Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Real Madrid legt toptalent Isco voor vijf seizoenen vast

Laatste update:
/

Eén dag na de presentatie van Carlo Ancelotti als hoofdtrainer maakt Real Madrid melding van de komst van de tweede aanwinst voor komend seizoen. Francisco Alarcón, beter bekend als Isco, heeft zich voor vijf seizoenen aan de Spaanse topclub verbonden, zo meldt Real Madrid via de officiële kanalen. Voorzitter Florentino Pérez had woensdag al aangegeven dat het toptalent op weg was naar Real.

De Spaanse recordkampioen was al geruime tijd geïnteresseerd in de veelbelovende middenvelder van Málaga. Real Madrid zal volgens diverse Spaanse media 27 miljoen euro betalen voor Isco en dat is 8 miljoen euro minder dan het bedrag dat als gelimiteerde afkoopsom in het contract van de middenvelder staat. De transfer van Isco naar Real Madrid is een hard gelag voor Manchester City, dat eveneens al geruime tijd interesse had in de kampioen van het EK Onder-21.

Manchester City heeft Manuel Pellegrini aangesteld als nieuwe hoofdtrainer en de voormalig coach van Málaga wilde Isco graag met zich meenemen naar Engeland. De voormalig jeugdspeler van Valencia speelde twee seizoenen voor Málaga en werd vorig jaar benoemd tot Golden Boy, de meest veelbelovende speler onder 21 jaar. Real Madrid, dat Isco op 3 juli zal presenteren, versterkte zich voor volgend seizoen al met rechtsback Daniel Carvajal: hij werd teruggehaald van Bayer Leverkusen.

Een juiste beslissing van Isco

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mooie club voor hem, geef ons nu Higuain ****** !!

27 juni 2013 om 13:29

Weet niet of Higuain weg mag als Cavani niet naar Real komt(al is morata ook wel goed), maar dit is iig een goede aankoop! Zo zou k gaan spelen, zie opstelling

Casillas
Carvajal
Ramos
Varane
Marcelo
Modric
Alonso
Ozil
Isco
Benz/Cavani
Ronaldo
27 juni 2013 om 13:38

Özil als centrale middenvelder?

ON: uitstekende aankoop van Real Madrid. Het zat er al een tijdje aan te komen maar nu is het eindelijk officieel! Ik verwacht nu dat Kaka terugkeert naar AC Milan of Di Maria naar Manchester United.

Op dit moment heeft Madrid te veel goede spelers voor drie posities.

27 juni 2013 om 15:17

Özil moet toch altijd op de tien spelen?

on: Toch vreemd dat Malaga geen 35 heeft gekregen. Met de prijzen van tegenwoordig en twee koopploegen die toch maar opbieden.

27 juni 2013 om 15:56

Özil speelt soms ook op de plaats van di maria (via de rechterkant dus) meestal wel op 10 ja

27 juni 2013 om 16:12

Punt naar achteren denk ik eerder, zoiets?

Casillias
Carvajal
Ramos
Varane
Marcelo
Isco
Xabi
Ozil
Bale
Benzema
Ronaldo
27 juni 2013 om 16:27

Bale is linksbuiten of '10', maarja, meneer Ronaldo mag niet wijken voor een ''jochie'' als Bale

27 juni 2013 om 19:32

Isco is een goede speler maar hij is voor Real overbodig Kaka zal waarschijnlijk blijven nu dat Ancelotti er is en dan heb je toch veel goede spelers voor die positie.

27 juni 2013 om 19:35

''berkje''

en Modric dan hebben ze hem voor de lol voor 40 miljoen opgehaald? Hij speelt niet slecht hoor. Daarom vind ik Isco overbodig

27 juni 2013 om 13:31

Hoe zit het dan met Giroud?

27 juni 2013 om 13:33

@viswinkel, Giroud kan niks en word volgend seizoen denk ik bankzitter of word verkocht.

27 juni 2013 om 13:39

Giroud kan niks? Heeft het best goed gedaan in zijn 1e jaar bij Arsenal in de Engelse competitie. Het niveau is natuurlijk vele malen hoger dan in de franse competitie. In het begin van dit seizoen kon je duidelijk zien, dat hij onder de druk verloren ging en daarom miste hij zoveel grote kansen, maar hij ontwikkelde zich prima. Als Arsenal zijn systeem wat meer op giroud aanpast, zal die man het nog beter gaan doen. Alhoewel ik natuurlijk Higuain liever heb dan Giroud.

Welke toppers gaan op de bank belanden. Nu isco er is en ook nog Bale gehaald wordt (de wens van Real in ieder geval)....

27 juni 2013 om 13:29

Ik hoop Ozil. Die gast heeft nul uitstraling en weinig rendement. Di Maria kan ook weg.

27 juni 2013 om 13:33

Ozil? Je maakt een geintje???? Dat is de beste speler na Ronaldo daar!

Die jongen is zo bizar goed, houd Kaka en Modric uit de basis dat zegt al genoeg.

Als Bale ook nog gaat komen vraag ik me toch echt af hoe Real gaat spelen dan heb je heel de aanval 3 dubbel bezet met toppers. Of Zal Ronaldo dan toch terug naar Man U gaan? Wat zou dat dan geweldig zijn!

27 juni 2013 om 13:34

Mesut Özil weg? Gozer neem deze woorden gewoon terug. Als er een beest bij Real Madrid samen met Ronaldo is dan is hij het wel.

Deze gozer heeft zo'n traptechniek en scorings vermogen, pass en inzicht voor een middenvelder het is abnormaal.

27 juni 2013 om 13:56

@ Psv31813

Ozil weg? goed bezig man -_-

27 juni 2013 om 15:36

Heb jij überhaupt enig verstand van voetbal? Özil is een van de beste spelers te wereld, kun je naagaan hoe dat bij zijn team zit. Ronaldo en Özil zijn dé grote mannen daar.

Het is gekkenwerk om zo iemand van zijn functie te beroven. Tenzij Real het systeem aanpast blijven er maar twee plaatsen over voor Isco; op de flank of de bank.

27 juni 2013 om 16:38

Als er iemand Niet uitmoet dan is het Ozil wel. Ik denk dat het ten koste gaat van Di Maria. Dus dat Isco rechts gaat spelen.
Of met de punt naar achter en dan naast Ozil. Maar ik denk dat de eerste optie beter tot zijn recht komt. Zowel voor Ozil als voor Isco

28 juni 2013 om 00:07

A Iniesta8

Ozil scoringsvermogen hahahahahahahaha ik wil zeggen laat me niet lachen maar dat heb je al gedaan, het kan ook niet gekker worden die hype
als ozil ook maar een ding niet kan is dat wel scoren, met zn faal tegen dortmund.
begin aub niet over die intikkers die hij heeft gescoord.

27 juni 2013 om 13:33

Bale moeten we niet gaan kopen dat is misschien wel goed voor de marketinginkomsten (shirtjes etc) maar dan gaan we nog meer kwaliteit dat gewoon basis hoort te staan op de bank zetten. De verdediging lijkt me wel logisch.
In de makkelijkere wedstrijden tegen kleinere ploegen misschien met 1 controlerende middenvelder spelen. Xabi veel rouleren met Modric en Khedira altijd erbij omdat Xabi en Modric beide controlerende middenvelders zijn en Khedira wat verdedigender is ingesteld.

Kaka moet gewoon verkocht worden. Dat kun je niet op de bank blijven houden. Zo'n hoog salaris en dan niet spelen. Die extra 10 Miljoen (?) kun je dan gebruiken om Ronaldo's contract te gaan verlengen. Di Maria is veels te wisselvallig voor in het eerste van RM te spelen. Hij speelt tegen bijvoorbeeld Barca wel een goede pot en komt goed mee verdedigen met Alba maar week daarna speelt hij tegen bijv. Sevilla weer slecht. Higuain verkopen en dan Benzema als 1ste spits en hem dan rouleren met Morata.

Ik heb Jesé rechts gezet, want veel speeltijd op de plek van Ronaldo zal hij niet krijgen. En rechts kan hij ook wel spelen beetje hoe Robben speelt bij Bayern. Veel naar binnen toe trekken dus.

Casillas
Carjaval
Ramos
Varane /Pepe
Marcelo
Khedira
Xabi/ Modric
Isco / Jesé
Ozil
Ronaldo
Benz /Morata
27 juni 2013 om 13:48

Je opstelling is echt goed. En hopelijk staat Morata volgende seizoen in de spits, ik heb echt genoten van het op het EK.

27 juni 2013 om 14:00

Nee joh geen 2 controleurs.
Lekker met Isco en Özil voetballen dat is toch fantastisch.
Pure voetbal op het middenveld zetten en hele wedstrijden controleren en op balbezit spelen.
Dit lijkt me echt een heerlijke opstelling:

Casil
Arbeloa
Ramos
Varane
Coentrao
Özil
Alonso/Mod
Isco
Kaka
Ronaldo
Bale
27 juni 2013 om 14:04

Ik zie dat je Khedira zwz als basis ziet. Zou bv Alonso - Modrid niet kunnen?

27 juni 2013 om 14:41

Alonso Modric zijn allebei CM het zou wel kunnen. En het is vorig seizoen ook al wel eens gedaan maar ze spelen allebei teveel naar voren toe en het zou beter zijn als een Khedira voor de verdedigende taken erbij staat.

27 juni 2013 om 14:45

Isco is toch een speler die haast geen balverlies lijd en bijna altijd de goede keuzes maakt. Ik ken geen speler die zo veel op Iniësta lijkt als Isco.
Daarnaast heb je Özil lopen die ook bijna altijd de goede keuzes maakt en daarnaast nog heel veel energie in zijn spel legt en altijd de hoeken in duikt.
Met deze jongens kun je zeker domineren en op balbezit gaan spelen.
Het zou Madrid in ieder geval wel sieren.
Je hebt net 1 vd beste middenvelders van de wereld binnen gehaald en dit zou echt zonde zijn van zijn talent als hij op de bank moet plaatsnemen of als buitenspeler moet spelen.

27 juni 2013 om 14:50

@ Boinder

Xabi is een VM. Modric is wel een Cm.

Iedereen moet vorig jaar vergeten. Geen een combinatie met Modric werkte omdat er geen lijn in het spel zat door Mourinho. Dit seizoen zal dat anders zijn met Ancelotti en Zidane.

27 juni 2013 om 15:05

Ik kijk niet zo heel veel naar Real, maar de wedstrijden die ik gezien heb is Alonso juist de verdedigende middenvelder die vlak voor de defensie speelt en het spel verdeelt, terwijl Khedira meer de loper is die ook nog wel eens in de buurt van de 16 van de tegenstander komt. Dus lijkt me dat Modric dan eerder voor Khedira gaat spelen, op die positie kan hij gewoon goed uit de voeten.

27 juni 2013 om 15:31

Klopt, maar Xabi liet dit seizoen veel steken vallen. Vooral meer balverlies en het niet meer kunnen belopen in grotere wedstrijden (tegen Dortmund was dit erg duidelijk). Daarom is hij op zijn retour. Ik zie Xabi meer als een CM en minder als een CVM

27 juni 2013 om 15:35

@ Boinder

Als je Xabi als CM ziet dan is het tijd voor Pearl.

Je krijgt geen middenvelder die verdedigender speelt dan Xabi. Hij is een pure VM.

27 juni 2013 om 15:38

@ Assieboy,

Je hebt helemaal gelijk. Xabi zijn handelingssnelheid is niet genoeg voor de positie CM. Daar heb je iemand als Modric nodig. Xabi lekker voor de verdediging, met zijn cross passen strooien!

27 juni 2013 om 15:52

@ Logalactico

Xabi heeft zijn cross passes heel weinig laten zien dit jaar, jammer genoeg. De perfecte opvolger zou Gundogan zijn. Dat is echt gewoon Xabi 2.0.

27 juni 2013 om 16:34

Weer een speler die Real Madrid gaat verpesten. Achtelijke Madrilenen..

Geweldige voetballer en zeker een opkomend talent. Hoop dat deze speler heel goed word en heeft veel potentie, al vind ik 27 miljoen een beetje weinig voor het grootste talent van Europa.

Topspeler nu al, maar dachten we ook van Kaka, hopen dat hij echt goed gaat presteren ( ͡° ͜ʖ ͡°)

27 juni 2013 om 13:26

Verschil met kaka was de overstap van Serie A naar La Liga, isco heeft zich vorig seizoen bij Malagá in la liga al bewezen.

27 juni 2013 om 14:10

Verschil met Kaká is dat hij de kans niet gekregen heeft van Mourinho

27 juni 2013 om 14:51

Het verschil met Kaka is dat Kaka al over zijn top was toen hij naar Madrid kwam. Isco zijn topjaren moeten nog komen.

27 juni 2013 om 15:12

Het verschil was dat hij geblesseerd raakte, want toen hij naar Real kwam was hij tig keer zo goed als die Ozil
En vervolgens kreeg hij geen kans..

Maar goed ga maar met je özil en isco, CL wordt hem volgende jaar ook niet, iets waar Kaká ons wel mee had kunnen helpen tegen Dortmund..

27 juni 2013 om 15:21

Dus je wil zeggen dan Kaka niet over zijn top was? 2007 was zijn top. Daarna ging het allemaal minder. En bij Madrid kwam hij met een blessure aan wat het nog erger maakte. Kan hij niks aan doen. Vervolgens krijg hij amper een kans van Mourinho. Kan hij ook niks aan doen. C'est la vie.

'' toen hij naar Real kwam was hij tig keer zo goed als die Ozil''

Ozil was in zijn eerste jaar echt fenomenaal. Kaka heeft het nooit beter gedaan bij Madrid dan Ozil in zijn eerste jaar.

27 juni 2013 om 15:41

Denk je dat Özil voor de lol de voorkeur boven Kaká krijgt?
Wat heeft Kaká voor Real betekent wat ook maar in de buurt van Özil komt dan. Bij Milan was hij geweldig, maar bij Real heeft hij de verwachtingen niet waar kunnen maken.

27 juni 2013 om 19:06

Oh joh talloze keren dat iedereen zelfs granero, callejon de voorkeur kregen boven kaka omdat mourinho hem haat, dat kon iedereen zien.
di maria die zo hopeloos uit vorm was zo ontzettend slecht kreeg de voorkeur terwijl kaka in zijn 10 minuten speeltijd meer liet zien..

ja. hij zat voor mourinho zijn lol op de bank ja.

en als kaka die misser tegen dortmund maakte zou mourinho hem letterlijk gratis de deur uitwijzen.

27 juni 2013 om 19:38

Je reageert op Ultrasaray maar hij heeft het over Ozil en jij begint over Granero, Callejon en Di Maria?

Je reageert nooit inhoudelijk maar je haalt er andere zaken bij als het over Kaka gaat.

Hieruit kan ik alleen maar concluderen dat je zelf weet dat je fout zit maar niet kan toegeven en Kaka verdedigt uit fanboyism.

28 juni 2013 om 00:04

assieboy

oke hier dan inhoudelijk:

Wij zouden in de cl finale staan als Kaká speelde ipv van Ozil, dat zijn de momenten waar we ervaring,nederigheid en scoringsvermogen nodig hebben.

Ik reageerde op aultrasaray met name op zijn zin "voor de lol"
Als granero, callejon en di maria voorkeur krijgen op kaka, dan is het idd voor de lol.
Het spijt me dat je dat niet kon lezen, volgende keer beter.

Lekker hoor prachtige speler

Uitstekende aankoop! Nou maar hopen dat Ronaldo blijft, en Perez het uit zijn hoofd laat om veel te veel geld te betalen voor Bale. Haal dan maar het Spaanstalige en goedkopere alternatief Luis Suarez op!

27 juni 2013 om 14:13

Gelijk heb je, Bale is erg goed, maar er komen bedragen als 100 miljoen voorbij wat voor hem betaald moet worden en dat is hij nooit waard. Dan liever Suarez voor 47 miljoen, ik vind hem niet eens minder dan Bale al is hij al wel ouder.

Ge wel dig voor Real Madrid, deze jongen is een fantastisch talent die ik zeer bewonder.

Topaankoop voor alle partijen. Verstandig om niet voor het geld te kiezen bij City maar beter bij Real Madrid wat in een sterkere competitie en een sterkere club is. Hoop dat hij het kan maken en dat ik gewoon weer van hem kan genieten volgend seizoen.

Heel erg gefeliciteerd Real Madrid.

27 juni 2013 om 13:27

Hoe kan je die saaie Spaanse competite leuker vinden dan de Pl met veel top teams die gelijkwaardig zijn

27 juni 2013 om 13:31

Niet steeds zo zeuren om die competitie, het is mijn mening.

De enige Spaanse teams die jij kent zijn Barcelona en Real Madrid.

27 juni 2013 om 19:26

Ik ken wel meerdere spaanse teams maar PD is echt 1 van de saaiste die ik ken geef mij liever de Eredivisie dan maar leuker en vele male spannender dan PD waar Barca 9 van de 10 met harde cijfers wint

27 juni 2013 om 13:35

@ A Iniesta.

Real is sterker, de competitie niet. Snap niet eens hoe je erbij komt.

Mooie aankoop van me cluppie.

27 juni 2013 om 13:41

Ik snap niet hoe jij erbij komt dat de PL sterker is. Het voetbal is in Spanje van veel hoger niveau dan jij denkt maar waarschijnlijk kijk je alleen naar teams als Arsenal of de Spurs en vergelijk jij ze met Real Betis of Cetla Vigo en haal je daaruit dat de PL sterker is lmao.

27 juni 2013 om 13:43

Spaanse competitie sterker dan de Engelse? Op grond waarvan baseer jij dat op?

27 juni 2013 om 13:54

Ik bekijk regelmatig wedstrijden van beide competities en vind dat in Spanje er meer voetbal in de wedstrijden zit. Er wordt minder fysiek gevoetbald en meer met de bal wat dus meer kwaliteiten eist, omdat fysiek voetballen( dus gewoon heel veel de duels ingaan) makkelijker is voetballen, voor voetballende begrippen.

En ja over het algemeen wordt er niet zo met een filosofie gevoetbald. Ik vind het vaak hopeloze aanvallen waar niet eens combinaties worden gemaakt en het maar is proberen van 35 meter want 10 meter in de tribune landt. Het zijn sterke teams en veel sterke spelers, maar ik denk dat de Engelse competitie minder voetbal en meer fysiek van je wordt gevraagd dan in Spanje waar het andersom het geval is. Het is soms ongelooflijk wat ik soms zie dat er alleen maar lange ballen worden gegeven en soms met 5 verdedigers worden gespeeld omdat de tegenpartij, die vaak minder sterk is, je lastig maakt.

Daarom ben ik van mening dat de Lbbva een sterkere competitie is. Ik weet zeker dat Atletico Madrid, Valencia of Malaga, Arsenal, de Spurs of zelfs Chelsea kunnen nekken.

27 juni 2013 om 14:07

De reden dat erin spanje meer voetbal zit, is omdat in Engeland er veel beter wordt verdedigd en dat komt ook door de tactiek. De ruimtes zijn veel kleiner in engeland.

Tuurlijk kunnen valencia, Atletico en Malaga de opgenoemde clubs in Engeland nekken, maar of ze dat regelmatig kunnen doen is maar de vraag.

De Engelse competitie is een competitie met veel meer fysiek ja, erg goede verdedigende tactieken en daarom moet het tempo in Engeland zo hoog liggen om door die verdediging te gaan.

Ik ben het met je eens dat in spanje betere voetballers zitten, maarja nogmaals tactiek speelt ook een grote rol. In engeland kopen ze graag een type strootman, omdat het daar erg bruikbaar is en in spanje kopen ze graag een isco, ozil.

27 juni 2013 om 14:13

Ga hier toch niet op in, stoor me hier al zo lang over... Over wel meerder dingen, dit alles komt omdat mensen elkaar maar blijven napraten kuddevolk en geen eigen mening meer durven te ontwikkelen.. Technisch is Spanje vele mate hoger. En ja het is tegenwoordig bijna altijd een 2 strijd maar dat zouden de 2 clubs in Engeland ook zijn. Als je kijk wat de Spaanse teams Europees klaarspelen zegt genoeg. Tevens weet ik ook niet zeker of de pl fysieke is? Als ik kijk hoe er op Ronaldo gevoetbald wordt, kijk bijvoorbeeld real tegen bilbao maar eens... Enige verschil is in Spanje kunnen de teams voetballen zelfs de onderste regionen proberen verzorgd voetbal te spelen en niet kick en rush... Maar goed die discussie tegen mensen die niet zelf kunnen denken maar zich laten leiden door andermans mening... Nee hoor daar begin ik niet aan

27 juni 2013 om 15:22

Helemaal waar, stoort me ook vaker. Ze blijven het maar roepen, terwijl ze zelf niet logisch kunnen nadenken.

Als we even niet naar de topclubs kijken dan zie je al dat spanje het wint van engeland. Atletico, Atletic, Malaga, Sevilla hebben prima gepresteerd afgelopen jaren in Europa. Ik zie nooit een Everton, Newcastle etc het goed doen in Europa.

Atletic versloeg zelfs Man U. Atletico won de Europa League, Malaga pas kort, maar deed het goed in de CL. etc.

Barca verslaat zo elk engelse ploeg met ogen dicht en ook Real zou dat gemakkelijk kunnen.

Spanje is gewoon de nr1 op elk gebied!

27 juni 2013 om 17:09

@kubito

"als je kijk wat de Spaanse teams Europees klaarspelen zegt genoeg"

Dus nu moeten wij maar even concluderen dat de Duitse competitie de beste is. Niet alleen omdat BVB en Bayern in de halve finale de twee grootste Spaanse ploegen uitschakelde, maar omdat Bayern ook al 3 keer in de laatste 4 jaar in de finale van de CL staat.

Daarnaast versloeg Celtic ook Barcelona, sommige wedstrijden verlies je namelijk, ook al weet iedereen dat je de betere ploeg bent.

Manchester heeft ook oneerlijk verloren van Madrid, daar ga ik ook niet over discusseren, is gewoon een feit.

"als ik kijk hoe er op Ronaldo gevoetbald wordt, kijk bijvoorbeeld real tegen bilbao maar eens... Enige verschil is in Spanje kunnen de teams voetballen zelfs de onderste regionen proberen verzorgd voetbal te spelen en niet kick en rush"

Ronaldo kon er in Engeland geen 50+ inleggen, in Spanje lukt dit met gemak. Toeval? Ik denk het niet.

Swansea city, om maar een voorbeeld te noemen. Speelt heel mooi voetbal als een van de kleinste begrotingen in de Premier League.

@sociafan1

"atletic versloeg zelfs Man U. Atletico won de Europa League"

Dat Atletic Manchester versloeg hoeft geen teken te zijn dat zij beter zijn dan Manchester, Celtic versloeg Barcelona ook, zijn zij dan ook gelijk beter?

In Spanje wordt technischer voetbal gespeeld, in Engeland sneller en fysieker. De beste ploeg van Europa komt momenteel uit Duitsland en de runnerup ook.

Leukste competitie is een kwestie van smaak, jouw mening als een feit verkondigen staat als teken voor precies hetzelfde als waar jij je aan stoort.

28 juni 2013 om 01:34

Een man naar mijn hart. Denkt goed na. Mooi man :D. De rest faalt in objectief kjken en logisch nadenken. Conclusie is heel moeilijk te trekken welke competitie het beste is.

Heel goede aankoop van real madrid .

Wereldaankoop, Real Madrid gaat denk ik ownen de komende jaren in Spanje vooral. Ancelotti en Zidane was een gouden zet en deze aankoop is de kers op de taart. Ben benieuwd!

27 juni 2013 om 14:00

Laten we nog niet te vroeg praten over ownen.er moet nog een ploeg gemaakt worden.enhet kan zijn dat het duo Ancelotti Zidane ook niet loopt.na volgend seizoen kan je pas praten over wat Real in de komende jaren kan of niet kan doen

27 juni 2013 om 14:08

Aankomend seizoen zal even aankijken worden, hoe de eerste contouren van het Real Madrid van Ancelotti en Zidane te zien zal worden. Eigenlijk pas ná een seizoen kan je beoordelen of we hebben 'geowned'.

Maar voetbal is nog altijd een spel met 22 spelers, 1 bal en kan alle kanten op. Goede spelers alleen is niet de sleutel tot succes...er moet ook een goed team van worden gemaakt. Het team zelf bewijst in het moderne voetbal tot succes te leiden. Voorbeelden genoeg: Barcelona, Bayern dit seizoen Dortmund.

Maar kan er inderdaad niet omheen dat het wel héérlijk staat, Ancelotti én Zidane met als tweede aankoop Isco

Hopelijk is dit de laatste transfer van mijn clubbie, nu is het aan Ancelotti om er een kampioensteam van te maken.

Hala Madrid

Wauw, wat een aankoop! En dat maar voor een bedrag van 27 miljoen, jeetje. Dit is een wereldspeler in wording!

Deze jongen heeft echt een domme stap gemaakt. Hij kon beter naar een club gaan waar hij op zijn lievelings positie kan spelen. Valt me wel op Dat Madrid nu 4 goeie aanvallende middenvelders heeft Isco, Kaka, Modric, Ozil

27 juni 2013 om 13:43

Modric is geen aanvallende middenvelder maar een CM.

27 juni 2013 om 14:20

Bale komt alleen als CR verkocht wordt, wat niet gaat gebeuren.
Kaka zal ook verpatst worden aan een Amerikaanse- of Braziliaanse club.
Heeft namelijk totaal geen toegevoegde waarde in dit elftal..
Di Maria en Isco zullen strijden om de plek aan de rechterkant, waarbij ik hoop dat Isco hem wint en met Özil kan 'switchen' tijdens de wedstrijd. Fantastisch..

Eindelijk 1 van de grootste talenten die er is!
En het mooiste is dat hij nog Spanjaard is.

Verwacht een jeugdig en Spaans Madrid volgend seizoen (tegen minder tegenstanders in thuiswedstrijden).

Iker
Carvajal
Varane
Nacho
Marcelo
Isco
Kherdira
Jose R.
Jese
Morata
Ronaldo.
27 juni 2013 om 13:29

Ik neem aan dat je opstelling dan bedoeld is tegen de mindere tegenstanders? Want Ozil, Xabi Alonso, Benzema, Ramos, Maria constant op de bank zal niet zo slim zijn.

27 juni 2013 om 14:21

Jose is nog niet klaar en zal eerst een seizoen in Castilla moeten spelen om zich te bewijzen.
Had vorig jaar Casimero voor zich, maar dit jaar speelt Casimero in het eerst van Real dus is de weg vrij voor Jose.
Is wel een speler met potentie!

Mooie stap voor beide partijen. Hopelijk volgen er nog wat meer Spaanse transfers naar Real Madrid.

Schitterend nieuws dit! 27 miljoen voor zo'n toptalent is een koopje. Een grote kans dat deze jongen onder de leiding van Zidane en Ancelotti tot een wereldspeler zal groeien(wat hij in mijn ogen al is).
Real had dit seizoen al op elke positie dubbele bezetting, maar nu gaan ze blijkbaar voor een driedubbele bezetting! Ook leuk

Nu moet Real zich richten op de verdedigende posities. Ik vond pepe wel tegenvallen op het laatst van dit seizoen en het is maar de vraag hoelang varane dit niveau gaat volhouden. Varane is nog erg jong en meestal hebben jonge spelers toch een terugval.

Iets zegt mij dat Los Blancos gaat strijden voor de Trippel dit seizoen!

ben meer benieuwd wie het real madrid gaan verlaten, kaka?modric?ozil?dimaria?cr7???

27 juni 2013 om 13:29

Ik hoop Kaka, die gozer is allang niet de oude meer.

27 juni 2013 om 13:35

Ozil kan je wegstrepen. Die doen ze onder geen omstandigheden weg. Modric ook, die hebben ze net aangetrokken en als ze hem verkopen wordt dat dik verlies. Verder speelde Modric best goed dit seizoen, was op bepaalde momenten erg belangrijk. Dus streep hem ook maar weg. Kaka zal ook niet weggaan, want anders was hij al eerder weggegaan. Geen enkele andere club wil zijn salaris ophoesten en Kaka wil daarom ook niet weg. Hij denkt waarschijnlijk ook dat hij meer minuten kan maken onder leiding van Annie. Di Maria en CR7 kan je lastig wegstrepen.

Maria vindt ik echt slecht, zo ongelofelijk wisselvallig en zoveel geblesseerd. Denk dat hem wordt verteld dat hij weinig minuten zal maken en daardoor een vertrek gaat forceren.
Vertrek kans van Ronaldo is discutabel. Real wil bale, zelfde type speler op dezelfde positie. Kost erg veel geld, en nog geen nieuw contract met Ronaldo.
Manu wilt Rooney verkopen om Ronaldo aan te trekken, heb van iemand vernomen op deze site dat Valencia's rugnummer 7 uit de handel is genomen. Dus dat wordt afwachten.

27 juni 2013 om 13:36

Grote kans dat Kaka vertrekt, hij verdient een enorm salaris en voegt niet zo heel veel toe. Ook Di Maria zou kunnen.

27 juni 2013 om 15:03

Di Maria zal vertrekken als Bale komt.

27 juni 2013 om 17:58

Kaka blijft.. Ancelotti wilt de beste uit hem halen.

Heerlijk voor zowel Real Madrid als Isco zelf.

Hopelijk heeft dit de volgende 2 gevolgen:
Kaka vertrekt (het liefst naar Milan). Zo zonde dat deze man zo weinig aan spelen toe komt.
Higuain vertrekt naar Arsenal. Heeft Real Madrid weer geld en Arsenal in mijn ogen de man die ze nodig hebben.

27 juni 2013 om 14:54

neymar

Real wint de CL toch niet en barca wordt gewoon weer kampioen .

Ik weet niet of dit een verstandige keuze is. Isco is een fantastische speler maar als aanvallende middenvelder waar ook kaka en özil spelen. Kaka zou waarschijnlijk blijven nu ancelotti er is en ozil hoort gewoon in de basis. Misschien komt er nu wel een tactiek met twee CAM's en 1 CM/CVM

Goede aankoop, als er nu ook maar wat vertrekt uit Madrid lijkt me. Ze hebben zo ongelofelijk veel spelers voor dezelfde positie. Wat zal er bijvoorbeeld met Kaka gebeuren? En ik neem aan dat Perez nu niet zo dom is om ook nog Bale te gaan halen voor tientallen miljoenen.

Hopelijk kan Higuain nu snel de weg richting London bewandelen.

27 juni 2013 om 13:42

Ik denk dat Perez niet zo denkt als jij. Kijk maar naar zijn eerste periode, toen ook alleen maar aanvallers en middenvelders gekocht werden. Hij kan beter investeren in een goede RB dan in Bale, maar ja, Bale gaat meer opleveren aan shirtverkoop. Het is zo jammer dat Perez voorzitter is, de man heeft geld, maar een visie die niet past in het hedendaagse voetbal. Volgens mij zou de favoriete opstelling van Perez een 2-5-3 zijn met alleen maar aanvallend denkende middenvelders. Ik hoop dat er iemand opstaat die hem eens duidelijk vertelt dat het zo niet kan in het huidige voetbal!

27 juni 2013 om 14:23

Rb?
Wat dacht je van Carvajal dan..?

Geweldige aankoop van Real Madrid. Hopelijk bewijst hij dat hij meerwaarde is voor de team van Ancelotti. Ben benieuwd de komende seizoen, heb nu al zin in.

Geliciteerd Madrid! Geweldige aankoop, vraag me af hoe er volgend jaar gespeeld word bij Madrid, zal nog wel een concurrent voor Isco's positie vertrekken dan?

Mooie aankoop, maar best goedkoop. Is na gotze grootste talent. Ik denk dat real geen aankopen meer hoeft te doen mits higuain niet vertrekt. Maar alsjeblieft geen bal.

27 juni 2013 om 13:30

Bale*

Ozil wordt denk ik wel verkocht , wat heb je nou aan Modric , Isco , Kaka en Ozil op 1 positie ?

27 juni 2013 om 13:37

Kaka zal eerder verkocht worden, Ozil blijft gewoon bij Real. Maar je hebt gelijk teveel spelers op hetzelfde positie. Dus ben ook benieuwd.

27 juni 2013 om 13:39

Ja dat is zeker logisch om je beste middenvelder te verkopen boven Kaka die amper minuten gemaakt heeft.

Modric is geen aanvallende middenvelder maar een CM.

27 juni 2013 om 14:11

Ozil heeft zo juist nieuwe contract onderhandelingen gedaan om zijn huidig contract te verlegen.waarom zou hij dan nu ineens verkocht worden.hoe stom zou dat zijn

Gefeliciteer waar moet deze4 speler eigelijk spelen Hulp graag ik weet echt niet waar julli hem latenspelen

Stel je voor dat het Real nog lukt Bale aan te trekken hebben ze een heerlijk team. Dit zou mijn basis elf zijn.

en dan heb je ook nog

Ozil, Modric, Callejon, Di maria, Morata, Nacho.

en ik denk dat Real ook nog niet uitgekocht is er komt ook nog wel een extra spits naast Benzema en Morata

Casillas
Carvajal
Varane
Ramos
Marcelo
khedira
Alonso
Bale
Isco
Ronaldo
Benzema
27 juni 2013 om 13:41

Op papier een mooi elftal maar Bale staat natuurlijk niet op zijn 'natuurlijke plek', daarnaast zou ik Ozil altijd opstellen op tien. Dus Isco op de plek van Bale. Bale is gewoon overbodig.

27 juni 2013 om 13:51

Dat is wel vaker gebeurt dat spelers niet op hun natuurlijke plek staan en gigantisch goed spelen !! t gaat er ook om wat je om je heen hebt qua spelers en door Bale er bij te halen heb je meer gevaar vorig jaar moest t toch al veel van CR7 komen als hij er niet bij was of hij zat niet in de wedstrijd was real kwalitatief een stuk minder.

27 juni 2013 om 14:44

Isco naar rechts en Özil op 10 en je hebt niet alleen een beter team, het kost ook nog eens tientallen miljoenen minder, Bale is helemaal niet nodig joh.

Goede beslissing. Heerlijk doorgroeien in een Pipo de Clown competitie bij een club dat minstens drie keer scoort tegen elke tegenstander behalve Barca. Cant go wrong!

Mooi dat het officieel is. Nu moeten Ádan, Kaká, Callejón en Di Maria en jammer genoeg Higuaín nog weg gaan. En Jesé moet natuurlijk zijn contract verlengen en naar het eerste. Gewoon Benzema eerste spits en Morata als tweede spits.

27 juni 2013 om 17:03

Hoezo met Callejon weg? Die jongen is prima tevreden volgens mij met zijn reserve rol. Vind hem nog best nuttig als goaltjesdief in de kleinere wedstrijden. Heeft uitstekende looplijnen, maar die worden zelden benut. Bovendien is hij Spaans en een jeugdspeler van Real, iemand die de club in zijn hart draagt.

Jammer dat Higuain wegmoet. Voor Di Maria zie ik een club uit Engeland nog wel een miljoentje of 40 voor neerleggen.

27 juni 2013 om 17:12

Omdat Jesé (waarschijnlijk) in het eerste komt. Jesé moet gewoon de minuten maken die Callejón maakte in de voorgaande seizoenen. Callejón is een bruikbare speler maar hij is 'al' 26 en het is geen absolute top. Hij zou alleen maar de ontwikkeling van Jesé in de weg staan.

27 juni 2013 om 17:15

Callejon zou ik veel meer als spits gebruiken dan als buitenspeler. Zijn kracht ligt hem helemaal niet in een actie maken of voorzet geven. Zijn loopacties doen me wel is denken aan onze vriend Pipo. Hij moet daarom ook gewoon in de spits (al loopt die dan Morata's ontwikkeling misschien in de weg..). Jese gewoon als vleugelspeler neem ik aan.

Verstandige een zeer goede aankoop en nu te hopen dat hij wel aan het spelen komt want anders zou het jammer zijn voor de jongen.

Ik vrees dat hij Canales achterna gaat en over 1-2 seizoenen weer vertrekt

27 juni 2013 om 13:46

Hoezo? Isco is vele malen beter, tegen kleinere tegenstanders zouden ze Isco er sowieso veel vaker in doen dan Canales.

27 juni 2013 om 14:01

Inderdaad, Canales had zich op het moment dat hij naar Real kwam minder bewezen dan Isco op dit moment heeft. Ook het feit dat hij te kampen had met blessures maakte het er voor hem niet makkelijk op om terug te keren. Isco gaat het maken, hij heeft meer talent in vergelijking met Canales.

Wat zal Valencia balen...hebben Isco toen verkocht en hebben er toen een mooie prijs voor gekregen, 6 miljoen, maar in vergelijking met deze vermoedelijk 27 miljoen euro is dat toch even balen. Zeker voor Valencia die krap bij kas zitten.

27 juni 2013 om 14:25

Canales is van de 70 wedstrijden, 60 geblesseerd... Nu weer..

Als Bale gehaald word zie ik een vertrek van Ronaldo groter en groter worden..

Een goede aankoop deze Isco nu Ronaldo verkopen en je hebt zelfs winst kwa financien. Toch vind ik Isco wel overbodig mits Modric en Kaka worden weggedaan. Ik begrijp op dit moment niet heel erg het beleid van Madrid.
Goed misschien zit hier echt wel de ' verkoop van Ronaldo' achter.

27 juni 2013 om 15:15

Als je Ronaldo verkoopt moet je geen opvolger( Bale) halen, maar met een nieuw systeem werken.

Dan doe je Di Maria en Isco op de flanken. Ozil op 10 met Modric en Khedira erachter.

Casillas
Carvajal
Ramos
Varane
Marcelo
Khedira
Modric
Di Maria
Ozil
Isco
Benzema

Hier gaan ze veel plezier aan beleven.
Wie wilden ze nu nog meer: Suarez, Cavani, Bale?
Blijft bizar hoeveel RMA ieder jaar kan inkopen.....

nu isco naar Real is lijkt me Kaká overbodig misschien een idee om Higuain en Kaká samen naar arsenal te laten gaan ? voor een bedrag van 35 miljoen ? 25 voor Higuain en 10 voor Kaká ?
dan hebben we met Santi en Kaká 2 ontzettend goede nummers 10.

Wenger sla je slag !

Ik vraag me af wat er nu met Özil gaat gebeuren, want Isco is echt een fantastisch talent die zeker in de basis hoort en op Özils positie het beste rendeert. Neemt niet weg dat dit een mooie aankoop is van Real Madrid en ik wel verwacht dat Isco in de WK selectie van Spanje terecht komt over een jaar.

27 juni 2013 om 13:49

Ozil kan ook op rechts, wat hij toch vaak wel goed invult met zijn acties. Moet gelijk denken aan de commentator bij Fifa13: 'so elusive mesut Ozil.
Hij heeft ook altijd een goede voorzet. Ozil kan zijn mannetje zo makkelijk voorbij en daarom zal de rechtsbuiten positie gunstiger zijn voor zijn acties. Meer ruimte.

27 juni 2013 om 13:54

@koni020

Ozil moet eigenlijk op 10 dat is waar hij het beste speelt. Hij moet ervoor zorgen dat hij Ronaldo of een Benzema lanceert. Hij heeft bewezen dat hij kan dribbelen op rechts, maar daar vind ik zijn rendement niet goed. Ik vind Isco overbodig. Je hebt Kaka, Modric en Ozil op de plek van 10.

Ik heb Isco in een vrije rol gezien bij het Ek-21. Misschien word het wel een zwervende rol voor hem en Ozil samen.

En nou wil ik de opstelling zien van de Madridstas
voor volgend seizoen.

Di Maria moet sowieso op rechtsbuiten hij is invorm de beste rechtsbuiten ter wereld.
Ozil moet op 10 klaar. Khedira gaat sws niet op de bank dan ben he echt dom dan Xabi Alonso onvervangbaar en zijn opvolger is Modric en niet Isco.

Mensen die zeggen dat Di Maria real niet waardig is moeten maar op mij profiel is kijken hoe goed Di Maria echt is.

Blijft bizar dat Malaga hem voor zo weinig verkoopt. Hij lag nog tot 2016 vast, je hebt een clausule van 35 miljoen, daar houd je je dan toch aan?!
Isco is echt een fantastische speler, en modale spelers als Fernandinho kosten 40 miljoen, en Isco dan maar 27 miljoen?!

Top aankoop. Deze jongen heeft zich al bewezen in de Spaanse competitie, maw: bekend terrein.

Wat heelijk! Ik vind Isco echt geweldig, afgelopen seizoen vond ik hem bij Málaga al geweldig maar op het EK U21 heeft hij me écht overtuigd. Met deze aankoop heb je echt een diamant in de selectie, iemand voor de toekomst, iemand waarmee je voor de komende tien jaar wel zoet mee bent.

Een geweldig overzicht, fantastische passes en ook nog de bal in het doel kunnen schieten, echt samen met Thiago hét grootste talent in Spanje naar mijn mening. Natuurlijk moet hij even ze plaats vinden aankomend seizoen, maar ik denk dat wanneer hij zijn draai heeft gevonden echt kan uitgroeien tot niveau Iniesta...natuurlijk het beeld van de ultieme aanvallende middenvelder naar mijn mening.

Mooi dat de selectie weer wat 'spaanser' wordt. Met Isco, Carvajal, Morata, Jesé en Nacho aankomend seizoen die er bij zijn gekomen, of definitief de stap hebben gezet naar het eerste elftal. Naar mijn mening hoeft er niemand meer te komen, alleen eventueel nog een spits wanneer Benzema én Higuaín zouden vertrekken, maar ik acht de kans dat Benzema vertrekt zeer klein. Gewoon Benzema in de spits met Morata als stand-in. Morata heeft zich vooral afgelopen seizoen fantastisch ontwikkeld, en mooi voor hem en de Madridistas dat hij meer speeltijd zal krijgen.

Fantastische aankoop! Ik ben benieuwd naar de eerste oefenwedstrijden in het voorseizoen met Ancelotti en Isco hebben we naar mijn mening geweldig zaken gedaan.

Jammer. Had Isco graag bij City gezien. Maar begrijp zijn keuze wel. Real is in dat opzicht groter dan City en hij kan in Spanje blijven.

Veel sportieve uitdaging op nationaal niveau is er niet, want de Mickey Mouse competitie wordt alleen maar bevestigd. Real 1e? Of Barcelona? Of toch Real? Nee, toch Barcelona. De rest telt niet mee. En de twee giganten blijven zich maar volpompen met miljoenen van banken en burgers, en zich verzetten tegen een gelijke verdeling van tv-rechten. En de EU moet Spaanse banken gaan dekken. Hoe kolderiek. Maar ja, velen vinden dat meer acceptabel dan een rijke man die zijn eigen geld in een club steekt. En die dat straks dan ook nog eens maar met mate mag doen. Typisch voetbal.

27 juni 2013 om 14:13

Het klopt dat de Spaanse competitie maar ui twee teams bestaat, maar dat heb je overal.

Serie A: Juve, en misschien een Milan
Bundesliga: Bayern en Borussia.
Frankrijk: Psg, Monaco
Nedrland: Ajax en Ajax
Turkije: Gala en Fener

Alleen de PL acht ik een competitie met United, Chelsea en misschien nu met Pellegrini City.

27 juni 2013 om 14:15

Geld van burgers?

Lenen is de normaalste zaak van de wereld, gozer. Dat jij dat neerzet als iets negatiefs is lachwekkend.

Yesssssssss!!!!!!!!!

Eindelijk na zo lang wachten, twijfels, valse geruchten is het nu eindelijk officieel. Isco naar Real Madrid. Het grootste talent van Spanje speelt bij de grootste club van Spanje, zoals het hoort. Ancelotti heeft gezegd dat hij spectaculair voetbal wilt spelen. Nou, je hebt er de spelers voor! Zidane als assistent die de oude Benzema weer laat opbloeien.

Real Madrid zet grote stappen in de goede richting. Als ze nu maar niet lomp genoeg zijn om Bale te kopen, word het een mooie periode voor Real.

27 juni 2013 om 14:31

Grootste talent? Thiago heeft op het EK toch wel bewezen op hetzelfde niveau te zitten. Verder weet je mijn mening al over deze aankoop: wereldaankoop. Het veldspel zal veel beter worden.

27 juni 2013 om 14:41

Haha, klopt. Liet me even gaan. Heb altijd in m'n reacties gezet dat het de twee grootste talenten zijn. Je hebt gelijk.

Word echt een verademing in vergelijking met het voetbal van Mourinho. Ancelotti zegt ininterviews dat hij spectaculair voetbal wilt spelen, aangezien dat hoort bij de club.

27 juni 2013 om 17:59

Gefeliciteerd met deze geweldige aankoop

Gevalletje Kaká.

Of hij wordt misbruikt op de rechterflank, of hij mag de bank warm houden. Wanneer komt de dag dat Real Madrid gericht gaat kopen?

27 juni 2013 om 17:59

op de rechterflank? hmmm Isco speelt op links en soms op rechts maar noooit in het midden dus wat praat je?

27 juni 2013 om 18:31

Denk anders even logisch na. Isco kan alleen maar op de plaats van Di Maria spelen omdat op de andere posities al minimaal gelijkwaardige spelers spelen.

27 juni 2013 om 18:34

Di Maria gaat weg of wordt een bankzitter.
Ronaldo kan ook in de spits gaan spelen. Mssn wilt Ancelotti 4-4-2. hanteren of 4-3-1-2 (zoals bij Milan).

Ik zie ruimte voor een nog aanvallender Madrid volgend jaar met een balafpakker en een waanzinnig aanvallend blok.

Di Maria is veel te blessuregevoelig en vreselijk wisselvallig.
Alonso is een fantastische speler maar wil klaarblijkelijk zijn contract niet verlengen met een jaar of twee.

Ik zal Ronaldo eens een jaar het vertrouwen geven in de spits. Mocht het tegenvallen kan meneer altijd nog een vrije rol op rechts of links krijgen.

Al met al niet erg realistisch, maar een man mag dromen toch?

Casillas
Carvajal
Ramos
Varane
Marcelo
Khedira/Modr
Isco
Ozil
Modric
Benzema
Ronaldo
27 juni 2013 om 16:03

Ik denk dat 4-3-2-1 slimmer is om te spelen, dan heb je aanvallend en verdedigend zekerheid!

Casillas/D.L
Carvajal
Ramos
Varane
Marcelo
Modric
Alonso/Khedi
Isco
Ozil
Ronaldo
Morata/benze

Ge-wel-dige aankoop, na al die geruchten geloofde ik het niet meer.. maar het is officieel, Perez is de man van zijn woord! nu nog Ronaldo verlengen en Bale in Engeland houden!

Ik hoor geen barca fans meer!
betere aankoop dan Neymar want:

- Isco heeft het al bewzen in spanje
- Neymar staat nooit op de goeie plek want hij ligt altijd

Real Madrid heerlijke opstelling volgend jaar

27 juni 2013 om 14:43

Dat zullen we komend jaar wel zien mannetje. En als ik jou was zou ik maar niet al te hoog van de toren blazen, want zulke aankopen zijn geen garantie voor succes bij Real. Kijk maar naar een Modric of Kaká.

27 juni 2013 om 15:00

Nee. Zolang Messi, Xavi, Iniesta en Busquets spelen zal Barcelona blijven domineren, hoe achterlijk het bestuur ook is. Ik maak me dus geen zorgen.

27 juni 2013 om 15:02

Modric deed het vanaf de tijd rrond de wedstrijd tegen utd goed
kaka heb je gelijk in maar isco heeft het al bewezen in de competitie, kaka niet

27 juni 2013 om 15:16

Tegen 10 man zou ik het ook goed doen..

Nee, maar nu Ancelotti er is gaat alles beter worden, ben ik van overtuigd.

27 juni 2013 om 16:31

toch alleen maar leuker voor de classicos.

ben zelf barca fan, maar ik ben verheugd dat ancelotti duidelijk heeft gezegd dat een club als real spectaculair moet winnen en dat ze dat aan de fans verplicht zijn.

dan worden het weer constant aanvallende clashes.

maar bale vindt ik niet bij real passen, das een typische engelse speler met een geweldige techniek. die heeft ruimte nodig, dus niet bij een ploeg die dominant op de helft vd tgenstander speelt

27 juni 2013 om 16:29

waarom zou ik, barca fan, moeten reageren als je gewoon gelijk hebt.

isco is beter dan neymar, die moet het allemaal nog bewijzen.

en het is alleen maar leuk voor volgend seizoen, liever een sterk elftal dan een matig elftal om tegen te spelen. toch?

Ik neem aan dat sommige spelers nu ongetwijfeld gaan vertrekken zoals bijv. Callejon en Kaka ook omdat de geruchten rond de komst van Bale steeds hardnekkiger worden.

Isco is een heerlijke speler en zal ongetwijfeld een basisplaats gaan krijgen maar wie er plaat moet gaan maken dat weet ik niet. Gelukkig ben ik Ancelotti niet.

Dit is toch wel het grootste talent in deze leeftijdscategorie.. ja beter dan Neymar imo..

Neymar is geen man.. Ik was gister door hem gewoon voor Uruguay. Wat een vervelend mannetje !!!

Verdedigers durfden hem nie eens meer aan te raken, omdat ie telkens een drama van maakt en Brazilie speelt thuis dus dan komen er kaarten.

Met alle respect zonder provocatie-intenties, past hij uit dat oogpunt wel bij Barcelona.

Het is werkelijk een geweldenaar, maar dat gedrag jonguhhh .. als ik verdediger was van Uruguay had ik hem echt een doodschop gegeven, dan kan ie eindelijk een keer terecht naar de vrond. E*kel !!

27 juni 2013 om 16:34

ik ben barca fan en ik zat me nou al te ergeren aan die gast.

maar jou ploeg heeft ook genoeg duikelaars toch? tis niet alleen barca hoor

en dat zeg ik in alle eerlijk heid ook zonder, zoals jij het mooi noemt, provocatie-intenties.

Ik denk dat Kaka nu zal vertrekken. Isco is een geweldenaar. Ik vind het jammer dat hij voor Real kiest. Daar is er simpelweg te veel concurrentie en dat zou zijn ontwikkeling kunnen verslomen. Ik hoop dat Kaka terugkeert naar Milan en dat hij weer zijn oude niveau haalt.

Absoluut toptalent en een prachtige speler om te zien, maar nu de grote vraag: Wat wordt zijn positie? Özil is in mijn ogen de onbetwiste centrale aanvallende middenvelder, dan zou Isco eventueel op de flank geplaatst kunnen worden, maar dan benut je zijn kwaliteiten niet optimaal. Ben benieuwd hoe Real hiermee om zal gaan.

Potentiële wereldspeler. Van sommige spelers zie je onmiddelijk wat ze in huis hebben.

Eindelijk de kogel is door de kerk, ik ben uiteraard erg tevreden met deze transfer. Isco is van harte welkom bij Madrid en ik kan echt niet wachten om hem bij ons aan het werk te zien. Nu hij binnen is hoop ik dat Perez die Bale lekker in Engeland laat en voor Gundogan gaat ofzo.

27 juni 2013 om 16:25

maar gaat de jeugd dan weer geen kans krijgen? real heeft al een selectie om U tegen te zeggen.

nu las ik in het nieuws dat Ancelotti een lijstje heeft gegeven aan perez om zo barca van de troon te stoten. Dus gaan ze gewoon door met spelers kopen die eerst moeten wennen enz.

maar als ze een spits nodig hebben, morata wordt een grote, geef die dan een kans.

(ik heb het ook maar gelezen hoor, maar ik vroeg me dit allemaal af, en gezien jij een echte fan bent)

27 juni 2013 om 16:46

Eerlijk gezegd weet ik het niet zeker aangezien er een nieuwe trainer is en die er natuurlijk heel anders tegenaan kijkt als Mourinho. We hebben een selectie wat natuurlijk gewoon van wereldklasse is en er zullen er ook wel wat vertrekken denk ik. Maar de jeugd gaat denk ik wel een kans krijgen althans dat hoop ik, Morata,jese, Casemiro etc zijn allemaal grote talenten en dan heb ik ze nog niet eens allemaal opgenoemd. Al vind ik dat ze dan wel rustig gebracht moeten worden en niet meteen voor de leeuwen gegooit moeten worden. Dit seizoen moet natuurlijk weer ons seizoen worden en ik verwacht ook niet dat dat met jeugdspelers gaat lukken.

Ancelotti heeft natuurlijk een lijstje ingeleverd omdat hij zelf dondersgoed weet welke spelers hij nodig heeft voor zijn systeem. Al kan je eigenlijk met deze selectie alle kanten op. Ik verwacht dus ook niet dat er nog een vlaag van spelers aan gaat komen. Ik las ergens nog Veratti van PSG maar voor de rest heb ik ook nog niks vernomen.

27 juni 2013 om 16:58

ik hoop dat het niet jullie seizoen wordt natuurlijk als barca fan, maar de spelers zullen dit ook toejuichen dat er spectaculairder moet worden gespeeld.

ik weet nog dat ronaldo in 1 van de classicos wel wilde aanvallen en opjagen, maar dat dat gewoon niet mocht van mourinho.

ik denk dat er nergens ter wereld zoveel voetbal te zien is als komend seizoen tussen barca en real.

Dit zou toch een heerlijke opstelling zijn! Denk Modric alleen achter de 4 middenvelders op de positie van verdedigende middenvelder. Verwacht dat hij juist de spelmaker van Real Madrid zal zijn komend seizoen, hij begon aan het einde van het afgelopen seizoen steeds meer zijn stempel op het spel van Real Madrid te drukken.
Zijn medespelers zochten hem constant en weten dat hij een wedstrijd kan open breken of kan forceren.

Nu met Isco heeft Real er weer een fantastische voetballer bij die natuurlijk perfect is voor het voetballen in de kleine ruimtes, had qua spel een ideale speler voor Barcelona geweest. Is pas 21 jaar een heeft hele mooie toekomst voor zich. Heb er alle vertrouwen in dat deze jongen gaat slagen in Madrid.

Real mist nu alleen nog een goede verdediger/rechtsback. Hoop ook dat Morata de voorkeur krijgt boven Benzema. Die heeft een slecht seizoen achter de rug en oogte vooral ontzettend lui en nonchalant! Morata daarentegen heeft zich laten zien op het Ek-21 en zou een eerlijke kans verdienen in het eerste

Casillas
Varane
Sergio Ramos
Pepe
Marcelo
Kaka
Ozil
Isco
C.Ronaldo
Modric
Morata

Mochten de geruchten tot waarheid komen verwacht ik een ijzersterk elftal in seizoen 2013-2014
Hopelijk zal de opstelling er zo uit zien.

(evt. Modric gebruiken voor Isco, Ozil of Bale)

Kan niet wachten! Let's go!

Casillas
Carvajal
Varane
Sergio Ramos
Marcelo
Alonso
Isco
Bale
Özil
Ronaldo
Benzema

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren