Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Mourinho krijgt met Tottenham gewenste terugkeer in Premier League

Laatste update:

José Mourinho is de nieuwe manager van Tottenham Hotspur, zo maakt de Engelse club woensdagochtend via de officiële kanalen bekend. De 56-jarige Portugese oefenmeester is de opvolger van Mauricio Pochettino, die dinsdagavond zijn congé kreeg bij the Spurs, en heeft zijn handtekening gezet onder een contract tot medio 2023. Mourinho zat zonder club, nadat hij in december 2018 ontslagen werd bij Manchester United.

“Met José hebben we een van de succesvolste managers in het voetbal gestrikt. Hij heeft een schat aan ervaring, kan teams inspirereren en is een groot tacticus. Bij iedere club waar hij gewerkt heeft, heeft hij prijzen weten te winnen. We geloven dat hij energie en geloof in de kleedkamer zal brengen”, zo reageert voorzitter Daniel Levy op de website van Tottenham. Mourinho is zelf ook in zijn nopjes met de aanstelling in Noord-Londen. “Ik kijk er naar uit om bij een club aan de slag te gaan met zo’n geweldige geschiedenis en achterban.”

Tottenham-fans: 'Blij met Mourinho, maar Pochettino verdient meer waardering'

“De kwaliteiten in de selectie en de jeugdopleiding stemmen me optimistisch. Het heeft me altijd aangetrokken om met dit soort spelers te kunnen werken”, laat Mourinho weten. De Portugese oefenmeester werd dinsdagavond al tot favoriet gebombardeerd voor de door het ontslag van Pochettino ontstane vacature bij Tottenham. Mourinho had tevens al meerdere keren laten doorschemeren dat hij na bijna een jaar zonder club te hebben gezeten wilde terugkeren in de voetballerij en had zijn zinnen gezet op de Premier League.

Tottenham biedt hem nu dus de kans om weer in de Premier League aan de slag te gaan. Mourinho werkte als hoofdtrainer voor achtereenvolgens Benfica, União Leiria, FC Porto, Chelsea, Internazionale, Real Madrid, opnieuw Chelsea en Manchester United. De eerste wedstrijd van de nieuwe manager van Tottenham is zaterdag het uitduel met West Ham United. The Spurs bezetten na twaalf wedstrijden een teleurstellende veertiende plaats in de Premier League, terwijl Colchester United eerder dit seizoen al een einde maakte aan het avontuur in de EFL Cup.

Goede keuze van José Mourinho?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Niet geheel verrassend, maar ik denk dat dit geen gelukkig huwelijk wordt. Tottenham moet heel erg oppassen dat de club niet in verval raakt. Veel aflopende contracten en ik kan me best voorstellen dat Kane zo langzamerhand eens om zich heen gaat kijken. Ik geef Mourinho anderhalf seizoen.

20 november 2019 om 08:03

Ik denk 2 jaar. Dit jaar aan elkaar wennen, en halen ze wel EL. Volgend jaar veel gezeik van supporters, van andere managers en eigenlijk de hele wereld worden ze net 2e in de competitie. En dan rond november, december is het weer klaar. Staan ze weer 14e en veel meer gezeik rond de club.
Even daarbij verteld: ik ben een groot fan van Mourinho. Blij dat ie terug is. Nu nog meer zin in Tottenham - Chelsea

20 november 2019 om 08:04

In verval? Tottenham heeft dankzij een aantal geweldige jaren even aan de top mogen ruiken, maar het is geen topclub. Niemand kijkt er raar van op als zij weer structureel 6e worden, achter de topclubs.

20 november 2019 om 10:17

@benzema : ik denk dat Spurs er de laatste decennium met keihard en goed beleid van Levy alles an heeft gedaan om een topclub te worden. Ik bedoel; chelsea en city was ook nooit een topclub dus je kan het gewoon worden door goed beleid (en geld). Ik had ook echt het gevoel dat ze er extreem dicht tegenaan zaten, en de finale CL plek bewijst dat volgens mij ook. Jammer dat ze het dan net niet halen, zo teleurgesteld zijn dat het met de trainer niet meer werkt en dan effe terugvallen.en ik denk dat je dan in deze fase van herpakken en aan een vernieuwd elftal bouwen de verkeerde keus maakt met Mourinho. Die moet je op een rijdende trein zetten met topspelers en dan het laatste zetje laten geven. Niet als je eigenlijk met spelrs als Eriksen, Vetrtonghen en ook kane die weg aan het gaan zijn, bijna opnieuw moet beginnen.

20 november 2019 om 08:11

Het is waarschijnlijk de bedoeling om een keer een prijs in de prijzenkast te krijgen.

20 november 2019 om 09:24

neeee ik ben fan van Spurs, zo n leuke club met fris voetbal, komt deze man het verpesten met zijn anti voetbal

20 november 2019 om 09:43

fris voetbal? Laatste 12 maanden is het toch behoorlijk stroperig, zit niet echt een idee achter en t meest spectaculair zijn de snelle counters via son of de lange ballen op kane

20 november 2019 om 10:09

Anti voetbal? Kampioen geworden met Real met een record aantal punten en doelpunten. Met Man Utd kon hij niet veel anders als hij resultaten wilde behalen, dat hebben de laatste jaren wel bewezen en dat is hem gelukt. In zijn tweede periode bij Chelsea kon hij ook niet veel anders want ook toen had hij niet de beste selectie maar hij werd wel kampioen.

20 november 2019 om 10:09

Anti voetbal? Kampioen geworden met Real met een record aantal punten en doelpunten. Met Man Utd kon hij niet veel anders als hij resultaten wilde behalen, dat hebben de laatste jaren wel bewezen en dat is hem gelukt. In zijn tweede periode bij Chelsea kon hij ook niet veel anders want ook toen had hij niet de beste selectie maar hij werd wel kampioen.

20 november 2019 om 10:47

Anti voetbal inderdaad. Dat jaar met real had vooral te maken met de gigantische kwaliteit van zijn selectie, want aanvallen en fris voetbal werd er absoluut niet gespeeld.

20 november 2019 om 11:21

anti-voetbal bestaat niet. Anti betekent namelijk tegen. Zo lang Mourinho 11 spelers een voetbalveld instuurt met de intentie zich aan de regels van het spel te houden is Mourinho dus niet tegen voetbal en is er dus geen sprake van antivoetbal

20 november 2019 om 12:24

gloryunited. Ik heb je dit al eens eerder zien typen en het is heel makkelijk om iets letterlijk te nemen en dan onderuit te halen. Je snapt toch echter wel wat men bedoeld met 'anti-voetbal'? Oetlul staat ook niet in de dikke van dale, maar moeten we dan ook aan jou uit gaan leggen wat er mee bedoeld wordt?

20 november 2019 om 14:11

ja ik snap zeker wat er mee bedoelt wordt alleen ik vind dat de term anti-voetbal niet terecht. Het klinkt alsof het iets vies is en dat iedereen die niet aanvallend speelt dat expres doet om het spelletje kapot te maken. Goede verdedigende tactieken kunnen net zo mooi zijn. Ik snap niet zo goed waarom de tendens hier altijd is dat het of aanvallend voetbal moet zijn of dat voetbal kapot gemaakt wordt door mensen die 'anti-voetbal' spelen. Noem het dan gewoon verdedigend spelen. Want een terughoudende tactiek is ook een tactiek. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden

20 november 2019 om 10:52

Ik kan je vertellen dat Kane niet weg zal gaan bij Tottenham. Enige mogelijkheid is naar een andere club in London maar dat gaat niet gebeuren. Zijn familie wilt hoe dan ook in London blijven wonen zeker met de jonge kinderen die ze hebben.mourinho en Tottenham kan zomaar nog een hele mooie samenwerking worden. Hopelijk durft Levy wel spelers aan te trekken nu met Mourinho.

20 november 2019 om 14:13

ah jij kent hem persoonlijk? Ik ben wel beneiwd dan: strikt hij eerst zijn linkerschoen of eerst zijn rechter. Als een United aanklopt met een salaris van 20 miljoen per jaar zie ik de familie Kane zo naar Manchester verhuizen hoor

20 november 2019 om 14:26

Geen idee of hij eerst z'n linker of rechter schoen strikt. United kan hem wel 20 miljoen per jaar bieden maar dan moeten ze ook nog een heel dik bedrag neerleggen om hem aan te kunnen trekken. (200m+) Zie ik niet gebeuren maar goed, even afwachten wat Mourinho allemaal van plan is.

20 november 2019 om 15:08

Als Kane prijzen wil pakken in zijn carrière zal hij echt wel moeten vertrekken.kane is een top level player die het verdiend om bij de echte top te spelen en echt voor de prijzen te gaan. Je moet toch ook begrijpen dat Kane naar zijn eigen carrière zal kijken en dat hij naar zijn status zal handelen.veel vertrouwen zal Kane ook niet meer hebben in voorzitter Levy want die heeft er een boeltje van gemaakt . Als je drie topspelers dreigt kwijt te raken omwille van aflopende contracten dan ben je echt niet goed bezig en is dit een vorm van wanbeheer en kapitaal vernietiging, geld dat nodig was voor nieuwe topspelers aan te trekken . Nu met deze situatie in het klassement lijkt men een CL kwalificatie voor volgend seizoen ook al kwijt te zijn, daar staan topspelers ook al niet voor te springen...de troubles bij de spurs zijn net begonnen in de finale van de CL toen Pochettino een niet fitte Kane liet spelen en met name Lucas Moura die met zijn prestaties de finale heeft geforceerd, op de bank zette. Vanaf toen had Pochettino de kleedkamer verloren, terwijl onder zijn leiding er een heel mooi parcours was afgelegd , zonder prijzen weliswaar.kane is ook niet ongeschonden hieruit gekomen en je kan heel goed zien dat er serieus wat mis is met die groep. De beleving is anders en Ericsen en Vertongen of Alderweireld op de bank zetten leidt enkel tot ongenoegen , zeker als de resultaten dan ook nog eens uitblijven.de spurs zijn op zes maanden tijd teruggevallen tot een modaal team en het is moeilijk hieruit te geraken zonder grote veranderingen.je kan ervan op aan dat Mourinho wel degelijk veranderingen gaat doorvoeren want eerst en vooral moeten er punten behaald worden en moet er terug een team op het veld komen te staan.

Jose Jose! Gezellig om je er weer bij de hebben

20 november 2019 om 09:35

Ik ben razend benieuwd! Een voorzitter die nooit geld trekt, een spelersgroep die gebaseerd is op mooi voetbal, een trainer die altijd aankopen eist en afbraakvoetbal speelt, wat een interessante combinatie!

20 november 2019 om 07:49

Haha, precies alles waar Spurs voor stond gaat nu anders worden: sympathiek, attractief, geen prijzen. Als dat laatste verandert worden de monden snel gesnoerd denk ik 😉

20 november 2019 om 07:57

Formuz, dit Spurs is toch veel te matig voor prijzen? Liverpool en City lopen mijlenver voor en in een ‘normale CL’ had Spurs de finale ook niet gehaald. Veel mazzel tegen City en toen Ajax. Evht een matig team zonder Kane en Son.

20 november 2019 om 08:11

Dat sympathiek viel wel mee. Ze hadden er toch nog nog wel wat schopwedstrijden tussen zitten, wat hen weinig sympathie heeft opgeleverd. De laatste 2 jaar was het voetbal ook verre van attractief. Dus laten we niet doen alsof alles waar Spurs voor stond nu gaat veranderen.

20 november 2019 om 08:13

Wat een onzin, geluk moet je afdwingen, Als je je zo terug kan knokken tegen City en Ajax verdien je gewoon een plek in de finale.

20 november 2019 om 08:23

In een "normale CL" had ajax gewoon verloren van spurs, real juve en bayeren

20 november 2019 om 08:29

Want? Wat was er vorig jaar anders dan een 'normale CL' , waardoor Ajax dit keer wel kon presteren tegen die ploegen? Hadden toen gewoon een sterke ploeg met twee uitzonderlijke talenten.

20 november 2019 om 09:37

Attractief? Prijzen? Sympatthiek? Die schopploeg haha lol. Jij weet er niks van met alle respect.

20 november 2019 om 09:44

@shevanr7 dus discutabele beslissingen van de scheids dwing je af?

20 november 2019 om 10:12

Tegen Tottenham? Wat was er discutabel dan? Heeft de scheids ervoor gezorgd dat Ajax 100% kansen miste? Of komt het door de scheids dat Frenkie en de Ligt door hun benen werden gespeeld waardoor Lucas in de 95ste minuut langs Ajax schoot? Kom niet met hij liet te lang door spelen want Lucas scoorde zijn goal precies op 90+5.

20 november 2019 om 10:46

@schevanr7 tottenham vs city

20 november 2019 om 10:50

Supernico31, Ajax speelde volgens mij ook gewoon in een normale CL, dus snap ook totaal niet wat barclover er mee bedoelt.

20 november 2019 om 11:00

Blink182, Spurs stonden altijd bekend om hun attractieve manier van spelen, al nam dat de laatste anderhalf jaar al wat af. Maar onder Mou zal dat nog veel minder worden. En prijzen hebben ze juist niet en ik zeg ook juist dat alle monden gesnoerd gaan worden, mochten de Spurs nu ineens wel prijzen gaan winnen onder Mou. Dus geef ik een mening die misschien niet door jou gedeeld wordt, maar om dan te zeggen dat iemand er niks van weet?! "met alle respect", maar dat vind ik zulke onzinnige opmerkingen. Als je het er niet mee eens bent, prima. Geef het aan en voer discussies. Maar zelf met nul inhoud komen en een somme opmerking proberen te bagatelliseren met "met alle respect" slaat echt nergens op. Dus lees het beter over die prijzen en kom met voer voor discussie. Kunnen we weer verder.

20 november 2019 om 11:29

Spurs stond helemaal niet bekend om hun attractief voetbal, alhoewel dat echt subjectief is natuurlijk, maar mijn interpretatie van attractief voetbal is helemaal anders. Ze zijn een opportunistisch team, die het wel geweldig doet met het materiaal wat ze hebben. Maar altijd moeite gehad om de bal binnen het team te houden.Sympathiek zijn ze ook niet, ze zijn een schop ploeg net als Atletico en Bilbao en dat is een feit eigenlijk, gezien de aantal overtredingen wat ze maken en de manier waarop (mensen raken zo nu en dan wel geblesseerd, en nee dan heb ik het niet over de overtreding van Son).Over de prijzen heb je iid gelijk (verkeerd begrepen).Dit team past perfect bij Mourinho, want Tottenham is een team vol kracht en atletische spelers, die door het vuur gaan voor elkaar. En ze zijn dus ook niet bang om hard in te gaan (wat Mourinho ook altijd vraagt van z’n teams).

20 november 2019 om 23:21

Ok, blijft persoonlijk, maar spelers als Hoddle, Ginola, Gascoigne, Bale, Modric en kan er nog wel meer opnoemen, waren echt heel mooi om te zien. De tijd met Bale en Modric was echt goed voetbal en eigenlijk erna ook nog. Maar blijft persoonlijk 😉

Ik ben benieuwd, vind het meestal maar anti-voetbal wat hij op de mat legt, denk niet dat ik dit bij Tottenham vind passen. Maar goed, resultaten zijn natuurlijk belangrijker als je 14e staat..

20 november 2019 om 08:27

Toch vraag ik me af of dit een slimme zet is. Tenzij er ineens een boel spelers toch nog verlengen staat Tottenham voor een leegloop en dan zie ik Mourinho eerder ervaring daarvoor terughalen dan een nieuw team opbouwen voor de komende 10 jaar

Hier gaat het voetbal van Tottenham echt niet mee vooruit. Heeft zijn prijzen zeker gepakt maar het voetbal is de laatste jaren niet om aan te zien geweest.

20 november 2019 om 08:05

Denk dat ze daar bij Tottenham naar al die jaren wel voor zullen tekenen

20 november 2019 om 10:11

Komt omdat zijn elftallen matig waren. Dan kan je niet aanvallen en ook nog eens resultaat boeken. Dan moet je kiezen. Hij kiest dan voor de resultaten, dat kan je geen verkeerde keuze noemen als je ziet wat Solskjear nu presteert.

20 november 2019 om 07:42

Aanvallend voetbal wordt anti voetbal.
De grote Mourinho show gaat weer van start. The sick One

Wat een slechte keuze!

Ik weet dat het zo werkt in de voetballerij, maar ik vind het zo onmenselijk dat je een trainer ontslaat en een paar uur later de nieuwe trainer presenteert. Dan weet je als Pochettino toch ook dat er spelletjes achter je rug gespeeld zijn.

20 november 2019 om 08:43

Dat is overal hetzelfde niet alleen in de voetballerij. Ergens liggen altijd lijstjes klaar voor als iemand niet functioneert. Het zou behoorlijk amateuristisch zijn als je iemand niet kunt vervangen. Als ik vandaag of morgen mijn oogjes niet meer open doe, dan weet ik zeker dat mijn baas ongetwijfeld binnen een paar minuten een vervanger heeft geregeld, het werk gaat tenslotte gewoon door.

20 november 2019 om 13:23

Dat snap ik, maar het is niet helemaal te vergelijken met zoals het nu gaat. Dat jij iedere dag volop gemotiveerd naar je werk gaat, maar achter je rug om aan je stoelpoten wordt gezaagd. Dat levert toch net een andere situatie op.

20 november 2019 om 09:48

Dat wist Pochetino al een tijdje. Mourinho heeft al een paar weken openlijk lopen lobbyen voor het baantje van trainer bij de Spurs.

20 november 2019 om 13:18

Waar heeft hij openlijk lopen lobbyen voor een baantje bij Spurs?

21 november 2019 om 14:17

Waar niet kan je beter zeggen. In vrijwel elke media heeft hij geflirt, dat kan je haast niet ontgaan zijn.

20 november 2019 om 10:34

Onmenselijk?! Als een orgaan binnen een bedrijf niet functioneert wordt er een plan A, B of C in werking gebracht en worden (helaas) managers ontslagen en nieuwe aangesteld zodat het orgaan weer goed kan functioneren. Het is geen spelletje, het is serieus en het gaat om het belang van alle werknemers en betrokken van zowel binnen als buiten de club. Groter dan Pochettino dus. IMO is het alleen raar dat er totaal een ander soort manager voor de groep wordt gezet, juist het tegenovergestelde van de visie van de club.

Gelukkig niet naar Arsenal, want ik vind hem de Anti-Wenger.. Ik zie het hem wel goed doen bij Tottenham eerlijk gezegd. Toch hoop ik dat ze niet dezelfde fout maken als andere clubs met het contract, want ik ben een beetje klaar met alle drama van deze man.

20 november 2019 om 10:43

Een contract van 3 jaar vind ik best lang, maar misschien is dat laatste jaar een optie zoals bij ons met Emery.

20 november 2019 om 12:26

Tja, Mourinho en zijn 3e jaar. Name a more iconic duo.. Lol.

Als Chelsea fan baal ik hier wel echt enorm van, ik had hem liever in Italië of in Duitsland gezien dan bij de meest gehate tegenstander van Chelsea.. Ik snap echter wel waarom hij naar Spurs gaat, want hij woont in Londen, wil graag in de Premier League werken en is uit op een project wat voor hem goed voelt en waar hij prijzen kan winnen. Ik zie Mourinho niet meteen over twee jaar de Premier League winnen, maar hier of daar een FA Cup en dan op termijn mee gaan doen voor de grootste prijzen van Europa moet mogelijk zijn met hem aan het roer. Ik vrees met grote vrees dat Mourinho best wel eens een Inter’tje kan flikken in Noord-Londen.. Na twee mislukte pogingen, in 2007 en in 2011, heeft Levy dan eindelijk zijn topmanager te pakken en kan ik niet meer doen dan hopen dat hij hem wel financieel zal steunen, iets wat hij niet heeft gedaan bij Pochettino wat hem uiteindelijk de kop heeft gekost.

20 november 2019 om 09:48

je ziet hem niet binnen 2 jaar de premier league winnen maar op termijn wel mee gaan doen voor de grootste prijzen van Europa..op termijn is dus meer dan 2 jaar, en mourinho houdt het nergens 3 jaar vol.ik zie ze idd ook niet de pl winnen, veel te matig team wat mijlen ver achter liverpool en city ligt en zo lang de voorzitter de salarissen niet wil opschroeven haal je ook geen echte toppers die kant op.dit wordt helemaal niks met mourinho bij Tottenham.wat ik overigens wel vreemd vindt....waarom nu pas. Had het gelijk na de laatste competitie wedstrijd gedaan, dan had hij 2 weken de tijd gehad om met de niet internationals al vast richting dit weekend te werken. De internationals heeft ie er nu ook weer bij...

20 november 2019 om 10:34

Ik denk dat Mourinho al een hele tijd op deze baan aast. Eigenlijk sinds Pochettino zijn ontevredenheid begon te uiten in de media en het na een paar wedstrijden dit seizoen niet lekker bleek te zitten bij Tottenham. Hij heeft constant zitten hinten naar een “langdurig project” waar hij in wilde stappen! Met tijd en de vrijheid om veel spelers door te selecteren kan Mourinho gewoon langdurig bij een club werken. Ik denk inderdaad dat Mourinho lang bij Spurs zal blijven, al is het alleen al omdat Levy hem al veel eerder wilde hebben en Mourinho hem echt wel bepaalde garanties heeft laten doen.

20 november 2019 om 10:43

Op termijn? Die man wordt na 2,5 jaar (net na zijn dikke contractsverlenging) altijd compleet uitgekotst, United stelde hem ook aan als lange termijn trainer (en Chelsea daarvoor) maar dat zit er bij hem gewoon niet. Snel resultaten halen, iedereen tegen je in het harnas jagen, veel geld binnen harken en dan er weer vandoor. Zal Levy ook heus snappen, maar misschien is het hem waard voor een CL/EL overwinning of iets dergelijks.

20 november 2019 om 10:56

Het grote probleem tijdens Mourinho’s periodes bij United en Chelsea is wat nu ook Pochettino opgebroken heeft, er is te weinig vernieuwd in de selectie. Mismanagement pur sang natuurlijk, maar misschien dat Mourinho toezeggingen gedaan zijn en dat hij wel vrijheid heeft om de knip open te trekken.

Dit had ik niet verwacht van de clubleiding van Tottenham.
Ook al gaat het de laatste tijd niet zo goed met deze club, ze spelen wel aanvallend voetbal.
Iedereen weet dat Mourinho het tegenovergestelde is. Ik denk niet dat dit "huwelijk" lang stand houdt.

Hate him or love him. Hij weet toch altijd wel weer een club te vinden. Overal waar hij komt, is er controverse. Maar de man is en blijft een trainer waarmee je prijzen kan pakken. Het voetbal is misschien niet mooi wat hij speelt, maar daar heeft hij maling aan. Het gaat bij hem om winnen. En zo een trainer heeft Spurs wel nodig, willen ze een keer prijzen gaan pakken. Ben erg benieuwd of hij Spurs uit het slop kan trekken. Ben op de een of andere manier toch wel blij dat ie terug is. De PL begon wat rustig te worden. Welcome back, Jose.

20 november 2019 om 11:45

Maar heeft hij nou echt zo bijzonder gepresteerd dan in de afgelopen 10 jaar? Over het algemeen spelen zijn ploegen al jaren slechter dan de kwaliteit die z'n selecties herbergen, maar hij zat telkens wel bij clubs waar prijzen pakken vrij reeel was. Bij Manchester United heeft hij ook gewoon voor ruim 466 miljoen euro aan spelers gekregen en daar zitten de megasalarissen van spelers als Sanchez en Ibrahimovic niet eens bij. Leuk hoor zo'n Europa League, maar die kwam nou niet bepaald uit de lucht vallen.

Pffff, die laatste zin van hem, over jeugdopleiding en de huidige selectie. Komende winter gaat de portemonnee open bij de spurs, worden er dure spelers gekocht en zal er geen talent doorbreken de komende tijd.

20 november 2019 om 10:45

Hebben de Spurs goede talenten die eraan zitten te komen? Ik volg het niet zo, maar die recent gekochte LB is de enige waar ik echt iets van hoor.

20 november 2019 om 12:05

Ik zou het niet weten, ik volg alleen het eerste elftal. Maar Mourinho staat natuurlijk niet bekend om het inpassen van jeugd. Ik ben ook bang dat er weer veel dure krachten gekocht gaan worden.

Vond Tottenham altijd een sympathieke club, ongelooflijk dat ze in zee gaan met zo'n arrogante kwal. Ook het voetbal is over het algemeen doodsaai. Nee vreemde keus dit

man man man Mourinho binnen halen.. het is en blijft natuurlijk een top trainer, maar je haalt zoveel ellende en beton voetbal binnen je club, waarom zou je dat nog willen?

Ouch,alsof je van een Porsche naar een Opel gaat. Had toch veel liever Pochettino zien blijven

Mourinho heeft over het algemeen 2 seizoenen in waar hij het goed doet, zodra het 3e seizoen begint, gaat het fout. Maar hij kan nu wel laten zien of hij echt de beste trainer ooit is, door met Spurs een prijs te pakken, wat dan doen ze nooit. De NLD zal ook vurig worden als vanouds.

Zwaar teleurgesteld door mijn club,want zoals ik er tegen aan kijk was de nieuwe trainer dus eigenlijk al binnen voordat poch werd ontslagen

Ben al jarenlang Spurs fan.... maar betreur dit besluit en de aanstelling van Mourinho. Echt een grote hekel aan hem.
Voorlopig mijn club maar iets minder actief volgen snik

20 november 2019 om 08:20

Omdat je club iemand aanstelt die je niet mag ga je ze minder actief volgen. Je bent dus niet zo zeer voor Spurs, maar tegen Mourinho. Prima, maar noem jezelf dan geen fan of begin dan niet over je club, want zodra ze de verkeerde persoon aanstellen verlies je je interesse en wil om te supporten.

20 november 2019 om 09:09

Jij begrijpt dus echt niks van hoe ik mijn bericht bedoel....

20 november 2019 om 09:22

Misschien had je het dan beter moeten verwoorden.

20 november 2019 om 10:15

Zou jij een fanatiek supporter blijvdn als ze iemand als Mourinho binnenhalen? Ik snap m wel, deze man is alles wat Tottenham niet is.

20 november 2019 om 10:57

Ja, supporter van een club gaat namelijk verder dan wie er bij jouw club spelen, coachen, of besturen. Anders zouden we continue van club wisselen als supporter.

Dat wordt weer een afkoopsommetje van 8 miljoen in 2021..

20 november 2019 om 08:12

Daar kijk ik ook al tegenop. Dat en alle drama er omheen.

Goede keuze van mourinho, ja tuurlijk. Van Spurs, ik twijfel. Je gaat wel sneller voor prijzen spelen, maar of het er leuker op wordt. Nou ja, “leuker”.. ik vond dit tottenham ook al veel langer geen bal meer aan, dus het kan verkeren.

Ok Maar krijgt hij geld mee om spelers te kopen, Mourinho kennende. Mourinho gaat denk ik geen spelers coachen en beter maken ik denk dat hij die touch al jaren verloren heeft.

Nou, alle sympathie die ik had voor de club Tottenham (mede dankzij de oud Ajacieden) is als sneeuw voor de zon verdwenen. Bah bah. Akelige vent, dat moet je toch niet willen als club.

Wat is er met al die negatieve reacties hier? Mourinho blijft een topcoach, mits hij over een bepaald soort selectie beschikt. Wat dat betreft heeft Tottanham een pragmatische selectie met veel kracht, loopwonders en mentaal sterke spelers. Precies de formule die Mourinho nodig heeft.

20 november 2019 om 08:21

Mentaal sterke spelers... weet je dat zeker? Dat is nou net één term die ik zeker niet zou gebruiken voor Spurs haha, aangezien we het toch vaak laten afweten. Dit is in mijn ogen juist ene type mentaliteit die Mourinho met zich mee moet nemen en moet injecteren in de hoofden van de spelers.

20 november 2019 om 10:20

Tottenham heeft bij lange na niet het beste elftal van Premier League en misschien zelfs een slechtere bank dan Arsenal en Manu. Maar toch doen ze steevast bovenin mee, trekken ze wedstrijden tegen mindere tegenstanders altijd over de streep en zijn ze voor echte topploegen moeilijk te verslaan. Misschien heb jij als fan hogere verwachtingen maar mentale weerbaarheid zit er zeker in.

20 november 2019 om 18:37

Daar heb je zeker een punt, maar vergeet niet dat de mogelijkheden die er de afgelopen jaren weleens waren om wat te presenteren nooit zijn gegrepen. Uiteindelijk gaven we het in de laatste fase van een seizoen juist compleet uit handen en verzandde het in nog wat luttele punten proberen te sprokkelen. En ook in doorslaggevende wedstrijden sloegen de stoppen soms door als de tegenstander de wedstrijd winnend leek af te sluiten, waarmee je je eigen ruiten ingooit. Dat individuele wedstrijden tegen met name kleinere clubs vaak in de laatste minuten nog over de streep getrokken werden, is dan wel weer helemaal waar. Die weerbaarheid en onverzettelijkheid zat er wel in. En wat je opmerking over mijn verwachtingspatroon betreft... dat is bij mij niet zo hoog hoor. Je wordt immers ook geen fan van Spurs vanwege de onophoudelijke prijzenregen haha 😉

20 november 2019 om 10:28

Nou bij Real, Chelsea en United zijn ze toch maar al te blij dat hij weg is....In het begin gaat het OK en na een tijdje zie je het daadwerkelijke Mourinho systeem.. Zit nul plezier in het voetbal en altijd met de punt naar achteren.. als dan ook de resultaten gaan tegenvallen komt het gemor en gedonder binnen de selectie. Het gezeur richting de pers, de toeschouwers gaan morren want die willen attractief voetbal en resultaten zien. Als toetje mag je nog een flinke zag geld meegeven om van hem te komen.... Dit is een tragische dag voor de Spurs..

Ben echt benieuwd hoe hij het gaat doen. Onder Poch was de groep helemaal uitgeblust zo leek het en nu krijgen ze er wel echt iemand voor terug. Met een in mijn ogen mindere selectie van Man United werd hij 2e (!), dus het wordt ontzettend interessant om te volgen.

Ik vind het heel jammer dat we Poch hebben ingeruild voor Mourinho. Poch had een relaxtheid over zich dat ik goed bij Spurs vond passen, een bepaalde sympathie en pogen om mooi open voetbal te spelen ook. En hij heeft natuurlijk jarenlang hartstikke goed gepresteerd, want Spurs is simpelweg geen absolute top. Om dan in het eerste mindere jaar meteen tot ontslag over te gaan en een soort tegenovergesteld type manager aan te stellen, vind ik echt klote. Poch werd immers ook niet echt goed gesteund in zijn transfer plannen heb ik het idee. Ik denk bovendien dat jonge talentvolle spelers, waar we het toch een beetje van moeten hebben aangezien de absolute gearriveerde topspelers niet realistisch zijn, liever onder Poch spelen dan Mourinho.

Dit kan weleens een gevalletje breakup worden waarbij je al snel een nieuwe lover hebt, maar het spijt en besef dat je de ander eigenlijk nooit had moeten verlaten niet lang op zich laat wachten.

20 november 2019 om 08:19

Ennnnnnn dubbel

20 november 2019 om 11:39

Eens Lilywhitenl. Ponch heeft de laatste 3 jaar prima presteert (elke keer top 4) en nu na een mindere periode meteen eruit, vind ik erg jammer. Ik denk ook dat het probleem eerder bij de spelersgroep ligt; Alderweireld die weg wil maar aan zijn contract gehouden wordt, Eriksen wil weg, Vertonghen wordt een jaartje ouder, Alli was een vrij ruime tijd geblesseerd, Lloris begon ineens regelmatig te blunderen. Dat is je halve basisselectie. Als je dan ook nog ziet dat de spelers relatief weinig verdienen voor een club die jaarlijks top 4 eindigt (vergeleken met een Man United), dan motiveert dat ook niet echt natuurlijk. Een Rashford zijn salaris is bijna gelijk aan die van Kane, terwijl laatst genoemde natuurlijk veel meer heeft betekent voor de club en Son zit nog een stuk lager dan Rashford zijn salaris. Zelfde gaat op als je Eriksen vergelijkt met Pogba. En ga zo maar verder. Allemaal factoren die de mentaliteit beïnvloeden van de selectie. Maar met de vinger naar de trainer wijzen is natuurlijk een stuk makkelijker

Jammer is altijd een club met leuk en attractief voetbal geweest

Mag de eigenaar alvast geld op zij zetten, want Mourinho kennende gaat zeker veel winteraankopen doen.

Gatsie , vond Tottenham wel attractief voetbal spelen. Dat wordt nu weer negatief de bus parkeren . Jammer hoor.

Ik wens de supporters van Tottenham veel sterkte de komende tijd met betonvoetbal en veel intriges.de afgelopen periode zonder Mourinho was echt een verademing voor het voetbal, jammer dat die periode nu voorbij is.

Onbegrijpelijk. Een trainer die de laatste jaren wel bewezen heeft dat zijn klassieke managementtrucje wel is uitgewerkt. En toch haalt Tottenham weer binnen, terwijl er geen verzekering is opgewassen tegen de reputatieschade die deze man je club toebrengt.

Met Mou zie ik Tottenham wel de top 4 halen. Mou is een goede coach die moeilijk te bespelen is. Geen mooi voetbal altijd maar dit komt goed met Tottenham.

Ik ben totaal geen fan van Mourinho maar stiekem ben ik toch wel blij dat hij weer z'n club gevonden heeft. Een trainer met de uitspraken en de arrogantie van Mourinho die had je nog niet in de PL dus wat dat betreft voegt hij echt wel een hoop vermaak toe. Ik denk zelfs dat deze samenwerking een succes kan worden. Tottenham heeft een beter team staan dan Manchester United destijds en aankomende zomer kan hij het team nog meer naar z'n hand zetten.

Hallo Mourinho en dag gunfactor van Tottenham... Tottenham had voor mij altijd een hoge gunfactor. Leuke spelers, veel oud-Ajacieden, doorgaans de intentie om goed voetbal te spelen, sympathieke manager. En ze gingen toch veel minder mee in de gekte om maar te kopen wat los en vast zat. Vond het bv wel mooi dat ze zonder transfers vorig jaar het goed deden in de CL (hoewel de halve finale best het eindstation had mogen zijn). Ik snap best dat de Spurs een keer prijzen willen pakken, maar om daarvoor ongeveer alles waar je voor staat te verkwanselen, voelt toch aardig alsof ze hun ziel aan de duivel verkopen. Nu krijg je betonvoetbal, een manager die met iedereen ruzie maakt. Nee, dit draait de gunfactor van de club aardig de nek om wat mij betreft.

Wat betreft de poll vind ik het een goede keuze van Mourinho maar een slechte keuze van Tottenham. Ondanks dat Pochetino het dit seizoen niet aan de praat kreeg bij de Spurs vind ik dat je nu wel omschakelt naar een trainer die totaal ander voetbal speelt. Ik ben ook benieuwd wat echte Spurs fans van Mourinho vinden

Hoop dat ten Hag blijft anders is die Pochettino perfecte opvolger

Ben benieuwd of Vertongen en Alderwereld nu wel zullen verlengen. Of juist niet.

Spelers materiaal om aanvallend te voetballen en dan stel je beton coach Mourinho aan..

Tsja Tottenham heeft niet de stap kunnen zetten die Liverpool wel heeft gezet. En dat ligt echt niet aan Pochettino.. het beleid bij the Spurs last te wensen over. Levy wil niet te veel geld uit geven en wil voor zijn spelers de absolute hoofdprijs. Zie Pochettino wel naar Arsenal of United vertrekken als ze daar de trainers de schop geven. Of misschien kan Ajax stunten mocht ten Hag vertrekken?

20 november 2019 om 18:46

Vergeet ook niet dat de financiële mogelijkheden van beide clubs altijd al behoorlijk uiteen hebben gelopen. Spurs doet graag bovenin mee, maar als je de budgetten vergelijkt zie je dat het niet helemaal eerlijk is om bij deze clubs hetzelfde te verwachten. Beide clubs zijn naar mijn mening goed geleid de afgelopen jaren, waarbij Liverpool door de aantrekkingskracht van Klopp en de financiële armslag van de club echt een enorme wederopstanding heeft doorgemaakt, terwijl Spurs redelijk structureel voor haar doen stappen vooruit bleef maken. Dat er mede vanwege het nieuwe stadion financieel rustig aan gedaan moest worden heeft natuurlijk ook niet geholpen. Wat dat betreft overigens wel extra vreemd dat er nu voor enorm wel geld een goede trainer wordt weggestuurd en voor nóg meer geld Mourinho wordt aangesteld.

Nou, gefeliciteerd Tottenhamsupporters! Dat wordt genieten geblazen.

Ik moet zeggen dat ik de reacties naar Mourinho wel snap. Al moet ik wel zeggen dat ik ook echt wel een andere zijde van Mourinho heb mogen zien de afgelopen periode. Ik heb het idee dat hij ook wel beseft dat hij het een en ander moet veranderen om mee te gaan met het huidige voetbal in de Pl.ik denk dat dit best nog eens goed kan uitpakken

Levy wil nu toch echt prijzen pakken en dus snap ik de keuze voor Mourinho wel. Het mooi weer voetbal is ingeruild voor pure prestaties. Alhoewel Mourinho bij Real wel één seizoen flitsend voetbal liet zien.

Hele goeie keuze van Tottenham. Ik weet 100 procent zeker dat Mourinho goed zal doen. Tottenham past perfect bij hem.
Aan de andere kant had ik hem liever in Italie of Spanje gezien.

Poch had eind vorig seizoen moeten opstappen. Feit is dat hij niks heeft gewonnen met Spurs, lang openlijk heeft geflird met Real, vaak overhoop lag met Daniel Levy (chairman) en daarnaast is Spurs de laatste 12 maanden niet vooruitgegaan. De CL finale heeft dat een beetje verbloemd, maar het elftal heeft zijn beste tijd gehad en daar kun je Levy meer verantwoordelijk voor houden. Feit dat nu Mourinho is aangetrokken betekend ook dat Spurs al maanden bezig was om Poch te vervangen net zo als Man Utd deed met LVG en wederom bewijst Mourinho een meester in het bespelen te zijn. Ik ben benieuwd of Mourinho Spurs wel prijzen kan laten winnen.

Dat is dan jammer. Wil je naar dat nieuwe stadion gaan kijken, krijg je er een uienwedstrijd bij cadeau....hoe kunnen ze zo'n clown daar aanstellen ?

Jammer hoor. Krijgen we weer dat geruzie en eeuwige gezeik. De voetbalwereld zou in bescherming genomen moeten worden. Die zuigende negatieve en inmiddels matige trainer. Leuk hoor dat hij 10 jaar geleden een toptrainer was maar het is al jaren een aandacht zieke ruziezoeker.

Ah nee hè. Ik dacht dat we van hem af waren. Ik begrijp niet wat ze in hem zien. Z'n laatste twee klussen waren nou niet bepaald succesvol. Wat heeft 'ie nou eigenlijk bij Man United gepresteerd? Helemaal niks.

20 november 2019 om 10:52

Europa League gewonnen en 2e plaats. Ik zeg niet dat een succes was maar hij heeft wel iets gewonnen.

Niet dat het de afgelopen maanden leuk was om naar te kijken maar nu weet ik zeker dat ik de wedstrijden van Spurs met een gerust hart kan overslaan. Het zal alleen maar over randzaken gaan zoals altijd met Mourinho en het voetbal zal zakelijk en saai zijn.voorspelling: Binnen 30 maanden vertrekt Mourinho na tegenvallende resultaten en een hoop gezeur en geruzie over onvoldoende steun van het bestuur omdat hij naar zijn idee niet genoeg geld te besteden krijgt voor versterkingen.

Gatsie, nu gaat Tottenham tegen de kleine clubs aanvallend spelen en de topwedstrijden behoudend. Dit betekent einde van wedstrijden zoals tegen bijern München die je met 8-5 verliest. Nu krijg je een saaie 0-0 of 0-1 winst.

Onder Mourinho gaat Tottenham het goed doen. Die voorzitter Levy en Mourinho kunnen het vast goed vinden en dan gaat Levy zeker doen wat Mourinho wil. Bij Tottenham komen/zitten de spelers die net onder de top zitten dus die luisteren wel naar Mourinho. Ik denk dat het een succes gaat worden.

Wat een tegenstelling. Het avontuurlijke van Pochetiino tegen het resultaat afbraak voetbal van Mourinho. Jammer voor het voetbal....

@okan61 Levy gaat doen wat Mourinho wil ? Hoe kom je aan die gedachte ?

Hij staat wel snel klaar, achter de rug van Poch om. Het werkt helaas zo, zeker in de top, maar het is niet netjes.

eigenlijk is het idioot dat er weer een grote club de samenwerking aangaat met deze man, de spurs die toch altijd leuk voetbal lieten zien zullen nu wel weer gaan verdedigen, maarja de man boekt helaas wel vaak resultaat al is het vaak maar een jaar of 2 succesvol.

Dat er nog clubs met deze hork in zee willen gaan. Je zult maar zo'n dure seizoenskaart hebben en dan deze trainer krijgen. Mijn sympathie voor Tottenham is weg nu ze de fatsoensnormen zo enorm verlaagd hebben.

Ik had sympathie voor the Spurs, maar die is direct verdwenen. Heb nooit wat gehad met Mourinho door hoe hij is in de media etc. en natuurlijk zijn speelstijl.. bah..

Spurs kiest hier voor het antivoetbal met weliswaar grotere kans op prijzen. Wat geheel begrijpelijk is. Met mooi voetbal alleen koop je niks. Vraag hun stadgenoot. Ik ben heel benieuwd of Mourinho weer fris in zijn hoofd is en zijn gloriejaren kan herleven net Tottenham.

20 november 2019 om 10:49

Nee. Mourinho is al lang de weg kwijt als trainer. Kijk na City en Liverpool, geen team van Mourinho kan de concurrentie aanbieden.

@menterio Bij United parkeerde Mourinho ook steeds de bus en wat heeft het opgeleverd ? Die club zit nu nog midden in een rouwproces........

In een film heb je the good guy and the bad guy. Dat combinatie (tegenpolen van elkaar) maakt de film ook zo goed om voor the good guy sympathie te tonen. In dit geval is Mourinho van mij een bad guy.

Ik haat Mourinho! Mijn sympathie krijgt die zeker niet, maar eerlijk gezegd heb ik hem wel gemist op de voetbalvelden. Zonder Mourinho als coach vind ik het voetballerij echt kleurloos. Zijn persconferenties, zijn houding op het veld en zijn onterechte overwinning. Nu kunnen we lekker af reageren op hem en gun zijn team een verlies. Dat verlies gaat denk ik niet gebeuren. Het blijft een top coach...😎

Een goede keuze van Mourinho? Jazeker hij kan de verdediging van Spurs versterken, af en toe een wedstrijd tegen een top club winnen en met Tottenham 2020 een Europees plek halen. Over een jaar heeft hij weer ruzie met iedereen, is het voetbal waardeloos en wordt hij ontslaan. Krijgt daarna nog een paar miljoen van zijn contract uitbetaald.

20 november 2019 om 15:47

3 jaar eruit halen met prijzen klinkt prima 🤷🏻‍♂️ Haha

Opzicht begrijp ik de keuze wel van Tottenham, hij was ook een van de enige die beschikbaar was en ervaring heeft in de PL. Tevens heeft hij prijzen gewonnen, al staat Mourinho in mijn ogen meer bekend om zijn ruzies, gezeur om spelers en anti voetbal. Ik denk dat de Spurs Matic als eerste aankoop mogen verwachten en genoeg andere van hetzelfde type gaan volgen.

20 november 2019 om 15:46

Als dat gaat gebeuren dan zullen ze voor het eerst banners krijgen in ons stadion haha Hij heeft een jaar gehad om zich te ontwikkelen en heeft ook een nieuwe staff. Dus mijn verwachtingen zijn hoog. Poch blijft onze held dus Mourinho bewijs iedereen ongelijk, zou ik maar zeggen.

Geweldige zet van Tottenham. Het werd ook echt tijd voor Pochettino om te gaan... snap niet dat iedereen daar nou zo verbaasd over is? Het is leuk geweest, je kon al een tijdje zien dat hij deze ploeg niet meer kon inspireren. Even goede vrienden en Poch komt wel weer ergens aan de bak! Tijd voor een frisse wind bij Tottenham en ik denk dat ze met deze aanstelling een geweldige move hebben gemaakt. Ik heb er weer zin in om Tottenham te gaan volgen afgelopen tijd was het totaal niet meer om aan te gluren....

20 november 2019 om 15:44

Dat is ook wel waar inderdaad. Poch blijft toch wel onze held. En hij was denk ik zelf wel weggegaan aan het einde van het seizoen naar de absolute top. Mourinho zal zich moeten bewijzen als een match voor onze club maar ik verwacht wel een soort boost.

Ben echt benieuwd, Mourinho is een fantastische coach en ik denk dat de spelers van Tottenham zeer geschikt zijn voor het type voetbal waar hij voor staat. Snap eigenlijk de haat richting Mourinho niet, natuurlijk heeft hij zijn gestoorde momenten maar welke toptrainer heeft die niet? Guardiola bijvoorbeeld afgelopen week nog liep als een complete malloot langs de lijn en niet voor de eerste keer. Klopp is ook ontzettend gek op sommige momenten maar ik vind dit juist fantastisch, trainers met karakter en passie. Ook siert het Mourinho ontzettend om met alle respect voor Tottenham te kiezen. Een Guardiola bijvoorbeeld had dit never nooit gedaan puur omdat het risico op falen zo groot is. De club heeft de afgelopen jaren uitstekend gepresteerd en het enige wat echt ontbreekt zijn prijzen, iets wat Mourinho nu zal moeten zien te bereiken.

20 november 2019 om 11:09

Guardiola en Klopp laten hun ploegen Tenminste nog leuk voetballen. Wat Mourinho Z’n ploegen laat zien mag niet eens voetbal genoemd worden.

Leuk dat er ook nog mensen zijn die er wel vertrouwen in hebben. Ik blijf maar denken aan dat baggervoetbal dat hij overal heeft gepredikt

Nou dan krijgen de fans vanaf nu afbraakvoetbal te zien. Wat een vooruitzicht hè. Ik begrijp hier echt helemaal niks van. Waarom een trainer ontslaan die vorig seizoen nog de CL finale heeft gehaald. Mag het niet ff wat minder gaan? Moet de trainer dan meteen weg? Nou ik kan ze vertellen dat het vanaf nu niet beter zal gaan hoor. Qua voetbal al helemaal niet. Hoe komen ze in hemelsnaam bij Mourinho uit. 2 hele rare beslissingen die ik beide niet begrijp en ook nooit zal begrijpen.

de volgende Engelse club die naar de klote gaat onder het bewind van deze anti voetbal trainer .
snap niet dat de Engelse clubs met hem willen werken

Ik ben benieuwd wie deze man over 1.5-2 jaar opvolgt. Zo gaat het namelijk altijd bij hem de laatste tijd, 1e jaar gaat het goed omdat hij slim instapt op momenten dat het bij clubs niet denderend gaat. Dan het 2e jaar begint het gezeik.

Deze man doet het imago van een club in ieder geval weinig goeds. De man is onbeschoft en heeft soms een steekje los. Z'n gedrag werpt over het algemeen ook altijd een beeld op de club in het algemeen. Dat beeld strookt niet met het beeld van Tottenham tot nog toe. Ik denk wel dat hij de boel redelijk op de rit kan krijgen momenteel, want veel slechter kan het niet. Echter gaat het daarna altijd langzaam bergafwaarts. Aan de andere kant is Tottenham natuurlijk geen Europese topclub. Als hij dit seizoen nog zesde wordt, daarna een keer 4 en 5, zijn de prestaties best aardig. Bij Tottenham is de kans op een ontslag toch kleiner dan bij veel andere clubs waar hij gewerkt heeft.

dat word weer elke week 90 minuten lang genieten van spectaculair voetbal!

De keuze voor Mourinho is inderdaad apart, maar wat ik nog veel aparter vindt is hoe weinig krediet Pochetino blijkbaar had. Heeft zoveel grote aanbiedingen afgeslagen, ondanks weinig investeringen, en de club hoger gebracht dan ooit. En dan dit na wat matige maanden. Bizar!

Als je van Pochettino naar Mourinho gaat, heb je dus geen enkele feeling met clubidentiteit. Dat is erg jammer, want voor mijn gevoel waren de Spurs een van de laatste Engelse clubs die dat nog hadden... Overigens wel zeer vermakelijke, Jose weer aan de slag.

20 november 2019 om 15:40

Ik geef hem qua spel het voordeel van de twijfel gezien hij heeft aangegeven dat hij nieuwe tactieken en speelwijzen heeft ontwikkeld. Die man is natuurlijk wel echt een prijzenpakker. Poch blijft een held voor ons maar ik denk dat hij aan het einde van het seizoen zelf al weg was gegaan naar een real of bayern ofzo. Wij hebben prijzen nodig en Jose zal wel rekening moeten houden met onze identiteit want de fans weten wat Poch ons heeft gebracht.

Ik zou Poch nooit ontslagen hebben maar nu dat wel zo is ben ik heel benieuwd of Mourinho zichzelf heeft ontwikkeld in zijn sabbatical. Hopelijk blijven de meeste spelers en kunnen wij beter voetbal van Mourinho verwachten nu. Overigens wist ik allang dat Mourinho zou komen als Poch ooit weg zou gaan. Die gast was bijna elke keer in het stadion haha

Tbh heel blij dat Mourinho weer werkzaam is. Krijgt natuurlijk kritiek op zijn speelstijl, maar ik ben helemaal klaar met die vereiste om “attractief voetbal” te spelen wat heeft geleid tot absurde kamikaze filosofieën zoals die van Bosz. Denk dat zijn type voetbal nu wel weer relevant is, waar het een paar jaar geleden bij Real en Man Utd toch niet helemaal meer werkte. Precies was the Spurs nu nodig hebben imo

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren