Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Real ontsnapt dankzij Ronaldo in bizarre slotfase aan puntenverlies

Laatste update:

Real Madrid is op het nippertje aan een blamage ontkomen. De Spaanse recordkampioen kwam op bezoek bij Elche op voorsprong door een vrije trap van Cristiano Ronaldo, maar de ploeg uit Valencia leek toch nog te stunten, doordat men na 91 minuten op gelijke hoogte kwam. In de slotseconde kregen los Blancos echter nog een strafschop en die bleek een prooi voor Ronaldo: 1-2. Real staat met zestien punten op de derde plaats. Atlético Madrid, de tegenstander van komende zaterdag, heeft twee punten meer.

/

Real en Elche troffen elkaar voor het eerst na 24 jaar weer en het bezoek nam net als in 1989 de punten mee naar de hoofdstad. Los Franjiverdes verdienden eigenlijk wel een punt, want zij waren in de eerste helft zeker de betere partij in Estádio Manuel Martínez Valero. De Koninklijke begon nog wel erg sterk en kreeg al na twee minuten een goede kans, maar een van koers gewijzigd schot van Ronaldo zeilde naast. Na tien minuten dook de kampioen van de Segunda van vorig seizoen voor het eerst gevaarlijk op voor het doel van Diego López: David Lombán dwong de concullega van Iker Casillas met een kopbal tot een noodzakelijke redding. Even later had López ook een geweldige parade in huis op aan inzet van Javi Marquez.

Het eerste kwart was uiterst vermakelijk en beide ploegen zetten (counter)aanvallen op. Naarmate de helft vorderde, groeide het vertrouwen bij de thuisploeg. Marquez kreeg een goede kans na zwak uitverdedigen van Real en het team van Carlo Ancelotti haalde opgelucht adem toen Sergio Ramos niet met een tweede gele kaart werd bestraft na een overtreding op Coro. Het vertrouwen van Elche liep al gauw in de tweede helft een deuk op, want Ronaldo knalde een vrije trap via de grond en de handen van Manuel Herrera tegen de touwen. Real kon hierdoor op de voorsprong leunen en beperkte zich tot counteren.

/

Ancelotti besloot zekerheid in te bouwen: hij bracht Asier Illarramendi en Dani Carvajal voor Isco en Luka Modric. Real leek de drie punten inmiddels veilig in de tas te hebben, maar Elche drong in de slotfase nog een keer aan. Aáron Níguez schoot vijf minuten voor tijd al net over en in de tweede blessureminuut trof invaller Richmond Boakye doel. De huurling van Juventus werkte een voorzet van Fidel binnen en de thuisfans gingen uit hun dak. Elche vierde het punt als een overwinning, maar Ronaldo bezorgde de withemden alsnog de volle buit. Carlos Sánchez trok Pepe bij een hoekschop naar de grond en CR7 faalde vanaf elf meter niet, in de 96e minuut. Real boekte hierdoor na een bizarre slotfase zijn vijfde competitiezege van dit seizoen.

Een terechte overwinning van Real Madrid?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ramos mag weer de volle 90 minuten van de scheidsrechter volmaken. Onderhand begint het wel verdacht te worden. Het lijkt alsof Ramos zijn gang kan gaan bij elke wedstrijd. Die jongen verdiend gemiddeld minimaal een kaart per wedstrijd. Tevens de goal die door de vrije trap werd gemaakt was ook onterecht, het was in de eerste instantie geen vrije trap en de penalty… pfff. Het wil niet zeggen dat door deze drie gebeurtenissen Elche een punt of drie punten is ontnomen, echter als de scheidsrechter de juiste beslissingen had genomen bij de genoemde gebeurtenissen dan was de wedstrijd anders verlopen.

26 september 2013 om 00:01

''die jongen verdiend gemiddeld minimaal een kaart per wedstrijd.''

En jij verdient een stuk of 10 roze kaarten in je reet, troller.

26 september 2013 om 00:39

Kurdish Cule heeft een punt. Ramos maakt veel wedstrijden grove charges waar hij vaak mee weg komt. Ik vind hem een goede verdediger maar deze man verzamelt gele kaarten volgens mij.

Anyway....

Wacht even, hebben mensen deze wedstrijd wel gezien?

Die penalty was 100 terecht, 100. Kijk die herhaling maar op de La Liga YT kanaal na. Pepe wordt door die gozer naar beneden getrokken, over duidelijke overtreding dus ook een overduidelijke strafschop.

Ik snap ook totaal niet hoe mensen Pepe beschuldigen van een overtreding, er was juist een overtreding op hem gemaakt. Pepe werd gewoon naar de grond gehaald gewoon. Nee ik vind dit een 100 terechte strafschop maar een 100 onverdiende overwinning

Ik heb de herhalingen nog 4-5 keer gezien voordat ik deze reactie heb geplaatst. Duidelijk penalty.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=nXC-XIKoDNw

26 september 2013 om 01:32

Iniesta

Kijk dan maar even voor de zesde keer voor de zekerheid. Die Sanchez probeert nog zelfs op de de been te blijven, maar je ziet dat Pepe zijn arm klem heeft.

26 september 2013 om 01:51

Dit was overduidelijk een overtreding van Pepe.
Als je dat na 4-5 keer niet ziet, mag je van mij wel een bril halen.
Geniepig trucje van Pepe, ik snap dat de scheidsrechter geneigd is om hem te geven.

Het is zelfs fysie gewoon onmogelijk dat die verdediger hem naar beneden trok. Kijk hoe ze beiden bewegen. Dit is 100 geen strafschop.

26 september 2013 om 02:24

Overtreding van Pepe.

26 september 2013 om 07:10

Je mama verdient een beurt per week amaprofgay

26 september 2013 om 00:01

Wat een schande was die scheidsrechter! Ik hoop echt op een schorsing voor hem van de Spaanse bond.
Elke vergelijkbare situatie werd anders beoordeeld, aangeschoten hands is de ene keer niets en de volgende keer een gele kaart. En om dan nog maar te zwijgen over de extra tijd.
Real heeft hier gezwijnd.

26 september 2013 om 00:04

Dit was overduidelijk een matchfixing.
Blessuretijd was allang voorbij.

Ik zou ook boos worden op de scheids alsik een speler was van Elche

26 september 2013 om 00:26

Haha kerel denk nou eens na voor je je mond opent... Om te beginnen doet een club uit zichzelf bijna nooit aan matchfixing. dat doet een derde partij zodat zij er geld aan kunnen verdienen door middel van weddenschappen. Overigens is het dan ook bijna altijd de betere van de 2 clubs die wordt omgekocht of waartegen de scheidsrechter fluit want je moet heel wat geld op Real zetten deze wedstrijd voor je een noemenswaardig bedrag wint....

stel, let op: stel, Real Madrid zou wel aan matchfixing doen, waarom ins hemelsnaam de scheidsrechter omkopen bij een wedstrijd tegen, met alle respect, een van de zwakste teams in de competitie... dan spaar je je omkooppotje voor de wedstrijden tegen Atleti of Barca of de Cl.

Even nadenken voor jullie met je paranoïde complottheorieën aan komen lopen jongens.

26 september 2013 om 00:37

Niks mis met wat hij zegt. Match fixing wordt niet alleen door een derde partij gedaan maar met een derde partij. Dat kan een derde partij en de scheids zijn. Een derde partij en de spelers.

Hij zegt duidelijk dat hij ook boos zou zijn op de scheids als speler van Elche dus matchfixing door de scheids.

26 september 2013 om 02:32

@Real 8 madrid Dit is niet de eerste keer dat Real zoiets krijgt.
Remember Ajax-Real 2 Afgekeurde doelpunten.
Dat jij Real verdedigd is omdat je fan bent van Real.

Blessuretijd was allang voorbij en toch laat hij die corner nemen en daarna een duidelijke onterechte penalty geven.

Die gozer laat 7 min doorspelen terwijl hij 3min gaf.

Dus voor mij is dit een overduidelijke matchfixing.
Waarom? Omdat dit niet de eerste keer is dat zoiets cruciaal bij Real Madrid gebeurd.

26 september 2013 om 03:43

Schandalig dit! Heel zuur om een onterechte penalty te krijgen in de al ruim verstreken blessuretijd. Pff

26 september 2013 om 00:02

Hahaha typische barca fan, huilen huilen en nog meer huilen

26 september 2013 om 00:56

Ga jij nou maar huilen dat real 2 punten achter staat.

26 september 2013 om 00:03

Dat een Barca fan als 1e reageert bij een Real topic zegt o zoveel..

26 september 2013 om 00:06

Titel aub veranderen naar real ontsnapt dankzij scheidsrechter

26 september 2013 om 00:10

Kurdishcule is geen Barca fan, zijn reacties vind je voornamelijk in topics over Real Madrid. Drukker bezig met het haten van Madrid dan met zijn Barcelona. Ik zou het niet zo serieus nemen.

Denk dat Barcelona fans zich maar even minder zorgen moeten gaan maken om de resultaten van Real Madrid. Barcelona heeft nu zelf problemen achter in die nog veel groter zijn dan de problemen bij Real Madrid.

26 september 2013 om 00:10

Dit is toch echt niet te geloven. Dit is toch duidelijk matchfixing? Ronaldo scoort uit een schwalbe, penalty was gestoord pepe trok zijn tegenstander naar de grond. Ramos had rood moete krijgen. Madrid fans aub nooit meer over barca klagen over matchfixing of schwalbes want zoiets heb k nog nooit gezien. Wat is het ongelofelijk treurig voor elche. Zwaar onverdiend. Deze miljoenenclub heeft hulp nodig van de scheids tegen elche. Mijn god wat gaat het een makkie worde voor Barcelona.

26 september 2013 om 00:17

Vooral trots zijn op je omgekochte overwinning. Je denk dat je zo trots bent op real zoals jouw moeder dat op jou is.

26 september 2013 om 00:29

jij bent ook niet de slimste ofwel soms? de zoveelste met z'n matchfixingtheorie... denk nou eens na voor je iets zegt! Dan zie je vast in wat voor onzin je uitkraamt. Niet dat het er niet op leek vanavond want dat deed het inderdaad maar gewoon omdat t volstrekt belachelijk en onlogisch is

26 september 2013 om 00:05

Ramos gedraagt zich inderdaad zeer kinderachtig en agressief, zijn collega Pepe is er niets bij. De scheidsrechter heeft zichzelf weer flink laten gelden deze wedstrijd en heeft real goed in het zadel geholpen. Elche mag zich terecht bestolen voelen, wat een goedkope penalty..

26 september 2013 om 00:09

www . youtube . com / watch ? v= i1bzmclaaug

Alle spaties weghalen.

Bij de herhaling op 0:55 sec kan je goed zien dat Pepe de aanstichter is.

Het is gewoon een ordinaire Judo worp van Pepe op de Carlos Sanchez, werkelijk schandalig dat hiervoor een penalty gegeven wordt.

Ook zeer onsportief van Pepe, dit past niet bij een club als Real Madrid.

26 september 2013 om 00:10

@ Kurdishcule

Ik zat zowel de match op tv als op Twitter te volgen en elke Madridista op Twitter gaf toe dat Ramos eraf moest. Was een weer actie zonder na te denken.

26 september 2013 om 00:10

@ Kurdishcule

Ik zat zowel de match op tv als op Twitter te volgen en elke Madridista op Twitter gaf toe dat Ramos eraf moest. Was een weer actie zonder na te denken.

26 september 2013 om 00:13

Ik wil 1 ding weten van madrid fans. Vinde jullie dat de goals terecht waren van madrid?

26 september 2013 om 00:15

Natuurlijk niet..

26 september 2013 om 01:01

Jij bent echt geen die hard fan . Voor mij is elke goal terecht , en ik blijf altijd achter de club maakt niet uit wat er is of wat er gebeurt. Al zou er ooit sprake zijn van matchfixing blijf ik Madridista. Real fan ben je in je hart niet met je mond.

26 september 2013 om 01:09

Real fan ben je vanuit t stadion, en niet van achter je live stream op je computer.

26 september 2013 om 01:16

Ik ben waarschijnlijk meer naar Real gaan kijken in het stadion dan jij je tv aanzet

26 september 2013 om 13:48

Er is een verschil tussen een terechte goal, en terecht blij zijn om een goal.
Zelfs als van van FC Bal-Op-Het-Dak kun je nog wel inzien wanneer je iets totaal niet verdient, zoals hier het geval was.

26 september 2013 om 00:14

Volgens mij is een Barca fan die om een scheids zeurt het meest hypocriete op deze aardbol.. Er zijn zoveel momenten of wedstrijden die onterecht zijn gewonnen door toedoen van de scheidsrechter, terwijl de scheids hier niet eens wat verkeerds deed.. Op de actie van Ramos na..

26 september 2013 om 10:38

ramos rode kaart die hij niet kreeg
goal na vrije trap die er geen was
een penalty die er geen was

zoveel geluk had Madrid nodig om te winnen in injury time want van hun spel gingen ze geen winst kunnen bewerkstelligen , ik dacht echt even een wedstrijd van madrid te zien tegen een gepromoveerde club juist om hun nieuwe spelstijl en tactiek te kunnen bekijken maar was verbaasd dat ze gewoon geen herkenbaar voetbal speelden. Tijdens mourinho was het de bedoeling om goed te verdedigen en dan counteren maar ik vraag me na deze wedstrijd nog steeds af wat de plannen van Ancelotti zijn.

26 september 2013 om 00:18

compleet terecht dat hij mocht blijven staan, die 1ste gele kaart was absoluut helemaal niks, niet eens een overtreding, bij de 2de keer, waar jij op doelt, dat hij zijn kont naar achter gooit en Elche van een doelpoging beroofde, dat had geel kunnen en misschien wel moeten zijn, alleen omdat die eerste zo onterecht was is het gewoon verdiend dat hij mocht blijven staan

26 september 2013 om 00:22

Echt te schandalig voor woorden wat er vanavond is gebeurd. Als Elche naast Madrid ook van de scheidsrechter moet winnen houdt het echt op.
Hier wordt er echt een punt gestolen van deze trotse promovendus en worden Madrid twee punten cadeau gedaan. Te schandalig voor woorden. Deze scheidsrechter kan misschien zo met Madrid mee in de spelersbus en in het vliegtuig mee naar Madrid.

Al me al een uber uber slecht Madrid, een m*** van een scheidsrechter en een fantastisch strijdend Elche.

Ow ja, en een verschrikkelijke Ronaldo. Als hij een grote was geweest had hij minder op zijn borst geklopt na een cadeau van Sinterklaas.

Voor de real liefhebbers, het klopt: ik walg van dit real en deze gestolen overwinning.

26 september 2013 om 00:23

Dit is een schande. Ramos had afgemoeten met rood, daarna een schwalbe van ronaldo waaruit hij scoort en die penalty was helemaal belachelijk. Pepe maakt een overtreding en krijgt een penalty. Ben benieuwd naar a.s. zaterdag met welke ''hulpmiddelen'' ze Atletico gaan bestrijden.....

26 september 2013 om 00:51

hahaha, leuke reactie man. heel orgineel maar ff serieus waarom zou je Ramos rood geven? hij had eerst onterecht geel gekregen en vervolgens is er besloten om een overtreding tegen hem te geven voor een overtreding? dan hoef je niet gelijk een gele kaart te krijgen of heb ik het verkeerd? als je herhaaldelijk in de fout gaat of een overtreding maakt die niet kan dan moet je geel krijgen. Maar wat jij nu aangeeft lijkt alsof hij na 2 verdedigende opstructies al mag gaan inrukken het is voetbal geen ballet.

over de pingel ben ik het eens. mocht niet gegeven worden. hallo mogen wij ook eens een keer het geluk aan onze zijde hebben. sommige moeten er altijd voor strijden. en bij andere is het dood gewoon dat zulke dingen gebeuren. mogen die strijders dan ook een x wat geluk hebben.

26 september 2013 om 00:34

Ik ben het ermee eens dat de beslissingen die genomen werden door de scheidsrechter zeer in het nadeel van elche uitvielen.

Maar mag ik jouw vragen of je net zo snel reageerde toen barca een paar weken geleden in extra tijd met drie-twee won tegen sevilla? Waarbij sevilla een volledig legaal doelpunt afgekeurd zag worden?

Zou het toeval zijn dat dit nu juist precies dezelfde scheidsrechter is?

26 september 2013 om 01:49

Vind dat Real Madrid de wedstrijden niet domineert en gemakkelijk wint. Tegen Villareal hadden ze het ook al zwaar. Nu uit bij Elche, wat in mijn ogen een van de slechtste ploegen is in de Primera Divison, winnen door de scheids. Benieuwd naar Barcelona - Real Madrid op 26 oktober. Als de ploegen in deze 'state of mind' blijven dan wint Barcelona met gemak!

26 september 2013 om 08:48

Ramos heeft 2 overtredingen gemaakt en schijnbaar is ieder overtreding van hem voor jou een kaart? Waarom hoor ik je niet over Suarez? Een overtreding of 6, 2 schwalbes, elleboogstoot, ruzie zoeken. Waar mag dat allemaal wel van jou?

Je haat jegens Real is zo groot, dat je niet eens normaal kan reageren.

De manier waarop Real Madrid heeft gewonnen is misschien wat triest, maar een corner mag nou eenmaal nog worden gegeven en daaruit kwam de strafschop. Die strafschop niet laten nemen zou tot nog veel meer kritiek leiden. Ook door de hele discussie kwamen er minuten bij. Lopez heeft zich deze wedstrijd weer bewezen, hij staat er 100% terecht in het doel.

26 september 2013 om 00:00

Eh.m als je heel goed maar dan ook heel goed kijkt zie je dat het misschien helemaal geen strafschop is, of wel?

26 september 2013 om 00:04

Het is dom van die verdediger. Hou je handen gewoon thuis, die bal vloog toch erover heen.

26 september 2013 om 00:06

Zoals Swaggerbokoe aangeeft, die verdediger had gewoon niets moeten doen. Door contact te zoeken lok je dat nou eenmaal uit in de laatste minuut. Volgens de commentatoren was het wel een penalty en op de beelden was er wel degelijk contact te zien.

26 september 2013 om 00:15

Prrr alsof dat nooit gebeurt tijdens wedstrijden... Het feit dat er pena werd gegeven in die situatie ( extra tijd!!, 1-1) is gewoon schaandal..

26 september 2013 om 00:19

Wat doet de verdediger dan? Pepe houdt zijn arm vast en neemt m mee naar de grond. De verdediger doet niets fout. En een duel bij een corner is normaal wat moet hij pepe helemaal alleen laten?

typisch weer een scheidsrechterlijke fout goed praten.

26 september 2013 om 00:29

"de verdediger doet niets fout. En een duel bij een corner is normaal wat moet hij pepe helemaal alleen laten?" Zijn we de wedstrijd tegen AC Milan vergeten, waar Nesta iemand "vast" zou hebben gehouden.. Pepe wordt vastgehouden en probeerde die arm van hem af te duwen, uiteindelijk duwt de verdediger door en is het een strafschop.. Dan kan je als scheids weinig meer doen dan hem toekennen.

26 september 2013 om 00:44

Ongelofelijk dat je die penalty terecht vind. Dat alleen al maakt jou een grap. We hebben net een schande meegemaakt. Madrid had hier moeten verliezen want beide goals waren onterecht. Ramos had ook nog een rood moeten krijge. Als k Madrid fan was zou k me diep schamen voor deze overwinning. Maar goed, als de madrid fans over barca gaan klagen kunnen we altijd nog elche erbij halen en bovendien nog vele andere keren maar deze wedstrijd was toch wel egt niet normaal hoe madrid is geholpen. Atletico zal wraak nemen voor elche. Atletico gaat real helemaal kapot maken. Rechtvaardigheid zal er zijn, natuurlijk ook wanneer barca weer kampioen wordt zoals we gewend zijn

26 september 2013 om 00:48

Je ziet toch duidelijk dat pepe zn tegenstander vastpakt en naar beneden trekt. Het was pepe juist die de overtreding maakt. Ongelofelijk dat je zoiets goed praat madrid fan. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk

26 september 2013 om 00:52

Zo te zien heb je te grote oogkleppen op.

Heb jij in die vrije trap gezien dat Puyol de tegenstander naar de grond trekt dan? Nee, je haalt een heel andere voorbeeld erbij om de fout van de scheids goed te praten.

Als je jezelf niet zo dom over wilt laten komen kan je beter objectief zijn en toegeven dat het een fout was, ipv onzin uit te roepen.

26 september 2013 om 00:53

@thisisit

Was je ook zo boos toen Sevilla een paar weken terug een zuivere goal afgekeurd zag worden en dat Barca in de slotfase nog de winnende scoorde?
Het was een penalty.

26 september 2013 om 00:59

Willen alle Barca fans naar de wedstrijd tegen Milan kijken waar twee penalty's voor minder worden gegeven? Toen was het toch terecht? Nou dan dit ook klaar!

Real speelt belachelijk zwak! Als je zo moet winnen van elche terwijl ze spelers hebben rondlopen die duurder zijn dan heel het elftal van elche + stadion, dan moet je je toch echt schamen! La decima kan zo nog wel een decima wachten als ze zo doorgaan!

26 september 2013 om 01:07

Als je met voorbeelden wilt gaan strooien houdt het niet op. real kreeg 2 jaar terug ook om de haverklap een penalty als ze achterstonden terwijl de tegenstander voor een soortgelijk incident geen penalty kreeg.

Het gaat om deze wedstrijd, en de penalty was hier niet terecht en zo ook andere beslissingen van de scheids.

26 september 2013 om 01:14

Ik Ben helemaal niet boos maar k vind dit gwn een schande. Wanneer ik bijvoorbeeld wel boos was, was bv afgelopen seizoen in de laatste classico toen madrid met 2 1 won terwijl barca een 100 penalty had moeten krijgen. Vond het bv ook zuur voor man u toen nani die gestoorde rode kaart kreeg tegen madrid. Geef nou maar toe dat dit een schande is. Dit is wel heel overdreve en dat je het niet wilt toegeven blijkt alleen maar dat je een joke bent. Ik Ben blij dat barca al de prijzen binnenhaalt want zo een koopclub die zelfs hulp nodig heeft van De scheids tegen elche verdient geen enkel prijs. Al 11 jaar geen cl gewonnnen en ze gaan het zeker dit seizoen ook niet winnen

26 september 2013 om 11:28

@swaggerkoe

Ongelooflijk dat jij blijft vasthouden dat dit een zuivere penalty was. Liefde is blind laten we maar zeggen.

Real had het erg zwaar,
Ronaldo had zelfs een schwalbe nodig om te scoren. Ongelofelijk het niveau van Real. Als ik een Real fan zou zijn, dan zou ik me echt zwaar zorgen maken tegen Ath Madrid als zaterdag.
Verder scheidsrechter is echt een madridista, Ramos had zijn 2e geel moesten krijgen.

Real praten die schwalbe van Ronaldo goed, waarom mocht Suarez geen penalty krijgen.

Scheidsrechter echt een madridista. Schande echt Real fans moeten zich echt schamen....zwaar schamen zelfs . Welkom back to Franco time

26 september 2013 om 00:01

Het komt wel goed schatje!

On:

Punten zijn binnen, alleen is de manier waarop niet echt een om trots op te zijn.

26 september 2013 om 00:02

weet je wat het is met madrid? Uit spelen ze altijd droevig slecht, Thuis spelen ze meestal de pannen van de dak en ga met veel optimisme naar de derby van zaterdag.

Franco time is heel zielige opmerking van jou, heel triest.

26 september 2013 om 00:07

Nou ik weet niet of je de thuiswedstrijden van Real hebt beken dit seizoen, maar dat doet ook gewoon pijn aan je ogen.
die laffe coach heeft veel werk te doen.

26 september 2013 om 00:12

@ Redondo6

Zondag was onze eerste goede thuis match en dat was eigenlijk ook niet de beste. Onze wedstrijden zijn gewoon niet goed. En er is nog veeeeeeeeeeeel werk!

Tja en die Messi_neymar is de grootste hater die hier rondloopt. Moet je niet al teveel aandacht aan trekken.

26 september 2013 om 00:14

Laffe coach? gelukiig ben jij de voorzitter neiet. Want carlo moet vertrouwen krijgen, we zitten nog in de steigers en moeten weer opgebouwd worden.

26 september 2013 om 00:16

Ancelotti was wel laf vanavond.. Illarra voor Isco? Carvajal voor Modric.. dan vraag je er gewoon om..

26 september 2013 om 00:06

@messi_neymar,

Haha, door dergelijke reacties ga je van dit soort overwinningen houden

Overigens mag een Barca-fan nooit, nooit, maar dan ook echt nooit iets zeggen over de scheidsrechter!!

26 september 2013 om 00:26

Zegt een ManU fan lol

26 september 2013 om 00:35

Zegt een Man U fan..

En zo kunnen we wel doorgaan.

Trouwens voor elke elk geval dat Barcelona volgens jou de scheids mee had, kan ik je net veel voorbeelden geven dat ze hem tegen hadden, ook in diezelfde wedstrijden ja. Maar daar reageer je nooit op.

26 september 2013 om 00:54

Whahaha dat had je niet moeten zegge man u fan. Dit is gwn een schande, k heb zoiets nog nooit gezien. Hoe overduidelijk de schwalbes waren was niet normaal. Maar goed barca wordt toch weer kampioen en zal er weer rechtvaardigheid zijn. Ook al zou het pas egt rechtvaardig zijn als elche de volgende x tegen madrid op dezelfde manier wint

26 september 2013 om 00:06

@messi_neymar,

Ik als Madrid fan schaam mijzelf inderdaad dat ik de ballen uit me broek juich wanneer Ronaldo in de 93e minuut de bevrijdende treffer maak tegen een promovendus. Echter, de manier waarop de scheids floot heb ik geen schaamte voor. De ene keer is het een Madridista, de andere keer een Cule. Dat ontloopt elkaar niet zo nauw. Ik maak me inderdaad wel zorgen om aanstaande zaterdag, maar ik blijf bij het feit dat Real zich tegen zwaardere teams altijd aan het niveau optrekt en daarom ook scherp gehouden wordt. Voorderest een slechte wedstrijd, waar geen winnaar zou moeten zijn.

Zo zien we inderdaad maar weer dat balbezit niet heilig is!

26 september 2013 om 00:11

Het is gewoon triest om een kleine club die ballen heeft om te voetballen en juist erg goed deed tegen een miljarden club te stelen.

Die scheidsrechter moet zich echt schamen....
Bovendien thuja Ronaldo had schwalbe nodig, maar Suarez kreeg een gele kaart en geen penalty...

Zo zie je maar dat men ze moeten helpen om in de beurt te blijven.

Deze scheidsrechter moet echt verbannen worden naar 5 klas

26 september 2013 om 00:13

Ik vind dit nogal een slappe en selectieve reactie. Je kan het ermee eens zijn dat de scheids fouten heeft gemaakt, maar dat Real de scheids nodig heeft om in de "beurt" te blijven.. Er wordt niet voor niks zovaak de correlatie gemaakt tussen arbiters, de uefa en Barcelona. Neem aan dat je een Barca fan bent? Dan lijkt het me het beste als er niet over bevooroordeelt door de arbitrage gesproken wordt!

26 september 2013 om 00:18

Het is wel zo, men heeft echt de scheidsrechter nodig om er bij te blijven...
Want rivaal en Barcelona staan aan kop. Dat wil men in Spanje niet hebben...

Let maar op, er gaan genoeg wedstrijden komen...waar Real de scheidsrechter mee zal krijgen, en de hulp zal krijgen... Ramos die mocht staan, Ronaldo schwalbe en kompleet feest die penalty...

Het is geen een fout, maar zwaar en overduidelijk hulp... Scheidsrechter ging bijna huilen bij die 1-1

26 september 2013 om 00:21

Barca heeft zovaak de scheids okk mee hoor.zie vorig jaar uit in sevilla, echte barcafans weten het precies.

Of wil je nu nog steeds zeggen dat alleeb madrid voorgetrokken word.

26 september 2013 om 00:31

Ja en Barca heeft helemaal niets mee gekregen dit seizoen.. geen buitenspeldoelpunten niets.. en vorig jaar tegen Sevilla die schandalige scheids.. man man ik zie dat je 28 bent.. en dan nog steeds zo beperkt zijn. Knap hoor.

26 september 2013 om 00:32

Barca heeft af en toe de scheidsrechter mee, maar gelukkig niet op deze manier.
Zwaar omgekocht dit.

Eerst Ramos laten staan
Tweede schwalbe van Ronaldo
Derde geen penalty voor elche

Compleet feest penalty voor Real wat totaal een vrijtrap moest zijn voor elche.

Zelfs een amateur scheidsrechter had zulke fouten niet gemaakt.

Hij hoort nooit meer een grote wedstrijd te fluiten, echt schande,

Ik hoop echt dat Spaanse bond hard ingrijpt ( ik zie dat ook niet gebeuren, want overduidelijk instructies gegeven om Real te laten winnen).

Respect voor de Uefa die sakir meteen naar huis stuurde na zijn grote fout in die wedstrijd van m utd tegen Real.

26 september 2013 om 00:35

http://www.youtube.com/watch?v=C-rsuoh5njk

man man man wat ben jij een eerste klas clown

26 september 2013 om 00:38


gast haha Fabregas nam de bal gewoon mee met de hand tegen sevillia.. of 2 jaar terug meen ik ook tegen Sevillia kreeg Iniesta een pingel mee naar een eerste klas schwalbe in de laatste minuut (gelukkig miste Messi),neet dat was een klein foutje ofwat XD man man man 28 jaar.. ik kan het bijna niet geloven

26 september 2013 om 19:49

De 'overtreding' waar de penalty uit voort kwam was zelfs gemaakt in min. 94.45 terwijl de extra tijd 3 !! minuten was. En Ronaldo nam de penalty in minuut 95 bijna 96 !!!!. Kun je nagaan ver buiten blessuretijd en ook nog eens onterecht. Wat zal Elche zich hard maar dan ook hard genaaid hebben gevoeld !!

26 september 2013 om 00:11

Jongen jij overdrijft over atletico,ze zijn wel erg goed daar ben ik het mee eens maar wij hoeven ons geen zwaar zorgen te maken,want real kennende zie je zaterdag een totaal ander real dan vandaag.je doet alsof real nu heel bang moet zijn voor atletico

26 september 2013 om 00:21

Momenteel wint Ath Madrid haar wedstrijden op eigen initiatief. In tegenstelling tot Real die de scheidsrechter nodig heeft.

Ja zaterdag zal je zien. Ath Madrid is echt erg goed, en rel Madrid nog niet in vorm

26 september 2013 om 00:37

ga je lettelijk 1 wedstrijd aanhalen hiervoor en het gooien op wedstrijden?
niet zielig doen.

on:
zwak zwak zwak real what the f is er gebeurd na de voorbereiding die real had. waarbij chealse alle hoeken van het veld kreeg te zien? pak de dvd er bij en ga lekker focussen op die manier van spelen want dit slaat nergens op. je kunt echt zien dat de beste links back ter wereld wordt gemist. met marcello heb je echt een speler die alles en iedereen voorbij komt.

26 september 2013 om 00:29

Stomme internettrol. Je weet nog niet eens waar je over praat man .. Franco time. Er is maar 1 iemand die zich hier moet schamen en dat ben jij met je domme praat. Zodra Barca weer eens wat mee krijgt moeten we dan maar gelijk zeggen welcome back Ovebrotime (of hoe je die naam van die knakker ook schrijft)
Als je ook maar beetje de competitie volgt dan weet je dat deze scheids in het algemeen gewoon ronduit dramatisch is, maar goed je weet niet veel dat is wel duidelijk.

26 september 2013 om 00:36

Zelfde scheids die barca-sevilla floot. Vond je het toen ook een madridista?

26 september 2013 om 00:40

Het gat met At. Madrid had zomaar vier punten kunnen en moeten zijn. Ik zie dit bij bij elkaar geraapt zooitje echt niet winnen van At Madrid.. Die hebben afgelopen seizoen aangetoond dat ze dit Madrid kunnen hebben.

Scoren uit een duik en vervolgens de scheidsrechter die denkt dat het 5 december is.
Ik denk dat ik genoeg heb gezien. Dit Madrid wint dit jaar La Liga nooit. Spelen echt veels te matig. Weer is er eens gebleken dat ze simpelweg met al die sterren het spel niet kunnen maken.
Met spelers als Ronaldo, Benzema, Dimaria, Isco, Modric, Khedira, lukt het niet om Elche kapot te spelen. Tegen Villareal zijn ze al verschrikkelijk goed weggekomen. Het is dat er kansen op twee meter werden gemist anders hadden ze de eerste nederlaag al te pakken.

Dit Madrid kan alleen counteren. Als Madrid dan op 1-0 komt is het counter time, wat by THE by THE way ook een tactiek is. Je mag echter wel wat meer van Madrid verwachten hahahahaha

Als real Madrid liefhebber walg ik al jaren van de speelwijze van deze fantastische club. Na jaren van anti voetbal ad hand van Mourinho krijgen we nu deel twee ad hand van een Italiaan. Man wat mis ik een Hollandse trainer bij Madrid.

Wat een ongelofelijk rare wedstrijd. Elche is echt bestolen vandaag. De goedkoopste penalty die ik ooit heb gezien. De wedstrijd is gewonnen maar het voelt niet als een overwinning.

Ramos had er al lang afgemoeten rond de 20/30e minuut meen ik en alle beslissingen vielen in het voordeel van Real.

Dra-ma-tisch wisselbeleid van Ancelotti. In plaats van die tweede maken door Jesé in te brengen komen er alleen maar meer verdedigende spelers bij.. Je zag meteen minder balbezit en meer kansen voor Elche.

En wat werd er zooo weinig gecreeerd. Zo veel balbezit maar niemand die steekpassjes geeft. Niemand die loopacties maakt.

Als we met dit niveau aantreden tegen Atletico zie ik het heel somber in.

26 september 2013 om 00:02

Waar mag de scheids z'n zak met geld ophalen welke parkeerplaats tsjongejonge nep dit allemaal doorgestoken kaart ! Perez' was zwaar in paniek

26 september 2013 om 00:25

Tja real Madrid s staatssteun moet goed besteed worden. Waarom anders betalen we zo accijns en btw belastingverhogingen voor. Natuurlijk om Spanje te steunen. Fuck this shit ik ga op Wilders stemmen ook al is het maar een proteststem

26 september 2013 om 00:38

Denk je nou echt dat Real een scheidsrechter zou omkopen tegen Elche ?????

26 september 2013 om 00:44

Jij weet volgens mij echt niet waar je over praat he? het komt allemaal zo zielig over man.. Ga een opleiding volgen doe iets aan school, is dat te zwaar google wat dingen blijf niet zo onwetend aub. laag echt een lage reactie.

als madrid iets doet dan is het wel geld in de economie van spanje stoppen of denk je dat je geen omzet belasting en belasting over salaris betaald in spanje?
ik denk dat de overheid van alle sport verenigingen in spanje van real
(inclusief basketball team) het meest geld in ontvangst mag nemen. ga aub niet zo zielig doen. met je wij betalen het. jou geld zit bij wilders en zijn vriendjes die graag een bodygaerd hebben voor zijn uitspraakjes. ventje.

26 september 2013 om 00:19

Ik wil het eigenlijk niet over hem hebben, maar kan het toch niet laten.

Was Ozil nou niet DE speler die jullie nu in dit soort wedstrijden hielp, d.m.v. bijvoorbeeld een splijtende pass gf waardoor hij heel de verdediging wegspeeldd

26 september 2013 om 00:22

Wil het eigenlijk niet over hem hebben, maar kan het niet laten.

Was Ozil nou niet DE speler die jullie hielp in dit soort wedstrijden. Een wedstrijd waar niks word gecreëerd en dan Ozil uiteindelijk met een geweldig steekpass heel de verdediging wegspeelde.

Ik kan het fout hebben, maar het is eigenlijk meer als een vraag naar jou bedoeld.

Btw: die reactie hierboven gewoon negeren, kan 'm niet verwijderen aangezien ik op mijn mobiel zit.

26 september 2013 om 00:24

Ik zag het gelijk Özil wordt echt gemist in het veld, is is o is goed zeker maar had Özil laten gaan voor 100miljoen alleen dan pas en helemaal geen bale halen als je isco en Özil hebt kunnen makkelijk allebei spelen die werd hard gemist vanavond Özil met z'n dodelijke steekpasses, dat was een speler waar je bang bijna van werd als die basis stond heeft An paar momenten nodig en zet je voor de goal he cr7!

26 september 2013 om 00:27

Klopt. Real had veel balbezit maar creëerde helemaal geen kansen. Er is nu niemand in de selectie die van die splijtende steekpasses kan geven. Alleen Isco en Modric hebben af en toe zo'n bal, maar bij lange na niet zo vaak als Özil.

Blijft jammer hoe het is gelopen, maar het is gebeurd.. we moeten nu gewoon vooruit kijken.

26 september 2013 om 02:53

Ozil? Vorig seizoen zeker die wedstrijd tegen Granada gemist? Was te vergelijken met deze en toen stond Ozil ook niet op. Ozil is een hele goede speler maar jullie overdrijven wel.
Over de reacties betreffende de scheids; Ronaldo ging makkelijk liggen maar er werd wel degelijk den overtreding op hem gemaakt. Dat hij die vrije trap er dan van 20 meter inschiet kan die scheids ook niet van tevoren weten, want de vrije trappen van Ronaldo zijn niet meer wat ze geweest zijn.
De penalty was terecht en dat hij die corner nog liet nemen ook. Moet je maar niet 3 minuten lang een doelpunt vieren. Zo werkt het nou eenmaal.
Ramos had eraf gekund ja, maar er liep ene Carlos Sanchez rond die al 10 keer geel had kunnen krijgen en daar hoor je niemand over.
Al met al is het een overwinning van een slap Real en respect voor de vechtlust van Elche. De scheidsrechter is altijd een drama in elke wedstrijd die hij fluit, maar dat geldt voor wel meer arbiters in Spanje. Lijkt wel alsof ze een paar afgekeurde verkeersagenten gebruiken daar.
Voor de Barcafans die hier allemaal lopen te huilen: elke club heeft het weleens mee zitten alleen bij als het bij Real gebeurt dan doen jullie altijd zo jullie best om het op te blazen. De scherven opruimen en doorgaan pootjes, dit is hoe het is en accepteer het maar. Van huilen word je niet beter. Slaap lekker nichtjes

Wat een lachertje die scheids!

Het was nota bene Pepe zelf die daar de verdediger aan de arm vastpakt en dus een overtreding begaat.

Maar ach, we weten allemaal hoe het zit met scheidsrechters en Real Madrid..

26 september 2013 om 02:30

Hahahahhaha scheids en real madrid grappenmaker...het is scheids en barcelona

Real ontsnapt dankzij de scheids zou de titel moeten zijn. Schandalig was het.

Alleen met de hulp van de arbitrage kan het huidige Real Madrid, haar rivalen Atletico en Barca nog bijbenen. Toch triest dat de duurste ploeg van de wereld het daarvan moet hebben en niet van kwaliteit.

Ongelooflijk, werkelijk waar ongelooflijk. Voorafgaand aan de wedstrijd voorspelde ik een lastige wedstrijd voor Real Madrid, maar dat Elche zo dicht bij een resultaat tegen de Madrilenen was had ik ook niet verwacht. Sergio Ramos had een rode kaart moeten krijgen, het doelpunt uit de vrije trap van Ronaldo kwam als resultaat van een ware schwalbe en de strafschop die gegeven werd was ook geen terechte. We kunnen wel weer zeggen ‘soms heb je ‘m mee, soms heb je ‘m tegen’, maar Elche is hier echt beroofd van een punt ondanks dat Real Madrid hier over de hele wedstrijd gezien misschien de winst verdiende. Zeer frustrerend dit!

26 september 2013 om 14:06

U mad?

26 september 2013 om 14:37

Ja.

Ramos had eraf gemoeten ja. Real verdiende de 3 punten, Elche was waardeloos.

En Barca fans moeten niet de hypocriet gaan uithangen nu, jullie krijgen zulke beslissingen ook heel vaak mee. Overigens staat Muniz wel bekend als een waar-de-loze scheids.

26 september 2013 om 00:02

Hahahahahah elche waardeloos, schaam je.

Elche is misschien 5 miljoen waard heeft het geweldig gedaan tegen 12 man.
Zij zijn bestolen...

Jullie schwalbe koning heeft gescoord uit goedkope zeer goedkope penalty terwijl juist Pepe die speler naar beneden trok

26 september 2013 om 00:13

Ga toch weg man, hypocriet. Sevilla had ook moeten winnen, maar deden dat ook niet. Toen hoorden we dit niet.

26 september 2013 om 00:17

Jij weer.. zucht
Kijk naar je eigen schwalbe koning neymar.

26 september 2013 om 00:22

Op dit moment er is maar een koning. En dat is Ronaldo, en nog hopen fan boys dat hij de beste wordt. Hahaha

26 september 2013 om 00:22

Messi_neymar de grootste kritiekheld van voetbalzone! barca kwam ook met moeite goed weg bij sevilla

26 september 2013 om 00:32

Jij bent echt de grootste stumper van heel VZ.. o zo zielig

26 september 2013 om 00:34

Goed wegkomen is anders dan winnen door een scheidsrechter

26 september 2013 om 00:37

Ga kapot van binnen, heerlijk voelt deze overwinning aan, vooral dat gehuil van die hypocriete Barca fans... Altijd dat gehuil van jullie.

26 september 2013 om 00:42

Keurde muniz dan geen geldig doelpunt van sevilla af tegen barca? En liet hij barca niet te lang doorspelen?

26 september 2013 om 00:44

Haha brand je kapot vanbinnen en zeker nadat Cristiano daar heel het publiek rondloopt en stilkrijgt oh zo lekkerr !!!!!!

26 september 2013 om 00:47

Ja ja je gaat stuk van het lachen. Bla bla bla

Dat is alles wat eruit komt.

En zeggen dat Barca de scheids mee krijgt...

26 september 2013 om 00:08

Dan zegt men toch niets verkeerds? Barca krijgt hem toch op z'n minst net zo vaak mee als Real..

26 september 2013 om 00:46

net zo vaak ? 10 keer zo vaak bedoel je denk ik ..

Als de tegenstander gewoon goed speelt, kun je toch niet spreken van een blamage?

26 september 2013 om 00:18

Het gaat er niet om of de tegenstandee goed speelt. Het gaat om de waarde van de real selectie. De koninklijke die het moeilijk heeft tegen een elche die bij elkaar nog niet zoveel verdienen als diego lopez.

Dus dan blameer je je

26 september 2013 om 00:29

Van een blamage kun je spreken wanneer je zelf zonder enige inzet je te kijk zet. In dit geval speelde elche het gewoon sterk, en is real duidelijk nog niet ingespeeld. Voor mij is dit te verwachten, en daarom is blamage de verkeerde uitdrukking. Geld speelt geen rol, anders zou ieder puntverlies een blamage moeten zijn wanneer je de financiele verhoudingen in spanje bekijkt.

Saaie wedstrijd, winst voor Real leek lang binnen. Tot gelijkmaker vlak voor tijd. Penalty wat ze daarna nog mee krijgen was ook absurd makkelijk gegeven.

Maar wel een rijtje van €200 euro goed dankzij Ronaldooooooo.

Wat een schande, scheids denkt Real moet kampioen worden en iedereen mag het het weten. Pepe trekt nota bene Sanchez naar beneden en niet andersom. Echt schande!

Eerst een vrije trap na een valpartij van Ronaldo, daarna penalty niet gegeven en niet te vergeten Ramos die wederom gespaard is.

26 september 2013 om 00:06

Waren aan beide kanten geen penalties.

26 september 2013 om 00:37

Klopt, met het verschil dat penalty voor Elche er eigenlijk geen was, terwijl aan de andere kant juist Pepe de overtreding maakt, maar hem meekrijgt.

Así, así, así gana el madrid. Meer woorden wil ik er echt niet aan vuilmaken.

26 september 2013 om 00:02

Wat betekent dat schatje?

26 september 2013 om 00:12

Zo, zo, zo wint Madrid (maar dat slaat nergens op in het Nederlands)

26 september 2013 om 00:16

Zo zo zo wint real madrid

26 september 2013 om 00:49

Jaja tuurlijk .negen champions leagues meeste titels meeste succes en dan het weer steken op de scheids. Dacht dat jullie allemaal walgde van Mourinho voor zijn kritiek maar ik denk dat jullie nog nooit eens naar jullie zelf hebben gekeken.

Haha als dit geen omgekochte scheids was...
te lang door alten gaan en dan wachten op een gebeurtenis in de 16 om te fluiten voor de penalty.
Pepe trekt die gast naar de grond en hij krijgt de penalty haha die scheids, is echt comedy.

26 september 2013 om 00:50

Omgekochte scheids ? tegen Elche ? tuurlijk jongen want je was erbij zeker...

26 september 2013 om 00:55

Was jij erbij om het tegendeel te kunnen bewijzen dan?

3 min verleng tijd, corner in de 4e minuut, penalty in de 5e minuut. Is allemaal heel normaal volgens jou?

Ramos zou met rood weggestuurd worden en die vrije trap van Ronaldo was een schwalbe. Nee niks op aan te merken de scheids was super!

26 september 2013 om 01:06

Oh dus ik moet naar elke wedstrijd ter wereld rijzen om te zien of er matchfixing is ? en die spits scoorde in de 92 ste minuut zit daar letterlijk 2minuten te gillen en te juichen dat hij real heeft genekt . Denk je dat de scheids de tijd niet op stop zet ? anders kan je 90 minuten juichen . De 3 min moeten uitgespeeld worden en de corner was in de 93 ,45 min en daarna schreeuwen ze daar 2 minuten lag tegen die penalty dat gewoon een penalty was hoor. niet moeilijk dat de wedstrijd dan zo laat eindigt.

26 september 2013 om 11:40

@FCBRM
Jij bent comedy in dit verhaal. Dat je aanhaalt dat die corner in de 4e minuut is is al een grap (zoals iemand al zei, dat doelpunt werd erg lang gevierd), maar dat je dan ook nog eens begint over de penalty in de 5e minuut, en dat alleen maar om je verhaaltje aan te sterken, is te grappig gewoon.

Laten we het niet te veel hebben over te scheids. Soms heb je hem mee, soms tegen.

Wel benieuwd naar reacties van personen die altijd zeuren bij Barca wedstrijden...

Tegen Atletico zal Real wel beter moeten spelen, want ze zijn echt in vorm.

26 september 2013 om 00:06

Wij ook.. Alleen verdedige Elche gewoon goed.. We speelde gewoon goed tot die rare wissels van Carlo..

26 september 2013 om 00:14

Tegen Atletico moet het dan wel veel beter. Want Atletico verdedigt beter dan Elche en heeft geweldige aanvallers die kunnen counteren. Atletico speelt ook veel agressiever.

26 september 2013 om 00:06

Atletico heeft op dit moment een veel meer gebalanceerde ploeg. Zou me niets verbazen wanneer real opnieuw verliest van atletico

26 september 2013 om 00:15

Atletico kan echt van iedere ploeg winnen, ze zijn niet normaal goed bezig. Ze hebben het Barca heel moeilijk gemaakt (supercup).

26 september 2013 om 00:53

Persoonlijk vond ik ze over de twee wedstrijden de betere ploeg. Jammer dat de scheids geen controle kon houden.

Madrid had de bal, maar deed er niks mee. We moeten meer creëren, zelfde verhaaltje als vorig jaar. Thuis heel sterk en uit heel veel moeite. Ronaldo pikt wel weer 2 doelpunten mee, mooi voor hem. Still shakinggg.

Trouwens ik vond het een penalty waard.

26 september 2013 om 00:45

Real had helemaal geen bal. Real-spelers wisten elkaar niet vaker dan 3 a 4x te vinden. Elche speelde niet denderend, maar meer verzorgd.

Dat van Real is uit zwak, thuis sterk is ook niet waar. Vorige week won Real uit van Gala, met 1-6 en was het volgens velen hosanna. Het probleem bij Real is dat er inmiddels al 4 jaar op een rij een trainer voor de groep staat die het voetbal verkracht.

26 september 2013 om 00:54

Het is typerend dat Ancelotti bij zijn voorgaande clubs wel lukte om betere voetbal op het veld neer te zetten, maar met de duurste selectie ooit onder zijn handen wil het tot dusver niet lukken. In de voorbereiding speelde Real Madrid stukken beter.

26 september 2013 om 01:41

@kurdishcule
Het is teveel eer om goed voetbal aan Ancelotti te koppelen.
Hij zorgt enkel voor de chemie binnen de groep.. weet spelers op zijn manier te triggeren.. heeft toch enige charisma en is tegelijktijd sympathiek..

Hij heeft altijd behoudend voetbal gespeeld. De Chelsea en PSG die hij onder zijn hoede had waren kwalitatief veruit de beste ploegen in de competitie. Btw.. Chelsea speelde in zijn beginperiode veel beter voetbal dan op het eind. Mancini en hij verschillen niet veel qua spelvisie. Alleen Ancelotti is veel meer een peoplemanager en Mancini teveel een narcist.

Tegen Atletico zal Real weer tot op de bot gemotiveerd zijn. Maar dit is spelen op zijn Italiaans. Elche beschouwen als een oefeninterland.. Zo hoort Real niet te spelen. Ongekend dat er steeds trainers worden aangesteld die kennelijk niet vatten wat het betekent om de grootste club ter wereld te moeten trainen.

Dit is net als het Brazilie van Dunga.. dat was ook geen gezicht.

26 september 2013 om 09:20

@kurdishcule

Ancelotti zit er nog maar net, dat mensen hem nu al afschrijven. Over een paar maanden zal dit team veelverder en beter zijn. ieder wedstrijd helpt ze om beter te worden.

26 september 2013 om 07:13

Madrid dat de bal heeft, dan zijn ze verkeerd bezig vrees ik. Madrid staat gekend als een ploeg die reactievoetbal speelt, zeker de laatste drie jaren. Als je de bal aan Madrid geeft, dan lopen ze zichzelf keihard in de vernieling.

26 september 2013 om 09:22

Everybody can change, zo ook madrid, maar ik denk dat ze dat gaan combineren. het countervoetbal zie je weleens nog verschijnen onder leiding van ronaldo. Madrid zou op papier alle speltypen kunnen spelen. Counter tot balbezit.

Madrid had hier gewoon moeten verliezen. in plaats van 1-2 had het 2-0 moeten staan voor Elche.
Ramos had zijn 2 kaart moeten krijgen. C Ronaldo de koning swalbe versiert een goedkope vrijetrap. Elche had een penalty moeten krijgen en Madrid op het eind was geen penalty en de 3 min waren voorbij. Maar ja, het is Real. Ze kunnen arbitrage omkopen.

Wow Ronaldo kan dus ook lelijke vrije trappen scoren! Haha wat een zwakte was dat zeg, door de muur en door de handjes van de keeper.

Ik vind het altijd leuk om de beste voetballer ter wereld te zien scoren. Ronaldo in deze, de ontlading was prachtig. Real Madrid moest deze wedstrijd winnen. Tegen Elche al helemaal.

26 september 2013 om 00:23

De beste speler ter wereld speelde vandaag niet. Wel wakker blijven, he!

Het maakt mij niet uit of dit je pijn gaat doen en kan me niet schelen als je dit gaat melden bij moderator,,maar luister ..
Dit is helemaal vreselijk…
Schandaal dit ! niet alleen real maar de scheids vooral. Echt een kut scheids
De scheids had moeten fluiten na de 1-1
Er werd 3 minuten extra tijd gegeven…maar omdat real met 1-1 stond moest de wedstrijd door gespeeld worden tot het 1-2 wordt..
Dit is puur schandaal
Waarom worden altijd real/barca gehulpen in zulke situatie…??
La liga blijft een kut league hoewl de beste 2 spelers op aarde daar spelen…
prrrr

26 september 2013 om 00:04

kijk hoelang er tijd werd verspeeld bij de viering van elche en real was in de aanval en een aanvall blaast een scheids normaliter niet af.

26 september 2013 om 00:09

Ok dat snap ik.. Maar een doelpunt vieren is altijd normaal en het meestal tussen de 1 of 2 minuten.. Maar se pena????? Whaaa
Je moe welneerlijk zijn.. Dit kan je niet geven. Beide spelers trokken aan elkaar..

26 september 2013 om 00:12

ja klopt, ik zou hem niet hebben gegeven, maar het kon wel.

Ronaldo heeft ook een onterechte gele kaart gekregen en heeft vaak genoeg in de eerste helft madrid benadeeld.

Saaie wedstrijd!! 2 doelpunten van ronaldo. Een uit een vrij trap en een penalty. Allebei ook nog onterecht weggegeven. door de scheids. Ben een real fan maar moet eerlijk zeggen dat de scheids zwaar in hun voordeel floot.

26 september 2013 om 00:23

Hhhh eindelijk iemand die toegeeft

VZ jullie konden het ook kort houden en vertellen dat de scheidsrechter is omgekocht klaar punt uit. Wat een schande is dit zeg! Eerste helft moest Ramos er allang afgaan maar die penalty in de 95ste minuut waar er maar 3 minuten extra tijd was gegeven was toch wel de hoogtepunt van de avond. Pepe maakt overtreding op de speler van Elche en krijgt als bonus gewoon een penaltie. Hulde aan de scheidsrechter!

Heerlijke poll ook weer, Laatste 20 minuten gekeken en het sloeg nergens op

Schande schaam je real voor het spel. Schaam je ancelotti voor je tactiek en SCHAAM JE SCHEIDS

26 september 2013 om 00:14

Ja daar zat ik ook aan te denken! Een miljard of 5 moet genoeg zijn om de komende jaren Europa te veroveren. We moeten eerst maar is een fatsoenlijke spits kopen. Ik zit te denken aan Falcao voor 70 miljoen, en als backup Martinez voor 35. We hebben ook nog een speler nodig die met Di Maria en Bale kan concurreren in de vorm van Reus. Die heeft een clausule dus dat gaat gelukkig maar 35 miljoen kosten. Verder is Ramos een beetje van slag laatste tijd en is Varane blessure gevoelig, dus Subotic zou ook niet mistaan. Die kan je denk ik wel voor 20 miljoen oppikken? Die andere 3.40 miljard kunnen ze op de bank zetten.

26 september 2013 om 00:19

Als ik een miljard euro had, dan zou ik na de wedstrijd letterlijk alles hebben gewed op dat jij hier zou reageren met Franco.

26 september 2013 om 00:23

Dit wordt echt te lachwekkend. Helemaal in combinatie met die nieuwe avatar van je. Tokyo 2020, allemensen, jij hebt echt struggles!. Ben je niet een of ander nepaccount van de voetbalzoneredactie, met als doel reacties uitlokken? Want de discussie bevorderen doe je niet echt met die sprookjesverhalen. Een kleine greep uit een dissertatie (nee, niet van een Madrileense universiteit, een Britse):

The notion that Real Madrid is or has been a Fascist club is, however, a fallacy; its political situation not being as black and white as some have sought to portray it. While there is little doubt that Franco wished to centralise Spain’s powerbase in a city whose football team would represent the white purity of power and victory (ball: 2002, p.100), the allegations of favourable refereeing and financial favours that some believe went their way during the Franco years are difficult to tie down and prove from a position of any objectivity.

While major books such as Jimmy Burns’ Barça: A People’s Passion propound the conspiracy theories often vented by followers of FC Barcelona and the Basque club Athletic Bilbao, clear evidence of Real Madrid being strongly favoured by the Fascist regime is difficult to come by. As Phil Ball (2003, p.121) explains, Franco indisputably benefitted from Real Madrid’s success in terms of acceptance on the international stage (the club won five consecutive European Cups from 1956 to 1960), but exactly what the club received in return is much harder to determine, or even to prove. (north, 1990, p.5).

26 september 2013 om 00:56

Neppe Catalaan. Het ergste is dat je niet eens een Catalaan bent... Je bent echt een idioot.

Die dikke bakt er niks van bij Real zeg, wat een drama enige lichtpuntjes zijn Ronaldo en Isco maar voor de rest is het drie keer niks. In de slotfase speelde hij met 5 verdedigers en 2 controleurs ervoor met Illara en Khedira is je toch om te schamen tegen een degradatie kandidaat, zoiets deed José niet die deed dat af en toe tegen Barca maar nooit tegen een laagvlieger. Ik snap ook niet dat Jese en Morata geen kansen krijgen terwijl Benzema en Di Maria echt zwak speelde met name Di Maria die is zo wisselvallig.

Maar wat een geweldenaar is de Ronaldo zeg, redt zoals zo altijd zijn ploeg wat een druk 96 ste minuut een penalty 1-1 verliezen mag niet want dan word La Liga zeer moeilijk om te winnen maar hij doet het toch en schiet hem zo hard en geplaatst in.

Wat een topatleet !

Carlos Sánchez trok Pepe naar de grond en CR7 faalde vanaf elf meter niet, in de 96e minuut. Real boekte hierdoor zijn

Wtf?

Zijn hier geen beelden van? Voor mij was het heel duidelijk dat Pepe de aanstichter was. Hij trok de Elche verdediger naar de grond en kreeg voor niets een penalty cadeau van de scheidsrechter.

Absolute waanvertoning van de scheidsrechter en Real heeft hier Heel veel mazzel.

Overigens vind ik het schandalig dat een grote club als Real Madrid een penalty op deze moet forceren om toch de punten te pakken. Ze hebben een selectie van meer dan 300 miljoen..

26 september 2013 om 00:11

Die zin slaat ook werkelijk waar helemaal nergens op maar in dit geval is het ook gewoon slim spelen en alles is geoorloofd. Pepe en Sanchez houden elkaar beide vast en Pepe die is zo slim om met een swieper naar de grond te gaan. Dan de scheids er dan in trap is gewoonweg een lachertje. Sanchez keek alleen maar naar Pepe en als hij op de bal had gelet had hij kunnen zien dat de bal huizenhoog aan hem voorbij ging. Voetbal kan soms heel oneerlijk zijn en dit is een perfect voorbeeld.

Wat lult VZ nou? Sanches trok pepe naar de grond? Volgends mij trok pepe sanches mee naar beneden! Matchfixing

26 september 2013 om 00:14

Die sanches zocht gewoon contact, wat heel erg dom is als de bal 4 meter over Pepe heen gaat. Pepe deed het gewoon slim en liet zich naar de grond trekken.

26 september 2013 om 00:17

Rmadridcf dan zou ik de beelden zonder je roze bril nog eens terugkijken als ik jou was. Het is namelijk heel erg duidelijk dat Pepe door middel van een halve judoworp Sanchez meetrekt naar de grond in de hoop een penalty te krijgen.

26 september 2013 om 01:11

Matchfixing tegen Elche ? tuurlijk jongen. Ik denk echt dat je jezelf niet eens gelooft

Het was niet om aan de te zien, onterechte penalty en een zwak real, maar 3 punten zijn 3 punten. Vindt dit wel zielig voor Elche, maar mensen moeten niet zulke hypcrieten zijn, dit is voetbal dit gebeurt nou eenmaal of moet Real de scheids altijd tegen hebben?

Wat is Real? Koninklijke. Wat kunnen Koninklijke doen? Niet alleen 700 miljoen euro spelers kopen maar ook Arbitrage omkopen.

26 september 2013 om 00:05

wat loop je nou te janken man , 2-1 is 2-1 alsof barca dit nooit gehad heeft haha jezus ga slapen man draak

Schandalig, ongelooflijk hoe kleine clubs worden benadeeld tegen een Barca maar vooral Real. Dit is nooit een penalty en hij liet ook gewoon te lang doorspelen.

Gunde het die laffe Ancelotti bah, blijft een verdedigende trainer die aanvallend moet spelen bij Real. Isco wisselen voor een controleur en erna Modric eruit voor een back. Achteruit lopen, heel slim bij een 0-1. Bah.

26 september 2013 om 00:17

@raulvilla
Dit is echt triest inderdaad. Dit kan ook nooit goed zijn voor de competitie. De Spaanse bond moet zich realiseren dat Barca en Real best eens door de scheidsrechters aangepakt mogen worden. In Europa doen de scheidsrechters dat namelijk wel.

Een wedstrijd als deze heb je niks aan. Real stond alleen op het veld omdat ze 3 punten erbij wilden schrijven. Voetballen hebben ze niet gedaan. Er zit zoveel kwaliteit in deze ploeg, zoveel talent, zo weinig passie voor het spelletje..

Ancelotti, wellicht heeft hij de rust in de selectie teruggebracht. Diplomatieke Italiaan dat hij is. Maar een Italiaan zal hij altijd blijven. Tactisch terughoudend. Nimmer risico's nemen.

Elche speelde niet eens uitzonderlijk goed. Maar het positiespel bij Real was gewoon echt dramatisch.

pfff verander de titel snel in: Arbiter bezorgt real madrid zege door 2 rode kaarten niet te geven aan romos en ronaldo en real een gratis penal te geven!!!

Geen punt dat Real deze pot wint, dat doet de daadwerkelijke situatie verbloemen. De club en ploeg staat er dramatisch voor. Er wordt niet geinvesteerd in een team, maar in een marketing apparaat. Dat maakt de Liga tot niks anders dan een platvorm voor de Barcashow. The story continues.....

Zo slecht Real madrid in de 2e helft.. En dan kwam Ancelotti met die rare wissels..

Gelukkig hebben we die 3 punten binnen.. Matig wedstrijd maar goed.

Over die penalty.. Tja, hoe dom kan je als verdediger te zijn om in de 94 minute bij de laatste corner elkaar trekken en duwen.. Dom van Elche slim van Pepe.

26 september 2013 om 00:06

Smerig van pepe. Als busquets dit deed dan had je echt wel anders gereageerd. Hoe hypocriet zijn real supporters. Gefeliciteerd met jullie cup

26 september 2013 om 00:08

Laten we eerlijk zijn. Het is dat het Real was. Als het een clubje uit het rechterrijtje was geweest had die scheids gewoon een vrije trap aan elche gegeven

Wat een draak van een wedstrijd van Realzijde. Eigenlijk schandalig. Echt niks gezien waarvan ik denk 'nou dat is een mooi fundament voor het attractieve voetbal wat Ancelotti neer gaat zetten'. En die wissels slaan alles. Indekken tegen nota bene Elche, die de wedstrijd echt fantastisch benaderd hebben. Mooi om te zien.

Dank Ronaldo (ookal was hij zelf ook niet bijster goed), Isco kon er nog mee door, maar hij heeft een heleboel problemen gemaskeerd de afgelopen tijd. En dat met de Derbi op komst....

26 september 2013 om 00:21

Ancelotti en basis leggen voor goed voetbal? Ancelotti is een behoudende people-manager. Sympathieker dan Mancini, maar even laf. Geen voetbalfilosoof.

26 september 2013 om 00:25

Eens, maar ook een solide aanvalsplan mogen we toch wel verwachten? Dat was althans alleszins wat mij opviel na 1,5 jaar Psg. Zelfs Chelsea zag er bij tijd en wijlen goed uit, en donderde in elkaar na zijn vertrek. Misschien is het hopen tegen beter weten in....

26 september 2013 om 00:38

Chelsea speelde toen hij werd aangesteld erg goed. Maar daarna werd het al gauw wat minder. Bovendien had hij met Chelsea de beste selectie van de PL onder zich.

Bij PSG was het niet anders. Behoudend, maar met veruit de beste selectie van Frankrijk. Dat PSG er af en toe wat van wist te maken, kwam eerder door de solide verdediging en de onvoorspelbaarheid van vooral Lavezzi en Ibrahimovic.

Dit is gewoon een farce dat je na 2 maanden competitie een dergelijke slappe wedstrijd weet af te leggen. Ik vond Elche niet sterk. Ze deden hun best, maar je zag in alles dat de Real spelers vaak snellen en sterker waren en bovendien slimmer in duels. Alleen er zat totaal geen lijn in het spel. Geen idee, geen fantasie.

Ik weet niet van jou, maar ik raak maar niet onder de indruk van de voetballende kwaliteiten van Modric. Hij brengt te weinig voetbal in de ploeg bovendien vind ik zijn handelingssnelheid simpelweg te traag.

26 september 2013 om 01:18

@ diegopeladona

Ik denk dat iedereen in Madrid wel verschoten is van hoe slecht dat Real Madrid zijn wedstrijden speelt. Dit is gewoon bar slecht en beschamend. Maar onder José vond ik ook niet al te veel lijn in het spel.

26 september 2013 om 10:01

Ik ben het inderdaad met je eens dat Elche zelf ook niet de pannen van dak speelde, ze werden natuurlijk ook mede de wedstrijd (weer) ingeholpen door dat rare wisselbeleid.

Met meer mogen verwachten doel ik toch ook wel op wat in het in pre-season gezien heb, tegen tegenstanders van naam (chelsea, Inter, toegegeven: grotendeels teams in opbouw toentertijd) en ook datzelfde Psg. Voor wat betreft de opmerking over Ancelotti heb je inderdaad gelijk dat dat minder werd, maar persoonlijk vind ik dat je z'n werk bij PSG toch wat te kort doet. Alle supersterren kwamen zo'n beetje in zijn 1,5 jaar durend bewind, en hoewel het middenveld met 2 controleurs zéér behoudend was, hebben de 3 aanvallers toch heel goed looplijnen e.d. uitgezet in de extra ruimte die ze kregen. Pas met de komst van Lucas Moura kwam daar fundamentele verandering in: het prevaleren van de individuele actie. (ironisch genoeg is toen ook Lavezzi beter gaan renderen, dus dat geeft jou weer gelijk, maar het gaat mij om de spelgedachte).

Vwb Modric: ikzelf denk dat hij nu een beetje tussen wal en schip staat: vorig jaar met de beste wil van de wereld gepoogd te veranderen in een 10 (wat'ie natuurlijk niet is), en nu met Khedira naast zich staat hij eigenlijk te diep, en houdt zich mijn inziens veel te veel bezig met verdedigen (wat opzich wel te begrijpen is, anders kom je 'terug'verdedigers uit Reals middenveld tekort). Je ziet ook heel duidelijk dat het spel van Real duidelijk geent is op Alonso, dus Modric gedraagt zich ook als een 'deep-lying playmaker'. Het is te hopen dat als straks Illarramendi (en evt. Alonso terug) definitief die rol weer overnemen, Modric meer tegen Isco aan kan spelen. Op papier zou die trein moeten werken.

wedstrijd om snel te vergeten...

en benzema pfff het is alsof hij bang is om hem zeer te doen.. dringend iets moeten veranderen..

Owja wel knap overigens om met een vrije trap uit een schwalbe en een penalty in de 94e min te scoren ( 3 min extra tijd).
En vervolgens vinden dat Real het heeft verdiend aangezien Ramos een rode kaart werd bespaard en een penalty voor Elche.

Maarja die scheids moet natuurlijk zorgen dat Real geen punten mag verliezen tegen de 17e plek.

Voetbalzone dank zij Ronaldo? moet het zijn dank zij scheids.

Omgekocht en niet zo n beetje ook. Goed gedaan van elche maar Madrid heeft teveel scheidsrechters mee. Ik ga voortaan alleen maar Barcelona kijken. Met real Madrid weet ik wel hoe het afloopt

26 september 2013 om 00:16

Lol.... Tegen Barcelona komt het wel goed

Zien jullie het nu een beetje in? Özil ik toch wel nodig voor een creatieve Real Madrid. Wat een slechte wedstrijd.

26 september 2013 om 00:19

Xabi Alonso, Varane en een scorende spits!! Dat zijn de spelers die echt nodig zijn

26 september 2013 om 00:26

@realzidane
Want je zag vandaag dat het spel vloeiend verliep en dat het enkel ontbrak aan een verdediger, een breker en een spits??

Hoeveel ideeën heb je op het veld gezien? Hoeveel uitgespeelde kansen?

@layenda..
Real heeft een trainer nodig met voetbalvisie. Die het voetbal en het talent in de ploeg respecteert en deze ook laat uitkomen.

26 september 2013 om 09:25

We hadden vaak genoeg de bal, maar waren te bang om de diepte in te lopen de bal af te geven, met andere woorden we creëerde niks. Dit moet veranderen, real moet frisser spelen, dat heeft denk ik nog tijd nodig.

Het spel van Real was niet om naar huis te schrijven maar de spanning van de wedstrijd was geweldig. De vrije trap van Ronaldo was ook niet spectaculair goed maar de keep verwerkt hem gewoon slecht. Neemt niet weg dat Ronaldo hem wel maakt en zijn team op sleeptouw neemt. Elche bleef er volle bak spelen en maakte een mooie gelijkmaken. De scheidsrechter heeft helaas een negatieve rol vervuld. In eerste instantie vond ik dat hij goed floot. Ik hoorde dat Ramos rood had verdiend maar heb het niet gezien dus kan er niet over oordelen. De schwalbe van Suarez zag hij heel goed maar andere momenten floot hij heel inconsequent zonde. De penalty was in die zin wel het dieptepunt. Goed dat hij de tijd erbij telt voor het vieren van de goal maar als je goed kijkt pakken ze elkaar vast en laat Pepe zich slim vallen. Uiteindelijk laat Ronaldo zien te beschikken over stalen zenuwen en of het nu terecht is of niet slechte wedstrijden moet je ook winnen om kampioenkandidaat te zijn. Uiteindelijk 8 minuten blessuretijd...... de beste man mag even op het 2e niveau in Spanje gaan fluiten.

En dan heb je Ronaldo, een draak van een wedstrijd spelen,maar als het er echt om gaat er wel gewoon staan, pure klasse!

Ronaldo alweer een pingel nodig? Begint een beetje op Balotelli te lijken. Herft die een penal-strippenkaart? Verder natuurlijk de overwinning in de schoot geworpen door de arbitrage, want de competitie moet spannend blijven.

26 september 2013 om 00:08

Je kan Ronaldo toch niet de schuld geven dat hij de penalty's neemt? Ze worden nou eenmaal gegeven en Ronaldo schiet ze als de beste erin, zelfs in de blessure tijd met een 1-1 gaan ze diep de hoek in. Real is idd geholpen door de scheids, maarja dat mag niet gebeuren bij Real.

26 september 2013 om 02:08

het is indd niet zijn schuld, maar heb je hem zien vieren, toch weeral zo overdreven.
hij doet precies of het allemaal zijn verdienste is.
echt arrogant

26 september 2013 om 00:14

Real heeft vandaag veel geluk met deze man als leider, maar hier kan CR niets aandoen, dus om nu dit te zegen is wel heel zielig.

Real zal zaterdag met dit voetbal afgestraft worden...

26 september 2013 om 01:27

oh dus hij moet ze missen ofwat ? en Hij scoorde tog ookvan een vrije trap dus nodig was het tog niet? en waarom "weeral" ? het is zijn 2de doelpunt uit een penal

Schande die scheids maar je had de hele wedstrijd al het gevoel dat die man Real graag de 3 punten gaf. Die pingel sloeg nergens op. Pepe houd die gozer vast en de scheids gaat naar de stip. Lachwekkend.

Sneu voor Elche, hadden toch tenminste een punt verdiend. Belachelijk slechte scheids btw.

Wanneer snappen ze bij Real dat ze niet achteruit kunnen lopen? Dat kunnen alleen gelouterde ploegen als Inter of zo. Real moet gewoon voor die 2e gaan, zeker tegen Elche. Toen Modric eruit ging voor Carvajal was het gewoon wachten op die 1-1. Wel heel blij met de 3 punten, maar Elche zal zich (terecht) bestolen voelen.

Nu nog wachten op die gekke Periodista met zijn complot theorieen

Edit: hahah ik zie dat hij me al voor was.

26 september 2013 om 00:07

Haha, hij is je al voor. Onze dappere vrijheidsstrijder.

26 september 2013 om 00:49

Haha de man die Franco erbij haalt haha.

Real speelde echt een draak van een wedstrijd..

Maar wat was de late overwinning heerlijk... Iedereen blij alle "hatertjes" helemaal uit hun dak dat Real punten ging verspelen.. En dan die teleurstelling diep in blessuretijd.. Dat Real toch nog even wint..

Wat een genot was dat.........

Ik wil niet zeggen dat Real hier de 3 punten verdiende.. Maar ze zijn binnen en dat is uiteindelijk het belangrijkste.. En natuurlijk Ronaldo die echt slecht speelde maar alsnog even 2 goals mee pikt.. schitterend..

Maar goed.. op naar de volgende wedstrijd en dan hopelijk genieten van het spel van Real.. want het wordt toch echt wel tijd dat ze wat beters op de mat leggen..

26 september 2013 om 00:17

Je slaat de spijker op zijn kop. Het spel was niet om aan te gluren, de scheids floot redelijk pro Madrid en Ancelotti wisselde dramatisch! En wat is de uitslag? 1-2 winst de punten zijn binnen. Streep eronder en op naar de derby van Madrid.

Voetbal is oneerlijk maar het gaat om de punten.

26 september 2013 om 00:20

Hatertjes? Ik heb niks met Barça en niks met Madrid. Ik kijk neutraal en die scheids verziekt die wedstrijd gewoon. Je zal supporter van Elche zijn. Dan wil je die scheids toch iets aandoen als je daar op de tribune zit. Die man was echt onwijs in het voordeel van Madrid aan het fluiten

26 september 2013 om 00:27

Ronaldo was goed isco ook, de rest bagger

Niet te geloven echt waar. Echt geen zin om naar voetbal te kijken de komende tijd.
Mijn hekel aan de Spaanse hoofdstad begint steeds meer te groeien.
Voor de wedstrijd een kijkje genomen op de fansite van Real over wat de fans daar denken en toen
vond ik deze reactie.

door camacho, 15-09-2013 09:31
Ik vraag me af of er hier mensen zijn die vinden dat Ramos iets toevoegde aan Madrid. De man is verdedigend en tactisch hopeloos. Bovendien maakt hij meerdere keren per wedstrijd overtredingen waarvoor iedere andere speler rood zou krijgen. De eerlijkheid gebiedt me te eggen dat hij ook één ding goed deed: de diepe bal op Ronaldo die daaruit net naast kopte. Maar ik mag toch echt hopen dat Ramos snel besluit om te stoppen of dat iemand anders dat voor hem besluit. Hij laat regelmatig zijn man lopen, stelt zich verkeerd op of vergeet door te dekken. En als hij iets verkeerd doet kan hij prachtig verongelijkt en beschuldigend naar iemand ands kijken. Het is gewoon een zeer middelmatige en overschatte (vooral door hemzelf) voetballer. Aan de rechterkant ging het nog wel maar in het centrum heeft hij gewoon niks te zoeken bij Madrid.

realmadridcf.nl

En dan krijg je precies weer het perfecte voorbeeld waarbij de 2e geel niet wordt gegeven aan Ramos.
ach ja..

hahahaha Real Madrid beste ploeg ooit echt waar -.- ,, dan zeggen ze dat barca altijd de arbiter mee krijgt hahaha !!!

Hahahahahah alleen op deze manier kunnen ze fcbarcelona en Ath Madrid bijbenen.

Vind je het gek dat een madridista scheidsrechter het kan laten om zijn club niet te helpen...
Anders zijn ze met 4 punten los die Catalanen en dat moeten ze niet hebben in Madrid.

Dan komen paar Real fans zeggen dat Barcelona wordt geholpen.
2 jaar terug was precies het verhaal.....

Vind je het gek, die scheidsrechter kan vast wel paar 100den euro's gebruiken. Het is crisis in Spanje

Al een geluk dat Real kon winnen, ik wil dat ze wel in het spoor van Barca blijven natuurlijk zo vroeg nog in het seizoen. En de wedstrijd tegen Atletico komend weekend, het zou een schande geweest zijn als ze vandaag niet konden winnen. Niet dat Elche slecht is ofzo, want ze speelden wel leuk op momenten.

Dit was shiiiiiiiiiiiittttttttttttttt!! Alsjeblieft Real Madrid hiervoor schaam ik me wel hoor. Sjonge, jonge Ancelotti we spelen Zaterdag tegen de best presterende ploeg in La Liga op dit moment. Wat is er met die verdediging joh. Die Ramos had gewoon een rode kaart moeten krijgen. Oh wat is hij slecht aan het spelen. Foutje hier, foutje daar, dan weer heethoofdje hier, heethoofdje daar. Hou je toch eens voor 5 min in bedwang man. Als Pepe dat zelf kan!

Ik zeg het heel eerlijk. Real Madrid heeft hier onverdiend gewonnen. Natuurlijk ben ik blij dat we dan toch nog winnen maar komaan joh. Hoeveel miljoenen steken er niet tussen Real Madrid en Elche? 500? In de eerste helft heeft San Diego ons weer moeten redden! Zonder Diego was het seizoen van Real Madrid nu waarschijnlijk al over en uit. Als het al niet over en uit is want als we zo gaan spelen en vooral verdedigen tegen Barcelona en Atletico Madrid. Mjaaa dan gaan er toch enkele balletjes in vliegen vrees ik.

En wat is eigenlijk Carlo zijn bedoeling? Wat probeert hij te brengen in Real Madrid.? Fuck al dat nutteloos balbezit. Laat dat maar over aan die Catalanen. Ze doen het veel beter en hebben er ook de spelers voor.

En Benzema alsjeblieft e man. Die jongen is voor mij zelfs lager als Torres gevallen. Heoveel kansen moet je dan nog krijgen. Die prachtige actie van Real Madrid verkloot hij dan weer. Sjonge, jonge. En dit keer waren het niet de Madridista's die hem uitfloten. Hij staat er gewoon niet wanneer hij er moet staan.

Nee hier ben ik niet over te spreken. Ik weet zelfs niet of het wel een penaltie was. Ancelotti kent de Spaanse competitie als de ploeg van geen meter zo te zien!

26 september 2013 om 00:19

gewonnen Elche heeft verloren.

26 september 2013 om 00:27

Ja ik zie het net thanks

ik ben een real fan maar die laatste penalty was overbodig De 3 minuten waren allang voorbij... dit zie je wel vaker bij barca en real maar goed.. verder vormt real nog steeds geen team!! ik denk dat ancelotti niet de man is die Real kan helpen. ze spelen echt slecht. enige goede wedstrijd was tegen Chelsea in VS. die wedstrijd was ziek..

26 september 2013 om 00:13

denk niet dat die de juiste man is ? en dat zeg je nu al zo snel denkje dat er een trainer is die elke wedstrijd met mooi voetbal wint met 3,4-0 ? kijk het nou maar aan haha je trekt hem al snel zie ik haha

26 september 2013 om 00:33

Heb je zijn wissels gezien in de afgelopen wedstrijden? Blijkbaar niet want anders zou je niet zo reageren. een trainer moet een visie hebben en dat moet je terug zien in het spel. Hij doet maar wat. Real speelt met hier en daar een uitzondering heel erg dramatisch!

26 september 2013 om 00:13

Ze speelde wel goed maar ze maakten geen kansen. En Madrid mocht hun aanval afmaken vandaar die corner en die terechte penalty. 3 punten zijn binnen.

gefeliciteerd met de 3 punten amigos, wel triest voor Elche dat ze op deze manier met lege handen staan.
Maar ja dat is voetbal, CR heeft er weer 2 bij... voor hem vind ik het top.

Maar ben bang dat het zaterdag wel eens fout kan gaan met Real met dit voetbal, dat was niet best.

Ik snap iets niet. Hoe is het ooit zooooo ver gekomen dat de Spaanse Bond zoooo diep in het achterste van Real zit. Dit seizoen is Real weer met van alles weggekomen met deze wedstrijd als toppunt. En al die Madrilenen maar altijd janken om de scheids.. Hahhahahahahahahahahaha, jullie Real-lingerie zit te strak.

Dit is echt te belachelijk voor woorden dat zoiets kan gebeuren op top niveau !! Hoe kan je in Godsnaam
Voor een penalty fluiten terwijl je er met je neus boven op staat en kan zien dat Pepe die speler van Elche naar beneden trekt met zijn rechter hand ! Dit heeft een bizar luchtje van matchfixing af ! Hoe kan dit in Godsnaam gebeuren.. Buiten dat had hij allang moeten fluiten .. Deze scheids wilde hoe dan ook dat Madrid ging winnen .. Dat mag duidelijk zijn.. Hoop op een beste schorsing voor deze man! Is al geen beste fluiter maar dit slaat werkelijk alles...

3 punten gewoon zwaar verdient!

Heb zelden zo'n bizzare laatste 5 minuten gezien jezus..die scheids mag ook thuis blijven de volgende keer, waar die gozer allemaal mee bezig was sloeg helemaal nergens op.

Dit is niet meer serieus te nemen. Pepe trekt zijn tegenstander naar de grond en krijgt een penalty mee. Hou op man. Mja het blijft real madrid altijd de scheids mee

26 september 2013 om 00:41

Scheids is zwaar omgekocht door mr Perez' pfffff real moet bijblijven he denkt de scheids zoveel euro's gaan d'r in om elche mag geen punt pakken niks daar zorgt de scheids wel voor

Was Real vanavond zo slecht dan of ? Ik heb er overigens niets van gezien maar deze tekst en de reactie s spreken boekdelen, Kan iemand mij dit onderbouwen..

26 september 2013 om 00:19

Geen een normale kans gecreerd, 2 doelpunten uit een vrije trap en Penalty. Geen creativiteit en aan de andere kant kansen voor Elche. Ronaldo speelt weer niet goed, slechte aannames, slechte schoten, maar maakt er wel weer 2, wat een speler ook. Ik vertel eigenlijk niets nieuws, zo speelt Real al jaren en dan weer een coach met de gekste wissels, dacht je eindelijk van Mourinho af te zijn.

26 september 2013 om 10:20

Oke dankjewel zelfde speel wijze dus nog destijds met Mourinho, Een Ronaldo is ook niet te missen bij Real maar dat is weer het zelfde verhaal bij Barcelona zonder die twee zullen er veel punten worden verspeeld,

ik ben benieuwd hoe real tegen at Madrid gaat spelen

26 september 2013 om 00:29

Dat weet ik al.. geweldig

wij real supporters moeten niet eens op andere reacties ingaan wij hebben lekker de 3 punten binnen

en nu lekker feest vieren

Ronaldo toch weer heel belangrijk voor Madrid. Wat is het toch heerlijk dat we de drie punten nog meenemen terwijl een aantal Barcelona fans al dachten dat ze vier punten voorstonden. Het zal zaterdag tegen Atletico beter moeten om te kunnen winnen maar ik ben er klaar voor. Zaterdagavond zit ik er weer voor.

26 september 2013 om 00:32

Real speelt gelukkig thuis, anders zie ik ze ook nog verliezen tegen atletico, die nu juist in vorm zijn. Hopelijk kunnen we winnen zodat we weer 2e staan, waar we jammer genoeg op dit moment horen.

De Howard Webb van Spanje is signaleerd!! Wat een belachelijke scheids.

Ik snap ook niet dat al die barcafans hier zich alleen bezig houden met Real, Atletico is hun grootste zorg nu aangezien die in vorm zijn en ook onverslagen. Blijkbaar zit de haat tegen Madrid diep in hun. Verder vind ik jammer dat Ancelotti toch niet de trainer is die Real nodig heeft, ik hoopte eigenlijk dan Raul assistent werd van Guardiola bij Bayern en dan op een dag Real gaat Coachen, die is tenminste geen angsthaas.

Slechte wedstrijd van real maar die penalty was wel heel slim van Pepe ook al was het er geen hala Madrid !

Ik als real-madrid fan had niet echt genoten va deze wedstrijd. Real madrid speelde niet al te best naar mijn mening. Het kan nog veel beter. Benzema heeft zijn form niet te pakken. Maar ja 3 punten in de pocket

26 september 2013 om 00:21

7 seconde extra of 2 minuten extra. Penalty gratis weggeven of voetballende scoren. Geef maar alle prijzen maar aan Madrid.

Ik vind Madrid de beste ploeg van de wereld. Ze spelen het beste voetbal van de wereld en hebben de beste spelers van de wereld. Eind oktober maken ze Barca af.
Echt hoor. Het gaat echt helemaal goed daar met Madrid! Prachtig geregeld daar!

26 september 2013 om 00:28

Vorig jaar een staartlengte verschil met Barcelona in de competitie maar toch elke keer afgedroogd zelfs in Camp nou en met een B team in Bernabeu dus waarom nu niet? De classico word een beslissende wedstrijd voor Madrid waar ze alles gaan geven.

26 september 2013 om 00:43

Barcelona zal straks weer voetballes krijgen, kijken of je dan weer zo een grote bek hebt.

clubs als real en atletico hebben geluk door franco , want waar real en atletico elke week worden bevoordeeld word barca elke week benadeeld, maar barca is zo goed dat ze de wedstrdijden door extreme kwalteiten altijd weer ombuigen in een overwinning, dan hoor je nimand erover klagen, en als ze een keer bevooroordeeld worden wat niet vaak gebeurd dan hoor je real altijd als eerste piepen.

Heel irritant

26 september 2013 om 00:26

Dit is natuurlijk wel heel erg kort door de bocht. Feit is gewoon dat de toppers uit Spanje en in andere Europese competities veel meer in bescherming genomen worden door de scheidsrechters dan de kleinere clubs, Overtredingen aan de ene kant doorspelen aan de andere kant. Het hele scheidsrechterskorps moet op de schop. Mensen die niet gevoelig zijn voor namen en clubs maar puur naar het voetbal kijken en objectief kunnen fluiten. Dit is helaas het voordeel dat je als grote clubs hebt en het nadeel als kleine clubs.

26 september 2013 om 00:32

Barca word ook bevoordeeld dus stop met wenen!

Ik ben real fan 1-1 was verdient barca is veel verder dan real maar 3 punten mag er wel wezen

26 september 2013 om 00:22

we zulle zien pik clasico 26e

30 procent balbezit dan verdien je het gewoon niet om te winnen

3 punten binnen heerlijk in de laatste minuten. Ronaldo die daar lekker de uit supporters stil maakt .heerlijk. En ga nu niet praten dat de scheids al had moeten affluiten die spits was daar 2 minuten aan het vieren en gebaren aan het doen dat hij Real heeft genekt en dan wordt de tijd gewoon stilgelegd hoor. En als dat geen penalty was dan weet ik het niet meer die Sanchez sleurt daar pepe naar de grond op een manier die totaal niet nodig was. En zeg nou niet dat Pepe hem heeft getrokken want dat is helemaal niet zo. Ramos had mischien wel rood moeten krijgen maar die Sanchez zeker ook . Heel de dag tackelen enz. Maarja Real wint nogmaals!!!! Halaaa Maadriiiiiidd en we zullen atletico gewoon verpletteren in het prachtige bernabeu en zal Cristiano weer alle monden snoeien.

Eerlijk vond ik het een heel slechte wedstrijd van Real. Slechte wissels van Ancelotti, tot nu toe ben ik helemaal niet onder de indruk van Ancelotti. Benzema, Ramos en Di maria waren slecht
Ronaldo en diego lopez redden real madrid weer.

Maar aan de andere kant begrijp ik sommige barca fans niet. Ze moeten de wedstrijd tegen Sevilla niet vergeten. Een doelpunt onterecht afgekeurd, toen vond men dat de speler van Sevilla wel een overtreding had gemaakt op Dani Alves. Er was drie minuten blessure tijd aangegeven maar het doelpunt is gescoord in de 94-ste minuut. Ik zou zeggen niet zo snel vergeten

26 september 2013 om 00:39

Inderdaad, hieronder heb ik dat ook al vermeld in mijn reactie.
Het zijn de Barcelona fans die het hardst schreeuwen, terwijl dit gebeuren al een keertje eerder is voorgevallen.

Wat is Benzema toch ongelooflijk slecht zeg, niks goeds gezien van die gast.

26 september 2013 om 00:34

Hij schoot de bal naar Frankrijk toe, wat ene kluns van een speler... Als naar hem kijk krijg ik al spontaan een depressie.

Is gewoon zielig voor elche ....wat een drama scheids je zou bijna zeggen dat ie man omgekocht is...of een madrid fan...

Als ze zo spelen tegen Atletico krijgen ze een pak slaag. Of Madrid moet weeral met 12 man spelen natuurlijk.

26 september 2013 om 00:33

Huilie huilie zielige Barca fans...

Het was werkelijk waar een aanfluiting.
Van Real, die hebben gewoon heel erg onder de maat gepresteerd.
Van de Arbitrage, ik denk dat die scheidsrechter stiekem een Real tenue aan had onder zijn uniform.

Elche heeft nog moedig gestreden, maar als je alle beslissingen tegen je krijgt, ook in heel vergelijkbare situaties dan is het onbegonnen werk.

Ik hoop dat de balans weer recht wordt getrokken de volgende keer met de tegenpartij die een of meerdere dubieuze arbitrale beslissingen mee krijgt.

En ik hoop dat deze scheidsrechter de rest van het seizoen alleen nog segunda wedstrijdjes mag fluiten.

Deze gestolen overwinning voelt lekker aan, heerlijk... Ik ben tenminste geen moraalridder. Onze Italiaan predikte aanvallend voetbal. Maar wisselt dan nog defensief ook. Ronaldo red ons wat een held beste speler ooit.

26 september 2013 om 09:15

Kun je mij misschien uitleggen wat je buiten zijn penalty en zijn enorm lucky vrije trap zo goed vond aan ronaldo? Goed beargumenteerd graag.

Bankrekening wordt dik voor deze scheidsrechter uit de hoofdstad.

26 september 2013 om 00:38

Ga jij je maar uithuilen bij je moeder, kneus.

26 september 2013 om 00:41

barca vs sevilla niet vergeten!!!!. Niet te eenzijdige reaktie geven.

Waarom is iedereen zo verbaasd over het optreden van de scheidsrechter?
Dit was dezelfde man die de wedstrijd Barcelona - Sevilla floot, dit was dezelfde man die een terechte goal van Sevilla afkeurde en het was dezelfde man die Barcelona in de 94e minuut een doelpunt liet maken terwijl er 3 min. blessuretijd was.

Ik vind het ongelooflijk om het niveau te zien van deze afschuwelijke scheidsrechter.
Zou mij niets verbazen als hij El Clasico zal fluiten.

26 september 2013 om 00:52

Barca maakte de 3-2 rond mind 93.10 sec.
terwijl de aanval begon op min 93.00
hij kon onmogelijk direct affluiten.

Bij Real waren er 2min extra tijd, terwijl de gelijkmaker op min 92 viel, dus na die goal moest de scheids gewoon affluiten, maar hij liet doorspelen, tot min 95.
dit is wel een groot verschil

26 september 2013 om 00:59

Tipi ga verder huilen, ziel poot. Echt een Madrid hater, al die haat is niet goed voor je gezondheid amigo.

26 september 2013 om 01:03

waarom zou ik huilen, Barca staat 1st, en winnen hun wedstrijden heel makkelijk.
jij zou u eerder zorgen moeten maken, want dit blijft niet duren.
geen enkele overtuigende wedstrijd gespeeld door Real, zelfs vandaag was het een ramp, maja tegenwoordig kun je ook voor een aanvallende fout een penaltie krijgen.

26 september 2013 om 10:13

@tipi09

Op dit reactie had ik gewacht, één iemand die tenminste zeg wanneer de goal van Barca tegen Sevilla werd gemaakt.
Bij een aanval die bijna binnen de 16 is mag je denk ik nooit de wedstrijd stoppen.

Dan komen de Real fans, ga huilen.
Eerlijk gezegd moeten zij huilen in plaatst van wij, dit omdat ze bijna gelijk hebben gespeeld tegen een club die amper (15) miljoen waard is ?

De Barca fans doen natuurlijk weer alsof Barcelona de scheidsrechter mee hebben gekregen. Ongelofelijk dit..

vz verkeerde titel voor deze topic.

Het moet zijn : "franco time is back, and Ronaldo schwalbes king"

26 september 2013 om 00:50

Wat ben je toch een m***.

26 september 2013 om 01:00

Go fuck yourself, ga naar barca topics homo

Check die Barca fans huilen, hypocriet bende.. Hoevaak heeft Barca wel niet gratis penalty,s gekregen van de arbiters. Juist Barca krijgt altijd de scheids mee..

Kunnen we hieruit concluderen dat het een makkie gaat worden voor Real aankomende zaterdag?

26 september 2013 om 10:14

In ieder geval schrijven ze vandaag history

26 september 2013 om 01:02

Wat barca dit barca dat, kijk naar je eigen zgnd koninklijke clubbie fantastisch voetbal laten ze zien en wat zijn ze lekker fair bezig!! Je hebt zoveel top spelers maar nog is het moeilijk om een wedstrijd te heersen, laat staan met 10 man ! Succes tegen A.Madrid

Het is zo fucking grappig dat uefalona fans over de scheids pratenm..de scheids is altijd partijdig in barcelona wedstrijden, dus hou jullie bekken dicht..

En ja dit was een oneerlijke winst voor real...had gelijk moeten zijn

26 september 2013 om 01:06

het is duidelijk dat de competitie niet zo vroeg mag beslist worden.
hoe kun je een penaltie krijgen, terwijl Pepe die verdediger naar de grond trekt, en dat in de 95ste min, terwijl er maar 2min extra tijd waren

26 september 2013 om 01:06

Ga jezelf niet indekken zwakkeling! T is moeilijk om toe te geven of niet?!?!?! Altijd wijzen naar anderen, kijk naar je eigen club en daarna praten we verder!

26 september 2013 om 04:05

Zo typisch dat enige kritiek gelijk wordt verweerd met Barca dit en dat. Je zegt zelf ook oneerlijke winst dus waarom dan zo praten? Die scheidsrechter was gewoon erg dubieus bezig dat is een feit.

Real bakt er nog niet veel van. Gelukkig zijn de 3 punten binnen met het nodige dosis geluk. De penalty was zeker terecht, maar Ramos had eigenlijk wel rood kunnen hebben.

27 september 2013 om 09:18

mag ik vragen nu (en dit is geen aanval of dat soort onzin), of je nu, twee dagen na de wedstrijd, nog steeds ervan overtuigd ben dat de penalty terecht was, terwijl de scheidsrechtersbaas nu zelf zelf dat hij onterecht was (pepe maakte de overtreding toch?) en zelfs een minuuit buiten verlengde speeltijd was?

het staat zelfs in de landelijk kranten in nederland! dat het zeer cntrovesiele strafschop was. en dat doen nederlandse kranten niet vaak, zulke dingen publiceren.

Eigenlijk verdient Barcelona na elke Liga twee bekers. Die voor het verslaan van elk team en die voor het verslaan van het speciale team bestaande uit Real en de Spaanse Bond. Maar ja, we staan nog altijd boven trieste witjes uit madrid. Geen stress. Calma.

Hoe bedoel je geluk hebben, 1-2 voorspelt met toto en nog goed ook. Bedankt hè scheidsrechter! ))

Zo gaan we dus echt niet kampioen worden.. en in de CL gaan we al helemaal geen potten breken. We missen Ozil wel een speler met een geweldige pass die achter de spits speelt. Hoop dat Ancelotti er nog wat van kan maken want het ziet er niet uit.

26 september 2013 om 01:58

Real kan sterk worden als ze terug op de counter gaan spelen, ze hebben snelheid met Ronaldo en Bale.
Ozil wordt zeker gemist voor dit spel dat Real probeert te spelen.
sommige Real fans snappen gewoon niet dat Isco geen spelverdeler is, hij is meer een aanvaller dan middenvelder.
Real heeft geen spel verdeler momenteel, daarom is het spel ook zwak.

De wedstrijd niet gezien en dus hier maar eens de reacties bekeken. Uit de reacties van de gematigde Realsupporters maak ik op dat Real goed wegkwam en dat de penalty een lachertje was.

De ultra's (laat ik ze zo maar noemen) verwijzen veelvuldig dat Barcelona ook altijd de scheids mee heeft. Indirect houdt het dus in dat Real inderdaad bij het minste geringste het voordeel van de twijfel kreeg van de scheids.

Het voetbal is blijkbaar bagger maar er worden wel punten mee gepakt. Voorlopig moeten ze het daar dus mee doen bij Real.

Benieuwd naar de stadsderby van komend weekend. Het Atletico van de competitie en dat dus verliest van Real (toch al zeker 15 jaar) of het Atletico van de bekerfinale (en die werd ook in Bernabeu gespeeld).

Leuke wedstrijd, Real komt hier goed mee weg. Ze hadden zo de punten kunnen mislopen

Wel typisch toch andere club beschuldigen dat ze swalbes maken, geen terechte kaarten krijgen en onterechte pingels cadeau krijgen en dan gebeurt dit!

Ramos had moeten vertrekken met rood!
Swalbe van Ronaldo waar uit gescoord word!
Penalty dat een overtreding van Pepe was!

En dan nog ontkennen ook en verwijzen naar andere clubs!

Wat een matchfixing zeg!

Wat maakt het uit. Madrid die nauwelijks van Elche kan verliezen.. wat moet je verwachten tegen Atl. Madrid? hahah die 3 punten verlies komt vanzelf wel.

En waarom altijd naar Barca wijzen als Madrid iets fout doet?

Oh, en geloof me Madrid fans, ik heb veel vrienden die allemaal verschillende clubs supporter en zij vonden dit ook gewoon diefstal. Maar dit is typisch la liga, de grote 2 zo veel mogelijk staande te houden(real & Barca)

En van die mensen die eerst zeiden dat Madrid vreselijk speelde en dat de 1-1 zou komen en toch nog op JA durven te drukken met ''wie verdiende het?''

hahahahaha...
hoe grappig toch dat al deze idioote hier staan te schreeuwen brand brand brand.
Blijkbaar IS Iedereen Vorige Week Vergete.
waar barce de match eigelijk zou moete Verloren hebben tege Sevilla,
met een onterechte af gekeurde doelpunt en extra time laten doorspelen,
zodat ze toch maar zoude kunne scoren,
en als dat dan gebeurde snel effe af fluiten.
stelletje hypocrieten
Bah!!!!!

26 september 2013 om 09:57

Ten 1e was het geen extra time want er werd netjes binnen de toegestane tijd gescoord en dat was hier wel anders en daarbij was de pingel onterecht en de vrije trap was een swalbe.

Zielig om je zelf in te dekken door andere wedstrijden erbij te halen.

Real is een hele goede ploeg. Heerlijk om ze te zien spelen in de Cl.
Maar waarom kan ik geen sympathie opbrengen voor deze club?
Arrogante koppen van o.a. Pepe, Ramos en Co ?
Zo van "wij zijn de beste"? Dat moet toch hinderlijk zijn.....
Maar zij maken het ernaar dat als ik lees dat ze in de slotminuut goed zijn weg gekomen dat ik dan denk..... Jammer :/

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren