Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Boerrigter niet onder de indruk van Bojan: 'Ik heb hem niet gezien'

Laatste update:

Ajax versterkte zich voor het nieuwe seizoen met Mike van der Hoorn en Bojan Krkic en de verdediger en aanvaller maakten afgelopen zaterdag tegen RKC Waalwijk hun debuut. Bojan deed slechts een klein halfuurtje mee en kon zich in die periode niet onderscheiden. Derk Boerrigter, zelf goed voor een hattrick tegen RKC, was dan ook niet onder de indruk van zijn nieuwe concurrent.

/

Ajax won met 5-1 van RKC, maar Bojan had daar geen aandeel in. "Ik heb hem niet gezien", zei Boerrigter tegen RTV Noord-Holland over de Spanjaard. "Hij stond in de spits, maar misschien heb ik niet helemaal goed op zitten letten. Ik heb hem niet veel aan de bal gezien. Maar Bojan is een huurling en er zal best veel voor hem betaald zijn. Ik neem aan dat hij dus gewoon gaat spelen. Waar dat is, dat is aan de trainer."

Frank de Boer was zaterdag nog erg positief over Bojan, die het in de ogen van de coach goed gedaan had: "Je ziet dat hij een rasvoetballer is", zei De Boer tegen FOX Sports. "Hij is altijd in beweging en ik denk dat we nog veel plezier aan hem gaan beleven."

Bojan Krkic viel me tegen RKC Waalwijk tegen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Boerrigeter ik heb jou al een jaar lang niet gezien hoor. Dat hij nog vertrouwen krijgt van de Boer, snap er echt niks van. Zodra Bojan op niveau is dan mag Boerrigeter zijn veters niet eens strikken.

15 juli 2013 om 16:34

Als De Boer Boerrigter eens op zijn normale positie gaat neerzetten is het gewoon de beste linksbuiten in Nederland. Op rechts bakt hij er inderdaad weinig van maar dat is niet volledig zijn schuld.

15 juli 2013 om 16:38

Ik weet niet of je dan hebt op zitten letten maar Boerrigter heeft vorig seizoen wel degelijk linksbuiten gespeeld.
Toen liet hij het daar wederom niet zien, ik geef dan ook gewoon de voorkeur aan Fischer die wel de potentie heeft om een wereldtopper te worden.

Boerrigter kun je uitstekend gebruiken als je voorstaat met een counter of zo, hij zal dus genoeg minuten maken denk ik maar voor de basis komt hij te kort op het moment.

15 juli 2013 om 16:40

Wat zeg jij nou?

Boerrigter is en blijft een goede linksbuiten. Hij heeft de pech gehad dat hij een irritante en lange rugblessure heeft gehad en zodoende kwam Fischer eerder dan verwacht en die heeft zich afgelopen seizoen bewezen..

Hij zal nooit beter worden dan Fischer maar hoe hij nu over Bojan praat... Zo was Boerrigter zelf ook een jaar lang bezig zijn vorm te vinden... Pas halverwege de 2de seizoenshelft zag je soms de oude Boerrigter voorbij komen.

Dus dat hij nu zo min doet tegenover Bojan... Dan snapt Boerrigter het even niet meer. Want waar Bojan nu is... zo enorm uit vorm was Boerrigter voorheen ook

15 juli 2013 om 16:42

Een paar wedstrijdjes aan het begin ja, maar verder nauwelijks. Na de winter heeft hij praktisch altijd op rechts gestaan.

15 juli 2013 om 16:45

Hij zegt hier helemaal niets verkeerd, alleen is de quote heel erg mooi uitgezocht. Als Bojan bijna geen balcontacten heeft gehad dan is het niet raar dat je zegt dat je hem niet hebt gezien. Hij zegt nergens dat Bojan een slechte voetballer is, alleen dat hij redelijk onzichtbaar was in de wedstrijd.

15 juli 2013 om 16:53

Ik heb ook zeker op zitten letten en Boerrigter heeft vorig jaar amper links buiten gespeeld. De keren dat hij in de basis mocht starten was op rechts. Hij zal een enkele keer op links zijn begonnen of in mogen vallen.

Hij had inderdaad geen goed seizoen. Maar elke speler heeft wel eens een minder seizoen. Ajax zal er zeker goed doen om zijn contract te verlengen.

15 juli 2013 om 16:54

wat een gare reactie, damned gek..
zou derk graag willen, dat ie de beste linksbuiten van ned is..

15 juli 2013 om 17:00

Wel in de Eredivisie, samen met Tadic en Chadli. Was in zijn debuutseizoen onstopbaar, geweldige tandem samen met Janssen. Helaas gooide die rugblessure roet in het eten, die hem aan het begin van vorig seizoen nog altijd parten speelde. Heeft om die reden nooit het volle vertrouwen gehad en als rechtsbuiten is dat vertrouwen echt afgezakt naar het dieptepunt. Maar geef hem het onbetwiste vertrouwen en de tijd en dan is hij nog wel een slag beter dan Fischer op dit moment als linksbuiten is (al kan laatstgenoemde natuurlijk vele malen beter worden dan Derk)

15 juli 2013 om 17:05

http://www.rtvnh.nl/sport/111515/ajax+wint+oefendu...

Voordat alles opgeblazen wordt en verkeerd wordt overgenomen, hier de bijbehorende interview.

15 juli 2013 om 17:32

@azalkmaar2

Ik vind het totaal niet netjes van Boerrigter om überhaupt zoiets te zeggen over je teamgenoot, concurrent of niet. Je geeft aan dat hij niets verkeerds zegt, maar als je aangeeft: "hij stond in de spits, maar misschien heb ik niet helemaal goed op zitten letten", dan getuigt dat gewoon van weinig respect. Dit komt bij mij met een negatieve lading over. Hoe bedoel je, niet goed op zitten letten? Het is toch je concurrent?

Daarbij moet Derk eens een goeie spiegel kopen van zijn salaris en er uren naar gaan staren, want die gozer heeft (blessure of niet) totaal niks laten zien sinds dat ie bij Ajax zit.

In zijn debuutseizoen liepen de eerste 12 wedstrijdjes goed, maar daarna heeft hij over van alles en nog wat geklaagd.

Het lag/ligt altijd ergens anders aan bij die jongen. Je bent snel, dat is hartstikke leuk voor je Derk, maar voetballende kwaliteiten heb je nodig om een basisplek te veroveren EN behouden.

En dan kunnen mensen doodleuk zeggen: ja, hij staat niet op z'n favoriete positie. Maar blijkbaar vindt De Boer hem niet goed genoeg als linksbuiten. Viktor Fischer is ook gewoon veel beter en misschien zelfs sneller als Boerrigter.

Frank, verkopen die handel.

15 juli 2013 om 17:57

Als Bojan in de spits stond is het dus geen concurrent. Boerrigter is wel degelijk goed genoeg als linksbuiten, alleen heeft hij daar nu Fischer voorzich.

15 juli 2013 om 19:56

Hohoho niet zo kort door de bocht. Ik zal beginnen met te zeggen dat ik een diehard Ajacied ben. Voor de volledigheid.

Toen Boerrigter bij Ajax kwam speelde hij beresterk. In 23 wedstrijden scoorde hij 10 maal. Als linksbuiten! In zijn eerste jaar! Hij kwam van rkc, geen subtopper. Ik durf zelfs te veronderstellen dat Fischer niet zoveel wedstrijden zou hebben gespeed als Boerrigter fit was gebleven.
Hij is pijlsnel, een goed linker- en rechterbeen, kan scoren, heeft een voorzet in huis en f\ysiek aardig sterk.

We moeten zo'n speler niet meteen afbranden. Bovendien heeft hij weldegelijk een heel aantal keren rechtsbuiten gestaan afgelopen seizoen. Ik heb een seizoenkaart en ik heb dat gezien. Wanneer een speler nog niet topfit is, is het vooral heel lastig om op een andere positie te moeten spelen.

Bottom line is, geef die speler nog een jaar en we zullen zien. Nu al afbranden is wat al te gemakkelijk. Als ie fit blijft en vorm krijgt, kan hij weleens heel belangrijk voor ons zijn.

15 juli 2013 om 20:57

Hij stond inderdaad in de spits, maar dat betekent niet dat ie alleen daar gaat spelen.

Messi is ook eigenlijk een vleugelspeler, toch?

RvP is ook begonnen als vleugelspeler, toch?

Misschien wil De Boer hem wel omtoveren als vleugelspeler?

Citaat: Derk Boerrigter, zelf goed voor een hattrick tegen Rkc, was dan ook niet onder de indruk van zijn nieuwe concurrent.

Met andere woorden, het moge duidelijk zijn dat Bojan gewoon een concurrent is.

15 juli 2013 om 21:44

Frank is ook zeker niet tevreden over hem een aangezien hij nu wel een topspeler daar neer kan zetten is de keus gauw gemaakt.

Overigens vind ik dat je boerrigter over de eerste 12 wedstrijden wel tekort doet. Hij had daar namelijk echt een goede vorm te pakken en rendeerde zelfs goed in de CL. Dat moet dan ook gezegd worden.

16 juli 2013 om 04:59

Numbernine.

Topspeler? Bojan? Sorry hoor, maar die heeft ook nog heel veel te bewijzen. Boerrighter mag dan een jaar al weinig hebben laten zien, Bojan raakt al twee jaar geen pepernoot. En dan is Boerrighter nog een half jaar geblesseerd geweest in het totaal.

16 juli 2013 om 08:06

Hij had inderdaad een geweldig seizoendebuut. Maar zoals jij al zegt is hij na zijn rugblessure nooit meer teruggekomen op zijn debuutniveau.
Het lijkt wel of hij zich steeds inhoudt en er niet voor de volle 100% de wedstrijden in gaat. (of dit nou bewust of onbewust is)
Misschien speelt angst ook een part, bang dat zijn blessure terugkomt.

on: DB is gewoon gevraagd wat hij van Bojan vind en hij heeft zijn mening gegeven aan de hand van de gespeelde wedstrijd. Hij speelde zelf een uitstekende wedstrijd en je zag dat Bojan nog zoekende was. Wat niet gek is in een eerste wedstrijd. Bojan is natuurlijk niet alleen voor hem concurentie. (al zal hij wel de eerste optie zijn ben ik bang.)

16 juli 2013 om 10:21

lannister, hier geef ik je volledig gelijk in, we moeten boerrichter zeker niet afbranden, hij is goed genoeg voor ajax, alleen moet hij nu weer op dat niveua terug komen waar hij op zat.

Alleen vindt ik het jammer dat hij zich zo uitlaat over zijn nieuwe collega, dit is niet netjes. Maar het ligt er ook weer aan wat de media gevraagd heeft en hoe ze het uitdrukken.

15 juli 2013 om 16:35

Bojan heeft nog lang niet het niveau gehad dat een ander zijn veters mag strikken.

15 juli 2013 om 16:38

Haha inderdaad, het enige wat ik nu zie is een jaloerse Derk!

15 juli 2013 om 16:38

wat een verschrikkelijke gast is deze jonge aan het worden... frank zal dit hem ook niet in dank afnemen (mocht dit waarzijn) wie denkt hij wel niet wie hij is, we hebben hem al een jaar niet meer gezien, en nog heeft hij een grote mond, waar haalt hij het lef vandaan! Bojan is uitvorm en zonder wedstrijd ritme nog een paar klasse beter als deze derk in vorm, beetje jaloers denk ik, snel verkopen deze jongen!

15 juli 2013 om 16:48

http://www.rtvnh.nl/sport/111515/ajax+wint+oefendu...
Hier is het filmpje te zien...

Wat een arrogante gast... Met z'n stalen gezicht die reactie geven...

15 juli 2013 om 17:59

bedankt voor het filmpje, ongeloofelijk die jongen zeg, helemaal vol van z'n eigen.
Hoop hem snel te kunnen uitzwaaien, en dan nog zijn laatste zinnetje in zijn intervieuw over het feit dat ajax 2 wedstrijden op 1 dag speelt. ''wel een beetje zuur natuurlijk, maar dat zijn meestal die jonge jongens, en die moeten der eigen nog bewijzen.'' want meneer boerrigter hoeft dat natuurlijk niet, die is zo goed dat die zijn eige niet hoeft te bewijzen... ach hij was iig erg blij dat hij na de wedstrijd tegen rkc lekker na huis kon, zegt al genoeg over de mentaliteit van deze jongen.

15 juli 2013 om 16:40

Misschien is het handig om eerst dat interview te gaan bekijken, want in dit artikel komt Derk wel heel erg arrogant over terwijl hij het misschien niet eens zo bedoelde.
Mocht hij het wel zo bedoelen dan vind ik dat hij beter zijn commentaar voor zichzelf moet houden want als er 1 iemand amper wat heeft laten zien dan is hij het. Mede door blessureleed uiteraard maar dat is geen smoes.

15 juli 2013 om 16:43

Nou, heb net even gekeken...

heb het interview niet kunnen vinden...
Zag wel een Denswil die gohttp://www.rtvnh.nl/sport/111605/naaktfotos+van+... is met ploppen en met balletjes

15 juli 2013 om 18:08

Even naar beneden scrollen en daar zie je het filmpje

15 juli 2013 om 19:41

Hierbij het filmpje. Hij staat onderaan de pagina:

http://www.rtvnh.nl/sport/111515/ajax+wint+oefendu...

15 juli 2013 om 19:48

Thanks voor de link.

15 juli 2013 om 16:44

Dat laatste weet Derk ook maar al te goed! Dat is misschien ook de reden dat hij nu een beetje van zich af wil bijten, want hij weet dat het voor hem wel een beetje einde verhaal begint te worden bij Ajax.

15 juli 2013 om 16:47

Onzin dat nieuwelingen omdat ze een grote naam hebben gelijk de voorkeur krijgen boven gevestigde spelers. Overigens heeft Boerrigter het eerste jaar uitstekend gepresteerd en heeft hij zelfs nog een uitnodiging van het Nederlands elftal gehad. Direct daarna liep hij met zijn rug te kwakkelen en dit seizoen heeft hij het inderdaad moeilijk gehad.

Zo'n jongen heeft een beetje vertrouwen nodig, je ziet in de voorbereiding nu weer dat hij een goede voetballer is.

15 juli 2013 om 16:53

zuiver !

15 juli 2013 om 20:45

Inderdaad , Boerrigter moet eens zijn klep dicht houden begint een rotte appel gedrag te tonen !
Is de laatste weken alleen maar negatief in het nieuws geweest en alles en iedereen is schuldig behalve hijzelf aan zijn toch echt eigen falen? Die gozer moet eens zijn mond houden en gaan presteren dan mag ie zijn mondje weer open trekken vooralsnog heeft ie echter geen recht van spreken en zijn dingen zoals dit afkraken van een teamgenoot taboe meneer Boerrigter !

We hebben Boerrigter een compleet seizoen niet gezien en Bojan 20 minuten niet. Beetje zinloze opmerking van Boerrigter.

15 juli 2013 om 16:36

Zal de boer hier nog op reageren?, dan kan het nog een flinke soap worden

15 juli 2013 om 16:44

@ Garudaap,

Inderdaad, Derk Boerrigter heeft bijna 'n compleet seizoen niets laten zien bij Ajax en Bojan in vorm is minstens twee klassen beter dan Boerrigter.

Het enigste goede moment van Boerrigter die ik kan herinneren, was zijn goal tegen Psv, maar voor de rest stelde het helemaal niks voor.

Bojan heeft 'n paar lastige jaren gekend, maar bij AS Roma heeft hij het niet zo slecht gedaan, vind ik. Met 33 wedstrijden en 7 goals.

Verder heeft Bojan bij FC Barcelona ook niet eens zo slecht gepresteerd, maar door de concurrentie heeft hij zich ook niet echt kunnen laten zien. In de wedstrijden die hij speelde bij FC Barcelona, speelde hij wel redelijk tot vrij goed.

15 juli 2013 om 18:01

twee klasse? maak er maar minimaal 4 van, derk komt niet in de buurt van een bojan in vorm. In potentie een wereldtopper, waar derk in potentie een goede speler voor ajax is.
Hij is zo vol van zichzelf, verschrikkelijk.

wtf.. heeft hij dat letterlijk zo gezegd?? Dat is niet erg verstandig...

15 juli 2013 om 16:38

ja ik vraag me ook af of het letterlijk gezegd is of dat het maar weer eens flink uit zijn verband is getrokken, zijn ze tegenwoordig ook aardig goed in....de media.

15 juli 2013 om 17:39

Heeft ie heel letterlijk gezegd op rtvnh. Terug te zien op hun site ook. Zit dat hele interview te janken trouwens als een vedette. Ongelofelijk na zo'n seizoen.

wat een triest geval is die boerrigter. altijd janken en nu dit zogenaamde vedette gedrag. donder een eind op man, ga bij rkc voetballe ofzo!!!!1

Ik begrijp dat Boerigter graag basis wil spelen en niet geheel gelukkig is met hoe dingen op het moment voor hem gaan bij Ajax. Maar dan is dit alsnog een erg belachelijke en oncollegiale opmerking naar een nieuwe jongen die net bij de ploeg is. Dit hoor je niet in de media te roepen vindt ik.

15 juli 2013 om 20:48

@freakvoetbal , juist ! ben het helemaal met je eens ! Die gozer moet leren zijn mond te houden en gaan presteren ! Zo niet , opzouten maar .

Derk, met deze woorden maak jij Ajax en Bojan compleet belachelijk. Tijd om je even terug te zetten op de bank. Want die denk nu dat die heeft gemaakt.

15 juli 2013 om 17:36

Boerrigter maakt vooral zichzelf belachelijk. Ik kan mij niet zo druk maken om wat Derk vindt. Als hij zo doorgaat, zal Frank wel ingrijpen.

Boerrichter maakt een hattrick tegen een zeer verzwakt Rkc. Waar zijn doelpunten niet echt zijn verdienste was, maar meer onkunde van de zwakke doelman van Rkc. En heeft meneer alweer praatjes. Valt me opvallend vaak op dat als hij niet speelt, hij veel zeurt in de media. Als hij wel goed speelt krijgt hij al meteen weer praatjes. Laat eerst maar voor langere tijd weer wat zien!

Over Bojan, ik vind het helemaal niet gek dat hij niet zoveel laat zien nog. Die jongen had er 1,5 training op zitten en speelde ze eerste oefen wedstrijd. Laat Bojan nou eerst rustig mee trainen en gewend raken aan de groep, speelstijl en Nederland. En dan gaan we hem beoordelen.

15 juli 2013 om 16:38

En de leukste is nog, Bojan deed mee met spelers die normaal 2 of meeste 3 keurs zijn.

15 juli 2013 om 17:56

Dit lijkt me veel te makkelijk, hoe je het ook bekijkt ik vond hem een van de betere van het veld..

Volgens mij heeft hij vorig jaar matig gespeeld maar kwam hij ook terug van meerdere blessures.

Jammer dat men hier het goede jaar van daarvoor al weer vergeten is, ik hoop dat hij dit jaar dat niveau weer gaat halen.

Boerrighter wil wel erg graag spelen he hahaha.
Wat een naaier zeg.

Wat een grote b*k van een middelmatige speler, zo spreek je niet over je teamgenoten, en zeggen dat ie waarschijnijk gaat spelen omdat hij duur is

zwakkeling deze boer

15 juli 2013 om 16:36

Waarom? Hij kan toch gewoon eerlijk zijn dat hij hem nauwelijks heeft gezien? Als hij echt weinig balcontacten heeft gehad dan is het gewoon een normaal antwoord. Hij zegt nergens dat hij niet kan voetballen.

15 juli 2013 om 16:48

omdat boerrigter aangeeft dat Bojan wss basis gaat staan(cq boerrigter dus niet, hij ziet dat hij die concurrentie strijd gaat verlieze)
als reden geeft boerrigter aan dat er veel voor bojan is betaald. zichzelf een beetje indekken bahbah

15 juli 2013 om 16:49

Het ligt allemaal aan de manier van vraagstelling. Deze word natuurlijk niet vaak in het artikel geplaatst. Zo om een aantrekkelijkere titel te kunnen plaatsen.

Ik weet nou niet precies of boerrigter hier nou grappig probeert te doen of dat hij echt een sneer uitdeelt, maar laten we voorop stellen dat het niet heel handig is om te zeggen zeker net nadat je een hele goede wedstrijd speelt in het seizoen dat je een contract moet verdienen en sommigen tenminste al iets positiever over je praten. Maar ach, hij mag zeggen wat ie wil he.

Hoop voor hem dat zijn woorden wat verdraaid zijn door de media. Dit is niet slim om zo te zeggen..

15 juli 2013 om 16:40

Waarschijnlijk is er gevraagd of hij Bojan al mooie dingen heeft zien doen. Waarop Derk heeft geantwoord dat hij dat/hem nog niet gezien heeft.

15 juli 2013 om 16:40

dat hoop ik ook heel erg voor hem, anders kan hij snel ruimte gaan maken voor andere jongens, laat hem maar lekker in de JL gaan ballen of in de Segunda division oid, wat een praatjesmaker zeg, heb er een beetje genoeg van.

15 juli 2013 om 16:42

Laten we er nog niet teveel van vinden. Wellicht reageert Derk hier vandaag nog op. Kan altijd zijn dat er iets over Bojan is gevraagd en zijn antwoord verdraaid is (zoals znathan aangeeft).

15 juli 2013 om 16:47

dat hoop ik voor hem, maar hij is de laatste tijd (laatste jaar) altijd in het nieuws met zijn mond, dat hij zijn voete maar weer eens laat spreken. verder kan ik het me eigenlijk niet voorstellen dat je zo over een teamgenoot praat maargoed,

15 juli 2013 om 18:17

Staat gewoon op film op rtv NH. Is echt niks aan verdraaid of zoiets. Met het gezicht dat ie trekt komt het alleen maar arroganter over. Net als zijn hele gejank trouwens in dat interview.

Maakt keer een hatrick en direct praatjes! Terug naar de tribune zou ik zeggen

hij maakt een hattrick tegen RKC aalwijk en hij denkt gelijk dat hij boven alles en iedereen staat, straks zegt hij nog dat hij speler/trainer moet worden van ajax omdat die frank de boer er niks van kan.

15 juli 2013 om 17:37

En het is ook nog eens in een oefenwedstrijd en zegt dus helemaal niks. Ik denk dat ie op de bank beland, dan kan hij volgend seizoen ook naar Benfica. Daaaaaag.

Nogal triest dit! Vooral de opmerking over dat hij wel zou spelen omdat hij veel geld gekost zou hebben. Dat heeft de Boer echt bewezen ja dat hij altijd dure aankopen laat spelen door Suljemanie en El Ham niet te laten spelen.... Boerrigter tijd om te gaan knul!

Lijkt me serieus heel raar als die dit zo geroepen heeft, is nou niet echt goed voor je positie in de groep lijkt me...

Lekkere eerlijke reactie van Boerigter. Ipv een hart onder de riem steken lijkt het meer een mes in de rug. De nieuwe teamchef heeft gelijk werk aan de winkel.

Ach Bojan... Je kan rustig stellen dat hij zowel in Roma als bij Milan faalde.

Ajax lijkt me echt zijn laatste kans.

Waarom zegt hij dit? Wil hij soms meteen vertrekken ofzo? Als je je zo uitlaat over je medespelers, kun je club je maar beter meteen op transferlijst zetten. Tjongjonge zeg, wat een arrogante opmerking.

Boerrigter is zich gestaag aan het ontwikkelen als de rotte appel in deze zo frisse selectie. Totaal geen zelfkritiek, zeurt regelmatig in de richting van de technische staf, trekt openlijk de keuzes van De Boer in twijfel en is bij deze dus ook nog een zéér oncollegiaal. Tel daar nog bovenop dat hij een jaar lang - waarin De Boer erg geduldig met hem was - werkelijk niets heeft laten zien. Deze jongen heeft het wat mij betreft volledig verbruid.

Waarom heb ik het vermoeden dat Boerrigter aast op een transfer?

Hier een beetje een collega afzeiken, terwijl het voor hem zelf meer dan anderhalf jaar geleden is dat hij een goede wedstrijd heeft gespeeld.

Zo te zien is de functie van rotte appel in de selectie van Ajax in ieder geval ingevuld.

Ik geloof niet helemaal dat Derk dit daadwerkelijk gezegd heeft? Als dat wel zo is moet deze man heel snel ff een spiegel gaan zoeken.. Zucht....

'wat een arrogante uitspraak!
Boerrigter is zelf één van de grootste prullen in de selectie van Frank de Boer. Ik snap ook niet wat er nog in hem wordt gezien. Hij is alleen redelijk snel en heeft een redelijk goede voorzet. Zodra hij wat met rechts moet doen is het een mager vinkje die niets kan...

Daarnaast maakt die zich met dit soort opmerkingen niet echt geliefd in mijn ogen.

Bojan heeft tijdje niet gespeeld. Hij speelde nu half uur mee. Dan zeggen van: ja er is veel betaald voor hem dus hij zal wel spelen. Ik hoop dat Bojan hem na 5 wedstrijden Eredivisie de mond snoert en Boerrigter het hele seizoen op de bank houdt.

Ik zou zelfs Tobias Sana nog eerder de kans geven dan deze Boerrigter. Bah, wat een arrogantie van een zeer matige en beperkte speler...

Zegt de man van glas

Boerrigter heeft honderdduizend kansen gehad en gaat nu populair doen na een paar goals in een oefenpotje. Siert hem echt niet. Zin eerste seizoen was goed maar ik heb afgelopen seizoen vaak gezien, en speelt heel veel voor zichzelf. Iets lukt niet en je ziet z'n verontwaardigde gezicht. Hij moet gewoon presteren en niet bijdehand gaan lopen doen. Lijkt me een storende factor op deze manier.

De eerste scheurtjes zichtbaar in de Ajax-eenheid?
Nou dat belooft wat als het nu al begint na 1 wedstrijd. Maar ja, Boerrigter zal wel frustraties hebben na zo'n seizoen. Hoop dat Bojan het waarmaakt, is leuk voor de Eredivisie.

whahahha Derk wat hebben we van jou dan gezien de laatste tijd ??
idd geen ene donder

Nou is Boerrigter niet echt de speler die zoiets moet zeggen, maar hij heeft ergens wel gelijk. Bojan teert al jaren op zijn 'talent van Barcelona' naam, terwijl hij nog nergens indruk heeft weten te maken. Als je in een wereldteam als Barcelona speelt is het gewoon gemakkelijker om op te vallen. Het is gewoon nog koffiedik kijken, maar ik denkt niet dat Bojan dit jaar wel in positieve zin opvalt.

"maar Bojan is een huurling en er zal best veel voor hem betaald zijn. Ik neem aan dat hij dus gewoon gaat spelen."

Een dergelijke uitspraak is vragen om een vertrek. Ik heb de toon en context waarin dit is gezegd niet gehoord, maar op basis zoals ik het lees is het een provocatie en in ieder geval niet eentje die de teamgeest en -eenheid bevorderd.

Een speler als Bojan heeft goede spelers om hem heen nodig, spelers die hem een bal kunnen in spelen, spelers die hem kunnen 'actieveren' Toen Bojan het veld in kwam speelde 80% misschien zelfs meer jong Ajax, Tja geen mooie pases van de Jong of Eriksen, wacht maar af.. Bojan gaat vlammen..

Weer zo'n haatdragend stukje welke niet zo bedoeld is..
Keep up the good work voetbalzone! Lekker vedraaien! Laat de reaguurders maar lekker haten op elkaar!
Een zeer net interview, waar ik Boerrighter alleen maar met respect heb horen praten omtoveren tot zo'n negatief stukje! Gefeliciteerd! Dat is echt knap!

15 juli 2013 om 16:47

Welk interview is het dan? Dan zou ik deze graag willen lezen/kijken.

15 juli 2013 om 16:53

RTV Noord-holland:

Naar Sport dan naar Ajax-rkc en daar staat het bij.. een filmke..

Jezus wat een reacties. Boerrigter heeft toch ook gewoon gelijk? Ik heb hem namelijk 30 minuten lang ook niet gezien. Dat kan een keer gebeuren, maar Frank doet ook schijnheilig... die vond hem goed en een echte rasvoetballer. Nee, hij was niet goed... hij leek niet aanwezig.

Kan gebeuren, want ik denk dat deze jongen nog steeds makkelijk de beste van de Eredivisie kan worden.

15 juli 2013 om 16:50

Hoe de reacties ook zijn.. Het is niet slim om het op deze manier te zeggen. Dat ben je toch wel met me eens? Niet wetend of het echt wel zo gezegd is natuurlijk. Media (vz) heeft er een handje van de boel te verdraaien.

15 juli 2013 om 17:25

Iemand die zijn eerste minuten maakt direct zo beoordelen in de pers.... helemaal als het een concurrent is van je, is gewoon erg laag en absoluut niet collegiaal. Beetje puberaal zelfs. Iemand als Boerrigter zou moeten weten dat je niemand op basis van 20 minuten kunt beoordelen en zeker een teamgenoot hoor je altijd te steunen en welkom te heten.

15 juli 2013 om 19:49

Ben je echt zo onnozel of doe je maar alsof? Niemand zegt dat Boerrigter geen gelijk heeft, mensen zeggen alleen dat je zoiets niet over je teamgenoten zegt, en zeker niet in de media. Doe niet alsof jij als Bojan zijnde het niet storend zou vinden als je binnenkomt bij een nieuwe club en een teamgenoot zegt meteen zoiets over je na je eerste wedstrijd. Hypocriet. Verder vind ik dat Boerrigter echt zijn kop moet houden, wat een walgelijk ventje is dat zeg. Eerder janken dat hij zo slecht speelde omdat hij niet goed bediend werd door de middenvelders, en nu dit weer. Hopelijk gaat hij gauw weg bij Ajax, dit soort calimeros horen niet bij onze club.

Derk, wat hoop jij hiermee te bereiken jongen? jij speelt 1x "de wedstrijd van je leven" door een hattrick te scoren tegen je oude club in een oefen duel nota bene. dat zegt net zoveel als dat je Bojan amper hebt gezien. Jij hebt een heel jaar door de kans gekregen maar wij zagen jou amper. Ga nu a.u.b. niet de grote man uithangen als JIJ Zelf nog niets maar dan ook helemaal niets hebt bewezen bij Ajax.

irriteer me mateloos aan dit soort uitspraken.

Wat een irritante lummel is die Boerrigter. Net als e vrije trap vorig jaar tegen VVV die er in ging door een blunder van de keeper en hij was meteen vrije trappen specialist.
Een ding heeft hij goed gedaan en dat was het doelpunt tegen PSV uit. Verder niets dan ergernis eigenlijk wat over hem te melden is

Wat al door meerdere mensen werd gezegd, blijkt toch waar te zijn.
Boerrigter heeft een mentaliteitsprobleem en maakt dat nu toch wel heel duidelijk.
Dit kan een goede reden zijn om hem te verbannen naar het 2e en zijn contract niet te verlengen.

Ik heb me twijfels als Boerrigter het echt zo heeft gezegd of als er sarcasme achter zat. Het zou namelijk raar zijn als hij iemand bekritiseert nadat hij net een half uur voor zijn nieuwe club gespeeld heeft.

Moet hij zeggen... We hebben hem hete hele vorige seizoen niet gezien, bah wat een arrogantie speelt hij eindelijk weer is een goeie wedstrijd. Bojan heeft lang niet gespeeld en speelde maar 20 minuten met een half jong Ajax elftal, dus het is niet gek dat je hem nog niet gezien hebt, van mij mag hij weg zo iemand hoef niet bij Ajax.. Moet ff op zichzelf gaan letten en presteren

wie kan de bron achterhalen
voordat Boerrigter door iedereen kapot wordt gemaakt

zie niks op rtvnh
hij is vast niet zo dom om zulke dingen letterlijk te zeggen

hij speelde in het 3de van ajax, waren zijn 1ste minuten. wat verwacht derk dan bojan op de middenlijn begint 5 man uitspeelt en vervolgens de keeper voor schut zet. derk loopt een beetje naast zijn schoentjes. wees dankbaar dat je het shirt nog altijd mag dragen

Wow als hij dit echt zo gezegd heeft is het echt de zuurste reactie aller tijden. Maar op mij komt deze jongen altijd een beetje over alsof hij niet zoveel zelfvertrouwen heeft en niet goed met concurrentie kan omgaan en snel van slag is door dit soort dingen.

Met alle respect Boerrigter (zover dat van toepassing kan zijn met wat ik ga zeggen). Ik snap echt niet waarom Ajax je ass in the first place heeft gehaald. Het enige wat je kan is hard rennen en je hebt wat body. Heb je op geen enkel ander kwaliteit kunnen betrappen. Je bent totaal niet technisch, bal springt om de haverklap van je voet, en zodra je maar n kleine gaatje hebt om te schieten doe je dat en de bal beland dan regelmatig in de 2e ring.
Jij bent dus zeker de laatste die een grote bek moet hebben over de huurling van Barcelona. Ze kunnen wat mij betreft jou niet snel genoeg terug verkopen aan RKC of weet ik veel waar je vandaan bent gehaald.
Ik heet je nogmaals van harte welkom Bojan en trek je niks aan van die lompe boer, hij is gefrustreerd over zijn beperkte voetbalkwaliteiten. En ik weet zeker dat je het aankomend seizoen weer aan het publiek zal laten zien wat je in huis hebt.

Waar slaat deze reactie van Boerrigter in godsnaam op? Volgens mij is meneer bang zijn plaats kwijt te raken want zo reageer je toch niet in de media? Als hij zelf nou eens wat liet zien vorig jaar had hij enigzins recht van spreken mar dat viel ook vies tegen.

Als dit waar is ( wat ik betwijfel ) heeft Frank de Boer al meteen een brandje te blussen, het is duidelijk dat sommige jongens zich nu al benadeeld voelen door de aanwezigheid van Bojan.

15 juli 2013 om 17:22

Tijd om deze jongen te lozen... vorig seizoen viel me al op dat hij enorm liep te mokken en dat zijn uitspraken in de pers niet al te fraai waren.... Hij heeft een belangrijke goal gemaakt voor Ajax, een paar zelfs, maar daarvoor is hij ook betaald. Als je nu al zo rancuneus doet jegens Ajax, Bojan en Frank, dan moet je je heil maar weer elders gaan zoeken... GAE zoekt nog een leuke flankspeler, Derrek....

Ik vind Boerrigter steeds grappiger worden. Steeds verongelijkt, en maar afgeven op andere. Goeie instelling derk. Jij komt er wel.

Beste Boerrigter, wij hebben jou voor het laatst in goede vorm gezien toen je nog bij RKC speelde.. Dus misschien een beetje meer respect voor iemand die niet voor niets bij clubs als Milan en Barca heeft gespeeld.

En ja, ik weet dat hij niet is geslaagd bij bijvoorbeeld Milan, maar ik ben er van overtuigd dat dit ook te maken heeft met de manier van spelen.

Ik ben als Feyenoorder toch echt jaloers dat hij de keuze heeft gemaakt voor Ajax en niet voor Feyenoord!

Kijk dit is nou precies de reden waarom Boerrigter het niet gaat redden. Boerrigter leidt al jaren aan het Afellay-syndroom (een grote mond, jezelf fantastisch vinden en niks presteren). Nee, we hebben Bojan niet gezien tijdens Ajax - Rkc. Hij deed een half uurtje mee en het stond volgens mij al 4-1, en beide ploegen vonden het wel best zo. Hoeveel bruikbare ballen heeft Bojan gehad?

Boerrigter was al zo in de jeugdteams, hij wou nooit luisteren naar zijn trainers en wist het allemaal beter. Daar is niks mis mee, als je Lionel Messi of Johan Cruijff heet dan hoef je inderdaad niet naar trainers te luisteren. Ben je echter een speler waarvan er 13 in een dozijn gaan, zoals Boerrigter, dan is het misschien toch wel verstandig eens te luisteren.

Misschien moet Boerrigter zich eens afvragen hoezo Ajax eigenlijk hoop dat er een club komt die hem wel overnemen. En hoezo Ajax nou niet echt zit te springen om zijn nog 1-jaar doorlopende contract te verlengen. Misschien moet Boerrigter eindelijk zijn voeten eens laten spreken in plaats van continu te blaaskaken in de media.

Dit is een bericht wat zonder de juiste context alleen maar aanleiding geeft tot het afmaken van speler A en/of B. Nieuwswaarde nul. Jammer want over dat specifieke onderwerp valt best wel wat te zeggen.

Bojan heeft al een tijdje stil gestaan en zal ook door Frank rustig gebracht worden. Degene die Ajax volgen weten dan ook al dat Bojan zelfs bij de eerste wedstrijd in de Eredivisie nog geen volledige wedstrijd van Frank mag spelen.

Zoals het hier staat komt Derk over als een klein kind wat bang is om zijn plek te verliezen. Al vind ik het sowieso wel een beetje vreemd dat die erover begint. We hebben hem ook amper gezien dit seizoen, sterker nog, na zijn blessure gaf die al helemaal niet thuis. Een beetje meer respect zou dus zeker op zijn plaats zijn.

Stuur die gozer lekker naar Oekraïne, hij wilt alleen concurreren met spelers van niveau Ebecilio.

Wat een vreselijke gozer is dit. Alleen maar zuigen in de media en op het veld niks klaarspelen. Speelde een leuk eerste half jaar bij Ajax maar is nu echt drie keer niks. Ajax moet hem gewoon lekker verkopen

Bravo, alweer een uitspraak die compleet uit z'n verband gerukt is.

Als hij dit echt heeft gezegd is hij echt een collega naaier. Want voetbalzone.nl heeft er een handje van om verhalen te verdraaien. Maar boerigter moet echt rustig aan doen want als ik me vorig jaar aan iemand heb lopen ergere was hij het kwam niet eens zn back voorbij. En omdat bij nu tegen rkc 3 keer scoort heb je even praatjes in december wil ik zien waar jij staat en waar bojan staat

Tenzij hij zat te schijten op de plee ergens en hij Bojan daardoor niet heeft gezien kan ik deze uitspraak wel begrijpen, in alle andere gevallen vind ik dit een zeer asociale en oncollegiale reactie. De zin "ik heb hem niet gezien" lijkt mij moeilijk verdraaid te kunnen zijn. Weet niet hoe de echte Ajacieden over Boerrigter denken?

Ik zou hem bij AZ wel willen zien als linksbuiten.

Hahah hij heeft het hoog in zijn bol gekregen. Eerste divisie speler, die nu ook nog zijn teamgenoot afkraakt :S

Ik moet wel lachen om al die Ajacieden die nu massaal Boerrigter afvallen omdat hij Bojan niet gezien heeft. Hij mag dit toch zeggen. Sterker nog, ik denk dat niemand Bojan de afgelopen 4 jaar heeft gezien. Ik ben erg benieuwd of hij het bij Ajax laat zien maar ik heb mijn twijfels. Typisch een voorbeeld van een te vroeg gehypte speler die teert op zijn naam als jeugdvoetballer maar het vervolgens niet kan waarmaken.

15 juli 2013 om 21:14

We hebben er nog eens zo eentje gehad die op 14 jarige leeftijd debuteerde voor DC United in de hhogste divisie van het Amerikaans voetbal.
Dat was Freddy Adu die toen de nieuwe Pelé, de voetballende Michael Jordan en de tweede Mozart als koosnaampjes kreeg.

Helaas is hij volkomen mislukt bij alle acht clubs die waar hij sinds 2006 of onder contract stond of verhuurd werd.

Uitblinken in de jeugd is geen enkele garantie dat men ook slaagt als volwassen voetballer.
Bojan mag het tegendeel bewijzen, maar ik heb daar behoorlijk mijn twijfels over. Behoorlijk...

Och och och wat heeft iedereen zijn praatjes snel klaar over Boerrigter.
Ik wil het nu niet even voor hem opnemen, maar wat de meesten hier over hem schrijven daar klopt helemaal niks van.
Boerrigter heeft in zijn eerste seizoen een fantastisch seizoen gespeeld, op dat moment mischien wel de beste linksbuiten van de eredivsie. Met name in het begin van dat seizoen, zeer dreigend, veel assists en voor een linksvoor ook veel goals.
Vervolgens kwamen de blessures, waardoor hij nooit voluit heeft kunnen gaan, en dan werd hij ook nog op rechtsvoor neergezet. Een positie die hem duidelijk niet ligt, kon daar zijn passeeracties niet maken en het kwam ook niet tot (goede) voorzetten. De blessure en zijn verkeerde positie zijn duidelijk de reden waarom hij er de laatste twee seizoenen weinig van heeft gebakken.
Zet hem linksvoor en hij is één van de beste linksbuitens die we hebben, bewees hij maar weer tegen rkc. Maar goed fisher krijgt terecht de voorkeur, dus zal Boerrigter een prima stand in zijn voor Fisher.
Alleen ik denk dat hij daar zelf niet zo over zal denken en dan zal gaan vertrekken...

On: Boerrigter zn woorden zijn door de media vast wel weer uit zn verband gerukt.
Maar Derk komt gewoon met kloppende feiten, ik heb Bojan (ookal deed die maar een half uurtje mee met allemaal jong ajax spelers) ook amper gezien..

15 juli 2013 om 18:43

Het is gewoon niet chique van Boerrigter om hierover in de media te praten. Dit bespreek je binenskamers toch? Verder hoop ik dat hij zal blijven en zijn oude vorm weer herpakt, dan kunnen we weer met zijn allen van hem genieten.

Niet zo netjes van Boerigter om Bojan af te branden. Als je niet speelt moet je niet je teamgenoten aanvallen, maar in gesprek gaan met je trainer. En op de training en het veld laten zien dat je erin hoort.

15 juli 2013 om 20:34

hoe als je niet speelt
hij heeft toch ook gespeeld.
anders kan hij er toch geen 3 scoren ofwel??

15 juli 2013 om 23:35

Hij heeft gespeeld, maar niet genoeg naar zijn zin. En dan wordt Derk lastig. Want hij wil, zoals iedere sporter, in de basis staan en belangrijk zijn voor zijn team. Tot zover het goede nieuws.

Het slechte nieuws is dat Derk zijn frustratie botviert op zijn teamgenoten. Vorig jaar weet hij zijn mindere vorm aan het feit dat Theo Janssen vertrokken was. De nieuwe mensen wisten hem niet te vinden (lag dus volgens Derk niet aan hem). Daarna keerde langzaam zijn vorm terug en hoorde je hem niet.

Nu dreigt Derk zijn plekje kwijt te raken aan nieuwe jongens (bojan). En dan gaat ie, ipv binnenskamers met De Boer te praten) in de media Bojan lopen afbranden. Dat is slecht voor Ajax, slecht voor Bojan en uiteindelijk slecht voor Derk. Hij ondermijnt de teamgeest.

Wat Derk gewoon moet doen is hard trainen, rustig en volwassen met De Boer om tafel gaan zitten en zijn best doen in wedstrijden waar hij opgesteld word. Dat is de enige manier om een basisplaats afdwingt.

Snap je hem nu?

Ha die derek, dat juist hij dat zegt.heeft het hele seizoen verstoppertje gespeeld.
Wat een oliedomme opmerking over een collega.
Goed voor de sfeer zulke uitspraken.
Hij heeft een uitstraling alsof hij cr zelf is maar nu begint hij ook nog zo te praten.
Hier zal de boer hem ongetwijfeld voor op het matje gaan roepen.

15 juli 2013 om 19:48

En anders doen zijn collega's het hopelijk wel.. Sorry hoor, maar dit soort uitspraken zijn echt schadelijk voor het groepsproces..

Ik was in het stadion En heb bijna ook vrij weinig zien doen. Hij zal best kennen voetballen! Maar tegen RKC idd nog niks van gezien

Bojan is ook maar een zeer matige speler. Hij is niet geslaagd bij Barcelona, is niet geslaagd in Italie. Waarom wel in Nederland? Iedereen vind het een wereldspeler maar hij mag de veters van Messi niet eens strikken. Tegen RKC viel hij erg tegen. Ik denk dat het niets zal worden met Bojan. Hij had al lang op topniveau moeten spelen.
Eigenlijk is het een belediging voor Barcelona dat hij nu gedegradeerd is naar niveau Ajax.

In tegenstelling tot een hoop mede-ajacieden heb ik weinig tegen Derk en heeft hij in mijn optiek regelmatig goed gepresteerd. Hij verdient in ieder geval al het respect om zijn kampioensgoal tegen Psv. Ik ben om weinig doelpunten zo uit mijn dak gegaan als op het moment dat hij cool de 2-3 binnenschoof.

Ik hoop dat hij bij Ajax blijft; hij is nu een tijd blessurevrij en kan weleens verrassen dit seizoen.
Veel beter loopt er toch niet rond in Nederland en hij is voor mij nog steeds 1 van de beste linksbuitens van ons land.

Ik heb jou al 2jaar niet gezien derk!
Flapdrol dat je bent!
Jezus wat is die gozer slecht!
Totaal ajax onwaardig!
Grlukkig koste hij ook maar een paar gevulde koeken maar hoop dat hij dit seizoen niet speeld

15 juli 2013 om 21:26

heb je onder een steen gezeten soms? hij begon echt wel lekker in amsterdam hoor..

Wat een intriest figuur die Boerrigter. Mensen die een verhuur aan AZ opperen moeten snel hun mond spoelen, dit soort kwallen zonder zelfkennis zijn niet welkom. Het is nog een prutser ook.

15 juli 2013 om 19:50

Prutser? Mitst fit is hij op links één van de beste buitenspelers van de Eredivisie...

15 juli 2013 om 20:39

Zelden fit, bizarre zelfoverschatting, mentaal zwak, voelt zich meteen aangevallen bij negatieve feedback, oncollegiaal, dan is 'prutser' nog beschaafd. Hij heeft bovendien 5 opgelegde kansen nodig voor 1 doelpunt.

16 juli 2013 om 14:51

Tadic,chadli en Fischer zijn de beste buitenspelers, daar schaar ik hem, ook in vorm, niet tussen.
Vind hem maar een matige speler, die zijn eerste 10 wedstrijden leuk meedeed omdat niemand hem kende en hij tegenstanders kon verrassen met zijn snelheid, gevalletje Sana.

16 juli 2013 om 15:20

@ Quirento

Boerrigter is wel degelijk één van de beste spelers op die positie, maar het komt er na zijn eerste jaar (niet zijn eerste 10 wedstrijden) nauwelijks meer uit. Voornamelijk door blessures, maar ook door zijn gedrag.

Beetje trieste reactie van Derk, het is een teamgenoot van je, die kraak je niet af.

Tja voel hier wel heel veel jaloerzie van boerichter.
Hij trapt zelf geen deuk in een pakkie boter.
En nu een beetje stoer gaan doen na een hatrick, in de voorbereiding.

Ik weet niet wat Boerrigter geleerd heeft van dat fameuze Technische Hart, maar een ding heeft hij volkomen onder de knie: Amsterdamse bluf.....

boerrigter deed het anders afgelopen zaterdag beter dan een fischer, die man heeft misschien wel meer potentie en begon heel leuk maar daarna kakte hij ook in, zoveel verschillen die echt niet van elkaar hoor boerrigter en fischer..

Arme Derk
Had zich nog wel zo snel aangepast in A' dam, kon je goed zien toen met harry Vermegen
In taal en gedrag een echte Ajacied
En nu moeten ze hem niet meer
Alleen moet hij dat via de krant lezen hahaha

Kom maar terug naar Twente Derk, kun je weer een beetje je oude zelf worden
Het is nog niet te laat, herkansing kun je wel krijgen

blijft een vage gast toch die Boerrigter. Misschien dat hij zo zijn concurrent een poets wil bakken, maar echt een concurrent is het niet. Bojan zal mits hij vorm heeft altijd spelen.

Ik gok dat de media hem dit weer in de mond hebben gelegd of dat Voetbalzone er een paar mooie draaien aan heeft gegeven. In al die jaren heeft hij volgens mij niet eerder zijn teamgenoten afgedaan als slechte spelers, wat het artikel wel suggereert.

Overigens op alle haters van Boerrigter, je kunt er niet omheen dat hij in vorm de beste linksbuiten van de Eredivisie is, dat heeft hij laten zien in zijn eerste seizoen bij Ajax, toen hij zichzelf in de kijker speelde en werd opgeroepen voor Oranje. En zoals wij allemaal weten, was Van Marwijk nou niet de bondscoach die iedereen zomaar liet debuteren. Boerrigter heeft vaak laten zien het niveau van Ajax goed aan te kunnen, kijk ook maar naar een wedstrijd als Real Madrid-uit, waar hij Sergio Ramos, zeker niet de minste rechtsback, zoekspeelde en dat bekroonde met een goal. Boerrigter heeft vorig jaar een matig seizoen gehad, ook al was hij beslissend in de uitwedstrijd tegen Psv, maar dat kwam ook door zijn blessure, doordat hij geen passer in de vorm van Janssen, waar hij een onmiskenbare klik mee had en doordat hij op rechts werd gezet, terwijl hij stijf links is. Kun je het Boerrigter verwijten dat hij slecht speelt als hij niet op zijn eigen positie staat? Volgens mij niet, je kunt het hem wel verwijten als hij op linksbuiten slecht speelt, maar kijk dan niet naar invalbeurtjes met een opkomende back als Blind waardoor Derk naar binnen moet trekken, wat niet zijn specialiteit is. Zijn specialiteit is erlangs gaan op snelheid en dan een voorzet geven, een voorzet zoals hij die in zijn eerste seizoen ontelbaar keer perfect heeft gegeven. Kijk naar hele wedstrijden, zoals, inderdaad, Rkc-uit.

Van mij mag Frank de Boer Fischer wel eens op rechts zetten, toen hij aankwam had hij grote verhalen over een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts, maar hoe speelde hij vorig seizoen? Een rechtspoot op links en een linkspoot op rechts.

Hij heeft de Voetbalzone applicatie, dus hij zal misschien wel lezen wat er over hem geschreven wordt.

Ik vind het een goede speler met een mooie voorzet vanaf links, die goed te zien was in Rkc-ajax.
Hij heeft er een 1 jaar uit gelegen met een vervelende blessure, erg jammer.

Ik vind het een lompe opmerking over Bojan, maar hij zal het niet als sneer bedoelen.
Omdat hij er zolang heeft uit gelegen zou het hem sieren om wat te letten op zijn lompheid.

Om hem zo af te branden is verder niet echt nodig. Hij lag nooit echt dwars. Kan alleen erg lomp overkomen in de media.

Boerrigter is gewoon jaloers en denkt nog steeds dat hij bij het nl's elftal kan zitten

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren