Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Besiktas kijkt rond bij Feyenoord in zoektocht naar opvolger Burak Yilmaz’

Laatste update:

De kans is aanwezig dat Feyenoord Nicolai Jörgensen kwijtraakt in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Volgens Feyenoord Transfermarkt is de Deense aanvaller namelijk in beeld bij Besiktas, dat Burak Yilmaz dreigt kwijt te raken aan Lille OSC. Jörgensen, met een contract tot medio 2022 in De Kuip, staat naar verluidt al een jaar op het wensenlijstje van de Besiktas-leiding.

Feyenoord wil met Jörgensen het nieuwe seizoen in, wat een eventuele transfer gecompliceerd maakt. Mocht Besiktas zaken willen doen met de Rotterdamse club, dan zal er een miljoenenbedrag op tafel moeten komen, zo benadrukt bovengenoemd medium. De Zwarte Adelaars staan er op financieel gebied echter niet heel erg florissant voor, waardoor het nog maar de vraag is of Jörgensen komend seizoen in de Süper Lig actief is.

Burak Yilmaz (35) staat voor eerste avontuur in Europese topcompetitie

Burak Yilmaz lijkt Besiktas te gaan verlaten. De aanvaller kan aan de slag in een topcompetitie in Europa.Lees artikel

Volgens het Turkse medium Hurriyet is trainer Sergen Yalcin gecharmeerd van de kwaliteiten van Jörgensen, waardoor er bij de Turkse topclub achter de schermen wordt gewerkt aan een eerste bod op de Feyenoord-spits. Naast Yilmaz lijkt ook Kevin-Prince Boateng Besiktas te verlaten. De routinier werd in de tweede helft van afgelopen seizoen gehuurd van Fiorentina, maar een langer verblijf in Turkije lijkt geen optie te zijn.

Het is niet de eerste keer dat Jörgensen in verband wordt gebracht met een transfer naar een buitenlandse competitie. Newcastle United wilde in de winterstop van het seizoen 2017/18 ver gaan voor de Deen. Feyenoord sloeg een bod van circa achttien miljoen euro echter af, waardoor de 29-jarige aanvaller een lucratieve transfer naar de Premier League in het water zag vallen.

Denk jij dat Nicolai Jörgensen een aanwinst is voor Besiktas?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lijkt me goed nieuws voor Feyenoord als ze eraf kunnen geraken. Wel voor nog een redelijk bedrag, wat ik Besiktas dan weer niet zie ophoesten. Zou vol inzetten op Bozenik. Ben wel benieuwd wat voor gedeelte ze nog krijgen van die 18 miljoen die ze ooit konden krijgen. Maarja zo werkt het toch. Soms win je met zulke beslissingen en soms verlies je.

27 juli 2020 om 13:06

Wie weet krijgt Feyenoord er nog 8 miljoen voor ofso. Zou toch lekker zijn. Die jongen heeft sinds het kampioensschap echt helemaal niks meer laten zien. Lekker spelen met Bozenik en Linssen + Bannis erachter houden

27 juli 2020 om 13:09

Nee 8 miljoen gaat Besiktas niet ophoesten. Een deal met Ozyakup zou natuurlijk mooi zijn . Idealiter met 2/3 mil erbij, waardoor Feyenoord zich nog kan versterken met Ie (van Beek kan dan weg), Verdonk en een spits.

27 juli 2020 om 13:30

Nee, dat is niet voldoende en dat is de afgelopen jaren wel gebleken. Wellicht rondkijken of je ergens dan een spits kan huren.

27 juli 2020 om 13:31

Bozenik moet zich echt nog bewijzen voordat hij deze status aankan

27 juli 2020 om 14:01

Los van of Jorgenssen het waard is gaat Besiktas nooit 8 miljoen betalen, dat geld hebben ze niet. Ik zou eerder denken aan een eerste bod van rond de 3 miljoen. Meer dan 5 miljoen kunnen ze zover ik weet uberhaupt niet betalen.

27 juli 2020 om 14:45

Misschien gaan jullie denken dat ik geen verstand heb van voetbal maar even het volgende.

Op basis van wat moet besiktas bij een ruildeal tussen ozyakup en jorgensen, geld erbij doen. Ozyakup heeft afgelopen seizoen bij feyenoord laten te zien over veel kwaliteit te beschikken. Jorgensen heeft niets laten zien. Behalve blessures en prive problemen.

Ozyakup is volgens mij ook nog eens jonger. Dus wilt iemand even tekst en uitleg geven dat het een beetje helder wordt bij mij 😃

27 juli 2020 om 14:51

Batigolaco. Ik kan het wel uitleggen hoor. Het is niet helder voor je omdat je eerste aannames niet juist zijn. Ozyakup heeft, behalve een doelpunt tegen Emmen, helemaal niets laten zien bij Feyenoord. Jorgensen daarentegen is van cruciaal belang geweest voor de club bij het behalen van de landstitel. Ook dit seizoen een respectabel aantal goaltjes meegepikt, 5 uit 13, ondanks dat het een waardeloos jaar was voor hem.

27 juli 2020 om 15:32

Kuyt, elia, karim, vilhena... en noem maar op waren allen stuk voor stuk van cruciaal belang voor de landstitel. Nee ik vind ruilen een prima deal. Maar bijbetalen is overdreven.
Daarbij is hij heel blessure gevoelig dus zou ik als besiktas zijnde nog niet eens ruilen. En dit jaar kwamen er nog eens andere soorten problemen bij. Dat kan we zijn allemaal mensen. Maar op basis van dat geen cent ekstra.

27 juli 2020 om 16:59

@setafndefree, die landstitel is alweer 3 seizoenen geleden en sindsdien heeft Jorgensen niets meer laten zien. Sterker nog, hij is psychisch niet in orde(bang voor blessures?) of geblesseerd en het is zeer aannemelijk dat hij nooit meer een seizoen heeft als in dat ene jaar. Daarvoor had hij ook nooit zon sterk seizoen. Ik denk dat jouw warme gevoelens voor dat ene topsezioen meetellen, want ik zou hem met gesloten beurs ruilen voor Ozyakup. Met name door het leeftijdsverschil.

29 juli 2020 om 06:45

Als we naar kampioenschappen in het verleden gaan kijken heeft Ozyakup Besiktas 2 x kampioen gemaakt als een van de belangrijkste spelers + ongeslagen uit de CL groep gekomen

27 juli 2020 om 13:12

@inke vol op Bozenik en dan geen back-up als hij moe, uit vorm of geblesseerd is. Als ze niet minimaal 15 mil krijgen kunnen ze beter weigeren.

27 juli 2020 om 13:17

Als je er een degelijk bedrag voor kunt ontvangen, zou ik gewoon afscheid nemen. Het komt er al even niet meer uit en ik zie dat persoonlijk niet meer goedkomen. Een nieuwe spits zoeken, lijkt me een stuk beter naar de toekomst toe.

27 juli 2020 om 13:42

Je hebt met Linssen een backup voor de spits positie. Die bij Vitesse toch echt heeft bewezen prima in de spits te kunnen spelen. Daarnaast heb je nog altijd Bannis erachter. Jorgensen heeft echt niks laten zien de afgelopen maanden en als je een beetje tussen de lijntjes van Advocaat hebt gelezen was hij absoluut geen fan van Jorgensens mentaliteit. Als je hem nog kan lozen voor meer dan een handjevol miljoenen moet je dat volgens mij echt doen. Wanneer Sinisterra weer terug is heb je Berguis, Sinisterra, Conteh en Summerville op de vlanken en kan Linssen al helemaal gaan concurreren met Bozenik voor de spits positie. Advocaat heeft aangegeven voornamelijk nog een middenvelder te willen hebben en daar ligt denk ik de focus.

27 juli 2020 om 14:45

Ben wel eens dat je Jorgensen als je het kan moet lozen.let wel Bannis gaat ook dit jaar weinig minuten krijgen. is verbannen naar de onder 21. Als Jorgensen gaar moet je echt nog voor een extra spits gaan.

27 juli 2020 om 14:52

Aan de andere kant als jorgensen het te pakken krijgt dit seizoen schiet hij feyenoord naar de titel. Ik denk dat feyenoord daarom sws geen afscheid neemt van jorgensen en natuurlijk om het feit dat de raad van bestuur niet wil dat feyenoord geld krijgt want dan kunnen de vriendem van feyenoord uitgekocht worden...

27 juli 2020 om 15:15

Bannis 'verbannen' naar 0-21? Toch helemaal geen rare stap voor een 18 jarige?

27 juli 2020 om 15:36

Op zich niet nee, maar waarom zou je een groot talent op zijn 18 nog niet laten ruiken aan het eerste elftal? Dan moet je echt niet vreemd opkijken dat grote talenten uit de jeugd andere oorden gaan opzoeken.

Jorgensen zoals in het seizoen 16/17 was goud waard. Toen konden ze 18 miljoen afslaan. Nu echter weet ik niet of je een bod als Feyenoord moet willen afslaan. Ligt ook aan het bod natuurlijk. Realiseer me ineens hoe lang het geleden is dat ie zo goed was. We worden snel ouder

27 juli 2020 om 13:32

Dat is het he, de herinneringen van een fantastische Jorgensen staan me ook nog op het netvlies. Toen hij terug kwam na zijn blessure in het CL seizoen ook nog wat goals meegepakt, maar per seizoen is zijn productiviteit letterlijk afgenomen. Hoeveelheid goals in de afgelopen 4 seizoenen: 21 - 10 - 7 - 5. Aankomend seizoen 4 of 3 doelpunten van Nicolai..?

27 juli 2020 om 14:20

Er is Zoveel geld weggepist door de Nederlandse clubs, dolberg, jorgenson, daarom zeg ik altijd op hun hoogtepunt verkopen, die schade is achteraf gezien gewoon enorm. Bedenk je eens wat je met 15-40 mil extra had kunnen doen als Nederlandse club zijnde

27 juli 2020 om 17:11

Maar bochherief, wat is het hoogtepunt? En ga je direct je goede spelers verkopen na een jaar, net als Ajax bv met Davison Sanchez en dat je er de eerste voorrondes in Europa al uit ligt?! Heb je helemaal niks aan als club.

Lijkt me een onzin bericht. Volgens mij zit Besiktas aan de grond en moeten ze noodgedwongen hun dure spits van de hand doen. Daarbij betalen Turkse clubs in de regel geen hoge transfersommen. Tel daarbij op dat Feyenoord zijn eerste spits echt niet voor een paar miljoen laat gaan. Heb net even de eerste training zitten kijken met een schuin oog maar die gaat gewoon vlammen komend seizoen 😁

27 juli 2020 om 13:07

Ik vind juist dat Turkse clubs altijd nog lekkere transfersommen op tafel leggen voor 29 plussers.

27 juli 2020 om 13:11

Hoogste transfersom door Besiktas ooit betaald is 8 miljoen volgens transfermarkt. Denk dat je in de war bent met de betaalde salarissen

27 juli 2020 om 13:13

Dat valt wel mee. Ik denk dan vaak aan bedragen van rond de drie miljoen euro.

27 juli 2020 om 13:45

Klopt. Tabata is voor 8 miljoen gehaald, voor de rest nog nooit een duurdere aankoop gedaan

Van Besiktas kan je nog wel een leuk bedrag verwachten. En dan hoef je niet twee keer na te denken lijkt mij. Jörgensen heeft, uiteraard mede door blessureleed, niet veel laten zien. Het zou dus lekker zijn als Feyenoord er nu nog iets voor zou kunnen vangen.

Mocht dit waar zijn hoop ik dat Feyenoord Jörgensen durft te verkopen voor een miljoentje of 8 a 10. Klopt het klinkt heel weinig maar meer ga je echt niet vangen voor een 29-jarige spits die al 2 jaar niks tot weinig meer laat zien en constant geblesseerd is. Bozenik in de spits is het beste voor Feyenoord op dit moment.

27 juli 2020 om 13:29

Ik denk dat feyenoord jorgensen wel voor 8 miljoen durft te laten gaan hoor 😂 voor de helft waarschijnlijk ook wel.

Ruildeal met Ozyakup? Met geld er bij?

Jörgensen doet er goed aan om nog lekker een jaar te blijven. Hopen dat hij zijn oude vorm weer pakt en daarna een mooie transfer gunnen.

27 juli 2020 om 14:56

De vraag is wel waar je als 30 jarige, toch blessure gevoelige spits nog naar toe zou kunnen. Dan lijkt een Turkse topclub als Besiktas me helemaal geen verkeerde keus.

Van mij mag het heeft een goed seizoen gehad dat was tijdens het kampioensjaar daarna weinig meer laten zien. Vooral gesukkeld met blessures als je er een mooie prijs voor kan krijgen zou ik hem wegdoen. Hij is niet onvervangbaar en missen ga je hem nauwelijks ligt toch grotendeels van het seizoen in de lappenmand.

3 miljoen plus Ozyakup en wat mij betreft is de deal beklonken

27 juli 2020 om 13:26

Waarom zou Ozyakup voor een plek op de bank bij Feyenoord kiezen? Met Fer, Toornstra en Kokcu als vaste basisspelers lijkt een basisplek voor Ozyakup uitgesloten voor op het middenveld. Dan kan hij beter bij Besiktas blijven of bij een andere Turkse club tekenen.

27 juli 2020 om 14:01

Ozyakup kan prima de plek van Toornstra overnemen. Toornstra kan dan backup voor middenveld en rechtervleugel zijn, Summerville dan opnieuw verhuren zodat hij veel minuten gaat maken.

27 juli 2020 om 14:17

No way dat Toornstra met een plek op de bank genoegen gaat nemen in deze fase van zijn carrière.

27 juli 2020 om 14:28

Dat valt te bezien. Advocaat wil hem graag hebben en Ozyakup wil graag naar Feyenoord. Hij raakte geblesseerd toen hij bij Feyenoord was maar had anders ongetwijfeld vaker gespeeld

27 juli 2020 om 15:03

Ik neem aan dat hij dan als basisspeler naar Feyenoord wilt gaan. Maar met de 3 vaste basisspelers die Feyenoord nu al heeft op het middenveld acht ik die kans niet zo groot.

Ik vrees dat Feyenoord het voor Nicolai Jorgensen zal moeten doen met een transferopbrengst van pakweg 3 a 5 miljoen Euro. De toenmalige bestuurders van de Club van Zuid hebben in februari 2018 simpelweg hun hand overspeeld. Door eigenwijs en overmoedig het fantastische bod van 18 miljoen Euro van Newcastle United op Jorgensen in de papierversnipperaar te stoppen.

27 juli 2020 om 13:32

Tja dat is achteraf lullen natuurlijk. Dat je hem niet midden in het seizoen laat gaan, was toen relatief te begrijpen.

Feyenoord Transfermarkt is normaal gezien een redelijk betrouwbare bron, zijn er VZ leden wie weten in hoeverre Hurriyet een goede bron is? Gezien de gigantische stilstand van Jorgensen zou ik dit niet echt als een aderlating zien, heeft de afgelopen twee seizoenen alleen zijn waarde tegen PSV bewezen. Moet er natuurlijk wel een eerste spits worden gevonden want Bozenick lijkt me nog niet klaar om voltijd de eerste spits te zijn.

27 juli 2020 om 13:48

Hurriyet is over het algemeen niet super betrouwbaar.

Ik kan jullie nu al uit jullie droom helpen, dit gaat never gebeuren. Van de grote 3 is Besiktas het er slechtst aan toe op financieel gebied, ze staan letterlijk aan de rand van de afgrond, en dan denken jullie dat ze een transfersom gaan uitgeven aan een spits waarvan ze niet zeker weten dat hij gaat slagen? Nee, dus. Victor Ruiz en Burak Yilmaz zijn al weg door het niet uitbetaald krijgen van hun salaris, en er gaan nog vele volgen.

Één van de grootste blunders bij Feyenoord ooit door hem destijds niet te verkopen. Feyenoord deed toen niet mee voor de titel en speelde geeneens Europees voetbal. Dan kun je zo'n enorm hoog bod van een wanhopig Newcastle niet weigeren en had je nog de gehele winterstop om iets anders aan te trekken of te huren.

27 juli 2020 om 13:34

Wat een inschattingsfout van Martin van Geel, terwijl hij bij de verkoop van Kongolo en Karsdorp er wel redelijk bovenop zat. Aan de andere kant, wellicht wel een positieve ontwikkeling aangezien de TD het toendertijd had uitgegeven aan spelers die niet zouden slagen bij Feyenoord.

27 juli 2020 om 13:47

Die kans zou er dik in zitten ja. Bovendien zijn de meeste hoge verkopen bijna allemaal spelers die uit de eigen jeugd kwamen en waar die niets mee te maken had en weinig tot geen eigen aankopen die hij voor veel geld wist te verkopen. Blij dat we nu zo op het oog een prima td hebben.

27 juli 2020 om 13:59

Achteraf gezien wel, maar dat besluit was op dat moment prima te verdedigen. Het was midden in het seizoen, Jørgensen had daarvoor een fantastisch seizoen gehad, en het WK kwam er nog aan. Dus het was niet zo gek dat Feyenoord inschatte dat hij nog belangrijk ging zijn om er nog iets van te maken dat seizoen en hij na het WK minstens net zoveel waard zou zijn. Dat hij daarna vreselijk is weggezakt is erg ongelukkig, al zullen er genoeg Captain Hindsights hier roepen dat ze dat al hadden zien aankomen.

27 juli 2020 om 14:02

18 miljoen was al de hoofdprijs, dat zou echt niet meer zijn geworden bij een goed WK. Dat bedrag zouden Ajax en PSV wellicht kunnen laten lopen, Feyenoord niet. Er zijn geen enkele legitieme argumenten over de handelswijze van destijds en dat riep ik toen ook.

27 juli 2020 om 14:13

Stel dat hij er een paar in had geschoten tijdens het WK, dan had je er makkelijk 20 miljoen of meer uit kunnen slepen. Helaas is dat niet gebeurd en zullen we dat dus nooit weten. En met Vente was er geen geschikte vervanger en onvoldoende tijd om een betaalbaar alternatief binnen te halen. Ik vind de gok die ze namen daarom nog steeds verdedigbaar, ook al blijkt deze achteraf verkeerd te zijn geweest.

Wij kunnen Jörgensen echt niet betalen. Misschien een jaartje huren met optie tot koop of bijvoorbeeld Özyakup voor Jörgensen ruilen.

27 juli 2020 om 13:44

Ozyakup kent de bank van Feyenoord nu inmiddels wel. Lijkt me niet dat hij dat nog een jaar wilt zien. Kan dan beter naar een andere Turkse club gaan waar hij wel basis zal staan.

27 juli 2020 om 14:23

Bij besiktas is hij ook op een zijspoor beland. Volgend seizoen met Fatih Aksoy, Dorukhan Tokoz, Atiba Hutchinson en heel misschien nog een jaartje Elneny plus Necip die zo nu en dan in noodgevallen wordt gebruikt. Kunnen we Isimat Mirin in een ruildeal betrekken??

27 juli 2020 om 14:26

Isimat-Mirin zou wel een optie kunnen zijn voor Feyenoord. Ze komen nog 1 miljoen tekort om IE definitief in te kunnen lijven. Dus misschien is een ruiloptie Jorgensen - Isimat Mirin met bijbetaling wel mogelijk.

27 juli 2020 om 14:49

Jorgensen voor Isimat Mirin +1/1,5 miljoen lijkt mij een prima ruildeal!

Ik heb stiekem toch nog wel een beetje vertrouwen in Jorgensen hoor alleen mocht er concrete interesse zijn, moet Feyenoord daar zeker naar luisteren. Jorgensen heeft vooral heel veel pech gehad, lang gesukkeld met blessures en in de minuten die hij kreeg, weinig indruk gemaakt. Het is niet de Jorgensen zoals we hem kennen maar als hij het vertrouwen terug krijgt, weer eens wat doelpuntjes maakt zou het best wel weer eens kunnen gaan lopen bij hem. Mocht Feyenoord een mooi bod krijgen rond de 8 miljoen, gelijk weg doen. Er loopt vast wel ergens een leuke spits rond voor een lager bedrag die het Bozenik lastig kan maken. Daarnaast is er dan nog budget over om Van Hecke en die jongen van Volendam binnen te hengelen. Het zou mooi zijn als Besiktas wilt onderhandelen en daarbij Ozyakup als wisselgeld wilt gebruiken. Dat zou ik best zien zitten. We gaan het meemaken of het er allemaal van komt!

Zover ik weet is er niks waar aan dit verhaal. Besiktas is druk bezig met een andere spits uit Turkije.

27 juli 2020 om 14:55

Feyenoord Transfermarkt meldt juist dat de geruchten wel kloppen. En die zit er eigenlijk nooit naast. Of het er echt van gaat komen is een andere vraag.

27 juli 2020 om 15:54

En de meest bekende Besiktas journalist heeft zelf geen artikel over dit geplaatst. Die man weet alles wat er gebeurd rondom Besiktas, dus daarom dat ik er weinig vertrouwen in heb dat er iets concreet is.

27 juli 2020 om 16:43

Bedoel je Firat Günayer?

27 juli 2020 om 18:49

Nee, murat ozen bro. Firat is ook wel redelijk betrouwbaar, maar een murat ozen ozel haber is next level 😂

Hele grote strik. Ga daar maar depressief rond sjokken. Misschien ruilen met Ozyakub. Bozenik, Linssen, sini en jeugd voor de spits.

Jorgenson gaat dit seizoen gewoon verassen bij Feyenoord! Ben er zeker van, als hij wat goede aanvoer krijgt, dat hij weer lekker gaat scoren!

Toch ook knap van Besiktas dat ze een 35 jarige speler nog ergens kunnen slijten. Met alle respect maar Besiktas zou toch wel wat betere opties hebben dan een blessure gevoelige Jorgensen die piekte tijdens het kampioensjaar. Maar als Feyenoord zou ik hem bij een goed bod laten gaan. Misschien kijken of je Romero van PSV kan huren met optie tot koop. (ik noem maar even snel iets op).moet zich nog bewijzen en of hij bij PSV veel aan spelen toe komt heb ik ook m'n twijfels bij.

27 juli 2020 om 22:30

Als ze dan ook van beek en narsingh meeovernemen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren