Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Interesse in Giménez neemt toe: bod van 18 miljoen euro wordt voorbereid

Laatste update:

Lazio bereidt een bod van achttien miljoen euro voor op Santiago Giménez, zo meldt het Mexicaanse TUDN. De 22-jarige spits is bezig aan een uitstekend eerste seizoen bij Feyenoord en wordt naar verluidt door meerdere grote clubs gevolgd. De Spaanse sportkrant AS weet dat Giménez ook hoog op het verlanglijstje van Atlético Madrid en Internazionale staat.

Giménez noteerde in 41 officiële duels voor Feyenoord twintig goals. Voordat hij naar Europa vertrok was hij ook al topscorer van Mexico, waar hij het net namens CD Cruz Azul vijfmaal wist te vinden. Met zijn scoringsdrift heeft de spits nu de interesse gewekt van onder meer Atlético en Inter en Lazio. De Romeinen zouden zelfs al zo concreet in de markt zijn voor de aanvaller dat er binnenkort een bod van achttien miljoen wordt neergelegd bij Feyenoord. De vader van Giménez gaat op korte termijn in gesprek met algemeen directeur Dennis te Kloese om de aanbiedingen voor zijn zoon te bespreken.

De doorgaans betrouwbare Portugese journalist Pedro Sepúlveda maakte begin deze maand bekend dat Benfica gesprekken voert met de zaakwaarnemer van Santiago Giménez. Het eerste contact zou al gelegd zijn. O Glorioso schijnt erg geïnteresseerd te zijn in de diensten van de Mexicaans international. Voorlopig vormt de vraagprijs van Feyenoord, die naar verluidt 20 tot 25 miljoen euro bedraagt, wel een groot struikelblok voor de Portugezen.

Giménez kwam afgelopen zomer voor een bedrag van circa vier miljoen euro over van Cruz Azul. Waar hij in de openingsfase van het Eredivisie-seizoen de spitspositie vaak moest ‘delen’ met Danilo, geeft trainer Arne Slot hem sinds eind januari het vertrouwen als vaste basiskracht. In de laatste zeven duels van Feyenoord was Giménez vijf keer trefzeker.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

25 miljoen vind ik wel een karige vraagprijs. Deze jongen heeft een enorme potentie. Lekker een jaartje houden en volgend jaar het dubbele vragen. Schiet hij er een paar in in de CL dan kan dat bedrag zelfs nog hoger worden

27 april 2023 om 08:38

Of net als Jorgensen een enorme terugval krijgen en bijna niks meer opleveren. Het blijft speculeren natuurlijk. Al is Gimenez natuurlijk een stuk talentvoller

27 april 2023 om 08:41

Totaal niet te vergelijken. Is 8 jaar jonger. Jullie gaan toch ook niet bij elke transfer het bedrag accepteren omdat je een keer geld bent misgelopen met dolberg?

27 april 2023 om 08:44

@Diego_Forlan Als je altijd uit blijft gaan van het Jorgensen scenario dan zal je nooit financieel groeien als club. Dat moeten we nu een keer gaan loslaten dat Jorgensen scenario en gewoon proberen de jackpot voor spelers binnen te halen

27 april 2023 om 08:44

Jorgensen was bij Feyenoord 23/24, geen acht jaar ouder dan Gimenez nu is.

27 april 2023 om 08:49

Moeten we nou bij elk transfergerucht ooit weer terughalen naar jorgensen? Dat is altijd een risico in voetbal en moet zeker gewogen worden per situatie, maar ze hoeven ook niet elke speler bij het eerste bod laten gaan omdat ze bij jorgensen wat geld misgelopen zijn.

27 april 2023 om 08:56

Toen het bod van Newcastle kwam was hij 27, Gimenez werd vorige week 22. Geen acht jaar, maar toch wel een wezenlijk verschil.

Overigens fijn dat supporters van andere clubs zo begaan zijn met Feyenoord en zo graag meedenken met ons. Ik krijg het er helemaal warm van.

27 april 2023 om 09:09

@Baardgrasmus,

Ik geef toe dat ik wat lui was hier. Ik keek op Wikipedia en zag dat hij tot 2016 bij Feyenoord speelde en dat heb ik toen van zijn huidige leeftijd afgetrokken.

Thanks voor de info. 27 en 22 is prijstechnisch wel degelijk een fors prijsverschil inderdaad.

27 april 2023 om 09:09

Mijn god, kunnen we alsje, alsje, alsjeblieft eens een keer stoppen met die Jorgenson drogreden?

27 april 2023 om 09:21

Waarom blijft er altijd gehammerd worden op 1 mislukte scenario.

Giminez kost uiteindelijk minimaal 7 tot 9 mln en dan ga je hem niet verkopen voor 18 mln waar je nog een deel moet afstaan aan de oude club. Dat zullen ze bij Feyenoord ook niet voor 25 mln doen. Iedereen, speler als analisten zien hem als echte nummer 9.

Daarnaast zou het voor hem beter zijn om een volledige jaar te knallen en topscorer worden in eredivisie. Dan wel met minimaal 25 doelpunten.

27 april 2023 om 09:48

Feyenoord zegt mensen in het buitenland gewoon niet zoveel. Ajax kan/kon die prijzen vragen omdat ze successen in de CL hadden en omdat ze al jaren spelers verkochten voor grote bedragen en dus geen geld nodig hadden. Feyenoord moet eerst maar eens wat laten zien in de CL. Kwartfinale of groepswinst met 18 punten. Dan kun je serieuze bedragen vragen.

27 april 2023 om 10:06

@ManUtd36

Los van het feit dat Feyenoord heel veel mensen wél wat zegt, is het toch niet relevant of mensen de club kennen? Het gaat om de kwaliteiten en op welk podium hij het laat zien: op dreef in de Eredivisie en op dreef in de Europa League, nog maar 21 jaar, de beoogde 1e spits van Mexico en scoort aan de lopende band.

Verder heeft Feyenoord vorig jaar de Conference League behaald en nu de kwartfinale EL, dus hoe bedoel je mensen kennen de club Feyenoord niet?

27 april 2023 om 10:09

@ManUtd36, maar met de transfer van Gakpo is dat dus onzin. PSV laat het Europees ook al jaren afweten.

27 april 2023 om 10:13

@ManUtd36

Met die mindset kunnen we nooit meer vragen voor onze spelers. Daarnaast hebben we net weer 2 seizoenen leuke Europese campagnes gedraaid, dus waar haal je die conclusie vandaan?

27 april 2023 om 10:29

Hij speelde niet tot 2016, maar vanaf 2016 bij Feyenoord.

27 april 2023 om 10:34

Gakpo had een redelijk WK en werd uiteindelijk voor 40-45m verkocht. Dat staat in schril contrast met de bedragen die voor de Ligt, Frenkie, Antony etc betaald is.

27 april 2023 om 10:36

Ajax haalde een halve finale CL en een groepswinst met 18 punten. En een volle bankrekening. Feyenoord speelde voor het laatst CL in 2018 en werd toen kansloos laatste.

27 april 2023 om 10:42

Werkelijk geen enkel argument dat je neerpent heeft ook maar enige betrekking op je eerdere statement waarin je beweert dat Feyenoord in het buitenland ‘niet zo tot de verbeelding spreekt’ en dat dit een directe invloed heeft op vraagprijzen.

Optimisme viert hoogtij in het voetbal en Feyenoord heeft achtereenvolgens een Europese finale en kwartfinale gehaald, waarin ze de leukste kwartfinale van de league op de mat legde en zowel nationaal als internationaal erkenning krijgen voor de speelstijl.

Wat heeft een kansloze CL missie in 2018 dan van doen met Feyenoord’s merkherkenning in het buitenland en de prijzen die het kan vragen voor zijn spelers?

27 april 2023 om 10:57

Hier dan met je merkherkenning. Ajax heeft 11x meer volgers op instagram dan Feyenoord.

27 april 2023 om 11:02

Manutd ik weet niet voor welke club jij bent, maar gaan we nou serieus instergram of hoe dat ook heet erbij halen? Tikkietak of Facebook? We zijn toch geen 12?

27 april 2023 om 11:03

Je hebt me, dat zal een wezenlijk onderdeel zijn tijdens de onderhandelingen.

27 april 2023 om 11:05

Het is 1 van de weinige feitelijke metrics die je kan pakken voor merkherkenning. En je kan aan mijn username wel zien voor welke club ik ben

27 april 2023 om 11:06

Ah wacht, dat is zeker manchester united? Die club die we vooral kennen omdat ze Malacia van ons kochte en omdat ze paar jaar terug door goal Vilhena verloren in de Kuip.

27 april 2023 om 11:10

@ManUtd36

Jouw standpunt was dat Feyenoord geen hoge prijzen kan onderhandelen omdat Feyenoord niet tot de verbeelding spreekt.

Ik denk dat het aantal IG volgers weinig invloed zal hebben op onderhandeling though, al helemaal in relatie tot het aantal volgers van Ajax, wat denk jij?

27 april 2023 om 11:13

Daarnaast kun je ook gewoon de feiten erbij pakken. De grootste uitgaande transfer van Feyenoord was 25-30 miljoen. Ajax heeft meerdere 80+m deals gemaakt

27 april 2023 om 11:19

Tuurlijk wel zanazanyan, elke td kijkt eerst op instagram naar het aantal volgers. Dat vermenigvuldigt hij met x en dan heb je je openingsbod. Dat weet iedereen...

27 april 2023 om 11:22

@zanazanyan, je komt zelf met het woord merkherkenning. En ik heb meerdere redenen gegeven zoals prestaties op het hoogste niveau (CL), financiële positie etc

27 april 2023 om 11:27

Als je het dan toch over feiten wil hebben mag je ook de andere kant belichten:

Feit is ook dat we er in 30 jaar niet zo florisant hebben voorgestaan en onze spelers nog nooit zo goed in de markt hebben gelegen.
Feit is ook dat we eindelijk eens geld op de bank hebben en dus in een positie zijn om ‘nee’ te kunnen zeggen, iets dat al sinds de jaren 70 niet meer is voorgekomen.
Feit is ook dat we sinds de jaren ‘00 weer eens 2 goede Europese seizoenen hebben gehad waarin we toptegenstanders hebben geloot en uitgeschakeld, best goed voor erkenning lijkt me.
Feit is ook dat we momenteel aantrekkelijk voetbal spelen wat tot de verbeelding spreekt wat de marktwaarde van elke speler goed doet.
Feit is ook dat voor het eerst sinds mensenheugenis aan onze trainer wordt getrokken en hij marktwaarde vertegenwoordigd. Ook dit straalt af op de club.

Kokcu zal geen 90m opleveren zoals hierboven wordt gesteld, maar ik denk dat het zeker 35-40m zal worden. Aankomen met Jorgensen of het huidige transferrecord zijn drogargumenten verdrinkende in een moeras van jaloezie, puur en alleen bedoeld om de discussie dood te slaan.

Maar lekker naar social media volgers blijven kijken.

27 april 2023 om 11:38

Respect voor je dat je nog moeite doet om op ManUtd36 te blijven antwoorden met argumenten. Ik had het al lang opgegeven na zijn statement dat Feyenoord in het buitenland niet zoveel zegt. In Japan, Australië, Mexico, Argentinië, Colombia kennen de voetbal fanaten Feyenoord wel degelijk. En dan heb ik het alleen nog maar over buiten de EU.

27 april 2023 om 11:42

Laat ik het simpel voor je maken. Zodra Feyenoord met indrukwekkend voetbal wint tegen tegenstanders als Real Madrid, Chelsea, Dortmund en Juventus in de CL, dan kun je hoofdprijzen vragen voor spelers. Als je niet eens van subtoppers als Roma kunt winnen, dan krijg je dat niet.

27 april 2023 om 11:53

Tegen zulke goede argumenten kan ik uiteraard niet op.

27 april 2023 om 11:58

En nu ze minder indrukwekkend voetbal tegen Union Berlin, Napoli en Liverpool hebben laten zien?
De tegenstanders van PSV hebben ook weinig invloed gehad op de prijs van Gakpo.
Daarnaast is dit een onzinbericht, ik geloof nooit dat Feyenoord hem nu voor 25 miljoen laat gaan.

27 april 2023 om 12:05

Pffff vermoeiend dit..🥱🥱🥱

27 april 2023 om 12:08

Jorgensen was al ouder en schoot ze er voor hij naar Feyenoord trok ook niet echt in. Deze Gimenez is juist in ontwikkeling en nog maar 22 jaar.

27 april 2023 om 12:10

Dan is het te hopen dat Ajax de komende jaren jongens als Timber niet verkoopt. Volgens jouw redenatie zal hij vrijwel niks opleveren. Roemloos uitgeschakeld in Europa en ook nog eens een 3e plek in de mickey mouse competitie.

27 april 2023 om 12:33

Je gaat er compleet aan voorbij dat Ajax de eerste echte hoofdprijzen (40 miljoen) ving voor Arek Milik en Davinson Sanchez - spelers die het nog niet in de Champions League hadden laten zien op het moment van verkoop. Daar gaat je argument! 👋

27 april 2023 om 12:40

Waar ik me over verbaast is dat sommige de moeite nemen om Feyenoord te verdedigen terwijl jullie dondersgoed begrijpen wat Man Utd hier in de basis bedoeld. De feiten m.b.t. Ajax liggen op tafel. Het spreekt toch voor zich dat een halve finale Champions League en/of al je groepsduel winnen in de groepfase veel meer aandacht op je vestigt dan finale conference league of halve finale EL? Dat is ook de enige reden dat Ajax toen destijds 70-80-90-100m kon vragen voor zijn spelers. Grotere naam genereren doormiddel van presteren in CL, iets met vraag en aanbod. Laat Feyenoord nou eens twee seizoen lang ook presteren op Champions League niveau, dan kunnen ze ook wellicht aan zulke prijzen gaan denken. Krijg je wellicht ook nog eens een grotere internationale fanbase bij

27 april 2023 om 12:49

Gimenez heeft meer volgers dan Kudus en Timber bij elkaar. Jackpot dus voor Feyenoord.

27 april 2023 om 13:20

Gakpo was dan ook al een stuk verder, was hard opweg om de mvp van de Eredivisie te worden met meer g/a dan wedstrijden. Was volgens mij zelfs bij de meeste doelpunten betrokken in de top 10 competities na Haaland voor zijn transfer.

27 april 2023 om 08:38

Inderdaad, las laatst dat Benfica ook amper kan geloven dat t Aursnes voor 15 miljoen heeft opgepikt. Je moet gewoon enorm hoog inzetten, dat wekt ook extra interesse van clubs. Vraag 45 miljoen en neem vervolgens genoeg met 35 ofzo, maar niet straks voor 22 miljoen + wat bonussen. Veel beter had Gimenez het niet kunnen doen in zijn eerste seizoen

27 april 2023 om 08:39

Gimenez heeft minstens net zoveel kansen om zeep geholpen als afgemaakt. Hij had het echt nog beter kunnen doen in zijn eerste jaar Aad.

27 april 2023 om 08:55

Ja uiteraard, hij had er alles in kunnen schieten. Ik zeg ook niet dat het de nieuwe Messi is. Maar als je zoveel uitwedstrijden op rij scoort, je zo snel aanpast aan een fysieke lastige speelwijze, dan doe je het gewoon heel goed als jonge spits. Ze kunnen ook geen 100 miljoen vragen, maar wel een stuk meer dan 20-25

27 april 2023 om 10:50

Als je het zo bekijkt heb je een goed punt. Echter kijk ik elke wedstrijd en zie ik ook gewoon een spits die grote kansen om zeep helpt. Zoveel uitwedstrijden op rij scoren is knap, maar vergeet niet dat Feyenoord dit seizoen elke pot de bovenliggende partij was, ook de uitwedstrijden. Dan gaan er genoeg kansen komen als spits zijnde en dan vind ik zijn statistieken eerlijk gezegd nog tegen vallen. Laat hem het volgend jaar maar verbeteren😉.

27 april 2023 om 12:19

Misschien omdat het Benfica erg voor de wind ging, waar nu ook wat minder is. In de wedstrijden tegen Inter was hij onzichtbaar en kun je zien dat hij niet meer waard was dan 15.

Voor Feyenoord is het meest belangrijke dat Slot blijft. Met Slot kun je zomaar een andere spits pakken die het weer goed doet. Zonder Slot niet maar zonder Slot moet je echt geluk hebben dat je goed blijft inkopen, want het feest kan ook zomaar ineens weer afgelopen zijn. Het is de grote kans voor Feyenoord om door te pakken nu.

27 april 2023 om 12:50

Zo onzichtbaar dat ze hem niet van scoren af konden houden. Krijgt op verscheidene websites ook gewoon een 7 voor de return. Maar voor jou was die onzichtbaar. En zijn goal dus schijnbaar ook.

Voor de cijfers zie bv Eurosport of 90min

27 april 2023 om 14:35

Kan het niet ook zo zijn dat Slot gewoon goed rendeert vanwege het goede scoutingsapparaat? Of is werkelijk alles aan Slot toe te schrijven?

27 april 2023 om 08:38

Ook deze zomer gaat Feyenoord weer te magere prijzen vragen voor zijn toppers. Let maar op, Kokcu gaat tegen vallen qua bedrag. Stel een Hancko vertrekt ook wordt ook dat niet een vetpot.

Wellicht dat het na een leuke CL-campagne eens omhoog kan met die prijzen..

27 april 2023 om 08:55

Ja eens, maar dat is een proces. In ieder geval proberen elk jaar het eigen transferrecord te breken. Dat zie ik met kokco wel lukken trouwens, maar ik zie het ook echt niet die 50-60m worden waar ik mensen hier wel eens over hoor fantaseren. 30-35m denk ik.

27 april 2023 om 09:00

Hancko is zo ongelooflijk goed daar moet je echt 30-35 miljoen voor vragen/krijgen.

27 april 2023 om 09:21

Kokcu gaat waarschijnlijk mee met Arne Slot let maar op hoor. Vind het trouwens echt jammer dat Bayern zomaar Tuchel heeft aangesteld. Ik zou zo graag Arne Slot bij Bayern willen zien. Dan Gravenberch vervangen met Kokcu.

27 april 2023 om 09:35

En dan? Kokcu is daar ook gewoon een tribuneklant hoor, of dacht je dat hij ff het antwoord is op de sportieve crisis daar?

27 april 2023 om 09:38

Hij is goed alleen is het een 25-jarige Slowaak die vooral goed is door zijn degelijkheid. Dat zijn in de regel spelers die niet echt gehyped worden, in NL willen we dat verdedigers ballen over 50 meter op de stropdas leggen en inschuiven.

Ik denk dat door bovengenoemde hij niet veel gaat opleveren. Maar het is zeker een goede speler die een beetje onderbelicht is in de media. Het gaat eigenlijk alleen maar over Slot, Kokcu en Gimenez.

27 april 2023 om 10:13

@WondervanRome, je hebt hem dus nooit zien spelen. 4 doelpunten en 5 assists dit seizoen. Schuift zo nu en dan goed in en steekt het veld over en verliest bijna nooit de bal, ook heeft hij wel degelijk een crosspass.

27 april 2023 om 10:14

Werk je bij Astro TV met die voorspellende gaven? Wacht het nou maar gewoon af. Feyenoord is een nieuwe weg ingeslagen, vorige zomer moest er verkocht worden. Voor Sinisterra heb je toen al een geweldig bedrag gekregen.

27 april 2023 om 10:21

Je mist wederom mijn punt volledig. Het is een 25-jarige Slowaakse verdediger en geen 20-jarige Braziliaanse vleugelflitser. De markt werkt nou eenmaal zo dat laatstgenoemde voor bizarre bedragen wordt gekocht.

Ik ben het er ook niet mee eens maar dit soort spelers worden nou eenmaal niet gehyped, het zij zo.. Trauner vind ik ook de beste CV van de eredivisie maar het is een Oostenrijker van 30, dus ja we focussen ons alleen op Timber, een Nederlander van 21

27 april 2023 om 10:21

Tuchel kan er net zo makkelijk weer uit hoor. Is sowieso zwaar overschat en bij clubs als City, Real, Bayern moet je gewoon leveren. En Bayern is er sinds Tuchel nou niet bepaald beter op gaan voetballen…

27 april 2023 om 10:25

Feyenoord moet geduld hebben. Natuurlijk kun je gokken om de hoofdprijs voor iedereen te krijgen. Of je pakt het met beleid aan en pakt deze zomer gewoon mooie marges. Dan kun je weer investeren in de selectie, CL inkomsten komen erbij dus zo kan Feyenoord financiële basis opbouwen. Dat is beleid voeren, in plaats van al die achterlijke hoge bedragen die iedereen hier roept. Geen enkele speler heeft het waargemaakt nog op het hoogste niveau. Pakt Feyenoord 20miljoen voor gimenez, is dat 16 miljoen winst ten opzichte van de inkoop. Is toch super netjes.

27 april 2023 om 10:30

Ironmanutd, als antony voor 100 weggaat en frenkie voor 85 en de ligt voor 80, dan kun je voor kokcu ook 90 vragen. Heeft het bewezen op het hoogste niveau, neemt feyenoord mee naar de titel, is international met rendement.
30m voor kokcu is lachwekkend en feyenoord zal z'n rug moeten rechten

27 april 2023 om 10:38

Het begint steeds grappiger te worden. Hoogste niveau is champions league, je spreekt gewoon onwaarheden nu.

Conference league en Shaktar / Mydjilland Roma / Lazio / Sturm Graz is gewoon zware Europese middelmaat. En die potjes tegen Psv en Ajax ook. De Ligt / de Jong lieten het zien tegen Real, Bayern en Juve… het spijt me maar dat is het hoogste niveau.

Neemt niet weg dat spelers in de waan van de dag voor bizarre bedragen kunnen worden verkocht, en als die waan van enkele vz-leden zich doorzet naar Europese clubs kan Kokcu inderdaad Modric straks aflossen bij Real voor 130 miljoen.

27 april 2023 om 10:39

@arie84
Leer eerst eens rekenen. Gimenez kostte iets van 4-5 mln voor 50 procent van de rechten. Feyenoord heeft dit substantieel verhoogd tot 80-90 procent en heeft daar ook gewoon voor betaald (je verwacht het niet). Uiteindelijk kost hij ons dus zo'n 8-9 mln, maar van de inkomsten, mag je dus 10-20 procent afdragen.

20 mln betekent dus netto 16-18 mln waar je nog eens de genoemde 8-9 mln van aftrekken. Bij lange na niet de de 16 mln die jij noemt.

Vervolgens mag je weer eens ergens een spits vandaan trekken voor een hoop geld,, die moet acclimatiseren etc etc.

Ik ben blij dat jij het beleid niet uitvoert.

27 april 2023 om 11:01

@NJfromVOL kleine edit: Feyenoord heeft momenteel 70% van de rechten en is bezig de laatste 20% te kopen aangezien ze maar tot 90% kunnen kopen.

Te Kloese bevestigde dit laatst aan Genee live in de uitzending van VI via sms. Aangezien dit al 2 weken geleden is kan het uiteraard achterhaald zijn en hebben we mogelijk al de volledige 90% in handen.

27 april 2023 om 12:13

bochherief, je kunt inderdaad 90m voor Kokcu vragen. Je wordt alleen wel keihard uitgelachen als je dat doet

28 april 2023 om 01:42

Zo kun je ook 80+ miljoen betalen voor maguire... Dan word je als kopende club ook uitgelachen

27 april 2023 om 08:39

Karige prijs voor een spits die het een halfjaar goed doet in een goedlopend team in de ED? In Europa viel hij andersom juist op. Voor iedereen is het beter dat hij zich verder ontwikkeld bij Feyenoord. Bij andere clubs zit hij op de bank en zal hij zijn potentieel niet waarmaken.

27 april 2023 om 08:41

Heeft gewoon 5 goals in 9 potjes Europa League. Hoe is dat andersom opvallen?

27 april 2023 om 08:50

En niet de minst belangrijke ook. Zonder hem waren we na de poule al klaar.

27 april 2023 om 08:54

Ik denk dat oenyboy bedoelt dat hij in de Europa League met indruk maakte…

27 april 2023 om 09:08

Ik ben een beetje bang dat als je m laat gaan hij ergens op de bank terechtkomt en volgend jaar weer als huurling bij psv ofzo opduikt.

27 april 2023 om 10:17

Denk dat Oenieboy vooral de wedstrijden tegen Roma nog op het netvlies heeft. Tegen Lazio was hij echter doorslaggevend met zijn goal en speelde hij misschien wel zijn beste wedstrijd, dus het is maar net hoe subjectief je naar zijn prestaties kijkt I guess.

27 april 2023 om 08:40

Ben het met je eens Japie, maar vraag ik mij af of zijn entourage er ook zo over denkt wanneer de miljoenen worden gepresenteerd.

Prima speler maar kan en moet zich wel verder ontwikkelen. Als je ziet hoe Smallings hem in zijn zak had was niet mals, echter is hij voor de meeste eredivisie verdedigers inmiddels te goed. Vlammen in de CL samen met slot en cashen die handel

27 april 2023 om 09:03

Je kan niet in de toekomst kijken en met zekerheid zeggen dat je dan het dubbele ervoor krijgt.

Denk zelf dat Feyenoord hem wel wilt gaan verkopen, kijk toentertijd naar Jorgensen, in zijn 1e seizoen ook kampioen. Newcastle wou toentertijd 23 miljoen betalen.

27 april 2023 om 09:11

Ik vind Gimenez een goede spits, maar heb het gevoel dat hij snelheid te kort komt voor de echte top.

27 april 2023 om 12:01

Er zoveel goede spitsen in de top die niet perse snel zijn...

27 april 2023 om 12:18

Buiten dat, heeft hij ook gewoon een normale snelheid...

27 april 2023 om 11:09

Als hij er in de CL een paar inschiet? Je bedoelt hoe zoals hij onzichtbaar was tegen AS Roma? En door eigen toedoen gaat hij een paar wedstrijden CL missen.

Het is een goede spits, maar hij heeft zichzelf een slechte dienst bewezen met die domme rode kaart.

27 april 2023 om 12:02

Enorme potentie? Als ik de wedstrijden tegen Roma had gezien als club zijnde zocht ik wel naar wat anders.

De keerzijde van het succes. Het zal voor Feyenoord belangrijk worden om de spelers die vertrekken goed op te vangen. Ik geloof er namelijk niet in dat alleen Kokcu vertrekt. Zou mij niks verbazen als er gewoon 5/6 basisspelers en Slot vertrekken. Dan kan je weer opnieuw bouwen.

27 april 2023 om 08:52

5/6 lijkt me ook wel wat extreem, maar alleen kokcu is ook niet reeel. Ik hoop in ieder geval dat onder die basisispelers wel ook de vleugelspelers zitten

27 april 2023 om 08:59

Als supporter denk je vaak heel romantisch dat het toch geweldig is om verder te bouwen, successen te boeken in de CL en nog eens kampioen te worden. Dat zijn gedachte die plaatselijke jongens als Bijlow, Geertruida, Kokcu en Hartman zeker hebben maar een Hancko, Gimenez of Szymanski slaan volgend jaar net zo makkelijk op het clubembleem van Benfica, Spurs of Everton. Ik zie Feyenoord ook graag sterker blijven maar als ik mensen hoor roepen dat alleen Kokcu vertrekt vraag ik me oprecht af of die de laatste jaren onder een steen hebben geleefd. Die hebben de leeglopen bij PSV en Ajax toch ook gezien? Zelfs vorig jaar naar succes in de Conference League moest Feyenoord volledig opnieuw bouwen.

27 april 2023 om 09:17

Ik zie hier alleen Feyenoorders die roepen dat er wellicht een paar vertrekken en dan worden steevast dan namen van kokcu en geertruida genoemd. Tel daar evt een szymanski en alireza bij op en je zit op 4 spelers. Ik heb niemand gezien die het bij 1 verkoop houdt

27 april 2023 om 09:28

Dit wordt een onnodige, zinloze discussie. Ik heb ze wel degelijk gezien. Laten we het erop houden dat de realistischer Feyenoorder zich ook wel realiseert dat er een paar bepalende spelers zullen vertrekken. Gek genoeg zie ik Alireza en Szymanski juist wel als spelers die een jaartje zullen blijven nog. Bij vertrek denk ik eerder aan Hancko, Gimenez en Kokcu. Die zijn interessant voor grotere Internationale teams.

27 april 2023 om 09:45

@ijsmuts

Hancko schijnt ook goed in de markt te liggen.

27 april 2023 om 09:00

Als er vijf of zes vertrekken halen we ruim 100 miljoen op. Als je ziet welk rendement we nu al halen met grofweg 25/30 miljoen dan moet je er niet aan denken wat we met ruim 100 doen.

Dat zijn meer dan 200 Aursnessen en Wieffers 😀

27 april 2023 om 09:03

Jullie beleid is fantastisch de afgelopen jaren, maar meer geld maakt helaas ook lui. Het is vooral te hopen dat het weer alleen maar voltreffers zijn.

27 april 2023 om 09:13

Precies, ik ben heel benieuwd hoe Feyenoord transfertechnisch presteert met een iets dikkere portemonnee. De resultaten uit het verleden bieden wat dat betreft bar weinig hoop als je kijkt naar wat er in de zomer van 2017 is gehaald, maar ik houd me maar vast aan de gedachte dat dat een andere tijd was.

27 april 2023 om 09:24

Ik denk dat feyenoord juist deze lijn moet aanhouden, ongeacht de portemonnee. In de top van nederland meedoen en hopelijk regelmatig ver komen in europa en veel punten scoren. Niet gaan proberen aansluiting te vinden bij bepaalde europese subtop of dat soort onrealistische spinsels. Gewoon gezond zijn en op je eigen niveau het zo goed mogelijk doen. Maar de verleidingen zullen misschien te groot zijn als er ineens een pak geld binnen komt. Ik hoop van niet.

27 april 2023 om 09:47

@tinus

Het is denk ik de voetbalvisie van Slot in combinatie met de opruiming en opbouw van de scouting door Arnesen. We halen zo waar eens onbekende spelers (soms voor een prikkie) en die blijken het wonderwel prima te doen.

27 april 2023 om 09:57

Scouting, rust in het bestuur en visie zijn heel belangrijk. Als ik dan hoor dat Bassey gescout is op een enkele wedstrijd en er dan lachend 25? Miljoen voor wordt neergeteld. Zegt dat eigenlijk alles dat je moet weten.

Ik zou me als Feyenoorder weinig zorgen maken. De scouting lijkt prima in orde te zijn. Al vervang je Kokcu, Hancko en Gimenez niet zomaar natuurlijk.

27 april 2023 om 10:06

De grap is natuurlijk dat Hancko en Gimenez dit jaar ook al vervangers waren.
Kan je echter een blik onbekende talenten blijven opentrekken.
Financieel ziet het er iig goed uit en dat is wel eens anders geweest (understatement)

27 april 2023 om 10:37

Zo dachten we ook toen we Dessers, Aursnes en Senesi verloren, waren zelfs Rotterdamse investeerders bereid Dessers’ salaris op te hoesten uiteindelijk. Nu staan we op de banken voor Santi en is iedereen blij dat Dessers is vertrokken.

Spelers komen en gaan, al denk ik dat een Hancko en Santi zich 2x bedenken. Stel Santi gaat voor 20 miljoen naar Inter, dan ben je gewoon een gokje die af en toe 20 minuutjes krijgt. Lazio en Benfica zijn wel mooie bestemmingen indien respectievelijk Ramos en Immobile zouden vertrekken, anders is dat ook een kansloze missie.

Nu staan beiden basis bij een ploeg die CL gaat spelen. Als ik zie dat we nu alweer een Van den Belt ophalen voor een paar ton heb ik echt vertrouwen in de scouting van Feyenoord, het lijkt alsof spelers tegen lagere sommen kopen alleen maar positief werkt omdat ze dan niet de druk van mega aankoop krijgen opgeplakt (Aursnes, Pedersen, Wieffer, Trauner, Santi).

27 april 2023 om 09:18

Hoop dat het team van Feyenoord in stand blijft. Als Kökcu slim is, blijft hij nog een jaartje. Kan dragende speler van Feyenoord in CL worden, dat lijkt me toch veel leuker en interessanter dan een wisselspeler van Arsenal?

27 april 2023 om 09:40

Dat vindt jij. De meeste spelers niet. Als je geblesseerd of uit vorm raakt dan komt de Arsenal trein misschien niet meer voorbij. Je kan daar 5 keer zoveel verdienen en je hoeft niet meer in de Mickey Mouse competitie te spelen

27 april 2023 om 10:44

Slechter dan bij ons afgelopen zomer zullen ze t vast niet doen.

Deze jongen kan een serieuze goede spits worden. Hij moet wel zeker nog een jaar bij Feyenoord blijven dan nu al weggaan. Ga met dezelfde groep en wat versterkingen volgend jaar de CL in en mocht je wat verder komen zijn die spelers die nu weg willen ineens 20 miljoen meer waard. Op Idrissi en Jahanbaksh na dan maar die zou ik sowieso als enige vervangen komend seizoen.

27 april 2023 om 08:58

Ja precies, hij is er wat dat betreft nog maar net. Heeft pas sinds een half jaar een basisplaats ipv dat gemuts tussen hem en Danilo. Snap die mega snelle vertrekdrang nog niet zo.

27 april 2023 om 09:38

En als hij nu een aanbieding krijgt om 4 miljoen per jaar te verdienen? Dan houdt je hem niet. Klinkt heel romantisch allemaal, en inderdaad als hij blijft en in de CL 3x scoort wordt hij nog meer waard, maar ik denk niet dat dit Gimenez zijn zorg zal zijn. Je ziet het overal, ga er maar vanuit dat hij ook voor het geld zal gaan kiezen.

27 april 2023 om 09:51

Zelfs al zou je dit team houden is het natuurlijk geen garantie dat volgend jaar weer een succes wordt en spelers meer waard worden.
Feyenoord zit nu in een gigantische flow en iedereen gunt elkaar alles. Ik moet altijd aan Donny vd Beek denken in dit soort scenario’s als dienende speler die zijn goaltjes meepikte fantastisch in de CL campagne maar hij dacht toen hij nog een jaar bleef dat hij een ster was en voor goals moest zorgen. De wedstrijden voordat hij verkocht werd maakte hij al minder meters en liep hij vaker in de spits dan op het middenveld zodat hij maar zou scoren.

Gimenez is een groot talent en 20/25 miljoen is tegenwoordig een koopje dus grote clubs als Inter Benfica en Atletico.
kunnen voor dat bedrag altijd een gokje wagen maar Feyenoord zou hem ook nog een jaar bij de club kunnen houden en als hij het dan goed doet in de CL.
dan gaat die prijs van 20/25 naar 40/50 miljoen
bij Inter hebben ze al Correa Martinez Dzeko en Lukaku dus daar is minder kans maar bij Atletico is er naast Morata niet een echte spits. Griezman Felix Correa zijn eerder schaduwspitsen
je zou Depay een echte spits kunnen noemen maar ik zie hem meer als een buitenspeler die getraind is om in het centrum te spelen. maar geen natuurlijke spits

27 april 2023 om 09:03

lukaku gaat terug naar chelsea, dzeko zit bijna in het bejaardehuis. martinez is dan de enige echte spits die over is. in principe zou gimenez daar prima bij kunnen

27 april 2023 om 09:41

Dzeko gaat zeker nog wel 1 seizoen mee Correa is ook een prima voorhoede speler en waarom denk je dat Lukaku terug gaat?
hij beledigde de club en fans toen hij vlak na binnenkomst al zei dat hij meer plezier had bij Inter en daar liever voor zou spelen.
daarom is deze huur ook tot stand gekomen lag het aan de trainer die hem niet meer wilde of was het ook de club en de fans?
en Inter en Atletico zijn beiden mooie clubs in een grote competitie dat laatste geeft ze een grotere aantrekkingskracht dan Benfica.
Inter heeft een grotere Historie dan Atletico maar ik denk dat de P: de meest aantrekkelijke competitie is daarna de Spaanse en Duitsland en Italië mogen strijden over wie er plek 3 en 4 innemen

Goede spits voor Feyenoord die momenteel veel scoort. Maar heeft ook nog wel redelijk wat kansen nodig en heeft op een hoger niveau toch moeite. Als ik Gimenez was zou ik toch nog een jaartje blijven om me te ontwikkelen, want bij clubs als Atletico en Inter kan hij er ook zomaar naast komen te staan.

20-25 miljoen?!?! Wat denk je van minimaal 40-50... vooral in de markt van deze tijd!

27 april 2023 om 09:06

Ik snap dat je hoog in de boom gaat zitten als Feyenoord zijnde, maar dat is wel een erg hoog bedrag voor een spits die het in de ED en zo nu en dan in de EL laat zien.

27 april 2023 om 09:22

Dat is helemaal niet hoog. De Eredivisie is er alles aan gelegen dat de spits van de koploper die nog 3 jaar vastligt en slechts 22 is voor een hoofdprijs wordt verkocht.

27 april 2023 om 09:38

Ik wil nog verder gaan, zou afbreuk zijn aan de hele competitie. Als de koploper van de eredivisie een 22 jarige, zeer populaire spits, met veel potentie, van een groot voetbalgek land (qua inwoners) weg zou doen voor een spotprijs. Hij laat het nu wekelijks zien, op de wedstrijden tegen ASR na.
Dan kun je nooit meer veel geld vragen

27 april 2023 om 12:26

Dat kan de Eredivisie er wel aan gelegen zijn, maar dat houdt niet in dat hij dat gaat opbrengen. Ten eerste denk ik dat hij het nog niet waard is en het niet gaat opbrengen deze zomer.

27 april 2023 om 09:31

Nou nee dat is te hoog , zoveel heeft hij niet laten zien nog ,en aflopende contract

27 april 2023 om 09:37

Aflopend contract? Bij Vodafone misschien, niet bij Feyenoord.

27 april 2023 om 09:56

Haha bij Vodafone. Lekker dat Sebastiaan commentaar geeft maar het voetbal niet volgt. Dat je niet weet dat deze speler pas afgelopen zomer naar Feyenoord is gekomen

27 april 2023 om 11:12

Jawel hoor medio tot 2024

27 april 2023 om 11:13

Ik volg het hele circus en weet wat er gaande is volgen jullie het allemaal wel?
Trouwens ik zit bij ben haha

27 april 2023 om 11:48

Geweldige reactie mag ook soms gezegd.

27 april 2023 om 11:57

Ach.. Sebastiaan denkt ook nog steeds dat Ajax kampioen wordt. Die jongen leeft in een waan.

27 april 2023 om 21:29

Ja hoor nog steeds mogelijk hoor

Jammer dat die niet van het begin al de vertrouwen kreeg. In alle aspecten beter dan Danilo. Die gewoon bij elke club buiten de boot valt.
Wel mooie clubs hoor, Atletico, Inter, Benfica.
Volgens mij maakt het hem niet eens uit bij welke van de drie hij aan de slag gaat. Gewoon wie het meest betaald en 25-30 is een mooie prijs.

27 april 2023 om 09:04

Nou ja aan het begin had hij toch nog wat aanpassingsproblemen. Qua taal en spelvorm. Hij en Danilo deden elkaar niet zoveel onder

27 april 2023 om 09:19

Had voornamelijk met fitheid te maken. Danilo draaide de hele (waardevolle) voorbereiding van Slot mee. Die kon de arbeid leveren die er verwacht wordt van Slot op die positie, Gimenez overduidelijk niet. Inmiddels wel.

27 april 2023 om 13:28

Dus hij was aan het begin al de favoriet boven Danilo en fitheid is geen onderdeel van je aanpassen? Nu staat hij gewoon boven in de pikorde maar het is een beetje raar om te stellen dat gomenez vanaf dag 1 de spits zou gaan worden. Het was het eerste half jaar gewoon mega wisselvallig voorin.

Ik zou nog even blijven en een vol seizoen spelen. Die gozer is eigenlijk pas net in de basis. Begin seizoen was het nog veel zoeken tussen Danilo en hem. Die concurrentiestrijd lijkt hij nu gewonnen, maar een stapje hogerop lijkt me nog teveel. Niks mis om je eerst even bij Feyenoord te laten zien toch

voor nu gewoon een prima spits voor eredivisie begrippen.
je hoopt voor feyenoord dat ze de hoofdprijs krijgen (35-40mil) of dat hij blijft.

voor gimenez zie ik stap naar het buitenland niet echt uitpakken om eerlijk te zijn, je zag het al in de wedstrijdjes tegen as roma, onzichtbaar. maar eredivisie gewoon prima.
moet nog even rijpen voordat hij echt in de top4 competities aan de slag kan.

27 april 2023 om 09:16

Hij moet zich fysiek inderdaad echt nog wel ontwikkelen voor die volgende stap. Smalling is echt geen wereldverdediger, maar die was hem vrij eenvoudig de baas. Al moet ik zeggen dat het wel heel lastig spelen is als er zo weinig van de flanken komt en je alleen maar fysieke duels staat uit te vechten.

27 april 2023 om 10:15

Precies wat je zegt, de flanken. Idrissi en Alireza zijn op Europees niveau echt beschamend slecht.

Voor 18 miljoen, zal ik persoonlijk een hele mooi fotocollage naar ze opsturen. Neem aan dat ze dat in gedachten hebben bij die prijs?

27 april 2023 om 09:25

Helemaal mee eens. Ik zie hier alweer mensen zo goed als dat bod accepteren of acceptabel vinden. Als je op lange termijn mee wilt met PSV en Ajax, moet je wanneer je kampioen wordt je spelers of behouden of voor de absolute hoofdprijs verkopen. Om en nabij 20 miljoen verkochten wij Dolberg, die op een 2e plan was geraakt. Je moet minimaal het dubbele beuren voor je belangrijkste spits als Feyenoord zijnde die slechts 22 is en nog 3 jaar vastligt! 15 miljoen per contractjaar is niet zo gek dus dan mag je toch wel 45 miljoen verwachten en anders lekker behouden voor de CL. Feyenoord krijgt wat spek op de botten.

27 april 2023 om 09:41

18 miljoen voor een fotocollage is wel heel veel. Daar moet dan sowieso een gesigneerd shirt bij en een item waar limited edition op staat.

27 april 2023 om 10:09

Jij weet duidelijk niet hoe goed ik ben in het maken van fotocollages.

27 april 2023 om 11:38

Gewoon hoog gaan zitten voor hem.
Az doet dat ook al jaren en hebben nu een behoorlijk eigen vermogen om aankomend jaar zonodig flink te gaan investeren met het oog op die extra CL die er te verkrijgen is.
Maar ik neem aan dat Feyenoord,Psv en Ajax dat ook gaan doen, want aankomend jaar gaat erg belangrijk worden.

Feyenoord heeft nu eindelijk echt kapitaal op het veld staan. Daar moeten ze van profiteren. Ze staan er financieel nu ook niet heel dramatisch voor volgens mij, maar kan niet in de boeken kijken. Dus de echte noodzaak om te verkopen is er niet. Ze hebben qua voetbalniveau een stap omhoog gedaan. Worden kampioen, komt zonder transfers al een bak met geld binnen. Nu moeten ze gewoon enorm hoog in de boom gaan zitten met de vraagprijs. Vraag maar 50 miljoen. Is een gek die 35 a 40 biedt dan heb je de hoofdprijs. Hetzelfde doen ze in Portugal. Bij 18 miljoen moet je ze vriendelijk bedanken en weer welkom heten als ze minimaal met het dubbele aankomen zetten.

27 april 2023 om 09:40

Als je nu zegt 50 miljoen dan gaan clubs in de lach schieten. En echt niet met 40 miljoen aankomen. En dat weet je zelf ook. Laat die jongen zich volgend seizoen weer zo zien en ook in de CL, dan kan je pas aan dat soort bedragen denken. Dat je 18 miljoen lachend opzij moet schuiven is natuurlijk wel logisch. Sowieso nog een jaar knallen bij Feyenoord en dan cashen.

27 april 2023 om 09:49

Maar ik zeg toch precies hetzelfde? Natuurlijk is 50 miljoen onrealistisch. Er is geen noodzaak om te verkopen dus kun je zoiets doen. Laat het kapitaal nog maar een jaar op het veld staan. Is er toch een idioot die er wel intrapt (en die zijn er ook nog echt) dan heb je gewoon dikke mazzel.

27 april 2023 om 09:51

Laat ze lachen soccerfan, waarom zouden wij onze spits, jong, talentvol, niet uitontwikkeld en met een langdurig contract voor 20 mln laten gaan?

We hebben ons eerste elftal aardig op de rit (graag wat versterking op de vleugels) en zijn gelukkig ook niet (meer) armlastig.

27 april 2023 om 10:00

Dat zeg ik toch ook niet? Dat Feyenoord hem voor dat bedrag moet laten gaan? Ik bedoel als je meteen 50 miljoen zegt dan jaag je ze weg en gaan ze echt niet terug komen. Gewoon afwijzen en geen bedrag noemen. Kom volgend seizoen maar weer

27 april 2023 om 10:14

Dan zitten we redelijk op 1 lijn. Het niet terugkomen is volgens mij nergens op gebaseerd, maar dat is een detail.

27 april 2023 om 10:36

Ja is misschien ook overdreven gezegd maar 18 bieden en dan horen 50 dan zou ik persoonlijk zoiets hebben van houdoe de groeten en we kijken wel verder.

Feyenoord zou wel gek zijn om Gimenez voor zo'n fooi te laten vertrekken. Hij heeft alles in zich om een hele goede spits te worden, die gaat voor veel meer verkocht worden dan 18 tot 25 miljoen euro. Santiago doet er verstandig aan sowieso nog een jaar bij Feyenoord te blijven.

Rond de 20 miljoen lijkt me op dit moment wat weinig maar dat heeft vooral met de potentie te maken en de progressie die hij nog kan maken. Buiten dat laat je ook enorme kosten lopen wat betreft shirts etc. Gimenez is enorm populair in Mexico en feyenoord heeft straks met de nieuwe shirt sponsor ook verkoop mogelijkheden in zuid Amerika, die hebben ze nu met adidas niet.

Deze jongen laat bijzonder veel potentie zien, bovendien met het vooruitzicht van Castore dat Feyenoord shirts mag verkopen in Mexico zou ik van het momentum gebruik maken om de populariteit in Mexico op te krikken.

Ik denk dat hij nog niet ver genoeg is om een stap te maken, voor zijn carrière zou ik ten minste nog één jaar blijven en als grote meneer vertrekken. Je entree bij een vervolgclub is dan ook heel anders

Met Lazio moet Feyenoord al helemaal geen zaken mee doen sinds dat De Vrij debacle. Onbetrouwbare maffiosi. En voor 18 wordt je niet eens serieus genomen.

Ik ben eigenlijk niet zo heel impressed door heel Feyenoord en de individuele spelers. Wegens vakantie op espn wat seizoensoverzichten teruggekeken.

Feyenoord is echt kampioen geworden tegen de kleintjes, de clubs waar je op papier van moet winnen. Als PSV niet zo oliedom had verloren van Emmen, Groningen en Cambuur hadden ze nu bovenaan gestaan. Hou ook even in je achterhoofd dat een fors deel van de gewonnen wedstrijden echt op karakter, laat in de wedstrijd heeft plaatsgevonden.

In de topwedstrijden hebben ze gelijkgespeeld en nipt gewonnen van een zwalkend Ajax, en verloren en nipt gelijkgespeeld tegen PSV.

In de beker uitgeschakeld door aangeschoten wild Ajax en Europees door Roma, met alle respect de nummer 5 van Italië met 2 punten voorsprong op de nummer 7.

We houden in Nederland graag van extremen, zo is mijn club Ajax evenals diverse spelers ook omhooggepraat. Wil alleen benoemen dat van het Ajax dat vorig jaar Europees meer indruk maakte dan Feyenoord ook de meerderheid van de spelers niks klaarspeelt. Mazraoui en Gravenberch klagen al, Antony wordt als miskoop gezien. In een eerder stadium kan ik Vd Beek, Klaassen en Ziyech benoemen. Davinson Sanchez werd laatst uitgefloten door spurs fans!

Laten we dit dan ook in ons achterhoofd houden voordat we de Gimenezzen, Kokcu’s en Geertruida’s naar de absolute top schrijven. Want als ik hier zelfs lees dat Kokcu naar Bayern moet dan adviseer ik toch even iedereen die dit soort onzin uitkraamt om te kijken hoeveel eredivisie toppers zijn gestrand in het buitenland.

Ik zal nu wel iedereen over mij heen krijgen als sfeerverpester, maar een beetje nuance kan geen kwaad en als volgend jaar Ajax bovenaan staat en talenten de hemel in worden geprezen dan lezen jullie ook maar wat graag hoe een van Hanegem ze als overschat neerzet in het AD.

27 april 2023 om 10:03

Je had niet hoeven te vertellen dat Ajax jouw club is, dat komt uit je gekleurde analyse en beargumentatie al naar voren. Als je wint en gelijkspeelt tegen Ajax en wint en verliest tegen PSV heb je gewoon een positieve balans tegen topclubs. Als je wil pretenderen objectief te zijn, moet je wel je bril afzetten. We hebben t beste positiespel en aanvallende drang in de Eredivisie met een compleet nieuw elftal

27 april 2023 om 10:06

Ben juist vrij objectief, gebruik louter feiten. Heb daarnaast een hele alinea gewijd aan in het buitenland mislukte Ajacieden die gouden bergen werden voorspeld. Ik wist trouwens niet dat jullie van PSV hebben gewonnen?

Tot zover de positieve balans van Gryudo

18 mil direct afwijzen, praten bij het dubbele. 22 jaar met nog een jaren contract, potentie druipt er vanaf en anders lekker nog een jaar houden

Kan me een Sanchez herinneren van Ajax naar Spurs, verdediger, 1 jaar bij Ajax gespeeld, ging weg voor 40/50 miljoen toch?

Dit is een spits, die zijn doorgaans kostbaarder en daarnaast is ook in de voetballerij de inflatie enorm toegenomen.. 18 miljoen is een lachertje gezien leeftijd, positie en potentie

Inpakken en wegbrengen. Goeie speler met veel potentie inderdaad, maar als Feyenoord met een historische verkoopopbrengst van heel weinig euros kun je niet verwachten dat clubs in deze tijd zomaar 50 euro neerleggen voor een speler uit de eredivisie die een driekwart seizoen goed presteert. Zie antony, matthijs de ligt en frenkie, allemaal toppers in de CL maar zijn mijn inziens tot nu toe niet het geld waard geweest. Dus feyenoord pak die 25 miljoen, want ik heb tegen roma uit.geen gimenez gezien.

22 miljoen is natuurlijk veel te weinig en hij is echt nog niet klaar hier is nog genoeg te verbeteren gezien de wedstrijden tegen as Roma

Echt bijzonder hoe mensen hier denken dat iemand meer dan 20 mio voor de spits van (met alle respect) Feyenoord neer gaat leggen. Leuke spits geen topper zit nog wel wat rek in maar jongens hij heeft nog nooit een cl wedstrijd gespeeld. Europa en conference league doen er echt niet toe. 25 mio is serieus geld ook voor clubs als inter en atletico. Benfica kan dat soort bedragen niet betalen dus doet niet mee.
Kokcu is 25 mio wel waard maar als die de verkeerde club kiest zit hij ook op t bankie. Kijk naar alle zogenaamde toppers van Ajax de afgelopen jaren.nee giminez moet lekker bij Feyenoord blijven is toch een mooie club man. Tot hij een jaar of 25 is en dan de subtop van Spanje opzoeken. die kansen komen echt wel.

27 april 2023 om 10:51

Of ie het waard is doet niet ter zake. Ik zie spelers die minder zijn en minder presteren voor soortgelijke bedragen vertrekken. Portugese clubs weten dit en vragen of vroegen in ieder geval belachelijke bedragen en kregen ze ook. Daar moet NL een voorbeeld aan nemen.

27 april 2023 om 12:09

Zucht, Joao Felix speelde ook nooit een CL wedstrijd en leverde 130 miljoen op. Dat is vaak een loos argument, hij is bijv wel international.

Feyenoord vraagt 20-25 miljoen? En Lazio komt met een openingsbod van 18? Waarom gaat Feyenoord niet veel hoger in de boom zitten? Vanaf 30 zou ik gaan praten en zelfs dat vind ik te weinig. Ik dacht dat we in NL eindelijk eens realistische prijzen durfden te vragen.. Stel je niet zo bescheiden op Feyenoord! En dat zeg ik als Ajacied. Alle NL clubs moeten er het maximale uithalen. Laat die zogenaamde grotere clubs uit die zogenaamde grotere competities maar betalen voor kwaliteit. Zogenaamde want ze worden kunstmatig groot gemaakt en gehouden.

Hij moet er nog een jaar achteraan plakken ik zie gimenez alleen nog maar beter worden, dit is geen one season succes zoals nicolai toen die tijd

Benfica hikt tegen de vraag prijs aan ! Ze verkopen ieder jaar voor 100 plus aan spelers ? Santi houden of echt de hoofdprijs de tijd dat wij ze voor een appel en een ei verkopen is voorbij !!!

Weet niet hoe 'nodig' het is om te verkopen bij Feyenoord deze zomer, maar lijkt me beter Gimenez te houden voor volgend seizoen als m te verkopen voor dit soort bedragen

18 miljoen? Leeft Lazio nog in de jaren ‘90 ofzo? Druk er maar 10m bovenop zou ik zeggen.

Voor 18 miljoen mogen ze een ingelijst wedstrijdshirt hebben van de 1-0 thuis tegen Lazio.

Minimaal 40 miljoen.

Meteen verkopen, heeft geen snelheid en tegen Roma zag je meteen dat hij niet geschikt is voor de Europese top, Kokcu wel minimaal 50 voor vragen.

Zou jammer zijn als hij nu al Feyenoord gaat verlaten. Daarnaast kunnen wat goals in de CL zijn prijs nog flink doen stijgen. Anderzijds is een transfersom van 20-25 wel een flink bedrag voor Feyenoord. Je weet nooit of het een one-day-wonder is...

Goeie spits voor als je niet wilt scoren tegen AS Roma. Wel apart trouwens dat je met 5 goals topscorer van Mexico kunt worden.

Wil je nou elke week in een volle kuip spelen of voor wat meer bij een grote club op de bank gaan zitten en zien hoe anderen de lof oogsten?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren