Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van Ginkel wacht in Eindhoven op groen licht van Chelsea en Stoke

Laatste update:

PSV heeft nog altijd niet naar buiten gebracht hoelang Andrés Guardado buitenspel staat, maar er wordt gevreesd dat de middenvelder wel een tijdje uit de roulatie zal zijn vanwege een hamstringblessure. Volgens het Eindhovens Dagblad probeert technisch directeur Marcel Brands van de Eindhovenaren nu nog om Marco van Ginkel binnen te halen.

/

Brands zei eerder deze maandag dat hij waarschijnlijk niets meer zou gaan doen op de transfermarkt, tenzij er nog een buitenkansje voorbij kwam. Dat buitenkansje is Van Ginkel; het is nog onduidelijk of hij het seizoen daadwerkelijk kan gaan afmaken bij PSV, maar er wordt in ieder geval nog koortsachtig aan een mogelijke deal gewerkt. Van Ginkel is momenteel al in Eindhoven voor de medische keuring, maar PSV wacht nog op groen licht van Chelsea én Stoke City.

De 23-jarige Van Ginkel staat onder contract bij Chelsea en speelt momenteel op huurbasis voor Stoke, maar daar heeft hij geen vaste basisplaats. Van Ginkel deed dit seizoen in zeventien competitiewedstrijden mee en mocht acht keer starten. Stoke schijnt zich maandagavond nog te gaan versterken met Giannelli Imbula van FC Porto en dat zou dan een extra concurrent voor Van Ginkel worden. PSV hoopt zodoende dat Stoke bereid is om de middenvelder te laten gaan, én dat Chelsea Van Ginkel terug wil laten keren naar de Eredivisie.

Marco van Ginkel zou een geweldige aanwinst zijn voor PSV

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hoe kan PSV dit soort namen wel altijd toevoegen en Ajax niet.. :/ baal van t beleid bij ajax

1 februari 2016 om 20:11

Ik denk dat PSV wel in waarde wil betalen en Ajax 100 miljoen op de bank wil houden...

1 februari 2016 om 20:27

En mogelijk dat Guusje Hiddink ook een rol speelt

1 februari 2016 om 21:13

Precies ja.
Ajax mag Traore niet, PSV Van Ginkel wel.

1 februari 2016 om 21:17

Wellicht omdat PSV (nog 2 wedstrijden) Champions League speelt.

1 februari 2016 om 21:46

De waarde van de selectie is hoger dan die van Psv.. ja hij heeft inderdaad minder gekost, wie is er dan de beter koopman

2 februari 2016 om 00:16

@ Blackwhitearmy

Normaal ben ik de eerste die het aankoop beleid van mijn club met de grond gelijk maakt. Alleen wilde Ajax in het geval van van Ginkel wel steeds diep in de buidel tasten, dus dat kan het niet zijn. Ook wat betreft het aanhouden is Ajax heel lang achter deze jongen blijven aanlopen, ik vind het dan ook apart om te zeggen dat PSV hem overhaalde omdat ze vasthoudend waren. Wat inhoud dat of Ajax of hij toen des tijds uit zijn nek zat te lullen, begrijp me niet verkeerd. Ik ben niet jaloers (ik wilde hem toen al niet hebben), maar ik vind het wel apart. Het laatste wat ik me nog kan voorstellen is dat hij geen vertrouwen had in het verhaal van de Boer en Overmars.

2 februari 2016 om 00:21

@ afcanats

Overmars in ieder geval niet, met al zijn briljant gescoute koopjes waarvan 98 procent niets maar dan ook niets hebben toegevoegd en waar financieel verlies opgemaakt is. Het goedkope van Overmars is behoorlijk duurkoop geworden, maar goed je moet wat heh om het falen van Overmars maar te blijven verdedigen,

2 februari 2016 om 00:22

@ Leihcim

Dat kan het niet zijn, Ajax speelde de laatste jaren ook steeds Champions League en toen wilde hij ook niet komen.

2 februari 2016 om 01:45

De waarde van de selectie is hoger dan die van PSV? Man, je praat onzin

1 februari 2016 om 20:13

Ajax heeft ook geen middenvelders nodig

1 februari 2016 om 20:16

Nee die hebben genoeg cmv en gebrek aan creativiteit...

1 februari 2016 om 20:37

Het gaat er om dat Ajax vaak met derderangs aankopen komt in zijn reactie.

1 februari 2016 om 20:13

Nog een vierde lopende middenvelder, ook nog eens zonder ritme, is inderdaad wat ajax nodig heeft. Haal dan Ziyech

1 februari 2016 om 20:18

@jordinhoo, Van Ginkel geen ritme?

1 februari 2016 om 20:23

@jordinhoo Heeft er al 17 wedstrijden opzitten in de Premier League dit seizoen...

1 februari 2016 om 20:25

Is gewoon bankzitter bij Stoke, speelt af en toe eens een bekerpotje mee

1 februari 2016 om 20:26

@JimiPSV

Ja de eerste paar wedstrijden stond hij in de basis, hij heeft sindsdien twee bekerpotjes in de basis gespeeld en een tiental korte invalbeurten

1 februari 2016 om 20:28

Waarom denken jullie dat van ginkel daar weg mag? Echt geen sleutel speler daar.

1 februari 2016 om 20:28

En hij heeft tegen Crystal Palace in speelronde zestien nog basis gespeeld vanwege blessures en schorsingen. Normaliter is hij gewoon een bankzitter dus ja, geen ritme

1 februari 2016 om 20:31

@jordinhoo
Je zet jezelf wel een klein beetje voor lul, vind je niet? Lopende middenvelder? Die jongen heeft meer techniek in z'n linkerteen dan Gudelj, Klaassen en Bazoer bij elkaar, maar dat zal vast wel verwaarloosbaar zijn, aangezien hij pas 17 bekerpotjes heeft gespeeld, niet?

1 februari 2016 om 20:34

Naja, hij heeft in ieder geval zijn minuten meegepikt. Als je elke week invalt en je minuten mee pakt kun je wel degelijk wedstrijdritme hebben. Willems heeft geen wedstrijdritme ja, omdat hij er zo lang heeft uit gelegen.

1 februari 2016 om 20:37

Webster ik wil niet lullig zijn maar..... ik vrees dat hij niet degene is die zichzelf voor lul zet als ik jullie reacties vergelijk.

1 februari 2016 om 20:38

Het is een box to box player, geen spelmaker. Geen slechte techniek, maar niet beter dan Bazoer ofzo. En 17 wedstrijden is wat anders dan 17 basisplaatsen. Als zelfs Cameron en Adam je uit de basis spelen, ben je echt niet zo fantastisch hoor. Maar hey, ik ben degene die zichzelf voor lul zet

1 februari 2016 om 20:41

@JimiPSV

Nee tuurlijk, hij is niet ritmeloos ofzo. Maar het seizoen duurt nog drie maanden en Van Ginkel heeft al maanden geen 90 minuten gespeeld. Voor die topfit is en volledig wedstrijdritme heeft, ben je al door de helft van die drie maanden heen. Je kan je afvragen wat je er dan mee moet, maar we zullen het zien. Hij kon bij Chelsea geen potten breken, hij kon bij Milan geen potten breken en ook bij Stoke is hij al snel door vrij beperkte spelers naar de bank verdrongen. Tenzij de blessure van Guardado heel erg is, vind ik het geen wereldzet

1 februari 2016 om 20:46

@glory Leg uit? Van Ginkel is een uitstekende speler die goed meedeed bij Vitesse. Had een paar jaar geleden absoluut naar Ajax moeten gaan, dan was hij nu een belangrijke speler in Engeland geweest. Deze jongen kan voetballen, maar is zijn glorie een beetje verloren, net als een Guardado en de Jong een aantal jaar terug. Geloof wel dat dit een succes gaat worden. Roepen dat hij een aantal bekerpotjes heeft gespeeld is natuurlijk lachwekkend..

1 februari 2016 om 20:47

Jouw statement over techniek is nogal gewaagd. That's all. Verder laat ik jullie twee deze discussie lekker uitvechten

1 februari 2016 om 20:48

@webster

Waarom is dat lachwekkend? Paar bekerpotjes, wat basisplaatsen in augustus en eentje in december, verder een paar korte invalbeurten.

1 februari 2016 om 21:04

Charlie Adam is technisch niet de meest briljante, maar past erg goed in het voetbal dat Stoke speelt. Ik zeg nergens dat vginkel de ster was voor Stoke of het sowieso gaat maken bij Psv, maar hij is voetballend een speler dat goed mee kan in Nederland; beter dan het fysieke en snelle spel in Engeland. Nu afwachten hoe hij mentaal ervoor staat. Alles beter dan Maher iig.

1 februari 2016 om 21:15

Acht van de 23 basis. Is ruim een derde van de BPL wedstrijden. Is hij daarnaast niet geblesseerd geweest? Sterspeler Arnautovic heeft 14 vd 23 basis gestaan, onbetwiste basisspeler Bojan en Afellay 13 van de 23. Zo slecht doet onze bekerster het dus nou ook weer niet.. Een dit seizoen fitte Rooney heeft ook 'maar' 13 basisplaatsen tot nu toe. In Engeland wordt er nou éénmaal veel gerouleerd.

1 februari 2016 om 21:17

Hmja maar Guardado speelde ook amper bij Valencia en Leverkusen. Zijn wel grotere clubs maar zie wat er van hem gekomen is.

1 februari 2016 om 21:24

Acht van de 23 maar 2 van de laatste vijftien. Basisster Bojan is juist lang geblesseerd geweest, Van Ginkel niet. Arnautovic heeft zich sinds speelronde 4 in de basis geknokt. Je vergelijkingen gaan sowieso niet op aangezien van alle namen die je noemt alleen Van Ginkel vanwege ondermaatse prestaties week in week uit op de bank zit. Rooney is incidenteel ook gepasseerd ja, maar dat heeft werkelijk 0.0 te maken met het feit dat Van Ginkel niet goed genoeg is voor Stoke. Snap sowieso niet zo goed hoe je dat probeert te ontkennen terwijl je kan zien dat Van Ginkel sinds speelronde 7 slechts twee keer in de basis heeft gestaan. Dat is niet rouleren, dat is keihard gepasseerd worden

1 februari 2016 om 22:05

Zo ver verdiep ik mij niet in de materie. Kan mij voorstellen dat hij niet in het spel van Stoke past en daarom gepasseerd wordt. Maar dat staat los van het aantal wedstrijden dat hij wel gespeeld heeft. Neemt nog steeds niet weg dat ik van mening ben dat hij technisch een meer dan prima voetballer is/was en zeker wat kan toevoegen aan de eredivisie en Psv. Mentaal even afwachten. Heeft overigens al best wat ervaring. Daarnaast, mocht Guardado eerder terugkomen, dan heeft PSV een goede twaalfde man. Slechter dan Schaars kan niet. Net als dat er niet veel slechter is dan Serero.

1 februari 2016 om 20:15

Dit soort spelers? Wat is dit dan voor soort speler? Ik zou hem niet in een rijtje zetten met Guardado. Eerder met Maher.

1 februari 2016 om 20:17

Is geen directe aanwinst voor Ajax. En Ajax heeft op het middenveld al genoeg jonge spelers. Ajax moet Ziyech halen, dat is een scorende middenvelder met assists, die als het moet ook als meevoetballende spits kan spelen.

1 februari 2016 om 20:42

Ja dat zeg ik al twee en half jaar. Maar die heeft te veel kwaliteit voor Ajax als ik zie welke spelers wel worden gehaald.
Maar een Van Ginkel zou absoluut welkom zijn

1 februari 2016 om 21:47

Omdat we genoeg spelers hebben is Ziyech ook niet nodig, zelfde type als Sinkgraven, Ziyech moet het bij Ajax ook nog maar laten zien.

1 februari 2016 om 22:28

Sinkgraven scoort niet en geeft ook nauwelijks assists waar doelpunten uitvallen. En ja Ziyech moet zich bij Ajax nog maar bewijzen, maar ik acht de kans groot dat hij dat redt. En als hij het redt dan is die 10 mln zo terugverdient.

1 februari 2016 om 22:29

"ziyech moet het bij Ajax ook nog maar laten zien". Oftewel eerst een half jaar in jong-Ajax aan het Ajax spelletje wennen?

1 februari 2016 om 22:51

@sunmaster

Dat deed/doe ik bij Sinkgraven ook, hij is vooral geblesseerd geweest dit jaar en had daarvoor wel assists. Nou het is niet dat we 10 miljoen terugverdienen, we gooien het geld dat we voor Sinkgraven, Nouri, Andersen en Frenkie de Jong zou kunnen krijgen in potentie door de wc, er is meer dan genoeg talent en kwaliteit op het middenveld.

1 februari 2016 om 23:21

Maar ze scoren te weinig. Op Klaassen na. Met Bazoer heb je een goede verdedigende middenvelder. Daarnaast heb je twee scorende middenvelders nodig. En Sinkgraven en de andere middenvelders komen wel aan hun werdstijden met blessures, schorsingen e.d..

1 februari 2016 om 20:19

Ajax heeft geen nieuwe spelers nodig, maar een nieuwe speelstijl. We hebben goede middenvelders en veel talent, Van Ginkel is onnodig.

1 februari 2016 om 20:26

Guus Hiddink. Ajax heeft iedere transferperiode geprobeerd Van Ginkel te halen. Wordt nu bij PSV gestald. Kijken of Traore vanavond ook nog naar Eindhoven komt.

1 februari 2016 om 21:38

Of Chelsea ziet het zitten in traore, waardoor ze hem niet naar de eredivisie laten gaan waar hij immers al bij Vitesse gespeeld heeft, en zien ze van ginkel als een aflopende zaak. Die kan dan beter spelen bij psv dan banken bij stoke, brengt ie meer op.

1 februari 2016 om 20:39

1. PSV heeft ambities en Ajax niet
2. PSV heeft Brands. Ajax heeft klungel Overmars.
Dit is de reden

1 februari 2016 om 20:42

Totaal met je eens....

Haha als dit waar is, dan is Brandsbecht veruit de beste TD van Nederland! Handelt snel, en heeft ballen!

1 februari 2016 om 20:14

Joekels van ballen idd. Respect als dit hem lukt. Hahha, waarom dit soort zaken ajax niet lukt. Een woord: Overmars. Hij bakt er gewoon niks van.

1 februari 2016 om 20:25

Waar slaat het op om dit bij iedere move van psv te zeggen? Ajax doet gewoon niet zo veel aan transfers en daarom krijgt Brands iedere keer als hij aan zijn... buik krapt applaus. Apart.

1 februari 2016 om 20:28

Kan je nagaan, als Brands aan zijn buik krabt dan doet hij het nog beter qua transfers dan Overmars....

1 februari 2016 om 20:34

Ja dat bedoel ik. Het is onzin.

1 februari 2016 om 22:08

Overmars is onzin. Al de hele transferperiode is een spits nodig, en aan het eind sta je met lege handen.

Brands zegt de hele transferperiode dat er niemand bij hoeft behalve een buitenkansje, raakt er iemand geblesseerd en 2 dagen later is hij met een vervanger bezig. Daadkracht noemen dat, snel omschakelen noemen we dat, een lijstje achter de hand hebben (noemen we dat), weten waar je mee bezig bent noemen we dat!

I love Overmars! (maar nog meer van Brands natuurlijk)

2 februari 2016 om 08:17

En hoe noem je de constante vergelijkingsdrang van psv'ers? Ik noem het genant.

2 februari 2016 om 09:26

Vriend, ik zie veel vaker de Ajacieden Overmars met Brands vergelijken dan andersom hoor. Doe niet alsof je neus bloedt en ga de reacties op de pagina maar na.

1 februari 2016 om 20:17

Ach, dat wisten we allang. Brandts is gewoon echt een hele goede TD, en zeker samen met Gerbrands is dat een gouden combinatie. PSV mag echt superblij zijn met deze 2 mensen, zeker weten de besten hier in Nederland in hun functie. Echter is het ook weer zo dat andere TD met minder middelen ook leuke dingen kunnen doen, maar die staan minder in de spotlights.

Dit is wel een geweldige aanwinst, en ook goed voor zijn carriere. Leuk om hem terug te zien keren.

1 februari 2016 om 20:27

Bij AZ deed hij het ook al goed inderdaad, daar kreeg hij minder credits.

1 februari 2016 om 20:28

Grappig altijd dat korte termijnsdenken. Twee jaar terug was het huilen met de pet op in Eindhoven en moesten ze zo nodig een voorbeeld nemen aan Ajax dat eigen jeugd de kans gaf. Het enige wat het verschil maakt is een portie geluk.

1 februari 2016 om 20:30

Ja dat is ook zo. De man met het meeste geluk is vaak ook de beste. Maar je hebt meer kans op geluk als je vaker een risicootje neemt, niet?

1 februari 2016 om 20:30

Klopt, 2 jaar geleden was het een drama en kijk on nu. CL gaat lekker, eerste in de Eredivisie, bekeren door, hebben de beste spits en een middenvelder waar andere clubs van dromen. PSV is in 2 jaar enorm gegroeied, dat kan je van sommige clubs in NL niet zeggen;-)

1 februari 2016 om 20:34

Welk korte termijnsdenken? Ik geef aan dat ik hem de beste vind, zeker in combinatie met Gerbrands. Volgens mij is Gerbrands daar nog geen 2 jaar, en is het pas echt goed gegaan sinds die 2 jaar dat Toon er is. Dus ja. En verder maak ik nergens de vergelijking met Ajax, die link leg jij zelf.

1 februari 2016 om 20:54

@joostfan, jezus wat een zure reactie; ik proef ook een beetje afgunst.
Met korte termijnsdenken doel je denk ik op de komst van Ruiz? Die Ruiz heeft ons uiteindelijk wel naar Europees voetbal geschoten.

1 februari 2016 om 21:16

Joost, laat je niet zo kennen man. Je hebt zeker wel een punt dat het twee jaar geleden dramatisch was maar daar kon Brands toch ook niets aan doen? Zeker 7 à 8 basisspelers werden toen verkocht in de zomer en Brands deed zijn best de poppetjes op de juiste plekken te zetten. Het team van dat rampseizoen werd het seizoen erop overtuigend kampioen. Nu spelen we CL, zijn we nog actief in de beker en doen we nog volop mee om de titel.

Niet slecht gedaan door Brands toch?

1 februari 2016 om 21:49

@joostfan

Inderdaad, brands heeft misschien nog wel meer fouten gemaakt, maar omdat PSV op het moment succesvoller is, is hij de beste van allemaal..

Brands zou bij Ajax totaal niet passen, Ajax werkt nauw samen met de opleiding en stelt die vaak voorop, de opleiding levert daarom ook niet voor niets zoveel toptalenten. En Bazoer is niet voor niets overgestapt Maar dat is teveel lange termijn denken voor velen.

1 februari 2016 om 22:12

Overmars zit bij Ajax ook perfect op zijn plek. Hij wilde Bazoer al verkopen remember? daar heb je wat aan, als je een opleidingsclub bent.

Ga jij maar lekker lange-termijn denken, de voetbalwereld doet daar niet aan mee.

1 februari 2016 om 22:20

@afcanats,

Welke vele toptalenten zijn er dan voortgekomen uit de opleiding? Voor zover ik weet alleen Tete en Bazoer (die half van PSV is).

Cerny en van Beek hebben op het hoogtste nivo nog niet veel laten zien, dus of dat dat toptalenten zullen zijn???

Ps: Deze reactie is geen sneer naar jou of Ajax/opleiding toe. Ik ben gewoon benieuwd wie de vele toptalenten zijn.

1 februari 2016 om 22:55

@waterkonyn

Riedewald en El Ghazi spelen er ook nog niet zo lang.

Niet veel laten zien, klopt, maar ze breken wel langzaam door en dat zie je bij PSV niet omdat er veel minder ruimte is voor dat soort jongens. Dat is inherent aan het beleid dat ze nu bv. van Ginkel willen halen, welk signaal geef je dan af aan je jeugdspelers? Paal schijnt een aardig talent te zijn maarja, geen schijn van kans.

Daarnaast is het een aardige oogst voor een jaar als je Tete, Riedewald, Bazoer definitief hebt laten doorbreken en van de Beek, Cerny, Hendriks en wellicht nog wel Owusu, Muric, Dolberg, Nouri laat debuteren (dat is wel mijn verwachting). Wat kan PSV daar tegenover zetten? Helemaal niks. Feyenoord? Karsdorp.

1 februari 2016 om 22:58

@simon Says

Wou al verkopen.. nee dat wou hij niet. Hij vroeg 50 miljoen en dat wou Napoli betalen, wss tot zijn verbazing. Er zijn inderdaad weinig voetbalclubs die lange termijn denken, maar een club als Bayern heeft er wel verrekte veel succes mee gehad en nog steeds. Ajax is wel vaker een vreemde eend geweest die ook succesvol blijkt te zijn, daarom worden we ook vaak gezien als een revolutionaire club, wellicht kunnen we de geschiedenis herhalen

1 februari 2016 om 23:04

Afcnats hoezo nauw met de opleiding? Waarom kopen ze dan middelmaat als sinkgraven en viergever waardoor grote talenten die niet minder zijn gewoon minder spelen?

1 februari 2016 om 23:09

Afcanats bazoer werd bijna voor 25 miljoen verkocht dus moet je niet de fejten veranderen. Paal is ook 18 dus die komt nog wel, je gaat hem toch niet laten spelen in de CL? Bivendien is Hendrix doorgebroken, pereiro, brenet en daarvoor noh Willems en zoet en bruma oa. Narsingh wordt ook weer beter. En je noemt nu spelers die volgens jou nog wel gaan debuteren dit jaar maar zo kan ik het ook!

2 februari 2016 om 08:20

Dfj to be fair, die gast vroeg gewoon om de toptalenten 25 miljoen was exclusief clausules als ik het goed heb.

2 februari 2016 om 15:32

Wat bedoel je? Hij vraagt toch niks?

1 februari 2016 om 20:40

Ja echt petje af.
Daar zetten wij een klungel Overmars tegenover. Hoe groot kan contrast zijn?

Oei, die jongen heeft zijn carriere echt weggegooid. Zo leuk zijn als hij weer in NL komt

1 februari 2016 om 20:17

Hoezo zijn carriere weggegooid? Die jongen vangt zijn geld bij Chelsea en speelt gewoon in de Premier League bij een team dat momenteel geweldig draait voor haar doen en speelt zelfs 17 wedstrijden mee dit seizoen. En dat voor een Jongen van 23. Als hij het langzaam opbouwt is er genoeg uit te halen voor deze jongen ondanks zijn tegenslagen met blessures en clubs waar het niet liep.

1 februari 2016 om 20:25

Heeft 2 zware blessures achter de rug. Dat hij nu toch al wedstrijden bij Milan en in de PL op hoog niveau heeft gespeeld is al een prestatie op zich.

Leuk middenveld straks mogelijk met Schaars, Propper en van Ginkel.

1 februari 2016 om 20:30

Hendrix Propper en v Ginkel hoewel vanuit Vitesse oogpunt jouw middenveld natuurlijk leuker is

Lijkt me een prima versterking voor Psv.

1 februari 2016 om 20:14

Dat kun je wel stellen! vraag me alleen af wat PSV gaat betalen voor zijn (huur)komst. Als het hetzelfde bedrag is dat als ze bij Ruiz betaalden snap ik dat hij wel naar PSV komt maar niet naar Ajax. Bij Ajax zijn zulke huurbedragen tegenwoordig onmogelijk en waarom dat is mag Joost weten. Volgens mij de financieel gezondste club van Europa.

Al met al een goede deal voor PSV als hij komt. Iets waar Ajax alleen maar jaloers op kan zijn.

1 februari 2016 om 20:22

Waar moet hij spelen bij Ajax dan. 1 huurling op de bank is wel genoeg toch?

1 februari 2016 om 20:31

Alsof hii niet beter is dan Gudelj of Klaassen, geloof dat Ginkeltje het Ajax van 2 jaar geleden al overliep. Klaassen is niks, maar dan ook helemaal niks beter dan Ginkel. Mooie aankoop PSV, zulke jongens passen perfect bij PSV( Propper en Ginkel) bij Ajax zouden ze in mijn optiek niet passen.

1 februari 2016 om 20:40

Je haalt niet je aanvoerder eruit voor een huurling. En je vind hem zelf niet passen bij Ajax. Waarom doe je dan alsof je mijn vraag niet op zijn plaats vindt?

1 februari 2016 om 23:44

Waar lees jij dat ik vind dat Ajax hem moet halen? Ik zeg enkel dat PSV doortastender is in het halen van goede spelers en dat Ajax daarbij vergeleken slappe hap is. Ook ik vind het niet leuk want ik ben een Ajacied. Maar ik zeg nergens dat Ajax voor hem had moeten gaan, laat staan waar hij moet spelen. Neemt niet weg dat hij beter is dan iedere creatieve middenvelder in de Ajax-selectie.

2 februari 2016 om 02:24

Natuurlijk is hij niet beter. Deze jongen wordt enorm overschat. In potentie een goede middenvelder maar wat ik hem de laatste wedstrijden heb zien presteren was niets speciaal.

2 februari 2016 om 08:29

Ah elninoo ik zie dat ik je verkeerd begreep. Ik las "waarom hij wel naar psv komt en niet naar ajax". Ik denk dat hij ook naar ajax was gekomen nu. Sinds onze interesse in hem hebben we ons hele middenveld al vernieuwd.

1 februari 2016 om 20:20

Wat is dit voor stemmingmakerij? Makkelijk scoren zeg. Alleen Overmars erbij halen ook, waarom niet andere TDs? Bovendien is Overmars niet de enige die over het aankoopbeleid gaat binnen Ajax, hij mag niet eens geld uitgeven deze transferperiode.

Doet Brands wel knap, al is nu wel duidelijk dat PSV meer aan salarissen betaalt dan Ajax. Waarom zouden anders De Jong, Van Ginkel, Moreno terug naar Nederland komen. Ze gokken vol op het kampioenschap, waar niets op tegen is, maar ik heb zo het gevoel dat het financieel weer vrij pittig wordt als ze een paar jaar op rij geen CL halen..

1 februari 2016 om 20:30

Omdat alleen Overmars binnen NL een vergelijkbaar budget heeft

1 februari 2016 om 20:32

Precies waarom er meteen overmars of Ajax bij halen het gaat over PSV kom nou

1 februari 2016 om 21:54

Qua salaris niet, Ajax houdt zich strikt aan 1 miljoen aan salaris en breekt dat niet. Als we op lange termijn telkens een hogere begroting neer kunnen leggen dan lacht degene die het laatst lacht het beste (ajax) en hebben we een voorsprong van jewelste. Zonder veel uit te geven hebben we al een gelijkwaardige selectie als Psv.

1 februari 2016 om 22:08

PSV heeft anders nog steeds een begroting die gebaseerd is op de EL...

1 februari 2016 om 23:02

@liverpoolpsv

Het is dan natuurlijk wel de vraag hoe de balans er van die begroting eruit in het geval van alleen EL en weinig verkopen Ajax gaat het dit jaar lastig krijgen, maar zal hooguit enkele miljoenen verlies draaien. PSV heeft CL miljoenen, dan ben je sowieso wel binnen.

Daarnaast Ajax geeft weliswaar minder aan spelerssalarissen uit, maar wel extreem veel aan ondersteunend personeel voor de opleiding en de opleiding in het algemeen. Beleidskeuze, maar ik sta wel achter die van Ajax, ik geloof erin dat zich dat op lange termijn uitbetaald.

2 februari 2016 om 01:36

Ajax heeft op dit moment zeker geen gelijkwaardige selectie!
Psv is qua niveau vele malen verder. Qua potentieel misschien wel, maar er zijn bij ajax te veel jongens met potentieel die niet uit de verf komen en psv heeft op dit moment jongens met ervaring en op niveau verder zijn dan sommige van ajax uiteindelijk zullen komen.

Bij ajax op dit moment heb je alleen cillessen, gudelj, klaassen en misschien el ghazi die bij psv kans maken om basis te staan!

1 februari 2016 om 21:52

Vind ik niet.. wie won de strijdt om Frenkie de Jong.. Overmars.. Die kun je nu nog niet op waarde schatten, maar als het net zoals bij Bazoer gaat is dat veel aantrekkelijker om te doen. Alleen tegen die tijd wordt dat helemaal niet meer zo gezien, voor velen geldt alleen nu, ik kijk liever op de lange termijn zoals Ajax dat doet.

PSV haalt van Ginkel en Propper, Ajax leidt Klaassen op die zelfs nog beter is en van de Beek gaat hem opvolgen, kortom ook daarna hoeven we niet te handelen, dat is al gedaan, in de opleiding en door daar 10 miljoen per jaar in te steken.

Kijk, dat heet doorpakken.
Weet wie je wilt en daarvoor ga je dan !

Kunnen ze in A'dam een puntje aan zuigen..... zucht !

1 februari 2016 om 21:08

Onzin Ajax wilde wel doorpakken met van Ginkel, maar hij mocht niet naar Ajax. Nu er amper nog andere opties zijn, wil van Ginkel wel weer terug naar Nederland en heeft Ajax al lang en.breed voldoende middenvelders. Belachelijk hoe mensen met dit bericht Ajax nog willen pakken, zoals ze net bij VI ook probeerden. In zake van Ginkel heeft Ajax goed gehandeld en ik ben zeer blij dat hij nu niet alsnog komt.

1 februari 2016 om 21:16

Ach altijd smoesjes.

Als Ajax echt wilde was het zo gewoon gelukt. Door gebrekkig en langzaam handelen lopen de spelers weg ja. Is niet de eerste keer dat dat gebeurd is.

1 februari 2016 om 21:24

Shorty,

hoezo ben je zeer blij dat hij niet komt? Het is zeker geen geweldige speler maar een Van Ginkel voegt altijd wel iets toe aan ieder Eredivisie team. Techniek, diepgang, scorend vermogen, you name it. Ik ben ervan overtuigd dat hij dit Ajax wel van een nieuwe impuls zou kunnen voorzien. Want laten we eerlijk zijn, het middenveld van Ajax is zo statisch als wat. Klaassen is niet meer de Klaassen van vorig seizoen, Gudelj speelt graag verstoppertje en van een jonkie als Bazoer kun je niet verwachten dat hij iedere wedstrijd minstens een 7 speelt.

2 februari 2016 om 00:30

@ Malafronte9

Normaal ben ik de eerste die het aankoop beleid van Overmars met de grond gelijk maakt, maar Ajax heeft het heel lang bij hem geprobeerd. Toen hij nog voor Vitesse speelde wilde ze ver voor hem gaan, toen hij niet aan spelen toe kwam bij Chelsea melde ze zich weer, toen het in Italië ook niets werd melde Ajax zich weer bij hem. Om weer bij hem te informeren toen hij terugkeerde uit Italië.

Je kunt Ajax van alles verwijten als het op aankopen gaat, maar je kunt niet zeggen dat ze het niet serieus bij hem geprobeerd hebben. In dit geval is het dus geen smoesje. Niet dat ik jaloers bent hoor (ik wilde hem toen al niet hebben), maar ik ben wel benieuwd wat de reden is waarom hij nu wel voor een terugkeer naar Nederland koos. Dat het zogenaamd zou komen omdat PSV maar bleef aanhouden geloof ik niet omdat Ajax meerdere seizoenen slaafs achter hem aan bleef lopen.

2 februari 2016 om 02:59

Ik ben zeer blij omdat Ajax mdt Gudelj, Klaassen en Bazoer al drie middenvelders in de basis heeft staan die exact hetzelfde type als van Ginkel zijn. Buiten dat is het natuurlijk maar afwachten hoe goed van Ginkel is he, heeft het mede door blessures nergens echt meer laten zien. Ik vind het gewoon kinderachtig om hier Ajax weer op te pakken, Overmars doet veel verkeerd en kijk de verschillende topics maar na of ik tevreden ben met de huidige gang van zakem bij Ajax. Dit er echter weer bijpakken is gewoon kinderachtig en onnodig.

2 februari 2016 om 13:26

@afca_leeds,

Misschien is de kritiek in de zaak V. Ginkel niet helemaal terecht omdat Ajax hem niet wilde, maar ik doel ook op de voorgaande jaren.

Ajax moet telkens op het laatste moment een uitgerangeerde speler ergens vandaan toveren doordat de onderhandelingen stroperig en traag verlopen. Net zoals deze transferperiode weer: Als bijvoorbeeld TD Brands bij Ajax had gezeten, had Huntelaar nu bij Ajax gespeeld. Nu is Ajax er gewoon op achteruit gegaan deze transferperiode (!).

Gefeliciteerd Van Ginkel, je bent precies waar je twee en een half geleden al was.

1 februari 2016 om 20:16

Luuk de Jong ook, en het heeft achteraf geen windeieren gelegd

1 februari 2016 om 20:42

Voor PSV niet. Maar hem zelf... wat als hij eerder gewoon betere keuzes hadden gemaakt? Dan was hij nu veel verder.

1 februari 2016 om 20:17

Bij de aanstaande kampioen van Nederland? Volgens mij niet.

1 februari 2016 om 20:24

En bij de laatste 16 in de CL!

1 februari 2016 om 20:46

Huh? Ja dat is precies waar hij toen stond. In de interesse van de Nederlandse top. Hoera. Als hij 2,5 jaar geleden daarop was ingegaan stond hij nu veel verder. Je moet hier ook alles uitleggen.

1 februari 2016 om 23:14

Glory ik snap ook niet waarom mensen jou niet begrijpen. Hij, de Jong, Rekik, Bouy en labyat oa hebben gewoon verkeerde keuzes gemaakt. Leuk dat ze nu een leuke club hebben, maar ze konden veel verder zijn!

2 februari 2016 om 08:24

Ja precies. Gelukkig, ik begon al te denken dat het aan mij lag. Hij meteen naar bijvoorbeeld PSV moeten gaan, en niet eerst langs Chelsea, Milan en Stoke. Tijdverspilling toch? Zeker aangezien een voetbalcarriere kort is.

1 februari 2016 om 20:21

Paar miljoen rijker wel.

Speelt dan ook nog eens CL en wordt waarschijnlijk kampioen.

1 februari 2016 om 20:44

Ja dat was je dus twee jaar geleden ook geworden als je toen de stap had gezet naar de nederlandse top. En dan had je daarna meer verdiend omdat je dan niet de hele tijd stappen terug hoeft te doen. Kijkt dan niemand verder dan een enkel contract bij chelsea? Dat is ook financieel niet gunstig.

1 februari 2016 om 22:55

Dat is geen garantie hoor. Dat wanneer hij naar Ajax was gegaan dat hij de Europese top had kunnen bereiken.

Zijn blessure heeft natuurlijk ook roet in het eten gegooid. Had voor een Nederlandse topclub ook kunnen gebeuren. Dan was hij nu ook op dit niveau.

Nu heeft hij een 4-jarig contract van iets van 2,5 miljoen per jaar.

2 februari 2016 om 08:50

Maher had ook naar Chelsea moeten gaan, want daar was hij ook gefaald maar dan had hij meer geld gehad.

Ik vind in principe niet dat je je carriere zo moet plannen en ik kan het me niet voorstellen dat jij vind dat dat wel the way to go is.

ben echt klaar met Ajax, PSV haalt goede spelers en wij halen met 100 miljoen helemaal niks. Al weet ik niet of van ginkel iets gaat toevoegen.

1 februari 2016 om 20:16

Dit was nou eens een keertje juist niks voor ajax...

1 februari 2016 om 20:21

Het gaat mij ook niet om van ginkel. Het gaat mij erom dat PSV wel goede spelers haalt en Ajax niet.

1 februari 2016 om 21:00

Ajax is gewoon op het moment wat minder van de transfers. Dat is ook onze filosofie. Ik vind het zelf wel prettig. Frank zou volgens mij veel meer uit de aanwezige spelers moeten halen. Maar ja, die discussie is voor een andere topic.

1 februari 2016 om 20:29

Dan zou ik mn naam maar veranderen..

1 februari 2016 om 21:45

Verander Ajax dan maar voor Psv.. Ajax heeft een ander beleid, minder op korte termijn gericht, allemaal leuk dit huren, maar ze kunnen ook een jeugdspeler de kans geven, maar PSV gaat liever voor ervaring en Ajax voor de jeugd. We zullen zien hoe dat op de lange termijn er financieel uit gaat zien

Daarnaast heeft ajax een overvloed aan middenvelders op dit moment Serero, Klaassen, Gudelj, Sinkgraven, Bazoer, van de Beek.. Nouri, Frenkie de Jong, Eiting, El Mahmoudi aan talenten en Andersen nog verhuurd.

1 februari 2016 om 23:09

Onnodige reactie als je door leest. Ik zeg nergens dat Ajax Van Ginkel moet kopen. Iedereen ziet dat Ajax veel middenvelders heeft. Het gaat mij erom dat als PSV een speler nodig heeft het wel een goede speler haalt. En Ajax huurt een Sanogo (gelukkig is die weg). Ajax durft met 100 miljoen niet te betalen voor een goede spits.

Aardig middenveld in Eindhoven Hendrix van ginkel propper
Op naar weer een titel.

Mocht dit doorgaan is het echt een toptransfer. Zeker nu Guardado geblesseerd. Propper - Hendrix - van Ginkel topmiddenveld (eredivisie begrippen)

1 februari 2016 om 20:23

Nee dat heeft Ajax al met twee internationals op het middenveld.

1 februari 2016 om 20:58

Ja haha, zelf als ze hun eerste contract krijgen spelen ze er al. Daarom gaan we ook niet naar het EK. te hoog ajax gehalte

Zozo, dat is nog eens een goede naam. Mensen vergeten soms dat Van Ginkel pas net 23 is en dik 100 wedstrijden achter zijn naam heeft. Ik zie hem zomaar het pad van Luuk de Jong volgen en een topper worden bij Psv.

1 februari 2016 om 22:55

In 3 maanden tijd? De jong bakte er de 1e maanden weinig van. Guardado en van ginkel zijn 2 totaal verschillende voetballers. Het is een gok

Dit is wel ziek hoor! Hoop dat ze een optie tot koop er bij hebben! Ik neem aan dat dit wel betekend dat Guardado er voor langere tijd (8 weken) uit ligt.

En goede vriend van Pröpper. Davy gaat ook met de zus van Marco. Zag ze vroeger nog wel eens vanuit m'n achteruit op hun balkon in Arnhem noord zitten langs de Thomas a kempis.

Goed signaal naar Maher..

1 februari 2016 om 20:26

Ik weet niet of je sarcastisch bent maar ik vind het inderdaad een goed signaal naar Maher, weet hij tenminste dat hij nu niet goed genoeg is en dat hij zn ballen moet laten zien

Geweldig nieuws! Ik hoop voor Psv, Marco en de neutrale eredivisie volger dat het doorgang vindt! Het is inderdaad in hoog contrast met het beleid van Ajax, dat me al jaren de neus uit komt. Als zij ook zo'n goede TD zouden hebben zou het een stukje beter gaan met het Nlse voetbal.

"ik ben uitgekeken op de Eredivisie" was het nog geen half jaar geleden... Iets met hangende pootjes..

1 februari 2016 om 20:27

Hij wilde toen gewoon naar een echte top ploeg in NL alleen PSV had toen geen concrete interessse....;-)

1 februari 2016 om 20:40

Ajax was op dat moment idd middenmoot in de Eredivisie...

1 februari 2016 om 21:17

Ligt aan de manier en moment van benaderen.

Niet zo halfslachtig zoals bij Ajax vaak gebeurd: als je iets wil moet je er vol voor gaan.

1 februari 2016 om 22:53

Jij ouwehoert ook maar wat in de ruimte. Je hebt een mening over iets waar je totaal niet bij bent geweesf met je halfslachtig

2 februari 2016 om 08:36

Ja hoor Malafonte hou toch op. "ik ben uitgekeken op de eredivisie". Kom jij over de manier van benaderen. Hoe gaat ie verder?

1 februari 2016 om 20:29

Zo, ben blij iemand dit nog even naar boven haalt. Ik moet nog maar zien of hij wel daadwerkelijk een versterking is, laat staan dat hij Guardado kan vervangen.

1 februari 2016 om 21:10

Klopt. Maar Maher is wel echt te licht, dus op zich niet gek om versterking te halen als Guardado er echt een tijdje uit is.

Je kan hierop alleen maar jaloers zijn als Ajacied eerlijk is eerlijk complimenten voor brands. Het verhaal Ajax is bekend inmiddels bij iedereen.

Wederom weer top gehandeld door PSV en Marcel Brands, als ze erin slagen om Marco van Ginkel binnen te halen. Als van Ginkel dan ook nog eens zijn vorm van bij Vitesse hervindt, dan haalt PSV echt gewoon een hele goede speler binnen en dus een prima vervanger voor Andrés Guardado, die dus, zoals in de tekst staat, voorlopig voor een onbekende tijd buitenspel staat met een blessure en als Guardado weer fit is, kan je rouleren op het middenveld tussen Davy Pröpper, Andrés Guardado, Jorrit Hendrix en Marco van Ginkel.

PSV is echt gewoon titelkandidaat nummer één dit seizoen. Ajax roept al vanaf het begin van de transferperiode dat ze opzoek zijn naar een spits, maar over 'n paar uur sluit de markt en dan heeft Ajax nog geen nieuwe spits gehaald en als ze iemand halen, dan zal het iemand als Mark Uth of Christian Santos zijn en die zijn beide gewoon niet goed genoeg voor Ajax en passen nog veel minder dan Arkadiusz Milik in het systeem dat Ajax nu speelt.

Waarom kan Ajax nou nooit op een creatieve manier spelers binnenhalen zoals PSV dus doet? Kan Ajax niet bijvoorbeeld een spits als Roque Santa Cruz binnenhalen? En ja, ik weet dat hij al 34-jaar is, maar hij kan echt nog wel van waarde zijn voor Ajax. Hij heeft veel ervaring, heeft al 110 interlands voor Paraguay gespeeld, heeft acht jaar bij Bayern München gespeeld, kende zijn beste jaren bij Blackburn Rovers in de Premier League, presteerde vervolgens niet echt goed bij Manchester City (maar dat kwam ook mede doordat hij toen concurrentie had van spelers als Carlos Tévez, Emmanuel Adebayor, Sergio Agüero, etc.) heeft het daarna op zich niet slecht gedaan bij clubs als Real Betis en Málaga in de Spaanse Primera Division.

Momenteel speelt hij op huurbasis bij Málaga (waar hij niet veel speelt) maar staat hij officieel onder contract bij Cruz Azul in Mexico en ik weet niet wat voor salarissen er in Mexico wordt betaald, maar ik denk dat dat toch wel een te betalen salaris voor Ajax zal zijn?

Als hij dan naar Ajax gaat, dan zal hij regelmatig zelf minuten meepikken en kan hij het een en ander overbrengen op Arkadiusz Milik (en natuurlijk ook andere jonge spelers), die ook pas 21-jaar is en ja, ik zie het, in tegenstelling tot vele andere, wel zitten in Milik.

En ja, ik weet dat dit een topic over PSV is, maar het gaat mij nu gewoon om het transferbeleid. Als Ajax nou ook eens zo creatief is..

1 februari 2016 om 20:31

In Mexico worden redelijk hoge salarissen betaald, maar dan nog is er wel het een en ander haalbaar voor Ajax!

1 februari 2016 om 23:05

Volgens mij heeft Ajax de beide spelers die jij noemt niet gehaald, dus het is totale onzin wat je zegt. Dat je dit soort dingen in je hoofd verzint is leuk, maar er is 0,0 van waar.

2 februari 2016 om 07:45

Ik schrijf toch ook nergens dat Ajax die spelers heeft gehaald? Ik ging er vanuit dat ze niemand meer zouden halen en als ze iemand zouden halen, dat dat iemand als Uth of Santos zou zijn, maar dat Ajax creatief moet zijn en iemand als Pazzini, Cardozo of Santa Cruz halen.

Dus lees eerst maar eens even GOED mijn stukje .

Leuk voor erbij inderdaad. Die Brands is echt lekker bezig ; )

Goed zet van PSV idd onbegrijpelijk waarom Ajax dit niet kan.

PSV is goed bezig op de markt! Tenminste een td met een 'nee heb je, ja kun je krijgen' visie. Van Ginkel speelt niet onverdienstelijk bij stoke maar heeft veel concurrentie. Dit is een mooie aanwinst voor PSV, goed voor het nl voetbal ook.

Petje af als PSV dit voor elkaar krijgt. Dan beschouw ik in principe de titel al bijna voor Psv. Waar Ajax vooral met zichzelf worstelt gaan ze er in eindhoven er juist op vooruit.

Kan hier niet echt blij mee zijn. Dit betekent waarschijnlijk dat we Guardado lang zullen moeten gaan missen, waarom anders deze flitstransfer. En van Ginkel is echt geen versterking t.o.v. onze Mexicaan.

1 februari 2016 om 21:33

We zullen onze amigo hoogstwaarschijnlijk een poosje moeten missen jammer genoeg. Maar PSV handelt hier daadkrachtig en haalt direct een aanvallende versterking ervoor terug. Ik heb veel liever Van Ginkel dan Maher. En die Schaars hoef ik al helemaal niet meer in een PSV tenue te zien. Beter verscheuren ze zijn contract en schuiven zie iemand uit de jeugd door. Ik zou zeggen geef een Leemans de kans toch?

Super als Marco van ginkel naar PSV gaat. Prachtig middenveld, propper, schaars van ginkel allemaal uit de jeugd van vitesse. Gun hem veel succes. Had natuurlijk liever gezien dat hij terug zou komen naar vitesse. Maar hij verdient zeker een plek in de basis bij de toemeomstige landskampioen van 2016

1 februari 2016 om 20:48

Hendrix is wel een klein stukje beter dan schaars he, oeps vergeten

Rik Elfrink twitter: Als Stoke die middenvelder weet te halen is het rond! Wow, Brands wat een held. Hoe snel kun je schakelen.

Als van Ginkel naar PSV komt, is hij dan speel gerechtigd voor de Champions League?

1 februari 2016 om 20:46

Gaat=Komt

1 februari 2016 om 20:51

Ja, volgens mij wel

1 februari 2016 om 20:56

Die zal wel weer roepen 'dit soort spelers komen niet naar Nederland' ik heb het gevoel dat als Frank dat zegt dat Brands dat als een uitdaging ziet...,

1 februari 2016 om 21:58

Van Ginkel is niet goed genoeg voor Stoke. Dan moeten de Nederlandse topclubs je eigenlijk niet willen. Het niveau hier is wel om gefrustreerd van te raken Psv-er jij bent er een voor hoogstaande discussies of niet?

@hannover, ja als hij zijn oude niveau terugkrijgt en weer de lijn omhoog inzet heb je veel aan hem. Als. Op dit moment is hij niet goed genoeg voor Stoke.

1 februari 2016 om 22:09

Wow Glory. Je laat je wel kennen zeg met die reactie. ''stoke rejects''....
Van Ginkel is van mij hartstikke welkom bij ons Psv. Die kan zeker wel wat toevoegen met zijn kwaliteiten.

1 februari 2016 om 22:47

@glory als hij nu naar Ajax was gegaan, dan was jij de eerste die gezegd had dat het een toptransfer was. Haha wat ben jij belachelijk jaloers zeg! Heerlijk!

On: ik hoop dat deze transfer doorgang krijgt. Als je Guardado toch een tijdje moet vervangen (wat praktisch onmogelijk is), dan het liefst door een speler die de eredivisie kent en er al gepresteerd heeft.

2 februari 2016 om 08:43

Mja aangezien het gaat om het tijdelijk vervangen is dit een hele goede move van psv. Het is dan eigenlijk niet waar wat ik zeg, dat we hier streven naar een niveau onder stoke.

Als hij naar Ajax was gekomen kan ik je garanderen dat de toon van de reacties was geweest: waarom haalt Overmars middenvelder 300, hij loopt talenten in de weg, waar blijft de spits, worden er een keer zaken gedaan, is het voor de verkeerde posities, hadden we maar iemand die goed was in transfers.

Mij jaloers noemen op basis van iets wat ik zogenaamd gedaan zou hebben....

Het is rond. Die speler van Porto meldt net zelf dat hij naar Stoke City gaat.

1 februari 2016 om 22:50

Geweldig bootsjungen, thanks for the update!

2 februari 2016 om 17:06

Graag gedaan

goed gehandeld door Psv, alleen Guardado is toch echt onvervangbaar...hopelijk niet al te lang uit de roulatie

Ben toch wel benieuwd naar de salarissen van al die spelers. Wat verdient Guardado bijvoorbeeld, of De Jong? En straks Van Ginkel?

1 februari 2016 om 20:58

salarisplafond bij PSV is 1 mln, dus zal rond die koers zitten denk ik

1 februari 2016 om 20:59

Ik denk dat Guardado en De Jong 1 miljoen euro verdienen (netto), en ik neem aan dat het salaris van Van Ginkel door Chelsea uitbetaald wordt.

1 februari 2016 om 21:09

als ie gehuurd wordt sowieso ja Ik neem aan dat ze 'm niet kopen (van Ginkel zal wel meer verdienen dan 1 mln lijkt me)

Van Ginkel heeft met goed resultaat de keuring in eindhoven doorlopen.
Wat een sterk staaltje daadkracht.
Net het nieuws dat guardado er lang uitligt....meteen schakelen en een vervanger halen...ook al baal ik van onze mexicaan

1 februari 2016 om 21:04

Guardado komt altijd sneller terug. Kwartfinale CL gaat ie zeker halen

1 februari 2016 om 21:11

We moeten de uitkomst van zijn MRI-scan nog afwachten maar hopelijk is het niks ernstigs. Het blijft toch een geweldenaar om te zien.

1 februari 2016 om 21:23

Zeer adequaat gehandeld, maar hieruit kan je opmaken dat Guardado er uit lang zal liggen. Ondanks dat ik van Ginkel een zeer goede speler bij Vitesse vond is de kans heel klein dat hij zo bepalend kan zijn bij PSV als Guardado is. Op het gebied van blessures zit het dit seizoen echt tegen. Stel je voor Jetro en Lestienne waren er ook gewoon de eerste seizoenshelft bij geweest.. Hopelijk is Guardado weer van de partij tegen Atletico, maar vrees van niet. Het is iig een voordeel dat je van Guardado weet dat hij er alles voor over heeft om zo snel mogelijk goed te herstellen!

1 februari 2016 om 21:57

Waar haal jij dat nieuws van Guardado vandaan? Ik lees overal dat PSV pas morgen met meer nieuws komt

Een top transfer, de betere zal hij weer worden. Dit is nog steeds een topper. Milaan wilde ze hem graag houden maar chelsea werkte niet mee. Uitlenen naar stoke. Gewoon pech door blessures en vertrouwen van de trainer. Ben er zeker van dat hij klaassen op alle fronten nog eruit loopt. Deze jongens worden nu pas gezien. Hopelijk ook door die blinde die oranje probeert te laten voetballen. Psv word fluitend kampioen.

1 februari 2016 om 21:22

Ik vind van Ginkel ook echt een prima speler met flink loopvermogen en een mooie techniek. Denk je dat hij bij PSV echt Guardado kan vervangen (op zijn positie) of komt hij aanvallender meer tot zijn recht?

Wauw Van Ginkel! Ik heb hier helemaal niets van meegekregen maar blijkbaar heeft hij al de medische keuring doorlopen. Vanavond zal hij mogelijk worden gepresenteerd door PSV mocht het nog doorgaan volgens Elfrink.

Toch wel een geweldige aanvallende versterking zeg! Ik geloof dat Ajax hem in het verleden wilde halen maar Vitesse liet hem toen niet gaan. Ik snap de Ajacieden zeker wel dat ze gefrustreerd zijn. PSV krijgt een Van Ginkel en Ajax laat Zivkovic terugkomen van zijn mislukte verhuurperiode bij Willem Ii.

Forza Psv!

Dus Chelsea wil niet dat Traore naar de ED gaat want hij zou niks bijleren maar een van Ginkel die ouder is en meer ervaring heeft zou wel nog bijleren in de ED? Het idee dat Guus die transfer blokkeerde wordt door deze transfer wel versterkt.

1 februari 2016 om 21:11

Is dat raar dan?

1 februari 2016 om 21:17

Chelsea heeft minder aan een speler op de bank bij een club waaraan die speler wordt uitgeleend, dan een speler op hun eigen bank

Het lijkt alsof psv hier een Pogba binnen haalt maar wat veel mensen misschirn niet weten is dat deze jongen nooit het gewenste niveau heeft gehaald en bij geen een clubs waarin hij speelde na Vitesse een basisplaats heeft verovert en ook niet bij Stoke dus wat mij betreft is het afwachten wat hij gaat laten zien.

Ik ben bang dat dit betekent dat PSV verwacht dat de blessure van Guardado toch best serieus is. Waarom zou je anders een middenvelder met een ongetwijfeld behoorlijk vet salaris halen als je Guardado, Pröpper, Hendrix, Maher, Schaars en Pereiro al op het middenveld kunt zetten?

1 februari 2016 om 21:26

Daar ben ik dus ook bang voor. Kan niet anders dan dat Guardado er lang uit ligt. Het voordeel is wel dat PSV in ziet dat Schaars en Maher niet goed genoeg zijn om de plek van Guardado in te vullen. Daarnaast kan het natuurlijk ook nog zo zijn dat je Propper of Hendrix een paar wedstrijden nog gaat missen door eventueel een blessure of schorsing.

Van ginkel een buitenkansje? Ik snap echt niet waarom psv hem wil halen, dat middenveld is vol genoeg. Tenzij er nog een uitgaande transfer speelt waar ik geen weet van heb, lijkt me dit halen om het halen.

Hoop dat ze hem ook kopen van de zomer als Maher is verkocht. Guardado zal idd wel er lang uit zijn. Maar een goede speler ben er blij mee. Schaars Maher en jeugdspelers komen te kort. Propper Hendrix en van Ginkel is ook een goed middenveld. Op naar het kampioenschap.

Dat betekend dat ze waarschijnlijk slecht nieuws over Guardado te horen hebben gekregen, je gaat niet een middenvelder huren voor een half jaar omdat je een maand je belangrijkste speler kwijt bent. Zo goed nieuws voor de PSV supporters is dat Brands direct handelt, zo slecht is waarschijnlijk het nieuws over de blessure. Mocht hij zijn hamstring hebben afgescheurd dan zou 3 maanden absentie zomaar mogelijk zijn. Het leek op het eerste oog niet zo erg, maar hetzelfde gold eigenlijk voor Tete. Twee dagen later kregen we te horen dat hij mogelijk de rest van het seizoen niet meer speelt en als hij nog speelt dit slechts enkele wedstrijden zijn.

1 februari 2016 om 22:14

Als je een hamstring afscheurd loop je niet zo als Guardado van het veld.

PSV is echte baas als dit door gaat, gewoon doen. Stel het wordt niets (waarschijnlijk is dat niet het geval) dan hebben we het tenminste geprobeerd. Die jongen heeft veel talent. En grote Nl'se naam op het veld.

Als het zo is, wel weer een Nederlander die op hangende pootjes terugkomt. Zo zonde eigenlijk! Maar...wel leuk dat hij terugkomt

Klasse psv dat jullie dit doen. Geen enkel risico. Wat maken hier sommige zich belachelijk. Van dat hebben ze niet nodig. Psv strijdt nog op 3 fronten mee en heeft iedereen nodig. Kijk als je alleen nog in de competitie speelt is het een ander verhaal. Maar psv speelt om de prijzen. En dit is een buitenkans. En Vloet is ook verhuurd dus je moest iets. En zeg nou zelf van ginkel is een geweldige speler. Natuurlijk regelt onze Guus dit achter de schermen.

Bij PSV handelt men tenminste wel met het oog op het behalen van resultaat. Helaas lijkt het erop dat mijn club Ajax dat (weer) eens niet doet.
Als supporter wil ik ook wel weer eens verrast worden door een mooie aankoop. Dat hoeft geen speler van naam te zijn, maar wel één met kwaliteit. Ik vind dat daar best eens voor betaald mag worden.
Men zegt dat Ajax geen grote sommen geld meer op tafel wil leggen en wijst dan naar Sulejmani, maar ik kan mij ook herinneren dat KJH en Suarez voor veel geld zijn gehaald en voor veel meer weer verkocht zijn. PSV handelt hierin stukken sneller/resoluter en dat vind ik wel een kracht.

Over KJH gesproken...ik lees op ajax showtime dat Huntelaar misschien een publieksstunt was?
http://www.ajaxshowtime.com/article/opinie/93887/h...

...en Heitinga stopt per direct...pjonge...gaan er toch nog 4 weg bij de concurrent..

En hij is binnen. Net een minuut geleden getekend. Bron, Rik Elferink

Wat een bliksemtransfer!!... Klasse bestuur.

Toppie! Geen koopoptie maar wel een vage meebied-optie. Maargoed het gaat om dit seizoen. Let's go Psv!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren