Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Dávid Hancko onderweg naar Rotterdam om clubrecord te verbreken

Laatste update:

Feyenoord gaat deze transferzomer opnieuw het clubrecord verbreken voor een inkomende transfer, zo meldt de Tsjechische journalist Ondrej Novacek van het medium iDNES via Twitter. De Rotterdammers gaan omgerekend ruim 8,1 miljoen euro neerleggen voor Dávid Hancko van Sparta Praag, die daarmee de duurste Feyenoorder ooit wordt. Dat bedrag kan vervolgens middels bonussen nog oplopen tot dik tien miljoen euro.

De Slowaakse journalist Jozef Kopco meldde vrijdagochtend al dat Hancko onderweg zou zijn naar Rotterdam om zijn transfer naar Feyenoord af te ronden. De linksbenige aanvoerder van Sparta Praag ondergaat naar verluidt vrijdag al zijn medische keuring. In Rotterdam krijgt Hancko de taak om de naar AFC Bournemouth vertrokken Marcos Senesi te vervangen. De Argentijn leverde Feyenoord deze transferzomer een vaste transfersom van vijftien miljoen euro op.

Begin juli kwam 1908.nl al met het nieuws dat Feyenoord Hancko wilde binnenhalen. Nu lijkt Arne Slot zijn gewenste target definitief te kunnen verwelkomen. De 24-jarige Slowaak is een dynamische verdediger die zowel centraal achterin als op linksback uit de voeten kan. In de afgelopen jaren speelde hij 102 wedstrijden voor Sparta Praag, waarin hij twintig doelpunten maakte en elf assists gaf. In de Tsjechische hoofdstad heeft aanvoerder Hancko momenteel nog een contract tot medio 2024.

Feyenoord verbreekt bij het binnenhalen van Hancko opnieuw het transferrecord van een inkomende transfer. Voor Quinten Timber werd op 28 juli al 7,2 miljoen euro betaald, waardoor de jonge middenvelder Danko Lazovic en Senesi voorbijstreefde (beiden zeven miljoen euro) en het clubrecord een aantal weken op zijn naam had staan. Hancko lijkt daar nu al overheen te gaan. De totale uitgaven van Feyenoord deze transferzomer gaan met deze transfer over de grens van dertig miljoen euro heen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Je clubrecored breken voor een 24-jarige verdediger van Sparta Praag? Feyenoord is wel bezig zeg. Heel benieuwd hoe deze uitgaven allemaal uit gaan pakken

19 augustus 2022 om 10:04

Hij is veruit de beste verdediger van die competitie. en verdedigers kunnen vaak tot late leeftijd prima presteren. Meer dan uitstekende aankoop

19 augustus 2022 om 10:10

Verdedigers worden op latere leeftijd eigenlijk ook steeds beter. Kijk maar naar trauner.

19 augustus 2022 om 10:11

Euh, hoe lang denk jij dat zijn contract zal zijn? Ze zullen hem moeten verkopen of deze transfersom is in 5 jaar afgeschreven.

19 augustus 2022 om 10:18

Niet alles hoeft toch gericht te zijn op een verkoop?

19 augustus 2022 om 10:28

@RyanGarcia, precies. Was nu noodzaak om iemand te halen die er meteen staat. Daar betaal je wat meer voor en als het goed uitpakt is hij over een paar jaar 15mln waard. En zo niet verlies je max 8mln verspreid over een paar jaar.

19 augustus 2022 om 10:55

Hij is toch pas 24? Hoezo zou hij op zn 29ste al afgeschreven zijn?

19 augustus 2022 om 11:19

En waarop baseer je dit, dat het de beste van de competitie is? Omdat Feyenoord nu interesse heeft?

19 augustus 2022 om 11:32

Tis idd wel de bedoeling dat wij hem gaan verkopen met winst ja.

19 augustus 2022 om 11:36

Omdat bij een contract van 5 jaar de kosten boekhoudkundig over een periode van 5 jaar uitgesmeerd worden.

19 augustus 2022 om 11:47

Voor 8 miljoen is dat toch geen ramp? Als hij 5 jaar basis speelt heeft hij zijn waarde wel bewezen. Overigens zijn dit echt micky mouse league bedragen. Voor de 6e bijna 5e competitie van Europa doe je met deze uitgaven echt niet mee hoor!

19 augustus 2022 om 12:00

Met geld koop je niet direct kwaliteit, dat heeft Feyenoord met een Trauner, Aursnes etc vorig seizoen ruimschoots laten zien. Marseille die met gemak het dubbele van het bedrag voor Hancko uitgeeft, over 2 wedstrijden verslaan. Asroma die anti voetbal nodig heeft om dat Feyenoord over de knie te krijgen. Wellicht waren die bedragen uitzonderingen en zullen de verkopende clubs zich achteraf ook achter de oren gekrabt hebben over de verkoopsom. Conclusie, met de mickey mouse bedragen deden we tegen grotere clubs wel degelijk mee.

19 augustus 2022 om 12:10

Je hebt wat betreft je eerste zin. Maar AS Roma was gewoon simpel weg beter daar kwam geen anti voetbal bij kijken hoor.

19 augustus 2022 om 12:16

Trainer vond ik eerst best solide, maar ik zie hem steeds vaker in de fout gaan. Begint een beetje op Schuurs te lijken met zijn matige draaicirkel. Tegen Heerenveen werd hij ook keer op keer er uitgelopen door Sarr. Die laatste is wel een leuk spelertje met potentie….

19 augustus 2022 om 12:18

Frenkie is gekocht voor 1 euro prijs maakt niks uit kwaliteit telt

19 augustus 2022 om 12:23

Die speler is dan niet sportief afgeschreven, maar financieel. Als hij dan gratis de deur uit zou lopen.

Er is alleen geen enkele reden om dat te denken. Deze gast kan voetballen, dus grote kans dat je hem na 3 jaar verkoopt.

19 augustus 2022 om 17:59

Wauw, het verbaast me dat deze Topclub, nooit een 10 miljoen heeft uitgegeven voor een speler. Topclub, zonder TOP money. Maar goed, gewoon lekker top scouten en dat gaat tot nu goed. Heel goed verkocht deze zomer.

Ben benieuwd naar deze speler.

19 augustus 2022 om 10:09

Beetje flauw, hoevaak heb je hem zien spelen? Hij is aanvoerder en de beste speler, ook aanvoerder bij Slowakije dacht ik. Verder is Sparta Praag gewoon een goede club hoor, die komen best wel vaak ver in de EL.

19 augustus 2022 om 11:39

Dat valt wel mee, Sparta Praag is de laatste jaren juist niet zo indrukwekkend meer in Europa. Laatste knock out fase (in de EL was dat) dateert van 16/17, toen ze in de round of 32 werden uitgeschakeld door Rostov. Vorig jaar in de play-off ronde voor knock-out fase Conference League uitgeschakeld door Partizan en dit seizoen zelfs al in Q2 gesneuveld tegen het Noorse Viking. Denk dat je in de war bent met 'kleine broertje' Slavia Praag, die haalden de afgelopen vier seizoenen namelijk drie keer de kwartfinale van de Europa League. Desalniettemin is deze Hancko schijnbaar wel een goede verdediger inderdaad. Ken hem zelf niet zo goed, benieuwd hoe hij het gaat doen in de ED maar met zijn CV verwacht ik wel dat ie er direct kan staan voor Feyenoord!

19 augustus 2022 om 11:59

Je hebt helemaal gelijk! Ik heb ze idd door elkaar gehaald!

19 augustus 2022 om 10:10

Ik ben onder het indruk van wat Feyenoord aan het doen is, ze kunnen zo weleens Psv gaan bedreigen voor plek 2 en directe toegang tot CL. Psv gaat nog een dipje krijgen terwijl Feyenoord nog op gang moet komen heb ik het idee. AZ laat daarnaast ook zeer goede dingen zien, wordt een interessante strijd dit jaar! Niveau gaat iedergeval omhoog in de eredivisie.

19 augustus 2022 om 10:11

Is nog moeilijk te zeggen hoe alles bij feyenoord gaat uitpakken. Al wordt het wel een interessant eredivisie seizoen.

19 augustus 2022 om 10:12

2de cl plek is pas vanaf 2024

19 augustus 2022 om 10:17

@barcefail

Vanaf het seizoen 2023/2024 krijgt de Eredivisie, als alles meezit, een extra CL plek. Deze plek zal naar de #2 van het seizoen 2022/2023 gaan, wat dus betekend dat als je dit jaar 2e wordt dat je dan volgend jaar geplaatst bent voor de groepsfase van de CL.

19 augustus 2022 om 10:27

De nummer twee van dit jaar moet gewoon de voorrondes in volgend seizoen hoor. Pas na het einde van 2023/2024 krijgt Nederland die tweede plek als het in dit tempo doorgaat Europees.

19 augustus 2022 om 11:02

Tjonge, Jjr12 wijst barcefail foutief terecht en krijgt daar nog meer duimpjes voor ook. Schijnbaar weten veel mensen niet hoe het precies zit. Lees Annex-D-Coefficient-Ranking-System-Online van de Uefa. Daarin staat: "the associations' positions in the 2022/23 UEFA Champions League, UEFA Europa League and UEFA Europa Conference League access list are determined on the basis of the five-season association coefficients established at the end of the 2020/21 season, i.e. the cumulative total of the associations' season coefficients from seasons 2016/17 to 2020/21 inclusive.".
Dus het aantal plaatsen voor het huidige seizoen 22/23 werd bepaald door de 5-jaren ranking aan het eind van seizoen 20/21 en dus niet aan het eind van seizoen 21/22. De logica hierachter is dat 21/22 pas in mei/juni afgerond is en dan hebben de relevante clubs te weinig tijd om alles te regelen aangezien seizoen 22/23 dan voor sommige clubs al half juli begint. Daarom wordt het een jaar vooruit geschoven
Onze ranking op 21/22 is plaats 7, onder Portugal. Dus voor seizoen 23/24 blijven het aantal CL plaatsen etc. zoals het ook voor dit seizoen is. Op dit moment staan we virtueel voor Portugal voor het einde van 22/23. Als dat zo blijft (dat zien we dus in juni 2023) mogen we een jaar later in seizoen 24/25 twee directe CL deelnemers inschrijven.dit seizoen moet je dus nog kampioen worden, volgend seizoen is hopelijk een tweede plek ook al voldoende voor directe CL plaatsing.

On topic: Ik ben ook blij verrast met hoe Feyenoord zich aan het ontwikkelen is. Vorig jaar twee coefficientenpunten meer gehaald dan Ajax zelfs. Aangezien PSV en Ajax zich ook goed versterkt hebben, denk ik dat het voor Feyenoord nog te vroeg komt om zich tussen die twee te zetten, maar wie weet.

19 augustus 2022 om 11:49

Je hebt helemaal gelijk @oigatinha. Het zou ook volstrekt onlogisch zijn als het vooraf nog onduidelijk zou zijn voor welke Europese competitie de nummer twee zich dit seizoen zou plaatsen

19 augustus 2022 om 12:03

@oigatinha

Dank voor de heldere toelichting, weer wat geleerd zo vlak voor het weekend!

19 augustus 2022 om 10:13

Heb een Tsjechische collega die de competitie daar volgt en die vertelde dat het een hele goede snelle, voetballende verdediger is. Fysiek ook sterk. Kan best wel eens een hele goede aankoop zijn

19 augustus 2022 om 10:16

Eigenlijk een Senesi maar dan met meer snelheid. Lijkt me een perfecte opvolger.

19 augustus 2022 om 10:39

Ja ben benieuwd! Daarnaast ook best jong dus als hij zich doorontwikkeld kan je hem op zn 27e voor een mooi bedrag verkopen. Wordt een mooie strijd in de top drie gok ik zo

19 augustus 2022 om 10:40

Ja ben benieuwd! Daarnaast ook best jong dus als hij zich doorontwikkeld kan je hem op zn 27e voor een mooi bedrag verkopen. Wordt een mooie strijd in de top drie gok ik zo

19 augustus 2022 om 10:14

Heb een Tsjechische collega die de competitie daar volgt en die vertelde dat het een hele goede snelle, voetballende verdediger is. Fysiek ook sterk. Kan best wel eens een hele goede aankoop zijn

19 augustus 2022 om 11:31

Een dude op 1908.nl die in Tsjechië woont zegt dat de deal allerminst rond is en dat de vrouw van Hancko niet naar R'dam wilt verhuizen en Hancko eigenlijk ook niet ivm de komst van een baby anderhalve maand geleden. Hopelijk zit deze gast uit zijn nek te lullen.

10 miljoen is een hoop centjes voor Feyenoord, maar deze speler is itt Zerrouki (geen versterking) noodzakelijk en zal Feyenoord verder helpen in hun poging om het gat naar PSV en Ajax te verkleinen.

19 augustus 2022 om 11:33

Das een vervelende gast. stuurt dat op elke post 100x

19 augustus 2022 om 12:23

Oke ja daar weet ik niks van maar kan me goed voorstellen dat de vrouw niet in Rotterdam wil wonen. Gelukkig is de rit vanuit amsterdam niet zo heel lang.

19 augustus 2022 om 14:29

Tis waar je van houdt. Modern vs ouwe meuk. Frappant dat de stadions precies het tegenover gestelde zijn 😬.

19 augustus 2022 om 10:26

Zou toch mooi zij als er een paar mooie aankopen tussen blijken te zitten, alleen maar goed voor de competitie. Ben erg nieuwsgierig vindt dat ze iig best prima hebben gedaan op papier.

19 augustus 2022 om 10:59

Ik ben er blij mee! Ja, je kunt 3, 4 of 5 miljoen neerleggen voor een 20-jarige, maar we hebben gewoon iemand nodig die er direct staat en het elftal ook daadwerkelijk sterker maakt. Niet iemand die prima meehobbelt.

19 augustus 2022 om 11:04

Voor een goede cv van 20 met potentie betaal je vaak ook gewoon meer dan 5 mil hoor. Lijkt mij een goede deal dit. Nu Bullaude nog.

19 augustus 2022 om 11:31

De verhalen zijn goed als ik het zo mag lezen. Ik denk als Feyenoord snel als één geheel gaat spelen met alle nieuwe spelers dat ze een ijzersterk seizoen kunnen draaien. Het is te hopen dat je niet echt averij oploopt nu in het begin iedereen nog moet wennen. Het scheelt dat je tot aan PSV in principe al je wedstrijden moet kunnen winnen.

19 augustus 2022 om 11:47

Tsja, 2-3 jaar geleden pikte je zo’n speler waarschijnlijk voor 3-4 miljoen op. Huidige transfermarkt is nou eenmaal anders. Als Feyenoord, na een goed jaar van transfer inkomens, geen records verbreken , zou ik dat gekker vinden eigenlijk.

19 augustus 2022 om 12:00



Het is niet zeker dat dit het aankoopbedrag is, op 1908 wordt het onderstaande gemeld:

"de bedragen die in Tsjechische media genoemd worden (om en nabij €8.000.000 vast €2.000.000 aan bonussen) zijn onjuist. Dit zijn namelijk bedragen uit het eerste tegenvoorstel van Sparta Praag geweest, nadat Feyenoord anderhalve week geleden een bod indiende. Feyenoord en Sparta Praag zijn lager uitgekomen. Details kunnen pas naar buiten komen als alle formaliteiten formeel zijn afgewikkeld."

19 augustus 2022 om 12:01

Ik had niet gedacht dat het nog zou lukken. Heel mooi!

19 augustus 2022 om 15:24

Alvast geinversteerd voor volgendjaar dan staat er een ingespeeld team en kan je cl halen.dit doet feyenoord goed alvast vooruit kijken

Gelukkig is dit afgehandeld! Belangrijke kracht, hopelijk doet hij Senesi vergeten. Een echte leider, redelijk veel ervaring voor zijn leeftijd. Ik ben benieuwd.

Gruwelijke zomer voor Feyenoord begrippen. Eindelijk goed verkocht en geïnvesteerd. Kappen net dat huren. Nu nog afwachten en aan elkaar wennen

19 augustus 2022 om 12:36

Als een "clubrecord" 8,1 miljoen is dat kan uitlopen naar 10 miljoen....dan weet je waar Feyenoord al die tijd gestaan heeft.....

19 augustus 2022 om 14:24

Ajax heeft voor 16/17 ook maar 1 keer in de club geschiedenis boven de 10 mil gezeten. Psv ook maar 2 keer in de clubgeschiedenis boven de 10 mil gekocht.
dat er een verschil is zeker, maar ''al die tijd'' op basis van dit argument gaat nergens over

Voor kwaliteit moet je betalen, lijkt me prima aankoop!

19 augustus 2022 om 10:45

En dit is wat het is. Als je beleid goed is zal elk jaar je clubrecord of een evenaring van gehaald worden.
Elk jaar worden spelers duurder en voor kwaliteit betaal je idd meer.
Goed dat dit gebeurd en dat het kan betekend dat we met Feyenoord de goede kant op gaan. Ik hoop wel dat we het beleid wat langer volhouden dan de laatste jaren

19 augustus 2022 om 10:50

Niet perse. Aursnes was 600 000 en onze beste speler afgelopen seizoen. Juiste scouting is een pré.

19 augustus 2022 om 12:48

Af en toe zal je een gelukje hebben. Maar als je consistent kwaliteit in huis wilt halen dan zal je meer moeten betalen.

'De totale transfers vd Rotterdammers gaan over 30 miljoen euro....' Dat is nog geen Steven Bergwijn.On: heel goede speler imo. Goede mentaliteit met ook nog een echt een heel goede trap. Prima aankoop.

19 augustus 2022 om 10:04

Voor Feyenoord begrippen wel spannend, maar heb het idee dat er eindelijk beleid en eindelijk een fatsoenlijke scouting is. Benieuwd hoeveel er slagen en wat Slot er van kan maken

19 augustus 2022 om 10:06

Echt spannend? Vind het heel verantwoord wat de Rotterdammers doen. Er komt eerst in en meer in dan er uit gaat.

19 augustus 2022 om 10:10

Spannend hoe het uitpakt. Psv heeft ook ooit de portemonnee getrokken voor Baumgartle en Bruma. Iedereen dacht dat het goed ging en vervolgens brengen ze niks. Feyenoord kan dat soort miskleunen nog niet veroorloven

19 augustus 2022 om 10:26

Spannend valt wel mee toch. Op zich logisch als je zelf spelers verkoopt voor 15 tot 30 mln dat je dan spelers terug kunt halen voor 5 tot 10 mln. Er is dit seizoen nog steeds aanzienlijk meer binnengekomen dan uitgegeven. Het is vooral spannend of we de komende jaren meer van die uitgaande transfers kunnen realiseren of misschien zelf nog hoger in de boom kunnen gaan zitten. Ben wel erg benieuwd naar dit seizoen. Hoe de basis zich gaat verhouden ten opzicht van vorig jaar moeten we nog afwachten (met name Sini lastig te vervangen), maar de selectie is sowieso veel breder. En als er een paar uitschieters bij zitten (á la Trauner en Aursnes vorig jaar), dan ga je er in de basis misschien ook al op vooruit. Het zal met name van belang zijn of Gimenez en Paixao de verwachtingen kunnen waarmaken en in mindere mate Lopez en Hancko (ervan uitgaande dat die komt). Als die spelers gelijk goed kunnen meedraaien zou het wel eens een heel leuk seizoen kunnen worden. En als ze tegenvallen heb je nog steeds voldoende alternatieven om toch een redelijk resultaat te behalen.

19 augustus 2022 om 10:42

@11tegen11hj: Dat valt wel mee hoor. Feyenoord kan het door de recente transfers prima dragen als een aantal aankopen tegenvalt. Het moet niet allemaal brandhout zijn, maar dat is onwaarschijnlijk. De spanning zit hem er waarschijnlijk vooral in dat we op zijn zachtst gezegd wisselende ervaringen hebben met het betalen van relatief grote bedragen. Ongeveer de helft van onze record transfers uit het verleden heeft niet aan de verwachtingen voldaan. Maar wat dat betreft heb ik toch echt het gevoel dat we nu uit een ander vaatje tappen.

19 augustus 2022 om 11:12

Feyenoord is heel goed bezig! Ajax begon ook zo en uiteindelijk kun je dan transfers doen a la Bergwijn. Prima beleid van Feyenoord en het is ook een goede verdediger. Ben heel erg benieuwd naar de strijd dit jaar in de ED.

19 augustus 2022 om 13:01

Ja alleen Bruma was al echt overal mislukt toen. Dat was een onbegrijpelijke aankoop voor dat bedrag.

19 augustus 2022 om 10:06

Wat is nu je punt Formus?

19 augustus 2022 om 10:09

Jeetje, wat een reacties. Puur om aan te geven hoe verschrikkelijk groot het verschil is. En dan niks positiefs of negatiefs voor een vd clubs. Gewoon een opmerkelijk iets.

19 augustus 2022 om 10:16

In eerste instantie ging ik nog uit van een positieve opmerking zoals ik probeerde uit te leggen aan iemand anders.. nu zie ik dus toch dat het een denigrerende opmerking is.. en dan boos zijn dat je zulke reacties krijgt..

19 augustus 2022 om 10:21

Grappig dat je hierdoor het negatieve ziet. Het is alleen iets opmerkelijks en feitelijks. Maar het ligt op een of andere manier heel gevoelig dus. Terwijl het gewoon een feitelijk iets is waarbij ik duidelijk zeg: niks positiefs of negatiefs, echter alleen een opmerkelijk feit!

19 augustus 2022 om 10:31

Dat je op geen enkele manier op een positieve manier kunt uitleggen… althans, niet in de uitleg die jij geeft.. onnodig denigrerend dus…

19 augustus 2022 om 10:52

Het punt is dat Ajax aan zijn stand verplicht is om gewoon weer kampioen te worden. Zoals hierboven wordt gesteld kost kwaliteit geld en Ajax heeft het meeste geld gespendeerd om kwaliteit te kopen.
Dat wil Formus er waarschijnlijk ook mee zeggen. Leuk dat Feyenoord records breekt, maar Ajax wordt gewoon kampioen

19 augustus 2022 om 10:58

Nou je kan t ook zien dat ze dus vele malen meer hebben uitgegegven dan PSV. Voor wat het waard is.

19 augustus 2022 om 11:52

29er, word je niet moe van jezelf?

19 augustus 2022 om 12:34

29er en wat is nu jouw punt😂 man man het gaat om een Feyenoord speler. 0,0 met jouw clupje te maken. En leuk dat jij alles alweer van te voren wie kampioen wordt. Van harte.

19 augustus 2022 om 10:06

Wat heeft die overschatte bergwijn ermee te maken?

19 augustus 2022 om 10:10

Haha overschat nog wel

19 augustus 2022 om 10:06

Er gaat nog ongeveer 7 miljoen bijkomen voor Bullaude. Maar de vraag is vooral wat Ajax hier mee te maken heeft?

19 augustus 2022 om 10:09

Ik denk dat Formus vooral reageert op mensen die zeggen dat het onverantwoord is wat Feyenoord doet.. althans daar ga ik vanuit.. hij bedoelt het dus juist positief.

Als verdediger 20 goals en 11 assists...ik zou hem voorin zetten
Ben benieuwd, niks van hem gezien, maar hoor goede verhalen

19 augustus 2022 om 10:21

Vorig seizoen 8 penalties, als ik het niet mis heb...

19 augustus 2022 om 12:39

Dan hebben ze een hoop penalties gekregen !

Als hij dit ook bij Feyenoord kan laten zien dan hebben ze een goede aankoop !

19 augustus 2022 om 10:22

...in meer dan 100 wedstrijden. Even in perspectief.

Maar: waanzinnige aankoop voor Feyenoord. Nu selectie compleet denk ik zo.

19 augustus 2022 om 10:29

Was een grapje Geronimo

Pfoe wat een geld. Goed dat ze doorpakken, er moet simpelweg iemand komen die er direct staat en we hebben geen tijd voor een speler die zich nog moet aanpassen. Er staat kwalitatief een geweldige selectie, het enige wat ons tegen kan werken is dat het nog geen team is. Hiervoor hebben we de beste coach van NL, om in zo'n kort mogelijke tijd er een goedlopend team van te maken. De wedstrijd tegen PSV komt misschien wel te vroeg. Ik heb er zin in, kunnen geweldige jaren worden voor een Feyenoord fan.

19 augustus 2022 om 10:05

Volgens 1908 kan hij zijn debuut al maken tegen Emmen. Dus dan zou Psv geen probleem moeten zijn.

19 augustus 2022 om 10:10

Bedoel meer het teamproces, Gimenez, Hankco, Bullaude en Paixão moeten nog allemaal passen en meten.

19 augustus 2022 om 10:13

Ja zo, nee gelijk heb je hoor! Denk alleen dat Hancko wel meteen de basis inloopt en dat de andere 3 nog wel even duren.

19 augustus 2022 om 10:18

Idd! Die linksback uit Peru moet ook nog aanpassen waarschijnlijk. Zou een hele opgave worden in korte tijd allemaal. Off : Wanneer begint de groepsfase van de Europa League?

19 augustus 2022 om 10:19

Als linksback moet je gewoon Hartman nu de kans geven voordat Lopez zich heeft aangepast.

19 augustus 2022 om 10:23

@Deenb. Sowieso denk ik dat de gehele eerste seizoenshelft nodig zal zijn om alles op elkaar ingespeeld te krijgen. Er zijn teveel spelers weg en weer voor in de plaats gekomen, die allemaal aan elkaar zullen moeten wennen. In de eerste seizoenshelft zie ik ons dus ook meerdere punten verspelen. Mochten we dit team bij elkaar houden, dan ben ik wel heel positief voor volgend seizoen!

19 augustus 2022 om 11:18

Denk dat die voor de club gaat spelen die hem huurt, lijkt me slimmer.

19 augustus 2022 om 11:21

Inderdaad als linksback ga je nu gewoon met Hartman spelen. Ballaude hoeft er niet gelijk te staan er zijn opties genoeg. Betekend denk wel einde tijdperk Toornstra of die moet af en toe nog eens rechtsbuiten gebruikt gaan worden.

8.1 is een schijntje voor Hancko, hele sterke aankoop van Feyenoord.

19 augustus 2022 om 11:36

Ik hoop het. de beelden die je ziet en de verhalen die je hoort zijn in ieder geval positief.

Of de prijs ook echt 8,1 is moet nog kloppen. 75 procent van de inkomende transfers was die juist. bij de rest allemaal iets lager.

Heel veel geld voor Feyenoord natuurlijk maar deze Hancko lijkt echt heel goed te zijn. Ben echt ontzettend benieuwd en ik denk dat Hancko-Trauner een heel goed duo kan worden. Misschien is die Hancko nog wel beter dan Senesi.

8,1 miljoen de duurste ooit voor Feyenoord?
Op een of andere manier schaam ik mij nu een beetje haha

19 augustus 2022 om 10:06

Ja, je kunt het natuurlijk negatief draaien....of je kijkt naar waar Feyenoord vandaan komt en ziet dat ze echt stappen maken en daarmee 2x het transferrecord verbreken in 1 periode

19 augustus 2022 om 11:55

Ik vind het prachtig. Ik geniet ook van de creativiteit waar Feyenoord mee komt. Ze komen met namen aan zetten waar we nooit aan hadden gedacht. Leuke tropische verassingen ook. Er wordt bij Feyenoord dit seizoen echt goed nagedacht over de versterkingen. Geen pratto’s of Bozenogwats. Top

19 augustus 2022 om 10:08

Schamen want? Je wilt je eigen clubje er weer bijhalen? Doe maar niet..

19 augustus 2022 om 10:10

Ik schaam mij nergens voor. Het feit dat we nog steeds tot de top drie behoren en het PSV lastig kunnen maken ieder jaar betekent gewoon dat je met beperkte uitgaven nog steeds het fantastisch doet. Vorig jaar finale Europees voetbal met beperkte middelen, moet je dan per se een clubrecord hebben van 20 miljoen ofzo? Ik ben hier juist trots op!

19 augustus 2022 om 10:50

Wie zegt dat feyenoord het psv lastig gaat maken? dat valt nog te bezien. De aankopen zien er leuk uit maar het is nog enorm afwachten en een hoop nieuwe spelers inpassen. Dat heeft vaak tijd nodig. Misschien word het wel een tussenjaar voor feyenoord.

19 augustus 2022 om 11:05

Hoezo maakt Feyenoord het PSV ieder jaar lastig als ik vragen mag? In de meeste seizoenen eindigt PSV gewoon ver boven Feyenoord wat betreft punten. De laatste 5 seizoenen na Feyenoord zijn kampioenschap hebben ze 1 keer boven PSV gestaan, de rest van de seizoenen kwamen ze niet in de buurt.

Natuurlijk moet je niet perse een clubrecord hebben. Ik denk ook dat Feyenoord zich goed heeft versterk en echt stappen maakt. Sommige spelers die ze aangetrokken hebben zijn wat onbekender zoals Gimenez, Paixao en Lopez dus dat wordt even afwachten, maar de overige spelers lijken mij goede toevoegingen.

19 augustus 2022 om 11:06

4-0 en 2-2 zeggen dat Luuk

19 augustus 2022 om 11:10

Verdediging van psv is matig. Dat gaat ze opsteken. Tegen Emmen en tegen 10 man van Go Ahead kregen ze goals en kansen tegen

19 augustus 2022 om 11:25

PSV stelt nu nog niet zoveel voor als je naar trainer en spelers kijkt.
Zie tactisch nog weinig van de trainer dat ik denk dit word een goede trainer en zie vooral veel geluk.
ze hebben een aantal spelers met specifieke kwaliteiten waardoor je in ned wel aan je overwinningen komt maar met 1 of 2 blessures denk ik dat ze het ook hier lastig gaan krijgen.

19 augustus 2022 om 11:38

Het Europese c toernooi en daar speel je omdat je het jaar ervoor 4/5 bent geworden. Dat is de andere zijde waar je ook naar moet kijken.

19 augustus 2022 om 12:19

ik ben een andere mening toegedaan. Psv heeft heel veel goede jeugd die op de bank en tegen de basis aanschuren. Tevens heeft psv heeft psv een hele brede selectie op de aanval na. Middenveld bijvoorbeeld absolute basisspelers veerman sangare en dan nog simons til en guti voor de overige plek. Dit is gewoon heel goed. En voorin zijn luuk en gakpo van de buitencategorie in Nederland. Ik zie spelers van die kwaliteit niet bij feyenoord lopen voorin.

19 augustus 2022 om 12:38

Feyenoord hoort gewoon ieder jaar mee te doen om de titel. Ze zijn aantoonbaar beter dan iedere club in de Eredivisie op Ajax en PSV na (en ondanks dat kun je thuis tegen PSV standaard een 1tje invullen als Feyenoord-supporter). Dus natuurlijk kunnen ze het PSV en ook Ajax lastig maken. Dat is inherent aan de Eredivisie en ook de reden dat er nooit één team volledig zal uitlopen a la Bayern

19 augustus 2022 om 19:08

Ik zie geen enkele speler als Trauner en Geertruida en zometeen dus ook Hancko lopen bij PSV in de verdediging. Daarnaast heeft Feyenoord juist een paar aardige jeugdspelers die komen kijken dus wat dat betreft snap ik je punt niet helemaal.

19 augustus 2022 om 10:54

Zou ik ook doen ja. Zoveel geld en niet veel beter dan een ploeg dat amper iets uitgeeft.

Waarom je deze discussie op gang brengt is mij een raadsel, alhoewel... je doet dit soort rare dingen wel vaker.

19 augustus 2022 om 11:02



Ja Soccerfan, jouw onverslaanbare almachtige Ajax, huis van de godenzonen, heeft meer geld dan welke club dan ook in Nederland.

Zo daar, kun je weer even met een tissuetje onder je Ajax-dekbedje aan de gang met jezelf.

On: Prima aankoop van Feyenoord lijkt me gezien de middelen die ze hebben. Stukje bij beetje wordt het weer wat daar in Rotterdam.

19 augustus 2022 om 11:43

Als je dat al beschamend vind. heb ik nog wat voor je de prijs zal wss lager liggen dan 8.1.
in 75 procent van alle transfers van Feyenoord valt de echte prijs lager uit dan gecommuniceerd.

Blij dat Hancko eindelijk rond lijkt te komen en dat hij z.s.m. kan aansluiten bij de selectie. Ik heb wel nog m'n vraagtekens rondom de prijs die Feyenoord zou betalen: die 10 miljoen was in eerste instantie de vraagprijs en ik zou het niet snappen als ze daar nu opeens wél aan zouden voldoen. Bij Paixao zeiden de 'lokale journalisten' ook dat er 8 miljoen betaald zou zijn, maar dat bedrag lag in werkelijkheid een stuk lager.

Nu nog doorpakken bij Bullaude (waar ze ook al in een vergevorderd stadium schijnen te zijn) en het is uiteindelijk een prachtige transferzomer geweest!

Kan nog wel eens een heel interessant eredivisie seizoen worden. Naast Ajax en PSV die standaard sterke selecties hebben, is Feyenoord druk in de weer op de transfermarkt, en vind ik AZ en Twente ook een alleraardigste indruk maken tot nu toe.

Leuk om te zien dat elke club zo lekker investeerd. Geld op de bank wordt toch minder waard met deze zieke inflatie. Kan beter spelers kopen.

Ik las overal dat Quinten Timber glvior 8,5 miljoen was gekocht. Niettemin een goede en noodzakelijke aankoop van Feyenoord.

19 augustus 2022 om 10:47

Dat zal dan inclusief bonussen zijn en die tellen niet direct mee (en geef je ook niet direct uit).

19 augustus 2022 om 11:27

Bleek achteraf rond de 7 te zijn. Kan wel oplopen met bonussen

Wat een gruwelijke ontwikkelingen. Ik vind prachtig waar feyenoord nu mee bezig is. De traditionele top 3 en er is ook nog AZ die al jaren stabiel draait. Ik hoop dat twente ook de weg omhoog voor goed terug heeft gevonden, met hun prachtige grolsch veste. De top 5 van nederland wat mij betreft. Dan hopen dat utrecht en vitesse gestructureerd aan kunnen haken. Wat een top competitie zeg. Top 5 europa! Lets gooo

Goed om te zien dat Feyenoord zich zo versterkt. Krijg echt zin in dit Eredivisie seizoen, zeker nu de NL clubs allemaal nog in de race zijn voor europees voetbal!

19 augustus 2022 om 10:30

Ja eens! De top 5 is dit jaar echt sterk. Ajax, Psv, Feyenoord, Az en ook FC Twente zie ik hoge ogen gooien dit jaar.

Deze jongen is beter dan senesi. Perfect gehandeld door Feyenoord! Nu nog een linksback en we zijn compleet!

19 augustus 2022 om 10:15

Er komt geen linksback meer dacht ik. Alleen Bullaude komt nog en misschien nog wat iemand als aursnes vertrekt.

19 augustus 2022 om 10:18

Lijkt mij stug dat Feyenoord met 1 linksback de competitie ingaat. Of Hartman moet het ineens heel erg goed gaan doen.

19 augustus 2022 om 10:23

Je hebt Hancko die eventueel als back up kan, Rasmussen eventueel en dus Hartman die veel indruk maakt op de training. Ze willen het zo aanzien tot het Wk en indien ze dan toch iets moeten gaan ze dan iemand halen.

19 augustus 2022 om 10:27

Ik zie dan toch liever nog een echte linksback komen. Rasmussen lijkt me niet al te best al linksback en hancko moet gewoon lekker alleen centraal spelen.

19 augustus 2022 om 10:28

Ja alleen dat gaat dus niet gebeuren. Tenminste niet de eerste 3 maanden als het klopt wat 1908 zegt. Ik had ook het liefst nog Viña gezien alleen dat lijkt dus niet te gebeuren.

19 augustus 2022 om 11:57

Dat of een huur/buitenkans op de laatste dagen van de transferwindow. Vina schijnt voorlopig niet meer in beeld te zijn.

19 augustus 2022 om 10:16

Heb jij hem al eens zien spelen dan? Ik blijf het toch apart vinden dat sommige feyenoorders hun oude spelers zo makkelijk aan de kant zetten als niet goed genoeg en de nieuwe aanwinsten gelijk als beter bestempelen.

19 augustus 2022 om 10:23

Senesi was erg goed, maar het grootste probleem was zijn snelheid. Ik doe altijd erg veel onderzoek naar spelers die gelinkt worden met Feyenoord en Barcelona. Hancko is naast een goede Verdediger ook ontzettend snel en kan ook nog eens goed voetballen. Je word niet zomaar de belangrijkste speler van Sparta Praag. Als ik mijn geld erop moet zetten wie van de transfers het meest gaat slagen ga ik voor hancko, szymanski en gimenez. De rest vind ik lastig. Degene die al helemaal niet te vervangen is is aursnes.. Wat hoop ik dat die man blijft zeg. Die is echt ongelooflijk goed. Als het team straks compleet is denk ik dat je gewoon sterker bent dan vorig jaar, vooral in de breedte. Gelukkig hebben wij ook de beste trainer aan het roer staan.

19 augustus 2022 om 10:39

Deed jij dat laatst niet precies bij die Tzolis?

19 augustus 2022 om 10:40

Timber en Paixao hebben ook een grote slagingskans. Aursners is wel te vervangen, zeker als Kokcu speelt

19 augustus 2022 om 11:08

Ik snap ook werkelijk waar niet waar dezs R.Vatros dit elke keer vandaan haalt. Senesi is misschien wel de beste verdediger van de afgelopen 10 a 15 jaar bij Feyenoord. En dan weet hij nu al dat Hancko zonder ook maar 1 minuut in Feyenoord 1 gespeeld te hebben beter is.

19 augustus 2022 om 11:18

Timber vind ik een goede speler hoor, maar voor het prijskaartje is het voor mij echt afwachten of hij dat waard is.. Paixao kon ik niet veel informatie over krijgen. De beelden zien er leuk uit. Houd de bal goed kort bij zich, ontzettend snel en agressief (op de goede manier) en lijkt ook aardig tweebenig te zijn. De Brazilianen die ik gesproken heb zijn wel redelijk enthousiast over hem, maar zeggen ook dat hij veel stappen moet maken nog. Is natuurlijk geen 18 jarig talent meer. Sinisterra direct vervangen natuurlijk ontzettend moeilijk.

Aursnes is absoluut niet te vervangen door kocku hoor. Aursnes speelt op 6. Kokcu is box to box. Je gaat geen betere 6 vinden dan aursnes.

19 augustus 2022 om 11:47



Feyenoord wilt de linksback positite oplossen met jeugdspeler Hartman.
evt tot de winterstop al Lopez en Hartman tegenvallen kan Hancko ook op de linksback en krijg je.

Pedersen-Trauner-Geertruida-Hancko.

Al hoop ik dat Hancko gewoon centraal staat en Lopez/hartman de linksback positie goed invullen.

30 miljoen uitgegeven en meer dan 60 miljoen binnengehaald. Als het allemaal klopt vind ik het prima. Feyenoord moet investeren om ze tegen een veel hoger bedrag weer te verkopen. Nu zorgen dat er een team komt te staan die kan strijden met PSV en Ajax. Wellicht dit jaar nog wat te vroeg maar wie weet. En binnenkort weer meedoen in de CL zal ook voor de nodige financiële armslag zorgen. heb het idee dat er nu echt beleid wordt gevoerd.

Wat een verschil met Ajax en PSV gezien deze jongen met 8 miljoen de duurste aankoop is.
Waarom is het trouwens zo rustig rondom Geertruida?

19 augustus 2022 om 10:11

Waarom niet? Hoezo moet er drukte om Geertruida zijn dan?

19 augustus 2022 om 10:16

Rustig aan. Niks moet, maar lees niets over interesse in hem terwijl hij een sterk seizoen heeft gedraaid en al zijn teamgenoten een transfer hebben gemaakt.

Feyenoord investeert nu in serieuze spelers. Als die doorbreken en naam maken, levert dat straks ook weer heel veel geld op. Op die manier heeft Feyenoord een kans om op termijn aan te haken bij Ajax en PSV. Zeker nu het erna uitziet dat CL voetbal straks ook via plek 2 zeker gesteld kan worden.

Uitstekend beleid zou ik zeggen.

En als extra voordeel, de eredivisie begint steeds sterker te worden. Feyenoord, AZ, Twente zijn steeds meer ploegen die het Ajax en PSV moeilijk kunnen maken.

19 augustus 2022 om 10:26

De laatste weken zijn het zeker sterke aankopen die er zullen staan en in de toekomst een transfer kunnen maken ipv middenmoot uit de eredivisie die bij Feyenoord op hun top spelen.

Enige nuancering: Feyenoord is ook gewoon 9 volwaardige basisspelers kwijtgeraakt als ik mij niet vergis. Daarnaast lijkt Toornstra over de hill te zijn, ook een betrouwbare kracht in zijn hoogtijdagen.

19 augustus 2022 om 10:37

In het verleden werden de gaten opgevuld met relatief goedkope spelers uit de eredivisie. Nu tapt Feyenoord uit een ander vaatje, het elftal kan daarmee gewoon veel sterker worden.

Toornstra heb ik nooit een dragende speler gevonden. Met Aursnes, Timber, Kocku en Szymanski heeft Feyenoord toch meer dan genoeg opties op het middenveld? Ook al zou Aursnes nog vertrekken.

19 augustus 2022 om 10:48

De tijden van Diemers en Ayoub zijn gelukkig voorbij voor jullie ja, haha.

Toornstra was geweldig in 16/17! Daarnaast altijd goed tegen PSV en Ajax. Het middenveld is goed en zeker genoeg opties, maar dat had je vorig jaar ook met Til en de waarschijnlijk vertrekkende Aursnes. Ook voorin is Danilo ipv Dessers om het even net als Dilrosun ipv Sinisterra. Het is natuurlijk ook wel krankzinnig dat je in een transferzomer gewoon 9 spelers kwijtraakt en zo veel moet aantrekken.

19 augustus 2022 om 10:51

Klopt en dan komt Ballaude er hoogstwaarschijnlijk ook nog bij. Wieffer hebben we ook nog achter de hand met daarachter weer een groot talent als Dermane. Opties genoeg voor Slot.

Het is nogal wat dit… snap dat je als club moet maar dit is wel risico, ook al lijken de bedragen niet hoog. Dit telt allemaal door, salaris etc. Dus we gaan het zien, hopelijk pakt het goed uit, maar om zo’n seizoen als vorig jaar te overtreffen moet je minimaal halve finale EL halen! Dat is nogal wat…

19 augustus 2022 om 12:48

Of 2de worden in de eredivisie.

Al denk ik dat we 3de worden en het gat niet meer zo extreem groot gaat zijn.
We overwinteren in de europa league en zien dan waar het schip strand.

Volgend jaar gaat het 100% niet zo'n extreme leegloop worden waardoor dit team met een paar gerichte aankopen hopelijk de volgende stap gaan nemen.

Ik moet zeggen dat die Hancko heel goede aanvallende stats heeft voor een verdediger. Loopt bijna 1 op 3 qua doelpuntbijdrage. Goede investering van Feyenoord, je moet toch derde blijven worden he.

19 augustus 2022 om 10:20

@biongiorno

Een hele reactie typen om je provocerende opmerking aan het einde te kunnen 'verbergen': een 10 voor de poging, een 1 voor de uitvoering!

19 augustus 2022 om 10:44

Waarom is dat nou weer provoceren? Ik kan niets plaatsen op Feyenoord-berichten zonder dat er mensen op de pik zijn getrapt

19 augustus 2022 om 10:56

Wellicht bij je eigen ten rade gaan waarom dat is.
Je opmerking "je moet toch derde blijven worden" is nogal een provocatie.

19 augustus 2022 om 11:10

De vraag stellen is hem beantwoorden Bongiorno.. Ik mag hopen dat je slim genoeg bent om dit in te zien..

19 augustus 2022 om 11:18

Waarom is dat een provocatie? Je verkoopt de halve basis (waarmee je derde werd) en je haalt er allerlei spelers voor terug. Dat lijkt me een transitiejaar. De derde plek moet in ieder geval behouden blijven toch?

Of dacht je dat Feyenoord een titelrace aangaat dit jaar?

19 augustus 2022 om 11:35

Feyenoord heeft veel nieuwe spelers en is nu al in de achtervolging. Als de spelers ook nog tijd nodig hebben om te wennen, en dat zijn er toch nog aardig wat, dan komen de bovenste twee plekken snel uit zicht. Wat scheelt is dat Feyenoord tot aan PSV geen moeilijke tegenstanders heeft, daarna moet het wel op de rit zijn want die weken worden pittig.

19 augustus 2022 om 12:06

@bongiorno

Het gaat niet zozeer om de opmerking an sich, maar ook vooral wíe de opmerking maakt. Je hebt er, vooral de laatste tijd, een handje van om lekker te trollen onder Feyenoord-topics en snerende opmerking richting Feyenoord zijn eerder regel dan uitzondering.

Met zo'n provocerende opmerking aan het einde van een, verder prima, reactie kan je wachten op een reactie. Maar daar was het je uiteraard allemaal om te doen.

19 augustus 2022 om 13:16

@JJR12

Veel Feyenoorders krijgen een rode waas voor de ogen omdat ik eerder negatief dan positief ben over hun club. Daar mee raakt wel dikwijls enige inhoud ook uit zicht. In deze oorspronkelijke comment zitten twee sleutelelementen:

- Ik becomplimenteer de aankoop, want Hancko heeft sterke statistieken
- Ik suggereer dat Feyenoord deze aankopen, na de vele verkopen, hard nodig heeft om de derde plek vast te houden.

Is dat laatste zo raar om te zeggen, wanneer Feyenoord voor een fors deel afgelopen seizoen de hete adem van zelfs Twente in de nek voelde? Nu moet er een heel nieuw elftal samengesteld worden van veel grote onbekenden die erg duur zijn voor Feyenoord begrippen. Er zit nog steeds forse transferwinst in deze zomer, maar 15 man is straks aangetrokken. Gaat die jonge mexicaan straks knallen? Het moet, want met Danilo ga je het niet redden. Gaat Dilrosun een waardige opvolger van Sinisterra zijn? Twijfelachtig. Gaat Hancko aanhaken op een hoger niveau, en zit er dan restwaarde in? Gaat het ten goede komen aan de selectie om een Peruaans international het hele jaar op de bank te houden? Er zijn gewoon veel vraagtekens. Het is niet helemaal eerlijk het dan allemaal maar op provoceren te schuiven. Als Feyenoord straks zesde staat over een halfjaar en de duurste aankopen presteren niet, ligt het dan ook weer allemaal aan die anti-feyenoord bongiorno?

Huh, en Cruz dan, tien Mio?!?

19 augustus 2022 om 10:59

Cruz was nog gulden tijd hé. Was voor de periode van 99.

Yes, it's happening! Keuring vandaag, zondag spelen Nee dat zal ie niet redden, volgende week dan maar. Als Aursnes blijft dan hebben ze toch wel een lekker teampje

Aardige transferzomer voor Feyenoord tot nu toe! Afwachten hoe dit allemaal gaat uitpakken.
Kleine pas op de plaats: als ik de reacties van de Feyenoords lees onder alle transferberichten, lijkt het alsof Fey me een partij wereld spelers heeft binnengehaald.. Het zijn toch spelers uit relatief kleine competities / clubs.is allemaal maar afwachten of het daadwerkelijk wat is (al geloof ik dat Hancko wel een aardige speler is).

19 augustus 2022 om 10:28

@know

Het is natuurlijk vooral veel hoop en enthousiasme over het feit dat Feyenoord duidelijk een andere weg in is geslagen door spelers voor hoge(re) transfersommen uit het buitenland te halen, nadat ze uitgebreid gescout te zijn. Er lijkt eindelijk een idee achter te zitten, wat een verademing is voor ons in vergelijken met aankopen zoals Diemers.

19 augustus 2022 om 10:33

Je kan natuurlijk ook overdrijven… Lijkt me niet meer dan logisch dat Feyenoord fans enthousiast zijn zoals JJR12 zegt. Iedereen weet waar we vandaan komen en sinds die Arnesen en Slot en nu ook Ten Kloese er zitten, maakt de club ook daadwerkelijk stappen. Je zult niemand horen zeggen dat het wereldspelers zijn en we kampioen gaan worden.

19 augustus 2022 om 11:36

Als je de boel snel op de rit hebt doe je het seizoen gewoon mee voor het kampioenschap denk ik. Ja veel nieuwe spelers en die moeten allemaal nog wennen maar de komende 4 speelrondes heb je geen lastige tegenstanders voordat het echte werk begint. Gevaarlijke outsider is Feyenoord, dat gevoel heb ik veel sterker dan de afgelopen tijd.

De Eredivisie is wel boven zichzelf uit aan het groeien.
De breedte is al beter dan Portugal en langzamerhand gaan onze topclubs ook die kant op om sterker dan die 3 in Portugal te zijn.
Er wordt lekker direct geïnvesteerd, ipv niks kunnen uitgeven en jeugdspelers van het niveau Dordrecht moeten in passen.
Nu halen clubs spelers die er direct staan.
Feyenoord heeft gewoon weer een sterke selectie en de gehele Eredivisie is gegroeid in kwaliteit.

Heerlijk! Ik ben onder de indruk geraakt van Hancko. Fijn dat er een adequate verdediger onderweg is, die er gelijk staat. Het is voor Feyenoord begrippen echt veel geld, dus ik hoop dat hij het dubbel en dwars waard is!

Dit zijn goal- en assistcijfers waar Vincent Janssen jaloers op kan zijn.

Prima verdediger hoe ik beelden van hem heb gezien. Kan een goede vervangen worden van Senesi. Ook wel fijn weer een extra ervaren speler in de groep.

Maar wat ik nogal zorgelijk vind zeker gezien zijn transfer som is zijn knie verhaal.
Hij schijnt vroeger een knie blessure opgelopen te hebben die ieder moment kan terug keren ? Neem aan dat ze de knie extra goed onderzoeken bij de medisch keuring.

Denk dat het na Hancko en Bullaude wel over is met de aankopen. Heel misschien nog een extra linksback, maar dat verwacht ik niet als Hartman het goed blijft doen en vooral fit blijft.

Tot nu toe prima aankopen en leuk gescout. Zou het ook een prima idee vinden om nog wat spelers te verhuren zoals b.v. Walemark. Kan hij temminste een heel seizoen op niveau spelen. Verwacht toch wel dat hij op de bank komt achter Dilrosun en Paixao.

19 augustus 2022 om 10:42

Heeft Sinisterra ook gehad. Zegt niks

19 augustus 2022 om 10:45

De ene is de andere situatie niet. We zullen het zien.

19 augustus 2022 om 12:51

Ik verwacht zelf geen extra linksback. je hebt Lopez en Hartman. daar kan evt Hancko ook spelen.
mochten die eerste 2 tegenvallen gaat Feyenoord in de winterstop de transfermarkt op.

Al heb ik genoeg vertrouwen in Lopez en Hartman.

19 augustus 2022 om 13:31

Verwacht het ook niet maar je weet het nooit. Hartman is wel redelijk blessure gevoelig geweest in de jeugd. Was 2 weken geleden ook geblesseerd tegen Vitesse.

Overigens vond ik hem prima invallen tegen Lyon, laat het hem maar x proberen. Pedersen op links werd ik nou ook niet echt vrolijk van.

@ R.vatros

Ik geef ook alleen maar aan wat ik heb internet heb gelezen ( fr12 ). Daarbij zoals aangeven zullen ze die knie ook wel extra controleren bij de medische controle.

19 augustus 2022 om 14:09

Dat is idd een groot nadeel aan Hartman

19 augustus 2022 om 12:55

Pffff. Dat knie verhaal is onzin. Hij is 1x geblesseerd geweeest aan zijn knie. Toen 13 wedstrijden gemist. Toen nooit meer last gehad..

Nou Feyenoord is goed bezig zeg, want dit is wel een sterke CV. Die mijns inziens beter is dan Senesi.

Het is even afwachten, hoe goed spits Giminez is, maar anders is Feyenoord deze zomer zéker een stuk sterker geworden. En dat is goed voor de competitie!

19 augustus 2022 om 13:03

Heel erg mooi. ook fijn om te lezen dat over het algemeen iedereen positie over hem is.

Het is idd afwachten hoe een Gimenez, Paixao Lopez en al onze ander aankopen het gaan doen.
Het stelt me wel gerust dat er echt gericht word ingekocht op jong/semi-Jong spelers met een goede potentie.

We gaan het zien maar ik heb vertrouwen in slot en de technische staf.

Q. Timber-21
Paixao-22
Dilrosun-24
Gimenez-21
Szymanski-23 (huur, optie tot koop rond de 9 miljoen)
Lopez-22
Wieffer-22
Danilo-23
Taabouni-20
Idrissi-26 (huur)
Ramussen-25 (huur)
Wellenreuther-26 (huur)
Hancko-24 *
Bullaude-21*

Ziet er heel goed uit jongens met potentie die veel geld op kunnen leveren.
Daarbij kan je Hartman ook bij rekenen 20 jarige linksback. die na 2 lange blessures fit is en ook echt aan lijkt te haken. waardoor Feyenoord niet op de transfermarkt meer gaat voor een extra linksback.

Prima verdediger. Feyenoord is lekker bezig. Hopelijk kunnen ze Aursnes alsnog behouden en komt er nog een linksback bij. Dan zou de selectie toch aardig op sterkte zijn.

Als deze speler werkelijk zo goed is als dat ik hier lees dan snap ik niet dat bijvoorbeeld een AJAX of PSV deze speler niet hebben gekocht. We zullen het zien, benieuwd!

19 augustus 2022 om 10:58

Ja, want die clubs hebben ook net als Feyenoord net hun beste CV verkocht en er nog niets voor teruggehaald? Feyenoord heeft gewoon een vervanger voor Senesi nodig terwijl PSV en ajax daar al prima bezet zijn.

19 augustus 2022 om 11:11

De bezetting is er, maar de kwaliteit van deze bezetting is niet voldoende vind ik. Ik had graag gezien dat PSV deze kerel op had gepikt want met Ramalho ga je de oorlog niet winnen.

19 augustus 2022 om 11:35

Dat vind jij, Woenselaar. Maar dat vindt PSV niet. Ik vind het een heel zwak argument van Rubke. 'PSV en Ajax hebben 'm niet genomen, dus zal het wel niks zijn'

19 augustus 2022 om 11:43

Bijzonder slap argument inderdaad, je zoekt een speler die past in het spel dat je wil spelen. Ajax heeft een vervanger gevonden in een hele andere prijsklasse en PSV heeft in beginsel in de selectie Lcv's waardoor ze niet mega veel geld hebben uitgegeven. Ik denk dat dit een hele goede aankoop is geweest van Feyenoord.

19 augustus 2022 om 13:09

Ajax heeft daar al Blind en Bassey voor gehaald die zij dus beter achten en dat is toch prima?

Ik ken deze Hancko niet heel goed, maar lijkt me zeker op papier een mooie aankoop voor Feyenoord. Pikt ook nog regelmatig een doelpuntje mee zo te zien. Mooi om te zien dat Feyenoord door het aantrekken van de betere spelers uit de Oostenrijkse, Noorse en Tsjechische competities langzaam weer de weg omhoog heeft ingezet. En dat dankzij het succes in de Conference League dat soort spelers ook eerder voor Feyenoord kiezen.

Hehe eindelijk, verwacht veel van deze speler. Snel, goede tackle, leider, scorend vermogen, meerdere posities inzetbaar.. komt alleen van dezelfde club als held Bozenik, maar ja een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen he

Hij heeft de kwaliteiten om te slagen bij Feyenoord. Sterker nog, als hij zijn draai kan vinden schat ik hem veel hoger in dan Senesi. Het is alleen altijd afwachten of iemand kan aarden in Rotterdam. Hopelijk vindt hij snel zijn draai en kan hij bij Feyenoord verder doorgroeien. Als dat zo is, dan zou het een perfecte aankoop kunnen zijn!

Dit zou zomaar eens een prima aankoop kunnen zijn, maar ik ben niet overtuigd. Aanvoerder van het team, 24 jaar en 8 miljoen. Dan hebben of heel veel clubs lopen slapen (wat ik niet verwacht), of hij is niet door de test van de scouts van andere teams heem gekomen. Ook geen gigantische stap vooruit voor hem.

Ik laat me graag verrassen, maar het is in ieder geval wel iemand met ervaring die er, zou je verwachten, direct staat. Nu nog kijken of ervaring ook gekoppeld gaat met kwaliteit. Succes Feyenoord

19 augustus 2022 om 11:53

VI Pro was er laatst een mooi artikel over Hancko en zijn kwaliteiten. Ze zien hem als een betere en snellere Senesi.

19 augustus 2022 om 12:40

Toch zijn ze bijna even oud en maakt Senesi nu een transfer naar een topcompetitie. Terwijl deze speler naar de eredivisie gaat met Feyenoord. Deze speler lijkt beter aan de bal en sneller dan Senesi. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij verdedigend sterker is, maar goed dat moet de toekomst uitwijzen.

is een prima aankoop, was iets te jong naar fiorentina gegaan.
heeft zich vervolgens ontzettend ontwikkeld in praag.
dat prijskaartje zegt me niks, want bedragen zijn gewoon omhoog gegaan in afgelopen jaren.
dus dat een transfer record wordt gebroken zat er aan te komen.

als hij blijft spelen zoals hij deed verkopen ze hem weer door voor het dubbele.

maar gewoon eerst even rustig afwachten, die jongen laten wennen en dan hopen dat hij zijn spel van praag doorzet bij feyenoord.

Feyenoord is een gevaarlijke outsider met een uitstekende transferwindow. Veel geld binnengehaald en zo lijkt het adequate vervanging geregeld. Nu zsm de boel op de rit krijgen qua inpassen van spelers en we krijgen een rete spannende titelrace.

Goed om te zien dat Feyenoord nu ook kan en durft te investeren. Ben erg benieuwd hoe het elftal het gaat doen als het dadelijk allemaal een beetje aan elkaar gewend is.

Bahbah wat een koopclub is dit geworden zeg. (Grapje)
Mooi om te zien dat Feyenoord een volgende stap durft te zetten. Zou mooi zijn als er weer een top 3 komt die alle drie elkaar uitdagen.

Met het huidige beleid en investeringen ben ik wel benieuwd wat de doelstelling is voor de komende drie jaar? Ik neem aan dat hoger dan plek 3 (wat ze natuurlijk minimaal halen) inmiddels gewoon een doel is.

Voor de directie van Feyenoord was het knokken om de speler binnen te halen'', zo meldt Feyenoord-watcher Marcel van der Kraan. Sparta Praag hanteerde lang een vraagprijs van ruim tien miljoen euro. Uiteindelijk is er een akkoord bereikt over een bedrag van iets meer dan zeven miljoen euro.

Gelukkig valt de prijs iets lager uit dan de 8.1 miljoen en mag dit bedrag betaald worden in een termijn van 3 jaar.

Ik zie ons namelijk de komende jaren nog genoeg verdienen aan uitgaande transfers (kokcu, Geertruida, Bijlow en hopelijk een paar van onze aankopen waarvan we eerst een tijdje van moeten genieten :0).

Ik hoop zo dat al die dure aankopen het aankoopbedrag gaan waarmaken. Ben in ieder geval blij dat we niet meer met al die afdankers hoeven te komen.

Bijlow
Geertruida - Trauner - Hancko - Lopez
Aursnes - Szymanski - Kokcu
Dilrosun - Giminez - Paixao

Wellenreuther / Marciano
Pedersen - Geertruida - Rasmussen - Hartman
Timber - Bullaude - Toornstra (Wieffer)
Walemark - Danilo - Idrissi (Alireza - Taabouni)

Op papier en in theorie is dit toch een geweldig elftal met alles wat we tot nu toe aan wedstrijden, filmpjes en transferbedragen hebben gezien. De vraag is alleen of Slot er een team van kan maken en ze ook echt hun waarde waard zijn. Ik vind deze transferzomer in ieder geval fantastisch. Hopen dat deze deal snel officieel is en dat Bullaude en Bergvall snel zullen volgen.

Hele goede sterke en snelle(voor verdediger) verdediger die ik regelmatig heb zien spelen, gaat misschien een paar maanden duren voor hij gewent is aan het spel wat Slot wil spelen en met de intensiteit, goede investering ook in de toekomst.

19 augustus 2022 om 17:13

We hebben afgelopen seizoen 4x tegen Slavia Praag gespeeld en ik vond hun redelijk gelijkwaardig qua intensiteit. Die konden ook 90 minuten lang doorbeuken iedere keer weer. Weet niet of dat ook voor Sparta Praag geldt maar ik vond Slavia de meeste fitte tegenstander in de hele reeks.

Helemaal mooi,daar komt ie dan eindelijk!
Goede prijs/kwaliteits verhouding,veel ervaring deze jongen.
Een speler als Senesi had dit niet toen hij kwam bij ons en is een mooi vehaal geworden.Ik verwacht dat dit opnieuw een succesvolle aankoop wordt,sowiezo sportief gezien

Toch wel apart dat 8,1 miljoen de duurste aankoop van een club uit de top 3 kan worden, terwijl Bournemouth als promovendus 15 miljoen aan Senesi heeft uitgegeven. Zie ik bij Cambuur nooit gebeuren. Dat is in verhouding 1,5 ton voor Cambuur, haha. Daar zit zoveel geld in de PL en Championship.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren