Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Feyenoord bereikt akkoord met Spartak Moskou over Guus Til

Laatste update:

Guus Til speelt volgend seizoen bij Feyenoord, zo verzekert Voetbal International dinsdagochtend. De Rotterdammers hebben overeenstemming bereikt met Spartak Moskou over een huurperiode voor één seizoen. Feyenoord neemt het volledige salaris over van Til, die zijn contract in Rusland gelijktijdig met een seizoen verlengt. Alleen het laatste papierwerk moet nog in orde worden gebracht.

Til speelt dit seizoen op huurbasis bij SC Freiburg, maar komt daar nauwelijks aan spelen toe. De aanvallende middenvelder ligt bij Spartak Moskou op dit moment vast tot medio 2023. De Russische topclub wil zoveel mogelijk van zijn transferwaarde behouden en verlangt daarom dat de éénvoudig Oranje-international zijn contract verlengt. Spartak Moskou maakte in 2019 achttien miljoen euro over aan AZ voor Til, die in Rusland totaal niet uit de verf kwam.

Overigens werd begin april door Feyenoord Transfermarkt ook al melding gemaakt van de vermeende interesse in Til. Zaakwaarnemer Bert van Dun ontkende toen dat Til met Arne Slot gesproken heeft over een overgang naar Feyenoord. Toen werd gemeld dat de Russen een huursom willen zien van omgerekend 1,7 miljoen euro. Dat geld is bij Feyenoord niet beschikbaar, waardoor er van een tijdelijke overstap vooralsnog geen sprake was. Onduidelijk is of Spartak nu afziet van een huursom, daarover doet Eurostavka geen mededelingen.

Til maakte vanaf 2016 furore bij AZ, de club waar hij ook zijn jeugdopleiding genoot. De in Zambia geboren Nederlander ontpopte zich tot een veelscorende middenvelder en dwong na drie seizoenen in Alkmaar een toptransfer af naar Spartak. Het buitenlandse avontuur van Til liep uit op een deceptie: in Rusland belandde hij al snel op de bank en ook op huurbasis bij Freiburg weet Til dit seizoen geen indruk te maken. Hij speelde slechts zeven duels voor de Duitse club, waarin hij niet scoorde.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het volledige salaris? Hoeveel is dat wel niet joh.

18 mei 2021 om 00:04

1,3 miljoen.

18 mei 2021 om 00:15

Dure speler om even te huren.. Je zou denken dat Feyenoord een keer wat creatieve spelers zou moeten halen waar je evt ook wat aan gaat verdienen.. Heb je zometeen een middenveld met Fer, Toornstra en Til, loopt nou niet bepaald over wat voetballende kwaliteiten

18 mei 2021 om 06:43

Fer zie ik wel vertrekken. Als ze daar een creatieve 6 (type Veerman maar die is te duur) voor terughalen heb je gewoon een goed middenveld. Til is wel iemand die een doelpunt kan maken, ook dat mist Feyenoord.

18 mei 2021 om 07:27

Aouar van Sparta misschien? Hoeveel zou die kosten?

18 mei 2021 om 07:32

Auassar is geloof ik 34 of 35 jaar, dat lijkt me geen heel goed idee

18 mei 2021 om 07:55

Hij bedoelt waarschijnlijk harroui. Speler waar je iets aan hebt. Waarom halen coaches spelers die ze kennen en denken dat de oplossing is? Ik heb nu al weinig vertrouwen in Slot. Hij haalt een speler wat gewoon goed bezet is, kwalitatief waarschijnlijk niet maar dat is het probleem niet! Achterin heb je spelers nodig, verdedigende middenvelders heb je nodig. Andere leuke feit is, Tapia is de beste speler van Celta da Vigo. Goed geregeld weer Feyenoord!

18 mei 2021 om 08:00

die is al een keer mislukt, die gaat niet komen

18 mei 2021 om 08:47

Niet helemaal eens. Toornstra is vrij beperkt, Fer gaat weg of op de bank, daar heb je niks aan, dan blijft er verder weinig over op het middenveld. Kokcu zie ik ook nog wel vertrekken aangezien ze het geld nodig hebben. Dan zit je nog met Antonucci, Diemers en Texeira. Maarja achterin moeten ze idd ook aan de bak om een volwaardige selectie neer te zetten.

18 mei 2021 om 09:23

Adil Auassar, heeft bij Feyenoord gespeeld. Mocht invallen toen Feyenoord 7-0 achterstond bij Psv, nee die gaat niet meer komen denk ik.

18 mei 2021 om 09:41

jullie hebben ook nog een keer ayoub gehaald wat ik echt een hele goede speler vond, super creatief. Vond het toen jammer dat ajax labyad had gehaald en jullie er mee vandoor gingen. Die jongen heeft niks gespeeld omdat creatieve middenvelders gewoon niet bij feyenoord passen. (vinden ze zelf vgm omdat ze altijd van die vechters de voorkeur geven)

18 mei 2021 om 10:45

Ja Feyenoord is goed om spelers te verkloten. Amrabat werd niet goed gevonden en wilde snel weg. Is nu waardige fiorentina speler. Tapia is nu waardige Celta da Vigo speler. Ayoub was niet nodig. Hopelijk gaan er middenvelders weg, zoals Fer, Diemers. Toornstra dient eigenlijk als 12e speler te zijn helaas voor Feyenoord is hij de beste middenvelder die we hebben. Texeira mag ook weg. En 1/2 goede middenvelders aub.

18 mei 2021 om 12:02

Heel veel geld om iemand te huren voor een jaar. Hier heb je helemaal niets aan. Je moet maar afwachten of hij ooit weer op het niveau komt waarop hij speelde bij AZ.

Typische Feyenoord aankoop dit weer. Speler die compleet mislukt is in het buitenland halen om het middenveld te versterken. Lachwekkend.

17 mei 2021 om 23:56

Past in het rijtje Diemers haha, in de jeugd speelt vast een nummer 10 die een stuk talentvolle is..

18 mei 2021 om 08:30

Snap je!
Ik volg Feyenoord niet maar vind al jaren dat ze een grote kans laten liggen.
De jeugd was toch zo goed? Geef ze nu eens een kans jongens, nu ben je steeds maar halve oplossingen aan het verzinnen die niets opleveren. Je haalt Europees voetbal maar onderaan de streep houdt je toch niet zoveel daar aan over. Kies dan maar voor een paar jaar geen Europees voetbal en pas de jeugd in. Laat ze wennen aan het grote mannenvoetbal, laat ze zich bewijzen en kapitaal vormen waar je op de den duur aan gaat verdienen.
daarna kun je doorgroeien en doorselecteren. Ik vind het zo jammer, op deze manier jaag je je jeugd (kapitaal) weg want ze krijgen toch nooit echt een kans.
De play-offs had je dit seizoen ook wel gehaald met een paar jeugdspelers. Dat had veel meer opgeleverd, het idee bij de jeugd dat de Kuip haalbaar is, toekomstige financien, etc.

18 mei 2021 om 09:27

Met advocaat heb je geen trainer die de jeugd gat gebruiken. Of ze nu goed zijn of niet.
Daarom is slot aangesteld.
Volgend jaar komen Werhman, Burger,hall, Hendriks, Azarkan allemaal terug van huurperiode.
Of gelopen weekend is er dan wel 1 gedebuteerd.
Till is natuurlijk wel van een ander niveau als Diemers. Till heeft zich gewoon bewezen bij AZ

18 mei 2021 om 13:32

@bliek, van wie van die spelers heb je de hoogste verwachtingen?

18 mei 2021 om 13:58

@bliek
Ik hoop het echt voor Feyenoord en de competitie, maar ik laat me verrassen.
Dat Advocaat geen jeugd inpast ben ik met je eens, maar dat is dan ook een fout van bovenaf. Je zit al in een fase waarin je nauwelijks wat verdiend, waarom dan zoveel uitgeven aan net niet spelers (dan doel ik niet eens op transfersommen maar aan salarissen). Ga dan voor een visie waarin jeugd past, want dat is iets wat nooit bij Advocaat heeft gepast (correct me if I'm wrong).
Niet iedere jeugdspeler is meteen raak, maar je moet wel doorselecteren en je levensader als club wel gebruiken.
Til heeft zich in het verleden bewezen maar hoe staat hij er nu voor, heeft hij de creativiteit die je nu zoekt en nodig hebt? En ga je daar nu weer zoveel salaris aan betalen als passant?
Hoop dat het uitpakt, maar denk dat je met de jeugd ook best een eind zult komen.
Geduld is een schone zaak

17 mei 2021 om 23:56

precies en weer een met nul creativiteit. ik dacht dat we weer aantrekkelijk voetbal wilden gaan spelen

17 mei 2021 om 23:59

Je kan erop wachten dat Japie Krekel weer eens Afreageert op Feyenoord transfers. Voor een top 4/5 club is dit gewoon een prima aankoop. Deed het bij az niet verkeerd en ging voor 16 miljoen weg. Wanneer hij dat niveau weer kan halen is hij toch beter dan middelmaat wat er nu staat?

18 mei 2021 om 00:01

vooralsnog heb ik er toch niet vaak naast gezeten met mijn kritiek op de transfers van Feyenoord. we hebben creativiteit nodig en dan ga je een loper halen. dan kan jij volgend jaar weer lekker afgeven op Slot zoals nu op Advocaat en zeggen dat het spel niet om aan te zien is. niet zo vreemd dat het spel er niet uit ziet als je geen creativiteit hebt lopen

18 mei 2021 om 00:17

Ik ben het eens met Japie. Precies wat jij al zelf zegt, genieter. Deed het “niet verkeerd” bij AZ en een “prima” aankoop voor een top 4/5 club. Dat is dus het probleem van Feyenoord. Het klein beetje geld dat steeds binnenkomt aan spelers uitgeven die je hooguit 3e laten worden ipv 4e. We moeten eens jaar of twee niks uitgeven. In ieder geval absoluut niet huren of oude vedettes halen. Zet er gewoon jeugd neer, accepteer dat je 5e wordt en spaar eens een miljoen of 50 op zodat je met het nieuwe stadion eindelijk eens de stap omhoog kan maken en echte toppers kunt halen. Dat is het beleid dat Feyenoord moet nastreven imo. Kap met wat je al 10 jaar doet en dus blijkbaar niet werkt.

18 mei 2021 om 00:21

Nee we hebben geen creativiteit nodig. We hebben een leider nodig. Iemand die de ploeg op sleeptouw kan nemen. Berghuis is kwalitatief de beste, maar een zwakke leider. Guus Til vertrok als aanvoerder bij AZ. dat toen al voetballend verder was dan feyenoord....

18 mei 2021 om 00:24

@genieterr.. Maar is Til nou echt een leider dan? Ik denk dat het wel meevalt, zie hem niet als een type speler die even het verschil gaat maken als het niet loopt, niet voor niks dat die buiten Az overal gefaald heeft.. Vind namelijk niet dat Feyenoord minder is dan Freiburg of Cska Moskou

18 mei 2021 om 00:26

@genieterr als je gaat beweren dat we geen creativiteit nodig hebben dan moet je ook niet meer gaan zeuren dat het spel niet om aan te zien is. ik zit niet te wachten op een leider. natuurlijk zou dat handig zijn maar imo niet de hoofdprioriteit. ik zie liever iemand met een geniale steekpass die een mannetje kan passeren op techniek en die de oplossing naar voren ziet zodat onze aanvallers niet meer op een eiland staan en ik eindelijk weer eens wat leuk voetbal kan zien bij Feyenoord

18 mei 2021 om 00:58

@japie_krekel
Afgeven op Til en dan zelf met Hoedt aankomen en twee spelers die niet te halen zijn. Til is wat mij betreft van harte welkom als er maar wel kets is ingebouwd dat we hem ook voor een vast bedrag kan overnemen als de huurperiode succesvol is geweest. Verder Senesi voor de hoofdprijs verkopen en je verlies pakken op Jorgensen en Diemers. Zie graag Pena komen van Emmen, betaalbare middenvelder die met risico durf te spelen ipv kappen draaien tikkie breed Diemers. Verder een rechtsback en Geertruida eindelijk centraal en hopen dat er geld is voor een spits om te concurreren met Bozenik.

18 mei 2021 om 01:01

als Senesi wordt verkocht is Itakura zeker wel te halen en dan ga je er zeker niet op achteruit imo. bovendien schijnt hij maar heel weinig geld te kosten dus je hebt dan nog geld over voor andere versterkingen. Hoedt is transfervrij en daar zal je op dit moment meer aan hebben dan aan Botteghin. dan heb je toch voor weinig geld een voor Eredivisiebegrippen uitstekend centrum staan? bovendien zal Hoedt niet na een jaar weg zijn net zoals Til want je legt hem vast. natuurlijk zie ik ook liever een Doekhi ofzo dan Hoedt maar die is niet haalbaar. Pena of Harroui daar zou je idd een gokje mee kunnen wagen mits ze niet te duur zijn. liever een gokje met spelers met restwaarde dan gokken met huurlingen of spelers waar je niks meer voor gaat vangen

18 mei 2021 om 02:22

@ japiekrekel arne slot weet natuurlijk precies wie hij in huis haalt met Til. Ik ga ervan uit dat kokcu blijft en ik denk dqt burger een serieuse kans gaat krijgen volgend seizoen dan heb je echt een complementair middenveld. Ook senesi gaat blijven denk want de zogenaamde vrienden van feyenoord willen niet dat er spelers verkocht worden omdat met dat geld deze vrienden zelf dan uitgekocht moeten worden als ik het goed begrepen heb.

18 mei 2021 om 03:48

Burger heeft dit seizoen geloof ik maar 5 keer meegedaan bij Sparta. die gaat dan toch niks aan Feyenoord toevoegen? Kokcu is ook niet erg creatief gebleken. over Antonucci weet ik te weinig om te weten of hij dat wel is. ik vind de komst van Til overbodig want dat soort spelers heb je al in huis. ik zou dan liever investeren in type spelers die je nog niet in je selectie hebt en dat zijn de creatieve jongens. anders zitten we straks weer een heel seizoen naar zaadvoetbal te kijken

18 mei 2021 om 04:55

Niet verkeerd? Was gewoon international hoor

18 mei 2021 om 06:34

@kevin1983, Romano Dennenboom heeft ook een interland gespeeld, Babel ook heel veel, Promes idem dito, Veltman en zo is de lijst nog veel langer met internationals die eigelijk niet dat echte niveau hebben.. Til zat er toen bij in een hele matige periode van het NL elftal, daar is hij nu mijlenver van verwijderd

18 mei 2021 om 07:31

Feyenoord is kampioen in overnemen van dit soort spelers, ze werden er wel een keer kampioen door . Lopers kunnen we wel gebruiken aangezien we alleen Toornstra hebben, de rest komt fysiek te kort. Snap de komst dan wel, helemaal als je op de tegenstanders helft wil voetballen en je moet omschakelen. Wellicht ook incalculeren dat Kokcu verkocht gaat worden. Stiekem hoop ik ook op pressie voetbal zoals in 2017. Alleen nog een type EL Ahmadi mis je.

18 mei 2021 om 07:37

Feyenoord heeft geen cent te makken en moet de supporters smeken om financieel bij te springen door af te zien van compensatie voor de ongebruikte seizoenkaarten. Dan mag je als supporter de handen dicht knijpen met een speler als Til. Feyenoord heeft volgend seizoen met Kã¶ckcu, Antonucci en Teixera drie creatieve spelers voor het middenveld. Lijken me er meer dan genoeg. Dan heb je het over kwantiteit ipv kwaliteit, maar hoe wil je kwaliteit aan de selectie toevoegen als je geen nagel hebt om aan je kont te krabben?. Als je denkt dat dat kan, heb je gewoon een chronisch tekort aan realiteitsbesef. Feyenoord is op dit moment in een zelfde positie als Ajax tien jaar geleden. Toen had die club ook geen cent te makken terwijl er talloze lijken in de kasten van voorgaande bestuurders werden gevonden. Dan blijft niets anders over dan de tering naar de nering te zetten en te roeien met de riemen die er zijn. Als Feyenoord creatieve spelers met kwaliteit aan de selectie wil toevoegen, zullen die uit de opleiding moeten komen, met een lege beurs ga je die niet op de markt vinden. Al vind jij kennelijk van wel.

18 mei 2021 om 07:54

0 creativiteit, maar in zijn laatste jaar bij AZ wel bij 17 goals betrokken. Dat heeft Feyenoord nodig.

18 mei 2021 om 08:06

Kokcu gaat wel weg hoor. Is Turks intern. en er is heel veel belangstelling voor

18 mei 2021 om 10:40

@genieterrrr Als je een leider nodig hebt, dan moet je er één kopen, niet huren. En Til is geen natuurlijke leider, dus heeft het op dat gebied geen zin hem te halen. De grootste kwaliteit van Til is zijn extra oaar longen. Verder niks bijzonders. Dan vind 1,3 mln voor een jaartje huur wel erg veel

18 mei 2021 om 10:53

@FR010FRDAM met creatieve spelers om hem heen ja. Wie gaat Til nu diep sturen dan?

18 mei 2021 om 11:06

AEB of Antonucci

18 mei 2021 om 11:15

@genieterrr: Japie heeft gewoon gelijk, die meneer Arnesen mag onderhand wel een keer omver worden gegooid daar want die heeft nog geen enkele speler gehaald die een succes is gebleken. Wat een aanfluiting

18 mei 2021 om 11:22

@FR10FRDAM je gaat dus al je hoop voor zo een cruciaal aspect in je team vestigen op twee spelers die nog alles te bewijzen hebben op dit niveau? Wie weet wordt het een succes maar als ze niet goed genoeg blijken te zijn krijgen we straks een middenveld Toornstra-Fer-Til. Bereid je in dat geval maar weer voor op een seizoen zaadvoetbal want daar zit nul creativiteit in

19 mei 2021 om 13:35

@kokkie
Al die jongens die je noemt zouden voor feyenoord ook echt een versterking zijn.
Behalve Denneboom natuurlijk want ik weet niet eens of die nog wel voetbalt.
Je moet ook gewoon accepteren dat feyenoord geen topploeg meer is.
Het draait om ajax en psv in de eredivsie

17 mei 2021 om 23:56

Hoewel ik vind dat Feyenoord beter moet gaan scouten naar jonge talenten in het buitenland, vind ik dit een goede. Nog niet oud en voor de Eredivisie meer dan prima.

17 mei 2021 om 23:58

Weet jij goede betaalbare opties? Plus directe versterkingen. Zou het niet zo snel weten zonder geld en misschien zonder Europees voetbal

18 mei 2021 om 00:03

voor de achterhoede zou ik sowieso een Itakura, Hoedt of Svensson proberen te strikken. op het middenveld weet ik niet want ik ben geen scout maar in Servie, Kroatie, Zuid-Amerika en Afrika heb je vaak nog creatieve haalbare spelverdelers rond lopen

18 mei 2021 om 00:10

Svensson komt sowieso niet, vrees dat Itakura te duur is, alleen hoedt is misschien mogelijk.

18 mei 2021 om 00:16

Itakura zijn contract liep toch af? en zoniet kunnen we hem misschien huren van City

18 mei 2021 om 00:21

@Japie, over Til ben ik het zeker met je eens maar ik lees vaak dat je zegt dat Feyenoord geen kapitaal opbouwd en dan wil je graag dat Feyenoord Itakura gaat huren, dan bouw je toch geen kapitaal op? Nu met Til een duur salaris en aangezien Itakura een non-Eu speler is gaat daar ook sowieso om minimaal 6 ton.. Ben je om en nabij 2 miljoen kwijt aan spelers die er hooguit voor zorgen dat je 3e wordt

18 mei 2021 om 00:25

op zich ben ik dat met je eens maar nu schijnen we naar verluid ook 2,7 miljoen voor Til zijn huur te gaan betalen. daar bouwen we ook geen kapitaal mee op. voor die 2,7 miljoen kan je misschien Itakura zelfs kopen want zijn contract loopt max nog een jaar en bij City gaat hij niet spelen. Botteghin kan niet meer

18 mei 2021 om 00:28

Veerman van Heereveen is zeer Creatief en haalbaar als ze Senesi echt voor 18 miljoen kunnen verkopen. dan heb je Veerman voor de Creativiteit Til als Loper Berghuis als geweldige rechtsbuiten Muhren gratis binnenhalen een gokje maar je hebt niks te verliezen. maakte er 38 in de KKD als hij er 16 maakt in de Eredivisie heb je een gratis topspits voor Feyenoord. en Pavlidis willem 2 binnenhalen kan als spits spelen en links buiten en doet het al 2 seizoenen geweldig. Kerk Utrecht is denk ik te duur en Vloet Heracles zou een goedkoper alternatief voor Veerman kunnen zijn. weet alleen niet of hij het Niveau aankan

18 mei 2021 om 00:32

Veerman vind ik zeker een goede voetballer en als we een loper halen zie ik liever Flemming van Fortuna definitief getekend worden dan Til die gehuurd wordt voor een dik salaris en na een jaar weer pleitos is. Hoedt is geloof ik ook transfervrij. dat zou wel een prima vervanger voor Botteghin zijn

18 mei 2021 om 00:54

@Ronaldogoat, Veerman is zeker een creatieve speler die Feyenoord goed kan gebruiken, alleen als de verhalen kloppen dat Heerenveen om en nabij de 10 miljoen vraagt wordt het toch wel een hele dure gok, het is namelijk geen zekerheid dat hij het bij Feyenoord gaat redden, het is tegenwoordig gewoon lastig om goedkoop spelers te halen als zelfs Vvv al 6 miljoen vraagt voor waarschijnlijk een one season wonder

18 mei 2021 om 01:13

@Japie
Als jij spelers van City wil huren, dan moeten ze niet jouw teksten over hen in de afgelopen jaren zien..

18 mei 2021 om 01:41

dat is zeker waar maar die Itakura is wel echt een geweldige verdediger hoor. ik hoor vaak mensen praten over de kwalitieten van verdedigers als Martinez, Senesi, Teze, Timber en Doekhi en ook wel terecht maar Itakura kan ook moeiteloos in dat rijtje. die zou ook bij een PSV en Ajax van meerwaarde zijn imo. hij is redelijk snel, sterk aan de bal, sterk in de lucht, sterk in de duels en zijn perfect getimede tackles zijn inmiddels ook wel een beetje een kenmerk van hem geworden. dit is een speler die Feyenoord echt beter zou maken

18 mei 2021 om 02:34

ik vind dat je gelijk hebt en dan nog svensson gratis ophalen bij az Hoedt Muhren gratis binnenhalen, Pavilidis halen veerman halen, en senesi en jorgensen verkopen en zie jij Vloet als optie of denk je dat hij tekort komt?

dit zou een prima opstelling zijn, met dit als prima wisselspelers Geertruida Malacia Botteghin Bijlow Fer Teixeira Linssen Boženík

Marsman
Svensson
Hoedt
Spajic
Haps
Flemming
Veerman
Kökçü
Berghuis
Pavlidis
Sinisterra
18 mei 2021 om 03:51

bij Vloet heb ik mijn twijfels. hij doet het dit seizoen geweldig maar bij PSV kon hij destijds het niveau niet aan. bij Spajic heb ik ook mijn twijfels want die viel me erg tegen dit seizoen maar daar kan je Geertruida neerzetten. in de rest van je opstelling kan ik me zeker vinden, alleen vertrekt Marsman volgens mij naar de MLS als ik me niet vergis

18 mei 2021 om 07:50

Japie Pavlidis gaat bij Feyenoord ook niet redden en een Flemming ook niet. Zeker nu niet. Spajic speelde lcv en daar komt waarschijnlijk Geertruida. Feyenoord moet spelers uit buitenland halen of spelers die echt mee kunnen. Slot moet met niks gaan opbouwen als je kijk wat er allemaal vertrekt. Op RB krijgen wel Hall tergug maar daar moet er nog 1 bij. Kokcu vertrekt denk ik daar een creatieve voor terug halen. Dan te hopen dat je nog een spits erbij krijg. Het word een hels karwei om dit met lege portemonnee te vullen

Bijlow
Aankoop
Geertuida
Aankoop
Malacia
Toornstra
Till
Aankoop
Berghuis
Aankoop
Sinistera
18 mei 2021 om 08:07

Geertruida gaat op de plek van Bootje spelen, want die is van origine een Rcv!

18 mei 2021 om 11:24

@bliek in bv Servië, Kroatië, Zuid Amerika en Afrika zal je zeker nog creatieve haalbare middenvelders kunnen halen maar volgens mij heeft Feyenoord geen scouts momenteel en dan wordt dat lastig

18 mei 2021 om 11:46

Feyenoord heeft op dit moment volgens mij 3 scouts. Pas aangenomen.
Maar die zullen nog niet veel spelers op lijstje hebben staan.

Ik denk dat het voor aankomend seizoen belangrijk is dat er een goede mix komt.
Je krijgt werhman ook nog terug en el boucha maakte afgelopen zonda op mij een prima indruk.

Als je kijk wat er vertrekt Botta, Senesi(waarschijnlijk) Nieuwkoop, Kokcu(waarschijnlijk)
En waar je te kort schiet. Diemers, Fer Texeira . Dan moet er aardig wat komen. Dat gaat met onze financiele status niet lukken.

Azarkan, Hall en hendriks komen ook nog eens terug dus dat hij ervaring haalt vind ik niet gek. Till was op een gegeven moment 1 van de beste van de eredivisie. Ik weet dat niet optimaal is maar je kan inet zo heel veel. Slot is met hem bekend.

18 mei 2021 om 19:46

Als er geen betaalbare opties zijn, haal dan gewoon niemand.

Ik ben helemaal klaar met dit aanmodderbeleid. Allemaal dramatische aankopen binnenhalen als Diemers, en dure huurspelers die uiteindelijk niks toevoegen.
Al met al ben je dan alsnog veel geld kwijt.

Zet dan gewoon jeugdspelers erin en dan word je maar een keer 10de, net als in 10-11. Dat heb ik liever dan deze onzin waarmee je nooit stappen zet en alsnog elk jaar voor plek 4/5 gaat spelen.

18 mei 2021 om 00:01

@Realee Je was me net voor ... Yup typisch Feyenoord die aan Studio Sport scouten doet en ook hij met een AZ verleden. Begint langzamerhand een fetish te worden daar in Rotjeknor. ... Guus Til gaat Feyenoord toch niet dragen en al doet ie dat is ie na een jaar weer pleiten aangezien nog nergens optie tot koop te lezen valt. Het is ietsjes beter 'aangekocht' dan Linssen, Diemers en Pratto maar Til is zowel in Rusland als Duitsland mislukt. Dus in hoeverre is er sprake van dermate toegevoegde waarde? Ben benieuwd of de Feyenoord fans hier blij mee zijn!?

18 mei 2021 om 07:58

@savano, dat hij in het buitenland mislukt zegt me niet zoveel. Dat waren Berghuis, Pelle, Tadic en Luuk de Jong ook. Spelers die slagen zijn op deze leeftijd niet te halen door Feyenoord. Til heeft zeker kwaliteiten die Feyenoord op dit moment mist. En ja redelijk salaris, maar we nemen ook afscheid van Narsingh en Pratto, dus er komt sowieso salaris vrij.

18 mei 2021 om 08:13

We nemen afscheid van:

Narsingh, Pratto, Spajic, Bottegin, Nieuwkoop, Marsman, Haps(?), Kokcu(?), Fer,?
Verbeek, Vente dus er komt veel salaris vrij ( schat zo'n 4, 5 miljoen)

18 mei 2021 om 00:08

Waar dacht je dan dat Feyenoord uit moet vissen? Bij AZ was Til altijd wel een prima speler. Ik denk wel dat hij eerst een tijdje op niveau moet komen.

18 mei 2021 om 00:45

precies. misschien is hij in maart of april dan weer helemaal in vorm en dan kunnen we hem twee maanden later weer uitzwaaien en kan Freiburg hem vervolgens voor een leuke prijs verkopen aan een of andere buitenlandse club

18 mei 2021 om 09:29

Scheelt natuurlijk wel dat dit een fitte jongen is en niet een uitgerangeerde 30-er die al lange tijd bankt. Krijgt ook de hele zomer de tijd zich voor te bereiden op het nieuwe seizoen bij een trainer die hij goed kent.
Ik ben ook geen voorstander van huurconstructies, maar al in mei klagen dat er geen creativiteit bij komt op basis van de eerste transfer voor het nieuwe seizoen is ook wat prematuur. Misschien komt het wel, misschien niet, maar er zijn behalve creativiteit zoals jij het graag ziet nog wel meer gaten te vullen in de opstelling.

18 mei 2021 om 11:25

Dat is zeker zo maar niemand zit weer te wachten op een seizoen zaadvoetbal dus creativiteit heeft wel prioriteit

18 mei 2021 om 00:27

Realee:
Een speler die in het buitenland in zijn beste jaren wel aan het slagen is, komt never nooit niet terug naar Nederland voor een Eredivisie salaris, Guus Til is voor in de Nederlandse competitie meer dan een bruikbare speler, met scorend vermogen, het ontbrak daar nogal de laatste 2 jaar aan op het middenveld.

18 mei 2021 om 04:13

er ontbreekt nog wel veel meer als scorend vermogen op ons middenveld. omdat er geen creatieve middenvelder is die de oplossing naar voren ziet scoren onze aanvallers ook moeizaam

18 mei 2021 om 07:41

Japie ik ben minder kritisch op deze huur da jij ben.
Is het de ideale situatie nee zeker niet. Alleen ik ben bang dat we nog meer spelers kwijt gaan raken. Als hij onder Slot zijn vorm terug krijg is hij een meerwaarde. Was gewoon 1 van de beste van de competitie bij Az.
Daarnaast moeten er uiteraard nog wel spelers komen die een meerwaarde voor de club gaan krijgen.
Maar wil je Slot niet met niks laten beginnen lijkt me dit voor nu prima

18 mei 2021 om 08:08

Is Antonucci niet die ontbrekende schakel?

18 mei 2021 om 08:24

Dat zou idd kunnen niet eens bij stil gestaan.

18 mei 2021 om 12:22

Antonucci ?

Ik lees die naam vaak, maar de beste/betere spelers van de subtopclubs, bleken vaak geen versterking. Gaat iemand dat van twee niveaus lager wel worden?

Ik ben er sceptisch over, maar hoop dat ik er naast zit.

18 mei 2021 om 08:01

Heeft blessureleed gehad dus niet oordelen als je niks weet

18 mei 2021 om 08:50

Gelukkig geen Narsingh of Elia van 53j oud, maar een jonge gast die (neem ik aan) wel wil gaan vlammen om zijn carrière nieuw leven in te blazen. Vond het niet echt een speler die naast zijn schoenen ging lopen, misschien wel iets te snel voor Spartak gekozen, uit onzekerheid over zijn eigen kwaliteiten of toch puur voor het geld..

18 mei 2021 om 08:52

Klagen en zeiken is makkelijk, een oplossing bedenken is voor een ander soort denker. Wat moet Feyenoord dan in jouw ogen? En met welk geld moeten ze een speler kopen die geen typische Feyenoord aankoop is? Geld uit jouw spaarvarken misschien? Er zijn zoveel spelers mislukt bij Feyenoord die nu goed spelen in het buitenland, dit is gewoon de omgekeerde variant. Pessimist.

18 mei 2021 om 09:03

Probleem is ook nog eens dat het helemaal geen aankoop.is maar een gehuurde speler. Verdien je dus helemaal niets aan en staat jeugd in de weg
Armoe

18 mei 2021 om 10:06

Hoezo typisch Feyenoord: Tadic, Stekelenburg, Luuk de Jong, Emanuelson, Berghuis, Elia, Van Ginkel, Schöne. Gebeurt bij zo veel clubs.

18 mei 2021 om 10:25

Opzich geen verkeerde speler , het is maar de vraag hoe hij het weer in de Eredivisie gaat doen... ik vind hem alleen te duur.
1,3mln voor een verhuur periode terwijl we amper geld hebben, we leren het nooit 🤦🏻‍♂️

18 mei 2021 om 11:04

Zoals Berghuis, bedoel je? Kan me namelijk herinneren dat ik toen precies dezelfde geluiden hoorde...

18 mei 2021 om 11:06

Weet jij betere opties dan? Ik hoor het graag van je. Feyenoord kan ook shoppen in de Eredivisie en aankomen met spelers als Diemers en Linssen maar of we daar nou zoveel beter van zijn geworden?

Ik vertrouw erop dat Slot weet wat hij doet. Heeft bij AZ iets moois neergezet en verwacht dat Feyenoord ook op die manier zal gaan spelen. Met Til en Toornstra heb je in ieder geval een goed blok voor ogen voor de defensie.

18 mei 2021 om 12:41

@realee "typische Feyenoord aankoop dit weer.'

Nu wachten totdat zij ook Vlap gaan huren

Wel jammer dat het om een huurperiode gaat, dit was echt een leuke speler bij AZ en je zou hem nou toch vrij goedkoop kunnen kopen op nog een goeie leeftijd. In de Eredivisie gaat hij toch wel presteren, dus dan verdien je er later ook nog wat aan. Huren met optie tot koop zou nog het beste zijn.

17 mei 2021 om 23:58

Maar die gast hebben ze voor 17 miljoen gekocht als ik me niet vergis. Die laten ze niet voor een habbekrats gaan.

18 mei 2021 om 00:02

18 miljoen zelfs, maar goed, zijn marktwaarde is nu ca 6 miljoen dus als je dat er voor kan aftikken? Stel je verkoopt Senesi voor 18 miljoen en je haalt er deze jongen van voor 6 miljoen, een spits voor 6 miljoen en een zuid Amerikaanse verdediger voor 6 miljoen. Probeer je nog wat te vangen voor een Jorgensen, Kokcu etc en je bent al een heel eind

18 mei 2021 om 00:05

6 miljoen veelste veel voor een simpele loper als Til. Niet aan beginnen

18 mei 2021 om 06:39

@Bme12, als je Senesi kwijt raakt voor 18 miljoen denk je dan echt werkelijk dat Feyenoord 18 miljoen kan steken in transfers? Voor zover ik weet hebben ze nog een schuld lopen bij de VvF, als het goed is gaat er een % naar zijn oude club ook.. Zo kom je wel in de financiële problemen als je op deze manier zaken gaat doen

18 mei 2021 om 08:02

Die vrienden worden uitgekocht door de (aankomende) investeerders.

18 mei 2021 om 09:43

@NicoMos, eerst zien, dan geloven.. Volgens mij zijn ze ook al jaren en vele miljoenen verder om een nieuw stadion te bouwen, komt ook niet echt van de grond tot nu toe

18 mei 2021 om 13:37

@Kokkie, ik begreep van een Feyenoord-supporter dat ze 15 % af moeten dragen van de winst.

Prima, al kun je met een huurspeler niet zoveel. Je kunt nu wel mooi Kokcu dik verkopen en rustig op zoek naar waardige opvolger.

18 mei 2021 om 00:00

Heb je Kokcu zien spelen dit seizoen? Echt helemaal niks bijzonders.... Daar gaat in deze Coronatijd echt niet dik voor betaald worden.

18 mei 2021 om 07:19

Ik heb hem zelf geregeld zien spelen en toen was het dramatisch. Feyenoorders in mijn omgeving denken daar precies zo over. Hij toont eigenlijk geen progressie en op dit moment is hij in mijn ogen ook niet het niveau dat Feyenoord moet nastreven... Dus hoe kan je daar dan dik aan verdienen?

18 mei 2021 om 07:34

Kocku heeft gewoon een bagger jaar gehad. Heeft niet veel gebracht. Op de een of andere manier zien bepaalde clubs toch wat in hem. De interesse is nooit weggegaan.

18 mei 2021 om 08:03

Kokcu kan naar: Arsenal, Sevilla, Ac Milan. Is Turks international en veel clubs zien brood in hem

18 mei 2021 om 08:04

@de toekomst, ik blijf van mening dat dit meer door Advocaat komt en hoe hij gebruik is dan aan Kokcu zijn talent. Die jongen was aanvoerder van onder 19 en had in zijn eerste seizoen als 18 jarige 3 goals en 4 assists in 580 minuten. Is daarna volkomen verkeerd gebruikt omdat Advocaat hem inzette als lopende middenvelder. Sowieso is het in het systeem van Advocaat enorm moeilijk om te renderen als aanvallende/creatieve kracht

18 mei 2021 om 08:10

Advocaat heeft een geweldig eerste jaar gehad maar heeft het tweede jaar bijna allesfout gedaan.
Als ik Sinnistera tegen RKC zag was het gewoon om te huilen. Die jongen kan best voetballen maar het vertrouwen is volledig uit de ploeg.
Ik zie ze zelfs niet van Sparta winnen.

18 mei 2021 om 10:53

Sinnistera heeft gewoon tijd nodig. Bijna een jaar geblesseerd geweest. Dus die kan je niet op Advocaat zetten. En als ik eerlijk ben dan kan dat bij Kocu ook niet. Want hij is gewoon de eerste die zijn kop laat hangen als het niet goed gaat.

18 mei 2021 om 11:08

Meestal wordt Kokcu als eerste geslachtofferd.

18 mei 2021 om 19:27

en terecht. die laat het nooit zien

Weet niet wat ik ervan moet vinden. We hebben amper geld dus spelers als Propper, Lammers (huren) komen niet. Wel 2 jaar amper gevoetbald. Een speler die in Slot z’n systeem past. Laat het hem maar bewijzen.

18 mei 2021 om 12:46

@leftr12 Nee kaliber spelers als Propper gaan niet komen, je moet gokken op Vlap en Vormer

Is dit nou de speler die je echt beter zal gaan maken? Niet geslaagd bij een Spartak en Freiburg. En dat voor zijn volledige salaris? Op huurbasis, wat natuurlijk echt weer een korte termijn oplossing is. Maar ja, aan de andere kant: Feyenoord heeft geen geld, dus moet het op een creatievere manier gebeuren. Echter verdienen ze hier ook niks mee. Misschien dit geld stoppen in goede scouts?!

17 mei 2021 om 23:57

Vergeleken met de spelers die Feyenoord nu heeft echt wel lijkt me. Denk dat hij volgend seizoen flink kan gaan verrassen

18 mei 2021 om 00:04

Is gwn een redelijk goede speler voor ik de eredivisie die niet kon aarden in het buitenland. Past ook in slot zijm systeem. Fer en diemers zijn gewoon niet goed genoeg en gaan ook niks opleveren waardoor je geen vervanger kan halen. Denk dat we naar een middenveld moeten gaan van til, toornstra, bouchataoui, wehrmann, burger en fer en deze jongens gewoon met elkaar de concurrentie aangaan. Diemers zou ik lekker verhuren en hopelijk verdien je er nog wat aan.

18 mei 2021 om 08:05

ik mis Antonucci...

18 mei 2021 om 08:52

Nou ja, niet kon aarden? Hij heeft gewoon niets klaargespeeld. Hij heeft een gemiddeld scorend vermogen en is verder behoorlijk beperkt. Als Feyenoord volgend seizoen weer een statisch middenveld zonder creativiteit heeft, heb je sowieso niet veel aan Til. Zo'n speler rendeert alleen als hij die ballen krijgt richting de 16.

18 mei 2021 om 16:47

klopt ben antonucci en texeira vergeten (alhoewel texeira liever op de vleugel zie). bkijk er in ieder geval naar uit om slot aan de slag te zien gaan

18 mei 2021 om 07:39

Fornus Klaassen is in buitenland ook niet geslaagd is nu zeer belangrijk voor Ajax.
Till was bij AZ gewoon de man. Als hij onder slot dat terug krijg is het gewoon een meerwaarde.
Ik vind het voor nu een prima versterking.
We hebben nagenoeg geen geld. Er zullen nog meer spelers gaan vertrekken dus om te beginnen voor Slot prima.
Echter moeten er nog wel spelers bij en ik hoop wel dat er spelers komen waar we waarde aan gaan hebben. Het moet een mix worden maar ja dat is wel lastig met de middelen die we hebben

18 mei 2021 om 11:00

@Bliek Klaassen niet geslaagd? Ga dat maar in Bremen vertellen. Dan denk ik dat je een heel ander verhaal hoort

18 mei 2021 om 12:25

Een groot verschil: Klaassen kwam van Ajax en kon het niet bolwerken in de Premier League. Bij Ajax had hij zich allang bewezen en ook bij Werder in de Bundesliga heeft hij het uitstekend gedaan. Til kon het niet eens bolwerken in Rusland en bij Freiburg speelde hij z'n wedstrijden veelal bij de beloften. Dan kun je toch niet bepaald van een vergelijkbare situatie spreken. Er zit sowieso nogal wat tussen Ajax en AZ. Ik kan maar niet begrijpen waarom een Til juist de eerste speler is waar ze achteraan gaan. Die jongen rendeert alleen met iets waarvan Feyenoord niets heeft, namelijk creativiteit richting het vijandelijke doel toe en veel beweging voorin. Overigens is Til nooit de(!) grote man bij AZ geweest.

18 mei 2021 om 08:14

niet geslaagd.....kwam door blessureleed bij Frteiburg!

Speelde onder Slot destijds goed. Weet niet hoe hij nu is, laatste 2 jaar weinig gespeeld en zelfs bankzitter in Duitsland. Ben benieuwd! Eerlijk gezegd weinig creatieve oplossing zo

Ik dacht dat slot voor feyenoord spelers beter ging maken. Goeie deal voor die Russen, slim ook dat ze gelijk met een haar verlengen. Het was niet veel met Guus in Duitsland.

Leuke aankoop/huur, hoop op meer van deze aankopen, mits dit natuurlijk doorgaat. Eigenlijk nu nog een scorende nummer 9, maarja, waar haal je die als subtop van Nederland met een geringt budget vandaan?

17 mei 2021 om 23:58

Misschien Vincent Janssen?

18 mei 2021 om 00:02

Die verdient miljoenen in Mexico en de laatste keer dat ik iets van hem hoorde zat hij daar erg op zijn plek, waarom zou hij komen? Daarnaast zou er dan ook nog een transfersom betaald moeten worden..

18 mei 2021 om 00:02

Lammers huren zou gruwelijk zijn. Speelt amper. Was bij Heerenveen echt een topper.

18 mei 2021 om 00:16

Lammers zou een goede optie zijn, zou niet weten waarom beide partijen er onwelwillend tegen over zouden staan

18 mei 2021 om 00:09

Wilfried Bony is transfervrij, zelfde geld voor spitsen als Sturride, Alex Teixeira enzo. Die zullen het toch niet verkeerd zijn? Ik denk dat Feyenoord naar dit soort spelers moet kijken voor de korte termijn

18 mei 2021 om 00:17

Die zijn qua salaris onhaalbaar en Feyenoord moet juist kijken naar de lange termijn. Ik zie liever dat Bozenik het vertrouwen krijgt dan dat er een versleten vedette komt

18 mei 2021 om 00:25

Ja type a la pratto erbij prima

18 mei 2021 om 00:35

Zijn natuurlijk nog wel even van een ander kaliber die ik op noem, alleen Feyenoord zou toch wat moeten. Stel je hebt zo’n een spits die een keer een geweldig seizoen nog draait en je wordt 2e, dan verdien je dat allemaal meteen terug

18 mei 2021 om 06:45

@BME12, en stel dat het dan een gevalletje Makaay, Hofland wordt, dan geef je dikke vette salarissen uit, wordt je weer 6e en kan je alsnog opnieuw beginnen.. Zou het voor Feyenoord niet gewoon een keer verstandig zijn om ander beleid te voeren, 1 die op toekomst is gericht en niet op alleen het volgende seizoen? Het is toch apart dat zolang ik voetbal volg Feyenoord nooit echt veel geld heeft terwijl het wel een grote club is? Halen ze een keer de CL en dan verdampen ze dat geld gelijk weer aan eredivisie middelmaat en zie waar je staat nu, op deze manier kom je nooit verder dan af en toe een incidentje naar boven

Niet verkeerd, maar een huurperiode.. ik had dan liever Flemming op permanente basis zien komen. Zelfde type, maar haalbaar en niet veel minder

17 mei 2021 om 23:59

Niet veel minder? Vind ik wel een gewaagde uitspraak aangezien Flemming tot nu toe alleen bij Fortuna en NEC heeft gepresteerd, terwijl Til dat bij AZ heeft gedaan.

18 mei 2021 om 00:01

En bij Spartak en Freiburg dat vooral niet heeft gedaan. Bij Flemming weet je nog niet wat zijn plafond is, maar het talent spat er vanaf, met Til haal je een jongen binnen die al 2 jaar nauwelijks speelt en als hij speelt bedroevend slecht speelt. Dan lijkt Flemming mij meer het gokje waard.

18 mei 2021 om 00:10

Flemming heeft het inderdaad alleen nog bij Fortuna laten zien, maar wel op een zeer overtuigende manier als je het mij vraagt. Hij scoort makkelijk, bereidt veel goals voor, bespeelt de ruimtes heel goed, je ziet duidelijk de spelintelligentie en hij heeft branie. Je hoeft er bij hem niet voor te vrezen dat hij in een nieuw team zich ineens ingetogen opstelt. Hem zou ik veel liever zien dan dat er iemand gehuurd wordt

18 mei 2021 om 11:09

Diemers deed het ook geweldig bij Fortuna terwijl we hem bij Feyenoord alleen maar zien schutteren. Liever een speler met wat meer ervaring op hoger niveau.

18 mei 2021 om 00:00

Flemming? Dan ga je dus echt alleen nog maar types Diemers halen? Als je ook maar iets wilt gaan presteren kan je echt niet met een middenveld met Diemers en Flemming aankopen. Dan ga je serieus gewoon 10e eindigen ofzo

18 mei 2021 om 00:12

Want iedereen die van Fortuna komt is een type Diemers? Die twee zijn totaal andere voetballers, als type volstrekt onvergelijkbaar. Flemming is gewoon bij 19 goals betrokken, is net als Til een lopende 10 die een spits kan ontlasten en de ruimtes goed kan bespelen.

18 mei 2021 om 01:36

@bme12 Diemers heb ik nooit een hele speciale voetballer gevonden, zelfs bij De Graafschap was hij niet eens de beste speler, was zelfs blij dat hij wegging. Bij Fortuna idem, hij maakte veel goals maar kwa veldspel is het een matige speler. Als ik dan naar Flemming kijk bij Fortuna, zie ik een keihard werkende nummer 10 wie makkelijk goals maakt en echt perfect in het systeem past dat Slot hanteert.

18 mei 2021 om 01:53

Exact Aguero. En het is een speler waar je jarenlang plezier van kunt hebben, in plaats van één seizoen. Plus nog de restwaarde. Flemming heeft zoveel gif, en is ook een killer. Als Jørgensen blijft, zou hij heel blij zijn met zo'n bliksemafleider. In plaats van dat hij zo geïsoleerd staat en er nul aansluiting komt nu. Til is geen verkeerde speler, maar huren.. vind ik niet de beste zet

18 mei 2021 om 09:28

@bobiku29: Maar kan je wellicht niet over én én hebben? Ik zie in Flemming meer creativiteit dan bij Til in z'n beste AZ-jaar. Nu heeft Til al wel een hoger niveau aangeraakt natuurlijk.

18 mei 2021 om 15:40

Beide halen bedoel je? Ik vrees dat daar geen budget voor is

18 mei 2021 om 19:10

Ik vraag me af hoeveel Flemming zou moeten kosten. Kan me niet voorstellen dat Fortuna miljoenen zou verlangen.

Ik weet niet precies wat ik hiervan moet vinden. Aan de ene kant nog een prima speler denk ik en gelukkig een huur periode, want ik zie het al gebeurden dat we hier miljoenen voor neerlegde en die weer niks deed. Als hij nou een verschil kan gaan maken is definitief overnemen nog altijd een optie als daar het geld voor is.

Toch niet zo positief dat hij ook bij een club als Freiburg niet aan minuten komt. Vraag mij ook af of deze jongen zoveel beter is dan een Toornstra op dezelfde positie. En of Feyenoord niet beter opzoek had kunnen gaan naar een echte creatieve middenvelder of een echte sloper voor op 6. Dit is echt een net niet transfer, zeker nu het alleen huur bedraagt

dat is behoorlijk wat geld voor 1 seizoen gelukkig is het wel een directe versterking, hopelijk komt Svensson ook nog als Rechtsback en als ze Senesi verkopen dan kunnen ze Veerman halen voor op het middenveld en Pavlidis voor in de spits/buitenspeler is nog jong en presteert al 2 jaar geweldig. en dan Muhren gratis binnenhalen. en Jørgensen verkopen en een centrale verdediger halen/ huren

18 mei 2021 om 00:31

Mühren? Dat lijkt me een goed idee, mits Feyenoord degradeert. Iets waar ik niet op hoop

18 mei 2021 om 00:35

wat heb je te verliezen? Bozenik scoort niet Jorgensen scoort niet Muhren maakte er 38 in de KKD en gaf ook nog eens veel assist, al zou hij er maar 10 maken dan ga je er nog op vooruit ten opzichte van nu en hij is Gratis.

18 mei 2021 om 00:40

Michiel Kramer zou er ook 38 maken bij een aanvallende ploeg in de KKD, dus dat zegt me niet zo veel. Bozenik scoort wel als hij gaat spelen. Jørgensen is een ander type spits, maar die maakt er minstens 15 als hij fit is en het vertrouwen krijgt. Met een spits die er 10 maakt ga je er niet op vooruit. Dat hadden Jørgensen en Bozenik ook wel gehaald als Linssen niet de spits was geweest

18 mei 2021 om 00:59

ik ging ook uit van het slechtste resultaat maar voor kramer legde jullie redelijk wat geld neer Muhren is gratis. en jullie hebben nu eenmaal niet meer de luxe om voor goede spelers te gaan, die 100 zeker iets toevoegen want die kiezen voor Ajax Psv of AZ en als je Muhren haalt kan je misschien nog 5 miljoen krijgen voor Jorgensen want die is inmiddels ook 30

18 mei 2021 om 01:06

Haha dan zie ik nog liever Kramer zelf terugkomen, die is nu ook gratis. 😉

18 mei 2021 om 01:20

we zullen zien als hij niks laat zien in de eredivisie dan heb jij gelijk, als hij er 15 inschiet dan was het een gemiste kans.

18 mei 2021 om 01:23

Als hij er bij Cambuur 15 inschiet wil dat niet zeggen dat hij dat bij Feyenoord ook zou doen

18 mei 2021 om 01:49

klopt het kan dan 2 kanten op 1 hij bezwijkt onder de druk van een topclub of 2 hij maakt er 25 bij Feyenoord grotere club dus meer kansen voor de spits

18 mei 2021 om 02:00

Het is een fabeltje dat een spits per definitie meer kansen krijgt bij een topclub. Kijk naar Giakoumakis, die krijgt bij VVV elke bal en is helemaal het mannetje. Beeld hem in bij Feyenoord, waar niet hij, maar Berghuis, Sinisterra, Linssen en Toornstra meer verantwoordelijkheid dragen dan hij. Dan krijgt hij minder vaak de bal, krijgt hij niet per se meer kansen en is zijn rol een stuk nederiger

Mn vertrouwen in arnesen en slot (die zal achter deze keuze staan) is opeens helemaal niet meer zo groot. Het thema leek te zijn: jeugd de voorkeur en waarde creëren voor de toekomst. Wat doen ze, ze trekken een speler aan die je niets gaat opleveren, alleen maar geld kost en de jeugd in weg gaat lopen. Ik sta hier alleen achter als fer, diemers, kokcu en teixeira vertrekken. Je haalt antonucci binnen, je laat net bouchataoui minuten maken en je hebt werhman die het uitstekend doet in Zwitserland. Wat voor een teken geef je die dan? Alleen Als til de ervaring wordt die samen met 2 jonkies gaat spelen dan snap ik het wel.

18 mei 2021 om 00:08

Hoe bedoel je opeens? Dit is dezelfde TD die Pratto, Diemers, Texeira en Spajic al een vracht met miskopen heeft binnengehaald. Arnesen is geen wonderdokter ofso die met een lege portemonnee spelers haalt voor de top van Nederland. Dat lukt niemand.

18 mei 2021 om 00:21

Pratto moest van advocaat, Diemers moest van advocaat, spajic vindt ik geen verkeerde en teixeira twijfel ik nog over. mijn idee was dat advocaat er erg de hand in had afgelopen transferperiode en dat met zijn vertrek er meer spelers als antonucci, balde en conteh zouden komen. spelers voor de komende jaren. en ik snap dat het moeilijk is zonder geld maar als het klopt dat Feyenoord zijn salaris over gaat nemen is dat gewoon 2,7 mil. dat is toch gewoon geld daar haal je toch wat leuks van?

18 mei 2021 om 00:22

daar had je wellicht die Flemming van Fortuna voor kunnen halen voor die 2,7 miljoen. een soortgelijke speler met groeipotentie als je dan toch perse een loper wil en die had je dan meteen definitief onder contract staan. Til is na een jaar weer pleitos en kost je geld wat je nooit gaat terug verdienen

18 mei 2021 om 00:30

Ik vind het zo mooi dat we het daar dan een keer volkomen over eens zijn Japie, ik pak de champagne. Ik begrijp niet hoe ze een huur kunnen prevaleren boven het aanschaffen van een talentvolle, relatief goedkope speler met restwaarde

18 mei 2021 om 00:42

niet altijd maar wel vaker toch? ik en Ijsmuts kunnen het zelden eens worden ik ben ook niet van de huurspelers. ik zie dan nog liever een talent de kans krijgen die net niet goed genoeg is dan een speler die na een jaar weer weg is. mits het echt op een essentieke positie is en er een realistische optie tot koop is zoals voorheen met Pelle en Berghuis. Schouten hebben we vorig jaar al laten lopen voor 2 miljoen wat ik jammer vind want zo een jongen slaagt misschien niet gegarendeerd maar heeft wel talent en doorgroeimogelijkheden. in dat kader zie ik idd ook 10 keer liever een talentvolle speler als Flemming komen dan een Til die gehuurd wordt

18 mei 2021 om 00:48

Kleine kantekening: blijkbaar gaat til flink salaris inleveren om hier te kunnen spelen. om wat voor bedragen het dan wel gaat weet ik niet, maar t is iig geen 2.7 mil

18 mei 2021 om 00:55

En ik ben het vrijwel altijd eens met IJsmuts, haha. Maar Schouten was dus in 2019 al. Niet dat die zomer zo geweldig was, want voor dezelfde positie werd Kelly gehaald. Maar twee miljoen voor een speler van Excelsior vonden ze denk ik toch wel een risico. En daar kan ik me wel in vinden. Ik vond het toen al vooral vervelend dat ze niet met Clasie verder wilden

18 mei 2021 om 01:09

@odesza ok, dat scheelt weer. ik ben alleen geen voorstander van huurdeals, mits er een optie tot koop is zoals met Pelle en Berghuis die haalbaar bleken te zijn voor Feyenoord na hun huurperiode

18 mei 2021 om 01:11

@bobiku29 ja dat klopt wel alleen als je dan zo een Kelly haalt idd heb je alsnog een groot risico genomen. dat Clasie niet werd gehouden kon ik destijds wel begrijpen. die speelde toen echt een matig seizoen bij Feyenoord

18 mei 2021 om 01:17

Maar Clasie was wel op zijn best als er echt druk werd gezet. Als ze erop vlogen tegen Ajax en PSV dat jaar, dan zette hij de toon qua drukzetten. Als je dominant wil spelen kun je zo'n speler heel goed gebruiken. Tijdens die 6-2 was hij goed, in Eindhoven speelde hij meesterlijk, net als thuis tegen PSV. Zelfs in die halve finale van de beker, 0-3 tegen Ajax, speelde hij uitstekend. Hij stelde ook regelmatig teleur, daar niet van. Maar hij had ook jaren weinig gespeeld. Laatst speelde hij bij AZ weer erg goed overigens

18 mei 2021 om 01:50

ik zie ook tien keer liever een Clasie dan een Diemers of Fer hoor. Clasie heeft iig een goede pass in de benen en ziet vaak de oplossing naar voren. dat kan je van Diemers en Fer niet zeggen

18 mei 2021 om 02:07

Precies. Diemers kapt zo vaak terug dat het soms lijkt alsof hij zijn eigen kapbeweging uit wil kappen, om hem vervolgens terug te spelen. Komt ook wel een klein beetje door zijn rol, want hij mag niet zo diep spelen, terwijl hij juist aan de rand van de 16 wel dreigend is. El Bouchataoui gaf zondag voor mijn gevoel ook een aantal matige ballen, maar wel steeds snel vooruit en dan kom je toch een beetje aan voetballen toe. Het gerucht was er, van Clasie. Laat maar lekker komen. Ik ben in ieder geval al blij dat Van de Streek nu niet komt

18 mei 2021 om 04:04

waarom niet. veel geld hebben we toch niet, mits Senesi verkocht wordt. dan zou je Hoedt, Clasie, Itakura, Fleming en Harroui kunnen proberen binnen te halen. is Harroui te duur zou je nog een gokje met Pena kunnen nemen die ook aardig creatief is. dan heb je je voor niet al teveel geld toch aardig goed versterkt. we kunnen naast Senesi vast nog wel wat overbodige spelers slijten. dan zou dit denk ik een prima opstelling zijn, al kan de spitspositie mogelijk een probleem worden. Pavlidis wordt veel genoemd. dat zou ook wel wat kunnen zijn. of je hier meteen derde mee wordt weet ik niet maar we krijgen dan iig veel leuker voetbal te zien. verdedigend wellicht wat kwetsbaar maar tegen de sterkere teams kan je dan een van de middenvelders vervagen met een controleur (bergwijn moest trouwens Berghuis zijn natuurlijk)

Bijlow
Geertruida
Hoedt
Itakura
Malacia
Flemming
Clasie
Harroui
Bergwijn
Bozenik
Sinisterra
18 mei 2021 om 08:16

Feyenoord gaat nooit 2.7 miljoen salaris betalen. Waarschijnlijk is dat 1.1 miljoen

18 mei 2021 om 01:28

Het is lastig om de jeugd een kans te geven als de bovenbouw helemaal naar de klote is geholpen door de vorige bestuurder van Feyenoord. Enige wat Feyenoord kan doen is A junioren snel bij de eerste halen en voor de leeuwen gooien of ze elders ervaring laten opdoen.

18 mei 2021 om 11:20

@Bereta Ook bij de jeugd zit een probleem........ Die hebben een 1,5 jaar alleen maar getraind en geen wedstrijden gespeeld. Dus die zijn er ook niet beter op geworden de laatste tijd. Ze zullen met de verhuurse jonge spelers moeten doen. Alles van onderaf gaat nog een jaar langer duren

18 mei 2021 om 11:15

Je hebt meer spelers nodig en het liefst met wat ervaring. Diemers voldoet niet en Fer en Kokcu zal vertrekken. Je moet dus 3 spelers dat veel minuten maakt vervangen. Til is daar een goede vervanger voor. Met Toornstra naast hem heb je dus nog 1 plek vrij in de basis en nog 1 of 2 spelers dat zal invallen. Antonucci, El Bouchataoui, Wehrmann, Texeira en wellicht Burger zullen gaan moeten uitmaken wie bij de selectie blijft en ik schat in 2 spelers zullen verhuurd/verkocht worden. Zo gek klinkt dat toch niet?

Wat schiet je hier nou mee op? Eerst is het maar afwachten wat je krijgt want hij heeft 2 jaar niks gedaan. Mocht het in het gunstigste geval wel een goede versterking zijn dan sta je weer de jeugd in de weg. Nu zullen er waarschijnlijk reacties komen dat er geen jeugd is, maar je zal ergens moeten beginnen. Je blijft in dezelfde vicieuze cirkel hangen en volgend jaar kan je als het tegen zit weer 5de worden. Wat hou je dan over? Niks want Til gaat gewoon terug en je bent een jaar verder zonder geld of jeugd of investering.

Prima versterking voor feyenoord nu nog wat jonge goede talenten kopen die weer waarde creëeren. Kampioen worden zit er de komende 2 a 3 jaar toch niet in. Maar 5e worden zoals dit jaar mag ook niet meer gebeuren minimaal top 4 is moet de maatstaf zijn

En wederom een huurling met een super hoog salaris.
Niets om op verder te bouwen of aan over te houden.

Feyenoord kan beter kijken naar wat meer creativiteit voor op het middenveld. Buiten dat, waar gaat TIl spelen. Op 10?. Wat gebeurt er dan met Kokcu?. Waar gaat hij spelen of wordt Kokcu verkocht?. Zolang Kokcu er zit is dit echt een totaal nutteloze versterking in mijn ogen. Ik zou als ik Feyenoord was een poging doen om te kijken bijvoorbeeld of Harroui van Sparta interesse heeft om over te komen. Dat is een prima speler die hard werkt en nog een zeer verfijnde techniek heeft. Die zal overigens ook niet meer dan 5 a 6 mil kosten. Mocht Senesi verkocht worden zou Feyenoord het kunnen proberen bij hem. Veel goedkoper dan bijv Veerman en niet veel minder dan Veerman. Naar zulke middenvelders moet Feyenoord kijken, maar nee. Gewoon weer voor een simpele speler als Til gaan, die gewoon niets toevoegt qua creativiteit.

Ik snap Feyenoord niet echt. Waarom weer een middenvelder huren en ook nog eens zijn hele salaris?? doe dan 50/50 want hij gaat zo wel aan spelen toekomen en zijn waarde behouden; dat is genoeg winst voor Spartak die een enorme kat in de zak hebben gekocht.

18 mei 2021 om 00:58

Ik vind dit wel een directe versterking voor Feyenoord. Denk dat dit wel goed uit gaat pakken... Alleen beetje zonde van 't geld om deze speler met dit salaris te huren, maar ja..

Heerlijk om dat wanbeleid van feyenoord te zien. Dit bewijst maar weer eens dat AZ al dik over feyenoord heen zit met alles.

18 mei 2021 om 02:10

Ja, hoe vaak zijn ze de afgelopen tien jaar ook alweer boven Feyenoord geëindigd? En hoeveel prijzen hebben ze gewonnen? Voorlopig kiest de trainer voor Feyenoord als hij de keuze heeft. Niets ten nadele van AZ en hun uitstekende beleid, maar het zegt genoeg

18 mei 2021 om 11:40

In Alkmaar hebben ze een beetje vervreemd beeld van het voetballandachap de laatste tijd. Ze hebben 1 goede jeudlichting gehad. Straks hebben ze wel wat miljoenen maar een kaal geplukt elftal. Dus kijken wat ze daarmee gaan doen.

Ik kan het wel begrijpen, voetballend niet wat iedereen wil zien, maar wel een leider. Gelld is er niet en voor 1,3 miljoen koop je geen leider ook! Dus huur je er een.

Dit is geen speler die Feyenoord terug naar de top helpt. En het is iemand die vooral zichzelf heel goed vindt, wat ongetwijfeld problemen gaat opleveren. Ik vind dit geen goede transfer voor Feyenoord.

Hier begrijp je toch echt helemaal niets van? Is Til nou echt een speler die Feyenoord echt beter maakt?

En al doet hij het wel goed, kost hij je een berg salaris en ben je hem na een jaar weer kwijt.

Weer echt een typische Feyenoord "aankoop". Jammer, je had toch gehoopt dat Arnesen iets creatiever zou zijn.

18 mei 2021 om 11:17

bij PSV hebben ze met v Ginkel hetzelfde. Dit seizoen weliswaar weinig opgebracht maar eerder toch hele mooie dingen laten zien.

Zal wel een optie tot koop bij zitten van zo’n 2-3 miljoen. Prima speler voor volgend seizoen en ik denk een speler die in de rol Klaassen/De Wit gaat spelen. Geen beste speler maar wel een nuttige speler!

Als je als Feyenoord jaarlijks wil blijven ploeteren om plek 4/5, kom je bij dergelijke huurdeals uit, maar als je serieus genomen wil worden en topclub wil blijven heten moet je toch met ander materiaal aan komen. Denk dat ze eerst Senesi willen verkopen en dan met dat geld naar serieuze versterkingen gaan kijken. Sterkte gewenst aan de supporters.

18 mei 2021 om 08:47

Waarom zo negatief? Guus Til was op jonge leeftijd al een uitstekende middenvelder bij AZ en misschien kan hij zich onder slot herpakken. Til was toen gewoon een middenvelder die minimaal 10 keer scoorde en ook nog is een echte leider.

Met het geld van Senesi kan Feyenoord ook geen wonderen verrichten. Waarschijnlijk moeten ze een gat in de begroting dichtten met dat geld, want dat heeft iedereen momenteel. Dus ze zullen creatief moeten zijn en als Til zijn AZ vorm kan bereiken dan zie ik niet in waarom dit geen goede speler zou zijn.

18 mei 2021 om 11:43

Ik denk dat ze Til precies op tojd verkocht hebben in Alkmaar. Hoop voor Feyenoord dat ik er naast zit. Maar ik denk dat Til ze weinig gaat brengen.

Man man man, en we gaan gewoon door waar we waren gebleven

18 mei 2021 om 09:46

Zeg dat zeg! Ik ben over mijn eigen club meer dan kritisch, maar zie door een goede jeugdopleiding en enkele spelers die als 'kapitaal op het veld' staan nog wel aanknopingspunten. Bij Feyenoord vraag ik me weleens af: wat gaat er eigenlijk nog wel goed bij die club? Ik vind het oprecht jammer dat daar op alle niveaus geen of de verkeerde keuzes worden gemaakt. Twee jaar geleden werd met een vernietigend artikel van het AD al duidelijk hoe de ooit zo sterke jeugdopleiding van Feyenoord totaal verkwanseld is onder Van Geel, wiens transferbeleid uit weinig meer bestond dan contractjes in de Eredivisie in de gaten houden en transfervrij toeslaan zodra spelers als Vormer, Goossens of Ayoub op de markt komen. Maar ook met geld zijn de miskopen dikwijls niet van de lucht: toen na de verkoop van Karsdorp en Kongolo het geld in Rotterdam weer tegen de plinten omhoog klotste, vierde het opportunisme hoogtij en trok het met Larsson, St.juste, Haps en Amrabat wederom spelers aan die sportief niets aan Feyenoord hebben toegevoegd. En wanneer, zoals nu, de situatie weer is dat elk dubbeltje moet worden omgedraaid, is het evenmin gedaan met de obscure aankopen. Die waren onder Stam al lachwekkend met niet doorgescoute spelers als Johnston en Kelly, maar welke sportieve meerwaarde Feyenoord heeft gezien in Bryan Linssen, Mark Diemers, Bozenik en Texeira is me een raadsel. En dan is laatstgenoemde een reden waarom Wouter Burger verhuurd moet worden aan Sparta...

Wat Feyenoord in mijn ogen eens moet doen is een vijfjarenplan maken. Een stip op de horizon zetten en zeggen: na vijf jaar doen wij weer tot de laatste speeldag mee in de strijd om het kampioenschap. Intussen volop inzetten op ontwikkeling, ongeacht sportieve prestaties. Leg een visie neer op het voetbal dat je wilt spelen, herstructureer en verbeter je jeugdopleiding (ik zou serieus Wim Jonk hiervoor benaderen) en vernieuw en vergroot je scouting, misschien wel het meest verwaarloosde element in de Feyenoord-organisatie. Met het weinige geld dat er is, zou elke aanwinst moeten worden afgewogen met de vraag: maakt deze jongen ons dusdanig meer beter dan een speler uit onze eigen opleiding? Zeker als het om een huurling gaat. Een speler als Til zou er bij mij niet inkomen; tering naar de nering zetten en hopen dat Burger, Wehrmann of El Batchaoui positief weten te verrassen, op dezelfde manier als Clasie, Fer en Martins Indi indertijd deden toen Feyenoord door arren moede ook moest terugvallen op de jeugdopleiding.

Typische Feyenoord versterking. Duur, geen mogelijkheid om eraan te verdienen, en gaat je niet verder helpen. Zo zonde dat Feyenoord maar niet van zijn fouten leert...

Veel negatieve reacties hierover, maar ik vind het een prima speler voor Feyenoord. Hij kan zomaar worden, wat een van Ginkel voor PSV is geworden.

Huurspeler, niet ideaal. Niet gemaakt bij Spartak Moskou en Freiburg ( door verandering speelsysteem als ik de duitse media mag geloven ). Tuurlijk is het geen zekerheidje maar Arnesen had naar de Bruyne, Foden en Grealish geinformeerd maar deze waren helaas niet haalbaar voor Feyenoord. Een speler die er in zijn laatste jaar bij AZ als middenvelder 12 scoorde en een transfer maakte voor 18 miljoen euro is toch op dit moment een prima speler voor Feyenoord. Daarnaast is het een type middenvelder die er nog niet is, 1 die om de spits heen speelt en altijd in de 16 te vinden is. Ik blijf er bij dat Jorgensen beter presteert met een nr 10 heel kort om hem heen. Dus als Feyenoord fan gewoon blij met deze aankoop.

Het valt me wel op dat trainers bij onze topclubs wel erg veel invloed hebben op de transfers. Zie Advocaat bij Feyenoord, zie Labyad en Klaiber bij Ajax, zie Schmidt bij PSV met Zahavi, Max en Gotze. Til is natuurlijk weer een typische speler uit de hoge hoed van Slot. Over Til kan ik alleen maar zeggen dat hij het wel erg matig heeft gedaan in het buitenland dus of dit echt een speler is die je verder gaat helpen, vraag ik mij af. Slot wil er natuurlijk alles aan doen om zo hoog mogelijk te eindigen aankomend seizoen, maar de technisch directeur zal ervoor moeten zorgen dat het plan van Feyenoord is om een marathon te winnen en niet de sprint.

18 mei 2021 om 11:16

Ik weet nog dat we 10e werden, Fer/wijnaldum/castaignos vertrokken en we alleen maar transfervrije spelers en huurspelers konden halen. In die situatie zitten we nu ook een beetje. Toen kregen we met Guidetti en Bakkal ook 2 huurspelers erbij en dat jaar werden we 2e. Ze hebben toch het team sterker gemaakt wat ook weer goed was voor onze eigen talenten. Nu weet ik ook niet of Til de juiste man is, maar dat we 1 of 2 huurspelers hebben of krijgen voor de korte termijn maakt niet zoveel uit. Je moet alleen in de gaten houden dat ze geen eigen kapitaal in de weg gaan staan.

Lijkt mij dat deze transfer volledig uit de koker van Arne Slot komt. Overigens Off Topic. Sipke Hulshoff wordt volgens Feyenoord Transfermarkt de nieuwe trainer van Feyenoord u21. Ook dit lijkt mij ook voorspraak van Arne Slot. Die met hem heeft gewerkt bij Cambuur. Overigens is Hulshoff hiervoor de ideale keuze denk ik. Leverde met Wim Jonk uitstekend werk bij Volendam

Nooit wat gevonden deze Til, maar moet ook wel écht goed ingepast en gebruikt worden, je moet er eigenlijk een team en heel veel voetbal en creativiteit omheen bouwen.

Het is een beperkte voetballer, maar eentje die gaten trekt en diepgang zonder bal heeft, a la Klaassen.

Klaassen met Alvarez samen op één middenveld werkt ook voor geen meter, in ieder geval niet voor de opbouw, het spelmaken en spel op het middenveld, van een middenveld is eigenlijk geen sprake.

Met Til op 10 bij Feijenoord, moeten ze dat aanvullen met bijvoorbeeld Antonucci, en daarbij nog een creatieve, goed voetballende 6, maar dat gaat duur worden voor Feijenoord denk ik.
Dan misschien beter de felle en heel redelijke voetballer Toornstra op 6 te zetten, die daar ook een beetje kan aanjagen en tempo erin kan brengen. Met ook twee creatieve, handige buitenspelers met ook een goede voorzet, of hoge backs met een goede voorzet, kan het dan nog wel gaan werken.

Vraag mij af waar je als club dan weer mee bezig bent. Je hebt het financieel al niet makkelijk en dan ga je weer een speler halen die op zich geen steek verder gaat helpen en die al 2 jaar geen knikker geraakt heeft. Een degelijke speler bij AZ, maar niet iemand die AZ ook maar 1 seconde gemist heeft toen hij wegging. Hij zal vast zijn doelpunten gaan maken, maar hij zal na 1 jaar ook weer vertrekken, zonder dat je er een cent aan verdiend en het is niet dat je met hem plotseling veel hoger gaat eindigen dan zonder hem. Ik had het geld lekker op zak gehouden.

Niet bepaald de speler die Feyenoord uit de problemen gaat helpen. Totaal mislukt zowel bij Spartak als bij Freiburg, is de afgelopen 2 jaar nauwelijks aan de bak gekomen. Zal ook wel een behoorlijk salaris verdienen voor Feyenoord begrippen.
Feyenoord zou beter kunnen investeren in hun scouting.

Het geld van Narsingh gaat dus naar Til....
We gaan het zien....

Haal jongens als Touba (rkc), Abdou Harroui, Sergio Pena, Araujo, Doekhi, Ithakura. Jef Bruma
Huuropties als: Timothy Fosu-Mensah, Van Drongelen, Brenet, Zirkzee, Max Meyer, Clasie

Maar pols ook clubs voor jongens als: Propper, Sep v/d Bergh, Sandler, Kongolo, Riedewald, Erik Pieters, Locadia, Rekik,

Het zijn lijstjes van wellicht onhaalbaar, tot wisselspeler niveau.
Van huur, koop tot transfervrij

Maar dit Feyenoord moet eigenlijk compleet leeg
Senesi verkopen als er een clubs ergens 15 mil of meer geeft
Spajic weg
Botthegin weg
Malacia tegen een leuk bod weg (haps op zijn plek)
Fer weg
Kokcu gaat weg (maar tegen een goed bedrag verkopen
Diemers weg doen
Toornstra behouden als de Schone van Ajax
Berghuis zal vertrekken, bedrag als clausule pakken
Bozenik weg
Pratto weg
Jorgensen weg

Daarnaast de terugkomers allemaal weg
Vente
Narsingh
van Beek
Burger
Kelly
Johnston

Enkel Antonucci behouden.

Sem Steijn (18) bij ADO weg halen centrale middenvelder met goede stats
Ryan Flamingo bij Almere

Dan is het knutselen voor Slot om er wat van te maken wat de komende 2 jaar voor plek 3 kan vechten ... Wat zich ontwikkeld en verkocht kan worden

Bijlow
Geertruida
Bruma
Atouba
Haps
Clasie
Antonucci
Sinesterra
Til
Locadia
Zirkzee

Oh jee een nieuwe Gert Jan Verbeek binnen gehaald pfffff, wordt het weer zo'n klote jaar met een afdankertje en nog een dure ook.investeer nou in jonge talenten en ga gewoon voor een bouwjaar en dan wordt het hopelijk betere tijden voor feyenoord?!.

Guus Til was bij AZ altijd een goede speler, dit kan nog wel eens een goede zet zijn, als hij zijn oude niveau haalt. Het is ook huur, als het dan niks wordt zit je er ook geen jaren aan vast. Feyenoord heeft weinig geld, dan begrijp ik deze keuze wel.

Prima speler voor Feyenoord, en gehuurd dus weinig risico. Als deze jongen zijn niveau haalt van bij AZ zeker een versterking.

Ik denk dat dit precies het probleem is bij Feyenoord! Of ze halen spelers die niet goed genoeg zijn, of ze huren ze zonder optie op koop!

Ik weet niet wat zijn salaris is, maar Feyenoord heeft niks te makken qua geld. Dan moet je niet gaan huren denk ik.

Het zou goed uit kunnen pakken, maar het is weer voor de korte termijn en je houdt er niks aan over!
Feyenoord zou er verstandig aan doen geld opzij te zetten voor een paar jaar en dan een paar goede aankopen te doen die potentieel goed opleveren.

Enkel zo kom je dichterbij de top. Ik heb Til al een tijd niet meer gevolgd. Zou best wel goed voor Feyenoord kunnen zijn, aan de andere kant is hij elders niet uit de verf gekomen en dat is weer het risico!

Berghuis is veruit je beste speler. Als die blijft zal je betere spelers eromheen moeten zetten.
Feyenoord heeft de potentie om mee te doen met de top, maar lijkt daar graag altijd vanaf te zien.

Als je geen huur hoeft te betalen is het geen probleem, betaal je ruim 1 miljoen euro is het zonde denk ik.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren