Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Dramatisch Feyenoord geeft derde plek alsnog uit handen

Laatste update:

Het seizoen voor Feyenoord duurt nog minimaal één week langer. Het elftal van Fred Rutten gaf in het allesbeslissende duel met PEC Zwolle niet thuis en ging met 3-0 onderuit. Doordat AZ wel won, eindigen de Rotterdammers voor het eerst sinds het seizoen 2010/11 buiten de top drie en wachten hen de play-offs om Europees voetbal. Daarin stuit Feyenoord op sc Heerenveen.

/

Om een 'dreigend drama', zoals aanvoerder Jordy Clasie het verwoordde, af te wenden, moest Feyenoord zondag winnen op het kunstgras in Zwolle. Geen eenvoudige opgave tegen het elftal van Ron Jans, dat zich al verzekerd wist van deelname aan de play-offs om Europees voetbal en dus vrijuit kon spelen. Van dat gegeven was in de eerste helft weinig te merken: de thuisploeg voetbalde rustig mee, maar miste de wil om er echt iets van te maken. Behoudens een poging van Maikel van der Werff, die het zijnet raakte, hoefde Kenneth Vermeer zich nauwelijks druk te maken.

Feyenoord stelde daar in aanvallend opzicht ook niet veel tegenover. Meer dan een kans in de openingsfase voor Jean-Paul Boëtius (paal) zat er lange tijd niet in. De aanvaller profiteerde daarmee niet van een slippertje van Wout Brama, die de mogelijkheid voor de gasten inleidde. Naarmate de eerste helft vorderde nam PEC Zwolle wel meer en meer het initiatief, maar als gezegd ontbrak het de formatie van Jans aan de urgentie om iets met dat voorzichtige overwicht te doen.

/

De gasten uit Rotterdam bleven daardoor op de been en hielden uitzicht op het uiteindelijke doel, maar het doemscenario trad vrijwel meteen na rust in werking. PEC Zwolle begon agressiever aan de tweede helft en kreeg via Ryan Thomas al snel een goede kans om de score te openen. Feyenoord bleef op de been, maar moest een paar minuten later alsnog de 1-0 incasseren. Ben Rienstra klopte Vermeer na een combinatie met Jesper Drost en dwong Rutten tot ingrijpen. De coach haalde de verrassend gestarte Joris Mathijsen naar de kant ten faveure van Anass Achahbar, maar veel haalde het niet uit.

PEC bleef namelijk het betere van het spel houden, en het was vooral aan Vermeer en een gebrek aan scherpte voorin bij de Zwollenaren te danken dat het lange tijd bij 1-0 bleef. Negentien minuten voor tijd ging het definitief mis: Rick Karsdorp vergreep zich in zijn eigen zestien aan Thomas en moest met rood van het veld, waarna Tomas Necid de daaropvolgende strafschop feilloos benutte. De tien uit Rotterdam hadden daarna weinig meer in de melk te brokkelen. Feyenoord kon geen vuist meer maken en liep in de slotfase zelfs nog tegen een derde tegentreffer aan, opnieuw door toedoen van Necid.

'Fred Rutten moet per direct opstappen'

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Fred Rutten, een echte succes trainer. Hoe is het mogelijk dat Zwolle mooier voetbal kan spelen dan Feyenoord? Wanneer haalt Feyenoord een trainer als Jans? Iemand die kan en durft te voetballen. Ik ben echt blij dat Feyenoord hier verloren heeft en hopelijk leert Feyenoord om een keer spelers aan te trekken die kunnen voetballen en niet van die hopeloze werkers! Toornstra op rechtsbuiten? Hoe hopeloos ben je als trainer? Z'n speler hoort op 10 en niet Immers. Dit is de reden dat Feyenoord het altijd heeft laten liggen. Feyenoord kan het spel niet maken en dat komt omdat er geen voetballers in staan! Neem een voorbeeld aan Zwolle! Zij kunnen en durven te voetballen en Feyenoord moet en zal altijd heel laf alleen willen strijden. Speel maar met een b elftal in de nacompetitie en begin je te richten op het volgend seizoen. Maak alvast een basis met voetballers die kunnen voetballen! Gooi Kazim en Immers aub weg! Zo veel spelers in je selectie die kunnen voetballen, maar waar niet mee gevoetbald wordt. Tuurlijk kiest een speler als Zyech eerder voor Twente dan voor Feyenoord waar zij hem de garantie op 10 niet konden geven, omdat de fantastische voetballer Immers er staat! Heel mooi het Rotterdamse mentaliteit, maar met die mentaliteit hebben zij het steeds laten liggen! Zet Rutten na deze wedstrijd er direct uit. Echt een niets nut wat er nooit van heeft gebakken!

17 mei 2015 om 16:27

Feyenoord is van oorsprong een club die technisch voetbal hoog in het vaandel heeft staan. Het team van 1970 was gewoon een goed voetballend team. Nu mogen er geen spelers meer zijn die iets kunnen creeeren. Want het is zo handig dat Immers zo goed kan jagen. En dat Kazim-Richards zoveel persoonlijkheid meeneemt het veld op. Ze hebben alleen geen talent, maar dat hoeft niet meer om in Feyenoord 1 te komen.

Boetius zit op de bank, wordt altijd gewisseld, terwijl je vandaag kunt zien dat hij in zijn rechterteen meer talent heeft dan de rest van de voorhoede bij elkaar.

17 mei 2015 om 16:31

Ik vind niet echt dat je hem kan verwijten om met Toornstra op rechtsbuiten te beginnen. De eerste seizoenshelft was dit het meest krachtige wapen van Feyenoord

17 mei 2015 om 16:33

Moet je dan maar aan iets vasthouden, omdat het eerder werkte? Het werkt nu niet meer... Boetius - Achahbar - Manu met Toornstra erachter.

17 mei 2015 om 16:38

@neverbackdown Behalve je foutje met de naam, snap ik je punt niet zo. 'wanneer haalt Feyenoord een trainer als Jans?'... Uhm... Met Koeman hadden ze toch een prima trainer. Als het dan een jaar minder gaat, dit soort dingen roepen, snap ik niet zo...

17 mei 2015 om 16:50

Omdat met Koeman werd het ook steeds weggegeven door het "strijd" voetbal van Feyenoord. Feyenoord was in 3 seizoenen niet in staat om het spel te maken tegen kleine ploegen. Tegen de toppers ging het goed, maar een op papier makkelijke tegenstanders werden er punten gemorst en tegen wie word je juist kampioen? Precies, tegen de kleine

17 mei 2015 om 16:58

Dat heeft niks met de trainer te maken never back down maar met de kwaliteit van de spelers. Ook Zwolle kan geen potten breken hoor buitenshuis tegen op papier mindere tegenstanders.

17 mei 2015 om 16:56

Toen het goed ging met Feyenoord stond toornstra ook op rechts..

17 mei 2015 om 17:08

Ik denk overigens wel dat Mark Rutte(n) een betere trainer is dan Fred Rutten. Die man valt niet meer serieus te nemen en Fey heeft totaal de regie verloren sinds Rutten zn vertrek kenbaar maakte.
Van Geel kan zich dit aanrekenen en hij zou samen met Ome Fred z'n ontslag moeten indienen. Fey gaat het ook tegen Heerenveen niet redden, lachwekkend gewoon Als ik Kuyt was zou ik mooi dat contract in de open haard flikkeren. Die gozer heeft veels te vroeg getekend, zgn uit clubliefde. Het is maar waar je van houdt.....

Dat het seizoen zo moest eindigen, of dus juist doorgaat. Feyenoord heeft na de slechte start alleen maar meegespeeld om de bovenste plaatsen en heeft sinds de tweede seizoenshelft eigenlijk alleen maar derde gestaan. Het was gewoon wachten tot er zekerheid was en die leek er te zijn na de dikke overwinning op AZ. Door die wedstrijd was ik er van overtuigd dat Feyenoord ook gewoon de derde beste ploeg is op dit moment.

Wat is er gebeurd? Gaat het om Rutten? Zit er een rotte appel(s) in de selectie? Of zijn ze gewoon hopeloos uit vorm? En nu duurt dit seizoen nog twee of vier wedstrijden langer en ik heb er geen goed gevoel bij. Feyenoord is zo hopeloos uit vorm en ik heb het gevoel dat het iets mentaal is. Ik denk dat de selectie helemaal geen trek meer heeft om nog te moeten voetballen en al helemaal niet onder Rutten. Ik heb het gevoel dat Feyenoord in de eerste ronde van de play-offs uitgeschakeld gaat worden door PEC Zwolle. Die ploeg zit simpelweg in een betere flow.

Een maand terug leek het gewoon een middelmatig seizoen. Het huwelijk Rutten Feyenoord vond ik nog niet eens zo slecht. Hij heeft de ploeg na de slechte start toch nog aardig op de rails gekregen. Europees presteerde Feyenoord natuurlijk goed, maar het gaat erop lijken dat er volgend jaar niet eens Europees gespeeld gaat worden. Deze laatste vijf wedstrijden hebben het huwelijk Rutten Feyenoord toch nog tot een slecht huwelijk gemaakt. Feyenoord heeft dit seizoen veel minder punten gepakt dan in de afgelopen drie jaar. Had Feyenoord in de laatste vijf wedstrijden gewoon net zoveel punten gepakt als normaal was het gewoon dat middelmatige seizoen geworden.

In een maand kan er zoveel veranderen. En dus moet er toch heel veel gebeuren deze zomer. Wellicht toch dat Hahn de voorkeur moet krijgen boven Vermeer. Misschien moet er toch maar een nieuwe linksback aangetrokken worden of moet Woudenberg meer kansen krijgen. Sowieso moet er al een ervaren verdediger bij voor op de bank.ook Clasie zal vervangen moeten worden evenals Vilhena en Immers, laatstgenoemde kan vervangen worden door Toornstra. Boetius presteert slecht dit jaar maar Manu presteert ook niet constant. Misschien dat een van hen verkocht moet worden en Bacagioglu kansen moet krijgen. Gelukkig komt Kuyt terug, want Kazim is niet meer om aan te zien. Ook moet er dan een nieuwe buitenspeler komen voor de plek waar Toornstra nu staat.

Misschien moet Feyenoord wel vol voor Pröpper gaan. Ajax haalt Gudelj? Oké, halen wij Pröpper. Wilt Feyenoord volgend seizoen echt wat moet er echt een kwaliteitsinjectie komen.

17 mei 2015 om 16:28

Proper wil hogerop , denk niet dat hij dan naar Feyenoord zal gaan. Hij wil Europees spelen en om de prijzen. Hij moet naar een Nederlandse Topclub en daarna de Stap naar het buitenland. Vitesse oblijven of naar PSV gaan.

17 mei 2015 om 16:39

Proper zal wel hoger willen voetballen dan Feyenoord.. die zelfs niet eens Europees haalt of denken jullie dat jullie de play-offs wel ffies gaan winnen, dacht het niet.. Vitesse wordt winnaar.. maar gun het Pec Zwolle

17 mei 2015 om 16:30

Ik denk dat jullie een te smalle selectie hadden en dat het op het einde van het seizoen gewoon geem puf meer in zat. Hiermee geef ik rutten toch gelijk, er moesten spelers bij komen.

17 mei 2015 om 16:34

Kijk ff naar de statistieken van Rutten. Dit patroon gebeurt letterlijk altijd bij hem. Hij heeft niet voor niets nog nooit een laatste wedstrijd van het seizoen gewonnen.

17 mei 2015 om 17:22

Tsja, iedereen doet hier van Verheijen af als een twittertroll masr de beste man had het wel netjes voorspeld dat Feyenoord zou instorten aan het eind vh seizoen. Toch een bekend patroon voor elftallen van Rutten en dat kan niet alleen tactische onkunde of gebrek aan motivatie zijn.

17 mei 2015 om 19:40

Natuurlijk is het geen toeval. Rutten doet structureel hetzelfde en daardoor komt hij structureel tekort.

17 mei 2015 om 16:33

Sinds Fred heeft gezegd dat hij weg wil gaat het mis. Hij was pissig dat hij zijn zin niet kreeg, excuuscultuur kreeg de overhand. Daarnaast klopt de hele clubcultuur binnen Feyenoord niet. Geen speler kan omgaan met de druk van het moeten maar wel hebben ze allemaal een grote bek. Is overigens al jarenlang zo en de directie doet geen reet. Ook nu mocht Fredje onzin uitkramen in naam van Feyenoord, pot na pot punten verspelen en nu het definitieve vonnis zelf vellen. Geen derde, geen rechtstreekse plaatsing EL, waarschijnlijk geeneens Europees voetbal volgend jaar. Sta je dan met je zwarte cijfers en je beste financiële jaar in de geschiedenis.

Feyenoord glijdt alleen maar verder af, want een nieuw stadion wordt al jarenlang geblokkeerd door de hoolies die dan hun macht verliezen. Er zijn veel krachten binnen Rotterdam die alleen maar aan het oude vast willen houden waardoor de noodzakelijke stap naar voren niet gemaakt kan worden. Gemeente is zo laf als wat, Feyenoord heeft te weinig centen, harde kern speelt vieze spelletjes om hun zin te krijgen. Binnen Feyenoord is er een machtsstrijd gaande van de harde kern via de sportclub, de stadiondirectie met hun aandeelhouders en de BVO Feyenoord. Er is daar maar 1 kant die het beste voor de BVO Feyenoord wil, de rest wil macht en eigenbelang.

Als het zo door gaat komen AZ en Vitesse structureel boven Feyenoord te spelen. Feyenoord rot weg in de oude Kuip, de Kuip loopt langzaam leeg en alleen de hoolies blijven over.

17 mei 2015 om 16:36

Conditioneel is Feyenoord ook helemaal kapot. Kijk even naar die spelers, zitten in de 70e minuut helemaal kapot. Let daar vanavond maar is op bij studio sport.

17 mei 2015 om 16:40

Rutten heeft dan ook volledig gefaald dit seizoen. Die conclusie mogen we wel trekken.

17 mei 2015 om 16:35

Naar mijn idee zijn ze overtraind, zo gaat dat wel vaker met Fredje. Ze trainen te veel en na de winterstop is het een onsamenhangend elftal wat oververmoeid is en totaal geen zelfvertrouwen meer uitstraalt.

17 mei 2015 om 16:50

Wij hebben Propper niks te bieden.... Feyenoord is een kleine stap omhoog...

Az gefeliciteerd. Maar dit had nooit mogen gebeuren. 2 punten uit 5 wedstrijden had nooit mogen gebeuren bij Feyenoord. Dat is Feyenoord onwaardig.

Trouwens hoe Nijhuis floot was het maar de vraag of het een penalty was en rood was het helemaal niet.

En ook opmerkelijk dat Vitesse zo goed speelde in de Kuip en dan thuis tegen Utrecht het zo weggeeft. Voor het zelfde geldt was her andersom geweest en had Feyenoord gewoon de 3e plek veilig gesteld.

Ben ik de enige die de play-offs onzin vind en liever gewoon eerste 4 Europa in zie gaan? Wat heeft een nummer 7 evt te zoeken in Europa? De nummer 7 staat net in het linkerrijtje.
Dit heeft overigens niets te maken met dat Feyenoord 4e is geworden.

17 mei 2015 om 16:26

Vond t geen penalty en helemaal geen rood.. maarja ben je iets anders verwacht van die aansluiting van een nijhuis..

17 mei 2015 om 16:31

Dat je na zo'n wedstrijd nog durft te zeuren over de scheids

17 mei 2015 om 16:34

Met een andere scheids had je hier ook niet gewonnen ondanks dat rood wel heel zwaar is als je harde overtredingen van achter ook niet bestraft.

17 mei 2015 om 16:50

@babymongo

Waarom zou je geen commentaar mogen hebben op de scheids? Nijhuis liet heel de wedstrijd al alles lekker door voetballen, maar geeft wel direct rood bij zo klein iets.

PEC uiteindelijk dik verdiend gewonnen, penalty was twijfelgeval maar het was geen rood.

17 mei 2015 om 17:10

Vanaf de tribune gezien vond ik het inderdaad ook zeker geen rood, maar het was wel een penal voor zover ik zag

17 mei 2015 om 16:33

moet je nu niet weer benadrukken wat de status, de geschiedenis en de fanbase is? Ze verdienen daarom directe plaatsing ipv AZ

17 mei 2015 om 16:35

De scheids is wel de laatste waar je over mag klagen, na de 1-0 leek het wel of geen feyenoorder nog wist dat hij op een voetbalveld stond. Ofwel de weg helemaal kwijt zoals Clasie mooi zei na afloop

17 mei 2015 om 16:42

Ik zei alleen dat rood te zwaar was gezien het wedstrijd beeld. Voor de rest heb ik niks aan te merken op de scheids.
Karsdorp konden we namelijk goed gebruiken tijdens de play-offs.

17 mei 2015 om 16:36

Wat heeft een club in europa te zoeken met zulk voetbal?
Is toch niet om aan te zien? Vitesse, zwolle en heerenveen laten beter voetbal zien dan feij.

Dan hadden ze maar 3e moeten worden. Dan was er geen probleem met play offs

17 mei 2015 om 16:41

@loekie

Mijn punt heeft niks te maken met welke clubs 4 tm 7 bezetten. Maar de algemene opbouw.

Daarnaast speelde Feyenoord voor de winterstop het beste voetbal van nederland. Alleen de laatste 5 wedstrijden zijn drama

17 mei 2015 om 16:38

Dan mag Feyenoord laten zien waarom de nummer 7 niets te vinden heeft in Europa... Al ben ik daar ook bang voor...

17 mei 2015 om 17:23

Ik ben het wel met je eens. Dan komen de heren van de Knvb allemaal bij elkaar om te bespreken hoe het verder moet gaan met het Nederlands voetbal...als je de teams die het hoogst zijn geëindigd gewoon Europa instuurt zijn we klaar. Net zoals de Uefa heeft besloten om de beker in de landen meer aanzien te geven door de ticket op te waarderen, zou de Knvb, (net als in Spanje) vanaf de kwartfinale de winnaar over 2 wedstrijden moeten laten doorgaan. Met alle respect voor Groningen, het is ze gegund, maar het is natuurlijk een kansloze missie in Europa.

17 mei 2015 om 16:44

Als je eigen club nergens meer voor speelt is het toch logisch dat mensen het scakelkanaal of de spanning rond plek 3 willen zien. Pec Zwolle - Feyenoord was een mooi affiche en een wedstrijd die er nog om deed.
Leuker als Dordrecht - Ajax.

17 mei 2015 om 17:21

Bij het Ajax topic waren er ook Feyenoordsupporters die grappig probeerden te doen, blijkbaar waren beide wedstrijden niet leuk om te kijken als supporter

17 mei 2015 om 18:04

Bij Ajax verandert er tenminste wat na zo'n dramaseizoen, want het wordt bij Ajax gewoon niet gepikt.
Dat komt omdat er bij Ajax een topsport cultuur heerst en bij Fey een tobsport cultuur.
Kijk naar het verschil, als Fey 2e wordt staa t de hele stad op z'n kop en is het feesten geblazen en bij Ajax heeft iedereen er de pest in en worden de spelers met pe(c)k en veren de Arena uitgebonjourd en zo hoort het ook.
Fey kan niet met druk omgaan, omdat ze niet weten wat winnen is. Nu niet, volgend jaar niet en in de verdere toekomst ook niet.
Zo blijft men altijd een club met een hoog Calimero gehalte en heel weinig daden.

Dan ben ik toch liever een arrogante Ajacied

Wat speelt onze ploeg verschrikkelijk slecht voetbal. Slecht positiespel, baltempo veel te laag, waardoor afspeelmogelijkheden verdwijnen en het te voorspelbaar word. Dit is bijna het hele seizoen al zo, slechts ca. 10 wedstrijden waren prima.

Die zogenaamde professionaliteit die Rutte zichzelf toedicht, door rustig blijven enzovoort, daar word ik kotsmisselijk van. De directie had hem er al uit moet flikkeren op het moment dat die een half jaar twijfelde of die zijn contract moest verlengen.

Naast Rutte heeft ook van geel een bijzonder zwak jaar gedraaid. Eerst dat gezeik om die spitspositie, en dan dit..

17 mei 2015 om 16:35

Heel gek dat Feyenoord in het begin van het seizoen een systeem speelde met 70% balbezit en dat dat nu niet meer kan. Waar is de rust gebleven die Rutten aan het proclameren was? Die man moet allang opbokken. Met zn Immers en Kazim.

Rutten was toch zo zeker dat het ging lukken om 3de te worden en maar zeggen dat hij zich geen zorgen maakte.

Ik herinner me nog goed dat Feyenoord dacht tweede te worden en toen stortte het compleet in en moet je kijken waar ze nu staan.

17 mei 2015 om 16:40

Jij praat net alsof ze in het tweede rijtje zijn geëindigd?

17 mei 2015 om 16:43

2 maanden (?) terug klonk iedereen van en bij Feyenoord wel heel overtuigd dat ze even Ajax voorbij gingen.

17 mei 2015 om 16:54

Paar maanden terug klonk iedereen van en bij Ajax wel heel overtuigd dat ze even PSV voorbij gingen zoals ze wel vaker een flinke inhaalslag maakte het tweede seizoenshelft. Wat is je punt? Niemand kan voorspellen wat er in het voetbal gebeurt. 2 maanden terug waren er genoeg sceptici aan de Feyenoord-zijde die al bewust waren van het feit dat je met Rutten als coach het tweede gedeelte van het voetbalseizoen alleen achteruitloopt.

17 mei 2015 om 16:56

Dat verzin je, niemand bij feyenoord zei dat

0 motivatie meer zeg ik niet

Feyenoord Feyenoord.. Wat zijn we aan het doen de afgelopen anderhalve maand? Geen strijd geen vechtlust. Werken voor je geld en doe tenminste alsof je trots bent om voor ons te spelen. Kazim eruit voor achahbar en toornstra eruit voor Manu in de play offs. Echt een wanvertoningen weer. Ook blij als tutten oprot.

17 mei 2015 om 16:26

Tja wat een beleid voert Feyenoord? Kazim een contract aanbieden en overwegen om Immers langer te houden.

Je weet nu al dat er werkertjes gehaald gaan worden, 'echte Feyenoordspelers' zoals sommige dat plegen te noemen. Team vol houthakkers waar niemand gelukkig van wordt, aangevuld met talenten zonder enige mentaliteit. Ook vandaag weer eigen kweek die totaal niet met tegenslagen om kan gaan. Geen enkel karakter in die spelers stuk voor stuk.

17 mei 2015 om 16:40

Een team a la Atletico heeft echt niet alleen maar houthakkers.

17 mei 2015 om 16:42

Nee, waar komt deze vergelijking vandaan dan? Athletico barst van de goede spelers met een ijzeren mentaliteit. Wij krijgen minkukels zonder voetballend vermogen en ook geen ijzersterke mentaliteit.

17 mei 2015 om 16:44

@ Livinglegend

In Amsterdam hebben we het zelfde probleem met die zogenaamde topsport mentaliteit van die bakvissen. Echt, ze moeten eens een keer een goede schop onder hun krijgen, persoonlijk vind ik echt dat clubs sancties moeten opleggen wanneer het voor spelers zo vaak teveel gevraagd is om met een normale wedstrijd instelling (vooral bij belangrijke wedstrijden) het veld op te komen.

17 mei 2015 om 17:02

@ AFCA_leeds
Geef ik je helemaal gelijk in. Deze spelers hebben geen ruggengraat. Bij de eerste de beste tegengoal is het gelijk gedaan. Zoals ik eerder zei voor mij en veel andere mensen blijven Feyenoord en Ajax de twee grootste clubs van NL maar de spelers lijken totaal niks meer voor de club Over te hebben

17 mei 2015 om 18:48

@ Thechosenone

Goed om te zien dat dit meerdere mensen is opgevallen. Al meer dan tien jaar is motivatie/inzet een structureel probleem in het Nederlands club en interland voetbal. De afgelopen jaren loopt het echt de spuigaten uit, ondanks dat de salarissen lager liggen dan elders in Europa zijn het toch behoorlijke bedragen die de spelers hier verdienen.

Wat krijgen we daarvoor ?

- Spelers die te vaak roepen dat ze niet scherp aan de aftrap verschenen.

- Geen idee hebben waarom men structureel (met name verdedigende) simpele afspraken niet nakomt in het veld.

- Spelers altijd zeggen dat het weer eens een goed leermoment was, maar echt leren van fouten er niet bij is. Persoonlijk vind ik het te gek voor woorden dat je als (jonge) speler per seizoen meer dan drie keer dezelfde fout (wat vaak veel meer is) mag maken. Na drie keer dezelfde soort fout te hebben gemaakt zou er toch eens een lichtje bij spelers moet gaan branden van; "hey, wellicht moet ik het toch anders doen".

Bovenstaande heeft naar mijn mening niets te maken met het financiële verschil met Europa, maar puur met de topsport mentaliteit of beter gezegd het gebrek aan een echte topsport mentaliteit. Het echt willen en het gewoon ook doen. Trainers doen lang niet altijd alles goed, maar het is gewoon prof sport onwaardig hoeveel moeite het is voor veel voetballers om motivatie voor (belangrijke) wedstrijden uit zichzelf te halen.

17 mei 2015 om 19:39

Er zijn dan ook veel verzachtende excuses die directeuren en trainers voor ze bedenken. 'ze zijn nog jong en dan maak je fouten.' of 'je kunt niet van een jonge speler verwachten dat ze het team op sleeptouw nemen.' of 'jonge spelers zijn nou eenmaal wisselvallig.'

Nou dabk je wel spelers, staf, directie voor de volgende debacle dit seizoen. Jullie doen ons weer veel pijn voor de zoveelste keer de afgelopen jaren en we staan weer eens voor lul in heel Nederland. Dank jullie wel allemaal voor weer een flut seizoen.
Metname Rutte ik word gewoon boos als Ik hem zie of hoor praten Meest overschtatte trainer van de Nederlandse velden. Wie ben jij dat je bij clubs als Vitesse en Feyenoord eisen gaat stellen. Je bent helemaal niks waard als coach en je hebt nooit wat gepresteerd. Ik hoop dat je na vandaag nooit meer wat met onze club te maken hebt.

Hoelang mag Rutten nog doorprutsen? Dit scenario ziet iedereen al wekenlang in werking treden en de directie doet niks, kop in het zand tactiek.

Ben er echt goed ziek van. Wat een stel lamlendelingen heeft Feyenoord in de selectie. Grote schoonmaak deze zomer is vereist. Europees voetbal gaan we toch niet spelen met dit team in de play-offs. En ze zijn nog schaamteloos ook, het boeit ze geen zak al die spelers.

Feyenoord heeft een veelscorende spits en een ervaren (maar niet versleten) centrale verdediger nodig.

17 mei 2015 om 16:33

Wat te denken van een linksback en vleugelspeler?

17 mei 2015 om 17:57

Precies. Met alle respect, maar Nelom kan echt niet. Dijks zou ideaal zijn, maar ik zie hem niet die stap maken i.v.m. zijn Ajax verleden. Een goede vleugelspeler moet ook. Toornstra gewoon op '10', en dan met twee echte vleugelspelers spelen. Zou Tighadounini niet wat voor Feyenoord zijn? Heeft een prima seizoen achter de rug. Kan een man passeren, heeft een goede voorzet en trap in huis, en toont lef! Ik vind hem wel een beetje op Depay lijken alleen dan kwalitatief minder.

Verdiend , geen strijd , geen spel , allemaal het shirt onwaardig

17 mei 2015 om 18:00

Kenneth, Sven en Jordy?

Yessss, ik vind dit heel leuk.
Krijgen we minstens nog 2 extra wedstrijden Feyenoord.
Of de gifbeker gaat helemaal leeg, of er gaat geshined worden!!

17 mei 2015 om 18:03

Gifbeker? Dat vind ik wel ietwat overdreven. Bij Twente kun je spreken over 'de gifbeker mort leeg'. Het is jammer voor Feyenoord en wat de reden is? Het zou beter zijn wanneer Rutten vertrekt.

Waar liggen de problemen? Gudde? VGeel? Rutten? De spelers?

Overal...

Rutten zal nu exit zijn.. vBronckhorst zal de taak krijgen om Feyenoord door de playoffs heen te loodsen..

Een oneervolle taak.. een onmogelijke taak!!

Als Legioen moeten we opstaan en de vinger op de zere plek leggen.. dat is het hele beleid van de club die we door dik en dun steunen..

Maar ergens houd het op

17 mei 2015 om 16:28

Het beleid van de club is om financieel gezond te worden en elk plan om de begroting naar een hoger plan te tillen via een nieuw stadion wordt gefrustreerd door de hooligans. Feyenoord zit gevangen in zijn eigen web en ik zie dat niet zo 1,2,3 opgelost worden. Verwachtingen zijn te hoog, begroting is te laag, winnaarsmentaliteit is nergens in de club te bekennen. Zolang we leuk meeballen en zwarte cijfers halen is heel het Maasgebouw tevreden. Fredje mocht bijna 2 maandenlang aankloten en de club in diskrediet brengen.

17 mei 2015 om 16:30

Van geel rot op a u b en neem gudde mee en je domme aanlopen waardeloos dit...

17 mei 2015 om 16:34

Rutten is het probleem, niet v geel maar jij snapt dat evenals veel anderen ogenschijnlijk niet..

17 mei 2015 om 16:41

Jij bent bent helemaal dom als ze bilal voor 3 miljoen misskoop ziyech laten gaan en die rare immers staat altijd op 10 waardeloos...

Vind de titel niet terecht, Ijzersterk PEC zet Feyenoord op zn plek had meer gepast

17 mei 2015 om 16:29

Hoe kan Feyenoors nog op haar plek gezet worden als ze al wekenlang dramatisch zijn? Ze hebben die hele plek nooit verlaten.

17 mei 2015 om 16:37

Volgens mij is van plek 3 naar plek 4 toch echt op zn plek zetten waar ze thuis horen

Van titelkandidaat naar zelfs niet-rechtstreekse plaatsing voor de Europa League... Waar is het misgegaan? Ik schatte Feyenoord echt hoog in aan na een aantal speelrondes. Helaas voor Feyenoord dat ze nu nog aan de bak moeten en waarschijnlijk zeer wat belangrijke spelers weer gaan verliezen.

als je boetius en vilhena laat spelen, dan kan je beter stoppen met een team te trainen

Ik heb vreselijk te doen met de Rotterdammers.

Vandaag zat ook weer alles tegen, en moest de gifbeker blijkbaar helemaal leeg! Ik hoop wel dat Feyenoord zo verstandig is om Gio niet voor de groep te zetten, het zou funest zijn om die man met een valse start te laten beginnen.

Ik had ook het liefst Feyenoord gezien op de derde plek, ik denk dat hun Europees na Psv en Ajax het beste Nederland kunnen verdedigen.

Trieste afgang voor Rutten ook, na een geweldig begin had die man ook wat succes gegund. Behalve het halen van de EL, maar het mocht niet baten.............

Dankjewel PEC Zwolle!

AZ heeft gedaan wat het moest doen door 4-1 te winnen uit bij Excelsior vrij makkelijk wel en gelukkig heeft Feyenoord punten laten liggen. Nja succes in de play-offs Feyenoord!

17 mei 2015 om 17:13

Haha graag gedaan. Succes in Europa! Ik hoop dat we straks met jullie meegaan in de pot

Ik zat er op te wachten....het Rutteneffect. Feyenoord is zo uitgeblust/gedesillusioneerd. De wedstrijd tegen Heerenveen winnen ze ook niet.
Snel dit seizoen vergeten en op naar een nieuwe competitie met een trainer die er wel in gelooft.
Want wat is die Rutten een flapdrol....moet die de jongens motiveren.

Als die prutser van een Rutten zelf niet opstapt moeten ze hem heel snel wegschoppen.
Wat een verschrikkelijke prutser is die vent.

Deze spelers zijn het heilige shirt onwaardig. Bestuur en technische staf hebben dit jaar hopeloos gefaald.

Een complete reorganisatie is nodig. Dit mag nooit meer gebeuren! Een werkelijke schande!!!

17 mei 2015 om 16:38

Feyenoord heeft pas net weer geld joh. Centen om het hele team te renoveren is er niet. Feyenoord kan pas werkelijk structureel boven komen drijven met een nieuw stadion waar 15-20 miljoen euro per jaar meer mee opgehaald kan worden. In de huidige situatie is het pappen en nat houden. Nieuwe directie en technische staf, zelfde onderliggende beperkingen.

Zolang de harde kern alles in het werk stelt om niet uit de Kuip te hoeven gaan omdat ze dan een deel van hun macht verliezen zie ik geen nieuw stadion komen. En zonder nieuw stadion, is dit precies wat we elk jaar kunnen verwachten. Geen kampioen en uitvogelen wie 3-6 wordt.

Volgens Clasie is Rutten er donderdag nog steeds bij. Dan weet je dat Feyenoord geen Europees haalt. Gooi verdomme die klote Nelom er nou eens uit. Heft continue buitenspel op, laat zijn mannetje makkelijk weglopen en doet aanvallend alles op geluk. Vilhena is misschien wel nog slechter. Totaal uit vorm en probeert even van 35 meter te scoren terwijl er 5 man voor de bal staan. Daarnaast zit er gewoon lijn in. Niemand weet wat de opdracht is. Af en toe krijg je een hoge diepe bal en de keer erop gaan we ineens zonder te communiceren proberen te kaatsen waarop iedereen elkaar raar aan kijkt. Dan hebben we het nog niet over de corners en vrije trappen waar niemand weet wat te doen.

Rutten moet er vandaag nog uit en dat is dan al een maand of 2 te laat. In de laatste 5 duels 2 punten is gewoon een schande. Niet kunnen winnen van Willem II en Gae is schandalig.

Nee lekker jongens lekker gedaan hoor, wauw volgend jaar die opa van een kuyt erbij sjonge jonge.

Gat toch eens fatsoenlijke spelers halen en zet ze op de juiste positie, is dat nou echt zo moeilijk.

In deze vorm wint Feyenoord de play offs niet, zet men geld in op Vitesse.

Rutten. Bedankt voor dit fantastische seizoen. Het was echt genieten met die technische goalgetter in de spits, de nummer 10 met een fluwelen techniek, je altijd logische wissels die je ook altijd op tijd gebruikte en het geweldige spel. En dan mogen we nu nog twee extra wedstrijden genieten van jouw tactische meesterbrein. Ik kan niet wachten!

Zucht.... Geen woorden voor. Schande. Blij dat Vermeer er stond, anders was het wel 6-0 geworden of zo. Verliezen met 110% inzet, oké dat is minder erg. Maar zoals ze nu spelen... Schande.

Hopelijk kijkt v. Geel in de spiegel en volgt die het voorbeeld van Rutten, lekker opstappen! Rutten heeft fouten gemaakt, dat zeker weten, maar de selectie die er staat is echt verschrikkelijk middelmatig. Als er geen grote schoonmaakt volgt en er worden geen 'echte' voetballers aangekocht krijgen we weer een flut seizoen. Hopelijk worden ze is wakker dat je met werkpaarden nooit maar dan ook nooit successen gaat boeken.

Het beleid, de scouting, de staf, de spelers zijn echt Feyenoord onwaardig.

Dag Rutten wat was hij snel naar binnen. Donderdag Gio voor de groep.

17 mei 2015 om 16:45

Gio liep ook vlak achter hem snel naar binnen. Ik verwacht niet niet dat Gio het beter gaat doen. Feyenoord moet meer betere spelers halen.

17 mei 2015 om 16:59

Dat zeg ik toch ook helemaal niet. Jij verwacht toch niet dat Rutten donderdag nog voor de groep staat tijdens de PO? Wat er na de wedstrijd allemaal gebeurd is. Het blijft afwachten of het een succes gaat worden met Gio.

Duidelijk een mentaal probleem. Feyenoord had best een redelijk seizoen tot aan april. Wat kan je verwachten van een coach die al met een been buiten stond.

Dramatisch om 7 punten voorsprong zo makkelijk weg te geven, selectie straalt niks uit. Ze kunnen nog geen bal bij elkaar in de voeten spelen. Gefeliciteerd AZ, dit feyenoord verdiende het niet om 3e te worden

17 mei 2015 om 16:45

Ben ik het zeker met je overeens.
Dit had alleen helemaal anders kunnen en moeten aflopen!

In de playoffs graag Boetius vanaf rechts. Speelde daar veel vrijer als op de linkerkant. Nelom per direct op vakantie sturen samen met Kazim en Immers. Gezellig een paar weken centre parks, heb je er ook geen last van. Woudenberg of Verdonk in de basis als linksback. Voorin geef Achahbar maar eens een kans in het centrum met Boetius en Manu om hem heen. Iets beters is er simpelweg niet.

17 mei 2015 om 16:40

Met deze instelling heeft Feyenoord niets te zoeken in de play offs. Thuis 1-4 verliezen van Vitesse en uit 3-0 verliezen van PEC.

17 mei 2015 om 17:14

Gelukkig voor Feyenoord ontlopen ze beide clubs in de eerste ronde in ieder geval

Rutten heeft vanavond contact met Martin van Geel roept ie op fox sports....

Weg met Immers man. Presteert totaal niet, kan werkelijk niks. Is zomaar het lievelingetje van het publiek en het bestuur, maar wat kan hij? Hij loopt de ontwikkeling van Vilhena in de weg die een heel jaar op de bank zit en zijn vertrouwen om laag zien gaan. Nelom mag ook weg. Niet het niveau van Feyenoord. Nooit begrepen waarom het o zo moeilijk scorend Kazim een contract heeft gekregen? Vecht meer dan dat hij voetbalt/scoort. Karsdorp is een middenvelder geen Rechtsback. Tenslotte wou Rutten verliezen ofzo? Waar slaat het op dat hij met Mathijssen begint en niet Kongolo?

17 mei 2015 om 21:46

Amen.

Kongolo en Vilhena worden inderdaad in de weg gezeten door beperkte spelers (mathijsen, Immers).

Hopelijk ziet Gio het beter.

Dit was waarschijnlijk de laatste wedstrijd van Rutten. De spelers hebben het af laten weten. Vraag me af of Van Bronckhorst het beter gaat doen volgend seizoen.

Denk niet dat Fred nog in de buurt van Rotterdam gaat komen vandaag of morgen.

Natuurlijk moet je hem nu al helemaal per direct wegsturen. Dat had allang moeten gebeuren.
Van Geel mag van mij er direct achteraan die deelt mee in deze afgang.
Hij had fred al bij het aangeven dat hij eigenlijk helemaal geen zin heeft om Feyenoord te trainen eruit moeten sodemieteren en dat was al tijden de winterstop.
Beide eruit!
Het is te gek voor woorden dit en al helemaal omdat ik het zag aankomen en met mij genoeg anderen.
Snap niet dat dit niet gezien werd door de club.

Is er vandaag tenminste nog iets te genieten buiten Tete. Rutten had ik van te voren al een slecht gevoel over, of eigenlijk goed gevoel voor mij, hij heeft niet alleen slecht gepresteerd maar ook nog een knauw aan de opleiding gegeven. De enige speler die onder hem de kans kreeg was Karsdorp en Woudenberg en de laatste veel te weinig. Achanbar bij toeval nog, maar die had allang zijn debuut gemaakt. Boetius wil bv. ook niet meer verlengen.

Kazim, Wilkshere, Boulahrouz en Immers moet je gewoon niet willen en doorselecteren. Nelom vind ik een hele slechte linksback. Centraal staat het wel goed, El Ahmadi en Vilhena ook prima. Haal die Dammers erbij, Manu, Kuyt, Achanbar ook prima.

Ook wel lekker voor Vermeer trouwens, kan hij in ieder geval nog een paar wedstrijdjes meer keepen

17 mei 2015 om 17:59

Ja maar wel op verkeerde posities. Karsdorp is een aanvallende middenvelder. Achahbar een spits of schaduwspits maar geen buitenspeler.

Wilkshere is overigens een prima speler. Wedstrijden met hem was Feyenoord nog in goede doen.

17 mei 2015 om 20:15

Ook nog, blijkt wel dat de samenwerking met de opleiding gewoonweg slecht is. Ik vind dat je een back van het niveau Wilkshere uit de opleiding moet halen wil je die serieus nemen.

17 mei 2015 om 21:55

De back uit de opleiding (lopez Cabral) die is het hele seizoen geblesseerd geweest. Er is geen oneindig potje in de jeugd met rechtsbacks.

Daarnaast onderschat je Wilkshere die bracht eerste helft van het seizoen aanvallend veel gevaar met zijn voorzetten.

ik zeg het al weken, deze opstelling deugd van geen kant !
Toornstra rechstbuiten was een leuke verrassing voor 5 wedstrijden, meer niet !
Boetius linksbuiten zetten terwijl je zo kan zien dat z'n rendement daar te laag is. Immers op 10, want die werkt zo hard! ja om z'n eigen fouten goed te maken.

en dan bij deze opstelling zou je zelfs el Ahmadi er nog uit kunnen laten en voor hem in de plaats Vilhena laten spelen, met als enige opdracht: Ga maar vrij uit voetballen !

Nog een beetje uitleg: Wilkhire omdat je met hem erbij een sterke periode had + Karsdorp toch geschorst is, Achabar omdat dat in een vrij voetballend systeem een geweldenaar is. en Bilal omdat hij verdomme eens echt een kans moet krijgen

Vermeer
Wilkshire
Van Beek
Kongolo
Woudenberg
EL Ahmadi
Clasie
Toornstra
Boetius
Achabar
Bilal

Beelden van de persconferentie van Feyenoord. Rutten bevestigt: ik ga vanavond met Martin van Geel contact zoeken hoe verder.

17 mei 2015 om 17:01

Vervolgens loopt hij ook gewoon weg, wat een grappenmaker. Kerel kan ook nergens voor zijn verantwoordelijkheid nemen.

Feyenoord heeft mijn toto kapot gemaakt... 'both teams to score' anders had ik nu 1140 in mn pocket

Rutte is te groot voor deze Feyenoord selectie. Hoe hij nu reageert is perfect. Hoe de selectie hem heeft laten vallen is meer dan schandalig! Clasie zwaar door de ondergrens al weken en is dus geen geschikte captain! Als deze groep geen inzet toont is het een van de mindere selecties van Nederland. Uitzonderingen zoals Boetius en Vilhena en Van Beek daargelaten die wel over het juiste talent beschikken.

17 mei 2015 om 17:08

Rutte is te groot voor deze Feijenoord selectie?

Rutten was zeker ook te groot voor de Schalke selectie?
Of die van Psv?
Of ben je die actie bij Vitesse vergeten waar hij zich "ziek" meldde?
Nadat hij ook daar kritiek had op het bestuur.
(typisch iets voor notoire opgever/wegloper Rutten)

Nee joh, ik snap dat je het een sympathieke gozer vind of het is je schoonvader ofzo.
Maarre..
Fredje is gewoon geen top-trainer, leuk voor de middenmoot of kelder.
Maar absoluut geen top-trainer.

Heb je zijn prijzenlijst wel eens bekeken?
Welke lijst vraag je je dan af?
Juist ja. Dus dat.

"te groot", geloof je het zelf.

17 mei 2015 om 20:38

Vind je reactie leuk hoor, lekker bijdehand en erg volwassen vooral.
Laat ik er gewoon maar inhoudelijk wat van proberen te maken.

Nee, ben zijn reacties niet vergeten maar ook daar weten we maar één kant van het verhaal. En daarnaast hebben zijn ontslag redenen daar geen verband met hoe het bij feyenoord gaat. Dat zijn selectie hem laat vallen, ligt aan hun, hun werken niet meer hard en denken het allemaal wel te kunnen doen, geen één uitzondering. Nou prima, nu is Fred Rutten weg, en Feyenoord haalt geen Europees. Hebben die zo 'geweldige spelers' prima voor elkaar toch? Feyenoord is weer terug bij af, alleen financieel gaat het beter.

17 mei 2015 om 21:07

Het is misschien wel bijdehand wat ik doe idd.

Maar feitelijk verschillen wij in mening over wie de meeste verantwoordelijkheid draagt voor dit verlies.
Ik heb het dan niet alleen over vandaag he?
Maar over de laatste paar maanden.

Want dat is waar de advocaten van Fred op deze site over beginnen (vandaag), maar we hebben het over de laatste 6-8 wedstrijden.
En helemaal Niks veranderen in het team tenzij er blessures waren..

In de lijn daarvan haal ik de laatste 10 jaar van Fred er ook gewoon bij.
Zelfs jij als voorvechter van Fred zal toch moeten toegeven dat het allemaal best wel matig is wat hij heeft gepresteerd.

Enne.. Als dit verlies allemaal de schuld is van de spelers die hem laten zitten, dan kan je dus ook geen verantwoordelijkheid nemen voor je prestaties he?
Dat is een mooie, toen ze wonnen van Sevilla was het "de hand v Rutten" zeker.. en nu zijn het "de spelers" die hem in de steek laten?

Kom nou.

Maar blijf jij hem maar te groot vinden, je naam is Kishaghazi.
Ik ben benieuwd hoe vrolijk jij bent als je hoort dat Fred Rutten volgend jaar De Boer opvolgt als trainer.
IK denk dat je spontaan buikpijn krijgt maar goed.

17 mei 2015 om 17:31

Het valt me op dat Rutten altijd op een dergelijke manier vertrekt. En het ligt zogenaamd nooit aan Rutten.
Bij PSV en Vitesse was het precies hetzelfde.

ohh mijn middelvinger wordt stijf van Rutten, jezus man niet om aan te zien dit Feyenoordd met zon trainer, had al gelijk mn bedenkingen bij rutten, heeft echt elke ploeg naar de klote geholpen,

Laat Rutten nog maar even zitten, kunnen wij ook nog even profiteren van het drama daar!

17 mei 2015 om 17:11

Ik ben bang dat het ontslag/opstappen van Rutten niks gaat helpen. In zo'n korte tijd is niet ineens alles om te draaien.

17 mei 2015 om 21:50

Ze zouden alvast kunnen beginnen met anders te trainen, direct resultaat: fitte spelers aan de aftrap.

17 mei 2015 om 22:24

Ik geloof er niks van dat dat in 4 dagen effect heeft. Volgens mij moet je die jongens morgen vrij geven, dinsdag bij elkaar laten komen en lekker trainen. Het speelplezier terug brengen, partijtje spelen en dat groepsgevoel terug brengen.

Woensdag is dan de voorbereiding voor de wedstrijd en dan moet er donderdag geknald worden.

In theorie klinkt het leuk, of het ook uit te voeren is, is een tweede.

Wat een drama, dan heb je gewoon 6 kansen om een keer die 3de plek veilig te stellen en dan win je ineens niks meer. De plee offs zullen ze zeker niet winnen. Feyenoord is weer terug bij af.

Geen inzet.
Geen passie
Geen kwaliteit

Geen voetbal.

Niet enkel vandaag maar al 5 wedstrijden op rij. Na de 2 overwinningen tegen PSV & AZ lijkt het wel alsof we het opgegeven hebben, vergeten zijn waarom we voetballen.

5 wedstrijden waaronder Willem 2 & Go ahead en je weet er geen 1 te winnen.

Ik ben niet eens boos maar gewoon diep teleurgesteld. De play-offs kunnen we ook wel vergeten, Vitesse, Heerenveen en PEC zoals we vandaag hebben gezien snijden er zo doorheen.

17 mei 2015 om 19:42

Die gasten zitten er gewoon doorheen. Rutten traint ze volledig verkeerd. Daarnaast kan die man niet motiveren dat blijkt wel. Dat er een keer een mindere pot tussen zit kan, maar 6 potten op rij met zo'n beroerde instelling het veld op komen mag je gewoon mental coach Rutten verwijten.

Misschien ook een keer durven kopen. Ipv bejaarden als Kuyt een keer Ziyech,propper,gouweleeuw,kramer en Bernard Traore in 1 zomer overnemen.

17 mei 2015 om 17:51

Wie gaat dat dan betalen??

17 mei 2015 om 18:10

Degene die de seniele bejaarde flappie Kuyt wil betalen om met een rolator de helikopter uit te rollen

17 mei 2015 om 19:43

Kuyt komt transfervrij tegen een salaris van 6 ton voor 1 jaar spelen. Hoe kan je daar een buil aan vallen?

17 mei 2015 om 18:51

En dan diep de schulden in? Feyenoord moet proberen met weinig middelen goed in te kopen ipv halve aankopen op geluk. Clasie laten vertrekken zou sonde zijn maar geeft je wel kans op transfers. Ziyech, Dijks en Kramer zouden goede aankopen zijn waarbij alleen Ziyech je veel zal kosten. Je houd dan misschien nog geld over voor een goede middenvelder. Overige geld wat je al hebt investeren in een vleugelspeler.

17 mei 2015 om 21:52

Ziyech gaat sowieso niet naar Feyenoord.

Ook Kramer lijkt me twijfelachtig met Kuyt, Kazim , Te Vrede en Achabar als spitsen.

Waarom is Fred niet gewoon eerlijk en zegt hij dat hij er per direct mee stopt.

Was obv het interview vooraf bij de NOS al niet moeilijk om te concluderen dat hij weg zou gaan bij het niet behalen van de derde plek

Dramatisch.. Rutten had weken geleden al ontslagen moeten worden.
2 punten uit 5 wedstrijden..
Feyenoord dat iedere topper (psv Uit gelijkwaardig) de betere was...
Feyenoord dat 5 rondes geleden nog zo goed als zeker was van de 3e plaats, kijkend naar het wedstrijd schema...
En dan dit, het is toch niet te geloven.
Leuk die play offs in met Heerenveen, Vitesse en Pec Zwolle.
Ff de resultaten van het seizoen?
Tegen Heerenveen: 1-1 Thuis, 3-1 uit. (1 Punt uit 2 wedstrijden).
Tegen Vitesse: 1-4 thuis, 0-0 uit. (1 punt uit 2 wedstrijden).
Tegen Pec Zwolle: 2-0 thuis, 3-0 uit. (3 punten uit 2 wedstrijden).
Dat zijn 5 punten uit de 18 mogelijke punten tegen deze tegenstanders.
Resultaten uit het verleden zeggen natuurlijk niks, maar ik zie het somber in.

Ik heb een bloedhekel aan feyenoord en je kunt je dus voorstellen dat ik hier wel om kan lachen. Ook nog al dat gebluf over het aanvallen van de tweede plaats een aantal speelrondes geleden ...

Nou ja, ondanks dat wil ik de Echte feyenoord supporters oprecht succes wensen in de play-offs, ik weet uit eigen ervaring hoe rot je je kunt voelen als het niet echt lekker loopt met je cluppie.

heerlijke voetbalmiddag gehad.

PEC Zwolle dikverdiend gewonnen.

feyenoord viel zwaar tegen en wat is boetius een opgefokt mannetje zeg. beetje stoer doen tegen van hintum.

beste seizoen in de clubhostorie.
hopen we vitesse donderdag ook kunnen verslaan.

17 mei 2015 om 18:40

Ach, Boëtius was niet de enige die opgefokt was. Lukoki was ook lekker bezig..

In ieder geval gefeliciteerd met de dik verdiende overwinning!

Hahaha nederlaag Feyenoord. Geniet nu al van de reacties die gaan komen :"

Ik vind dit oprecht zuur voor het Feyenoord-publiek. Maandenlang stevig op de derde plaats gestaan, maandenlang (van oktober tot februari) nauwelijks te kloppen geweest, in alle topwedstrijden de betere ploeg of ten minste gelijkwaardig geweest en het Europees ook prima gedaan... En aan het einde van de rit sta je waarschijnlijk toch weer met lege handen. Want na deze klap geloof ik niet dat Feyenoord het nog op kan brengen om nog een keer te vlammen in de playoffs.

Boetius, verlengen of opsodemieteren!

Vilhena, opsodemieteren!

Immers, opsodemieteren!

Kazim, banken!

Clasie, huilend als kind van de club voor een camera, maar nog lang niet klaar voor een grote stap, bijtekenen en verbeteren!

Tighadouini, v.d. Berg en Chery halen en knallen in het nieuwe jaar!

Volgens telegraaf is Rutte al weg.
Dus kijken wie deze spelers kan/mag motiveren voor de play-offs.
Was belachelijke actie om Karsdorp rood te geven, want dan had die Clasie ook rood om niks moeten geven.

Zwaar verdiende 3-0 en dan kwam Feyenoord nog goed weg ook. Jammer dat we nu Vitesse krijgen. Ik had liever opnieuw Feyenoord gehad

17 mei 2015 om 19:44

Vitesse speelt vandaag ook matig dus daar is geen pijl op te trekken. Het is wel zo dat alle kleine clubs zich goed op kunnen laden voor een pot tegen Feyenoord.

rutten heeft het nergens goed afgesloten..en feyenoord is al 15 jaar geen top club meer.
maar blijft wel 1 van de mooiste clubs en stadion .

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren