Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Real Madrid is bereid om Ronaldo bij megabod te verkopen’

Laatste update:

Florentino Pérez is bereid om Cristiano Ronaldo te verkopen. Als de voorzitter van Real Madrid een ‘megabod’ op de dertigjarige aanvaller binnenkrijgt, dan mag de Portugees vertrekken. Dat meldt El Confidencial donderdagavond.

/

Door alle reuring die het verjaardagsfeest van Ronaldo veroorzaakte, wordt er weer volop gespeculeerd over de toekomst van de winnaar van de FIFA Ballon d’Or. De odds op een terugkeer van CR7 bij Manchester United zijn gestegen en als de Engelse club van Louis van Gaal een flink bod uitbrengt, dan hoeft het volgens de online krant dus zeker niet kansloos te zijn.

Het Spaanse medium weet dat Pérez overweegt om Ronaldo te verkopen, omdat hij gelooft dat de voorhoedespeler eigenlijk alleen nog maar 'slechter' kan worden. De preses denkt dat er sowieso drie clubs zijn die zich de komst van Ronaldo kunnen veroorloven: Paris Saint-Germain, Chelsea en Manchester City. Het contract van Ronaldo loopt in Santiago Bernabéu overigens nog tot de zomer van 2018 door.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Niemand gaat neem ik aan 150 mil betalen voor hem. Real zal namelijk z'n bedrag vragen of zelfs nog meer..

12 februari 2015 om 18:45

Voor 150 miljoen zou ik hem wel halen hoor. Is een garantie voor veel goals en de fanbase van jouw club zal enorm stijgen.

12 februari 2015 om 18:51

Precies. Voor 150 mil zou je m nog niet eens voor zn voetbal te hoeven halen. Dat geld verdien je al terug aan shirts, extra shirtverkopen, sponsordeals en ga zo nog maar even door.

12 februari 2015 om 19:01

Ik vraag me toch echt af hoe mensen hier op komen. Terug verdienen via shirt verkoop, lol. Verdiep je hier eens in, dan zal je merken dat dit echt totaal niet klopt.

12 februari 2015 om 19:04

Ach, in de PL hebben ze geld zat.

12 februari 2015 om 19:05

Hoe wil je dat ooit terug verdienen aan shirts? De club krijgt maar iets van n tientje per shirt. Daarnaast zm heb je weinig aan die extra fans omdat ze geen fan zijn van de club

12 februari 2015 om 19:05

Echt he, de kledingmerk verdient er veel aan. De club zelf een kleine percentage.

12 februari 2015 om 19:14

Luchador

In England is echt geen garantie meer. In zijn beste jaar scoorde hij 42 voor M. UTD. hij is nu 30.

Bij Real Madrid is hij een einde station en iedereen speekt in zijn dienst. Dat gaat hij daar echt missen.

12 februari 2015 om 19:16

Daarnaast zorgt een sterspeler vaak voor een verschuiving van shirtverkoop. Niet voor een vermeerdering.

12 februari 2015 om 19:18

Vaak voor verschuiving maar ook wel een kleine vermeerdering hoor

12 februari 2015 om 19:20

Ayrshire, toevallig heb ik m'n PWS over merchandising gedaan. Toen ronaldo voor 90 miljoen ongeveer maar real ging, is dit bedrag in 3 jaar terugverdiend aan zijn shirtverkoop. Misschien moet jij je wat meer verdiepen

12 februari 2015 om 19:26

Zucht.. Gaan we dit weer krijgen. In theorie zou het kunnen dat Ronaldo dit heeft 'terugverdiend'. Echter is er, zoals hierboven gezegd, sprake van verplaatsing dan wel een minimale verhoging in verkoop. De mensen die nu een Ronaldo shirt kochten, hadden anders ook een shirt gekocht maar dan met een andere speler. Als ik mij goed kan herinneren was er bij hem sprake van een verhoging van 0,5% in de totale omzet van shirtverkoop. Kan me vergissen in het exacte getal, maar het gaat om de essensie.

Een ander lid heeft hier een tijd geleden in een topic ook alles zeer duidelijk uitgelegd. Jammer dat ik niet meer weet wie dat was of in welk topic.

12 februari 2015 om 19:29

Hij wordt 30 dus ja hij kan alleen nog maar slechter worden. Ik vind 150 mil wel een goede prijs als hij nog 25 of iets er boven had ik er heel wat meer voor gevraagd maar ja wat verander je aan kleine voetballers worden nou eenmaal groot.
Helaas

12 februari 2015 om 19:35

Er zijn wel veel Ronaldo/messi fans dus ik denk wel dat je veel meer shirts zal verkopen. Maar zoals jezelf al een soort van aangeeft, is het financieel gezien gewoon geldverspilling.

Al krijg je de helft van het transferbedrag terug in die 3/4 jaar dat hij dan blij je club speelt. Dan nog kost Ronaldo je wel 40/50m per seizoen met salaris en al.

12 februari 2015 om 19:38

Onee klopt dit niet?? Dan zou ik maar eens het verhaaltje "bale" google over zijn shirtverkoop... Ook zo een groot bedrag is namelijk heel goed terug te verdienen door shirtverkoop. Maar ik snap dat het moeilijk voor te stellen is. En dan nog eens sponsor inkomen etc erbij pfff ze verdienen zich scheel als ze ronaldo halen!

Kan je nagaan bij onze vriend c.ronaldo!!!

12 februari 2015 om 19:47

Paar jaar geleden was er grote transfer (ik weet niet meer wie) en toen werd er door een of andere eppo van een klein onbekend marketing bureau gezegd dat ze dat geld aan de shirtjes verkoop terug verdienden.
De beste man had geen idee waar hij het over had maar iedereen geloofde hem.

Het beste was nog toen de gek begon te praten dat sinds de aankoop van de speler die club x aantal shirtjes verkocht had etc. Er werd dus gewoon beweerd dat al die shirtjes puur verkocht waren dank deze aankoop. Want als speler X niet gekocht word dan verkoopt een grote club natuurlijk geen shirts -.-
Het is min of meer onmogelijk aan te tonen hoeveel shirtjes verkocht worden vanwege een aankoop. Je kunt zien hoeveel er meer dan vorig jaar verkocht worden maar dat kan vaak ook al zijn omdat de aanhang het vorige shirt lelijk vond. En als jij bij de winkel een Real Madrid shirt koopt met CR zijn naam erop dan gaat de winkel dat echt niet melden bij Real.

Hier word gezegd dat de clubs een tientje per shirt vangen. Ik denk dat ze zelfs nog minder dan dat overhouden. Veel shirts worden voor minder verkocht dan wat ze hier in de winkel kosten. Dan verdient de winkel er nog aan, de tussenhandel (want de winkel op de hoek krijgt ze niet direct van Adidas of Nike), dan vangt Adidas of Nike nog hun aandeel, dan heb je natuurlijk ook nog fabricage kosten etc.

En aan sponsering verdien je het ook niet terug. De echt grote voetballer gaan echt niet 100 van hun image rights afstaan aan hun club.

12 februari 2015 om 19:50

Je bedoelt denk ik Neymar, dat had ik toen ook gelezen ja

12 februari 2015 om 19:50

@luchador: Je beseft dat Ronaldo al 30 jaar is toch? En een speler die veel van zijn kracht, snelheid en explosiviteit moet hebben. Er is geen garantie dat hij nog langer dan 3 jaar boven de normale topspelers uitsteekt. Met 3 jaar ben ik dan trouwens nog positief. Kort gezegd moet hij die 150 miljoen dan binnen die termijn "terugbetalen" met goals en prijzen. Lijkt mij een domme deal.

12 februari 2015 om 19:54

Dankje Deadsr. Ik had echt geen zin om dit nog eens uit te leggen, ga het ook niet proberen.

Lampiejj, alsjeblieft... Ach, laat ook maar.

12 februari 2015 om 19:55

Lampiejj: Nee, dat klopt niet. Hieronder een artikel over de gemiddelde shirtverkoop van Real Madrid per jaar: 1,4 miljoen. Een shirt kost gemiddeld 85 euro. Aantal×prijs=omzet en dus geen winst! Die 1,4 miljoen is trouwens op het totaal aantal verkochte shirts (dus van elke speler).

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=174355

12 februari 2015 om 20:01

Die man moet je niet meer halen, is al 30 en over 2 jaartjes is hij niks meer

12 februari 2015 om 20:09

Wauw 30 jaar hij kan bijna naar een bejaardenhuis.

12 februari 2015 om 20:14

Want jij denkt dat als hij naar een ander team gaat hij niet meer de man is? Als Messi naar NAC gaat. Moet die dan ook opeens in dienst van De Zeeuw spelen? Tuurlijk niet. Ronaldo is Ronaldo. Als je al 150 miljoen neerlegt om hem binnen te halen, dan ga je hem gebruiken waar hij goed is ook. Als eindstation.

12 februari 2015 om 20:19

Dus aan extra shirts buiten de sowieso al verkoop? 90% koopt dan een shirt van ronaldo dan die die anders van een andere speler zou kopen

12 februari 2015 om 20:21

Whyme zo voetbalt hij wel de laatste tijd

12 februari 2015 om 20:22

Zijn 15 miljoen shirtjes, weet niet hoeveel er nu van hem verkocht worden maar moet toch haalbaar zijn in een paar jaar tijd. Ronaldo verkoopt wel wereldwijd

Lees net dat er zo'n 1 tot 1,5 miljoen per verkocht worden dus gaat idd lastig worden

12 februari 2015 om 21:15

jan5103
Ronaldo en Messi hebben miljoenen fans. Ik ben er heilig van overtuigd dat als je hem koopt je veel meer shirts gaat verkopen omdat hij gewoon veel fans heet die graag een shirt van hem willen.

12 februari 2015 om 21:56

Manchester united heeft een gigantische sponsordeal gesloten waarin afgesproken werd dat ALLE inkomsten uit shirtverkoop naar Nike gaan. Het maakt dus niets uit of ze meer shirtjes gaan verkopen als ze Ronaldo kopen.

12 februari 2015 om 22:07

De transfersom terugverdienen is onmogelijk bij zulke transferbedragen ja. Zijn salaris over zijn tijd bij Real heeft hij daarentegen wel bijna volledig terugverdient.

Wat naar mijn mening ook vrij positief is gezien wat Ronaldo verdient. Als iemand hier een berekening voor wilt laat maar weten.

Er is onderzoek gedaan aan de hand van dat Ronaldo zijn transfersom terug zou hebben verdient waar uit kwam dat het een mythe is maar zijn salaris wel grotendeels ermee is betaald.

12 februari 2015 om 22:09

wel grappig dat toen hij naar real madrid ging 100 teveel was etc etc , en nu is 150 een koopje ^^

12 februari 2015 om 22:20

Maar het gaat erom dat ze die shirts toch wel zouden verkopen. Ongeacht of Ronaldo bij real of ergens anders voetbalt. In het laatste geval kopen ze een shirt van iemand anders maar wel van real.

12 februari 2015 om 22:34

Leg eens uit dan ?

12 februari 2015 om 23:07

Dat geloof ik best maar hoeveel procent van deze mensen hadden ook een Real Madrid shirt gekocht als Ronaldo nog bij Man Utd had gespeeld? Real Madrid zal heus wel 33 Miljoen per jaar aan shirtverkoop verdienen. Met of zonder Ronaldo.

12 februari 2015 om 23:35

@ayrshire: het gaat niet alleen om shirtjes, ook om de totale commercie en merchandising er omheen. Verdiep jij je er eens in voordat je de wijsneus uit gaat hangen.

12 februari 2015 om 23:58

@ayrshire: Zoals Azalkmaar2 hierboven al vermeld, ook jou conclusie berust niet geheel op de waarheid.. het ligt er ergens midden in ;-) Real heeft in de tijd dat Ronaldo nu bij Real zit zijn bedrag wel terugverdiend aan de complete merchandising en commercie rondom Cristiano Verdiep je er zelf maar eens in in plaats van 1 stelling ontkrachten met iets wat iemand anders weer zegt... Lees wat Spaanse sites die zich er in verdiept hebben zou ik zeggen. Ook is aangetoond hoeveel meer shirtverkoop er was in de dagen rondom dat Cristiano gepresenteerd werd.

13 februari 2015 om 00:08

Wij leken willen dit graag weten..

13 februari 2015 om 00:23

Real verkoopt echt wel meer shirts door hem. Er zijn zo ongelofelijk veel fans van Ronaldo die sowieso een shirt van hem kopen of hij nu bij Arsenal, Real of AC milan speelt ze zullen zo'n shirtje moeten hebben. Hij en Messi zijn net dat stukje extra waardoor het niet zomaar topclubs zijn maar de beste clubs van de wereld. Jaarlijks zijn er super veel mensen die een keer naar Barcelona of Madrid vliegen om hun held in actie te zien. Je status wordt minimaal met 25% verhoogd als je een Messi of Ronaldo in je team hebt spelen. Ik ben er van overtuigd dat als hij de stap naar een club als bijvoorbeeld Arsenal maakt dat die club veel populairder wordt en Real toch in populariteit zal dalen.

13 februari 2015 om 01:57

Ik heb anders een shirt gekocht omdat er Ronaldo opstaat, als hij bij barca, Chelsea of psg had gespeeld had ik dat real shirt niet gehad..

13 februari 2015 om 07:12

Het leuke is denk ik dat, Manchester United zoiezo geen winst maakt op de verkoop van shirts aangezien Adidas Manchester United 75mil euro betaald voor 10 jaar lang (per seizoen 75 mil) (vanaf seizoen 2015-2016)

alle verkoop van de shirts gaat dus richting Adidas en niet naar Man United. dus of ze er nu maar 1 verkopen of 5 miljoen, dat maakt niks uit. men krijgt 75 mil euro.

dat is overigens 35mil euro meer dan Real Madrid krijgt van Adidas, maar de winst van de shirt wordt ook verdeeld over Real en Adidas.

13 februari 2015 om 09:20

Maar haal je C.ronaldo binnen komen er ook weer extra sponsors bij.
Dan de shirt verkoop nog je moet het maar zo zien hij verdien het echt niet alleen terug met de shirts hoor.
Ze krijgen daar door vast nog meer inkomsten.

13 februari 2015 om 12:05

Jongens ik zeg het vaker maar niemand die er naar wilt luisteren. Kijk niet naar jan of Kees die de shirts koopt. Want daar zijn de cijfers van bekend. De cijfers van een bijvoorbeeld intersport of een andere sport winkel wordt hier niet in begrepen. Real verkoopt gemiddeld behoorlijk wat shirt meer dan de cijfers die hier benoemd worden. Maar het klopt dat er (volgens mij) maar 11 miljoen shirts per seizoen van Ronaldo aan de man komt. Maar dat houd niet in dat je ze niet in overvloed kunt vinden in de schappen. Genoeg shirts die door winkels extra worden in gekocht, zonder dat ze daadwerkelijk over de toonbank gaan. Real verdient dan wel heel weinig. Maar er worden echt niet zo weinig shirts verkocht als dat je denkt. De cijfers gaan over wat er daadwerkelijk over de toonbank vliegt. Maar goed ff on topic.


On: ik vind Ronaldo een super speler. Alleen vind ik dat hij op een gegeven moment moet worden vervangen. Zo blijft zijn status bij real on aangetast en zal real minder afhankelijk van hem worden.

12 februari 2015 om 19:33

Denk je nou echt dat real Madrid hem verkoopt ....dat gebeurd nooit en ook nooit

12 februari 2015 om 20:19

Ja hoor Louis en Perres gaat dan lache lol

12 februari 2015 om 23:23

Ik zou m nooit halen voor dat bedrag. Hij bereikt nu een punt waarna hij alleen minder wordt. Hoe je het wendt of keert, hij is afhankelijk van explosiviteit. Het is een gegeven dat dat minder wordt. Daarnaast is Engels voetbal onalledaagse opzichten anders dan Spaans voetbal. Veld is langer en er wordt fysiek veel meer gevraagd van spelers. Kwaliteit van medespelers is altijd minder dan bij Real Madrid waardoor er meer van je wordt verwacht. Geen 10-15 pingels per jaar. Ook sta je in de schijnwerpers en zal je er direct moeten staan. 90 min zonder goal is direct een krantje vol.

13 februari 2015 om 03:27

Weet niet of hij minder wordt.
Ronaldo doet nu alles op kracht en ik ben wel benieuwd wanneer hij alles op techniek gaat doen.
Hoop dat Ronaldo ook zelf gaat zien dat het minder wordt en dat hij misschien op 10 moet gaan spelen.
Dat deze jongen over gigantisch veel techniek beschikt hebben we wel bij Sporting en Man U gezien.

12 februari 2015 om 18:48

Inderdaad, zoals voorheen al met de terugkeer naar Old Trafford. Recentelijk ook nog twijfels over het aanblijven van Messi bij Barcelona heeft de media iets nodig om over te schrijven. Dit hoort dus thuis in de wandelgangen.

Zou vet zijn als hij naar psg zou gaan zlatan en ronaldo in 1 team damn

12 februari 2015 om 19:12

Haha ja, 2 ego's die allebei denfeote man willen zijn. Lijkt mij een slecht plan.

12 februari 2015 om 19:22

Dat zou echt idioot zijn. Kijk naar die competitie en de tegenstanders, en dan kom je aan met Ronaldo en Zlatan in de voorhoede. Nog los van het feit of het wel zou werken..

13 februari 2015 om 00:07

zlatan geeft niet eens af op cavani laatstaan ronaldo.

Is al weer 30 jaar, dus zie geen een club 100m bieden.

13 februari 2015 om 00:03

Geen 100 miljoen bieden? Is al jaren de beste voetballer van de wereld...

13 februari 2015 om 10:10

ja klopt de laatste 2 jaar kom op man hij is 30 daar ga je toch geen 150 miljoen voor betalen. Voor 80 is ie op te halen incl een speler

Als je een bedrag van 100 miljoen of meer als bod krijgt zou ik er een strik omheen doen en verkopen.
Denk trouwens dat hij gewoon zijn contract uitzit en dan naar de VS gaat.

12 februari 2015 om 18:48

100 miljoen verkopen, nou nee, denk even na! Ronaldo kan nog 4 5 jaar op topniveau mee, vooral met zo een lichaam. Hij leeft ook echt voor de sport. Is zuinig op zijn lichaam.

12 februari 2015 om 18:50

Kan misschien zo zijn dat hij fysiek nog lang mee kan, maar wat voor extra's voegt hij toe? Die 100 miljoen kun je echt beter besteden dan.

12 februari 2015 om 19:00

wat voor extra's? doe maar een goaltje of 60 per seizoen.

12 februari 2015 om 19:25

Ik denk dat je 100 miljoen echt overschat in de voetballerij. Wat heeft Tottenham nou gehad aan die 100 miljoen van bale? Liverpool die aan verkopen soms 100 miljoen aan inkomsten had. Die hebben uiteindelijk ook niet echt kunnen groeien. Wat zou Real Madrid aan 100 miljoen hebben. Volgens mij kunnen ze met de steun van hun financiële partners nu zo 100 miljoen uitgeven als ze dat willen.

12 februari 2015 om 19:41

Wat jij zegt vindt ik ook, maar de grote meerderheid vindt hij is dertig dus hij is bijna bejaard. Maar een op en top sportman die zo leeft voor de sport is echt nog niet op

12 februari 2015 om 20:30

idd neem robben maar als voorbeeld.. ronaldo heeft weinig geleden en heeft het sterkste lichaam van alle voetballers ter wereld.

12 februari 2015 om 22:24

Nu geef je wel twee slechte voorbeelden. Beide hebben besloten om veel middelmaat voor de hoofdprijs te halen. Ze hebben allebei gigantisch geblunderd op de transfermarkt. Iets waar Liverpool helaas patent op lijkt te hebben. Ik pak zelf liever Juventus als voorbeeld hoe het wel moet.

13 februari 2015 om 00:28

Ronaldo moet je nu echt nog niet verkopen. Hij is dan wel 30, maar dat zegt helemaal niks. Ibrahimovic is ook al 33 en is nog steeds een wereldspeler. Waarom zou Ronaldo die echt voor de sport leeft en al gezegd is dat hij echt in top conditie vormt. Tuurlijk, de kans is er dat hij minder goed gaat spelen, maar er is ook kans dat de spelers die je haalt voor het opgeleverde bedrag totaal mislukken of gewoon niet brengen wat er van ze verwacht wordt. Tevens heeft Real het geld niet echt nodig.

13 februari 2015 om 00:33

Juventus inderdaad, of Borussia Dortmund tot voor kort (voor Immobile, Mkhitaryan enzo). Tegenwoordig Atletico en Chelsea die laten zien hoe je slim handelt. Kunnen Spurs en Liverpool inderdaad een hoop van leren.

13 februari 2015 om 10:13

sterkste lichaam nou sorry hoor Bony is denk ik wel iets sterker maar ok begrijp wat je bedoeld

14 februari 2015 om 12:39

Akinfinewa????

Wat een onzin gerucht zeg, lachwekkend. Alleen omdat hij zijn verjaardag vierde en gepland stond, gaat de media de meest gore onzin erop zwammen. Dit hoort thuis in de wandelgangen..

De media-aandacht is verplaatst van Messi naar Ronaldo. Het vieren van je verjaardag blijkt een zonde te zijn na een verliespartij. Kunnen ze echt niet iets beters aankaarten?

12 februari 2015 om 18:50

Tja de beste voetballer heeft de meeste fans maar ook de meeste haters natuurlijk.. Messi is voorbijgestreefd door Ronaldo en waarin ik Messi 2 seizoenen terug toch net wat beter vond dan Ronaldo is dat nu in mijn ogen omgedraaid.

12 februari 2015 om 19:08

In 2015 nog geen voetbal gekeken? Ronaldo presteerde vorig jaar wat beter, maar messi laat nu weer zien dat zijn niveau nog altijd n stuk hoger is

12 februari 2015 om 19:21

2015 heeft een slechte start van Ronaldo maar van heel Madrid. Barva loopt wat lekkerder dus Messi speelt ook beter. Het is niet dat messi's niveau nog altijd hoger is maar door het uitvorm zijn van Ronaldo en het in vorm zijn van Messi, is Messi op dit moment de betere ja.

12 februari 2015 om 19:26

Gelukkig liet Ronaldo de afgelopen twee jaar zien dat hij beter was dan Messi... Waar maak je je ook druk om, wie de beste is is slechts een mening.

12 februari 2015 om 21:52

Messi is ten alle tijden de betere voetballer, mindere jaar of niet.

12 februari 2015 om 22:12

@babymongo

Zou wat zijn als ik nu zou roepen dat Messi alleen beter is omdat Ronaldo geblesseerd is en uit vorm.

13 februari 2015 om 09:24

dat zou idd wel heel onnozel zijn als je af en toe voetbal kijkt.
Ronaldo is een geweldie scoringsmachine, messi een geweldige voetballer.

13 februari 2015 om 10:16

nou dit seizoen is het wel anders Messi is zowiezo altijd beter geweest had gewoon een dipje maar mag ook wel na 10 jaar. Messi is dit jaar weer gruwelijk en laat wekelijks zien waarom hij de beste is. Ik weet niet of jullie het weten maar Ronaldo staat alweer een tijdje op 26 en de afgelopen weken is messi van 11 naar 23 gegaan. Nog 3 doelpunten en hij is er weer en we weten dat de hattrick koning het kan.

Ronaldo scoort er nog altijd op los en dat zal de komende 2-3 jaar nog altijd zo zijn.

Real heeft Ronaldo toch al dubbel en dik terugverdiend dat je dat risico kunt nemen door hem nog langer bij te houden.

12 februari 2015 om 18:51

De media wil gewoon onrust creëren nou het slecht gaat met Real Madrid. Perez heeft dit nooit gezegd. Perez is ook zijn aankoop waar hij al 3 jaar achter zat en zo ver ging om Ronaldo te halen toen, denk je nou echt dat hij Ronaldo verkoopt. Nooit! Ronaldo kan zeker nog 4 5 jaar mee op topniveau..

Vond het opmerkelijk dat Ronaldo zijn verjaardagsfeest plande voor na de wedstrijd tegen Atletico. Niet dat er perse iets mis mee is, maar kon het echt niet op een non-wedstrijd dag?

12 februari 2015 om 19:18

Zondag? Maandag trainen
Vrijdag? Zaterdag wedstrijd
Donderdag? Toen was hij zelf jarig en vrijdag moeten ze trainen

Doordeweeks kan gewoon niet, dat snap je zelf toch ook wel?

12 februari 2015 om 20:13

Wedatrijddagen zijn pas kort van tevoren bekend in Spanje. Tegenstander ligt vast, maar de exacte dag niet.

12 februari 2015 om 22:14

in de spaanse liga weet je nooit exact wanneer je speel , je weet wel het weekend maar word pas maand van te voren bekend gemaakt welke dag !

het had net zo goed zondag 2 uur kunnen zijn , en dan was het de schuld ook van ronaldo want dan hebben ze niet goed uitgerust bla bla bla

ik denk eerder dat ronaldo 200 miljoen moet kosten. ik vind niet dat ronaldo naar man. city, chelsea of psg moet gaan. hij moet wel wat voor de club voelen. en dus is een terugkeer naar manchester united voor hem het beste.

12 februari 2015 om 19:01

200 miljoen.. Ben je gevallen op je achterhoofd?

12 februari 2015 om 19:09

Denk het wel. hij heeft het over Depay he :P

12 februari 2015 om 19:14

Er is echt geen club die 200 miljoen gaat betalen voor Ronaldo die toch ook alweer 30 jaar is. Natuurlijk is hij nog steeds fenomenaal maar hij kan op het niveau dat hij nu heeft nog maximaal 4 jaar mee. De club die hem koopt gaat dat geld daarna ook nooit meer terugverdienen. Zelfs al zou er een club zijn die dat kan betalen moet het ook nog maar kunnen met de Ffp. Ook kan je van 200 miljoen een paar absolute toppers kopen voor een langere termijn. Het geld kan dus veel beter besteedt worden dan CR7 voor 200 miljoen halen.

Dit hoort thuis bij '' in de wandelgangen''. Met andere woorden roddeljournalistiek. Zijn zaakwaarnemer zei onlangs nog dat CR7 zijn carrière wilt afsluiten bij Real. Bovendien is CR7 clubicoon en dat weet Perez ook wel.

12 februari 2015 om 18:59

Ze moeten wat, de kranten moeten goed verkopen he. Hij blijft, hij gaat een legende worden, is hij al, maar dan bedoel ik een levend legende

Perez is ook niet gek. Ronaldo is nu nog top maar over een paar jaar niet meer. Voor 150 miljoen zou het een goeie deal zijn. Alleen al aan merchendise verdien je er een hoop aan terug.

Ik vond Real beter spelen zonder Ronaldo toen hij een de schorsing uit zat.

Als alleen Chelsea, PSG en Manchester City hem kunnen halen lijkt me het onwaarschijnlijk dat hij vertrekt.

Chelsea: Hazard heeft vandaag zijn contract verlengt tot 2020 en deze spelers spelen op dezelfde positie.

Psg: Zou die samen moeten spelen met Ibrahimovic, beide spelers willen de vedette zijn.

Manchester City: Hij heeft al een verleden bij United en ik verwacht niet dat hij de United fans in de steek laat.

12 februari 2015 om 20:28

Utd kan hem ook halen hebben ook geld zat. Net als bayern

12 februari 2015 om 20:38

Manchester United is nu niet echt " the place to be" op dit moment in mijn optiek. En ik denk dat hij het teamverband van Bayern zou verstoren.

12 februari 2015 om 21:25

sportief kan het gewoon veranderen en dan komen clubs als chelsea,city en psg niet eens in de buurt van united

12 februari 2015 om 20:47

Indien ze De Gea als handelswaar zouden gebruiken zou Man U hem ook wel kunnen betalen, maar ook die transfer lijkt mij onwaarschijnlijk.

12 februari 2015 om 21:07

Je denkt toch niet dat Ronaldo geruild wil worden voor De Gea ? Hoeveel Manchester ook bij zou betalen.. Mocht Ronaldo ooit nog verkocht worden is het voor harde contacten.

Heel erg slim om dit over je sterspeler te zeggen. Houdt die vast veel vertrouwen aan over.

12 februari 2015 om 19:09

wie zegt dat het waar is?

13 februari 2015 om 09:14

Het is een krant he? Ronaldo is niet te koop, dat lijkt me duidelijk. Qua merchandising is deze man veel meer dan 150 miljoen waard. Ook mensen bezoeken Real Madrid speciaal voor hem. Perez is uiteraard ook niet gek.

Ik weet niet of hij nergens heen gaat. 150/175 miljoen vangen of helemaal niks en nog een ontzettend dik salaris ook. Hij is 30 en, zoals Perez zou denken, zal het waarss alleen maar bergafwaarts gaan met hem.

12 februari 2015 om 19:48

150/175 is veel te veel voor een dertiger. Maximaal 100 miljoen en bij zo'n bedrag houdt real hem nog minimaal 1 jaar

Ik denk echt niet dat hij weg wil.
als hij intentie heeft om nog een gouden bal te winnen dan al hij echt niet vertrekken. Want in england word echt erg moeilijk om zo veel te scoren.
Hoog uit 30 goals.

Dan zal Messi fluitend de komende jaren de gouden bal winnen.

Ronaldo heeft echt goede materiaal nodig om te blijven scoren. Wat betreft voetbal is hij echt matig.

12 februari 2015 om 22:30

Nederlands

Ach, voor een half miljard zullen ze daar niet zo moeilijk om doen. Met recht ook.

Dit is dus waarom ik de media niet serieus neem. Iemands verjaardagsfeest mislukt, dat betekent 100% dat hij weg wilt. Wat een flauwe kul zeg. Die mensen moeten echt iets beters gaan verzinnen om mij te overtuigen dat Ronaldo weg wil bij Real.

13 februari 2015 om 02:33

Wat vind je ervan dat Lennon weg is bij Spurs? Hij keek niet al te blij tijdens z'n presentatie.

14 februari 2015 om 00:45

Een beetje off topic, maar ik zal er toch op reageren.

Ik vind het aan de ene kant wel jammer, want hij is een van mijn favoriete spelers, maar aan de andere kant was het voor hem tijd om plaats te maken voor jongere, betere spelers. Hij voegde gewoon niets meer toe, dus dan houdt het eigenlijk op. Ik zal zijn supersprint tegen AC Milan wel altijd bij me houden, dat moment vergeet ik nooit meer. Die beentjes leken onder zijn lijf vandaan te vliegen

Had ik ook gedaan als Real zijnde.. maar uiteraard voor minimaal een kwart miljard.

Even offtopic: iemand misschien een link van de afbeelding die wordt gebruikt in de app-versie? Met dat groene nike jasje

zucht... wat een bedragen. .. niet normaal ... daar kun je een heel elftal voor kopen dat prima meekomt in de middenmoot van de Premier League en het huidige Manu kan overklassen.

zou ik nooit doen, brengt je jaarlijks 50 goals en is nog steeds topfit. Willen ze toch iemand verkopen, bale wegdoen en reus halen

Hij is 30 jaar en moet het vooral van zijn fysiek vermogen hebben. Ik denk dat Real voor een bod van 100 mio "on speaking terms" is.

En niet dat die het gaan doen maar waarom Bayern Munchen niet genoemd wordt, dat is me een raadsel. Daar in Beieren is 100 mio echt geen probleem.

En niet dat Real daar gaat aan meewerken maar aangezien Barcelona ieder jaar ongeveer 60 mio euro besteed en nu dus geen transfers mag doen, kunnen de Catalanen ook wel 100 mio betalen.

Niet dat het gaat gebeuren (ronaldo blijft sowieso bij Real) maar puur qua cijfertjes kan het wel.

12 februari 2015 om 21:15

Ik denk dat Guardiola hem niet zou willen.

12 februari 2015 om 22:39

Bayern gaat zulke bedragen niet betalen ookal hebben ze het.

Hij is 30 en meer bezig met gouden ballen of hoe al die shit ook mag heten als met voetbal de laatste tijd. Hij maakt het elftal niet beter, maar speelt wel de grote meneer. Dat kan alleen als je ook echt top bent. Slim van real dat ze een megabod vragen.

Ik denk niet dat dit waar is hoor, de media wil gewoon onrust veroorzaken in Madrid. Ik zie niet in waarom Perez hem zou willen verkopen. "omdat hij alleen maar slechter kan worden", niet mee eens. Ronaldo is zo zelfkritisch en werkt zo hard, dat hij steeds kan verbeteren. Ik denk niet dat hij nog (veel) beter zal worden, maar hij is nu toch een van de twee beste spelers ter wereld, dus aan hem heb je wel degelijk wat. Hij draagt Real Madrid, op dit moment misschien niet, maar hij is ontzettend belangrijk voor ze met zijn doelpuntenaandeel. Nee, hij gaat nergens heen en blijft gewoon in Madrid.

Als Ronaldo slechter wordt is ie nog steeds een van de beste.

12 februari 2015 om 21:30

Een van de beste en dan ook nog de meest arrogante voetballer aller tijden.

Het zou mij verbazen. Ik denk dat alleen Cristiano over z'n toekomst kan beslissen bij Real. Ik vraag mij alleen af wat voor speler het zou zijn over 2 jaar, want ik zie hem echt niet meer de linkerflank aflopen zoals we gewend zijn van hem. Dat begint nu al te minderen. Blijft hoe dan ook een fenomeen.

Real zou hem wel verkopen voor 150 of 180 mill, de vraag is welke club gaat dat betalen voor cr7 die nu op zijn hoogtepunt zit. Hoeveel jaar kan hij dit nog opbrengen 2 of 3 of max 4 jaar??

Volgens mij zijn sommige ziek in hun hoofd die man is helemaal niet meer maar dan ook niets waard die huilie huilie is 30 jaar ik weet niet of sommige mensen die wedstrijd tegen atlitico hebben gezien niet een keer op doel geschoten en dat voor e beste voetballer ter wereld laat me niet lachen naymar voetbalt net een jaar in Spanje en ik durf te zeggen dat hij beter is dan die huilie huilie ik kon me nog herineren toen die die gouden bal kreeg over het jaar 2013 toen begon die ook in een keer te huilen als een verwend kind achter af begreep ik waarom dat huilen wad een gebaar naar messi zo van Messi ik weet dat jij de beste bent van de wereld het heeft mij heel veel moeite gekost om een keer van je te winnen ik heb die bal nu maar je bent en blijft de beste

Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat sommige die huilie huilie een fenomeen gaan noemen wat heeft die gedaan dan doelpunten maken ieder voetballer kan een doel punt maken s championsleage met geluk winnen terwijl atlitico die had moeten winnen een fenomeen laat me niet lachen ik persoonlijk vindt hem beter passen bij een film dan is het een fenomeen in die film

Ik vindt dat een Duitse speler die gouden bal had moeten krijgen wereld kampion is het hoogst haal bare in het voetbal ik vindt schweini heel sterk spelen op het wk die had hem ook kunnen krijgen het is elke keer messi ronaldo daar wordt iedereen toch ook langzaame hand ziek van toch en wat te denken van robben speelde een geweldig wk maar ronaldo die al na een wedstrijd 4 tegen 0 tegen Duitsland naar huis kon gaan krijgt die gouden bal lachwekend

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren