Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Barcelona laat dure punten liggen door individuele fouten

Laatste update:
/

Barcelona heeft zaterdagavond dure punten laten liggen. De ploeg van Luis Enrique leek na een half uur in het uitduel met Sevilla op weg naar een comfortabele overwinning, maar individuele fouten zorgden ervoor dat de krachtmeting alsnog onbeslist eindigde: 2-2. Door de remise ziet de koploper van de Primera División de voorsprong op Real Madrid, dat eerder vandaag met 3-0 te sterk was voor Eibar, tot twee punten slinken: 75 om 73. Voor Sevilla voelde de remise als een overwinning: de Zuid-Spanjaarden zijn nu 32 officiële duels op rij ongeslagen in eigen huis.

Barcelona werkte in het Ramón Sánchez Pizjuan mogelijk de beste eerste helft van het seizoen af. De ploeg van Luis Enrique had circa 75 procent balbezit, maakte twee doelpunten en vergat alleen de wedstrijd in het slot te gooien. Na veertien minuten spelen was het al raak. Neymar gaf de bal aan Messi, die de bal voor zijn goede voet legde en het leer in de linkerhoek achter Sergio Rico krulde: 0-1. Barcelona bleef het duel controleren en gaf Sevilla niet de kans om terug in de wedstrijd te komen. Na een half uur spelen verdubbelde Neymar de voordelige marge. De plek van de vrije trap was perfect voor de Braziliaan, die het leer heerlijk in de bovenhoek krulde.

/

Luis Suárez liet één minuut later een goede kans op de 0-3 onbenut: een belangrijk moment. Luttele minuten later was een schot van Ever Banega vanaf twintig meter namelijk goed voor de 1-2, al mocht Claudio Bravo zich de tegentreffer aanrekenen. Banega had een minuut later zelfs voor de 2-2 kunnen zorgen. Sevilla rook bloed en zette aan voor een offensief tot aan de rust. Gerard Piqué haalde vervolgens bijna uit de doelmond een kopbal van Grzegorz Krychowiak weg. Zodoende zocht Barcelona na het rustsignaal met gemengde gevoelens de kleedkamer op.

Na de onderbreking liet Sevilla zich meer gelden, al kwam de ploeg van Unai Emery goed weg toen Suárez ook niet uit een rebound voor een leeg doel kon scoren. Luis Enrique greep twintig minuten voor tijd in en verving Neymar door Xavi, in de hoop meer grip op het middenveld te krijgen. De wissel van Sevilla, Kevin Gameiro voor Carlos Bacca, was echter doorslaggevend. Gerard Piqué ging in de fout, waarna Gameiro het voorbereidende werk van Aleix Vidal simpel kon afronden: 2-2. De Fransman is met zes doelpunten de meest scorende invaller van het huidige Primera División-seizoen.

Barcelona wordt kampioen van Spanje

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Jammer voor Barcelona, maar komt voornamelijk door Suarez. Dit barca komt simpelweg Ramires tekort.

n.b. Toch mooi om te zien dat Iniesta zelfs op leeftijd nog zo geweldig kan spelen voor Barca. Men mag wel wat meer respect hebben voor hem.

11 april 2015 om 21:59

Iniesta word door zowat iedere voetballiefhebber gerespecteerd. Altijd al een van mijn favoriete voetballers geweest.
Maar vandaag was hij echt drama en dat mag ook gezegd worden.

11 april 2015 om 22:01

'Op leeftijd...?'

11 april 2015 om 22:03

je las het idd goed.

11 april 2015 om 22:05

Iniesta is eigenlijk totaal nog niet op leeftijd. Die wordt er volgende maand 31. Ter vergelijking: Zidane was op 34 jarige leeftijd nog steeds de beste van de wereld.

11 april 2015 om 22:23

Zidane is ook 2 klasse beter dan Iniesta

11 april 2015 om 22:47

Wilde net zeggen, Zidane vergelijken met iniesta..al klinkt het alsof ik iniesta tekort doe ( zeker weten niet )

Zidane was gewoon tja, kwa statistieke leek hij op iniesta. Maar Zidane..wat hem imposant maakte is zijn leiderschap, hij neemt teams op sleeptouw, is gewoon een leider van een Wolfpack en iniesta is zijn kapitein.

11 april 2015 om 22:48

En ik hoor hier meeste mensen zeggen dat Casillas op leeftijd is met zijn 33 jaar... Een keeper ook nog eens!! Blijkbaar bouwen voetballers af vanaf hun 26e tegenwoordig

12 april 2015 om 00:13

Helaas was Zidane een idioot, met als hoogtepunt een kopstoot.
Elke wedstrijd als het niet meezat solliciteerde hij naar rood.

Iniesta is vele malen beter. Als je dat al niet in de voetballer ziet, zeker als mens!

12 april 2015 om 01:57

Jij hebt totaal geen verstand van voetbal als je iniesta beter vindt dan Zidane. Zidane was vele malen beter en hij bracht rust in t spel zoals niemand dat kon. En overklast iniesta op bijna elk gebied. Doe je varca bril af.

12 april 2015 om 02:13

Zidane was op zijn 32ste gestopt met voetbal...

12 april 2015 om 03:09

32ste? Keep dreaming. Zidane is de beste middenvelder aller tijden. Dat hier überhaupt de vergelijking tussen hem en Iniesta wordt gemaakt is een belediging.

12 april 2015 om 03:32

Wanneer realiteit niet helpt, gelukkig is nog onzin uitkramen....

12 april 2015 om 10:45

Ik als Barca fan moet toegeven dat Iniesta een klasse beter is dan Zidane. Ex- voetballers lijden aan het "mythische- proportie" syndroom. Net zoals bij overleden mensen die opeens helden worden. Terwijl als je een eerlijke 1 op 1 vergelijking maakt inziet dat Iniesta meer spelinzicht en finesse heeft dan Zidane.
Zeggen dat Zidane beter is Iniesta is hetzelfde zeggen dat John de Wolf beter was dan Clasie

12 april 2015 om 12:07

Wat een gelul. Zonder die kopstoot was Zidane dat jaar uitgeroepen tot beste speler van het jaar als oudste speler aller tijden.

Iniesta is groot en wordt vrijwel net zo groot als Zidane als hij stopt maar echt niet beter en ook niet even goed.

12 april 2015 om 18:45

Je mag zeggen wat je wilt. Voor mij is Zizou de beste middenvelder aller tijden. En Iniesta is de beste middenvelder sinds Zizou, dus vond ik het qua leeftijd een goede vergelijking.

11 april 2015 om 23:25

Suarez was toch 'de beste spits ter wereld' geworden?

12 april 2015 om 01:45

De beste eerste helft van het seizoen. Damn hoe mooi is dat in het stadion gezien te hebben. Ik wist niet wat ik zag de eerste helft. Sevilla werd alle hoeken opgestuurd en kwam er totaal niet aan te pas. Hoeveel schoppen Neymar en Messi krijgen is echt niet normaal. Hoe ze de meeste nog ontwijken was ook bizar om te zien.

Helaas door 2 hele domme persoonlijke fouten de wedstrijd nog uit handen gegeven. Sevilla was de 2e helft wel gevaarlijker dan de eerste maar echte kansen hebben ze de hele wedstrijd niet gecreëerd. Die wissel van Enrique was ook onbegrijpelijk. Neymar speelde heel sterk en had er niet af gehaald moeten worden.

De sfeer in Sevilla is altijd top. Echt een aanrader om eens naar toe te gaan!

12 april 2015 om 10:58

Jij hebt duidelijk niet gekeken, Iniesta speelde echt als een natte krant, zat bij meerdere mensen in de broekzak. En wat heb jij toch met die Ramires? Jij promoot hem overal. Waardeloze anti-voetballer, anders hou je het ook niet zo lang bij Chelsea uit.

Hoe en waarom haal je het in je hoofd om het dramatische Suarez erin te laten en het geweldige Neymar eruit te halen?

Bedankt Luis, voor de zoveelste fout!

Wat nep dit, door 2 fouten de hele wedstrijd weggeven. En waarom neymar eruit? Suarez had er vanaf gemoeten zeg. Thnx Lucho voor de wissels.

11 april 2015 om 22:06

wat mij een beetje opvalt dat er alleen haat komt op Enrique wanneer het tegenvalt. ook al was Neymar er in gebleven zou het niks veranderen. Enrique heeft barcelona zo erg verbeterd vergeleken met vorig jaar slaat nergens op om hem af te kraken

11 april 2015 om 22:15

Enrique is de perfecte persoon voor de coach als barca met zo een bestuur. Dit gaat barca weggeven, helemaal als ze zo door blijven spelen.

11 april 2015 om 22:18

Wat mij een beetje opvalt dat Suarez als lievelingetje wordt gezien en Neymar als vijand wordt gezien door Lucho. Maakt niet uit hoe goed Neymar speelt of hoe slecht Suarez speelt Neymar is altijd het slachtoffer. Motm als barca won. Dat moet veranderen voortaan moet Suarez naar de kant

11 april 2015 om 23:50

Ik wil niet lullig doen maar Neymar speelt al tijden ondermaats

12 april 2015 om 00:56

Wil niet per se zeggen dat alle barca fans dit doen maar ik vind het oneerlijk om luis enrique hiervoor de schuld te geven

12 april 2015 om 05:09

Ja maar vandaag was hij de beste man op het veld het gaat om vandaag en niet over 1. 2 . 3 weken terug, ik geef Enrique niet de schuld voor dit gelijke spel maar hoe haal je het in je hoofd om de beste man van het veld te halen en de slechtse man van vandaag erin laten? Maar zoiets mag nooit meer gebeuren ik heb zo een prachtige 1e helft gezien dat verwachtte ik niet eens uit bij Sevilla, Sevilla kon had letterlijk niks te vertellen tot een fout ze terug in de wedstrijd bracht en ja altijd na zo een goal dan gaan je fans achter je staan, meer vertrouwen etc maar maak je gewoon je kansen af en blijf je geconcentreerd spelen dan sta je gewoon met 0-4 voor in de 1e helft man man echt jammer dit

Ik heb een geweldige 30 min van Barca gezien, en 60 min waarbij Sevilla goed knokt.
Terechte gelijkspel, en ik ben hier ook ontzettend blij mee als Madrid fan het is super spannend.

12 april 2015 om 02:20

Gelijkspel qua spelbeeld was echt niet verdiend. 1e helft werd Sevilla helemaal scheel getikt. Sevilla heeft zelf 2 kansen gecreëerd en de rest hebben ze met 11 achter de bal gespeeld. Barcelona had zeker moeten winnen maar als je zo dom je 0-2 voorsprong weggeeft dan is het misschien wel je eigen schuld.

Man man man...
Zo makkelijk de 0-2 voorsprong uit handen gegeven niet normaal.
Onbegrijpelijke wissel ook van Enrique, waarom haal je Neymar die sinds een aantal weken weer lekker speelde eruit voor Xavi, terwijl Iniesta belabberd was, volgens mij heb ik hem nog nooit zo slecht zien voetballen.

Echt balen dit.

12 april 2015 om 11:34

"neymar,die sinds een aantal weken weer lekker speelt?"

Heb je de afgelopen wedstrijden wel gezien? Neymar speel al weken dramatisch
alleen gisteren was het weer redelijk.

Waar is die Enrique mee bezig Neymar speelt weer goed vergeleken met vorige wedstrijden en dan haalt hij hem eruit

11 april 2015 om 21:59

En het wordt tijd dat Ter Stegen gewoon onder de lat gaat staan

11 april 2015 om 22:06

Hoezo ter Stegen? Dit is in feite de eerste echte fout die Bravo maakt. Het hele seizoen keept die al ontzettend goed en nu vanwege een fout eruit. Ik vind persoonlijk ter Stegen erg overschat.

Wel heb je gelijk over die wissel. Die was ook merkwaardig. Neymar speelde goed, Suarez liet weer redelijk wat kansen liggen en toch mocht die blijven. Neymar is sowieso het hele seizoen een van de eerste spelers die, ondanks een goede wedstrijd, gewisseld word. Dat is erg merkwaardig.

11 april 2015 om 22:10

Hij keept redelijk, maar is zeer vaak onzeker bij hoge ballen en als hij moet uitkomen. Barcelona had een topkeeper moeten halen en niet twee semi toppers.

11 april 2015 om 22:17

Nudel2, waarom is dat eigenlijk? Heeft LE geen vertrouwen in Neymar?

11 april 2015 om 22:21

LE denkt natuurlijk dat Suarez altijd de wedstrijd opslot kan gooien, wat eigenlijk niet zo gek is. Maar als je een Messi hebt is dat niet nodig denk ik.

11 april 2015 om 22:47

Bravo keept heel het seizoen fantastisch maar bij sommige punten kun je liever gewoon ter stegen in het goal hebben want die straalt meer vertrouwen uit. Buiten het feit dat bravo de minst gepasseerde keeper is van de competitie. Maar bravo was gehaald om 2e keeper te worden .

11 april 2015 om 23:32

Blink182, ik heb werkelijk geen idee. Mijn eerste gedachte was dat Enrique wil zorgen dat Suarez meer vertrouwen krijgt om zo meer uit hem te halen en omdat je Messi sowieso niet wisselt moet er ene afvallen. Al denk ik dat dat misschien te simplistisch gedacht is. Andere zeggen ook dat hij het doet om aan Neymar aan te geven wie de baas is.
Feit blijft dat het een rare situatie is. Als Neymar slecht speelt dan is het logisch dat hij gewisseld word, zelfde voor Suarez maar een goed spelende speler wisselen en de minder spelende speler erin laten is gewoon raar. Suarez heeft immers meer dan zat kansen gehad en niet gepakt en die kon blijven staan waar Neymar veel eerder geslachtofferd word.
Wat ook nog kan meespelen is dat Suarez met zijn fysiek en werklust beter is in bepaalde situaties, iets dat hij wel voor heeft op Neymar. Ik denk sowieso dat het slim is om Pedro eens wat vaker te laten spelen voor bijv. Suarez. Even de boel scherp stellen kan nooit kwaad.

12 april 2015 om 00:12

Wat praat jij voor onzin man?! Dit was de eerste echte blunder van Bravo en hij is alles behalve onzeker. Dus geen idee welke wedstrijden jij dan van hem heb gezien, want ik kijk elke wedstrijd van Barca en zie hem geen fouten maken. Al helemaal niet wat jij verkondigd met die hoge ballen!

Sevilla heeft dit verdiend ze speelde super bleven aanvallen

Barca gaf de winst zelf weg.
Sevilla zette wel druk ma ze hadden amper kansen.
Suarez moest gewoon de 1-3 maken.
En Enrique met zijn belachelijke wissel.
Waarop Neymar eraf halen als je kunt counteren.

11 april 2015 om 22:00

Amper kansen? Wel objectief blijven knul ookal zit je in een mindere periode

11 april 2015 om 22:02

Sevilla had ook amper kansen..

11 april 2015 om 22:08

Sevilla had helemaal niets te zeggen en speelt nog gelijk door hard werken en 2 persoonlijke fouten van Pique en Bravo die de laatste weken geweldig waren. Pique speelde verder gewoon heel goed.. Erg jammer, Barcelona heeft het nog steeds in eigen hand. Real Madrid zal ook nog punten gaan verspelen

11 april 2015 om 22:09

Ik ben niet voor Barcelona maar eerlijl is eerlijk, sevilla was dreigend, maar niet veel uitgespeelde kansen ( barca in fe 2e helft ook niet overigens ).

11 april 2015 om 22:24

Welke ander kans buiten de goals heeft Sevilla dan gehad??
Noem eentje op, dat Bravo moet redden ofzo.
Ze hebben goed deuk gezet, maar kansen hebben ze niet gehad

11 april 2015 om 22:18

Barca heeft de 2e helft geen kans gehad. Sevilla na de 1-2 de beste kansen en dreiging.

11 april 2015 om 22:30

Geen kansen? Suarez dit open goal schot dik over schiet? Die zou iedere kind moeten benutten en dan sta je op een 1-3 en zie je nooit een Sevilla nog 2 maken. Vergeet niet dat beide goals individuele fouten waren.

11 april 2015 om 22:38

Open goal? Rico stond er nog en Iborra en Carrico hijgden in zijn nek. Was geen grote kans.vergeet ook niet dat Barca scoorde uit een counter en uit een dood spel moment. Sevilla gewoon 60 min beter dan Barca

Ik zie het spijtig niet goed eindigen. Ik had wel puntenverlies verwacht tegen Atletico (een tegenstander waar Real in Laliga niet meer tegen moet).

Dit is volledig te danken aan koppigheid van Lucho. Duidelijk dat hij Neymar wilt laten zien dat hij baas is. En dan doet hij weer zoiets doms.

Nooit fan geweest en zal dat nooit worden. Van mij mag hij zo snel mogelijk wel. Puntenverlies kan, maar niet op zo een domme manier! Ik zie nog voordat de goal valt dat Barca niet moet terughangen en als je Neymar eruit haalt...

11 april 2015 om 22:03

Real Madrid moet ook nog uit naar Sevilla.

Al valt deze speelstyle meer in de smaak van Real.

11 april 2015 om 22:06

Klopt maar Real op een goede dag zal wel de 3 punten tegen Sevilla pakken. Atletico is een andere verhaal, zelfs als je goed speelt tegen ze, is de kans groot dat je geen 3 punten pakt.

11 april 2015 om 22:19

Totaal niet waar. Wij vreten Real al 3 jaar op rij thuis op. Real ligt ons veel beter dan Barca.

11 april 2015 om 22:41

2-1 winnen is niet opvreten 7-2 zoals real dat bij jullie deed weer wel

11 april 2015 om 23:03

Vreten Real al 3 jaar op thuis.

11 april 2015 om 22:21

Dit is Sociadad all over again.

Enrique kan het gewoon niet laten. Natuurlijk moet hij op bepaalde momenten ingrijpen, en moet je hem af en toe het voordeel van de twijfel geven.

Maar er was geen enkele reden om Neymar eruit te halen. Heeft vorige wedstrijd gebankt, en was een van de uitblinkers, terwijl hij Suarez erin laat die bijna altijd speelt en vandaag een erg slechte wedstrijd had.

Hoe kan je nou willen laten zien dat je de baas bent meet het risico dat een miljoenenbedrijf het kampioenschap misloopt? Dit is toch niet het podium om zulke machtsspelletjes te spelen? Je creert op deze manier onnodig onrust in een team in een periode waarin Barca dit niet kan gebruiken.

Natuurlijk zijn Bravo en Pique de hoofdschudlige, maar een coach die bij 3 clubs telkens dezelfde fouten maakt, kan ik niete serieus nemen. Zijn arrogantie wordt nog onze ondergang als hij niet oppast.

11 april 2015 om 22:28

Bravo en Pique hebben fouten gemaakt maar ze doen het dit seizoen goed en zoiets gebeurd wel.

Maar dat Lucho zo koppig is kan niet bij Barca. Altijd in belangen van de club denken!

11 april 2015 om 22:50

Ik snap niet dat hij het zelf niet doorheeft. Speel je voor Sociedad met een consistente lijn in het selectiebeleid hadden we waarschijnlijk minder punten verloren, en was het vandaag niet zo schadelijk geweest.

Deze selectie is tot briljante dingen in staat, en dan is het pijnlijk om te zien dat een man zo beslissend kan zijn(in een negatief opzicht).
Ik kan mij daar zo geweldig aan storen...

Maar goed.

11 april 2015 om 22:59

Lucho maakt vaak domme fouten.

Vandaag zal zeker niet de laatste keer zijn. Daarom zie ik hem liever gewoon weg! Samen met het bestuur gewoon weg.

12 april 2015 om 01:25

Atleti zal die wedstrijd gewoon weggeven als het die mogelijkheid er ligt. Ze laten Real echt geen kampioen worden.

12 april 2015 om 10:43

Atleti zal blijven vechten om plek 3 met Valencia. Ze zullen echt niet de wedstrijd weggeven.

12 april 2015 om 15:51

Ik denk dat Atletico tegen die tijd wel veilig is hoor. Ze staan 4 punten voor en Valencia speelt nog tegen zowel Barcelona als Real Madrid. Bij verlies is Valencia sowieso kansloos. Bij winst betekent het dat Barcelona afhaakt of Real Madrid. Ik denk dat Barcelona best wel een goede positie heeft. Ze staan bovenaan en ze hebben nog 4 thuiswedstrijden. Tegen Espanyol en Cordoba uit hoor je gewoon te winnen. Dan komt het aan op Atletico en die zullen dus veilig zijn is mijn voorspelling. (Als je begrijpt wat ik bedoel?) Ook op de laatste speeldag zal het tegen die tijd gedegradeerde Deportivo ook geen roet in het feestje gooien op de laatste speeldag.

12 april 2015 om 16:34

Espanyol speelt altijd zeer defensief tegen Barca, maar Barca moet normaal wel winnen. Valencia thuis moet Barca gewoon winnen, moeilijke wedstrijd maar thuis moet je wel winnen. Het is te hopen dat Atletico niet te moeilijk zal doen. Ik hoop dat ze Real verslaan en door gaan in de CL. Want dan spelen ze middenweek CL voordat ze tegen Barca moeten. Barca (hopelijk) ook, maar die zijn dat meer gewend.

Wat een clown is Luis tog, zou hij dit allemaal expres doen?
Belachelijk.

Barcelona had dit makkelijk uit kunnen spelen. We waren geweldig eerste 35 minuten en daarna kreeg Sevilla een goal door domme blunder van Bravo en kregen ze weer geloof erin. Hadden we de rust met 0-2 ingegaan was dit vrij zeker nooit gebeurd.

En Neymar er uit halen was een grote risico, want hij speelde geweldige wedstrijd en Suarez was ook even de kansmaker voor 1-3 en die laat die liggen. Haal dan verdomme Iniesta voor Xavi eruit en fking Suarez voor Pedro. Waarom zo een grote risco voor Neymar nemen pfft.. Sevilla begon beter te worden tweede helft natuurlijk en dit laat gelijk zien waarom ze al 14 maanden niet hebben verloren thuis. Ik zeg eerlijk gezegd de 3 punten hadden we makkelijk kunnen hebben als de fking coach niet zo belachelijke wissels had gemaakt. Tweede goal was ook weer de enigste fout van Pique wt erg jammer was, want hij speelde gewoon geweldige wedstrijd zo als de afgelopen maanden telkens overal goed er tussen. Hij had beter kunnen doen en dat wist hij ook.

Nu is Real maar op 2 punten achterstand en we moeten hopen dat dit geen invloed zou hebben tegen PSG woensdag.. Ik had echt zo een goed gevoel bij na de 30 minuten 0-2, je kon het dan uitspelen en spelers rust gaan geven, maar pfft.. Echt zuur voor de spelers en fans om zo een wedstrijd uit handen te geven.

11 april 2015 om 22:31

Voor PSG hoef je niet bang te zijn die spelen met een complete b elftal tegen Barcelona.
Tenzij Luis Enrique Messi ofzo er uit haalt anders verwacht ik geen problemen.

11 april 2015 om 22:39

Hoezo verwacht je een B elftal van Psg? Voor zover ik het weet zijn alleen Veratti en Ibra geschorst. Wie nog meer dan of hebben ze basisspelers die blessure hebben?

11 april 2015 om 22:45

Motta,David Luiz, Ibrahimovic, Veratti,Aurier spelen allemaal niet en dan is Matuidi nog een twijfel geval.

11 april 2015 om 22:53

Bedankt voor de info. Toch zou Barcelona ze niet moeten onderschatten. Als ze uit met 0-2 of meer winnen is het thuis af te maken, maar toch zou gekke dingen kunnen gebeuren..

Heerlijke wedstrijd. 2de helft was het een richtingsverkeer. Sevilla was heer en meester. Ze konden er meer uit halen.

Dus Pique geeft eerst de foute pass en daarna ook nog de spits de enige die de bal erin kan tikken Gameiro laten lopen pff.

Wel slecht gedaan hoor je kan een foutje maken (met de pass) maar maak het dan goed met het verdedigen.

De tweede helft kan je wel aan PSG laten zien was heel slecht 2-0 voorsprong.

11 april 2015 om 22:03

Ik moet lachen als mensen hem voor een van de beste verdedigers aan zien.
Barcelona had hem allang moeten vervangen voor iemand anders.

11 april 2015 om 22:15

Niet helemaal waar. Ik vond hem de afgelopen seizoenen ook heel belabberd spelen, maar ddit seizoen - sinds dat ongeval met z'n mobiel - speelt hij heel lekker.

11 april 2015 om 23:15

Tegen Eibar en Elche speelt Pique heel goed een tegenstander die beetje gas kan geven en je ziet zijn fouten.

12 april 2015 om 04:01

Tegen Real was ie anders ook wel beestachtig goed

Men.. eerste helft zo goed, tweede helft gewoon bagger. Zonde zonde zonde...

visca barca voor altijd nog steeds eerste en gwn hopen geen punte laten liggen !!!!

Alleen Messi, Neymar en Mathieu haalden een redelijke voldoende. De rest was echt matig. Ik heb Suarez en Rakitic bijvoorbeeld totaal niet gezien. Die kans van Suarez op leeg doel moet er gewoon in.

De beleving die Sevilla dan heeft word toch een klein beetje fan. Wat een passie en strijd. Verdient gelijkspel imo. Real Madrid moet er ook heen en die gaan het ook heel moeilijk krijgen.
Jammer dat Reyes niet echt succesvol was bij Arsenal, want je ziet hoe geniaal hij is op zijn leeftijd nog. Wat een speler.

Ik vind dat het meer komt door die wissel

Jammer van het gelijke spel, maar Sevilla speelde ook een puike pot. Ongelooflijk waar ze alle energie vandaan haalden de laatste 10 minuten. Immers heeft nog geen enkele club kunnen winnen bij Sevilla dus is een gelijkspel nog aardig.

Nu zal iedereen LE weer afbranden natuurlijk om z'n wissel. Dat is natuurlijk allemaal achteraf praten en dat weet men zelf ook wel...

Zeer goed gespeeld van Sevilla, barcelona kon er gewoon niet uitkomen in de 2e helft. Als Real supporter ben ik natuurlijk blij dat ze gelijkspelen, het wordt nog spannend! Ik heb me trouwens dood zitten ergeren aan die Alfons Groenendijk, zit hij bravo af te kraken door 1 fout en kraamde nog veel meer onzin uit.

En wederom ligt Enrique's falend wisselbeleid aan de basis van puntenverlies in een moeilijke uitwedstrijd. Als we kampioen worden met deze trainer dan moet Real zich echt achter de oren gaan krabben. Op cruciale momenten in de competitie zorgt Enrique er steeds voor dat we er niet met de 3 punten vandoor gaan.

Kijk als we punten laten liggen op een manier waar we echt alles op alles geven en dan verliezen moet je gewoon accepteren, maar waarom ga je verdomme dit soort onbegrijpelijke wissels maken wanneer je dit makkelijk in eigen handen had?

Goede eerste helft van Barca. Sevilla leek op een amateur ploegje. Mssn had dit ook wel te maken met de tactiek van Emery. Want in de tweede helft waren ze wel veel feller.

Arme Neymar. Weet niet wat hij nog meer moet doen om niet (!) gewisseld te worden, rond de 70e minuut. LE weet gewoon hoe hij een speler kapot kan maken, qua zelfvertrouwen. Dat kan toch niet.

Eerste zet was goed: Ney rust gunnen voor de wedstrijd tegen Sevilla. Maar nu wissel hij Ney met nog 20plus minuten te gaan. Kom op nou!

Verder wel lekker voor Real Madrid . Voor mij is dit ideaal: Ney speelt heerlijk, Ney wordt gewisseld, Ney is boos. Barca speelt gelijk. Heerlijk.

11 april 2015 om 22:04

Sowieso al een middenvelder inbrengen voor een aanvaller. Past totaal niet bij Barcelona. Normaal is het altijd Pedro voor Neymar of Suarez en Neymar was de beste aan kant van Barcelona. Ik denk zelfs beter dan Messi en dan haalt die Luis Enrique hem eruit. Onbegrijpelijk.

11 april 2015 om 22:07

Nog belachelijk dat hij Pedro binnenbrengt voor Iniesta. Barca manier zou Alves er uit zijn voor Pedro. Je hebt een goal nodig, dus risico nemen.

11 april 2015 om 22:07

Precies, ik had ook Xavi erin gebracht, maar niet voor Ney of Suarez. Maar voor Iniesta. Hij is ietjes aanvallender dan Xavi en controlerend wat minder.

Ik verdedig de coaches meestal, maar hoe kan je hem in hemels naam verdedigen na zo'n tactische blunder?

11 april 2015 om 22:19

Het is ook echt belachelijk. Als je er al een aanvaller af wil halen, wat raar is, doe dan Suarez die en niet de beste man van het veld...

11 april 2015 om 22:24

@ Gtootod

Het is duidelijk dat Lucho wilt laten zien dat hij de baas is. Zo iemand hebben we niet nodig bij Barca. Club belangen voor eigen koppigheid. Niet de eerste keer.

Barcelona gaat nog vaker punten verspillen zo goed zijn ze niet.
Real kan nog makkelijk kampioen worden.
La liga is net als vorige seizoen de sterkste en spannendste competitie.

11 april 2015 om 22:05

Dat vind jij..

Wat is die Kyrochowiak toch een beest, echt een motor. Messi & Neymar waren geweldig vandaag, en dat wisselbeleid van Enrique daar wordt je niet blij van. Verdiend gelijkspel van Sevilla door de slechte basisschool foutjes van Barca.

Heel jammer dit we verdienden gier echt 3 punten de 1e helft was van wereldklasse, 2 fouten en doei 3 punten echt jammer

11 april 2015 om 22:27

Tja zo sta je ook alleen maar 1ste omdat bij Real de belangrijkste spelers gebleseerd waren en nu Real weer compleet is komen ze weer bijna op die 1ste plek.
Dat is voetbal soms krijg je cadeau's en soms geef je cadeau's.

But can they do it on a warm night in Sevilla? Wel, het antwoord is nee geworden. Erg domme wissel van Enrique om Neymar eruit te halen voor Xavi. Had eerder Xavi eruit gehaald voor Iniesta.

Zo Die Enrique heeft Neymar weer even laten zien we de baas is. achterlijke gozer...heeft na Sociedad een paar weken met de sterkste opstelling gespeeld waar iedereen al heel het seizoen was over aan het vragen. Daarna nooit meer die opstellingen gezien, het was weer elke week iemand anders. Zie Real speelt altijd met dezelfde 11 , zelfs tegen de kleintjes...zo en enkel zo kan je een geoliede machine vormen.

11 april 2015 om 22:08

En Ancelotti verwijten ze dat hij niet rouleert en de spelers opbrand dusja..

11 april 2015 om 22:20

Kijk je wel eens naar Real dan?
Real speelt bij lange na niet met dezelfde 11? Vandaag bijv was pepe ook geen basis.
Jese speelde, Llara , Hernandez speelde etc, Real hanteert juist een rouleer systeem.
Snap niet hoe je daarbij komt.

Anyhow het was idd wel een aparte wissel van Enrique, ik vond Neymar beste man aan de kant van barca.
Dit gelijkspel was aardig weggegevendoor Barca.
Sevilla bleef verder ook netjes druk zetten en ben blij dat ze het nog spannender maken :D

11 april 2015 om 22:28

Jij hebt blijkbaar enkel vandaag Real gekeken dan, anders wist je dat er vandaag zoveel wissels basis stonden door het aantal geschorsten.

11 april 2015 om 23:10

Ongeacht schorsing of geblesseerden wordt er genoeg gerouleerd rmadrid4ever. En van de schorsingen ben ik heus wel op de hoogte.

Pepe samen met CR , Modric en Benz, zijn meestal wel vast mits fit...maar verder wordt er zat gerouleerd. Genoeg die hun minuten pakken zowel in het veld als op de bank. Niet enkel vandaag.

en diegene hierboven zegt er worden altijd met zelfde 11 gespeeld wat al per definitie nieteens klopt aangezien men wisselt
(en ook wat opstelling betreft, sommige matches zie je bij Real 433 dan weer bijv 442 dus ook dat is niet altijd hetzelfde)

Jammer weggegeven, had nooit mogen gebeuren na 0-2. Van te voren had ik gelijkspel verwacht maar dit voelt meer als een verlies. Snap Enrique niet waarom hij de goedspelende Neymar eraf haalde, heeft soms rare wissels.

Gelukkig nog 2 punten voor en Real moet ook nog maar eens winnen in Sevilla, kan nog alle kanten op!

Mooie wedstrijd!!! Het bewijs dat La Liga nog lang is gespeeld. Barca superieur tot aan 2-0 en daarna Sevilla gebikkeld. Respect voor Sevilla!! Goede les voor Barca . Gewoon kopjes omhoog en op naar de volgende pot...!!

Hij lijkt wel op Enrique iets tegen Neymar en Rakitic heeft. Worden beide echt vaak gewisseld. Neymar eindelijk weer een sterke wedstrijd moet eruit en Suarez die geen knikker raakte mocht blijven staan. Tel bovenop de fouten van Pique en Bravo en je verliest 2 punten. Kunnen aan de einde van rit weleens 2 dure punten zijn.

Ach 2-2 is geen slecht resultaat in Sevilla. En Madrid moet daar ook nog naartoe. Nog niets gespeeld dus. Wel mooi geknokt voor het terechte gelijkspel.

11 april 2015 om 22:15

Als Sevilla zo als eerste helft tegen Real speelt wordt het ook makkelijk 0-2 of erger zelfs. Ik denk dat Real nu beter gefocust is dan Barcelona zelfs. Die weten beter dan Barcelona dat een blunder titel kan kosten. Als Barcelona makkelijke schema had zou ik een blunder wel begrijpen, maar deze maand komen PSG en Valencia op bezoek en die Moeten ze niet weer onderschatten anders kan dat 2 titels betekenen.

11 april 2015 om 22:22

We hebben het vaker makkelijker tegen Real dan tegen Barca. Dit komt omdat Barca altijd rustig blijft voetballen en Real mee gaat in het fysieke en harde spel wat ze dan verliezen.

11 april 2015 om 22:27

Ik hoop dat het geval is, maar Real in deze vorm kan ook van iedereen winnen op een goede dag.

12 april 2015 om 01:32

Real wint anders wel vaak met dikke cijfers bij Sevilla.

12 april 2015 om 10:01

Al 3 jaar op rij gewonnen van Real.

JE hebt de titel in eigen handen en dit was een van de 4 belangrijkste wedstrijden van dit maand en dan zo zuur 2 punten uit handen laten slippen..ik ben nog steeds in shock, maar moet ook verder kijken pfft. Als we 0-2 voorsprong hadden zou de wissel van Neymar of Suarez begrijpelijk zijn i.v.m. aankomende wedstrijden, maar zo vertrouwen van Neymar kapot maken doe je niemand een plezier mee Enrique!! Voor mij speelde Neymar voor het eerst zelfs beter dan Messi in de eerste helft vooral te merken. Waarom durft hij Neymar wel te wisselen??

Kan er niet iemand langs zijn huis om even hem wakker te schudden D:. Als we La Liga niet winnen dan ligt het 100% bij hem al waren de twee goals vandaag individuele fouten van Pique en Bravo.

Emery laat gewoon Enqiue in de tweede helft zien wat een echte wissel inhoudt pfft.

Zelf niks van de wedstrijd gezien maar dit is mooi voor de strijd om het kampioenschap. Ben zelf geen Barca of Real fan maar ik volg beide clubs wel aardig. Ben benieuwd hoe het seizoen eindigt.

Zonde dat ze het weggeven door individuele fouten. Waarom geen Suarez eruit en Neymar en Messi dichter bij elkaar in de voorhoede en dan Marscherano Iniesta, Xavi en Busquets of Raketic voor Iniesta,

Pique met een drama bal en dan ook nog eens niet om zich heen kijken als de bal aan de andere kant is en dan de bal kinderlijk eenvoudig voor zich langs laten gaan. Maar vond Sevilla wel een stuk feller de 2e helft dan Barcelona, jammer dat het 2-2 werd want ze hadden het allang moeten beslissen.

Nu hopen op een goede wedstrijd in parijs komende Woensdag.

Damn je geeft de wedstrijd en de drie punten gewoon weg.wat een rare trainer is die enrique toch.komt hij weer met zijn rare wisselbeleid.hij haalt gewoon de beste man op het veld eruit en laat iniesta die dit jaar zeer zwak speelt gewoon staan.ik ben nooit fan geweest van de man.hij is gewoon incapabel.ik zeg dit niet graag,maar iniesta speelt zwak en moet gewoon banken.in deze vorm heb je helemaal niets aan hem.laat xavi maar spelen.

Het is nu nog maar twee punten met nog zware wedstrijden als valencia,espanyol en atletico op het programma.nou veel succes enrique.ik ben bang dat real in deze vorm niet veel meer gaat weggeven.

11 april 2015 om 22:20

Gelukkig moet ook Real nog tegen Sevilla, Espanyol en Valencia. Worden spannende weken voor beide clubs!

11 april 2015 om 22:23

Enige moeilijke voor Real is tegen ons. Espanyol uit is 3 punten, die geven ze altijd aan Real. Valencia is thuis, ook 3 punten

11 april 2015 om 22:37

Inderdaad.je hebt gewoon het gevoel dat real uit de wedstrijden tegen valencia en espanyol gewoon de 6 punten haalt.enkel sevilla zou best wel eens kunnen verrassen.

Maar ja wie weet.er gebeuren wel eens gekke dingen.dat zagen we ook vorig jaar.

11 april 2015 om 22:40

Real speelt thuis in Bernabeu tegen Valencia, 3 punten zie ik ze wel pakken. Espanyol geeft altijd de punten aan cadeau aan Real als je een beetje op de hoogte bent van La Liga zou je dat weten.

11 april 2015 om 22:46

Zelf verwacht ik ook gewoon dat Real van Valencia en zeker van Espanyol gaat winnen, het is alleen te hopen dat Real sowieso punten morst in Sevilla. Barca is nu al helemaal verplicht van Valencia te winnen, anders is t over denk ik.

11 april 2015 om 23:05

Dat is de enige hoop voor Barca. Ligt eraan of Sevilla de aankomende tijd bij blijft om plek 3 en 4. Als ze veel punten verspelen nu tegen Eibar etc dan richten ze zich op de EL en spelen ze niet met de beste 11 tegen Real.

12 april 2015 om 00:56

Hoe zit het met Atletico. Ik volg de Liga best wel intensief, maar stel verschil blijft 2 punten tot 2 wedstrijden voor het einde en Atletico kan Real de titel bezorgen, gaan ze er dan voor of gunnen ze het Barca meer? Ervan uitgaan dat CL-voetbal veilig is gesteld. Ik verwacht niet dat Simeone een type is die cadeautjes weggeeft, maar ik weet het antwoord niet.

12 april 2015 om 15:11

Dan gaat Atleti niet winnen of gelijkspelen tegen Barca, dat kan ik je nu al vertellen. Als Atleti klaar is en zeker 3e wordt geven ze die wedstrijd wel weg tegen Barca, 100%.

''barcelona laat dure punten liggen door individuele fouten''

Het is uiteraard niet te wijten aan individuen. Barcelona speelt gewoonweg met een slappe organisatie dit seizoen. Zowel in balbezit als balverlies. Sevilla kon daarvan profiteren door zelf wel georganiseerd te spelen. Sporadisch speelt Barcelona nog sterk. Denk aan twee maanden geleden toen ze Atletico bijvoorbeeld drie keer versloegen. Over het algemeen is het wankelen, maar door overvloed aan kwaliteit winnen ze wel het merendeel natuurlijk.

Echt een wanvertoning en dan vooral van Iniesta en Busquets. Hoe die aan het treuzelen waren, het is gewoon een schande. Ze hadden er gewoon geen zin in. Ik ben echt woedend en van mij mogen ze morgen gewoon een straftraining afwerken.

Hoe kan je nu zo een droom situatie uit handen geven? Echt schandalig. Bende rotverwende volgevreten vedettes. Gewoon een weekloon afpakken en aan de arme mensen geven. Als je zo speelt verdien je helemaal niet om betaald te worden.

Bende amateurs.

En dan zwijg ik nog over die dwaas van een Alves. Hadden ze die maar gewoon bij zijn zaakwaarnemer achtergelaten. Ik ben er zeker van dat Douglas een betere wedstrijd had gespeeld.

Het was een geweldige wedstrijd, heb me geen minuut verveeld, met de juiste uitslag. 1 helft Barca (speelde het eerste halfuur totaal voetbal mijn god wat goed). 2e helft Sevilla knokte zich goed terug en kwam verdiend op 2-2.

Dit geeft mij persoonlijk al slecht vertrouwen in Enrique. Als we straks tegen PSG ook 0-2 voorkomen te staan zou ik nog billen knijpen met deze coach onder controle pfft. Ook al wint Barcelona de titel dan ga ik hem nog niet waarderen als coach serieus. Hij kon niet inzien hoe slecht Iniesta en Suarez waren? Al had Suarez de kans op 1-3 benut dan nog mocht hij gewisseld worden i.p.v. Neymar.

Beetje afgekoeld nu na al die domme beslissingen van Enrique te zien. Op Positieve kant gezien hebben we gelukkig niet een nederlaag gezien

Barcelona heeft volgende week ook pittige wedstrijd tegen Valencia dat ook nog kans maakt op 3rde plaats dus die zullen ook alles uit de kast halen om te winnen.

Moeten helaas deze onnodige puntenverlies snel vergeten en er nog in geloven!

Gefeliciteerd btw Real fans. Dit zal jullie waarschijnlijk ook goed doen =).

11 april 2015 om 22:53

Zoals ik al zei,die enrique is gewoon een incapabele trainer.hij heeft een slechte wisselbeleid.hij haalt gewoon de beste man op het veld eruit en laat iniesta die dit jaar zeer zwak speelt gewoon staan.ik merk gewoon dat hij iets tegen neymar heeft,want die speelt bijna nooit de volle 90 minuten.

Ik kreeg een deja vu gevoel.de wissel van neymar deed me denken aan die van robben door dick advocaat op het ek van 2004 tegen tsjechie.die wedstrijd is bijna een kopie van deze wedstrijd en we weten nog allemaal wat er daarna gebeurde toen robben eruit ging.

Ik ben nooit fan geweest van de man.hij heeft gewoon niet het verstand en het inzicht dat nodig is om een toptrainer te zijn in vergelijking met zijn collega pep guardiola.

11 april 2015 om 22:56

Precies zoals ik het ook zie inderdaad. Ik zei het al. Al wint Barcelona La Liga dit seizoen zie ik nog Enrique niet als de reden. We zagen hoe Barcelona La Liga won toen Tito ziek was en de assistent coach het overnam. Ze hebben haast geen coach nodig met alle kwaliteiten dat we hebben, maar Enrique moest het weer verzieken.

We moeten verder kijken en hopen voor blunders van Real madrid. Iets wat ik persoonlijk niet verwacht. Die hebben zo veel kwaliteiten om van iedereen te winnen als ze een goeie dag hebben.

Man,man,man barca mag zichzelf wel eens achter hun oren krabben en bedenken hoe ze een 2-0 voorsprong weggegeven hebben.verder heeft Sevilla echt gevochten voor hun punt. Eerste 30 minuten waren voor barca en na die 30 minuten was Sevilla toch wel de bovenliggende partij. Als Real fan ben ik echt heel blij met het puntenverlies van Barca, nu hopen dat Barca volgende week ook nog punten laat liggen tegen Valancia.

11 april 2015 om 22:35

Het is groots deel de fout van onze domme coach die geen inzicht heeft op zijn spelers. Al maanden lang speelt Iniesta bager bijv. en toch mag die elke wedstrijd weer spelen. Suarez is vaak dreigend en laatste maanden wel goed bezig, maar als hij een wedstrijd slecht speelt terwijl Neymar veel dreigingen levert is Neymar toch de slachtoffer die aan de kant moet.

11 april 2015 om 22:54

Maar had hij Neymar er voor of na de 2-2 uit gehaald?

11 april 2015 om 22:58

Wat bedoel je met ''tijdens''? Hij haalde Neymar aan de kant net wanneer hij de beste speler aan onze kant was. Dat is toch een domme beslissing tenzei je 0-3 voorsprong hebt bijv. Dan zou het als rust voor komende wedstrijden wel begrijpelijk geweest zijn.

11 april 2015 om 22:59

Ik snap Enrique ook niet waarom hij elke keer weer Inietsa erin zet, terwijl die al gelange tijd in een mindere vorm verkeerd. Het is niet meer de Iniesta van een aantal jaar geleden. Suarez speelt laatste tijd wel erg goed maar heeft maar mist naar mijn mening nog wel teveel kansen.

11 april 2015 om 23:06

Enrique wilde waarschijnlijk de controle terug op het middenveld door er nog een middenvelder op te brengen, het was raar waarom hij neymar er af haalde, de beste aan barca's kant. Suarez eraf halen leek mij een betere keuze dan, die had nou niet zo'n grote bijdrage in deze wedstrijd.

12 april 2015 om 03:53

Iniesta speelt al jaren als vaste basisklant bij Barca. Als er eens een seizoen komt dat Iniesta minder speelt ga je hem niet gelijk op de bank zetten. Het is geen hond ofzo. Hij wordt gerespecteerd, hij weet heus wel hoe het spelletje gespeeld moet worden. Een beetje meer geduld voor men gaat oordelen over een speler van dit kaliber.

Weet iemand trouwens wat die hand beweging van Neymar betekent. Is daar een betekenis voor in het Spaans of Braziliaans? Ik snap dat hij woedend was, maar de hand gebaar betekent voor zo ver ik het weet iets als ''raak geduld kwijt''.

ongelooflijk neymar kan en bal vasthouden en het is een speler die je in de diepte kan aanspelen, dit had je nodig tegen Sevilla want iniesta werd constant omver gelopen en suarez raakte ook geen pepernoot. Op het moment dat xavi voor neymar ging spelen was de diepte verdwenen bij barca waardoor Sevilla rustig nog meer kon drukken. En barca kon er onmogelijk uitkomen want wie om aan te spelen??? Ongelooflijk dom vanaf die wissel kreeg ik echt het gevoel dat de punten verspild zouden worden en helaas had ik gelijk xavi voor iniesta of raki was logisch geweest.

Wat een heerlijke wedstrijd! Genoten van mijn clubje.

Verdiende 2-2 , zeker 60 min de betere geweest. 1e 30 min helemaal scheel getikt, maar gelukkig geen 0-4/0-5 al creëerde Barca niet heel veel kansen. 2e helft Barca geen moment in de wedstrijd geweest. Had dit niet verwacht om eerlijk te zijn. Normaal gesproken zijn wedstrijden tegen Barca een verloren zaak en pakken we thuis tegen Real altijd 3 punten. Nu een punt tegen Barca, ben er erg blij mee. Real straks thuis verslaan begin mei voor de 4e keer op rij zou echt mooi zijn. Real ligt ons beter dan Barca dus ik zie zeker mogelijkheden.

Nog 2 lastige wedstrijden normaal gesproken, Real thuis en op de slotdag Malaga uit. Heb nog goede hoop op de 3e plek al dan niet plek 4!

Overigens zie ik Real kampioen worden. Barca gaat punten verspelen uit bij Espanyol en tegen Atleti. Real zie ik alles winnen behalve misschien in Pizjuan.

Messi kon mij deze wedstrijd ook niet echt bekoren. Had meer van hem verwacht. Jammer dat hij die 2de vrije trap nam ipv Neymar.

Het zou wat zijn als dit op de laatste speeldag wordt beslist. Wat een geweldige ontknoping in La Liga. Het zou weliswaar niet zo een ongelofelijke remontada worden als onder Capello, maar mochten we nog kampioen worden, dan mag deze er ook wel zijn hoor.

12 april 2015 om 01:27

Ik heb het gevoel dat Atleti die wedstrijd dan gaat weggeven. Zij laten Real nooit kampioen worden.

12 april 2015 om 04:06

Atletico zit niet in de positie om wedstrijden weg te geven, ze zijn in een hevige strijd met Valencia en Sevilla voor die 3e plek.

Nog 2 keer verliezen en Real gaat kampioen worden. Dit Barcelona overtuigd mij niet. Voor de CL winst zal het Real of Bayern worden.

12 april 2015 om 01:33

Barcelona gaat niet verliezen in de Liga, ze gaan denk ik nu echt alles winnen.

Enrique wat een clown zeg dit had ik wel verwacht van hem heeft die ook geflikt uit bij sosiedad messi en naymar op de bank toen.
Vandaag doet die dat weer naymar er uit halen blunder om u tegen te zeggen
Wat een belachelijk coach denkt even slim te zijn om 442 te gaan spelen.
Er is iets ik hoop niet dat ik gelijk heb.volgens mij wil die enriqe toch dat real kampion wordt anders weet ik het ook niet.
De zoveelste blunder als barca niet het kampioenschap binnen haald dan weten we tenminste wie de schuldige is.

Al die top spelers die bij barca spelen hoef je echt niet meer te coachen
En vooral niet door enriqe.
Normaal gesproken als barca op 2 nul voor kwam maakte ze gehakt van hun tegenstanders en bij Enrique verliezen ze bijna ook nog.
Het wordt nu weer keihard werken de komende wedstrijden dank zij Enrique.
Messi heeft gelijk als die zich niet op zijn gemak voelt bij Enrique.dat hebben weer eens gezien tegen sevilla

Kan er nog steeeds niet over uit Xavi erin voor Neymar rn dan 20min later Pedro erin echt kan het niet geloven nog steeds niet!

Ik vind dit wel mooi dit zorgt voor spanning in de Premira Division.

Klote, maar helaas.

Ik snap Suarez na 8 jaar nog steeds niet. Één procent kansen schiet hij erin, honderd procent kansen mist hij. Dit soort filosofie is niet voor mij bestemt.

Ik word ook zo ongelooflijk gek van die drama verdediging elke keer. Hoe ze achter de bal aan rennen is gewoon zo kinderlijk. Alsof ze nog nooit hebben verdedigd. Vitolo en Banenga konden heel kinderlijk eenvoudig Barcelona voorbij spelen met z'n tweeën, alsof Barcelona hier niets uit verwacht. Beetje arrogantie lijkt me en deels voorbereiding op fouten en verdedigen in het algemeen...

Maar goed. Een punt in Snachez Pizjuan is nooit erg. Sevilla is heel dodelijk thuis en dat weet iedereen. Geen schande. Titel is van Barcelona.

Heerlijk, Banega man of the match. Ik heb delen van de wedstrijd gezien, hij speelde inderdaad sterk.

12 april 2015 om 15:12

Zeker, Banega speelde echt heerlijk. Ook Aleix speelde erg goed. Had niet verwacht dat die dit niveau zou aanpikken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren