieder geval niet bij een paar pilsjes gehouden zo te zien, die heeft toch zeker wel een half kistje op gok ik. Lekker, lekker, lekker!

3 augustus 2023 om 00:52

Laaggeletterden gebruiken geen 4 Engelse woorden

3 augustus 2023 om 08:01

Exact wat door mijn hoofd ging. Het is overigens niet belangrijk om "te spenden". Dat probeer ik mijn vrouw ook wijs te maken. Ga voor kwaliteit en als dat niet beschikbaar is, dan los je het anders op. Jeugd dan maar. Dat is nou eenmaal het lot van Nederlandse ploegen. De sterkhouders gaan weg en het is zo lastig om goede vervangers te hebben. Kijk naar Ajax, het is niet dat ze geen geld uit kunnen geven.

3 augustus 2023 om 10:21

Madmarcel, is dat zo? Heb je daar verstand van of denk je dat gewoon? Mijn broertje was een drop out op de middelbare school, en dat je terug in zijn schrijfstijl, grammatica, zinsopbouw, etc. Maar die spreekt wel prima Engels door zijn ervaring in toeristenbranche, en heeft inmiddels ook succesvol eigen bedrijfje. Denk dat dat dus niet per definitie zo is.

3 augustus 2023 om 16:44

@amsterdam4, raar moment om op te scheppen over je drop-out broer haha. Dat succesvolle eigen bedrijf voegt ook niks toe aan je verhaal.

2 augustus 2023 om 23:27

@chilii: en nu in normaal Nederlands?

3 augustus 2023 om 00:22

“Spenden” had hij idd wel gewoon in het Nederlands kunnen zetten, de rest (cashen) is toch wel te verwaarlozen?

On; Ik zou, als ik Feyenoord was, hier niet op ingaan.30 mio, met wat bonussen en een goed doorverkoop percentage minimaal.

3 augustus 2023 om 00:51

Wat zijn "assets"?

3 augustus 2023 om 01:09

In principe een mooi gekozen woord, die hedendaags in de zakenwereld veel gebruikt wordt. Voetballers zijn de economische waarde van een voetbalclub, je kan je geld beter in spelers steken dan het geld op de bank te hebben staan. Topclubs als Barcelona/Real bijvoorbeeld geven niets om geld op de bank. Geld op de bank pak je geen prijzen mee (prijs = extra geld), assets (spelers) wel.Edit: of je het woord assets ook voor spelers/mensen mag/kan gebruiken weet ik niet, normaliter betreft dit voornamelijk bezittingen/goederen/handel.

3 augustus 2023 om 02:49

Nee, 'assets' wordt in deze context verkeerd gebruikt. Interessantdoenerij.

3 augustus 2023 om 08:02

Zo goed is die nou ook weer niet vind ik hoor. Ik vind dit een megabod op Geertruida. Ik zeg: Strik erom en zelf wegbrengen!

3 augustus 2023 om 07:25

“ je hebt niks aan geld op de bank als er geen assets staan op het veld.”
En daarom moet je Luts dus niet voor 25 miljoen laten gaan

Gaat afhangen van de speler zelf dus. Als hij aangeeft te willen gaan dan moet Feyenoord een verbeterd contract aanbieden en een bedrag afspreken waarvoor hij volgend seizoen mag vertrekken. Nu verkopen kan natuurlijk ook

2 augustus 2023 om 22:45

Die wil denk ik best naar Leipzig

2 augustus 2023 om 22:49

Dat zal wel meevallen. Waar haal je deze nieuwe regels überhaupt vandaan eigenlijk? Geertruida is al akkoord met Leipzig, dat was hij al bij het vorige bod. Ondertussen staat hij zonder te zeuren gewoon nog bij Feyenoord onder contract en heeft hij aangegeven zich 100% in te zetten. Hij heeft bovendien een paar maanden geleden nog verlengd

3 augustus 2023 om 00:28

Daarnaast, met alle respect, is Leipzig toch ook niet de befaamde droomclub waar hij kosten wat kost naartoe zou willen. Feyenoord heeft hem dit jaar genoeg te bieden (verbeterd contract begreep ik, CL, goede kans op kampioenschap).De stap die hij uiteindelijk wil zetten na Leipzig, zal hij ook kunnen zetten na een (goed) extra jaar Feyenoord (welicht Dortmund/Bayern uitgezonderd).

3 augustus 2023 om 03:38

Dortmund zou hij nu ook aankunnen, denk ik. Bayern natuurlijk niet, maar dat niveau zou goed mogelijk zijn als hij goed presteert bij Leipzig. Die verkopen veel aan de topclubs. In die zin snap ik wel waarom Geertruida het als springplank zou willen gebruiken

3 augustus 2023 om 09:01

Dortmund of Leipzig is toch om het even? Of je in NL voetbalt voor PSV of Feyenoord.

3 augustus 2023 om 09:33

Wat niveau betreft wellicht, maar clubstatus Dortmund Leipzig zit toch een heel groot verschil in?

3 augustus 2023 om 10:15

Alleen maakt clubstatus niet heel veel uit voor je persoonlijke ontwikkeling. Het zal heel leuk zijn om wekelijks voor de gelbe wand te spelen, maar een betere voetballer wordt je er niet echt van.

3 augustus 2023 om 11:41

De laatste 5 ontmoetingen is Dortmund 3x weggespeeld en afgedroogd door Leipzig. Vind Dortmund eerder nog ietwat minder dan beter.

3 augustus 2023 om 05:39

Hij heeft pas zijn contract verlengd. Dus dat zal wel meevallen haha

3 augustus 2023 om 08:37

Verlengt tot mid 2025. Dus als hij blijft wordt komend seizoen zijn laatste jaar.

Zelf 90 miljoen ontvangen en maar 25 miljoen willen betalen terwijl 20 miljoen de vorige keer niet eens in de buurt kwam. Ik zou zeggen : "Nein' en direct ophangen. Eerst serieus bieden

2 augustus 2023 om 22:46

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt, maar daarin is het ook wel weer grappig dat veel mensen het belachelijk vonden dat Twente in januari dat bod op Zerrouki weigerde

2 augustus 2023 om 22:50

Ja je biedt altijd onder de vraagprijs, maar er is wel een verschil natuurlijk, beginnen bij 4 miljoen tegenover 8 of 20/25 miljoen tegenover 40 miljoen.

2 augustus 2023 om 23:10

Nou volgens mij is 4 tov 8 en 20 tov 40 in beide gevallen 50% van de vraagprijs. Dus daar zit het verschil echt niet in.

2 augustus 2023 om 23:17

Klopt, het verschil zit em in wat een speler waard is en wat je er dan op biedt.

2 augustus 2023 om 23:26

Als je beide de helft bied is er dus echt geen verschil.

2 augustus 2023 om 23:29

Jawel een verschil van 16 miljoen

2 augustus 2023 om 22:47

En Fijenoord betaald ook altijd gelijk de vraagprijs ? Ze hebben geld zat in Rotterdam dus trek de knip zelf ook maar.

2 augustus 2023 om 22:55

Natuurlijk is 25 te weinig maar die 90 miljoen heeft daar niks mee te maken. Geertruida wordt toch niet ineens meer waard omdat Leipzig Gvardiol voor veel geld verkoopt?

Afhankelijk van die bonussen en het doorverkooppercentage kan deze bieding best een goede start zijn. Ik geloof nooit dat Feyenoord net zoveel voor Geertruida gaat krijgen als dat Ajax voor Timber kreeg. Niet omdat Timber beter is dan Geertruida maar omdat Ajaxspelers nou eenmaal meer opleveren/duurder zijn

2 augustus 2023 om 23:01

Najah Jesse dat speelt uiteraard wel mee, als je weet dat de kopende club net zelf een megabedrag heeft kunnen bijschrijven kun je echt wel iets meer geld vragen.

2 augustus 2023 om 23:34

Nee dat klopt. Die 99 miljoen heeft er inderdaad niet zo heel veel mee te maken. De vraagprijs van 40 miljoen geldt voor alle geïnteresseerde clubs, dus ook die die geen 90 miljoen hebben ontvangen. Is dus niet van belang.

Maar als dezelfde club de vorige keer 20 heeft geboden excl bonussen en toen resoluut de deur zijn gewezen dan lijkt mij 25 excl bonussen niet ineens een goede start. Dat zou bij mij averechts werken.

Als jij iets op Marktplaats aanbiedt voor €100 en er wordt €20 geboden. Dan ga in onderhandelen en geef je aan wat je er minimaal voor wilt hebben. Zeg dat je het niet verkoopt voor minder dan €75. Dan kan diezelfde geïnteresseerde wel ineens €25 bieden, maar het is een belediging en lijdt tot niks. Minimum blijft €75

2 augustus 2023 om 23:49

Je bent wel een hele slechte handelaar als je al meteen je bodemprijs vertelt.

3 augustus 2023 om 06:51

Het zou pas rrn assets zijn als jij weet waar je over praat. Nu klinkt het vooral alsof je de bel hebt horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt. En dat is niet erg, je kunt namelijk nog kennis opdoen, maar je kunt beter nog een beetje bescheiden blijven tot het zover is. Zoals een echte Feyenoord fan betaamt. Groetjes

2 augustus 2023 om 22:57

Dit lijkt me toch wel een serieus bod, zeker als er een mooi doorverkooppercentage bijkomt.

De vergelijking met Timber gaat wat mij betreft volledig mank. Geertruida had afgelopen jaar een goed seizoen, Timber duidelijk niet. Maar de internationale ervaring van Timber is veel groter (CL en oranje) dan die van Geertruida.

Wat zeker in het voordeel van Feyenoord is is dat het geertruida tot 2025 vast ligt (dat lag timber ook om die vergelijking erbij te houden)

2 augustus 2023 om 23:30

Wat heb je aan internationale ervaring als die bestaat uit waardeloos spelen de afgelopen 12 maand?

2 augustus 2023 om 23:40

Blijkbaar veel Marcel, omdat Timber desondanks voor 40 miljoen is vertrokken.😉

3 augustus 2023 om 00:56

Die 40 miljoen kan ook betaald zijn voor het potentieel en niet vanwege de cl ervaring

2 augustus 2023 om 23:02

Omdat ze 90 miljoen ontvangen moeten ze maar aan iedere vraagprijs voldoen..?

2 augustus 2023 om 23:28

Niemand hoeft aan een vraagprijs te voldoen. Maar als Feyenoord 40 verlangt en dat hebben ze je de vorige keer duidelijk laten weten. Dan is een bod van 25 niet echt serieus. Of je zelf net 90 miljoen hebt gekregen of niet

3 augustus 2023 om 05:50

Als je zelf graag 40 zou willen ontvangen en een bod van 25 ontvangt, is dat nog altijd serieuzer dan vervolgens over 90 miljorn praten.
Succes met je huiswerk lieverd.
Groetjes en een dikke knuffel 😘

3 augustus 2023 om 09:00

Waarschijnlijk zegt hij het niet goed, maar het is toch logisch als jezelf veel ontvangen hebt. Dan weten de andere clubs dat je nog wel goed budget hebt om te besteden. Dat was destijds ook met Ajax, verkoop met Frenkie en de Ligt. Clubs weten dat er meer uit te halen is.

Daarnaast lijkt het mij niet handig om Geertje te laten gaan. Hij is belangrijk voor feyenoord en ze moeten dan wel vervanging klaar hebben. Van beelen kan dit jaar rustig opbouwen en dan kan je volgend jaar Geertje verkopen.

Ik denk ook voor minder dan 30 is het een slechte deal. Overigens is Leipzig wel een hele goede stap.

3 augustus 2023 om 13:29

Waarom begin je dan uberhaupt over die 90 miljoen?

3 augustus 2023 om 05:47

Ik vind het echt heel moeilijk om te lezen hoe jij in het leven staat. Geertruida is een hele goede voetballer en volgens mij ook een lief persoon. En jij wil hem deze.kans ontnemen puur vanwege persoonlijk gewin? Belachelijke en zeer droevige mening. Wil jij dan dat hij een gevangene is van zijn eigen contract? Laten we realistisch zijn, Feyenoord is gern Ajax, 25 miljoen euro is meer dan genoeg en een boel geld Groetjes van mij rn de kids

3 augustus 2023 om 06:04

Ik krijg er bijna tranen van in mijn ogen van je betoog. Desalniettemin wat een onzin bij elkaar zeg. Feyenoord moet maar voor 25 miljoen verkopen omdat jij vindt dat dat genoeg is.
Gelukkig heb jij niks te vertellen over transfers van Feyenoord

3 augustus 2023 om 06:38

Ik ben bang dat bovenstaande en onderstaande perfect de kwaliteiten van de onderhandeling tactiek van Feyenoord supporters laat zien.

3 augustus 2023 om 07:16

@Clckwrk nee jouw onderhandelingstechniek is het helemaal. Er is geen club in de wereld die een speler voor miljoenen minder wil laten gaan omdat het zo' n lieve jongen is. Hahaha ongelooflijk hoe krijg je het uit je mond. Dit moet wel een troll zijn.

Gelukkig zijn jullie zo lief voor Alvarez. En die lieve Bassey is ook door de voordeur gegaan he.

Dacht een tijdje geleden gelezen te hebben dat Geertruida de nieuwe leider wil worden van Feyenoord. na het vertrek van Kökcü lijkt mij een kansloze poging van Leipzig.

2 augustus 2023 om 22:47

Geertruida wil wel een stap
Maken en zal bij een toereikend bod zeker weg zijn.
Mijn vermoeden is dat dit in de buurt gaat komen 25 mil plus bonussen en doorverkoop.

2 augustus 2023 om 22:52

Naar het schijnt wil Feyenoord eenzelfde bedrag als Ajax kreeg voor Timber. Als dat klopt dan lijkt mij van 40 naar 25 miljoen wel echt een enorm gat. Ik schat eerder in dat het tussen de 30/35 wordt met bonussen en groot doorverkoop percentage.

2 augustus 2023 om 23:13

Dat kan Feyenoord natuurlijk willen, maar de vraag is of Leipzig dat ervoor over heeft.

2 augustus 2023 om 23:25

Leipzig kan natuurlijk minder willen bieden, maar de vraag is of Feyenoord daarmee akkoord gaat.

2 augustus 2023 om 23:55

Ook waar. Maar in dat geval komt er dus gewoon geen akkoord, dat kan ook. Het werd hier gesteld alsof Feyenoord maar alles kan vragen, en dat kan ook maar is geen garantie op een deal.

2 augustus 2023 om 23:58

Nee maar of Feyenoord dat interesseert geen garantie op een deal. Ze zitten eindelijk in een luxe positie, de speler zelf in kwestie vind het ook niet erg om nog te blijven. Dus take it or leave it

3 augustus 2023 om 00:07

Feyenoord kan idd alles vragen, maar dat komt een del niet ten goede. De vraag is of Feyenoord dat wil.
Goed presteren in Europe en (vooral) in de ED levert veel meer op dan 5 mln meer of minder.

Weigeren. Nog een jaartje vlammen als leider van dit team om vervolgens een top transfer te maken.

2 augustus 2023 om 22:59

Zeker zo vlak voor de start van de competitie. Of de absolute hoofdprijs of lekker een jaartje blijven en weer de CL halen.

2 augustus 2023 om 23:30

En dat vind ik minimaal 50 miljoen. Het heeft geen zin om een vergelijking te maken met Timber, op dit specifieke moment is Geertruida dat waard. Een vervanger haal je niet zomaar en we hebben hem nog genoeg te bieden.

2 augustus 2023 om 23:01

Met volgend zomer een 1-jarig contract en de wetenschap dat de contract onderhandelingen met Geertruida altijd zeer moeizaam verlopen zou ik niet al te stellig wezen met weigeren.

Zijn waarde staat nu op z’n top, daar moet je van profiteren

2 augustus 2023 om 23:18

Dat zou ik toch niet al te hard zeggen. Geertruida gaat dit seizoen in de Champions League spelen en komende zomer eventueel ook een EK. Met dit vooruitzicht zijn er nog genoeg mogelijkheden om hem voor een top bedrag te verkopen. Zeker in de winter zijn clubs bereid idioot te betalen en een 1-jarig contract betekent tegenwoordig ook niets meer. Feyenoord hoeft hem nu dan ook echt nog niet te verkopen, zeker niet tegen een bedrag dat voor Feyenoord niet echt top is.

2 augustus 2023 om 23:18

Wat je zegt klopt helemaal. Geertruida moet je eigenlijk verkopen wil je er echt op cashen deze zomer. Ik zie hem niet nog een x verlengen.

Hetzelfde geldt wat mij betreft voor Hartman en Bijlow beide ook een 1-jarig contract al zie ik deze heren nog wel verlengen.

2 augustus 2023 om 23:19

Is misschien ook mijn voorkeur die naar boven komt… 😉

2 augustus 2023 om 23:24

De concurrentie bij het Nederlands elftal is moordend op zijn positie en daar hij de laatste interlands geen allerbeste indruk achterliet is het geen zekerheid dat hij op het EK actief zal zijn.

Uiteraard moet je hem niet voor een habbekrats laten gaan maar als Te Kloese een vast bedrag van 30 miljoen eruit kan slepen plus bonussen en doorverkoop, heb je een zeer goede deal.

Zijn vervanger staat naar verluidt al in de startblokken om naar Feyenoord te komen en ik hoop dat dit Martin Vitik is. Kost ongeveer 5 miljoen, tel uit je winst

Mr Kloese weet zelf ook dat ze waarschijnlijk niet die 40miljoen gaan krijgen met zijn Timber vergelijking.

Maar nu het richting de 30 lijkt te kunnen gaan zullen ze er toch over nadenken, als snap ik heel goed als Feyenoord hem niet wilt laten gaan.
Je wilt niet de cl ingaan met een talent uit de jeugd en ook geen dure vervanger halen.

Gewoon dat bod afwijzen lijkt me. Geertruida ligt nog 2 jaar vast en Feyenoord heeft de nodige transferinkomsten via Kokcu al binnen, nu kan je volgens mij tot aan het einde van de window lekker hoog in de boom gaan zitten.

2 augustus 2023 om 23:00

Volgens mij zijn er met Geertruida afspraken gemaakt toen hij bijtekende.
Dat heeft toen heel lang geduurd.
Hoe die afspraken zouden zijn weet ik ook niet hoor.
Maar idd wel hoog in de boom

2 augustus 2023 om 23:03

myvision tot richting einde window hoog in de boom zitten is een goed idee, maar nog iets cashen na zo'n goed jaar is misschien ook slim. Feyenoord zet grote stappen, maar een beetje extra vlees op de botten kan geen kwaad.

Ik zou hem niet laten gaan voor 25 miljoen, niks onder de 30 accepteren en zelfs dan kan je er eigenlijk voor gaan liggen.

Kansloos bod natuurlijk, ik zou pas gaan praten als ze met het dubbele komen. Vanaf 50 miljoen euro zou Feyenoord de onderhandelingen moeten opstarten, alle biedingen daaronder gewoon weigeren en die jongen bij je houden. Je gaat nergens iemand met zijn niveau vinden die qua salaris en transfersom betaalbaar is voor Feyenoord.

2 augustus 2023 om 23:04

Zo simpel als jij het schetst is het natuurlijk niet. Makelaars en spelers weten heel goed wat elke speler zo'n beetje waard is. Als een speler al persoonlijk akkoord is met een geïnteresseerde club en die club komt met een redelijk bod, dan zul je gewoon aan tafel moeten. Als het bod tijdens de onderhandelingen van redelijk naar goed gaat dan wordt er gewoon verkocht. Doe je dat niet dan heb je een speler die met zijn hoofd bij een andere club zit en door de teleurstelling heen moet knokken. Dat lukt soms, maar vaak ook niet. 25m plus plus is een mooi bod ...nu moet feyenoord er nog iets meer uithalen, maar 50m gaat never nooit niet gebeuren.

2 augustus 2023 om 23:06

consy ik vind het echt goed als feyenoord wat steviger de onderhandelingen ingaat, maar pas praten bij 50m vind ik ook weer wat overdreven. Als feyenoord meer dan 30m kan krijgen word het denk toch wel heel verleidelijk.

2 augustus 2023 om 23:33

Tja, zo blijven ze roepen 'Feyenoord verkoopt voor weinig'. Hoe ga je anders van dit imago afkomen? Zowel in Nederland als in het Buitenland. Wanneer mag je dan wel je poot stijf houden en een f#ck off prijs kenbaar maken.

3 augustus 2023 om 00:21

CocoAfc als feyenoord hem echt niet wil verkopen mag dat altijd. Maar we zijn het dus eens dat >50m wat extreem is.
En nogmaals, ik ben helemaal voor dat feyenoord wat harder gaat onderhandelen. 25m voor kokcu was echt belachelijk

3 augustus 2023 om 18:57

Vandaar de term f#ck off prijs...

3 augustus 2023 om 04:34

Wat een onzin. Zon hancko komt vorig seizoen toch ook voor 7 miljoen ofzo binnen en wat direct de allerbeste bij Feyenoord achterin.

Dit is toch een heel mooi bod. De vraag is alleen of je dit wil aangezien Kökcu ook al weg is. Voor Geertruida is dit wel een mooie stap om te maken. Leuke club, leuk voetbal, leuke competitie.

2 augustus 2023 om 23:01

Ik vind het persoonlijk nog steeds te laag voor Geertruida. Zeker zo vlak voor de start van de competitie. Het is cruciaal dat je komend seizoen bij de bovenste 2 eindigt. Dus of de absolute hoofdprijs of houden.

Dit was helaas wel te verwachten... Geertruida staat er goed op en met de verkoop van Gvardiol, heeft RB Leipzig zat geld te spenderen. Het zou doodzonde zijn mocht Luts vertrekken bij ons, want het is een geweldige speler. Maar de kans dat hij blijft is zo wel erg klein geworden, zeker gezien er een persoonlijk akkoord is. Het is hem wel echt gegund hoor. De vraag is alleen meer, wie gaat hem vervangen?..

Dit is het openingsbod dus als Feyenoord 40 wil zal het wel ergens in het midden liggen! Plus doorverkoop percentage en bonussen!

2 augustus 2023 om 23:04

Openingsbod was 15 miljoen.

Dit is inmiddels het derde bod

Bij een vast bedrag van minimaal 30 miljoen en de wetenschap dat zijn mogelijke vervanger (Martin Vitik) voor fors minder op te halen is, heb je een zeer goede deal.

Volgend jaar, met een 1-jarig contract, kan alles zomaar anders gaan en ga je dit bedrag wellicht bij lange na niet meer aantikken

2 augustus 2023 om 23:11

Raubaht ik ken vitik niet. Is dat een topper die er gelijk staat of iemand die hopelijk gaat ontwikkelen?
Lastige met een vervanger Is natuurlijk dat je met geertruida een sterke rb kwijtraakt en ook je "backup" cv.

2 augustus 2023 om 23:18

Staat er direct en met 20 jaar zal die zich vast nog wel ontwikkelen. Het grootste talent van Tsjechië, kan zowel als linker als rechter centrale verdediger maar ook op rechtsback.

2 augustus 2023 om 23:22

Raubaht dat klinkt heel goed. Misschien sws een goed plan om hem te halen dan, ongeacht wat er gebeurt. Of is hij daar te duur voor?

2 augustus 2023 om 23:51

Ging die niet naar Ajax?

3 augustus 2023 om 00:23

AjaxVVS ik lees steeds over ajax en sutalo (of zo).

Dit was te verwachten. Al ben ik groot fan van Geertruida zou ik hem wel verkopen bij een bod van 30+ miljoen( plus variabelen en doorverkoop). Het zelfde geld dat Ajax voor Timber kreeg gaan we niet krijgen. Plus zie ik hem niet meer bijtekenen na een moeizaam onderhandelings traject afgelopen jaar.

Minimaal 50 op dit moment. Het seizoen gaat straks beginnen, net kampioen geworden, international en er zit nog zo veel rek in.

Feyenoord lijkt wel het nieuwe Ajax , ze doen het echt top qua transferbeleid en jeugd. Goed bezig!

2 augustus 2023 om 23:33

Ze zijn heel goed bezig in Rotterdam, maar juist dit jaar moeten ze het in de CL laten zien. Dan kun je echt hoge bedragen vragen voor je top spelers, zoals Ajax ook heeft kunnen doen.

3 augustus 2023 om 02:07

Kwartfinale/halve finale moet goed te doen zijn voor Feyenoord als ze doorgroeien van vorig seizoen. Weet alleen niet of een goed CL seizoen goed genoeg is om echt gekke Ajax-achtige bedragen te vragen.

3 augustus 2023 om 06:26

Halve finale goed te doen?? Hahaha, kom op nou zeg, dan ben je de realiteit echt wel een beetje verloren hoor. Dat zou een absolute wereldprestatie en zeer grote verrassing zijn, dat is echt niet "goed te doen". Denk dat de doelstelling eerder is om te proberen te overwinteren. Eerst de loting maar eens afwachten en zien hoe dat gaat voor je spreekt van kwartfinale of zelfs halve finale Champions League..

Keihard opstellen: 35 miljoen en geen cent minder, anders blijft hij gewoon nog een jaar. Leipzig heeft genoeg op de plank liggen en Feyenoord zit niet meer omhoog.

25M + 5M bonussen + 20% doorverkoop en ik zou het accepteren! Mogelijk krijg je dit bedrag nooit meer. Ijzer smeden als het heet is. Slot heeft bewezen een trainer te zijn die spelers een hogere transferwaarde bezorgt, kas spekken nu het nog kan en voordat Slot weg is!

3 augustus 2023 om 10:05

Als ze nu al 25 bieden zou ik dat dus zeker niet doen,

30-35 miljoen minimaal.

Is in mijn ogen momenteel verder/beter dan Timber, echter heeft Timber natuurlijk CL ervaring en meer interlands dacht ik.

Dhs 30-35 zeer reëel

3 augustus 2023 om 07:32

Natuurlijk kun je zeggen Timber was minimaal 40 dan is 25 wel erg weinig. Je kunt ook zeggen Kokcu was 25 dan zou het raar zijn als Geertruida meer waard is.

Het gaat om zoveel facetten dat ik denk dat vergelijken weinig zin heeft. Feyenoord moet voor zichzelf een bedrag stellen wat is een bedrag wat we willen hebben. Dat als uitgangspunt nemen en vanuit daar zoveel mogelijk te krijgen.

De dollartekens in de ogen bij Feijenoord en de wensen van spelers zullen moeten worden gematched. RB Leipzig is geen misselijke ploeg om te spelen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren