Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Oude bekende van Bosz wordt mogelijk opvolger van Cillessen'

Laatste update:

Het eventuele vertrek van Jasper Cillessen in de slotfase van de zomerse transfermarkt naar Barcelona levert Ajax veel geld op, maar het halen van een waardige vervanger zal een zwaar karwei worden. Diederik Boer wordt gezien als een betrouwbare tweede keeper en André Onana is nog niet klaar voor het grote werk.

/

Volgens de vrijdageditie van het Algemeen Dagblad is Eloy Room geen onlogische optie als vervanger van Cillessen. De keeper van Vitesse geldt als een haalbare en betrouwbare doelman. Trainer Peter Bosz kent Room bovendien van hun gezamenlijke periode bij de Arnhemse club, waar de keeper nog twee jaar onder contract staat.

Room, 27 jaar, staat al heel zijn loopbaan op de loonlijst van Vitesse. De loopbaan van de doelman is tot dusver met horten en stoten verlopen. In 2010/11 had hij een basisplaats, maar de terugkeer van Piet Velthuizen zorgde ervoor dat hij weer op de bank terechtkwam. In 2013/14 werd de doelman aan Go Ahead Eagles uitgeleend. Sinds november 2014 staat Room weer als eerste doelman bij Vitesse onder de lat.

AFC Ajax raakt Jasper Cillessen mogelijk kwijt. Wie moet de doelman opvolgen? We hebben een aantal kandidaten voor je op een rij gezet! ❌❌❌

Geplaatst door voetbalzone op donderdag 18 augustus 2016

Eloy Room is een goede opvolger van Jasper Cillessen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Room?? Hmmm ik weet het niet.. Ik zou die keeper van Rostov polsen haha!! Die kerel hield werkelijk alles eruit!!

19 augustus 2016 om 08:43

Haal de 'oude' bekende van Maccabi maar. Rajkovic, 20 jaar, boomlang, Servisch International.

19 augustus 2016 om 08:43

Een veertig jarige Rus/albaan (wat was het) hierna toe halen. Ik weet niet. Commentator zij dat het een echte lijnkeeper was. En dat bleek. Echter moet je bij Ajax kunnen meevoetballen als Neuer anders kun je niet keepen.

Room zou wel een logische koop zijn. Toch een ervaren keeper op doel. Dat is wat Ajax nodig heft. Zie Krul liever in Engeland blijven.

19 augustus 2016 om 09:02

Maarten halen als ie wil natuurlijk. Maar lijkt me een logische stap als Joe Hart werkelijk zijn plek gaat innemen.

19 augustus 2016 om 09:25

Maarten is niet mogelijk. Speelt dit seizoen op huurbasis waardoor een transfer op geen enkele manier mogelijk is

19 augustus 2016 om 09:03

Ik zei het gisteren al. Nu hoef ik geen stickertje, maar het lijkt mij ook de meest logische opvolger. Voetbalt mee, maakt geen ketsers, kan goed met Bosz en is nu nog goed te betalen. Vraag maar eens 5 mil. Vitesse, kijken wat er gebeurt.

19 augustus 2016 om 09:25

ik schrik wel van het feit dat eloy al 27 is... dan had ie eigenlijk al verder moeten zijn om Ajax 1 materiaal te zijn.

19 augustus 2016 om 10:06

Zou het echt erg vinden als Room wordt gehaald, dan zie ik liever gewoon Onana of Boer in het doel.

Nee, Peter ! Dit doe je ons niet aan !!

Nu vlak voor de deadline onze keeper weghalen. Laat Room bij ons en kom volgende zomer maar terug !

19 augustus 2016 om 08:43

Wordt een zeer langlopende verhaal zo. Het is wel altijd een k*t gevoel als er iemand achter een basisspeler aanzit van je ploeg.

Nee, Luis ! Dit doeje ons niet aan !!

Nu vlak voor de deadline onze keeper weghalen. Laat Jasper bij ons en kom volgende zomer maar terug !
----
Nee, Pep! Dit doeje ons niet aan !!

Nu vlak voor de deadline onze keeper weghalen. Laat Claudio bij ons en kom volgende zomer maar terug !

19 augustus 2016 om 09:15

Leuk gevonden hoor ....

Maar ik denk er wel iets genuanceerder over. Ajax gaat voor Cillessen 12-15 miljoen ontvangen, hetgeen voor een Nederlandse keeper gewoon een heel goed bedrag is.

Barcelona gaat voor de 33-jarige Claudio Bravo tussen de 20-25 miljoen betalen. Hetgeen Barca tevreden stemt omdat ze 2 redelijk gelijkwaardige keepers hebben.

Ik denk niet dat Room voor 7-10 miljoen gekocht gaat worden. Wij zullen ons wel tevreden moeten stellen met 2-3 miljoen and that's it. Een wezenlijk verschil.
Als Vitesse 10 miljoen vraagt dan is dat overrated en nemen we een unieke kans voor Eloy weg en verder blabla...

19 augustus 2016 om 09:24

Ja natuurlijk, maar datzelfde geldt toch voor Cillessen. Als Ajax 20 vraagt is dat ook dubbel de normale prijs. Dan neemt Ajax een unieke kans voor Jasper weg. Om deze reden zal Ajax dus misschien bij Barcelona met minder genoegen moeten nemen dan ze eigenlijk willen vragen of hebben.

Het is helaas gewoon tegenwoordig zo dat de transfers naar buitenlandse onrealistisch veel geld opleveren voor Nederlandse clubs. Maar een speler hier is minder waard, dan exact dezelfde speler in spanje of engeland. Dat is gewoon marktwaarde. Het is zeer zuur altijd, maar dat geld voor elke ploeg waar een speler nu nog weggekocht gaat worden. Het levert nooit op wat de club eigenlijk wil, en je komt bijna altijd bij een mindere vervanger uit.

Dan ben je als "kleinere" club in Nederland dus altijd de dupe

19 augustus 2016 om 10:41

Zo werkt het ook binnen Nederland. Feyenoord pikt op het laatste moment Botteghin bij Groningen op, Groningen trekt Reijenen bij Cambuur weg. Uiteindelijk is de club met het minste geld de dupe.

Prima keeper, maar ik vind dat ze te laag inzetten als ze voor Room gaan. Graag beginnen bij overbodige of tweede keepers in Engeland. Daar zijn veel kwalitatief goede keepers bij. Kosten wat meer, maar we moeten weer eens toe naar een hoog niveau spelers bij Ajax. Ospina, Krul, die categorie.

19 augustus 2016 om 08:57

Bij Ajax horen geen afdankertjes thuis, het klinkt fokt op maar dat is meer iets voor Psv. Bij Ajax hoort een potentiële topkeeper onder de lat.

19 augustus 2016 om 09:08

Domme opmerking. Net alsof psv afdankertjes onder de lat wil hebben.

19 augustus 2016 om 10:59

Ik denk dat hij bedoelt dat Ajax voor jonge toppers in spe moet gaan terwijl PSV altijd voor een speler gaat die het niet heeft gered in het buitenland maar voor PSV goed is (Schwaab, Guardado, De Jong en Bruma bijvoorbeeld).

19 augustus 2016 om 08:58

Eens. Room is echt wel een duidelijke achteruitgang ondanks de huidige vorm van cillessen

19 augustus 2016 om 09:48

Ik zou inderdaad ook hoger inzetten. Echter 2e keepers in Engeland verdienen veel te veel en kunnen wel elders terecht dan in de Nl'se competitie.

Van de opvolgers die genoemd worden, zou ik zelf gaan voor Ryan (ex Brugge) of Casteels. Beiden zijn goede keepers die niet zeker zijn van hun plek bij hun club.

Pas als dat echt niet haalbaar blijkt (en je niet ergens nog een talentvolle keeper kan huren bij een topclub) dan moet je in de eredivisie kijken

19 augustus 2016 om 13:04

Als je een Krul of Vorm (1% kans lijkt me) moet je toch eens erbij neerleggen dat het tijd is om boven het plafond te gaan. Al helemaal als het om een huurperiode gaat

Ajax moet padt halen van fc groningen goeie jonge keeper met uitstraling

19 augustus 2016 om 08:39

Ik ben al Groningensupporter erg fan van Padt, goede keeper. Maar om hem nou te roemen om zijn uitstraling. Oogt toch wat gezet om het netjes te zetten.

19 augustus 2016 om 08:57

Ik moest oprecht lachen toen ik zijn naam als potentiële vervanger las. Er zijn veel betere mogelijkheden voor Ajax die tevens realistisch zijn.

19 augustus 2016 om 09:59

@1991live
Padt heeft niet het niveau om voor Ajax te keepen en dreigt een Verhoeven 2.0 te worden.

19 augustus 2016 om 10:14

Ik dacht en denk ook dat het Room gaat worden. Vind Padt ook best oké.
Dacht zelf ook nog aan die Amerikaanse keeper van Molde als die daar nog speelt. Die kerel hield ook alles tegen.
Maar het wordt vast Room.

Oh jee.....the god old Verhoeven is ook beschikbaar👍

Zou een goede zet zijn. Goede stabiele keeper, mooi op leeftijd (27) en een ruime schat aan ervaring op nationaal niveau. Op deze manier kan Onana zich nog de komende 2/3 jaar ontwikkelen waarna Room langzamerhand vervangen kan worden. Ligt natuurlijk wel aan de ontwikkeling en prestaties van beide heren.

19 augustus 2016 om 08:42

De meeste keepers zijn op hun best tussen de 27 en 33 oid dus met Room kunnen ze nog zeker 6 jaar vooruit.

19 augustus 2016 om 10:20

'ruime schat aan ervaring op nationaal niveau' vind ik dus te weinig voor een keeper van Ajax. Tenminste als de keeper al wat ouder is. Als je voor een 27'er gaat, dan moet er echt wel iemand staan die al wat meer van de wereld heeft gezien.

19 augustus 2016 om 10:30

Ik snap wat je bedoelt maar een Cilissen of een Vermeer kwam ook bij Ajax met nationale ervaring. Een keeper met internationale ervaring of ervaring in een topcompetitie is niet haalbaar voor Ajax.

19 augustus 2016 om 10:53

Vermeer kwam uit eigen jeugd en Cillessen was een jonge keeper. Room zou nu ongeveer op zijn top moeten zijn, dan wil je toch een hoger niveau zien bij Ajax. Dan liever een keeper die nog echt naar dat niveau kan groeien.

Gewoon cillessen niet verkopen, het bedrag van Barcelona is relatief laag. Cillessen is een prima keeper voor Ajax en met een vervanger ga je altijd achteruit behalve als je bijvoorbeeld Hart kan aantrekken wat niet realistisch is

19 augustus 2016 om 08:41

Ik weet niet of het bedrag zo laag is. Het laatste jaar staat hij niet bijzonder goed te keepen (iig niet het hoge niveau van ervoor) en een miljoen of 12 voor een keeper is een aardig bedrag. Bovendien wordt hij waarschijnlijk reserve in Barcelona. Barca heeft niet de behoefte daarvoor de hoofdprijs te betalen. Dan zit je als Ajax zijnde met een zwaar teleurgestelde keeper. Moet je ook niet willen. Bovendien een slecht signaal naar spelers die met Ajax de afspraak hebben gemaakt een stap hogerop te gaan wanneer een club zich meldt.

19 augustus 2016 om 08:42

Relatief laag? Het is een keeper he, geen spits. Voor een keeper uit de Nederlandse competitie ga je denk ik niet veel meer krijgen.

19 augustus 2016 om 14:17

Ja, dat kan wel zo wezen, maar wat schiet je ermee op? Die 10 miljoen heeft Ajax niet nodig en je moet ook nog maar zien wat een nieuwe keeper gaat kosten. Dus dan ben je (alweer) een paar miljoen rijker en heb je vrijwel zeker je team verzwakt. Dat geld geloof ik nou wel, ik zou wel eens een keer goed voetbal willen zien.

19 augustus 2016 om 14:29

Dan moet je niet meer naar Ajax gaan.

Alsjeblieft niet zeg. Bosz kan beter richting zijn oude club uit Israel bellen en Rajkovic ophalen.

19 augustus 2016 om 08:44

Ook in Duitsland zijn er een heel aantal goeie keepers op te halen bij de middenmoot. Hun salaris blijft dan hetzelfde ongeveer,maar ze kunnen zich via Ajax laten zien in Europa.

19 augustus 2016 om 08:44

Ook in Duitsland zijn er een heel aantal goeie keepers op te halen bij de middenmoot. Hun salaris blijft dan hetzelfde ongeveer,maar ze kunnen zich via Ajax laten zien in Europa.

19 augustus 2016 om 08:45

Room scheelt niet veel met Cillessen. Sterker nog, zijn laatste halfjaar was veel beter dan Cillessen. Is gewoon een betrouwbare doelman die geen rare fratsen uithaalt. Als Bisz hem wilt, dan zegt dat toch genoeg,aangezien hij 2,5 jaar met hem heeft mogen werken???

Een prima keeper voor Ajax. Het duurde wel erg lang voordat Bosz hem boven de prutser Velthuizen verkoos. Vitesse verkoopt alle spelers voor een prikkie. Misschien een miljoen voor Room en Vitesse is blij.

19 augustus 2016 om 08:56

Die tijd is wel voorbij. Vitesse heeft FFP onder controle en hoeft dus geen spelers meer te verkopen. Diks verkochten ze voor 4 miljoen. Ik denk niet dat ze akkoord gaat met een miljoen voor Room.

19 augustus 2016 om 08:58

Nemert.. toen de tijd dat Velthuizen in Spanje zat, en Room keepte (met een waardeloze verdediging en trainer) moest hij maar snel vertrekken volgens iedereen. Vitesse kreeg dat seizoen de meeste schoten tegen. Alleen niet de meeste goals, Room keepte toen een aardig seizoen.
Alleen wilde vd Brom pietje halen anders zou die geen trainer worden bij Vitesse(ja echt waar).
Vind het beetje jammer dat mensen eerst hun eigen spelers afbranden en nu die het prima doet ineens volledig om slaan. Hilarisch gewoon.

19 augustus 2016 om 18:28

Room heb ik juist altijd een betere keeper gevonden. Jammer dat hij verhuurd werd aan GAE en dat hij zijn plek verloor aan Velthuizen. Room is altijd rustig geweest, heeft een goede reflex en is goed in de lucht. Nu is hij zelfs international. Velthuizen kon altijd voor het oog mooie reddingen maken, maar hij blunderde enorm veel. Ook waren die reddingen vaak als Vitesse al 3-0 achter stond.

Dat ene seizoen van Room waar je het over hebt, was van iedereen slecht. Room had 1 slechte wedstrijd en dat was Twente uit in de beker.

Wat denken jullie van Michel Vorm? Hij zal wel een stukje salaris in moeten leveren, maar dan speelt hij tenminste wel CL.

19 augustus 2016 om 08:44

CL? Dat weet je nog niet.

19 augustus 2016 om 08:45

Vorm zal niet weg mogen denk ik aangezien Lloris momenteel geblesseerd is.

19 augustus 2016 om 08:46

Die jongen staat de komende maanden gewoon basis bij Tottenham. Net als Stekelenburg niet haalbaar. Ajax moet geen basisspeler verkopen zo vlak voor de deadline zonder waardige ingespeelde vervanger. Dus als je een Krul of Rajkovic niet kan halen mag Jasper niet weg. Kom volgend jaar maar terug.

19 augustus 2016 om 08:49

Oh ja? Is de return in Rostov al gewonnen dan? En Vorm gaat echt niet inleveren, keept 2 beker toernooien en momenteel ligt Lloris er 2 maanden uit dus die vertrekt sws niet.

19 augustus 2016 om 09:27

Waar haal jij in godsnaam de arrogantie vandaan om te denken dat je na een van de meest belabberde voorbereidingen van de afgelopen 10 jaar al CL speelt.

Vind het best een goede keuze als ze voor Room gaan. Ok, geen potentiele Oranje keeper, maar betrouwbaar en soms een erg goede redding. Een vechter ook, Velthuizen weet er alles van

19 augustus 2016 om 08:49

Room mag ook niet meer in Oranje aangezien hij voor Curacao uit komt

19 augustus 2016 om 08:51

Room kan ook niet voor Oranje keepen aangezien hij al bij het nationale elftal van Curacao zit. Just saying.

19 augustus 2016 om 08:52

Oranjekeeper kan ook niet meer, want Room is A-international van Curacao geworden, samen met onder andere Leandro Bacuna, Cuco Martina en Gino van Kessel.

19 augustus 2016 om 14:18

Bacuna en Martina wist ik wel, maar ik was niet op de hoogte van Van Kessel en Room. Het zijn dan (voor mij tenminste) geen namen die ik associeer met Curacao. Maar dat zijn geen verkeerde namen dan voor hun

Ik heb in Schotland twee waardige opvolgers gezien : Gordon van Celtic en Foderingham van Rangers. Die moeten allebei wel haalbaar zijn, en betaalbaar. Vooral Foderingham zou niet zoveel hoeven kosten.

19 augustus 2016 om 09:26

Gordon is niet haalbaar, hij zal zelf ook niet willen. Foderingham is niet goed genoeg.

19 augustus 2016 om 10:13

Waarom zou Gordon niet haalbaar zijn als ik vragen mag?

19 augustus 2016 om 10:51

Celtic weigert hem te verkopen. Overigens steekt hij in niet al te beste vorm de laatste maanden, en voetballend ook niet fantastisch dus voor Ajax niet bepaald de ideale keeper. Al zou ik het fantastisch vinden

Ben overigens al heel lang fan van Gordon hoor. Ondanks dat hij niet een speciale binding heeft met Celtic.

room is goed maar geen topper. ik denk dat bosz voor die keeper van zijn vorige club zal gaan.

Eloi Room en Robin Ruiter zijn realistische vervangers. Ik zou graag Sergio Romero zien maar behalve zijn hoge salaris heeft United geen back-up voor hem.
Wanneer Cillissen voor een goed bedrag weg zou gaan hoop ik op Eloi Room.

19 augustus 2016 om 10:57

Ik zie het liefst Ryan van Valencia komen. Spreekt de taal en is een ontzettend goede keeper. Nu Barcelona niet voor Alves gaat, zal hij eventueel ook wel weg mogen.

Room?? Waarom niet Krul? Of Vorm?

19 augustus 2016 om 10:54

Krul of Vorm ja, maar is er ook nog een manier om Stekelenburg nog terug te krijgen? dat lijkt mij van die drie de beste optie.

Alsjeblieft geen Room. Ook geen Ruiter of zo. Rajkovic is ook te jong. Ajax kan best investeren in betere keepers. Ik zou graag willen zien of bijvoorbeeld Stekekenburg terug wil komen. Misschien Romero. Ben alleen bang dat beide niet terug willen komen naar de eredivisie.

19 augustus 2016 om 09:31

Jong maakt net uit, zolang die maar goed is. Ik weet niet of die rajkovic goed is (ken hem verder gewoon niet),mar indien goed genoeg gewoon halen. Wat dacht je bijvooreeld van Courtois. laten we wel wezen toen die 20 was won hij de Europa league en dat als basisspeler...

We moeten absoluut niet doorslaan in dat ervaring verhaal. Mocht Cilissen vertrekken haal dan een waardige vervanger, los van leeftijd en ervaring en puur op basis van kwaliteit. En zeker op het gebied van doelmannen

Tuurlijk wil die niet. Zit net bij Everton en iedereen weet toch hoeveel wedstrijden je in Engeland speelt?? Hij zit al jaren op de bank overal denk je dat die nu opeens weg wil. Kan je prima zitten met dat salaris en je doet mee in 2 bekertoernooien dus maakt hij nog wel aardig wat minuten. En met de reden "ik wil de concurrentie aan gaan" blijft hij echt wel dit jaar bij Everton. Toen Steek tekenden wist hij al dat er nog een keeper ging komen.

Room is gewoon een goede keeper die via Ajax of Psv, zo naar een subtopper in europa toe kan groeien. Alleen moet Vitesse deze keeper nier makkelijk laten gaan. Als er voor Cillissen 12 miljoen geboden word, dan mag Vitesse gerust 7 miljoen vragen. De prijs / kwaliteitverhoudingen bij Vitesse zijn uitstekend, toch?

19 augustus 2016 om 09:38

7 miljoen voor Room? Alsjeblieft zeg, dat is gewoon een dertien in een dozijn keeper. Aardig voor Vitese, houdt wel eens wat tegen en maakt wel eens een fout. Totaal geen ajax niveau.

19 augustus 2016 om 09:49

Noem eens betere keepers op dan Room in de Nederlandse eredivisie. 1. Zoet, 2. Brad Jones (op leeftijd), 3. Vermeer (misschien pogba gevalletje), 4. ???????

Neeeeeee, laat die vent alsjeblieft hier.
Room doet het al jaren goed, maar als je niet bij de traditionele top-3 speelt val je gewoon minder op bij het grote publiek. Kijk maar naar Propper, deed in Arnhem precies hetzelfde als in Eindhoven, maar krijgt toch voornamelijk nu pas alle lof.

19 augustus 2016 om 09:44

Klopt, alleen moeten we daar als Vitesse vanaf. Wat inhoud dat Mo Allach zich niet meer gaat bemoeien met de transfersommen. Vitesse heeft Bony voor slechts 14/17 miljoen verkocht, Propper voor slechts 5 miljoen (misschien doorverkoop, waar ik wel vanuit ga), Veijnovic voor slecht 3,5 miljoen, Ibarra voor slechts 1,7 miljoen, etc etc En ja, Propper gaat nog heel pijnlijk worden wanneer PSV zo meteen 30/35 miljoen gaat cashen. Maar om het over Room te hebben, inderdaad behouden voor de club, alleen wanneer er een goed reeel bedrag op tafel komt.

Ajb zeg wat moeten we met deze matige vliegenvanger. Ik vind het helemaal niks!! Geen spelers meer uit Nederland halen

Vermeer? Feyenoord heeft drie top keepers en ajax momenteel niet een. Wellicht is Vermeer over te nemen voor zo'n 3,5 mln? Zou echt een slapstick zijn btw.

19 augustus 2016 om 10:06

Vermeer mag lekker in Eotterdam blijven. Ik ben nog altijd blij dat hij eeg is. Zenuwachtige doelman die je regelmatig punten kost bij hoge ballen

19 augustus 2016 om 10:19

Dat was bij ajax wellicht zo, bij Feyenoord pakt Vermeer punten en is hij absoluut geen zenuwachtige doelman. Momenteel lijkt hij die tekortkoming te hebben door gegeven aan zenuwachtige Cillessen.

19 augustus 2016 om 10:35

Prima dat jij het wel wat vindt maar ik ben niet overtuig. Als Vermeer zo goed was dan was Barca wel voor Kenneth gekomen. IK heb hem lang genoeg zien grabbelen en bij Feyenoord ook trouwens.. ik vind hem ook gewoon te klein

19 augustus 2016 om 10:46

Volgens mij vergeten jullie dat Vermeer geblesseerd is.

Waarom halen als je die keeper van Barca vorig jaar heb overgenomen en die is uitstekend en weer een nieuwe tweede keeper halen en dan denk ik aan de keeper van een excelsior ofzo of sparta. Is een goede als tweede keeper net als bosker toen der tijd. Je moet gewoon die onana nu de kans geven is een uitstekende keeper

19 augustus 2016 om 13:09

Onana is ook nog maar 20 en heeft nog meer ervaring bij Jong Ajax nodig. Doet het tot nu toe heel goed in de Jupiler League maar vorig seizoen maakte hij veel fouten

Room? Ajax, serieus? Je moet je dit seizoen verzekeren met een keeper die er gelijk kan staan. Tim Krul of Michel Vorm. Dit zijn de enige 2 die capabel zijn om eerste keeper te zijn bij Ajax. Jammer dat Hahn geblesseerd is, anders had ik Ajax graag een poging willen zien doen om hem terug te halen.

Heerlijk om te zien hoeveel mensen tégen de komst van Room zijn. Één van de beste keepers van de Eredivisie, en het laatste half jaar duidelijk beter dan Cillessen. Maakt nauwelijks foutjes, keept erg degelijk. Blijkbaar kijken mensen niet veel wedstrijden van Vitesse.

19 augustus 2016 om 10:38

En blijkbaar heb jij wel een vitesse brilletje op

Ryan van Valencia of Casteels polsen?

Het beste voor Ajax - en misschien ook voor Cillessen - is als Cillessen blijft.

Cillessen is nog lang geen 30, dus op zijn top is hij nog niet. Als hij blijft hoeft Ajax niet halsoverkop op zoek naar een vervanger. Als je hier leest dat Room de mogelijke vervanger zou zijn dan zou Ajax er op achteruit gaan.

Voor Cillessen zou het ook goed uit kunnnen pakken om te blijven. Bij Ajax is hij sowieso eerste doelman, waardoor zijn plek in het Nederlands elftal waarschijnlijk niet in gevaar zou komen. Verder zou hij, als hij zich blijft ontwikkelen vast nog wel een andere keer de kans krijgen om de stap naar het buitenland te maken.

Rajkovic!! Dat is een mega talent 20 jaar veel ervaring, international, Europees.

Speelt bij Maccabi tel aviv, Bosz kent hem!

Room hoort zeker tot de 5op vijf van beste keepers van nederland denk dat ajax het goed doet als ze hem halen mensen zien het nu niet zitten maar als deze room dadelijk voor ajax uit komt en. Punten gaat pakken voor ze hoor je niemand meer klagen en het is ajax denk je echt dat er keepers zijn uit de top competities die hier heen komen voor ajax haha

19 augustus 2016 om 14:22

Top 5 van Nederland zegt toch genoeg? Dat is niet het niveau wat Ajax zou moeten nastreven. Hou die paar miljoen lekker in je zak en hou het team op sterkte. Geld heeft Ajax niet nodig, kwaliteit des te meer.

Man man man als Overmars Cillessen daadwerkelijk inruilt voor Room dan moet hij op staande voet ontslagen worden!!!

Dan heb je gewoon een keeper van het niveau Viergever in je doel staan en kan er al een streep door al je sportieve ambities.

Vz, is dit artikel gemaakt op basis van een lid die in een artikel hiervoor aangaf dat Room een goede vervanger zou zijn als Cilessen weggaat?

zal niet veel meer in zitten voor Ajax, zolang ze aan dat salarisplafond van 2 miljoen blijven vasthouden

Is Gabriel van AC Milan geen interessante optie voor ajax is op dit moment echt wel op de zijspoor belandt bij AC Milan door Donnarumma en Lopez

Onbegrijplijk dat een clyb als barcelona met zo een hoog niveau en kwaliteiten niet voor Diego Alves gaat....Cillessen is het niveau en kwaliteit van barcelona onwaardig en hij gaat zich moeilyk kunnen aanpassen aan het hoogstand voetbal van barcelona

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren