Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Nog nooit meegemaakt, en niemand in de staf’

Laatste update:

Nemanja Gudelj gaf eerder dit seizoen niet om te kunnen gaan met zijn rol als reserve bij Ajax. Toen hij in aanloop naar het duel met AZ aangaf geen trek te hebben om op de bank te zitten, werd hij door trainer Peter Bosz uit de selectie gezet. De coach was verrast door de Servische middenvelder, die sindsdien niet meer speelde voor de club waar hij tot 2020 onder contract staat.

/

Na de komst van Hakim Ziyech naar Ajax werd Gudelj naar de bank verdrongen. "Een speler die zegt: ik kan het niet meer opbrengen. Ik had dit nog nooit meegemaakt, en niemand in de staf, ook een ervaren collega als Hennie Spijkerman niet”, zegt Bosz in gesprek met Voetbal International. "Mijn eerste reactie was direct: dat kan ik niet accepteren. Lijkt me ook logisch. Als ik het bij hem zou toestaan, dat hij alleen als basisspeler ingezet mag worden, hoe denk je dat de rest reageert? Dan zijn er meer spelers die zeggen: laat mij ook maar weten als ik weer basisspeler ben. Iedereen snapt dat dit niet kan."

Ajax gaf de 25-jarige Gudelj nog even de tijd om op zijn besluit terug te komen. "Hij maakte het bij ons bekend, waarna hij anderhalve week met Servië weg was. Toen hij terugkwam, zijn Hennie Spijkerman en ik opnieuw met hem gaan zitten”, aldus Bosz. “We hoopten dat hij er anders tegenaan zou kijken, maar hij dacht er nog exact hetzelfde over. Ik heb hem nog gewaarschuwd. Voor de reacties van buitenaf, voor andere clubs, die dit gedrag zien. Maar hij was gedecideerd.”

Denk jij dat Nemanja Gudelj in januari wordt verkocht?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

In de winterstop weg, maar door dit gedrag denk ik dat dat zelfs voor een laag bedrag moeilijk wordt en ik zie hem in de zomer gratis vertrekken, of z'n contract wordt ontbonden.

20 december 2016 om 16:39

Volgens mij is het voor hem juist wel een straf om te blijven... daarmee zit je hem het meest dwars en zend je als club zijnde een signaal uit

20 december 2016 om 19:14

Tja ... zou op zich wel een soort van straf zijn, maar (1.) hij verdient ze wel makkelijk (een Bogarde-tje) en (2.) economisch niet echt verachtwoord voor Ajax om zijn salaris door te betalen en een transfersom mis te open.

20 december 2016 om 16:43

Nou dat lijkt me sterk. Gudelj is niet de meest getalenteerde speler in de eredivisie maar door gard werken is hij toch heel ver gekomen. Deze gast heeft alle trainbare skills ver ontwikkeld want hij heeft een gigantisch loopvermogen, goed afstandsschot, goede vrije trappen en hij heeft een sterk lichaam daarom snap ik er ook niets van dat hij gelijk de handdoek in de ring gooit. Gezien zijn achtergrond snap ik er ook niets van want zijn vader leek mij een vrij harde coach die hem wel de waarheid durfde te vertellen en ook zijn broertje benadeeld hij hiermee.

20 december 2016 om 16:55

Man man, ontwikkelde skills? Goede vrije trappen? Goed afstandschot? Wat loop jij te trollen. Ze zijn al die misgeschoten ballen, nog steeds aan het zoeken rondom het gehele Arena gebied. Of je hebt het over Eriksen?

20 december 2016 om 16:55

@memphisdepay, 9 van de 10 keer komt zijn vrije trap of corner niet in de buurt van het doel of een medespeler. Zijn afstandsschot is af en toe raak, maar gezien de vele schoten die nergens op lijken zou ik het zeker niet goed durven te noemen.

20 december 2016 om 16:59

Onzin, je probeert te scoren. Heb hem regelmatig een vrije trap of een goal van afstand zien maken.

20 december 2016 om 16:44

Ajax laat hem deze zomer echt niet gratis vertrekken hoor. Dan laten ze hem liever doelloos rond huppelen tot zijn contract voorbij is. Ze hebben het geld om dat te kunnen veroorloven en volgens mij heeft VD Sar laatst ook al gezegd dat ze hem zijn zin niet zomaar gaan geven.

20 december 2016 om 17:49

Op de tribune zetten. Alleen voor zichzelf laten trainen, en contractje uit laten dienen. Broertje en papa naast hem op de tribune. Veel succes na 2020 topsportert.

20 december 2016 om 20:58

Hem zelf op de tribune zetten vind ik een prima deal! Maar om nou zijn vader en zijn broertje er bij te betrekken dat gaat iets te ver lijkt me als Ajax zijnde...

Ik denk dat het wel einde oefening voor hun is als Gudelj eenmaal weg is. En daarmee benadeeld hij hun zeker mee.... We zullen het zien..

20 december 2016 om 18:30

Ik zou zeggen zo lang je je eigen niet anders opstelt en je werk niet goed uitviert geen salaris en zetten we je op non-actief. Moet ik eens bij mijn werknemer doen, een maand werk weigeren te doen dan kan ik fluiten naar mijn salaris.

20 december 2016 om 19:14

Klopt Lucagio, en dat verdient hij ook. Alleen krijg je dan de situatie dat je gewoon contractontbinding kan gaan vorderen bij de rechter, met een reeel risico dat hij dat nog krijgt ook. En dat wil Ajax niet. Helaas heeft de speler in dit soort gevallen een paar machtsmiddelen. En die zal hij zeker gaan gebruiken.

20 december 2016 om 19:43

Wat voor machtsmiddelen, en met welke speler die zijn werk weigert te doen heb je gezien dat die 'machtsmiddelen' succesvol gebruikt zijn?

20 december 2016 om 18:31

Ik zou zeggen zo lang je je eigen niet anders opstelt en je werk niet goed uitviert geen salaris en zetten we je op non-actief. Moet ik eens bij mijn werknemer doen, een maand werk weigeren te doen dan kan ik fluiten naar mijn salaris.

20 december 2016 om 21:01

Ik denk dat je dan ontslagen wordt op staande voet. En laat dat nou net zijn waar Gudelj geen probleem mee heeft... Dan staan de clubs voor hem in de rij als hij transfervrij is.

Helaas zit er niks anders op dan zijn salaris betalen en hem verkopen. En als Ajax het hard wilt spelen dan zetten ze hem gewoon op de tribune totdat hij het weer kan opbrengen.

20 december 2016 om 21:25

Ik zou de vraagprijs zetten op de gemaakte kosten. Iedere maand wordt hij duurder. In de tussentijd iedere dag de maximale boete geven ivm werkweigering.

Beetje laag van Bosz om dit zo in de media te roepen

20 december 2016 om 16:07

Hoezo? Is gewoon werkweigering, gudelj gedraagt zich belachelijk. Moeten we daar dan maar lief over doen?

20 december 2016 om 17:15

Zulke dingen mogen juist wel in de media worden benadrukt. Elke supporter mag weten hoe het nu precies zit. Het is niet zomaar iets.

20 december 2016 om 16:07

Laag? Hij is meerdere keren met die prutser om de tafel gaan zitten. Blijkt dat die gozer geen greintje professionaliteit in z'n donder heeft, maar wel voor een dergelijk salaris onder contract staat. Dan ben je er wel goed klaar mee en mag je dat laten weten ook.

20 december 2016 om 16:08

Laag? Onzin. Bosz kan toch moeilijk doen alsof er niks aan de hand is. Het is een bizarre situatie zoals Bosz zelf al aangeeft en dan krijgt hij vanzelfsprekend vragen hierover. Dan moet je als trainer ook gewoon eerlijk kunnen zijn anders gaan mensen daar weer over zeuren. En het is niet alsof Gudelj onschuldig is aan dit. Als je je zo opstelt is het logisch dat er over gesproken gaat worden in de media, ook door je trainer. Dus Gudelj heeft dit op zichzelf afgeroepen. Die jongen moet zich kapot schamen voor zijn houding.

20 december 2016 om 16:11

Ik ben wel tevreden met deze openheid. Gudelj ook nog even zijn zegje doen, weten we hoe de vork in de steel zit.

20 december 2016 om 16:11

Wat roep hij dan dat in jouw ogen laag is? Hij vertelt toch enkel over zijn verbazing en hoe het chronologisch gegaan is, dat hij en zijn staf nog niet eerder zo'n ervaring meemaakten, dat hij Gudelj een weekje tijd gaf om te bezinnen, maar Gudelj bij zijn besluit bleef? Wat is daar fout aan? Hij beschadigt Gudelj er geenzins mee, dat heeft de speler al zelf voor elkaar gekregen met zijn afwijkende gedrag.

20 december 2016 om 16:14

Heel laag inderdaad. Een werkweigeraar die de sterren van de hemel speelde, en zonder reden buiten de selectie wordt gezet verdient beter. Je hebt de verplichting je achterban op de hoogte te houden. Niks meer en niks minder.

20 december 2016 om 16:25

Beetje laag van Gudelj bedoel je? En waarschijnlijk is Bosz hierna gevraagd in een interview.

20 december 2016 om 17:47

Is niet laag!

Gudelj mag blij zijn dat hij bij een club als Ajax speelt... snap niet dat mensen altijd de speler beschermen . zelfde verhaal als met Ziyech bij ons werd hij altijd toegezongen. En werd in de wedstrijd Twente - Ajax niet uitgefloten... maar toch geven mensen Twente en de Supporters de kop

Houd eens op met dat gedoe! had dit van gudelj niet verwacht! hij mag blij zijn dat hij de kans krijgt in het hoogste voetbal niveau van Nederland!

20 december 2016 om 19:27

Wat laag zeg, transparant en eerlijk beleid. Gut gut...

20 december 2016 om 20:58

Waarom? Wat is er in deze uitleg van Bosz dat niet vanuit de technische staf geredeneerd is en respectloos voor Gudelj?

Riskante keuze van Gudelj, wat als geen club hem wilt of kan betalen in de winter- of zomerstop? Dan heb je totaal geen wedstrijdritme meer en zal je carriã£â¨re in het slop raken. Ik snap niet dat je zo'n keuze als speler kan maken, een voetballer wilt toch voetballen, desnoods in Jong Ajax of in de beker/europese wedstrijden?

20 december 2016 om 16:26

Ik snap het ook niet. Buitenandse clubs zullen ook anders tegen hem aankijken. Een speler die zich koste wat het kost terug zou wil vechten in de basis. Werklust. Of een speler die na een paar wedstrijden op de bank al ongemotiveerd is. Daar zit niemand op te wachten.

20 december 2016 om 21:04

Dat is dus de grote vraag... Misschien is er wel een club die achter de schermen hem heeft aangemoedigd om een breuk te forceren. Wie weet... Als die club bereid is minimaal 5-6 miljoen te betalen dan heeft het zin gehad...

Maar goed.. Het feit blijft wel dat Gudelj met wat voor reden dan ook in zijn achterhoofd een breuk forceert.. En die instelling kan nooit goed zijn.. Als hij het nu doet kan hij het later ook gewoon bij zijn nieuwe club opnieuw doen.. Dat vormt wel degelijk een riscio..

We gaan het zien in januari..

Hoe kansloos ben je als je een beroep uitoefent waar honderden miljoenen mensen alleen maar van dromen en dat je het dan niet op kan brengen om dat op een professionele manier uit te oefenen. Laat hem maar lekker naar China of iets dergelijks gaan. Zijn we er meteen voorgoed vanaf..

Je ziet het voornamelijk bij amateurclubs... spelers die zich te goed voelen voor de bank. Nu weet Bosz eens hoe het voelt om met niet alleen maar profs te werken

Ik kan er met mij pet niet bij wie denkt die Gudelj wel dat hij is? zijn concurrenten zijn beduidend beter en laten het wel zien. Het is topsport en hierbij horen ook tegen slagen zoals op de bank terecht komen. Zij gedrag is echt schandalig, ik weet dat Ajax niet zal doen maar als ik TD was zou ik hem gewoon tot 2020 bij de belofte laten mee trainen.

20 december 2016 om 17:08

Dat kan ook niet echt. Als er een marktconform bod wordt gedaan en Ajax weigert zal Gudelj ook wel naar de bond stappen. Deze jongen gaat op z'n laatst in de zomer weg met ongetwijfeld verlies qua transfergelden, laat staan salariskosten. Maar so be it.

20 december 2016 om 17:43

Maar wat is een marktcomform bod? Met de huidige vorm en situatie is er echt geen club die meer dan een miljoen of 3 gaat bieden voor hem en dat is ruim onder zijn aankoopprijs . Denk dat Ajax een stuk sterker staat dan jij suggereert. Dit baseer ik op gevoel, ik heb echter geen harde juridische feiten.

20 december 2016 om 19:24

Ik weet het niet. Ik denk dat Gudelj en z'n zaakwaarnemer het niet voor niets op deze manier spelen. Die zal wel vlug voor een miljoen of drie vier verkocht worden denk ik

20 december 2016 om 20:10

Ik denk dat Gudelj al een club heeft. Ze zijn nu aan het proberen een breuk te forceren om de transferkosten te drukken.

Wordt nog lastig hem te verkopen vermoed ik, als andere clubs weten dat hij het niet op kan brengen om op de bank te zitten, willen ze hem denk ik echt niet hebben. Daarnaast denkt Gudelj volgens mij dat hij de beste middenvelder van de Eredivisie is. Altans zo komt hij op mij over. Daardoor wil hij ook niet naar een club van hetzelfde niveau als Ajax, maar naar een Europese middenmoter of topclub. Hier staat hij ook niet in de basis en zit hij misschien zelfs wel een stoel op de tribune warm te houden kan hij dat dan wel op brengen. Misschien wel voor een miljoen meer dan dat hij bij Ajax verdiende. Ik zou zeggen weg doen voor elk aannemelijk bod.

En dan een tijdje terug nog roepen "denk dat de Ajax fans mij graag terug willen zien."

Kansloze gozer. Een leuk doelpunt gemaakt ooit tegen Heracles vorig seizoen en voor de rest was het 3x niks.

Ik vraag me in gevallen als deze altijd af of zo'n Gudelj wel gewoon zijn volle salaris uitbetaald krijgt. Zou namelijk te gek voor woorden zijn.

20 december 2016 om 16:36

Inderdaad. Een statement van Ajax dat ze het niet meer op kunnen brengen om zijn salaris te betalen zou ik best kunnen waarderen..

Ligt het aan mij of komt opvallend vaak voor dat het bij Ajax vaak escaleert met moeilijke jongens? Heeft dit met de discipline te maken? Ik vind het goed hoor hoe Ajax ermee omgaat, ze tolereren niet en dat is terecht klaar!

Ik vind het werkelijk schandalig dat als je zoveel geld verdient, een reserve rol niet kan opbrengen! Ik vind dat je je kapot moet schamen! Tuurlijk mag je erkennen dat je het lastig vindt, maar dat is dan een motivatie om er weer uiteindelijk te staan!

20 december 2016 om 16:51

Ajax heeft de meeste voetballers onder contract dus de kans is ook vele malen groter.
Tevens ligt Ajax altijd onder de grootste loep dus de kans dat het in de media terecht komt is ook groter.

20 december 2016 om 17:25

Als je gaat kijken naar verhouding relletjes tot voetballers onder contract staat Ajax nog steeds ver boven de rest dus dat argument gaat niet op.

Ajax ligt onder de loep waardoor die jongens omhoog worden gepraat als het goed gaat. Niet iedereen gaat er evengoed mee om zodra het een keer fout gaat. Gudelj overspeeld zijn hand en krijgt de deksel op de neus.

20 december 2016 om 20:00

Denk dat ze nu inderdaad relatief vaak gedoe hebben. Feyenoord opvallend weinig gedoe eigenlijk, al jaren.

PSV ligt er maar net aan wat je mee rekent. Die hadden een paar jaar geleden weer een paar spelers die moeilijk waren.

Ik hecht er persoonlijk weinig waarde aan. Die spelers staan onder grote druk, en ze zijn jong. Daar springen af en toe een paar stoppen.

Hij kan het best naar een club in Servië dan blijft hij in beeld voor zijn nationale elftal en kan hij daar misschien basis. Hij klinkt niet als een professional maar dit geeft ook aan dat hij graag wilt spelen.

Het probleem is dat Gudelj dit helemaal niet meent. Hij wil gewoon een breuk forceren en denkt dat dit de beste route is. Lemic heeft al lang gesproken met geã¯nteresseerde partijen maar die willen niet de hoofdprijs betalen. Dan maar zo. Het is zeer laag allemaal, maar gelukkig heeft Ajax ruim de tijd gehad om zijn standpunt in deze te bepalen.

Boilesen 2.0?

Maak er maar Bogarde 2 van. Dit is totaal onacceptabel. Kost je misschien uiteindelijk zelfs meer als aan dit soort praktijken toe gaat geven door ze door een zacht prijsje te laten vertrekken omdat je t liefst zsm van dit soort types af wil.

20 december 2016 om 17:11

Bogarde werd verteld dat hij niet meer nodig was en kon vertrekken. Hij had geen zin om zijn salaris in te leveren en heeft er toen zelf voor gekozen om op de tribune te zitten. Het gedrag van Bogarde kan ik begrijpen, zou het in zijn situatie niet hebben gedaan, maar ik kan me er iets bij voorstellen.

Bij Gudelj kan ik me helemaal niets bij voorstellen, echt ongelooflijk hoe die gast zich gedraagt bij Ajax. Waardeloze manier van handelen van hem en zijn zaakwaarnemer.

20 december 2016 om 17:12

Ach ik zou dr maar vanuit gaan dat deze jongen allang een contract ergens heeft getekend lijkt me niet dat als hij geen zekerheid heeft qua club dat je dan zoiets doet hij toch wel een grote club als ajax

20 december 2016 om 17:17

Ongetwijfeld, anders is het wel heel erg dom. Dan nog vind ik het volstrekt onethisch.

20 december 2016 om 20:14

dan kan ajax dus nog meer aan hem verdienen want je mag geen contract tekenen ergens anders als je nog een contract bij een club hebt , en volgens mij mag je ook zonder toestemming niet praten met een andere club

Zo snel mogelijk lozen deze loser. Plus vader en broertje. Gaat Ajax geld kosten maar nu heb je een splijtzwam in de groep. Wegwezen met die gast. Met dank aan Frank de Boer die deze zeer middelmatige speler nooit had mogen kopen!

20 december 2016 om 17:14

Dat Gudelj een middelmatige speler is zal ik zeker niet ontkennen, maar je kunt Frank moeilijk aanrekenen dat Gudelj een splijtzwam is geworden. Bij AZ heeft hij zich (publiekelijk) altijd netjes gedragen en ook bij Ajax onder Frank de Boer was hij gewoon een nette professional.

20 december 2016 om 17:46

Aankoop is niet volledig aan Frank toe te schrijven. Het technische hart heeft hier een belangrijke stem in en zijn vaak leidend in het aankoopbeleid. Beetje makkelijk om zo weer even op Frank af te geven. Bovendien was hij bij AZ een meer dan nuttige kracht en in het begin bij Ajax ook gewoon een toevoeging. Dat hij nu 360 graden gedraaid is doet daar niets aan af.

20 december 2016 om 19:39

360? Hij is weer teug bij af?

Ik blijf het een lastige situatie vinden. Aan de ene kant wil je natuurlijk zo snel mogelijk van zo'n flapdrol af, omdat hij niks meer bijdraagt aan de club en wel gewoon zijn vorstelijke salaris opstrijkt.

Aan de andere kant moet je als Ajax zijnde gewoon hard zijn en een transfersom vragen die minimaal gelijk is aan de transfersom die naar AZ gegaan is plus uitbetaalde salarissen, premies en andere betalingen. Komt dat bedrag niet op tafel? Dan gewoon niet verkopen en lekker apart laten trainen tot er wel een club voorbij komt die dat bedrag betaalt of zijn contract afgelopen is. Daarmee maak je de carriã¨re van die jongen kapot en kost het je nog behoorlijk wat salaris, maar zo maak je als club zijnde wel een statement naar spelers en zaakwaarnemers die even denken te bepalen hoe het allemaal bij een club moet lopen.

20 december 2016 om 20:55

Vind ik ook. Gewoon zijn contract uit laten dienen en een hoge transfersom vragen!

20 december 2016 om 22:33

Als je een hoge transfersom vraagt, dan zal hij inderdaad nog langs bij Ajax op de tribune zitten. Deze speler is gewoon middelmaat. Je verlies nemen en weg ermee. Desnoods voor 1M

Natuurlijk heeft hij ook gezegd dat hij afstand van zijn vorstelijk salaris doet? Of wordt deze karakterloze voetballer gewoon doorbetaald?

@grasmat Hij krijgt gewoon betaald hoor. Ajax heeft veel meer plichten dan een speler. Het wordt juridisch waarschijnlijk als een medisch problem afgedaan (psychisch of psychologisch) of als de wil om te spelen, maar niet op de bank te zitten en daarom niet gezien worden als werkweigering en vervolgens zal Ajax hem door moeten betalen. Neem maar van mij aan dat als hij niet z'n volledige salaris krijgt, hij meteen in de pers z'n beklag doet. Het is een verwaand kwastje. Maar hij toont wel z'n ware gezicht; als het tegen zit geeft hij op.

Vrijwel alle reacties gaan er om dat niemand de beweegredenen van Gudelj begrijpt. Het gaat mij te ver om de stelling van Gudelj te verdedigen, maar begrip heb ik er wel voor.
De uitwedstrijd tegen AZ in Alkmaar is nu precies de wedstrijd die Gudelj heel graag wilde spelen, voor hem de wedstrijd van het jaar. Hij speelde natuurlijk zelf eerder bij AZ en is toen weggekocht door Ajax. Duidelijk is dat Gudelj er op gebrand was om het Alkmaarse publiek te laten zien hoe ver hij bij Ajax is gevorderd.
Het zou slim van Bosz zijn geweest om uitgerekend tegen AZ-uit Gudelj in de basis te zetten, hij was tot op het bot gemotiveerd, maar Bosz is geen people-manager, hij weet niet wat er bij zijn spelers leeft. Bosz gaf hem geen vertrouwen en Gudelj kreeg geen basisplaats tegen zijn oude club en dat ziet hij als een belediging.

Gudelj gewoon verhuren voor anderhalf seizoen aan een Italiaanse 2de klasse club. Dat lijkt mij het beste voor hem.

Laten gaan. Wellicht als hij bij een mindere club komt en hopelijk voor hem met minder salaris dat dat hem wakker schut. Als je zo goed bent als je denkt laat je het zien. Het bewijs zal komen. Maar hij verzaakt en toont een zwak karakter. Tijd om te gaan.

Je neemt hem op in de Ajax-selectie, zijn vader wordt trainer bij de club en zijn broertje komt uit in de jeugdopleiding. En als uitzondering op de rest moet je Gudelj dan ook nog een basisplaats garanderen? Wat een verwend, ondankbaar jong! Gekocht voor ruim 6 miljoen. Als je beseft dat je een speler als Dolberg voor nog geen miljoen hebt gekocht, de 5 voor Sanchez ook een koopje zal blijken, de 12 die je voor de gratis overgenomen Bazoer hebt ontvangen en Klaassen ook voor een flink bedrag Ajax zal verlaten straks, valt die 6 miljoen verlies in het niet. Dat zou ik dan ook accepteren om dit als 'voorbeeldgeld' te beschouwen, een statement mee te maken. Gudelj tot het einde van zijn contract bij de beloften laten trainen; gewoon met salaris doorbetalen en alles. Jammer van het geld, maar je maakt voor eens en voor altijd duidelijk dat je geen loopje neemt met de club, en dat je carriã¨re eraan gaat op het moment dat je Ajax laat stikken. Hem in genade weer aannemen of nu verkopen is in beide opzichten 'winst' voor Gudelj en zou aantonen dat je kennelijk groter kunt zijn dan de club...

Volgens Bosz heeft Gudelj aangegeven dat hij het niet meer kan opbrengen om op de bank te zitten. Daarop is Gudelj uit de selectie gezet. Feitelijk gezien heeft Gudelj dus nooit geweigerd om op de bank plaats te nemen. Ik heb ook nooit ergens gelezen of gehoord dat Gudelj dat geweigerd heeft. Daarbij traint hij nog wel gewoon bij Ajax.
Werkweigering (wat sommigen hierboven stellen) zal in deze dus niet opgaan. Dat is vergooit op het moment dat Gudelj uit de selectie werd gezet voordat hij de kans had om ook daadwerkelijk te weigeren om op de bank plaats te nemen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren