Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Telegraaf en VI spreken Franse berichtgeving over transfer Tagliafico tegen

Laatste update:

Nicolás Tagliafico heeft nog altijd geen beslissing genomen over zijn toekomst.
l'Équipe meldde dindsdagochtend dat de Argentijnse linksback niet onwelwillend tegenover een transfer naar Olympique Lyon staat, maar volgens De Telegraaf en Voetbal Internationalheeft Tagliafico nog altijd geen keuze gemaakt over zijn toekomst.

De veertigvoudig Argentijns international heeft nog een eenjarig contract in Amsterdam en sprak in samenspraak met Ajax af dat de club deze transferperiode zou meewerken aan een vertrek. Een bod van Olympique Lyon van vier miljoen euro exclusief bonussen werd al enige tijd geleden geaccepteerd, maar Tagliafico moest nog wel tot een persoonlijk akkoord zien te komen met de club van trainer Peter Bosz. Onder meer Brighton & Hove Albion, Nottingham Forest en Barcelona zouden namelijk ook in de markt zijn voor de back.

De komst van Wijndal heeft echter sneltreinvaart in een transfer gezet. Erik ten Hag gaf afgelopen seizoen al de voorkeur aan Daley Blind op linksback en met Wijndal, Blind én de aanstaande entree van Calvin Bassey (die van origine óók een linksback is) lijkt Taglafico alleen maar verder naar achteren in de pikorde te zijn opgeschoven. Daarom wist Bruno Cheyrou, hoofdscout bij Lyon, volgens l'Équipe afgelopen vrijdag eindelijk een doorbraak te forceren. De Telegraaf en Voetbal International melden echter dat Tagliafico nog geen definitieve keuze heeft gemaakt.

Tagliafico geldt na het mislopen van Tyrell Malacia als absolute topprioriteit om de vleugels van l'OL van nieuw elan te voorzien. Hoewel de nummer acht van afgelopen Ligue 1-seizoen ook dacht aan Pervis Estupiñán (Villarreal) en Alex Grimaldo (Benfica), werd er vanwege hun prijskaartje nooit serieuze actie ondernomen. Tagliafico geldt in dat opzicht als koopje. De Argentijn kwam sinds zijn komst naar Amsterdam in januari 2018 tot 167 duels voor Ajax, waarin hij 16 keer scoorde en 22 keer aangever was. Ook kwam de karakteristieke gifkikker tot het noemenswaardige aantal van 38 gele en 3 rode kaarten. Momenteel is Tagliafico mee op trainingskamp met de A-selectie.

Moet Nicolás Tagliafico blijven wachten op andere clubs?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit lijkt mij een logische keuze. Ik mis wel de voortgang bij de inkomende transfers van Ajax. Afronden graag!

19 juli 2022 om 11:28

Vandaag of morgen Bassey en eind deze week/weekend Brobbey. Dan weekje samen trainen en dan beginnen we alweer tegen PSV. Krijg er alweer zin in.

19 juli 2022 om 11:53

Moet bassey niet eerst een werkgever vergunning aanvragen? Dat zal bij brobbey niet hoeven. Dat kan ook wel effe duren.

19 juli 2022 om 12:11

Conceicao zou inmiddels ook onderweg zijn naar Amsterdam voor zijn medische keuring, aldus Romano.

19 juli 2022 om 12:19

@borrelhond, volgens mij had Conceicao zijn medische keuring gisteren al. Het afronden duurt allemaal lang omdat Ajax eerst alle media foto’s en filmpjes voor elkaar wil hebben, daarna zullen ze bekend gemaakt worden.

19 juli 2022 om 13:36

Bassey heeft de Italiaanse nationaliteit. Een werkvergunning is volgens mij niet nodig voor mensen uit de EU. Zelfde geldt voor Conceicao

19 juli 2022 om 11:33

Die transfers zitten wel ok. Je hebt ook te maken met filmpjes en foto's en interviews en aankondigingsfilmpjes die dan allemaal gemaakt gaan worden. Dat is tegenwoordig nu eenmaal een dingetje dus dan duurt het altijd langer. En medische testen die soms over 2 dagen gedaan worden.

19 juli 2022 om 11:39

De media afdeling van ajax is wel echt inovatief dus welicht dat ze er gewoon de tijd voor nemen.

19 juli 2022 om 11:46

Ja want die filmpjes zijn belangrijker dan de speler klaarmaken voor je speelstijl etc

19 juli 2022 om 11:50

Volgensmij zit de ploeg in Oostenrijk en zullen ze niet nog extra mensen invliegen en formaliteiten zullen wel in amsterdam geregeld worden.

19 juli 2022 om 11:52

Waarom niet invliegen? Ajax zit nog bijna ene week in Oostenrijk..

19 juli 2022 om 11:42

Vinden jullie het niet jammer eigenlijk? Ik vraag mij namelijk af of Wijndal wel beter is dan Nico.

19 juli 2022 om 11:47

Is hij ook (nog) niet. Zit wel meer rek in en Nico was gewoon klaar bij Ajax, vandaar ook de lage transfersom. Helemaal prima, Nico heeft ons alles gegeven en verdiend het om nog een ander avontuur aan te gaan. Prima back én persoon! Had hem er persoonlijk graag bij gehad, maar dit zat eraan te komen en moet je dan gewoon accepteren

19 juli 2022 om 11:48

Het is een beetje vreemd gelopen met Tagliafico. In het succes jaar in de Champions League was hij ongekend. En ineens stond hij er naast. Heeft ook zeker wel een mindere periode gehad, maar als er iemand elke wedstrijd 200% voor ging was het Nico wel. Daarnaast was hij ook publiekslieveling. Ik denk dat elke Ajacied hem een transfer gunt, want we zien ook dat het niet meer de Nico is van 3 jaar geleden. Of Wijndal echt een vooruitgang is durf ik gewoon nog niet te zeggen.

19 juli 2022 om 11:50

Dat vraagt iedereen zich af, kortom, dat is niet overduidelijk. Situatie is gewoon, Tagliafico is lichtelijk ontevreden en wil weg. Ajax kan er nu nog 5 miljoen voor vangen. Wijndal is gretig en jong. Afgelopen half jaar had ik persoonlijk het idee dat velen met wat anders bezig waren dan Ajax en kwam het op mij af en toe wat uitgeblust over. Vind het daarom ook niet erg dat er veel wisselingen zijn, brengt weer wat nieuw elan. Ben alleen nog niet helemaal overtuigd van Schreuder, maar die geef ik zolang ik geen reden heb om hem af te zeiken gewoon het voordeel van de twijfel. Laat hij maar zien dat hij zich heeft bewezen en wel degelijk aanvallend voetbal op de mat kan leggen. Hij heeft er de selectie in ieder geval voor gekregen.

19 juli 2022 om 11:56

Blijf nico nog steeds beter dan blind en wijndal vinden. Speelde ook gewoon goed en zn slechte wedstrijden zijn op een halve hand te tellen. Vult tadic ook veel beter dan blind aan qua type spel. Mensen praten elkaar na dat hij vaak rood pakt etc want ja dat komt omdat hij het niveau dan zogenaamd niet aan kan maar als je even de statistieken pakt zie jij dat hij amper kaarten pakt. Maar tegenwoordig gaat alle onzin wat iemand een keer op tv zegt en ook vooral hier merk ik als een lopend vuurtje en praten mensen elkaar na. Heb al een aantal keer hier mensen hier een mening over een speler zien krijgen en na praten waarna achteraf bleek dat hij hem amper kende of heb zien spelen maar hij die mening veel gelezen had. Eigenlijk pas na zijn lange bank periode na psv zag je dat hij wat wedstrijdritme miste en wat onwennigheid maar je zag de kwaliteit nog duidelijk.

19 juli 2022 om 11:58

Ik denk ook wel dat iedereen het hem gunt. Hij heeft zijn waarde voor Ajax zeker gehad. Al merkte je toch wel dat hij in het begin fel was, en daarna te vaak echt roekeloos. Volgens mij pakte hij vorig jaar tijdens de Johan Cruijff schaal al een vroege rode kaart, daarna was hij definitief wisselspeler

19 juli 2022 om 12:24

@ericafca Nico's mindere periode was misschien een handjevol wedstrijden voor zijn oogkas blessure bijna 2 seizoenen geleden, dat lijkt me toch niet de reden voor bankzitten van afgelopen seizoen.

Daarnaast vind ik dat niveau verschil met 3 jaar geleden ook wel erg meevallen hoor. Vind dat beetje goedkope praat. Lag naar mijn idee meer aan Ten Hag die voor de vriendjespolitiek van Blind koos - ondanks dat die af en toe als een oud wijf stond te spelen -. Ten Hag probbeerde dat goed te praten door Nico derde aanvoerder te maken, maar nooit in te laten vallen. Tja..

19 juli 2022 om 13:34

@ Ruiz_fct

Het is verschrikkelijk jammer, en helemaal omdat hij niet zo heel lang geleden nog sprak om zijn carriere bij Ajax te eindigen. Uiteraard zou ik hem het liefste willen behouden, maar ik heb er begrip voor dat hij wilt vertrekken, en gun hem dus ook het beste bij Olympique Lyon.

19 juli 2022 om 15:29

Hij begon het seizoen gewoon slecht door in de JC Schaal rood te pakken met een knullige overtreding, en was daarna ook gewoon vrij druistig. Ten Hag koos met Blind voor meer voetbal, en verdedigend stond het met die vier ook gewoon perfect (tot Onana weer kwam).

Als je in één seizoenshelft ongeveer 1,5 tegengoal krijgt, waarom zou je dan met je verdediging gaan sollen?

19 juli 2022 om 11:48

Zowel Bassey als die Portugese jongen hebben al getekend(gister). Is wachten op het persbericht. Brobbey komt ook ergens deze week nog

19 juli 2022 om 12:52

werk jij bij Ajax of zo?

19 juli 2022 om 13:57

Heb gewerkt bij

Prima club voor hem, kan hij spelen onder Bosz. En na afzegging van Malacia houdt Lyon nu in ieder geval nog geld over. Lyon is sowieso wel leuk bezig; Tolisso en Lacazette zijn ook weer terug op het oude nest.

19 juli 2022 om 12:09

Eens! En wellicht kan Lyon hem daardoor wat meer salaris en bonussen bieden. En Nico zoekt een club waar hij veel kan spelen ivm WK wat eraan zit te komen.

Dit lijkt mij een win-winsituatie voor alle partijen.

19 juli 2022 om 12:42

Wat vond jij als PSVer van Tagliafico? Voor mij als ajacied echt een waanzinnige speler. Shirtje in de broek. Rennen en vliegen. Voorin en achterin bikkelen. Altijd voorop in de strijd. En volgens mij een sympathieke gast. Daar gaat Lyon plezier aan beleven. Nico por siempre. Had graag de kunst van Kamp Seedorf van Tagliafico bemachtigd, maar viste achter het net.

19 juli 2022 om 12:56

Haha, je snapt natuurlijk ook wel dat dit voor met name PSV- en Feyenoord fans totaal niet op gaat, want sympathiek is hij (in ieder geval in het veld), natuurlijk niet. Leuke speler om bij je eigen club te hebben maar teveel nare trekjes om als tegenstander aan te zien. En dan druk ik het nog netjes uit. Ik kon juist heerlijk genieten als hij doorsloeg en een oliedomme rode kaart pakte. Zoals bijvoorbeeld afgelopen editie van de Fruitschaal, dank daarvoor Nico.

Nee, maar was natuurlijk in seizoen 18-19 geweldig. Maar het hele sentiment bij de Ajaxfans is nog steeds rondom dat seizoen blijven hangen, want daarna is hij wel echt flink minder geworden.





19 juli 2022 om 13:10

Helemaal mee eens, laatste 2 jaar, vond ik, alles net niet, in verdedigend opzicht. Aanvallend was hij belangrijk met een paar goede assists.

19 juli 2022 om 15:48

Psv18 , sympathie in het veld is a "non issue " . Van Bommel en ( vooral) Toivonen waren zuigende kwalllen tijdens wedstrijden , Even je PSV bril afzetten. Verder ben je redelijk objectief in je posts.

Tsja, Lyon. Lijkt me niet een club en competitie om nog even een volgende stap te zetten op je 29e. Althans, niet wat hij er van verwacht had denk ik. Hij krijg wel een andere omgeving maar het lijkt me gewoon qua voetbal ook niet buitengewoon interessant. Dan was die optie om naar Barcelona te gaan toch een stuk aantrekkelijker lijkt me. Hij is altijd wel een strijder geweest en gebleven voor Ajax, helaas kon hij zijn niveau van 18-19 niet volhouden maar bleef altijd netjes naar de club. 4 miljoen is natuurlijk een bedrag van niets maar met een eenjarig contract op je 29e, zonder basiszekerheid, is het symbolisch en een teken dat Ajax hem een andere club gunt.

19 juli 2022 om 11:30

Wat had hij dan verwacht? Als nota bene wisselspeler van Ajax naar een club als Lyon waar hij gewoon basisspeler wordt is toch prima? Het is niet dat een Chelsea ofzo zou gaan aankloppen voor hem he. En Barca wilde hem ook alleen maar huren als stand-in voor Jordi Alba. Dit is gewoon een prima stap voor hem.

19 juli 2022 om 11:34

Ja maar aangezien Barcelona op de centen moet letten had ik die 4 miljoen zeker uitgegeven aan Tafliafico als back up van Alba. Zoveel goede backs kun je voor dat geld niet oppikken. En hij kan nog zeker 3 jaar mee wat Barca tijd geeft om een waardige vervanger voor Alba te vinden. Vind het helemaal niet gek.

Of hij dat zelf moet willen is een 2e natuurlijk. Lyon is een mooie stap voor hem, maar ergens vind ik het wel jammer. Had gehoopt dat hij zijnn plek weer zou veroveren bij Ajax.

19 juli 2022 om 11:36

" Als nota bene wisselspeler van Ajax"? Alsof de concurrentie bij Ajax niet moordend is. Mind you: Ajax is top 10 club van Europa vanaf komend seizoen. Zo denigrerend over Ajax is niet bepaald nodig. Ik denk dat Nico (voor zichzelf, maar ook voor Ajax want wat heb je aan 4 miljoen?) eerlijk gezegd beter bij Ajax kan blijven, waar hij afgelopen seizoen als 'wisselspeler' ook gewoon nog 30 potjes meepikte dan naar een stap omlaag. Ik zou anders voor die standin-in Jordy Alba willen gaan.

19 juli 2022 om 11:41

Hoezo vanaf komend seizoen? Is dat de officiële ranglijst? Of verwacht jij het van ajax?

Ik wil eerst nog ff zien of Schreuder echt op dit niveau kan presteren.

19 juli 2022 om 11:44

Laten we eerlijk zijn, over een Daley Blind op linksback kan je moeilijk spreken van 'moordende concurrentie', dan lijkt het net alsof je het over Marcelo in z'n beste dagen hebt. En ik ben totaal niet denigrerend over Ajax, maar ik snap dat je dat zo opvat aangezien je gelijk benoemt dat Ajax een top10 club in Europa is. Dat is natuurlijk niet zo. Kom uit je droom en neem een stap in de werkelijkheid, ik kan het je aanraden.

19 juli 2022 om 11:44

Ik verwacht zelf niets van Schreuder, maar Ajax heeft wel gewoon nog altijd zo gigantisch veel goede spelers dat ze met elke trainer gewoon weer ver kunnen komen in de CL.

19 juli 2022 om 11:44

Jeetje wat ben je snel aangebrand. Iemand die een logische opmerking maakt dat het een prima stap is van de bank van Ajax in de Eredivisie naar de basis van Lyon in een sterkere competitie (breder vooral). En jij hebt het gevoel dat er dan denigrerend over Ajax wordt gedaan? Enneh, top 10 club is nogal subjectief he?

19 juli 2022 om 11:49

Op basis van wat is Ajax aankomend seizoen top 10 van Europa? Dat is nogal een uitspraak voor een team dat zelden bij de laatste 10 van Europa komt.

19 juli 2022 om 11:54

Een top 10 club in Europa??? Gebaseerd op? Als je de beste 20 clubs in Europa tegenover elkaar zet in competitievorm (iedereen speelt tweemaal tegen elkaar) denk je dan echt dat het heilige Ajax komend jaar in de top 10 zou eindigen? Alsjeblieft zeg…

19 juli 2022 om 11:57

Ajax is welgeteld 1x in de laatste 20 jaar bij de laatste 8 van Europa gekomen. Op basis van wat ben je dan top 10. Sowieso 7 Engels clubs zijn beter. 3 Spaanse clubs zijn beter 3 Italiaanse clubs zijn beter en 2 Duitse clubs. Die hebben allemaal veel meer budget dan ajax en in principe betere spelers. Dat ajax zich met deze clubs kan meten is al bizar knap daarnaast heb je nog een hele categorie die gelijkwaardig is aan ajax zoals een villareal dat ook gewoon de halve finale cl haalde.

19 juli 2022 om 12:01

Het is geen wisselspeler van een andere club tot op heden.

Afgelopen seizoen moest hij nota bene al banken voor Blind (voetballend uitstekend, maar verdedigend is hij met zijn snelheid toch veruit de zwakste schakel). En met de komst van Wijndal en Bassey gaat hij nog nauwelijks aan spelen toekomen. Dat betekent dat je 3e in de pikorde komt te staan.

Ajax kan heel goed spelers voor torenhoge bedragen verkopen, maar zij weten ook dat Nico niet meer gaat opbrengen dan 6 miljoen incl. bonussen. Moet je hem dan tegen zijn zin in houden? Afgelopen winter heeft Nico zich als een pro gedragen, maar lukt dat ook als je totaal geen uitzicht hebt op speelminuten?

Barca wilde hem afgelopen winter alleen gratis, zelfs gratis huren. Leuk dat je kan zeggen dat je bij Barca onder contract staat, maar ik mag toch aannemen dat hij wekelijks wilt voetballen met een WK in het vooruitzicht. Lyon is dan een prima club. Afgelopen seizoen wat minder, maar ik verwacht dat Lyon aankomend seizoen gewoon kan meestrijden om de bovenste 3 plekken.

19 juli 2022 om 12:03

Ik denk dat myvision de uefa 5-year Club Ranking bedoelt. Daarin staat Ajax inderdaad redelijk hoog, weliswaar geen 10e volgend sezoen maar 11e.

19 juli 2022 om 12:03

My vision doelt denk ik op de huidige Europese coefficientenlijst per club. Dan staat Ajax inderdaad op 10. Of dit verder heel veel zegt over de huidige verhoudingen op CL niveau, niet zozeer, maar je kan onmogelijk zeggen dat Ajax niet hard aan de weg timmert binnen die Europese subtop
NB, wat hierboven door IkWeetAlles11 wordt gezegd klopt inderdaad. Zodra seizoen 17/18 wegvalt..

19 juli 2022 om 12:03

Tagliafico is basisspeler bij Argentinië, tevens reserve aanvoerder. Hij heeft een goede reputatie opgebouwd in Europa. Hij kost niet veel.
Reden genoeg om te denken dat je hoger kunt mikken dan Lyon.
Schijnbaar komen die clubs toch niet, dus dan moet je alles heroverwegen. Wellicht slimmer voor hem om nog een jaar bij ajax te blijven en transfervrij weg te gaan. Dan zullen er meer clubs interesse hebben.
Daarbij, hij hoort gewoon in de basis bij ajax. Of dat gebeurt weet ik niet, maar hij is een betere lb als blind en wijndal.

19 juli 2022 om 12:07

@myvision: Hoewel Ajax bij aanvang van 22/23 inderdaad op plek 10 van de officiele UEFA Club Ranking staat maakt ons dat natuurlijk niet de op-9-na-beste club van Europa ofzo he, zo simpel werkt dat natuurlijk niet.. Wel zijn de prestaties van Ajax in de voorgaande 4 jaren top-10 van Europa, dat is uiteraard een prachtige prestatie, dat wel!

19 juli 2022 om 12:12

Jij weet echt alles he? Fijn dat Ajax dan in zo'n lijstje bijna in de top 10 staat. Dat zegt zeker iets over hoe goed Ajax bezig is de laatste jaren. Echter is er geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om Ajax in de Europese top te noemen, daar missen ze heel veel kwaliteit voor.

19 juli 2022 om 12:21

@psv18,

Kom jij maar even uit je droom, Ajax IS gewoon vanaf dit seizoen top 10 club in Europa, kijk maar even op internet bij de UEFA Clubranglijst.

En met Blind op linksback...... Ik weet dat niet Ajax supporters haat hebben naar deze speler, maar waarom denk je dat hij toch elke keer basis staat (ook in CL wedstrijden etc.) en waarom denk je dat hij toch continu door elke bondscoach geselecteerd en opgesteld word ?!

Is gewoon heerlijke voetballer, niet de snelste, maar qua positionering en opbouw zeer sterk en belangrijk.

19 juli 2022 om 12:21

Bijna alles dan, want Ajax staat toch echt op plek 10 en niet op plek 11 zoals Ikweetalles11 beweert Ajax heeft 85,000 punten - Atletico Madrid staat op plek 11 met 81,000 punten. Ik denk dat niemand Ajax vandaag de dag onder Europese top schaart, dan denk je echt aan de elite a la Real, Liverpool, City, Bayern, etc. maar Ajax heeft zich toch inmiddels wel heel comfortabel in die Europese subtop genesteld hoor. Ook op de huidige 10-jarige ranking staan ze op plek 16 en dan heb je met 12/13 en 13/14 nog twee vrij zwakke jaren die meewegen. Ajax presteert de afgelopen 10 jaar een beetje vergelijkbaar met ploegen als Arsenal, Benfica, Shakhtar, Spurs en Napoli. Dat lijkt me gewoon een mooi rijtje om je standaard mee te meten!

19 juli 2022 om 12:24

Haha, heerlijk om even te zien hoe alle psv supporters zich vervelend voelen bij "top 10 club".

Maar helaas mannen, Ajax IS een top 10 club in Europa, gewoon gebaseerd op UEFA clubranglijst. Pijnlijk om te horen, ik weet het. Maar deze lijst is gewoon gemaakt op prestaties.

19 juli 2022 om 12:31

Leuk dat Ajax op een zo'n lijstje 11e staat. Keurige prestatie, maar laten we wel wezen; de werkelijkheid is echter anders. Dan zal je de Getafe's en Benfica's van deze wereld ook moeten verslaan.

Overigens helemaal geen haat aan Blind. Dat vul je zelf in. Dat ik hem niet zo goed vind als als de gemiddelde Ajacied, tja, ieder z'n mening toch.

Leuk om te zien hoe alle Ajacieden de realiteitszin helemaal kwijt zijn en hier op happen; nuchterheid siert een mens he, maak je niet zo druk, het is al warm genoeg vandaag.

19 juli 2022 om 12:37

Haha oké, zelf te lui om het te controleren. Ajax doet het meer dan fantastisch in Europa, helaas denken een aantal Ajacieden dan meteen dat ze echt bij de top 10 van Europa horen. Als je kijkt naar prestaties, dan is het niet zo moeilijk om het tegendeel te bewijzen. Het is zeker een mooi rijtje om je standaard mee te meten!

19 juli 2022 om 12:55

Wordt steeds vervelender met Ajax. Elke keer als er iets negatiefs (het lijkt alsof het negatief is) wordt gezegd, komt men aan met allemaal rankings en betogen over waarom Ajax zo goed is etc.
Ben zelf Ajax fan, maar dit valt toch erg op tegenwoordig.

19 juli 2022 om 13:26

Zijn ook nog realistische Ajax fans hier op vz. Wat betreft hebben de meeste fans van hun clubs er wel een handje van om hun club net wat beter voor te doen dan ze daadwerkelijk zijn. Of dit nu om sportieve prestaties gaat of presentatie.

19 juli 2022 om 13:44

@ Psv18

"nuchterheid siert een mens"

Please. Toen jullie en Nederland van de daken schreeuwde dat Eindhoven de voetbal hoofdstad van Nederland was; was dezelfde nuchterheid die volgens jou de mens siert ook in geen velden of wegen te bekennen. Zo ie zo heb ik weinig met die overdreven, onderdanige en vaak hypocriete Hollandse nuchterheid.

19 juli 2022 om 13:55

De voetbalwereld is nou eenmaal erg opportunistisch. In een hype als je voor de vierde keer achter elkaar kampioen wordt kan je wel eens dingen zeggen die misschien niet handig zijn.

Is heel wat anders dan Ajacied fans die met droge ogen kunnen beweren dat ze toch wel echt tot de top10 van Europa horen.

19 juli 2022 om 14:01

Psv18, dat maak jij er weer van. Niemand maakt zich druk om die lijstjes. Echter geeft dat lijstje wel degelijk weer wat er op het veld wordt gepresteerd de afgelopen jaren. Dat is verder helemaal geen sneer naar Psv, maargoed, blijkbaar voelen bepaalde Vz leden dat wel zo. Maak je niet druk, geniet van het zonnetje!

19 juli 2022 om 14:07

Haha, mooi zeg, nu draai je het precies om, ik maak me nergens druk over. Er vallen echter nogal wat Ajacieden over het feit dat ik zeg dat Ajax geen top10 van Europa is. Wat ook gewoon is, zo realistisch moet je zijn. Allemaal leuk en aardig zijn lijst, maar dat is geen afspiegeling van de realiteit. Na het werk lekker een frisse duik nemen jongen, enjoy.

19 juli 2022 om 14:09

Wat een moeilijk gedoe ontstaat er als ik zeg dat Ajax in een top 10 staat van Europa. De enige meetbare top 10 naar prestaties in Europa, de UEFA Coefficientenlijst. Kan je inderdaad zeggen dat er clubs onder Ajax staan die misschien niet ieder jaar Europees goed meespelen, maar die presteren dan dus niet goed genoeg in de eigen competities. Want de kans dat je direct CL plaatst is in Nederland 1 op 18, in Engeland, Spanje etc is dat 1 op 5. Mensen kunnen het gewoon moeilijk hebben dat Ajax Europees gewoon er weer aardig bij hoort en dat argument gebruik ik dan als een Psv18 gaat zeggen dat Tagliafico "nota bene bij Ajax" wisselspeler is. En Psv18: Ajax heeft toch echt in die afgelopen 5 jaar met Bayern, Chelsea, Liverpool, Real Madrid en Juventus 5 clubs uit de top 10 gehad in Europa met overwegend succes.

19 juli 2022 om 14:12

@psv18: Feitelijk is Ajax juist wel top 10 van Europa gezien ze dit gehaald hebben met prestaties in Europa. Wie er niet is, kan je ook niet verslaan. Daarbij, de hele pot indeling voor de CL straks is op die lijst gebaseerd. En gezien Ajax zo hoog staat, hebben jullie straks weer alle redenen om te schreeuwen dat Ajax zo'n makkelijke poule-indeling heeft en vergeten jullie voor het gemak weer dat Ajax dat aan zichzelf te danken heeft omdat het een top 10 club is in Europa hahaha. Deze cirkel is zo lachwekkend.

19 juli 2022 om 14:23

@ Psv18. Nogal wiedes dat wij ons niet structureel kunnen meten met de elite (dat rijtje is hiervoor al genoemd), dat je het specifiek benoemt is ook niks mis mee. Dat je vervolgens de Ajacieden hier beticht van gebrek aan realiteitszin, ja hoezo dan? Dat lijstje is leuk en aardig om een specifieke reden. Nu graag Psv in de achtervolging zou ik zeggen, te beginnen met de wedstrijden tegen Monaco!

19 juli 2022 om 11:46

Ik denk dat hij zichzelf in de kijker hoopt te spelen bij PSG binnen 1 seizoen, om dan vervolgens nog 2/3 jaar daar wat minuten te maken. In hoeverre dat gaat lukken is uiteraard de vraag, maar ik vraag me af waarom hij anders akkoord zou gaan met een transfer naar Lyon.

19 juli 2022 om 12:55

zo.. bij PSG nog wel?
Denk je werkelijk dat PSG gaat investeren in een dan 30 jarige back zonder noemenswaardig prestatieverleden en die ook nog niet eens van wereldklasse is...

Toch jammer dat hij zo vertrekt. Dat niveau in 18/19 was echt ongekend. Misschien wel een van de beste backs ooit (in dat jaar ) dat ik ooit bij Ajax heb gezien. Succes Nico!

19 juli 2022 om 11:42

Vind persoonlijk de beste linksback die ajax ooit gehad heeft maxwell. Die man was echt verschrikkelijk goed. Maar dat is mijn smaak. Tagliafico was in 18/19 wel echt heel goed.

19 juli 2022 om 11:58

Ik sluit me aan bij D.pranjic met op linksback Maxwell. Voor de rechtsback ga ik voor Trabelsi.

19 juli 2022 om 12:10

Persoonlijk denk ik dat Nous toch echt meer impact heeft gehad op t spel van Ajax dan Trabelsi. Ook was van der Wiel bij Ajax echt een goede back. Maxwell is wel echt een ongekend goede back geweest bij Ajax.

19 juli 2022 om 12:59

vond LB Frank de Boer en RB Rijkaard (1e periode) ook niet slecht

19 juli 2022 om 13:28

@Robert41 Ja dat is buitencatogorie natuurlijk. Echter is dat wel heel lang geleden, haha.

19 juli 2022 om 13:52

Ruud Krol

Waarschijnlijk niet de gewenste stap van Nico (die hij voor ogen had), maar aan de andere kant: het is wel een fijne club en ze hebben ook al wat oude vedettes teruggehaald met een Lacazette en Tolisso bijvoorbeeld.

4 miljoen is een schijntje voor de topper die Nico is. Daar mag Lyon dan echt mee in de handen klappen.

Overigens snap ik niet dat een Barcelona hem niet gewoon probeert te halen. Heeft dat misschien wat te maken met aantal spelers buiten de EU die je in de selectie mag hebben in Spanje?

4 miljoen als back-up lijkt mij voor Nico echt geen geld. Zeker voor Barcelona, die toch nog wel fors willen investeren in een centre back.

19 juli 2022 om 12:08

4 miljoen excl. bonussen is blijkbaar heel veel geld gezien de animo van andere clubs voor Nico.
Als je zelfs door Blind je basisplaats kwijt raakt is het niet meer dan logisch en mag hij zijn handje dichtknijpen met een club als Lyon.

19 juli 2022 om 12:30

@4frendondo,

Je bedoelt die Daley Blind die al jarenlang basisspeler en belangrijke schakel is in het Ajax dat gewoon prima prestaties levert op zowel nationaal als internationaal niveau?

Of bedoel je die Daley Blind die al jarenlang basisspeler is in het Nederlands elftal, en daar opbouwend een belangrijke rol heeft en door alle bondscoaches word geprezen?

Of bedoel je die Blind waar de rest van Nederland een hekel aan heeft?

19 juli 2022 om 12:44

PSV en Feyenoord staan te springen om een back. Voor dit bedrag hadden ze een poging kunnen wagen.

19 juli 2022 om 12:47

Dit is mij ook zo'n raadsel Jeroentje. Hoe kan het toch dat niet ajacieden Blind zo absurd laag inschatten. Die speelt bij Ajax gewoon heerlijk op linksback, en Tagliafico staat er terecht achter, terwijl ook dat een hele goede back is. Ik snap echt niet waarom mensen de kwaliteiten van Blind maar blijven ontkennen.

19 juli 2022 om 13:21

Ik blijf Blind een matige back vinden. Hij speelt omdat hij voetballend een stuk beter is in de passing dan Nico.

Puur als back is Nico echt wel een stuk beter dan Blind. Feller in de duels, sneller en defensief ook sterker.

Blind is in mijn ogen een betere LCV. Daar kan hij zich veel met de opbouw bemoeien en kan hij met zijn inzicht goed instappen en rugdekking geven.

Nico kan met gemak naar Barca. 4 miljoen en vervolgens lekker concurreren met Jordi Alba. Kunnen ze Baldé een jaartje verhuren in Laliga.

19 juli 2022 om 13:32

Heb geen hekel aan Blind. Lijkt me best een heel sympathieke gast.

Voetballend hoeven we over Blind geen discussie te voeren en in bepaalde systemen is hij dus heel bruikbaar. Maar verdedigend vind ik Blind een beperkte voetballer, die mijn inziens ook nog eens veels te traag is voor een backpositie.

In 5-3-2 (oranje) of een 4-3-3 (ajax) waarbij de backs opkomen in de VM terugzakt past Blind uitstekend, al krijgt Ajax best wel tegengoals waarbij Blind de man is die verzaakt. Maar zijn opbouwende kwaliteiten vinden diverse trainers belangrijker en nemen deze minpunten voor lief. Nico bezit blijkbaar niet genoeg verdedigende pluspunten of is aanvallend niet goed genoeg om een basisplaats te veroveren ten kostte van Blind.

Ben ik de enige die Tagliavico beter vind dan Wijndal?

19 juli 2022 om 11:30

Leeftijd is ook wel een issue in deze. Daarnaast wou Tiagliafico wellicht ook wel weg?

19 juli 2022 om 11:33

Ja Nico wil wat nieuws en Ajax moet aan de toekomst denken.

19 juli 2022 om 11:38

Nico wil wat nieuws omdat ie anderhalf jaar structureel is gepasseerd voor Daley Blind.

19 juli 2022 om 12:01

En zelf aangaf toe te zijn aan een nieuwe uitdaging in een andere competitie... Dat dit liever bij een andere club dan Lyon was geweest lijkt mij evident.

19 juli 2022 om 12:30

@bongiorno Anderhalf jaar? Nico heeft gewoon tot het einde meegespeeld in 20/21 hoor... kreeg 3 wedstrijden eerder vrij zodat hij fris naar de Copa America kon.

Hij heeft dat seizoen wat wedstrijden gemist door die oogkas blessure. Maar meer niet.

19 juli 2022 om 12:45

Zeker, met een basisplek had hij misschien wel willen blijven

19 juli 2022 om 15:05

Dat maakt Wijndal toch niet beter?

19 juli 2022 om 11:37

Nico is defensief zeker beter, aanvallend is het om het even.

Denk dat alle Ajacieden Nico graag hadden behouden, maar voor de toekomst denk ik dat Wijndal de verstandigste keuze is op dit moment.
Jonge aanvallende back met de Nederlandse nationaliteit (waar Ajax hoog op inzet momenteel) die de nodige Eredivisie ervaring heeft en ook nog een serieuze optie is voor het Nederlands elftal wat de waarde weer kan laten stijgen.

Op Wijndal kan er serieus winst gemaakt gaan worden nog in de toekomst, bij Nico is dit een ander verhaal.

19 juli 2022 om 11:42

Nee, maar Nico is ook niet meer zo goed als drie jaar geleden. Dat vertroebelt het beeld wel.

19 juli 2022 om 12:34

@vernon ik weet echt niet waarop dat gebaseerd is. Puur vanwege het feit dat Ten Hag zijn vriendjespolitiek voor Blind uitte en Nico nooit meer opstelde? Want zijn invalbeurten dit seizoen waren vrij succesvol.

19 juli 2022 om 15:02

Ik vond hem in die invalbeurten minder goed, minder impact. En daarnaast een paar keer te wild erin, dus minder impact en meer risico. Maar goed, hij heeft ook minder kans gehad om een ritme op te bouwen.

19 juli 2022 om 12:03

Natuurlijk, maar daar gaat het hier niet om.

Nico wilde nieuwe uitdaging/stap, eigenlijk vorig seizoen al. Zonder mekkeren doorgegaan en zich in de wedstrijden gewoon op 100% laten gelden.

Toen is er besproken dat hij mocht vertrekken bij bepaald bod.

Is niet dat Ajax Nico perse wil verkopen dus weet niet waar je naartoe wilt met deze opmerking.

19 juli 2022 om 12:17

Eerlijk gezegd vind ik Tagliafico een "smerige" speler die misschien kwa wilskracht beter is dan Wijndal, maar Wijndal is een nettere speler die geen smerige overtredingen nodig heeft. Tagliafico had veel vaker rood moeten krijgen, maar niet gehad omdat hij bij de Top-3 speelt.
Ik ben er niet rouwig om dat hij weggaat bij Ajax.

19 juli 2022 om 12:53

Voor mij is dat ook echt een no-brainer... Hij zal zelf weg willen..

19 juli 2022 om 13:29

Nee hoor, hier nog eentje die liever Nicolas ziet dan Owen!

19 juli 2022 om 13:57

Andere kwaliteiten. Nico verdedigend beter, denk Wijndal beter in de overlap

Blijf het jammer vinden dat hij gaat.

Fijne club voor Nico. Normaliter speel je me ook de El/cl plaatsen en Lyon is een fijne plek om te wonen en in beeld te blijven voor het Argentijns elftal

Kon naar Barcelona maar Ajax liet hem niet gaan. Wat zal hij balen. Succes in Lyon

19 juli 2022 om 11:35

Barca wou niet eens 4 milj betalen maar wou hem huren tot ze contract of liep

19 juli 2022 om 11:35

Barca wilde hem een paar maanden huren. Dan zat hij nu toch weer bij Ajax. Nogal logisch dat Ajax dat niet gaat doen als je alleen Blind overhoudt op die positie en we weten allemaal in wat voor vorm die stak toen.

19 juli 2022 om 12:11

Hahah Barcelona was te gierig om 4 miljoen te betalen voor een back van dit kaliber met 1,5 jaar contract en Ajax wilde hem (logischerwijs) niet verhuren aan Barca in de winterstop. Ongekend dat je deze situatie afdoet als "maar Ajax liet hem niet gaan", kom nou zeg...

Ik vind het jammer dat hij nu in die franse competitie aan de slag moet gaan.

19 juli 2022 om 12:28

Liever nog een jaar bij Ajax houden. 4 mln. is nu ook weer niet je van het en Wijndal moet maar eerst eens bewijzen meerwaarde te zijn. Taglio heeft zijn waarde heel vaak bewezen.

19 juli 2022 om 13:58

Nee, dat gaan we die jongen niet nog een jaar aan doen. Die hoort nu op zijn leeftijd gewoon elke week te spelen. Tis nu eindelijk tijd om hem een transfer te gunnen.

Hij was 2e keus misschien wel 3e voor Lyon en Lyon was ook niet zijn 1e keus. Perfecte match dus.. er is niks mis met Lyon maar ik had hem eerder in Spanje of Italië verwacht

Dat de transfer vorig seizoen nog net afketste is zuur voor hem geweest, want je gunt hem de transfer naar Barcelona. Dat nu alleen Lyon concreet lijkt te zijn verbaast mij wel. Toch zonde dat hij dan naar Frankrijk gaat. Verliezen we deze topper snel uit het oog.

19 juli 2022 om 11:57

Barcelona klinkt leuk, maar volgens mij zochten ze daar vooral een tijdelijk oplossing. Ik verwacht dat de kans op speeltijd bij deze club groter is dan dat die aankomend seizoen bij Barcelona zou zijn geweest. Ondanks zijn 29 jaar toch heel weinig interesse voor deze speler.

Het einde van een tijdperk. Kwam in wat uiteindelijk echt een klote seizoen was en was er dus bij in de grote sprongen die de club sinds toen gemaakt heeft. Vanaf dag 1 impact gehad en een van de eerste spelers die wat gif in de ploeg bracht. Lyon krijgt trouwens wel echt een leuke ploeg, Bosz zal volgend jaar echt moeten gaan presteren (lees: in ieder geval een Champions League plek bemachtigen) anders kan hij het wel schudden vrees ik

Ik had Tagliafico eigenlijk best graag bij PSV willen zien. Ik denk dat hij ook prima basis speler bij ons was geweest. Toch jammer dat hij in Frankrijk aan de slag gaat. Ik vind Spanje dan toch beter bij hem passen.

19 juli 2022 om 12:51

Die stond 100 procent basis bij PSV inderdaad en had sowieso wat toegevoegd. PSV mist strijders, Sangare kan dat niet alleen. Had perfect ook bij Luuk gepast, die die grinta ook wel heeft. Maar gelukkig voor Ajax gaat Tagliafico gewoon naar het buitenland. Met je eens dat hij beter in Spanje past.

19 juli 2022 om 14:05

Ben het ook helemaal met jou eens dat hij inderdaad een vergelijkbare mentaliteit heeft als Luuk. Die twee hadden elkaar prima kunnen aanvullen. PSV mist inderdaad wat kuitenbijtertjes of spelers met peper in hun reet. Ik kan na onze Mexicaanse periode geen spelers voor de geest halen die dat echt brachten. Het is de hoop dat PSV nog een verdediger aantrekt die die mentaliteit dat nog kan brengen maar ik vrees ervoor dat we het met deze selectie moeten gaan doen.

Het zal dan de taak van Luuk worden om ervoor te zorgen dat hij die mindset overbrengt op de rest van het team.

19 juli 2022 om 14:14

Het is dan ook wel pech dat de Mexicaan die jullie nu hebben de enige Mexicaan is zonder pit. Wel karakter getoond natuurlijk na volledig afgeschreven te zijn en alsnog een basisplek te bemachtigen en zelfs in de bekerfinale te scoren. Qua spel blijf ik hem echter een enorme slapzak vinden

19 juli 2022 om 14:37

Verwacht ook wel dat hij naar Engeland of Spanje gaat. Lyon vind ik toch een stap terug

19 juli 2022 om 15:27

Als je de ontwikkeling van Mauro het afgelopen seizoen zag, dan betwijfel ik of Nico Mauro uit het elftal zou spelen. Mauro heeft zoveel meer voetbal dan dat Nico dat heeft.

Tja jammer dat Nico dan naar Frankrijk gaat. Had hem liever in La Liga of de Premier League gezien. Maar goed Lyon is op zich ook wel een prima uitdaging. Die club hoort eigenlijk mee te doen in de top 3 van de Ligue 1. Maar goed geen andere club heeft nu belangstelling voor hem dus dan gewoon maar gaan. Zeker omdat Ajax inderdaad al Wijndal heeft.

Deze man is in zijn tijd bij Ajax uitgegroeid tot een publiekslieveling. Wellicht is Lyon niet zijn droomclub maar het past wel goed bij zijn speelstyle. Een nieuw avontuur is hem gegund.

Eerst martinez nu Tagliafico. wat heb ik jaren lang een hekel gehad aan beide spelers. zie dat maar als een compliment trouwens.

19 juli 2022 om 11:59

Afgelopen seizoen was Nico toch voor een groot gedeelte verantwoordelijk voor de winst van de JC schaal.

19 juli 2022 om 13:49

@ Lampen

Ik vat het ook op als een compliment, dit soort spelers zijn bloed irritant als ze tegen jouw club spelen; maar zijn natuurlijk goud waard wanneer ze voor jouw club spelen. Ik kon me ook altijd ontiegenlijk erger aan van Bommel, Toivoinen etc, maar feit is gewoon dat je dit soort spelers nodig hebt. Wij zijn zo vaak onnodig uitgeschakeld omdat we dit soort spelers niet in de ploeg hadden, dus ik ben blij dat Ajax nu al een aantal jaar ook kijkt naar dit soort spelers.

19 juli 2022 om 15:28

Het is alleen dan jammer dat je tegen Benfica eruit vliegt door o.a. 2 hele domme acties van Alvarez.

20 juli 2022 om 03:31

@ Janssen

Die uitschakeling tegen Benfica was inderdaad erg slecht, en is helaas een probleem wat al jarenlang speelt. Op een of andere manier onder Ten Hag ging alles goed zolang er niets van ons verwacht werd, maar vanaf het moment dat we als favoriet werden gezien. En er verwacht werd dat we wonnen, ging het telkens typisch op zijn Ajax/nederlands fout. Wat dat betreft kan ik niet tot een andere conclusie komen dat we dat soort druk niet aan konden, hopelijk weet Schreuder dit te verbeteren.

Onbegrijpelijk dat Feyenoord hem niet heeft gehaald voor 4 miljoen. Hebben op LB dringend versterking nodig en Tagliafico zou er gelijk staan ook in de EL

19 juli 2022 om 12:20

Zelf ben ik daar heel blij om. Ik waardeer Nico om zijn strijdlust, maar verafschuw zijn vieze trekjes.
Daarbij zou Nico (cultheld in A'dam) zelf nooit de overstap willen maken. Oke, in voetbal is alles mogelijk, maar hier ben ik wel 100% van overtuigd. Sommige spelers horen ook niet zo'n overstap te maken. Niet alleen in NL, ook in andere competities.

19 juli 2022 om 12:42

Vieze trekjes? Zoveel vieze trekjes had Nico ook weer niet hoor. Was gewoon een bijtertje. Maar niet heel veel meer dan dat.

19 juli 2022 om 13:55

@ 4fredondo

Ondanks dat ik denk dat jullie hem goed zouden kunnen gebruiken, denk ik inderdaad ook niet dat hij voor Feyenoord zou kiezen vanwege zijn band met onze aanhang. En ik zal eerlijk bekennen dat ik er ook moeite mee zou hebben om hem in een Feyenoord shirt te zien. Nu weet ik dat wij in Nederland over het algemeen niet van die trekjes houden, maar ik ben ontiegelijk blij dat Ajax ook naar dit soort spelers kijkt.

Wij (al dit geldt dit ook voor andere Nederlandse clubs) zijn al zo vaak Europees onnodig de bietenbrug op gegaan omdat wij dit soort spelers niet hadden; en ook niet wisten om te gaan met dit soort spelers als tegenstander. Ze verdienen vaak niet de schoonheidsprijs, maar zolang het een serieus onderdeel is van het voetbal, vind ik gewoon dat je als club zijnde dit soort spelers gewoon moet hebben. Ze zijn bloed irritant als ze tegen je spelen, en fantastisch wanneer ze voor jouw club spelen.

Jammer, dat Nico vertrek. Dank je wel voor alles krijger.

Onze strijder, ik ga hem missen maar hij verdient dit gewoon.
Ga je goed Nico en bedankt.

En ja hoor, daar gaat Ajax weer. Tien miljoen betalen voor Wijndal. Okay, dat is ie waard. Maar is ie beter dan Nico? Nope. Had je dan beter Nico een verbeterd salaris kunnen geven en zijn contract verlengen met pakweg drie jaar en een gelimiteerde transfersom? Wetende dat Blind het waarschijnlijk echt niet meer kan belopen straks? Ik denk zelf van wel eigenlijk. Want Wijndal moet ook nog salaris hebben neem ik aan. En ja, Wijndal kan je straks met winst verkopen, maar wat koop je ervoor als je onnodig wordt uitgeschakeld in de CL (ik denk dat Wijndal dat niveau simpelweg niet aan kan) of zelfs geen kampioen wordt? Ik had Nico heel graag erbij gehouden.

19 juli 2022 om 14:39

Leuk verhaal, maar Nico wil weg en wat nieuws proberen.

Natuurlijk eeuwig zonde voor Nico dat zijn droomtransfer vorige winter is afgepakt door Ajax. Heeft sinds hij er is alles gegeven voor de club, maar zijn avontuur is niet afgelopen zoals iedereen had verwacht. Een club als Lyon is mooi, maar denk wel dat hij voor deze club zou bedankt hebben in het verleden. Nu zijn de opties voor hem namelijk minder.

19 juli 2022 om 12:21

Correctie: droomverhuur...

19 juli 2022 om 12:34

Zijn droomtransfer is nooit afgenomen door Ajax.

Barca wilde hem huren, en het liefst voor 2 jaar, zodat hij daarna transfervrij was en hem zo over kon nemen.
Barca wilde niet eens 4 miljoen voor hem neerleggen, dus zo'n droomtransfer zal het niet zijn.

Daarbij is Ajax gelukkig geen liefdadigheidsinstelling.

Gezien schaarste aan linksbacks had ik toch wel meer belangstelling verwacht. 4mln is een eitje voor PL clubs bijvoorbeeld, heb je een degelijke speler aan met scorend vermogen en nauwelijks afschrijving. Alles onder de top6/7 had m zo kunnen gebruiken lijkt me. Idem voor Spaanse clubs onder top3. Maar goed, misschien heeft er wel meer gespeeld en je weet niet vele vd salaris eisen of zaakwaarnemers. Mooie speler die wat mij betreft vaker had kunnen spelen afgelopen jaar.

In before alle ''pakte teveel rode kaarten' en 'niet zo goed als 3 jaar geleden' beweringen die nergens op slaan.
Nico was gewoon een goede linksback die het slachtoffer werd van het goed presteren van Martinez op LCV waar Blind altijd stond, en de vriendjespolitiek voor Blind. Want Ten Hag heeft meerdere malen gezegd dat Nico zogenaamd belangrijk was, en maakte hem zelfs 3e aanvoerder. Maar liet hem nooit invallen, en o wee als het een keer gebeurde, dan was meneer Blind woest - ondanks dat die speelde als een krant - .

Toch wel een mooie club hoor, Maar vind het voor de rest wel opvallend dat er zo weinig interesse is. Clubs als Villarreal AS Roma Lazio Porto noem maar op, Maar Lyon zit ook wel op dat niveau, Hebben ook een sterk team

19 juli 2022 om 13:24

En ook als back-up bij sommige clubs kan hij echt wel goed dienen in mijn ogen.
Zo'n FC Barcelona kan toch wel wat gebruiken achter Alba? Die is ook al een stukje ouder aan het worden en om af en toe dan NIco erin te gooien?

Onbegrijpelijk dat de grote clubs Nico niet oppikken. Met alle respect voor Frankrijk maar hij hoort in een grotere competitie

19 juli 2022 om 14:24

Het blijft toch wel zo dat hij bij Ajax genoegen moest nemen met een reserverol. Dat zal grote clubs toch laten denken dat er iets aan de hand is. Ben het met je eens hoor, dat hij bij veel grote clubs prima uit de voeten zou kunnen, maar onbegrijpelijk vind ik het zeker niet. Ik hoop met je mee, dat hij niet voor Frankrijk kiest maar uiteindelijk bij een mooie subtopper in een grote competitie zal spelen.

Als Feyenoord zijnde had ik Taglia prioriteit nummer 1 gemaakt en de best betaalde speler. Maar zou hij zelf waarschijnlijk niet willen. Top speler

19 juli 2022 om 13:08

Nee, denk dat PSV en Feyenoord geen kans maken

19 juli 2022 om 15:58

Tagliafico gewoon captain maken, topverdiener maken met 2 miljoen bruto, een % van de toekomstige transfersom beloven en eventueel laten meebeslissen met transfer en technische zaken. Denk dat Tagliafico dan misschien over te halen is voor Feye

Hoeveel moet ie moet ie kosten eigenlijk? Het is geen superspeler, maar als je hem kan oppikken voor 5 miljoen of minder dan zou ik het zeker doen als Barca zijnde. Prima back up

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren