Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Telegraaf: Ajax maakt serieus werk van Luis Suárez

Laatste update:

Ajax maakt serieus werk van de terugkeer van Luis Suárez, zo meldt De Telegraaf. Volgens de krant gaat directeur voetbalzaken Marc Overmars ‘zich vastbijten’ in de Uruguayaanse spits van Barcelona als hij daadwerkelijk op de markt komt. De eerste informele contacten met Suárez en de leiding van de Spaanse topclub zijn inmiddels gelegd, al wordt er benadrukt dat het een lastige operatie gaat worden.

De Telegraaf schrijft dat Overmars voor de terugkeer van Suárez ‘meer hordes moet nemen dan een deelnemer aan de 3000 meter steeplechase’. Er wordt aangehaald dat de directeur voetbalzaken van de Amsterdammers in 2014 al probeerde om Samuel Eto’o binnen te halen, toen Ajax nog niet zo kapitaalkrachtig was als nu. Tegelijkertijd wordt er benadrukt dat de komst van Dusan Tadic en Daley Blind in 2018 ook als onmogelijk werd bestempeld, maar dat Overmars er uiteindelijk toch in slaagde hen allebei vanuit de Premier League terug te halen naar Ajax.

Bevestiging vanuit Barcelona: Ajax sprak weken geleden al met Suárez

De terugkeer van Luis Suárez naar Ajax werd eerder al in Spanje als mogelijkheid genoemd.Lees artikel

Toch zou Overmars met het inzetten op de komst van Suárez de ‘lat nu wel erg hoog leggen’. Het contract van Suárez loopt nog door tot medio 2021 en zijn marktwaarde zou nu op 28 miljoen euro liggen, terwijl Juventus en het Qatarese Al-Arabi eerder ook werden genoemd als gegadigden. Bovendien strijkt de 33-jarige spits nu een jaarsalaris van zes miljoen euro op bij Barcelona, wat betekent dat hij water bij de wijn moet doen om een terugkeer naar Ajax mogelijk te maken. Ajax legde al informeel contact met Éric Abidal, maar zijn hoofd ligt op het hakblok na de 2-8 nederlaag van Barcelona tegen Bayern München in de kwartfinale van de Champions League.

Het is de vraag of Suárez nu al wil terugkeren bij Ajax, waar hij tussen 2007 en 2011 tot 111 doelpunten in 159 officiële wedstrijden kwam. De Uruguayaanse spits heeft er nooit een geheim van gemaakt te willen terugkeren in Amsterdam en onderhoudt nog altijd contact met Ajax-spelersbegeleider Herman Pinkster, die tegenwoordig teammanager van Jong Ajax is. Dat de selectie van trainer Erik ten Hag genoeg aanvallers telt, vormt geen obstakel voor de eventuele komst van Suárez. Omdat Lassina Traoré en Klaas-Jan Huntelaar niet onomstreden zijn, zou er ‘altijd plaats’ zijn voor de spits.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou het toch wel een stunt vinden van Overmars als dit 'm lukt! Overigens ben ik wel benieuwd wat bijvoorbeeld een Huntelaar gaat doen als dit doorgaat, die lijkt dan toch wel aardig buiten de boot vallen.

17 augustus 2020 om 16:41

Nee joh. Gewoon Luque ook nog erbij halen en gewoon dezelfde aanval opstellen als 2006/2007. Easy peasy.

17 augustus 2020 om 17:53

Waarom zou je nou precies een transferverzoek indienen? Traore kan toch verhuurd worden? Huntelaar weet waar die aan toe is, Brobbey is te jong, Tadic op 10. ‘Probleem’ opgelost.

17 augustus 2020 om 18:10

Groningerhopp. Mijn voetbalhart zou zeggen doen, maar mijn verstand zegt:”haal nog twee Anthony’s” van dat geld dat Suarez moet kosten. Ajax heeft altijd sterren gemaakt en niet gekocht. De sterren produceerde men altijd. Een grote ster terughalen is in principe prima maar niet als je er potentieel gezien twee voor terug kunt krijgen. Ik zou het leuk vinden om Suarez weer in de eredivisie te zien maar ik vraag mij af of het “des Ajax” is.

17 augustus 2020 om 16:46

Lijkt mij ook een stunt, maar volgends de tekst verdient Suarez maar 6 miljoen? Dat zal toch wel 16 zijn neem ik aan.

17 augustus 2020 om 17:01

Dat neem ik idd ook aan! Als je kijkt wat voor spelers 6 miljoen of meer verdienen zou het zelfs een schande zijn!

17 augustus 2020 om 17:13

Suarez verdient om precies te zijn 15,08 miljoen per jaar

17 augustus 2020 om 17:41

Netto 6mil pj

17 augustus 2020 om 17:44

@NickSmits ja, want er gaat 9 miljoen bruto vanaf 😂

17 augustus 2020 om 16:59

Bij Ajax moeten we stoppen met alles wat met Barca te maken heeft beschouwen als iets fantastisch. Die vent zit aan een dik salaris en voegt niks meer toe. Barca fans juichen dit nieuws keihard toe en dat zegt genoeg. Vind dit een hele slechte zet van Ajax.

17 augustus 2020 om 17:07

Een slechte zet? Op basis van zijn leeftijd? Hij zit nog steeds in de top 20 spitsen van de wereld imo. Als een 36 jarige Huntelaar hier vanuit invalbeurten al plus 10 goals kan maken, wat kan een Suarez van 33 dan wel niet van uit de basis. Dit zou een fantastische aankoop zijn.

17 augustus 2020 om 17:10

Een slechte zet? Ajax mist juist een echte 9 die ook een hele wedstrijd kan volhouden. Ik zou dit zeker toejuichen al zie ik het nooit gebeuren

17 augustus 2020 om 17:11

Suarez schiet gemakkelijk de hele Eredivisie aan flarden! Daarnaast kan hij ook zeker Ajax Europees van dienst zijn met zijn kwaliteit en ervaring.

17 augustus 2020 om 17:15

En toch vind ik het vreemd. Ik zie weinig wedstrijden van Barca, maar na iedere wedstrijd lees ik hier dat Suarez weer drama was. Die is op zijn retour enz.
Nu lees ik op dit bericht bijna alleen maar positieve reacties.

Zou dit niet vooral met semtiment te maken hebben?

Het lijkt mij een prima aanvulling; voor na dit seizoen. Dan stopt Huntelaar en kan Suarez zijn rol overnemen.

17 augustus 2020 om 17:29

Top voor Barcelona is wel ander niveau dan top voor Ajax. Is toch een spits die er in de 20 maakte voor Barcelona en nog 10 assists ofz gaf. Tuurlijk is hij geen top 5 spits van dit moment meer maar voor een competitie buiten de top 5 is hij klasse. Maar hij is wel degelijk voorbij aan zijn prime en ook qua fitheid nietmeer zo ongenaakbaar als hij eerst was, dit jaar ook voor eerst echte blessure gehad meen ik. Alsnog is hij natuurlijk een goede spits, een van de beste deze eeuw naar mijn mening.

17 augustus 2020 om 17:30

@RonZon, Ik zou zeggen kijk zijn goals dit seizoen er op na. Daar zitten echt nog hele knappe bij, het is misschien niet meer Barcelona niveau, maar hij is zeker van toegevoegde waarde. En voor de Huntelaar rol verdient hij te veel, en ik neem aan dat Suarez gewoon ergens wil spelen of héél veel cashen. Sentiment heerst er inderdaad sowieso, ook bij mij.

17 augustus 2020 om 17:46

Het is natuurlijk wel anders of je tegen Ramos-Varane en Gimenez-Godin speelt of tegen baumgartl-viergever en botteghin-senesi. Ik denk dat een fitte Suarez er lachend 30+ inschiet hier.

17 augustus 2020 om 18:02

Tuurlijk. Maar het is ook anders als je mag combineren met Messi dan met promes

17 augustus 2020 om 18:46

Ajax heeft al genoeg voorhoede spelers.

17 augustus 2020 om 17:13

Laat je daar het contract van ontbinden zodat hij alsnog naar heerenveen kan. Lijkt mij een prima deal haha.

17 augustus 2020 om 17:19

Ja een stunt wel, hij voegt zeker iets toe, maar het probleem is dat we Huntelaar al hebben voor de rol die hij zou moeten vervullen. Ik denk dat Hintelaar een veel betere leermeester is voor de jonge garde omdat hij rustiger en nuchterder is dan Suarez. Suarez blijft z'n Lantijnse temperament houden. Dus daarom denk ik niet dat het op dit moment de juiste versterking is.

17 augustus 2020 om 18:35

Huntelaar kan zijn geld gaan tellen. Ik ben meer benieuwd wat een brobbey gaat doen. Wat is zijn toekomst perspectief ?

17 augustus 2020 om 18:36

Suarez is natuurlijk wel een serieuze voetballer. Maar er zijn ook wel wat aandachtspuntjes. Martin Jol heeft destijds het Ajax systeem moeten aanpassen op Suarez omdat hij niet rendeerde in een 4-3-3 systeem. Wat moet er nu gebeuren? Wat gaat er gebeuren met Traore en Brobbey? Traore zal dan waarschijnlijk worden verhuurd. Verder heeft Ajax meer behoefte aan een middenvelder op de 6 positie dan nog een aanvaller. Maar goed, het zou natuurlijk wel een superstunt zijn van Ajax.

Wat staat er nu meer in het artikel dat eerder vandaag al gepost is? Niks. Helemaal niks.

Ot: Zou het wel een stunt vinden als Ajax hem haalt vind het namelijk nog steeds een van de betere spitsen van dit moment.

17 augustus 2020 om 16:38

Andere, meer betrouwbare bron.

17 augustus 2020 om 16:46

Haha, zodra het bericht de supportersgroep goed uitkomt is de bron ineens betrouwbaar en staat (in dit geval) de Telegraaf ineens niet meer "vol leugens en chagrijn", zoals Ajaxfans over "de krant van Valentijn" zongen. Toch mooi hoe dat kan omslaan als de krant verslag doet van iets wat de fans wel kan bekoren.

17 augustus 2020 om 16:58

De Telegraaf is qua transfers altijd wel accuraat, als het om andere zaken bij ajax gaat niet echt nee.

17 augustus 2020 om 17:15

Ja, die transfer van Donny van de Beek naar Real Madrid bijvoorbeeld. Alleen nog medische keuring nodig. 9 maanden later roepen ze in een bij zin dat Real uberhaubt nooit met Ajax contact heeft opgenomen over Donny van de Beek en dat de zaakwaarnemer slechts zelf de markt is opgegaan. Of dat de Telegraaf zo goed op de hoogte was met hun kop 'frenkie de Jong kiest voor Psg'.

17 augustus 2020 om 17:16

Correctie: inkomende transfers.

17 augustus 2020 om 16:39

De Telegraaf heeft dit gewoon overgenomen van die eerdere bronnen en maakt er gewoon een Nederlands artikel van. Niks nieuws dus

17 augustus 2020 om 16:40

Mwah dit vind ik wel redelijk betrouwbaar. Qua transfers zit De Telegraaf er meestal goed bij in het geval van Ajax. Dat ze (Driessen en ook Verwije wel) alleen maar zeiken en zoeken, is een ander verhaal.

17 augustus 2020 om 16:40

Moet zeggen dat dit artikel van de Telegraaf ook wel erg vaag is haha. En dan doodleuk Premium artikel van maken. Ik bedoel wat staat er nou daadwerkelijk in? Lijkt meer een soort column in een supportersmagazine.

Ik hoop het oprecht. Een van de reden waarom ik voetbal ben gaan kijken.

Ik hoop dat Suarez tijdens deze transferperiode terugkomt naar Ajax. Suarez zie ik vanwege zijn succesvolle Ajax verleden als een Ajax legende en ik denk dat hij de komende 2 seizoenen nog veel kan toevoegen aan Ajax.

Cavani is ook naar Benfica gegaan, dat is nog veel onlogischer dan dit dus zeker niet onmogelijk. Het is eigenlijk wel op allerlei manieren totaal onhandig als ie komt maar toch zou ik als ook maar de kleinste kans zich voordoet een poging wagen. Gewoon nog steeds een topspits, die kans krijg je niet vaak. Probleem is natuurlijk wel de nu al overvolle spitspositie. Hansen en Brobbey is niet zo'n probleem, die zijn pas 18 en hebben toch nog wel 2 jaar nodig om eerste spits te zijn. Traore zal dan wel waarschijnlijk slachtoffer worden, denk dat die overgeslagen wordt en Ajax van Suarez dan over 2 jaar direct doorschakelt naar Hansen. Zonde, maar denk dat Traore het sowieso niet zou redden eerlijk gezegd dus ook prima. Voor Huntelaar verandert er eigenlijk weinig, als Traore vertrekt blijft die gewoon 2e/3e spits. Dus tot zover geen probleem, maar zit wel met Tadic. Vind m eigenlijk te statisch voor de vleugels en op 10 dus wat je daar dan mee aan moet weet ik eigenlijk niet. Misschien wel banken, maar dan voor zowel de spits, de vleugels en de 10 eerste reserve, dan maakt ie waarschijnlijk alsnog heel veel minuten. Zou wel lekker zijn zeg, aanval met Antony, Suarez en Neres en daarachter Promes op 10 en verder vd Beek en Martinez. Of Tadic gewoon op 10, ook niet gek

17 augustus 2020 om 17:14

Ik heb Suarez altijd graag zien voetballen en vindt hem nog steeds een uitstekende spits, maar hier moet je niet meer aan beginnen. Hij is niet transfervrij dus het kost je een transfersom die je niet meer kunt terugverdienen en het kost je zijn salaris. Daarnaast ben ik het met yajax eens: waar gaat Tadic dan voetballen? Wij hebben nu goede aanvallers met Neres, Anthony, Promes, Tadic, Huntelaar. Dan vind ik vanuit de voorbereiding dat Lang een kans verdient, maar ook Labyad laat hele leuke dingen zien. Je hebt dus niet de behoefte aan Suarez. Waar je wel geld aan moet uitgeven is een nummer 6 en eigenlijk een hele goede back. Want Nous en Dest moet je proberen te verkopen en Nico gaat mogelijk vertrekken. Dus ik hoop dat het Overmars niet lukt hoe graag ik Suarez ook zou zien voetballen in het Ajax shirt.

17 augustus 2020 om 17:19

Opzich eens. De positie is al overvol, het systeem moet op m aangepast worden, de planning met jeugdspitsen moet overhoop, het kost een hoop geld terwijl er op andere posities dringender iemand nodig is en weet ik wat voor argumenten je allemaal nog kan verzinnen. Maar toch zou ik het wél doen. Shirtverkoop, bekendheid, niveau van de eredivisie omhoog en gewoon een speler van wereldklasse. Snap al die mensen niet zo die denken dat t niks meer wordt, kijk alleen al naar die goal tegen Bayern. Ja, een 6 is harder nodig (RB toch niet, Dest is toch prima??) maar van mij mag ie komen

17 augustus 2020 om 17:16

Dit doet Ajax Ajax pas als Donny, Promes of Tadic vertrekt lijkt me. Anders wordt het gewoon echt overvol, die Kudus kan er ook wel wat van volgens mij, en ook dat is een aanvallend ingestelde speler. Je kan niet Promes-Lang-Neres-Anthony-Tadic-Suarez-Huntelaar-Kudus allemaal tevreden houden dan

17 augustus 2020 om 17:22

Waarschijnlijk niet nee. Aan de andere kant speel je een idioot seizoen met elke 3 dagen een wedstrijd en zal je ongetwijfeld blessures krijgen. Als je bv met Neres, Suarez en Antony speelt met Tadic op 10 heb je die al tevreden. Lang kan je prima als wisselspeler gebruiken, Huntelaar zal ook niet te veel klagen. Kudus is denk ik gehaald als nr 8 dus dat komt ook goed en die zal het ook accepteren als ie niet gelijk basis staat. Dus valt nog wel mee hoor denk ik, er zal echt veel gerouleerd worden

Ik snap deze deal niet echt, om eerlijk te zijn. Natuurlijk zou Suarez een aanwinst zijn, maar qua senior lid van de selectie heb je al Huntelaar, Tadic kan natuurlijk ook op 9 spelen en dan heb je Traorã© en Brobbey daarachter nog als aanstormende talenten. Maar, toegegeven, als Overmars zich hierin gaat vastbijten zullen ze daar wel een goede reden voor hebben, dus ik ga hier wel een oogje op houden.

17 augustus 2020 om 16:43

Qua senior lid heb je Huntelaar ja. Maar welke TD laat in godsnaam een Suarez schieten omdat ie Huntelaar al als 'senior lid' heeft?! Ik snap sommige mensen hier echt niet hoor. 'basisspeler Barca? Nee doen maar niet joh, die staat Traore en Brobbey maar in de weg. Oh en als hij komt speelt Huntelaar geen 150 maar 80 minuten in een seizoen'. Echt, waar haal je het vandaan.

17 augustus 2020 om 16:48

@comokumdaarom ben jij dus geen TD. Jij gaat alleen af op naam en niet of zo'n jongen daadwerkelijk bij de selectie past en wat toevoegt. Het aantrekken van Suarez is een flinke investering dus die moet het dan wel waard zijn. Ik snap de twijfels van Telsion erg goed. Bovendien zal Suarez niet op de bank willen zitten en lijkt Suarez me niet geschikt voor het systeem van Ten Hag. Ten Hag zal dus een ander systeem moeten bedenken

17 augustus 2020 om 17:17

Gelukkig ben jij geen TD, want Overmars wil dit dus godzijdank wel gaan doen. Even kijken wat we nu hebben: Tadic die er in de spits afgelopen jaar weinig van bakte. Huntelaar die 93 is en niet meer vooruit komt en er zelfs dan nog 10 inschiet. Traoré die totaal niet kan voetballen en Brobbey als talent. Laat dat eens even indalen en kom dan nog eens terug met een reactie. Suarez is basisspeler van Barcelona en heeft dit seizoen veel goals gemaakt. Waarom zou je zo’n winnaar er niet bij willen hebben. En dan durf je ook nog eens Suarez en de bank in 1 zin te noemen? Wat vroeg aan de calvados gegaan zeker, tip: het is geen aperitief, eerst eten voortaan!

17 augustus 2020 om 17:18

Het is zoals @gloryunited het zegt, op zo een leeftijd ben ik toch een beetje huiverig om zo een grote naam voor heel wat geld binnen te halen. Maar volgens mij heb je over het laatste gedeelte heen gelezen.het feit dat Overmars zich zo hard vastbijt in deze deal laat volgens mij zien dat ze bij Ajax wel iets in hem zien. Als ze Suarez weten vast te leggen zou dat een mooie deal zijn, maar als hier niets uitkomt, ga ik er niet wakker van liggen.

17 augustus 2020 om 17:22

Tadic 16 goals 21 assists vorig jaar, echt super slecht ja

17 augustus 2020 om 18:20

De Traore en Brobbey zijn ook nog helemaal niet klaar om eerste spits te worden. Voor Traore zou het zelfs beter zijn om ergens anders minuten te maken. Hij is fysiek sterk maar dat is het ook dan nu.

17 augustus 2020 om 18:54

@gloryUnited als je Suarez kan contracteren moet je dat gewoon doen. Er zijn zeker praktisch wel wat argumenten om het niet te doen maar als je echte ambitie hebt dan kun je niet zo klein blijven denken. Ajax mist bovendien al jaren een echte goede spits. Ik ben trouwens beslist geen fan van Suarez maar als je dan dat doelpunt tegen City ziet man het is nog steeds een echte klasse killer. Met Suarez maakt Ajax een echt statement als het gaat om de Champions league ambities. Denk dat ze dan ook prima kans maken om de eerste fase weer door te komen en mogelijk weer als dark horse ver te komen. Qua investering ik denk dat je het merk Ajax internationaal hiermee een enorm boost geeft en kan bv op lange termijn helpen grotere en beter spelers maar ook uiteindelijk groter talent aan te trekken.

Ik zie hem graag terugkomen bij Ajax natuurlijk, maar ik denk dat als Suárez daadwerkelijk terugkeert bij Ajax dat er dan echt wel wat rond Tadic of Promes moet spelen en dan lijkt Promes mij momenteel het meest aannemelijk, aangezien hij vrij recent is genoemd bij Arsenal en schijnbaar dat Chelsea hem ook in de gaten houdt. Want als dat niet het geval is, dan heeft Ajax echt superveel aanvallers die allemaal goed genoeg voor de basis zijn of momenteel tegen een basisplaats aanleunen. Suárez is dan wel minder dan een paar jaar geleden, maar bij FC Barcelona bleef hij in de afgelopen seizoenen toch zijn goals maken en bleef hij belangrijk. Bij Ajax zal hij ongetwijfeld nog makkelijk meekunnen en zeker in de Eredivisie, terwijl hij in Europees verband ook echt wel zijn aandeel zal hebben voor Ajax. Maar zoals ik al schreef: als Suárez terugkeert, dan denk ik dat Promes waarschijnlijk zal vertrekken en dan zou ik in deze opstelling spelen (zie opstelling).

Onana
Dest
Schuurs
Blind
Tagliafico
van de Beek
Martinez
Antony
Tadic
Neres
Suárez

Hoeveel zou Suarez moeten kosten en hoeveel wil hij inleveren op zijn salaris. Als hij terug naar Ajax wilt is dat wel echt een dedication vanuit Suarez zelf. Overigens is het wel verstandig om hem te halen? Speelt de laatste tijd behoorlijk minder en dan komen zijn nare trekjes weer naar boven. Verder is hij vrij oud. Het wordt dus een flinke investering. De vraag is dan of hij dat geld waar is en ze dan een ronde verder schiet in Europa? Want grootste titelkandidaat is Ajax toch al, met of zonder Suarez. Ik vraag me ook af of Suarez kan renderen in het systeem van Ten Hag waar veel intensiteit gevraagd wordt van spelers. Begrijp me niet verkeerd, Suarez is een geweldige speler maar ik vraag me af of dit daadwerkelijk rendabel is of meer een statussymbool is

17 augustus 2020 om 16:47

Dat ie een minder seizoen heeft bij Barca zegt niets, maar ook niets over wat ie voor Ajax kan betekenen. En dat Ajax de grote titelkandidaat is is natuurlijk ook onzin. Afgelopen seizoen stond je cluppie nog vrij dichtbij. En al waren we de uitgesproken titelkandidaat, we spelen ook CL en daar gaan we het niet redden met Huntelaar, Traore en Brobbey. En indd, als ie op het veld niet rendabel is dan is ie dat wel voor de shirtverkoop, publiciteit en aantrekkingskracht van de club. Het zijn vooral de buitenstaanders die hier echt met absolute non-argumenten komen.

17 augustus 2020 om 16:50

Hoezo is Ajax niet de grote titelkandidaat in Nederland? Dat zijn ze al jaren. Ze hebben by far de grootste selectie en het meeste geïnvesteerd. Natuurlijk is Ajax de titelfavoriet in Nederland. Jouw laatste zin raakt schip nog wal. Juist buitenstaanders kijken hier objectief naar en staren zich niet blind op de naam Suarez.

17 augustus 2020 om 16:59

Het lijkt mij toch dat Ajax, net als vorig jaar, de te kloppen ploeg is. Ajax is de favoriet en Psv, AZ en Feyenoord de outsiders, zeker wanneer er verder langs de uitgaande kant geen transfers meer gebeuren in Amsterdam. Je mag er van uit gaan dat Ajax in de CL weer met Tadic in de spits gaat spelen, dan zijn de vleugels met Neres, Promes en Antony prima bezet.

17 augustus 2020 om 17:01

Een minder seizoen zou niet zo erg zijn, maar hij raakt al 3 jaar geen pepernoot terwijl hij ballen aangespeeld krijgt van Messi.

17 augustus 2020 om 17:02

Nou volgens mij is Ajax titelkandidaat nr.1 Toch zou ik Suarez wel graag zien. We missen een echte spits en Suarez kan zijn intensiviteit nog steeds kwijt. Ook zijn ervaring zal heel veel doen met het elftal en jonge spelers. Zijn scorend vermogen is nog steeds uitstekend. Als je hem kunt halen altijd doen.

17 augustus 2020 om 17:07

zijn ervaringen? Zijn winnaars mentaliteit en doorzettingsvermogen is zeker een voorbeeld voor de gehele eredivisie. Verder is het wel een speler waarbij, ondanks de ervaring, de stoppen nog wel doorbrandde. Weet niet of je alles van hem aan moet nemen

17 augustus 2020 om 17:19

17-18: 33 gespeeld 25 goals 12 assist
18-19: 33 gespeeld 21 goals 6 assist
19-20: 28 gespeeld 16 goals 8 assist

Dit zijn volgens mij geen verkeerde statistieken. Dit is dan alleen La Liga. Mocht hij terugkomen, wat ik niet verwacht, dan ben ik niet bang dat zijn statistieken zullen tegen vallen

17 augustus 2020 om 17:50

Hij raakt al 3 jaar geen pepernoot? Afgelopen 3 jaar 62 goals in La Liga (21 gemiddeld) in iets van 90 wedstrijden. Welke spits haalt zulke cijfers? Buiten Messi en Ronaldo.

17 augustus 2020 om 19:12

@29er ja zijn ervaringen. Of heeft hij geen ervaring bij Liverpool en Barca opgedaan en tegen de beste ploegen en spelers gespeeld? Is dat ook niet wat Tadic en Blind juist gebracht hebben??

Als je Suarez kan halen, op dit niveau iig, altijd doen. Een misselijke vent die vaak weg komt met nare streken, maar wel echt een topvoetballer en een echte winnaar. Naait er nog 30 in in de eredivisie.ajax gaat dan wel een misselijke ploeg krijgen met Tadic die bij elke scheet valt, 30 rondjes draait en een huilgezicht trekt, Suarez die hetzelfde doet en natrapper Tagliafico.

In Spanje zeggen ze zelfs dat Ajax Suarez en ook Vidal wil hebben. Serieus dat verhaal kan dus gewoon de prullenbak in. Ik geloof hier helemaal niks van tot er meer berichten over verschijnen. Ik zie niet in waarom Ajax Suarez zou willen halen gezien het al dringen is voorin en je dan al helemaal ontevreden spelers krijgt. Of traore verhuren. Dan komt er een plekje vrij.

17 augustus 2020 om 16:53

Als je één van de beste spitsen van Europa moet halen moet je dit altijd doen. Qua marketing haal je de kosten er wel weer uit. Hij zal gewoon onze eerste spits worden met Traore als back up. Hoe ouder die wordt hoe meer Traore kansen krijgt om te spelen. Tadoc voor de posities achter de spits.

17 augustus 2020 om 17:01

Was een van de beste spitsen in Europa, een van de beste spitsen in Europa is hij een jaar of twee al niet meer. Al zou hij de Eredivisie nog steeds aan gort schieten.

17 augustus 2020 om 16:54

Welke bron heeft het over Vidal? Want dat kom ik niet tegen.

17 augustus 2020 om 18:23

Waar heb je gelezen dat Ajax Vidal wil hebben dan?

Zijn Huntelaar en Suarez vrienden? Suarez komt me over als iemand die daaraan waarde hecht als hij komt spelen voor Ajax.

Die gaat komen 100% sprak hem vorig jaar bij de Gucci winkel in Barcelona minuut of 5 staan praten en was enthousiast om terug te keren teminste dat is wat ik uit ons praatje opmaakte alvorens hij via de achteruitgang de winkel verliet

17 augustus 2020 om 16:52

Meh denk het niet. Ik werd vanmorgen wakker naast z'n vrouw en die zei me dat hij het nog te vroeg vond, alvorens ik via de achteruitgang het huis verliet.

17 augustus 2020 om 17:45

Je zit verkeerd, je stond bij de Zeeman met Johnny van de Beukering te praten. Kan gebeuren kerel

Wat zou ik dit toch geweldig vinden neres links en die nieuwe braziliaan ben die naam heel even vergeten rechts tadic 10 suarez spits dit voorhoede moet gewoon de erediviese leterlijk en figuurlijk opeten dit zou prachtig zijn

17 augustus 2020 om 17:22

Promes mag weg ajax kan goed geld verdienen aan hem als neres zn oude vorm weer heeft ben ik bang dat promes gaat banken

Goede woordkeuze 'zich vastbijten' in Suarez, meestal is het andersom.on: het zou een geweldige aankoop zijn voor Ajax al ben ik wel benieuwd wat dat geintje zou gaan kosten. Hij is al 33 en heeft dus weinig restwaarde meer.

Lekker wegblijven met zijn bijtgedrag. Goede voetballer, maar dat heeft al mijn respect voor hem teniet gedaan.

Whoop whoop. Leuk voor Ajax maar ook leuk voor de competitie. Los van zijn kwaliteiten is het ook echt een rat. Lekker haten op deze rat! Nog meer reden om de ED te volgen ...

17 augustus 2020 om 17:04

Prima opvolger voor Veltman wat dat betreft dus?

17 augustus 2020 om 17:10

Haha idd, en een mooie aanvulling op Tadic en tagliafico. Nu Cilissen nog terug halen. Als Vertonghen was teruggekomen was het helemaal een rattenteam.

Volgens VI in juni zou Ajax nog een "aanvaller van Champions League niveau" hebben willen halen, maar Ajax zou hebben willen wachten tot ze een aanvaller zouden verkopen. Ik ben benieuwd of er iets is veranderd, of dat er op de achtergrond toch sprake is dat een Promes kan vertrekken.

17 augustus 2020 om 17:11

Als dat inderdaad over Suarez gaat is Ajax er dus al maanden mee bezig. In dat bericht stond trouwens ook dat de seinen voor inkomende transfers tijdelijk op rood stonden, maar een maand later werd Kudus gecontracteerd. Er bestaat dus altijd de kans dat Ajax niet meer wacht tot er verkocht wordt.

Als Suarez naar Ajax komt, dan kan het niet anders dat ze Traore gaan verhuren. Die moet wel gaan spelen en viel vooralsnog wat tegen. Een jaar Traore verhuren aan een Eredivisie club zou hem goed doen. Ik had eigenlijk Tadic als eerste spits verwacht, maar misschien zien ze in Tadic meer een 10. Hopelijk gaan de oefenpotjes aankomende week daar meer duidelijkheid over geven. Hoewel ik Suarez een onsportieve gozer vindt, is het het natuurlijk wel een winnaar met een groot Ajax verleden. Overmars kan een kans wagen, maar het moet niet ten koste van een hoog transferbedrag+salaris gaan.

17 augustus 2020 om 18:42

Maar waar wil jij donny en kudus neer zetten ? Ook dit zijn aanvallende middenvelders die in jouw systeem op 1 van de 3 posities horen te spelen.

Ik zou balen wanneer hij komt! Ik volg barca en ik vind dat hij heel veel minder is geworden, mede door zijn blessures! Ik denk dat ie zal floppen bij Ajax of bij welke club dan ook, is aan het einde van zijn latijn! Vond hem altijd een spits die mede door zijn grinta zijn onverzettelijkheid en inzet erg goed was, dat is nu weg. Het is nooit de meest technisch begaafde speler geweest maar nu is hij wat ouder en eerder klaar dan bijvoorbeeld Huntelaar.

Dit zeg ik overigens als groot Suarez fan! Zijn tijd bij Ajax, Liverpool en beginperiode barca waren super, beste spits van de wereld!!

O en 6 miljoen per jaar? Dan verdiende Ziyech bijna net zoveel, geloof er dan ook niets van.

17 augustus 2020 om 18:28

Zagen we bij zijn goal vs bayern ja. Hij is gewoon goed. Voor Ajax al helemaal en persoonlijk had ik hem meteen aanvoerder gemaakt

17 augustus 2020 om 18:44

Meen je dat serieus ? Een speler die zich niet kan beheersen aanvoerder maken.

17 augustus 2020 om 20:53

Was een prima aanvoerder hoor en is nu mentaal gegroeid

Altijd wel goed te lezen dat Ajax er wel serieus achteraan gaat, kans is niet groot, maar geeft wel aan dat er groot wordt gedacht.

Suarez zou ook op het lijstje van Leeds United staan las ik vandaag, 3 jaar Premier League + een mooi salaris.

Suarez zou ook op het lijstje van Leeds United staan las ik vandaag, 3 jaar Premier League + een mooi salaris.

Zou heel erg gaaf zijn als hij terug naar de Eredivisie komt maar denk dat hij voor een avontuurtje gaat in het buitenland om nog meer te cashen. Tenzij Ajax hem dezelfde bedragen gaat bieden uiteraard

Tja Overmars liet zich destijds enorm piepelen door Eto O. Dat was imo ook totaal geen toegevoegde waarde. Dit wordt uiteraard een zeer moeilijke klus. Wie weet vindt Suarez het toch leuk hier af te sluiten.

Zou echt geweldig zijn mocht het lukken maar verwacht het niet. Iig nog niet. Verdiend nu 15 miljoen per jaar en barca wil er waarschijnlijk nog 25miljoen plus voor hebben. Ik denk dat er nog genoeg interesse van clubs volgen die zulke bedragen willen betalen.

Misschien dat Feyenoord dan tegen Ajax voor een keer John de wolf op kan stellen. Dan is het gelijk afgelopen met die jankende duikelaar

Als die kans er is, moet je 'm gewoon grijpen. Suárez zal de hele Eredivisie aan gort schieten, daar ben ik overtuigd van. Bij Barcelona zag je nog af en toe dat ie echt nog wel kan ballen. Ik denk nog steeds dat het onwaarschijnlijk is dat dit gaat gebeuren, maar tjongejonge hoe vet zou 't zijn als ie terugkeert.

Volgend jaar transfervrij. 2 jaar contract. Tekenbonus 10 mln + 2,5 mln per jaar. (Verdient die alsnog de helft als bij barca) Dit jaar hebben we kjh dus is hij niet nodig kan hij die laatste 15 mln salaris bij barca ook nog binnen harken.

Bestaat dat ene liedje van jaren geleden nog? Kom, hoe heet het ook alweer? Oh ja, koop er nog maar een, koop er nog maar twee. Pffff Ik ben jaloers, maar alleen omdat ik zit te smachten om PSV transfer nieuws.

Heb nog steeds z’n shirt, man wat hoop ik dat dit waar is. 40 goals gegarandeerd. Beste spits voor Ajax

“Zich vastbijten”

Die " Mensenbijter" moet voor het leven geschorst worden!!!!!!!

Suarez OHOHOHO SUAREZ OHOHO! Ontopic: zou echt een stunt zijn van Ajax / Marc. Als je dit kaliber nog weet binnen te halen, ben je goed bezig. Die kan nog makkelijk elders aan de slag.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren