Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Feyenoord wil nu PSV aftroeven en gaat voor Riechedly Bazoer

Laatste update:

Feyenoord heeft zich officieel gemeld bij Vitesse voor Riechedly Bazoer, zo melden Voetbal International en Feyenoord Transfermarkt. De 25-jarige verdediger annex middenvelder wordt door de Rotterdammers gezien als alternatief voor Joey Veerman, die naar PSV trok. Bazoer, die beschikt over een aflopend contract, wordt ook gevolgd door PSV en Benfica.

Het Eindhovens Dagblad meldt dat PSV weliswaar interesse heeft in Bazoer, maar in januari niet zal doorpakken voor de voormalig Ajacied. De Eindhovenaren zijn met de komst van Veerman voorlopig voorzien. Dat betekent dat Feyenoord in principe vrij spel heeft deze maand, al werd Benfica door De Telegraaf ook genoemd als geïnteresseerde partij.

Frank Arnesen wil koste wat kost een extra middenvelder toevoegen aan de selectie van Feyenoord en heeft dinsdag herhaaldelijk geïnformeerd naar de beschikbaarheid van Bazoer. De technisch directeur van de Rotterdammers weet dat Bazoer openstaat voor een stap hogerop, maar er is dus flinke concurrentie. Voor Vitesse is de winterse transferperiode de laatste kans op een transfersom voor zijn sterspeler, maar de Arnhemmers zullen hem niet zonder slag of stoot laten gaan.

Bazoer schermt dus ook met buitenlandse belangstelling, maar ziet een terugkeer in de Nederlandse top zeker ook zitten. De 25-jarige verdediger annex middenvelder kende een stormachtige doorbraak in het topvoetbal bij Ajax, maar verliet de Amsterdamse club uiteindelijk via de achterdeur. Na minder geslaagde avonturen bij VfL Wolfsburg en FC Porto keerde Bazoer in 2019 op huurbasis terug bij FC Utrecht. Sinds de zomer van dat jaar komt hij uit voor Vitesse, waar hij uitgroeide tot de beste speler. In totaal staat hij op 85 duels voor de Arnhemmers, waarin hij 9 goals en 5 assists produceerde.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mogen ze hebben. Zal nooot aarde in Eindhoven met zijn verleden.

4 januari 2022 om 21:28

Die jongen hoeft maar 1 goede wedstrijd te spelen en supporters vergeten het verleden snel.

4 januari 2022 om 21:37

@Sirius, niet in alle gevallen is dat zo. Kluivert zou volgens de geleerden ook PSV kampioen hebben gemaakt, maar hij is nooit als "held" omarmt

4 januari 2022 om 21:53

Patrick Kluivert heeft een jaartje bij PSV gezeten en wist toen slechts drie keer het net te vinden. Ook was hij haast meer geblesseerd dan dat hij fit was. Niet vreemd dus dat je dan niet als held word ontvangen.

5 januari 2022 om 00:06

"die jongen hoeft maar 1 goede wedstrijd te spelen en supporters vergeten het verleden snel."

Een deel misschien wel, een ander deel zeer zeker niet. Je moet niet onderschatten hoe diep de haat richting Ajax en "verraders" zit bij sommige van de fanatiekste PSV-fans. Ik ken supporters die echt harder juichen bij een nederlaag van Ajax dan bij een overwinning van PSV. In het stadion wordt nog altijd regelmatig "geniet met volle teugen, Ladyad komt nooit meer terug" gezongen en die jongen is al tien jaar weg. Is dat triest? Wellicht. Maar Bazoer gaat zeker weten nooit een echt populaire speler worden als hij naar PSV gaat.

5 januari 2022 om 01:40

dat is zeker triest. elke psv (jeugd) speler zal eventuele interesse van ajax op zijn minst serieus nemen, het is een grotere club die recent meer succes heeft en meer betaalt. dat een paar halve garen daar slecht van slapen is verder niet zo interessant. bazoer heeft bij ajax de nodige mentaliteit niet getoond en is er bij het eerste beetje tegenslag tussenuit gepiept voor een mooi contract. nu heeft hij zich teruggeknokt en mag hij blij zijn met elke aanbieding voor een stap omhoog. of hij bij zijn nieuwe club populair wordt hangt 100% af van zijn prestaties. als hij de grote man wordt bij feyenoord of psv is het absoluut zeker dat het gros van de supporters hem in de armen sluit. zo opportunistisch is het supporterswereldje nu eenmaal. een paar idioten daargelaten wellicht, maar kom op, als je 10 jaar (!) later nog steeds niet over de keuze van een 16 jarige (!) voor de rivaal kunt heenstappen.. dan zouden ze echt je stemrecht moeten afnemen.

5 januari 2022 om 07:20

Wauw wat een triest verhaal. Bazoer is er echt niet slechter van geworden sinds zijn overstap naar Ajax. Ik vind zelf dat Bazoer beter naar het buitenland kan gaan. Wellicht de Nederlandse emclave in Atalanta vergroten, een plekje in hun 3-manscentrum. Moeten ze wel een bod uitbrengen natuurlijk.

5 januari 2022 om 08:02

@manodedios ik heb er zelf weinig moeite mee, maar dat komt ook voornamelijk doordat hij sinds zijn debuut bij Ajax in 2014 weinig heeft laten zien in dat shirt. Verder draaide het vanaf dat jaar uitstekend bij PSV dus gemist hebben we hem ook niet, hij had toen juist bij PSV voor de prijzen kunnen spelen, eigen schuld. Van mij mag hij terugkomen.

5 januari 2022 om 11:24

Wellicht? Bijzonder triest. Ik denk dat je populariteit van een speler niet moet meten aan de 'mening' van vrij eenvoudige geesten van een klein groepje ellendelingen. Bazoer had ook goed bij PSV gepast, maar ook Feyenoord kan hem uitstekend gebruiken. Wel pas in de zomer

4 januari 2022 om 21:30

Ik geloof daar niet in. Als een speler presteert wordt hij gewoon gewaardeerd hoor. Maar goed, PSV gaat hem dus niet halen.

4 januari 2022 om 21:33

Als psv hem wilde dan pas in de zomer.
Weet persoonlijk niet wat ik ervan vind

4 januari 2022 om 22:11

Ja, maar dat lijkt me uitgesloten aangezien clubs zoals Feyenoord en Benfica interesse hebben om hem nu al over te nemen, en Vitesse er nu nog geld aan kan verdienen. Of hij moet dolgraag naar PSV willen en geduld hebben tot het einde van het seizoen, maar dat lijkt me niet.

4 januari 2022 om 21:39

Net als Berghuis bij Ajax niet geaccepteerd zou worden ?

7 januari 2022 om 05:09

Nee, net als Berghuis niet meer geaccepteerd zou worden als die terug keerde naar Feyenoord.

Denk niet dat Bazoer voor Feyenoord kiest. Erg benieuwd wat het zal worden

4 januari 2022 om 21:26

Voor Feyenoord zou het wel weer grappig zijn, dan staan ze weer een soort van quit mbt Berghuis als hij een succes wordt.

4 januari 2022 om 21:28

@Pieterpost, Huh, die situaties zijn toch totaal niet te vergelijken?

4 januari 2022 om 21:31

Niet helemaal, maar denk niet dat veel Ajacieden het leuk zouden vinden als Bazoer gaat excelleren bij Feyenoord.

4 januari 2022 om 21:34

Dat vinden we bij alle Feyenoordspelers. Bazoer is niet zo belangrijk dat dit een ding wordt.

4 januari 2022 om 21:36

Dat is hij nog niet, maar Feyenoord draait lekker onder slot en als hij er straks 1 in pegelt tegen jullie dan piepen jullie wel anders 😉

4 januari 2022 om 21:37

Ajacieden hebben echt totaal geen rancune richting Bazoer, hij is mentaal ten onder gegaan onder Bosz en heeft toch nog 12 miljoen opgeleverd. Waar hij ook heen gaat, zal me een worst wezen. Berghuis ligt toch iets anders.

4 januari 2022 om 21:45

Ik merk aan je dat je dat heel graag wilt, maar dat gaat dan vies tegenvallen.

4 januari 2022 om 21:49

Eerst wilde Madrid nog 50 miljoen voor hem betalen en nu ben je ineens content met 12 miljoen. Dat is wel erg eenvoudig. Je moet wel kritisch blijven kijken naar het beleid van je eigen club. Ajacieden hebben de neiging om alles recht te praten zie ook de situatie Neres. Die zouden jullie ook het liefst willen behouden, daar waar gewoon duidelijk is dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging.

4 januari 2022 om 21:55

Haha, ik begrijp totaal niet wat je hiermee wil bereiken. Voor de duidelijkheid: die 50 miljoen is complete duimzuigerij. Ajax presteerde toen Europees niks speciaals en Milik werd toen verkocht voor 32 miljoen, dat was al een fantastische deal. Dus hoe je op 50 komt.. no clue. Ajax had trouwens een deal met Napoli voor 25 miljoen, Bazoer heeft zelf nee gezegd. Dus als je iemand de les probeert te lezen, zorg dan dat je goed geinformeerd bent.

4 januari 2022 om 22:00

Bijzondere reacties inderdaad. En wat dan nog: je wint wat en je verliest wat. Als je bij elk goed bod je topspelers van dat seizoen verkoopt, dan blijf je maar bezig met bouwen aan je team. Ajax wil(de) weer meedoen in Europa. Investeren doe je ook door je team bij elkaar te houden.

4 januari 2022 om 22:04

Nee hoor de geruchten waren er toen echt over 50/80 miljoen en ik zie de comments nog voor me. Haha Mja uiteindelijk 25 miljoen dan dat is redelijk. Bedoel meer dat jullie soms wat te hoog van de toren blazen als het om jullie eigen spelers gaat. Het lijkt nu misschien allemaal hosanna met de CL, maar blijf kritisch en selecteer door en zeg niet nee tegen een Bergwijn.

4 januari 2022 om 22:46

Vreemde manier om los te gaan op Ajax. Helemaal in dit topic. Maar goed, fantaseer maar over flippende Ajacieden na een doelpunt van Bazoer. Dat lijk je erg fijn te vinden.

4 januari 2022 om 22:50

80 miljoen zelfs hahah, weet je zeker dat je niet in de war bent met Cristiano Ronaldo? 😂

4 januari 2022 om 22:52

Haha echt he. Bazoer maakte trouwens een goede goal tegen Ajax met Vitesse, ik zou lekker dat filmpje blijven aanklikken, heb je je zin. Moet wel diep zitten dat je in een Bazoer topic toch aan Ajax moet denken.

4 januari 2022 om 23:27

Ajax staat na berghuis juist weet quit met Feyenoord na de toptransfers van Angelos Charisteas en Kenneth Vermeer!

4 januari 2022 om 23:32

Ik ben Ajacied en het zal me echt worst wezen. Bazoer heeft het bij Ajax niet gered, waarom zou ik het erg moeten vinden als hij bij Feyenoord goed speelt? Ajax is ook al veel beter dan in de tijd dat hij bij ons speelde.

5 januari 2022 om 00:23

Lo l, dus jij denkt echt dat ajacieden boos gaan worden, als hij naar Feyenoord gaat. Hij speelde zelfs voor Utrecht. Zijn carrière heeft voor de meeste Ajacieden, allang geen inhoud meer voor ons om daar nog over te gaan mopperen. Als ik hem was zou ik wel eerder naar PSV gaan, dan naar Feyenoord als ik van Vitesse zou komen.

5 januari 2022 om 04:54

Kan geen artikel meer vinden, wel dat er in 2016 sprake van was dat hij naar Barca zou gaan en Madrid kwam toen ook om de hoek kijken en werd toen zeker gerapt over minimaal 50 miljoen euro. Heb verder niks tegen Ajax hoor, zou alleen willen dat ze soms PSV en Feyenoord ook wat meer gunden.

5 januari 2022 om 07:21

@Fairplay, juist andersom. Als ik hem was zou ik naar Feyenoord gaan. Die hebben minder te besteden, zuiniger op de spelers die ze hebben dus veel meer speeltijd en kansen. Presteer je goed, ben je weer de man, presteer je een paar wedstrijden minder zit je niet gelijk ernaast. Dat is bij PSV echt anders.

5 januari 2022 om 07:26

@pieterpost. Feyenoord en PSV ook wat gunnen? Welke speler hebben zij voor 20 mln plus aangetrokken? Welke liefdadigheid kreeg Ajax toen ze telkens in de voorronde CL uitgeschakeld werden? Hoe werd de Ajax kas gespekt toen het aantrekken van Gudelje voor 6 mln het hoogst haalbare was. Toen heb ik als Ajacied keihard geroepen, lach maar. Dat lachen veranderd vanzelf in een boer met kiespijn. Ik en vele Ajacieden met mij geloofden in het project en de ingeslagen weg. Geen brainpoort of vrienden van. Nee gewoon serieus vermogen opbouwen. Nu de vette jaren zijn aangebroken moet de anderen ook iets gegund worden?

Zij, Veerman en Bazoer, spelen toch doorgaans niet op dezelfde positie?

4 januari 2022 om 21:35

Zie het ook niet als gevolg van het mislopen van Veerman perse.. daarom de focus ook op Vilhena

5 januari 2022 om 00:14

Vilhena lijkt een goede optie te zijn, maar denk niet dat het op lange termijn wat zal opleveren voor Fey.

Feyenoord wanhopige club
Mogen Bazoer hebben als het moet, maar denk dat hij zelf eerder voor PSV kiest hij woont er al en heeft er 6 jaar gespeeld.

4 januari 2022 om 21:23

Waarom zou hij eerder voor Psv kiezen? Feyenoord is een club waar zijn “wangedrag” op het veld eerder gewaardeerd wordt. Wordt jaarlijk uitgekotst in Eindhoven, maar is door het korte termijn geheugen door interesse wel weer een geweldenaar. Wat een club zeg.. haha

4 januari 2022 om 21:27

Zou wel mooi zijn als hij voor Feyenoord kiest. Dan heeft hij voor PSV, Ajax en Feyenoord gespeeld

4 januari 2022 om 21:29

Haal je nou echt plezier uit dit soort reacties iedere keer?

4 januari 2022 om 21:29

Van mij mag hij ook mooi weg blijven. Toen niet, nu niet, nooit.

4 januari 2022 om 21:47

Haha grasveld7 stel je niet zo aan! Of denk jij dat ze bij Ajax blij waren toen Brobbey vertrok, als hij volgende week de winnende maakt is iedereen dat weer vergeten. Hetzelfde geldt natuurlijk voor Bazoer als hij naar PSV zou vertrekken.

Moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo kapot ben van Bazoer, zie niet in wie hij er momenteel uit zou spelen maar transfervrij zie ik zijn komst nog wel zitten, je kan hem altijd op de bank zetten en hij kan op meerdere posities in actie komen.

4 januari 2022 om 23:37

Ik denk dat bazoer voor Feyenoord kiest ten eerste omdat Feyenoord hem direct wil overnemen ten tweede is het maar afwachten of hij een basis plek krijgt in Eindhoven. Persoonlijk vind ik hem beter dan Veerman maar ik ben ook een fan van voetballers die fysiek in orde zijn qua kracht en snelheid.

Hiep hiep hoera, bazoer mag met zijn heerlijke mentaliteit (nog geen jaar geleden uit de selectie van Vitesse gezet door wangedrag) lekker naar Feyenoord gaan. Veel plezier in Rotterdam bazoer!

4 januari 2022 om 22:06

Niet uit de selectie gezet, gewoon intern voor 2 wedstrijden geschorst. Tannane wel.
Bazoer heeft tot nu toe een heel goed seizoen achter de rug. Waarom zou Vitesse hem nu verkopen? Dat geld wat hij nu opbrengt kunnen ze ook verdienen met een ronde verder komen in Europa. En die kans is mét Bazoer een stuk kansrijker dan zonder hem. Dus als ik Vitesse was zou ik hem gewoon aan zijn contract houden.

Waarom zou hij naar Feyenoord gaan? Dan zou ik eerder naar PSV of Benfica gaan. Daarna kan je het altijd nog bij Feyenoord proberen.

4 januari 2022 om 21:32

Want afdankertjes van PSV zijn versterkingen voor Feyenoord?

4 januari 2022 om 21:41

@Toekomst: enge denigrerende reactie van je.. heel jammer!

4 januari 2022 om 22:45

Haha ik ben denigrerend? Ik vind eerder dat degene die spelers die het bij grotere clubs (net niet) redden en het bij kleinere clubs weer willen oppikken "afdankertjes" noemen denigrerend.... Het enige dat ik zeg is dat als je eerst naar een grotere club gaat, je altijd nog weer een stapje achteruit kan doen. En ondanks dat Feyenoord dit seizoen goed bezig is en hopelijk de weg omhoog definitief weer heeft ingeslagen, is Feyenoord op dit moment qua niveau nog een mindere club dan PSV of Benfica. PSV heeft meer budget, de afgelopen jaren vaker deelgenomen aan de (voorrondes) Champions League en meer kansen op een titel. Als je bij PSV het net niet redt, is er altijd nog een kans dat je het bij Feyenoord kan proberen, terwijl als hij het bij Feyenoord niet zou redden hij zeker niet op PSV hoeft te rekenen. Dat heeft niks met denigrerend doen te maken, maar gewoon met logisch denken. En het afdankertjes noemen slaat echt nergens op, want alles draait om wat een speler kan toevoegen. Bij Ajax ben ik hartstikke blij met een afdankertjes als Blind. PSV was in het verleden blij met o.a. Luuk de Jong en Feyenoord met o.a. Berghuis.

4 januari 2022 om 23:08

Je snapt toch wel dat je vrij provocatief overkomt? Spelers die niet slagen bij PSV, worden op dit moment echt niet in de armen gesloten bij Feyenoord. Tien jaar geleden ja, met Bakkal, nadat Feyenoord in het rechterrijtje eindigde. Nu niet. Ik geloof niet dat je verbaasd kunt zijn over reacties als je PSV een grotere club noemt dan Feyenoord

4 januari 2022 om 23:40

@Bobiku29, PSV is op het moment gewoon een grotere club dan Feyenoord. Meer kansen op de titel/Champions League en zij hebben meer budget/doorgaans betere spelers. Dit is niet eens iets dat een discussie kan zijn. Feyenoord lijkt nu de weg omhoog weer wat ingeslagen te zijn, maar de komende jaren moet nog blijken of dit het begin van de wederopstanding is of meer whishfull thinking. PSV is overall beter en stabieler. En ik zeg nergens dat hij met open armen ontvangen moet/gaat worden. De kans is alleen wel groter dat als je niet bij PSV of Benfica slaagt, je nog een kans bij Feyenoord zou kunnen krijgen dan andersom.

4 januari 2022 om 23:49

Dat jullie je nog druk maken om wat De Toekomst zegt, die loopt altijd te provoceren als het om Feyenoord gaat. Vooral die laatste zin, daar moet je gewoon eerder om lachen.

5 januari 2022 om 00:21

@El Fenomeno - Gelukkig provoceer jij nooit... Als je zelf altijd provoceert, moet je de reacties van De Toekomst ook kunnen waarderen. Jouw naam kleurt niet voor niets vaker rood dan blauw. Enfin; laten we gewoon blij zijn dat Feyenoord er weer bij zit en ik hoop dat ze het volhouden. Dat maakt de Eredivisie alleen maar leuker om naar te kijken.

5 januari 2022 om 00:31

@Sirius, en daar ben ik het dus helemaal mee eens. Feyenoord is uitstekend bezig, zeker door Slot, en hopelijk kunnen ze die lijn doortrekken.

5 januari 2022 om 00:36

@El Fenomeno, provoceer ik ook als ik zeg dat Vitesse minder titelkansen/minder kans op Champions League heeft en minder budget/overall mindere spelers dan PSV? Of kan je je er dan wel ineens in vinden? Dat het verschil tussen PSV en Feyenoord kleiner is, betekent niet dat zij in die opzichten gelijkwaardig zijn/het verschil niet benoemd mag worden. Toch? Als jullie enige reactie is dat dit denigrerend of provocerend is, maar er verder ook niks inhoudelijks op wordt gereageerd dan ga ik ervan uit dat jullie het ook wel inzien maar niet kunnen of willen accepteren.

5 januari 2022 om 00:58

Dan verstaan we vooral iets anders onder 'grotere club', want ik denk dat er maar één club in Nederland is die je groter dan Feyenoord kunt noemen. Maar goed, 'waarom zou hij naar Feyenoord gaan?' Nou, omdat Feyenoord weer voor de titel wil gaan spelen, omdat hij in de Kuip zou kunnen spelen, omdat hij bij een topclub komt, omdat hij in beeld komt bij Oranje, omdat de trainer goed met spelers omgaat en ze beter maakt, omdat de trainer Nederlands is en Bazoer gebaat is bij duidelijke communicatie

5 januari 2022 om 01:02

De Toekomst, een vergelijking tussen PSV en Feyenoord is natuurlijk heel anders dan tussen PSV en Vitesse. Een stap van Vitesse naar Feyenoord of PSV is een stap omhoog. Een stap van Feyenoord naar PSV? Nee, dat niet

5 januari 2022 om 05:40

Sorry hoor. In Nederland heb je 2 echte grootmachten en dat zijn Ajax en Feyenoord. Dit gezien historie, stad, achterban, stadion, media aandacht en internationale prijzen. Natuurlijk heb ik een Rotterdamse bril op. Maar voor elke Feyenoord supporter is Ajax de mooiste club om tegen te voetballen.

4 januari 2022 om 21:37

Misschien omdat hij dat het allermooiste tenue vindt. Misschien omdat hij spelen in de Kuip zo fabelachtig vindt. Misschien omdat hij altijd al eens voor werk in Rotterdam had willen wonen. Misschien omdat hij meer vertrouwen heeft in slagen bij Feyenoord dan bij een ex-club van hem waar hij met brand en moord is weggegaan of in een competitie waar hij al eerder door de mand is gezakt. Misschien omdat Feyenoord meer vertrouwen uitspreekt of een prominentere rol heeft weggelegd voor Bazoer. Misschien omdat hij graag onder Arne Slot wil werken. Misschien omdat hij wel vrienden heeft binnen in de Feyenoord selectie.
Daarbij, staat Feyenoord op Bazoer te springen bij stelselmatig falen bij een Benfica of PSV?

4 januari 2022 om 21:49

Wat wil je nu zeggen? Dat Feyenoord afdankertjes van Psv zou willen? Feyenoord is niet 1 of ander opvanghuis voor miskopen. Nogal een denigrerende opmerking van je.

4 januari 2022 om 22:46

Jij bent eerder denigrerend met jouw "afdankertjes"... Alsof spelers die het bij grotere clubs niet redden en een klein stapje terug/bijna opzij doen ineens "afdankertjes" zijn....

5 januari 2022 om 08:13

Als Psv een miskoop wegdoet gaat Feyenoord die toch niet halen? Dat is gewoon een afdankertje. Lekker weer provoceren zeg. Jij zegt alsof elke speler die het bij Psv niet zou redden altijd nog bij Feyenoord terecht kan. Dan ben je gewoon aan het provoceren.

4 januari 2022 om 22:54

Ah een sneer van de toekomst, en water is nat

4 januari 2022 om 23:05

Een sneer? Welke dan? Of wil jij beweren dat Feyenoord qua niveau, budget en titelkansen/kansen op Champions League voetbal precies gelijk of beter is dan PSV of Benfica?

5 januari 2022 om 19:46

Tja de toekomst is soms niet erg handig in hoe hij dingen zegt. Dat heb ik zelf als Ajacied bij hem ervaren.

On: denk dat wanneer Bazoer zich wat minder als mafkees gedraagt hij echt een aanwinst is voor Nederlandse clubs. Ook voor Ajax.

Haha mooi spel zo in 2 dagen. Zou een mooie stap zijn voor zowel Feyenoord als Bazoer.

4 januari 2022 om 21:25

Denk dat het beter is van niet. Feyenoord is net van het gezeik af met spelers qua sfeer (situatie berghuis). En spelen nu goed voetbal. Dus zou dit een domme zet zijn.

4 januari 2022 om 21:35

Volgens mij kan Slot hier wel mee dealen als het echt zo is.

4 januari 2022 om 21:50

Ja zijn mentaliteit is echt wel een groot ding inderdaad. Van Letsch werd in het begin ook gezegd dat hij hem onder controle had maar uiteindelijk heeft hij hem ook gewoon 2x uit de selectie gezet. Ben benieuwd hoe dat eventueel bij Feyenoord zal gaan.

4 januari 2022 om 22:11

Dit klopt gewoon niet!! Hij is intern voor 2 wedstrijden geschorst geweest. En dat was vorig seizoen, dit seizoen is er niet echt een incident geweest, behalve dat hij een beetje possible was toen hij werd gewisseld, maar daar had Letsch geen probleem mee. Tannane is uit de selectie gezet.

4 januari 2022 om 23:40

Ze spelen nu goed voetbal idd maar volgend seizoen is til er niet meer bij, kokcu zal dan doorschuiven naar zijn favoriete nummer 10 positie dus is de weg vrij voor een Bazoer.

Haha wat een kinder speeltuin. Wel echt een type speler die beter in Rotterdam past.

Man man. Lachwekkend bezig die Arnesen. Vilhena? Bazoer? Engnek met z’n gedragsproblemen.

4 januari 2022 om 21:36

Verrassing uit Scandinavië zoals een Aursnes lijkt me beter mrgoed Arnesen en Slot hebben een plan

Wat mij betreft meer dan welkom! Bazoer zie ik 100x liever dan Vilhena. Neem gelijk Doekhi mee!

4 januari 2022 om 21:33

Voor het bloeden..? Sorry pff echt slecht. ON: kan ook allebei zijn. Vilhena en bazoer. Ben benieuwd hoe ze het financieel voor elkaar gaan boksen

4 januari 2022 om 22:07

Bazoer verdient een Doekhi...

Lachen! Als PSV hem echt wil plukken ze hem zo weg uit Arnhem!

Doe normaal joh, psv troefde ons af en nu willen we payback? En dan nog met een arrogant mannetje. Moet je toch niet willen? Ga lekker je best doen om Vilhena ofz terug te halen.

4 januari 2022 om 23:46

Wat arrogantie zou feyenoord niet misstaan dat mist men echt in de huidige selectie iemand met zelfvertrouwen. Arrogantie in het voetbal hoeft niet slecht te zijn. Als je met arrogantie (het gevoel dat je beter bent dan de ander in dit geval de tegenstander) sta je vaak al met 1 - 0 voor.

5 januari 2022 om 01:03

Met misplaatste arrogantie sta je echter wel weer met 1-0 achter. Ik zou nooit mijn tegenstander onnodig onderschatten of provoceren.

Benieuwd! Denk meer speeltijd bij Feyenoord dan PSV.

Of Sangare gaat weg in de zomer.

Hoop dan voor Bazoer zelf dat hij niet kiest voor Benfica, daar gaat hij never nooit aan speeltijd komen. Past anders goed in het straatje van Feyenoord denk ik, maar betwijfel of hij Aursnes/kökcu eruit kan spelen. Vind hem toch beter als cv en die plekken zijn bij Feyenoord goed bezet.

4 januari 2022 om 21:43

Kokcu gaat na dit seizoen toch weg, net als Senesi. Bazoer kan op beide posities spelen..

4 januari 2022 om 21:53

In dat geval zou ik zeggen doen.

4 januari 2022 om 23:47

Til vertrekt ook nog en kokcu kan ook op 10 spelen. Juist bij psv krijgt hij het moeilijk naast sangare en Veerman

5 januari 2022 om 00:55

Precies, bij PSV gaat hij er nu ook niet tussenkomen, tenzij hij ingezet gaat worden als CV. Til vertrekt inderdaad ook ja, dan kan hij prima naar Feyenoord komen.

Haha iets met Danny Vera..

4 januari 2022 om 21:44

Rollercoaster ???

4 januari 2022 om 21:53

Ja die bedoel ik

4 januari 2022 om 23:07

Haha mooi

Zullen ze blij mee zijn
Psv verleden
Ajax verleden

Ben benieuwd of bazoer het zelf ziet zitten

5 januari 2022 om 08:23

Koeman had ook een psv en Ajax verleden. 2 x zelfs, ook als trainer en beide keren waren zij daar blij mee.

De transfermarkt is los. Psv heeft Veerman, waardoor Heerenveen weer zaken kan doen. Als Feyenoord Bazoer weet te strikken van Vitesse, kan Vitesse ook weer wat doen. Zo gaan de zaken rollen. ben wel benieuwd wat de Feyenoord-aanhang van Bazoer in hun shirt vinden...

4 januari 2022 om 21:24

Zoveel zal vitesse er niet voor vangen... zomer loopt zijn contract af

4 januari 2022 om 21:52

Zolang iemand presteert maakt het niets uit. Sowieso ben ik gelukkig niet zwakzinnig en zou ik me nooit druk maken om welke club iemand vandaan komt maar dat terzijde haha. Helaas blijven er altijd kleuters die er moeite mee hebben

4 januari 2022 om 21:54

Zolang iemand presteert maakt het niets uit. Sowieso ben ik gelukkig niet zwakzinnig en zou ik me nooit druk maken om welke club iemand vandaan komt maar dat terzijde haha. Helaas blijven er altijd kleuters die er moeite mee hebben

5 januari 2022 om 00:23

Ik denk niet dat Heerenveen veel te besteden heeft. Die hebben het financieel niet makkelijk en clubs lijden toch weer redelijk wat schade omdat het publiek er niet is. Ik denk dat clubs hun handen wel op de knip houden.

Het is in ieder geval niet stil in op de kantoren van Feyenoord.

Het lijken wel kemphanen. Alhoewel ik soms een zwak heb voor Bazoer, blijft zijn goal tegen Feyenoord best pijnlijk.

Zou een geweldige aankoop zijn voor op de 6-positie. Zijn temperament met een volle kuip moet geweldig zijn voor beide partijen. Hopelijk weet Slot hem goed onder controle te houden, dan behoort deze jongen tot een van de besten van de eredivisie.

Haha. Bazoer is de nieuwe Koeman aan het worden qua clubs. Vermakelijke transferperiode tot nu toe. Hopelijk voor Bazoer heeft ie geen gekke uitspraken gedaan in het verleden, want die komen zo boven water tegenwoordig.

Zo he, ik ben 110% Feyenoordsupporter, maar dit is kleuterklas gedrag.

Ga gewoon voor een goede speler die op diverse plekken op het middenveld kan spelen. Voor als Toornstra straks stopt.

Ik denk dat Slot Bazoer weer aan de praat gaat krijgen. Geen argumenten. Onderbuikgevoel.

4 januari 2022 om 22:14

Weer aan de praat krijgt??? Hij voetbalt dit seizoen uitstekend, dus hoe ze aan de praat krijgt?

4 januari 2022 om 22:37

Sorry, verkeerde woordkeuze. Ging een beetje mee in sommige negatieve reacties. Aan de praat blijft houden*

Uitstekende speler, zie hem graag komen. Ieder mens maakt fouten, maar het is nooit te laat om tot inkeer te komen

Hij speelt echt meer dan goed al sinds begin vorig seizoen dus voetbaltechnisch lijkt het me prima eerlijk gezegd

Extreme engnek. Die gaat nooit getollereerd worden door het publiek. Is dus weer weggegooid geld en een rare paniekaankoop.

4 januari 2022 om 21:39

Liever geen voetballer met fratsen nee. Bij vlagen goed spel maar hoofdpijn acties als bonus

4 januari 2022 om 21:46

Die fratsen zijn onder Letsch een stuk minder geworden naar mijn mening. Hoop dat Slot de laatste kronkels wel uit hem zou kunnen krijgen. Tenzij er een onbekende verassing paraat staat denk ik ook niet dat er nog iets beters gaat komen... Bazoer is tenminste betaalbaar ook.

4 januari 2022 om 21:49

Dat hebben al meer trainers gedacht. Ik heb liever niet Feyenoord in dat rijtje aansluit.

Feyenoord speelt het slim. Beetje druk op PSV zetten zodat ze in Eindhoven straks met twee middelmatige voetballers opgescheept zitten

4 januari 2022 om 21:47



PSV moet spelers aantrekken die PSV beter maken, niet als opvulling en mee voetballers. Subtop speler die naar PSV gingen is meestal geen succes geweest, louter miskopen, en waar is de scout die PSV vroeger had die spelers voor 2 3 miljoen kocht vanuit Zuid Midden Amerika, dat waren echt parels die PSV sterker maakt zowel in de competitie als de CL podium. De Jong mag maar met geld smijten aan spelers die niet het niveau van PSV hebben. Bij Veerman heb ik mijn twijfels zoals ik dat bij Drommels had.

4 januari 2022 om 21:53

Drommel nog vergeten indd, volledig met je eens verder.

4 januari 2022 om 21:52

2 meer, want het gros in Eindhoven is al middelmaat. Thomas, Mauro jr, mwene, Doan, zahavi, vinicius; om er een paar te noemen. Goed, van Ginkel momenteel ook.

Bazoer heeft natuurlijk ook gezien dat PSV net Veerman heeft gehaald. En voor Centraal Achterin heeft PSV Ramalho, Teze, Boscagli en Obispo. Heel veel concurrentie dus. Bij Feyenoord is de kans op speeltijd een stuk groter. Wat het verhaal moeilijke jongen betreft. Ik denk dat Slot daar heel goed mee om kan gaan. Als Slot niet achter zijn komst zou staan dan zou Arnesen zich niet melden. Ik zie hem toch graag komen. Centraal achterin is het krap en er zijn nu ook 2 middenvelders weg, dus een multifunctionele speler is nodig

4 januari 2022 om 21:47

Ik tel met Ramalho en Boscagli twee redelijke verdedigers en dan twee talentjes. Dat kan je beter hebben dan Trauner, Senesi en Geertruida als concurrentie. Maar ik denk dat hij overal wel zijn wedstrijdjes zal spelen.

4 januari 2022 om 23:38

Ik vind Ramalho degelijk maar zitten ook genoeg foutjes bij. En boscagli idem, net iets te florisant allemaal.

Aftroeven vgm niet. Fey TM geeft al aan dat PSV niet voor Bazoer gaat

4 januari 2022 om 21:50

Dan is die niet altijd goed geïnformeerd. Psv is niet 'niet' geïnteresseerd. Ze hebben geen interesse deze winter willen hem pas komende zomer transfervrij binnenhalen. Daar was ook het contact over. Zit wel een verschil in.

Mits hij niet dwars gaat liggen kan hij voetbaltechnisch zeker een aanwinst zijn. Maar onder Letsch is zijn mentaliteit toch behoorlijk verbeterd. Hopelijk kan Slot dat doorzetten.
Ajax verleden kan voor wrijving zorgen met supporters. Maar hij kost, in tegenstelling tot Veerman en Vilhena, niet (voor Feyenoord's situatie) een rib uit het lijf. Zeker met een contract van nog maar een half jaar bij Vitesse.

Bazoer is te goed voor Feyenoord.

4 januari 2022 om 22:06

Die speelt Kokcu, Aursnes en Til er niet uit hoor.

5 januari 2022 om 07:36

Nee logisch, Bazoer is dan ook een CV.

5 januari 2022 om 11:43

Daar word hij dus niet voor gehaald als je gelezen had

“frank Arnesen wil koste wat kost een extra middenvelder toevoegen aan de selectie van Feyenoord“
Dat is een vreemde uitspraak. Als dat zo was, dan had ie Veerman wel binnengehaald, toch?
Koste wat het kost kan niet met ondiepe zakken.

Ik denk dat bazoer pas in aanmerking zou komen als Veerman niet zou komen. Die is er dus hoeft bazoer niet meer.

Lekker verkopen , beuren we in ieder geval nog geld voor hem. Denk dat Slot beter met hem om kan gaan dan die schmidt .

Ik denk dat ie gaat wachten tot de zomer. Als ie transfervrij is, komen er wellicht ook mooie
opties in het buitenland bij.

4 januari 2022 om 23:19

Ja zou ik ook doen als ik hem was.
Feyenoord is niet echt een stap omhoog vind ik persoonlijk (mening).
En dan in de zomer alsnog naar PSV, of een mooie buitenlandse uitdaging.

Ik zie persoonlijk liever dat ze Vilhena terug halen, is op meerdere posities inzetbaar en heeft de energie, snelheid en drive om het spelletje te spelen zoals Feyenoord nu speelt. Bazoer is een goede voetballer heeft toch te vaak momenten dat wanneer het niet loopt hij rare acties maakt en als het wel loopt er een nonchalance in zijn spel sluipt.

logisch dat ze voor Bazoer gaan. Er staat AZ in de naam en Feyenoord wilt alles van AZ hebben. Kunnen ze beter voor Azpilicueta gaan als versterking maar goed die is denk ik te duur.

geen gekke move. zou mooie aanwinst zijn in Rotterdam. Ik denk alleen niet dat ie daadwerkelijk komt.

Moet je toch niet aan beginnen joh? Heeft al vaak genoeg aangegeven dat hij niet de juiste instelling heeft. Maar liever feyenoord dan psv haha

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren