Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

F-Side blijft achter standpunt staan: ‘Je vindt Ajax opeens de beste club’

Laatste update:

Ajax was woensdagavond met 2-5 te sterk voor FC Emmen en voor Kjell Scherpen werd het een extra pijnlijke avond. De jonge doelman van de Drentenaren wordt namelijk al geruime tijd in verband gebracht met een transfer naar de Amsterdammers en de ogen waren tijdens het duel aan De Oude Meerdijk dan ook massaal op de negentienjarige keeper gericht.

De mogelijke overstap van Scherpen naar Ajax is echter ook een bron van flink wat controverse, daar de doelman jaren geleden op social media duidelijk liet weten een voorkeur te hebben voor aartsrivaal Feyenoord. De harde kern van Ajax verwees hier woensdag met een spandoek naar en de F-Side laat donderdag via een verklaring nog maar eens weten de komst van de sluitpost niet te zien zitten: “Daar sta je dan, op woensdagavond in je te kleine stadion, dat opeens uitverkocht is door het neppubliek omdat het zo gehate, maar toch zo grote Ajax op bezoek komt.”

“Je hebt je keepershandschoenen aangetrokken en je staat in het doel. Na een uurtje sta je 0-5 achter. Goed, dat is het leven van een gemiddelde keeper als je tegen Ajax moet spelen. Maar het kan nog erger. Je hebt nog geen jaar geleden een mooi interview gegeven. Voor het eerst in de Eredivisie. Men vraagt je wat en je geeft eerlijk antwoord. Je favoriete club is Feyenoord, je grote droom is daar keeper te worden. Je kan niet wachten om in de badkuip je debuut te maken”, laat de supportersgroep weten.

De F-Side noemt de interesse in Scherpen bovendien ‘best gek’: “Want je weet dat je zelf nog nooit op een goede redding bent betrapt. Ja, je bent een lange slungel, maar daar heb je het dan ook mee gehad.” Volgens de supporters had de doelman vanwege zijn clubvoorkeur dan ook meteen duidelijk moeten maken dat er van een overstap naar Ajax geen sprake kon zijn: “Maar het hypocriete in je komt boven en waarschijnlijk ook wat centjes die je kan gaan verdienen.”

“Je vindt Ajax opeens de beste club van Nederland, zoals je gisteren op tv wist te vertellen. Opeens heb je wel oren naar een overgang naar de beste club van Nederland.” Wat de fans betreft is er echter ‘geen plaats’ voor Scherpen in Amsterdam: “Niet welkom, ga lekker in De Kuip zitten of bij FC Emmen de local hero uithangen, maar wij kunnen niet bouwen op een keeper met voorkeuren voor kakkerlakken, daar hebben we er helaas al een van rond dwarrelen”, verwijzen zij naar het Feyenoord-verleden van derde doelman Kostas Lamprou.

Zou jij Kjell Scherpen een goede aanwinst vinden voor Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mooi dat hier een topic van is want ik wil dit dolgraag kwijt; Wat een stelletje zielige randdebielen. Jullie zetten onze prachtige club pas voor schut, hoe durven jullie tegen een jochie van 18/19?! Schaam je kapot F-Side! Jullie staan niet in voor ons allen, en ik ben de F-Side spuugzat! Laatste jaren wel vaker van dit soort acties die ons voor lul zetten. Kap ermee en ga positief achter de club staan. Schaam je kapot!

4 april 2019 om 18:23

Mooi gesproken. Wat een ellendelingen. Ga achter je club staan en ga genieten van het prachtige voetbal dat Ajax dit seizoen (meestal) speelt. Ieder negatief woord over Scherpen is er één teveel.

4 april 2019 om 18:24

Precies, en dan reageren op een uitspraak die hij jaren geleden op Twitter heeft gezet. Was waarschijnlijk 15 rond die tijd. Triest volk dit, en dan maar klagen dat er alleen voorgekauwde mediatrainantwoorden uit spelers komen.

4 april 2019 om 19:12

@Dutchman020, hij was zelfs pas 11 toen hij dat schreef. OT: ik heb gewoon last van plaatsvervangende schaamte als ik dit lees. Ik vind hem zelf nu (nog) niet goed genoeg, maar wat hij al dan niet zei toen hij 11 was, heeft daar niets mee te maken.

4 april 2019 om 18:27

Ik denk dat 99% van de Ajacieden plaatsvervangende schaamte heeft voor dit misselijkmakend gedrag van de F-side.

4 april 2019 om 18:35

Goed verwoord ajaxf1. Ik sta helemaal achter je betoog. Ik ben ook helemaal klaar met zulk idioot volk. Te gênant voor woorden en Ajax onwaardig.

De ironie wil ook nog eens, dat deze zelfde types die vorig seizoen Ziyech uitfloten, nu voor hem juichen, en dezelfden Bosz niet wilden, maar hem daarna op handen droegen, nu beweren dat Scherpen niet van mening kan veranderen en niet mag zeggen Ajax de beste club van Nederland te vinden, omdat hij op zijn 11de (!) een andere mening had. Hypocrisie ten top.

Scherpen: luister niet naar die enkele idioten op de F-side. Er zijn voldoende, waarschijnlijk het gros der Ajacieden, je welkom heten. Volg je hart en laat je niet intimideren door een stel kortzichtige randdebielen.

4 april 2019 om 18:54

Overigens is er ook nog een verschil tussen een club als favoriet hebben en een club de beste club vinden.

4 april 2019 om 18:59

Precies. Ze zouden er ook eerder juist trots op moeten zijn, dat Scherpen Ajax openlijk de beste club van Nederland noemt en vindt.

4 april 2019 om 18:52

Inderdaad. Deze idioten spreken niet voor de Ajax-supporters en zouden zich ook niet meer zo mogen noemen.

4 april 2019 om 18:54

Heren, zeer goede reactie van jullie allen. Je hoeft je niet te verdedigen voor dit soort droevige mensen. Ze zitten bij elk club en voelen zich volledig onterecht het moreel kompas van de club. Claimen altijd dat ze de ekte ekte fans zijn, maar zijn juist degenen die de club het vaakst in een negatief daglicht stellen. Fanatisme is leuk, maar er is een grens en daar is de F-side bij deze een aardig stukkie overheen gegaan.
Schaam je niet voor dit soort gasten. Ik schaam mij ook niet voor de hooligans in de Kuip. Dit zijn mensen die het zwaar genoeg hebben met zichzelf. Ze vinden een 19-jarige doelman zo belangrijk dat ze dit soort onzin moeten uiten. Nou, veel plezier ermee. Val ons er de volgende keer niet meer mee lastig. Ga lekker zware shag roken in je droevige appartement en vooral boos worden op een jongen die net volwassen aan het worden is en bovendien net zijn broer verloren heeft.
Grote jongens zijn het dan zeg.

4 april 2019 om 19:02

Ze zien het ook nog verkeerd. Kjell vond Ajax altijd al de beste club, maar hij had nooit verwacht zo goed te worden dat Ajax iets in hem zag
Dan is de veilige route natuurlijk Feyenoord.

En nee mensen, ik zit een beetje te plagen en ben niet serieus.

4 april 2019 om 19:13

Ben het met je eens. F-side moet zich niet zo uit laten tegen een jonge keeper. Nergens voor nodig. En ja, zo zijn er wel meer dingetjes of dingen. Het is echter ook een tribune die fantastisch veel toevoegt. Ik geniet meer van dat vak dan dat ik me eraan stoor. Geweldige supporters met hier en daar iemand met een steekje los, maar hun belangrijke bijdrage mag ook zeker genoemd en geroemd worden.

4 april 2019 om 19:53

Zou me niks verbazen als ze weer een helft gaan staken (als Scherpen aangekondigd word) en de rest van het publiek ze weer uitfluit.

4 april 2019 om 22:04

Hopelijk staken ze een heel seizoen, dat Zou een statement zijn

Wij bij Ajax schamen ons ook kapot voor de uitspraken van deze gasten/ harde kern "supporters". Geef ze nou geen aandacht alsjeblieft, dat verdienen ze oprecht niet en zo krijgen ze alleen maar het gevoel "belangrijk" te zijn. Ik zelf ben ook van mening dat dit een overbodige aankoop is, maar dan vanwege zijn kwaliteiten en wat we in de jeugd hebben, alleen laten de "normale" mensen en ik dat op een andere manier blijken.

4 april 2019 om 18:22

Inderdaad, van mij hoeft hij niet te komen, maar dat komt puur om de kwaliteit, niet omdat hij 10 jaar geleden of vorige jaar iets in de media zei. Als statement zou Overmars hem nu bijna wel moeten halen... ;-)

4 april 2019 om 19:14

Dat laatste dacht ik dus ook. Ik vind hem (nog) niet goed genoeg maar alleen als statement zou Ajax hem moeten halen. Onzin natuurlijk, maar het schoot wel door mijn hoofd.

Was Frenkie de Jong vroeger ook niet voor Feyenoord ? Ik vind het een onzin dat je een speler beoordeeld op een uitspraak van een 11 jarige.
Daarbij moet de maker zich schamen voor het uiterlijk van dit spandoek. Een kind van 11 kan het beter.

4 april 2019 om 18:21

Gaat niet alleen om de uitspraken als 11 jarige, maar met name om het interview bij aanvang van dit seizoen. Dat is gewoon ideale olie om nu te gebruiken op dit aangestoken vuur.

Snap sowieso de interessa van Ajax niet want zo'n geweldig talent is het simpelweg niet. Erg vaak te betrappen op onzekerheden en bovendien geneigd om te vaak zichzelf op slot te zetten. Nee, ben bang dat dit weggegooid geld is en hij geen potentie heeft om 1e doelman bij Ajax te worden.

4 april 2019 om 18:55

Dus, omdat hij zei dat hij graag bij zijn favoriete club onder de lat wil staan, kan hij nu niet meer naar een andere club? Ik vind dat allemaal zo kortzichtig.

4 april 2019 om 19:01

Vind het een tamelijk groot verschil tussen zomaar een favoriete club of de aartsrivaal. Niet dat dit het gedrag goedspreekt. Was waarschijnlijk een stuk minder aan de hand als het PSV was geweest. Emotie in voetbal is prachtig, maar er zijn voorbeelden te over dat het allemaal echt te ver gaat.

4 april 2019 om 19:35

Als dit de reactie is op een eerlijke open mening, zullen de volgende interviews wel weer nietszeggende niemendalletjes zijn om vooral niemand tegen het hoofd te stoten.

4 april 2019 om 20:36

Nijogeth

Ik constateer alleen de feiten zoals ik ze zie. Natuurlijk zou het niet uit moeten maken en zou hij gewoon bij Ajax moeten kunnen tekenen. Echter, fanatieke supporters zijn over het algemeen wat emotioneler en minder voor rede vatbaar dan de gemiddelde man. Daarom snap ik de ophef weldegelijk omdat het in hun ogen "heulen met de vijand" is.

Dat het kortzichtig is ben ik dan ook met u eens. Dat is het namelijk ook. Maar een lekker begin van dit huwelijk is het zeker niet.

4 april 2019 om 22:06

Ach, 2 ballen uit de kruising halen en het is een nieuwe wereldster

Zucht. Wat een gejank om niks zeg. Er hebben al weet ik hoeveel spelers voor zowel Feyenoord en Ajax gekozen wat emotie met zich meebrengt en nou kan het ineens absoluut niet omdat een jonge knul zoiets gezegd zou hebben. Hou toch op. Ga de club em spelers steunen ipv deze onzin. Ik wil spelers zien die alles geven voor de club. Verder moeten ze het lekker zelf weten.

Echt wat een misselijkmakend bericht is dit zeg! Constant disrespectvolle verwijzingen naar andere clubs ook erin verwerkt. Wie denkt de F-side wel niet dat ze zijn? Ook nog het publiek wat gisteren bij de wedstrijd was bestempelen als 'neppubliek', wat een triest zooitje daar. Ze moeten zich echt diep schamen. Het zou Ajax sieren als ze hier afstand van nemen.

Wauw heftige uitspraken man, t zijn ook maar werknemers he, toch anders als je fan en voetballer bent.
Jammer dat het ook zo is, maar de F-Side zal na Beverwijk nooit willen dat iets van Feyenoord te maken krijgt met Ajax, niet dat dat per se juist is, helemaal niet, maar ik denk dat het zo in elkaar zit.
Ik zelf vind Scherpen ook maar een interessante vraag want ik vind hem meer lang dan goed. Maar Onana zag er 5 jaar geleden ook verschrikkelijk slecht uit en moet je zien waar die jongen nu is dus onzin om Scherpen nu al af te schrijven.

Kansloos volk. Dat ze zich zo druk maken om een 19 jarige keeper van FC Emmen die ooit wat dingen geroepen heeft. Noa Lang heeft voor Feyenoord gespeeld, dat mag dan weer wel schijnbaar. Cruijff heeft ook de overstap van Ajax naar Feyenoord gemaakt. Dat blijft ook gewoon een legende. Roep dat die jongen het niveau niet heeft, dan heb je tenminste een inhoudelijk argument, maar haal er geen onnodige clubdiscussie bij en begin al helemaal niet over zijn broer. Voor wat betreft gisteren moedig gewoon Ajax aan, want daarom ben je naar FC Emmen afgereisd en ga niet een half uur over Scherpen zingen.

4 april 2019 om 19:06

Nou, dat Noa lang de overstap van Feyenoord naar Ajax maakte, heeft hem veelvuldig verwensingen opgeleverd. Is trouwens echt een prachtverhaal, hoe die kleine Noa lang in Ajax trainingspak bij Feyenoord op de training verscheen en zijn voorliefde voor Ajax niet onder stoelen of banken stak. Dit is een van de weinige jeugdspeler die overstapte van topclub, niet omdat hij ruzie had of de club hem niet meer wilde, maar omdat beide clubs in belang van die speler dachten. Vraag me af of Ajax dit andersom ook had gedaan.

Je zal je als volwassene maar zo druk maken om een mogelijke transfer van een 19-jarige speler en en passant allemaal sneue sneren moeten uitdelen aan hem, omdat hij eerder wat heeft gezegd over 'jouw' club of zijn voorkeur uitsprak voor de rivaal.

4 april 2019 om 18:40

Ze zullen vast wel boven de 18 zijn, maar hebben nog een lange weg te gaan voordat ze volwassen zullen zijn.

4 april 2019 om 18:56

Denk dat het te laat is voor dit soort mannetjes

Waarom krijgen deze mensen aandacht, en het word met de zin erger. En dan gek vinden dat mensen Ajax haten.

Overig frenkie sliep vroeger ook in een Feyenoord pyjama.

4 april 2019 om 18:25

soccerroos

Ja ik vind het gek dat mensen Ajax haten. Dit is belachelijk hooliganisme en staat niet voor onze mooie club. Bravoure en mooi voetbal hoort bij ons, Johan Cruijff, Sjaak Zwart en Piet Keizer. Of het voetbal waarmee we Nederland op de kaart zetten en hebben gezet. Niet deze malloten.

4 april 2019 om 18:28

@soccerroos: alsof bij andere clubs geen hersenloze mensen zitten. Iedere Feyenoorder is toch ook geen fonteinsloper of elke PSV-er iemand die bedelaars bekogeld? Wat jij doet is eigenlijk erger, jij maakt deze hooligans belangrijker en veel groter dan ze zijn.

4 april 2019 om 18:35

Oh bij alle clubs ja weet ik ook wel. Probleem speelt ook veel verder dan voetbal. Maar misschien gebruik ik de verkeerde woord. Vond vooral het stuk over dat bij emmen alleen vol zit wanneer Ajax komt vervelend.

Maar via mobiel kan ik de reactie helaas niet aanpassen. Reageerde iets te snel.

4 april 2019 om 18:30

Je hebt gelijk. Nu vind ik het niet meer raar dat mensen haten. Ajax is natuurlijk de enige club waar nare supporters tussen zitten, vandaar. Ik vind het uberhaupt heel normaal dat mensen een complete voetbalclub haten, goed leven heb je dan.

Het word eens tijd dat supportersverenigingen zich weer bezig gaan houden met datgene waarvoor ze bestaan. Het is toch lachwekkend dat een supportersvereniging gaat eisen welke spelers een club niet mag halen en in dit geval op basis van uitspraken van nota bene een 11-jarig "jochie".

Vervolgens de verwijzing naar uitspraken van Scherpen betreft z'n droom; keeper worden bij Feyenoord. Ik snap dat het de rivaal is, maar als diezelfde fans een talent van Real Madrid mogen verwelkomen, lopen ze te kwijlen en te juichen. Ze doen net alsof elke jonge speler de droom moet hebben om bij Ajax te willen spelen. Compleet hypocriet en lachwekkend.

Gelukkig zijn er meer dan genoeg fans die zich er niets van aantrekken. Je kunt die jongen kwalitatief of in potentie wel of niet goed genoeg vinden, maar iemand beoordelen op uitspraken die de betreffende persoon deed op 11-jarige leeftijd is meer dan te schandalig voor woorden.

4 april 2019 om 18:32

Ik weet niet of het erom gaat dat elke jonge speler van Ajax moet dromen, of dat deze speler specifiek van Feyenoord droomt. Ergens snap ik wel dat dat niet klopt als je bij Ajax aan de slag wilt.

5 april 2019 om 01:26

@andonis

Uiteindelijk blijft het selectieve verontwaardiging van een aantal 'huichelaars' die alles prima vinden als het in hun straatje past. Bazoer werd moeiteloos in de armen gesloten in z'n debuutseizoen terwijl hij van PSV kwam en nota bene het grote boegbeeld van Ajax (de wijlen Johan Cruijff) maakte de overstap van Ajax naar Feyenoord.

Logisch nadenkend is het gewoon lachwekkend en met dat laatste argument in gedachte houdend is het werkelijk een grote schande dat een relatief grote groep een jonge doelman beoordeelt op uitspraken die hij deed toen hij nota bene 11 jaar was. Sorry hoor, maar dan kun je maar beter stil zijn en de boel overlaten aan de mensen die genoeg denkvermogen hebben om een speler op kwaliteit en potentie te beoordelen.

5 april 2019 om 03:42

Ik kan me nog goed herinneren dat Cruyff naar Feyenoord ging. Dat werd echt niet als zoete koek genomen. Dat lag veel gevoeliger en dat werd veel breder gedragen dan dit geval. Ach Wim Janssen kwam ook naar Ajax, en ook dat werd in Rotterdam niet leuk gevonden. Allemaal begrijpelijk.

Deze jongen had, of heeft een Feyenoord hart. Prima toch, maar voor de jongens en meiden van f side een stok om mee te slaan. Als het een echt wereldtalent was vraag ik me af of ook zo gereageerd hadden. Sommigen waarschijnlijk wel, anderen weer niet. En ja, ze zijn daarin selectief. Niet leuk voor die jongen.

4 april 2019 om 18:38

De F-Side is geen supportersvereniging. Je kunt er ook geen officieel lid van worden.

5 april 2019 om 01:29

Na dergelijke betogen zou 'ik als Ajacied (hypothetisch)' ook wel twee keer nadenken voor je tot zo'n groep wilt behoren. Hun statement is lachwekkend, schandalig en eigenlijk een schande voor de club die zij zo hoog in het vaandel hebben. Elke logisch-denkende supporter beoordeelt een speler niet op uitspraken die de betreffende speler deed op 11-jarige leeftijd.

Dit zijn van die zielige halzen die denken dat ze heeeeeeeeel belangrijk zijn maar dat zijn ze niet dus laten wij de gasten nu gewoon eens negeren en ook voetbalzone zou zich moeten distancieeren want dit soort hersenloze waarvan het IQ niet hoger is dan de gemiddelde schoenmaat een podium te geven , zulk pulp gaat toch niet het transfer beleid bepalen van onze club kom op zeg .

4 april 2019 om 18:53

Ze zijn ook belangrijk, echter laten ze zich te vaak door hun emotie leiden wat weer tot controversieel gedrag leidt.

5 april 2019 om 01:32

Het verschil is echter dat deze mensen oud genoeg zijn om ook daadwerkelijk logisch na te kunnen denken en zelfs die capaciteit hebben ze niet. Sorry hoor, maar als je de woorden van een 11-jarige knaap al veel te serieus neemt en vervolgens de betreffende speler daar ruim 8 jaar later mee confronteert, kun je ongeveer wel gokken met wat voor soort mensen je te maken hebt.

Een compleet gebrek aan empathie, logisch denkvermogen en uberhaupt verstand. Dan zwijg ik nog over de spreekkoren over die jongen met betrekking tot z'n privesfeer.

De mensen die dat soort dingen zeggen, zijn funest voor letterlijk elke voetbalclub en naar mijn mening een enorme schande voor elke samenleving op deze aardbol.

5 april 2019 om 03:44

Zoals ik al zei, als gevolg van hun acties, een behoorlijke controverse. Ik heb het zelf niet meegkregen wat er allemaal geroepen is, maar soms laten ze zich te veel meeslepen.

Ik zou als ik Overmars was gewoon een aantal spelers met een duidelijk Feyenoord verleden contracteren, gewoon als pure middelvinger naar dit simpele eencellige volk. Dit heeft niks met voetbal te maken, wat mij betreft mogen deze gasten opgespoord worden en een enkeltje inrichting krijgen.

Zielige lui van de F-side om die jongen af te branden om uitspraken uit het verleden. Niet dat ik nou in Scherpen een duidelijke toegevoegde waarde zie voor Ajax. Gezien zijn leeftijd kan hij nog wel volop stappen maken, maar dat is ook wel nodig, want nu is het niet een bijzondere keeper ofzo.

Gun die jongen wel het beste, zeker na zo'n tragedie in de privésfeer. Maar denk niet dat Ajax een goede zet doet door hem aan te trekken.

Enig nuance verschil. Scherpen zei het als kind. Lamprou als volwassen keeper. Noa Lang komt ook van Feyenoord ondanks dat hij een voorkeur voor Ajax had, heeft hij wel dat verdoemde shirt aan gehad. Vooropgesteld ik ben blij met Lang he.

5 april 2019 om 01:36

Nog een heel groot nuance-verschil: Deze jongen krijgt zeer negatieve opmerkingen met betrekking tot z'n overleden broer naar z'n hoofd geslingerd. Dat is op alle fronten vele malen erger(!!!) dan een Ajacied die het shirt van Feyenoord aantrekt.

Wat een bijzonder triest clubje zeg! Een jongen van die leeftijd persoonlijk aanvallen om iets dat hij gezegd heeft in het verleden. Ik hoop dat deze 'ruige f-side supporters nog een aantal jaren jonger zijn, anders zou ik me helemaal kapot schamen.

Sjongejonge wat een ongelooflijke doorgesnoven randdebielen zijn het ook, die F-side supporters van Ajax. Mooi dat ze het woord 'hypocriet' ook in de mond nemen. De Arena is notabene vernoemd naar hun meest geliefde speler, die ook voor Feyenoord heeft gespeeld. Heb zelf nog nooit een onvertogen woord gehoord over Johan Cruijff vanuit de F-side, dus wie is hier nu hypocriet?

4 april 2019 om 19:29

Dat is inderdaad het mooiste, hun idool, hun held, hun stadionnaam ook een Feyenoord verleden.
Best triest dat ze daar waarschijnlijk niet bij stil gestaan hebben.

5 april 2019 om 01:39

Zo zie je maar wat het gemiddelde IQ bij die F-side is. Als je met zo'n statement komt als (wellicht onofficiele) supportersvereniging, ben je een schande voor het Nederlandse voetbal in het algemeen en een schande voor een club als Ajax. Ik vind het dan ook een goede zaak dat de relevante personen binnen Ajax hier zich direct van hebben gedistantieerd.

5 april 2019 om 03:50

Johan Cruyff naar Feyenoord werd door veel meer mensen afgekeurd dan alleen de f-side. Het bestuur werd toen van alles kwalijk genomen. En ja, ook Cruyff kreeg van alles naar zich toegeslingert. Jammer genoeg.

Maar, eerlijk is eerlijk, mijn favoriete speler ging naar Feyenoord. Ik kon het niet geloven. Ik was nog maar een jochie. Het was de eerste keer dat ik het bestuur van Ajax de nek wel kon omdraaien uit verslagenheid. Zo belangrijk vond ik dat toen. Nota bene werd Feyenoord ook nog kampioen, ondanks een geweldige wedstrijd van Ajax in Rotterdam. Het verzachtte voor mij niet de pijn om Johan Cruijff in Feyenoord shirt te zien.

Nu jaren later vind ik het een mooi stukje historie. Zijn mijn gevoelens naar Feyenoord veranderd. Ik mis ze eerlijk gezegd in de titelstrijd. En kijk ik er heel anders naar. Maar goed, iedereen is verschillend.

Als Ajax potentie in deze keeper ziet en denken dat ze hem veel beter kunnen maken dan hij nu is. Dan kunnen ze dat risico gewoon nemen in de positie waar Ajax nu zit qua geld. En als hij mislukt dan verkoop je hem.
Vooral je oren niet laten hangen aan zulke personen die waarschijnlijk qua intelligentie op hetzelfde niveau zitten als degene die een pop van Vermeer had gemaakt. Iemand afrekenen op wat uitspraken, joh ga werken en maak je ergens anders druk over.

Zijn er ook reacties van het ajax bestuur hierover? Lijkt mij dat ze wel even kunnen melden dat die kansloze mensen ff normaal moeten doen. Die supporters denken dat ze echte fans zijn, maar vind dat zel wel te horen mogen krijgen dat ajax dit absoluut niet wardeert.

Deze gasten praten niet voor/namens iedereen van/bij de F-Side, laat staan voor alle Ajax-supporters...

Ik zie deze transfer afketsen. Lijkt me geen doen voor die jongen. Zijn achtergrond of uitspraken boeien me niet zo maar ik vind hem geen bijzondere keeper. Lengte, dat wel maar weinig talent in mijn optiek.

5 april 2019 om 00:00

Ach...manuel Neuer stond als tiener tussen de fanatieke Schalke Fans. Zijn overgang naar Bayern was erg controversieel. De fans van Bayern lieten weten hem niet te zullen accepteren. Neuer ging het gesprek aan. Gaf aan begrip te hebben voor de emoties, maar dat hij er alles aan zou doen om punten voor Bayern te gaan pakken.

Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen.

Dan zal dit ook wel mee gaan vallen. Zolang hij niet tussen vak s heeft gestaan. Of hoe die harde kern zich tegenwoordig ook mag noemen..

Ik zou me echt in een hoekje gaan zitten schamen als je als volwassen vent zijnde zo bekrompen en kleinzielig in het leven staat vanwege potje voetbal. Wat een sneue figuren lopen er rond zeg.

Wat een triest setje droeftoeters die F-side. Spelers komen en gaan, en 95% kent geen clubliefde, en genoeg spelers hebben wel eens bepaalde uitspraken gedaan.

Gewoon op laten doeken die F-Side. Zulke debielen ben je liever kwijt dan rijk. Fanatiek zijn prima, maar wel tot een bepaald fatsoensnorm. Dit slaat totaal nergens meer op en is ook rond uit triest. Kan met mijn hoofd niet bij hoe je als volwassen kerels dit soort trieste teksten uit kan slaan. Ajax moet zich echt absoluut distantieren van deze groep doorgedraaide debielen.

Reageer

Je mag reageren vanaf niveau 3.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren