Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Pedro stelt Van Gaal hevig teleur en gaat naar Londen'

Laatste update:

Het zit Louis van Gaal even niet mee op de transfermarkt. Voor de achterhoede dacht de coach van Manchester United aan Nicolás Otamendi, maar hij gaat naar Manchester City, en ook de gewenste versterking voor de aanval lijkt niet naar Old Trafford te gaan. Marca claimt dat Pedro woensdag in Londen arriveert voor een medische keuring bij Chelsea.

/

Barcelona heeft volgens de berichtgeving een bod van 28 miljoen euro plus 2 miljoen aan mogelijke bonussen geaccepteerd. Dinsdag werd nog beweerd dat Manchester City United nog wilde aftroeven in de strijd om Pedro, maar het lijkt nu dus José Mourinho te zijn die Van Gaal dwars zit. Cesc Fàbregas, die nog met Pedro samenspeelde bij Barcelona, zou een goed woordje voor Chelsea hebben gedaan bij de aanvaller en zijn landgenoot hebben overtuigd.

Chelsea werd in januari ook al in verband gebracht met Pedro, maar omdat de vleugelaanvaller toen niet meer voor een andere club mocht uitkomen in de Champions League, kozen de Engelsen voor Juan Cuadrado van Fiorentina. Hij is echter door de mand gevallen en mag na een halfjaar alweer vertrekken. Cuadrado keert vermoedelijk terug naar de Serie A; de 28-jarige Pedro kan in dat geval zijn opvolger worden.

Pedro was nog basisspeler bij Barcelona in de wedstrijden om de Europese en Spaanse Supercup, maar weet dat hij weer plaats moet maken als Neymar terug is van de bof. De aanvaller zag een nieuw seizoen met voornamelijk invalbeurten niet zitten en gaf daarom aan dat hij wilde vertrekken. De gelimiteerde afkoopsom werd in onderling overleg verlaagd naar dertig miljoen euro en Chelsea lijkt er nu dus met de 51-voudig Spaans international vandoor te gaan.

Chelsea zou een goede beslissing zijn van Pedro

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
19 augustus 2015 om 12:27

Idd,Chelsea is compleet nieuw

19 augustus 2015 om 12:31

van Gaal heeft in het latijnse deel van de wereld echt geen goede naam opgebouwd onder spelers. Daar kunnen wij in NL blind voor zijn, maar weinigen willen onder n tiran spelen. Di Maria, Valdes en Falcao hebben ook zeker geen reclame voor m gemaakt.

19 augustus 2015 om 12:34

Van gaal is gewoon erg streng net zoals de meeste topcoaches. Ligt eerder aan de mentaliteit van die spelers dan.

19 augustus 2015 om 12:34

Als je londen leest hoop je arsenal. Uiteraard is het weer chelsea, zucht....

19 augustus 2015 om 12:36

Waarom vinden sommigen het toch altijd nodig Van Gaal weg te zetten als een dictator of tiran. Beetje selectief denken als je het mij vraagt. De types die botsen met Van Gaal zijn altijd de rebellerende figuren die zichzelf belangrijker vinden dan wat er met het team gebeurt.

19 augustus 2015 om 12:38

Pedro die voor Mourinho wil spelen, geloof je het zelf?

19 augustus 2015 om 12:41

Ik weet ook niet of ik dit moet geloven

19 augustus 2015 om 12:48

Deze speler is wss alleen gehaald voor de bank omdat de concurrenten ook interesse hadden en zo worden zij er niet steker door omdat chelsea pedro koopt

19 augustus 2015 om 13:02

Ach de vraag is of je een reservespeler van barca zou willen. Je wilt als topclub toch geen speler die bij zn huidige club geen basisplek heeft. Voordeel van chelsea is zeker de stad London. Spelers met een familie kiezen daar sneller voor.

19 augustus 2015 om 13:03

Ook met riquelme had hij problemen bij barca.. Maar van gaal is iemand die vind dat je je verantwoordlijkheden moet nemen. Zowel in t veld als der buiten en wat helaas vaker gebeurt bij zuid Amerikanen is dat ze te laat komen. Vooral van vakantie vandaan hebben we dat wel vaker gezien.

19 augustus 2015 om 13:15

Vraag het Sergio Romero?

19 augustus 2015 om 13:21

@qsh0x

Dictator of tiran zijn wellicht te zwaar gekozen woorden, maar het is wel een coach met een houdbaarheidsdatum. Hij heeft een handje ervan om de spelers en/of club na een paar jaar tegen zich te laten keren.

Los daarvan, de "rebellerende" figuren zijn niet toevallig Zuid-Amerikanen. Nou kan je hun de schuld geven dat zij niet met hem om kunnen gaan, of je kan het omdraaien: hij kan niet met Zuid-Amerikanen omgaan. Spelers die vertrouwen nodig hebben. Spelers die warmte willen voelen. Dat zit in hun cultuur. Niet om Van Gaal tekort te doen, maar hij voelt dat niet goed aan.

19 augustus 2015 om 13:28

Precies wallie

19 augustus 2015 om 13:40

Waarom niet? Cesc kwam ook en hij heeft ook nog eens onder Wenger gespeeld

19 augustus 2015 om 13:40

Helemaal mee eens. Het zijn vaak jongens met iets meer temperament of het zijn heethoofdjes (rebellerende figuren zoals jij aangeeft). Dit soort types botsen gewoon met een v.gaal, die zeer direct en eerlijk is.

19 augustus 2015 om 13:49

Zuid Amerikanen zijn ook gewoon gevoeliger. Die hebben eerder een aai over de bol nodig. Iets wat van Gaal pas doet als je hard werkt

19 augustus 2015 om 13:51

Rivaldo en Riquele weet ik nog, maar er zullen meer zijn geweest. Ik vind het een logisch keuze van Pedro. En tis echt een speler die chelsea nodig heeft. Iemand buiten Hazard om die rendement heeft assisten kan geven!

19 augustus 2015 om 14:21

pedro is een goede vriend van victor valdes.... de wijze hoe van gaal valdes bij het huisvuil heeft gezet zal allicht niet echt motiverend zijn geweest voor pedro om zich bij het team van van gaal te voegen !

19 augustus 2015 om 15:24

Helaas heeft van gaal met alle drie gelijk gehad Falcao wordt nooit meer de oude. Valdes vond ik zowiezo al vreemd en Di Maria speelde 1 jaar lang goed bij Madrid en heeft daarna United gebruikt om de overstap te maken naar PSG die vorig jaar geen spelers meer mochten kopen door die Fifa regel. Van Gaal kan goed werken met Nederlanders Duitsers en Spelers die wat willen leren. Als Pedro daadwerkelijk naar Chelsea gaat is hij net als Fabregas schijnheilig. had dan in het verleden verstandig je mond dicht gehouden over Mourinhio want nu ga je voor hem spelen.

19 augustus 2015 om 13:01

Denk dat weinigen dit zagen aankomen tot deze titel toen wist ik het is chelsea die altijd topspelers uit het niets wegkapen van andere geinteresseerde clubs

19 augustus 2015 om 13:17

@Samcro , geloofde jij dat fabregas voor mourinho wilde spelen dan?!

19 augustus 2015 om 13:27

Michel, dat is een ander verhaal. Cesc wilde naar London en Arsenal was geen optie. Dan is Chelsea de beste optie na Arsenal in zijn geval. Pedro heeft in principe niets met de stad, dus kan me niet voorstellen dat hij zelf zal kiezen om naar Chelsea te gaan.

19 augustus 2015 om 14:24

@ Samcro

Nee hij wilde niet naar Londen in het algemeen, hij vond het een heel erg moeilijke keuze om voor de rivaal te kiezen, echter als Arsenal laat weten geen bod uit te gaan brengen en er verder alleen interesse is van andere clubs uit de Bpl, heeft hij uiteindelijk voor Chelsea gekozen. Dus de situatie ligt wel anders dan bij Pedro, maar zeker niet zoals jij beweert.

19 augustus 2015 om 14:35

Nee, Cesc wilde terug naar London, kon niet naar Arsenal en daarom koos hij voor Chelsea.

19 augustus 2015 om 17:46

@ Samcro

Ik heb nog even zitten zoeken en kan geen één artikel vinden waarin hij beweert dat dat een van de redenen was waarom hij voor Chelsea heeft gekozen. Chelsea was de enige club van zijn statuur die concrete interesse toonde, Fabregas heeft zelfs gezegd dat hij voor géén andere club dan Arsenal wilde uitkomen, maar Arsenal werd niet concreet, dus verkaste hij uiteindelijk naar Chelsea omdat hij meer speeltijd verlangde, en bij Barça meer fungeerde als 12e man.

Dat het in London is, is mooi meegenomen, maar was niet de reden dat hij voor Chelsea heeft gekozen, dat maakte het eerder nog moeilijker omdat het een rivaal is van Arsenal. Dus dat heb je uit je duim gezogen.

19 augustus 2015 om 14:39

Zag ik ook niet aankomen...mourinho had geen aankopen nodig zei die en toch geeft hij weer meer dan 50 miljoen uit
Ook de speelstijl van chelsea past niet bij pedro van wat hij gewend is...maar is wel snel op de counter

19 augustus 2015 om 15:02

Gaat verschijnlijk banken, daardoor laat chelsea cuadrado gaan

Oei.. dat moet pijnlijk zijn voor van Gaal.. Goede aankoop voor chelsea in ieder geval!

19 augustus 2015 om 12:27

Hoezo goed moet hij back upen voor Hazard

19 augustus 2015 om 12:31

Pedro kan prima aan de rechterkant spelen. Hij heeft dit ook meerdere malen gedaan. Hij is naar mijn weten ook rechtsbenig, dus Costa kan ook elke wedstrijd genieten van heerlijke voorzetten op zijn voorhoofd.

19 augustus 2015 om 12:32

Pedro speelt meestal op rechts. Dus ik denk dat Oscar of Willian gaat banken voor Pedro.

19 augustus 2015 om 12:35

Haha eerlijk gezegd zie ik mou wiliam echt niet banken.

19 augustus 2015 om 12:36

Niemand gaat banken voor Pedro. Ik denk dat Pedro zelf zal moeten banken. Willian zal de voorkeur krijgen boven Pedro. Jammer, bij Manu had hij flink veel wedstrijden gespeeld en daar was hij wel aan toe na de afgelopen jaren waarin hij vaak een rol als reserve heeft moeten accepteren.

19 augustus 2015 om 12:39

Vergeet niet dat een een club als chelsea, als ze echt mee willen draaien voor alle prijzen, elke positie dubbel bezet moet hebben. Als je pedro kan halen voor dat bedrag die op meerdere aanvallende posities uit de voeten kan, heb je wat mij betreft groot gelijk. Daarnaast, zoals hierboven al is aangegeven, zal hij echt Hazard niet op de bank spelen..

19 augustus 2015 om 12:40

Hazard op links, Willian op 10 en Pedro op rechts dan. Al heeft Hazard een enorme vrije rol, die duikt overal op. Dus kan je op papier Pedro ook op links zetten, omdat Hazard in de praktijk toch staat en gaat waar hij wilt.

19 augustus 2015 om 12:48

@ Rodeduivelfan: Dan ben ik benieuwd waar je Oscar en Fabregas laat? En Matic? Daarnaast vind ik Pedro ook meer een buitenspeler (rw) dan een rechtermiddenvelder (rm). Dat was bij Manu ook een beetje zijn plaats geweest denk ik. En zo speelt Chelsea niet echt...

19 augustus 2015 om 12:52

@ Redondo11

In een 4-2-3-1 systeem spelen

Matic - Fabregas
Pedro - Willian - Hazard
Costa

Dan houd je Oscar achter de hand....

19 augustus 2015 om 13:43

Dat is inderdaad de opstelling die ik in gedachte had. Oscar is geen onbetwiste basisspeler en is vrij wisselvallig. Als Pedro komt zal het voor de basis zijn.

19 augustus 2015 om 13:55

Precies zoals Bergkamp zegt, hebben jullie allemaal nog nooit Chelsea zien spelen oid? Oscar naar de bank, waar ie ook thuishoort trouwens

19 augustus 2015 om 14:50

Je moet je wel beseffen dat oscar 3 seizoenen geen preseason heeft gehad he.

19 augustus 2015 om 14:50

Als jullie als Chelsea fans Oscar niet goed genoeg vinden kan, maar dan moet er een andere vervanger komen dan Pedro. Pedro is niet goed genoeg voor een basisplaats in Chelsea 1. Nuttige back-up.

19 augustus 2015 om 14:51

Dit is de eerste keer dat hij cakantie heeft gehad. En hij was meteen de beste speler van cfc tegen swansea.

19 augustus 2015 om 15:52

pedro komt meestal op rechts ....

concurrentie voor alle posities is goed ...
zo kan hazard moeilijker zijn wedstrijden uitkiezen en moet hij nu wel alle wedstrijden tot het uiterste gaan , zoniet staat er een andere klaar ...
concurrentie voor fabregas zou ook niet mis zijn , haal Isco ook nog dan zal de kern heel concurrentieel zijn en zullen sommige spelers niet meer zo zeker zijn van hun basisplaats ....

zo komt er terug pit in de spelerskern want gezien de eerste 2 wedstrijden van de PL en ook de voorbereiding lijkt er enige verzadiging/moeheid bij sommigen aanwezig en hebben sommigen dan weer een schop onder de kont nodig om ze te laten beseffen dat er een nieuwe seizoen is gestart ... een nieuw seizoen waarin ze vrijwel onmiddellijk 5 punten achter staan op de leider !

19 augustus 2015 om 17:11

Blink daar heb je gelijk in en ik hoop dat hij zich nu laat zien nu dar hij vakantie heefr gehad, want tot nu toe brengr hij niet altijd wat van hem verwacht wordt. In het seizoensbegin doet hij het trouwens vaak goed, maar voorlopig kan hij geen constant niveau houden.

19 augustus 2015 om 17:15

Domburg.

Je hebt gelijk. Er is een gebrek aan concurrentie en dat kan je wel deels Mourinho verwijten. Hij had bv. Filipe Luis meer kunnen laten spelen vorig seizoen toen Ivanovic het minder deed. En ja Fabregas deed het op een bepaald moment ook slecht. Die had je ook een wedstrijd of 2 kunnen laten banken.

19 augustus 2015 om 18:09

Inderdaad ik zou die jongen ook niet te snel afschrijven. Plus hij compenseert ook nog eens meer verdedigend werk dan Willian. Ik zou eerder afwachten wie wie uit de basis speelt.

19 augustus 2015 om 23:14

Ik ben het met jou eens dat hj wisselvallig was..maar ik wil geloven dat dit komt omdat hij geen vakantie heeft gehad; dan ben je ook te moe om een heel seizoen te shinen,

Kijk naar Messi, hij is minder aan spelen en je zit gelijk dat hij geen vakantie heeft gehad. Dus laat staan en speler als Oscar dieh et eigenlijk van zijn werklust moet hebben.

19 augustus 2015 om 12:37

Ik denk dat Man U hem ook niet kan gebruiken eerlijk gezegd. Met Memphis, Januzaj en Young ben je voorzien in je vleugels. Lekker een spits ophalen, dat moeten ze daar doen. Hoop wel dat Pedro ook gaat spelen bij Chelsea. Zou het zonde vinden als deze aantrekkelijke speler weer meer ip de bank zit dan schittert in het veld

19 augustus 2015 om 12:40

Ik ben het helemaal met je eens. Echter denk ik dat van Gaal dat anders ziet.

19 augustus 2015 om 13:30

Maar hernandez dan. Geef hem vertrouwen dan zal hij het goed doen.

Slimme keuze. Bij Chelsea speel je altijd basis (zolang hij op rechts speelt), en maak je van alle engelse clubs het meest kans op de CL. In Engeland zelf natuurlijk ook topfavoriet. Ik zou meteen tekenen

19 augustus 2015 om 12:32

Zie city eerder als topfavoriet en dit komt van een Utd fan.

19 augustus 2015 om 14:25

natuurlijk is city ' de topfavoriet ' voor de titel , zij hebben het beste elftal en daar komt dan nog defensieve versterking bij plus bijna zeker de toptransfer van de bruyne....
vorig seizoen is city uit de bocht gegaan door de lange afwezigheden van aguero en het kwakkel seizoen van touré .

19 augustus 2015 om 13:53

Helemaal mee eens, Chelsea komt altijd ver in de CL met hun stevige organisatie. Pedro past er goed tussen met zijn snelheid op de counter.. Een echte teamspeler. Kan Fabregas lekker op de middenlijn blijven staan.

Het is officieel. Rac1 heeft het altijd goed.

19 augustus 2015 om 12:27

Rac1 heeft mensen binnen de club. Als hun met nieuws komen is het van de club.

19 augustus 2015 om 13:28

Het is pas officieel als het op de site vd clubs staat.

Dan vraag je je toch af wat United fout doet

19 augustus 2015 om 12:28

geen 30M bieden maar steeds eronder. Chelsea betaald zijn clause en hi is van hun. Verhalen over Valdes en De gea helpen ook niet.

19 augustus 2015 om 12:31

Ik dacht dat United een bod van 25 miljoen en additioneel 5 miljoen had gedaan. Chelsea biedt nu 28 milj. en 2 additioneel. Je zou niet verwachten dat dat de doorslag heeft gegeven. Wellicht waren het wat persoonlijke zaken die meespeelden.

19 augustus 2015 om 12:36

Klopt. Valdes heeft net als Cesc een goeie band met Pedro. Dus je weet denk ik wel waarom hij niet naar Manu ging.

Bij United zal hij ook alleen maar Memphis en Januzaj in de weg lopen.

19 augustus 2015 om 12:29

Eindelijk iemand die het ziet!

United heeft niks aan pedro, ze moeten zich gaan focussen op een goede spits!

Zoals gullit gister ook al zei..

19 augustus 2015 om 12:36

@ Grunn05o

United heeft helemaal geen goede spits nodig, een vaste spits is precies wat alle engelse verdedigers gewend zijn en verwachten. Wanneer je een spits hebt die terugzakt zoals Rooney doet dan weten ze mijn god niet meer wat ze moeten doen. Messi voelt zich tegen Engelse ploegen altijd fantastisch in de spits omdat ze geen benul hebben van doordekken.

Daarom is Rooney DE perfecte spits voor United. Die laat zichzelf lekker terug zakken, kunnen de vleugels spelers het gat in duiken en er is continu onrust bij de tegenstander omdat ze geen idee van doordekken hebben.

19 augustus 2015 om 12:48

Ik vind het een leuke analyse, maar je voorbeeld van Messi slaat volgens mij helemaal de plank mis. Messi scoort juist erg weinig tegen engelse clubs, zeker op engelse bodem.

19 augustus 2015 om 13:42

Rooney voelt zich nog niet op zn plek daar D.Bergkamp. Kon gister tegen een Club Brugge nog niks klaar maken. Rooney zwervend om een vaste spits heen zal em veel beter liggen.

19 augustus 2015 om 13:43

Que? Wat zou Pedro in de weg lopen van Januzaj? Pedro staat gewoon basis in dat geval en Januzaj kan banken. Of denk je dat Manu met Memphis en Januzaj prijzen gaat pakken. Die worden door stevige verdedigers onder het gras gelopen.

19 augustus 2015 om 14:09

@ Grunn05o

Ach het is dan ook 5 jaar geleden dat Rooney echt in de spits speelde. Geef die geweldenaar iets meer krediet dan één slechte wedstrijd aub. HIj speelde niets klaar maar trekt wel één keer de ruimte voor Memphis en geef eigenlijk in feite een assist. Alleen word die niet afgemaakt.

19 augustus 2015 om 15:30

klopt CR7 deed dat ook met Benzema ze zakte terug en City wist het niet meer. laat Pedro lekker naar Chelsea gaan

19 augustus 2015 om 12:32

Januzaj gaat hem niet worden. Ik ken jongens van 15/16 die fysiek nog verder zijn dan Januzaj. Hij is veel te licht, en gaat zijn carriére volgens mij ook eindigen als het eeuwige talent. Ik denk niet dat dat talent eruit gaat komen. Maar hij is pas 20 jaar, dus hij heeft meer dan genoeg tijd zich te ontwikkelen

19 augustus 2015 om 12:48

Zegt iemand met de naam Iscodisco Body is niet nodig als je exceptioneel kan voetballen. Laat Januzai nou net zo'n talent zijn, die komt er echt wel. Ik vind hem persoonlijk beter dan Depay, al is Januzai wat minder dwingend aanwezig. Wat je ook al aangeeft, geef hem tijd. United moet hem even wat minder laten voetballen en vast in het krachthonk stoppen (iets wat ze overigens ook met Andersen van Ajax moeten doen) of aan zijn snelheid laten werken, om zijn mindere fysiek te compenseren.

En zal hij in de basis staan bij Chelsea? Willian of Oscar moet dan gaan banken.

19 augustus 2015 om 12:29

Voor het team is en blijft pedro altijd de beste keuze. Je hebt al 2 individuele spelers met Costa en Hazard.

19 augustus 2015 om 12:29

Willian speelt hij zowieso de basis uit. Die kan voor de rest van het seizoen lekker samen met Cuadrado de wedstijden samen met zijn mede-bankzitters bekijken. Oscar speelt op 10.

19 augustus 2015 om 12:37

Willian speelt op 10 alleen...

19 augustus 2015 om 13:21

Oh, en wie speelt er wekelijks Rm/rw volgens jou? Oscar? Fabregas?

19 augustus 2015 om 13:37

Willian speelt op 10, Oscar bankt. Pedro gaat naar rechts. Willian krijgt sws de voorkeur boven Oscar en staat al langer op 10.
Klopt dus niet wat jij zegt.

19 augustus 2015 om 14:05

Vorig jaar speelde Oscar 26 van de mogelijke 38 wedstrijden in de Bpl, 4 wedstrijden CL en dan nog de Capital one Cup en de Fa Cup (volgens whoscored). En daarvan heeft hij een ruimte meerderheid op de CAM gespeeld

19 augustus 2015 om 14:13

Oscar was goed begin maar zakte dan weg. Presteert ook wisselvallig. Heefr vooral in de 2de seizoenshelft een paar keer gebankt. Als Pedro komt dan zal hij plaatsmaken. Willian is zeer belangrijk. Geeft altijd alles en loopt zich de longen uit het lijf.

United heeft hem ook niet nodig. Eerder een Cv of een nummer 10. Pedro vind ik wel weer beter passen bij Arsenal. Is toch dat combinatie voetbal gewend enzo.

19 augustus 2015 om 12:32

Een nummer 10 lijkt me redelijk onnodig.. Eerder een sterke Nr9. En qua verdediging zou er idd wel een CV bij mogen, al stond dat gister sterk met Blind en Smalling. Ik zal zeggen vol voor een spits gaan.. en daarnaast kijken voor een leuke CV

19 augustus 2015 om 13:12

Een 10 is echt niet nodig daar kunnen, Mata, Rooney, Herrera en Januzaj. Een CV is wel nodig hoop op Laporte en een rechteraanvaller of een spits er bij zou ook mooi zijn, had gehoopt op Pedro maar als dit bericht waar zou zijn dan moet je voor Reus of griezmann gaan kunnen op rechts en in de spits spelen.

Dit zou een geweldige aankoop voor Chelsea zijn. Hierdoor kan Willian vaker op 10 spelen (waar hij beter tot zijn recht komt) en kan Cuadrado verhuurd worden. (stelt ontzettend teleur).

Nu hopen dat we nog een top middenvelder halen met scorend vermogen en ik heb veel meer vertrouwen in dit seizoen.

19 augustus 2015 om 13:23

Hebben we inderdaad eindelijk een fatsoenlijke rechtsvoor. Het ontbreekt ons inderdaad ook aan scorend vermogen, zijn we bij de 16 dan staat niemand er om uiteindelijk die bal erin te werken. Aan de zijkanten staat al weinig scorend vermogen, maar het ontbreekt ook echt aan een type Lampard.

19 augustus 2015 om 13:41

@viswoestijn

Ja hoop echt dat hij naar Chelsea komt. Willian is een geweldige voetballer maar trekt steeds naar binnen wat het veldspel niet ten goede komt. Ook is zijn rendement als rechtsbuiten gewoon erg matig. Hij komt gewoon veel beter tot zijn recht als Cam.

Cuadrado stelt ontzettend teleur en lijkt een ontzettende miskoop te worden.

Het middenveld is gewoon de belangrijkste linie in het voetbal en alleen Matic is iemand die structueel zijn niveau haalt. Fabregas is een hele goede voetballer maar levert steeds meer in qua tempo en loopvermogen en Ramires en Mikel komen voetballend gewoon te kort.

Er moet gewoon een allround middenvelder bijkomen die ook goed kan schieten en scorend vermogen heeft. Er zijn gewoon teveel wedstrijden (zelfs tegen echt mindere teams) waarbij ons middenveld gedomineerd wordt.

19 augustus 2015 om 14:33

Het liefst zie ik dan ook Witsel komen en bijv. sommige wedstrijden switchen naar een 4-3-3. Dan kan je Fabregas positioneren in een soort Pirlo rol, ik denk dat hij dan perfect tot zijn recht komt. Het enige probleem is dat je dan niet echt ruimte hebt voor Willian en Oscar.

19 augustus 2015 om 16:06

@viswoestijn

Sowieso hebben we nu meer opties. Willian kan ook op 10 spelen en Oscar op de positie van Fabregas naast Matic.

Het belangrijkste is dat we nu meer kunnen gaan roteren. Moses was in preseason de meest overtuigende speler dus mogelijk kan hij ook verrassen.

Witsel zou een heerlijke aankoop zijn. We missen nog echt een goede box to box middenvelder met een lekker schot in de benen.

19 augustus 2015 om 16:24

Moses wil ik ook wel zien spelen of tenminste kansen zien krijgen vanaf de bank. Maar met naast Pedro nog een goede middenvelder, dan is de selectie naar mijn idee ook compleet.

19 augustus 2015 om 13:36

Idd een topaankoop als dit klopt. Chelsea moest het teveel hebben van bevliegingen van Hazard. Nu heb je er een topper bij voor een positie waar te weinig rondloopt. Willian is op 10 beter, Cuardado is niks tot nu toe.

19 augustus 2015 om 13:54

@gooner4

Klopt helemaal en daarbij komt dat teams steeds meer door hebben dat wanneer je Hazard uitschakelt je Chelsea nagenoeg uitschakelt.

Costa sukkelt al langere tijd met zijn vorm en hetzelfde geldt voor Fabregas. Zij maakten in de eerste seizoenshelft vorig jaar natuurlijk ook het verschil met hun goals en assists.

Daarbij is het zo dat zowel Willian als Hazard erg veel naar binnen trekken (de drukte inlopen) en dit het spel van Chelsea niet ten goede komt (het speelveld wordt kleiner en het tempo gaat omlaag)

. Ik denk dat Pedro ons niet alleen veel assists kan opleveren maar er ook voor kan zorgen dat ons spel beter wordt. Pedro is een typische rechtsbuiten, Willian is toch meer een middenvelder.

19 augustus 2015 om 14:17

Fabregas en Costa komen er wel weer bovenop, al gun ik het Costa niet. Hoop dat die snel weg is.

Ja precies. Je kreeg vaak trechtervoetbal zoals bij Arsenal ook het geval is als Wenger weer teveel middenvelders opstelt. Een type Pedro heb je gewoon nodig. Veld breed houden, vanaf de zijkant de loopacties naar binnen etc. Je creëert voor iedereen veel meer ruimte.

Ik vraag me alleen af of Mourinho de kwaliteiten heeft om het een goede voetballende machine te maken. Dat heeft hij nog nooit laten zien.

19 augustus 2015 om 14:31

Real Madrid was een genot om naar te kijken onder Mourinho. Dat leek toch aardig op een voetballende machine met 100+ doelpunten in een seizoen. Bij Inter liet hij ook prima voetbal zien in de competitie, dat terwijl hij een middelmatige selectie tot zijn beschikking had. Hetzelfde kan gezegd worden over het Porto van Mourinho. Dat hij met degelijk voetbal (wat weinig spectaculair was) met beide ploegen de CL wint, zegt niks over zijn prestaties in de competities. Die tegenstanders kan je ook niet met elkaar vergelijken.

19 augustus 2015 om 15:27

Voor jou, ja. Voor mij was het voetbal onder Mourinho huilen met de pet op. Alleen de counters waren van hoog niveau, maar de andere 89 minuten leek nergens op.

19 augustus 2015 om 16:14

@gooner4

Klopt, bij Arsenal is dat ook vaak het probleem geweest en bij het Spaans nationaal elftal zag je het op een gegeven moment ook. Allemaal spelers die naar binnen komen waardoor iedereen in de trechter loopt. Eigenlijk gewoon doordat je met teveel middenvelders speelt. Je maakt het de verdedigende partij ook veel makkelijker op die manier.

Mourinho is geen man die een team fantastisch positiespel laat spelen. Hij legt de nadruk meer op het beter maken van spelers + de verdedigende organisatie en taken.

Echter, wanneer je gewoon veel kwaliteit op het veld hebt staan dan ga je vanzelf beter voetballen. In de eerste seizoenshelft speelden we prima en met een speler als Pedro erbij wordt dat echt wel weer beter.

Mourinho zou nooit een trainer worden die heel dominant gaat voetballen maar ik weet zeker dat hij niet tevreden is met de manier waarop we nu spelen.

19 augustus 2015 om 18:18

Ja precies. Jammer genoeg wordt dit soms niet gezien door de trainers..

Chelsea zal zeker beter gaan spelen met meer kwaliteit, dat klopt. Het gevaar is echter dat je belangrijkste spelers in een vormcrisis kunnen raken en dan heeft Mourinho niet de kwaliteit om het team beter te laten spelen (met name in aanvalllend opzicht). Zag je bij Chelsea toen Fabregas en Costa minder werden.

19 augustus 2015 om 18:19

Het was geen prima voetbal. Het was reactievoetbal waarbij hij alles op zijn sterspeler zette. Niks mis mee, maar Mourinho zal nooit een trainer zijn die een team goed kan laten voetballen.

Van Gaal stelt die teleur ja. Mij niet. Laat Januzaj lekker spelen.

Leuk man,van de meest positieve club vd wereld qua voetbal, maar de meest negatieve club ter wereld qua voetbal.

19 augustus 2015 om 12:29

Van de bank. Naar waarschijnlijk een Basisplek.

19 augustus 2015 om 12:37

Bij city had hij ook gewoon in de basis gestaan maar wel aanvallend voetbal gespeeld

19 augustus 2015 om 12:39

Barca is natuurlijk niet de meeste positieve club vd wereld qua voetbal. Schwalbes, duikpartijen, aanstellerij en kinderhandel overschaduwen het prachtige tika taka voetbal van Barca, maar dat terzijde.

Snap niet wat Pedro bij Chelsea doet, ze hebben echt teveel spelers straks. Arsenal had moeten toeslaan.

19 augustus 2015 om 13:34

Hij bedoelt denk ik qua spel. Toch wel een goede reactie hehe.

19 augustus 2015 om 13:47

Ik snap al die heisa toch niet hoor. Barcelona heeft het mogelijk gemaakt om Pedro voor 30 miljoen te komen ophalen. Dat is al een tijdje bekend. Wie betaalt, heeft hem. Maar nee, ze moeten allemaal moeilijk doen over die variabele prijs. Waar spreken we over? Twee of drie miljoen verschil? Manu, Chelsea, City draaien normaal hun hand niet om voor zo'n peulschil. Anyway, er is niemand die achteraf moet komen klagen, vind ik. Alle drie de clubs kunnen hem trouwens gebruiken. Ik zie hem zelf liever bij City. Dan hebben ze echt een ploeg om Europees eens iets te gaan betekenen.

19 augustus 2015 om 14:12

Er staat dat hij naar Chelsea gaat niet naar United

Dit krijg je ervan als manu te lang wacht. had gewoon gelijk 30 miljoen moeten neerleggen en dan meteen overgaan met onderhandelen met Pedro over een mooi contract. Dan had je hem misschien nu al binnen gehad.

Manchester United en Louis van Gaal grijpen alleen maar mis. Eerst Otamendi en nu Pedro.. Dit gaat nog een serieus probleem worden, want zonder versterkingen gaat United zeker geen kampioen worden.

Neee, asjeblieft niet zeg. Ik ben een fan van Pedro, maar beter al gaat die niet bij zo een anti-voetbal ploeg spelen.

19 augustus 2015 om 16:17

Haha jij kijkt dus ook nooit voetbal. Wie heeft er afgelopen seizoen meer gescoord, chelsea of jouw clubje?

Goed gedaan Pedro. Van een andere bank naar een andere bank en nog wat extra nadelen. Hoe dom kun je zijn. Manchester united was zeker niet de beste oplossing, dat was City. Bij city past het voetbal duidelijk het beste bij hem.

Maar als je meer wilt spelen dan moet je inderdaad niet Chelsea gaan, garant voor een basis plaatst.

19 augustus 2015 om 12:37

Ik kom hier nog op terug. Ik weet bijna zeker dat Pedro gewoon naast Hazard en Costa komt te spelen.

19 augustus 2015 om 12:37

@ Pcwolf

BIj United in het huidige 4-2-3-1 opstelling had Pedro perfect gepast. Lekker een Mata op de 10 positie die de steekballen kan geven en Pedro voelt zich als een vis in het water op de rechter flank met een gegarandeerde basis plaats.

19 augustus 2015 om 13:04

Pedro gaat ook gewoon starten als rechtsbuiten, we hebben niemand die daar rendeert op dit moment. Willian zal dan op CAM komen waar hij stukken beter uit de voeten komt.

Net Arsenal, die worden ook met elke topspeler in verband gebracht maar halen dan uiteindelijk vrij weinig, die spelers vertrekken vervolgens naar de concurrentie.

Maar Man U heeft eigenlijk Pedro ook helemaal niet nodig. Met Depay en Young is de linkerkant dubbelbezet, waar de rechterkant met Mata en Januzaj, die eventueel ook op links kan spelen ook prima bezet is.

Een spits is meer gewenst, want zoals gisteren bleek is Rooney echt gehecht geworden aan zijn positie achter de spits, op 10 en niet zelf als spits te spelen.

19 augustus 2015 om 12:43

Hij heeft eerder ook als spits gespeeld. Deed het zelfs heel goed, alleen start hij het seizoen meestal minder.

Lijkt mij een prima aankoop voor Chelsea! Ze missen in mijn ogen nog een rechtsbuiten. Willian is een prima speler, maar ik vind hem op de tien positie beter tot zijn recht komen en Juan Cuadrado heeft tot nu toe nog niet aan de verwachtingen voldaan.

Ik hoop dat ze nu alleen nog een centrale verdediger binnenhalen, die op den duur John Terry kan vervangen, die ook alweer 34 (in december 35) is. Dat zal dan waarschijnlijk John Stones worden en dan heeft Chelsea met Stones en Kurt Zouma echt twee uitstekende centrale verdedigers voor de toekomst.

Courtois
Azpilicueta
Terry
Cahill
Baba Rahman
Fàbregas
Matic
Pedro
Oscar
Hazard
Diego Costa
19 augustus 2015 om 13:55

Ikzou alsnog Wilian eerder opstellen dan Oscar. Oscar stelt al ijna 2 jaar teleur en werkt daarbij niet hard.. Heeft geen snelheid, gee dribbel alleen een leuke trap. Nooit die mooie verhalen over hem begrepen.

Aghh zo pijnlijk is het allemaal niet..

United moet zich gaan focusses op een sterke spits.
Als ze Pedro echt zo graag wouden hebben hadden ze zo 30mil op t bureautje gedumpt.

City trekt waarschijnlijk otamendi en de bruyne aan, chelsea koopt pedro...

Zo zal de PL wel weer tussen de twee lelijke eendjes gaan.

19 augustus 2015 om 13:02

City is toch geen lelijk eendje? Prachtig voetbal, goede manager zonder spelletjes en dankbaar publiek

19 augustus 2015 om 13:05

Niet zo bitter doen jij...

19 augustus 2015 om 13:37

@cfc warrior

khad net bitterballen op

19 augustus 2015 om 13:07

Inderdaad, direct failliet laten gaan die twee. Gaan we weer naar echte voetbalclubs kijken.

19 augustus 2015 om 13:16

Maar dan ook psg aub

En direct kunnen we weer genieten van allerlei denigrerende opmerkingen aan het adres van Chelsea en Mourinho. Face it, Chelsea is gewoon een warme, prachtige club en Mourinho een absolute toptrainer die tientallen prijzen heeft gewonnen. Ook het vermelden waard is het feit dat eigenlijk al zijn (ex-)spelers lyrisch over de man zijn. Ik snap deze keuze dan ook volkomen.

Ik denk dat er prima plek is voor pedro. Fabregas laatste tijd enorm uit vorm, dan kan je oscar op 8 zetten, willian op 10 en pedro rechts

19 augustus 2015 om 13:54

Dat kan inderdaad ook, Oscar verdedigt altijd goed mee en is aanvalland ook belangrijk. Met Matic ernaast en Hazard, Willian, Pedro en Costa ervoor is Chelsea fewoon weer favoriet in de PL

Geweldige aankoop van Chelsea. Met Pedro is de voorhoede helemaal compleet denk ik. Met Pedro hebben ze eindelijk iemand die op rechts kan spelen. Cuadrado kan dat ook, maar stelt heel erg teleur tot nu toe. Chelsea heeft heerlijke vleugels straks met Hazard en Pedro.

Heb je dit weer... Wie moet er nu gehaald worden voor de rechterkant? Reus, griezmann ? Allebei duur maar kan geen betere bedenken.

19 augustus 2015 om 13:30

Ik zou Yarmolenko misschien ook nog wel eens willen zien komen. Dat is natuurlijk een gokje omdat hij uit een mindere competitie komt, maar hij heeft echt waanzinnige statistieken voor een rechtsbuiten.

Ik heb hem verder niet veel zien spelen naast een enkele wedstrijd en wat video's maar ik vind zijn speelstijl wel indrukwekkend. Vooral zijn rust met de bal aan de voet in en rond de 16 vind ik een positief punt. Dat is vaak een plek waar United begint stuk te lopen.

19 augustus 2015 om 14:34

Muniain kan op rechts uit de voeten. Hetzelfde geldt voor Draxler. Zo kunnen ze ook die 85 miljoen voor Muller aan De Bruyne uit spenderen. Er zijn iig nog meer dan voldoende opties voor op de rechterflank. Ik zag ook ergens Gaitan voorbij komen, dat lijkt me zelfs de meeste ideale versterking.

Niemand wil naar Utd, iedereen blijft door hameren dat Utd de grootste club ter wereld is maar na 2 slechte seizoenen zijn spelers er al na verkeken. Grote club hoor maar komen niet verder dan plek 4 dit seizoen in de BPL tenzij ze nog voor vuurwerk gaan zorgen.. ik bedoel het kan nog altijd, geld hebben ze zat en ze moeten ook wel.

19 augustus 2015 om 13:33

Daarom hebben ze ook Scheiderlin aangetrokken, Schweinsteiger vanaf Bayern weten te halen en met Darmian een speler aan weten te trekken die ook in de belangstelling van grote clubs stond.

Uiteindelijk zijn er talloze spelers in verband gebracht met United, maar op wie hebben ze nou echt een bod gedaan? Hebben ze ooit echt geboden op Otamendi bijvoorbeeld? Waren ze echt met hem bezig?

Zolang en geen bod geaccepteerd is kan een club niet met een speler onderhandelen en kan de speler de club ook niet afwijzen. Om te roepen dat een speler niet wil is derhalve een nogal voorbarige conclusie.

19 augustus 2015 om 13:49

Uit dit hele verhaal begrijp ik niet dat Pedro niet naar United wil. Ik begrijp eerder dat Manu wat aan de prijs zit te knagen, terwijl een derde met de prijs gaat lopen.

19 augustus 2015 om 13:59

Inderdaad. En dat zou ik onbegrijpelijk vinden.

Na al zo'n 2 jaar voor alles en iedereen (gedwongen) de hoofdprijs te betalen, ga je nu ineens miepen om een paar miljoen.

Dan zou je toch bijna concluderen dat ze helemaal niet zo veel interesse in Pedro hadden of dat Pedro zelf, op basis van de verstoorde relatie tussen van Gaal en Valdes, liever een andere keus heeft gemaakt.

19 augustus 2015 om 22:36

Jij doet als of Schneiderlin, Schweinsteiger en Darmian grote spelers zijn. Schneiderlin heeft 1 goede seizoen gekend bij The Saints, meer niet. Darmian doet het aardig en is ook een goeie back maar geen ster en Schweinsteiger, als Utd hem 4 jaar geleden had gehaald dan snapte ik het maar hij is onderhand niet meer de jongste en is de afgelopen 2 jaar alleen maar geblesseerd geweest.

Verder speelt Utd geen CL en moet je toegeven dat City en Chelsea ver uit de beste selectie hebben, daarnaast is Arsenal ook beter dan Utd tenzij er nog aankopen gaan komen die ik wel verwacht van Utd.

20 augustus 2015 om 09:30

Lol, Schweinsteiger geen grote speler. Dat hij 2 seizoenen pech heeft gehad met blessures betekent niet dat hij geen klasbak is.
Schneiderlin is geen wereldse naam nee, maar wel een speler uit het team van het jaar van vorig seizoen. Vorig seizoen dus simpelweg 1 van de sterspelers uit de PL. Daarnaast waren er een jaar geleden al grote clubs voor hem in de markt, maar hij mocht niet weg van Southampton. Algemeen bekend dus die onzin dat hij pas 1 jaar goed speelt kan ook de prullenbak in.
Zoals gezegd is Darmian een speler die ook in verband werd gebracht Arsenal, Bayern en Barcelona. Nee, geen supersterrennaam maar duidelijk een speler die dankzij zijn spel bij de grootste clubs van Europa is opgevallen.

Hoe dan ook ga je voor het gemak maar compleet voorbij aan het grootste gedeelte van mijn reactie. Jij doet net alsof United op alle spelers met wie ze in verband zijn gebracht ook een succesvol bod hebben uitgebracht en vervolgens nee hebben gehoord van de speler. Dat is dus simpelweg niet waar en daarom is conclusie 'niemand wil naar United' pure onzin.

Sowieso vind je zelfs Schweinsteiger geen grote speler. In dat geval zijn er slechts een stuk of 10-15 grote spelers op deze aardbol. Daarvan zullen er zo'n beetje 0 mogen of willen vertrekken bij hun club.

Roepen dat United geen CL speelt is ook weer lekker onzinnig. Ik neem aan dat je weet dat ze net 3-1 hebben gewonnen in de play-offs in een wedstrijd waarin Brugge helemaal niets in te brengen had? Er moet iets raars gebeuren willen ze dit uit handen geven dus de kans dat ze CL spelen is gewoon immens.

Natuurlijk hebben Chelsea, City en Arsenal ook goede selecties. Chelsea heeft zo'n goede selectie dat ze na 5 verliespunten ineens 3 spelers willen kopen. Arsenal heeft net zo goed nog pijnpunten open liggen in hun selectie. Alleen van City heb ik het idee dat ze alles wel redelijk dicht hebben getimmerd. Zeker als Otamendi daar ook nog eens heen gaat.

Weet niet of dit lichtgewicht gaat slagen in de premier league. Lijkt me een speler die uitstekend rendeert in een Barcelona speelstijl, maar chelsea speelt heel anders. Maar ik laat me verrassen

Goede speler, maar wat ik de afgelopen wedstrijden van hem heb gezien was vooral dramatisch. Doelpunt tegen Sevilla was verlossend, maar is niet meer het niveau van paar jaar geleden. 30 miljoen goede prijs , een goede verdediger halen in de winter.

Snap ook niet waarom er zo lang gewacht word... Betaal die 30 miljoen en barca heeft niks te zeggen

Er word onderling natuurlijk ook met elkaar gesproken door voetballers. En laat ik het netjes zeggen, door de jaren heen is gebleken dat louis niet echt overweg kan met de warmbloedige medemens. Recent zie valdes falcao en di maria geen kleine jongens in het hedendaagse voetbal. Dus als je het mij vraagt gaat een pedro of otamendi echt niet naar manu hoor en dat heeft louis helemaal aan zichzelf te danken.

19 augustus 2015 om 13:44

Tja, maar ligt dat nu allemaal aan van Gaal?

Di Maria riep dat hij wegens van Gaal naar United kwam. Kwam flitsend uit de startblokken de eerste wedstrijden maar zakte daarna ver terug. Er werd rond die periode ingebroken in zijn huis dus dat heeft er wellicht wat mee te maken. Feit is dat hij daarna gewoon veel en veel te weinig presteerde. Dan kom je er naast te staan. Haalde daarnaast ook nog een oliedomme rode kaart, wat ook niet in zijn voordeel sprak.

Falcao heeft nimmer weten te overtuigen. Speelde veel wedstrijden onthutsend zwak en heeft gewoon niet aangetoond dat hij in de basis moest. Voor hem was het volgens de media een schok dat hij met het tweede elftal een wedstrijd moest spelen omdat hij zogenaamd zo'n vedette is. Voor velen is dat gewoon de normaalste zaak van de wereld, getuige ook van Persie die dat zonder morren wel deed.

Valdes is een verhaal apart. Volgens de overlevering zou hij geweigerd hebben met het tweede elftal mee te doen. Tja, bij zo'n weigering is van Gaal klaar met je.

Wat je wat mij betreft uit bovenstaande verhalen kan concluderen is dat van Gaal dezelfde regels hanteert voor iedere speler. Of je nou net uit de jeugd komt of al 5x wereldvoetballer van het jaar bent. Net als een ander moet je presteren of je komt er naast te staan. Ben je geblesseerd geweest dan moet je eerst in het tweede wat minuten maken om aan te tonen dat je er weer klaar voor bent.

Als dat voor spelers als Otamendi en Pedro reden is om niet te komen dan vind ik het prima. Die regels zijn voor iedereen en ik zou niet weten waarom dat voor hun niet zou gelden. Het zegt in mijn mening veel over het karakter van een persoon als ze daar niet mee kunnen leven.

Die zag ik niet aankomen. Wel een goede aankoop. Cuardado laat echt helemaal niets zien en Ramires op rechtsbuiten is ook om te huilen. Nu hebben ze Hazard, Willian en Pedro in de basis (zou ik doen) met Oscar, Cuardado en ? als back up.

United had veel sneller moeten handelen, net zoals bij Otamendi. Lijkt wel Arsenal haha.

Wel raar dat Pedro onder Mourinho wil spelen.

Tsjaa... Dat heb je met een gemaakte topclub als Chelsea. Zit totaal geen beleid in de aankopen. Heb alleen maar uitspraken van Mourinho gelezen waarin hij zei niet zoveel te gaan doen op de transfermarkt en na twee slechte wedstrijden worden de spelers weer overal vandaan gekocht.
Ik neem het ze niet kwalijk hoor, iedere andere club zou hetzelfde doen als ze een Russische suikeroom hadden, maar een beetje beleid mag toch wel. Ik bedoel, je koopt Cuadrado voor 40 miljoen, die heeft alleen nog de pillonetjes neergezet op de training. Dan heb je een Salah die het geweldig deed bij Fiorentina, maar die wordt weer uitgeleend aan AS Roma. Om maar nog te zwijgen over het zo makkelijk laten vertrekken van Kevin de Bruyne. Nee, nu moet ineens Pedro erbij komen.
Prima speler, daar niet van. Maar de mensen die over het beleid gaan bij Chelsea zijn natuurlijk gewoon kleuters met een zak roebels.

Achja, Mata, Herrera, Rojo, Chicharito en Valencia hebben een prima tijd bij United, het zal dus waarschijnlijk niet alleen aan Louis liggen, maar ook hoe sterk de spelers zelf mentaal zijn.
Btw wel jammer dat Pedro en Otamendi niet komen, hoop nu op Reus en Laporte.

Achja teleur liever depay dan Pedro op links!

Past echt niet bij chelsea hebben al genoeg goede buitenspelers

United moet toch echt wat daadkrachtiger gaan handelen.
Hummels, Godin, Pedro, Otamendi, Vidal en Ramos zijn allemaal niet gekomen terwijl ze er wel mee in verband worden gebracht.
Muller gaat niet komen, ga dan voor Lewa als je een spits wilt.
Zag overigens Jackson Martinez ook heel graag komen

19 augustus 2015 om 15:57

Maar in verband gebracht worden met is niet hetzelfde als daadwerkelijk interesse hebben en over willen gaan tot aantrekken.

Daarnaast kan je nog zo daadkrachtig zijn, als een speler prima zit waar hij op dat moment onder contract staat dan begin je simpelweg niets. Hetzelfde als dat een speler wel kan willen maar de club niet.

Ze zoeken schijnbaar echt wereldtoppers en daar zijn er niet zo gek veel van. Laat staan dat ze beschikbaar zijn en ook weg willen bij hun club.

Het lijkt dus een wedstrijdje touwtje trekken tussen City, United en Chelsea. En wellicht Arsenal in de schaduw. Pedro wilt vertrekken omwille van te weinig speeltijd, dus degene die hem kan verzekeren van een basisplaats komt al heel ver.

Persoonlijk zou ik hem het liefst bij Arsenal willen zien.

Zogenaamd haatten al die barca spelers Mourinho, ze spraken iig nooit positief over hem. Maar toch belanden ze nu bij Chelsea.

Was ook niet nodig bij Man U.
Hij zal ook wel geen basis plek hebben bij Chelsea.
Wie moet er voor hem uit? Oscar? Willian? Hazard?

Pedro basis in Europese supercup? C'mon buddy!!!

Yes! Pedro eindelijk weg bij Barcelona. Kom maar door met Sandro en Munir die veeeel meer toevoegen en veel meel dreiging veroorzaken.

Pedro, bedankt voor je jarenlange bewezen dienst. Je was een geweldige speler die belangrijk voor ons is geweest maar met name de afgelopen periode heb je te weinig toegevoegde waarheid gebracht. Je liftte het spel niet op.

Succes bij Chelsea!

Als dit waar is, is het wel een klap voor United. Pedro was de target om de voorhoede te versterken. Woodward is zelfs al in Barcelona geweest. Doet me denken aan Willian, die op het punt stond voor Spurs te tekenen en op het laatste moment weggekaapt werd door Chelsea.

Nu moet United op zoek naar een alternatief, want er moet sowieso wat bij voorin. Ben benieuwd wie het wordt.

Is een goeie winst voor Chelsea

Dat komt ervan Louis! Die gasten bespreken natuurlijk ook wel met elkaar wat voor persoon je bent en hoe het in de kleedkamer eraan toe gaat!

Ik denk dat doordat pedro komt oscar gaat banken en willian naar 10 schuift samen met fabregas en dan hazard en pedro op de vlanken met matic als verdedegende middenvelder

Pedro het goudhaantje van Barca, maar denk echt dat hij enorm tekort gaat komen in de PL. Hier wordt wel wat meer gevraagd dan alleen maar een balletje breedleggen en goed positiespel.

Als je mag kiezen tussen een wereldstad als Londen en de provincie stad Manchester dan is die keus niet xo moeilijk. V Gaal is een goede trainer. Maar owee wanneer je een weerwoord hebt, dan kun je vertrekken. Tel daarbij op dat de Spanjaarden die onder Loui bij Manchester hebben gewerkt niet echt over hem zijn te spreken.Dan is de keus voir Londen te verklaren. Louis moet sowieso uitkijken dat hij door zijn te dominanten gedrag geen speler meer bij Manchester wil komen spelen

Pedro is het type speler dat chelsea nodig heeft. Die kan tenminste een goal maken en een degelijke voorzet geven ( voor costa of falcao )
Nu kan willian afwisselen met oscar op de 10.
Pedro heeft ook de snelheid om te counteren.

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren