Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Boskamp tipt Blind: ‘Blijkbaar vinden ze België nogal ver rijden in Zeist’

Laatste update:

Stefano Denswil kroonde zich afgelopen zondag tot kampioen van België en in het beslissende duel met Anderlecht stond de 23-jarige verdediger negentig minuten lang op het veld. Denswil heeft zich volgens Johan Boskamp goed ontwikkeld.

/

“Als hij deze vorm vasthoudt, zou hij wel eens de kans in Oranje mogen krijgen, maar blijkbaar vinden ze België nogal ver rijden in Zeist. Dat was eerder ook al zo met Ryan Donk. Die deed het hartstikke goed bij Club, maar kwam nooit in aanmerking voor Oranje”, aldus Boskamp in een interview met De Telegraaf.

Denswil maakte in januari 2015 de overstap van Ajax naar Club en speelde tot op heden 45 wedstrijden voor Blauw-Zwart. Daarin kwam de voormalig jeugdinternational tot drie treffers.

Moet Stefano Denswil worden opgeroepen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ben heel benieuwd.
Heb hem totaal niet gevolgd.
Vond het destijds wel een opmerkelijke keuze dat hij weg moest.
Zo verkeerd speelde hij niet

17 mei 2016 om 11:41

Blind moet echt opzouten met zijn Amsterdamse beil

17 mei 2016 om 11:57

Wat een rare reactie. Denswil heeft een verleden bij Ajax..

17 mei 2016 om 12:08

@ B@rca,

Denswil speelde vanaf zijn 7e bij Ajax en heeft dus alle jeugdelftallen doorlopen. Hij brak ook door bij Ajax en niet Brugge want hij heeft 3 seizoenen in het 1e van Ajax gezeten en speelde in zijn 2e seizoen bij Ajax evenveel als dat hij nu doet in zijn 2e seizoen bij Brugge.

@ jeron,

Hij moest niet weg. Ajax had hem een mooie aanbieding gedaan, maar zijn zaakwaarnemer adviseerde hem om heel lang te wachten met tekenen omdat o.a. Tete en Riedewald doorkwamen vanuit de jeugd. Denswil wou zekerheid op speelminuten omdat hij in zijn 3e seizoen zijn basisplek verloor en koos er uiteindelijk voor om zelf bij Brugge te tekenen (ook een mooie club en ik ben blij dat hij kampioen is geworden, vorig jaar waren ze er ook dicht bij).

17 mei 2016 om 12:14

Speelde in totaal 22 competitie wedstrijden en dit seizoen al meer (24) bij brugge

17 mei 2016 om 12:28

Denswil speelde in zijn 2e seizoen 28 wedstrijden voor Ajax beste Sjaakbanaan.

17 mei 2016 om 12:40

hoeveel waren daarvan inval beurten en dat hij vroeg werd gewisseld ?

17 mei 2016 om 12:57

Denswil was een basisspeler in zijn 2e seizoen. Hij verloor zijn basisplek nadat hij een paar wedstrijden op rij direct verantwoordelijk was voor tegendoelpunten.

17 mei 2016 om 13:05

Denswil speelde in totaal dat seizoen 28 wedstrijden, daarvan waren er 17 in de Eredivisie. Verder zat hij tussen 15 december en 13 maart dat seizoen 10 wedstrijden op rij op de bank, en was er 1 geblesseerd.
Hij speelde 14 wedstrijden in de basis; kan in mijn ogen dus geen vaste basisspeler worden genoemd...

Edit: het waren slechts 17 eredivisie duels.

Nog altijd dom van Ajax om deze jongen te laten gaan. Veel talentvoller dan Veltman en Riedewald. En uiteraard beter dan Viergever. Is bikkelhard in de duels en kan heel goed opbouwen. Die komt er wel!

17 mei 2016 om 09:04

Riedewald? Was dat geen super talent? Ik meende hier vroeger vooral te lezen dat die jongen een gouden toekomst voor zich had. Sowieso vind ik wel dat Nederlanders bijzonder streng zijn voor hun jonge spelers, hoe in NL gebabbeld word over jonge talenten is soms toch raar om te zien als buitenstaander. Zeker als zo'n snaak nog niet eens 24 is maar even een minder seizoen of zelfs twee heeft zie ik toch vaak scherpe kritiek, terwijl die jongens nog hartstikke jong zijn en nog stappen kunnen maken.

17 mei 2016 om 11:21

Inderdaad kijk naar Tielemans. Die doet het momenteel ook slecht. Maar geen Belg gaat roepen dat hij het niet meer gaat maken of dat hij niet kan voetballen. Gewoon tijd geven en vooral nog even bij Anderlecht blijven. Denswil doet het trouwens uitstekend. Stevig, voor een Nederlandse verdediger.

17 mei 2016 om 12:33

Riedewald stond in de jeugd niet zo bekend, heeft de meesten verrast. Veel mensen op de toekomst zagen het niet zo in m maar frankie wel. Denswil werd echt gezien als het supertalent, echt de baas in de jeugd.

17 mei 2016 om 09:13

Zeker niet talemtvoller dan Riedewald, en ook niet beter dan Veltman. We konden hem zeker gebruiken maar de verdediging van Ajax is niet de achilleshiel, kijk daarvoor maar naar het middenveld en de buitenspelers op Younes na.

17 mei 2016 om 11:27

En waarom vind je Denswil niet talentvoller dan Riedewald? Ik vond Denswil in het begin juist een typische Ajax verdediger, eentje met goede opbouw en goede trap en ook verdedigend sterk (compleet). In Riedewald daarentegen zie ik een tweede Urby. Veltman is wel beter, maar is ook ouder.

17 mei 2016 om 12:12

_arsenal,

Riedewald is opbouwend veel beter (niet voor niets ook veel op het middenveld gespeeld) en laat verdedigend minder steken vallen. Denswil verloor zijn basisplek aan o.a. Riedewald en Veltman omdat hij veel momenten had waar hij niet optimaal geconcentreerd was. Hij is dus net zoals van Rhijn.

Denswil viel vooral op omdat hij goed kon opkomen en een mooie vrije trap had, maar verdedigend viel hij wat tegen.

17 mei 2016 om 10:50

Zo dom was het niet. Veltman was basisspeler bij 1, terwijl Denswil bij jong ajax niet eens de beste speler was. Riedewald is 4 jaar jonger, dus die vergelijking gaat beetje mank op die leeftijd. Toen Denswil weg ging, was riedewald net 17 jaar oud..

Hij had alle potentie, maar had een 'het komt wel goed' mentaliteit. Dan moet je als Ajax zijnde een keuze maken. Gezien de ontwikkeling van Riedewald en het afgelopen seizoen van Veltman, vind ik dat geen slechte. Denswil heeft ook in Belgie niet altijd weten te overtuigen en heeft daarom ook vaak zat op de tribune plaats moeten nemen.

Hij komt er ook wel, zolang zijn hoofd de goede kant op staat. Maar toentertijd was de keuze niet heel vreemd. Er waren op dat moment gewoon betere spelers bij ajax.

Tja, zo op het oog lijkt het best vreemd dat Nederlanders die goed voetballen bij een Belgische topclubs zoals Donk, Denswil of Vormer geen kans krijgen bij dit oranje op het huidige niveau.. Maar dat geldt bijv. ook voor een De Roon die het bij Atalanta zeer goed doet en zo'n beetje de beste speler is in een zware competitie. Overigens was dat ook zeer lange tijd zo voor van Dijk die bij Celtic de beste speler was (mindere competitie natuurlijk)..

Dat is weer wat anders dan de voorbeelden die ik noem eigenlijk wel goed genoeg zijn voor Oranje maar we zijn nu eenmaal afgedaald in niveau en het uittesten van zulke spelers is niets mis mee want het is natuurlijk nog wel goed om een zo goed mogelijk presterend team te vormen met Oranje die zich in ieder geval weer plaatst..

17 mei 2016 om 09:10

Hoe bedoel je zo'n beetje de beste speler is in een zware competitie? Bedoel je dat De Roon op zijn positie tot de beste van de Seria A behoort? Want dat klopt echt niet hoor, hij is goed maar op zijn positie spelen er in Italië nog veel die beter zijn. (als je daarop doelde althans)

17 mei 2016 om 09:18

Nee. Ik bedoel dat hij regelmatig 1 van de betere spelers van Atalanta is. Prima presteert in een zware competitie. Er zijn ongetwijfeld genoeg betere middenvelders dan de Roon, bijv. Strootman.. Maar in de situtatie waarin Oranje zit is het niet verkeerd meerdere van dat type spelers (waar de Roon slechts 1 voorbeeld van is) een keer te proberen in een friendly..

17 mei 2016 om 09:23

Ahzo ja dat ben ik helemaal met je eens. Plus De Roon is nog geen 25 en kan ook nog groeien. In Italië worden spelers beter met ouder te worden soms, en zeker op die positie(s). Oranje moet hem meenemen, verzuipt niet tegen sommige echte kleppers in de Seria A, dus dat zegt wel wat.

17 mei 2016 om 10:12

Van Vormer is het terecht. Denswil en Donk spelen echt als beesten. Moderne sterke verdedigers die ook nog eens kunnen voetballen.

17 mei 2016 om 10:24

Een Denswil kan het goed doen in Belgie, maar er zijn op het moment gewoon redelijk veel nederlandse verdedigers die beter zijn dan hem. Een de Vrij en van Dijk zijn allebei duidelijk verder. Dan heb je een Bruma en een Veltman die allebei een super seizoen hebben gedraaid, en zijn er nog toptalenten zoals Riedewald/Hoedt die klaargestoomd moeten worden voor de toekomst. Dat zijn al 6 verdedigers die ik eerder zou oproepen dan een Denswil. Ik zal er nog best een paar vergeten maar dit is zo uit mijn hoofd.

Verder mag een Vormer natuurlijk nooit opgeroepen worden voor het Nederlands elftal. Dan kunnen we ons beter gewoon terugtrekken als voetballand en gewoon met zn alleen gaan vissen ofzo. De Roon moet wel overwogen worden, maar aan de andere kant zijn de opties op het middenveld groot dus valt het te begrijpen. Wat wel in zn voordeel spreekt is dat we niet echt voetballers hebben als de Roon. Als hij nog een stap kan zetten in zijn ontwikkeling zou het me niet verbazen als hij vaste klant wordt bij oranje.

17 mei 2016 om 10:35

Hoe vaak heb je Denswil zien spelen, dit seizoen? Juist ja.

17 mei 2016 om 12:21

Het was al een gevaar dat ik namen op noemde dat er te diep op de namen 'an sich' zou worden ingegaan. Ik bedoel meer dat het goed is om ook goed te kijken naar goed presterende Nederlanders in het buitenland gezien het huidige Oranje..

Was bij Ajax al een groot fan van hem maar De Boer had blijkbaar te weinig vertrouwen in hem

17 mei 2016 om 09:49

Jan Boskamp heeft het over Denswil, niet over Donk. Als hij het over Donk zou hebben dan had ie al zijn geloofwaardigheid verloren van die gast heeft sinds zijn transfer naar Galatasaray niets gepresteerd.

17 mei 2016 om 09:58

Klopt, ik kijk elke wedstrijd van Club Brugge en die nonchalante pipo van een Ryan Donk was absoluut niets voor het nationale elftal.

Vreemde opmerking van Boskamp. Donk speelde zelfs regelmatig als verdedigende middenvelder omdat hij achteraan, als laatste man, een groot risico vormde door zijn nonchalance.

Stefano Denswil is echter wel heel geconcentreerd en sterk bezig en is gewoon beter dan Donk, ik vind ook dat hij wel eens een kans mag krijgen.

Gezien de grote voorselectie en het feit dat Rekik is opgeroepen, hadden Kongolo, Hoedt en/of Denswil ook mogen worden opgeroepen.

17 mei 2016 om 09:32

Rekik is echt een lachertje en weet niet waar dat op gebaseerd is. Van de andere kant volg ik de Franse competitie totaal niet, maar ik zie alleen de naam Rekik voorbij komen als hij weer een blunder had gemaakt of een rode kaart had gepakt. Misschien is dat het lot van een verdediger.

17 mei 2016 om 09:57

Eens, want negatief nieuws is natuurlijk altijd het 'leukst', hoe treurig ook. Hij maakt veel minuten en daarom mag hij er wat mij betreft ook wel bij zitten. Alleen als hij er bij zit, dan verdienen Kongolo (beste verdediger van Feyenoord), Hoedt (basis bij Lazio) en Denswil (kampioen en basis bij Brugge) ook een uitverkiezing. Ook Bruno Martins Indi maakt zijn minuten bij Porto, maar die heeft zichzelf, net als Van der Wiel, een beetje buitenspel gezet door zijn acties in de laatste belangrijkste EK-wedstrijden.

17 mei 2016 om 10:13

Rekik speelt na een lastige start intussen al weer enige tijd zeer verdienstelijk in de basis bij Marseille. Blijkbaar is hij een geliefd doelwit voor kritiek, maar het is altijd zo jammer als mensen maar wat blaatten zonder te kijken of verder te denken. Op whoscored heeft hij in de laatste 4 wedstrijden bijvoorbeeld 2x de man of the match ster gepakt.

Die jongen is pas 21, heeft er inmiddels al meer dan 100 wedstrijden op het hoogste niveau opzitten en speelt al in een grotere competitie. Als hij zo doorgaat en nog enkele stappen weet te zetten dan kan hij gewoon een heel belangrijke speler worden voor Oranje.

17 mei 2016 om 11:36

Na de reactie waar je op hebt gereageerd heb ik nog een andere reactie gegeven waarin ik het iets nuanceer. Ik heb Rekik de laatste maanden af en toe zien spelen, maar Hoedt ook. Dan vind ik Hoedt echt een stuk constanter en bovendien speelt hij in Italie en leert hij 'echt' verdedigen, iets wat onze verdedigers zo af en toe nog eens missen.

Vormer is naar mijn mening ook de moeite om eens te bekijken.

17 mei 2016 om 09:43

Kampioen van Belgie met in de basis Denswil, Vormer en Simons. Je vraagt je af hoe kan dit!
Denswil niet goed genoeg voor Ajax, Vormer niet goed genoeg voor Feyenoord en Simons niet goed genoeg meer voor Psv.

17 mei 2016 om 10:03

1 naam: Michel Preud'homme. Toptrainer.

Koeman moet de juiste speler wel op de juiste positie zetten he. Als je Neymar linksback zet, is het ook maar een matige speler.

Ik snap niet dat echte voetbalkenner als Koeman niet binnen de 3 seconden ziet dat Vormer een pure box-to-box is die moet kunnen lopen en infiltreren. Maar nee, hij gebruikt hem als verdedigende middenvelder? Bizar.

17 mei 2016 om 10:08

Simons is een onmisbare schakel in het elftal. Ja hij speelt vaak anoniem maar als je hem eruit haalt, valt het elftal uit elkaar. Komt er nog eens bij dat Simons bakken ervaring heeft en een echte leider is.

Je moet verder kijken dan zijn spel alleen.

17 mei 2016 om 10:31

"uit elkaar vallen" is een hyperbool, maar hij is tactisch enorm sterk en blijft nuttig, dat klopt.

17 mei 2016 om 13:20

@cojw

Heel eenvoudig, ze zijn een jaar verder en spelen nu in een andere omgeving. Er zijn genoeg voorbeelden van spelers die na hun vertrek bij Ajax ineens het licht zagen en doorbraken. Dat wil niet zeggen dat hetzelfde bij Ajax gebeurt zou zijn, soms moet een speler ook wakker geschut worden.

Vond Denswil altijd geweldig in zijn tijd bij Ajax en vind het jammer dat hij daar niet is doorgebroken. Leuk voor hem dat hij het nu toch best goed doet.

Ook goed dat ze Ryan Donk niet hebben opgeroepen, ik zie hem zelf wekelijks spelen en ik kan gerust zeggen dat Nederland liever beter andere gasten zoals Nouri kan laten debuteren. Als je al in de Süper Lig niet uitblinkt, vind ik dat je nog lang niet klaar bent voor Oranje.

Als je ziet dat sommige veel Eredivisiespelers geselecteerd worden en wetende dat ondertussen er geen niveauverschil meer is tussen de Belgische en Nederlandse competitie, dan is het onbegrijpelijk dat Ruud Vormer niet geselecteerd wordt. Vooral zo iemand als hem die er 100% voor gaat kan Nederland echt wel gebruiken.

17 mei 2016 om 10:22

Als bij Oranje iedereen fit is en in normale doen dan maakt Vormer geen schijn van kans op een basisplek. Zo vreemd is dat dus niet. Bovendien zit er een jongere lichting aan te komen die veel meer potentie heeft dan Vormer. Hij schijnt het uitstekend te doen, maar als Club Brugge je plafond is op deze leeftijd dan kom je mijn inziens niet in aanmerking voor de nationale elf.

Het niveauverschil is competities is inderdaad niet groot, maar zowel in de breedte als in de top is het er nog wel. Ik zie Anderlecht of Brugge niet snel doen wat PSV dit seizoen deed. Daarnaast leiden de meeste onderlinge confrontaties die er toe doen niet vaak tot overwinningen voor de topclubs aldaar. Ik ben nog steeds van mening dat men de boel moet samen gooien overigens. Zou veel leuker zijn! Alleen zullen de degradatieteams daar heel anders over denken.

17 mei 2016 om 10:33

AA Gent kwam dit jaar net zover als Psv, ze worden alleen geen kampioen...

17 mei 2016 om 10:33

"ik zie Anderlecht of Brugge niet snel doen wat PSV dit seizoen deed."

KAA Gent heeft dit jaar gewoon hetzelfde gepresteerd als Psv..

17 mei 2016 om 11:13

Klopt ook inderdaad. Heb het zelfs nog gevolgd! Helemaal vergeten. Al vond ik over het algemeen het niveau dat PSV liet zien wat hoger dan wat ik van Gent zag. En ik heb verder niets met Psv, dus wat mij betreft sta ik er neutraal in.
Een onderling duel zie ik Gent niet snel van dit PSV winnen.

Voor de rest, zoals ik al aan gaf, redelijk kleine verschillen.

17 mei 2016 om 12:14

In potentie misschien wel, maar tijdens de kwalificatie had je hem er toch bij kunnen nemen ? Ik weet niet of je hem gevolgd hebt dit seizoen. Misschien denk je nog aan de Vormer van Feyenoord of zo, maar hij is dit seizoen gewoon 1 van de beste spelers bij de kampioen van België en haalt al een hoog niveau sinds hij bij Brugge is.

Ik zeg niet dat met Vormer Oranje zeker zich zou hebben gekwalificeerd, maar als ik sommige wedstrijden zag dan was het mij een raadsel waarom hij niet voor deze campagne werd geselecteerd.

Zoals hierboven al gezegd heeft Gent hetzelfde gepresteerd en Anderlecht heeft vorig seizoen een goede indruk nagelaten in de CL. Nipt en dom verloren van Arsenal in de heenwedstrijd en in de terugwedstrijd nog gelijkgespeeld na een 3-0 achterstand.

De boel samengooien zou inderdaad wel leuk zijn haha.

Toen ik las dat Club Brugge kampioen van België was, vond ik dat echt ontzettend leuk voor die club. Het was alweer een poos geleden! Toen ik verder las dacht ik oh ja, die Vormer speelt daar nu en oh ja, die Denswil speelt daar nu ook.. Zijn toch twee spelers die niet goed genoeg geacht werden voor de top in de Eredivisie.

Maar toen kwam nog het ergste...simons?! Was die niet al 10 jaar met pensioen? De man is 39 en speelt in een elftal dat kampioen wordt? Wat men er ook van vind, daar kun je in de Europacup straks echt niet mee aan komen. Dan word je grofweg uitgelachen.

Ook bijzonder om te zien dat die rare Waalse trainer het flikt daar. Bij Twente ook totaal mislukt. zo lijkt het toch op een half mislukkelingen legioen uit de Eredivisie, die zich daar goed samengepakt hebben en er een kampioenenteam van gemaakt hebben met zijn allen. Toch razend knap.

17 mei 2016 om 10:45

Alleen al door jouw laatste alinea maak je duidelijk dat jij niet serieus te nemen bent. Preud'homme haalde bij Twente de Supercup en de beker binnen en werd pas op de laatste speeldag bijgehaald door Ajax in het kampioenschap. En dat met een subtopper die in de zomer meer dan een dozijn spelers zag vertrekken na de titel van het jaar ervoor.

En mislukkelingen uit de Eredivisie klinkt ook behoorlijk onrespectvol... Als ze bij Feyenoord zo stom zijn om Vormer totaal verkeerd te gebruiken terwijl die bij Club Brugge wel een hoog niveau kan halen, dan is het vooral Feyenoord dat zich eens voor de kop moet slaan.

17 mei 2016 om 10:51

Op Kalou2005 moet je niet echt letten, hij spreekt wel vaker denigrerend over zowel de Belgische competitie als het nationale elftal. Hij bazelt ook maar wat.

17 mei 2016 om 11:18

Vraag maar eens bij het gros van de voetballiefhebbers hier wat we van Preudhomme vonden. Het was een wilde maniak die maar wat langs die lijn stond te schreeuwen. De Supercup wordt hier niet serieus genomen en is niet meer dan een veredelde oefenpot. De beker kon hij vrijwel niet naast grijpen dat jaar.
Je zegt subtopper, op dat moment was Twente een absolute topclub wat betreft het spelersmateriaal.

Mislukkingen uit de Eredivisie klinkt misschien wat denigrerend, zo is het niet bedoeld. Het is gewoon een feit. Des te knapper dat het daar bij Brugge wel functioneert. Verder was Vormer een zeer bruikbare speler, maar vind ik het nog steeds geen materiaal voor de Eredivisie top. van Ginkel, Pröpper, Guardado, Klaasen, Bazoer, Vilhena en zelfs Kuyt indien spelend als aanvallende middenvelder vind ik meer brengen / talent hebben dan Vormer.

17 mei 2016 om 13:32

Het is helemaal niet ''gewoon een feit'', het is jou mening.
Koeman heeft niet veel fouten gemaakt bij Feyenoord maar Vormer als nummer 6 opstellen en hem vergelijken met Clasie was een behoorlijke misser.

Bij Roda speelde Vormer heel goed als nummer 8, een loper die zowel in de aanval als in de verdediging belangrijk was. Preud homme was dat niet vergeten en dus haalde hij Vormer naar Brugge waar hij hem wel gewoon op die positie neerzet. Dus vrij respectloos en indd denigrerend om hem een mislukking te noemen. Denswil is een ander verhaal, die viel bij Ajax behoorlijk door de mand ( dieptepunt de 5-1 tegen Pec) maar leuk om te zien dat hij zich ontwikkeld heeft tot een goede verdediger bij Brugge aangezien hij de eerste paar maanden bij Brugge die slechte lijn van Ajax doortrok.

Spelers als Vormer en De Roon kunnen wel degelijk wat toevoegen aan het Nederlands elftal, ze brengen mentaliteit en zouden tenminste trots zijn om het Oranje te mogen dragen ipv diva's zoals Vilhena, Afellay, Bazoer en Depay.

Overigens heeft Preudhomme het hier in Nederland gewoon goed gedaan hoor, de Supercup en de beker winnen zijn gewoon twee prijzen. Verder deden ze het dat seizoen heel erg goed in Europa ( kwartfinale EL ) en werd hij de trainer van het jaar.

Zat gisteravond al te bedenken of er niet enkele spelers in het buitenland spelen en nauwelijks in beeld zijn bij mij welke op dit moment (opnieuw) in aanmerking zouden kunnen komen voor Oranje. Had Denswil ook op dat lijstje staan samen met Donk, Büttner, Lens, Aké, Fer en De Roon.

17 mei 2016 om 17:59

Büttner speelt echt wel slecht bij Anderlecht. Een paar redelijke matchen in het begin maar nadien volledig weggezakt.

Bij het lezen van de titel dacht ik eigenlijk dat het om Vormer zou gaan. Denswil heeft goed gespeeld de voorbije maanden, maar een topper vind ik het toch niet. Hij is minder dan Ryan Donk was in zijn tijd bij Brugge, en daar was ik ook niet wild van. Op topdagen heel sterk, maar veel te wisselvallig. Deze Denswil heeft dat ook wel een beetje.

Vormer zou eventueel wel een aanwinst voor Oranje kunnen zijn. Het is een on-Nederlandse speler, met veel duelkracht, grinta en loopvermogen op het middenveld. Hij scoort ook vrij gemakkelijk als opkomende man. Eens testen kan geen kwaad, zou ik zo denken.

17 mei 2016 om 11:20

Dacht ook dat het om Vormer zou gaan, die heeft zich erg goed ontwikkeld bij Club Brugge. Hij is echt niet minder dan een Klaassen.

17 mei 2016 om 11:53

Ik wist dat het over Denswil zou gaan want Boskamp had al eerder bij VI veel lof voor Denswil. Sowieso is Boskamp een mooie man want hij doet niet moeilijk om Ajax of ex-Ajax spelers te bewieroken als Feyenoord man (tegenover you know who).

Frgiooo hij is heus wel minder dan Klaassen al is het alleen maar omdat Klaassen veel meer scoort en assists levert. Heeft er dit seizoen alweer 15 inliggen in minder wedstrijden, Vormer komt nog niet eens op de helft. Waarom je Klaassen eigenlijk opnoemt vind ik trouwens vreemd want hij zit er zelf ook niet zovaak bij (al dan niet zelf afgemeld).

Ook niet onbelangrijk: zijn drie kompanen in de Brugse verdediging - Engels, Meunier en De Bock (reserve) - zijn opgeroepen voor de Rode Duivels. Denswil Engels is overigens veruit het beste CB paar in de Belgische competitie. Dan is het toch echt niet vergezocht dat hij in aanmerking zou moeten komen voor Oranje.

hij voetbalt toch niet bij Ajax nu dus bang dat het dat niet gaat worden

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren