Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Zulke types heeft Nederland niet, hij is een verbeterde Van Persie’

Laatste update:

Adnan Januzaj kwam in de eerste wedstrijd van België op het WK niet in actie, maar we kunnen vermoedelijk nog wel iets verwachten van de aanvaller van Manchester United. Janzuaj wordt gezien als een van de grootste talenten ter wereld en volgens Aad de Mos is de jongeling nu al een van de beste spelers ter wereld.

/

“Wat hij al toonde bij Manchester United, kunnen enkel de allergrootsten. Zijn circustrucjes moet hij nog afleren, maar dat is de leeftijd en de drang om zijn kwaliteiten te tonen. Zulke types heeft Nederland niet. Ik zie in hem een verbeterde Robin van Persie”, zegt de man met een cultstatus op Twitter tegen P-Magazine.

Afgelopen seizoen kwam Januzaj bij Manchester United tot 27 competitiewedstrijden en 4 doelpunten. De Mos verwacht dat Januzaj komend seizoen onder Louis van Gaal nog beter wordt. “Van Gaal gaat hem helemaal slijpen, daar gaat België van profiteren”, klinkt het.

Adnan Januzaj wordt beter dan Robin van Persie

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Bullsh*t wij hebben depayyyyy

19 juni 2014 om 14:44

Miaaa hij mag nog niets de vetera van depay strikkwn

19 juni 2014 om 15:49

Hahahaha. Grappenmaker, tuurlijk is Depay beter. Depay heeft snelheid, de vaardigheden, een goed hard schot, en is ook zeer sterk voor een flankspeler. Januzaj is ook snel en behendig

19 juni 2014 om 16:31

Waar gaat dit over joh, Januzaj houd zich al een jaar staande in de Bpl.
Al dat gehype op Depay

19 juni 2014 om 19:06

Looooooooool, Depay beter dan Januzaj. Chauvinistischer wordt het niet hahahahaha.

19 juni 2014 om 19:35

En nu je bril eens afzetten.
Depay is een jaar ouder en is bij PSV nog vrij wisselvallig. Januzaj heeft er net een vrij aardig debut jaar in de Premier League op zitten.

Januzaj is op het moment net iets verder dan Depay en ook nog jonger.
Het is gewoon typisch Nederlands dat we Depay na 1 goede wedstrijd volledig gaan hypen.

19 juni 2014 om 23:15

Nee, Depay is verder. Kijk eens naar se fysieke gesteldheid. Depay heeft al heel wat jaren sportschool erop zitten en Januzaj heeft de armpjes van Spongebob

20 juni 2014 om 09:18

Fysieke gesteldheid? Dude... Messi is een pluimpje tov Bony maar ik weet wel wie ik liever in m'n team heb... Januzaj laat het zien bij Utd, de grootste club van Engeland. Depay doet het leuk in de Eredivisie lol dit is de mop van de week...

Bayern toont serieuze interesse en Real en Psg,hebben naar het schijnt al ongelofelijke boden gedaan van 40 miljoen, maar Utd wil hem niet laten gaan. Dat zie ik ze voor Depay niet doen...

19 juni 2014 om 15:49

Als hij niet eens in de basis staat. Mwwao dan geloof ik er niet zo veel van.

19 juni 2014 om 18:10

Januzaj heeft zich meer bewezen dan Depay. Die gast heeft een basisplaats bij Manchester United.

20 juni 2014 om 09:12

Hahahahahaha depay beter dan Januzaj? Sinds Ronaldo is er geen zo'n jonge gast meer doorgebroken bij Utd. Oranje bril... Depay doet het leuk bij Psv, tegen Groningen en Co. Jullie doen alsof Depay beter is dan Januzaj, Sterling, Deulofeu, Gotze, Jese...
Januzaj wordt ook gewoon beter dan Rvp, maarja ik had geen eerlijke uitslag van de poll verwacht.

Ik kan natuurlijk niet in de toekomst kijken maar dit is toch echt een rekenfoutje van Aad. Vind het ook een beetje raar om Van Persie (spits) te vergelijken met Januzaj (vleugelaanvaller).

19 juni 2014 om 14:46

Van Persie begon ook als vleugelaanvaller bij Feyenoord.

19 juni 2014 om 14:47

Van Persie is spits geworden in zijn tijd bij Arsenal. Hij begon als buitenspeler.

19 juni 2014 om 14:54

Ja dus, hij is al minimaal 10 jaar spits. Aad maakt hier dus weer een onzin vergelijking. Sinds mechelen drukt hij graag veren in belgen. Zijn goed recht maar deze opmerkinge typeert zijn gewoonlijke overdrijvingsdrang als het op belgische spelers aankomt.

19 juni 2014 om 15:08

Toen Januzaj doorbrak zei van Persie dat Januzaj hem herinnert aan zichzelf in zijn jonge jaren. Dus de vergelijking is al eerder gemaakt door van Persie maar jullie mogen het onzin vinden.

19 juni 2014 om 15:20

Nee van Persie heeft gezegd dat Januzaj "similiar attributes" heeft
"but he's not the new van Persie" . Gewoon een teamgenoot ophemelen dus. Vooralsnog moet januzaj zijn hype maar even waarmaken waar van Persie gevestigde wereldtop is. Dan vraag ik me echt af hoe Aad daar compleet aan voorbij gaat. Wat een lariekoek komt er uit die man.

19 juni 2014 om 15:41

Hij is ook niet nu al beter dan van Persie. Hij vergelijkt waarschijnlijk de spelers op dezelfde leeftijd en dan kun je inderdaad stellen dat Januzaj het al verder geschopt heeft, aangezien van Persie op die leeftijd nog zat te banken in Nederland en Januzaj gewoon basis staat bij Manchester United.

19 juni 2014 om 16:19

@realsocio
Dat lag meer aan zijn gedrag en mentaliteit.

Op zijn 18e was hij al basisspeler in de gewonnen Uefa Cup.

Vind depay toch aardig in de buurt komen.

19 juni 2014 om 15:29

In de buurt? Hahah sorry hoor maar al die gehypte talentjes in grote competities komen mij de strot uit, we hebben het wel gezien dit WK. Die zogenaamde grote talenten en/of Champions league finalisten die door Mickey Mouse spelertjes of Aziatische/ Zuid Amerikaanse competitie spelers soms afgeslacht worden.

Ik constateer gewoon dat Depay een dik niveau hoger ligt dan die Januzaj, overschat en technisch helemaal niet zo grote speler. Snelheid, inzet en opportunisme gepaard met een goede voetbal basis, niet meer niet minder. Ik zou zeggen bekijk zijn compilaties eens en let goed op hoe alle passes, goals, voorzetten etc tot stand komen... Juist bijna allemaal krijgt hij of te veel ruimte, krijgt hij de bal gelukkig mee, word er slecht verdedigd of krijgt hij de bal klungelig maar soms toch op mooie wijze de bal mee. Nee sorry dit is gewoon weer zo'n voetbal verhaal waar de hele wereld de overdreven opportunisten napraten. Behhhh zeggen alle schaapjes.

19 juni 2014 om 15:42

Ja want presteren bij ManU kan je wel vergelijken met presteren bij PSV? Ik zeg niet dat Depay het potentieel niet heeft, maar Januzaj staat toch wel echt, op dit moment, een paar trappen hoger dan hem. Over het WK kan je geen vergelijking maken aangezien Januzaj nog niet gespeeld heeft, wat niet aan hem ligt maar aan de concurrentie in het Belgische elftal

19 juni 2014 om 15:52

@power
mooi verhaal, maar wat is er dan zo goed aan depay?

19 juni 2014 om 15:52

Januzaj die meer ruimte krijgt dan Depay en er wordt daar slechter verdedigd? Maak jezelf niet belachelijk, niveau in de PL is zoveel hoger dan in de Eredivisie. Juist bij Depay wordt er slecht verdedigt... Snelheid, inzet, opportunisme maakt je niet per se beter, Januzaj heeft veel meer inzicht, overzicht, visie, techniek, betere dribbelaar, betere passing, beter 1 vs 1. Waar Depay echt beter in is, is vooral schot, hij is sneller en sterker.

19 juni 2014 om 15:56

Dus jij vind jezelf niet opportunitisch met betrekking tot Depay?

Wie beter is, kan ik niet zeggen, maar Januzaj speelt in 1 van de beste compeitities ter wereld en doet het vrij goed. Daarbij is hij ook nog eens een jaar jonger.

De ruimte en tijd die depay krijgt is vele malen groter dan Januzaj dus dat zijn eigenlijk vrij loze argumenten. Gister speelde hij tegen een rechtsback die al een uur had lopen buffelen en zijn wedstrijden speelt in China.

Het zijn beide grote talenten, met beiden echt hele andere specialiteiten. Zo vind ik Januzaj meer een sierlijke voetballer die ook heeft voor ruimtes en Depay is toch een heel stuk sterker en explosiever. Vind hem wel het grootste talent van Nl

19 juni 2014 om 15:57

Wat heeft hij gepresteerd bij United dan? 4 goals in 27 wedstrijden, als dat een noemsnwaardige prestatie is dan zijn er wel meer "wereld talenten" op te noemen. Die cijfers kan Depay ook minimaal halen. En je moet je ook afvragen in welke competities die 27 wedstrijden zijn afgewerkt.

Edit: verkeerd/niet goed gelezen. 27 competitie wedstrijden dus.

19 juni 2014 om 16:01

Zoals al gezegd wordt, Depay heeft meer scorend vermogen maar scoren in de PL is ook wat lastiger dan in de Eredivisie he. Waar Januzaj bijvoorbeeld ook geen penalties mag nemen, en ook geen vrije trappen. Jij kijkt dus alleen naar aantal goals? Oh dus Bony is een betere speler dan Cantona was volgens jou, die scoorde ook meer....

19 juni 2014 om 16:02

Als je niet op een normale constructieve manier kan antwoorden, antwoord dan gewoon niet. Jij haalt nu dingen aan die helemaal niet ter discussie staan dan wel door mij als punt worden aangehaald. Ik zeg kijk gewoon zijn compilaties en hoogtepunten (die altijd grootsere dingen laten zien dan een speler vaak is) en je zult zien dat er tot op heden helemaal niet zoveel geks bijzonders aan deze knul.

Beter dribbel? Kijk eens goed? kijk gewoon eens een paar filmpjes van beide spelers want ik denk dat het tijd word dat je eens langs de opticien gaat Betere techniek? kijk opnieuw bij beide spelers een de trainingsvideo's en kijk eens wat ze met de bal kunnen. beter 1v1? Ja ik denk dat ik in de herhaling blijf vallen als ik een discussie met jou zou proberen aan te gaan.
Ik zou zeggen kijk nog even lekker een jaar of 10 intensief voetbal en probeer het dan nog eens.

19 juni 2014 om 16:15

Dan heb jij het over op een normale constructieve manier antwoorden, heb je weleens gezien hoe Depay zijn mannen voorbij komt? Op snelheid en op kracht is dat, niet door zijn dribbel vermogen. Vaak heeft hij enorm moeite met de bal controleren, terwijl Januzaj in de PL altijd helemaal neergeschopt wordt omdat de verdedigers er steeds uit gedribbeld worden. Ik volg deze jongens allebei, ik hoef geen filmpjes te zien. Maarja Januzaj wordt waarschijnlijk door al deze voetbalkenners gewaardeerd om helemaal niks, want Power weet het vast beter.

19 juni 2014 om 16:26

Als je het zelf gelooft dat Depay een groter talent is dan Januzaj, dan heb ik daar geen probleem mee, maar kom dan niet klagen dat mensen je uitlachen. Wacht nog een paar jaar en we zullen dan zien wie van de twee het verst staat. Januzaj is pure klasse, punt.

20 juni 2014 om 00:08

Januzaj is een groot talent, maar ik heb Januzaj nog niets zien doen wat Depay niet zou kunnen. Januzaj is door omstandigheden door gebroken bij Manchester United, maar dat maakt hem niet per definitie beter dan iemand die doorbreekt bij PSV. Januzaj was een lichtpuntje bij een slecht draaiende ManU en Depay een beslissende kracht van PSV. Ik hoop dat Depay naar ManU gaat. Dan kunnen we het verschil pas goed zien. Mijn voorkeur gaat voor alsnog naar Depay. Vind trouwens ook dat Thorgan de kans meer verdiend had dan Januzaj om mee te gaan naar het WK.

Zijn totaal andere type voetballers, maar het is wel echte en talent, maar dat waren er wel meer. Hopen dat mijn broer Louis hem het een en ander kunt gaan leren

Uitstekend talent, maar laten we niet te vroeg juichen! De Mos neem ik niet meer serieus.

19 juni 2014 om 14:55

Zoiezo, de Mos is een praatjes maker, maar ik vind het altijd erg vreemd, dat men 3 a 4 jaar vooruit kan kijken en ons te vertellen dat hij de toppper zal zijn. Dergelijke dingen heeft hij ook over Elia en Affelay gezegd. Die twee kan ik niet meer vinden.

Je kunt Van Persie niet met Januzaj vergelijken, aangezien ze op 2 verschillende posities spelen.
Januzay is een groot talent, maar denk wel dat hij nog veel stappen moet maken om Van Persie's niveau te kunnen bereiken.
Van Persie is al een gevestigde naam, terwijl Januzaj nog moet bevestigen.
Januzaj is dus zeker geen verbeterde type als Van Persie, anders zou Januzaj wel in de basis staan bij de Belgen.

Wat kunnen mensen toch overdrijven. Ik heb werkelijk niks gezien bij deze speler waarvan ik dacht woww. Laat hem eerst eens paar jaar wat laten zien voordat we zijn schoenen gaan kussen. Van Persie is vele malen beter.

19 juni 2014 om 15:09

Precies zo is t. Straks gaat er nog iemand roepen dat ie beter is als Messi.... Wat een flauwekul allemaal...

19 juni 2014 om 15:17

Het wow-element zit hem bij deze speler dan ook in de souplesse waar hij mee voetbalt. Als je dat niet ziet, moet je eens anders naar een wedstrijd kijken. Hij passeert zijn man alsof die er niet staat en trapt enorm natuurlijk op een bal. Ook ziet hij de ruimtes en mogelijke looplijnen van andere spelers heel snel.

20 juni 2014 om 09:16

Hoeveel jongens van 19 mochten er het laatste decennium geregeld starten bij Utd? Januzaj en Ronaldo. Januzaj wordt beter dan Hazard en RvP als hij zich zo blijft ontwikkelen.

Zeker een heel groot talent, maar hij moet het wel nog allemaal maar even laten zien. Robben is op dit moment en al jaren een van de beste voetballers ter wereld. Dus Aadje slaat hier wel heel erg door.

Kom op Hollandse sukkels wees nou eens eerlijk. Januzaj is heerlijke speler staat verder dan Depay. Depay komt er wel maar hij staat sowieso achter Januzaj.

19 juni 2014 om 14:52

Op basis van wat?

19 juni 2014 om 14:54

Januzaj, is zo goed dat hij een atige Chadi en Mertens voor zich moet hebben bij Belgie. Nee ect een wereld topper, is zeker een talent maar niks beter dan een Depay op dit moment.

Mogen wij Hollanders sukkels zijn. Maar na al die hype rond België wete Nederland weer te presterenmet zijn talenten. En België totaal niet!

19 juni 2014 om 15:00

Januzaj niks beter dan een Depay? Heb jij wel naar hem gekeken dit seizoen? Januzaj laat meer zien in de PL dan Depay deed in de Eredivisie, het enige wat Januzaj minder heeft is scorend vermogen en natuurlijk snelheid, kracht, hard schot. Januzaj nam United op sleeptouw toen RVP en Rooney er niet waren, zie jij Depay dat doen?

19 juni 2014 om 15:06

En waar heeft hij Man U dan heen gesleept?

19 juni 2014 om 15:13

Wat een dom gezwets allemaal, Depay is juist een van onze spelers die juist de wereldtop kan halen. Alles wat Nederlands en geen Ajax is, ia altijd minder volgens jou.

Wees eens opjectief ten opzichte van andere nederlandse teams. Beide spelers zijn talenten, wie verder gaat komen is moeilijk te zeggen nu, maar beide hebben als ze zo doorgaan de kans een wereldtopper te worden.

19 juni 2014 om 15:14

Naar een non-degradatie plek, samen met de Gea.

19 juni 2014 om 15:15

Lekker scorend vermogen met 4 goals in 27 wedstrijden.

Laat deze jongen lekker zijn gang gaan. Hij komt er wel!

19 juni 2014 om 15:21

@julfeyenoord, ik vind Depay zelf ook een geweldig talent, dit seizoen heb ik zelfs vaak PSV wedstrijden gekeken vanwege hem. Ik zeg nergens dat Depay de wereldotp niet kan behalen, ik denk zelf alleen niet dat hij nu verder of net zo ver is als Januzaj. Dit heeft overigens niks met Ajax te maken, misschien moeten ze op VZ de username's weghalen want elke keer moet iemand weer vooroordelen, zelf vind ik bijvoorbeeld een JPB of een Kongolo ook een enorm talent maar volgens jou zou dat niet kunnen.

19 juni 2014 om 15:22

Daar is Depay beter in zeg ik juist lol.

19 juni 2014 om 15:55

@ajaxcunian: haha United bij de hand genomen!

dat deden jonens al Rooney Vidic en Evra niet? Het is echt wel eentalent hoor. Maar ik wil he wel zien over 8 jaar kijken waar dan een Depay staat en een Januzaj. Ik zeg dat Depay dan verder en beter is. Maar datben ik persoonlijk.

Het is ook makkelijker in zo'n teams spelen dan in een matig Psv.

19 juni 2014 om 16:00

Dat heeft hij inderdaad gedaan, als je goed oplette weetje dat Vidic meer geblesseerd was dan speelde, Evra heeft juist alleen teleurgesteld. Rooney was ook vaak geblesseerd, als je een beetje oplet bij United dan kom je erachter dat de enige lichtpuntjes Januzaj en De Gea waren. Zou best kunnen hoor, maar daar gaat deze discussie niet over.

Zo een team, heb je United uberhaupt gezien in de PL? Die waren relatief slechter dan Psv. ze speelden allebei in een team dat slecht draait maar het verschil in de PL en in de ED is zo groot.

19 juni 2014 om 16:01

wat een grap,januzay was een licht puntje in de duisternis dit seizoen
niet meer dan dat,maar als het zo slecht gaat dan wil je bij een
lichtpuntje wel is gaan overdrijven,dat geeft niet is menselijk.

19 juni 2014 om 16:02

Depay loopt qua fysieke bouw ook al mijlen ver voor op Januzaj, Januzaj is nog steeds een iel mannetje die in de fysieke duels meer moeite heeft om goed te presteren. En ja als je daarnaast in een team speelt omringd met topvoetballers dan is het natuurlijk ook makkelijker voetballen dan dat je een Eredivisie team moet gaan dragen. Dus ja ook ik vind dat Depay veel verder is dan Januzaj.

Alleen Januzaj krijgt meer waardering omdat hij als klein jochie is opgepikt door de jeugdopleiding van Manchester en nu dus door gaat breken

19 juni 2014 om 16:02

Ja, mensen zoals Mourinho, Guardiola hebben Januzaj natuurlijk ook voor niks geprezen, die zijn waarschijnlijk ook zeer kortzichtig...

19 juni 2014 om 16:04

United omringd door topvoetballers, dit seizoen was het anders alles behalve dat, waar Januzaj het vooral zelf moest doen. En in de periode waarin hij het meest speelde waren de 2 absolute sterren RVP en Rooney er niet, dus moest hij spelen met Welbeck in de spits. Maar vergeet anders te zeggen dat Januzaj ook tegen veel betere tegenstanders moet.

Dan kan je ook gaan zeggen dat Suarez niet beter is dan Finnbogason, Suarez speelt nameljik ook met betere spelers volgens jouw redenering.

19 juni 2014 om 16:19

Ja want spelen bij een team wat totaaaaal niet draait en CL etc misloopt tegen een paar van de beste teams van de wereld is makkelijker dan tegen RKC en Nec. Dat zijn echt kut argumenten.

Het zijn beiden talenten. Of het beiden echt top talenten zijn moeten ze de komende 2 jaar laten zien. (denk ik aan de Pogba, Oscar en Gotze etc van deze wereld). Ze zijn nog piepjong, bij beiden landen komt er enorm veel talent door... Dat is toch prachtig! Ik vind vooral de mentaliteit van Depay echt bewonderingswaardig.

19 juni 2014 om 16:29

@eerlijk010: Hoezo presteert België totaal niet? Is het WK al afgelopen dan?

19 juni 2014 om 16:41

Ja want zonder Januzaj was Manchester zeker weten gedegradeerd. Geen Depay is voor PSV een groter gemis dan als United zonder Januzaj speelde. Hij voetbalt leuk mee, maar is nog lang niet die bepalende factor als jij ons probeert te doen geloven. Anders zal die ook al onbetwist elke week in de basis staan bij United.

Draai de rollen om en Depay zal zeker weten net zo'n seizoen hebben gedraaid als wat Januzaj heeft laten zien. Plus dat een Depay veel sterker is en ook met veel meer bravoure speelt. Depay doet echt niet onder aan Januzaj, en op basis van zijn fysiekheid en speelstijl acht ik hem ook verder dan Januzaj.

19 juni 2014 om 16:47

Was hij ook, een onbetwiste basisspeler maar je gaat een jongen van 18 niet in zijn debuutseizoen in de PL altijd laten spelen, dan brandt zo een jongen op. Dat is veelste veel. Depay met meer Bravoure? Weten jullie eigenlijk dat de gehele top achter Januzaj zit, Barcelona, Real, Bayern, Psg, er wordt hier gedaan of Januzaj een leuk talentje is meer niet. Wacht maar af als Januzaj onder LVG wordt gebruikt en er minder druk op hem is. Depay is ook een groot talent, maar IMO echt niet zo ver. Of vinden jullie een Depay ook verder dan Sterling.

19 juni 2014 om 19:29

Januzaj en Sterling zijn allebei 5 klasses beter dan Depay, lol. Die 2 gaan over 4/5 jaar uitmaken met Hazard Pogba en Neymar wie de ballon d'ore gaat winnen.

19 juni 2014 om 21:06

Januzaj is ook gewoon een leuk talentje zoals velen met de potentie op een mooie toekomst. Maar op dit moment blijft het ook daarbij. Kijk alleen maar naar zijn statistieken, zo indrukwekkend kan je die niet noemen. Als hij statistisch gezien ver boven de rest uit zou steken dan zou je misschien nog wel een punt hebben. Dus op basis van wat precies is Januzaj veel verder dan een Depay? Omdat de top achter hem aan zit? De topclubs houden Depay ook gewoon in het vizier. En als je de wandelgangen mag geloven bestaat zelfs de kans dat Louis hem meeneemt.

Tuurlijk zal het misschien anders zijn over een paar jaar. Maar we hebben het over NU. En op dit moment doet een Depay zeer zeker niet onder tegenover een Januzaj. En in mijn ogen is Depay op dit moment ook een stuk completer mede door zijn fysiekeheid.

20 juni 2014 om 09:23

Mertens is gewoon heel goed, maar Januzaj wordt beter dan Hazard en zeker beter dan Depay wtf. Wilmots is ook gewoon achterlijk, chadli is minder.
Real, Bayern, Psg hebben volgens,de media,ongelofelijke boden gedaan van 40 à 50 miljoen, doen ze dat ook op Depay???
Sorry voor spelfouten, tablet...

Aad moet niet zoveel drinken overdag

19 juni 2014 om 14:53

Precies, neem er nog 1 aad.

19 juni 2014 om 15:37

Proost!

En mensen hebben duidelijk moeilijkheden met begrijpend lezen stelletje analfabeten! Hij zegt helemaal niet dat van persie slechter is als januzaj.

19 juni 2014 om 15:25

Of jij leert lezen, als er staat een verbeterde versie van v Persie lijkt het toch vrij simpel om te concluderen dat v Persie slechter moet zijn volgens dhr de Mos.

19 juni 2014 om 16:12

@ wandering

"ik zie in Januzaj een verbeterde versie van Van Persie". Dat snap je toch, hoop ik? Hij kan het dus worden als hij zijn talent ten volle benut.
Als morgen in de krant staat dat Cruijff in een of ander jongentje uit Costa Rica de nieuwe Messi ziet, wil dat dan zeggen dat die peuter al beter is? Nee.
Mensen leiden uit het artikel af wat ze willen afleiden en beginnen dan zonder aanleiding de loftrompet over Depay af te steken.

19 juni 2014 om 16:17

Als je een verbeterde versie bent, dan ben je dat nu, anders staat er wel dat hij beter kan worden. Zo moeilijk lijkt mij dat niet.

19 juni 2014 om 16:31

De titel van het artikel is misleidend. Wat hij effectief heeft gezegd staat in het artikel zelf: "ik zie in hem een betere versie". Wat in mijn ogen op de toekomst betrekking heeft.
Nu goed, we gaan geen semantische discussie starten.

Beetje overdreven meneer de Mos, hij moet het allemaal nog laten zien, neemt niet weg dat ik hem een geweldig talent vind, maar nog niet meer als dat.

Aad heeft weer eens goed aan de wijn gezeten denk ik.

sorry wat! ik heb eerlijk gezegd nog nooit van die spelers gehoord... dus ik moet het nog maar zien hoor

19 juni 2014 om 15:01

Even z'n naam intypen op Youtube. Heeft best veel gespeeld afgelopen seizoen en liet mooie dingen zien. United heeft alleen geen goed jaar gedraaid, misschien dat je er daarom niks van hebt gehoord.

19 juni 2014 om 15:28

Dat is dan vooral jouw probleem denk ik dat je Januzaj niet kent. Piepjong talent dat het erg goed heeft gedaan wanneer hij speelde voor Man Utd. Ook de perikelen rondom zijn internationale carriere zijn toch groot in het nieuws geweest. Toptalent!

Aad heeft meet rimpels dan hersenen..
Wat wordt ik toch altijd moe van deze man...........

Deze man is echt op ze achterhoofd gevallen. Nederland heeft Depay en Promes die over een paar jaar echt drama gaan zetten op hoog niveau. Ik ben daar echt zeker van.

..."en volgens Aad de Mos is de jongeling nu al een van de beste spelers ter wereld."

Schitterend dit! Nee, ik heb niks tegen België, maar om jullie geen zand in de ogen te strooien. De jaren dat Aadje nog serieus genomen werd in dit land liggen al ver achter ons. Het blijft een heerlijke fantast en we mogen ons af en toe de vraag stellen of ie niet een borreltje teveel op heeft wanneer hij dit soort uitspraken doet.

Ik vond het zelfs al verrassend dat deze jongen, net als Origi, geselecteerd werd. Hij moet nog veel stappen maken en heeft in principe net zoveel werk te doen als iemand als Depay om tot de beste spelers te behoren.

19 juni 2014 om 16:37

Maak je niet ongerust, in België neemt ook niemand Aadje nog serieus hoor. Zijn uitspraken werden trouwens gedaan in P-Magazine, een blad dat niet bepaald bekend staat als serieus, inhoudelijk sterk of journalistiek relevant.

En wat zijn selectie betreft: daar kan je over discussiëren, maar ik denk dat die gebeurd is omdat hij iets toevoegt wat veel Belgische middenvelders missen: diepgang. En Origi, die is er natuurlijk alleen bij omdat er in de spits bitter weinig alternatieven zijn. Als Benteke gewoon fit was gebleven, dan zat Origi nu thuis naar het WK te kijken.

20 juni 2014 om 09:28

Hij heeft Utd al gedragen dit seizoen. Staat 3 klassen boven een Depaytje. Januzaj wordt beter dan Hazard hoor, die,jongen is niet normaal goed.

Haha ff serieus,

Depay komt echt niet in de buurt van Januzaj.
Januzaj was vorig seizoen, al heel belangrijk voor united. Gaf een aantal assist en prima voorzetten.
Denk dat ie volgend seizoen basis staat...

Tenzij Louis dure sterren gaat kopen. Wat ik niet hoop, wat dat is niet United style.

Dat doen city Chelsea real en barca.

19 juni 2014 om 16:04

en dan zegt ie haha effe serieus

Boetius en Vilhena niet te vergeten maar wel andere types maar Aad kan beter emigreren want al is België top ze hebben geen Robben en van Persie

Die Aad word echt seniel. Januzaj nu al 1 van de beste spitsen ter wereld? Ga toch wel Aad. Dat kan hij wel worden, maar hij is nog lang niet zo ver. En een verbeterde versie van Van Persie? Op basis van wat kan je dat nu al zeggen? Januzaj mag blij zijn als hij op dat niveau komt.

Verder word het tijd dat De Mos zijn muil een keer houd. Word helemaal gek van die man die zichelf ooit een garantie van succes noemde, nou, wat een succes heeft hij gehad zeg!

30 jaar geleden bij Mechelen heeft hij het een keer leuk gedaan, voor de rest bijna over gefaald en iedereen werd gek van zijn persoonlijkheid. Die De Mos moet of een club gaan trainen, om zijn praatjes eens waar te maken, of gewoon van de buis verdwijnen. Nare vent.

De Mos wil natuurlijk een wit voetje bij onze zuiderburen halen. Je kunt iemand (januszai) of ook een Depay natuurlijk niet vergelijken met een gearriveerde topper . Laat hem eerst eens 4 jaar op topniveau voetballen, kijjen we dan verder !

Mooi zo... als Aad de Mos een speler geweldig vind wordt het meestal helemaal niets... zie Shinji Ono die hij een grootse carriere voorzag..

19 juni 2014 om 15:11

Aad de Mos zit er vaker naast dan dat hij gelijk heeft, waarom die af en toe gelijk heeft? Nou als je van honderd talenten gaat zeggen dat ze een top toekomst voor zich hebben, zullen er vast wel 1 of 2 daadwerkelijk een top toekomst hebben. Hij slaat de plank 9 van de 10 x volledig mis. Weetje wat nog het leukste is? Mocht Januzaj echt de verbeterde Van Persie worden dan gaat hij pochen met zijn kennis, krijg je een opmerking van dat hij dat al in 2014 voorspeld had. Wat een kneus is die man, en raakt volledig opgewonden van zichzelf. Matige trainer was het met ontzettende capsones.

Wat een man die de mos. Ik vind ze in helemaal niets op elkaar lijken. Ik kijk elke UTD wedstrijd, dus ik denk dat ik er wel een beetje kijk op heb. Van Persie is natuurlijk ook veel beter dan Adnan

19 juni 2014 om 15:17

wel meer dan een tikje Zidano, word dat dat die enorme plaat voor zn kop is word weggetikt. En ff flink op de plek word gezet. Trouwens wel een top idee om dat Boskamp le laten doen

We kunnen niet ontkennen dat Januzaj een talent is, maar nu al bij de beste ter wereld? Dan draait Aad toch weer even door hoor. Gewoon normaal blijven doen

Aad loopt weer eens de populist uit te hangen. Zeker nog wat schnabbels in Belgie de komende tijd? Beetje vermoeiend Aad!

Heel goed Aad, plaats die Belgen maar op een voetstuk. Als die lui ergens niet mee kunnen omgaan is het wel op een voetstuk staan, die weten niet hoe snel ze weer terug in hun underdogrol moeten kruipen. Je zag het de eerste wedstrijd ook van die Belgen, heel de wereld ging er eens voor zitten en het werd bijkans de teleurstellendste eerste helft van dit hele toernooi. Pas toen ze achter stonden konden ze weer voetballen.

19 juni 2014 om 15:23

Haha slap geouwehoer zeg.

19 juni 2014 om 15:59

"die Belgen" "die lui" (zucht)

Misschien kan je even de tijd nemen om vanuit de hoogte neder te dalen? Lees het artikel aandachtig.
Aad De mos heeft gezegd dat hij in Januzaj een verbeterde versie van Van Persie ziet. Dat wil niet zeggen dat hij Januzaj al beter vindt. Als morgen in de krant staat dat Cruijff in een of ander 6-jarig jongentje uit Costa Rica de nieuwe Messi ziet, wil dat dan zeggen dat hij die peuter al beter vindt? Nee.
De 19-jarige Januzaj heeft door omstandigheden al een sleutelrol moeten opnemen bij United. Een rol die hij verdienstelijk heeft ingevuld. Dat wijst op potentieel. Onder Van Gaal, zoals De Mos aanhaalt, kan en zal hij enkel nog groeien. Indien hij er in slaagt om zijn talent ten volle te benutten in de jaren die komen, kan hij uitgroeien tot een verbeterde versie van Van Persie. Januzaj kan uit de voeten op de vleugels, op de 10 en in de spits. Dat is Aad De Mos' persoonlijke mening. Niets verkeerd mee.
Hij heeft evenveel recht om dat te zeggen als jij het recht hebt om hier zonder noemenswaardige reden je racistische mening over de Belgen te delen.

19 juni 2014 om 16:47

Een racistische mening over de Belgen? Hahaha, is manneke pis misschien iets te snel op z'n pikkie getrapt?

19 juni 2014 om 17:20

Nee, manneke pis z'n pikkie is te klein om daar met klompen over te gaan. Dat deert hem niet

19 juni 2014 om 17:39

Touché .

Het was geenszins racistisch bedoeld, maar had misschien wat genuanceerder gekund als ik het nu zo teruglees.

19 juni 2014 om 19:23

Never mind. Nog veel plezier met het WK!

hoe durft ie januzaj nu al hoger in te schatten dan Van Persie

Januzaj is niet veel en zal ook nooit veel worden.
Leuk spelertje, voor in de zaal.

En Aad de Mos is een betere trainer dan Louis van Gaal zeker.
Slaat hij de plankweer even volledig mis hier.
Januzaj is een groot talent en zeker (nog) verder dan Depay maar het niveau van Robin zullen ze echt nooit gaan halen.

Haha bojan zou ook de nieuwe messi worden en wat te denken van giovanni dos santos. Hersenloze opmerking van de mos

Typisch Aad. Slaat altijd door. De killerkwaliteiten van Robin totaal niet meenemend. Daar zit echt wel een groot verschil in het voordeel van Robin. Aad riep een jaar geleden ook al dat Vilhena van een andere planeet was en dat ie zeker meeging naar het WK. Ik kan hem niet serieus nemen. Te veel gelul, te opportunistisch. Wij hebben trouwens een nog groter talent. Niet Depay maar Bergwijn. Die heeft echt alles. Overzicht, killer, techniek, speed, mannetje voorbij kunnen.

19 juni 2014 om 15:42

Muah.. ik denk dat Boetius en Vilhena ook hele mooie carrieres tegemoet gaan.. Kongolo is ook pas 18 en zit gewoon wij de WK selectie..

En als je kijkt wat voor talenten er nog aankomen bij respectievelijk Feyenoord, Ajax en Psv..

Ik maak me echt geen zorgen.. Komt helemaal goed!

19 juni 2014 om 15:56

Kongolo is 20. Maar die komt er wel ja.

Het is ook niet gezegd dat die spelers minderwaardig zijn en het niet redden. In tegendeel zelfs. Maar het hypen van met name Vilhena vond ik altijd al dom. Die mist echt nog wel een hoop om recht te hebben op een WK ticket. Dat Aad daarin zoals altijd doorslaat is bekend. Hij weet het uitblinken op jeugdvelden en de positieve flow na een debuut van een toptalent niet op juiste waardes te schatten. Hij was veel meer gecharmeerd van Vilhena dan Strootman. Dan heb je er geen goeie kijk op.

Boetius vind ik heerlijk sierlijk maar toch heeft ie nog heel wat eredivisie kilometers nodig eer die rijp is voor een transfer. Het grootste talent van NL loopt stiekem toch weer bij PSV met Bergwijn. Dat is nou echt buitencategorie die zijn tijd vooruit is en de europese top gaat halen mits de juiste mentaliteit en begeleiding. Dat laatste is de enige onzekere factor.

19 juni 2014 om 16:49

Pas nou maar op met je Bergwijn.. ons grootste talent was nog altijd Achahbar... een speler waarvoor oa Platini en Zidane bewpndering hadden..

Tja.. en zij leeftijdsgenootjes ziten bij de wk selectie... en Achahbar... lijkt het gewoon niet te gaan halen. So you never know.

19 juni 2014 om 18:40

Platini en Zidane hebben gewoon naar matches van een jeugdtoernooi gekeken en toen blonk ie uit, maar het was voir mij allang duidelijk dat hij spel intelligentie mist. Bergwijn vind ik duidelijk een veel completere modernere speler ipv pingeldoos Achabar.

19 juni 2014 om 15:48

Sorry maar Bergwijn is echt niet beter dan Depay.
En Vilhena komt er aan hoor, het EK is hij er zeker bij, zat er nu al echt heel dicht tegenaan.

19 juni 2014 om 16:02

Bergwijn is eigenlijk in bijna alles beter. Meer killer. Nóg technischer. Veel beter overzicht. Hij is net zo snel. Hij is meer tweebenig. Puntje voor Depay voor fysieke en mentale ontwikkeling. Ook heel belangrijk. En het schot van Memphis is natuurlijk uitzonderlijk, edoch te weinig rendement vooralsnog. Noteer Bergwijn nou maar. Wordt er weer eentje die het redt in de top. Gaat ook snel debuteren. Want al klaar ervoor.

19 juni 2014 om 16:09

Ik blijf erbij dat het allemaal wel meevalt. Heeft 3 goede wedstrijden gespeeld op het EK maar is ook 2x totaal onzichtbaar geweest. Fysiek maar vooral ook mentaal gaat hij tekort komen ten opzichte van Depay. Dat zijn echt Memphis zijn sterke punten die hem verder brengen. Ook denk ik dat de techniek van Depay gewoon beter is.
Ik zal Bergwijn zeker in de gaten houden maar ben nog niet overtuigd. WIj hadden eens een Achabar die de beste speler werd op een U17 EK. Die had een nog betere techniek en was nog een grotere killer dan Bergwijn en Depay samen. En we zien allemaal wat er van terecht is gekomen al schrijf ik hem nog niet helemaal af.

Het is nu vooral opportunisme in je reactie's.

19 juni 2014 om 16:45

Achabar mist juist veel. Vooral mentaliteit en overzicht. Jij denkt dat ik Bergwijn alleen volg van een jeugd ek. Ik ken hem al veel langer. Depay is sowieso zeker niet technisch verfijnder. Daarmee zeg ik niet dat Depay technisch beperkt is. Is gewoon ook een toptalent. Maar als ik kijk naar de aannames en dribbeltechniek, voor een buitenspeler cruciaal, dan is bv Boetius en Bergwijn technisch verfijnder, maar die eerste mist explosiviteit en fysiek. Dat vind ik nu ook nog bij Bergwijn, met dien verschille dat hij tov leeftijdsgenoten juist veel verder is fysiek gezien. Dus dat komt straks goed. Hij kon makkelijk mee terwijl hij de jongste van het team was en is . Hij komt wel nog kracht tekort na een rush, maar dat is typisch iets wat met de leeftijd komt. Het echt grote verschil met Depay is zijn overzicht en het zien van medespelers. Iets wat Depay nu pas begint te ontwikkelen. Dat zit erg goed bij Bergwijn. En daarom kan ie al meekomen in het eerste van Psv ondanks fysieke achterstand. Hij zal gaan invallen dit jaar en dan zich op de kaart zetten. En tegen die tijd praten we verder wie gelijk krijgt.

Aadje, Aadje, Aadje... Ik vraag mij in eerste instantie af, in welk opzicht is Van Persie te verbeteren? Hij is uitermate effectief (topscorer aller tijden Nederlands Elftal, paar keer topscorer Pl), heeft een onwaarschijnlijke techniek, is lang en sterk en een echte centrumspits. Januzaj heeft dit seizoen de kans gekregen bij United, omdat ze alleen maar matige spelers hebben rondlopen en veel van hen geblesseerd waren. In die wedstrijden heeft hij het leuk gedaan, maar ik heb niets gezien op basis waarvan ik kan zeggen dat hij het niveau van Van Persie ook maar enigszins kan benaderen.
Hoe kun je dan op basis van dit seizoen concluderen dat hij een verbeterde Van Persie is?
Laten we het er maar op houden dat Aadje gefrustreerd is dat in alle voetbal praatprogramma's de grootste nietsnutten langskomen en Aad daar geen van is. Ik denk dat dit een openlijke sollicitatie is naar het analist schap bij de Belgen, die zijn toch al zo objectief over hun eigen ploeg.

grappen & grollen met aad

19 juni 2014 om 15:54

zuipen & kruipen met aad

"zegt de man met een cultstatus op Twitter."

mischien een domme vraag maar heb ik iets gemist of zo?

19 juni 2014 om 16:24

Nee je hebt niks gemist Vz ziet spoken.

19 juni 2014 om 17:00

pfff gelukkig maar stelje voor dat ik 1 van aadjes vele wijsheden gemist heb..

Januzaj heeft het een aantal wedstrijden heel goed gedaan, maar ik vind hem niet zo geweldig als door Aad wordt gezegd. Hij heeft na die hele goede wedstrijden ook een aantal partijen heel slecht gedaan en de bank warm gehouden.

Ik zou hem eerder vergelijken met Boetius. Mooie speler om te zien met veel souplesse, maar moet zich fysiek nog ontwikkelen.

Aad de Mos hoeft niemand echt serieus te nemen.
Volgens Wim Kieft was hij de slechtste coach die hij ooit gehad heeft.
Januzai is een groot talent, maar lang niet zo goed als een van Persie.

Beetje voorbarig om hem met Van Persie te vergelijken maar je kan niet ontkennen dat deze jongen een gigantisch potentieel heeft. Het is niet voor niks dat Manu van hem de best betaalde tiener in de voetbalwereld heeft gemaakt..

Ongelooflijk dat sommige leden hier Januzaj met Depay willen vergelijken, dat gaat me dan toch een stap te ver. Zal wel zijn omdat hij de winnende heeft gemaakt tegen Australie dat jullie hem zo ophemelen nu, van opportunistisch gedrag gesproken.. Januzaj heeft als tiener Manu bij de hand genomen en was vele malen de beste speler op het veld. Je kan dan nog wel argumenteren dat Manu dit jaar slecht was maar dan nog spelen ze op een veel hoger niveau dan Depay zijn club..

Aad dacht natuurlijk : waar is iedereen niemand vraagt mij nog wat , laat ik maar eens weer wat roepen . Zei hij dit ook niet over Aisatti ?

Van Persie staat stijf van de adrenaline Het is slagen of af gaan.
Zijn actie net na rust had rood kunnen zijn.
Wat een gefrustreerde idioot volgens de Bbc. Maakt een prachtig doelpunt en dan dit?
Robben had gescoord en was tegen Spanje ook de man. Dat doet zeer bij Robin.

Wie was de dissonant ook al weer? Lekkere team speler zeker. Nederland kent hem minder als Engeland..
Nu een wedstrijd om niks

Bij MU en de BBC kunnen ze hun borst nat maken.

Whatever verbeterde van persie.. Dat kan alleena la de man hem overtrefd wat 100% zeker niet in dit leven gaat gebeuren dus België pak je rust

Aad je kan beter stoppen, want dit klopt natuurlijk van geen kanten. Ten eerste januzai speelde twee goede wedstrijden so what, bakkali ook. Veltman ook en die niet beter? Of je zegt nu van wel Aadje?!

ik zie depay echt wel van het zelfde soort als januzaj en depay vind ik nog completer dus aad kletst uit zn nek

Ach Aad ga toch weg. Deze jongen heeft absoluut kwaliteit maar hij heeft nog helemaal niks bereikt. Als van Gaal straks de manager is laat hij hem echt niet in de basis beginnen.

Ga even een blokkie om lopen en kom terug met een beetje een nuchtere opmerking want dit slaat werkelijk waar nergens op.

Januzaj wordt gezien als de nieuwe Ryan Giggs, en heeft wat weg van Ronaldo op die leeftijd. Denk dat ze er bij United wel iets verstand van hebben.

Heeft veel meer techniek overzicht en passing dan al die talenten die hier genoemd worden, bovendien gaat elke vergelijking tussen BPL en de eredivisie sowieso mank.

Die Feyenoord talenten worden helemaal belachelijk opgehemeld.

Boetius de vrij BMI en vooral clasie. Dat zou de nieuwe xavi zijn. Droom lekker verder in Rotterdam-zuid

Lijkt me geen nieuwe Van Persie want zie hem niet als spits, maar hij heeft wel iets wat Nederland mist. We hebben in mijn ogen niet echt een speler zoals Iniesta die eerst een dribbel maken om daarna de steekpass te geven. Spelers als Mata, Iniesta, Silva, Ozil, Götze kunnen dat bijvoorbeeld wel. Als de passing van Wijnaldum zich zou ontwikkelen zie ik hem als enige die dit in potentie ook kan doen, maar zo'n speler mis ik wel een beetje moet ik zeggen.

Oh gelukkig dat De Mos weer zo'n rare uitspraak doet. Ik kon me al niet voorstellen dat ik het twee keer in een maand met hem eens zou kunnen zijn. Dit slaat toch nergens op. Wat heeft die jongen tot nu toe laten zien? Potentie en niet meer dan dat. We weten allemaal dat zo iemand nog 10 verschillende kanten op kan. Om nu al zoiets te beweren en zo'n belachelijke vergelijking te maken is vragen om aandacht. Waarschijnlijk zoekt Aadje weer een nieuw baantje.

tegenover welke verdedigers staat depay: viergever en leiwakabessy januzaj: kompany en mertesackeren david luiz

De Mos haalde eens volgens hem de nieuwe Suarez naar Vitesse: de Chileen Lorca. Wie? Precies...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren